نتایج جستجو برای عبارت :

چرا ایرانی‌ها پناهنده می‌شوند؟

 
«اسرافیل» فیلم تازه آیدا پناهنده است که سال گذشته با فیلم «ناهید» در جشنواره فیلم کن در بخش نوعی نگاه شرکت کرد.
تهرانی در فیلم تازه آیدا پناهنده
هدیه تهرانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پژمان بازغی و مریلا زارعی نقش آفرینی می کند. فیلمبرداری «اسرافیل» از اوایل آبان شروع شده است و در شمال کشور ادامه دارد.

ادامه مطلب
براساس تعاریف طرح شده در کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو:
+پناهنده از نظر منابع بین المللى، بیگانه اى است در کشور پذیرنده که به دلیل ترس از تعقیب و نیز نجات جان، مال و آزادى خود، به کشور دیگرى پناهنده مى شود.
+عنصر اساسى در علّت پناهندگى «ترس موجّه از تعقیب و آزار» است که تشخیص و احراز آن، با کشور پذیرنده است و آن کشور با بررسى همه جانبه در مورد دلایل درخواست پناهندگى، یا این دلایل را مى پذیرد و یا رد مى کند.
شرایط پناهنده برپایهٔ کنوانسیونِ پناهندگان، پنا
من تماما خواهشم و تمنا. ضعفم و خودسرانه بودن هایم. کسی را جز شما ندارم و نگرانیم را شما بهتر از هر کسی می دانید. بعد از روزهای متمادی طغیان کردن و ادب نداشتن، دیروز گفتم از هر جن و انسی که میترسم، شما مرا از آن کفایت می کنید‌. گفتم من پناه آورده ام، از بزرگی چون شما بعید نیست پناهنده را نپذیرد؟ از قدرتمندی چون شما بعید نیست که بگذارد پناهنده ی درگاهش آسیب ببیند؟ هر چه نگاه کردم دیدم راه ندارد پیش شما بود و نگران هم ماند‌. ترجیح دادم ماه های بیشم
محمدرضا علیقلی از آهنگسازان پر کار آن سال‌های بود و برای یک فیلم جنگی معمولی به نام پناهنده موسیقی ساخته بود. در این میان این دو قطعه هم وجود داشت که شاید برای خیلی‌های مهم نبود اما برای من نوجوان دبیرستانی بارها و بارها تکرار شد و مرا به شعر حافظ و مولوی وصل کرد. اوهام هم در گام بعدی همین نقش را داشت.
امشب این موسیقی را بیت‌تونز شنیدم و تعجب کردم از کجا پیدا شده؟ و آیا کسان دیگری هم هستند چون من این موسیقی برای‌شان خاطره انگیز باشد؟
«پناهن
فرارو - امیر هاشمی‌مقدم؛ دیروز برای کاری به سفارت ایران در آنکارا رفته بودم. مرد پریشانی آمده بود و می‌گفت برادرش به همراه زن و بچه، دو سالی می‌شد درخواست پناهندگی داده و در ترکیه زندگی می‌کردند. چون روند بررسی پرونده‌اش به درازا کشید، شش ماه پیش زن و بچه را تنها گذاشت و به یکباره و غیرقانونی رهسپار غرب شد. اما هیچ خبری از او ندارند. اصلاً نمی‌دانند از خاک ترکیه بیرون شده یا نه. در این مدت هم زن و بچه‌اش بی‌تابی می‌کنند و هم مادر پیرش یک چ
امشب از اون شب هاس که دست و دلم به کاری نمی ره.
فقط می خوام با یه نفر حرف بزنم ولی اونی که باید،نیست...
با این که پروژه ی کاری رو باید تا چند روز دیگه تحویل بدم پنجره ها رو یکی یکی می بندم و کامپیوتر رو خاموش می کنم.
 
و از سر ناچاری به " سال بلوا " و عباس معروفی پناهنده می شم... اینم نوعی مخدره شاید...
گناه عقل رو زایل می کنه 
دوری از خدا عقل رو زایل می کنه
 
 
مواظب خودت باش اول، که پاک بشی
دوم، مواظب ارتباط با افراد دیگه باش، که آدما به اقتضای حال و باطنشون با تو رفتار می کنن .. یکی از چالش ها برای کسایی که می خوان در مسیر باشن، اونم مسیر قرب به خدا، اینه شناخت از دوست و دشمن داشته باشن .. و در ارتباطاتشون گمراه نشن .. و هر لحظه پناه ببره به خدا .. 
 
الهی چه پناهی بهتر از تو جستجو کنم .. بل الله مولئکم و هو خیرالناصرین
 
بهش میگم ای دل بدبخت من آخه چته....همه رمبیدگیت از دو سه روز دیرتر دانستن ماجراست؟ میگه نه ای شعور کور من آخه این درد چهار بعدی رو باید با تمام زجرش بچشی تا بفهمی اینجا بیشتر از یکی دو تا قطعه با هم جور نیست. لعنت خدا بر قوم ظالمین. چرا باید این توی کاسه ما گذاشته میشد؟
می فرمایید امتحان است؟ هست اما فقط امتحان نیست. مجازات هم هست. مجازات چه؟ خودم را آخر از همه خواهمم بخشید حالا که کل دنیای من بهم می ریزد. دیگر هیچ نمی دانم و به دامن هیچ کس پناهنده
#گی_دو_موپاسان در #داستان_کوتاه #والترشنافس یک بحث تا حد زیادی کلیشه را مطرح می کند اما با افزودن تعارضات زیاد، مخاطب را با خود پیش می‌ برد.‌ روایت پیرامون شخصی به نام والترشنافس است، سربازی خپل و ترسو که خودجوش و از سر میل پا به میدان جنگ می گذراد و در برهه ای از زمان همه چیز از دست می رود و محاصره می شوند. داستان پیرامون ارزش است، یعنی این که اولویت ارزش های یک انسان به چه صورت باید باشد. سرباز این داستان با این ارزش که برای یک مملکت و طیف فکری
با سلام و تسلیت محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار مشهد و به طور خاص قوم با غیرت و وفادار خاوری فردا ان شاالله با حضور در مراسم وداع با سردار رشید و شهید کشور اسلامی و عزیزمان ضمن تکریم مجاهدات و فداکاری این عزیز بار دیگر با صلابت در مسیر آرمانهای اسلامی خودمان اعلام حضور میکنیم .
با تقدیم ادب جواد پناهنده
مشاهده مطلب در کانال
♦️جلسه پرسش و پاسخ ‌و سخنرانی
جناب آقای حسین تازه حسن
جناب آقای علیرضا اسلامی نژاد
جناب آقای جواد پناهنده
خانم سمیه سادات ابراهیمی
♦️کاندیداهای ائتلاف بزرگ خاوران
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ بعد از نماز مغرب و عشا
مکان: شهرک شهید رجایی ، حر ۹ ، نبش معقول ۴۰ ، مسجد محمدی
#ائتلاف_بزرگ_خاوران
#مسجد_محمدی
#شهرک_شهیدرجایی
#قوم_بزرگ_خاوری
لینک گروه حامیانhttps://t.me/lest_khavariha
[عکس 640×640]
مشاهده مطلب در کانال
دونالدترامپ رسانه هارامقصرمیدیددرهربخشی اززندگی اورسانه هابودندکه میامدندمیگفتندچه اقدامی بهترهست وچه اقدامی بهترنیست.اینکه رسانه هامیگفتنداومجنون است که مکانی راجهت زجردادن افرادمهاجری میسازدکه عموم آنهانتیجه جنگ های نژادپرستانه وقومی مذهبی بوندودرواقع پناهنده به ایالات متحده شده بودندکه عضوشواری امنیت بودوواحدپولی آن نقش اثرگذاررابرزندگی این افرادداشت بصورت کامل موجب ناراحتی عصبی اومیگردید.
همیشه میگفت هیچ کشوری به هیچ معا
دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق محصول 1399 اثری از آیدا پناهنده, دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نسخه قاچاق

ادامه مطلب
جالبه توی ایران،
میبینی یه عده حاضرن حتی تو کونشون بذارن، که برن کشورایی مثل المان پناهندگی بگیرن،
ازونورم کسخلا فکر میکنن دخترای به لوند (بلاند)، منتظرن این کس مشنگا برن المان و هلند و اینا با اون کیرای سه سانتی متری و کله های کچلو و قیافه های مریض و درب و داغونشون، مثلا برن چشم این دخترا رو روشن کنن. 
 
بعد اون مشنگایی که رفتن المان پناهنده شدن اغلب با کیس هاشون موافقت نشده، نهایتا یا با یه پیر پاتالی (مثلا یکی از فامیلای دوست من که یه پسر 22
میدونین
گاهی وقتا عطش هموطنانم رو برای رفتن به خارج درک میکنم
اگه ما از بچگی 5 تا کشور خارجی سفر میکردیم تصویر درست تری به دست میاوردیم و دم به دم ادم پناهنده نمیشدن که هر جور تجاوز بکنن بهشون و بلا هم سرشون بیارن و خانومشونو جلوی چشمشون ترتیبشو بدن و اینام باز بگن المان جای خوبیه!
مثلا فکر کن من یا فاطمه یا هرکس
چقدر خوب میشد اگه ما خونه پدر و مادرمون بودیم
و همزمان خیالمون هم راحت بود که ای ول میتونیم هر وقت هرجا خواستیم بریم یا سفر کنیم یا زن
سرش را خم می کند سمتم و لباسم را چک می کند: دقت کردی مردم همش بهت نگاه می کنن؟
با شیطنت می خندم: شاید چون خوشتیپم؟!
درحالیکه به روبه رو خیره شده: وقتی کسی بهم خیره میشه مضطرب میشم. همش فکر می کنم پشت لباسم خونی شده.
یاد وقت مدرسه افتادم. همیشه برگشتنی چندبار باید پشت لباسش را چک می کردیم و بهش اطمینان میدادیم که تمیز است.
: هرچند که لباس معمولی پوشیدم.
سرش را تکان می دهد: درسته.
 
.
نشسته ایم کنار فواره.
: به نظرت قبول میشیم؟
دوباره لودگیم عود می کن
ما تن فروشان عصر مدرن, که روحمان را چوب حراج زدیم برای رسیدنِ مدیرانمان به رویاهایشان به پشیزی حقوق. رقصیدیم به هر سازِ کوک و ناکوکِ به ثروت رسیدگانِ بی منطق، به فرمانِ نخ های دستانِ عروسک گردانِ دنیای دیوانه و چوبِ تن پروری هایمان را خوردیم از سَرِ سرخوردگی های این سیکلِ معیوبِ سرگردان. از هراسِ این طوفان بی پایان، پناهنده شدیم به ساحل امنِ فرمان پذیری ها.
ما افول درخششِ تک تک آرزوهای نوجوانی را به چشم خویش دیدیم که گویی یکی یکی رنگ می بازن
ما تن فروشان عصر مدرن, که روحمان را چوب حراج زدیم برای رسیدنِ مدیرانمان به رویاهایشان به پشیزی حقوق. رقصیدیم به هر سازِ کوک و ناکوکِ به ثروت رسیدگانِ بی منطق، به فرمانِ نخ های دستانِ عروسک گردانِ دنیای دیوانه و چوبِ تن پروری هایمان را خوردیم از سِرِ سرخوردگی های این سیکلِ معیوبِ سرگردان. از هراسِ این طوفان بی پایان، پناهنده شدیم به ساحل امنِ فرمان پذیری ها.
ما افول درخششِ تک تک آرزوهای نوجوانی را به چشم خویش دیدیم که گویی یکی یکی رنگ می بازن
خانومه تو پارک، در حالی که لیلی هاپو هاپو گویان خودش رو به سگش رسانده و نازش می‌کرد، با لبخند ازمن پرسید که کجایی هستیم.
گفتم: ایران
گفت: پناهنده‌اید؟
گفتم: نه، همراه همسرم آمدیم که اینجا کار می‌کند، برای یک شرکت آلمانی :)
از آنجا که من و لیلی همچنان سگ زیبایش را نوازش می‌کردیم، مکثی کرد و ادامه داد: جالبه شما یا دخترتان با سگ مشکلی ندارین، تا جایی که می‌دونم در کشورهای اسلامی سگ نجس محسوب می‌شود...
گفتم: در تهران، دخترم را می‌بردم مدرسه طبی
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
«اسرافیل» بیشتر از آنکه قصه سفر و رفتن باشد، قصه ترک کردن است. قصه رها کردن. «آیدا پناهنده» کارگردان اسرافیل، با این فیلم و فیلم قبلش «ناهید» در حال تثبیت خود در زمینه پرداختن به زندگی زنان است. و اگر از من بپرسید می گویم در حال تثبیت خود در کارگردانی زنانه است. توجه به جزئیات، نشان دادن حس های زنان با قاب بندی­ های ساده دوربین و بازی حسی بازیگران(مثل جایی که «ماهی» دلش خیره دست «پیمان» به دستگیره ماشین می شود) و پرداختن به لایه های زیرین حسی،
 
مستندی از سیبری میدیدیم با نام "روسیه از فراز درختان" با فیلم برداری هوایی از مرزها و شهرهای شمال روسیه.
پدربزرگم، در باکو به دنیا آمده. در آغوش خانواده ای که حالا فرزند آخرش را میدید. وقت قحطی. هرکه جربزه داشت فرار میکرد به کشور شورا ها. باکو بهترین جا برای یک آذری بود.
دوسال به زبان روسی، مدرسه رفت.
وقتی هنوز نمیتوانست چهار را در هفت ضرب کند، شوروی دیگر پناهنده نمیخواست.
هر روز اطلاعیه میدادند که مهاجرین و پناهنده ها اخراج ند. هرروز مامور به
پیش بینی سیاست،
از اول هم برای من دشوار بود.
ولی این روزا به قدری برام پیچیده شده،
که پلکها و ابروهام همیشه میریزه هر وقت که اخبار سیاسی میخونم.
یادمه مفسرین بزرگ ایرانی و غیرایرانی میگفتن که کاناداییا (احتمالا منظور خود ایرانیای کانادا بودن) میخوان به محافظه کارها رای بدن،
و عمرا اگه به لیبرال ها رای بدن.
امروز حزب محافظه کار در اقدامی از جاستین ترودو (که از لبیرال هاست) و نخست وزیر کنونی کاناداست، حمایت کرد،
و پشمهای من ریخت. ترودو حداقل ظا
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
آقای عراقچی در تازه‌ترین شاهکارشون فرمودن آمریکا که با ما فشار بیاره، باید افغان‌ها رو از کشور اخراج کنیم آقای عراقچی، شما احتمالا درد پناهنده بودنو نمیدونی، ویزای مالی داری به حال
احتمالا هرگز افغان های ایران هارو از نزدیک ندیدی و نمیدونی اون پنج ملیون نفری که میگی چندنفرشون تو همین خاک نکبت زده به دنیا اومدن
وقتی با دهن پرباد میگید ما برای افغان‌ها هزینه کردیم خبر ندارید آموزش رایگان برای افغان‌ها که حکم رهبر انقلابتونه هنوز یه جوک
بذار دقیقا بهت بگم.
من دختری ام که 
دوستی هاش پایدار نیست یا خیلی کم رنگ میشه.
بیشتر اوقات همه جا یکم خجالتی و مظلوم بنظر میرسه که این یکی یه ذره داره بهتر میشه.
دوست صمیمی هاش کم هستن.
همه جا یکم خسته و بی حال بنظر میرسه.
آرومه.
گاهی اوقات میترسه.
بیشتر پسر هارو قبول نداره و خب هر پسری رو نمیپذیره.
کم بود پدر داره.
به آفایون سن بالا حس داره چون فکر میکنه میتونن پناهنده ش باشن همین.
و جدیدا این تفکرش داره از بین میره
احمق هست. تو روابط
تو جمع های جدی
بنظرم همه مراسمی که برای جذب انرژی مثبت و نیل به سعادت و شادمانی به دست بشر مستاصل ابداع شد، در جای خود مغتنم هستند. از دفترچه‌های شکرگزاری و جملات تاکیدی و مراقبه و یوگا و غیره. اما یک کتاب کوچک منتخب مفاتیح الجنانینی داریم که هربار به سراغش می‌روم، متحیرم می‌کند. جملات اینقدر کاملند که آدم را از هر حرف دیگری بی‌نیاز می‌کنند. شسته و رفته و درست. معقول و حساب‌شده. بعد هربار نیت می‌کنم که بیشتر به این کتابچه پناهنده شوم، اما امان از بشر فرا
امشب داشتم به این فکر میکردم که اگر حضرت مسیح با یک روانشناس مناظره علمی میفرمودند چقدر روانشناسی امروز، امروزی نبود. فکر میکنم اگر هر کدام از ما حالتشان را بر خودمان تصور کنیم از خود بیخود میشویم. بدخواهی دیگران در بیست و پنج سالگی ایشان را به سوی خدا فرستاد. مادر پاک سرشت و پارسای ایشان تاثیرات روانی و روحانی فراوان بر ایشان داشتند و راه نبوت را محکم کردند. من خوانده ام که ایشان ازدواج نکردند. روح متعالی و بزرگ ایشان عشق به خداوند را سرلوحه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
 
 
Qurp yorum یک گروه قدیمی بیست ساله است که حدود چهار صد شکایت قانونی ازش شده و انگ کمونیستی و جدایی طلبی و همکاری با گروهکهای تروریستی به این گروه زده شده بود و چند نفر از اعضا گروه به کشور دیگر پناهنده شده و چند نفر در زندان و سه نفر برای اثبات حقانیت و آزادی باقی اعضا و اجازه کنسرت گذاشتن روزه مرگ گرفتند.Helin bolek بعد از گذشت 288 روز از زوزه مرگ میمیرد.Mustafa kocak بعد از گذشت297  روز از روزه مرگ میمیرد.و من هر روز عکس های Ibrahim gokcek را نگاه می کردم و نوازششا
خستگی ذهنی ، با استراحت بدن رفع نمی‌شود
این روانشناس با اشاره به وقوع قتل‌ها و پرخاشگری ها میان برخی افراد در جامعه گفت: بعضی از رفتارهای خشن در جامعه حاصل خستگی‌های ذهن انسان است که خودباعث بروز خشم نیز می‌شود ، اما دفع این خستگی‌ها با استراحت بدن حاصل نمی‌شود و باید برای آن راهکارهای اساسی را پیدا کرد.
حسین نژاد افزود:  شادی سرمایه جامعه و یکی از راه‌های مقابله با خستگی‌های ذهنی است اما مشکلات جامعه و مسائل اقتصادی آن را تحت تاثیر قرا
پس از هزار بار کلنجار رفتن با خودم، تصمیم گرفتم برایت بنویسم تا شاید آدم بشوی یا اگر نشدی، لااقل هیولا نشوی، هندجگرخوار نشوی. نوشتن برایت را انتخاب کردم تا لبخندِ روی لب کسی بشوی و طوری نشود که روزی به خودت بیایی و ببینی اشک گوشه‌ی چشم آدم‌ها و بغض نشسته بر گلویشان شدی.
از من بشنو که هیچ‌وقت، به هنگام تنهایی‌ات شادمهر گوش نکن. وقتی تنها قدم میزنی شادمهر گوش نکن. وقتی تنها در خیابان‌های عجیب تهران قدم می‌زنی، شادمهر گوش نکن. 
در گوشت می‌خو
1
احساس استیصال می کنم. تامین بدیهی ترین نیازهای بشر اینجا ناممکن شده. اینترنت چندروزه قطع شده و دیروز برای پیدا کردن یه مقاله دو ساعت کل هاردم رو زیر و رو کردم به این امید که قبلن دانلودش کرده باشم. اینکه تو خبرها می بینم یه نفر گفته وصل شدن اینترنت قطعیه حالم رو بد می کنه! اصن فرض امکان قطع دائمی اش باید به عقل خطور نکنه نه اینکه یه نفر بیاد تکذیبش کنه! خاک برسرمون که مشکلمون همچنین چیزیه!
2
عصرایران رو باز می کنم. دومین خبر پربازدیدش تا ظهر امر
نام کتاب: #بوف_کور | نویسنده: #صادق_هدایت | #موسسه_مطبوعاتی_امیر_کبیر | ۱۲۸ صفحه.در اینجور مواقع هرکس به یک عادت قوی زندگی خودش، به یک وسواس خود پناهنده می شود: عرق خور می رود مست می کند، #نویسنده می نویسد، حجار سنگتراشی می کند و هرکدام دق دل و عقده خودشان را بوسیله فرار در محرک قوی زندگی خود خالی می کنند و در این مواقع است که یک نفر #هنرمند واقعی می تواند از خودش شاهکاری بوجود بیاورد..این احتیاج به #نوشتن بود که برایم یکجور وظیفه ی اجباری شده بود. م
ماهت آغاز شد و غرق در احسان شده‌ام
سفره‌ات پهن شد و شامل غفران شده‌ام
عبد فرار توام راه بده برگردم
سر به زیر آمده‌ام، سخت پشیمان شده‌ام
همه‌جا سر زده‌ام با همه‌کس دوست شدم
باز برگشته‌ام و باز پریشان شده‌ام
چقدر توبه شکستم چقدر بخشیدی
از همه بیشتر از ستر تو حیران شده‌ام
باعث شادی ابلیس شدم وای به من
بی‌سبب نیست که این‌گونه هراسان شده‌ام
من که آلوده شدم قلب علی محزون شد
باعث اشک دو چشم شه مردان شده‌ام
هرچه بودم به دعای علوی برگشتم
مست
مرحوم علامه مجلسی نقل می کند: فردی به نام ابوالوفای شیرازی در زمان حکومت ابی علی الیاس زندانی و تهدید به قتل شد. ایشان متوسل به حضرات اهل بیت(ع) می شود. شب در عالم رویا، پیامبر اکرم(ص) را زیارت می کند. حضرت به او (ابوالوفای شیرازی) می گویند: اگر کارد به استخوان رسیده و شمشیر به گردنت رسید، فرزندم مهدی(عج) را صدا بزن و بگو: یا صاحب الزَّمان انا مُستَغیث بک. الغوث ادرکنی ( مهدی جان؛ من به تو پناهنده شدم. به فریادم برس؛ یا غوث حقیقی؛ به فریادم برس...) اب
هرچه که بیشتر از عمرش کاسته می‌شود او بیشتر به شباهت متضادها پی می‌برد و دلایل تلاش‌هایش محوتر و مسخره‌تر می‌شود. کم‌کم دیگر برگمان و بلاتار و لینچ و تقوایی و بیضایی و کیمیایی برایش فرق چندانی ندارند. دیگر تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس و رئال و بارسا و یووه و اینتر و دورتموند و بایرن و چلسی و منچستر و لیورپول و سیتی قائل نیست. سفر به انتهای شب و جز از کل و اتحادیه ابلهان و عقاید یک دلقک و پیرمرد و دریا و برق نقره‌ای و تام سایر و شازده کوچول
«پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» اثر ماتئی ویسنی‌یک.
این نمایشنامه درمورد زنیه که در جنگ بوسنی مورد تجاوز قرار گرفته. توی این نمایشنامه از این صحبت میشه که تجاوز در زمان جنگ نه برای لذت، که نوعی نمایش قدرته. و البته زنی به تصویر کشیده شده که به مرحله فروپاشی رسیده..
«می‌خوای بدونی من توی دلم چه تصویری از کشورم دارم؟ دلت می‌خواد بدونی؟ کشور من تصویر یه سرباز مست حیران رو داره که خنجرش رو روی پاچه شلوار ارتشیش تمیز می‌کنه و توی غلافش
 "بسم ربِّ الضعفا "
نمی دانم پدر خواست فرار کند که او را کشتند، یا شکنجه اش دادند و بعد او را کشتند، یا او را به الریاضیه بردند و داخل کامیون هایی بوده که مردم را به جای نامعلوم و بی بازگشتی می برده. غیر از پدر، دو پزشک دیگر هم بودند که هیچ اثری از آنها پیدا نشد. دکتر سامی الخطیب دکتر محمد عثمان. عده ای دیده اند که در استخر شهر الریاضیه 4 جسد با روپوش سفید را غسل داده اند اما نمی دانیم پدر هم بین آنها...
(صفحه 259)
_____________________________
پ.ن : یادی کنیم از مردم
ژانر: اجتماعی-خانوادگی
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
رزولوشن تصویر: 720P1080P
کیفیت فیلم: 
زمان: دقیقه
فرمت: mkv
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول: ایران
ستارگان: هدیه تهرانی ، پژمان بازغی ، مریلا زارعی
کارگردان: آیدا پناهنده
 
ادامه مطلب
مقامات مکزیک سندی را که دونالد ترامپ هفته پیش در مقابل دوربین رسانه‌ها برای چند ثانیه کوتاه نمایش داد، منتشر کردند. ترامپ با نمایش دادن این سند، مدعی شد که امتیازات ویژه‌ای درخصوص قانون مهاجرت از کشورهای همسایه گرفته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، هفته پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با نمایش یک سند تک برگی مقابل دوربین رسانه‌ها، تلاش کرد انتقادهای مبنی بر ناتوانی در اعمال تعهدات جدید به مکزیک با وجود تهدید دولت‌
1
احساس استیصال می کنم. تامین بدیهی ترین نیازهای بشر اینجا ناممکن شده. اینترنت چندروزه قطع شده و دیروز برای پیدا کردن یه مقاله دو ساعت کل هاردم رو زیر و رو کردم به این امید که قبلن دانلودش کرده باشم. اینکه تو خبرها می بینم یه نفر گفته وصل شدن اینترنت قطعیه حالم رو بد می کنه! اصن فرض امکان قطع دائمی اش باید به عقل خطور نکنه نه اینکه یه نفر بیاد تکذیبش کنه! خاک برسرمون که مشکلمون همچنین چیزیه!
2
عصرایران رو باز می کنم. دومین خبر پربازدیدش تا ظهر امر
 هوای تهران یهو سرد شده؛ البته نه اونقدر سرد، که کمی خنک شده. تازه بعد از نزدیک به چهل روز، یه کوچولو پاییزی شده؛ به تبع هوای شهر، هوای داخل دفتر هم کمی خنک شده.
متاسفانه همونطور که سیستم سرمایش/گرمایشِ دفتر توی تابستون، از پسِ تعدیلِ هوای محیط دفتر برنمیومد، گویا در زمستان هم از پسِ این مهم برنخواهد آمد!
بر همین اساس برای همکارانِ سرمایی، یک بخاری برقی موقت گذاشتن که کمی گرم شن. (تا فکری به حال سیستم گرمایش کنیم) عیبی نداره، مشکلی نیست... من ک
 
... و گواهى دهم که محمد (ص) بنده‌ى او و پیامبر اوست. او را به آیین پرآوازه و نامدار؛  آثار و منشور فراهم آمده در نوشتار و نور درخشنده و فرمان قاطع و روشن گسیل داشت تا ابرهاى شبهه را بزداید و روشنى ها را بر کرسى نشاند و از آیات خشم الهى برحذر دارد و از عذاب بترساند .
اما مردم در شبانگاه طلوع محمد (ص) گرفتار فتنه هایى بودند که رشته ى دین را گسیخته و ارکان یقین را لرزانده، هر کس به سویى پناهنده و نظام زندگى درهم ریخته و راه نجات به هم آمده و نور امیدى
 
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
 
خواهشا چالش قبلی را هم بخوانید و نظر دهید ، مرا با نظری یاری کنید.
 
این تنها یک حل یک معماست. که توسط آقامحمد خان حل شد ، هیچ گونه ترویج و تبلیغی در کار نیست و کلا یک دو بیتی است. 
هنگامیکه جهانسوز برادر آقامحمد خان توسط کریمخان سرکوب و در نهایت کشته شد. آقامحمد خان از ترس جان خود به دربار نیامد و به امامزاده پناهنده شد. مردم شیراز برایش خوراک می آوردند و آقامحمد به آنان گفت : بخاطر خواجگی غذا بسیار
سلام:)
کتاب"جنگی که بالاخره نجاتم داد رو تموم کردم:)
جلد دومِ کتاب:"جنگی که نجاتم داد"
خیییلییی خوشگلهههه...توصیه می شه بخونیدش:)
ماجرای کلی جلد اول(جنگی که نجاتم داد):
آدا دختر بچه ی 11_12 ساله ایه که از بچگی پاچنبری بوده...یعنی مچ پاش جوری چرخیده بود که رویه ی پاش عقب بود و کف پاش به سمت بالا... مادرش خیلی اذیتش میکنه و هی بهش میگه تو هیولایی با این پای زشتت و...
وقتی جنگ جهانی دوم شروع میشه آدا با برادرش جِیمی فرار میکنن و به یکی از شهر های اطراف به عنو
تتلو پس از دستگیری در ترکیه تمام صفحات مجازی خود را به روز کرده و در اینستاگرام از لحظه به لحظه ای که در بازداشتگاه است استوری گذاشته و هواداران خود را از وضعیتش مطلع می کند.
    
 حجم ویدیو: 1.06M |  مدت زمان ویدیو: 00:00:08
استوری های عجیب تتلو در بازداشتگاه

 
افرادی که به هر دلیلی خاک کشور را ترک می کنند و در کشورهای دیگر پناهنده می شوند متاسفانه به سادگی در آن کشورها به سمت انواع آسیب های اجتماعی خطرناک می آورند و اغلبشان شاخ های اینستاگرامی می
سلام:)
کتاب"جنگی که بالاخره نجاتم داد رو تموم کردم:)
جلد دومِ کتاب:"جنگی که نجاتم داد"
خیییلییی خوشگلهههه...توصیه می شه بخونیدش:)
ماجرای کلی جلد اول(جنگی که نجاتم داد):
آدا دختر بچه ی 11_12 ساله ایه که از بچگی پاچنبری بوده...یعنی مچ پاش جوری چرخیده بود که رویه ی پاش عقب بود و کف پاش به سمت بالا... مادرش خیلی اذیتش میکنه و هی بهش میگه تو هیولایی با این پای زشتت و...
وقتی جنگ جهانی دوم شروع میشه آدا با برادرش جِیمی فرار میکنن و به یکی از شهر های اطراف به عنو
امپراتور گائه رو وانگ (128م - 166م)؛

امپراتور گائه رو وانگ چهارمین امپراتور باکجه بود که پس از وفات پدرش «امپراتور گیرو» به تخت نشست. او جنگ هایی با گوگوریو انجام داد ولی همچنان صلح خود را با شیلا حفظ کرد. در سال 165م  یکی از وزرای شیلا به نام «گیلسئون» طرح کودتایی برای برکناری امپراتور شیلا کرد ولی شکست خورد و به باکجه فرار کرد و به گائه رو پناهنده شد، گائه رو نیز او را به گرمی پذیرفت. امپراتور «آدال لا» امپراتور شیلا، نامه ای مبنی بر بازگرداند
دونالدترامپ رسانه هارامقصرمیدیددرهربخشی اززندگی اورسانه هابودندکه میامدندمیگفتندچه اقدامی بهترهست وچه اقدامی بهترنیست.اینکه رسانه هامیگفتنداومجنون است که مکانی راجهت زجردادن افرادمهاجری میسازدکه عموم آنهانتیجه جنگ های نژادپرستانه وقومی مذهبی بوندودرواقع پناهنده به ایالات متحده شده بودندکه عضوشواری امنیت بودوواحدپولی آن نقش اثرگذاررابرزندگی این افرادداشت بصورت کامل موجب ناراحتی عصبی اومیگردید.
همیشه میگفت هیچ کشوری به هیچ معا
حالا که به رنگ ها رسیده ام می بینم که میان آن ها بوده ام وبوده ایم ولی هیچ وقت نمی بینیمشان مثل هوایی که اطرافمان است و فقط وقتی متوجه آن می شویم که تغییری کند یا راجع به آن حرفی بزنند هوا و رنگ ها شباهت های زیادی به هم دارند یکی را که گفتیم و دوم این که برای زندگی جفتشان لازم است بدون رنگ گویی هیجان را از آدم گرفته اند انسان از بی رنگی خفه می شود بازی رنگ ها هم عجیب است با هم مخلوط می شوند تا متولد شوند در هم ناپدید می شوند تا دیگری پدید آید و شاید
کارگردان: مهرداد خوشبخت
ژانر: تاریخی , عاشقانه
بازیگران: روناک یونسی , شهرزاد کمال زاده، کیکاوس یاکیده، علیرضا کمالی, حسین سلیمانی، محمد ربانی، افشین نخعی، حبیب دهقان نسب و انوشیروان ارجمند
 
خلاصه داستان:
ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا …
ادامه مطلب
امام باقر(علیه السلام):چون کوفه برای او هموارشودداخل کوفه شودپس بیایدتاداخل مسجدشودوبر منبر بالارودوخطبه بخواند, اماازگریه مردم نفهمدکه چه میگویدوچون جمعه ی دیگرشودمردم بگویند:یابن رسول الله نمازدرپشت سرتومانندنمازدرپشت سرپیغمبرصلی الله علیه وآله وسلم است واین مسجدگنجایش مردم راندارد.پس بفرماید:من برای شمامکانی درنظرمیگیرم, پس به طرف نجف آیدوخطی بکشدودر آنجا مسجدی بناکنندکه هزار درداشته باشدتاوسعت برای مردم داشته باشد.
امام صا
1.این یک ماه گذشته، بقدری افسار زندگیم از دستم خارح شد که حتی روم نمیشه در موردش بنویسم. به معنی واقعی کلمه خودمو ناامید کردم ولی خب هنوز امید به جبرانش دارم:))
2. صد گیگ اینترنت و دو روز وقت دارم:)) پیشنهادی چیزی اگه دارید بگید
3. اون عمه ی پانم رو یادتونه میگفتم میخواد پناهنده شه؟ اون کار رو نکرد ولی عوضش واسه دخترش از یکی از دبیرستانای کانادا پذیرش گرفته میخوان اون طور برن. پسرش خیلی از راه بدره و نمیدونم اونو میخواد چیکار کنه، شوهرشم که یه طرف-_
این کتاب راه‌حل همیشگی من بوده است. گاهی که دردها هجوم می‌آورند و گاهی که مرگ بر ایمان انسان سایه می افکنَد این کتاب تنها راه‌حل است.
اما همین راه‌حل گاهی در حد کتاب فال، طالع بینی و پیش بینی های آمسترداموس پایین می آید. یعنی پایین می‌آوریم
امشب به قلم پناهنده شدم تا ایمان بر باد رفته را ...
خاموشی زده شد
از ماه‌ها پیش گوگل اعلام کرده بود که قصد داره یک روز قبل از سالروز میلاد با سعادت من به فعالیت گوگل‌پلاس خاتمه بده. اوایل مارچ بود که نوتیفیکیشن‌هاش رو قطع کرد تا این مرگ تدریجی رسماً آغاز بشه. کاربران پلاس طی این چند ماه به دنبال یه خونه‌ی جدید بودند. خیلی‌هاشون همون‌هایی بودند که چنین چیزی رو با گودر هم تجربه کرده بودند. پلاس واسه‌شون جایگزین وبلاگ‌نویسی شده بود. جایی که توی یه فضای دوست‌داشتنی‌تر نوشته‌های هم رو دنبال کنند. حالا هر
یکی دیگر از گزینه های مهاجرت , مهاجرت از طریق پناهندگی است با این نوع مهاجرت در این بلاگ آشنا شوید

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
سالانه پناهندگان فراوانی از سراسر جهان آمده خواهان پناهندگی در کانادا هستند. تعداد مردم ورودی از سال به سال بعد متفاوت است. در سال 2014، بیش از 13500  نفر به کانادا آمده و درخواست پناهندگی کرده اند.
برنامه پناهندگی برای حفاظت مردم پناهنده به کانادا در برابر ترس مواجهه از آزار و اذیت و یا در معرض خطر شکنجه یا مجازات
از وقتی راهنمایی میرفتیم و مشکلات احساسی باید توی مدرسه روی میز پینگ پنگ ، موقع خوردن نون پنیر خیار ، با درد و دل کردن حل میشد ، من نقش آغوش رو داشتم . یعنی همونطور که سعی میکردم یجوری زورکی صبحونه مو تموم کنم که ظهر با مامانم درگیر نشم ، گوشام یا خودم رو هم آغوش میکردم واسه حرف های دوستم که داشت برام از مشکلاتش میگفت . تو دبیرستان کم کم آغوش کلامی پیدا کردم . یعنی حتی اگه توی دلم فکر میکردم چقد شرایط دوستم سخته سعی میکردم جوری حرف بزنم که طرف ام
امام
محمد تقی علیه السلام فرموده اند:
 
کَیْفَ
یُضَیَّعُ مَنِ اللّهُ کافِلُهُ، وَکَیْفَ یَنْجُو مَنِ اللّه طالِبُهُ، وَ مَنِ
انْقَطَعَ إ لى غَیْرِاللّهِ وَ کَّلَهُ اللّهُ إ لَیْهِ.
 
چگونه گمراه و
درمانده خواهد شد کسى که خداوند سَرپرست و متکفّل اوست
 چطور نجات مى یابد کسى که
خداوند طالبش مى باشد.هر که از خدا قطع امید کند و به غیر او پناهنده شود، خداوند
او را به همان شخص واگذار مى کند. 
 
هنوز خواندن کتاب‌های عتیق رحیمی را شروع نکرده‌ام. ازش فقط یک فیلم دیده‌ام (سنگ صبور) و یک مصاحبه‌ی یک ساعته گوش داده‌ام (مصاحبه‌اش با عالیه عطایی در رادیو گوشه). فیلم سنگ صبور را هم دوست داشتم و هم دوست نداشتم. می‌دانستم که فیلم را بر اساس رمان خودش ساخته. رمانی که به زبان فرانسوی نوشته بود و جایزه‌ی گنکور را برده بود. بازیگر فیلم گلشیفته فراهانی بود. سه چهار جای فیلم توی تک جمله‌ها لحنش فارسی معیار ایرانی می‌شد که تو ذوقم زد. فیلم روایت
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
پاسخ استاد علی‌اکبر مظاهری به پرسشی دربارهٔ بددهنی کودکانپرسش:در برابر حرف‌های بدی که بچه‌ها از جاهای مختلف یاد می‌گیرند و تکرار می‌کنند، چه باید بکنیم؟پاسخ:* بچه‌های ما در همین جامعه بزرگ می‌شوند، به مدرسه می‌روند، به کوچه و خیابان و پارک می‌روند. نمی‌شود که بچه‌ها را از جامعه جدا کرد. جامعه خوبی‌هایی دارد و بدی‌هایی. * نباید نگران شد. نگرانی والدین اصلاً خوب نیست. نگرانی، همسایه استرس است. نگرانی، بخشی از انرژی انسان را تباه می‌ک
من هنوز همان کودکم مادر اما بازی ها بزرگ شده اند ، کثیف شده اند ، دست ها دیگر گل آلود نمی شوند ، خون آلود می شوند ، زخم ها و جراحت ها خوب نمی شوند ، اسلحه ها واقعی اند ، آدم ها به راستی می میرند ، گریه ها و فریاد ها ساختگی نیستند ، من می ترسم ... دنیا به کابوس های شبانه ام می ماند ؛ دیگر نمی خواهم بازی کنم ، من این بازی را دوست ندارم.
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
دوستان عزیزم توجه داشته باشید که ابتلائات فردی و جمعی ما،گرفتاری های ما اغلب از خود ما و از غفلت ها و گناهان خودماست و ارتباطی با رهبر و دولت ندارد،آثارترک امربه معروف درگذشته بیان شد،
از شما عزیزان میپرسم،وقتی کارفرمایی برای استخدام به دنبال خانم مجرد با رنگ چشم خاص و نوع پوشش خاص ترمیگردد و با وقاحت تمام میگوید منشی باید هم کارگر شب باشد هم کارمند روز تقصیر رهبر و دولت است؟
وقتی م
دانلود فیلم سونامی
دانلود فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم سونامی را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : میلاد صدرعاملی
نویسنده : علی اصغری , محمدرضا صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
ژانر : اجتماعی , درام
مدت زمان فیلم : – دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران : بهرام
رادان , مهرداد صدیقیان , علیرضا شجاع نوری , رعنا آزادی‌ور , فرشته حسینی
, علی استادی , علیرضا ورزنده , با حضو
در بلندترین نقطه‌ی رشته‌کوه «شاسکوه»، مقبره‌ی دو امام‌زاده، وجود دارد. ارتفاع این رشته‌کوه از سطح دریا، 2823 متر است که «بام منطقه‌ی زیرکوه» محسوب می‌شود.
از شهر قاین به‌طرف زیرکوه تا کلاته‌شیخعلی قدیم، حدود 60 کیلومتر، فاصله است. از این روستا تا مزار، بیش از 2 ساعت راه است. رفتن به مزار، به‌علت صعب‌العبور بودن و شیب تند، مشکل است و به‌علت سردی هوا در فصول دیگر سال، فقط در تابستان، زائران به زیارت می‌روند.
در روبه‌روی قله‌ی مزار شاسکو
دانلود فیلم سونامی
دانلود فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم سونامی را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : میلاد صدرعاملی
نویسنده : علی اصغری , محمدرضا صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
ژانر : اجتماعی , درام
مدت زمان فیلم : – دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران : بهرام
رادان , مهرداد صدیقیان , علیرضا شجاع نوری , رعنا آزادی‌ور , فرشته حسینی
, علی استادی , علیرضا ورزنده , با حضو
حسین... مروارید سرخ کربلا.
حسین... ابر چشمان پر از اشک مؤمنان.
حسین... لانه ی پرنده های بی خانه.
...
وقتی محرم می آید، انگار همه چیز طلسم می شود؛ قلب ها همه عاشق می شوند، دل ها همه بی تاب می شوند، چشم ها همه گریان می شوند...
 
چه زیباست پرواز دسته دسته پرستو به حرمت حسین!
چه زیباست فریاد عاشقانه ی نامت حسین!
چه زیباست زمزمه ی زیارت عاشورایت حسین!
.
.
.
این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست...؟
لطف تو یارب! ازل است و ابداین منم و این گنه بی‌عددروی سیه، بار خطا، فعل بد   نمی‌زنی به سینه‌ام دست رد    یا واحد یا احد یا صمدتشنـه لبم آب حیاتم بده    غرق گنـاهم حسناتم بدهاز کرم خویش نجاتم بده    اگرچه باشدگنهم بی‌عدد   یا واحد یا احد یا صمدبنده ولی بنـده شرمنده‌ام    رو سیه و زار و سرافکنده‌امباز به سوی تو پناهنده‌ام     ای همه عفو تو فراترزحد    یا واحد یا احد یا صمدآمده‌ام تا کـه قبولم کنی    وصل به اولاد رسولم کنیسائل زهرای
روزها مظلوم نیستند؟ به نظر من چرا. بیشترشان فراموش می‌شوند. چند روز
تکراری و عین هم باید بگذرد تا یکی در این میان، بشود روزی که درش دانشگاه
قبول شدی، عاشق شدی یا عزادار شدی؟ اصلا در مجموع، چند روز از یک زندگیِ
شصت‌ساله یاد آدم می‌ماند؟ هرچند اگر عمر به شصت برسد سال‌ها و دهه‌ها هم
احتمالا گم می‌شوند. من فعلا دلم به حال روزهایم می‌سوزد که چطور تلف
می‌شوند و از یادم می‌روند. از طرفی هم خوش به حال ما، که هر فکر کوتاه و
هر خواب ناخوشی را
در پنجره ی کنسول خطاها، پیام ها و اخطار ها به نمایش داده می شوند .
خطاها به رنگ قرمز نمایش داده می شوند و تا زمانی که رفع نشوند بازی را نمی توان تست یا 
خروجی گرفت.
پیام ها به صورت سفید نوشته می شوند.
اخطار ها به رنگ زرد به نمایش داده می شوند و مانند خطاها نیستند تا زمانی که درست نشدند 
نتوان بازی را تست یا خروجی گرفت
پسِ ذهنم خیالِ تو دفتر
ورقی میزدم که تا شاید
مطلبی ،نکته ای وَ خاطره ای
از تو در سطرهای آن دیدم
 
بهمین صورتی که میگویم
تو محقّق شدی وَ من با تو
رویِ میزی کنار یک کافه
قهوه ای خورده ام وَ خندیدم
 
خنده ها بود و لذّتِ دیدار
وَ سفر با تو لابلای سطور
هی ورق پشت هم وَ شد تکرار
مثل عابر  به باغ چرخیدم
 
شب شد آنجا هوای سردی بود
تو پناهنده ی به آغوشم
وَ من و یک قلم وَ صفحه ی تو
می نوشتم که عشق ورزیدم
 
زده ای تو بهم خیالم را
بالِ پرواز من شکست آنجا
نیمه شب
مهاجرت و پناهندگی
آیا تا
بحال فکر کرده اید که مهاجرت چیست و چه مزیت هایی دارد؟ مهاجرت چه تفاوت هایی با
پناهندگی دارد؟
مهاجر
کسی است که در جستجوی یک زندگی بهتر است و از طریق کار، تحصیل، ازدواج یا پیوستن
به خانواده و همسر و ... کشور خود را ترک و در کشور دیگری زندگی می کند. مهاجر در
کشور جدید و میزبان از آغاز دارای اقامتی معتبر است که در گذرنامه ملی اش به ثبت
می رسد.
پناهجو
شخصی است که به دلیل باورهای سیاسی یا مذهبی یا به دلیل تعلق به یک گروه خاص
اجت
اکسیدهای فلزی مختلف مانند SiO2، Al2O3 ،CaO ،MgO  بصورت خشک باهم مخلوط می‌شوند. در کوره مخصوص در دمای حدود 1380 درجه سانتی گراد ذوب می‌شوند و سپس روی صفحات پلاتینی که روزنه‌های متعددی روی آن‌ها تعبیه شده ریخته می‌‌شوند. مخلوط مذاب تحت نیروی وزن از این منافذ به صورت فیلامنت‌های باریک و پیوسته خارج می‌شود. فیلامنت‌ها در دسته‌های مختلف (strand) باهم جمع می‌شوند و آهار روی آنها اعمال می‌شود.
02432464407-09
 
 
ویلهلم واسموس
( واسموس آلمانی ) متولد 1880 م در آلمان، در سال 1906 م در وزارت خارجه ی آلمان به کار مشغول شد و پس از چندی به ماداگاسار رفت. در 1909 م به عنوان کنسول آلمان در بوشهر برگزیده شد و به بوشهر آمد. یک سال بعد به برلین برگشت و دوباره به ماداگاسار رفت. در ماداگاسار، بیش تر وقت خود را صرف آموختن زبان فارسی کرد. در 1914 م به همراه یک گروه جاسوسی مأموریت یافت که با نیروی مهاجم انگلیسی درجنوب ایران و افغانستان مقابله کند. در 1915 م از طریق استانبول و بغ
مشاورهٔ تربیتی

مدتی بود که سوال‌هایی در زمینه تربیت فرزند داشتم و شوق فراوان برای رسیدن به جواب.از استاد ارجمندمان حاج‌آقای مظاهری درخواست مشاوره کردم و ایشان، که همیشه به ما لطف دارند، پذیرفتند.با تماس ما مشاوره شروع شد:در برابر حرف‌های بدی که بچه‌ها از جاهای مختلف یاد می‌گیرند و تکرار می‌کنند، چه باید بکنیم؟
مقدمه
ایشان سخن را با مقدمه‌ای شروع کردند:۱. بچه‌های ما در همین جامعه بزرگ می‌شوند، به مدرسه می‌روند، به کوچه و خیابان و پار
اشکارسازها به دو قسمت تقسیم می شوند
دتکتور انتگرالی،که پاسخ انتگرالی می دهد که امروز منسوخ شده است.
دتکتور تفکیکی،پاسخ این دتکتور به این صورت است که وقتی گاز حامل به تنهایی می اید،خط صاف وقتی همراه به همراه نمونه می ابد یک پیک می دهد.
یکی از دتکتورهای تفکیکی که درGc استفاده می سود.lionization detector,Flame نمونه ها بعد از اینکه از ستون خارج می شوند وارد دتکتور می شوند نمونه در شعله دتکتور می سوزند و ایجاد یون و الکترون می کنند آنچه مهم است الکترون هایی ا
اللهم الرزقنی شفاعه الحسین..
 
دریافت
 
اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ بِحَقِّ الْمَوْلُودِ فِى هٰذَا الْیَوْمِ الْمَوْعُودِ بِشَهادَتِهِ قَبْلَ اسْتِهْلالِهِ وَوِلادَتِهِ، بَکَتْهُ السَّماءُ وَمَنْ فِیها ، وَالْأَرْضُ وَمَنْ عَلَیْها ، وَلَمَّا یَطَأْ لابَتَیْها ، قَتِیلِ الْعَبْرَةِ ، وَسَیِّدِ الْأُسْرَةِ ، الْمَمْدُودِ بِالنُّصْرَةِ یَوْمَ الْکَرَّةِ ، الْمُعَوَّضِ مِنْ قَتْلِهِ أَنَّ الْأَئِمَّةَ مِنْ نَسْلِهِ ، وَالشِّ
عمقِ خواب به بیداری پل میزند!...  روشناییِ روز بی‌اجازه و خودسرانه از شیشه‌ی  پنجره وارد اتاق شده ، و راه گریزی برای فرار از دستش نیست. پسرک  چندی پیش بکارت پنجره را لکه‌دار کرده، و از جَبر قطره‌های أنار ، پَرده‌ی نانَجیب را به چرخش پُــرتکرارِ لباسشویی سپرده ،  پسرک نگاهی به سکوتِ سرد و خاموشِ صفحه‌ی ماتِ تلویزیون میکند ، روشن نمیشود ، ناگزیر بروی دو  میگذارد و هول میدهد !...   
ضلع سوم خانه را اشغال کرده ، تلویزیون را میگویم. 
بتازگی لجبا
نفس هایت ناقوسی بود که
در کلیسای قلبم نواخته شد. من راهبه دیر تو هستم. بگو تا معبد چشمانت چقدر راهست؟صلیب عشق تو گردن آویز من هست.ای مسیح من،
بگوچگونه،
 بر روح مرده من  دمیدیکه زنده شدمو
متولد شدم با درد عشقت و
از پیله تنهایی ام بدر آمدم.بگو،
با من سخن بگوآنسان که ناقوس ها نواخته می شوند؛آنسان که آتشکده ها روشن می شوند؛آنسان که  حرم ها با گلاب شسته می شوند.آنسان سخن بگو ،آنسان،
من روشن می شوم،
نواخته می شوم، 
و شسته می شوم.
شاعر: اکرم احمدی(
شنا باعث خوش فرم شدن بدن می‌شود یا که آدم‌هایی که بدن خوش فرم دارند شناگر می‌شوند؟
والیبال قد آدم را بلند می‌کند یا که آدم‌های قد بلند والبیالیست می‌شوند؟
آدم‌های پایین شهر بی فرهنگند یا که آدم‌هایی که وارد پایین شهر می‌شوند بی فرهنگ می‌شوند؟
چرا عده‌ای با خوردن "آب" هم چاق می‌شوند + راهکارهای لاغریچرا عده‌ای اصلاً چاق نمی‌شوند و عده‌ای هم به‌قول خودشان با خوردن آب چاق می‌شوند؟ بهترین راه‌ لاغرشدن بدون بازگشت، خارج‌کردن رطوبت از بدن و در نتیجه تحصیل سلامتی است.
در دنیای امروز، کاهش وزن و درمان چاقی برای بسیاری به یک معضل تبدیل شده است؛ بسیاری از بیماری‌ها رابطه مستقیم با ازدیاد وزن دارند که از جمله می‌توان به کبد چرب، دیابت، فشار خون، درد مفاصل، تنگی نفس، برخی از مشکلات گ
بردهای مدار چاپی Rigid از مواد جامد ساخته می شوند و مانند برد مدار چاپی فلکس دارای پیکربندی لایه ای مخالف می باشد ( تک لایه، دو لایه، چند لایه). بعد از نصب شکل این PCB ها تغییر نمی کند. این PCB ها نمی توانند خم شوند به همین دلیل با نام RIGID PCB شناخته می شوند.
طول عمر این نوع PCB بسیار زیاد است بنابراین در بسیاری از قطعات کامپیوتری مانند رم، پردازنده ها، کارت های گرافیک استفاده می شوند. این نوع برد طراحی ساده ای دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بیشت
دانلود فیلم ایرانی سونامی
دانلود رایگان فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD
دانلود با سرعت بالا
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم

موضوع : درام – ورزشی
محصول کشور : ایران
محدودیت سنی : ندارد
مدت زمان فیلم : – دقیقه
سال ساخت : ۱۳۹۶
کارگردان : میلاد صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
بازیگران : بهرام رادان , رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان , فرشته حسینی , محمدرضا غفاری , امیرمهدی ژوله , علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده , صبا محمد
حقیقتش من یه چیزو در همه شماها تحسین میکنم.
 
حرفای من خیلی وقتا تلخه، مخصوصا برای اونایی که توی خود کانادا هستن.
 
تصور کنین،
یه دختر کم سن و سال تر از شما، کم تجربه تر از لحاظی، 
میاد میشینه ریش و سیبیل و گردن شما رو به تحقیر و انتقاد میکشه و شما رو هم قد و وزن شاهین نجفی که ازش خوشت اصلا نمیاد میکنه،
یا میگه تو عقده امریکا داری
یا ازین دست خزعبلات،
 
حقیقتش من روحیه شما و کلا روحیه انتقاد پذیری شما رو تحسین میکنم.
 
من درک میکنم که فشار زیاده ر
خالم اینا رفتن مسافرت
کلید خونشون رو برام گذاشتن و رفتن :)
دیروز یه اتفاق بدی افتاد!اشتباهی سهوی به خالم گفتم مامان و به مامانم گفتم خاله!
از دیروز خودم دارم فکر میکنم که نکنه نکنه من انقد بی معرفت شدم؟!
مامانم ناراحت شد من فهمیدم!ولی چیکار کنم؟!
تا حالا شده حس کنی خونت خونت نیست؟!
انگار لعنتی هیچ جایی خونه من نیست!
انگار هیچ جایی جای من نیست!
انگار هیچ ادمی ادم من نیست!نمیتونم به یه نفر دستور بدم که فقد ماله من باشه!
سطح انتظاراتم به شدت اومده پا
هنگامی که چشم ها روی هم میروند، هنر به مانند پر لطیفی مرا قلقلک می کند تا زیبایی رو ببینم.خط هایی پر شده از آزادی فرم ها را می سازند، و واژه ها و رنگ ها و نت ها در آن غرق می شوند.ابژه ها از گرمای نگاهم در این بهار آب می شوند، و قطراتش بر روی زمان می چکد؛ زمان تهی می شود و عطرش همه جا می پیچد. 
توی کانادا، همه چیز زندگی دراما هست،
از مثلا خرید بلیط هواپیما بگیر، تا اجاره خونه، تا نمیدونم پیدا کردن کار، تا مثلا رفتن به خرید،
همه چیز دراما هست.
یعنی
همه چیز براش داستان میسازن.
اینجا دنبال کار نیستن، دنبال پیشرفت نیستن. 
یه سری ادمن که همه چیز زندگیشون رو از دست دادن، و بیشتر بازی باخت-باخت رو دنبال میکنن.
 
یعنی تو برای داشتن یه چیز معمولی، چون مهاجری، چون لهجه داری، چون غریبه ای، باید به همه کس و همه چیز جواب پس بدی.
از همه کشورها هم ک
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهای تحریک کننده بر سر میز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامی و... نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب می شوند. آیا چنین رفتارهایی می توانند به کسب امتیازهای بیشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهای تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پیش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا می شوند تا شما را به پ
بلبرینگ ها که از اجزای اصلی ماشین آلات دینامیک صنعتی محسوب می شوند در شکل های مختلفی تولید می شوند. اغلب بلبرینگ ها ساختاری فولادی دارند که بصورت پوشیده شده با روغن یا گریس عمل می کنند. بلبرینگ های صنعتی در سایز های بسیار کوچک مینیاتوری که در سعات ها مورد استفاده قرار می گیرد تولید شده و تا سایز های بسیار بزرگ مورد استفاده در معادن و کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرینگ ها معمولا از 3 بخش اصلی شامل کیج، ریس و ساچمه تشکیل می شوند. برخی بل
محبت چیست؟
آدمی بدون آن بزرگ شود، تبدیل به یک هیولا در بزرگسالی می شوند.
آن بزرگ شوند، انگاز ظرف دلشان کوچک می شود... انگار دلشان مچاله می شود... بعد از هر دعوایی دلشان می خواهد تا عمق وجودشان بلند بلند گریه کنند و ناله سر دهند و اینکه یک دست نوازش بزرگتر ب سرشان بیاید و دست بکشد و احساس امنیت کنند... تا بگوید که این تو نبودی! شیطان بود...
آدم هایی که بلند بلند فریاد می زنند، دلشان ژر از درد است... آدم هایی که زود عصبانی می شوند، کمبود محبت را با تمام
برای خرید این کتاب و بازدید از دیگر کتاب های رمان ما روی کتاب رمان زبان اصلی کلیک کنید.
کتاب رمان فلسفی  Sophie's World
فلسفه را از کجا آغاز کنیم؟یکی از پرسش‌های مرسوم که اساتید فلسفه یا نویسندگان با آن مواجه می‌شوند این است که فلسفه را از کجا آغاز کنیم؟ اول چه کتابی را بخوانیم و با کدام سیر مطالعاتی؟ عمدتا دو نوع جواب به این پرسش‌ها وجود دارد. پیشنهاد برخی از اساتید، شروع مطالعه فلسفه از کتب ساده‌تر و جذاب‌تر مانند «دنیای سوفی» است. اما موضوع ا
هنگامی که چشم ها از سنگینی زمان به روی هم میروند، هنر به مانند پر لطیفی مرا قلقلک می کند تا زیبایی رو ببینم.خط هایی پر شده از آزادی فرم ها را می سازند، و واژه ها و رنگ ها و نت ها در آن غرق می شوند.ابژه ها از گرمای نگاهم در این بهار آب می شوند، و قطراتش بر روی زمان می چکد؛ زمان تهی می شود و عطرش همه جا می پیچد. 
شاید خیلی از والدین براین باور باشند که دندان های شیری عمر کوتاه دارند زود میپوسند و بنابراین مهم نیست
اما اینگونه که فکر میکنید نیست در مطلب بعدی سعی بر این دارم که اهمیت دندان های شیری را برایتان شرح دهم
یکی از موارد مهم نقش آنها در نگه داشتن فضا برای دندان های دائمی هست بدین معنی که اگه زود کشیده شوند یا خراب شوند و به دلیلی نباشند دو دندان کناری به یکدیگر نزدیک می شوند و فضای رشد برای دندان دائمی کم شده و باعث نامنظم شدن دندان های دائمی و
امام کاظم «علیه السلام » فرمود : مردی از اهل قم مردم را بسوی حق دعوت می کند قومی همراه او جمع می شوند مانند پاره های آهن ، که تند بادهای حوادث آنها را نمی لغزاند ، از جنگ خسته و ملول نمی شوند و نمی ترسند و به خداوند توکل می کنند و سرانجام نیک برای پرهیزگاران خواهد بود .
احساسات شخصی برای آن که به معرض دید عموم گذاشته شوند بیش از حد پیچیده و بغرنج هستند .احساسات لطیف درونی وقتی در معرض توجه و نگاه خیره ی دنیای بیرون قرار می گیرند گرد آلودگی و ناپاکی بر آنان می نشیند و با رفتار های سبعانه تکه تکه می شوند .
شنیدم بزرگی کرونا گرفت
بترسید و راه اطبّا گرفت
 
دواخانه رفت و چه بسیار ماسک
به پول گزاف از همه جا گرفت
 
از آن پس به الکل پناهنده شد
اگر چه حرام است، اما گرفت
 
بسی سرفه کرد و نفس تنگ شد
تبی از چهل هم به بالا گرفت
 
سرانجام در بخش ایزوله رفت
قرنطینه شد، رو ز دنیا گرفت
 
شبی رو به درگاه ایزد نمود
بنای گله از تعالی گرفت
 
بگفت ای خدای کریم این چه بود
که آمد گریبان ما را گرفت؟
 
بلافاصله آن شبش خواب دید
جواب خود از توی رویا گرفت
 
کرونا به جز لعنت خلق
گفتی دل نازک شده ای . . . .  راست می گویی ، چه کنم وقتی  دیگر هیچ کس مثل  خودش نیست  . . .گفتی آدمها در طول زندگی بزرگ می شوند و عوض می شوند . . . . اما نگفتی تقصیر من چیست که خیلی آدمها عوضی  می شوند . . . . .  شاید مقصر من هستم ، آخه یاد نگرفتم شکلک بزرگها رو روی صورتم بزنم  . . . معنی بی تفاوتی یاد نگرفتم . .. وهنوزهم دلم عاشقه همون عاشقانه های قدیمه. . . .

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها