نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی نرم افزار revit

مزایای یادگیری نرم افزار رویت
رویت یک نرم افزار طراحی نقشه در بین سایر نرم افزارهای معماری است که در زمینه مدلینگ ،به یک نرم افزار کلیدی در جامعه AEC تبدیل شده است.نرم افزار رویت یک نرم افزار طراحی معماری است که موجب ایجاد تغییرات بسیاری در drafting و مدل سازی شده است.
میزان
فروش بالای این نرم افزاردر بین سایر نرم افزارهای معماری ،نشان این است
که در بین سایر نرم افزار ها محبوبیت زیادی را در بخش نرم افزارهای BIM
دارد .(BIM به معنی مدلسازی اطلاعات ساخ
آموزش فرمول نویسی در نرم افزار Revitفرمت : pdfتعداد صفحات : 39مقدمه :یادگیری پارامترها در نرم افزار Revit یکی از موارد بسیار مهم و ضروری است و می‌بایست از این ویژگی مفید به خوبی و نهایت استفاده را داشته باشیم. اما شاید اکثر دوستانی که با Revit آشنایی دارند تصور می‌کنند استفاده از پارامتر در رویت بسیار پیچیده است و اغلب کاربران Revit در نهایت به همان پارامتر‌های پیش فرض و عمومی بسنده می‌کنند. برای پی بردن به اهمیت پارامتر‌ها در Revit باید توجه داشته باشی
آموزش ادغام نرم افزار رویت
بیابید که چگونه به طور موثری یک آموزش ادغام نرم افزار رویت مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max ببرید.
در این دوره ، آدام کرپسی به تجارت بنیادی گذشته می پردازد و یک روند کار ساده را ارائه می دهد که مدل های Revit را برای سازگاری در رندر و برنامه ریزی با 3ds Max تقویت می کند.
به عنوان جنبه اصلی این فرایند کار ، آدم در حال بهبود مدل Revit برای کرایه ، جداسازی شبکه های عظیم و بهترین شیوه های کرایه است.
در 3ds Max ، او به ارمغان آوردن یک مدل Rev
آموزش رندرینگ در رویت
آیا می خواهید از پروژه های Revit خود رندرهای عکاسی ایجاد کنید؟ آموزش رندرینگ در رویت لازم نیست به جای دیگری بروید. بیاموزید که چگونه با این آموزش های پر سرعت ، می توانید خروجی با کیفیت بالا و مستقیم از Revit ایجاد کنید.
نویسنده Paul F. Aubin روند ایجاد را با ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود آغاز می کند. سپس او جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را اضافه می کند و نحوه استفاده از ویرایشگر مواد Revit را برای شخصی سازی سطح ها و س
آموزش Revit : AR و VR Workflows
به دست آوردن نتایج پایدار در واقعیت تولید رایانه با اسناد Revit بستگی به یادآوری بهترین شیوه ها به طور کامل از طریق روش پیشرفت دارد.
در این دوره ، بدانید که چرا کامپیوتر باعث ایجاد واقعیت و گسترش حقیقت برای تجارت مفید است.
کدام ابزار برای استفاده در هنگام آموزش Revit : AR و VR Workflows ایجاد نوآوری واضح در طراحی ، ساختمان یا روش توسعه شما.
و چگونه می توان رکورد هایی را در Revit ایجاد کرد که تفسیری از VR را با نتایج شگفت آور انجام می دهند.
Revit Architecture : طراحی خانه
حسابرسی از روند نمایش و توسعه اسناد را از ابتدا تا انتها در Autodesk Revit کنترل کنید.
در این دوره مبتنی بر کار ، برایان مایرز بهترین راه برای استفاده از ابزارهای موجود در Revit را برای ساختن برنامه هایی برای یک کابین به سبک آمریکایی و بدون Revit Architecture : طراحی خانه هیچ گونه آماده سازی می گوید.
برایان برای کمک به تنظیم واقعی وام به ایده هایی که او پوشش داده است ، برایان از طریق تولید یک کار در Revit ، مشارکت عملکردی خود را با ابزارهای ک
آموزش Revit و Dynamo
 
Autodesk Dynamo به مشتریان امکان می دهد آموزش Revit و Dynamo تعداد زیادی از مشکلات برنامه را که در Revit با آن روبرو هستند ، تسخیر کنند.
استفاده از دینامو ، در داخل مبدل ها می تواند دلیل منطقی بصری برای نزدیک شدن به مشکلات نمایشی خود را به روش های حیرت انگیز و فزاینده ای داشته باشد.
این دوره بهترین راه برای استفاده از Revit متنوع را شامل می شود - و کمک مکانیکی از دینامو — برای ساده سازی ساختار و روند اسناد در Revit.
ایده های کلیدی دینامو ، از جمله ن
آموزش Revit : ارائه و مدیریت
 
هنگامی که به خرید بیش از اندازه طرح دستمال نیاز دارید یا کاغذ را دنبال می کنید تا مشتری خریداری کنید ، Revit دارای ابزارهای آموزش Revit : ارائه و مدیریت مختلف سازگار برای نشان دادن گزینه ها است.
در این دوره ، معلم ویلیام کارنی بهترین راه استفاده از Revit را برای انتقال سریع افکار ساختار خود و ارائه گزینه های بیشمار و تختخواب های مختلف به مشتریان می گوید.
نحوه تنظیم انتخاب ساختار ، نظارت بر نمایش ، نمایش مناطق مختلف ساختار
آموزش Revit : طراحی داخلی
 
به راحتی می توان گفت که شما یک برنامه ریز درون هستید که باید از آموزش Revit : طراحی داخلی برای کارهای بعدی خود استفاده کنید؟ آیا باید یک مدل Revit ارائه شده توسط مشتری یا مشاور را ببینید و تغییر دهید؟ این دوره برای شماست.
Chante 'Bright - یک مبانی ترکیبی و کار معلمی در تنظیمات BIM to نحوه استفاده از Revit را برای ساختن مجوز تهیه شده برای طراحی در فضاهای اداری تجاری ، فاش می کند.
نحوه تنظیم تعهد خود ، ایجاد چشم اندازهای اساسی و الگوبرداری
آموزش ( رویت ) Revit : نکات ، ترفندها و عیب یابی
در این ترتیب ، برای هر سازنده آموزش ( رویت ) Revit — چیزی وجود دارد که یادگیرندگان و مشتری های آماده یکسان هستند. هر ویدیو در مورد نوک ، شیرین کاری یا روش تحقیق خاص در Revit قرار دارد.
آیا سوابق CAD را وارد می کنید و برای دستیابی به سازگاری نیاز دارید؟
آیا باید از اندازه گیری های خود سود بیشتری کسب کنید؟
باید اکثر چشم اندازهای یک شرکت را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا تنظیمات صحیح است؟ آموزش ( رویت ) Revit
آیا نی
آموزش Revit و MEP برق
تأیید طراحی آموزش Revit و MEP برق رایانه به ویژه برای متخصصانی که چارچوب های برقی را برنامه ریزی و آزمایش می کنند ، قابل توجه است.
تأیید مجدد MEP نشان می دهد که شما برنامه را در همه جا می شناسید ، و این یک نشانه برای کارفرمایان و مشتریان است که شما یک متخصص قابل اعتماد هستید.
تمرکز کنید که با این دوره آمادگی از مربی تأیید شده Autodesk ، اریک وینگ ، به یک حرفه ای مجوز اصلاح مجدد MEP تبدیل شوید.
او توانایی های خاص تضمین شده  آموزش Revit و MEP برق
آموزش سازه Revit
تأیید Revit Structure نشان می دهد که آموزش سازه Revit شما برنامه را در همه جا می شناسید ، و این یک علامت برای مدیران و مشتریان است که شما یک متخصص قابل اعتماد هستید.
تمرکز کنید که با این دوره آمادگی از مربی تأیید شده Autodesk ، اریک وینگ ، به یک متخصص مجوز Revit Structure تبدیل کنید.
وی امتیازات صریح را که توسط آزمون 35 سؤالی تضمین شده است ، شامل سه قلم اصلی که در راهنمای تأیید وجود دارد ، پوشش می دهد: تلاش مشترک ، نمایش و مستندات.
برای مثال مضامین را مر
رویت برای تجسم
با گسترش پروژه هایی که به طور مداوم در حال ارائه است رویت برای تجسم ، شرکت های طراحی و ساخت و ساز از تمرینات تند و تیز استفاده می کنند.
در این دوره ، در مورد چند تکنیک برای استفاده از Revit برای تهیه تصاویر برای نشان دادن یک مدل ، یا نمایش داده های گرافیکی موجود در یک مدل ، اطلاعات کسب کنید. معلم ویلیام کارنی تنظیمات قابل درک ، گزینه های ویترین واقعی و ایجاد مواد را در بر می گیرد.
همچنین ، او در مورد توضیح دیدگاه های سه بعدی و روش های
آموزش رویت فمیلی
 
اگر از Revit Architecture 2013 استفاده کرده اید ، حتماً متوجه شده اید که کل مدل براساس خانواده هایی است که در محل خود دارید. اگر نمی دانید چگونه خانواده درست کنید آموزش رویت فمیلی ، این دوره از مربی کهنه کار اریک وینگ برای شما برگزار می شود.
این روند ایجاد خانواده و اضافه کردن پارامترها ، عناصر سه بعدی ، خطوط نمادین و مواد را نشان می دهد. در طول راه ، اریک انتخاب قالب ، هواپیماهای مرجع ، اشکال جامد ، اشکال خالی ، خانواده های مستقر در خط
آموزش رویت استراکچر شرکت Graitec

بررسی اجمالی Graitec Graitec یک توسعه دهنده نرم افزار بین المللی Autodesk پلاتین و نمایه ساختاری و ساختاری با حضور در اروپا و آمریکا است. به عنوان شرکای معتبر Autodesk ، مایکروسافت و HP و همچنین به عنوان توسعه دهندگان اصلی Autodesk Advance Steel ، نرم افزار آموزش رویت استراکچر تجزیه و تحلیل ساختاری Robot و مجموعه ای از ابزارهای بهره وری Revit ، تیم Graveec سابقه ارائه راهکارهای موفق را دارد.
آموزش رویت استراکچر CTC Software
نرم افزار CTC یک رهبر جهانی
آموزش رویت 2020
Autodesk Revit امروزه یکی از محبوب ترین آموزش رویت 2020 راه حل های مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. در این دوره به Paul F. Aubin بپیوندید تا او در اصول اولیه Revit 2020 گنجانیده شود ، به معماران و مهندسانی که تازه وارد این نرم افزار هستن ، نشان دهید که چگونه با ویژگی های اصلی آن کار کنند. یاد بگیرید که چگونه یک الگوی را انتخاب کنید؛ سطوح اولیه ، شبکه ها ، اضافه کردن ابعاد را تنظیم کنید. و شروع به اضافه کردن دیوارها ، درها و پنجره ها به مدل خود کنید. پ
آموزش Revit و: با استفاده از ابر نقطه داده
 
آموزش Revit لیست نقاط از اسکنرهای سه بعدی وسیله ای برای نمایش آثار واقعی موجود است. در این دوره ، برایان مایرز شما را از طریق تداخل نقاط ورود به مشاغل Revit شما قدم می زند.
نحوه مشاهده و اندازه گیری نقاط صحیح و استفاده از آنها در نشان دادن مهندسی ، به عنوان مثال ، تقسیم کننده ها ، ورودی ها و کف ها را مشخص کنید. علاوه بر این ، نحوه استفاده از نقاط نقاط را هنگام نمایش چارچوب های مکانیکی ، به عنوان مثال کار تهویه
آموزش Revit 2018
با آجیل و پیچ و مهره های استفاده از Revit 2018 برای طرح ساختاری آشنا شوید. این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای آموزش Revit 2018 باشکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. این دوره جدیدی است که روشهای Revit از ابتدای مرحله شروع می شود. اصول و مهارتهای شغلی عالی بطور مداوم مورد تاکید قرار می گیرند.
برای شروع ، با وضعیت Revit حل و فصل کنید و بدانید که چگونه می توان یک کار را تنظیم کرد و شامل مشبک ها ، سطوح و اندازه گیر
آموزش اساسی Dynamo 2.x
 
Autodesk Dynamo به مشتریان Revit اجازه می دهد آموزش اساسی Dynamo 2.x تا مشکلات خود را با روشهای درخشان تر و سریع تر مقابله کنند.
می توانید اطلاعات را از منابع خارجی تفسیر و تفکیک کنید ، هندسه جدیدی ایجاد کرده و هندسه در سوابق Revit موجود را تغییر دهید - همه از زبان بصری مبتنی بر توپی Dynamo استفاده می کنند.
این کلاس آموزشی باعث می شود شما ایده های اساسی رانندگی برنامه نویسی بصری را با دینامو درک کنید و آنها را در نمایش ترکیبی در Revit بکار بگیرید.
آموزش رویت جزئیات در اتودسک
 
در حالی که Revit ابزاری برای نمایش داده های ساختار است آموزش رویت جزئیات (BIM) - و BIM روشی مبتنی بر مدل 3 بعدی است. پیش نویس و تعیین 2D — بخش های مختلف و مهم در فرآیند کار برنامه Revit هستند.
در این دوره ، Paul F. Aubin چگونگی ساخت ، نظارت و استفاده مجدد از ظرافت های توسعه 2D در Revit را به نمایش می گذارد.
پولس می گوید بهترین روش برای تهیه پیش نویس و افسانه در Revit ، استفاده از خطوط 2D ، قرار دادن قطعات جزئیات و تکمیل جزئیات با درج یادداشت
آموزش رویت 2019
با نکات مهم استفاده از Revit 2019 برای ساخت و ساز ساختمان آشنا شوید.
این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای باشکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است.
این دوره یک کارآموز است که روشهای Revit از همان ابتدای مرحله شروع می شود.
اصول و مهارتهای شغلی عالی بطور مداوم مورد تاکید قرار می گیرند.
برای شروع ، با شرط Revit تسویه حساب کنید ، و بفهمید که چگونه یک تعهد راه‌اندازی کنید و شامل شبکه‌ها ، سطوح و اندازه‌گیری‌ه
آموزش ضروری
 
آموزش ضروری Autodesk Dynamo به مشتریان Revit اجازه می دهد تا دستگاه های سفارشی بسازند تا مشکلات نمایشی خود را به روش های هوشمندانه تر و سریع تر حل کنند.
شما می توانید برای تجزیه اطلاعات ، خواندن و تغییر اطلاعات از منابع خارجی ، ایجاد هندسه در خود دینامو یا تغییر هندسه در سوابق Revit - همه با استفاده از زبان بصری مبتنی بر توپی دینامو - محاسبه کنید.
این کلاس آموزشی شما را به درک ایده های اساسی برنامه نویسی رانندگی دینامو و تقویت از دیدگاه نمای
آموزش رویت برای معماری داخلی
Autodesk Revit دارایی های انتگرال را باز می کند آموزش رویت برای معماری داخلی که به شما امکان می دهد به طور مؤثر طراحی و مقابله با تعهدات خود را انجام داده و ساختارهای خود را تصور کنید.
در این دوره ، نحوه استفاده از Revit را در طی فرایند ساختاری داخل بیابید.
معلم برایان مایرز نشان می دهد که چگونه برنامه سرمایه گذاری خود را مرتب کنید ، تکمیل هزینه ها را به اتاق ها اختصاص دهید ، و مواد جدید و انواع تقسیم کننده های سفارشی را تهی
آموزش رویت برنامه های تجدید نظر
برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.
مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.
اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگ
هوشمند و حرفه ای ، آینده ای پایدار 
فقط به روز نباش ؛ بلکه سالها از همه جلو باش 
رابط قوی بین نرم افزارهای اتوکد و تری دی مکس
برای موفقیت باید خودمون رو به روز نگه داریم و مدام به فکر یادگیری باشیم


جهت دانلود رایگان قسمت اول از پکیج مقدماتی نرم افزار Revit بر روی لینک زیر کلیلک کنید :

قسمت اول پکیج آموزش نرم افزار مهندسی و مدرن رویت
آموزش رویت و: بارانی طراحی
چگونگی برنامه ریزی قیف و چارچوب های آبپاش در Revit را کشف کنید.
به اریک وینگ با مربی خود پیوست زیرا او نکات آموزش رویت و: بارانی طراحی برجسته ، دستگاه ها و رویه هایی را که می تواند به متخصصان و معماران کمک کند ساختارهای آبپاش خود را با استفاده از این برنامه نویسی باورنکردنی BIM تحت پوشش قرار دهند.
اریک بهترین راه برای تنظیم پرسپکتیو ، اتصال به مدل ترکیبی شما و طراحی کارگردانی تمایلات و چارچوبها را می گوید. او علاوه بر ای
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید ... .
آموزش رویت و به وحدت معماری
آیا این درست است که شما از مدلهای سه‌بعدی خود کم استفاده می کنید؟
خوب ، با تغییر سوابق Revit خود به برخوردهای واقعیت افزوده ، طراحی و ساختمان بزرگ را ترجیح می دهید؟
به لوگان اسمیت بپیوندید و آموزش رویت و به وحدت معماری استراتژی های کلیدی کرایه برای سوابق Revit را بررسی کنید.
Logan نحوه تهیه سوابق Revit را برای کرایه ، استفاده از کرایه های کرایه ، اتصال به یک مدل و تنظیم مجدد نقشه ها را پوشش می دهد.
در آن مرحله ، او بهترین راه
آموزش رویت 2020
 
با رعایت نکات مهم استفاده از Revit 2020 برای ساختار مهندسی آموزش رویت 2020 ، مهارت کسب کنید.
این دوره برای دانش آموزانی که تجربه قبلی Revit ندارند و برای کار در واحدهای با شکوه (اینچ و پا) در نظر گرفته شده است. برای شروع ، با وضعیت Revit تسویه حساب کنید ، و بدانید که چگونه می توانید یک تعهد را راه اندازی کنید و ماتریس ها ، سطوح و اندازه گیری هایی را که ساختار شما را در بر می گیرد ، درج کنید.
در آن مرحله ، معلم پل اف. اوبین باعث می شود که شما به ت
در این مطلب قصد داریم تا با نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز آشنا شده، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و لینک دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار حسابداری
 
سلام و درود خدمت همه عزیزان . ما قصد داریم نرم افزار مهندسی رویت رو برای شما معرفی کنیم . این نرم افزار محبوب که به حول و قوه الهی داره جای خودشو در بین مهندسین باز میکنه قابلیت های بسیار فراوانی داره که متاسفانه خیلی از عزیزانی که در این زمینه فعالیت دارند باهاش آشنا نیستند . 
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار رویت که اون رو از سایر نرم افزارهای مشابه شرکت اتودسک همچون اتوکد و مکس و ... متفاوت میکنه :
امکان ترسیم پلانهای دو بعدی با سرعت  و دقت
سلام و درود خدمت همه عزیزان . ما قصد داریم نرم افزار مهندسی رویت رو برای شما معرفی کنیم . این نرم افزار محبوب که به حول و قوه الهی داره جای خودشو در بین مهندسین باز میکنه قابلیت های بسیار فراوانی داره که متاسفانه خیلی از عزیزانی که در این زمینه فعالیت دارند باهاش آشنا نیستند . 
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار رویت که اون رو از سایر نرم افزارهای مشابه شرکت اتودسک همچون اتوکد و مکس و ... متفاوت میکنه :
امکان ترسیم پلانهای دو بعدی با سرعت  و دقت
آموزش طراحی BIM 360
برای گروه هایی که از Revit استفاده می کنند ، آموزش طراحی BIM 360 مشارکت در کار باعث می شود تعداد زیادی مشتری دسترسی داشته باشند و تغییراتی را در این شرکت ایجاد کنند.
با استفاده از طراحی BIM 360 می توانید مشاغل اشتراکی را به ابر اختصاص دهید.
در این دوره ، Paul F. Aubin بررسی می کند که چگونه استفاده از BIM 360 Design به شما و جمعی از همکاران اجازه می دهد تا مدل کانونی خود را در یک مرکز امن و ابری در کنار هم قرار دهید و با توجه به آن کار کنید ، انگار که د
آموزش رویت برای معماری ، تجسم و VR به Unreal
 
Revit ، 3ds Max و Unreal بازیگران مهمی تجسم و VR به Unreal در مهندسی ، نمایندگی و دنیاهای واقعیت تولید رایانه هستند.
این نوآوری ها به شما امکان می دهد قبل از جمع آوری آنها ، خود را در برنامه ها فرو بریزید. دریابید که چگونه این دستگاه ها به خوبی با هم بازی می کنند تا زندگی را در مدل های خود نفس بکشند.
Simon Manning ، مربی می گوید تجسم و VR به Unreal بهترین راه برای تنظیم سرمایه گذاری های Revit برای کرایه ، وارد کردن آنها در غیرواقعی
غول جدید دنیای مهندسی نرم افزار رویت با قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده خود تبدیل به غول مهندسی شده است .توانایی ترسیم پلانهای دو بعدی و سه بعدی با سرعتی باور نکردنی نست به برنامه های مشابه مثل اتوکد و تری دی مکسمتره و برآوردترسیم پلانهای نما و برش تنها با یک کلیک سادهترسیم تری دی پروژه تنها با یک کلیک سادهیادگیری آسان


جهت ثبت نام در دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری نرم افزار رویت و یا دریافت
 پکیج های آموزشی با شماره زیر تماس بگیرید :
غول جدید دنیای مهندسی نرم افزار رویت با قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده خود تبدیل به غول مهندسی شده است .توانایی ترسیم پلانهای دو بعدی و سه بعدی با سرعتی باور نکردنی نست به برنامه های مشابه مثل اتوکد و تری دی مکسمتره و برآوردترسیم پلانهای نما و برش تنها با یک کلیک سادهترسیم تری دی پروژه تنها با یک کلیک سادهیادگیری آسان

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری نرم افزار رویت و یا دریافت
 پکیج های آموزشی با شماره زیر تماس بگیرید :0
آموزش برنامه در رویت
تقویم ها - که داده های حذف شده از خواص اجزای مختلف کار را نشان می دهد - پایه و اساس BIM هستند.
در این دوره ، نحوه کار با تقویم های موجود در Revit را بررسی کنید.
معلم اریک وینگ با آموزش برنامه در رویت تمرکز اصلی بر روی "من" برای داده ها در BIM ، معلم اریک بال نشان می دهد که چگونه می توان به پایگاه داده Revit و اطلاعات استعلامی از مدلهای خود وارد شد.
اریک چند تقویم استاندارد ، به عنوان مثال ، ورودی ، پنجره و جدول زمانبندی اتاق را پوشش می د
آموزش Advanced Revit
ترتیب هندسه ترسناک و اوقات فراغت آموزش Advanced Revit را برای انجام کارهای برنامه مبتنی بر ابداع رایانه سازی کنید.
با اضافه کردن دینامو به فرآیند کار Revit ، معماران در داخل می توانند دلیل منطقی را برای نزدیک شدن به نشان دادن مشکلات به روشهای درخشان تر و مؤثرتر ایجاد کنند.
این دوره بهترین راه برای استفاده از نکات برجسته اساسی Revit و پیشبرد آنها را با کمک مکانیزه Dynamo می گوید. نحوه ساخت خانواده ها ، تنظیم داده های پارامتر و مشخص کردن قسمت ه
آموزش محاسبات Revit و منطقه
طراحان و برنامه ریزان غالباً آموزش محاسبات Revit و آشکار کردن دهانه فضاهای درون یک سرمایه گذاری را به عهده دارند.
معمولاً ، برآورد بسیاری از قلمروهای سنگین بر طبق استانداردها و قوانین صریح - که اغلب توسط مقامات ساختار ، متخصصان اجاره و دیگران تعیین می شود - مورد نیاز است.
در صورتی که مجبور شوید چنین تصویری بسازید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که به دقت بیشتری نسبت به تصور اتاقهای Revit احتیاج دارید.
در چنین مواردی ، شما باید
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
⛔️هشدار نرم افزار بله کلاه برداری است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنایی با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنایی با نرم افزار ENVI4.8
آشنایی با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنایی با انواع برش در نرم افزار
آشنایی با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنایی با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و...
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
کتاب آموزش نرم افزار stata
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبspss1000.blogfa.com › tag › دانلودکتاب-آموزش-STATAدانلودکتاب آموزش stata - آموزش تحلیل آماری پایان نامهلیست کتاب های آموزشی فارسی نرم افزار STATA برای دانلود: کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب اول) لینک دانلود. کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب دوم) لینک ...ketabesabz.com › tag › آموزش-نرم-افزار-Stataآموزش نرم افزار Stata - کتاب سبزکتاب سبز مرجع رایگان دانلود کتاب، رمان، دانلود
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و...
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
نرم افزار (Software)
نرم افزار به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی می گویند که به یک کامپیوتر فرمان می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. نرم افزار یک اصطلاح کلی است که برای توصیف برنامه های کامپیوتری به کار می رود. اسکریپت ها، اپلیکیشن ها، برنامه ها و مجموعه ای از همه دستورالعمل ها همگی اغلب اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نرم افزار به کار می روند.
ادامه مطلب
در این پست طبق خواسته های کاربران نرم افزار هک پیج اینستاگرام رو برای اندروید قرار دادم کار با این نرم افزار سخت نیست فقط باید نام پیجی که میخواهید هک کنید رو بدین و بعد شروع به تست کردن پسورد ها میکنه و شما نیاز به پسورد لیست یا پروکسی لیست ندارید عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و از حجم اینترنت شما استفاده نمیکند

ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.
در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
به دست آوردن نتایج بهینه هنگام انجام تست نرم افزار بدون انحراف از هدف مد نظر، بسیار مهم است.
اما چطور مطمئن شویم که از راهبردی درست برای این منظور پیروی می کنیم؟ برای این منظور شما باید از قواعدی پایه ای کمک بگیرید. در اینجا هفت قاعده مشترک تست نرم افزار که به طور گسترده در صنعت نرم افزار استفاده می شود را بیان خواهیم کرد.
اصول تست نرم افزار (قسمت اول) : تست کامل ممکن نیستاصول تست نرم افزار (قسمت دوم) : خوشه بندی عیب هااصول تست نرم افزار (قسمت س
دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد یکی از پرقدرت ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد
 
و رایگان و کد باز نیز می باشد
 
و همچنین بر روی تمام سیستم عامل ها کار می کند
 
لینک دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده درحال | آرمانتwww.armanet.ir › software › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-ا...نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده گروه نرم افزاری درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده - فــــــرافایلfarafile.ir › product › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-افزودهنرم افزار صدور فا
دوربین برهنه کن اندروید, دانلوددوربین برهنه کننده, کد دوربین لخ کن, دانلود دوربین لخ کن رایگان, دانلود نرم افزار دوربین برهنه کننده بدن انسان
آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , خبر آیا نرم افزار نوماو واقعا
وجود دارد ؟ , ماجرای آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , جزئیات آیا
نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , علت آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود
دارد ؟ , دلیل آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟
ادامه مطلب
همان‌طور که می‌دانید نرم افزار R امروزه یکی از پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای آماری، آنالیزی به شمار می‌آید 
از انجایی که دانلود نرم افزار Rstudio فیلتر است وبلاگ زیست شناسی درنظر دارد تا نرم‌افزار R و Rstudio را برای دانلود قرار دهد 
 
دانلود نرم‌افزار R
دانلود نرم‌افزار RStudio
تست نرم افزار را می توان به صورت‌های زیر معنا کرد:
– دایکسترا (Edsgar W.Dijkstra) در تعریف تست می گوید: تست فقط می‌تواند وجود خطاها را نشان دهد نه عدم وجود آنها را !
– تلاش‌هایی در جهت عیب یابی و رفع آن، نه تلاش در جهت اثبات کامل صحت نرم افزار، زیرا این قضیه با ماهیت تست تفاوت دارد.
– تست نرم‌افزار یا آزمایش نرم‌افزار، تحقیق برروی کیفیت یک محصول یا سرویس نرم‌افزاری و ارایه اطلاعات ناشی از آن به مشتری‌ها است. این تحقیق جستجوی نرم‌افزار مزبور ب
 آموزش رویت شرکت ATG USA

تیم ATG ایالات متحده از متخصصان صنعت با تجربه توسط Autodesk به عنوان کارشناسان و مربیان نرم افزار آموزش رویت تأیید شده و سابقه اثبات شده ای در زمینه پشتیبانی فنی با کیفیت بالا و خدمات به مشتریان به شرکتهای معماری ، مهندسی و صنعت ساخت دارند. ما خدمات مشاوره ای و حرفه ای را برای شرکت های AEC در مدل سازی ، پیاده سازی ، تهیه پیش نویس ، اتوماسیون فرایند و بهینه سازی گردش کار ارائه می دهیم.
آموزش رویت آلفردو مدینه
آلفردو مدینه یک ارا
نرم افزار میک مک (Micmac) به همراه نرم افزار کمکی
نرم‌افزار میک مک جهت انجام محاسبات پیچیده ماتریس متقاطع در آینده پژوهی طراحی شده است. روش این نرم‌افزار بدین گونه است که ابتدا متغیرها و مؤلفه‌های مهم در حوزه مورد نظر را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را در ماتریسی مانند تحلیل اثرات وارد نموده و میزان ارتباط میان این...
دریافت فایل
 
نرم افزار Amos یک نرم‌افزار آماری برای مدل‌یابی معادلات ساختاری است. این نرم‌افزار برای کاربرد ساده طراحی شده است و یک برنامه دیداری یا ترسیمی می‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم مدل‌ها را به صورت گرافیکی و با استفاده از ابزارهای ترسیم تعریف و رسم کنیم. تقریبا هیچ پیش فرضی در مدل ترسیم شده وجود ندارد و همه چیز باید توسط کاربر تعریف شود. نرم افزار Amos به شما امکان ساخت مدل هایی بسیار دقیق تر از روش‌های آماری چند متغیره متعارف را
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
آموزش رویت کارگاه پله
 
نحوه استفاده از Revit program برنامه نویسی آموزش رویت کارگاه پله BIM زمینی از Autodesk Find را بیابید تا از پله ها و نرده های سفارشی آسان استفاده کنید.
مربی اریک وینگ برجسته ها ، دستگاه ها و روش هایی را گسترش می دهد که می تواند شما را قادر به اضافه کردن پله ها و نرده های نفیس به سازه های خود کند.
اریک نحوه شامل پله های مستقیم ، پله های سیم پیچ ، پله های قالب U و پله های چند طبقه را فاش می کند.
وی علاوه بر این به نحوه طراحی نرده ها آموزش رو
بسم الله الرحمن الرحیم
در این پست اختصاصی نرم افزار ویژه و اختصاصی تیم نرم افزاری پایگاه سایبری استان خوزستان را تقدیم شما می کنیم،
دانلود نرم افزار اختصاصی شناسایی کامل سخت افزار های نصب شده بروی رایانه که به درخواست تعدادی از همکاران و کاربران گرامی درخواست شده بود، همینک برای اولین بار در این وبلاگ قرار گرفته شده است.از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به نمایش اطلاعات سطح پایین سخت افزار Low Level access نام برد که ممکن است برای آن دسته از
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
نرم افزار GIMP نرم افزاری open-source (متن باز ) بوده که به منظور ویرایش تصاویر طراحی شده است. کاربر توسط این نرم افزار قادر به انجام ویرایش عکس، ترکیب تصاویر و خلق تصویر خواهد بود. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مشابه نرم افزار فوتوشاپ Photoshop می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.
ادامه مطلب
نرم‌افزار های آزاد مزایای زیادی هم برای عموم مردم و هم برای دوستداران دنیای کامپیوتر دارند. در این مطلب سعی خواهیم کرد به تعدادی از این موارد بپردازیم.اولین مزیتی که به نظر می‌آید کمک به افرادی است که قصد یادگیری برنامه نویسی دارند. برای یادگیری و تسلط روی یک زبان فرد باید برنامه های زیادی را مطالعه کند تا بتواند برنامه خوبی بنویسد و با وجود دسترسی به منبع نرم‌افزار های آزاد این مسئله بسیار آسان‌تر می‌شود.دسترسی به منبع نرم‌افزار همچنی
ServiceDesk Plus یک نرم افزار Help Desk از شرکت ManageEngine  است.
اولا پیشنهاد می کنم قبل از اینکه سازمانتان را درگیر این نرم افزار کنید، حتما نرم افزار گاما را بررسی کنید. گاما یک نرم افزار ایرانی است که (تا امروز که من این را می نویسم) تیم توسعه و پشتیبانی خوبی دارد و مدام در حال رشد و بهبودی است. شاید بعدا مطلبی در مورد مقایسه این دو نرم افزار بنویسم.
به هر حال اگر این مطلب را می خوانید احتمالا شما هم درگیر ServiceDesk Plus (یا از این به بعد SDP) هستید و گزارشهایی نیاز
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
همینطور که شاید خیلی هاتون بدونید مایکروسافت چندین ساله که مجموعه نرم افزار هایی رو برای راحت تر کردن امور اداری به نام Office به وجود آورده هرچند که امروزه این نرم افزار ها کارِِ نه تنها کارمندان بلکه عموم مردم رو راحت کردن. توی این مطلب به معرفی تمامی نرم افزار های موجود در مجموعه 2019 Office می پردازیم و کاربرد تک تک اونا رو هم بازگو می کنیم.
ادامه مطلب
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
لطفا نظر بدهید. خوشحال میشم به نظرتون گوش کنم.
با سلام
خبر خوش برای کانتر باز ها:امروز برنامه ای رو براتون میزاریم که بتونید انلاین کانتر رو بازی کنید
 
نرم افزار steam یکی از نرم افزار های اتصال به سرور است که بسیار کم حجم و سبک است
 
در ضمن این نرم افزار برعکس نرم افزار های دیگر از هدر رفتن اینترنت جلوگیری میکند و میتوان به سرعت بالا و مصرف کم اینترنت این نرم افزار اشاره کرد
تصاویری از محیط steamعنوان: تصاویری از محیط steamحجم: 612 کیلوبایتدانلود نرم افزار steamحجم: 1.5 مگابایت
ادامه مطلب
آموزش رویت : مسکن
اسکان چند خانواده ای نیاز به تأملات استثنایی دارد ، آموزش رویت : مسکن از تقسیم کنندگان مشترک گرفته تا گذرگاه ها ، خیابان ها و توقف.
در این دوره می توانید بفهمید که چگونه می توانید با همه مشکلات جالب سرمایه گذاری های اسکان چند خانواده ، از جمله سازه های شیروانی و دوبلکس روبرو شوید.
مربی برایان مایرز برای شروع کار مثالی را به شما می دهد: واحدی در یک مجموعه آپارتمان به سبک خانه شهری.
او می گوید بهترین روش برای تنظیم این طرح در Revit
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب
پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار
دانلود پاورپوینت با موضوع تکنیک های آزمایش نرم افزار، در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تکنیک های آزمایش نرم افزار: اهمیت آزمایش نرم افزار و اثرات آن بر کیفیت نرم افزار نیاز به تأکید بیشتر ندارد. Deutch در این باره ای
KMPlayer
نرم افزاری حرفه ای که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. نرم افزار های زیادی در زمینه پخش فیلم وجود دارد. اما مهم ترین مشکلی که اکثر نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزار KMPlayer با حجم مناسب قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کن
سیستم هدیه نوسا XP یک نرم‌افزار حسابداری رایگان بسیار قوی است که با اهداف زیر تولید و عرضه شده است:
 
-  انجام عملیات حسابداری در ابعاد کاربرد شخصی
-  بازنمایی محیط کاری و امکانات سیستم مالی نوسا XP برای عموم
- آموزش نرم‌افزار
 
تفکر اصلی طراحان سیستم این بوده که کیفیت بسیار بالای نرم‌افزار و ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند. در عین حال، توان خود را در پیاده‌سازی یک نرم‌افزار مستحکم و قابل اطمینان بازنمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود که این ن
امکانات سیستم خزانه داری نرم افزار یکپارچه سانیران - نرم افزار دریافت و پرداخت
ثبت و مدیریت کلیه عوامل تاثیر گذار بر نقدینگی سازمان بر عهده ماژول خزانه داری در نرم افزار حسابداری سانیران می‌باشد.
 به گونه ای که سیستم  اطلاعات لازم برای مدیریت بهینه و کارآمد منابع را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
 
ادامه مطلب
جمله چین 1.1.3 مسند و متمم ها را ندارد
به دلیل مشکلات فراوانی که توسط اینها به کاربری نرم افزار ضربه وارد می کرد مجبور به حذف آنها شدیم
حذف این موارد در جمله چین باعث بالاتر بردن کاربری نرم افزار می شود
از همان ابتدا هم بطور آزمایشی در نرم افزار قرار گرفتند اما با توجه به این مساله که نرم افزار قابلیت ادراک جمله مصنوعیش آنقدر قوی نیست که بتواند همچین مقوله ای را تشخیص دهد در حالی که بیش از 6000 فعل فارسی را تشخیص خواهد داد اما نمی تواند مساله متمم
انجام پروژه های 3d و اتوکداجرایی و دانشجوییانجام پروژه های معماری با نرم افزارهای 3dmax -autocad -photoshop -revit -sketchup-lumionبا کیفیت عالی و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن مدل سازی و رندرگیری - ترسیم پلان -نما-مقطع -شیت بندی با فوتوشاپجهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیریدویا در واتساپ یاتلگرام پیام دهید.گروه معماری infienty 
یکی از دغدغه های بسیاری از مهندسین ساختمان و دانشجویان معماری، دریافت کل اطلاعات یک پروژه ساختمانی از نقشه،پلان،برش و نما گرفته تا جزییات فاز دو و پرزانته نهایی در کوتاه ترین زمان ممکن است.
نرم افزارهای فراوانی در بازار برای انجام این کار وجود دارند،اما سخت بودن کار با آنها و ارائه نه چندان حرفه ای موجب شده که خیلی از دانشجویان و مهندسین معماری،ساعات زیادی از عمر خود را صرف انجام پروژه ها کنند.
پروژه هایی که تهیه کل اطلاعات آن ها در کمتر از
فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود ، علاوه بر این نرم افزار های After effect ، Premiere ، Illustrator ، In design جزو مهمترین تولیدات نرم افزاری هستند که توسط Adobe System تولید شده اند.
همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار ها هستند.
به طور مختصر می‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند .
طراحان گرافی
فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2019
آیا شما قصد انجام طراحی سایت حرفه ای برای خودتان دارید؟ آیا به دنبال یک نرم افزار مناسب برای انجام این کار هستید؟در این بخش از مقالات شرکت نوپرداز من لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ام.
نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver
Adobe Dreamweaver یک نرم افزار طراحی سایت حرفه ای محبوب است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده می شود.
ادامه مط
باسلام در این پست برای شما نرم افزار WireShark که جهت شنود در یک شبکه به کار می رود رو قرار دادم این نرم افزار به صورت پیش فرض در سیستم عامل های کالی لینوکس و بک ترک لینوکس قرار دارد و برای نصب آن در سیستم عامل های دیگر شما باید به سایت wirshark.com مراجعه کنید
ادامه مطلب
چگونه کارت وزیت طراحی کنیم؟
 نرم افزار های زیادی برای طراحی کارت وزیت وجود دارد ، نرم افزار Photoshop با امکانات فراوان شما را قادر می سازد که به بهترین شکل ممکن و در کوتا ترین زمان کارت وزیت مورد نظر خود را طراحی کنید البته شما می توانید بهطور همزمان از چندین نرم افزار گرافیکی استفاده کنید.ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش دهیم. ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش د
یکی از دغدغه های بسیاری از مهندسین ساختمان و دانشجویان معماری، دریافت کل اطلاعات یک پروژه ساختمانی از نقشه،پلان،برش و نما گرفته تا جزییات فاز دو و پرزانته نهایی در کوتاه ترین زمان ممکن است.
نرم افزارهای فراوانی در بازار برای انجام این کار وجود دارند،اما سخت بودن کار با آنها و ارائه نه چندان حرفه ای موجب شده که خیلی از دانشجویان و مهندسین معماری،ساعات زیادی از عمر خود را صرف انجام پروژه ها کنند.
پروژه هایی که تهیه کل اطلاعات آن ها در کمتر از
همیشه برای برای کار با ماژول هایی که از دستورات AT پشتیبانی می کنند، به یک نرم افزار پورت سریال نیاز هست.
در اکثر نرم افزار های موجود قابلیت باز کردن پورت و ارسال دستور و مشاهده جواب ماژول فراهم هست.
اما در کار بیشتر با دستورات AT نیاز به امکانات بیشتری هست.
مثلا برای ارسال اس ام اس توسط ماژول sim800 نیاز هست چند تا کامند ارسال شود.
به کمک نرم افزار ATCenter که در زیر لینک دانلود و لینک گیت اون گذاشتم می تونید به راحتی کامند ها را از قبل ذخیره و فقط با دو
دانلود نرم افزار winrar
WinRAR یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزا
9 نرم افزار برتر ویرایش عکس
 
  
بهترین نرم افزار ویرایش عکس
 
Adobe Photoshop یکی از ابزارهای ویرایش تصویر در بین حرفه ای ها است و جایگزین های زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که به گزینه های ویرایش تصویر نیاز ندارند. ما 9 برنامه آنلاین رایگان معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک فیلتر اضافه کنید تا تصاویر را ویرایش کنید.
ادامه مطلب
سلام دوستان نرم افزار افتر افکت نرم افزاری جلوه های ویژه است. جلوه های ویژه حرفه ای این نرم افزار خیلی پیچیده است باید سال ها روش کار گذاشت تابه خوبی آن نرم افزار را یاد بگیرد.دوستان نرم افزار افتر افکت رو ما به صورت مقدماتی البته البته پلاگین ها و ابزار های جانبیش رو توضیح دادیم اگه دوست دارید.این آموزش ها را ببینید.
به این لینک برید.
 
https://www.aparat.com/mostanad1398/%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C
 
 
با تشکر       مدیر سایت و انجمن : امیررضا شبانی
در پروسه تولید یک نرم‌افزار ممکن است bug (باگ‌) در برنامه وجود داشته باشد؛ عموما این باگ‌ها اصلاح می‌شوند اما گاهی اوقات برخی از این باگ‌های ناخواسته، نه تنها مضر نیستند بلکه می‌توانند به عنوان یک امکان به برنامه اضافه شوند. در زیر با تعدادی از این باگ‌ها که در پروسه تولید نرم‌افزار به عنوان … باگ‌هایی که تبدیل به ویژگی مفید نرم‌افزار شدند!
منبع : وبلاگ ایران سرور
نرم افزار AirDroid یک نرم افزار مدیریتی بی سیم است. روش کار به اینصورت است که ابتدا در موبایل خود وارد محیط نرم افزار میشوید. سپس نرم افزار یک آدرس اینترنتی به شما میدهد. کافیست این آدرس را در مرورگر ویندوز خود (مثلا فایرفاکس) وارد کنید تا بتوانید تلفن همراه خود را از طریق کامپیوتر مدیریت کنید.
ادامه مطلب
باعرض سلام خدمت یکایک شما کاربران عزیز و گرامی
قصد داریم در این پست بصورت مختصر یکی از بهترین نرم افزار های کرک نرم افزار مدیریت دانلود را خدمت شما کاربران ارائه نماییم.
همانطور که همه عزیزان مستحضر هستید بسیاری از ویروس کش ها، هنگام کرک کردن نرم افزار Internet download manager یا همان idm ، اقدام به حذف نمودن فایل کرک می نمایند که ما سعی کردیم یکی از سالم ترین و بهترین کرک ها را خدمت شما ارائه نماییم.


دانلود مستقیم و رایگان کرک نرم افزار idm 2019عنوان: دانل
تست دود چیست؟
تست دود (Smoke Testing) یک تست مقدماتی است که بر روی ساخت (Build) اولیه نرم افزار انجام می شود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای بررسی روند و فعالیت های بعدی تست مورد بررسی قرار دهد.
به تست دود تست ساختار نیز گفته می شود زیرا در وهله ی اول با تست کردن نرم افزار، ناپایداری نرم افزار مشخص شده و برای تست های بیشتر، نسخه رد می شود.
اصولاً این یک نوع تست غیر جامع است که هیچ تست عمیقی را شامل نمی شود ، بلکه عملکردهای اساسی را در نظر می گیرد و
امروز یک جلسه با مدیر کارخانه داشتیم
در ارتباط با نرم افزار برنامه ریزی و کنترل تولید. این نرم افزار چند سالی است که
نوشته شده و در اختیار واحد برنامه ریزی قرار گرفته است ولی فقط از بخش های کوچکی
از آن استفاده می شود و جالب اینکه تقریبا هیچ یک از ما اعضای دپارتمان برنامه
ریزی از تمامی قسمت ها و اجزای این نرم افزار مطلع نبودیم و در حالی که این نرم
افزار وجود دارد ما کارها را به صورت دستی و با فایل های اکسل پراکنده خود انجام
می دهیم. خب سوال مهم ا
 
چرا از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه استفاده می کنیم؟
مهم ترین کارکرد این نرم افزار ها ثبت اطلاعات دستگاه های تعمیری و ورود و خروج آنها است تا هر زمان که خواستیم در دسترس باشند و گزارش ها با سرعت آماده شوند.
یکی از مهم ترین این گزارش ها بررسی سابقه یک دستگاه است. یعنی پیش از ثبت یک دستگاه اگر این دستگاه را قبلا پذیرش و تعمیر کرده باشید در لحظه متوجه این موضوع می شوید.
یکی دیگر از گزارش های مهم، فهرست دستگاه های تعمیری است که می تواند بر اساس وضعی
مدل سازی و رندر اتاق خوابانجام پروژه های معماریانجام پروژه های تری دینما - دکوراسیون داخلی - غرفه نمایشگاهی -کابینت آشپزخانه - پروژه های دانشجویی و...تحقیق و ارائه پاورپونت اسکیس و راندو3dmax -autocad -photoshop -revit -lumion -sketchupمدل سازی و رندرگیری شیت بندی معماریصفر تا صد دانشجوییبا کیفیت عالی و قیمت مناسبجهت سفارش با شماره (09355028458) تماس بگیرید و یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها