نتایج جستجو برای عبارت :

ترکیب قدرت های بازیگران فیلم انتقام جویان

اگر متن قبلی رو خونده باشید می بینید که درباره فیلم انتقام جویان صحبت های شده وحالا می خواهم ببینم ترکیب قدرت های آنها چه جوری میشه. البته بگم این ترکیب سلیقه خودمه و هر کس میتونه نظر خودشه درباره این ترکیب بیان کنه.برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:
ادامه مطلب
فیلم انتقام جویان یک فیلم واقعا عالی است.من طرفدار این فیلم و بازیگرانش هستم به خصوص کریس همسورث درنقش ثور ( THUR ) کمپانی مارول فیلم انتقام جویان 1و 2 و 3 را ساخته و حالا در حال ساختن انتقام جویان 4 است.
برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:
ادامه مطلب
طبق شایعات منتشر شده احتمال مرگ 4 عضو اصلی از گروه انتقام جویان در فیلم انتقام جویان: پایان بازی وجود دارد. یکی از این احتمالات را این شایعات ثور می دانند زیرا وی خواهر، برادر، پدر، مادر و مردمش را از دست داده و دیگر به قول خودش در انتقام جویان: جنگ بینهایت چیزی برای از دست دادن ندارد.
ادامه مطلب
اولش گفتم این انتقام کم بود اما وقتی دیدم آمریکا همین حرفِ منو داره میزنه فهمیدم این موضع گیری از بیخ و بن اشتباست . و به قول دوستان عملیات وقتی به امضای فرمانده ی کل قوا رسیده حتما حتما حتما بهترین گزینه بوده .و البته انتقام نظامی پایان کار نیست . انتقام حقیقی خروج کامل نیرو های امریکایی از منطقه است ...
اگر منتظر خبر انتقام بزرگ نشسته‌اید ابتدا آن را برای خود تعریف کنید. انتقام باید مستقیم و نه توسط نیروهای نیابتی، و همانگونه که افکار عمومی در سرتاسر جهان انتظار دارد، مقوله‌ای در حد جنگ جهانی سوم (WWIII) باشد!
این مهم به وضوح رخ نخواهد داد. ما خشمگین شده‌ایم، محکوم می‌کنیم، تهدید می‌کنیم و در نهایت دوغمان را خواهیم نوشید، همین.
حسبنا الله و نعم الوکیل...
انتقام سخت امری درکلام رهبر است/مژده ای بهرشکست دشمنان ابتراست/سنت خوب الهی هست در قرآن ما/از احادیث شریف حضرت پیغمبراست/دشمنان از روی کینه ضربه ای بردرزدند/انتقام فاطمیه گریه های حیدراست/کربلااوج ستمها ازبرای اهل بیت/انتقامش آن ظهوروارث برکوثراست/درره اسلام وقرآن انقلابی شدبه پا/رهبرنهضت خمینی برجهانی سروراست/انقلاب کشورما باشهیدان جاودان/بیمه آن تاقیامت لاله های احمراست/چون سلیمانی برایش مالک وعمارها/انتقام خون ایشان ضربه هابر خیبر
بعد از اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی سریعا کیفیت پرده ای این فیلم برای دانلود در سایت های دانلود فیلم منتشر شد. این کیفیت نسبت به کیفیت های پرده ای دیگر حرفه ای تر و بهتر و قابل قبول تر است. اما نکته وجود دارد که می گوید هرگز کیفیت پرده ای انتقام جویان: پایان بازی را تماشا نکنید.
ادامه مطلب
انتقام سخت رویداد نیست؛ روند است
دوستان عزیزی که پاسخ موشکی ایران آنها را راضی نکرده را به مطالعه مجدد و دقیق و عمیق چند منبع مهم دعوت می‌کنم: ١- پیام تسلیت حضرت آقا ٢- سخنرانی یکشنبه سید حسن نصرالله ٣- بیانات دیروز حضرت آقا از این سه منبع که توسط رهبر محور مقاومت و فرمانده ارشد او در منطقه صادر شده، چند نکته مهم به دست می‌آید که نقشه راه انتقام سخت را برای ما ترسیم می‌کند: ١- خون حاج قاسم با خون هیچ شخصیت آمریکایی معادل نیست.
ادامه مطلب
سلام علیکم؛ یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکا تقریبا ۱ ساعت پیش، در عراق دود شد هوا؛ با سربازان، آمریکایی جنایتکار و انگلیسی خبیث انشا الله. این عملیات با موفقیت انجام شد و یکی از جهات کلی آن سیاسی بودن آن است که تشکیک در عملیات را رعایت کرده. انتقام سخت یعنی انتقامی شدید؛ تشکیل شده از انتقام اوسط، انتقام صغرا و انتقام کبیر.
هیچ پایگاه نیروهای آمریکایی نباید در غرب آسیا به خصوص در کشور های 'نوروزی' حضور داشته باشد. این انتقام صغرا است و ان
طرفداران لوکی با بازی تام هیدلستون بعد از مرگ این شخصیت در فیلم قبلی یعنی انتقام جویان: جنگ بینهایت انتظار داشتند به شیوه ای در قسمت جدید یعنی انتقام جویان: پایان بازی حضور و نقشی داشته باشد اما این اتفاق نیوفتاد و این فیلم بدون هیچ حضوری از لوکی پایان یافت.
ادامه مطلب
نسخه آیمکس تریلر فیلم انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد. نکات زیادی در این تریلر فاش شاده و مسائلی که در تریلر عادی مانند یک معما بود حل شده است یکی از این مسائل سپر کاپیتان آمریکا است که در تریلر آیمکس فیلم انتقام جویان: پایان بازی معلوم شد وی دوباره آن را بدست گرفته است.
ادامه مطلب
⚔ آنچه رخ داد، قتل نیست؛ #قتال است.(گزیده سخنرانی مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی، هیئت الزهرا (س) )
امروز ما در معرض یک آزمون بزرگ قرار داریم: آزمون انتقام سخت. مطلب حاج قاسم، مطلب حماسه و مقاومت است. مطلب پرچم‌داری مقاومت است نه یک فرد و یک شخص. آن‌ها یک شخص را نزدند و وارد ماجرای قتل نشدند؛ بلکه وارد ماجرای قتال و فتنه شدند.
✊ اگر ایران ما و مردم و ملت مقاوم ما پشت سر رهبری نشان بدهند که مقاومند و انتقام سخت‌بگیر هستند، اتفاقات بسیار روشنی در ش
برادرها توجه داشته باشند.
قرار بر انتقام گیری و جان دادن هم باشند.مسلما مردان باغیرت در میدان  خواهند بود
فعلا مواظب باشید ،بعضی از حال مردم سو استفاده نکنندو در حال عادی سازی این جریان هستند.جلوش گرفته باشه با روشنگری درست شما و در میدان بودنمون
درباره خواب نمونیم
التماس دعا
#انتقام سخت
ترافیک اول جاده چالوس؛ صبحانه نخورده و ضعف زده و خواب آلود سر ظهر در حالی که رله های فیوز سوخته بود و کولر هم کار نمیکرد؛ گفت اصلا قابل بخشش نیست 
گفتم اتفاقا یکبار نبخش. اصلا اونی که گفته " لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست " لذت انتقام رو تجربه نکرده بوده. 
بد بودن گاهی چقدر خوبه. اگر فقط در حد روایت و حرف باشه، نه بیشتر.
با دیدن فیلم انتقام جویان "پایان بازی" به فکر زدن یک وبلاگ برای نقد فیلم های ژانرکمیک افتادم و دیدن البته بهتره بگم خواندن نقد های دیگه که روی این فیلم ها نوشته شده بود منو مصمم تر کرد، چون بیشتر این نقد ها بوی تعصب میدادند.

ادامه مطلب
خیلی وقت پیش بود که این عکس از پشت صحنه انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد. در این عکس همانطور که میبینید تونی استارک پیرتر است و مرد مورچه ای نیز در جنگ نیویورک علیه فضایی ها حضور دارد در حالی که در فیلم اصلی حضور نداشت.
ادامه مطلب
حضرت آیت الله خامنه ای: « فریاد انتقام ملت ایران، سوخت حقیقی موشک هایی بود که پایگاه آمریکایی را زیر و رو کرد.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «فریاد انتقام ملت» را منتشر میکند.
ادامه مطلب
حاج قاسم شبا نمیخوابید که ما راحت بخوابیم.
اونوقت یه سری دیگه بااشتباه های انسانیشون جون ۱۷۹ نفر رو میگیرن که ۱۴۴ تا اونا ایرانی بودن. 
انتقام گرفتیم، سخت، کوبنده، قاطع... از خودمون انتقام سختی گرفتیم.
+ من نمیتونم باور کنم که پایگاه آمریکایی رو زده باشن و اونا پیرهن عثمان رو بالا نبرده باشند...
ایرانم متاسفم برای تمامی مسئولین نالایقی که تو جای اشتباه قرار دارند.
القصه....
ناراحتم.... ناراحت؛ میفهمین آقایون؟؟؟!
فیلم انتقام جویان: پایان بازی بالاخره در آخر این هفته رکورد دیگری را در باکس آفیس آمریکا و کانادا ثبت کرد. این فیلم با فروش 771 میلیون دلاریش فیلم بزرگ جیمز کامرون، آواتار را در باکس آفیس آمریکا و کانادا پشت سرگذاشت.
ادامه مطلب
در فیلم انتقام جویان1داستان از این قرار بود که چندین نفر دور هم جمع شدند تا یک گروه بسازند وبا دشمنان بشریت​ بجنگند و نگذارند که به مردم اسیبی برسد. بعد انها گروهی ساختند بنام انتقام جویانکه تأسیس کننده ان گروه مارول بود که ان  گروه از افرادی مانند:
طور،مرد اهنی،رابین،بیوه ی سیاه(ناتاشا)و.......تشکیل شده.
حالا دشمنان اونا کی بود؟
دشمنان اونا عبارتند از:
تانوس (هالک بنفش)وافرادش.
وهدف اونا گرفتن شش سنگ ابدیت تا بتونه بر کل جهان مسلط باشه وبخا
گامورا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی نقش کوتاه ولی تاثیر گذاری داشت اما بدون اینکه معلوم شود چه اتفاقی برایش افتاده فیلم پایان یافت. البته آنطور که از پایان فیلم معلوم است نگهبانان کهکشان سوار بر سفینه شده و به دنبال گامورا می روند.
ادامه مطلب
در فیلم انتقام جویان1داستان از این قرار بود که چندین نفر دور هم جمع شدند تا یک گروه بسازند وبا دشمنان بشریت​ بجنگند و نگذارند که به مردم اسیبی برسد. بعد انها گروهی ساختند بنام انتقام جویانکه تأسیس کننده ان گروه مارول بود که ان  گروه از افرادی مانند:
طور،مرد اهنی،رابین،بیوه ی سیاه(ناتاشا)و.......تشکیل شده.
حالا دشمنان اونا کی بود؟
دشمنان اونا عبارتند از:
تانوس،لوکی،التران،فرقه ی توطئه و...
وهدف اونا گرفتن شش سنگ ابدیت تا بتونه بر کل جهان مسل
سلام 
وقتی انتقام سخت میگوییم.صرفا بخش نظامی نیست..
وقتی ترامپ از مراکز فرهنگی ما ترسیده..چرا تقویت شون نکنیم..خصوصا آمار دار 52 تا مرکز هست..یعنی خوب عمل کردند
این قابل تامل هست...
پس افراد در قسمت های فرهنگی ورود کردند ،وظیفه شون دو چندان شده..
و اینکه ماها از 19 دی ماه سال 56اونقدر اطلاعات ندارم،پس امکان داره..
ده سال دیگه نسل بگویید،خوب کی چی 13 دی ماه شهید سپهبد سردار سلیمانی شده..
کما الان در مورد شهدا دفاع مقدس گفته میشه...
من آدمیم که خجالتیه (راجع به این حتما یه پست میذارم) و بعضی موقع‌ها از کوره در میره و کوزه هارو میشکونه. آدمیه که ته دلش نفرت و کینه داره رشد میکنه و چه بسا نفرت و کینۀ درستی هم باشه اما...اخیرا چیزی که متوجه شدم اینه که شاید نتونم الان نفرتم رو خالی کنم چون قدرتشو ندارم ولی حتما بعدا میتونم. تنها راهش صبر، مراقبه و ریاضته.(ببخشید که خیلی از مثالهام از روی فیلمهای غربی هاست.)قضیه من مثل لوک اسکای واکر که استادش بهش گفت تو هنوز برای مبارزه با دارت
در فیلم انتقام جویان1داستان از این قرار بود که چندین نفر دور هم جمع شدند تا یک گروه بسازند وبا دشمنان بشریت​ بجنگند و نگذارند که به مردم اسیبی برسد. بعد انها گروهی ساختند بنام انتقام جویانکه تأسیس کننده ان گروه مارول بود که ان  گروه از افرادی مانند:
طور،مرد اهنی،رابین،بیوه ی سیاه(ناتاشا)و.......تشکیل شده.
حالا دشمنان اونا کی بود؟
دشمنان اونا عبارتند از:
تانوس (هالک بنفش)وافرادش.
وهدف اونا گرفتن شش سنگ ابدیت تا بتونه بر کل جهان مسلط باشه وبخا
جنایت در برلین: ولادیمیر گلفاند در خاطرات خود از جنگ جهانی در برلین می نویسد: بیست نفر تجاوز به یک دخترکاعلامیه ارتش سرخ در پوسترهای مشوق سربازان: (وقتی که برلین را تصرف کردند)سرباز تو در الآن در خاک آلمان هستی . وقت انتقام فرا رسیده است.
 
این در حالی است که در موقع فتح مکه ، با اینکه مسلمان اعلام کردند امروز روز انتقام است، پیامبر به عنوان رهبر مسلمانان اعلام فرمودند : امروز ، روز رحمت و گذشت است. هرکس به خانه ابوسفیان پناه ببرد در امان است.
BluRay,The Snow Queen's Revenge 1996,دانلود The Snow Queen's Revenge 1996 720p,دانلود انیمیشن The Snow Queen's Revenge 1996,دانلود انیمیشن انتقام ملکه برفی 1996,دانلود انیمیشن انتقام ملکه برفی The Snow Queen's Revenge 1996,دانلود انیمیشن ملکه برفی 2,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن The Snow Queen's Revenge 1996 1080p,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
تام هلند در هنگام ساخت فیلم انتقام جویان: پایان بازی اجازه اینکه کل فیلمنامه را داشته باشد و بخواند نداشت. تام، بازیگری که نقش مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول را ایفا می کند معروف به اسپویل کردن داستان فیلم هایی است که در آنها نقشی ایفا کرده است.
ادامه مطلب
هنگام برداشت محصول بود. شبی از شب ها روباهی وارد گندمزار شد و بخش کوچکی از مزرعه را لگدمال کرد و به پیرمرد کمی ضرر زد.
پیرمرد کینه روباه را به دل گرفت . بعد از چند روز روباه را به دام انداخت و تصمیم گرفت از حیوان انتقام بگیرد . مقداری پوشال را به روغن آغشته کرده، به دم روباه بست و آتش زد . 
روباه شعله ور در مزرعه به این طرف و آن طرف می دوید و کشاورز بخت بر گشته هم به دنبالش در این تعقیب و گریز .
گندمزار به خاکستر تبدیل شد ...
وقتی کینه به دل گرفته و در
مارول/دیزنی با انتشار تریلر سوم فیلم انتقام جویان: پایان بازی، شروع فروش بلیت های این فیلم را اعلام کرد. شروع شدن این داستان همان و طوفان حمله طرفداران مارول/دیزنی برای خرید بلیت همان و از دسترس خارج شدن سایت های فروش بلیت همان.
ادامه مطلب
هوالرئوف الرحیم
والا ما طبق قوانین مراوده، با کسی که باهامون دعوا کرده، دری وری گفته، اذیتمون کرده، یه جور دیگه برخورد می کنیم. حاضر هم نیستیم که میانجی گری ای بشه. مخصوصا تو مسائل مهم. اونم داغ داغ. تو واتساپ و تلگرامم پیام بده، بازش نمی کنیم که seen نشه که خیال برش داره برامون مهمه.
شنزو آبه که اومد، پیام اون مردک رفت و رفت و به ما تحتش رسید و پیغامی نگفت و پیغامی برد. بعد قطری که هیچ ابراز تاسفی نکرده و چند خبر هم خوندیم که پهباد ازین کشور بلند
رستاک انتقام
دانلود آهنگ بسیار زیبای رستاک بنام انتقام
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ انتقام با صدای رستاک
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی انتقام رستاک با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید رستاک بنام انتقام
دانلود موزیک رستاک بنام انتقام با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی رستاک بنام انتقام
Rastaak Entegham
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
خب بالاخره فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سینماهای دنیا اکران شد و فارغ از اتفاقاتی که افتاد می خواهیم اینجا درباره نظریه هایی که قبل از اکران فیلم گفته شده بگیم و بررسی کنیم که آیا درست از آب در آمدند یا خیر. اگر فیلم را ندیدید این مطلب را نخوانید زیرا داستان شروع و پایان فیلم را لو می دهد.
ادامه مطلب
وقتی رهبر مآ رهبر به معنای واقعی کلمه ها ، نه یه رهبر معمولی وقتی رهبر مآ از شهادت سردار سلیمانی ، دستشو بزنه رو پاش... و حسرت و غم تو صدا و نگاهش بیاد...
وقتی رهبر ما رهبر خستگی ناپذیر و محکم ما قلبش به درد بیاد و ناراحت بشه به حدی که اشک بریزه... وقتی بالاترین مقام نظامی ما رو یه فرمانده واقعی رو یه انسان واقعی رو ظالمانه شهید کنید و کل مردم ایران رو ناراحت و غمگین... وقتی تو تشییع فرمانده مون ، یه عده کشته بشن و یه عالمه خانواده عزادارتر... ان
بنیتو موسولینی دیکتاتور ایتالیا وقتی از روی بالکن قصر مجلل خود برای صدها هزار نفر از طرفدارنش دست تکان می داد ، هرگز تصور نمی کرد مدتی بعد به دست همین مردم به طرز فجیعی کشته شود !
مردمی که حتی به جنازه موسولینی هم رحم نکردند و روی جسد او ادرار کردند و به قدری به جمجمه موسولینی لگد زدند که له شد و ترکیب چهره ا‌ش از بین رفت !
تولستوی هم در مورد ظلم تزارها می نویسد :
"قدرت دیکتاتورها را کور می کند. آنها همه را حامی و طرفدار خود می بینند، در حالی که
بیمه دائمی ایران با پاسخ قاطع:
با پاسخ قاطع ایران در دفاع مقدس ده ها سال کشور بیمه شد و با پاسخ قاطع به جنایت آمریکایی ها کشور تا ابد بیمه خواهد شد.
 
ما نه تنها باید انتقام سردار سلیمانی را  بگیریم بلکه باید انتقام ۲۹۰ مسافر بیگناه هواپیمای مسافربری و دیگر بی گناهانی را که توسط جنایتکاران آمریکا به شهادت رسیدند ، بگیریم.
کاری که سردار دلها با شهادتش در منطقه کرد از هزاران بمب اتم هم ساخته نبود.او نقشه شوم اختلاف و فتنه در ایران و عراق را هم نق
بالاخره انتظارات به پایان رسید
لینک دانلود و تماشای انتقام جویان ۴ با زیرنویس فارسی
روی دانلود کلیک کنید
این فیلم متفاوت از هر فیلم مارول است و شاهکاری جاویدان به شمار می آید
لطفا در نظرات داستان فیلم را لو ندهید
منبع:کانال آپارات DARK GAMER
 جنگ سپاه سیل سپاه زلزله سپاه راه سازی سپاه سد سازی سپاه دستگیری عبدالمالک ریگی سپاه دستگیری جیسون رضاییان سپاه دستگیری روح الله زم سپاه مبارزه با گروههای تروریستی شرق و غرب کشور سپاه حفاظت فرودگاه ها سپاه حفاظت شخصیت ها سپاه مقابله با داعش سپاه حفاظت مرزهای آبی سپاه انتقام از حمله داعش سپاه انتقام از ترور حاج قاسم سپاه بازوی پرتوان امام و رهبری سپاه ⭕خواهش میکنیم یک اشتباه از یک فرد در این سازمان انقلابی و مردمی باعث نشود خدمات ارزنده ا
دانلود فیلم  انتقام جویان : آخر بازی Avengers: Endgame 2019  با لینک مستقیم و انواع کیفیت ها
****
زبان: انگلیسی
کیفیت : 480p Bluray – 720 x265 Bluray – 720p Bluray
فرمت : MKV
حجم : 651MB ~1500MB
محصول : USA
ستارگان : Brie Larson, Linda Cardellini, Scarlett Johansson
کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo
داستان فیلم انتقام جویان:آخر بازی
بعد از آن که در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس کشته شدند، باقی‌ماندهٔ انتقام‌جویان باید گرد هم بیایند و تلاش کنند تا در یک نبرد نهایی اقدامات تانوس را خ
انتقام‌جویان پایان بازی ، فیلمی اکشن و فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی برادران روسو می‌باشد. این فیلم بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است و بازیگران زیادی که اکثر آنها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند ، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند. داستان قسمت چهارم درست پس از بشکن تانوس و ناپدید شدن نیمی از جهان روایت می‌شود. حال گروه انتقام‌جویان که نیمی از اعضایش را از دست داده است ، باید دوباره متحد
سلام
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر انقلاب وعده آن را داده بودند.
ادامه مطلب
دریافتحجم: 15.2 مگابایت 
 
▪️بسم الله الرحمن الرحیم▪️
انتقام سخت
* طراح:صابر شیخ رضایی
* کارگردان هنری:علیرضا پورشکوری
* کارگردان و موشن دیزاینر:محمد ملانژاد
با تشکر از:مقداد سیدصالحیمحمدحسن عابدینیمحمد نوریعلی غلام نژادمحسن چاکرحسینیشبکه افقتهیه شده در واحد هنری شبکه افق سیما
 
* لینک دریافت فایل با کیفیت نسخه دوم اثر"انتقام سخت"
 
این اثر بر مبناى پوستر "مُشت آهنین" تولید شده در پایگاه اطلاع رسانی  khamenei.ir / سال ١٣٩٤ با همراهی آقای جواد فک
اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان 1 بود که شخصیت هاوارد اردکه از دنیایی کامیک بوک مارول به دنیایی سینمایی مارول راه پیدا کرد و بعد از آن هیچ حضوری نداشت تا اینکه یکی از کاربران وبسایت رددیت حضورش را در فیلم انتقام جویان: پایان بازی شکار کرد.
ادامه مطلب
بنظرم بد موقع به دنیا اومدیم هممون. همه ماهایی که تو شرایط فعلی ایران زنده ان اشتباه به دنیا اومدن. روزای تباهین و روزای تباهتری توی راهن. 
نمی دونم ولی می دونم یه چیزیو. اونم اینه که زمین رو "کثافت" پر کرده. دنیا رو "لجن" گرفته. گند زدیم به کره قشنگی که خدا بهمون هدیه داده. نمی دونم پول و قدرت و کشتن میلیون ها نفر توی جنگ هر کشوری قراره توی اون دنیا به عاملشون کدوم عذاب جهنمو بدن؟ ولی بیاید قول بدیم اگه تو هر قبرستونی یه کاره ای شدیم "آدم باشیم. ظل
بنیتو موسولینی دیکتاتور ایتالیا وقتی از روی بالکن قصر مجلل خود برای صدها هزار نفر از طرفدارنش دست تکان می داد ، هرگز تصور نمی کرد مدتی بعد به دست همین مردم به طرز فجیعی کشته شود !
مردمی که حتی به جنازه موسولینی هم رحم نکردند و روی جسد او ادرار کردند و به قدری به جمجمه موسولینی لگد زدند که له شد و ترکیب چهره ا‌ش از بین رفت !
تولستوی هم در مورد ظلم تزارها می نویسد :
"قدرت دیکتاتورها را کور می کند. آنها همه را حامی و طرفدار خود می بینند، در حالی که
انتقام سخت یعنی ریشه کن گردد یهود/خیبری در پیش باشد از برآل سعود/غرب وآمریکای خائن هست ابلیس زمان/میرسد سوی مسلمان چون جنایاتش فرود/ریشه هرفتنه ای هم گشته شیطان رجیم/فتنه راطوفان نمایدآتشی ازجنس دود/دشمنان ازروی کینه ضربه برحیدر زدند/برشهیدکربلایی باهمه یاران درود/انقلاب کشورمابا خمینی جاودان/جانشینش رهبری شد معدن خوبی وجود/لشکری آماده باش حضرت سیدعلی/میزندبرقلب فتنه یاورانش زود زود/روی سربند ولایت یاحسین وفاطمه/جمع کرده دشمنیها با تم
سلام به روی ماهتون 
یکشنبه شبتون بخیر باشه 
در خدمت هستیم با قسمت جدید 
خب اول از همه بگم که تک تک نظراتتونو خوندم و دلم چقدر گرم شد به بودنتون 
از تک تکتون ممنونم که کنارم هستید و به نوشتنم قدرت میدید و به قلبم حرارت برای نوشتن میبخشید 
یکی از دوستان حرف جالبی زده بود .. نوشته بود به هر حال هیوک کار های اشتباه زیادی در گذشته کرده و سوریم قربانی یکی از همین اشتباهاش بوده و به همین راحتی نمیتونه از زیرش فرار کنه ... 
و دقیقا درسته ! 
به این راحتی ن
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را محرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را منحرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
چرا انتقام سخت؟
انتقام سخت مانعی برای جنگ
پس از شهادت فرمانده دلاورشهید قاسم سلیمانی و پیام رهبرانقلاب و اشاره به «انتقام سخت»شاهد موج مطالبه مردمی برای اجرای فوری انتقامی سخت به آمریکا بودیم. اما چرا ایران باید پاسخی سخت، به این اقدام تروریستی آمریکا بدهد؟
دولت آمریکا در دوره ترامپ با اتخاذ راهبرد فشار حداکثری یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه های اقتصادی،سایبری، عملیات روانی و نیمه سخت با استفاده از گروهک های اپوزیسیون علیه ایران به راه
Arthur and the Revenge of Maltazard 2009,BluRay,x265 HEVC,آرتور و انتقام مالتازاردها,دانلود Arthur and the Revenge of Maltazard 2009 720p,دانلود انیمیشن Arthur and the Revenge of Maltazard 2009,دانلود انیمیشن آرتور و انتقام مالتازارها 2009,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن Arthur and the Revenge of Maltazard 2009 1080p,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
نام اثر: انتقام
 
ژانر: اجتماعی
 
محصول کشور: ایران
 
تاریخ انتشار: تابستان 1398
 
زمان فیلم: 55 : 06  دقیقه
 
رده بندی سنی: 12+
 
نویسنده و کارگردان:
علی مطلبی/
 
بازیگران:
صالح غلامی/
علی مطلبی/
امیرحسین معینی/
سید احمدرضا حسینی/
علی هاشمیان/
 
تهیه کنندگان:
علی مطلبی/امیرحسین معینی/
 
«گروه فیلمسازی قدس»
این چند روزه همش خبرای بد میرسید ولی امشب انقدر خوشحالم که نمیتونم بخوابم.....
البته یه حس ناراحتی و خوشحالی همزمان
از وقتی خبر رو شنیدم اشکام بند نمیاد؛ این چند روزه بغض داشتم و گریه‌م نمیگرفت ولی امشب حس میکنم سبک شدم خیلی سبک؛ انقدری که انگاری وجود ندارم
از دیروز عصر منتظر این خبر بودم ولی فکر نمیکردم همین امشب خبر رو بشنوم
البته من بازم دلم آروم نشده و بنظرم کافی نیست این انتقام و اگه کل نیروهاشونم نابود بشن ارزشش کمتر از یه تار موی سردار
           سلام                                            
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر
لطف حق داد به ما حضرت قاآنی را
.
در میان دو جهان غیر شهیدان حسین
چه کسی درک کند مردن عرفانی را؟
.
خون قاسم که زمین ریخت، فرو می بلعید
هیبت و قدرت آن دولت شیطانی را
.
باتلاقی است که جز دولت منفور ترامپ
عاقبت می شکند کعبه عبرانی را
.
رهبر کفر جهانی که به مستی خفتی!
خیز و بشنو سخن ملت قرآنی را:
.
ضربه ای سوی تو آید که فراموش کنی
چهره رافت اسلامی انسانی را
.
دشمنان وطنم باز همه می بینند
انتقام و غضب خاسته از وحدت ایرانی را
.
بابِ قاسم که شود ساخته در صحن
رابطه زناشویی باید با میل و رضایت زوجین صورت گیرد نه به زور و اجبار و پافشاری . به این نوع رابطه اجبار جنسی میگویند.
اجبار جنسی و فشار کلامی باعث میشود زنان در رابطه با مردان بی اعتماد شوند.
کسانی که سعی میکنند خودشان را به زور در دل کسی جا کنند هرگز به خواسته شان نخواهند رسید.
@Dr_Zana6oei 
+تجاوز که شاخ و دم نداره !
++نفرت و حس انتقام نتیجه ی احساس صدمه دیدن و نادیده گرفتن حقوق انسانی هست . محاله بشه روابط اینچنینی منجر به جدایی و نفرت و انتقام نشن مگر
انتقام شیعیان از دشمنان سر میرسد/وقت جانبازی ما درراه حیدر میرسد/دردفاع از ولایت مالک وعمارها/موقع یاری بردین پیمبر میرسد/فاطمیه آمده باگریه های مرتضی/باولایت تاشهادت شور کوثر میرسد/کربلایی مسلک وراه خمینی جاودان/باشهیدان خدایی نور وگوهر میرسد/شدسلیمانی ایران افتخاری درزمین/جانفشان برولایت سوی رهبرمیرسد/باعروجی عاشقانه شدشهید راه حق/پیکرش با افتخاری سوی کشورمیرسد/یک هراسی داده ایشان دردل هر دشمنی/ازبصیرتهای ایشان شور دیگرمیرسد/انتق
رسانه مهم ترین ابزار قدرت نرم

 ⭕برای بیان این موضوع ابتدا باید قدرت و انواع ان را تعریف کنیم. 
«قدرت عبارت است از توان تحمیل اراده ی خود به طبیعت ،دیگران و خود»»
همه ی افراد در طول روز کم و بیش از قدرت استفاده می کنند.تنها ابزار،میزان و شیوه آن متفاوت است.
قدرت خود چند نوع دارد:
قدرت سخت: که همان قدرت و توان  نظامی است.
قدرت نیمه سخت: که با استفاده از اعضای یک کشور،دولتی دست نشانده در آن کشور وجود آورده و از این طریق بر دولت،بازار و ارکان مهم ج
 میگن یکی از این سه گزینه باعث پیشرفت میشه:
1) عشق
2) پول
3) انتقام
من گزینه سوم رو انتخاب میکنم
انتقام از کسایی ک نفرت و کینه رو ایجاد میکنن، کسایی ک حسادت رو به جونشون میخرن، کسایی ک از کوچیکترین مسائل مسخرشون پست و استوری میزارن درصورتی که کارهاشون هیچ ارزشی نداره
خیلیا از کارهای من خبر ندارن، خیلیا نمیدونن من الآن کجام و حتی قرار هم نیست بدونن
خسته ام از این همه تکبر و فخر فروشی و طبل تو خالی بودن، اهداف پوچ و مسخره ای ک هزاران نفر اون رو داشت
1080p,BluRay,Next Avengers - Heroes of Tomorrow 2008,x265 HEVC,انتقام حویان آینده,انتقام حویان آینده قهرمانان فردا,بلوری,حجم کم,دانلود Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی Next Avengers Heroes of Tomorrow 2008,دانلود کارتون با دوبله فارسی,زبان اصلی,
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
محضر شمابزرگواران هستیم در بحث تفسیر و شرح دعای روز ششم اللَّهُمَّ لا تَخْذُلْنِی فِیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِیَتِکَ وَ لا تَضْرِبْنِی بِسِیَاطِ نَقِمَتِکَ وَ زَحْزِحْنِی فِیهِ مِنْ مُوجِبَاتِ سَخَطِکَ بِمَنِّکَ وَ أَیَادِیکَ یَا مُنْتَهَی رَغْبَةِ الرَّاغِبِینَ
یکی از مواردی که باعث می شود انسان از محضر خداوند دور بشود معصیت است چه معصیت کبیره باشد چه صغیر
همسر یهو گفت سردار سلیمانی رو کشتن... و من گفتم کی بود مگه؟؟‌!! (خب من اصلا اخبار گوش نمیکنم و نمیخونم هیچ جا.... )
بعد در عرض یکی دو روز همه شهرا پر شد از پوستر سردار و کل فضای مجازی پر شد از هشتگ انتقام...
که بیاین حساب کنیم چقدر هزینه اون همه پوسترای بزرگ و رنگی شد و چقدر لازم بود هزینه بشه که کل سیستانو بکوبن و از نو بسازن؟؟
و اما هشتگ انتقام... نمیدونم اونایی که این هشتگا رو میزدن اصلا تصوری از جنگ داشتن یا نه؟؟ فک کردن شاید تو این انتقام پدرشون،
انتقام سخت رزمندگان شجاع اسلام به وقوع پیوست
بنا به اخبار واصله از غرب کشور، رزمندگان شجاع اسلام و نیروی سپاه پاسداران دهها موشک کروز و بالستیک را به پایگاه عین الاسد شلیک کردند.
پایگاه عین الاسد شاید متمرکزترین پایگاه آمریکایی در کشور عراق می باشد تا این لحظه از میزان تلفات گزارشی دریافت نشده است
 
ادامه مطلب
دو سه روز پیش همسرم گفت ظاهرا ممنوعیت فروش ماسک و دستکش توسط داروخانه ها،برداشته شده و قراره همه داروخانه ها ماسک و دستکش به مردم بفروشن.
به همین خاطر امروز به چند تا داروخونه سر زدیم به امید یافتن دستکش لاتکس و ماسک  n95،همه شون هم بلا استثنا گفتن هیچی نداریم.از همه شونم پرسیدم که پس چی میگن به داروخونه ها ماسک و دستکش دادیم و ممنوعیت فروشش برداشته شده؟گفتن اصلا همچین چیزی نیست،یکیشون هم گفت خانم به خدا نامه داریم که هیچ داروخونه ای حق نداره
رسانه مهم ترین ابزار قدرت نرم

 ⭕برای بیان این موضوع ابتدا باید قدرت و انواع آن را تعریف کنیم. 
«قدرت عبارت است از توان تحمیل اراده‌ی خود به طبیعت ،دیگران و خود»»
همه‌ی افراد در طول روز کم و بیش از قدرت استفاده می‌کنند. تنها ابزار،میزان و شیوه آن متفاوت است.
قدرت خود چند نوع دارد:
قدرت سخت: که همان قدرت و توان نظامی است.
قدرت نیمه سخت: که با استفاده از اعضای یک کشور، دولتی دست نشانده در آن کشور وجود آورده و از این طریق بر دولت، بازار و ارکان م
بسم الله الرحمن الرحیم 
من محمد منصور اکبری هستم، زاده ی بمرود(روستایی در 7 کیلومتری شهر حاجی آباد در شهرستان زیرکوه) البته بنده خراسانی هم هستم یعنی استان خراسان جنوبی
اما از این ها بگذریم.
چرا اسم این وبلاگ "عین A انتقام" هست؟ 
دلیل اولش این است که نام شرکت گیمینگ(بازی سازی) من این نام است و دوم اینکه مربوط به اتفاقات این روز ها می‌شود. 
اما من می‌خواهم درباره شرکتم با شما صحبت کنم این شرکت یک شرکت گیمینگ با هدف ترویج مهدویت است اطلاعات بعدی
یکی از بحث های چالش بر انگیز این بوده که آیا افکار ما قدرت خاصی دارن یا نه.
دکتر ایموتو بعد از انجام آزمایش های معروفش مدارکی رو تهیه کرد که به وضوح قدرت افکار انسان و میزان نفوذ اونها رو نشون میده.
این پست در مورد قدرت افکاره. بخونین و 3 تا کلیپ زیرنویس شده رو هم تماشا کنین و ازشون استفاده کنین.
خواندن داستان کامل
عصر جمعه کدام است؟! آن‌که تقویم می‌گوید؟ یا غروبِ کم‌نوری که دل آدم را می‌فشارد و می‌چلاند؟
اصلن گور پدر تقویم که این روزها و خیلی روزهای پیش از این -از وقتی زخم روی زخم، آوار شد سرِ روح و جانم- برایم غروب جمعه است. به قاعده‌ای که هر لحظه هوای دعای سمات می‌وزد.
«اللهم انی اسئلک...» یا این که دستم را بگیرید و بکشد تا انتقام. «وانتقم لی...» و بعد هم بلغزد نام «فلان بن فلان»!
اسم هم گیرم نبود، رسم که هست. «وانتقم لی ممن یکیدنی و ممن یبغی علیّ و من ی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «‌فریاد انتقام ملت ایران، سوخت حقیقی موشک‌هایی بود که پایگاه آمریکایی را زیر و رو کرد.» پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «فریاد انتقام ملت» را منتشر میکند.
 
 
دریافت با حجم کم با فرمت MP4 | حجم : 20.1 MB
دریافت با کیفیت بالا با فرمت MP4 | حجم : 123.8 MB
«گزارش محرمانه» اثر تام راب اسمیت. دومین جلد از سه‌گانه کودک ۴۴.
در ادامه‌ی جلد اول، این بار وضعیت شوروی در دوران پس از استالین و زمانی که نیکیتا خروشچف از دوره‌ی استالین و عملکرد او و کا‌گ‌ب در اون دوران انتقاد میکنه، به تصویر کشیده میشه. زمانی که کشور دچار شورش میشه و از افسران کا‌گ‌ب انتقام‌گیری میشه. و لئو که بعد از وقایع جلد اول تلاش میکنه تا از کا‌گ‌ب و گذشته خودش فاصله بگیره، درگیر این موضوعات و انتقام‌گیری‌ها میشه.
جلد دوم کت
نقل است که در سحرگاهان نوزدهم ماه رمضان علی علیه السلام برادرش رسول الله صل الله علیه و آله را در خواب دید و به ایشان عرضه داشت که امتت مرا واگذارده اند، رسول الله صلی الله علیه و آله به علی علیه السلام امر فرمود که نفرینشان کن، علی علیه السلام چنین کرد و فرمود خداوند مرا از ایشان بازستاند. و این سرنوشت امتی است که از جهاد گریزانند. امتی که از جهاد گریزان باشد نیازی به صفدر و صف شکن ندارد.  و از این رو خدا مجاهدانش را از میان آنان فرا می خواند.
کتاب قدرت فکر اثر دکتر ژوزف مورفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf - دانلود رایگان کتاب|دانلود ...panteashop.ir › کتاب-رایگان-قدرت-فکر-دکتر-ژوزف-مورفی-pdf۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - قدرت فکر اثری از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را ...
دانلود رایگان کتاب «قدرت فکر» اثر «ژوزف مورفی» - فرهنگ پرسfarha
کتاب قدرت فکر اثر دکتر ژوزف مورفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf - دانلود رایگان کتاب|دانلود ...panteashop.ir › کتاب-رایگان-قدرت-فکر-دکتر-ژوزف-مورفی-pdf۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - قدرت فکر اثری از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را ...
دانلود رایگان کتاب «قدرت فکر» اثر «ژوزف مورفی» - فرهنگ پرسfarha
نمی‌دونم اصلاً با چه رویی می‌گین «همون بهتر که کشتنش.»! خجالت نمی‌کشی تو؟ احمق بی‌خاصیت؟ آره، می‌خوام غر بزنم. به تو هم هیچ ربطی نداره. فقط یه سردار رو از دست ندادیم، فقط یک سپهبد رو از دست ندادیم؛ یک آرمان رو از دادیم. ولی چیزی که تو و اون اِمریکاجونت نمی‌دونین اینه که آرمان سردار، مثل ققنوسه، هربار دوباره قیام می‌کنه و می‌خروشه.و جناب آقای دونالد زِرامپ! این رو بدون که حمله موشکی امروز انجام انتقام سپهبد عزیزمون نبود، بلکه تازه شروعش ب
دانلود کتاب قدرت تفکر ژوزف مورفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf - دانلود رایگان کتاب|دانلود ...panteashop.ir › کتاب-رایگان-قدرت-فکر-دکتر-ژوزف-مورفی-pdf۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - قدرت فکر اثری از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را ...
دانلود رایگان کتاب «قدرت فکر» اثر «ژوزف مورفی» - فرهنگ پرسfarhang-p
انتقام‌جویان پایان بازی ، فیلمی اکشن و فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی برادران روسو می‌باشد. این فیلم بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است و بازیگران زیادی که اکثر آنها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند ، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند. داستان قسمت چهارم درست پس از بشکن تانوس و ناپدید شدن نیمی از جهان روایت می‌شود. حال گروه انتقام‌جویان که نیمی از اعضایش را از دست داده است ، باید دوباره متحد
 
دانلود بازی Blood will be Spilled برای کامپیوتر
| بازی انتقام‌گیری خونین در جهان غرب |
| نسخه CODEX |
 
Blood will be Spilled
بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2019
توسط Doublequote Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی
کامپیوتری جدید، شما را به دنیای غرب وحشی می‌برد؛ جایی که لحظه ای زندگی
نیز در آن سخت و دشوار بوده و برای زنده ماندن چالشی پیچیده را تجربه
خواهید کرد. در داستان این بازی، شما در نقش کاراکتری با نام جک (Jack)
نقش‌آ
 
بازیگران : Sylvester Stallone, Paz Vega, Louis Mandylor
کارگردان : Adrian Grunberg
نویسندگان : Matthew Cirulnick
ژانر: اکشن | ماجراجویی
 
خلاصه داستان : در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رامبو باید با گذشته خود مقابله کند و مهارت های رزمی بی رحم خود را از بین ببرد تا انتقام گیری در ماموریت نهایی باشد. یک سفر مرگبار انتقام، رامبو: خون عاشق آخرین فصل سریال افسانه ای است.
 
ادامه مطلب
آدم‌ هایی که ما را رنج می ‌دهند ، خیلی اوقات رنج ‌کشیده‌ هایی هستند که از زخم ‌های خودشان نتوانستند عبور کنند .
اروین یالوم
+رنج ها میتوانند از جانب بیرون باشند اما بزرگترین رنج ها را خودمان به خودمان می دهیم !
رنج هایی زاده ی رفتارمان
رنج هایی زاده ی ذهن بیمارمان
رنج هایی برای تنبیه خودمان
رنج هایی برای انتقام
و ...
++مدتی است دچار عزیزی هستیم که سخت رنج مان می دهد . شاید دلیلش همین باشد . نتوانسته است از رنج هایش عبور کند .
سعی میکنیم درک اش کن
یکی از هم اتاقیام یه دختریه که:
همیشه خدا خسته س...همیشه خدا سرش درد میکنه...همیشه خدا یا سردشه یا گرمشه...همیشه خدا دلش گرفته یا شور میزنه...همیشه خداشب با گریه میخوابه و صبح با گریه بیدار میشه  ....
یه بار قبلا باهاش حرف زدم هر مشاوره ای از دستم بر اومد بهش دادم و بهش گفتم من دیگه بلد نیستم برو مشاوره دانشگاه...
دیگه از دستش خسته شدم جوری که چندباری تذکر دادم که کم غر بزن و اعصاب بقیه رو خورد نکن.
همیشه سعی میکنم برنامم رو جوری تنظیم کنم تا کمترین بر
شهادت سردار سپهبد #شهید حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت بادشده عطر شهادت باز احساسشهادت میکشه ما رو به پروازشهادت انتهای راه هم نیستمسیر مرگ ظلمت میشه آغازنگاهش #قاسم حق و بدی بود#سلیمانی که قالیچه ش دل ماستدر اوج سادگی ها مقتدر بودهمونجوری که توو قاموس دریاستبرام آسودگی معنی ندارهمن و دل هم قسم تا نور هستیمتو عالم هرچی تاریک و سیاههبرای محوشون مامور هستیمپر از اشکه پر از خونه دلامونولی آتیشه تو فریادهاموننگامون #موشکه تو قلب دشمنهمیشه من
در قرآن کلمات غضب و غیظ مترادف با خشم هستند.در زبان فارسی خشم و غضب و غیظ با عصبانیت تقریبا یک معنی دارند.در این پست ما بطور مشخص به ارتباط واژه غضب با خداوند در قرآن میپردازیم.در قرآن چندبار آمدهاست که خداوند غضب میکند و خشم میگیرد(وَغَضِبَ اللّهُ ).
تعریف غضب یا خشم:"غضب" عبارت از به هیجان آمدن خون قلب برای گرفتن انتقام استبا دقت به تعریف بالا متوجه میشویم این حالت یک نوع "تغییر و دگرگونی" است،از حالی به حالی شدن.این یعنی بی ثباتی.در حالیکه تغ
استاد رائفی پور: 
سردار سلیمانی نماد غرور ملی ما بود امریکا درب مذاکره با ایران را برای همیشه بستخون پاک او و ‎ابو مهدی المهندس برای دو ملت وحدت آفرین است و به شجره طیبه مقاومت جانی دوباره می دهدانتقام سختی در پیش است هم از [دولت] امریکا و هم یارانشپس از این هیچ کدام در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت
General Soleimani was the symbol of our national honor America shut the door of negotiation with Iran forever His and Abu Mahdi alMuhandis’s pure blood brings unity for two nations and irrigates the tree of resistanceA severe revenge is coming for both U.
استاد رائفی پور: 
سردار سلیمانی نماد غرور ملی ما بود امریکا درب مذاکره با ایران را برای همیشه بستخون پاک او و ‎ابو مهدی المهندس برای دو ملت وحدت آفرین است و به شجره طیبه مقاومت جانی دوباره می دهدانتقام سختی در پیش است هم از [دولت] امریکا و هم یارانشپس از این هیچ کدام در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت
General Soleimani was the symbol of our national honor America shut the door of negotiation with Iran forever His and Abu Mahdi alMuhandis’s pure blood brings unity for two nations and irrigates the tree of resistanceA severe revenge is coming for both U.
سیستم قدرت (به انگلیسی: Electric power system)، شبکه‌ای از اجزای الکتریکی است که برای تأمین، انتقال و استفاده از توان الکتریکی بکار می‌رود. نمونه‌ای از سیستم‌های قدرت، شبکه‌ای است که برای تأمین نیروی الکتریکی خانه‌ها و صنایع به کار گرفته می‌شود. سامانهٔ قدرت در مناطق بزرگ با نام شبکه (به انگلیسی: grid) شناخته می‌شود که به‌طور کلی می‌توان آن را به سه بخش تقسیم کرد: تولید انرژی الکتریکی که توان را تأمین می‌کند،انتقال انرژی الکتریکی که توان
دانلود رمان بارانی از جنس طوفان نودهشتیا
نــام رمان: بارانـی از جنس طوفان.نــام نویسنده: یاسمن علیپور.ژانــررمان: جنایی _ عاشقانه _ غمگین.
خلاصه:دختری به نام باران..بارانی از جنس طوفان…بارانی که بعد از دو سال، قصد طوفان را دارد…بارانی که با وجود زخم های روی تنش هنوز بر سـر پای خود ایستاده است و فقط یک چیز را در ذهن و دلش تکرار می کند:“انتقام”.“انتقام”…“انتقام”…مقـــــدمه:در جنگل من هوا سرد است ،آهوها با کفتار ها می چرخند ؛ روباها قصـد ف
مـن بـا او موافـق نیسـتم .تحلیل من کاملاً متفاوت است.
همه پر از خشونت، طمع، خشم و شهوت هستند، ولی قـدرت ابرازش را ندارنـد؛ بنـابراین یـک قـدیس مـی ماننـد .
بـرای خشونت ورزی باید قدرت داشته باشی.
برای ارضای طمع باید که قدرت داشته باشی.
برای ارضای شهوت نیاز به قدرت داری.
بنابراین وقتی کـه قدرت به چنگ می آوری، تمام آن سگ های خوابیده در درونت شروع به پارس کردن می کنند. قدرت برایت یک خوراک می شود، یـک فرصـت.
چنـین نیست که قدرت فساد بیاورد، شما فا
آنچه در کتاب قدرت روحی می خوانید:♦️قدرت روحی چیست؟♦️آیا مرتاض هندی دارای قدرت روحی است؟♦️داستان بزرگانی که قدرت روحی داشته اند؟♦️در برخورد با مشکلات و گرفتاریهای زندگی چگونه عمل کنیم؟♦️اهمیت پذیرش مشکلات ♦️روشهای صبر کردن♦️اهمیت نوشتن در حل مشکلات♦️اهمیت فوق العاده آگاهی از حکمت بلاء در رسیدن به آرامش و قدرت روحی♦️و.....وچندین مطلب کاربردی مهم همراه با داستانهای واقعی زیبا و کار بردی
تعداد صفحات کتاب:232صفحهـــــــــــــــــ
دانلود فیلم Avengement 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم انتقام جو با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت تب مووی
سانسور و بازبینی شده / دانلود فیلم انتقام جو / دانلود با کیفیت WEB-DL
ژانر : اکشن , جنایی
نمره منتقدین : ۶٫۸
کارگردان : Jesse V Johnson
ستارگان : Scott Adkins , Craig Fairbras , Nick Moran , Mark Strange
نمونه کیفیت : کلیک کنید
اطلاعات دقیق فیلم در IMDB : کلیک کنید
خلاصه داستان فیلم : یک
مجرم رده پایین هنگامی که به عنوان مرخصی از زندان آزاد می‌شود ، از دست
نگهبانان خود فرار می‌کند
علم و قدرت
 
وقتی انسان هوای نفسش را مهار کند یعنی خواهش های نفس انسان تابع عقلش شود نه عقلش تابع هوای نفس باشد، به طور طبیعی  سیر معنوی پیدا خواهد کرد و  در این سیر معنوی، قدرت خواهد یافت؛
 
شرح صدر، حاصل قدرت و علم است. یعنی شما نمی توانید بگویید که ما سرمان را در لاک خودمان می اندازیم و یک کارهایی انجام می دهیم. آدم باید خودش را در بستر علم و قدرت قرار بدهد.  این علم و قدرت یا مادّی است و  یا معنوی، اگر علم و قدرت تنها از نظر مادّی باشد برای ف
دانلود فیلم Avengement 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم انتقام جو با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت تب مووی
سانسور و بازبینی شده / دانلود فیلم انتقام جو / دانلود با کیفیت WEB-DL
ژانر : اکشن , جنایی
نمره منتقدین : ۶٫۸
کارگردان : Jesse V Johnson
ستارگان : Scott Adkins , Craig Fairbras , Nick Moran , Mark Strange
نمونه کیفیت : کلیک کنید
اطلاعات دقیق فیلم در IMDB : کلیک کنید
خلاصه داستان فیلم : یک
مجرم رده پایین هنگامی که به عنوان مرخصی از زندان آزاد می‌شود ، از دست
نگهبانان خود فرار می‌کند
#فیلم Avengers Endgame امتیاز : 9.4 از 10 ژانر : اکشن , علمی تخیلی , فانتزی سال ساخت : 2019 محصول کشور : آمریکا کیفیت : BluRay زبان : انگلیسی بازیگران : Chris Evans, Robert Downey Jr, Paul Rudd, Chris Hemsworth کارگردانان : Anthony Russo, Joe Russo خلاصه داستان بعد از آن که در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس کشته شدند، باقی‌مانده انتقام‌جویان باید گرد هم بیایند و تلاش کنند تا در یک نبرد نهایی اقدامات تانوس را خنثی کنند. ⭕️ دانلود با ایرانسل رایگان ⭕️ https://gap.im/gap.film#فیلم Avenge
ای درد... ببین به استخوان رسیدی...!
+ همیشه تمام لحظات خوبی که میتونستم بهترین باشن رو خراب کردی! خیلی چیزا رو ... خیلی لذت ها رو ازم گرفتی... 
+ حتی نمیتونم به انتقام گرفتن ازت فکر کنم  تو چی داری که ازت بگیرم؟به جز درد چی داری؟؟
این همان فیلمی است که طرفداران شاید هرگز تصور نمی‌کردند در زندگی‌ خود تماشایش را تجربه کنند. «پایان بازی» در صدرِ لیستِ بلند فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد و حتی از فیلم قبلی یعنی «جنگ ابدیت» فراتر می‌رود. این یک وداع باشکوه است، برای قهرمانانی که سال‌های زیادی را همراه ما بوده‌اند. برادران روسو فیلمی ساخته‌اند که برای مارولی‌ها حقیقتاً حکم پایانِ یک بازی طولانی و هیجان‌انگیز را دارد اما پایانی که نقطه‌ی اوج است و در عین حال بهترین ه
پاورپوینت رشد قدرت در دستگاه عضلانی
دانلود پاورپوینت با موضوع رشد قدرت در دستگاه عضلانی، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل دستگاه عضلانی، هماهنگی بین عضلات، هماهنگی درون عضلانی، سنجش قدرت، تغییرات ناشی از رشد در قدرت، اثر بالیدگی بر قدرت، تغییرات ...
 
پس از شهادت سردار سلیمانی پرچم های سرخ انتقام در ایران و منطقه برافراشته شدند
از تظاهرات میلیونی ایرانیان در تدفین سردار و پر شدن فضای مجازی از نام سردار و حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد
 
این انتقام همچنان ادامه دارد...
 
رسانه مسجدیون هم در پی انتقام به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، ایجاد شد و سعی دارد با فعالیت جدی در فضای مجازی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب در این زمینه بزند.
از شما دعوت میکنیم که به جمع ما بپیوندید و در این
شیخ اشراق در خاتمه ی کتاب «حکمة الاشراق» مدعی می شود ، کتابش را فرشته ای بر او وحی و القاء کرده است. البته ایشان اضافه کرده ، هرکس مطالب کتاب من را انکار کرد خدا از او انتقام می گیرد ! 
ترجمه متن شیخ اشراق : «ستارگان هفتگانه در برج میزان گرد آمده بودند که نوشتن این کتاب به پایان آمد. این مطالب را جز با اهلش یعنی کسانی که راه و رسم مشائیان را پیموده و عاشق نور خدا شده اند در میان مگذارید. علاقه مندان این مطالب باید پیش از پرداختن به آن چهل روز ریاض
. “Devil May Cry”
امتیاز منتقدین: ۹۴ از ۱۰۰
امتیاز کاربران: ۸.۶ از ۱۰
خلاصه داستان : این
بازی که در لیست بهترین بازی های ویدیویی تاریخ تا به امروز قرار گرفته
است، حکایت از این دارد که در یک کلان‌شهر بزرگ واقع در آمریکا، مردی به
نام دانته، بازرس خصوصی در حوزه ماورالطبیعه به دنبال انتقام مرگ مادر و
برادرش است. جهان در انتظار دانته است؛ چرا که دانته یک فرد معمولی نیست و
با در دست داشتن شمشیر پدرش باید وارد قلمرو شیاطین شود و انتقام بشر را از
آنها ب
«٢٤٤»وَ قاتِلُوا فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ اعْلَمُوا أَنَّ‌ اللّهَ‌ سَمِیعٌ‌ عَلِیمٌ‌ و در راه خداوند پیکار کنید و بدانید که خداوند شنوا و داناست. نکته‌ها: در آیه قبل خواندیم که فرار از جنگ،چاره‌ساز نیست و قهر خداوند مى‌تواند هزاران نفر فرارى را فراگیرد . این آیه مى‌فرماید:اکنون که مرگ و حیات به دست اوست،پس در راه او پیکار کنید و بدانید که پاداش شما نزد او محفوظ‍‌ است.زیرا او به آنچه بر شما مى‌گذرد،آگاه است. پیام‌ها: ١-جهاد و مبارز
دانلود فیلم Avengement 2019 انتقام جو

منتشر کننده فایل : روبیکسفا
 
نام فارسی فیلم : انتقام‌جو
زبان : زبان اصلی (انگلیسی)
کیفیت : BluRay 720p / BluRay 1080p
ژانر : اکشن , جنایی , مهیج
حجم : 1150 مگابایت
کارگردان : Jesse V Johnson
ستارگان : Scott Adkins, Craig Fairbras, Nick Moran, Mark Strange
: به این فیلم فعلا امتیازی داده نشده است
زیرنویس فارسی : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید

خلاصه داستان : انتقام‌جو
، فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جسی وی جانسون می‌ب
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
–لینک کمکی – پیکوفایل–
برای مشاهده تصویر در ابعاد بسیار بزرگ، اینجا کلیک کنید.–لینک کمکی – پیکوفایل–
برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.
–لینک کمکی – پیکوفایل
آرمین پسر زیبا و مغروری که اومده تا انتقام بگیره انتقام گذشته ی تلخی که مردی برای او و خانواده اش رقم زده. تاوان گناهی که درگذشته رخ داده رو چه کسی باید بده دختری بی گناه که از هیچ چیز خبر نداره…
دل من به شدت شور میزد تو وجودم غوغایی به پا بود آخه تا کنون از این کارا انجام نشده است بودم بود خط قرمزهایی که در فراز خودم بودو زیر پا میذاشتم حسهای متفاوت با وجدانم در افتاده بودن یکی در وجودم می گوید: »چرا عومدی احمق اگر دوست داری چی؟ برگرد تا دیر نش
 بعد شیش روز  سخت کاری فرا رسیدن جمعه رو واااقعا به خودم تبریک میگم و برنامم برای این بیست چار ساعت تعطیلات عبارت اند از :به نام خدا لش کردن!!!
به  خدا به همه اولتیماتوم (ایشالا که درست نوشتم)دادم  که فردا کسی منو از خواب بیدار کنه نه تنها دیگه با هیچکدومتون حرف نمیزنم بلکه اگه ضربه خورد به سرم خواستم از خونه برم بیرون دارم بزنید ولی بهم اجازه ندید..
سوال اصلیم اینجاست آیا یه روز دلم برای این روزایی که نه صب از خونه میرم بیرون نه شب برمیگردم خون
دانلود رایگان سریال The Outpost با لینک مستقیم
دانلود سریال پاسگاه مرزی کیفیت عالی 1080p
دانلود سریال خارجی پاسگاه مرزی The Outpost
قسمت 1 فصل 2 قرار داده شد
 
 
درباره سریال : طلون،
تآخرین بازمانده از نسل "Blackbloods" است که به دنبال قاتلان خانواده اش و
کشف قدرت هایش است، و او باید یاد بگیرد چگونه از قدرت هایش استفاده
کند...در یک روز نحس زمستانی بهدستور فرمانده تمام خانواده تالون یا همان
خون سیاه کشته میشوند . و تالون تنها کسی است که از این کشتار وحشیانه نجات
{دیکشنری مهدوی - شماره 40}
 
ی - یالثارات الحسین
 
ثار در لغت به معنای خون خواهی است. یالثارات الحسین شعار یاران حضرت مهدی است که به خون خواهی امام حسین، هنگام قیام آن حضرت سر خواهند داد.
در برخی روایات، این عبارت شعار فرشتگان به هنگام یاری حضرت مهدی یاد شده است. البته روشن است چون اباعبدالله آینه ی تمام نمای حق و حقیقت و دشمنان او باطلِ مطلق هستند؛ انتقام از خونِ امام حسین، انتقام از خونِ همه ی مظلومان در طول تاریخ خواهد بود و آن حکومت عدل جهانی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها