نتایج جستجو برای عبارت :

بیانیه آیت الله کلانتری نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با روز جهانی قدس

مردم مسلمان و رورزه داران عزیز
روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر فلسطین است از راه رسید .روزی که یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مربوط به قبله نخستین مسلمانان است بلکه این روز،متعلق به همه مظلومان و محرومان جهان و نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، مجلس خبرگان رهبری که وظیفه نظارت بر مقام رهبری را بر عهده دارد ، متشکل از نمایندگانی است که توسط مردم انتخاب می شوند و برای مدت هشت سال در مجلس خبرگان رهبری فعالیت می کنند . در این خصوص ، قانونی تحت عنوان قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به تصویب رسیده است که شرایط شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را شرح داده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر روی لینک زیر کلیک کنید
به نام خدای شنهای طبس

https://www.aparat.com/v/lFb8e

https://hw7.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/650422be14cf9a160b91d5a259f97bec20011018-360p__70081.mp4

مهدی هاشمی در اعترافات خود می‌گوید: در رابطه با قتل مرحوم ربانی قضیه
بدین ترتیب بود که بعد از قضیه مجلس خبرگان و آمدن آقای ربانی املشی خدمت
حضرت آیت‌الله منتظری در رابطه با جریانات آینده رهبری، چند ماه بعد از
خبرگان – که دقیقا یادم نیست چه زمانی بود – روزی با آقای …. در تهران در
منزل قبلی ایشان گویا اختیاریه بود صحبت کردیم که چگونه یک ضربه ب
باسمه تعالیمتن نطق آیت الله علی اکبرکلانتری در اجلاسیۀ مجلس خبرگان رهبریچهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشت . با الطاف خفیه و جلیۀ الهی ، نهالی که چهل سال پیش توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی غرس و با خون های پاک شهیدان آبیاری گردید هم اینک به درختی تنومند و ریشه دار تبدیل شده و پنجمین دهۀ خود را با اقتدار و استحکام بیشتر آغاز می کند . امروز دشمنان به خوبی دریافته اند که این نظام مستحکم و مردمی ، با کودتا و جنگ نظامی از بین نمی رود از این رو
نقد مستند روایت رهبری ساخته مهدی نقویان؛
مستند روایت رهبری به کارگردانی مهدی نقویان روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای به‌ عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است.
با این‌که مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی مستند «روایت رهبری» نمایش تصاویر بکر و دیده نشده مجلس خبرگان در سال ۶۸ است، اما این مستند حرف‌های بیشتری هم برای گفتن دارد و برگ برنده مهمی که در اختیار داشته را هدر نداده. مهدی نقویان، با تدارک یک مستند سه قسمتی، توانسته ع
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
معرفی کتاب روایت رهبری 
این کتاب در سه فصل و ۶۲۰ صفحه، روایت جامع و دست اولی است از «رسمیت
و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینیرحمه‌الله با مصوبه مجلس خبرگان
قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و
سپس عزل وی» و در نهایت، «تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری
انقلاب اسلامی».
از ویژگی‌های
«روایت رهبری» می‌توان به استفاده از برخی خاطرات منتشرنشده سیاسی و مهم حضرت آیت‌الله
خامنه
حوزه انتخابیه یا حوزه انتخاباتی (انگلیسی: Electoral district) یک واحد جغرافیایی انتخاباتی است که رقابت‌های انتخاباتی در چهارچوب آن انجام شده و برگزیده یا برگزیدگان انتخابات در درجه اول متعلق به آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شوند. آسان‌سازی فرایند انتخابات و ایجاد تناسب عادلانه بین جمعیت و شمار برگزیدگان از جمله اهداف اصلی حوزه‌بندی انتخابات است. 
در انتخابات ریاست جمهوری ایران، کل ایران یک حوزه انتخابیه است؛ مسئولیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخ
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، قانون خوبی بود اگر به درستی به آن عمل می‌شد و البته اگر آنقدر قید و بند به دست و پای آن نمی‌بستند که از خاصیت بیافتد.
حالا که انتخابات نزدیک است پیرمردترهای بین ۸۰ تا ۱۰۰ساله هم ثبت‌نام کرده‌اند و داوطلب ورود به مجلس خبرگان شده‌اند.
اینکه خیل عظیم جوان‌ها بی‌کار هستند و خانواده‌هایشان از تامین آنها عاجزند، مهم نیست.
مهم اینست که افراد صاحب تجربه مشغول خدمت‌رسانی باشند و
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
آیت‌الله محمد محمدقائینی ظهر امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند با بیان اینکه ما در انتخاب باید به دنبال احسن و اصلح باشیم و نباید به صالح و حسن راضی شویم، اظهار کرد: آیا ملاک در انتخاب ما همشهری بودن، هم‎طایفه بودن و پست‎های مهم است؟ مسلماً اینها ملاک احسن و اصلح نیستند.
وی با طرح این سئوال که احسن و اصلح در مجلس خبرگان کیست؟ در پاسخ تصریح کرد: کسی که دارای شم فقاهت بوده و بصیرت داشته باشد.
این استاد درس خارج در حوزه‌های علمیه کشور با بیان
ای خبرگان ای خبرگان آن خمره‌ها را وا کنیداز خبرگی بیرون شوید و جام‌ها پیدا کنید
ای خواب‌های عقل زار، ای مردگان انتظارای مغزهای اشتهار آن قلب‌ها دریا کنید
عمر گران بگذشت پست، ای وای زین عقل خجستیک لحظه گر مانده‌ست آن یک لحظه را غوغا کنید
ای مردگان برپا شوید، ای زندگان با ما شویدای خفتگان قرن‌ها آن رخت‌ها را تا کنید
ای روز با ما یار شو، ای شب دگر بیدار شوای مردم گم‌کرده‌ره آن راه را پیدا کنید
آن راه وجد و روشنی، آن موسقی بی‌منیعزمی به راه
ای خبرگان ای خبرگان آن خمره‌ها را وا کنیداز خبرگی بیرون شوید و جام‌ها پیدا کنید
ای خواب‌های عقل زار، ای مردگان انتظارای مغزهای اشتهار آن قلب‌ها دریا کنید
عمر گران بگذشت پست، ای وای زین عقل خجستیک لحظه گر مانده‌ست آن یک لحظه را غوغا کنید
ای مردگان برپا شوید، ای زندگان با ما شویدای خفتگان قرن‌ها آن رخت‌ها را تا کنید
ای روز با ما یار شو، ای شب دگر بیدار شوای مردم گم‌کرده‌ره آن راه را پیدا کنید
آن راه وجد و روشنی، آن موسقی بی‌منیعزمی به راه
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR به بیان تحلیل خود از محتوا و ابعاد مختلف بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» پرداخت.وی در این گفتگو با اشاره به حفظ و استمرارِ آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته و دستیابی نظام اسلامی به دستاوردهای مختلف در عرصه‌های گوناگون، به نقش رهبریِ انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: امام
۱۹ ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی یا همان انتخاب نامزد‌ها برای ورود به مجلس را برداریم.
انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.
اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از رهنمود‌های مقام معظ
 
دانشجویان عزیز ،در این بخش کامل ترین و جامع ترین مجموعه ای از کتاب و نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه جزوه درس وصایای امام خمینی (ره) در قالب فایل pdf تهیه و تدوین گردیده است.کتاب وصایای امام خمینی
این وصیت نامه که شامل ۱۱۱ صفحه میباشد به ۱۳ درس تقسیم بندی شده است وشامل سوالات تستی و تشریحی مربوط به هر درس می باشد که مربوط به دانشگاه آزاد می باشد کلیه سوالات همراه با جواب هستند.
دانلود کامل ترین کتاب و سوالات وصایای امام خمینی (ره) دانشگ
بامدرس مجلس مااسوه کشورشود/یاوراسلام وقرآن عشق پیغمبرشود/بامدرس مجلس مامیرود راه علی/با ولایت تاشهادت گفته حیدرشود/با مدرس مجلس ما در دفاع از ولی/آشنای اهل عالم زمزم کوثرشود/با مدرس مجلس ما کربلایی مسلک است/جانفشان اهل بیت وحامی رهبرشود/بامدرس مجلس ما هست رهرو برامام/چون شهیدان خدایی در جهان سرورشود/بامدرس مجلس ما هست یک خدمتگزار/دردرونش هر وکیلی جلوه گوهرشود/بامدرس مجلس ماتیربردشمن زند/برمسلمان و ولایت واقعا یاورشود/بامدرس مجلس ماهست
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عرض کردم به ملّت ایران که علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم؛ یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم. مجلس شورای اسلامی که محلّ قانون‌گذاری است بایستی قوی باشد؛ کِی مجلس قوی خواهد شد؟ آن وقتی که مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی تشکیل بشود.»
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمدرضا عارف با حضرت در حسینیه جماران و شریک شدن درون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: ما بر این باور هستیم که کشور ما مردمی ترین حکومت را دارد و همگی امور و قسمت ملک را مردم یا به رخساره مستقیم و یا بوسیله صورت غیرمستقیم گلچین می کنند. وی افزود: اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات مشخص است و ما در جای جای مختلف طریق رادیکال این وضعیت را می بینیم. غلام همچنین به نشانی یک ش
رابطه طلا و سهام
 شاخص سهام داوجونز مجموعه ای از 30 شرکت برتر وال استریت است مانند اپل، وال مارت و...
♦️رابطه سهام با طلا مثل رابطه نفت با طلا معکوس است. با این تفاوت که معکوس بودن رابطه نفت و طلا بسیار بارزتر است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش با ایران و منطقه خلیج فارس است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر طلا و سهام، جنگ اقتصادی چین و آمریکا است.
 
در دیدار اعضای مجلس خبرگان: تحریمهای ثانویه ای را که آمریکا اجرا کرد، اروپایی ها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند. بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود اعتماد کرد و در همه تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.
برخوردی که مسئولان استقلال با استراماچونی کردند، تصور میکنم برای خیلی ها ملموس باشد.
استرا می گفت آنها طوری رفتار می کردند که من تصورم این بود من را مسخره می کنند، گویا امروز می رفت می گفت پول من را بدهید و آنها می گفته اند هفته بعد بیایید.
هفته بعد که باز پیگیر دریافت پولش می شده است، مسئولان استقلال موکول می کرده اند به هفته بعدتر
این برای کسی که در فرهنگ دیگری بزرگ شده معنی اش مسخره کردن است
آنها با صبر انقلابی و از این خزعبلات بیگانه اند.
ا
نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد
این جلسه در حالی آغاز شد که بیش از دو سوم از نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است/ فارس
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 520×290]
مشاهده مطلب در کانال
بسمه تعالیسالها پیش استادی در تهران داشتم که یک فرد تاثیر گذار در حوزه و یک مبلغ بین المللی شاخص بود. پستی در مورد حضور او در مادرید و تاثیر آن در عذرخواهی یکی از اسقف های مسیحی که رئیس 500 کلیسای مسیحی بود، را در وبلاگ خود، منتشر کردم. سالها بعد در قم چندسالی را در فقه و اصول شاگرد ایشان شدم. بیان ایشان و نبوغ علمی در تدریس فوق العاده بود. باز سالهایی گذشت تا چند روز پیش متوجه شدم، در انتخابات خبرگان تهران، نامزد شدند...الف: یک قاعده علمی داریم ک
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
قلمرو موضوعی
موضوع این تحقیق طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم می‌باشد. بنابراین با توجه به موضوع تحقیق، در مورد موضوعات برند، شکل‌گیری برند و برندسازی‌، دلفی فازی، مدل پویایی سیستم، مطالعاتی در این تحقیق صورت گرفته است.
 
1-5-2- قلمرو مکانی
قلمرو مکانی این تحقیق صنایع غذایی زرین غزال فارس است.
1-5-3- قلمرو زمانی
   این تحقیق در سال 1392 انجام گرفته است، در اواخر بهار و اوایل ماه خرداد آغاز شد و تقریبا در اواخر ماه به
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتاب فارس نامه ابن بلخی که در زمان سلجوقیان نوشته شده است نامی از سلسله هخامنشیان نیست...
فارس نامه هم زمان با سفر نامه ناصر خسرو میباشد
تقسیم بندی سلسله های حاکم بر ایران قبل از تجاوز اعراب به اینگونه است
پیشدادیان
کیانیان
اشکانیان 
ساسانیان
پذیرش کوروش و ... مورخ را مجبور می‌کند خط بطلانی بر تمام تاریخ های این تمدن کهن بکشد
در شاهنامه فردوسی نیز نامی از هخامنشیان نیست....
اللهم عج
دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و برای 4 سال بعدی تکلیف 290 کرسی مجلس مشخص خواهد شد. با توجه به عملکرد مجلس فعلی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات مجلس 98 پایین باشد و احتمالا اقبال مردم از اصلاح طلبان برمی گردد و اصولگرایان بخت بیشتری برای انتخاب شدن خواهند داشت.
 
راهبرد معاصر تصویری کاملی از انتخابات مجلس یازدهم در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنم اخبار انتخابات مجلس را از این رسانه دن
شکست غربگرایان در انتخابات سومین دوره مجلس خبرگان (آبان ۱۳۷۷) که سعید حجاریان از آن به عنوان ریزش آراء جبهه دوم خرداد یاد کرد؛ منجر به بروز فتنه ۷۸ شد. همچنین شکست جریان غربگرا در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز، پدید آور فتنه ۸۸ شد. تجربه دو دهه‌ی اخیر این واقعیت را رقم زده که هر گاه جریان شبکه همکار داخلی غرب در ایران شکست خورده؛ کشور دچار فتنه و آشوب گردیده است. DrRezaSeraj/2065
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
اگر صدرالساداتی نبود چه میکیردیم؟
همیشه وقتی امت حزب الله در یک قدمی پیروزی بودند، عواملی رو دشمن ایجاد کرد تا امت حزب الله را دچار خطای محاسباتی کند. امروز با یقین عرض میکنم که در یک قدمی پیروزی و فتح مجلس هستیم، با اخباری که از مجامع اصلاح طلب به گوش میرسد، این طور برداشت میشود که آنها به شدت کم آوردند، عملکرد نا مناسب مجلس از یک سو، مشکل اقتصادی مردم از سمت دیگه و افشا شدن فسادها و از همه مهمتر خلا پشتوانه ای مثل هاشمی رفسنجانی، واقعا عرص
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه
خبر گزاری ایسنا از قول یکی نوشته بود
سی میلیارد دلار ارز صادراتی از هیچ طریقی به کشور باز نگشته است
یا صاحب الزمان در شرایطی که مردم کلیه میفروشند!در شرایطی که عده ای فقط بخاطر مسائل مادی آن به فحشا میدهند و عده ای طلاق می گیرند...
یا فارس الحجاز به جان مادرت زهرا ادرکنی الساعه العجل 
فروش انواع راهبند اتوماتیک در استان فارس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در فارس.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین عامل نصب و فروش انواع راهبند بازویی اتوماتیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
انواع راهبند اتوماتیک فک ایتالیا در فارس
انواع راهبند نایس ایتالیا در فارس
راهبند اتوماتیک اوژن ایران در فارس
راهبند نفر رو اوژن در فارس
انواع کنترل دسترسی در فارس 
انواع گیت تردد در فارس 
مناسب جهت نصب در ورودی های مجتمع های مس
رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف این جمعه هم گذشت … مثل شهدا رفتن پاداش … مثل شهدا زندگی کردنه … ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️
نوشته رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور بر لزوم باقی ماندن ترکیه در ناتو اشاره کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور گفت، ترکیه علیرغم اختلافات فزاینده با شریکان خود در ناتو باید عضو این ائتلاف باقی بماند.
ادامه مطلب
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
حضرت آیت الله حججی روحانی مبارز و یار صدیق امام خمینی پس از سال ها خدمت در سنگر انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان های حضرت امام خمینی و آیت الله خامنه دیروز در 1 شهریور سال 1398 به دیدار آقا امام زمان رفت . مجلس خاکسپراری ایشان با حضور نمایندگان ، مراجع تقلید بزرگوار و نماینده ولی فقیه برگزار شد . آقا سید سجاد حججی نماینده شهرستان میانه در مجلس اول تا سوم بود  . ایشا در نوفل لوشاتو  به دیدار امام رفتند و امروز دار فانی را ودا و به دیدار حق رفتند . عالم
انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. کلهم اجمعین کمتر از انگشتان دو دست، تعدادی صندلی خبرگان به دلیل فوت بعضی اعضا خالی شده است که در اتفاقی عجیب، سیصد و یک نفر برای پر کردن این کرسی ها داوطلب شده اند.
این موضوع را هم می شود از دریچه ای مثبت نگریست و هم از زاویه ای منفی.
بعد مثبت قضیه این است که میزان قابل توجهی از دانش آموختگان حوزه در خود توانایی علمی و سیاسی لازم را برای احراز کرسی عضویت خبرگ
امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: ما راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، لکن مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیر نیروی داخلی باشد؛ بخصوص به کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام بلند کردند که در رأس آنها بعد از آمریکا همین کشورهای اروپایی اند/ اروپاییها، صریحاً دشمنی میکنند، انگیزه آنها، با انگیزه های آمریکا تفاوت اصولی و جوهری ندارد. نه توانشان آنقدر
⚠️‏جوان بودمومن بودانقلابی بودنماینده مجلس بودبه جرمِ افشای ذاتِ زهرا رهنورد و ‎#میرحسین_موسوی (۲۸ سال زود تر از سال ۸۸) توسط منافقین به شهادت رسید.
۶۶ روز مانده تا انتخابات مجلس..کاندیداهای جوان و شجاع و متخصص و جهادی و انقلابی  شهرتان را شناسایی کنید و از آن ها برای رفتن به مجلس حمایت کنید..
#شهید_دیالمه#مجلس_انقلابی #مجلس_جوان_حزب_اللهی #اولویت_انتخاب_جوانان_انقلابی#گام_دوم_انقلاب #مدیریت_جهادی #جوانگرایی ✊ کمپین حمایت از تحقق مجلس و
بسم الله
 
اول باید خدا را شکر کرد؛ امید به این که مجلس یازدهم بهتر از مجلس دهم باشد بسیار است.دوم این‌که این مجلس در عین بهتر بودن از مجلس قبل، قرار نیست نهایت ظرفیت نیروهای انقلاب باشد و همین مجلس هم می‌توانست قوی‌تر تشکیل شود.سوم این‌که خیال باطل است که فکر کنیم کارمان تمام شده! همان‌طور که رأی نیاوردن به این معنی نیست که چهار سال بی‌کاریم، رأی أوردن هم به معنی راحت بودن خیال تا چهار سال نیست. از الآن باید محکم یقه‌ی افرادی را که به اسم
باسلام و تبریک
تقدیر و تشکر از حماسه حضور پرشور شما بزرگواراندرود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .
          این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
آرزو داشت رئیس جمهور شود،یا رئیس مجلس، سوال کرد آیا با دعا و ورد و ...میتوان به این قدرت دست یافت
گفتم 
بالاترین و قدرتمندترین  افراد، نزدیک ترین افراد به خداوند می‌باشند در روز قیامت
واین افراد دارای سه ویژگی هستند
۱ فردی که عصبانیتش باعث ظلم به زیر دستانش نشود
۲ فردی که بین دو نفر رفت و آمد کند و به اندازه دانه جو به یکی علیه دیگری متمایل نشود
۳ کسی که حق را بگوید خواه به نفعش باشد یا
 
 
نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: «اولویت با مونسان است، مدتی در این خصوص کار کردند و تجربیات خوبی در این خصوص دارد. با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است،
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه در 2 سال گذشته مونسان در 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدم‌های خوبی برداشته است گفت: «باید صداوسیما به کمک
حوزه انتخابیه شیراز یکی از حوزه‌های استان فارس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این حوزه به مرکزیت شیراز شامل شهرستان شیراز با بخش های شهر شیراز، مرکزی، ارژن، زرقان می‌باشد.حوزه انتخاباتی شیراز با جمعیتی بالغ بر ۱,۸۶۹,۰۰۱ نفر ۴ کرسی  از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98
علت نام گذاری حضرت زهرا سلام الله علیها به فاطمه
شیخ طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
٥٧١ / ١٨ ـ وبهذا الاسناد ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : إنما سمیت ابنتی فاطمة لان الله ( عز وجل ) فطمها وفطم من أحبها من النار.
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: دخترم را فاطمه نامیدم زیرا که خداوند او و دوستدارانش را از آتش جهنم دور کرده است.
الامالی، تالیف شیخ طوسی، مجلس ۱۱، حدیث ۱۸، صفحه ۲۹۴، چاپ دار الثقافة
بسم الله الرحمن الرحیمماه رجب ماه خداست، بنده رابطه اش را با خدا اصلاح مىکند،ماه شعبان ماه رسول خداست، رابطه با پیامبر و امامان علیهم السلام اصلاح مىگردد،ماه رمضان ماه مسلمین است، رابطه با آنان اصلاح مىگردد .صلوات یادتان نرود
به نام خدای مهدی (عج)


آیت‌الله روح‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی): پسر من غربزده است! آیت الله علی خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری (در سال88) به نقل خاطره ای تامل برانگیز درباره سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، پرداخت.ایشان در جمع دانشجویان، در بیان خاطره ای از پدر سید محمد خاتمی گفت که "در زمانی که سید محمد خاتمی به سمت وزارت ارشاد منصوب شد برای عرض تبریک به خدمت حضرت آیت‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی) رفتیم که با ناراحتی ایشان مواجه شدیم و ایشان گف
دوره نخست مجلس شورای اسلامی #انتخابات اولین دوره #مجلس_شورای_ملی ،پس از #انقلاب ۵۷ ،که مرحله اول آن در ۲۴ #اسفند ۱۳۵۸ خورشیدی و مرحله دوم آن در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ ،برگزار گردید و در تاریخ ۷ #خرداد ۱۳۵۹ خورشیدی ،اولین جلسه مجلس اول برگزار گردید.بیشتر نمایندگان حاضر در این دوره از مجلس،در دوره #رژیم_پهلوی ،از زندانیان سیاسی بودند .رئیس سنی مجلس اول در ابتدا با #یدالله_سبحانی بود و نا ئب رئیس اول مهندس #مهدی_بازرگان بود .پس از تصویب اعتبارنامه ها و
حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا
با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز،
با پایان شمارش آرا، ۹ نماینده لرستان در مجلس یازدهم مشخص شدند.

با پایان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وضعیت کلیه نمایندگان لرستان در مجلس یازدهم مشخص شده است.
در حوزه خرم‌آباد و چگنی مرتضی محمودوند و مهرداد ویسکرمی توانستند بیش از یک پنجم آرا صحیح ماخوذه را بدست آورند و به مجلس راه یابند.
بر اساس این گزارش در حوزه کوهدشت و رومشکان حجت الاسلام محمدرضا مبلغی توانست اکثریت آرا را به دست آورد و به مجلس راه یابد.
در حوزه بروجرد و اش
پایه پرچم خودرو
تولید پایه پرچم تبلیغاتی خودرو   –   کاپوتی و شیشه ایی
چاپ تبلیغات و تصویر بر روی پرچم 30×40
قابل نصب بر روی شیشه انواع خودرو با امکان انتخاب رنگ پارچه و نوشته جهت تبلیغات
کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی شورای محلات تهران و شوراهای شهر و روستا و …
در تیراژ بالا
با قیمتی مناسب
پایه پرچم ویژه خودرو به منظور  مناسبت های مذهبی و فرهنگی و اجلاس های بین المللی کاربرد دارد. نما پرچم تولید کننده متنوع تر
ولایت امیر المومنین علیه السلام ولایت خداست
شیخ صدوق رضوان الله علیه روایت کرده است:
۳- حدثنا الحسین بن أحمد بن إدریس رحمه الله، قال: حدثنا أبی، قال: حدثنا إبراهیم بن هاشم، عن محمد بن سنان، قال: حدثنا أبو الجارود زیاد بن المنذر، عن سعید بن جبیر، عن ابن عباس، قال: قال رسول الله (صلى الله علیه وآله): ولایة علی بن أبی طالب ولایة الله، وحبه عبادة الله، واتباعه فریضة الله، وأولیائه أولیاء الله، وأعداؤه أعداء الله، وحربه حرب الله، وسلمه سلم الله عز
#مجلس_چه_غلطی_میکند؟
حجت‌الاسلام #پناهیان خطاب به نمایندگان مجلس گفته: "چرا مخالف #شفافیت_آراء_نمایندگان هستید؟ چرا عده‌ای از نمایندگان شفاف شدن آرایشان را تفتیش عقاید می‌خوانند! ما کاری به عقاید شما نداریم می‌خواهیم رای شما، نظر شما و کارشناسی شما را بدانیم. این حق مردم است".
پناهیان لابلای صحبت‌هاش گفته: "مجلس چه غلطی می‌کند؟ چه چیزی را از ملت پنهان می‌کنند؟"
❗️سایت #مجلس با برخی از نمایندگان مخالف #شفافیت_آرا، مصاحبه کرده که بله پناه
هیئت شیفتگان وحی برگزار می نماید السلام علیک یا رسول الله .    ▪مجلس عزاداری ویژه شهادت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) در روز یکشنبه  (۲۸صفر)⚫ ساعت ۱۰ صبح حضورتان تسلایی است  بر دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.  ▪   مکان :میدان پلیس ابتدای بلوار شهید محلاتی کوچه ۲ موسسه قرآنی شیفتگان وحی
با سلام اینجا دهکده فارس هست .
ما در این دهکده تازه ترین و خوشمزه ترین محصولات طبیعی استان فارس رو ارائه میدهیم.از جمله :
رب انار ارسنجان
انجیر استهبان
گردو بوانات
حلوای زرقان
زعفران استهبان
آبلیموی جهرم
بادام بوانات
مربای به و به لیمو
پسته نیریز
 
 
فقط به ما بگن هر نماینده‌ای چند ساعت توی مجلس حضور داشته؟ البته می‌دونین که خوابیدن، ورزش‌کردن، وررفتن باگوشی و ... حضور حساب نمیشه و نه‌تنها حقوق‌شون، حق‌شون نیس؛ بلکه ان‌شاء‌الله رای‌های مردم تو گلوشون گیر کنه.
خلاصه بگن چقدر روی صندلی نشستن تا ما بدونیم قرار چه‌کسی رو بفرستیم بره مجلس بخوابه و اکثر رای‌ها رو ممتنع بده.رای ممتنع رو که گلدون‌های روی میز هم می‌تونه بده، تازه حضورش هم بیشتر از خیلی از نماینده‌ها است و با کمترین هزین
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حدود هشتاد درصد مجلس به اصولگرایان رسید و این یعنی این جبهه هر طرحی را که بخواهد میتواند در مجلس تصویب کند و هیچ گونه احتیاجی به رأی اصلاح طلبان و مستقلین ندارد . اصولگرایی یعنی انقلابی و حال باید دید این مجلس نشان مردم ایران میدهد که انقلابی بودن یعنی چه و چه ثمره مفیدی برای کشور خواهد داشت یا نه . به یقین که عملکرد مثبت یا منفی این مجلس به پای نظام و انقلاب گذاشته خواهد شد چرا که اصولگرایان انقلابیون جمهوری اسلامی ا
کاندیدای انتخابات مجلس یا نامزد انتخابات مجلس افرادی هستند که واجد شرایط نمایندگی مجلس بوده و جهت شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند. در فصل سوم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان(شرایط نمایندگی) ، توضیح داده شده است.که این قانون چندبار اصلاحیه داشته است.در ماده 28 این قانون شرایط عمومی و اختصاصی کاندیدهای انتخابات مجلس ذکر شده است. در ماده 29 قانون انتخابات مجلس اشخاصی که بواسطه ی مقاوم و شغل نمی تو
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت اعلام شد
باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات علنی مجلس، اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

ادامه مطلب
هر کس یکی از اشیای ذیل را جعل کند یا به علم به جعل یا تزویر استعمال کند یا داخل کشور نماید علاوه بر جبران خسارت وارده به‌حبس از یک تا ده سال محکوم خواهد شد: 
1⃣احکام یا امضاء یا مهر یا دستخط معاون اول رئیس جمهور یا وزراء یا مهر یا امضای اعضای شورای نگهبان یا نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی یا مجلس خبرگان یا قضات یا یکی از روسا یا کارمندان و مسوولین دولتی از حیث مقام رسمی آنان. 2⃣ مهر یا تمبر یا علامت یکی از شرکتها یا مؤسسات یا ادارات دولتی یا نها
✍آیت‌الله بهجت (ره) :
اصرارمی‌کرد که وقتی مجلس برگزار می‌کنید، برتری‌ها و امتیازهای اهل‌بیت علیهم‌السلام و فضایل و مناقب این حضرات را بگویید و در برابر این قضیه ابراز احساسات کنید. حتی اگر اشک شما جاری نمی‌شود، حالت گریه به خود بگیرید و در حال حزن باشید و تباکی کنید(حالت گریه بگیرید).
رحمت واسعه، ص٢۴
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
بدون اعتنا به حدیث عنوان بصری
سیروسلوک الی الله بسیار دشوار وناقص است
حدیث عنوان بصری که مولایمان حضرت امام جعفرصادق علیه الاف السلام بیان فرمودند،کلید اکثریت شاه راه های سلوک الی الله است.
به عقیده حقیر
این حدیث ظرفیت دارد که به تمام خداباوران
زرتشتی و مسیحی و یهودی و بهایی آرامش دنیا و سعادت دنیا را هدیه کند....
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از اهل سقیفه می پرسم
شما اگر در زمان امیرالمومنین علی علیه الاف السلام بودید به جنگ با معاویه میرفتید؟
چطور هر نفر می توانند حق داشته باشند یا گنه کنار
شما که میگویید میتوان از تمام صحابی پیامبر پیروی کرد دست خود را به خون امیرالمومنین علی آلوده می کردید یا معاویه لعنة الله علیه
اللهم عجل لولیک فرج 
مجلس شورا پس از چند دوره پرفراز و نشیب در  19 تیر سال 1305 به ششمین زندگی خود رسید که حیات این دوره تا روز 22 مرداد سال 1307 دوام داشت‌.
انتخابات ششمین دوره مجلس شورا ملی
با تثبیت حکومت شاهنشاهی پهلوی در زمان انتخابات ششمین دوره مجلس شورای ملی بسیاری از نظامیان کشور در مناطق مختلف در امر انتخاب نمایندگان مجلس شورا دخالت می‌کردند و بقولی سرک می‌کشیدند تا اینکه در نهایت بتدریج از این دوره به بعد سلسله فعالیت‌های بیشتر و گسترده‌تری برای خارج‌ کر
نماینده مجلس و یا کاندیدای انتخابات مجلس باید مهارت های مختلفی جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود داشته باشد.اولین مهارت نمایندگان مجلس برنامه ریزی است زیرا در جامعه ما وظیفه مجلس برنامه ریزی تعریف شده بنا بر قول آیت الله عمید زنجانی مجلس ما، مجلس قانونگذاری نیست بلکه مجلس برنامه ریزی است. اولین شرط برنامه ریزی در مجلس برخورداری از تخصص های لازم در کشور است.برنامه ریزی از شروع انتخابات مجلس تا پایان دوره نمایندگی.نمایندگان مجلس باید نخبگا
✍ دکتر جلال پورالعجل
اگر رئیس جمهور نه یک بار که صد بار هم تغییر کند، اگر تمامی نمایندگان مجلس شورای  اسلامی و خبرگان رهبری کنار گذاشته شوند و نمایندگان جدید انتخاب و جایگزین آنها شوند باز هم شرایط کشور اصلاح نخواهد شد. دلیل این مدعا برگزاری دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری، ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنج دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. اگر قرار بود با تغییر رئیس جمهور و نمایندگان مجلسین پیشرفتی در جهت توسعه و آبادانی کشو
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ و پس از پایان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، حیدرقاسمی (رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان) گفت: هزار و ۲۲۴ داوطلب برای ۱۵ حوزه انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی استان اصفهان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه ۸۸ درصد داوطلبان مرد و بقیه زن هستند گفت:در ثبت نام مجلس قبلی (دهم) هم همین تناسب وجود داشت، مدرک تحصیلی ثبت نامی‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،۹۵۹ کارشناسی ارشد،۱۳۸ نفر دکترا،۶۵ نفر
انتخابات ۹۸| نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران/ ثبت‌نام برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس در روز نخست
گروه استان‌ها ـ فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌از دقایق اولیه صبح روز یکشنبه همزمان با ستاد انتخابات وزارت کشور در فرمانداری‎‌های سراسر ایران اسلامی آغاز شده است.

ادامه مطلب
رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد جمهوریخواهان مجلس نمایندگان پیش نویس قطعنامه ای را در محکومیت اقدام نانسی پلوسی رییس مجلس در پاره کردن نطق سالانه ترامپ آماده کرده اند./ سی ان ان -عصرایران
@IrNews_24
[عکس 780×438]
مشاهده مطلب در کانال
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به نقل از کتاب فارسنامه ابن بلخی
پیامبر رحمت فرمودند  گروه خداوند دو گروه از مردم را بر تمام مردمان بر گزید
از اعراب قریش را و از غیر عرب پارس را 
و
از پیامبر پرسیدند که چرا عاد و ثمود نابود شدند و ملک پارسیان به درازا کشید
پیامبر فرمودند 
از بهر آنکه آنان باعث آبادانی در جهان و دادگسترند
و جمله معروف پیامبر مبنی بر اینکه اگر علم در ثریا باشد مردمی از پارس به آن دست خواهند یافت هم در ف
روزنامه شرق نوشت:
در صورتی که مجلس آتی سهم قالیباف و یارانش شود که نشانه‌ها و برخی اخبار درزکرده از شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان گویای این امر است، به نظر می‌رسد بین او و قالیباف همسویی بیشتری وجود دارد و راحت‌تر بتوانند با هم کنار بیایند.
حتی این گزینه محتمل است که پشت پرده سهم‌ها هم تقسیم شده باشد.
مجلس به قالیباف می‌رسد و ریاست‌جمهوری با حمایت مجلس قالیبافی به لاریجانی/عصر ایران
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 420×325]
مشاهده مطلب در کان
طرح دوفوریتی مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین
یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس:
جمعی از نمایندگان در حال تهیه یک طرح دو فوریتی هستند که قیمت بنزین به قبل از روز ۲۴ آبان ماه برگردد.
بر اساس این طرح هرگونه افزایش قیمت بنزین در حد تورم و آن هم در سال‌های آتی و با نظر مجلس اعمال خواهد شد.
این طرح که از سوی اعضای فراکسیون امید پیگیری می‌شود، فردا (یکشنبه) به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد/عصرایران
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
عضو شوید و عضو بمانید
️ #پیک_
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت سلطان اولیا سخن گذار منبر سلونی سرور مطلبی ابن عم نبی در هل عطا مهر برج انما شهسوار لا فتی پیشوای انبیا عروه الوثقی کلمه الحسنی سید الاوصیا عماد الاصفیا رکن الاولیا آیت الله العظمی خیر المومنین امام المتقین اول العابدین ازهد الزاهدین زین الموحدین حبل الله متین لنگر آسمان و زمین وجه الله عین الله نور الله سر الله اذن الله باب الله روح الله سیف الله عبد الله اسدالله الغالب آقا جانم علی ابن ابی طال
تجربه‌ی ۳۷ساله‌ی جمهوری اسلامی نشان میدهد که ما باید خودمان را تقویت کنیم، قوی کنیم؛ از لحاظ فکری قوی کنیم، از لحاظ سیاسی قوی کنیم، از لحاظ اقتصادی قوی کنیم، از لحاظ فرهنگی قوی کنیم، از لحاظ علمی قوی کنیم. وقتی قوی شدیم، طبعاً عزّت پیدا خواهیم کرد؛ امروز عزّت یک ملّت در دنیا به اینها است.۱۳۹۴/۱۲/۲۰
 
بیانات در دیدار رئیس و اعضاى مجلس خبرگان رهبرى
امام صادق (ع) نقل کرده اند:در یکى از روزها، شخصى از مسلمان ها به محضر مبارک
امام سجّاد، حضرت زین العابدین علیه السّلام وارد شد و پس از عرض سلام ، به حضرت
عرضه داشت :اى پسر رسول خدا! در فلان مجلس با جمعى از دوستان نشسته بودیم ، که
شنیدیم شخصى نسبت به شما ناسزا مى گفت و توهین مى کرد و در بین صحبت هاى ناپسندش
گفت : علىّ بن الحسین علیهماالسّلام گمراه و بدعت گذار است .امام زین العابدین
سلام اللّه علیه ، پس از شنیدن سخنان آن شخص ، فرمود: تو حقّ مجلس و
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
مطابق ماد ٣٩٩‏قانون مدنی: «هریک از متبایعین بعد از عقد فی المجلس و مادام که متفرق نشده اند اختیار فسخ معامله را دارند.» این خیار مختص عقد بیع بوده و در سایر عقود راه ندارد. اگر یک نفر ازسوی دوطرف، معامله را منعقد کند خیار مجلس قابل تصور نیست. اداره حقوقی قوه قضاییه طی نظریه 7/2354 – 1379/4/6 در خصوص خیار مجلس اعلام داشته است:معمولا در اسناد رسمی مربوط به معاملات قطعی، اسقاط کافه خیارات قید می شود و طرفین آن را امضا می کنند، اگر سندی دارای چنین عبار
تعداد سینما های استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ایران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ایران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
  انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، انتخاباتی است برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بر اساس اصل ۶۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر چهارسال یکبار برگزار می شود.رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که ایرانیان قانونگذاران خود را در آن انتخاب می کنند ازجمله با اهمیت ترین تحولات سیاسی در جامعه محسوب می شود، چراکه نتیجه آن تأثیر گسترده ای بر حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در دست کم چهار سال آتی بر جای می گذارد.از آنجا که آغاز ب
 حمایت مجلس از انقلاب «رسول اشرف‌زاده» در پتروشیمی؛عضو کمیسیون انرژی مجلس: تولید اوره پتروشیمی لردگان تا دی آغاز می‌شود/ مجلس از طرح «پترول» برای ساخت اولین پارک اوره ایران در لردگان حمایت می‌کند طرح «پارک پتروشیمی»‌ انقلاب جدید تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌‎هاست.
‏‎#خلیج_فارس خانۀ ماست؛ پارۀ تن ماست. تروریست‌های آمریکایی خوب می‌دانند که خون شهدای سرافراز خلیج فارس چون شهید نادر مهدوی و شهید بیژن گرد و شهید نصرالله شفیعی و شهید غلامحسین توسلی در رگ‌های جوانان ما می‌جوشد و آنها هرگز خواب ماجراجویی در خلیج همیشه فارس را هم نمی‌توانند ببینند.
مجلس قوی، نیازمند رأی سدید
فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به روز‌های تعیین‌کننده خود نزدیک شده و رقابت لیست‌های انتخاباتی برای کسب اقبال عمومی بیش از همه‌چیز رخ می‌نماید. آنچه شرایط انتخابات در دوره اخیر را به کلی با ادوار گذشته متفاوت نموده، وجود لیست‌های متعددی است که از سوی طیف‌های جریانات سیاسی و حتی اشخاص و چهره‌های ذی نفوذ اجتماعی ارائه شده است. به نظر می‌رسد عدم تفاهم طیف‌های گوناگون جبهه انقلاب در مسیر رسیدن به لیست وا
فرمود: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله گشاده رو و خوش اخلاق و نرمخو بود و نه خشن و زمخت و نه، فریاد می کشید و ناسزا می گفت و نه عیب جویی می کرد و نه بسیار شوخی می کرد.خود را از آن چه دوست نمی داشت، به غفلت می زد و دیگران را نه از آن نومید می ساخت و نه بدان ترغیب می کرد.سه چیز را از خود دور کرده بود: لجاجت، پرگویی و بیهودگی و سه چیز را از مردم کنار نهاده بود: هیچ کس را، نه می نکوهید و نه عیب می کرد و در پی جستن زشتیهای او نبود، وسخنی نمی گفت، مگر در آن چ
آیت الله العظمی بهجت: امضای تأیید مشروطیت را زمانی از آخوند رحمه‌الله گرفتند که ایشان کاملاً مشغول به فکر و در حال آماده‌سازی و ترتیب مطالب درس بود، هنگامی که آخوند رحمه‌الله از پله‌های اطاق مطالعه شخصی به پایین می‌آمد تا به مجلس درس برود.
.
که تمام فکرش در جمع‌آوری درس بود و برای فکر کردن در امر دیگر وقت نداشت، اساس‌نامه و مرام‌نامه مشروطیت را به ایشان نشان دادند تا امضا کند. ایشان هم دید قانون اساسی و مجلس قانون‌گذاری و وکلا و نمایندگ
نمایشگاه اتوبوس در شیراز

اسم نمایشگاه کامیون در شیراز
آدرس نمایشگاه کامیون در شیراز
شماره تماس نمایشگاه کامیون در شیراز

نمایشگاه کامیون احسان
بلوار خلیج فارس، بعد از پل کمربندی
 07137233332 | 09171117334

نمایشگاه کامیون ستاره
بلوار ولایت، نرسیده به کوچه شهید فهمیده
07137237472

نمایشگاه کامیون امیرحسین
بلوار خلیج فارس، روبروی کمربندی
09173070936 | 09172622075

نمایشگاه کامیون جمالی
بلوارخلیج فارس، دوکیلومتری جاده شیراز و فسا، روبرو رادار هواپیمایی
09364745706 | 
مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 
ادامه مطلب
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
محمد بن ادریس شافعی(۱۰۵ تا ۲۰۴)
رئیس مذهب شافعی
 در کتاب دیوان اشعار خود چنین میگوید
کفی فی فضل مولانا علی
وقوع الشک فیه انه الله
و مات الشافعی لیس یدری
علی ربه ام ربه الله
(در فصل و برتری مولایمان علی همین بس که در تردیدی که آیا او خداوند بود؟و شافعی عمر خود را به پایان رسانید در حالی که ندانست علی پروردگار اوست یا الله)
علی حبه جنه
امام الناس والجنه
وصی المصطفی حقا
قسیم الناروالجنه
چرا روضه و هیات می‌رویم؟
شیخ صدوق رضوان الله علیه روایت کرده است:
٤- حدثنا محمد بن إبراهیم بن إسحاق رحمه الله، قال: أخبرنا أحمد بن محمد الهمدانی، عن علی بن الحسن بن علی بن فضال، عن أبیه، قال: قال الرضا علیه السلام: من تذكر مصابنا وبكى لما ارتكب منا كان معنا فی درجتنا یوم القیامة، ومن ذكر بمصابنا فبكى وأبكى لم تبك عینه یوم تبكی العیون، ومن جلس مجلسا یحیى فیه أمرنا لم یمت قلبه یوم تموت القلوب.
امام رضا علیه السلام فرمودند: هر کس مصیبت ما را به یا
دهم اردیبهشت سالروز پیروزی سپاهیان شاه عباس صفوی بر استعمارگران پرتغالی در جزیره هرمز، روز ملی خلیج فارس نامیده شده است.علت این نامگذاری را باید اعمال دور از شئون و مغرضانه برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در انتشار اخبار و عناوین ساختگی برای این خطه دانست که متاسفانه در رسانه های گوناگون آنها رواج یافته و بر به کارگیری این مجعولات پافشاری و لجاجت می کنند.اتحادیه عرب از سال ۱۹۶۴ رسماً نام خلیج فارس رابرای عرب زبانان ممنوع کرده است اما در ا
 وصیت نامه برای من مجلس عزا نگیرید چون من به چیزی که می‌خواستم رسیدم و برای امام حسین (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها ) مجلس بگیرید و گریه کنید. پشت سر ولی فقیه باشید و با بصیرت، چون همین ولی فقیه است که باعث شده ایران از مشکلات بیرون بیاید. از خواهران می‌خواهم که حجابشان را مثل حجاب حضرت زهرا رعایت بکنند نه مثل حجاب‌های روز، چون این حجاب‌ها بوی حضرت زهرا(سلام الله علیها) را نمی‌دهد. جهان در حال تحول است دنیا دیگر طبیعی نیست،امام ز
پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری تشییع شد
تاریخ ایجاد در 04 بهمن 1397 | ساعت 10:11
صبح امروز پنجشنبه 4 بهمن‌ماه، پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون شهرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
به گزارش یافته، شامگاه 2 بهمن 97، حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون جوان شهرستان خرم‌آباد و فرزند روحانی خوشنام حضرت آیت‌الله سید یدالله صدری پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، به ملکوت اعلی پیوست.
سید محمد صدری قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن
تاریخ انتخابات مجلس 98 و کلیات برنامه زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۲۱: بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه
۹۸/۹/۱۷ تا ۹۸/۹/۲۶: بررسی صلاحیت
بسم اللهزمان‌شناسی نیز عنصر دیگری است که حماسه 9 دی را تبدیل به یک رویداد تاریخ‌ساز در کتاب انقلاب اسلامی ایران نموده است. به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران و صاحب نظران اگر حماسه 9 دی در تاریخ مشخص خودش روی نمی‌داد مطمئنا تاثیر شگرف خود را دارا نمی‌بود.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شرارت آمریکا به دلایل مختلف بیشتر است، مخصوص این شخصی هم که حالا در رأس دولت آمریکا است، نیست، بلکه سیاستشان این است. به من گزارش دادند که در همین قضایای اخیر، کنگره‌ی آمریکا در سالهای ۹۶ و ۹۷، ۲۲۶ طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی، یا تصویب کرده، یا ارائه کرده! ۲۲۶ طرحِ ضدّیّت و خباثت علیه جمهوری اسلامی. حالا البتّه اینجا من یک گِله‌ای هم از مجلس خودمان بکنم: مجلس شورای اسلامی خودمان چند طرح و لایحه در مقابل خباثتها
مجلس سنا
وظیفه اصلی مجمع تشخیص مصلحت که انتصابی است، رفع اختلافات قوای سه گانه است. پس مجلس سنا نیست. اکثر نمایندگان مجلس اذعان دارند که دیگر مجلس در راس امور نیست. این مجلس رنگ و بوی  محلی دارد.ما برای مباحث کلان کشور نیاز به مجلس سنا داریم. تا نیروی هر دو مجلس تازه باشد. و لزوم اصلاح قانون اساسی خیلی زیاد است. اصولا مجلس سنا باید اکثرا از پختگان مجلس محلی شد. فردی که چندها دوره نماینده ی مجلس بوده  پخته است و قانون کشور ر می داند جایگاهش مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت است.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت است.
گفتنی است، علت استیضاح  زنگنه «حذف کارت سوخت» و «عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها» عنوان شده است.
استیضاح کنندگان وزیر نف
26 فروردین مجلس قانونی را در رابطه با نحوه تامین منابع مالی تبلیغات انتخاباتی و هزینه‌کرد آن‌ها تصویب کرد، وقتی این قانون را میخوانید احساس خواهید کرد که در حال مطالعه نوشته ای در رابطه با آشنایی با شیوه های تامین مالی و هزینه کرد منابع مالی انتخابات هستید، در واقع در این زمینه ما هیچ قانونی نداریم، این قانون اولیات دانش مالی را ندارد. عجیب اینجاست که در کشور ما که به ازای هر سال یک انتخابات داریم چنین قوانینی دیده نشده است.
 
 
به گزارش راه
 
در رثای آیت الله بطحایی(ره)
 
از مجمع علم فقه پیری کم شد
از پهنه عقل و عشق میری کم شد
مردی که به چهره داشت نور تقوی
از جبهه اتقیا امیری کم شد
اندر ره نشر دین بسی کرد تلاش
از مذهب جعفری سفیری کم شد
پروده به دامنش بسی دانشجو
از حوزه علمیه هژیری کم شد
اهل عمل و مؤلفی ژرف نگر
از مجلس خبرگان کبیری کم شد
بر کرسی درس گفته قال الصادق(ع)
از جمع معلمان دبیری کم شد
از هجر غریبانه او چشمان خیس
از جرگه صالحان شهیری کم شد.
بیژن شهرامی
26اسفند98
باسلام جلسه انجمن کاراته شوتوکان jkA استان فارس درتاریخ 97/10/7 برگزار شد
با حضور رئیس هیئت کاراته استان فارس جناب اقای احمد مبارکی واعضاء جدید هیئت رئیسه درسالن کنفرانس بهداری وبهداشت صنعت نفت فارس برگزار گردید وپس از بحث وتبادل نظر درپایان احکام مسئولیت اعضاء هیئت رئیسه ونایب رئیس ودبیر ونمایندگان شهرستانها ومسئولین کمیته ها ابلاغ واهداگردید.
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها