نتایج جستجو برای عبارت :

نی که نسبت به همسرشان مهر بی تناسب دارند

مهر بی تناسب  معنایش این است که پیوسته به همسرمان فکر می کنیم و اسمش را عشق می گذاریم و اجازه می دهیم تا احساسات و رفتارمان را کنترل کند. 
می دانیم که به سلامتی مان لطمه می زند، می دانیم که حال مان را خراب می کند و با این حال نمی توانیم از آن دست بکشیم. هیچ زنی برحسب اتفاق گرفتار مهر بی تناسب نمی شود. آنچه می خوانید ویژگی های  زنانی است که مهر بی تناسب دارند:
در خانواده ای ناسالم بزرگ شده اید که به نیازهای تان بهای لازم داده نشده است.
نیازهای اح
shirazart.blog.ir 
شاخص تناسب : در هنر و بویژه مجسمه سازی ، فرمول ریاضیی که تناسب آرمانی بخش های مختلف بدن ( انسان و جانوران ) را تعیین کند ، مثلا نسبت بین سر و نیم تنه ، تعیین چنین تناسباتی از روزگاران بسیار کهن ، قطعاً تحت نظر مصریان باستان ،آغاز شد و برای مجسمه سازان یونان باستان سده ی پنجم پیش از میلاد، کاملاً شناخته شده بود .
بر اساس تجربه و تحقیقات به‌دست‌آمده یکی از علت‌های عمده انحراف و خیانت زنان شوهردار ریشه در مسائل عاطفی دارد. زن‌ها از اینکه به خاطر زیبایی‌های ظاهری و باطنی در دل همسرشان عشق و محبت ایجاد کرده باشند بر خود می‌بالند. زن‌ها دوست ‌دارند که در تاریک‌خانه دل همسرشان جز مهر و عشق به او […]
نوشته راهکاری مفید برای جلوگیری از خیانت زنان شوهردار و تحکیم روابط خانوادگی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
جدول تناسب نسبت رابطه ی میان دو کمیّت ( اندازه ) را نشان می دهد.
در واقع جدول تناسب دو کمیّت (یا اندازه) را مقایسه می کند.
هرگاه بین دو کمیّت رابطه ی ثابتی ( عددی ) برقرار باشد می گوئیم بین آنها نسبت برقرار است.
تناسب: تساوی دو نسبت را گویند.
مثال: اگر هر 3 دانش آموز روی یک نیمکت بنشینند آنگاه نسبت نیمکت به دانش آموز 1 به 3 است.
اگر هر 2 دانش آموز روی یک نیمکت بنشینند آنگاه نسبت نیمکت به دانش آموز 1 به 2 است.
تناسب رو به صورت های زیر نشان می دهند:

نکات تناسب:
نکته1:  عبارت اگر تناسب باشد، باید 1 به 3 یا 1و 3 خواند نه یک سوم . یک سوم غلط است و برای کسر بکار می رود.
نکته2: هر کسر بیانگر یک نسبت است اما هر نسبتی بیانگر کسر نیست.
نکته3: فقط وقتی می توان کسر را نسبت دانست که جنس هر دو کمیّت یکسان باشند. مثلاً 45 دقیقه چه کسری از یک ساعت است وقتی می گوئیم سه چهارم یعنی 3 به 4 است ولی نسبت ماشین به چرخ که 1 به 4 است نمی توان گفت یک چهارم
نکته4: نسبت ها را می توان جابجا کر
این روزها مردم از روش های مختلفی جهت تناسب اندام خود استفاده می
کنند،برخی با ثبت نام در باشگاه های ورزشی و برخی دیگر با رژیم های افراطی
سعی می کنند چربی های بدن را از بین ببرند.ولی نکته ایی که تمامی دکترها به
آن اشاره می کنند و اکثر مردم به آن توجهی ندارند،مغز است.تا زمانیکه
واقعا تصمیم نگیریم نمی توانیم به تناسب اندام برسیم.ولی اگر ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهر باستانی نائین،شهری به قدمت تاریخ
به اعتقاد عده ای ،این شهر نوآئین بود،چرا که کوروش وقتی قوم یهود را از اسارت بخت‌النصر آزادساخت ،عده ای یهودیان به همراه کوروش وارد ایران شدند،اینان کوروش را مسیح موعود و نجات دهنده قوم یهود میدانستند،ودر منطقه استخر مستقر شدند و شهری را بنیان نهادند که چون آئینشان با آئین ایرانیان متفاوت بود به عنوان شهر نوآئین خوانده شد و به مرور گذشت قرن ها
برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.
 
اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن ق
برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.
 
اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن ق
در فصل 3 کتاب ریاضی پایه پنجم دبستان دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله نسبت، نسبت های مساوی، تناسب و درصد آشنا می شوند. بهتر است برای تدریس هر یک از این مباحث از طرح درس مجزا استفاده شود.
برای نمونه در این قسمت، طرح درسی روزانه جهت تدریس درس تناسب آورده ایم. در این طرح درس فراگیران به مفهوم تناسب پی برده و کاربردهای آن را فرا گرفته و می توانند مساله های مربوط به تناسب را حل کنند.
طرح درس مذکور شامل 4 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده
تناسب اندام چیست ؟ سوالی که شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد.
تناسب اندام (Physical fitness)، به مجموعه از ویژگی های جسمانی گفته می شود که افراد با داشتن آنها راحت تر می توانند فعالیت های فیزیکی را انجام دهند گفته می شود.
ادامه مطلب
تناسب اندام در خانه به کمک این حرکات ورزشی
تناسب اندام در خانه امکان پذیر است و برای کاهش وزن، رسیدن به بدن عضلانی نیاز ندارید که حتما به سراغ باشگاه‌های بدنسازی گرانقیمت بروید. در این مقاله شما را با بهترین حرکات ورزشی که می‌توانید در منزل انجام دهید آشنا کنیم؛ با جیمیتو همراه باشید.
ادامه مطلب
حل تمرین ریاضی پنجم فصل سوم با جواب
ریاضی پنجم فصل سوم با جواب در یک فایل ورد در ۴۱ صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل سوم ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید
باورهای غلط تناسب اندام
می توانید چربی ها را به صورت موضعی کاهش دهید
ایا تا به حال ان دسته از تبلیغات را دیده اید که سعی دارند وسیله ای به شما بفروشند که با کار روی عضلات شکم تان چربی های شکم تان را اب کند؟ این چیزها جواب نمی دهند دروغ هستند جایی که چربی های تان تجمع دارند توسط ژنتیک تان تعیین می شود در نهایت کاری که می توانید انجام دهید این است که چربی کل بدن را کاهش دهید و شکم تان نیز کوچک می شود
این گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ایجاد شده است و بانوانی که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغری در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن میتونند عضو این گروه بشند.
شما میتوانید سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغری در این گروه مطرح کنید و همچنین میتونید از تجربیات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنید.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسین که نمیتونیم به اون پاسخ بدیم
خیانت به همسر از زمان نئاندارتال ها و انسان های نخستین وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد. خیانت به همسر تنها در برقراری رابطه جنسی خلاصه نمیشود. حتی احساساتی که نسبت به دیگران داریم نیز میتوانند به نوعی خیانت تلقی شوند. به طوری که تحقیقات نشان داده خانم ها ترجیح میدهند همسرشان با زن دیگری همخوابی داشته باشد نه اینکه عاشقش باشد. بنابراین احساسات و وفاداری بسیار برای خانم ها مهم هستند.
بر اساس مطالعه ای که توسط نیکلاس وولفینگر در موسسه مطالعات
مردان و زنان به دلیل تفاوت های بسیاری که دارند گویی که از دو سیاره مختلف هستند.بسیاری از زنان در صحبت کردن با مردان به مشکل برمیخورند و اغلب شکایت دارند که همسرشان به حرف های آن ها توجهی ندارد اما باید دید مشکل اصلی در کجاست آیا قصد این گونه مردان، بی اعتنایی به همسر است و یا نوع حرف زدن و موضوعات مطرح شده از جانب زن،مرد را وادار به رفتار سرد می کند.در ادامه همراه ما باشید و مبحث چگونه با مردان حرف بزنیم را با دقت مطالعه کنید.
ادامه مطلب
این گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ایجاد شده است و بانوانی که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغری در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن میتونند عضو این گروه بشند.
شما میتوانید سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغری در این گروه مطرح کنید و همچنین میتونید از تجربیات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنید.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسین که نمیتونیم به اون پاسخ بدیم.
به گروه لاغری بپیوندین
https://t.me/slimming_group1
احساس نداشتن به همسر : موضوع مهمی است که می تواند تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.
در زندگی زناشویی، برای هر دو طرف هیچ چیز سخت تر از شنیدن عبارت “من شما را دوست ندارم” نمی باشد.
اگر این علائم را در زندگی با شریک زندگی خود مشاهده کنید، به همسر خود را کمی بیشتر دقت کنید.احساس نداشتن به همسر
نشانه های عدم علاقه به همسر چیست؟ هیچ چیز سخت تر از شنیدن “دوستت ندارم” از جانب همسر نیست.
عشق عامل اصلی زنده ماندن زندگی است، که گاهی اوقات در بین
آشنایی با تفاوت عشق زن و مرد به زوجین کمک می‌کند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند و با آگاهی نسبت به این مسئله بتوانند بسیاری از اختلافات و سوء تفاهمات بین خود را حل کنند. بسیاری از زوجین در جلسات مشاوره خانواده به علت عدم آشنایی با تفاوت‌های میان بیان و بروز عشق در خود و همسرشان احساس ناامیدی کرده و تصور می‌کنند فرد مقابل دیگر عاشق آن‌ها نیست. در صورتی که اگر با این تفاوت‌ها آشنا شوید روابط عاطفی‌تان بهتر از قبل شده و ارتباطی صمیمی با همسرت
دانستنی های کوتاه ریاضی
1- هرگاه چند عدد زوج را با هم جمع کنیم رقم یکان حاصل جمع،حتماً زوج خواهد شد.2- هرگاه چند عدد فرد را با هم جمع کنیم رقم یکان حاصل جمع،ممکن است زوج باشد یا فرد.اگر تعداد اعداد،فرد باشد رقم یکان حاصل جمع،فرد می‏شود و بلعکس3-هرگاه عدد زوجی را هرچند بار در خودش ضرب کنیم رقم یکان حاصل ضرب،حتماً زوج خواهد بود. کسر بین دو کسربرای نوشتن کسر بین دو کسر،کافی است صورت‏ها را با هم و مخرج‏ها را نیز را باهم جمع کرد به مثال زیر توجه کنی
یکی از ساده ترین و لذت بخش ترین انواع ورزشها پیاده روی و دویدن است که تاثیر به سزایی در حفظ سلامت و ایمنی بدن دارد. برای تبدیل پیاده روی و دویدنهای روزمره به فعالیت ورزشی حساب شده و برنامه ریزی شده، به وسیله قدم شمار یا گام شمار (Step Counter) به سادگی میتوان مقدار انرژی مصرف شده و مسافت طی شده در طول روز و یا زمان ورزش را مشاهده کرد. فقط کافی است اطلاعات شخصی لازم را وارد نموده و شروع نمایید. قدم شمارها میتوانند جهت رسیدن به هدفهای ورزشی، وزن ایده
بهترین تمرین های ورزشی پس از زایمان








تمرین‌های ورزشی پس از زایمان
 
یکی از قسمت‌هایی که به طور قابل ملاحظه
تحت تأثیر بارداری و زایمان قرار می‌گیرد؛ عضلات شکم و لگن است که قوام سفت
و عضلانی خود را از دست می‌دهد و ظاهر آویزان و شل پیدا می‌‌کند.
 
ادامه مطلب
طناب ورزشی تناسب اندام تن زیب مدل Adjustable 
قیمت محصول : 13700 تومان
برند : TanZib
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
طناب‌زدن یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای داشتن بدنی آماده است. «طناب ورزشی تناسب اندام قابل‌تنظیم تن زیب» نیز وسیله‌ای با طراحی ساده ولی خوب است که می‌تواند برای داشتن فعالیت‌های ورزشی مناسب باشد.
طناب ورزشی تناسب اندام قابل تنظیم تن زیب
 
 
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
تصاویر بیشتر
 
 
 
[google]
زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. روانشناسان بزرگ معتقدند در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند.
احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و اطرافیان داشته باشد.
رایج ترین احساسات منفی درباره ی خود عبارت اند از: احساس بی ارزشی ،محبوب نبودن و عجیب و زشت بودن و نالایق بودن و جذاب نبودن، که زنان با داشتن این احساسات منفی درباره ی خود، یک
با سلام خدمت اولیای محترم ودانش آموزان عزیزم
باتوجه به تعطیلات پیش آمده با احترام خواهشمندم توجه خاصی نسبت به پیگیری تکالیف و دروس دانش آموزان داشته باشید تا دانش آموزان از مباحث آموزشی فاصله نگیرند.
تکالیف مربوط به پنج شنبه مورخ۹۸/۱۰/۵ وجمعه۹۸/۱۰/۶ به شرح زیر است:
جزوه های ریاضی مربوط به فصل دوم(کسر)و فصل سوم(نسبت،تناسب ودرصد)را با دانش  آموزان تکرارو تمرین کنید.همچنین کاربرگ های داده شده مربوط به همین مباحث رامرورکنید.
از دانش آموزان بخ
در سفر اخیر به ایتالیا تصمیم گرفتم، در مورد رژیم ایتالیایی اطلاعات بیشتری کسب کنم. سفر من از شمال ایتالیا و از منطقه‌ی توسکانی شروع شد و بعد از یک مسافرت ۱۲ روزه به جنوب ایتالیا در سواحل آمالی رسیدم. هدف من از این سفر استراحت و پیدا کردن پاسخ این سؤال بود که چگونه مردم ایتالیا هم از خوردن غذاهایی مانند پیتزا و پاستا لذت می‌برند و هم تناسب اندام دارند.
۱. آهسته و با لذت غذا می‌خورند

ادامه مطلب
جدیدترین روش جراحی بینی
 
جراحی بینی ۲۰ سال پیش با عمل بینی امروزی کاملا متفاوت است. در گذشته، بینی به معنی واقعی کلمه در طول عمل کوبیده شده و از نو ساخته می شد. روش های قدیمی عمل بینی کل ساختار بینی را تغییر می دادند و همین باعث می شد چند نوع مدل بینی محدود در صورت تمامی بیماران دیده شود. تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت اهمیت چندانی نداشت و فقط بینی به زیر ذره بین جراح می رفت.
اما حالا هدف و روش جراحی بینی تغییر کرده است. امروزه عمل بینی با هدف
در این مقاله با فواید یوگا برای بدن و تناسب اندام ، فواید یوگا برای لاغری و به طور کلی با ورزش یوگا آشنا خواهیم شد. اگر تصمیم به ورزش کردن گرفته اید و نمی دانید کدام از رشته های ورزشی مناسب شما است یا اگر به دنبال ورزشی هستید که علاوه بر لاغری و تناسب اندام، استرس ها و همچنین دردهای عضلانی شما را کاهش دهد؛ پیشنهاد ما به شما یوگا است.
ادامه مطلب
خاطره ای از همسر علامه طباطبایی از زبان همسر شهید مطهری
.
به عمرم خانمی مثل ایشان ندیدم که اینقدر دغدغه همسرش را داشته باشد. می‌گفت: وقتی علامه در حال مطالعه است چای کمرنگ را به اتاق ایشان می‌برم و به علامه نگاه هم نمی‌کنم. چای را می‌گذارم و می‌آیم بیرون تا مبادا رشته افکارش پاره شود. .
.
روزی مهمان خانم بودم. لباس‌هایشان خیلی مندرس و کهنه شده بود و ایشان نیاز داشت که لباسی برای خودش بدوزد. زمانی که علامه بیرون می‌رفت به ایشان گفت، از درس که
 یکی از بزرگترین اشتباهات خانم ها این است که باور دارند اگر مرا دوست داشته باشد، هر کاری می‌کند!
 درست است که عشق قدرت می‌آورد، اما قرار نیست که از مرد زندگی‌تان، به گناه عاشق شدن، یک فرد ضعیف و زیردست بسازید. 
 بسیاری از زن‌ها گمان می‌کنند اگر مردی عاشق‌شان باشد، به خاطر آن هاهمه پل‌های پشت سرش را خراب می‌کند و به هیچ چیز دیگری جز فرد مورد علاقه‌اش توجه نمی‌کند. 
 بیشتر زن‌ها با چنین تفکری، همسرشان را در معرض آزمایش‌های سخت قرار می‌
از جورِ چرخِ کج‌رَوِش، وز دستِ بختِ

واژگون
دارم دل و چشمی عجب؛ این جایِ غم، آن جویِ خون
دوش از تصادف، شیخ و من، بودیم در یک انجمن

کردیم از هر در سخن؛ او از جِنان، من از جُنون
از اشکِ خونین دل‌خوش ام، وز آهِ دل منّت‌کش ام
دایم در آب-و-آتش ام؛ هم از برون، هم از درون
می‌دید اگر خسرو چو من، رُخسارِ آن شیرین‌دهن،
می‌کنْد هم‌چو کوه‌کن، با نوکِ مژگان، بیستون
در این طریقِ پُرخطر، گم گشته خضرِ راهبر
اِی دل، تو چون سازی دگر، بی‌رهنما، بی‌ره
ورزش های سبک را هرگز دست کم نگیرید!
 مه شو: راههای بسیار زیادی برای زیبایی و تناسب اندام وجود دارد.چنانچه قصد دارید حجم عضلاتتان را افزایش
دهید، بهتر است طی یک برنامه مدون و با راهنمایی مربی مجرب در این زمینه، از وزنه های مناسبی برای اینکار
استفاده کنید و اگر می خواهید صرفا برای حفظ سلامتی و تناسب اندام خود ورزش کنید، می توانید انواع سبک تر و
رشته های تناسب اندام را پیگیری نمایید.
ادامه مطلب
اگر از شکم های بزرگتان خسته شده اید به ورزش روی بیاورید و با انجام صحیح چند ورزش ساده در خانه از شر چربی های شکمتان خلاص شوید.

ورزش شکم مخصوص کوچک کردن ، آب کردن و لاغری 
قدیم ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم ها به دنبال لاغری شکم هستند و دوست دارند اندامی باریک داشته باشند.
ادامه مطلب
خانم‌هایی که در نبود همسرشان حتی یک بستنی هم نمی‌توانند برا خودشان بخرند کم کم از چشم همسر میفتند
یک خانم جذاب در عین طناز بودن و زن بودن، مستقل بودن را فراموش نمیکند. 
اگر برای کارهای خیلی کوچک هم به شوهرتان وابسته باشید ممکن است که فکر کند که خانمش بی‌عرضه است و هیچی بلد نیست.
البته حواستان باشد کارهای مردانه به خصوص در حضور همسر به هیچ وجه بر عهده شما نیست.
هوالمحبوب

چهار سال است که توی این مدرسه هستم و طبعا با همکارانم صمیمی شده‌ام. اینکه چهار تا دختر مجرد جوان که هر کدام یک سال با آن یکی اختلاف سنی دارد، معلم یک پایۀ تحصیلی باشند با دانش‌آموزانی مشترک، با دردهایی مشترک، بهانۀ خوبی برای ایجاد صمیمیت و شکل گرفتن دوستی می‌شود. 
القصه، اواخر سال نود و شش بود که این اکیپ چهار نفره اولین گردش خودشان را شروع کردند، با تله‌کابین رفتیم عینالی، ترسیدیم، لرزیدیم، خندیدم و چند ساعت فارغ از هیاهوی دن
ماهیت عمومی ورزش برای داشتن تنی سالم و اندامی متناسب است. حال آنکه عده ای به مصرف داروها و مواد چاق کننده روی می آورند. این کار می تواند سلامتی را به خطر اندازد، در عین حال اندام فرد را نیز از تناسب خارج کنند.
افراد بسیاری را روزانه می بینیم که با مصرف کراتین و دیگر مواد شیمیایی بازوانی برجسته و سینه هایی فراخ فراهم می آورند، در حالی که پایین تنه ای ضعیف دارند. به نظر شما آن بازوان و این ران های باریک همخوانی و تناسب دارند؟
ورزشکاران حرفه ای هم
بسیاری از افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند، بعد از مشاهده نتیجه آن از فرم ظاهری مصنوعی بینی خود راضی نیستند. جراحی بینی طبیعی این امکان را به افراد می دهد که تنها ایرادات بینی آنها برطرف شود و نواحی زیبای بینی دست نخورده باقی بماند. در جراحی بینی طبیعی بسیاری از افراد متوجه جراحی شدن بینی فرد نمی شوند . جراح برای انجام جراحی تلاش می کند تا علاوه بر رسیدن به سایز استاندارد بینی و ایجاد تناسب بین بینی و اعضای صورت ، در فرم ظاهری بینی نی
زنان به چه دلایلی خیانت می کنند
بی تفاوتی همسر
گاهی بی وفایی زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی تفاوتی همسر نسبت به مسائل و مشکلات ناشی می شود.  روث هوستون، کارشناس و موسس سایت معتبر infidelityAdvice.com، می گوید " اکثر زنان ابتدا سعی می کنند به همسرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است.  اما اگر شوهر متوجه این اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی اعتنایی کند یا گلایه های او را جدی نگیرد، زن به خیانت روی می آورد چون احساس می
خیانت یکی از تلخ ترین تجربه های زندگی هر فردی می تواند باشد. خیانت یک موضوع بسیار جدی است؛ زیرا اعتماد را از بین می برد و مسلما بدون اعتماد، هیچ رابطه ای دیگر شکل نخواهد گرفت. بدون اعتماد، جامعه، خانواده، موسسات و قطعا ازدواج از بین خواهند رفت. خیانت همچنین اثرات مخربی بر زندگی افراد می گذارد. اثرات خیانت شامل شوک، از دست دادن روحیه، غم و اندوه، از بین رفتن اعتماد به نفس و خشم می باشد. به غیر از اینها بسیاری از افراد که خیانت دیده اند، به دنبا
code {
font-family: "Courier New", Courier, monospace;
font-weight: bold;
direction: rtl;
background: 0;
padding: 0;
}

از جورِ چرخِ کج‌رَوِش، وز دستِ بختِ
واژگون
دارم دل و چشمی عجب؛ این جایِ غم، آن جویِ خون
دوش از تصادف، شیخ و من، بودیم در یک انجمن

کردیم از هر در سخن؛ او از جِنان، من از جُنون
از اشکِ خونین دل‌خوش ام، وز آهِ دل منّت‌کش ام
دایم در آب-و-آتش ام؛ هم از برون، هم از درون
می‌دید اگر خسرو چو من، رُخسارِ آن شیرین‌دهن،
می‌کنْد هم‌چو کوه‌کن، با نوکِ مژگان، بیستون
در این طریقِ
سرد مزاجی مردان و دلایل خستگی جنسی و بی میلی در زن و مرد و راه های درمان – زمان مطالعه ۳ دقیقه است.
سرد مزاجی و خستگی جنسی در ۳سالگی ازدواج” وقتی به اوایل ازدواج مان فکر می کنم، و با حال حاضر مقایسه می کنم از زندگی بیشتر دلسرد می شوم.
احساس می کنم بهترین کار این است که خودم را مشغول کارها و تربیت فرزندان کنم و کمتر به این مسائل فکر کنم.
همسرم و من  هردو در ماه های ابتدایی و حتی تا چند سال نخست نسبت به هم کشش جنسی زیادی داشتیم.
زندگی برای مان هیجان
همان طور که میدانید نیاز به همسر بیشتر یک نیاز روحی و عاطفی و یک انگیزه برای زیستن بشر است و زندگی با همسر خوب، شیرین تر و هدفمند تر است، حال آنان که ازدواج نمیکنند یا نمیتونند ازدواج کنند چه انگیزه ای برای زندگی دارند و این نیاز روحی که فقط با همسر تامین میشود را چطوری تامین میکنند.
درست است انسان بدون همسر باز هم زنده میماند، ولی آیا زندگی میکند یا فقط زنده است؟، نیاز جنسی چیزی هست که در هر دو جنس به مرور کاهش پیدا میکند ولی نیاز عاطفی  را می
نکات ضروری هنگام خرید رابیتس گالوانیزه
تناسب وزن رابیتس با مورد مصرف
توجه به این نکته از تحمیل هزینه اضافی جلوگیری میکند
تناسب تعداد رابیتس خریداری شده با متراژ کاری
از انجا که ابعاد رابیتس در ایران با استاندارد ٢.۴٠*٠.۶ سانتیمتر میباشد مساحتی در حدود ١.۴۴متر را پوشش میدهد که با در نظر گرفتن تلرانس این مقدار معمولا ١.۴ متر محاسبه میگردد و با تقسیم متراژ کاری بر این عدد تعداد رابیتس مورد نیاز بدست میاید و از تحمیل هزینه اضافی به سازندگان جلو
اغلب پدرانی که در انتظار فرزند هستند، دانستن متمایز ماندن از غافله را دارند و اندیشه می کنند لغایت به آخر رسیدن دوران بارداری همسرشان پیشه زیادی از دستشان بر نمی آید، اما در راستی وظایف بسیاری هستی دارند که می تواند گذران این مسیر را بسیار ساده تر کرد.بسیاری از آقایان فکر می‌کنند، تنها دو وظیفه دارند، اول؛ این‌که آغازگر بارداری باشند و دوم اینکه؛ نه ماه بعد در نگهداری نوزاد به همسرشان کمک کنند. ولی با هستی اینکه مادران مسئولیت اصلی دوران
با توجه به گستردگی محصولات و وجود کالاهای متعدد مشابه این وظیفه شماست که بتوانید با راهنمایی درست و معقول، مراجعه کننده ها را به مشتری خود تبدیل نمایید. یکی از روش های راهنمایی مشتریان چاپ کاتالوگ کرج می باشد.
ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن مشتریان از قبل نسبت به خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گری را انجام می دهند. شما نمی توانید آن ها نسبت به خرید محصولات دیگر ترغیب نمایید. افراد در حال حاضر تحقیق می‌کنند، به خصوص زمانی که محصولی را خریدا
مرد ها از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید
زنان
معمولا حرف زدن را دوست دارند و برای بازگو کردن اتفاقات به تعریف جزئیات
نیز می پردازند در حالی که مردان زنان حراف را دوست ندارند و تمایلی به
شنیدن تمام جزئیات موضوع ندارند.
مرد ها از زنانی که بیش از حد احساساتی می شوند، خوش شان نمی آید
زنان
موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازک هستند و با دیدن هر صحنه ای شروع به گریه
کردن می کنند اما این ویژگی برای مردان قابل تحمل و قابل درک نیست و تحمل
اشک های مداوم
رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی
برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون اینکه متوجه شوید، باعث می شوند همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد تا آخر این بخش از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید چه رفتارهایی باعث سرد شدن همسر می شود.
رفتارهای زنانه و مردانه غلط در روابط زناشویی
1. زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند
یعنی زنهایی که حین عم
 دیروز همسر شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت مزار مطهر این شهید بزرگوار به دور از تشریفات در صف ایستاد و سپس مانند مردم عادی قبر را زیارت و محل را ترک می‌کند و حتی در زمانی که مردم حاضر در صف از او می‌خواهند تا به زیارت خود سرعت ببخشد باز هم نمی‌گوید کیست و به زیارت خود خاتمه می‌دهد؛
این رویداد زیبا که توسط سایت آرمان کرمان بازتاب داشت اکنون سوژه رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی شده است.
 
سایت سرگرمی چفچفک :کیت میدلتون دوشس کمبریج یکی از زیباترین سلبریتی ها ست که از تناسب اندام و استایل ایده آل برخورداراست، به خصوص پس از به دنیا آوردن فرزندانش او همچنان زیبایی و تناسب اندامش را حفظ کرده است. اغلب او پس از مدت کوتاهی از به دنیا آوردن فرزندانش با شور و نشاط به زندگی عادی باز می گردد. اما راز تناسب اندام و خوش استایلی او در چیست؟! تناسب اندام کیت میدلتون به ویژه پس از زایمان مرهون رژیم (دوکان) است. در این رژیم غذایی می توان با سرعت
باورهای غلط تناسب اندام
می توانید شکل ماهیچه هایتان را تغییر دهید
این از نظر فیزیکی ممکن نیست با اینکه می توانید اندازه ماهیچه هایتان را تغییر دهید و عضلات تان را حجیم تر کنید و یا با کاهش چربی های بدن تان تفکیک عضلات تان را بهبود دهید اما غیر ممکن است بتوانید با تمرین های خاصی شکل عضلات خود را تغییر دهید متاسفانه شما در این زمینه از لحاظ ژنتیکی محدود هستید
در دوره آموزش طراحی سیاه قلم هنرجویان نحوه درست گرفتن قلم در دست را یاد می گیرند. برای آموزش طراحی سیاه قلم و استفاده از اشکال ساده و درک قدم به قدم تمامی تناسب چهره از کوچک ترین نکات تا کامل ترین تناسب آشنا می شوند. حتی با دقیق ترین جزئیات تناسبات و فرم دهی های استاندارد چهره آشنا می شوند. سپس با سایه زنی تک تک اجزا چهره به صورت جدا جدا و از همه ضروری تر با جزئیات به طور مثال مردمک چشم گرفته تا مهم ترین حجم پردازی ها مانند حجم استخوان وسط چشم و
تناسب اندام بعد از ۴۰ سالگی _ شیوع بروز بیماری های مزمن همچون دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، فشارخون و بیماری های کلیوی در دهه چهارم زندگی بیشتر می باشد. بنابراین توجه به برخی نکات پس از سن چهل سالگی می تواندباعث ارتقای وضعیت سلامتی، تناسب اندام و کاهش بروز بیماری های مزمن شود. با توجه به این موضوع در ادامه، ۲۵نکته کاربردی برای تناسب اندام برای بعد از دهه چهارم زندگی را با هم برسی می کنیم. ادامه مطلب در سایت منبع...

منبع مدیریت استراتژیک ب
تناسب شخصیت فرد با شغل وی تا چه اندازه بر عملکرد و رضایت شغلی وی تأثیر گذار است ؟ اشخاص از بسیاری جهت با یکدیگر متفاوتند. هر یک از افراد دارای صفات و ویژگی هایی هستند که در مجموع هستی آنها را شکل می دهد.
هر چند بعضی اشخاص شباهت هایی با هم دارند. ولی هیچ گاه دو نفر به طور کامل شبیه به هم نیستند. بعبارت دیگر، اشخاص منحصر به فرد هستند.

ادامه مطلب
حرکت دراز نشست
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت ها در تناسب اندامه که باعث میشه مرکز بدن تقویت و قدرتمند بشه مرکز بدن شامل کمر و شکم هست که در تمام فعالیت ها نقش داره 
در واقع هر کاری انجام میدین روی کمر و شکم فشاری وارد میشه
پس باید شکم و کمر قدرتمندی داشته باشین
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت هاست که شکم و کمر رو میسازه پس تا جایی که میتونید از این حرکت استفاده کنین
او را تایید کنید. یکی از چیزهایی که شما را پیش همسرتان جذاب می کند، تعریف و تایید اوست. مردان دوست دارند همیشه مورد تایید همسرشان باشند. به او اطمینان دهید که در همه چیز عالی ست.
مرموز باشید! مردان چالش را دوست دارند. آن ها دوست دارند که خودشان راز های شخصیتی شما را کشف کنند. اگر درباره خودتان همه چیز را به همسرتان بگویید این فرصت را از او می گیرید.
ارتباط با معبود را تقویت کنید. هر آنچه که می خواهید در دستان خداوند است. خداوند منبع عشق، شادی، ص
VO2 max شما می تواند کلید اصلی بهبود آمادگی قلبی عروقی باشد.

اگر مثل سایر
افراد یک تناسب اندام کار هستید ، احتمالاً همیشه به دنبال راه هایی برای اجرای سریع
تر و دورتر هستید ، تمرین سخت تر و محدودیت های خود را به هر وسیله لازم فشار دهید.
حتی ممکن است تعدادی از نشانگرهای تناسب اندام را ردیابی کنید - ضربان قلب ، کالری
سوخته ، قدم زدن و غیره - اما یک نشانگر وجود دارد که ساعت تناسب اندام شما نمی
تواند به شما بگوید: حداکثر VO2 شما.
ادامه مطلب
بهترین کربوهیدرات برای کاهش وزن سالم
کربوهیدرات
کاهش وزن ! بله درست است ماده غذایی که اغلب برای لاغری و تناسب اندام سعی
می کنیم در رژیم خود نداشته باشیم در برخی خوراکی ها به صورت لاغرکننده و
چربی سوز وجود دارد.
ادامه مطلب
ورزش تی آر ایکس

با وجود انواع مختلف برنامه ها و سیستم های بدنسازی ، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. بسته به اهداف تناسب اندام یا آنچه از خانواده ، دوستان و همکاران شنیده اید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.
یکی از برنامه های تناسب اندام که باید در نظر بگیرید سیستم آموزش تعلیق تی آر ایکس است که توسط نیروی دریایی ساخته شده است. این نه تنها در نیروی دریایی بلکه در تمام شاخه های دیگر ارتش ای
مردان نیاز دارند همسرشان به اونها نشان بده که به قدرت اونها برای رسیدن به خواسته هاش نیاز دارد.
آقایون وقتی حس میکنند همسر شون به اونها نیاز نداره احساس ضعف می‌کنند!!!!
آقایون عاشق زنی هستند که به آنها قدرت بده و یا به. قولی اونها را تحسین کند
مردان از زنان می‌خواهند که به آنهااحساس قدرتمند بودن بدهند.
مردان دوست دارند درنظر همسرشان مهمترین شخص مورد علاقه او باشند.
مردان چون اقتدارطلب هستند از تحسین شدن بسیار لذت می‌برند.
در رفتار کردار خود
وفادار بودن برای مرد سخت نیست ‏بلکه غیر ممکن است! یک زن برای یک مرد آفریده شده اما یک مرد برای زندگی با تمام زنها»! این نظریه از آن هانری دومنترلان فرانسوی است. او در ادامه می گوید:« مرد اگر به تاریکی می‏رود و به زنش خیانت می‏کند مقصر خودش نیست؛ مقصر خلقت و طبیعت است که همه موارد  خیانت را در او مهیا کرده است.
نظر فلاسفه در مورد وفاداری مرد“دومنترلان معتقد است که مردان بعد از دو سال زندگی مشترک با همسرشان نمی توانند به همسر خود وفادار بمانند.
حله هوله و فست فود ها
فست فود ها و حله هوله ها بدترین نوع تغذیه هستن چونکه مقدار زیادی  نشاسته بی ارزش دارن و علاوه بر اون پر از چربی های مضر هستن که برای بدن خیلی بده 
منظور من از چربی های بد چربی های اشباع شده هست البته همیشه هم بد نیستن
بامصرف حله هوله ها و فست فود ها تنها خودتون رو چاق و چاق تر میکنید و در واقع کار خودتون رو در تناسب اندام سخت تر میکنید برای اینکه از دست این دوتا خلاص بشید باید تا جایی که میتونید خودتون رو با غذاهای سالمی مثل
خط قرمزهای همسرانه!
چراغ قرمز اول: زیاد شاعرانه نباشید!
بر
خلاف تصور برخی از خانم‌‌ها، مردها از زن‌هایی که هر روز منتظر محبت زیاد
یا جملات و پیامک‌های شاعرانه و عاشقانه هستند خوششان نمی‌آید. آنها زن‌های
معمولی با نیازهای عادی را ترجیح می‌‌دهند. زنی که سرد و بی‌عاطفه است به
اندازه‌ی زنی که بیش از حد وابسته و عاطفی باشد برای مردها منزجر کننده
است.

مردها نمی‌خواهند نقش یک تکیه‌گاه عاطفی بزرگ را بازی
کنند که همیشه ناچار به حمایت از ی
کار می کنید پول به دست می آورید می خرید می خورید چاق می شوید از قواره می افتید خودتان را به آب و آتش می زنید و هزینه ها می کنید که به تناسب اندام تان دست یابید آیا سود آیا نه در هر بیست و چهار ساعت بیست و چهار هزار بار با بیست و چهار هزار گناه مواجهید و گوشه ی هر یکی از آنها کنار قبا و ردا و مانتو و کت و کلاه سما را بگیرد بیست و چهار هزار گوشه ی گناه خورده اید و چاق از آنها هستید به فروشندگی شیاطین قهار استغفار یک سیستم بسیار دقیق و صد در صد رایگانِ
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید به تناسب مخاطب روز و نیاز جامعه به طور مستمر بازنگری و تجدید نظر شود، اظهار کرد: برای ایجاد خلاقیت در طراحی فعالیت‌های قرآنی نیازمند مشارکت و ارائه فکر نو از سوی دانشجویان قرآنی هستیم.
ادامه مطلب
دوام ازدواج؟ زن و شوهرهای مسنی که ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ سال با هم زندگی کرده‎اند توصیه هایی را پیشنهاد می‎کنند که پاسخ خوبی برای این سوال خواهد بود.
هر
وقت زن و شوهرهای ۹۰ ساله را در پارک می‎بینم، این سوال در ذهنم جرقه
می‎زند که چه چیز باعث شده ازدواج‎شان این همه سال پایدار بماند؟ و چطور ما
می‎توانیم مثل آن‎ها برای همیشه کنار یکدیگر زندگی خوبی داشته باشیم؟
به
گزارش مجله دلتا، زن و شوهرهای مسنی که ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ سال با هم زندگی
کرده‎اند، توصیه‎ها
رایج‌ترین اشتباهات زن و شوهرها

ارتباط بین یک زن و شوهر، یک باره و ناگهانی به کشمکش و شکست نمی‌رسد بلکه رفتارهای نامناسب، دقت نداشتن روی گفتمان، بی مهارتی و بسیاری موارد دیگر در روابط زوج ها وجود دارد که رفته رفته و در گذر زمان، روی هم تلنبار می‌شود و ممکن است کار را به جاهای باریک بکشاند. در مطلب امروز و در دو بخش جداگانه، به رایج‌ترین اشتباهات مردان و رایج‌ترین اشتباهات زنان در زندگی های مشترک امروزی می‌پردازیم که اعصاب همسران را معمو
14 راز ضروری برای متناسب سازی 5-یک طرف / فوتسال (1)
 
هر استانداردی را که بازی می کنید ، تقریباً مطمئن است که می توانید با بهبود اندام خود ، بازی خود را بالا ببرید به این دلیل است که تناسب اندام یکی از مؤلفه های اصلی اجرای مؤثر در زمین است و به همان اندازه مهارت های شما با توپ مهم است.
 
این یکی از عناصر اصلی است که یک بازیکن خوب را تشکیل می دهد:
 
عناصر یک بازیکن
 
برای بعضی ها ، شاید کسانی که تازه کار را شروع کرده اند ، چالش تناسب اندام این است که فقط
لاغری و تناسب اندام آرزوی خیلی از افراد چاق است، ولی لاغر شدن بدون گرفتن مشاوره کاری بسیار اشتباه است، چرا که لاغر شدن بدون مشاوره از یک دکتر تغذیه موجب عوارض میشود.
جالب است بدانید که چاقی افراد دلایل مختلفی دارد و ممکن است که چاقی یک فرد با فردی دیگر کاملا متفاوت باشد و بنابراین رژیم یک فرد چاق با فرد دیگر تغییر داشته باشد.
مشاوره لاغری به شما این امکان را میدهد تا با دانش کافی به علت چاقی خود به درمان آن بپردازید، این امر موجب میشود تا شما
لذت آشپزی کردن برای کودکان
همانطور که می‌دانید آشپزی کردن یک تجربه لذت بخش است چون در رویدادی که ممکن است از ابتدا تا انتهای آن کمتر از یکساعت طول بکشد اتفاقات زیادی می‌افتد که هر لحظه آن دنیایی از هیجان را برای کودکان دارد. ممکن است آشپزی کردن برای ما امری طبیعی باشد اما برای کودکان یک تجربه علمی است. لذا والدین باید با نهایت دقت و حوصله در آشپزخانه کنار فرزند خود باشند و این امکان را به آنها بدهند که با رعایت نکات ایمنی، غذایی با دستان خود
تخم مرغ در تناسب اندام
تخم مرغ یکی از غذاهایی هست که طرفداران زیادی داره و البته مخالفان زیادی هم داره 
طرفداران تخم مرغ ورزش کاران و ... هستن و بیشتر مخالفان از قشر کم سواد هستن
تخم مرغ خواص خیلی خاصی داره که بعضی از افراد از خواص های اون اطلاع ندارن و اون غذا رو بد می‌دونن مثلا تخم مرغ سرشار از چربی های خوبه مثل امگا سه و سرشار از مواد معدنیه که برای بدن واقعا حیاتیه ما ورزش کاران از تخم مرغ خیلی استفاده میکنیم چونکه هم خیلی ارزونه و هم خیلی م
آنکه از مهرش به دل مهر ها دارم تویی     روءیاکه در شام وصبح وظهرها دارم تویی
تیرغم درزندگی کر باعث زخمم شود        مهربانی های تو آن زخم را مرحم شود
نام زیبای تورا درسجده هایم باخدا           گفتمش شکرت خدایا :چون داده ای یم آتنا
آتنا یعنی گلی ، محرم به راز مرتضی        گرمی ونوری به منزل ، هدیه ای اواز خدا
( شعر فوق به سفارش آقای مرتضی الف ازمشهدمقدس خطاب به همسرشان آتناخانم سروده شده است )
درایتدای هربیت نخستین حرف به ترتیب نام آ ت ن ا را می توان
طعم، کیفت، زیبایی، تناسب و قیمت بخش های بسیار مهمی از یک کیک عروسی هستند که نباید از آن چشم پوشید به این دلیل که کیک عروسی یکی از اجزایی است که توسط دوربین عکاسی و فیلم برداری ثبت و در یاد و خاطره ها باقی می ماند
انتخاب یک کیک با اندازه ای مناسب و طراحی و تزئین هماهنگ با دیگر جزییات و تزیینات مانند میزها، سفره عقد و دسته گل عروس   می تواند زیبایی بیش از اندازه ای به مراسم عروسی ببخشد
اگر ظاهر کیک، اندازه، طراحی و یا رنگ های استفاده شده برای آن
میکروب های مفید روده
با تقویت میکروب های مفید روده می تونیم سوخت و ساز بدن رو افزایش بدیم که این به تناسب اندام ما خیلی کمک میکنه
روش هایی هست که میتونیم این میکروب ها رو تقویت کنیم مانند مصرف غذاهای طبیعی و گیاهی و مصرف لبنیات حاوی میکروب های مفید و مصرف نکردن غذاهای شیمیایی مانند نوشابه و نوشیدنی های اسانس دار و هر چیزی که دارای ترکیبات شیمیایی باشه
علاوه بر اون این میکروب ها باعث افزایش توان دفاعی بدن در برابر میکروب های بد میشن 
با بررسی نسبت های مالی، سرمایه گذاران می توانند از ثبات و وضعیت بازپرداخت ها و روند مالی شرکت ها مطلع شوند. یکی از این نسبت های مالی، نسبت های نقدینگی است که به دو بخش نسبت آنی و نسبت جاری تقسیم می شود. در این گزارش به طور مفصل درباره این دو نسبت توضیح می دهیم.
 
نسبت نقدینگی
در ابتدا بهتر است یک توضیح کوتاهی درباره نسبت نقدینگی بدهیم. نسبت نقدینگی (Liquidity Ratio) یکی از نسبت های مالی است که از نسبت دارایی های نقد به بدهی های جاری به دست می آید که البت
تحقیق بی میلی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 32حجم فایل: 99قیمت: 7000 تومانبخشی از متن:این تحقیق در مورد بی میلی جنسی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن در 32 صفحه و در قالب ورد و شامل بی میلی جنسی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن،بی میلی جنسی و سرد مزاجی ،بی میلی جنسی مردان ، مشکل زناشویی،کاهش میل جنسی مردان،سرد کنندهای جنسی مردان،آموزش جنسی و سکس تراپی،مشاوره جنسی،
با گسترش تلفن‌های هوشمند، صنعت تناسب اندام نیز توسعه پیدا کرده است و درنتیجه روزبه‌روز به تعداد استارتاپ‌های این صنعت افزوده می‌شود. تا همین چند سال گذشته، دویدن، پیاده‌روی و وزنه‌زدن، تنها روش‌های مرسوم ورزش کردن بود و مردم تنها به کمک برخی تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه‌های ثابت و تردمیل می‌توانستند اطلاعاتی مانند ضربان قلب و میزان کالری که سوزانده‌اند را مشاهده کنند.
ادامه مطلب
نکات کلیدی انتخاب سنگ فرش
نکات انتخاب سنگ فرش ها در باغ ها و  ویلا یا فضای داخل ساختمان و نکاتی در مورد چگونگی انتخاب سنگ فرش متناسب با مصالح ساختمان و همچنین پوشش هایی که در داخل ساختمان به کار برده می‌شود نکته ایی که به صورت کلی چه در دکوراسیون داخلی و چه در دکوراسیون خارجی و یا نمای خارجی ساختمان به آن توجه باید داشته باشیم تناسب میان مصالح ساختمان می باشد این تناسب هم از نظر رنگ و هم از نظر جنس مصالح می باشد، انتخاب سنگ فرش مناسب در باغ و
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
 آیا تا به حال پیش آمده است که تمایل به انجام ورزش پیلاتس داشته باشید اما ندانید که این ورزش شامل چه مواردی شده و
آیا اصلا برای شما مناسب است؟
هر چیزی که در مورد ورزش پیلاتس برای دانستن جواب برخی از متداول ترین سوالاتی که ممکن است در ارتباط با پیلاتس
داشته باشید به خواندن مطلب ادامه دهید.
متخصصان تناسب اندام ما در اینجا به شما کمک می کنند تا مفهوم پیلاتس، منشا آن و مزایایی را یاد بگیرید که این تمرین برای
سلامتی دارد.
پیلاتس چیست؟
پیلاتس نوع
اندازه بینی همه ی مردم ایده آل نیست و بسیاری از افراد، از اندازه و سایز بینی خود راضی نیستند. بینی های خیلی بزرگ توجه بیننده را به خود جلب می کنند زیرا به نظر می رسد که این نوع بینی ها فضای زیادی از صورت را به خود اختصاص می دهند. بیمارانی که برای کوچک کردن بینی بزرگ خود به کلینیک مراجعه می کنند، از عدم تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت و کمبود اعتماد به نفس شکایت دارند.
ادامه مطلب
حل تمرین ریاضی پنجم
جواب ریاضی پنجم فصل اول فصل دوم فصل سوم فصل چهارم فصل پنجم فصل ششم و فصل هفتم و حل المسائل ریاضی پنجم درقالب ورد بصورت فصل به فصل و جداگانه تهیه و تنظیم شده است مطابقت با کتب درسی سال جدید با جواب حل تمرین ریاضی پنجم و پاسخ به فعالیت ها و کار در کلاس ها بطور کامل.
حل تمرین ریاضی پنجم فصل اول دوم سوم چهارم پنجم ششم هفتم
دانشکده ها : ما در قسمت زیر تعریف تمام فصل ها را برای کاربران خواهیم گفت که شامل چه فصل هایی و جواب چه صفحاتی
لاغری و تناسب اندام باور نکردنیتکنولوژی EMS با استفاده از تحریک الکتروعضلانی، تمرینی با انقباض عضلانی قوی تر و شدید تر نسبت به تمرین در باشگاه بدن سازی و یا سایر ورزش ها برای شما ایجاد می کند. با توجه به فیزیک و اهدافتان، می توانید عضله سازی کنید و یا چربی سوزی انجام دهید بدنی شاداب تر و سالم تر داشته باشید. عضلات شما به سادگی کارآمدتر می شوند. تکنولوژی EMS بر روی بیش از 90٪ عضلات کار می کند که در مقابل باشگاه ورزشی که بر روی 30٪ عضلات کار می کند بس
تنقلات در تناسب اندام
تنقلات برای بدن شما مفید نیستن بلکه مضر هستن باید سعی کنید در طول روز از اونها استفاده نکنین چونکه باعث میشه که چاق شید و چاقی همه بیماری ها رو همراه خودش میاره
بیشتر تنقلات دارای قند های ساده هستن که خاصیت چاق کنندگی دارن و البته پر از مواد شیمیایی نگه دارنده هستن
مواد شیمیایی انواع سرطان ها رو همراه با خودش داره
قند ساده دیابت و چربی خون رو همراه با خودش داره
قند ساده چاقی رو همراه با خودش داره
تاثیر #رسانه ها بر همسرداریانسان موجودی است که خواسته های او ارتباط مستقیمی با آنچه می بیند دارد، در حدیث شریفی از امام علی علیه السلام در مورد تاثیر چشم بر خواسته ها اینگونه آمده:« العَینُ بَریدُ القَلب‏ »۱ یعنی چشم راهنمای قلب است به عبارت واضح تر هرچه که چشم ببیند،‌ قلب آن را دنبال می کند زیرا چشم همچون راهبری، #قلب را جهت دهی می کند. با این حساب خواست و #توقعات قلبی انسان با آنچه که او میبیند رابطه مستقیمی دارد.در روزگار قبل از تولد ر
استارتاپ‌های تناسب اندام با ایده‌های خلاقانه‌ی خود یک باشگاه کامل ورزشی را همراه‌با مربی شخصی برای انسان شبیه‌سازی می‌کنند و تمرین‌های شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهند.

با گسترش تلفن‌های هوشمند، صنعت تناسب اندام نیز توسعه پیدا کرده است و درنتیجه روزبه‌روز به تعداد استارتاپ‌های این صنعت افزوده می‌شود. تا همین چند سال گذشته، دویدن، پیاده‌روی و وزنه‌زدن، تنها روش‌های مرسوم ورزش کردن بود و مردم تنها به کمک برخی تجهیزات ورزشی مانند د
همانطور که اشاره شد در بازار امروزی سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد: درب های ضد سرقت چینی، درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی.
  از لحاظ کیفی مانند سایر محصولات چینی این نوع درب ها از کیفیت بسیار پایین تری به نسبت دو نوع دیگر برخوردار هستند و به طبع قیمت پایین تری نیز دارند.
درب های ترک از لحاظ کیفیت در جایگاه خوبی قرار میگیرند اما تنوع مدل ها و ابعاد به دلیل وارداتی بودن آنها محدود بوده و به نسبت دو نوع چینی و ایرانی، قیمت بسیار بالاتری د
تصفیه آب :
اولین و مهمترین دلیل برای داشتن دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت این است که آب سالم تولید می کند و برای هرکسی که مصرف می کند مفید است. آبی که از چند مرحله فیلتر عبور کرده است باکتری ها و املاح آب شهری را حذف و آلودگی را به کل از بین می برد. افرادی که مرتباً از دستگاه تصفیه کننده آب استفاده میکنند دریافتند که این دستگاه مزایای بسیاری دارد و دارای مشکلات هضم کمتری هستند و احساس شادابی و سالم تری نسبت به زمانی که مستقیماً از شیر آب مصرف
شهر سوال - ازدواج در حقیقت نوعى مشارکت اجتماعى است که در آن، دو انسان باید از جهات
گوناگون با یکدیگر تناسب عملى داشته باشند که از آن جمله، تناسب اعتقادى،
اجتماعى، عقلانى، تحصیلى و... است. انسان در ازدواج، تمامى نیازهاى سطوح
مختلف خود را از ابتدایى‏ترین نیازهاى غریزی تا عالى‏ترین نیازهاى انسانى
به مشارکت مى‏گذارد. براى تشکیل یک خانواده، باید تناسب بین دو انسان براى
برآوردن تمامى نیازها در حد بالایى وجود داشته باشد.بخش مشاوره شهر سوال ب
در تمرینات ایکس‌بادی مربی متخصص با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا که در دستگاه ایکس‌بادی استفاده شده، به تمامی افراد برای رسیدن به اهدافشون در شرایط و وضعیت‌های متفاوت کمک می‌کنه
عضله‌سازی و بهبود عملکرد ورزشیایکس‌بادی کردن فیبرهای عضلانی بدن رو به صحیح‌ترین شکل ممکن بر اساس علم ای ام اس - EMS تحریک می‌کنه و منجر به بهبود قدرت، سرعت و توان استقامتی عضلات میشه.
کاهش وزن سریع و تناسب اندامدر هر جلسه ایکس‌بادی میزان بالایی کالری سوزاند
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
ادامه مطلب
هیچ گاه همسرتان را تحقیر نکنید.
هرقدر هم که با هم صمیمی باشید، باز هم نباید از این دیوار شیشه ای که میان تان هست بگذرید. در افراد بالغ، صمیمیت در دل خود احترام متقابل را هم دنبال دارد و در یک زندگی عاشقانه، این احترام صد چندان می شود.
پس قبل از توهین به همسرتان یا ناراحت کردنش، از خود بپرسید او و این رابطه تا چه اندازه برای شما ارزش دارد. یادتان نرود تنها یک کلمه می تواند سرنوشت رابطه میان شما را دگرگون کند، مسئولیت شناس باشید و تک تک حرف ها و کا
نقش دمنوش گل محمدی در کاهش وزن و تناسب اندام
 
گل محمدی یا همان گل سرخ به عنوان یک ماده دیورتیک ( ادرار آور ) بسیار ملایم عمل می کند . مواد دیورتیک باعث می شوند کلیه ها مقدار بیشتری سدیم از طریق ادرار از بدن دفع نمایند ، بنابراین به سم زدایی از بدن کمک می کنند.
زمانی که شما وزن کم می کنید ، در واقع مقداربیشتری آب از دست می دهید بنابراین نیاز به مایعات بیشتری دارید .که این آب هم سیستم بدن را پاکسازی می کند و هم بدن را هیدراته نگه می دارد در نتیجه این
گروه رژیم لاغری برای دوستانی که به کاهش وزن علاقه دارند ایجاد کردیم و شما هم میتوانید به گروه بیان و برای لاغری از ما رژیم دریافت کنید و لاغر بشین.
رژیم لاغری یک راه برای رسیدن به وزن کم است و شما میتوانید با روش هایی که ما به شما میدهیم به وزن مطلوب خود برسید و کاهش وزن رو تجربه کنید.
از افرادی کع دوست دارند تا با رژیم لاغر شوند دعوت کنید تا به گروه بیان و با لاغری رو تجربه کنند و ما هم برای لاغری به شما کمک میکنیم.
لاغری با  استفاده از رژیم یک ر
افزایش طبیعی رشد قد در 12 هفته    
دانلود فایل
 
 
 
 
افزایش قد با ۱۰ روش طلایی | چطورپژوهش‌ها هم نشان می‌دهند که رشد قدِ بیشتر افراد در اواسط دهه‌ی سوم زندگی متوقف می‌شود ... با در نظر گرفتن این نکته، بهترین روش‌ها برای افزایش قد طبیعی در ادامه ذکر می‌شوند ... البته برای اثرگذاری،‌ باید حداقل ۲ ساعت در روز و ۴ تا ۵ روز در هفته شنا کنید.www.asreelm.com › سبک زندگی › تناسب اندامتمرینات افزایش قد به صورت طبیعی - عصرعلم۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - شما از اهمیت ورز
 رشته های ورزشی جدید برای تناسب اندام و لاغری سریعورزش های جدید برای لاغری و خوش فرمی
تا سر برگردانی، دنیا شکل دیگری شده است! این واقعیت مربوط به تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی مدرن می‌شود.
فکر نکنید فقط مثلا بازار گوشی تلفن همراه است که امروز محصولات جدید دارد و یک هفته بعد همان اجناس از مد افتاده‌اند
حتی حکایت ورزش کردن هم در زندگی مدرن همین است!
شیوه‌های ورزش کردن و دستیابی به اندام متناسب روز به روز دچار تحول می‌شود. حالا در این شلوغی ز
14 راز ضروری برای متناسب سازی 5-یک طرف / فوتسال (2)
 
 
حتی مشخص شده است که از تناسب اندام خود بهتر از بازی کردن کامل بازی 11 و یک طرفه است زیرا به شما نیاز دارد تا زمان بیشتری را در مناطق حداکثر ضربان قلب خود اختصاص دهید.
 
بسیاری از افراد همچنین از آن می توانند روشی بسیار لذت بخش تر از آموزش فردی پیدا کنند - آخرین باری که آخرین بار برای نوشیدنی با همجواران خود رفتید فقط برای بحث در مورد چگونگی اجرای این مسابقه لذت بخش بود؟ اغلب اوقات ، من مشکوک هستم
بزرگی می گفت: «قلب زن، پارچه ای است که زود پاره می شود و زود هم رفو می شود».
نشاط و سرزندگی زن، به محبت مرد وابسته است. زن، عشق و احساساتش را با کلمات بیان می کند و نیاز دارد که با شنیدن کلمات، عشق و احساسات را از دیگران دریافت کند. زن، به نرمش و کلمات محبت آمیز، نیاز دارد؛ ولی مردان با رفتار و عمل، عشق و احساسات خود را بیان 
می کنند.
نیاز عاطفی زن، این است که جمله دوستت دارم را چندین و چند بار از زبان همسرش بشنود و از این طریق، به آرامش روحی و اعت
علت فرار مردان از خانه
 
روابط زناشویی باید توام با صمیمیت و درک متقابل باشد. زن و مرد باید احتیاج های عاطفی یکدیگر را بشناسند و بتواند آنها را برآورده کنند.
گاهی وقت ها زنان در شرایط مختلف رفتارهایی از خویش نشان می‌دهند که سبب دلخوری مردان می شود. در این وضعیت مرد حس می کند در محیط منزل استقلال لازم را ندارد و در نتیجه در پی این است که تاجایی که امکان دارد در محل کار بماند و یا به تفریحات دیگر بپردازد.
 
مردها حساس تر از چیزی هستند که شما فکر م
ویژگی‌های این فرم :
تکرار خودکار سربرگ فقط در صفحات فرد
شماره‌گذاری صفحه بطور خودکار
بیشترین فشرده‌سازی در هر صفحه
استفاده از فونت خوانا بدون نیاز به نصب
جدول آماده سوالات چهارگزینه‌ای و سوالات درست و نادرست
بهترین تناسب جهت پرینت روی برگ A4
توجه داشته باشید :
دو مدل سوالات چهارگزینه‌ای قرار داده شده است اولی برای سوالات با گزینه کوتاه و دومی برای گزینه‌های بلند
گرینه‌ها را بعد از مربع تایپ کنید .
در سوالات نقطه چینی ، فاصله خطوط بیشتر
سرد مزاجی مردان و دلایل خستگی جنسی و بی میلی در زن و مرد و راه های درمان – زمان مطالعه ۳ دقیقه است.سرد مزاجی و خستگی جنسی در ۳سالگی ازدواج
” وقتی به اوایل ازدواج مان فکر می کنم، و با حال حاضر مقایسه می کنم از زندگی بیشتر دلسرد می شوم.
احساس می کنم بهترین کار این است که خودم را مشغول کارها و تربیت فرزندان کنم و کمتر به این مسائل فکر کنم.
همسرم و من  هردو در ماه های ابتدایی و حتی تا چند سال نخست نسبت به هم کشش جنسی زیادی داشتیم.
زندگی برای مان هیجان
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
از باشگاه هتل استفاده کنید
ادامه مطلب
فروش سوله
همانطور که مشخص میباشد همواره در ایجاد یا توسعه انواع مشاغل نیاز به محوطه های بزرگ وجود دارد که برای این امر سوله ها بهترین گزینه هستند. سوله های جدید کیفیت و استحکام بیشتری نسبت به مدل های قدیمی خود دارند. همچنین این سوله ها زمان ساخت کمتری نسبت به گذشته دارند که این ویژگی ها سوله ها را بسیار جذاب کرده است.
فروش سوله بدون فونداسیون با نصب فوری یکی از گزینه هایی است که هر کارفرما یا صاحب شغلی می تواند آن را به عنوان یک گزینه خوب بش
 حل دعواهای زن و شوهری
بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. 
دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد

ادامه مطلب
علامه حسن زاده آملی همواره از یاد و خاطره مهربانی های مادر و همسر خود غافل نمی شود.
حضرت علامه حسن زاده نام اتاقی را که همسر گرامی شان در آن آرمیده، بیت الرحمه نامیده است.
وقتی از ایشان درباره چرای دفن همسرشان در منزل سوال شده است گفته است که می خواهم بیشتر به ایشان خدمت کنم.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها