نتایج جستجو برای عبارت :

حل مشکل فعال نشدن آیفون

روشن نشدن و غیر فعال شدن Samsung Galaxy S10 شما می تواند بر
اثر 2 دلیل عمده، آسیب نرم افزاری و آسیب سخت افزاری باشد. اگر مشکل بر
اثر آسیب سخت افزاری باشد شما باید برای تعمیر آن و یا تعویض قطعه اقدام
کنید.
و اگر مشکل گوشی شما بر اثر اختلالات و ایرادات
نرم افزار پیش آمده باشد، می توانید با مطالعه مطالب ارائه شده در این
مقاله این مشکل را برطرف نمایید.
بیشتر بخوانید : مشکلات گوشی Samsung Galaxy S10 و راه حل آنها

ادامه مطلب
چند وقتی است که برخی از کاربران اینستاگرام  با مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام مواجه هستند.این مشکل زمانی که شما میخواهید فیلم یا پستی را در اینستاگرام آپلود کنید رخ میدهد.در ادامه با میبایل برای حل این مشکل چند روش معرفی میکنیم که با انجام دادن آنها به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.
 ادامه مطلب
 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
گرم نشدن پکیج دیواری بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها زندگی می کنند بوجود می آید.مخصوصا آن دسته از افرادی که در طبقات سوم به بالا در آپارتمان ها سکونت دارند با مشکل گرم نشدن آب پکیج دیواری مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران پکیج می تواند این مشکل را برطرف نماید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساخت
همانطور که می دانید جمله چین در حال بروزرسانی شدن است
یکی از مشکلات بزرگ ما اجرا نشدن این نرم افزار بر روی برخی از سیستم ها بوده که ظاهرا به دلیل وجود مشکل net framwork. است.
این مشکل در نسخه جدید که انشاالله تا  6 /  10 / 98 منتشر می شود حل شده و دیگر مشکلاتی از این قبیل نخواهد بود
در صورت رؤیت خطا در روند کاری نرم افزار از بخش گزارش خطا برای ما ارسال نمایید.
با تشکر امیر مهدی جبرئیلی
برنامه نویس جمله چین و سرگروه بلوط
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
اگر از جیمیل استفاده کرده باشید احتمالا با اپلیکیشن مربوط به این سرویس گوگل آشنایی دارید. این برنامه باید به طور کامل با ایمیل شما سینک شود به طوری که زمان دریافت پیام جدید سریعا برنامه بروزرسانی شده و شما را باخبر کند و یا اگر از طریق مرورگرتان به یک ایمیل پاسخ داده باشید در گوشی هم باید بتوانید در همان لحظه پاسخ را مشاهده کنید. اما در مواردی این امکان وجود دارد که کاربران با مشکل همگام سازی نشدن جیمیل روبرو شوند. برای رفع این مشکل شما می تو
در رابطه با مشکل باز نشدن سایت ها در مرورگر های گوشی چند روش را معرفی میکنیم که احتمال 90 درصد به حل مشکل شما کمک میکند.این مشکل زمانی که شما وارد مرورگر خود مثلا مرورگر کروم میشوید با اخطار "no internet" یا "you are offline"مواجه میشوید که مشکل چندان جدی ای نیست و به راحتی قابل حل شدن است.در ادامه به علت این اخطار و روش های حل آن میپردازیم با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید شاید تا به حال با مشکل شات دان نشدن ویندوز 8 مواجه شده باشید. چنین ایرادی به دلیل  قابلیت Hybrid Shutdown اتفاق میفتد و شما می توانید به روش های مختلفی آن را برطرف کنید. برای این کار عبارت power را  در منوی استارت جستجو کرده و آن را باز کنید. سپس روی گزینه Choose what closing the lid does کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده گزینه Turn on fast startup (recommended) را غیرفعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های رفع مشکل خاموش
نصب نشدن برنامه در اندروید یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند زیاد با آن مواجه می شوند. چنین ایرادی معمولا به دلایلی مانند خالی نبودن حافظه ، دانلود از منابع نا مشخص ، وجود اشکال در کارت حافظه ، روت نبودن گوشی و ... به وجود می آید. برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم ابتدا فضای خالی حافظه گوشی را بررسی کنید و در صورت پر بودن برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید را حذف نمایید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد در ادامه باید اجازه دانلود از منا
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن یخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن یخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن یخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی یخچال است. هر مشکلی در قط
مسائل مربوط به اتصال اینترنت از جمله رایج ترین مشکلات گوشی
های هوشمند بوده است. کاربران گوشی سامسونگ Galaxy A7 2017 از اینکه نمی
توانند به اینترنت متصل شوند شکایت دارند. این مشکل برای کاربران این گوشی
بسیار آزار دهنده است. دلایل قطعی برای این مشکل مطرح نشده است.
برخی
از کاربران گزارش کرده اند که بعد از به روزرسانی چند برنامه ساده در گوشی
با مشکل متصل نشدن به اینترنت مواجه شده اند. برای حل این مسئله ابتدا
باید دلیل مشکل را پیدا کنیم. دانستن این ک
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز ۷
ویندوز خود را نصب کرده اید و می خواهید به اینترنت وصل شوید اما این اتفاق نمی افتد! ویندوز ۷ شما به اینترنت وصل نمی شود و شما نمی دانید چرا؟ در این مطلب به تعدادی از دلایل بروز این مشکل می پردازیم.
یکی از دلایل اصلی وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت آنتی ویروس شماست!
چرا کامپیوتر من به اینترنت وصل نمی شود؟
وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت و یا سایر ویندوزها معمولا دل
برخی از کاربران آیفون هنگام فعال سازی آیفون با مشکلاتی و خطاهایی
مواجه می شوند که در این مطلب به ارائه راه حل هایی برای رفع این مشکلات
خواهیم پرداخت.
در حالی که اکثر خطاهای فعال سازی آیفون توسط کاربران آیفون X گزارش
شده است، مشکل فقط به این مدل از آیفون ختم نمی­شود. افرادی که از سایر
مدل های آیفون استفاده می­کنند، نیز گزارش کرده اند که درفعال سازی گوشی
خود زمان زیادی را منتظر می­مانند و با یکی از پیام های خطای زیر در دستگاه
خود مواجه می­شو
حتما می دانید زمانی پست ها و استوری های جدید برای شما نمایش داده می شود که در وهله اول دستگاه شما به اینترنت متصل باشد و دوم اینکه رفرش و به روز رسانی شود. بارها شده است که در هنگام کار با اینستاگرام ، متوجه شده ایم که یا برنامه رفرش نمی شود یا تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث رفرش نشدن اینستاگرام ، لود نشدن عکس اینستاگرام یا احساس کندی در برنامه می شود قدیمی بودن نسخه برنامه است. پس با مراجعه به گوگل پلی
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
لپ تاپ شما بعد از آخرین باری که آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکرده اید ، بدون بروز هیچ مشکلی الان با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و روشن نمی شود ! در وهله اول کمی تعجب و بعد از آن احساس نگرانی به سراغ افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می آید ، اما جای نگرانی نیست چون حتما قبل از شما کاربران زیادی با این مشکل مواجه شده اند ، اما آن را حل و فصل کرده اند. 
توصیه می کنیم ترس و نگرانی را رها کرده و مقاله امروز ما که در خصوص ب
همه نشدن‌ها با تو آغاز شد. بعد از تو دیگر هیچ چیزی نشد. دست به خاکستر زدم طلا که نشد هیچ، به طلا هم که دستم خورد، خاکستری شد و بر باد رفت. حکایت عمر و جوانیمان هم همین‌گونه رقم خورد. بانو پس از تو، هر روز نمی‌شود. بیا برگرد، و مسبب شدن‌ها باش!
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
حل مشکل کار نکردن تاچ پد در لپ تاپ های HP
در میان افرادی که سیستم شان با مشکل کار نکردن تاچ پد همراه است، نام برند HP بیشتر از همه به چشم می آید از آن جا که حل این مشکل در سیستم های اچ پی کمی متفاوت تر است اختصاصا در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.
اگر شما دارنده یک لپ تاپ اچ پی هستید که سیستم موس پد آن از کار افتاده پیشنهاد می کنیم که کارهای زیر را روی سیستم انجام دهید:
    ابتدا سیستم را ریستارت کنید
    سرویس تاچ پد را فعال کنید
    مشکل تاچ پد را عی
واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در دنیا است که بیش از 10 درصد جمعیت جهان به طور فعال هر ماه مشغول استفاده و ارسال و دریافت پیام از طریق واتساپ هستند ، این برنامه نیز مانند سایر اپلیکیشن ها نیاز به نصب ، آپدیت و ... دارد ، امروز میخواهیم در مورد مشکلاتی که هنگام نصب واتساپ ممکن است برای کاربران پیش بیاید صحبت کنیم.
کاربران گاهی اوقات ، بعد از ریست فکتوری و هنگام نصب دوباره آن دچار مشکل می شوند ، بعضی از مواقع موفق به دریافت کد فعال س
اگر شما هم با مشکل باز شدن و یا اجرای خودکار برنامه ها در گوشی
سامسونگ گلکسی S10 مواجه هستید پیشنهاد می کنیم راهکارهای ارائه شده در این
مطلب را برای حل مشکل گوشی تان امتحان کنید:
روش اول: غیر فعال کردن تاچ خودکار Galaxy S10 از طریق تنظیمات
باز
شدن برنامه ها بصورت خودکار می تواند آزار دهنده باشد ممکن است برنامه ای
به اشتباه و ناخواسته باز و اجرا شود و برای عملکرد گوشی و کاربر مشکل
ایجاد کند. برای غیر فعال کردن این گزینه مراحل زیر را دنبال کنید:
تنظ
از آنجایی که چک کردن اینستاگرام برای خیلی از افراد تبدیل به یک عادت شده است ، تصور باز نشدن اینستاگرام در آیفون ، آن هم هنگامی که قصد چک کردن جدیدترین پست ها ، استوری ها و ... دوستان و فالوورهایتان را دارید ، چیز خوشایندی نیست.
از این رو ما برآن شدیم تا در این پست به بررسی باز نشدن اینستاگرام در آیفون بپردازیم تا شما با مطالعه این مقاله بتوانید در اسرع وقت و بدون معطلی پاسخ سوالات و راه حل های موجود را امتحان کرده و مشکل برنامه اینستاگرام خود ر
 
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعی" نامید. مشکل واقعی، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعی، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.مشکل واقعی، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا راه‌حل‌های کل
سیستم عامل لینوکس نیز همانند سیستم عامل های ویندوز و مک گاهی اوقات دچار مشکل میشود و بوت نمیشود. اگر شما نیز جزو کاربران توزیع اوبونتو از سیستم عامل لینوکس هستید و سیستم شما بالا نمیاید، این مقاله را مطالعه کنید.

ادامه مطلب
 
امروز در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم خود را رفع کنید. شاید برای شما پیش امده که هنگام ورود به بخش تنظیمات مودم خود پس از وارد کردن ip خود در ادرس بار مروگر با مشکل مواجه شده باشید که در این مقاله به شما راه کارهای ارائه خواهیم داد که چگونه این مشکل خود را رفع کنید.قبل از شروع انجام مراحل زیر به شما پیشنهاد میکنیم که یک بار مودم خود را روشن خاموش کنید دوباره امتحان کنید اگر مشکل شما رفع نشد مراح
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعی" نامید. مشکل واقعی، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعی، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.
مشکل واقعی، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا هر راه‌حل‌های
حل مشکل وصل نشدن ps4بهpsn
بسیاری از کاربران پلی استیشن 4 مشکل اتصال به اکانت را دارند و در صفحه اتصال گیر میکنند.
 
شما با امتحان چند ترفند مختلف میتوانید این مشکل را حل کنید.
 
در این مطلب آموزش حل مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 را برای شما آماده کرده ایم.
 
قبل از هر کاری ابتدا با یک اینترنت دیگر اتصال به اکانت را امتحان کنید. برخی از سرویس های اینترنتی با اتصال به سایت پلی استیشن مشکل دارند.
 
اگر این کار جواب نداد از روش زیر کمک بگیرید:
 
1- در منو
آن قسمت از وجودم که مازوخیستی زیر پوستی دارد هر لحظه فریاد برمی‌آورد که آهای دختر!
های دختر!
باید این روز‌ها و شب‌ها را به یاد سال گذشته و این روزها و شب‌هایش، سیاه و تباه کنی.
باید افسرده‌ی افسرده شوی و آسمان دلت را ابری کنی و بگذاری چشمانت ببارند.
این روزها و شب‌ها بخشی از وجودم مصرانه میخواهد زانوی غم بغل گیرد.
 
پ.ن: دیروز خوشحال بودم، امروز منتظر دو چیز بودم، تو بی‌خبری و نشدن گذشت! غمگین‌ترین شدم. انگار که قراره غمگین‌ترین هم بمونم ت
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
 
ادامه مطلب
اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار هم میتواند مانند سایر نرم افزارها در مواقعی دچار مشکل بشود ، در مقالات مختلفی به مشکل های این نرم افزار و روش های رفع آن پرداخته ایم. حال یکی از مشکلاتی که کاربران مختلف مطرح کرده اند این است که علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام چیست ؟ چرا پست های ما مثل قبل بارگذاری نمی شود ؟ چه راهی برای حل مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام چیست؟
دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام
گذاشتن پست در اینست
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
چند دلیل برای شارژ نشدن Samsung Galaxy S10
وجود دارد که یکی از آن ها نفوذ آب و رطوبت به داخل پورت شارژ است، که قبل
از اقدام برای تعویض و یا تعمیر پورت شارژ می توانیم راه حل های نرم
افزاری و یا روش های خانگی برای برطرف کردن این مشکل را امتحان کنیم.
در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های رفع رطوبت و مشکل نرم افزاری پورت شارژر Samsung Galaxy S10 بپردازیم.
ادامه مطلب
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی دارید کار میکنید یک خطایی دریافت میکنید که مربوط به Button هست و اکثر دکمه های ذخیره کار نمیکنن
برای منم این مشکل پیش اومده بود
باید بگم این مشکل فقط در قالب انفولد Enfold هست و قالب های دیگه اینطور نیست
من وقتی به این مشکل قالب رو آپدیت کردم درست نشد 
از دیتابیس بک آپ گرفتم و وردپرس رو دوباره نصب کردم نشد
مشکل برمیگرده به افزونه هایی که نصب کردید
افزونه Wp-Persian وقتی نصب باشه این مشکل رو براتون بوجود میا
اگر در گوگل عبارت علت روشن نشدن کولر گازی ال‌ جی و راه‌ حل آن را سرچ کنید معمولا جوابی صحیح را نمی یابید. در ادامه مطالب همراه باشید تا چندین علت روشن نشدن کولر گازی ال جی و راه حل آن را بررسی کنیم.
 
روشن نشدن کولر گازی ال جی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد و مشتریان این شرکت را با نگرانی‌های فراوانی روبرو نماید که دچار دوگانگی شوند که آیا خرید آن‌ها اشتباه بوده و یا دلیل خاصی برای روشن نشدن کولر گازی ال جی آن‌ها وجود دارد؟
 
علت روشن نش
این تجربه برای من حدود ١٧ سالی طول کشید تا متوجه بشم "مشکل من،فقط مشکل منه" و نباید توقع درک و شعور از ادمای دور و برم داشته باشم. اما حالا به شما میگم: مشکل شما مشکل شماست و 99 درصد ادما اهمیتی نمیدن، و اون ١٪؜ هم خوشحال هستن که اون مشکل رو داری :)
 
 
+ این مردم بعد از مراسم ترحیمت تنها فکرشون اینه ناهاری که میدن جوجه اس یا کوبیده:)
قطعاً باتری لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین اجزای آن است که در مواقعی که به برق دسترسی نداریم نیاز به آنرا بیشتر احساس می کنیم. پس باید طرز صحیح حفظ و نگهداری از باتری لپ‌تاپ را بدانیم. دلایل اصلی شارژ نشدن باتری لپ تاپ های مختلف عنوانیست که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.
وظیفه تمام باتری ها ذخیره سازی انرژی برق برای استفاده از آن در زمان آینده است. تغییرات شیمیایی در باتری باعث ذخیره و آزادسازی انرژی الکتریکی در آن می شود. البته مقداری از انرژ



ترفند دلیور نشدن اس ام اس به شما







 
 
 
بعضی موقع پیش میاد که دلمون نمیخواد از
طرف هیچکس بهمون اس ام اس برسه؟ باوجودیکه از طرف دیگه منتظر تماس تلفنی
مهمی از ناحیه دوستتان هستید! با کمک این ترفند موبایل که در سایت فردا
موبایل قرار داده شده میتونید به این کار دست یابید.
ادامه مطلب
موفق نشدن در کنکور ته زندگی شما نیست!
قبول نشدن تو ارشد نشون دهنده این نیست که هیچوقت قرار نیست آدم موفقی باشید!
آدمی موفق که از شرایطی که به وجود اومده بتونه نهایت استفاده رو بکنه ، چه اون شرایط قبول شدن تو بهترین رشته و بهترین دانشگاه باشه؛ چه ادامه تحصیل ندادن!
راه موفقیت خودتو پیدا کن ...
نگاه نکن که بقیه موفقیت و خوشحالی رو تو چی می بینن ، خودتو همینجور که هستی دوست داشته باش ... .

رایان جوانمرد 

تقدیم کنکوریای  
مشکلات پکیج دیواری خود را از جمله مشکل افت فشار آب پکیج ایران رادیاتور، هواگیری پکیج ایران رادیاتور، روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور، سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور، نشت آب در پکیج ایران رادیاتور، صداهای پکیج ایران رادیاتور مانند صدای پمپ آب پکیج ایران رادیاتور،که از مشکلات رایج تعمیر پکیج و شوفاژ دیواری می باشند ، در صورتی که امکان این وجود داشته باشد که کار تعمیرات پکیج و ر
 

❣پیج های ما❣
روبینو
https://rubika.ir/meshkinporof
پیج روبینوی ما☝️
روی بینک بالا بزنید بعد از امدن صفحه مشخصات ما روی عضویت کانال بزنید شما وارد کانال تم ما میشوید روی عکس کانال در بالای صفحه کلیک کرده و در گزینه های پایین روی ((مشاهده پیج روبینو)) کلیک کنید تا به پیج ما بروید  
اینستا
https://www.instagram.com/meshkinporof
بازدن لینک و انتخاب برنامه اینستا وارد صفحه ما شوید
تلگرام پروفایل
https://t.me/meshkinporof
بازدن لینک و انتخاب تلگرام وارد کانال پروفایل شوید درصورت باز
نتایج کنکور به زودی اعلام میشه و کارنامه اعمال منتشر می کنند!
اگر رشته مورد علاقتون قبول شدین که ناز شصتتون!
اگر نه سخت نگیرید و اوقات تلخی نکنید...
 
اینایی که پول و شهرت و قدرت دارن هیچکدوم کنکور قبول نشدن!
اصلا چون قبول نشدن به این چیزها رسیدن!
 
در عوض این روزها و سن ها زمان مستقل شدن و آزادی بیشتر گرفتنه از کانون خانواده!
عاقبت خوب واسه اونیه که بره دنبال علاقه اش...
 
قطع نشدن خونریزی قاعدگی یکی از دغدغه های بانوان می‌باشد که علاوه بر دردناک بودن، می‌تواند نشانه‌هایی از وجود مشکلاتی جدی باشد که با این علامت خود را نشان می‌دهد. قاعدگی و پریود مسئله‌ای عادی برای همه بانوان و دختران است که در پی آن مقداری خون از دست می‌دهند. این خونریزی‌ها به طور مرتب و در یک بازده زمانی مشخص اتفاق می‌افتد اما گاهی این نظم به هم می‌خورد که برای بسیاری از افراد  نگران کننده است. 
برای دریافت مشاوره در زمینه قطع نشدن خو
روشن نشدن لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایجی است که تنها محدود و منحصر به برند لنوو نیست، اما امروز می خواهیم این مشکل را به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو مورد بررسی قرار دهیم. طبیعی است که وقتی با چنین مشکلی روبه رو می شویم، افکار مختلفی به ذهنمان خطور می کند. افکاری که عمدتا موجب پریشانی و اضطراب می شود. می ترسیم که اتفاق ناگواری به صورت ناخودآگاه روی داده باشد و در نتیجه آن لپ تاپ ما روشن نمی شود. وقتی تما
علت روشن نشدن گوشی هوآوی
گاهی ممکن است با یک صفحه سیاه در گوشی هوآوی خود مواجه شویم و پس از تلاش­های بسیار هیچ راه حلی برای تعمیر آن پیدا نکنیم. سوالی که ممکن است ذهن همه ما را درگیر کند، این است که در چنین حالتی چه باید کرد؟
 
گوشی­های اندروید از جمله هوآوی گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری که دارد با معضل روشن نشدن صفحه گوشی مواجه شود، اما این مسئله با چند روش ساده قابل حل می­باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به روش­
آموزش فعال سازی زبان فارسی در Adobe Photoshop 
یکی از نرم افزارهای بسیار مشهور و معروف طراحی از شرکت ادوبی Adobe ، ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop است که اخیرا ورژن 2018 آن منتشر شده اما ممکن است با مشکل پشتیبانی از فونت فارسی روبرو شوید که با تغییر برخی از تنظیمات از داخل خود نرم افزار می توانید به این مشکل غلبه کنید.
ادامه مطلب
علت گرم نشدن آب آبگرمکن ممکن است سوال بسیاری از کسانی  است که از آبگرمکن استفاده می کنند باشد. این مشکلات برای بهترین ابگرمکن ها هم ممکن است پیش بیاید .کافیست تا با دلایل این اتفاق اشنا شوید تا بتوانید قبل از رخ دادن حادثه آن را مهار کنید.
تعمیرات آبگرمکن ها معمولا ساده هستند و اغلب کاربران عیب یابی و تعمیر آبگرمکن های دیواری را امری ساده می پندارند که نیازی به پرداخت هزینه چندانی ندارد.
دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن
اولین دلیلی که به واسطه آن آب
جالب نیست که تو این سن هنوز هربار میام خونه، همون بغض‌های دوران کودکی رو تجربه می‌کنم؟ هنوز هم حس تبعیض، دوست نداشتنی‌بودن و فهمیده‌نشدن هر لحظه و هر ثانیه همراهم هست. منتها اون روزها گریه و قهر فشارم رو کم می‌کرد، این روزها ناچارم عاقل و بالغ باشم. چون نه من کودک اون روزها هستم و نه پدر و مادرم آدم‌های جوون سابق. بغض گلوم رو فشار می‌ده و دوست دارم سرشون داد بکشم: “ریدم تو این خانواده. آخه چرا دو تا احمق مثل شما دختردار شدین؟” ولی باید شا
نوشتن یعنی تسلیم نشدن؛ تسلیم خستگی و بی‌ارادگی و بی‌انگیزگی و ناامیدی و نابلدی و سانسور و فشار و فقر و تنبلی و افسردگی نشدن.
حتی نوشتن بی‌مایه‌ترین متن‌ها هم اگر مدام و مداوم صورت بگیرد، قدرت فرسایندۀ قلم! را چندین برابر می‌کند.
نوشتن، بهترین ابزار اندازه‌گیری زندگی است.
ادامه مطلب
وقتی که آلودگی ها جذب کربن فعال
می شوند، ظرفیت جذب به تدریج کاهش یافته و در نهایت به حدی می رسد، که به
آن کربن مصرف شده (Spent) می گویند ، و در این مرحله نیاز به بازیافت دارد.
دو اصطلاح در مورد بازیافت کربن فعال وجود دارد ، یکی احیاء
(Regeneration)و دیگری بازیابی مجدد . Reactivation منظور از احیاء خارج
کردن آلاینده ها از کربن، بدون تجزیه ی آن ها است، در حالی که فعال سازی
مجدد در دماهای بسیار بالا انجام می گیرد و در آن مواد آلاینده ی تجزیه شده
و کربن، مجدداً
تعمیر مودم
چرا لپ تاپ به اینترنت وصل نمی شود؟ ممکن است این سوال بارها برای شما نیز پیش آمده باشد. امروزه برای انجام دادن بسیاری از امور رایانه ای نیاز به استفاده از اینترنت است. کاربران باید لپ تاپ یا کامپیوتر خود را به اینترنت متصل کرده و نیازهای شبکه خود را از این طریق برطرف نمایند. تصور کنید با صرف هزینه نسبتا زیادی یک لپ تاپ خریده و قصد دارید آن را به شبکه اینترنت متصل نمایید.
در حالی که همه اقدامات لازم برای این کار را انجام داده اید، لپ ت
باردار نشدن در ماه اول چه علتی دارد؟ متخصصان
می‌گویند کسانی که به بیماری‌های التهابی ناحیه لگن دچار هستند یا برخی
دیگر از بیماری‌های مزمن حوزه زنان و زایمان مثل اندومتریوز آزارشان
می‌دهد، برای مادر شدن، باید ابتدا بیماری‌هایی که دچارش هستند را درمان
کنند.

بیشتر
زوج ها طی سه ماه بعد از اقدام باردار می شوند. البته این زمان به دلایلی
ممکن است کم یا زیاد شود بالا رفتن سن مادر، داشتن عادت های رفتاری و جسم
یه مشکل نتورکی داریم ولی نمیدونیم مشکل دقیقا از کجاست؟؟ توی این مواقع به غیر از خوندن لاگ لیسینر توصیه میشه trace رو در سطح لیسینر فعال کنید که جزییات بیشتری رو بتونید آنالیز و tshot کنید.
فعالسازی با تنظیم:
پارمترهای listener.ora
DIAG_ADR_ENABLED_LISTNER=OFF TRACE_DIRECTORY_LISTENER = <path> TRACE_LEVEL_LISTENER = 16
پارامترهای sqlnet.ora
DIAG_ADR_ENABLED=OFF TRACE_LEVEL_SERVER = 16 TRACE_DIRECTORY_SERVER = <path>
تصور کنید افرادی را که مداوم با لپ تاپ سر و کار دارند و برای انجام پروژه ها ، تحقیقات ، انجام خرید های آنلاین و بررسی محصولات تازه به بازار آمده ، انجام کارهای مالی و سرکشی به حساب های بانکی و ... استفاده می کنند. اگر شما بعد از آخرین باری که لپ تاپ تان را مورد استفاده قرار داده اید ، متوجه شوید که دیگر روشن نمی شود ، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ ممکن است به سراغ آداپتور و پریز برق بروید تا از سالم بودن و
 
علت چاق نشدن افراد لاغر چیست؟
افراد لاغر چگونه چاق شوند؟ آیا چاق نشدن آن ها علت خاصی دارد؟ با مجله نمناک همراه شوید، تا در این خصوص تحقیقات
انجام شده را بررسی کنیم .چاق نشدن افراد لاغر چه دلایلی دارد
برخی از افراد لاغر که دوست دارند چاق شوند، به طور طبیعی لاغر هستند و چه خیلی غذا بخورند و چه کم، باز هم همچنان
لاغرند.این عده همیشه حسرت چاق شدن دارند . اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم با مطالعه این
مطلب درباره دلایل چاق
باردار نشدن در ماه اول چه علتی دارد؟ متخصصان
می‌گویند کسانی که به بیماری‌های التهابی ناحیه لگن دچار هستند یا برخی
دیگر از بیماری‌های مزمن حوزه زنان و زایمان مثل اندومتریوز آزارشان
می‌دهد، برای مادر شدن، باید ابتدا بیماری‌هایی که دچارش هستند را درمان
کنند.

بیشتر
زوج ها طی سه ماه بعد از اقدام باردار می شوند. البته این زمان به دلایلی
ممکن است کم یا زیاد شود بالا رفتن سن مادر، داشتن عادت های رفتاری و جسم
پره از نداشته هاش
پره از تجربه هایی که باید جلوشو میگرفت
اون پره از هم اتاقی ای که پیشنهاد میده 
پره از دوستی که پشتشو خالی کرده 
پره از دویدن و نرسیدن به ارامشی که مدتها دنبالش گشته
اون پر شده از حساسیت هایی که هربار سعی کرد بهش اهمیت نده بدتر شد 
دخترک پره از حس تنهایی تو جمع
پره از مسخره شدن
پره از درک نشدن فهمیده نشدن
اون یه بغض بزرگ داره خفش میکنه 
دخترک خستست از نقش بازی کردن 
گاهی دلش میخواد نقش قوی هارو بازی نکنه 
بی تفاوت از کنار گرگا
مانند بسیاری از وسایل کولر گازی اجنرال هم دچار مشکل و عیب می شود. مثلا ممکن است یک دفعه روشن نشود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال
1- وجود اتصالات برقی در کولر گازی
اتصالات برقی همیشه شایع ترین مشکل و علت روشن نشدن کولر گازی جنرال است. تشخیص و رفع این مشکل بسیار اهمیت دارد. اگر کولر خاموش و روشن می شود، حتما اتصالات خانه را چک کنید تا از صحی
بررسی تنظیمات موس لپ تاپ و فعال کردن تاچ پد
وقتی که مشکل تاچ پد لپ تاپ تا به این جا رسیده و هنوز نتوانسته اید آن را حل کنید، بهترین اقدام این است که یک موس به سیستم وصل کنید و به تناسب نوع سیستم خود ( اعم از ویندوزی بودن یا مک بودن ) تنظیمات زیر را اعمال کنید:
تنظیمات موس برای حل مشکل تاچ پد لپ تاپ کاربران ویندوز
    ابتدای امر با دکمه ویندوز، روی کیبرد، به منوی استارت بروید. در بخش جستجو عبارت change mouse settings را نوشته و بعد اینتر را بزنید.
    در این
یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران هاست‌های ایرانی با آن مواجه شوند لود شدن فونت‌های گوگل در وب‌سایت است که این فونت‌ها به‌صورت پیش‌فرض در بسیاری از قالب‌های آماده وجود دارد که در برخی از مواقع باعث بروز مشکل یا کندی در وب‌سایت می‌گردند.
این مشکل اکثراً در هاست های ایرانی وجود دارد و به دلیل اینکه در برخی مواقع ارتباط ایران با خارج از کشور دچار کندی و مشکل می‌شود لود شدن این فونت‌های نیز باعث بروز مشکل و یا کندی در وب‌سایت شما
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونیه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
یادگیری فعال (Active Learning) روشی است برای آموزش که در آن از همه دانشجویان خواسته می‌شود در فرآیند یادگیری مشارکت کنند. اصول یادگیری فعال برخلاف شیوه های آموزش “سنتی – یادگیری غیر فعال” است که در آن دانش آموزان دریافت کننده منفعل دانش از یک متخصص هستند. خب در این مطلب از سایت ویکی روان به بررسی کامل یادگیری فعال می پردازیم.
لینک : https://www.wikiravan.com/active-learning
ادامه مطلب
اگر از گوشی های آیفون استفاده کرده باشید احتمالا می دانید که در ایران استفاده از اپ استور کار ساده ای نیست و ممکن است برای دانلود و بروزرسانی شما را دچار مشکل کند. از طرفی بسیاری از کاربران این گوشی ها ترجیح می دهند به جای استفاده از اپ استور برنامه سیب اپ را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این برنامه گزینه نصب سیب اپ را انتخاب کنید و شماره موبایلتان را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد فعالسازی گزینه های Open و I
علت های گرم نشدن رادیاتوربا نزدیک شدن هوای سرد، رادیاتورهایی که کارایی خوبی ندارند و گرم نمی شوند، می تواند در فصول سرد چالش برانگیزی را برای افراد به وجود آورد. چند قدم ساده وجود دارد که می توانید به راحتی این مشکل را برطرف سازید و رادیاتورهای موجود در محیط خود را گرم شده بیابید. بیشتر اوقات، مسائل و اختلالات مربوط به رادیاتور شما ناشی از یک مشکل ساده است که به راحتی برطرف خواهد شد. علت های گرم شدن رادیاتور خود را بیابید.به دنبال مشکلات بزر
گوشی های Galaxy A80 با داشتن باتری لیتیومی و ظرفیت 3700
میلی آمپر گاهی اوقات دچار خرابی شده و شارژ نمی شوند. هنگامی که مشکل
باتری بوجود می آید 2 احتمال را باید بررسی کنید، آسیب نرم افزاری و آسیب
سخت افزاری. آسیب های سخت افزاری با انجام تنظیمات نرم افزاری توسط کاربران
رفع می شود، اما آسیب های سخت افزاری مانند تغییر ظاهر باتری که اصطلاحاً
باد کردن هم گفته می شود با تعمیرات نرم افزاری برطرف نخواهد شد و باید
باتری را تعویض کنید.
اگر مشکل گوشی شما سخت
فقط یک ربع دارم الکی میخندم
دریای خزر زلزله اومده
دو تا پشت سر هم
یعنی صفحه دریا داره جا به جا میشه
صفحه دریا جا به جا بشه یعنی آتشفشان های نیمه فعال فعال میشن
خب حالا آتشفشان مستعد فعال شدن کیه
دماوند
یه چند تا دیگه زلزله بیاد دماوند هم فعال میشه
یه صحنه ای توی مغزم بود زلزله سیل آتشفشان
یک ربع دارم میخندم
Total madness
مهم ترین اختلالات گرمایش اسپلیت
اسپلیت محیط را گرم نمی کند
نکته ای که وجود دارد این است که پس از فعال کردن سیستم گرمایشی، معمولا چند دقیقه ای زمان لازم است تا باد گرم از دستگاه منتشر گردد. اگر تظیمات درست باشد و زمان کافی برای شروع فرایند گرمادهی گذشته باشد (حدود 5 دقیقه بعد از تنظیمات)، برای تشخیص دلیل گرم نشدن محیط، باید مخزن گاز را بررسی کنید.  تمام شدن گاز اسپیلت باعث ایجاد مشکل در روند سرمادهی می شود،همچنین فرایند گرمایشی را نیز با ایراد
علت روشن نشدن تلویزیونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلویزیونعلت روشن نشدن تلویزیون,علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی,علت روشن نشدن تلویزیون سونی,علت روشن نشدن تلویزیون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلویزیون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلویزیون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی
مراجعین بخش تع
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
تا حرف میزنی، میگن ناشکری نکن خدا قهرش میگیره
تا حرف نمیزنی، میگن چه مرگته چرا هیچی نمیگی
خسته شدم دیگه
ازین وضعیت نکبتی خسته شدم
از فشار و استرس و نگرانی خسته شدم
از غر شنیدن و بازخواست شدن خسته شدم دیگه
از فضولیای آشنا و غریب خسته شدم دیگه
از زندگی کردن اینجوری خسته شدم
از زور زدن واسه ایجاد تغییر و بجاش درجا زدن، خسته شدم
از تنهایی و بی کسی خسته شدم
از انگ چسبوندن این و اون خسته شدم
از فهمیده نشدن و درک نشدن خسته شدم
از گوشیم، از لپ تاپم، از
اینستاگرام اخیراً ویژگی تماس ویدیویی را برای کاربران خود منتشر کرده است. این ویژگی جدید در هر دو دستگاه Android و iOS موجود است و کاربران می‌توانند از طریق سرویس جدید، تماس ویدیویی را با دوستان و اعضای خانواده خود برقرار کنند. اگر شما هم مشکل تماس تصویری اینستاگرام را دارید و میخواهید بدانید چرا تماس تصویری اینستاگرام فعال نمیشود با این مطلب اینستاگرام ها همراه باشید.
ادامه مطلب
گاهی هر چقدر هم که صدایت را بالا ببری هیچ کس حتی سرش را بر نمی گرداند تا بفهمد چه می گویی. هرچه قدر که به کلامت رنگ و لعاب می دهی، هرچه قدر استعاره و تشبیه و تمثیل می آوری فایده ای ندارد، صدایت شنیده نمی شود که نمی شود. آدمها را گاهاً با حرفهای روزانه و نطق های بی سر و ته بهتر می توان سر صحبت نشاند تا با حرف حساب. شاید به همین دلیل است که دور خاله زنک های فامیل و همسایه همیشه شلوغ تر است. گوش داده نشدن یک سمت قضیه است و گوش داده شدن و فهمیده نشدن سمت
وضعیت حفاظت خانگی در دزدگیر چیست ؟ 
زمانی که داخل منزل هستیم هم می توانیم بعضی از سنسورها را فعال کنیم تا حفاظت پیرامونی محیط ما برقرار باشد. شما می توانید در هنگام نصب مشخص کنید که کدام سنسورها در حالت حفاظت خانگی فعال باشند. سنسورهای درب و پنجره به صورت پیش فرض در حالت کاری ((معمولی)) قرار دارند به این معنی که وقتی حفاظت خانگی را فعال کنیم این سنسورها نیز فعال می شوند و سنسورهای حرکتی هم در حالت کاری ((خانگی)) هستند و در زمانی که حفاظت خانگی را
تعمیر تاچ پد لپ تاپ سونی یکی از خدماتی است که توسط تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات لپ تاپ سونی در نمایندگی سونی ارائه می شود. مشکلات مربوط به تاچ پد می تواند هم نرم افزاری باشد و هم سخت افزاری. اگر نرم افزاری باشد، می توان با روش هایی که در ادامه شرح می دهیم، آنها را برطرف کنیم. در صورتی که مشکل تاچ پد دستگاه شما سخت افزاری باشد، به این معنی که تاچ پد شکسته یا خط و خشی شده باشد، امکان تعمیر تاچ پد لپ تاپ سونی بسیار پایین است، زیرا صدمات سخت
علت های گرم نشدن رادیاتور با نزدیک شدن هوای سرد، رادیاتورهایی که کارایی خوبی ندارند و گرم نمی شوند، می تواند فصول سرد چالش برانگیزی را برای افراد به وجود آورد. احتمالا این آخرین چیزی است که فردی دوست دارد در فصول سرد سال با آن مواجه شود؛ یک خانه سرد با رادیاتورهایی که کار نمی کنند! خوشبختانه چند قدم ساده وجود دارد که می توانید به راحتی این مشکل را برطرف سازید و رادیاتورهای موجود در محیط خود را گرم شده بیابید. بیشتر اوقات، مسائل و اختلالات مر
با پیشرفت تکنولوژی، یخچال ها پیچیده تر از قبل شدند و امکانات بیشتری رو در اختیار مصرف کنندگان خودشان گذاشتند و کم کم یخچال های ساید بای ساید که با خرید یک دستگاه هر دو مسئله یخچال و فریزر را برطرف می‌کردند وارد خانه ها شدند و بازار مناسبی بدست آورده اند و در بسیاری از خانه ها پیدا می‌شوند مسئله تعمیر این دستگاه ها نیز بیشتر از گذشته به چشم می‌اید چراکه دستگاه ها پیچیده تر از قبل شده اند و تعمیرات ان ها نیز یک فرایند تخصصی است و با سپردن دستگ
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422754/jb44sqe7a0c/292sh1001qwer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422755/yh4xc6121sa/292sh1002asdc.mp4
RapidPars, [02.09.19 04:51]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل ش
AیکیGHAROOOON از قابلیت های امنیتی اپل به نام «قفل کوشا سازی» وجود دارد که اپل آی دی کاربران را به پردازنده ای امنیتی به نام T2 هموار می کند. زمانی که کاربر دستگاه خود را به هر دلیل گم کند، می تواند با استفاده از استعداد Find My، آن را ازطریق سرورهای امنیتی اپل متصل بطی ء. از زمان این اتصال، تا وقتی کاربر آی دی اپل خود را وارد نکند، دستگاه قابل استفاده نخواهد وجود. درواقع، تا زمانی که آی دی اپل صاحب وسیله دردسترس نباشد، آن وسیله داخل این شرایط استفاده
RapidPars, [02.09.19 12:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:03]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424026/2kyurfnp7wj/35588.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:04]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424031/hj1y0srw1js/26070.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق ل
 پس از اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت ثابت، جزئیات نحوه فعال‌سازی بسته‌های رایگان را در این خبر دنبال کنید.
 
نحوه فعال سازی هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای مشترکین اینترنت ثابت به صورت زیر است:
 
نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ نت برای مشترکین شاتل: برای فعال‌سازی بسته ترافیک رایگان ۱۰۰ گیگابایتی ابتدا به صفحه‌ی «کد تخفیف» در پورتال مای‌شاتل مراجعه کنید. کد تخفیف را در پایین صفحه دریافت و کپی و در بالای صفحه اعمال کنید. بسته‌ی تر
♨️ #رایتلی‌ها، جمعه‌ آخر هر ماه از رایتل هدیه بگیرید.
@Charge_MciBlog
شما می‌توانید در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید.
 
روش‌های فعال‌سازی بسته :
 کد دستوری #20*
 اپلیکیشن رایتل من / بسته هدیه من
@Charge_MciBlog
امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در آخرین جمعه ماه امکان‌پذیر است.
 
⌛️مهلت فعال‌سازی بسته هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00) تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه
RapidPars, [02.09.19 16:01]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:01]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425459/1bhv5v7p26m/291f1001wjka_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:02]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:02]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425461/uw08tc7n2hr/291f1116wqer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل
سیستم نگهدارنده اتوماتیک (Auto Hold) در شرایط زیر عمل نخواهد کرد
1-بسته نشدن کبربند ایمنی راننده و باز بودن درب راننده
2-باز بودن درب موتور
3- باز بودن درب پشتی
4-قرار داشتن اهرم تعویض دنده در موقعیت پارک
5-درگیری ترمز پارک الکتریکی
روشن نشدن نشدن آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران برای شناسایی دلایل و برطرف کردن آن با ما تماس می گیرند. با توجه به قیمت بالای تبلت اپل ، بدیهی است که روشن نشدن آن به صورت ناگهانی، موجب نگرانی کاربران شود. در این مطلب ما دلایل روشن نشدن تبلت اپل را مورد بررسی قرار می دهیم تا آنها را به خوبی بشناسید. چیزی که اهمیت بیشتری دارد، رفع مشکل روشن نشدن آیپد اپل است. خوشبختانه این مشکل راه حل های زیادی دارد و می توان به راحتی آن را برطرف کرد.
اگر جزء کا
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
فعال شدن مجدد روزشماری حامیان FATF با ادعاهای غیرواقعی برای فشار بر مجمع


حامیان اجرای درخواست های FATF در ماه های اخیر، همواره قبل از آغاز نشست های این نهاد، شروع به روزشماری کرده و ادعا می کنند که با تصویب نشدن لوایح مرتبط ایران به لیست سیاه باز می گردد تا اعضای مجمع را راضی به تصویب آن‌ها کنند.

ادامه مطلب
در زمینه‌ی مسائل اقتصادی بایستی همه فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی مسائل فرهنگی همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی حرکت‌های سیاسی و آگاهانه همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها. جوان‌ها آماده‌اند و می‌توانند فعّال باشند و فعّال هم خواهند بود به توفیق الهی. و فردای این کشور متعلّق است به جوان‌‌های مؤمن و پُرانگیزه‌ای که می‌توانند با اراده‌ی قاطع، با نیروی جوانی، با فکر روشن، با ابتکار پی‌در‌پی، این کشور را ان
شاید برای شما این مشکل وجود داشته باشد که وقتی بسته اینترنتی همراه، خریداری و فعال می کنید، یهو می بینید که اینترنت شما وصل نیست و اصلا هیچ صفحه ای نه در مرورگر شما و نه در هیچ شبکه اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام باز نمی کند. معمولا وقتی بسته های همراه ۳G و ۴G خریداری می کنید، این مشکلات هم در Android و هم در  IOS دیده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا این مشکلات را بررسی نماییم.
ادامه مطلب
فعال کردن حالت DARK MODE واتس آپ بر روی آیفون
 
 

 نحوه فعال کردن حالت تاریک در واتس آپ
 
ویژگی حالت تاریک در حال افزایش است (اکثر برنامه های این روزها آن را دارند)، بسیار واضح است که کاربران مایلند آن را برای همه چیز داشته باشند. 
در این مطلب آموزش می دهیم تا حالت تاریک در WhatsApp برای iOS را انجام دهید:
ادامه مطلب
دیشب مسعود - که هنوز به بلاگفا وفادار مونده - یه مسأله‌ای رو باهام مطرح کرد که بعد از کلی تلاش و آزمون و خطا و بعد از مقادیر متنابهی تبادل نظر با دو نفر دیگه از دوستام، بازم نتونستم حلش کنم. داستان از این قراره که قصد داریم روی یه وبلاگ (از سرویس بلاگفا) آهنگ پس‌زمینه بذاریم. کاری که به نظر به سادگی آب خوردن میاد. خب طبیعتاً دستورالعمل کار با یه سرچ ساده پیدا می‌شه. مشکل ما هم توی کدنویسی و درج کد نیست.
مشکل اینجاست که آهنگی که می‌ذاریم، با این
برخلاف چند سال قبل که اکثر مراجعین دفترخانه برای تنظیم وکالت طلاق جوان ها بودند این روزها غالب افراد میانسال هستند.به نظرم بلاخره جوانان با درایت , خودشان مشکل طلاق را حل کردند یعنی فهمیدند مشکل طلاق ازدواجه و برای حل کردن مشکل باید ازدواج نکنند.
خب خیلی ممنون که به سؤال قبل خیلی فکر کردید!
اما جواب همین فکر کردنه.
اولین هدف معلم آموختن تفکر به انسانه
کتاب خوب کتابیه که آدم را به تفکر وابداره
در واقع کتاب و معلم و هر پدیده و انسان و نوشته و اثری به عنوان منبع مطالعه فعال یه راهنما برای تفکره
اما مطالعه غیر فعال فقط ادراک و حافظه را درگیر میکنه یعنی فقط اطلاعات و داده های خام و یا در نهایت درگیر کردن چند حس و تهییج احساساته
امروزه منابع اینترنتی و تلویزیون و کتاب ها و روزنامه های زیادی ه
بازی پی اس ۲۰(e  football pes 2020) یکی از بهترین بازی ها است در سبک فوتبال .
شما در این بازی میتوانید  دنیای دیگری از بازی های فوتبال را تجربه کنید و امید وارم لذت ببرید.
تست شده ۱۰۰٪ آنلاین
بازی آنلاین است و به اینترنت و فعال بودن فیلت-رشکن نیاز دارد .
گزارشگر از طریق تنظیمات فعال می شود .
حجم فایل گزارشگر چیزی حدود 350 مگابایت است.
در صورتی که در اجرای بازی، میپره بیرون  ؛شما تاریخ و زمان گوشی تون رو روی حالت خودکار قرار دهید و GPS را فعال کنید تا مشکل حل
هر دختری هنگامی که به دوران بلوغ می رسد، با تغییر و تحولات فیزیکی و جسمانی تحت شرایط قاعدگی قرار گیرد و در غیر اینصورت دلایل غیرطبیعی در سیستم ارگانیکی جنس مونث پدید آمده که راه را برای شروع دوران منوپوز مسدود ساخته است. قاعدگی، چرخه طبیعی در بدن همه دختران و زنان است که به طور معمول از سنین بلوغ شروع شده و تا دوران یائسگی ادامه پیدا می‌کند.افرادی که دارای سیکل‌های منظم قاعدگی هستند، به طور طبیعی در هر ماه یک بار پریود می‌شوند.با این حال اف
برای بیشتر خورد نشدن نفس های عمیق میکشید و تند تند صورتش رو پاک میکرد تا مبادا گریه هاش صدا دار بشه.لعنت به عادت های دیرینه.نزدیک کوچه با زنگ خوردن گوشیش و بیخیال نشدن اون شخص بی حوصله تماس رو وصل کرد و منتظر غر زدن های بی پایان 《دختره روی اعصاب》 بود اما وقتی جوابی جز سکوت دریافت نکرد با شک نگاهی به صفحه روشن موبایلش انداخت و ضربه محکمی به سرش زد.احمق! احمق!احمق! تو فقط یه احمقی.《بالاخره جواب دادی》بدون حرف فینی کشید و با آستین لباسش چشم هاش ر
هر دختری هنگامی که به دوران بلوغ می رسد، با تغییر و تحولات فیزیکی و جسمانی تحت شرایط قاعدگی قرار گیرد و در غیر اینصورت دلایل غیرطبیعی در سیستم ارگانیکی جنس مونث پدید آمده که راه را برای شروع دوران منوپوز مسدود ساخته است. قاعدگی، چرخه طبیعی در بدن همه دختران و زنان است که به طور معمول از سنین بلوغ شروع شده و تا دوران یائسگی ادامه پیدا می‌کند.افرادی که دارای سیکل‌های منظم قاعدگی هستند، به طور طبیعی در هر ماه یک بار پریود می‌شوند.با این حال اف
سلام دوستان مشکل من اینه که زیاد فکر میکنم اطرافیانم همه اینو بهم میگن مامان بابا دوستم...فکرام به دلیل دوره ی نوجوونی بود برای کسب هویت و مورد قبول واقع شدن توی جامعه دایما در حال فکر کردن بودم و دنبال کشف راه های درست زندگی (به خاطر مشکلات اجتماعی توی فامیل و طرد شدن میخواستم این بلاها سر من نیاد) میخواستم شیوه ی زندگی متفاوتی پیدا کنم ،میخواستم بفهمم غلط چیه درست چیه!! چطور باید با آدما رفتار کرد؟! آداب های اجتماعی چیه؟!میدونستم یه جای کار م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سعیدوب‌دیزاین