نتایج جستجو برای عبارت :

گل رونالدو به منچستریونایتد، زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا

گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
همانطور که میدانید مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال که دنیا به خودشان است دیده اند ولی همیشه این مشکل به وجود می اید که کدام از دیگری بهتر است
این مسئله آنقدر پیچیده شده که دانشمندان با کمک ابرکامپیوتر ها به مقایسه مسیو رونالدو پرداخته اند و در نهایت مسی با نمره بالا تری نسبت به رونالدو در رتبه بالاتر قرار گرفت اما نمیتوان فقط این را در نظر گرفت جام هایی این دو بازیکن در طی این سال ها برای باشگاه و کشورشان به دست اوردن هم بسیار م
به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد باعث افتخارم است. به نظرم تا زمانیکه این رکورد بوده ملت ایران نیز همه افتخار می کردند. این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای تمام مردم ایران است.
وی افزود: اصلا نارا
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی امروز فیفا لیست برترین‌های فوتبال جهان در سال 2019 را اعلام کرد و بهترین های فوتبال مردان و زنان دنیا در سال جاری، برای کسب عنوان بهترین سال با هم رقابت می کنند.
نکته جالب توجه این است که لیورپول با چهار نماینده در دو بخش، بیشترین سهم را در لیست اعلام شده دارد. ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و سادیو مانه سه بازیکن این تیم هستند که با دیگر فوق ستاره هایی مثل مسی و رونالدو رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان و ت
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جمع بندی کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو و کودکان سوری :
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در پیامی ویدئویی گفت: این پیام برای کودکان سوریه است. خیلی خوب می دانیم که شما سختی های زیادی کشیده اید. من بازیکنی بسیار مشهور هستم اما شما قهرمانان واقعی هستید. امیدتان را از دست ندهید. جهان از آن شماست. ما با شما هستیم.
لینک ویدیو
 
همچنین وی در صفحه اینستاگرام خود این عکس را بارگذاری کرده است :
ادامه مطلب
رامون کالدرون (مدیر سابق رئال) :وقتی فرگوسن فهمید که رونالدو می خواهد به رئال برود با شرایطی مشابه او را به بارسلونا پیشنهاد داد
به رونالدو گفت که میتواند برود اما فقط به شرطی که به بارسا برود ، با این وجود رونالدو تعهد و تعصبش به رئال را نشان داد و به همین خاطر به برنابئو آمد
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
چلسی و آرسنال با برتری مقابل رقبا به فینال لیگ اروپا راه یافتند تا جمع
انگلیسی های حاضر در فینال رقابت های اروپایی تکمیل شود. به این ترتیب نه
تنها در فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا، یک جدال تمام انگلیسی
خواهیم دید، که در سوپر جام اروپا نیز این چنین خواهد بود.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
یوونتوس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آمستردام به تساوی 1-1 دست یافته و بخش زیادی از راه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را طی کرد.
 
یوونتوس ابتدا و در اواخر نیمه اول توسط کریستیانو رونالدو به گل رسید. ستاره پرتغالی روی ارسال تماشایی ژائو کانسلو موفق شد با یک ضربه سر شیرجه ای و تماشایی دروازه اونانا را باز کرده و گل مهمی در مسیر صعود احتمالی بیانکونری به جمع 4 تیم به ثمر برساند.
 
رونالدو تا به حال 11 بار با ضربه سر در مراحل
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی:[kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu]؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)،[۳] که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.
او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکورد
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و باشگاه یوونتوس ایتالیا به تازگی در جدیدترین مصاحبه خود از فقر شدید خانواده اش در دوران کودکی خبر داد.
رونالدو در اینباره گفته بود: خانواده ام واقعا فقیر بودند. من با لباس‌های کهنه و پاره ام برای خودم توپ می‌ساختم و تمرین فوتبال می‌کردم. من حتی پول غذا خوردن نداشتم!   می‌خواهم ناجی زندگی ام (خانم الدا) را پیدا کنم. الدا کسی بود که در رستوران همبرگر اضافی مردم و یا غذایی اضافه به من می‌داد تا از گ
فوتبال ایتالیا در فصل گذشته روزهای خاطره
انگیز، جذاب و البته تلخی را به خود دید. از حضور رونالدو در فوتبال
ایتالیا گرفته تا درخشش غیرمنتظره آتالانتا، خداحافظی ده روسی و رفتارهای
نژادپرستانه هواداران. در این گزارش نگاهی به فصل 2018-2019 سری آ خواهیم
داشت؛

ادامه مطلب
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.   او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
عکس پروفایل کریستیانو رونالدو : یک مجموعه ی عالی از عکس ها و والپیپرهای بسیار زیبا و شگفت انگیز ستاره ی فوتبال جهان رو براتون جمع کردیم.
 
دیدن و دانلود این عکس های پروفایل برای طرفداران کریس نه تنها خالی از لطف نیست بلکه که واجبه!
شما دوست دارید تصاویر ستاره ی محبوبتون رو توی لباس کدوم تیم ببینید؟ 
نکته مهم اینه که از لباس تیم های مختلف این عکس ها جمع آوری شده تا هر کسی با هر سلیقه ای بتونه ازشون استفاده کنه.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای پس
رکوردزنی های لیونل مسی بالاتر از رونالدو
آنا:لیونل مسی با ارائه آمار گلزنی بهتر از کریستیانو رونالدو، بالاتر از این بازیکن قرار گرفت.
ورزش فوتبال بالغ بر 10 سال است که تحت تأثیر دو فوق ستاره قرار دارد و تمامی علاقه مندان به این ورزش، هر دو بازیکن را می شناسند. 
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با ارائه نمایش های خارق العاده در زمین فوتبال باعث جذاب شدن این ورزش شده اند و عملکرد آن ها همواره زیر ذره بین کارشناسان قرار گرفته است. یکی از مواردی که د
 
 
زادروز:  5 فوریه 1985
زادگاه : مادیرا -پرتغال 
قد: 1.87
 
کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی است که در حال حاضر در تیم یوونتوس ایتالیا توپ میزند.
خیلی ها وی را به خاطر عملکرد فوق العاده اش یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ میدانند
او فوتبالش را در اندورینها شروع کرد سپس به ناسیونال رفت و بعد از ان به اسپورتینگ لیسبون پیوست
وی توانست در سال 2003 نظر الکس فرگوسن سرمربی محبوب منچستر یونایتد را جلب کند و به تیمش ملحق شود.
در سال 2004 اولین جام خو
بازگشت هایی دراماتیک، یک فینال تمام انگلیسی، آژاکسی فوق العاده و برخی قهرمانان غیرمنتظره. تورنمنتی که در یادها می ماند.
فصل
گذشته لیگ قهرمانان همچون همیشه پر بود از لحظات تلخ و شیرین. پر بود از
گل ها، حسرت ها، خاطرات و دستاوردها. اما اتفاقات فوق العاده زیادی در فصل
گذشته رقم خورد که می تواند فصل 2018-2019 را ملقب به بهترین تورنمنت تاریخ
لیگ قهرمانان کند. اما چرا؟
ادامه مطلب
رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان، یک جورایی به مد و استایل خودش اهمیت می دهد و کلا خیلی پروو و دختر کش شده است. وی همچنین برای اینکه بدن خودش را روی فرم نگه دارد تمرینات بسیار سختی را هم انجام می دهد. از قضا رونالدو هم قد بلندی دارد و هم سرشونه های پهن و شکمی شش تیکه دارد که در کل هر لباسی را که او بر تن کند، زیبا به نظر می رسد.
استایل و نوع پوشش رونالدو
از جمله از این لباس ها می توان به کت شلوار زیبای او اشاره کرد که موقع انتخابی برای بهترین با
شاید روزی برف آفریقا را سفیدپوش کند و یا بشر قادر بر زندگی روی مریخ شود، اما تا روزی که فوتبال وجود دارد مردم از مقایسه ی بین مسی و رونالدو دست برنخواهند داشت. بد نیست در اینجا کمی هم از نظر علمی به بررسی و مقایسه ی ویژگی های فیزیکی، روحی، ذهنی و مهارت های این دو فوق ستاره بپردازیم.

ادامه مطلب
چه بازی ای بود دیشب.
سر پنالتی پرتغال یه لحظه خودمو جای بیرانوند تصور کردم، تمام تنم لرزید. گرفتن پنالتی رونالدو چیز کمی نیست.
طارمی جان آخه چرا فرزندم؟چرااا؟(این فقط یه گله است وگرنه طارمی از وقتی که پرسپولیس بود، بازیکن محبوب منه)
همیشه رونالدو رو بیشتر از مسی دوست داشتم ولی دیشب تا تونستم فحشش دادم:||
کواریشما از کجا پیداش شد آخه؟ لامصب این دو بازی قبلی کجا بودی پس؟ گل طلاییت رو به مراکش میزدی خو:(
بعد از بازی سردرد وحشتناک داشتم و مثل ابر ب
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
کاترین مایورگا که سابقاً مدل بوده ادعا کرده که کریستیانو رونالد در هتلی به نام Hotel Palms Place و در شبی که در بیرون از هتل با هم آشنا شده اند، به اتاق این بازیکن مشهور فوتبال رفته و در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.
بر اساس یک ایمیل افشا شده، DNA کریستیانو رونالدو با مدارک مربوط به ماجرای تجاوز او در لاس وگاس تطابق داشته و او به وکیل خود گفته که در این ماجرا، زن مورد نظر به او گفته که دست از کارش بردارد.
در بخشی از ایمیل هایی که توسط پلیس و مقامات قضای
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
رویارویی بدل‌های مسی و رونالدو در ایران!
به نقل از روزنامه شهروند، چند وقتی می‌شود که درجامعه با یک پدیده بسیار جالب مواجه شده‌ایم. در ایران دوپدیده‌ای ظهور کرده‌اند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به ستاره‌های بارسلونا و رئال‌مادرید دارند که این مسأله حتی باعث شهرت جهانی آنها شده است. درست است که بالاترین افراد همان اشخاص خلاق، با اراده‌ و پرتلاش هستند که برای خود شهرت، محبوبیت و ثروت دست و پا می‌کنند،‌ اما انگار با تبدیل‌شدن به چهره‌
مهاجمی که پس از حاشیه‌های زیادی که فصل گذشته داشت از سوی باشگاه اینتر در لیست فروش قرار گرفته است. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد باشگاه یوونتوس با تأیید کریستیانو رونالدو پرتغالی که پذیرفته ایکاردی 26 ساله زوجش در خط حمله بانوی پیر شود، در جذب این مهاجم آرژانتینی مصمم‌تر شده و برای این کار وارد مذاکره با باشگاه اینتر خواهد شد.
این نشریه ایتالیایی مدعی شد رونالدو معتقد است با حضور مائورو ایکاردی، فضا در زمین برای حرکات او د
وقتی رونالدو جوان بود خیلی تمارز میکرد .
و بیشتر ان ها را اوت می زد. از سن 19 سالگی فوتبال را شروع کرد.
در 4 سال 1 گل زده است و 17 پنالتی اوت زده است .
اما الان 101 گل زده است د دومین مهاجم دنیا است.
فقط 4 دروازه بان پنالتی رونالدو را گرفته اند.رونالدو سابقه ی بازی در تیم های منچستر یونانتد و رال مادرید و یوو نتوس را داشته است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بازی سه، علو ستاره پرتغالی در روزهای اخیر به دشواری جالبی طرفداران خود را به پیروی از وصیت های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا فراخوانده بود. بوسیله عنوان مثال او چند روز پیش با انتشار ویدئویی که در آن مشغول ضدعفونی کردن دست های کودکان خود بود، از هوادارانش درخواست کرد که بهداشت را به شکل شدید بزرگداشت کنند. درون همین رابطه ساعاتی پیش کریستین رونالدو  فوق هنرپیشه پرتغالی یوونتوس ویدئوی دی
سن =35
قد=88
نام کامل =کیریستیانو رونالدو دوس سانتوش اویرو
پست=مهاجم-وینگر چپ
زادگاه=پرتغال-مادیرا
باشتگاه کنونی=یوونتوس
شماره ی پیراهن=7
باشگاههای حرفه ای=   2003 -2002 اسپورتینگ بی    گل=0   بازی=2
                                 2003 -2002 اسپورتینگ               3           25
                                 2009 -2002 منچستر یونایتد         84         196
                                 2018 -2009 رئال مادرید              311       292
                                         -2018 یوونتو
  اسطوره فوتبال ایران اعلام کرد که فوق ستاره پرتغالی تنها کسی است که می تواند رکورد او را بشکند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد
ه گزارش ویکی اسپورت ورزشی به نظر می رسید روملو لوکاکو خرید بعدی اینتر باشد اما حالا او در آستانه معاوضه با پائولو دیبالا و انتقال به یوونتوس قرار گرفته است و کریستیانو رونالدو یکی از حامیان حضور او در تورین بوده است.
طبق ادعای دیلی میل، همانطور که مائوریتسیو ساری در هفته های اخیر بارها تاکید کرده قرار است از کریستیانو رونالدو به عنوان وینگر چپ در ترکیب خود بهره گیرد و احتمالا این تیم از روش 3-3-4 در فصل پیش رو بهره خواهد برد و لوکاکو در وسط مثل
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ ق
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
بنا به اطلاعات بدست آمده از منابع غیر رسمی بعد از بازی پرسپولیس و السد
کریستین رونالدو با ژاوی گفتگوی محرمانه ای داشته است، باخت السد در مقابل پرسپولیس جای خود داشت و بسیاری را ناخوش حال کرد و ملت شریف ایران عزیرمان را خوشحال ولی در این بین طعم تلخ محار شوت کریستین تو جام جهانی توسط علی بیرانوند عزیز را ژاوی هم چشید، و گفتگوی کریس و ژاوی در واقع ابراز همدردی کریستین با ژاوی بوده و گفته میشود که کریس گفته ژاوی ناراحت نباش اون علی بیرانوند کم
لیورپول شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید با فتح جام لیگ قهرمانان اروپا تعداد جامهای قهرمانی مهم خود را به عدد 42 رساند و از این نظر به رکورد رقیب بزرگش در انگلیس، منچستریونایتد رسید. لیورپول و منچستریونایتد حالا از حیث تعداد جامهای مهم، پرافتخارترین تیمهای فوتبال انگلیس هستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، هم گذاری پیاده روی اروپا، کانون منچسترسیتی را بوسیله فکر پوشیدن پیراهنی که داخل ابتدای بازی برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم در آن بزرگ تیز از حد معمول بود، جزا کرد. بر بنیان قوانین یوفا، لوگوی سرپرست مالی کمیسیون ها در پایین لوگوی جماعت باید کوچک خیس از ۲۰ سانتی متر باشد، اما لوگوی روی پیراهن سیتی ارشد تر از این کمیت بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این باشگاه شد. ا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا، مجتمع منچسترسیتی را به فکر پوشاندن پیراهنی که داخل ابتدای ورزش برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم درون آن بزرگ تر از اندازه معمول بود، جریمه کرد. پیاده شدن اساس قوانین یوفا، لوگوی حامی مالی مجلس ها در پایین لوگوی کانون باید کوچک تر از ۲۰ سانتی متر باشد، ولی لوگوی روی پیراهن سیتی بزرگ تر از این اندازه بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این کانون شد.
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
کریستیانو رونالدو

رونالدو در سال ۲۰۱۸
اطلاعات شخصی
نام کامل
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو

زادروز
۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ ‏(۳۴ سال)

زادگاه
فونچال، مادیرا، پرتغال

قد
۱٫۸۷ متر (۶ فوت ۲ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
یوونتوس

شمارهٔ پیراهن
۷
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۳–۱۹۹۵
آندورینها

۱۹۹۵–۱۹۹۷
دیپورتیوو ناسیونال

۱۹۹۷–۲۰۰۲
اسپورتینگ
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۲–۲۰۰۳
اسپورتینگ بی
۲
(۰)

۲۰۰۲–۲۰۰۳
اس
کریستیانو رونالدو

رونالدو در سال ۲۰۱۸
اطلاعات شخصی
نام کامل
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو

زادروز
۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ ‏(۳۴ سال)

زادگاه
فونچال، مادیرا، پرتغال

قد
۱٫۸۷ متر (۶ فوت ۲ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
یوونتوس

شمارهٔ پیراهن
۷
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۳–۱۹۹۵
آندورینها

۱۹۹۵–۱۹۹۷
دیپورتیوو ناسیونال

۱۹۹۷–۲۰۰۲
اسپورتینگ
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۲–۲۰۰۳
اسپورتینگ بی
۲
(۰)

۲۰۰۲–۲۰۰۳
اس
مشکلاتی که کرونا برای اروپا ایجاد کرده است. در حالی که کشور ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار مبتلا به کرونا را دارند و به شدت از لحاظ امکانات پزشکی ، نیازمند کمک از اتحادیه اروپا (که عضو آن هستند) می باشند، به جای اتحادیه اروپا، مصر اقلام پزشکی به این کشور ها می فرستند! فیلم را ببینید.
در زمان های قبل ویدیو چک نبوده است . ارژانتین و انگلیس میخواستند ذر فینال جام جهانی بهم رقابت بکنند . در دقیقه ی 86 مارادونا در وازه ی انگلیس را باز کرد اما با دست . 
نساجی تیمی است که بیشترین گل بخدی در ایران را دارد .
ایا میدانستید رونالدو در بارسلونا بازی کرده است ولی رونالدو برزیلی که شماره ی 9 بارسلونا بوده است .
ایا مدانستید منچستر سیتی در 38 بازی 104 امتیاز اورده است .
ایا میدانستید بهترین گل در بازی پرسپولیس و استقلال را کریم باقری زده است .
خلاصه بازی دیشب منچستر سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصـه بازی منچسترسیتی 4
طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
اوایل زندگی
ریبری در شهر بولون-سور-مر در ۷ آوریل ۱۹۸۳ زاده شد. او به همراه خانواده‌اش در محله‌ای فقیر نشین در حومه شهر زندگی می‌کرد. هنگامی که دو سال داشت، همراه با خانواده‌اش دچار یک تصادف با کامیون شدند. ریبری دچار جراحت شدیدی شد که سبب شد بیش از صد بخیه بخورد و دو زخم برایش به یادگار ماند، یک زخمی طولانی در سمت راست صورتش و زخمی دیگر در میان ابروهایش. او پیش از پیوستن به استاد برستوا در سال ۲۰۰۳، به همراه پدرش به عنوان کارگر ساختمان کار می
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در جدیدترین اظهار نظر خود گفته بازیکنی وجود ندارد که از او بیشتر گل زده باشد.
به گزارش گروه ورزشی عصرحباد؛ تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و لیتوانی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال پرتغال توانست با نتیجه ۵ بر یک در این دیدار به پیروزی برسد. کریس رونالدو بعد از این پیروزی و رسیدن رکورد ۹۳ گل ملی گفت: آیا بازیکنی هست که بیشتر از من گل زده باشد؟ به نظرم بازیکنی وجود
تیم فوتبال شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.
شهر خودرو که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این دیدار در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار شد.
شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل تیم الهلال عربستان شکست خورده بود به دنبال پیروزی در این جدال ب
به گزارش همشهری آنلاین و بوسیله نقل از دپورته کواترو، لیونل مسی فوق هنرمند آرژانتینی آویشن پیاده روی بارسلونااسپانیابه دلیل مسری ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبالی مختلف در اروپا از جمله لیگ قهرمانان و لالیگا، دستمزد سالیانه خود را که بالغ بر ۵۰ میلیون یورو  وجود را به ۱۵ میلیون کاهش قسط. لازم به ذکر است که پیش از این مسی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو هم بابت مبارزه با این بلای ناگهانی به بیمارستان ها معاون کرده است. عدم ارامش ستاره ه
خلاصه بازی دیشب تاتنهام منچستر سیتی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاتنهام 3 گزارش انگلیسی
۱۳۹۵ ۰۹ ۱۳ ۱۹ ۲۷ لینک کوتاه به به هر حال دو منچسترسیتی 1 3 Error loading player No playable sources ستاندن Like ۰ نگران . طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در ترکیب احتمالی تیمش مقابل لیون فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت روسیه فردا(چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:30 به مصاف تیم لیون فرانسه می رود.در این راستا سایت انگلیسی «thestatszone»، ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب زنیت قرار دارد.

انتهای پیام
د
شخصیت « جان رامبو » یکی از قدیمی ترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می شود که نزدیک به 40 سال از زمان ظهورش در سینما می گذرد. شخصیتی که نخستین بار در دهه هشتاد در فیلم جذاب « اولین خون » (First Blood) به تماشاگران سینما معرفی شد و پس از آن طی چند دهه، 3 دنباله دیگر درباره ماجراجویی های رامبو در کشورهای مختلف ساخته شد که می توان گفت اکثر آنها با استقبال قابل قبولی از جانب تماشاگران مواجه شدند. در مجموع شخصیت جان رامبو را می توان یکی از کلاسیک ترین قهرمانا
فرق ما با بقیه اینکه ریشه ما تو خاکه نه تو آب .
هرگز یادمون نره همه ما یه روزی میمیریم و باید به جز مال و ثروت برای آیندگان ، الگو به ارث بزاریم و این الگو نشانه ریشه ای که در خاک پاک و قهرمان پرور کشورمون تنیده شده . مثل گذشتگان باشیم . هیچ کشوری به اندازه ایران قهرمان به خودش ندیده ، غربی ها میخوان ریشه مارو مثل مال خودشون سست  کنند و برای همین هر روز تلاش میکنن که ما به جای قهرمانان و پهلوانان کشورمون ، ابر قهرمانان خیالی اونارو بپرستیم . دنیا
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
جام ها در دنیای فوتبال استعاره ای از شکوه این ورزش هستند؛ اشیایی که فراتر از ارزش مادی شان، اعتبارشان را از آدم هایی می گیرند که آنها را بالای سرشان برده اند. تکه هایی از دنیای فوتبال که برخلاف تغییرات محیط اطراف شان ثابت مانده اند؛ بازیکنان، مربی ها، ورزشگاه ها و لباس تیم ها مدام در حال تغییر و وفق دادن خودشان با شرایط و تکنولوژی زمانه هستند. اما جام ها تنها عناصر ثابت دنیای فوتبال اند. جام جهانی قدمتی چهل و پنج ساله دارد و کاپ لیگ قهرمانان
نقل مکان رونالدو به خانه اجاره‌ای در پرتغال
کریستیانو رونالدو عمارت لوکس خود در پرتغال را ترک کرده و به همراه خانواده‌اش به خانه‌ای اجاره‌ای در یک دهکده ماهیگیری نقل مکان کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که از زمان شیوع بحران کرونا در کشورش پرتغال به سر برده و در عمارت لوکس خود در زادگاهش مادیرا در قرنطینه به سر می‌برد، بعد از گذشت مدتی از این قرنطینه از زندگی در چاردیواری این خانه خسته شده و با اجاره یک خانه در دهکده‌ای م
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
دو تیم اتلتیکو مادرید و یوونتوس در جریان لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.
به همین بهانه می خواهیم ارزش مالی دو تیم را بررسی کنیم.
تیم یوونتوس با اینکه کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد اما دارای ارزش مالی کمتری است.
یوونتوس دارای ارزشی بالغ بر 797.5 میلیون یورو است و سه بازیکن گران قیمت این تیم نیز به ترتیب دیبالا با 110 میلیون، رونالدو با 100 میلیون و پیانیچ هم با 70 میلیون یورو هستند.
آن طرف، تیم مادریدی ارزشی 913 میلیون یورویی دارد.
آنتو
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
کارت ها و مصدومیت ها: به جز کارت های قرمز حین بازی، کارت ها هیچ پیامدی ندارند و مصدومیت ها همانند دیگر تورنمنت ها ثبت می شوند.نگرش تیم: اثر نگرش دست گرمی/بازی فصل در افزایش/کاهش روحیه کمتر از مسابقات معمولی در لیگ یا حذفی است. البته اثر این دو نگرش بر ریت هافبک در حین بازی همانند دیگر بازی هاست.تمرین: بازی در یک مسابقه از لیگ قهرمانان هیچ نقشی در تمرین دیدن بازیکنان ندارد ( یعنی دقایق بازی در لیگ قرمانان، جزء دقایق تمرینی بازیکنان محسوب نمی ش
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
جوردن هندرسون (به انگلیسی: Jordan Henderson) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستاناست که پست تخصصی او هافبک (باکس تو باکس) است. وی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داد و تاکنون در ۵۰ بازی ملی حضور داشته است.[۳] او هم‌اکنون عضو لیورپولاست. در سال ۲۰۱۴ او کاپیتان دوم لیورپول بود و بعد از رفتن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی، کاپیتان اول لیورپول شد.جردن هندرسون به همراه لیورپول در فصل
همیشه یکی از آرزوهای من خرید تور اروپا یا خرید تور دور اروپا بود اما راستش را بخواهید هیچ وقت پول کافی نداشتم و یا اگرهم داشتم اولویت های مهمترین وجود داشت اما حالا تصمیم گرفته ام که هر طوری شده در سال 1399 که به این بدی شروع شد یک تور ارزان اروپا بخرم و بعد از باز شدن مرزها به این قاره که از دید من زیباترین قاره دنیاست یر بزنم.
به نظر شما تور ایتالیا بهتر است یا تور فراسه (تور پاریس) یا به فکر خرید تور اروپای ترکیبی باشم؟
مشاوران وب سایت فاینداتو
کریستین رونالدو
Coronavirus: Cristiano Ronaldo greets non-existent fans and applauds empty stadium before Juventus’ win over Serie A rivals Inter Milan

Cristiano Ronaldo cheekily greeted non-existent fans ahead of Juventus’ Serie A showdown vs Inter on Sunday

Juve secured a 2-0 win over their title rivals thanks to second-half goals from Aaron Ramsey and Paulo Dybala

The result saw Maurizio Sarri’s men leapfrog Lazio at the top of the Serie A table and move nine points clear of Antonio Conte’s Inter
But the game was played without any fans inside Juventus’ Turin stadium following the Italian government’s ruling to ban spectators from attending sporting events until April 3 due to the coronavirus outbreak.
More than 7,000 people have been infected by the deadly
زنگ ورزش راهنمایی که فوتبال بازی می کردیم، دفاع راست وایمیستادم و از همون زمین خودمون سانتر میکردم واسه فرواردها، اون ها هم با سر گلش می کردن. قدرت شوت زنی بالایی داشتم. گزارشگری این جواد خیابانی در حد همون بازی های زنگ ورزش بچه مدرسه ای هاست نه لیگ قهرمانان اروپا.
آخرین باری که فوتبال کردم رو یادم نیست.
یکی از بچه های شرکت می گفت چرا سیگار نمی کشی؟ گفتم چون از بابام می ترسم. واقعا می ترسم یه روزی بابام ازم عصبانی بشه. ناراحتی مادر رو میشه با ع
کریستیانو رونالدو با چهار گلی که دیشب در بازی پرتغال مقابل لیتوانی به ثمر رساند حالا رکورددار بیشترین گل ملی در میان بازیکنان اروپایی است و به علی دایی در صدر جدول گلزنان ملی دنیا نزدیک می‌شود.
 
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال دیشب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی در مقدماتی یورو 2020 خوش درخشید و در جریان پیروزی 5-1 پرتغالی‌ها چهار گل از گلهای تیم ملی کشورش را وارد دروازه حریف کرد. رونالدو با این گلها حال
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
بِرْنْت لنو (انگلیسی: Bernd Leno؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان و دروازه‌بان آرسنال در لیگ برتر است.
او هنگام بازی در مقابل باشگاه فوتبال چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۲–۲۰۱۱، جوانترین دروازه‌بان تاریخ این مسابقات شد.
 
لنو در جام کنفدراسیون‌ها نیز حضور داشت اما پس از خوردن ۲ گل در اولین بازی آلمان در این رقابت‌ها ترکیب اصلی را تا آخر از دست داد.
 
 
اروپا با جاذبه های زیادی که دارد به یک قطب گردشگری تبدیل شده است که بسیاری از افراد علاقمند هستند حتی برای یکبار هم که شده به اروپا سفر کنند و حتی افرادی هم که به کشورهای اروپایی سفر کردند تمایل دارند که بارها تور اروپا را تجربه کنند. قصد داریم در این مقاله از تور اروپا به شما اطلاعاتی ارائه دهیم که قبل از سفر به اروپا اطلاعات خودتان را کامل کنید و تجربه خوبی را از این سفر به دست بیاورید.
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
BluRay,Next Avengers - Heroes of Tomorrow 2008,x265 HEVC,دانلود Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008 720p,دانلود انیمیشن Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن انتقام جویان آینده قهرمانان فردا,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Heroes of Tomorrow 2008 1080p,دوبله فارسی,قهرمانان فردا,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
مصاحبه لنگلت با Rac1:
"مسی بهترین بازیکن دنیاست و قرار گرفتن در جلوی اون سخته"
"حرکت گریزمن برای انتشار فیلم قرار اشتباه بود ولی اون الان اینجاست و یک بازیکن مفید برای حال و آینده تیم ماست"
"فاتی بازیکن با استعدادیه و شایسته حضور در تیم اوله ولی نباید به اون فشار آورد"
"اخراجم مقابل ختافه درست بود و در هر دو صحنه باید کارت زرد میگرفتم"
"دمبله در پیش فصل به سختی خودش رو آماده کرد و میخواد که بهترین فرم خودش رو نشون بده و امیدوارم بتونه بطور مداوم بر
Super Brawl Heroes v1.3.6.1 + Mod – بازی اکشن قهرمانان جنگجو مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Super Brawl Heroes – قهرمانان جنگجو یک بازی اکشن سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی Byte Game برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده  است! با نصب Super Brawl Heroes برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی – پریدنی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه کنید ک
shirazart.blog.ir 
* از حدود ۱۱۰۰۰ سال تا حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد ، در اروپا هیچ اثر و نشانه ای از تمدن و زندگی دیده نمی شود و از همین زمان به بعد است ، که ما شاهد آثار " استون هنج " ( درشت سنگی - خرسنگی) در قسمتهایی از اروپا از جمله در جنوب انگلستان ( سالزبوری) ، جنوب فرانسه و ایرلند هستیم ، که متعلق به اقوام بدوی اروپا هستند .این ساختمانها یا یادمانهای سنگی ، گاهی دارای ابعاد ۲۰ متر و چندین تُن وزن می باشند .
* معماری سنگی " مگالیتیک" ( درشت سنگی) بر حسب نوع
معلمون میگفت هر وقت وضعیت نظام جوری میشه که مردم ناراضی میشن ازش, یکی از دو تیم پرطرفدار کشور(استقلال یا پرسپولیس) با کمک و برنامه ی نظام باید قهرمان شه.بنظرتون چقدر این حرف درسته؟؟؟(با استدلال باشه لطفا)
  نکته:آقا من اصلا فوتبالی نیستم.ته اطلاعاتم اینه که رونالدو بازیکن ریاله مادریده.
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
خبر خوشحال کننده برای فن دایک:عملکرد نامناسب مسی در کوپا! به گزارش ” اسپرت اسکولار “، شاید تا حدود ۲ ماه قبل می شد تصور کرد لیونل مسی بیشترین شانس را برای بردن ششمین توپ طلای خود برخوردار است اما هفته های اخیر برای ستاره ۳۱ ساله آرژانتینی به بدترین شکل ممکن پیش رفت.
 
کابوس آنفیلد و دریافت ۴ گل در لیگ قهرمانان باعث حذف دوباره بارسلونا علیرغم برتری پرگل در دور رفت شد، چند روز بعد آنها در فینال کوپا دل ری هم مغلوب والنسیا شدند و دیشب کورسوی امی
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید امشب مرد اول دیدار تیمش مقابل بارسلونا بود.
 رئال مادرید موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در تعیین قهرمانی لالیگا، با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره به صدر جدول برسد؛ ستاره این پیروزی بدون شک وینیسیوس جونیور، وینگر جوان کهکشانی ها بود.
بیشتر بخوانید:
رئال صدر و ال کلاسیکو را یکجا برد/بارسا تسلیم به معنای واقعی +فیلم
این بازیکن موفق شد در دقیقه 70 و روی پاس عمقی و دقیق تونی کروس وا
 
مدافع مراکشی آژاکس در دیدار برابر تاتنهام یک صحنه جالب و خاص را رقم زد و در اواسط نیمه نخست افطار کرد و روزه‌اش را شکست.در دیدار پایانی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از تاتنهام پذیرایی کرده است.در این دیدار یک صحنه جالب و خاص رقم خورد. نصیر المزراوی بازیکن مسلمان و مراکش آژاکس با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد اما اصرار داشت که روز بگیرد.
او در دقیقه ۲۱ بعد از آنکه مطمئن شد زمان روزه به پایان رسیده در زم
حس هواداران تاتنهام بعد از به صدا در
آمدن سوت پایان بازی شنبه‌ شب مقابل لیورپول قابل درک بود. آن‌ها  با آواز
خواندن از بازیکنانشان تقدیر کردند اما این موضوع، چیزی از درد اولیه کم
نمی‌کند؛ تاتنهام بهترین فرصت برای به دست آوردن بزرگ‌ترین افتخار تاریخش
را از دست داد.
تاتنهام در فینال
مادرید تقریبا دوبرابر لیورپول پاس سالم داشت. آمار شوت‌های داخل و خارج
باکس اسپرز هم بیشتر از لیورپول بود و  الیسون بکر برای بسته نگاه داشتن
دروازه‌اش م
لوییس سوارز

سوارز با اروگوئه در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

اطلاعات شخصی
نام کامل
لوییس آلبرتو سوارز دیاس

زادروز
۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)

زادگاه
سالتو، اروگوئه

قد
۱٫۸۲ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
بارسلونا

شمارهٔ پیراهن
۹
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۳–۲۰۰۵
ناسیونال
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۵–۲۰۰۶
ناسیونال
۲۷
(۱۰)

۲۰۰۶–۲۰۰۷
خرونینگن
۲۹
(۱۰)

۲۰۰۷–۲۰۱۱
آژاکس
۱۱۰
(۸۱)

۲۰۱۱–۲۰۱۴
لیور
لوییس سوارز

سوارز با اروگوئه در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

اطلاعات شخصی
نام کامل
لوییس آلبرتو سوارز دیاس

زادروز
۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)

زادگاه
سالتو، اروگوئه

قد
۱٫۸۲ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
بارسلونا

شمارهٔ پیراهن
۹
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۳–۲۰۰۵
ناسیونال
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۵–۲۰۰۶
ناسیونال
۲۷
(۱۰)

۲۰۰۶–۲۰۰۷
خرونینگن
۲۹
(۱۰)

۲۰۰۷–۲۰۱۱
آژاکس
۱۱۰
(۸۱)

۲۰۱۱–۲۰۱۴
لیور
گردشگری به ویژه از جنبه اقتصادی برای اروپا بسیار مهم است، بطوریکه حدود 10 درصد از GDP اروپا، سهم گردشگری است. در سال گذشته اروپا پذیرای بیش از 500 میلیون گردشگر بوده است اما این جریان دائمی و حجم بالای گردشگران در اروپا چالشهایی را نیز در پی خواهد داشت که البته گردشگری هوشمند قابلیت ارائه راهکارهای زیادی در این زمینه دارد.
ادامه مطلب
در ژانویه 2019 سردار آزمون از روبین کازان به زنیت سنت پتزبورگ پیوست و با عملکرد درخشان خود در زنیت موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ روسیه دست پیدا کند به همین سبب سردار مورد توجه باشگاهی بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.
به گزارش روزنامه Sport Express روسیه، باشگاه لاتزیو به دنبال جذب یک مهاجم برای فصل آتی می‌باشد و گزینه‌های مدنظر این باشگاه فرناندو یورنته اسپانیای از تاتنهام، پتانی از اسپال و در آخر سردار آزمون می‌باشد.
آزمون که تا سال 2022 با این ب
  رئیس فدراسیون فوتبال از خطر حذف یک باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در نشست خبری امروز خود در مورد مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.
 
تاج در مورد خطری که در کمین یکی از نماینده‌های فوتبال ایران برای حضور در لیگ قهرمانان وجود دارد صحبت کرد. 
 
تاج گفت: یک باشگاه ایرانی به دلیل شکایت‌هایی که علیه‌اش مطرح شده همچنان پرونده‌هایی در ارتباط با ا
بوسیله گزارش "ورزش سه"، با اخبار رسمیباشگاه السد قطر ژاوی هرناندز بوسیله عنوان سرمربی متاخر این تیم انتخاب شد و رسما بوسیله نشانی خلیفه اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می نرم. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس قصه سابق بارسلونا را در این امر مدد دهند و به نشانی دستیاران ژاوی برگزینی شده اند. طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از ۱۴ تا ۲۹ جولای ارد
در بازی روز گذشته دو تیم یوونتوس و تیم منتخب جی لیگ کره جنوبی سسینیا پس از آنکه گل دوم منتخب جی لسگ را به ثمر رساند به همراه برخی از هم بازی‌هایش خوشحالی معروف کریس رونالدو را انجام دادند و به وی اشاره کردند.
پس از پایان دیدار سسینا به سمت رونالدو رفت و این ستاره پرتغالی وی را در آغوش گرفت و پیراهن خود را تقدیم سسینیا کرد.
 
تحصیل در اروپا
 
دانشگاه های اروپا از دیرباز به دلیل برتری علمی، تحقیقات دقیق و به روز و ارزش پول بالا بسیار شناخته شده و معتبر انگاشته شده و می‌شوند. طبق رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۸ ، ۳۱ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را دانشگاه‌های اروپایی تشکیل می‌دهند. بنابراین اروپا دومین گروه بزرگ دارای دانشگاه‌های معتبر پس از ایالات متحده می‌باشد. اروپا بیش از ۴۰۰۰ موسسه آموزش عالی دارد که طیف گسترده ای از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی
دیزنی پوسترهای جهانی فیلم Mulan را منتشر کرد که قهرمانان و شخصیت‌های شرور این اثر لایواکشن را به تصویر می‌کشد.
تنها یک ماه تا انتشار فیلم Mulan (مولان) فاصله داریم و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی پوسترهای جهانی شخصیت‌های این اثر لایواکشن را منتشر کرده است که قهرمانان و آنتاگونیست‌های آن را به نمایش در می‌آورد. این فیلم که نیکی کارو وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد ، داستان مولان را روایت می‌کند که به‌خ
  نشریه معروف فرانسوی مدعی شد که یوفا مسابقات جام ملت های اروپا 2020 را به خاطر ویروس کرونا یک سال به تعویق می اندازد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که اتحادیه فوتبال اروپا بزودی با انتشار بیانیه ای مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به خاطر می اندازد.
مهتر از آن مسابقات جام ملت های اروپا 2020 یک سال به تعویق می افتد و این رقابت از تابستان 2021 آغاز خواهد شد.
ویروس کرونا این روز
بزرگترین مسجد اروپا، امروز، اول شهریورماه، در شهر «شالی» جمهوری چچن افتتاح شد.
به گزارش شریعت نیوز این مسجد با حمایت «رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهور چچن و با نام «فخر المسلمین»(افتخار مسلمانان) افتتاح شد و بزرگترین مسجد در سطح قاره اروپا محسوب می‌شود.
این مسجد یک شاهکار معماری اسلامی مدرن است که به سبک چهار ورودی متقارن ساخته شده که ورودی‌ها با یکدیگر مطابقت و در مقابل یکدیگر قرار دارند.
مساحت این مسجد ۹۷۰۰ متر مربع است که ظرفیت ۲۰ هزار نماز
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
 7 سال ار خرید مودریچ گذشت. بازیکنی که آنچلوتی اون رو همه کاره میانه میدان کرد و تاثیر مهمی در یکی از طلایی‌ترین دوران های تاریخ باشگاه داشت
لوکیتا در این مدت 15 جام برد : 4 قهرمانی اروپا ، 4 جام باشگاه‌ های جهان، 3 قهرمانی سوپر جام اروپا ، 1 لیگ ، 1 جام حذفی و 2 سوپر جام اسپانیا
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
فوتبال در اروپا به دلیل شیوع گسترده کرونا موقتا به حالت تعلیق در آمده و مشخص نیست که از چه زمانی شاهد شروع مجدد رقابت های فوتبال خواهیم بود.
اسپانیا که پس از ایتالیا دومین کشور با بیشترین مبتلا در اروپا محسوب می شود نیز در قرنطینه کامل قرار دارد و تمام رقابت های ورزشی در آن تعطیل است.
ادامه مطلب
یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.
گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
کتاب چهارم اضافه شد. 
نویسنده این سری، ریک ریوردن، نویسنده معروف سری پرسی جکسون، قهرمانان المپ و سی و نه سرنخ است. این سری ادامه قهرمانان المپ هست و تا الان تقریبا همه شخصیت های کتاب قبلی اومدن. 
اگه تا اخر قهرمانان المپ خوندید میدونید که بر سر اپولو چی میاد و این سری ادامشه. به نظر من بخونید چون با اینکه اپولو و مگ شخصیت اصلی هستن، انابث و پرسی و پایپر و جیسون و لئو و کالیپسو و فرانک و ... حضور واقعا مهمی دارن. 
خلاصه کتاب: 
بعد از به خشم اوردن پ
باشگاه الشارجه امارات فردا شب در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است. دیداری که می‌تواند یکی از چراغ‌های پرسپولیس در مسیر صعود را روشن کرده یا امید‌های تیم سرخپوش پایتخت برای رفتن به دور بعدی را از بین ببرد، اما الشارجه شرایط بسیار بد و عجیبی را سپری می‌کند. ین تیم در ۵ بازی گذشته خود در لیگ امارات ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه می‌بیند و خط دفاع متزلزل و دروازه‌ای نامطمئن دارد.
"پسران بد" بازگشتند 
قهرمانان دوران کودکی ما دیگر همان مردانی نیستند که قبلاً بودند. سینما در حداقل پنج سال اخیر چیزی را به ما نشان داده که در آن قهرمانان بزرگ هم به زانو در آمده اند. برای مثال در سال ۲۰۱۵ راکی را دیدیم، مردی که روزی با چهره ای خونین اما خونسرد، آرواره های ایوان دراگو مخوف را درهم می کوبید، حالا در زندگی اش سقوط کرده است، و حتی به سرطان هم مبتلا شده، یا در سال گذشته آرنولد را با ترمیناتور جدیدش داشتیم، که نه تنها دیگر مو و چهره
شرکت خودروسازی نیسان در راستای خروج از بحران فروش محصولاتش، بنا دارد ظرف
۱۸ ماه آتی تمامی شاسی‌بلندهای خود در اروپا را با یک مدل جدید جایگزین
کند. نیسان اکنون بیشتر فروش خود را از فروش محصولاتی نظیر شاسی‌بلند
کامپکت قشقایی، جوک و شاسی‌بلند ایکس‌تریل کسب می‌کند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها