نتایج جستجو برای عبارت :

کانال امام خمینی در ایتا

به مناسبت ایام رحلت امام‌خمینی رحمه‌الله، جهت آشنایی بیشتر با شخصیت، سیره‌ و راه ایشان از زبان رهبر انقلاب اسلامی، کانال امام خمینی "رحمه‌الله" راه‌اندازی شد.
در این کانال کلیپ‌های صوتی و تصویری و عکس‌نوشته‌ها بارگذاری می‌شود.
لینک کانال امام خمینیرحمه‌الله
@tabyin_imamkhomeini
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم باسلام
جهت آشنایی بیشتر با شخصیت، فضایل و حیات سیاسی_اجتماعی امیرالمومنین علیه‌السلام، ذیل اندیشه‌ی رهبر انقلاب، همزمان با ایام شهادتِ حضرت، کانال امام علی علیه‌السلام راه‌اندازی شد.
در این کانال کتب مربوط به امام‌علی علیه‌السلام که از بیانات مقام معظم رهبری چاپ و منتشر شده و همچنین کلیپ‌های صوتی و تصویری و عکس‌نوشته‌ها بارگذاری می‌شود.
لینک کانال امام علیعلیه‌السلام در ایتا
@tabyin_imamali
رهبرانقلاب: صبر امام حسین فقط صبر بر تشنگی و از دست دادن یاران نبود؛ صبر سخت امام حسین، صبر بر وجود آقازاده‌های مهم اسلام بود که هی بگن آقا نکنید، این کار خطرناک است و ایجاد تردید کنند و راه شرعی درست کنند!
@Bisimchimedia
[ویدئو ۲:۰۲]
مشاهده مطلب در کانال
 
 
امام علی (ع) : با مردم آنچنان معاشرت کنید که اگر بمیرید بر مرگ شما اشک ریزد و اگر زنده بمانید به شما عشق ورزند.
 
 
*میلاد امام علی غلیهم السلام آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرفت والاترین الگوی شهامت و دیانت ، بر عاشقانش مبارک باد*
 
 
{هیئت رهـــــروان شهدا شهرستان دزفــــول}
 
 
لینک کانال هیئت در برنامه ایتا:
 
http:\\eitaa.com\rahrovan_dez
پویانمایی حداقل چهار قسمتی از قضاوت های امام علی (علیه السلام) با موضوعات:
1- تقسیم عادلانه
2- طراران
3- طمع
4- مالک و غلام
برای مشاهده:
پیوند کانال: Sapp.ir/BeNasreh
مشاهده مطالب کانال: what.sapp.ir/BeNasreh
سایت «بنصره» BeNasreh.ir
کانال ایتا: Eitaa.com/BeNasreh
88/8/8 را خاطرتون هست مصادف شده بود با سالروز ولادت امام هشتم یعنی امام رضای عزیزمون
2 روز دیگه 98/8/8 هم تقارن جالبی داره 
- روز بعد از سالروز شهادت امام رضا هست
- روز چهارشنبه است که چهارشنبه ها روز این امام بزرگوار و فرزند بزرگوارشون امام جواد و امام هادی و پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم است.
در مورد امام صحبت های زیادی شده است ، بنابراین در نگاه اول تردیدی وجود ندارد که حرفی برای گفتن داشته باشد ، اما واقعیت این است که حرف های زیادی برای گفتن در مورد آن وجود دارد ، خصوصاً در دنیای امروز که تشنه تر از همیشه است . علی (ع). مهمترین چیزی که باید بگوییم این است که واقعاً علی “علی” را ویژه کرده است؟
ابن ابی الحدید ال معتزلی ، که تفسیر او درباره نهج البلاغه پر از عشق او به امام است و سعی در توضیح شخصیت او دارد ، در ابتدای اظهار نظر خود می…
کانال لباس مردانه با کلی لباس مردانه در خدمت شما هست و این کانال لباس هاس مخصوص آقایان رو تو کانال خودش قرار میده و اگه میخواهین یک اقای خوشثیپ باشین این فرصت رو از دست ندین.
این کانال لباس مردانه میتونه به شما خوشتیپی رو هدیه کنه و شما رو یک
از گوشه و کنار ، تاریخ اسلام ، تاریخ خانواده مهم است و بدون شک اگر به این ترتیب نگاه کنید ، یکی از مشهورترین آنها خاندان آل ابی طالب و به طور مهم ، آل علی است ، که جلوه مهمی از تحولات اوایل دوره و زمان اسلامی بود. موارد زیر را دارند. کسانی که به این خانواده پایبند هستند ، به ویژه عاشقان امام علی بن ابیطالب (سلام الله علیها) ، به کسانی اختصاص می یابد که در مقطعی از تاریخ ، تمام زندگی خود را وقف آن کرده اند. ضبط لحظات در داستان امام علی و خانواده…
اد
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز میخوام بهتون کانال بسیار عالی که خودم بیشتر فعالیتم رو اونجا میکنم به شما معرفی کنم این کانال در زمینه کرک اکانت کرک وی پی اس اموزش کرک کزدن اکانت های مختلف و .... کاربرد داره و کانال بلک کرکر بهترین کانال در زمینه هک و کرک و سرور کرکی و کانفینگ های متفاوت اوپن بولت 
 
 
https://t.me/EL_Acodemy
آنچه از امیرالمؤمنین ، امام اول شیعیان باقی مانده است ، اموالی است که با طبیعت انسانی سازگار است و رشد نمی کند ، زیرا موجودات با گذشت زمان دارای علائق و برداشت های نامحدودی هستند ، تکامل فناوری و غیره
به گزارش ای ال ال سی ، نجف‌قلی حبیبی ، استاد دانشگاه ، در مقاله ای در خبرنامه نوشت ایران وی نوشت: “علیرغم سیستم های سیاسی مختلفی که ما تجربه کرده ایم ، جامعه بشری همچنان به مدلهایی برای عدالت اجتماعی و حکمرانی خوب نیاز دارد.”
 آیا تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که اگر #اینستاگرام، #توییتر و امثال آن صهیونیستی است، پس چرا کانال khamenei.ir در این شبکه ها حضور دارد؟ آیا حضور این کانال در #شبکه_های_صهیونیستی مورد تایید #امام_خامنه_ای یا دفتر امام خامنه ای است؟آیا این کانال ارتباطی با #دفتر امام خامنه ای دارد؟جواب این سوال را در سند زیر مشاهده نماییدسوالی که مدیر بخش فقهی پایگاه دفتر #امام_خامنه_ای شخصا آنرا جواب داده اند.
به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سیدمحمد سعیدی صبح جمعه در مقر امام معصومه سخنرانی کرد.s) وی با بیان اینکه شب قدر شب شبی برابر با هزار سال است ، افزود:پ) انجام شده.
وی با تأکید بر اینکه در شب قدر ، ذهن ما باید تا حد ممکن با اعمال صالح روشن شود ، افزود: در یک آیه از قرآن کریم ، او اصرار دارد که فرشتگان با ارواح چراغ می درخشند. روح. “
امام جمعه قم توضیح می دهد: خداوند متعال می گوید رحمت خدا را حس نکنید زیرا خداوند گناهان را می بخشد. ممکن است ببخش و…
پویانمایی حداقل چهار قسمتی از قضاوت های امام علی (علیه السلام) با موضوعات:
1- تقسیم عادلانه
2- طراران
3- طمع
4- مالک و غلام
برای مشاهده روی عناوین کلیک کنید یا:
 
پیوند کانال: Sapp.ir/BeNasreh
مشاهده مطالب کانال: what.sapp.ir/BeNasreh
سایت «بنصره» BeNasreh.ir
کانال ایتا: Eitaa.com/BeNasreh
برنامه جدید با سلام به دلیل مشکلات به وجود آمده لیمو اَپ برنامه ایی به نام " زیارت مجازی " ساخت تا شما عزیزان بدون سفر به حرم های حضرت محمد ( ص ) حضرت معصومه (ص ) امام علی ( ع ) و ... به راحتی سفر کنید نصب در کانال لیمو اَپ
نصب رایگان از کانال لیمو اَپ
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برایتان معرفی نمای
به نام خدای مهدی عج

روزی یکی از طلاب مدرسه رفاه (محل اقامت حضرت امام در روزهای قبل پیروزی) به امام عرض میکند ؛ شما چرا در بین صحبتهایتان از امام زمان عج کمتر اسم میبرید؟امام بمحض شنیدن این سخن در جا ایستادند و فرمودند:چه میگوی؟ مگر شما نمیدانید ما آنچه داریم از امام زمان عج است ؛ آنچه من دارم از امام زمان عج است ؛ آنچه از انقلاب داریم (انجام میدهیم) از امام زمان عج است...
برگرفته از کتاب حرفی از هزاران ص 40 و 41(مجموعه پرسش هایی از امام خمینی)
.
بااین کانال به کانال های درسی دیگری نیاز نداریدکانال مارا به دوستان خود معرفی کنیددرسنامه،آزمون،نمونه سوال،پاورپوینت،فیلم آموزشی و... از همه دروسهرشب یک سوال از دروس گذاشته می شود و نفرات برتر در کانال معرفی می شوندادمین:امیرعلی شهبازیوبا حضور دبیران تیزهوشانفایل های خود رابه آدرس زیر ارسال نمایید:https://t.me/payehaftomsampad
برای اطلاع از آخرین فایل های درسی ما عضو کانال شویدpayehaftomsampad@
هر وقت اسم امام کاظم ع میاد ناخودآگاه یاد این صفت بارز ایشون
میوفتم...(کظم غیض)
هر وقت هر شرایطی عصبانی میشم یا یه نفر 
عصبانیم میکنه یاد امام موسی کاظم ع میوفتم...
میگم مگه امامت نیست؟؟
خب امام ینی چی؟؟ینی الگوی تو...ینی کسی که پیشوای توئه...
پس باید از ایشون الگو بگیری...خشمتو بخوری...عصبانیتتو فرو ببری...
امام موسی کاظم (ع) اینقد مظلوم بودن که بیشتر
 سالای زندگیشونو تو زندان بودن...
اگه الان امام رضا ع دارین...اگه امام رضا ع رو میشناسین....اگه از سفره
از اول اسفند ماه 98 تا امروز (99/1/15) :
- آموزش از راه دور از اولین روزهای تعطیلی با کانالی که داشتیم ادامه داشت....
- در عرض چند روز اول اسفند ، کانال اطلاع ارسانی ، برای تکمیل فعالیت ها به 4 تا کانال تبدیل شد :
1 - کانال آموزشی
2 - کانال ارزیابی
3 - کانال بهترین ها
4 - کانال سرگرمی
در حال حاضر نیز در نظر داریم مطالب خود را از این وبلاگ ارئه دهیم تا همه از آن استفاده کنند
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برایتان معرفی نمای
کانال طرح جابر
لینک های دانلود طرح جابر:https://dabiranfile.ir/downloads/category/jaber/
کانال طرح جابر:jaberfile@
https://t.me/jaberfile
 
,کانال تلگرام طرح جابر,کانال تلگرامی طرح جابر,کانال های طرح جابر,کانال طرح جابر پایه دوم,کانال طرح جابر در تلگرام,کانال طرح جابر بن حیان,کانال طرح های جابربن حیان,لینک کانال طرح جابر,کانال آموزش طرح جابر,کانال تلگرام طرح جابربن حیان,کانال تلگرامی طرح جابر بن حیان
در این پست می خواهم کانال حرفه ای را معرفی کنم؛ با موضوعات کاملا کاربردی در حوزه بازرگانی،حقوقی (با اولویت تجارت خارجی)؛۱- روش های پرداخت بین الملل۲- ضمانتنامه های ارزی۳- اینکوترمز (incoterms)
کانال مرتبا در حال بروز رسانی با مطالب حرفه ای است.     
 
نشانی کانال تلگرامی:   t.me/beinolmelaly
 
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی است. آنچه امام را در هیئت یک مکتب و اندیشه و راه مطرح کرد، مقاومت است. امام در دروان مبارزه، محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد. بعد از پیروزی انقلاب هم، امام باز اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد. تهدید و تطمیع و فریب، مطلقاً در امام اثر نمیگذاشت. دشمن نمیتوانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی بود به بینات دین مبین اسلام، دچار اختلال بکند.
کانال لباس شیک با هدف ارائه بهترین لباس های شیک و مجلسی ایجاد شده است و یک کانال لباس هست که میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید.
لباس شیک این کانال برای شما خوش سلیقه ها و افرادی که به دنبال لباس شیک هستن ایجاد شده و شما میتونید لباس شیک رو از طریق این کانال تهیه کنید.
کانال لباس تلگرام رو به همشهریای خودتون معرفی کنید و از محصولات ما براشون بگین و امیدواریم که بتونید اون لباس شیک مورد نظرتون رو در داخل کانال بیابید
 
 
امام معلم شریعت و مامور اموختن درست زندگی کردن است
امام طبیب نیست . امام شافی نیست . امام قاضی الحاجات نیست . امام در امور خداوند دخالت نمیکند
امام بنده مقرب خداوند است با مسئولیت و اختیارات محدود
از امام و دین سواستفاده نکنید تا در چنین اوقاتی ناتوان جلوه داده شوند!
"ای کسانیکه با زبان ایمان آوردید . با قلب ایمان بیاورید"
 
 
 
کانال طرح جابر
لینک های دانلود طرح جابر:https://dabiranfile.ir/downloads/category/jaber/
کانال طرح جابر:jaberfile@
https://t.me/jaberfile
 
,کانال تلگرام طرح جابر,کانال تلگرامی طرح جابر,کانال های طرح جابر,کانال طرح جابر پایه دوم,کانال طرح جابر در تلگرام,کانال طرح جابر بن حیان,کانال طرح های جابربن حیان,لینک کانال طرح جابر,کانال آموزش طرح جابر,کانال تلگرام طرح جابربن حیان,کانال تلگرامی طرح جابر بن حیان
برای داشتن بانک کانال تلگرام نیاز هست تا عضو کانال تلگرامی بشید که داخل اون لینک کانال های تلگرامی گزاشته شده باشه و بهتون پیشنهاد میدم که حتما یک بانک جامع کانال تلگرام داشته باشید.
در این بانک که به شما معرفی میکنم انواع کانال های تلگرامی با موضوعات متفاوت گزاشته شده و شما با توجه به نیاز و کارتون میتونید به کانال مورد علاقه خودتون برید.
این بانک کانال حاصل تلاش روزها و ساعت ها کار شبانه روزی هست و امیدوارم که بتونه به شما در رسیدن به کانا
#صله_امام
در کتاب من لا یحضره الفقیه در باب صله امام آمده که: از امام صادق علیه السلام درباره فرموده خداى - عزّوجلّ - : مَنْ ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً؛ چه کسى به خداوند وام نیکویى مى دهد، سؤال شد. آن حضرت فرمود: درباره صله امام نازل شده.

امام صادق (ع) فرمودند:
 هرکس پندارد که امام به آنچه در دست مردم هست احتیاج دارد، کافر است. جز این نیست که مردم نیازمندند که امام از ایشان بپذیرد. خدا امر فرموده که از اموال آنان صدقه و زکات بگی
.لینک کانال سک30در تلگرامنام کانال : کانال سک30در تلگراملینک کانال : https://t.me/soooski_irتعداد اعضا : 4000 نفربیشتر مطالب کانال : داستان سک30 / فیلم سک30 / عکس سک30دسته بندی : سک30 هامیلاد ادمین : سلام از همه دوستان دعوت میکنم بیایید کانال تلگرام و از دانلود جدید ترین فیلم های سک30 لذت ببرید
.لینک کانال سک30در تلگرامنام کانال : کانال سک30در تلگراملینک کانال : https://t.me/soooski_irتعداد اعضا : 4000 نفربیشتر مطالب کانال : داستان سک30 / فیلم سک30 / عکس سک30دسته بندی : سک30 هامیلاد ادمین : سلام از همه دوستان دعوت میکنم بیایید کانال تلگرام و از دانلود جدید ترین فیلم های سک30 لذت ببرید
.لینک کانال سک30در تلگرامنام کانال : کانال سک30در تلگراملینک کانال : https://t.me/soooski_irتعداد اعضا : 4000 نفربیشتر مطالب کانال : داستان سک30 / فیلم سک30 / عکس سک30دسته بندی : سک30 هامیلاد ادمین : سلام از همه دوستان دعوت میکنم بیایید کانال تلگرام و از دانلود جدید ترین فیلم های سک30 لذت ببرید
❓ آیا تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که اگر #اینستاگرام، #توییتر و امثال آن صهیونیستی است، پس چرا کانال khamenei.ir در این شبکه ها حضور دارد؟ آیا حضور این کانال در #شبکه_های_صهیونیستی مورد تایید #امام_خامنه_ای یا دفتر امام خامنه ای است؟آیا حضور آنها می تواند تاییدی برای حضور سایر مومنین محسوب شود؟آیا این کانال ارتباطی با #دفتر امام خامنه ای دارد؟ همیشه در جواب این سوالات، مواردی را خدمت دوستان خود عرض می کردم. مثلا یکی از جواب هایی که در جوا
کانال انعطاف پذیر (فلکسی) بهترین جایگزین برای کانال های سنتی و گالوانیزه و سیستم های داکت اسپیلت در ساختمان ها، هتل ها،مجتمع های تجاری و پاساژ ها، سالن های ورزشی و استخرها، سالن های تولیدی، آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی، سردخانه ها، مجتمع های داروسازی ( کلین روم ها و آزمایش گاه ها)، انبارها و … به شمار می رود.از مهمترین مزایای این کانال ها میتوان به طول عمر بالا، نصب سریع و کاهش هزینه های نصب، سبک و انعطاف پذیر بودن، عدم نیاز به عایقکاری (
 فایل آموزش خلاصه کامندهای کایمرا در کانال تلگرام قرار گرفت 
ای دی کانال :‌biocian9
کافی است تا این نام را در کانال تلگرام سرچ بزنید
 
هدف این کانال آموزش رایگان طراحی دارو شبیه سازی دینامیک مولکولی و پایتون در تابستان جاری خواهد بود 
براش  سوال شده بود...
این که چطور همه توی مشهد با امام رضا (ع) حرف می زنند و همه هم می فهمند که امام به حرفهاشون گوش می کنه...
کسی نمی گه الان امام رضا (ع) سرش شلوغه و وقت نداره به حرفهای من گوش کنه....
کسی نوبت نمی گیره با امام رضا (ع) حرف بزنه...
اصن چجوری امام رضا (ع) در یک لحظه با هزار نفر حرف میزنه؟!.....
شب میشه...
خواب می بینه توی مشهده و جلوی هر زائر یه امام رضا نشسته:)
دیگه سوالای ذهنش تموم میشه:)
بزرگترین لینکدونی تلگرام
کانال هایی در تلگرام برای ثبت لینک کانال تلگرام و گروه تلگرام شما به شکل تخصصی فعالیت میکنند. یکی از روشهای معرفی کانال تلگرام یا معرفی کانال در پیامرسان های داخلی در تلگرام استفاده از همین کانال هاست .
 
لینکدونی تلگرام
https://t.me/linkekadeh3
 
موضوع: ثبت لینک کانال های تلگرام و معرفی لینک کانال ها
درباره کانال لینکدونی :
با ثبت کانال یا گروه خود در لینکدونی گروه تلگرام و لینکدونی کانال تلگرام می توانید ممبرهای گروه و کانا
بزرگترین لینکدونی تلگرام
کانال هایی در تلگرام برای ثبت لینک کانال تلگرام و گروه تلگرام شما به شکل تخصصی فعالیت میکنند. یکی از روشهای معرفی کانال تلگرام یا معرفی کانال در پیامرسان های داخلی در تلگرام استفاده از همین کانال هاست .
 
لینکدونی تلگرام
https://t.me/linkekadeh3
 
موضوع: ثبت لینک کانال های تلگرام و معرفی لینک کانال ها
درباره کانال لینکدونی :
با ثبت کانال یا گروه خود در لینکدونی گروه تلگرام و لینکدونی کانال تلگرام می توانید ممبرهای گروه و کانا
بزرگترین لینکدونی تلگرام
کانال هایی در تلگرام برای ثبت لینک کانال تلگرام و گروه تلگرام شما به شکل تخصصی فعالیت میکنند. یکی از روشهای معرفی کانال تلگرام یا معرفی کانال در پیامرسان های داخلی در تلگرام استفاده از همین کانال هاست .
 
لینکدونی تلگرام
https://t.me/linkekadeh3
 
موضوع: ثبت لینک کانال های تلگرام و معرفی لینک کانال ها
درباره کانال لینکدونی :
با ثبت کانال یا گروه خود در لینکدونی گروه تلگرام و لینکدونی کانال تلگرام می توانید ممبرهای گروه و کانا
بزرگترین لینکدونی تلگرام
کانال هایی در تلگرام برای ثبت لینک کانال تلگرام و گروه تلگرام شما به شکل تخصصی فعالیت میکنند. یکی از روشهای معرفی کانال تلگرام یا معرفی کانال در پیامرسان های داخلی در تلگرام استفاده از همین کانال هاست .
 
لینکدونی تلگرام
https://t.me/linkekadeh3
 
موضوع: ثبت لینک کانال های تلگرام و معرفی لینک کانال ها
درباره کانال لینکدونی :
با ثبت کانال یا گروه خود در لینکدونی گروه تلگرام و لینکدونی کانال تلگرام می توانید ممبرهای گروه و کانا
همه خانم هایی که به دنبال یک لباس مجلسی خوب برای خودشون هستن میتونند به کانال لباس مجلسی ما بیان و از لباس هایی که ما تو این کانال گزاشتیم دیدن کنند.
این یک کانال لباس هست و شما میتونید یک لباس خوب رو برای خودتون انتخاب کنید، کانالی که میتنه به شما در انتخاب لباس کمک کنه.
برای رفتن به کانال لباس ما روی بنر کانال لباس که در زیر اومده کلیک کنید.
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، در شب ماه رمضان 21 و شب اعتراف حضرت علی (ع) ، مراسم تشییع جنازه ، نماز جوشان کبیر ، سخنرانی و دعاهای یادآور خانه عصمت و حرمت از اماکن مختلف مذهبی کشور مانند ” امام معبد مقدس “،” حضرت معصومه (سلام الله علیها) “،” حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام “،” معبد مقدس امام خمینی (خدا رحمتش کند) “،” حسینیه همدانی “و” بیمارستان بقیه الله “(فرجه الشریف) پوشانده می شوند.
شبکه سینما؛
با توجه به نظرات انجام
زبان ترکی آذربایجانی
 
کانال تلگرامی خبرگزاری آپا
 
T.me/Apa_az
 
کانال تلگرامی خبرگزاری ترند
 
T.me/Azerbaycan24
 
کانال تلگرامی خبرگزاری مساوات
 
T.me/Tvmusavat
 
کانال تلگرامی خبرگزاری آذرتاج
 
T.me/Azertacnews
 
کانال تلگرامی خبرگزاری یئنی چاغ
 
T.me/Yenicagmedia
 
کانال تلگرامی خبرگزاری مدراتور
 
T.me/Moderator_az
 
نکته:
بنا به توصیه دوست بزرگوارم دکتر حمید درویشی مطالب کانال استانبول: خاطرات و شهر را در وبلاگ بازنشر خواهم داد. عمده این مطالب پیش از این در کانال جامع مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام و صفحه اندیشه روزنامه فرهیختگان بازنشر داده شده اند.
 لازم به ذکر است تمامی حقوق مطالب مربوط به فرصت مطالعاتی ام از هر جنس و سنخ و سطحی به مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام تعلق دارد. دوستان دقت فرمایند.
برای اولین بار در مساجد اهل سنت نماز خواندم
بانک جامع کانال تلگرام کانالی هست که در داخل آن بهترین کانال های تلگرامی قرار دارد و شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید عضو کانال تلگرامی مورد علاقه خودتون بشید.
این کانال ها همان لینک هایی هستند که توسط شما دوستان عزیز معرفی شده اند و ما لینک ها و کانال های شما را که خودتان معرفی کرده اید داخل این کانال قرار داده ایم.
این کانال ها با موضوعات متفاوتی هستند و شما با توجه به رشته کاری خودتون میتونید عضو کانال بشید، و از همه شما درخواست دارم
حبیب! حواست به آقامان باشد ... گرد و غبارِ نبرد که فرونشست، امام به بالینش آمدند... « پروردگارت تو را رحمت کند، ای مسلم بن عوسجه » این جمله امام را که شنید، چشمانش را باز کرد.حبیب بن مظاهر نزدیکش بود. با دست به امام حسین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت : ای حبیب، تو را وصیت می کنم به این آقا، باید خود را فدای او کنی.- حبیب بن مظاهر : به خدای کعبه سوگند، همین کار را می کنم.ساعتی نگذشت که به وصیت دوستش عمل کرد...نفس المهموم، شیخ عباس قمی، ص333. خدایا، دوستان
گروه های زیادی در کانال گروه تلگرام منتشر می شود.
برای پیوستن به کانال لینک گروه تلگرام باید لینک اون کانال رو داشته باشید.
شما هم اگر گروه تلگرام و یا کانال تلگرام داشته باشید.
می توانید در این کانال منتشر کنید و برای لینکتون ممبر واقعی بگیرید.
و شاهد افزایش چشمگیر لینکتون باشید.
از امروز کانال live time در تلگرام راه اندازی شد و شما میتوانید مطالب جدید و بروز را در این کانال مشاهده بفرمایید. در صورت تمایل میتوانید نظرات و پیشنهادات و بازخوردهای خود را از همین طریق با ما در میان بگذارید.
آدرس کانال در تلگرام ؛  LiveTime‍It's privateComment ; WwW.liveTime.blog.irhttps://t.me/liveTime22 
امام خامنه ای مدظله العالی:
امام حسین(علیه‌السّلام)، جزو مدافعان ایده‌ی صلح امام حسن(ع) بود. وقتی که در یک مجلس خصوصی، یکی از یاران نزدیک - از این پُرشورها و پُرحماسه‌ها - به امام مجتبی‌(علیه‌الصّلاةوالسّلام) اعتراضی کرد، امام حسین با او برخورد کردند: «فغمز الحسین فی وجه حجر». هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که اگر امام حسین به جای امام حسن بود، این صلح انجام نمی‌گرفت. نخیر، امام حسین با امام حسن بود و این صلح انجام گرفت و اگر امام حسن(علیه‌السّل
کلیاتی راجع صلح امام حسن علیه السلام 
سیمای واقعی صلح امام حسن (علیه‌السلام)ازدیدگاه امام خامنه ای
مفاد صلح نامه امام حسن(ع) با معاویه
صلح امام حسن(ع) ناشی از ضعف بصیرت مردم بود
کتاب صلح امام حسن (ع) 
صلح امام حسن (ع) نرمش قهرمانانه برای حفظ اسلام 
اثرات صلح امام حسن (ع) 
بررسی جهاد بزرگ امام حسن(ع) در قالب صلح با معاویه
کتاب «صلح امام حسن علیه‌السّلام» با ترجمه آیت‌الله خامنه‌ای
صلح امام حسن(ع) -قیام امام حسین(ع)
پنج دلیل توافق؛ امام حسن(ع) صلح
      و خداوند را دستاویزی برای سوگندهایتان قرار ندهید 
 
امام سجاد از قبیله بنی حنیفه زنی داشت که یکی از دوستانش به او خبر داد که این زن دشمن امام علی (ع) است 
امام او را طلاق داد ان زن با آنکه مهریه اش را گرفته بود از روی دروغ ادعای مهریه کرد و به حاکم مدینه شکایت کرد و مطالبه ی چهار صد دینار مهریه اش را کرد . حاکم به امام عرض کرد یا سوگند بخورید یا مهریه اش را بپردازید .
امام سجاد سوگند نخورد . و به امام باقر امر کرد مهریه اش را بپردازید 
امام باق
1- جاذبه های بی نظیر امام راحل:
✅ ناکامی دشمنان در کم رنگ کردن یاد و نام امام در طول سالها✅ ماندگاری روز قدس بعد از چهل سال آن هم به وسیله توده های مردم✅ حضور اجتماعات عظیم مردمی در مراسم ارتحال بعد از ۳۰ سال
2- سرّ جاذبه امام راحل:
✅ حکیم و باتدبیر بودن امام✅ شجاع و مجاهد بودن امام ✅ پارسا و پرهیزکار بودن امام✅ ظلم ستیز و حامی مظلومان بودن ✅ عدالتخواهی و صادق بودن
هر کس با این خصوصیات باشد دلها به اوجذب میشود این وعده خداست
ادامه مطلب
کانال تلگرامی Haber7
T.me/haber7
کانال تلگرامی TGRT Haber
T.me/Tgrthaber
کانال تلگرامی Oda tv
T.me/Odatvrss
کانال تلگرامی یورونیوز ترکی
T.me/euronews_tr
کانال تلگرامی اسپوتنیک ترکی
T.me/Sputnik_tr
کانال تلگرامی Haber Gündem
T.me/Habergundem
کانال تلگرامی دویچه وله ترکی
T.me/dw_turkce
کانال تلگرامی Ulusal Haber
T.me/ulusalhaber
ما در این مطلب قصد داریم تا کانال تلگرام دمنوش نیوشا رو به شما معرفی کنیم و از شما درخواست میکنیم که اگه به دمنوش های نیوشا علاقه دارید، عضو این کانال بشین.
این کانال تمامی دمنوش ها و خواص اونرو داخل کانالش گذاشته و شما میتونید دمنوش ها نیوشا رو اونجا ببینید و از هر کدوم که خوشتون اومد استفاده کنید و دمنوش مورد نظر خودتون رو در این کانال تهیه کنید.
این کانال را به دوستان خودتون معرفی کیند تا اگر اونها هم دمنوش نیوشا خواستن بیان کانال و دمنوش خ
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):در این سی سال، تلاشها و شیطنتهای زیادی صورت گرفته برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود و اصول امام، فکر امام و راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود. لکن واقعیت این است که جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که امسال درحالیکه خبر خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را میشنوید، مسئله قدس در بیش از 100کشور مطرح بش
سلام دوستان
همانطور که میدانید بیتمکس محلی برای ترید با بیت کوین میباشد که دارای ابزار اهرم یا لورج میباشد که سود و ضرر رو چندین برابر میکند که استفاده آگاهانه از این ابزار میتواند سود آور باشد.
امروز قصد معرفی کانال تلگرامی را دارم که با بررسی انجام شده از آغاز به کار این کانال سیگنالهای موفقی ارسال کرده که 90% موفقیت آمیز بوده است. مدیر این کانال آموزش های ورود و خروج و توصیه های مهم دیگر در رابطه با ترید در بیتمکس رو در کانال به اشتراک گذاش
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برایتان معرفی نمای
تواضع، غذای ساده خوردن نیست. تواضع، «به وظیفه عمل کردن» است. اگر وظیفه انسان بالای مجلس نشستن است، همین ثواب را دارد. امام در دوره شاه از زندان آزاد شد. خدا رحمت کند برادرم آمده بود امام راحل را در این وضعیت دیده بود. گفت دو تا متکا این طرف و آنطرف امام گذاشته بودند. مردم می آمدند و دست امام را بوسه می زدند! امام دستش را نمیکشید!
ادامه مطلب
امام جمعه ای که منزل شخصی خود را وقف طلبه ها کرد!
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس رحیمی، امام جمعه خمینی شهر که روز گذشته به علت عارضه قلبی و تنفسی در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان، دارفانی را وداع گفت، 25 آبان 97 در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان از وقف منزل مسکونی خود با هدف اسکان طلابی که پس از ازدواج مشکل مسکن دارند، خبر داده بود.
@feghahat
[عکس 1280×959]
مشاهده مطلب در کانال
می‌خوام برم امام رضا! خیلی وقته نرفتم. دلم تنگ شده. تازه کلّی تشکّر هم بدهکارم. و کلّی چیز جدید باید بخوام. :-پررو
نمی‌دونم... یه روندی تو زندگی‌م دارم. هر چند ماه یه بار برم پیش امام رضا. و این روزهایی که می‌رم اون جا واقعن شارژم می‌کنن. نمی‌دونم چرا... نمی‌دونم چی داره... ولی می‌دونم یه چیز خوبی داره که حسابی دلم براش تنگ شده. :د
شاید به جز ضامن آهو، ضامن آدم‌های گم‌شده هم باشه. دستشون رو بگیره ببره برسونه به خونه‌شون. :د
 
چرا بعضی‌ها به مشهد
▫️
 
در سینه، دل از داغ حسن می جوشد
از ماتم هشتمین امام معصوم
هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد.
اللهم صل علی محمد و آل محمد
#نـاشنـاس
─═┅✰❣✰┅═─
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
مشاهده مطلب در کانال
1. جاذبه و نفوذ امام بزرگوارِ ما موجب شد که مساله‌ی قدس در بیش از ۱۰۰ کشور مطرح بشود، آن هم به وسیله‌ی توده‌ی مردم، به وسیله‌ی متن مسلمان‌ها.سرّ این جاذبه‌ی بی‌نظیر امام چیست؟
۲. امام مختصات شخصیتی و موهبت‌هایی را دارا بود و خدا به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع می‌شود. امام انسانی بود شجاع 
ادامه مطلب
کانال اهنگ ترکی , کانال موزیک ترکی , کانال کیلیپ ترکی , کانال تگرام تورال صدالی| کانال آهنگ ترکی | کانال وقارصدا , کانال آهنگ ترکی وقار صدا ,کانال فیلم ترکیه , کانال آهنگ اذربایجان , جدیدترین اهنگ ها در کانال ما مشاهده کنید ایدی ادمین @iraajcr7
صدف موزیک | کانال وقار صدا. ... گلد چنل موسیقی کانال تلگرام وقار صدا ... کانال بزرگ وقارصدا ارائه کننده موزیک های شاد ترکی ایرانی اذری بخصوص ...
برای دانلود آهنگ ترکی اینجا کلیک کنید
برای پیوستن به کانال وقار صدا
 
تجمع طرفداران بختیار در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی)؛ آغاز کار «کانال تلویزیونی انقلاب»
امام خمینی فرمان داده‌اند نام اشخاصی که به نوعی به کشور و مردم خیانت کرده‌اند افشا شود. با تلاش مردم و متخصصین، فرستنده‌ای سیار در مدرسه‌ی علوی راه‌اندازی می‌شود. اینجا تهران، کانال انقلاب!
 
منبع : سایت بیتوته
با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان و همراه بیولوژی در این کانال میخواهم دیتاها و اطالاعاتی که دانشجویان عزیز بیولوژی به آن نیازمند هستند ارائه دهم.هدف این کانال آموزش‌های خاص بیولوژی همچنین آموزش های زبان انگلیسی هستهمچنین فرصتی باشد در مورد مشاوره های تحصیلی، شرکت در کارگاه ها برای شما صحبت خواهم کرد.چرا که این دو علم به یک دیگر گره خورده اند."لازم به ذکر است که وعده این کانال برای فصل تابستان 99 آموزش رایگان #پایتون هست پس دوستان خود را ب
با عشق تو هر جان به رضا یار رضا(ع)
از عشق تو هر جان برسد بار رضا(ع)
از عشق تو آن را که برون است به کاه
فاءیده  نبا شد  ،  رد ایثار  رضا(ع)
 
با عشق الهی شهدا دانسته و به رضایت در راه امام رضا(ع)جان داده اند و به بارگاه ایشان اجازه رفت و آمد دارند.
آنانکه در پی کاه این دنیا در پی ذلت و فشار بر مردم و بی فرهنگی،بی عدالتی
...هستند،هر جا که باشند از عشق امام رضا(ع)بیرون رفتن اگه برنگردن هی به جامعه خسارت می زنن و امام رضا(ع)اون ها رو از ایثار و شفاعت در دنیا
رفتار امام حسن مجتبی با کودکانروزی امام حسن(ع) از کوچه ای عبور می کرد. به کودکانی که مشغول بازی بودند برخورد. بچه ها ضمن بازی از نانی که در مقابل شان بود می خوردند.چشمشان که به حضرت افتاد از وی خواستند پیاده شود و با آنان غذا بخورد. آن بزرگوار بدون درنگ همراه آنان مشغول خوردن شد.پس از اندکی حضرت نیز آن کودکان را به خانه خود برد و با دادن غذا و لباس و... از آنان پذیرایی کرد و فرمود:در این بذل و بخشش دو طرفه باز هم برتری با این کودکان است زیرا آنها هر
داروی امام کاظم ( علیه السلام ): زمستانه
✅ خاصیت درمانی:پیشگیری و درمان بیماری های فصل سرما:_  سرما خوردگی_ آنفولانزا_ تب_  گلودرد  تقویّت سیستم ایمنی بدن
✅ نکته:  مصرف این دارو آخر شب  و موقع خواب  بهتر است    کودکان به هر شکلی که مقدور باشد، بخورند ولو اینکه با آغشته کردن  پستانک .
 
 لینک کانال محصولات فروشگاه رمان در پیام رسان ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/277479424C02bb116a12
سلام دوستان.
تو پیامرسان ایتا ، مدیرِ کانال شدم .
اگه بیاید ،خیلی خوشحال میشم .
یه کانال هنری دارم که توش اموری درباره زندگی ، نی نی داری و ... هست ولی همه شون با دیدِ خاصِ هنری هستن . بنظرم که زود عضو شید که منم خوشحال شم . منتظرتونم .
Eitaa.com/honarism
کانال لباس مردانه و کانال لباس زنانه انواع لباس های زنانه و مردانه را در کانالخودش به فروش میرسونه و شما هر لباسی با هر سایزی بخواهید در کانال هست و شما میتونیدا این فرصت برای جستجوی لباس مورد علاقه خودتون استفاده کنید.
این کانال سفارش شما را با پست برای شما ارسای میکنه و بعد از رسیدن محصول به دستتتون شما میتونید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از گرفتن محصول خودداری کنید.
کانال لباس سعی داره تا برای همه گروههای سنی لباس ارسال بکنه و شما هم لباس مورد پ
 
تجمع طرفداران بختیار در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی)؛ آغاز کار «کانال تلویزیونی انقلاب»
امام خمینی فرمان داده‌اند نام اشخاصی که به نوعی به کشور و مردم خیانت کرده‌اند افشا شود. با تلاش مردم و متخصصین، فرستنده‌ای سیار در مدرسه‌ی علوی راه‌اندازی می‌شود. اینجا تهران، کانال انقلاب!
 
منبع : سایت بیتوته
انشا در مورد امام زمان کلاس هفتم انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشایی درباره ی ظهور امام زمان انشا احساسی در مورد امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی انشا در مورد امام زمان عج الله انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشاء درباره امام زمان (عج)
ادامه مطلب
در تلگرام دو نوع کانال داریم که هر نوع کانال لینک جوین مخصوص خود را دارند.یک کانال خصوصی نامیده میشود و دیگری عمومی!کانال های عمومی را شما به دلخواه خودتان نشانی انتخاب میکنید اما کانال های خصوصی چنین نیست و خود تلگرام آن را برای شما آماده میکند!شاید در تلگرام دیده باشید که برخی کانال ها برای خود بنری ساخته اند و لینک خصوصی در انتهای بنرشان دیده میشود اما وارد کانال که میشوید میبینید که کانال عمومی است!این کار چگونه صورت میگیرد؟در ادامه با
خرید کتاب صلح امام حسن برای کسانی که به دنبال درک واقعی و حقیقی و صحیح از تاریخ اسلام هستند بسیار عالی است.
این کتاب ترجمه مقام معظم رهبری است و درباره چرایی صلح امام حسن بن علی ع نوشته شده است.
برداشت آزاد از کتاب صلح امام حسن بن علی ع:
خرده گیری های سیاسی از اوامر و فرمایشات امام حسن بن علی ع ایشان را مجبور به صلح کرد، نه مثل برجام که آقایان هیئتی دولت با خوشحالی و بدو بدو رفتند امضا کردند!
این کتاب را میتوان از انتشارات انقلاب اسلامی دریافت ک
گاهشمار زندگی امام جواد (ع)

تولد امام جواد(ع)
10 رجب 195 ق

سفر امام رضا(ع) به مرو
200 ق

شهادت امام رضا(ع) و آغاز امامت جوادالائمه
اخر صفر 203 ق

تولد امام هادی(ع)
15 ذی الحجه 212 ق

تولد موسی مبرقع
214 ق

ازدواج با ام الفضل
215 ف

  مرگ مأمون و آغاز خلافت معتصم
18 رجب 218 ق

احضار امام جواد(ع) به بغداد توسط معتصم
28 محرم 220 ق

شهادت امام جواد(ع)
آخر ذی القعده 220 ق

محمد بن علی بن موسی مشهور به امام جواد و امام محمدِ تقی (۱۹۵-۲۲۰ق) امام نهم شیعیان اثناعشری است. کنیه او ابو
ملک جهنی، راوی عاشوراپژوه عصر امام باقر، از ایشان می پرسد: فَکَیفَ یُعَزّی بَعضُهُم بَعضاً؟ که چگونه به همدیگر در عاشورا تسلیت گوئیم؟ امام باقر در پاسخ، میفرمایند که در عاشورا، اینگونه تعزیت و تسلیت دهید:
عَظَّمَ اللَّهُ اجورَنا بِمُصابِنا بِالحُسَینِ علیه السلام، وجَعَلَنا وإیّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثَأرِهِ مَعَ وَلِیِّهِ الإِمامِ المَهدِیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ صلى الله علیه و آله‏.
خداوند، پاداش‏هاى ما را بر سوگوارى حسین علیه الس
 
در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم شهرستان اسفراین و امکان استفاده از امکانات مطلوب و با کیفیت و هم‌چنین حضور متخصصین گوش وحلق و بینی ، میکروسکوپ ENT در #اتاق_عمل بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین نصب شده است.‍‌‍‌‍‌‍‌با راه‌اندازی این #میکروسکوپ پیشرفته می‌توان نیاز بیماران شهرستان اسفراین را کامل پاسخ داد و در #جراحی های گوش و حلق و بینی نیاز به اعزام بیمار به شهر‌های مجاور نخواهد بود.‍‌‍‌‍‌‍‌در حال حاضر دو متخصص گوش و حلق و ب
نام پدر این بزرگوار امام حسن عسکری (ع) پیشوای یازدهم و نام مادر گرامیشان نرجس خاتون (س) می باشدکه ایشان بنا بر روایات یک شاهزاده رومی بودند و درخواب با امام حسن عسکری (ع) آشنا شده و مسلمان می شوند . امام زمان تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) می باشد
تولد امام زمان در سال ۹۸ از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاریخ ولادت امام زمان در سال ۱۳۹۸ چه روزی است؟
امام مدت اند سال دارد ولادت امام مدت عج سر سال 255 هجری صلصل می باشد و به روی کردن به اینکه حال سر سال 1439 ه ق هستیم زندگی امام مدت عج 1184 سال می باشد. کلید واژه ولی مدت گوساله الله تعالی امان جواد 15 شعبان القاب ولی مدت مادر تنها زمان ( 255 برخی تنها زمان ( 256 و برخی دیگر 258 قمری را تنها زمان ( میلاد متعلق .
ادامه مطلب
دسترسی به 2 کانال ویژه ما هم اکنون میتوانید با پرداخت فقط 90.000 هزار تومان به کانال ویژه شماره 1 دسترسی داشته باشید.جهت مشاهده لیست پکیج های کانال ویژه 1 در کانال زیر عضو شوید.https://t.me/joinchat/AAAAAFdFE-NESNEOoQW_wAهم اکنون میتوانید با پرداخت فقط 200.000 هزار تومان به کانال ویژه شماره 2 دسترسی داشته باشید.جهت مشاهده لیست پکیج های کانال ویژه 2 در کانال زیر عضو شوید.https://t.me/joinchat/AAAAAFf0_ddcIx805kMsgwهم اکنون میتوانید با پرداخت فقط 250.000 هزار تومان به 2 کانال ویژه بالا دسترسی د
 
 
در این بخش می خواهیم به بروزترین، برترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام  اعم از: فرهنگی،ورزشی،سیاسی،فناوری اطلاعات و ... بپردازیم.
 
برای معرفی کانال خود با ما در ارتباط باشید: http://t.me/miladmsi10
 
با کلیک بر روی هر کدام از لینک های زیر می توانید به صفحه آن هدایت شوید.
کانال پروکسی قدرتمند 1 :http://t.me/Myporoxy
کانال پروکسی قدرتمند 2: http://t.me/ProxyMTProto
کانال آخرین خبر : http://t.me/akharinkhabar
کانال صرفا جهت اظلاع: http://t.me/serfan_jahate_ettela
کانال گیز میز : http://t.me/gizmiztel
کان
اگر به دنبال لباس مجلسی خوب برای خودتون میگردین، پیشنهاد من به شما استفاده از لباس گرام هست، در این کانال لباسهای مجلسی گزاشته شده که میتونید با توجه به سلیقه خودتون یک لباس مجلسی برای خودتون تهیه کنید.
کانال لباس مجلسی در نظر دارد تا بهترین پوشاک مجلسی مورد علاقه شما را در این کانال قرار دهد و شما هم میتوانید لباس مجلسی خودتون رو از همین کانال تهیه کنید.
امشب اگه واقعا این شاه وجود نداشت خیلی زیباتر می بود ، چون تولد امام‌حسنه:))*
و از امام‌حسن به حق همین روز عزیز میخوام کمک کنه بهم ،
سر این‌مسئله ی انتخابات ،
سر مسئله ی 'تو
و سر مسئله ی شاه ...
نذر ۱۰۰۰ صلوات کردیم با شیخ زاده، ایشالا که حل میشه ،
یا امام حسن قطعا میدونم که خیلی کریمی، قبلا بهم‌ثابت شده، یه بار دیگه از اون کرمت برامون مایه بذار مشتی*_*
کرده ام من گنه های زیاد شرمنده امناراحتت کردم تو را درمانده ام
شرمنده آقا که من گنه کار هستمگریانده ام چشمان حضرت دلدارم
شرمنده کردی بار دگر بخشیدی آقاشرمنده غیر از دردسر چیزی ندارم
یادم همیشه بودی ای ارباب عالمشرمنده ام یادت نبودم سرور و آقایم
مرا ز دعای خویش نکردی فراموششرمنده ام حتی دعایت هم نکردم
اما الآن گویم بیا یابن حسنآقا به فریادم برس ای سرورم
 
شاعر: #ناشناس
 
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید
برای عضویت در کانال ایتا کلیک کنید
دوستان
برای عضویت در کانال عمومی من میتویند  لینک زیر رو در تلگرام کپی کنید  پس از کلیک بر روی آن در کانال عضو شوید. این کانال عمومی هست و مطالب مرتبط با بازار سرمایه در آن قرار داده میشود.
https://t.me/joinchat/AAAAAELCjMQ414_slGOOCw
================================
برای عضویت در کانال Vip که شامل پیشنهاد خرید سهام و مشاوره در خصوص استراتژی فروش و نگهداری سهام معرفی شده هست میتونید به ادمین ثبت نام در تلگرام به آیدی @Missmanafiadmin ( از ساعت 9 الی 17 ) پیام ارسال کنید 
نصب برنامه برای اندروید

کلیات زیارات به همراه صوت با امکانان اشتراک گذاری متن ها

شامل:

- زیارت حضرت رسول اکرم+صوت

- زیارت حضرت زهرا(ص)+صوت

- زیارت حضرت علی (ع) امین الله+صوت

- زیارت ائمه بقیع ( حضرت امام حسن مجتبى و امام زین العابدین و امام محمد باقر و امام جعفر صادق علیهم السلام )+صوت

- زیارت امام حسین (ع)+صوت

- زیارت امام موسی کاظم+صوت

- زیارت امام رضا (ع)+صوت

- زیارت امام جواد (ع)+صوت

- زیارت امام هادی (ع)+صوت

- زیارت امام حسن عسکری (ع)+صوت

- زیارت ا
متن نوحه زنجیر زنی امام حسین, متن نوحه زنجیرزنی سه ضرب محرم, نوحه زنجیر زنی برای امام حسین,نوحه عزاداری امام حسین,نوحه کودکانه امام حسین,نوحه های جدید برای امام حسین,مداحی زیبا برای امام حسین
متن نوحه سه ضرب با طبل, متن نوحه زنجیر زنی عاشورا, متن نوحه زنجیر زنی بوشهری محرم , متن نوحه زنجیر زنی همراه با سبک برای محرم 98 , متن نوحه زنجیر زنی زیبا محرم 98
متن نوحه زنجبرزنی شور امام حسین (سبک فوق العاده)
ادامه مطلب
سلام دوستان
میخوام تو تابستون ، پیج اینستاگرامی و احتمالا کانال تلگرامی برای کانال بسازم تا آموزش ها هم در وبلاگ ، هم در کانال و هم در پیجمون قرار بگیره
آموزش های فوق العاده خوبی رو ( خصوصا در حوزه برنامه نویسی با پایتون) ارائه خواهیم داد .
دوستان خلاصه مطلب اینکه ؛ اگه پیج اینستاگرامی و کانال بسازیم ، جوین و فالوو خواهید کرد یا نه؟!
البته بازم اطمینان میدم که آموزش های خیلی خوبی براتون میذارم !
دوستانی که موافق ساخت کانال و پیج هستن و در صورت
چند سالی بود که معنی و تفسیر آیه 73 سوره زمر مرا بخود مشغول نموده بود.
(وَ سِیقَ الَّذِینَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ إِلَی الْجَنَّةِ زُمَرا|(زمر73ً )
یعنی مومنین را به سمت بهشت می کشند .
از خود پرسیدم چرا گفته شده به سمت بهشت میکشند!!
تمام کتب و تفاسیر مختلف را دیدم نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه به روایتی از امام صادق علیه السلام در بحار الانوار برخورد نمودم .که می فرماید:
مومنین و دوستان سید الشهدا (ع) در روز حساب از خدا می خواهند قبل از ورود به بهشت مولای
سلام به همگی سایت رسمی امتحان یک از ما دارد حمایت می کند و من از شما می خواهم که به کانال امتحان یک ششم برای ششمی ها و امتحان یک هفتم  در پیام رسان رویبیکا عضو شوید 
 
این کانال برای ششمی ها و هفتمی ها است و نمونه هایی مثل امتحان ،جزوه ،کتاب الکتورونیکی و .....می گذارد 
 
 
شاد و پیروز باشید
سلام  دوستان ، در نهایت تصمیم به راه اندازی کانال تلگرام گرفتم 
خوشحال میشم اگر کانال بنده رو دنبال کنید 
در این کانال آموزش های مربوط به مباحث سئو و دیجیتال مارکتینگ و همچنین آموزش های مربوط به نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور قرار داده میشه 
آی دی کانال - @danialtaherifar
 
کانال تلگرام آموزش سئو : در این مطلب  بخش های مختلف کانال تلگرام را شرح دادم
 
برای عضویت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید
 
عضویت در کانال تلگرام آموزش سئو و گرافیک
حدیثی از امام علی
قال امام علی علیه السلام:
«حُسنُ التَّدبیرِ یُنمی قَلیلَ المالِ، وسوءُ التَّدبیرِ یُفنی کَثیرَه‏؛»
«برنامه‏ ریزى درست، مالِ کم را افزایش مى ‏بخشد؛ و برنامه ‏ریزى نادرست، مال بسیار را نابود مى‏ کند.»
عضویت در کانال
T.me/noor_hidayat
عکس پروفایل میلاد امام رضا علیه السلام و دانلود با لینک مستقیم عکس های حرم مطهر امام هشتم امام رضا (ع)
زیبا ترین و قشنگ ترین عکس نوشت های حرم امام رضا و عکس پروفایل میلاد امام رضا علیه السلام با کیفیت های عالی و خوب
دانلود جدید ترین و قشنگ ترین عکس های کبوتر های حرم امام رضا (ع) و دانلود عکس پروفایل میلاد امام رضا علیه السلام
عکس پروفایل میلاد امام رضا علیه السلام با کیفیت های عالب و خوب و دانلود رایگان عکس نوشته های ولادت امام رضا
بهترین و جذا
     برای مشاهده مطالب کانال زیست دوازدهم روی لینک زیر بزنید
        https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA

کانال زیست دوازدهم با بهترین جزوه ها برای تست زدن

کانال آموزش صفر تا صد زیست دوازدهم 
آیا تا به حال پست های این کانال رو مشاهده کردید ؟ 

کانال زیست شناسی تلگرام تمام پایه ها
این آموزشگاه به منظوور تبادل و تعامل با اولیای دانش آموزان کانال تلگرامی ایجاد نموده است که به صورت روزانه اطلاعیه های عمومی آموزشی و پرورشی را جهت اطلاع اولیا و دانش آموزان در این کانال نشر می نماید که به صورت جامع و کامل فعالیت ها ، رتبه های کسب شده ورزشی ، علمی ، فرهنگی و سایر موارد درآن اطلاع رسانی گردید.
آدرس کانال تلگرامی مدرسه صدرا ی فارسان دوره اول:
@sadra farsan
دوستانی که در تاریخ 9 خرداد تا بکنون  دچار ریزش اعضای کانال تلگرام شدن 
باید این نکته رو بدونید که فاز دوباره حذف اعضای فیک کانال ها توسط تلگرام آغاز شده است. 
به همین دلیل به روال عادی کانال تون ادامه بدید و از افزایش پست یا کاهش پست یا کار های دیگه پرهیز کنید به این دلیل که با این کار موجب آزار راعضای واقعی کانال میشید و اونا رو از دست میدید.
و سعی کنید دیگر تا اطلاع ثانوی از ممبر فیک استفاده نکنید 
با تشکر رسانه درهم برهم 
راز اتصال به امام زمان چیست⁉️
( قسمت اول)
یکی از سوالات خیلی کلیدی و مهمی که در مورد امام عصر ارواحنا فدا باید برای همه ما مطرح بشود؛ عبارت است از اینکه راه اتصال به امام عصر ارواحنا فدا چه در زمان غیبت، و چه در زمان ظهور و حضورشان چیست؟
ادامه مطلب
مثل دیوونه ها برای بار صدم توی روز و بار هزارم توی ماه چک میکنم
نه روز ها و نه ساعت ها ک حتی ثانیه ها هم دیر میگذرن!
کی میشه که جواب منو بدی؟
+ ترس وجودمو گرفته...
کاش تمام سال محرم بود...
یا امام رضا 
قربونت برم که همیشه آخر کار دستم پیش خودت درازه
دوماه جدت دستمو گرفت
هی زمین خوردم هی بلندم کرد
هی خسته شدم هی امید داد
یا امام رضا
تو که همیشه با من مهربون بودی
آبرومو جلوی امام حسین بخر
کمکم کن تا محرم صفر بعدی بهتر باشم
کمکم کن درجا نزنم
کمکم کن یه ذ
مثل دیوونه ها برای بار صدم توی روز و بار هزارم توی ماه چک میکنم
نه روز ها و نه ساعت ها ک حتی ثانیه ها هم دیر میگذرن!
کی میشه که جواب منو بدی؟
+ ترس وجودمو گرفته...
کاش تمام سال محرم بود...
یا امام رضا 
قربونت برم که همیشه آخر کار دستم پیش خودت درازه
دوماه جدت دستمو گرفت
هی زمین خوردم هی بلندم کرد
هی خسته شدم هی امید داد
یا امام رضا
تو که همیشه با من مهربون بودی
آبرومو جلوی امام حسین بخر
کمکم کن تا محرم صفر بعدی بهتر باشم
کمکم کن درجا نزنم
کمکم کن یه ذ
ای ال ال سی / خراسان رضوی یک مشاور دانشگاه اظهار داشت: مهمترین بخش قانون امام علی (ع) “عدالت” است؛ بنابراین ، همه ، به ویژه دشمنان ، مرده و صالح را می دانند.
در مصاحبه با ای ال ال سی ، حمیدرضا وزیر درباره نگرش و رفتار حضرت علی (ع) توضیح می دهد: در زمینه موضوعات اجتماعی ، بخشی مربوط به برخورد با مردم و بخش دیگر مربوط به دولت است. موضوع سردبیر اجرایی هیئت تحریریه (صلی الله علیه و آله و سلم) بی توجهی به عنوان رهبر و مسئولیت مسئولین ا
امام صادق ع یکی از غلامانش را پی کاری فرستاد او دیر کرد امام بدنبالش رفت دید خوابیده است بالای سرش نشست و بادش میزد تا بیدار شد امام صادق ع باو فرمود فلانی بخدا تو این حق را نداری که شب و روز هردو بخوابی  شبت برای خود و روزت از ان ماست 
 
کانال لباس زنانه با انواع لباس های زنانه در خدمت شما هست و شما میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید، اما برای تهیه لباس زنانه خودتون کافی هست تا به ما پیام بدین تا ما لباس مورد نظر شما را برایتان ارسال کنیم و شما میتوانید هزینه لباس خریداری شده خودتان را درب منزل پرداخت کنید.
این کانال لباس زنامنه انواع لباس های زنانه رو هم داره و شما میتونید هر لباسی رو که دوست داشتین به ما بگین و شاید انون لباس در داخل کانال هم نباشه، ولی مهم ن
 
نظم امام رضا (ع) مثال زدنی بود.
✍یاران امام (ع) هربار که همراه ایشان می‌شدند، متوجه سبک زندگی خاص و زیبای ایشان می‌شدند. مثلا امام (ع)، برای اینکه برای همه امور خود فرصت کافی داشته باشند، هر روزِ خود را به چهار قسمت تقسیم می‌کردند و به یاران خود هم می‌فرمودند: «بکوشید روزتان را در چهار بخش تنظیم کنید: بخشی برای عبادت و خلوت با خدا، بخشی برای تأمین معاش، بخشی برای معاشرت و مصاحبت با برادران و بخشی برای تفریح. از نشاط به‌دست‌آمده از تفریح، ن
کانال های ایتا
کانال من یک طلبه ام
https://eitaa.com/talabe_am
کانال درس اصول 1 الموجز استاد حسین بغدادی
https://eitaa.com/almujazbaghdadi
کانال درس اصول 2 اصول مظفر استاد حسین بغدادی
https://eitaa.com/OSTADBAGHDADI
کانال استاد بغدادی (سایر صوت ها و فایل ها مرتبط)
https://eitaa.com/Baghdadi
اگر مدیر و مسئولی دم از راه امام و کلام امام می زند، حق ندارد زندگیش خلاف ارزش هایی باشد که امام خمینی(ره) به آنها اعتقاد داشت و توصیه می فرمود!
اگر صاحب تریبونی، مقامی، نماینده ای، مدیر یا مسئولی دم از ولایت مداری و انقلاب می زند، حق ندارد فرزندان و خانواده اش را به خارج از کشور بفرستد و بعد هم طلبکارِ ملت باشد که چرا حساس هستند!

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها