نتایج جستجو برای عبارت :

برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی در روستای رزق آباد بخش مرکزی شهرستان کاشمر

مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
مسابقات فوتسال  رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
  اغاز گردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان به
مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد با شرکت 8 تیم در
دو گروه (رده نونهالان ) با شرکت 5 در رده سنی نوجوانان و با شرکت 12 تیم در سه
گروه رده سنی  بزرگسالان بص
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
تیم فوتسال اتحاد  قهرمان
مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی بزرگسالان  شهرستان حاجی آباد شد .

به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان
 که بمناسبت  گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با حضور 12 تیم در 3 گروه  4 تیمی  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب
شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  اتحاد  در مورخه 18/3/98به پایان رسید .

 بنابه اظهار علی کشاورزی رئیس هیئت فوتبال
ش
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
عقد قرارداد تعدادی از نونهالان کانون باقر العلوم ع جهت شرکت در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان تایباد

کانون فرهنگیو هنری باقر العلوم با هدف  ایجاد روحیه ی همدلی،یادگیری کار تیمی،مسئولیت پذیری ، بین نونهالان و با همکاری آقایان صید محمدی و علیمحمدی تیمی را از طرف مسجد امام محمد باقر راهی مسابقات لیک فوتسال شهرستان تایباد کردند .
 
شهرستان کاشمر / کوهسرخ " پایگاه خبری ترشیز اسپرت
به اطلاع کلیه ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش می رساند نمایندگی تربیت بدنی منطقه کوهسرخ باکمک هیئتهای ورزشی ،بخشداری ،شهرداری ،شورای شهروخیرین در نظر دارد با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همچون سالیان گذشته اقدام به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی نماید.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
آینده سازان جنوب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان حاجی آباد شد
.
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان
که بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی
انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  آینده سازان جنوب به پایان رسید .
 بنابه اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال
شهرستان حاجی آباد ،این رقابتها با حضور 6 تیم :رامین ،سقای
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
مسابقات دارات  گرامیداشت
ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد در شهرستان برگزار گردید .  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
مسابقات دارت ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد ایرانیان روز سه شنبه مورخه 7/3/98 در
شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد طی بازدیدی که به همراه مهندس بهنام کریمی معاونت عمرانی
فرمانداری شهرستان حاجی آباد از کمپ ترک اعتیاد شهر
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
به نام خدا
ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه شما دوستان عزیزم 
خداوند بزرگ رو شاکریم که دوباره توفیق خدمت در عرصه ورزش فوتسال رو نصیب ما کرد.
به لطف خدا امسال پس از تلاش فراوان تونستیم یه سهمیه از مسابقات کشوری در رده ی نوجوانان بگیریم و تیم خوب پیام لالی رو بهمراه چند تن از دوستان خوب دزفولیمون عازم استان اصفهان کنیم. علی رغم تمام کم و کاستی ها ولی بعنوان اولین تجربه ی کشوری برای شهرستانی مثل لالی که تا کنون در هیچ رده و سطحی تیم رسمی و باش
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
مسابقات تیر اندازی  با
تفنگ بادی در مسافت 10 متر  بمناسبت  سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر  و گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،
بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ماه مبارک رمضان) یک
دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی آقایان در مسافت 10متر ، ویژه آقایان  به همت اداره ورزش و جوانان با شرکت 18 تیر
انداز در سالن اختصاصی تیر اندازی مجموعه ورزشی انقلاب
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان حاجی آباد آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
آباد مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان حاجی اباد از روز جمعه 97/11/26 با حضور
کریمی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان حاجی آباد، اعضاء محترم شورای
شهر و جمعی از مسئولین در مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان آغاز گردید .
بنا به اظهار حسین شهبازی دبیر هیئت فوتبال شهرستان حاجی
آباد، مسابقات لیگ برتر شهرستان حاجی آباد از روز جمعه مو
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
مسابقات دارات ویژه دختران  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در  دومین  روز از ایام دهه مبارک فجر  یک شنبه 13 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازدختران  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت
10متر ویژه  بانوان شهرستان  حاجی آباد 
بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  با  حضور30
نفر از بانوان علاقه مند به ورزش تیر اندازی  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس  در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
شکست در دیداری تدارکاتی
تیم فوتسال پیام وحدت عصر امروز ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶  در دیداری تدارکاتی و  به میزبانی تیم میثاق  به مصاف  این تیم  رفت و در پایان نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
این بازی مهیج و دیدنی  ۷ گل در بر داشت ، که سهم تیم پیام وحدت ۳ و تیم میثاق ۴  بود.
گل های تیم پیام وحدت در این مسابقه دوستانه  را << پیمان رحمتی ،سهیل قنبری و سلمان باخدا>> به ثمر رساندند.

تیم پیام وحدت ؛ خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ فوتسال شهرستان تای
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
مسابقات دارات ویژه  آقایان  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه آقایان  با همکاری باشگاه پوریای ولی شهرستان حاجی اباد  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در چهارمین  روز از ایام دهه مبارک فجر  سه شنبه 15 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازآقایان  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی   بانوان  مجموعه ورزشی انقلاب  این شه
برتری تیم نونهالان پیام وحدت  در هفته اول مسابقات لیگ شهرستان تایباد 




تیم فوتسال نوهالان  پیام وحدت  در هفته اول لیگ شهرستان تایباد موفق شد با نتیجه  5 بر 1 تیم اتحاد را شکست دهد .که گل های تیم پیام را در این دیدار << پمان رحیمی فر ، رسول کریمی ، سلمان با خدا ، سهیل قنبری و امیر حسین آذر بیگی >> به ثمر رساندند .
همچنین محمد طاها صید محمدی دروازبان تیم پیام وحدت که سه تک به تک را در این بازیاز حریف گرفت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
مسابقات لیگ فوتسال دهستان کمبل با حضور سرپستان ۹ تیم در منزل شخصی سلیمان باهویی قرعه کشی شد
گروه ۱
امید وشنام .اتحاد وشنام . کمبل بالاد . کمبل سلیمان
گروه ۲
امید دمبدف . پرومی . جوانان کمبل محمد عظیم .مکران گورانکش .  پلانی
روابط عمومی دهستان کمبل 
@kambelfootball
مسابقات والیبال مادر و دختر بمناسبت ماه مبارک رمضان  در شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.


 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
اباد  مسابقات  والیبال مادرو دختر  با حضور 11تیم به  مناسبت 
ماه مبارک رمضان با هدف تقویت روحیه ورزش و تحرک در
خانواده ها  یکشنبه مورخه 12/3/98 
در سالن شهید ذاکری  برگزار گردید
./در پایان جوایری به
تیم های اول تا سوم اهداءگردید .

بنا به
اظهار فاطمه مرادی مدیرکانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد و م
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
روستای فروتقه در دهستان بالا ولایت در نزدیکی کاشمر می باشد که می توان گفت به دلیل گسترش شهر کاشمر و همچنین گسترش روستای فروتقه تقریبا این فاصله از بین رفته است .علت نامگذاری این روستا به فروتقه به دوران بسیار گذشته برمیگردد که این روستا در کنار یک چشمه قنات احداث ونام اولیه آن فرورفته بوده که باگذشت زمان به فروتقه تغییرنام داده است.نام دیگراین روستا(انصاریه)می‌باشدکه علت این نامگذاری اعزام تعدادزیادی ازنیروهای خودجوش مردمی به جبهه هادرس
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتیک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتیک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتیک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتیک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
مسابقات  والیبال  4جانبه  بانوان بمناسبت  گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر   انقلاب اسلامی  یک سری مسابقات 4 جانبه  والیبال دختران روز پنج شنبه 17بهمن ماه با شرکت 4 تیم درشهرستان حاجی آباد  به صورت  دوره ای در سالن  ورزشی شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
در پایان  نیز به رسم یاد بود ل
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات  دو و میدانی  در بخش  دختران در استادیوم ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یک دوره مسابقات  دو و میدانی  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با همکاری کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد  ویژه دختران  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس در استادیوم
ورزشی  مجموعه ورزشی  انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
(( برگزاری مسابقات  دو دختران  بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روستای طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد)).
 بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات دو دختران در روستای طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دو دختران   بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با شرکت 30 دونده روز چهارشنبه مورخه 16/11/
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
اطلاعیه هشتمین دوره مسابقات جهانی گوجوکای کاراته (IKGA ) در سایت جهانی گوجوکای
مسابقات جهانی هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای عضو گوجوکای برگزار میشود. دوره قبل در کشور کانادا و این دوره که در آگوست 2021 میلادی (تابستان سال 1400) میباشد در کشور زاپن قرار است پیگیری شود.
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تنیس روی میز بانوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تنیس روی  میز بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب  اسلامی  با شرکت 30 تنیسور ۱۷ بهمن ماه در سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار گردید ، و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان اهداء گردید.
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
کسب مقام های اول و دوم وسوم رابه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبیرک عرض می نماییم.دراین مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم را کسب نموده اند و به مسابقات استانی راه یافته اند با  آرزوی موفقیت برای این عزیزان
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
اتوبار لاله جنت آباد خاور کامیون های مخصوص حمل و نقل اثاثیه منزل حمل بار منازل با سالها سابقه ای طولانی در امر جابجائی اثاثیه منزل حمل بار به شهرستان باربری جنت آباد متخصص حمل اثاثیه منزل به صورت تضمین باربری جنت آباد باربری جنت آباد اتوبار جنت آباد با ماشین های مخصوص اثاثیه منزل                                            اتوبار جنت آباد با ماشین های اتوبار جنت آباد 
((مسابقات دارت ویژه
بانوان بمناسبت  سوم خرداد ماه گرامیداشت
سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).


به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دارت  بمناسبت سوم
خرداد ماه  ویژه بانوان  با هدف
گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی  و در جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی ، ایجاد نشاط و شادابی در میان بانوان و جذب آنان
به فعالیت های ورزشی در این شهرستان با حضور 30ورزشکار  خانم مورخه 2/3/9
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تک لیفت بانوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تک لیفت بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب  اسلامی  با شرکت 25 نفر 16 بهمن ماه در سالن ورزشی ایروبیک  برگزار گردید ، و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف اداره ورزش و جوانان  شهرستان اهداء گردید.
   #کارزیبا وپسندیده✍️   به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع  فرح آباد بخش مرکزی کاشمر با همیاری مرکز نیکو کاری حضرت ولیعصر (عج) د دهیاری و شورای اسلامی  دهستان فرح آباد جهت رفع بلا و ویروس کشنده کرونا که این روزها بیداد کرده است یک راس شتر به مبلغ 250 میلیون ریال خریداری شده و بعداز کشتن و ذبح آن گوشت آن بین 800 خانوار روستای فرح آباد توزیع شد که امیدواریم این اقدام موجب رفع و گشایش حاجت همه مسلمین جهان بشه ✅
 
کسب مقام های اول دوم وسوم را به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبریک عرض می کنیم.در این مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم راکسب کردند و به مسابقات استانی راه یافتند با آرزوی موفقیت برای این عزیزان
ادامه مطلب
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
با انصراف کویت از حضور در تورنمنت فوتسال مشهد این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت دوستانه‌ای را جهت آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال کویت نیز علاوه بر اسلواکی و
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
گرچه خلیل‌آباد با ۵۰ هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۸۲ از لحاظ تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت اما ظرف ۱۶ سال اخیر وضعیت زیرساخت، فضا و امکانات ورزشی این خطه رشد چندانی نداشته به طوری که خلیل‌آباد هنوز فاقد حتی یک سالن استاندارد ورزشی است.
اولین جلسه برای مسابقات جایزه بزرگ شرق کشور در شهرستان قاین با حضور  شیهان پور رضایی و محسن حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قاین و جمعی از چارت هیئت و هنرجویان برگزار گردید.
در این جلسه اعضای برگزاری مسابقه، مجری، انتظامات، داوران و مسئول تدرکات انتخاب شدند.
با تشکر
روابط عمومی شهرستان قاین
 
برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان بمناسبت دهه مبارک فجر در روستای طارم  از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد  
مسابقات بومی و محلی بانوان بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  انقلاب اسلامی  در بازی های پنج سنگ ،دارت در روستای طارم از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یکسری مسابقات بومی و محلی  ویژه بانوان در رشته های: پنج سنگ و دارت در رده های سنی مختلف در روستای طا
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان نجف آباد فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 19 کیلوبایت قیمت: 3300 تومان
توضیحات:
نقشه ی مرز شهرستان نجف آباد. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS  قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.
در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام شهرستان
- مرکز شهرستان
- مساحت شهرستان به کیلومتر
- محیط شهرستان به کیلومتر
- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات شنا در بخش
بانوان در استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یکسری مسابقات شنا  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بخش
بانوان در رده های سنی :، نونهالان و نوجوانان روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 98 در
استخر سر پوشیده  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان
حاجی آباد برگزار گردید.

شایان ذکر
میباشد در پایان نیز جوایزی به رسم یا
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
هیات دوچرخه سواری شهرضا با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری یک سری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ویژه دانش آموزان دختر  و پسر به قصد انتخاب تیم استعدادهای برتر شهرستان نموده است، علاقمندان جهت اطلاع بیشتر می توانند به دفاتر مدارس شهرستان مراجعه نمایند . 
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
این گروه خرم آباد مخصوص بچه های خوب شهر خرم آباد هست و از همه شما دختر پسرای خرم آبادی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر خرم آباد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه خرم آباد دارید به لینکدونی خرم آباد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ خرم آباد بیان
Futsal Team Bagher Al-ulum
In the Velayat Cup - August 21, 2018
تیم فوتسال باقر العلوم 
در جام ولایت _ ۳۰ مرداد ماه ۹۷
#سجاد_خلوصی
#ابوالفضل_بابایی
#ابوالفضل_التافی
#سید_حسین_نورایی
#رضا_بهلولی 
#امیر_حسین_حیدری
#محمد_طاها_صید_محمدی
#ابوالفضل_علیمحمدی
#احمد_صید_محمدی
#سید_علی_نورایی
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
برای اولین بار در زرند دختر نقال زرندی به مسابقات کشوری راه یافت
فاطمه محمدی دختر نقال زرندی برای اولین بار در زرند از طریق مسابقات فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان با کسب رتبه اول استانی به مسابقات کشوری راه یافت.
این موفقیت را ابتدا به گروه سیاوش  فاطمه ایرانمنش، امراللهی و سپس به مدیریت دبیرستان دخترانه فرزانگان خانم سیف الدینی وکادر مدرسه و موسس بنیاد رشادت خوانان دکتر اسدی تبریک عرض مینماییم.
انتهای پیام /

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها