نتایج جستجو برای عبارت :

استراتژی اصلاحات قضایی ترکیه

 
 
١- آقاى کفاش - قبول با اصلاحات- عنوان اصلاح شود، نوآورى در عنوان مشخص شود. روش kNN بررسى شود. چالش هاى مساله را مشخص کنید. هدف واضح و روشن بیان شود. تعداد مقالات در پروپوزال اصلاح شود. 
 
٢- آقاى فرهى - قبول با اصلاحات- modeling حرکت موش صحرایى مشخص شود. تعداد benchmark ها افزایش پیدا کند. عنوان تغییر کند، به صورتى که وزن کار بر روى ارایه الگوریتم جدید باشد. در پروپوزال تابع fitness و بهینه سازى پارامترها مشخص شود. 
 
٣- خانم هاشم زهى - قبول با اصلاحات- تعداد م
خانم پریسا صفارزاده: تایید
اصلاحات: اصلاح عنوان انگلیسی - افزودن مشخصات دیتاست
خانم سارا اثنی عشری: تایید به شرط انجام اصلاحات
روش پیشنهادی بازنگری شود - فلوچارت روش پیشنهادی اصاح شود
آقای ایمان ابراهیمی: دفاع مجدد
آقای حسین برزگر: دفاع مجدد
یعنی می شود فردا بیایم برای این پست پی نوشت بزنم که اصلاحات فصل چهار و پنج تمام شد؟
خدایا لطفا بشود...:)
 
یک چهارم پی نوشت:))))
یک چهارم کارم دیروز تمام شد، یک چهارم بعدی هم به نظر می رسد امروز تمام شود! بله طبق معمول کار چهار روزه را یک روزه تصور می کردم و نمی شد که بشود:)
دوروز دیگر می آیم پی نوشت می زنم ان شاالله:)
1- مینو مرتضایی - اصلاحات - مقاله پایه باید چاپ شده باشد. 
2- مریم فتوتی - دفاع مجدد - عدم تسلط به موضوع 
3- مینا جم - اصلاحات - بررسی Database برای افراد سالم - نوآوری کاملا مشخص و واضح نیست- نحوه استفاده از یادگیری عمیق کاملا مشخص نیست. 
4- آمنه خسروی - دفاع مجدد - جزییات نحوه تطبیق الگوریتم مکان یابی دروازه با تکنیک بهینه سازی محدب نیاز به اثبات ریاضی دارد. 
5- وحید دستجردی - اصلاحات - تطبیق الگوریتم کرم شبتاب به مساله تخصیص منابع به صورت واضح - مشخص کردن
یعنی می شود فردا بیایم برای این پست پی نوشت بزنم که اصلاحات فصل چهار و پنج تمام شد؟
خدایا لطفا بشود...:)
 
یک چهارم پی نوشت:))))
یک چهارم کارم دیروز تمام شد، یک چهارم بعدی هم به نظر می رسد امروز تمام شود! بله طبق معمول کار چهار روزه را یک روزه تصور می کردم و نمی شد که بشود:)
دوروز دیگر می آیم پی نوشت می زنم ان شاالله:)
 
این هم پی نوشت:) بالاخره کار این دو فصل تمام شد. تحلیل بخش کمی و بخش کیفی پایان نامه ام.
همه آنان که از اغتشاش دلشان خنک می‌شود: اصولگرایان دلشان از روحانی پر است و این اغتشاش فرصتی است که بتازند، شاید که نوبت پیروزی آنان در انتخابات فرا رسیده.
اصلاح‌طلبان نومید از اصلاحات ساختاری، روحانی را مقصر می‌دانند که به اصلاحات پشت کرد و با اصولگرایان هم‌کاسه شد و حال خود را به براندازان نزدیکتر می‌بینند.
براندازان که کار را تمام می‌پندارند و با این اغتشاشات خود را به هدف نزدیک می‌بینند.
اما خیل عظیم ملت که نه اغتشاش را به صلاح می‌
اصلاحات پایه ای بورس- قسمت ششم
تعاریف سهام مدیریتی،شرکت های هلدینگ،معاملات چرخشی،سهامدار عمده،سهامدار جزء،هیات مدیره و مدیرعامل بیان شده است.
کد خبر:۶۲۳۲۶۶
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴15 September 2016
سهام مدیریتی 
معمولاً اشخاص حقیقی یا حقوقی مالک 16 تا 51 درصد سهام دارای سهام مدیریتی می‌باشند.
ادامه مطلب
دکتر مسعود نیلی امروز در گفت‌وگویی، الزامات باورپذیری اصلاحات اقتصادی را تبیین کرده است. برخی از نکات مهم این گفت‌وگو:
 
شخصاً با توجه به تجارب خود در نظام تصمیم‌گیری، معتقدم زمانی اصلاح اقتصادی باورپذیر می‌شود که قبل از آن گفته باشیم که اشتباه ما چه بوده است. اگر نگوییم اشتباه کرده‌ایم و آن اشتباه به‌صورت دقیق چه بوده است اصلاح ‏، معنای واقعی خود را از دست می‌دهد. 
 
بررسی تجربه جهانی در اصلاح ساختارهای اقتصاد نشان می‌دهد که بسیاری ا
ناکارآمدی لیبرال‌ها، بلای جان مشارکت
در روز‌های اخیر برخی چهره‌های جریان موسوم به اصلاحات تلاش کرده‌اند کاهش میزان شرکت‌کنندگان در انتخابات را به رد‌صلاحیت تعدادی از عناصر این جریان ربط دهند و انتخابات را غیررقابتی قلمداد کنند، هرچند پاسخ صریح وزیر کشور دولت دوازدهم مبنی بر حضور نامزد‌های با گرایش به این جریان در اکثر حوزه‌های انتخابی، این ادعا را از اساس باطل می‌کند، اما با بررسی تحلیلی و آماری نتایج انتخابات می‌توان این ادعا ر
پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/11/16، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال 1399 «به شرح ذیل این اطلاعیه»، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشت
نقطه شروع اصلاحات اقتصادی
نقطه شروع اصلاحات اقتصادی در ایران کجاست؟ فقط کافی است در مهمانی‌ها و نشست‌ها‌ فرصتی پیش‌ آید تا دانش‌آموختگان اقتصادی و کسانی که دستی در اقتصاد این کشور دارند در معرض این پرسش قرار گیرند.
ادامه مطلب
موضوعی که در زندگی بارها به آن رسیده‌ام این است که حفظ انگیزه بسیار مهمتر از ایجاد انگیزه است. ایجاد انگیزه با دیدن یک کلیپ انگیزشی ایجاد می‌شود اما هیچوقت با دیدن یک کلیپ انگیزشی انسان موفق نمی‌شود. اگر انگیزه را مثل بنزین بدن تصور کنید کاملا روشن است که با یک بار بنزین زدن اتفاق خاصی برای شما نمی‌افتد. دور دور کوتاهی با آن می‌توانید بکنید و برگردید سر جای اولتان، همین ...
اگر شما باک یک ماشین را یکبار پر از بنزین کنید با آن می‌توانید به ی
رئیس مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز پرداخت.
به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی صبح امروز و در تشریح علت تشکیل جلسه غیرعلنی صبح اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز درباره مباحث این روز‌ها و یارانه‌ها بود که شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی از آن را ارائه داد و نمایندگان هم نظرات خود را مطرح کردند.
او افزود: دولت منابعی که به عنوان مابه التفاوت
اعلام شکست ایده اصلاحات چندی است به یک اقدام آوانگارد تبدیل شده است. از هم پیشی می‌گیرند تا اعلام کنند دیگر دوران اصلاحات به سرآمده است. بی آنکه به درستی بگویند چه دوران تازه‌ای در راه است. تردیدی نیست روایتی از اصلاحات گرمای خود را از دست داده است، اما توجه به فرایندهای اجتماعی حاکی از آن است که اتفاقات دیگری هم جریان دارد. اتفاقاتی که حاصل‌اش «دمکراتیک سازی اصلاحات» است. «دمکراتیک سازی اصلاحات»، در مقابل «اصلاحات بوروکراتیک» قرار دارد.
ماده ۱۵ - شهروندان به شکل برابر از حق مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی خویش برخوردارند و می‌توانند این حق را از طریق همه‌پرسی یا انتخابات آزاد و منصفانه اعمال کنند .
ماده ۱۶ - شهروندان برای مشارکت و نظارت در فرآیند انتخابات ، برخورداری از امکانات و امتیازات دولتی (از جمله یارانه ، تبلیغات رادیویی ، تلویزیونی و مانند این‌ها) ، بهره‌مندی از کمک‌های مردمی و سایر روش‌های تأمین هزینه‌های انتخاباتی ، شکایت و اعتراض ب
1980-1990 م، 1358-1368 هجری خورشیدی، 1400-1410 هجری قمری:
     الف) 1359     ب)1360     پ) جنگ تحمیلی عراق     ت) سازمان مجاهدین خلق     ث) سید مهدی هاشمی و منتظری     ج) حزب جمهوری اسلامی     چ) رحلت امام خمینی و آغاز رهبری امام خامنه‌ای     ح) اصلاحات قانون اساسی
 
ادامه مطلب
رییس جمهور  ترکیه آقای  اردوغان استراتژی اصلاحات قضایی  (Yargı Reformu Strateji )  را بدین شکل تبیین کرد: 
1. بدون رضایت قضات امکان تعیین محل اشتغال آنها وجود نخواهد داشت که این امر در جهت آسایش و آرامش روانی قضات و اعضای  خانواده آنها پیش بینی شده است.(تامینات جغرافیایی)
2. آموزش در دانشکده های حقوق به پنج سال  میرسد و  شخصی که قصد ورود به حرفه وکالت را دارد باید بعد از اخذ لیسانس در آزمون وکالت شرکت کند.قضات نیز موظف به شرکت در آزمون قضاوت خواهند شد (ای
مشاوره انجام پایان نامه دکتری 
مشاوره انجام مقاله 
مشاوره انجام پروپوزال 
نحوه ی انجام پایان نامه و نگارش پروپوزال
جهت انجام پایان نامه ی خود ابتدا باید موضوع مناسبی را انتخاب نمایید.موضوع پایان نامه بایستی جدید بوده و قبلا توسط کسی انجام نشده باشد.
پس از تایید موضوع و ثبت آن در مرکز ایران داک نوبت به نگارش پروپوزال میرسد.
پروپوزال توسط استاد مشاور مطالعه شده و اگر پروپوزال نیاز به اصلاحات داشت دانشجو باید نسبت به انجام اصلاحات پروپوزا
جشن ازدواج یکی از اقوام بود مراسم در یک باغ بزرگ اطراف شهر تهران برگزار می شد قبلا از پدر داماد که برای دعوت آمده بود عذر خواهی کرده بودم اما بخاطر ارادتم به میزبان که شخصا فردی متدین و اخلاقی است و اصرار زیاد و تاکیدش به اینکه تا پایان سرو شام مراسم مختلط نیست (بعدش هم عیسی به دین خود موسی به دین خود) تصمیم گرفتم تا در این مراسم شرکت کنم هم فال بود و هم تماشا .هم اجابت دعوت یک دوست و هم دیدار اقوام دور و نزدیک بلاخره با هر زحمتی بود محل جشن عروسی
خیلی از شخصیت‌ها را واسطه قرار داد که خدمت رهبری رفته و ملاقاتی ترتیب دهند. اما رهبری همواره گفته اند: «آقای خاتمی می‌خواهند چه چیزی بگویند، هرچه می‌خواهند بگویند در رسانه‌ها مطرح کنند.»
 
جریان اصلاحات او را متقاعد کردند تا هرچه می‌خواهد بگوید را در نامه‌ای بنویسد. بیشتر از ۷‌سال است که خاتمی می‌خواهد یک نامه بنویسد، البته این نامه نوشته و به افراد مختلف[از اعضای اصلاحات] داده شده، هر کدام ایرادی بر آن گرفته‌اند و یا گفته‌اند اصلاح
ملت های جهان با فیسبوک و توئیتر و روزنامه اصلاحات میکنن، رژیم برمی اندازند و کشورشون رو به حالت دلخواهشون تبدیل میکنن.
ایرانیا توی توئیتر و فیسبوک و اینستاگرم فقط درد دل و چرت و پرت و جوک میذارن و هنوزم به خزعبلاتی مثل این شوخی شهرستانیه یا اون شوخی دل میبیندن
و هیچ کاری نمیکنن
دلقک های ما هم مثل کامبیز حسینی این خزعبل ها رو لایک میزنه و صداش درنمیاد
بعدم همه میگن چرا وضع ایران خرابه!
وقتی مردم توی ایران و بیرونش اینقدر بی بخار و بی خاصیتن، چ
چاپ اول کتابم وارد بازار شد. قیمتش با توجه به گران شدن کاغذ گران است.
این ناشر را یکی از همکارانم که پسر عمویش بود، معرفی کرد. قرار شد همکار اصلاحات کتاب را انجام دهد و هزینه چاپ را پرداخت کند. اما بدون اصلاحات برای ناشر فرستاد و من فهمیدم و مانع از انتشار کتاب به نامش شدم. الان به شدت دلخور است چون به ناشر گفته بود که چاپش نکند. ناشر به من گفت که فعالیت حرفه ایش را فدای روابط نمی‌کند. تو یک گروه شغلی همه تبریک گفتند ولی همکار سکوت کرد.
هنوز نتون
امروز خبر رسید که سهمیه‌ی بنزینِ بهداری رو حذف کردن! ظاهرا فرمانده کل از این دزدی باخبر شده (این که چطور باخبر شده یکم مفصله و از طرفی که حس می‌کنم چندتا از سربازهای قرارگاه توی کانال هستن ترجیح می‌دم فعلن نگم. ولی در موردش خواهم نوشت) و یه جلسه با فرمانده بهداری و مسؤول پشتیبانی (که آمبولانس‌ها در اختیارشه) گذاشته و بهشون گفته از قضیه مطلعه و کل سهمیه‌ی بنزین رو حذف کرده! واقعن از شنیدن این خبر خوشحال شدم. امیدوار شدم به اصلاحات. امیدوار شد
پیش نمایشدانلود PDF کتاب اصول حسابداری 1تعداد صفحات : 102 صفحه نوع فایل : PDF سر فصل اصول حسابداری 11. آشنایی با مفاهیم حسابداری2. تجزیه و تحلیل حسابها3. ثبت در دفتر روزنامه4. نقل در دفتر کل5. تهیه تراز آزمایشی در قالب:الف ndash; دوستونیب - چهار ستونی6. تغییرات و اصلاحات پایان دوره مالی7. بستن حسابها در قالب:الف - حسابهای موقتب - .
 
 
..دریافت فایل
اصلاحات تازه طرح کودک همسری/ اضافه شدن شرط فاصله سنی و تاکید روی ممنوعیت ازدواج زیر ۱۳ساله‌ها
طرح مبارزه با کودک همسری، یکی از طرح‌هایی بود که سال گذشته فراکسیون زنان آن را به مجلس تقدیم کرد اما در کمیسیون حقوقی قضایی رای نیاورد. این طرح قرار بود قانون را ملزم کند تا از ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۵ سال جلوگیری کند و طی آن اگر پدر فرزند یا حتی قاضی، فرد را مجبور به ازدواج کند محکوم شود. این طرح باوجودی که نتوانست نظر مثبت مخاطبان ر
اصلاحات از یک میز عسلی شروع شد! - 
سالها پیش در یکی از سرزمینهای دور یک آقای بسیار سنتی بود که با همسر بسیار مدرنش زندگی می کرد.همسر مدرن آقای سنتی که از اساس با امور کلاسیک مخالف بود،درست سه ساعت بعد از ازدواج فکر کرد که دچار بحران هویت شده و فهمید در این تضاد سنت و مدرنیسم موجود در خانه ی آقای سنتی احتمالا دچار یک شیزوفرنیای حسابی خواهد شد.به تابلوهای کوبلن و مبلهای استیل و میزهای کنده کاری شده و آباژور منگوله دار و لاله و شمعدانی خانه نگاه م
باید اعتراف کنم که با این سنم از شب بیرون بودن می ترسم و این ترسم داره خیلی چیزا رو خراب میکنه. کاش ترس یه قرصی شربتی چیزی داشت که باعث میشد نترسیم. واقعا یک کیلومتر پیاده روی بعد تاریکی هوا اونم توی خیابون شلوغ تهران ترسناکه؟! که به خاطرش قبل تاریکی برمیگردم خوابگاه و دیگه جایی بره درس خوندن پیدا نمیکنم :/ .وقت سوزی تا این حد.
بعد هم کلاسی های من الان توی فرنگ باید زندگی خودشونو بچرخونن.
واقعا شرمم اومد، حتی از نوشتنش. ولی نوشتم که نوشته باشم؛
جامعه در عصر ظهور عنوان تحقیق است که هدف از آن ارائه سیمای کلی از عصر امام مهدی « علیه السلام» و قیام مقدس آن حضرت و پاسخ به برخی از سؤالات پیرامون حضرت مهدی « علیه السلام» می باشد که از آیات و روایات استفاده شده است. تحقیق با شرح مختصری از زندگانی امام شروع شده و بعد از بیان حکومتهای پیش از ظهور نگاهی به حکومت حضرت دارد و در بخش پایانی به بررسی جامعه قبل و پس از ظهور می پردازد. منابع استفاده شده بیشتر کتابهای حدیثی و روایی بود که توسط شیعه و سن
تحقیق درباره دیدگاه پیاژه در گستره اصلاحات در آموزش و پرورش
↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:12     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : چکیده امروز موضوع توسعه از مباحث اساسی کشور است اما برای دستیابی به توسعه پایدار باید به زیر ساخت های فرهنگی آن پرداخت و توسعه فرهنگی را به عنوان بستر اصلی توسعه همه جانبه مورد توجه قرار داد از سوی دیگر ...دریافت فایل
دیوار اصلاحات ژنو
در شهر ژنو و پارک زیبای «باستیون» بنای یادبود اصلاحات که آن را با نام «دیوار اصلاحات» نیز می‌شناسند واقع شده است.
بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس     رزرو بلیط اتوبوس
این بنا از دیواری 120 متری و مجسمه‌ی رهبران اصلاحات پروتستان تشکیل می‌شود که آن را با هدف قدردانی و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها بنا کرده‌اند. این اثر تاریخی،  شامل چندین مجسمه و نقش برجسته است که که آن‌ها را با هدف زنده نگه داشتن اصلاحات
سامسونگ گلکسی S9 و SP Plus گوشی های شگفت انگیز با سخت افزار چشمگیری
هستند.اما هنوز مسائل مربوط به نرم افزار به کاربران آنها آسیب می زند.
اگر
به دنبال حل مشکل Wifi گوشی سامسونگ گلکسی S9 به صفحه درستی امده اید. ما
برخی از رایج ترین اصلاحات را که کاربران پیش از این سعی در حل آن داشتند،
انجام دادیم و بری حل این مسائل مربوط به این گوشی راه حل های مناسبی ارائه
داده ایم.
ادامه مطلب
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
توی خونه‌ای که همسر/ مادر خونه منبع آرامش که نبود هیچ، خونه‌ی امن و امان رو کرد جهنمی که محل تنش و فرسایشه، اعضای اون خونه اگر تبهکار و جانی و دزد و قاتل شدند، بهشون خرده نگیرید.
 
پ.ن: بله می‌دونم و متوجهم که هر کی اختیار داره و خیلی از علما و بزرگان، زن‌های تلخی داشتند اما در نظر بگیرید که این ماجرا قشنگ صفر و صدیه، از اون طرف بزرگانی داریم که اگر همسران پایه و همراه و باعرضه‌ای نداشتند، هیچی نمی‌شدند. جون سالم به در نمیشه برد از تبعات ای
رئیس جمهور روحانی در روز 9اردیبهشت1397
ضمن انتقاد از روند آموزشی در ایران گفت: "جوانان باید حرفه بیاموزند و جذب بازار
کار شوند ؛ دیگر آن دوره گذشته است که جوانان دیپلم و لیسانس و دکترا بگیرند و استخدام
دولت شوند"


بنده از جمله کسانی هستم که به علت رویکردهای «لیبرال مدار» دولت «حسن روحانی» به شدت با وی مخالف هستم ولی با کلیات این سخن وی موافقم!
هرچند که اطمینان ندارم که وی از این سخنان اراده حق داشته باشد!
نظام کنونی وزارت آموزش و پرورش بسیار نخب
قبل از اصلاحات ارضی معمولا به کسی رعیت یا زارع صاحب نسق گفته می شدکه با داشتن یک یا چند عامل تولید، بر روی قطعه زمینی از مالک به صورت انفرادی و یا با اشتراک چند زارع دیگر به کشت و زرع می پرداخت و محصول بین او و مالک تقسیم می شد.
یکی از معانی نسق عبارت از نظم و ترتیبی است که در مورد توزیع آب و زمین بین روستاییان معمول است.
زارع صاحب نسق، مالک زمین نبود بلکه حق استفاده از آن را داشت. مالک بعد از مرگ زارع زمینی را که او در اختیار داشت به فرزند او واگذ
به نام خدای مهدی (عج)


آیت‌الله روح‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی): پسر من غربزده است! آیت الله علی خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری (در سال88) به نقل خاطره ای تامل برانگیز درباره سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، پرداخت.ایشان در جمع دانشجویان، در بیان خاطره ای از پدر سید محمد خاتمی گفت که "در زمانی که سید محمد خاتمی به سمت وزارت ارشاد منصوب شد برای عرض تبریک به خدمت حضرت آیت‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی) رفتیم که با ناراحتی ایشان مواجه شدیم و ایشان گف
 بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مقاله ای از  یون هاپ-4 ماه می- کره جنوبی-متفکری سئول- ومتخصصین دولت کره جنوبی- طرحی  را - که درباره تجارت ازاد با کره شمالی- را—امضاکردن- که به ریفورم  یا اصلاحات ملت کمونیست- را شتاب دهد- به  اتحاد هردو درجهت  بازار بیناللمللی کمک کندکه یک اعلامیه این سازمان درروز دوشنبه انرا اعلام کرد وحالانکه  مسلمانان درجهت تفرقه ونابودی  اقتصادی کشور های مسلمانان سعی وافر دارند-؟؟ سازمان برای سیاست اقتصادی بین ا
ظام های بهره برداری:
عبارت است از قوانین و مقررات مدون و غیر مدونی که بر اساس آن قوانین افراد تکالیف و حقوقی را در بهره برداری به دست می آورند و بر اساس آن حقوق و تکالیف است که نظام بهره برداری خاص به وجود می آید.
عوامل عمده در شکل گیری نظام های بهره برداری:
الف: گسترش و تثبیت مالکیت خصوص بر اراضی تا شروع اصلاحات اراضی
ب: توسعه تولید محصولات کشاورزی برای بازارهای داخلی و خارجی
ج: اصلاحات اراضی
این پاورپوینت به بررسی نظام بهره برداری در روستاهای
آنکس که از اصلاحات هنوز سخن می‌گوید،
باید در فکر تعریفی تازه از این مفهوم باشد. چهل سال از تجربه جمهوری اسلامی می‌گذرد.
اصلاحات باید نشان دهد این تجربه را خوب جمع بندی کرده است. با جلب توجهات دوباره
به صندوق آراء دردی درمان نمی‌شود. به رغم وجود همه شاخص‌های بحرانی، باید صبور
بود، سخن گفت، و اجازه داد مفاهیم بی اعتبار شده دوباره  اعتبار پیدا کنند.  
نظام سیاسی در تجربه چهل ساله
خود، بر تحقق «اهداف مقدس یا نامقدس» استوار بوده است. تحقق بخشی ب
به نام خدای مهدی (عج)


نگرانی آیت الله بهجت در مورد جان علامه مصباح یزدی:آیت الله مصباح از شاگردان خاص آیت الله بهجت بودند و در مکتب اخلاقی ایشان جزو ممتازین به شمار می‌آمدند. در دوران اصلاحات روشنگری‌های آیت الله مصباح تا مرز خطر جانی پیش رفت و چنان شد که آیت الله بهجت نگران شده بودند. حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی از اساتید اخلاق حوزه نقل می‌کند: «آیت الله بهجت – مدظله العالی- در آن موقع دغدغه جان آیت الله مصباح را داشتند و ب
ظام های بهره برداری:
عبارت است از قوانین و مقررات مدون و غیر مدونی که بر اساس آن قوانین افراد تکالیف و حقوقی را در بهره برداری به دست می آورند و بر اساس آن حقوق و تکالیف است که نظام بهره برداری خاص به وجود می آید.
عوامل عمده در شکل گیری نظام های بهره برداری:
الف: گسترش و تثبیت مالکیت خصوص بر اراضی تا شروع اصلاحات اراضی
ب: توسعه تولید محصولات کشاورزی برای بازارهای داخلی و خارجی
ج: اصلاحات اراضی
این پاورپوینت به بررسی نظام بهره برداری در روستاهای
تسنیم نوشت: رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: علاوه بر اینکه مردم را تشویق به حضور می‌کنیم لیست انتخاباتی نیز خواهیم داشت البته مشروط بر اینکه در سراسر کشور حداقل ۲۰۰ نفر داوطلبان واجد شرایط و تایید شده از سوی نهادهای اجرایی و نظارتی داشته باشیم.

ادامه مطلب
به درس 6 از مجموعه آموزش زبان ترکی استانبولی
برای نوآموزان خوش آمدید. در این درس قصد داریم با برخی از اصلاحات بسیار
کاربردی در زبان ترکی آشنا شویم. دانستن این اصلاحات در کنار کمک به شما در
درک بهتر زبان ترکی، به شما کمک می کند تا کمی با شباهت های ترکی و فارسی
آشنا شوید.
سلام و خداحافظی
عبارت زیر، کاربردی ترین و ساده ترین عبارت برای ادای سلام یا خداحافظی در زبان ترکی هستند:

 
ترکی
فارسی



Merhaba

سلام



Selam

سلام



Günaydın

صبح بخ
یکی از قانونهای جامعه شناسی می‌گوید اصلاحات و انقلابها قابل صادر کردن و وارد کردن نیست؛ هیچ گاه هیچ کس نمی‌تواند دگرگونیهای آرام و اصلاحی، یا دگرگونیهای تند و ریشه دار و سریع و انقلابی را از جای دیگر به یک جامعه صادر کند یا از جامعه ای آن را وارد کند. این خود آن جامعه است که باید دگرگون شود تا نظامش دگرگون شود:
 
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ. رعد:11
 
 
          دکتر مسعود نیلی 
 
ما در عرصه سیاست‌گذاری ظرف چند دهه گذشته یک راهبرد مشخص را مبنا قرار دادیم که آن را «ایدئولوژی سیاست‌گذاری» نامگذاری می‌کنیم. این ایدئولوژی به نحوی بوده که از بیرون بازخورد نمی‌گرفته، انعطاف‌پذیر نبوده و روی خطوط راهبردی خود تاکید دارد. 
 
مطمئنم که یکی از ریشه‌های معضلات کنونی اصرار سیاست‌گذار به پایبندی به این استراتژی مخرب بوده است. این رویکرد سیاست‌گذاری در سیر زمان نطفه دامنه گسترده‌ای از عدم تع
تیپ شخصیت مردانه آپولو به عقیده یونگ خدای خورشید است.
خصوصیات شخصیتی آپولو:
*در کودکی خیلی مودب اند و خانواده ها دوست دارند فرزندشان با آنها دوست باشند.
*از کودکی به دنبال یادگیری هستند و دوست دارند چیزی را که یاد گرفته اند به دیگران آموزش دهند.
*خیلی قدرت طلب نیستند.
*قانون گذاران بزرگ آپولو هستند.
*کودکان آپولو کنجکاو هستند و سوالات زیادی می پرسند.
*آپولو از قوانین طبعیت می کند.
*آپولوها هدف دارند.
*از نظر اقتصادی در سطح متوسط هستند.
*از زیر کار
با سلام خدمت مراجعه کنندگان محترم
این وبلاگ موقت بوده و جهت دسترسی به طرح های مختلف می باشد و سایت اصلی به زودی بصورت فروشگاه اینترنتی ایجاد خواهد شد.
 
این وبلاگ موقتا فقط برای دسترسی عزیزان به طرح های مختلف می باشد و شما می توانید پس از انتخاب طرح مورد نظر شماره آن را به شماره موبایل ذکر شده در زیر از طریق whatsapp و یا ایمیل با ذکر نام و نشانی ارسال کنید.
در حدود 24 تا 48 ساعت بسته به آزاد بودن وقت ما، طرح مورد نظر را بصورت آنلاین برایتان ارسال
✅ گفتمان(۳)✔️لیبرالیسم و انجمن حجتیه!برخی مبانی فکری #انجمن_حجتیه که با عقاید و عملکرد #لیبرال_ها و #اصلاح_طلبان همخوانی و با تفکرات #احمدی_نژاد تنافر دارد؛1-جدایی دین از سیاست و دین داری فردی(تیغه دوم قیچی سکولاریزم)2-عدم اعتقاد به #ولایت_فقیه3-ناامیدی از جامعه اسلامی قبل از ظهور4-عدم دشمن شناسی صحیح و عدم مرزبندی با استبداد و استکبار5-بی توجهی به #مستضعفین و مدل زندگی مسلمانی سازگار با رفاه و بی دردی6-تعریف نادرست از انتظار و عدم مبارزه7-دشمن
5 نفر از 11 نفری که به حرم حضرت معصومه(س) حمله کردند متعلق به جریان #بیت_شیرازی بودند و یکی از آن‌ها ادمین #کانال_مرجعیت بود/منبع: فارس. 
یک زمانی پیروان فرقۀ #شیخیه که شیعیان افراطی بودند در شهرهای عراق با پیروان فرقۀ #وهابیت که سنیان افراطی بودند می‌زدند و خون و خون ریزی راه می‌انداختند. اما خانۀ سر دستۀ آن‌ها همیشه سالم می‌ماند و کسی به آن‌ها تعرضی نمی‌کرد. یک نفر آن بالا بود و با تور داشت از آب گل آلود ماهی خودش را می‌گرفت.
حالا هم در قضایا
جزئیات نظریهشماره نظریه : 7/98/1831شماره پرونده : 98-66-1831 عتاریخ نظریه : 1399/02/28
استعلام :نظر به این‌که برخی مالکین در محدوده قانونی و حریم شهر مرتکب تخلف ساختمانی می‌شوند و شهرداری برابر مفاد ماده صد قانون شهرداری‌ها مصوب 1334 با اصلاحات و الحاقات بعدی، تخلفات را به کمیسیون مذکور ارسال و رأی قطعی جریمه صادر می‌شود،اما به رغم ابلاغ و اخطارهای مکرر قانونی، مالکین حقوق قانونی شهرداری را پرداخت نمی‌کنند و بهره‌برداری از ملک نیز ادامه دارد و امکان
صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان:
در این شش سال، مردمی که به اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند؛ چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟
اصلاح‌طلب واقعی، به دنبال قدرت نیست، به دنبال تحول است.
اصلاحات بیش از هر دوره‌ای نیاز به اصلاح‌گری دارد.
چرا دولت آنقدر ساده‌اندیش است. مگر نه اینکه قانون به دولت اجازه داده که سالی ۲۰ درصد بر حامل‌های انرژی افزوده شود؟
چرا اعمال نکردند و یک‌باره بنزین را بدون توجیه
ما از کی داریم به ژاپن می بازیم؟
 
تیم فوتبال ایران در روز دوشنبه 8بهمن 1397 با نتیجه سه گل بر هیچ به ژاپن باخت
امّا این باخت چندان مهم نیست.
 همه مسابقات ورزشی هم بُرد دارد و هم باخت.
ممکن است در یک بازی دیگر با تغییر بازیکنان نتیجه مسابقه معکوس شود.
باخت واقعی و غیرقابل جبران ما از ژاپن از حدود 150سال پیش آغاز شد
 در زمان امیرکبیر روند اصلاحات همزمان در ایران و ژاپن آغاز شد.
 ژاپنی ها روند اصلاحات را پی گرفتند و امروز دارند بر جهان دانش و فناوری ف
✅ گفتمان(۳)✔️لیبرالیسم و انجمن حجتیه!
برخی مبانی فکری #انجمن_حجتیه که با عقاید و عملکرد #لیبرال_ها و #اصلاح_طلبان همخوانی و با تفکرات #احمدی_نژاد تنافر دارد؛1-جدایی دین از سیاست و دین داری فردی(تیغه دوم قیچی سکولاریزم)2-عدم اعتقاد به #ولایت_فقیه3-ناامیدی از جامعه اسلامی قبل از ظهور4-عدم دشمن شناسی صحیح و عدم مرزبندی با استبداد و استکبار5-بی توجهی به #مستضعفین و مدل زندگی مسلمانی سازگار با رفاه و بی دردی6-تعریف نادرست از انتظار و عدم مبارزه7-دشمن
امان الله خان پسر امیر حبیب الله خان در سال 1892م تولد یافت. بعد از فوت پدرش در فبروری سال 1919م به سن 27 سالگی عهده دار سلطنت شد. امان الله خان در مکتب حربیه درس خواند، به مسایل اردو و امور نظامی از نزدیک در ارتباط بود...
ادامه مطلب
چکیده :با پیشرفت دانش بشری در زمینه بهداشت و علم پزشکی از یک طرف و به دنبال آن افزایش جمعیت کره زمین از طرف دیگر مسئله تامین غذا را بصورت یکی از اساسی ترین نیازهای روزمره کشورها در آورده است با توجه به زیر کشت رفتن زمینهای مناسب کشاورزی در اکثر کشورها از جمله ایران ضرورت تغییر روش های تولید برای افزایش بهره وری در واحد سطح امری اجتناب ناپذیر می باشد . در ایران اصلاحات ارضی برای زمین دار شدن کشاورزان بی زمین و افزایش درآمد زارعین به دنبال تغیی
نهادهای امنیتی روی فرید مدرسی تمرکز بیشتری داشته و مراقب نقشی که او در پایتخت مکتب تشیع و در بدنه روحانیت و مراجع بازی می کند، باشند.
ماجرای اخیر ایجاد دودستگی بین شخصیت های برجسته فقط یک نمونه است. جالب است به رغم هشدارهای مکرر بعضی دلسوزان در ماه های گذشته، همچنان شاهد حضور و تردد فتنه انگیز این عنصر نفوذی اصلاحات در بعضی دفاتر و موسسات و بنیادهای پرهزینه حوزوی به بهانه فعالیت رسانه ای هستیم.
یک پروژه از جایی گرفته ام و با اینکه سخت به پولش احتیاج دارم، پشت گوش انداختمش. موعد تحویلش هر روز نزدیک تر می شود و من می بینم که چقدر کار سخت مانده تا شاید این را به نتیجه ای برسانم. و خب، وقتی به این همه کار فکر می کم، باز خوابم می گیرد و فیلم های روز و توئیتر و تلگرام و ... انگار کهخ تا ابد برای این کارها وقت هست و می توانم زمان را کش بیاورم که دم دقایق پایانی، روز را کش بیاورم و بنویسم و بنویسم و بنویسم.
مرد روزهای اضافه ام. آدم دقایق پایانی! این
آقای شکوری راد دبیر کل ( دبیرکل ) حزب اتحاد ملت ، در نشست مطبوعاتی حزب متبوعش ، وعده برجام 2 را به هواداران اصلاحات داد. این در حالی که حتی بچه های سر کوچه هم هنوز از میوه درخت برجام ( برجام هسته ای ) ، بهره مند نگردیده اند! هنوز آفتاب برجام را ندیده اند! شما با توافق و نه وعده برجام 1 قرار بود مشکل آب خوردن مردم را حل کنید ولی برعکس کارخانه ها را برشکست کردید ، بازار را به هم ریختید ( گران فروشی و ... )
یادتان رفته که رفیق کدخدا به منتقدان می گفت : بی شن
خب تقریبا دو سال گذشت.یادتان هست چقدر می گفتیم" رای ندهید" ؟!
جواب می آمد" انتخاب بین بد و‌بدتر است" فرانسه را مثال می زدید و می گفتید "این ها که فرانسوی هستند بین بد و بدتر دارند انتخاب میکنند".یادتان هست که هر چهار سال یکبار سیاست مدار میشدید و در توییتر و‌اینستا و‌ وبلاگ هایتان پست دعوت به انتخاب بهتر میگذاشتید؟!یادتان هست که چقدر گفتیم سگ زرد برادر شغال هست ؟!چقدر گفتیم اصلاحات فقط سوپاپ اطمینان رژیم اند ؟! یادتان هست که با انگشت رنگی سلفی
بسیاری از افراد با ثبت‌نام در باشگاه‌های ورزشی به دنبال عضله سازی و تناسب اندام هستند. بسیاری دیگر با اینکه وقت باشگاه رفتن ندارند، هفته‌ای چند بار پیاده‌روی می‌کنند تا استقامت‌شان بالا برود. خیلی‌ها هم اگرچه نه باشگاه می‌روند و نه پیاده‌روی می‌کنند، به شدت در حسرت اندکی وقت اضافه هستند تا هیکل‌شان را روی فرم بیاورند. اما آیا همین‌قدر که در صدد دستیابی به اندام ایده‌آل هستید، به سلامت مغز و تقویت حافظه‌ی‌تان هم فکر می‌کنید؟ آیا
 
تصویری از خودروی مفهومی شرکت هیوندای با نام Vision T. این خودرو مفهومی یا کانسپ است. خودروی مفهومی یعنی تنها برای نمایش عرضه شده و شرکت قادر به ساخت و تولید انبوه فعلا نیست؛ اما در آینده بعد از اصلاحات، آن را روانه بازار می‌کند.
 
برای دانلود والپیپر خودروی مفهومی Hyundai Vidion T کافی‌ست روی عکس بزنید.
 
بسمه تعالی
اکر واقعا از تنور امثال شینزو آبه چیزی گرم می شود چرا آبه و سایر حاکمان خیالی ژاپن نمی توانند از نوامیس خود در کشور خودشان در مقابل سربازان آمریکایی مستَقر در ژاپن دفاع کنند.ب
رای حامیان جریان اصلاحات متاسفم که برای حضور افرادی نظیر آبه که کشورشان در حد یک مستعمره ی آمریکا است چنین اظهار خوشحالی می کنند،باید در روزهای آینده ببینیم آبه با چه ماموریتی از سوی اربابان آمریکایی خود به ایران سفر کرده است؟؟؟
به قول دوستان فضای مجازی با
در مطلب وکیل پایه یک مرد در تشریح مفاهیم کیفری قصد داریم تا به بیان برخی از اصطلاحات و مفاهیم حقوقی و کیفری بپردازیم و این مفاهیم را به زبانی ساده و قابل فهم برای شما عزیزان بیان کنیم. از همین رو ما در این مطلب اقدام به توضیح این قبیل اصطلاحات نموده ایم تا میزان اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم. در نظر داشته باشید که برخی کلمات مانند قتل عمد که در برخی مقالات و یا مطالب مطرح می گردد شامل تعاریفی می باشد که نیاز است تا به طور کامل به معنا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب دکتر عباسی
دوازده سال از زمانی که فریاد زدید که دختران شیعه را در امارات به حراج می گذارند گذشت و یک نفر از ناراحتی دق نکرد
جناب عباسی اگر آن روز دروغ گفتید که بزرگترین عذاب ها برای شما ناچیز است
و اگر حقیقت را گفتید و میدانید و برای مصالح شخصی سکوت کردید باز هم مستحق عذاب هستید؟
آن زمان مخاطب اصلی بیانات شما اصلاح طلبان بودند .بااین صحبتها دور دست مخالفان اصلاحات افتاد.،آیا به ا
یونان قدیم
اصطلاح یونان قدیک یا یونان باستان به یونان سال های 480 تا 700 قبل از میلاد مسیح اشاره دارد نه عصر کلاسیک آن. این دوران همچنین به دوران هنر، معماری و فلسفه یونان شهرت و اشاره دارد. در یونان قدیم پیشرفت های زیادی در هنر ، شعر و تکنولوژی هم دیده می شود اما به عنوان سالی باید یونان قدیم را تعریف کرد که این کشور قطب شهرسازی و تمدن بشری بود. قطبی که در صدها نسل بعد ویژگی های سیاسی، هنری و اجتماعی و حتی شهرنشینی خود را بازتاب داد.
در دوران به ا
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
موازین و مقررات شرکت بخش مکمل قرارداد مشاوره و فروش محصولات است. مشاور باید موازین و مقررات و همچنین اصلاحات آن ها را که توسط شرکت منتشر می شود و یا به اطلاع وی می رسد، رعایت کند.
در صورتی که هر یک از مشاورین اطلاعات نادرست از طریق این قرارداد در اختیار شرکت قرار دهد و یا موازین و مقررات شرکت را رعایت نکند، شرکت حق فسخ این قرارداد را در هر زمانی و همچنین اعمال بلادرنگ تبعات آن را برای خود محفوظ نگه می دارد. مشاوری
heather-zabriskie-65701-unsplash.jpgبسیاری از دکترا تحت فشار هستند که تحقیق و پایان نامه خود را در بازه های زمانی مشخص تکمیل کنند.
در انگلستان که در آن کار می کنم ، دانشجویان دوره تحصیلی فقط به مدت سه سال با یک سال بیست و چهارم پرداخت نشده پایان نامه در انتظار است. این تقریباً برابر است با سال اول آماده شدن برای تحقیق ، انجام دوره ها ، ادبیات و کارهای طراحی. سال دوم کار میدانی و برخی از تحلیل ها: و نتیجه گیری از تجزیه و تحلیل و تولید پایان نامه در سال سوم.
بنابرا
✍️ بدون شک تمامی کتاب‌ها در چاپ اول، دارای اشکالات تایپی، صفحه‌آرایی و فنی هستند. حتی در کتاب‌های درسی با وجود نظارت‌های مختلف، چنین اشکالاتی مشاهده می‌شود.
ویژگی‌ منحصربه‌فرد کتابِ کنکور کامپیوتر پاسخگو بودن مولف است.حتی تضمین می‌شود اگر منابع کنکورفنی99 تغییر کند، فایل PDF تغییرات، به رایگان در اختیار خریداران محترم کتاب قرار خواهد گرفت.متاسفانه سال گذشته، کتاب تخصصی 2 انتشارات، تست‌های یکی-دو درس از جمله تجارت الکترونیک را نداش
ویرایش مقاله چیست؟
چرا ویرایش متن مقالات انگلیسی مهم است؟ویرایش مقاله و اهمیت آن: ویرایش (editing) می تواند شامل تصحیح، خلاصه سازی، سازماندهی، و بسیاری اصلاحات دیگر بر روی یک نوشته یا رسانه با هدف تولید یک اثر صحیح، یکدست، دقیق و کامل باشد. ویرایش مقاله و متن آنگاه که به انجام عمل تصحیح نوشته در زبان دیگری مربوط می شود جساسیتی ویژه می یاید. در این حالت اغلب اوقات ویرایش نیتیو مورد نیاز است؛ ویرایشی که توسط فردی انگلیسی زبان با تحصیلات آکادمیک م
دکتر اسفندیار خدایی▫️در طول تاریخ همواره فساد داخلی بزرگترین تهدید برای حکومت‌ها بوده است؛ و حملات دشمنان خارجی فقط زمانی به ثمر نشسته که نظام سیاسی از داخل پوسیده و فاسد شده باشد. حکومت ساسانیان وقتی شکست خورد که فساد و تبعیض بی‌عدالتی به اوج رسید، آنگاه نومیدی و نارضایتی مردم به کمک اعراب مسلمان آمد تا بساط حکومت ساسانی برچیده شد. در دوران معاصر، سقوط حکومت قاجار توسط رضاخان و سقوط حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نمونه‌ها
جبهه مقابل انقلاب در تلاش است تا مردم را نسبت به نظام نامید کند بدین صورت که چنین جمله ای در ذهن مردم نقش ببندد: " نظام اسلامی/ نظام ولایت فقیه/ حکومت آخوندی /و ... نمی تواند کشور را اداره کند"در این راستا جبهه اصلاحات که پر است از انسان هایی که جاهلانه و یا عامدانه به دنبال قدرت و ثروت هستند گزینه های خوبی برای اجرای اهداف آن جبهه در حکومت اسلامی دارد. گاهی قدرت طلبی گاهی ثروت طلبی و گاهی آزادی خواهی به معنای بی بندباری و ... دست مایه ی سواری گرفتن
✅ با یکی از دوستان
اصلاح‌طلب شیرازی در مورد ماجرای حمله به "علی مطهری" صحبت می‌کردم، به
او گفتم برخی از این کسانی که به او حمله کردند را از نزدیک می‌شناسم. با روحیاتشان
بسیار آشنا هستم یک سری آدم‌های بی‌کله و بی‌مطالعه که یک نفرشان برای بازی سازی
جریان رسانه‌ای اصلاحات‌چی‌ها کافی است.

✅در ماجرای "مسجد قبای شیراز" برخی‌شان ناخواسته و ندانسته
کامل کننده پازل دشمن بودند.

در این ماجرا هم یکی از
دوستانم که با آنها صحبت کرده بود گفته بودند:
️دکتر اسفندیار خدایی
️در طول تاریخ همواره فساد داخلی بزرگترین تهدید برای حکومت‌ها بوده است؛ و حملات دشمنان خارجی فقط زمانی به ثمر نشسته که نظام سیاسی از داخل پوسیده و فاسد شده باشد. حکومت ساسانیان وقتی شکست خورد که فساد و تبعیض بی‌عدالتی به اوج رسید، آنگاه نومیدی و نارضایتی مردم به کمک اعراب مسلمان آمد تا بساط حکومت ساسانی برچیده شد. در دوران معاصر، سقوط حکومت قاجار توسط رضاخان و سقوط حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نمونه‌ه
همین کیس پایینی بود در ادامه مطلب که گفتم واگذار شد؟
پروپوزالش رو تو سامانه بارگذاری کرده
همون پنجمین نسخه ای هست که برای من ارسال کرده بود و باز اشکال داشت
حتی همون اصلاحات آخر رو که من براش نوشته بودم و بعضیا رو خودم اعمال کرده بودم برطرف نکرده!
یعنی نسخه آخری که من براش ایمیل کردم از اینی که بارگذاری شده بهتر بود
فکر کنید تو این نسخه ای که بارگذاری کرده، وسط متن مربوط به پیشینه، یهویی یک منبع به صورت تمام نویس هست!!!
بعد من موندم اون همکار م
یوسف نژاد در اینستاگرام اعلام کرد.این
نماینده فعلی شهرستان ساری و میاندرود بعد از ثبت نام در تهران و گرفتن
تاییدیه امشب اعلام کرده است که از حوزه ساری و میاندورود در انتخابات شرکت
خواهد کرد.با
توجه به اینکه نامزدهای مطرح جریان اصلاحات فعلا از دور گردونه حفظ شدن
این نماینده محاسبه کرده که الان برگردم براحتی رای خواهم آورد ببینیم
آیا سارویها و میاندورودیها بعد از اینکه ایشان به حوزه انتخابیه خود پشت
کرد و اعلام کرد به تهران برای مجلس م
امروز به خاطر کارهای پروپوزالم یه تایمی رو از دست دادم و هدفم اینه در پایان روز جبرانش کرده و رسیده باشم به همون ساعت هر روزم...چالش امروزم اینه که ببینم اگر طی این راه طولانی تا امتحان مشکلی(هر مشکلی) پیش بیاد(که قاعدتا میاد) چقدر میتونم کنترلش کنم و چقدر میتونه متوقفم کنه?!
*گویا تو بخش اطفال به خاطر کامل نبودن یکی از شرح حال هایی که توی کشیکم گرفتم استاد بهم منفی داده!!چرا?چون دور سر بچه ای که با تشنج بستری شده بود رو نگرفته ام...خنده دار اینجاس
اصلاحات با دو وجه «گفتمان» و «دستاوردها» شناخته می‌شود. اصلاح‌طلبان نیز یکدیگر را به «اصلاح‌طلبان گفتمانی» و «اصلاح‌طلبان کانفورمیست» تقسیم می‌کنند. کانفورمیست‌ها را اصلاح‌طلبانی می‌دانند که در قدرت هستند، منصب گرفته‌اند، رانت می‌گیرند، حقوق می‌گیرند و… و اصلاح‌طلبان گفتمانی را کسانی می‌دانند که افلاطون‌وار، در حاشیه قدرت به ترسیم خط و خطوط و شاخص‌های اصلاح‌طلبی مشغولند!
تئوری توسعه در‌واقع، نسخه نظریه‌پردازان غربی دهه
کتاب کامل سنجش و اندازه گیری مدرسان شریف (ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم تربیتی و روانشناسی و آزمون های استخدامی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف - ...telketab.com › book › اندازه-گیری-سنجش-و-ارزشیابی...کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف نشردوران تالیف علی اکبر سیف شامل 22 فصل باعناوین زیر میباشد: تعریف اصلاحات مقیاس های اندازه ...
دانلود کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر
بودجه سال 99
اگر رد نشودکشوررا بابحران اساسی روبرومیکند:
چرا؟ چوننفتی ماندهظرفیت ایجاد فساد داردبه مردم فشار واردمیکنددولت را بدهکار ومفلس میکندبه هیچ وجه مقاومتی نشده و اصلاحات اساسی نداردجز به فروپاشی اقتصاد و تسلیم کشور نمی انجامدنمایندگان موافق و ساکت باید مورد سوال جدی قراربگیرند
ادامه مطلب
نقشه ازبیلت (As Built) یا نقشه ساخت به نقشه های سازه ای گفته می شود که از وضعیت موجود و اجرا شده سازه برداشت می شود و معمولا با نقشه های اجرایی متفاوت است. غالبا کارفرما (بسته به اهمیت و بزرگی) در انتهای هر فاز از پیمانکار درخواست نقشه ازبیلت را می کند تا برای اجرای مراحل بعد مورد استفاده قرار دهد.

نقشه 1/2000 چیست؟
نقشه ازبیلت به دو دلیل تهیه می گردد :
1) خطای حین اجرا: به عنوان مثال در پروژه ای پس از برداشت نقشه ازبیلت فونداسیون مشخص شد در یکی از آکس ه
دیروز در حالی با افزایش عرضه ها در بازار روبرو بودیم که شاخص کل به لطف نمادهای شاخص ساز مخصوصا در گروه پالایشگاهی، رشد حدود 7000 واحدی را ثبت کرد و به محدوده 452000 واحد رسید. با نگاهی به نمودار نمادهای شاخص ساز و گارد صعودی آنها، متوجه میشویم که هنوز پتانسیل هایی برای ادامه رشد شاخص کل در ماه های آینده وجود دارد. اما همانطور که قبلا هم گفتم، بهترین گزینه برای بازار، کف سازی قیمتی در همین حوالی و توقف رشد برای مدتی محدوده است و بعد از تثبیت قیمت ها
با توجه به رصد بازار به نظر می آید انتظارات تورمی دوباره در اقتصاد در حال شکل گیری است! افزایش خزنده نرخ دلار در بازار و ظهور خریداران پرقدرت در بازار فولاد از نشانه های این انتظارات است. سابقه نشان داده که همیشه بازار فولاد ، میلگرد و مقاطع فولادی به عنوان یک بازار پیشران ، انتظارات تورمی را در خود به نمایش گذارده است. برخی اصلاحات احتمالی بودجه سال ۹۹ را در شکل گیری تورم موثر می دانند ، طیفی روشن بودن موتور نقدینگی را و برخی استمرار کسری بو
قصه ای را که برایتان در وبلاگ قرار میدهم ، یکی از قدیمی ترین افسانه های عامیانه وفولکوریک میهنمان میباشد که نسل‌های متمادی از طریق سینه به سینه و به شیوه های گوناگون برای کودکانشان بازگو کرده اند.
این قصه نیز توسط پدربزرگ و پدرم برایم نقل شده و من هم با تغییراتی جهت طنز و بهتر شدن آن ، برای فرزندانم نقل کرده ام و اکنون با صدای خودم جهت  دانلود برای شما و فرزندان دلبندتان قرار داده ام. چون اغلب کودکان شنیدن قصه ای جذاب درشبانگاهان و زمان خواب
اختلاف در اردوگاه اصلاح‌طلبان به اوج خود رسیده است؛ به گونه‌ای که در کلام و بیان افراد مؤثری در این اردوگاه قابل مشاهده است. در ماه‌های اخیر، «غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب سازندگی سخنانی را بر زبان می‌آورد که به شدت موجب بر هم ریختگی برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است. پیش از این مواضع وی در ماجرای دستگیری «محمدعلی نجفی» به جرم قتل همسرش موجب تنش شد و اکنون مصاحبه وی با روزنامه «کارگزاران» پیرامون نقش سیدمحمد خاتمی خیلی‌ها را آشفته کرده
جنبش هنر و صنایع دستی تحت عنوان اصلاحات طراحی آخرها قرن نوزدهم و حرکت اجتماعی به صورت اکثر در اروپا , آمریکای شمالی و استرالیا سرچشمه گرفت و روز جاری نیز ادامه دارد . طرفداران آن از ایده آل بنیانگذاران حرکت نظیر ویلیام موریس و جان راسکین تشویق میگردند , که توصیه کرده اند در دولت ها پیش صنعتی , نظیر قرن ها وسطای اروپا , با فرایند خلاقانه صنایع دستی با موفقیت به وقوع پیوستن یابد . این برخلاف آنچه تصور می شد اثرات بیگانه کننده کار صنعتی است , برگزا
مهناز افشار هم به جمع بازیگران مطلقه پیوست. مهناز افشار بازیگر پرحاشیه که چندی پیش تصمیم گرفته بود از فضای مجازی خداحافظی کند، با انتشار پستی مبهم در صفحه توییتر خود، از جدایی‌ و مادران مجرد که وظیفه نگهداری از فرزندان خود را دارند سخن گفته است. مطلبی که باعث شده تا مخاطبان او از آن جدایی این هنرپیشه از همسرش را استنباط کنند. مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از همسر خود نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی دار
دیروز صبح خبری نبود. ولی بعد ازظهر اعتراضات شروع شد. خیلی ساده. مردم خیابان‌ها رو بستند.‌ بعضی از مردم حواسشون به سوءاستفاده دشمن بود. بعضی جاها کمتر مراقب بودند.شوهرم شب توی خیابان‌ها رفته بود. سنگ و خورده شیشه و سطل آشغال و ... کف خیابون و اموال عمومی خراب و ... نرده‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، بانک و پمپ بنزین...
هیچ خبری از اون رئیس جمهور و اصلاحات‌چی‌هایی که تا الان به منافق بودنشون شک داشتیم نیست.
خدا لعنتشون کنه. همشون ساکت اند. منتظر موند
 رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» با مرور تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب «وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است». گام دومی که باید در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.
ادامه مطلب
هجمه به سپاه چرا؟

هیچ یک از نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی یک هزارم درصد این احتمال را نمی‌داد که جریانی که مورد تأیید رئیس‌جمهور است اینگونه شمشیر را از رو برای سپاه ببندد. طی دو هفته گذشته بیش از ۳۵ سایت و وبلاگ (‌که احتمالاً «جوان» به زودی لیست آنان را منتشر خواهدکرد) به صورت جدی هجمه به سپاه را آغاز کردند:« توطئه شوم... علیه فرزند ملت»، «طرحی به نام همه برای برخورد با حامیان گفتمان انقلاب اسلامی»، « انتقال کامیونی اسناد یک نهاد امنیتی عا
این سیل‌ها نعمتی بود، بلایی بود که دورش را یک محدوۀ لطف گرفته بود. سیل آمد و باعث شد مردم به خودشان بیایند که سپاه، بسیج و حوزه که این قدر پشتشان بدگویی است، اگر چه مشکلاتی هم دارند امّا مخلصانه پای کار هستند.
از برخورد مردم با سلبریتی‌های از خود راضی تا حمله به اپوزسیون‌های خارجی و پوزسیون‌های داخلی نشان از بیداری نسبی مردم دارد. البته مردم خیلی وقت است که جریان اصلاحات و دولت را شناخته‌اند اما بعد از جریان سلبِ خائن‌ها، نوبت تثبیتِ خود
مالکیت خصوصی (به‌ویژه بر زمین) سست و ناپایدار و بر اشکال گوناگون تیول‌داری قرار داشت که در آن ملک به‌عنوان یک امتیاز نظامی- دیوانی به فرد واگذار می‌شد. نه اینکه به‌عنوان یک حق اشرافی پذیرفته شود. به این دلیل و به دلایل دیگر مالکیت خصوصی نمی‌توانست پایدار بماند و تمرکز یابد. خود دولت بخش مهمی از زمین‌های زراعی را در تملک داشت. نظام منوری۱ وجود نداشت و مالکان یک طبقه اجتماعی شهری را تشکیل می‌دادند. سرواژ۲ وجود نداشت و جز در مورد پرداخت سهم
احتمالا کارتون ماهی کوچولو را به نام دوری به خاطر دارید ^_^
این ماهی خیلی فراموشکار بود. به این صورت شرکت گوگل برای ارائه نقدهای مختلف از جانب کارمندان شرکت از این برنامه رونمایی کرده است. نحوه کار با برنامه به این صورت است که افراد می توانند به صورت مستقیم از مدیرهای مختلف انتقاد کنند و مدیران مربوط بدون اینکه بدانند چه کسی کدام حرف ها را زده است باید به انتقادات پاسخ دهند و در صورت نیاز اصلاحات را انجام دهند.
پ ن : همیشه برام جالب بود مدیریت
بررسی جنبه های مختلف موضوع باعث شده تا نیاز کاربر تنها با خواندن مقاله شما برطرف شود. هر چه مقالات شما جامع تر و کامل تر باشد تاثیر بیشتری در سئو سایت شما خواهد داشت و بنابراین دارکوب شما را تشویق می نماید سایت خود را تبدیل به مرجع اطلاعاتی زمینه فعالیت خود نمایید. در فروشگاه اینترنتی که به فروش مستقیم محصولات خود میپردازد، طبیعی است که هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان باشد. بنابراین راه اندازی یک سیستم ترکینگ در فروشگاه های اینترنتی لازم اس
فصل سوم – اصلاحات روند کاری۱- اجتناب از Precomping با استفاده از گزینه های Input Layer۲- شخصی سازی پوشه Solids۳- تنظیم نرخ فریم High Speed با دقت بالا۴- تنظیم حالت های Mask ‌هنگام کشیدن آنها۵- تنظیم مارکرها با مدت زمان و رنگ۶- فریز کردن در فریم آخر۷- نمایش دادن آسان کمپوزیشن کنونی۸- صف رندر در AME با یک کلیک۹- تغییرات ساده روند کاری که تفاوت زیادی ایجاد می‌کنندفصل چهارم – ویژگی های جدید۱- سنجش رنگ با استفاده از Scope های Lumetri۲- اصلاح ویدئوهای لرزان با استفاده از Camera-S
توالی نمونه از مراحلمراحل متداول سازگار با مدل عقلایی عبارتند از:    طرح پیش تولید        طراحی مختصری یا Parti pris - یک بیانیه ابتدایی (اغلب آغازین) اهداف طراحی        تجزیه و تحلیل - تجزیه و تحلیل اهداف طراحی در حال حاضر        تحقیق - بررسی راه حل های طراحی مشابه در زمینه یا موضوعات مرتبط        مشخصات - تعیین الزامات یک راه حل طراحی برای یک محصول (مشخصات طراحی محصول) [17] یا سرویس.        حل مسئله - مفهوم سازی و مستند سازی راه حل های طراحی 
 محمد جعفری
نظارت استصوابی قدرتی افسانه‌­ای در اختیار طبقه حاکم قرار می­دهد تا با سلیقه خود و معیارهای کلی و تعریف نشده، کاندیداهای ریاست‌­جمهوری، خبرگان و مجلس را تعیین کنند. این قدرت استثنایی به مرور زمان موجب شده که قدرت و ثروت در دست افراد خاصی متمرکز شود. در طول تاریخ همواره بین قدرت و ثروت رابطه مستقیمی وجود داشته است. اگر کسی ثروت داشته باشد اما قدرت نداشته باشد، نمیتواند از ثروت خود پاسداری کند. مسئولان نظام که زمانی در محله­‌ها
به نام خدای مهدی (عج)


نظریات جاسوس بازداشت شده در مورد امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامیسند نظر اصلاح طلبان درباره امام خمینی (باز نشر کنید)عیسی سحرخیز:خیلی‌ از اصلاح‌طلبان هم برخلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند!!!من نگاه منتقدانه نسبت به آقای خمینی دارم و اعتقاد دارم برخی کارها اشتباه بود! وی همچنین (تغییر قانون اساسی) (تغییر ساختاری قوه قضاییه)  و  (حذف نهاد ولایت فقیه) را جزئی از اصلاحات می‌داند!اعتراف عجیب یک اصلاح طلب(عی
سال 92 می گفتیم: اگر رئیسی رأی بیاورد و روحانی برکنار شود و مردم طعم خوشی را بچشند، همه خواهند فهمید که 40 سال بدبختی آنها زیر سر طیف اصلاحات بوده.
خدا نخواست این نتیجه را بگیریم.
در عوض انگار خدا این بار خواسته نتیجه ی دیگری بگیریم! آن چه نتیجه ای است؟
حالا که به لطف رأی ندادن طبقه ی اشرافیت و عزلت گزیدن آنها، تیم اشرافیت نسبتاً از کار برکنار شد و طبقه ی مستضعفین قدرت بیشتری پیدا کردند، می توانیم چشم انتظار روزی باشیم که با بهبود وضع کشور و اصلا
دموکراسی واژه ای است برگفته از واژه یونانی «demos»به معنای مردم و krato یا cratia به معنای قدرت.    «Demos»در کاربرد آنتی یا یونانی به معنای جمع روستاییان بود است و از این رو هر واحد روستایی را در آن  demoi   و ساکنان آن را demotai می نامند . در سده پنجم پیش از میلاد تغییری در معنای دموس پدید آمد و این واژه بر اجتماع همه مردم آتن اطلاق شد که برای اجرای کار های حکومتی گرد هم می آمدند . در سال 509 میلادی در نتیجه اصلاحات گلیستن ، قانونگذار آتن، اداره جامعه به دست ر
اگر صدرالساداتی نبود چه میکیردیم؟
همیشه وقتی امت حزب الله در یک قدمی پیروزی بودند، عواملی رو دشمن ایجاد کرد تا امت حزب الله را دچار خطای محاسباتی کند. امروز با یقین عرض میکنم که در یک قدمی پیروزی و فتح مجلس هستیم، با اخباری که از مجامع اصلاح طلب به گوش میرسد، این طور برداشت میشود که آنها به شدت کم آوردند، عملکرد نا مناسب مجلس از یک سو، مشکل اقتصادی مردم از سمت دیگه و افشا شدن فسادها و از همه مهمتر خلا پشتوانه ای مثل هاشمی رفسنجانی، واقعا عرص
در این میان چند تن آخوند... که از علم و تقوا دست کم تقوا عاری بودند به نام روحانیت ترویج کردند و با نام اصلاحات، برخلاف دین، آنها را به نوشتن و گفتن وادار کردند و کتابهای آنها را با اجازه اداره مطبوعات[پهلوی] با خرج خود یا کسانی که گول خورده‌اند به طبع می‌رساندند و اگر کتابی بر ضد آن نوشته می‌شد طبع آن را اجازه نمی‌دادند چنانکه کتاب "اسلام و رجعت " که نوشته شد، یکی از روحانیون قم کتاب "ایمان و رجعت" را نوشت و دروغپردازی و خیانتکاری شریعت سنگلجی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف عرفانی نسب، به مناسبت سالروز پسند عادت تشکیل  شریک آبفا داخل جمع اصحاب رسانه افزود: فرسودگی شبکه آبرسانی موجب می شود تا ۲۲ درصد آب کیفی آشامیدنی از دسترس مشترکان خارج شود و بوسیله هدر برود. وی پیش روی کرد: سرریزی مخازن، برداشت غیرمجاز از کنتورهای مصرف، حوادث و اتفاقات احتمالی و عبرت دستگاه های حد گیری از دلایل هدر رفت آب در شبکه آبرسانی است. همچنین در سال جاری  ۱۵ هزاره و ۴۰۰ متر ساری توسعه در شب
با سلام و درود، احتراما بدین وسیله به اطلاع می رساند به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت دوم، هیئت مدیره موظف است که 15 روز بعد مجمع عمومی نوبت سوم را هماهنگ و برگزار نماید، لذا از این رو در تاریخ 08/09/98  راس ساعت 19 نوبت سوم مجمع عمومی در محل حسینه روبروی مجتمع نسیم علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که بر اساس تبصره ماده 8   آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها تصمیمات جلسه اخیر با تصویب اکثریت عده حاضر معتبر است و همچنین
عدم پیگیری برنامه ها که خودش ناشی از این است که تصویر کلی که برنامه های واحدهای مختلف در راستای چه استراتژی است نداریم
تعدد مدیران و سختی زیاد جلب اعتماد و نظر ایشان
نگاه فروشندگی داشتن به کارهای منابع انسانی ما نباید ایده مان را بفروشیم مثل یک فروشنده ما باید نیاز درخواست کننده را بشنویم طوری با یک دید جامع نیاز او  و سایرین پوشش داده شود به او پاسخ دهیم حالا شاید ما برای اینکه راه حل مان عمومی و برای همه سازمان باشد، کاملا متناسب بانیاز فر
 
سازمان سنجش اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 را در سایت sanjesh.org منتشر کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، متن اطلاعیه به شرح زیر است : پیرو اطلاعیه مورخ 98/09/06 بدین وسیله ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 99 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌ نام می‌ رساند ، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (98/09/12) برای ثبت‌ نام اقدام ننموده‌ اند ، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها