نتایج جستجو برای عبارت :

بالش کلاسیک گرین رست

توضیحات بالش طبی فوم پلی یورتان طب و صنعت
هنگام استفاده از بالش های معمولی چون بر اثر وزن سر تغییر شکل می یابند باعث ایجاد فشار به قسمتهای فوقانی ستون فقرات و گردن می شود. بالشهای معمولی عامل ایجاد بسیاری از بیماری ها ازجمله فتق دیسک بین مهره ای، آرتروز گردن و غیره می باشد. استفاده از بالش طبی فوم پلی یورتان طب و صنعت ، حلال چنین مشکلاتی می باشد.این بالش از جنس نخ و پنبه بوده ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد. این بالش طبی با حفظ وضعیت صحیح گردن و
بالش هم مانند سایر کالای خواب از جمله  تشک نقش به سزایی روی کیفیت خواب دارد. اگر شب‌ها روی بالش نامناسب بخوابید،  بعد از مدتی درد گردن و کمر به‌سراغ‌تان می‌‌آید. دردی که می‌تواند لذت خوابی شیرین و آرام را پوچ کند! اما انتخاب بالش مناسب هم کار آسانی نیست. برای خرید بالش مناسب باید به نکات مختلفی توجه کنید. یکی ازاین نکات جنس موادی است که بالش با آن پر شده در ادامه مطلب انواع این مواد را بررسی میکنیم و اینکه چگونه یک بالش خوب انتخاب کنید.
 
ا
مشخصات و قیمت روبالشی ترک انگلیش هوم
یکی از مشخصه های اصلی روبالشتی انگلیش هوم داشتن جنس صد در صد پنبه و در کنار کیفیت بالای محصول ، طرح و رنگبندی های فوق العاده شیک و جذاب آن است.
کاور بالش بهترین راهکار برای محافظت نهایی بالش از انواع لکه و کثیفی می باشد که با پوشش کامل بالش هم از لحاظ بهداشت و هم از لحاظ زیبایی بسیار پر کاربرد است.
به راحتی می توانید مانند یک کیسه ، بالش را در داخل کاور قرار داده و در مواقع نیاز با تعویض آسان ، روبالشتی را ا
 
خرید اینترنتی انواع بالش طبی
برای تسریع و تسهیل درمان دردهای مهره های گردنی و ستون فقرات ، ابزار طبی خواب برای قرار گیری صحیح بدن بسیار تاثیر گذار است و اما تاثیر انواع بالش طبی با کاربردهای مختلف به چه شکلی ایست:
بالش طبی هوشمند
درد گردن علل های زیاد داشته و برای درمان آن راه حل های فراوانی نیز وجود دارد ؛ یکی از دلایل ایجاد درد در نواحی گردن و سر شانه قرارگیری نادرست سر هنگام خوابیدن می باشد که کمتر کسی به این موضوع توجه دارد حال آنکه تنها
گاهی انقدر خسته میشی ...که حتی انرژی ای واسه خستگی در کردنم نداری ...
مث وقتایی که تا ساعت ۲ خونه رو بعد از یه مهمونی ۵۰ نفره جمع و جور کردی ...تموم مفصل هات داره از هم باز میشه ...سرت یه بالش میطلبه ...اما تا بالش به سرت نزدیک میشه هرچی پتو و متکا جر و واجر کنی هم ...تا خود اذون صبح بیداری...!
....
چه سرم به رگ هام ...
چه هندزفیری تو گوشم ...
....
بی هیچ سوالی و جوابی بغلم کن...
خسته تر از آنم که بگویم به چه علت...
با گذشت زمان بالش های شما گرد و غبار ، عرق و ذرات روغن جمع می شوند که در صورت عدم کنترل ، می توانند کوسن های شما را زرد رنگ کرده و استفاده از آنها را راحت تر کنید. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید برنامه ریزی کنید که بالش های خود را مرتباً با دست یا در ماشین لباسشویی بشویید.
 روش1شستشوی پنبه ، پایین و بالش مصنوعیتصویری با عنوان بالش های شستشو مرحله 11پرونده را بردارید. اگر بالشت خود را در یک بالش یا حیاط قرار داده اید ، اکنون این کار را بردارید. بر
حراج ارزان بالش مسافرتی رومیزی بدنی
 
بالش مسافرتی مخمل رومیزی بدنی
 
بالش مسافرتی رومیزی بدنی
 
قیمت حراج: 180000 تومان

بالش مسافرتی رومیزی بدنی
 
بالش مسافرتی یکی از متداول‌ترین تجهیزات سفر است که به طرز چشم‌گیری از خستگی شما در حین سفر خواهد کاست.بلاخره چیزی پیدا کردیم که به راحتی تخت‌تان باشد.اگر در خانه به روی شکم می‌خوابید، این بالش می‌تواند راحتی و آرامشی را که به‌هنگام پرواز لازم دارید برای شما به ارمغان آورد.این بالش بادی با وزن
به گزارش ایسنا و به نقل از
دیجیتال‌ترندز، بیشتر افراد دوست دارند بالش آنها هنگام خواب، خنک باشد تا
بتوانند خواب راحتی را تجربه کنند اما حتی با وجود دستگاه‌های جدید تهویه،
گرما و رطوبت تابستان می‌تواند راحتی خواب را از بین ببرد.
ادامه مطلب
حراج بالش پشت گردنی ضد تعریق
 
بالش پشت گردنی ضد تعریق
 
قیمت حراج: 40000 تومان

بالش پشت گردنی ضد تعریق
 
اگر به دنبال تهیه یک تکیه گاه مناسب برای گردن بهنگام سفر یا در منزل هستید، بشما پیشنهاد استفاده از بالش های گردنی را میکنیم، براحتی در زمان کوتاهی میتوان این بالش را باد کرده و بعد از استفاده نیز براحتی باد آن تخلیه شده و در کیف مخصوص خود براحتی جا میشود.این محصول از pvc مرغوب با رویه ی جیر ضد تعریق ساخته شده است.
 
ادامه مطلب
مبدل حرارتی صفحه بالش
مبدل حرارتی صفحه بالش معمولاً در صنایع لبنی برای خنک کردن شیر در مخازن عمده ای از فولاد ضد زنگ با انبساط مستقیم استفاده می شود. مبدل حرارتی صفحه بالش اجازه می دهد تا تقریباً در کل سطح مخزن خنک شود ، بدون شکاف هایی که بین لوله های جوش داده شده به قسمت بیرونی مخزن ایجاد می شود.
مبدل حرارتی 
مبدل حرارتی صفحه بالش با استفاده از یک ورق نازک از لکه فلزی جوش داده شده به سطح یک ورق ضخیم دیگر فلز ساخته می شود. صفحه نازک در یک الگوی
چند روز پیش برای اولین بار به فکر فرو رفتم که آخرین باری که خندیدم کی بوده... البته لبخند که زدم... اما خنده را یادم نمی آمد... همین الان دراز کشیده بودم و داشتم توییتر فارسی میخاندم و ناگهان خندیدم... چنان خندم گرفت که سرمو کردم تو بالش... بعد در حین خنده پوست لبمو روی دندونام حس کردم... عضله های گونه م رو روی بالش حس کردم... بعد صربان قلبم و حس کردم... بعد نفس هامو... و همچنان داشتم میخندیدم. .. خنده ی خودمو بعد از مدت ها احساس کردم... بغضم گرفت... منقبض شدم.
بالش کلاسیک گرین رست
مدل کلاسیک از سری بالش های طبی از گروه گرین رست است که شباهت زیادی به بالش گرین رست مدل کلاسیک سنتی دارد با این تفاوت که این مدل برای افرادی است که به استفاده از بالش های کوتاه عادت دارند مناسب است.

بررسی فنی بالش گرین رست مدل کلاسیک
بالش
کلاسیک که با کد GR-114 که بروی بسته بندی درج شده، شناخته می شود. این
بالش که تشابه بسیار زیادی با بالش کلاسیک سنتی دارد در بعضی موارد موجب
خطای شناختی توسط مخاطبین خود می شود. بالش کلاسیک
(بالش بارداری) اگر در دروران بارداری هستید و یا حداقل یک بار این نه ماه شیرین را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که مادران در این دوران محدودیت‌هایی در جهت و حالت‌های خواب دارند؛ اما چرا؟ 
 
یکی از مشکلات مادران در این دوران این است که مجاز نیستند به پشت بخوابند. دلیل آن نیز طبق توصیه پزشکان متخصص این است که در این حالت و در زمان خواب ممکن است جنین دچار خفگی شود.
 
برای همین مادران در خواب خود در دوران بارداری دچار مشکل می‌شوند زیرا نگرانند ک
بالش کلاسیک سنتی گرین رست
بالش
طبی گرین رست، مدل کلاسیک سنتی شکلی مانند بالش‌های معمولی دارد؛ اما از
فوم ویسکو یا مموری فوم ساخته شده است که بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. از
مهم‌ترین ویژگی‌های این بالش، خاصیت برگشت پذیری آن است که از سرو گردن
هنگام خواب حفاظت می‌کند و باعث کاهش دردهای پشت و حرکت در خواب که در
نتیجه باعث کاهش خروپف نیز می‌شود.

بررسی فنی بالش کلاسیک سنتی
بالش کلاسیک سنتی
ساخت مجموعه تولیدی گرین رست است که با جدیدترین خط
مشخصات و قیمت رو بالشی دو عددی انگلیش هوم طرح Aegean House
بالش نوعی بستر برای حفاظت سر و گردن در هنگام خواب و یا نشستن بوده و پشتیبان بدن در حالت استراحت جهت راحتی ، درمان و یا تزیین است که برای ایجاد این تزیین و زینت بخشیدن برای یک بالش استفاده از روبالشتی های طرح دار بهترین راهکار به حساب می آید  که در کنار حفظ بهداشت و سلامت و راحتی در تعویض و شستشوی آسان به عنوان یک ابزار تزیینی بر روی تختواب فوق العاده خواهد بود.
رو بالشی دو عددی انگلیش هوم طرح
بالش طبی فوم اسفنجی طب و صنعت

بالش طبی فوم اسفنجی طب و صنعت ، برای بیماران مبتلا به دیسک گردن بسیار مفید می باشد. این بالش طبی از جنس ملحفه ی پنبه دوزی شده ی قابل شستشو بوده و جنس فوم آن از جنس اسفنجی می باشد و شامل 2 سایز لارج برای افراد درشت اندام و قد بلند و سایز مدیوم برای افراد میان اندام و قد متوسط  می باشد.
مشخصات و قیمت رو بالشی دو عددی انگلیش هوم طرح Caretta
یک بالش مناسب برای خواب به اندازه ی یک تشک بسیار مهم است به همین دلیل بالش هایی با کیفیت بالا با توجه به راحتی افراد طراحی و تولید می شوند.
و در همین راستا جهت حمایت از بهداشت و ایجاد امکان شستشوی آسان انواع مدل روبالشتی طرحدار و ساده نیز در کنار لوازم خواب و اتاق خواب از طرف تولیدکنندگان عرضه می شود که بسیار مورد توجه مصرف کننده قرار گرفته است.
رو بالشی دو عددی انگلیش هوم طرح Caretta از نمونه م
خرید بالش بارداری یکی از موضوعات مهمی است که امروزه مادران زیادی مشغول آن هستند چرا که اطلاعات کافی درباره ی برند های مختلف تولید کننده ،قیمت ها ، مراکز فروش و… ندارند
ما در این مقاله سعی میکنیم اطلاعات کافی درباره خرید بالشت بارداری را در اختیار شما قرار دهیم
بالش بارداری چیست و در چه شرایطی استفاده می شود ؟
مادران در دوره بارداری با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم میکنند مشکلاتی که به دلایل مختلفی مانند بالاتر رفتن وزن ، تغییرات هورمونی و ب
 
اگر شما هم جزو کسانی هستید که موقع خواب نمیتوانید سرتان را درست جایگیری کرده و بعضا دچار درد گردن میشوید بهتر است در انتخاب بالش تجدید نظر کنید.
چجوری؟
این مطلب را بخوانید
مواد داخل بالش
هرچند این مساله سلیقه‌ای است اما اصولا سه نوع اصلی از این مواد وجود دارد.
اگر شما می‌خواهید احساس خیلی نرمی داشته باشید مانند  گهواره، می‌توانید از پرغاز نرم یا سایر پرهای مخصوص بالش استفاده کنید.
این نوع بالش باعث حفظ گرما در شبهای سرد می‌شوند.
اندازه
خروسه کجاست؟رو پرچین
چی داره؟تاج چین چین
بالش رو هی تکون می‌دهبه این و اون نشون می‌ده
می‌گه که خوش به حال منرنگین کمونه بال من
هم قوی، هم قشنگمهیچ کس نیاد به جنگم
بعد چی می‌شه ؟می‌خونه تا خسته می‌شه
وقتی می‌آد به لونهنمونده آب و دونه
من می توانم به جای اشک، برای خودم چای بریزم. به جای گریه، تحمل کنم! بجای غصه، بستنی بخورم. و به جای تو، بالش را بغل کنم. تو چه می کنی؟ به جای موهایم، چه را نوازش می کنی؟ به جای دست هایم، چه چیز را می گیری؟ و به جای قلب خسته ام، چه...
بالش هم مانند سایر کالای خواب از جمله  تشک نقش به سزایی روی کیفیت خواب دارد. اگر شب‌ها روی بالش نامناسب بخوابید،  بعد از مدتی درد گردن و کمر به‌سراغ‌تان می‌‌آید. دردی که می‌تواند لذت خوابی شیرین و آرام را پوچ کند! اما انتخاب بالش مناسب هم کار آسانی نیست. برای خرید بالش مناسب باید به نکات مختلفی توجه کنید. یکی ازاین نکات جنس موادی است که بالش با آن پر شده در ادامه مطلب انواع این مواد را بررسی میکنیم و اینکه چگونه یک بالش خوب انتخاب کنید.
ان
کیسهٔ هوا یک وسیلهٔ ایمنی مدرن در برخی از خودروهاست که در زمان تصادف خودرو پر از باد شده و به شکل بالش بین سرنشین و بدنه خودرو در نقش حفاظی نرم قرار می‌گیرد. برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که اگر کمربند ایمنی بسته شود کیسهٔ هوا تا ۸ درصد امکان مرگ سرنشین را می‌کاهد. کیسه‌های هوا هر ساله در حال ارتقا کارایی می‌باشد. امروزه کیسه‌های هوا بعد از برخورد خودرو با موانع سخت در کسری از ثانیه باد شده و بین سر و بدن سرنشینان با اجزاء داخل خودرو حائل م
دقیقا اون لحظه اى که از شدت دردها! به خودت میپیچى و به زمین و زمان فحش میدى، به خودت میگى خوب چشماتو باز کن! غربت اینه.. غربت اینجاست.. درست جایى که وسط اشکهات باید سرت تو بغل مادرت باشه نه لاى این بالش و پتوى سرد اونم این سر دنیا..
یکی دو ماه پیش، حجت یه کبوتر آورد خونه با بال زخمی. زخمش جوری بود که انگار گلوله خورده، یه دایره خالی شده بود از بالش. خون‌هاشو شستیم و بتادین و تتراسایکین زدیم و تو قفس گذاشتیم. این حجت ما، از عنفوان کودکی صدها هزار پرنده زخمی رو آورده خونه و تیمار کرده و فرستاده برن. خیلی عجیبه که هیچ کدوممون پرنده یا حیوون زخمی نمی‌بینیم، ولی اون به وفور می‌بینه. این کبوتر هنوز هم تو قفس خونه‌ی ماست، چون بالش خوب نشده و نمی‌تونه پرواز کنه. فکر نکنم کلا خو
این روزا یا سرکارم یا ببیمارستان یا خوابگاه،به طور کلی میشه گفت سرم شلوغه،ولی نمیدونم چه مرگیه که وقتی خلوت میکنم با خودم یا  اخر شب وقتی میخوام سر رو بالش بذارم حال دلم خوب نیست...خودم میدونم چرا،ولی کاریش نمیشه کرد...میشه جای کسی که دوسش داری بری سربازی؟نه...پس تو این بیرونی و اون کیلومترها دورتر از همون دوری که قبلا بود ،تو پادگانه...و واقعا یه ساعت در روز حرف زدن کمه واسه این حجم از دلتنگی...
دیشب روتختم تو اتاقم خوابیدم، صبح که گوشیم زنگ خورد و از خواب پا شدم، دیدم جلوی بخاری توی هال افتادم، بدون بالش و پتو. حالا هرچی فکر می کنم نمیدونم چه طوری جابجا شدم.
این ضدحال باعث شد از سرویس جا بمونم، اسنپ هم گیرم نیومد، با ماشین خودمون رفتم.
+ می خوام برم باشگاه.
++ امروز راجع به آینده خیلی فکر کردم، به جمع بندی هایی هم رسیدم.

توصیۀ علّامه حسینی طهرانی به سیاهپوش کردن منزل در ایّام عزا
 
مرحومه والده فقط غذاى‏مختصرى به بچّه ‏ها میدادند و ما را بدون بالش مى‏خواباندند و اگر فرزندان بالشى زیر سرشان گذاشته بودند بالش را از زیر سرشان برمى‏داشتند و مى‏گفتند: امشب شب اسیرى آل ‏الله است، به یاد مصائب اهل‏بیت امام حسین در روز عاشورا و شام غریبان باشید.می فرمودند: در لیالى و ایّام شهادت معصومین علیهم‏السّلام منزل را سیاه‏ پوش کنید و منزل خودشان هم همیشه در ایّام ع
 لب‌های امیر همیشه می‌خندید. از همان بچگی همین‌طور بود. گاهی که به رفتارش دقیق می‌شدم، متوجه می‌شدم چقدر با خواهر و برادرهایش فرق دارد. مهربانی و عاطفه امیر، طور خاصی بود. محبتش آن‌قدر خالصانه و بی‌دریغ بود که دل آدم را قرص می‌کرد. مودب بود. هیچ‌وقت نشد پرخاش کند. احترامش به من و حاجی که دیگر جای خود داشت.
 
 
سیزده سالش بود که بدون این که به او بگوییم، خودش نماز خواندن را شروع کرد. یک روز آمد سراغم و گفت: مامان، می‌شه یه جانماز به من بدی که
بهترین شامپو برای ریزش مو
از‌آنجا که ریشه موی ضعیف ترین بخش موی هنگام تر شدن میباشد ، آنان‌را می بایست به آرامی کتف کرد و هنگامی تر میباشد کتف نزد تا از شکنندگی آن خودداری شود.چنانچه عارضه ها معتبری مانند تعریق بیشتراز حد و به کارگیری منظم از سرم ، ژل و غیره دارید ، شستن روزمره موها ضرورتاً بد وجود ندارد البته در صورتی عرق نمی‌کنید یا این که هر روز از تولیدات آرایشی و بهداشتی به کارگیری نمیکنید ، می‌توانید از این عمل پرهیز فرمایید.5. بیش تر
پربشب نشسته بودم لبه تخت...ساعت سه بود...خوابم نمیبرد از دل گرفتگی...
دیشب پیام داده بودن بچه ها...با کلی شکلک و خنده و ....
اروم سرمو گذاشتم روی بالش و چشمامو بستم...
نفهمیدم ساعت چند بود که خوابم برد...
من نمیتونم با کسی قهر باشم...نمیتونم دل چرکین باشم...
همه برفا و یخا اب میشن با اولین اشعه مهربونی...
تو رو خدا دیگه با من با بدجنسی و تلخ زبونی حرف نزن...حرف نزنین....
من میمیرم...من تحملشو ندارم...
سلام
یه سوال، شما اگه امکانش رو داشته باشین برای خودتون و امواتتون چه کار خیری میکنین؟؟
+ دلم خیلی واسه بابام تنگ شده، هفته دیگه دو سال میشه که از دستشون دادم، این مدت فقط یه بار بخوابم اومدن، نمیدونم کجان، چطورن، چی کار میکنن؟؟ حال بابام خوبه؟ غذا اینا چی میخوره؟ جاش گرم هست؟ کسی هست بالش بذاره زیر پاش؟ پتو از پشتش نیافته یه وقت پشتش سرما بخوره! اگه بخواد بره دسشویی کی میره کمکش کنه؟ ویلچره بابا رو کی هل میده.....
:((((
یادش بخیر :
گل گل ، گل اومد ، کدوم گل ؟ همون که رنگارنگاره برای شاپرکها یه خونه قشنگه ! کدوم کدوم شاپرک ؟ همون که روی بالش خالهای سرخ و زرده ، با بالهای قشنگش میره و برمیگرده ، میره و برمیگرده … شاپرک خسته میشه … بالهاشو زود میبنده … روی گلها میشینه … شعر میخونه میخنده !!!
 
منبع:نمناک
نمیفهمم واقعاااا،طرف فقط ۱ساعت وربع با خونه پدرمادرش فاصله داره بعد چقدرررر گریه و زاری میکنه همش.....اخرهفته ها هم همیشه خونه مادرش ایناست...
خدایاااا پس ما دل نداریم؟؟؟؟؟
بعضی وقتها دلم برای خودم میسووزهاااا میسوزه.....
والا بخدا...
دست تنها....
تو مملکت غریب....
صبح تا شب میدویم که بتونم به درس و کار و زندگیمون برسیم...
شب وقتی سرمون به بالش میرسه،اول میمیریم بعد میخوابیم....
زشته بخدا.....یکم رو ظرفیتمون کار بکنیم....
اگر روی زمین می خوابید حتما یک یا دو بالش زیر ساق پاهایتان قرار دهید . این کار باعث رسیدن گردش خون بیشتر به مغز شما می شود و کیفیت خوابتان افزایش می یابد.

دانشمندان معتقدند هنگام خواب باید حداقل 30 سانتی متر با زمین ارتفاع داشته باشید و در غیر اینصورت گرانش زمین باعث پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام ها می شود. 
فشار بالش
به پشت دراز کشیده و هر دو پایتان را خم کنید و بالشی بین زانوانتان قرار دهید. اگر برایتان سخت است می‌توانید نشسته نیز این تمرین را انجام دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه به بالش در حد توانتان فشار بیاورید و رها کنید. این تمرین را در دو ست ۱۰ تایی تکرار کنید.
قوی کردن عضلات داخلی پا از زانوان شما پشتیبانی می‌کند.
بلند شدن روی پاشنه
صاف بایستید و از یک صندلی برای حفظ تعادل تان استفاده کنید. پاشنه‌های پایتان را به آرامی از روی زمین بلند کنید و رو
تا حالا سه نفری من و خواهرم و بابام جایی نرفته بودیم.من هیچ وقت از شاگرد نشستن(صندلی کنار راننده) خوشم نیومده به خاطر همین رفتم عقب.مامانم یه بالش و پتو برام گذاشته.همه وسایلمو جا گیر می کنم و بعد مانتومو به گیره کنار دستگیره بالای پنجره آویزون می کنم..در موقعیتی نیستم که زاحت بگیرم بخوابم ولی خب دراز می کشم..گوشم رو که رو بالش میذارم صداها رو واضح تر میشنوم .. صداها آزار دهنده تر میشن ولی حواسم میره پی فکرهای تو سرم ..پی بغل کردن و ماچ های محکم ا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مال ها و زنان خود را به دز محکم خود در آورید با قرائت این سوره . یعنی هرکه این سوره را بخواند هرگز از اهل بیت او زنا واقع نشود تا از دنیا رود و چون بمیرد هفتاد هزار فرشته اورا تشیع کنند وبرایش استغفار نمایند . هرکه این سوره را بخواندحق تعالی به عدد هر مومن و مومنه که بوده تا قیامت ده حسنه برایش نویسند .هرکه آن را نوشته وزیر بالش خود نهد متحلم نشود واگر در طشت مسی آن را بشویند و آب را به چهار پای ناخوش دام دهند خوب شود .
آبی تیره برای دکوراسیون زمستانی
اگر طرحی غنی تر برای زمستان ترجیح می دهید، پس به دنبال رنگ آبی تیره
باشید. استفاده از هرچیزی که به رنگ آبی و سایه روشن‌‌های آن باشد، فضای
خانه‌تان را زمستانی می‌‌کند. از سرامیک‌‌های آبی رنگ گرفته تا مبلمان و
بالش و کوسن مخملی آبی .
ادامه مطلب
نوروز و بهار است ولی خانه بمانیدویروس کروناست، بدانید بدانید
تعطیلی امسال نه از بهر سفرهاستدر خانه بمانید و به هر جاده نرانید
هر شهر که هستید همان شهر بمانیددر ساری و سمنان و اگر در همدانید
دور از هم و در فاصله دور بایستیدگر در صف بانکید و اگر در صف نانید
یا در لگن خانه به استخر روید وبر بالش خود نیز کمی اسب دوانید
از تلوزیون فیلم ببینید به تکرارتاریخ و رمان و هنر و شعر بخوانید
در غار قرنطینه به هم غُر نزنید وبر یک دگر اشیاء گران را نپرانید
خو
پدر و مادرم مشغول آماده کردن جهیزیم هستند ,حدود یک ماهه که طبقه پایین خونمون که مستاجرش رفته رو کردن کارگاه تشک دوزی,یک روز رفتم بازار فقط یک پارچه فروشی باز بود و پارچه روی تشک و بالش انتخاب کردم,سعی کردم سخت نگیرم و سریع انتخاب کنم نسبتا راضی ام... ده تا تشک و دوازده تا بالش واسم دوختن و ده تا پتو هم خریدن,بابام بهترین و گرونترین پتو ها رو واسم خرید,گفت دلم میخواد با سرافرازی بری خونه شوهرت,
واسه هر چیزی بهترینشو میخرن و میدونم چقدر واسشون سخت
تو خونه خودمونم
تو رختخواب خودمم
درد دارم، سرم گیج میره و چشمام از درد داره میترکه
سرم رو بالش خودمه
چشمامو ک میبندم خواب که میرم
از تب کابوس میبینم
الان فقط به ی چیز فکر میکنم
حالا ک حال روحیم داره بهبود پیدا میکنه
حالا ک قدر حال جسمیم رو میدونم
فقط دلم میخواد صدای یه قاری قرآن خوب رو بشنوم
دلم میخواد نماز بخونم
دلم واسه اون لحظه هایی ک بدو بدو میرفتم سمت سجاده نمازم تنگ شده
اینا حالات درونی منه
به احدی ربط نداره ک من نماز نمیخوندم یا الان می
رسید بالای سرم؛ وقتی مشغول مردنم بودم. اشکم را دید و دستم را گرفت. زیر سرم بالش گذاشت و به حر‌ف‌هام گوش کرد و بعد بلندم کرد برد پیش خودش. تا شب تنهام نگذاشت. حرف زد و سکوت کرد. مستاصل شده بود که باید چه کار کند... شب که شد آمد بالا و جای همه چیز را عوض کرد. مبل و میز و تابلو را جابجا کرد. تختم را گذاشت روبروی یک پنجره که هوا داشته باشم. شش تا گلدان آورد و چید کنارش. گفت "چشمتو که باز می‌کنی یه چیز زنده غیر از خودت ببینی! بهشون سلام کن". 
آه مادر... کاش
گفته بودن موکب ام البنین متوقف شید 
رد شده بودیم و تابلو را ندیده بودیم 
نگو یه موکب خییییییلی بزرگ بود که سقفهایی به شکل چادر تو آسمون ساخته بودن اما ما از ریباییش و از اینکه به دنبال مقصد بودیم ندیده بودیم اسمشو
 
جاده پیچید به راست 
یاد اون جوونی که فلافل به من داد بخیر 
تنها فلافلی که خوشم اومد 
 
رسیدیم به دو راهی 
همه از راست می رفتن 
مامور ارتشی ایستاده بود گفتم امام حسین
اون راه دیگه رو نشون داد راه افتادیم بعد فهمیدیم اشتباهه برگشتی
5 ،6 سالم که بود یه بار اتفاقی ساعت مچی بابا رو شکستم.خیلی ترسیده بودم چون می دونستم حق ندارم بی اجازه به وسایل بزرگترا دست بزنم ولی زده بودم و بعدشم اون افتضاح رو به بار آورده بودم:(
می دونید چیکار کردم؟ ساعت رو بردم اتاقم و گذاشتمش زیر بالش و بعدم شروع کردم به دعا کردن، که خدایا ساعت بابامو درست کن، ساعتشو مثل روز اول کن...
وقتی حسابی دعا کردمو بالش و کنار زدم داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم وقتی دیدم ساعت مثل روز اولش نشده!!!! اصلا باورم نمیشد، باور
روتختی نوزادی ارزان قیمت
در لوازم سیسمونی و تزیین اتاق کودک داشتن یک ست کامل از لحاف و تشک به همراه بالش برای نوزاد تازه متولد شده بسیار حایز اهمیت است.
اینکه این سرویس خواب و روتختی کودک از چه الیافی تهیه گردد ، استاندارد بودن آن و سازگاری با پوست تن نوزاد و کودک از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در داشتن خوابی راحت و مطمئن و استاندارد تاثیر مطلوب داشته و مانع از خستگی مداوم نوزاد شده و در طول روز انرژی مثبتی به کودک خواهد بخشید.
با توجه به ای
فطرس ملک
محمد بن حسن صفار رضوان الله علیه روایت کرده است:
حدثنا احمد بن موسى عن محمد بن المعروف بغزال مولى حرب بن زیاد البجلى عن محمد ابى جعفر الحمامى الكوفى عن الازهر البطیخى عن ابى عبد الله علیه السلام قال ان الله عرض ولایة امیر المؤمنین فقبلها الملئكة واباها ملك یقال لها فطرس فكسر الله جناحه فما ولد الحسین بن على علیه السلام بعث الله جبرئیل فی سبعین الف ملك إلى محمد صلى الله علیه وآله یهنئهم بولادته فمر بفطرس فقال له فطرس یا جبرئیل إلى ا
بعد از یک هفته، دوباره کنار پنجره اتاق و منظره تکراری اش نشستم و کل روز کار کردم.
هم اتاق تکراری بود و هم منظره محوطه خوابگاه و هم افرادی که برای خریدن تخم مرغ از خوابگاه خارج می‌شدند.
فردا باز یک هفته جدید شروع می‌شود و باز هر شبش باید از شدت کلافگی سرم را محکم فرو ببرم توی بالش و به خدیجه فکر کنم که خوابم ببرد.
امشب هم باید به او فکر کنم. امشب نوبت این رسیده که ببرمش پارک و برایش بادکنک بخرم و دوچرخه سواری یادش بدهم. دیشب موقعی که داشتم روی دست
دلمون کبابه واسه بابا هایی که این چند وقته کمرشون شکسته!
دلمون کبابه واسه بچه هایی که گشنه سر رو بالش میذارن !
دلمون کبابه واسه آرزو هایی رنگارنگشون که هنوز هم خیلی از ما ها خیلی راحت میتونیم ارزوشونو برآورده کنیم .
دلم کبابه از نگاه حسرت بارشون!
من میرم و هیچ کس نمیتونه مانعم بشه، میرم با تمام هر چه دارم و ندارم 
هرکسی هم مسخرم کنه برام مهم نیست
چون من عاشقم،احساس میکنم خدا چندین ساله این عشق رو تو وجودم گذاشته!
حتما آخرش قشنگ تموم میشه حتی اگ
اسمورودینکا
این دختره به خیال ناشناس بودن برای نامه‌ی قبلی نوشته که عبارت «بالش من از گریه خیس می‌شود» خیلی فیک و غیرواقعیه. نوشته بعد از عبارت «تو لبخند می‌زنی و ...» باید بنویسیم دنیا به ته می‌رسه یا آسمون به زمین میاد یا طوفان و زلزله و قیامت می‌شه. ظاهراً «خیس شدن بالش از گریه» فیک‌تر از به پایان‌ رسیدن دنیاست. اسمورودینکا اینا فکر نمی‌کنند تو واقعی باشی. فکر نمی‌کنند حرف‌های من واقعی باشه. شاید غیرواقعی بودنت به این دلیله که هیچوقت
عوارض ناشی از زخم فشاری شامل : سلولیت است . سلولیت یک عفونت پوست و بافت‌های نرم متصل به آن است . این بیماری می‌تواند باعث گرما , قرمزی و تورم ناحیه آسیب‌دیده شود . افرادی که آسیب عصبی دارند اغلب درد ناحیه مبتلا به سلولیت را احساس نمی‌کنند .
عفونت‌های استخوان و مفاصل . عفونت ناشی از زخم فشاری می‌تواند به مفاصل و استخوان‌ها سوراخ شود . عفونت‌های مفصلی می‌توانند به غضروف و بافت آسیب برسانند . استئومیلیت استخوان می‌تواند عملکرد مفاصل و مفاصل
 
روتختی 
تختخواب ما جزء مکان های مورد علاقه ی ما به حساب می آید چرا که بعد از یک روز پرمشغله و طولانی تنها جایی که خستگی شما را از بین خواهد برد بی شک یک رخت و خواب نرم و راحت خواهد بود.
بنابراین اگر می خواهید احساس آرامش را در پایان روز زندگی کنید حتما به فکر یک ست سرویس روتختی مرغوب باشید.
ست سرویس روتختی در انواع متنوع و تکه های مختلف موجود می باشد از میان انواع کاور لحاف ، ملحفه و ستهای مجلل لوکس ، می توان به رو تختی پنبه دوزی شده اشاره کرد؛
مشخصات و قیمت سرویس روتختی دو نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0246121
ست سرویس روتختی فوق دارای یک لحاف روتختی طرح دار که قابل پهن کردن روی تخت ، یک ملحفه ی مناسب پوشش سطح تشک و یک جفت روبالشی به صورت کیسه ای که به راحتی بتوان بالش را دورن آن قرار داد می باشد.
سرویس روتختی دو نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0246121 یکی از نمونه مدل های برند ترک مادام کوکو با دوخت با کیفیت و جنس عالی و طرح و رنگبندی خاص با قابلیت شستشویی دستی و ماشینی به فکر رضایت مشتری می باشد.
بند هفت، هفت تا اتاق داشت و یک سالن بیست متری. جا نبود. دو طرف راه روی دومتری را هم تخت زده بودند. تخت های سه طبقه ی آهنی کف چوبی، با یک پتو که هم زیرانداز بود، هم بالش، هم روانداز.
تازه واردها باید روی زمین می خوابیدند. تخت مال سابقه دارها بود. عبدالله شب ها جایش را می داد به یکی از تازه واردها. می گفت نصفه شب که می خواهد از تخت بیاید پایین برای نماز، سر و صدا می شود. اما روزها جاش طبقه ی سوم تخت بود. می نشست آن بالا و کتاب می خواند.
یادگاران، جلد 5 کت
اولینش توی دستت افتاد... بعد رفت زیر بالش و فرشته مهربان یک ذره بین گذاشت کنارش. حسابی خوشحال شدی عزیز دلم.
کودکی های شیرینت گاهی مخلوط با بزرگسالی می شود و دلبر تر از هر روز می شوی.
دومی را بابایی از لثه ات جدا کرد و ناراحت شدی.
سومی وقتی افتاد مهمان عزیز بودی.
چهارمی درد داشت و خونریزی کرد خودم برداشتمش. دل نداشتم اما ناچار بودم عزیزم.
پنجمی جالب تر بود:-)
بعد از نماز پریدی توی بغلم و زود برگشتی و گفتی آخ دندوونم افتاد! کلی دنبال دندان جان گشتم تا
آینه را برداشته‌اند. همانکه قبل از دستشویی رفتن توی آن نگاه می‌کردی، نقاشی بالش با این خطوط درهم سیاه را نظاره می‌کردی، توی آینه می‌خندیدی و به خودت اطمینان می‌دادی چقدر با همین لبخند کوچک زیباتری. 
بعد تا دستشویی لبخند می‌زدی، با لبخند &^ $#@! و در راه برگشت برای آینه چشمک می‌زدی که "دمت گرم روزم را ساختی". 
حالا آینه را برداشته‌اند. شاید چون گوشه‌اش شکسته بود. شاید هم چون بالشتشان نقاشی‌ها را به هم میزده. 
اما می‌دانی آینه جان، قصه ای
چگونه به پشت بخوابیم

چگونه به پشت بخوابیم ؟
صحیح ترین شکل خوابیدن، خوابیدن به پشت است. اما چگونه به پشت بخوابیم ؟ این کار برای بسیاری از افراد سخت است. البته در شرایط خاص مثل کمر درد مزمن یا بارداری خوابیدن به پشت بیشترین فشار را به کمر وارد می کند و برای خانم های باردار مناسب نیست.
 
فواید به پشت خوابیدن چیست ؟
خوابیدن به پشت ستون فقرات را صاف نگه می دارد. سبب می شود سر درد های ناشی از فشار درمان شوند. برای سینوس ها مفید است و مهم تر از همه کم
کالای خواب و حمام کارن
بورس انواع تشک/روتختی/پتو/بالش/ملحفه/حوله و...
فروش بصورت نقد واقساط با ضمانت چک
آدرس: کارکنان/نبش کوچه ٨ شمالی/مدیریت: پورویس
تلفن تماس:
٠٩١٧٣٤٢٨٦٠-٠٧٤٣٢٣٢٥٢٩٧۱
پیج اینستاگرام جهت مشاهده محصولات:
http://instagram.com/_u/kalaikhabcaren_gachsaran
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
یک کانال/یک شهر
#دیوارگچساران_کالای_خواب_و_حمام_کارن
کانال ما رو به دوستانتون معرفی کنید
http://t.me/divargachsaran2/702
دوران بارداری یکی از بهترین زمان هایی است که مادران تجربه ی های مختلفی را خواهند داشت و با تمام سختی ها شیرینی های فراوانی دارد که بسیاری از مادران بعد از زایمان نیز دلتنگ آن دوران میشوند 
با این حال نکات قابل توجهی وجود دارد که برای راحتی خود و یک بارداری سالم حتما باید انجام و رعایت آن ها را در دستور کار خود قرار دهید 
ورزش کردن در بارداری را فراموش نکنید :
ورزش کردن در بارداری بسیار بسیار برای سلامت جنین و مادر ضروری و مناسب است . همچنین ور
حدودا یه یک ساعت هست که بیدار شدم. دیشب بابا میخواست داروهای مارو بگیره ما هم گفتیم میایم شانس آوردیم تو پاسداران داروخانه ای داشت چند جای دیگه ای که گشته بودیم نبود بعدشم بستنی زدیموتا بیایم خونه ۱۲ شد. من دیگه سرمو گذاشتم رو بالش خوابم برد صبحم که خواب موندم الانم هنوز روزمو درست شروع نکردم. انگار یه قرن بود نخوابیده بودم. حالا امشب یاید دوباره زود ببخوابم خوابم تنظیم بشه. هیچی دیگه بریم امروزو داشته باشیم که کلی کار دارم. 
دیشب بعد عمری کی
بسم الله الرحمن الرحیم
یه پرنده هایی هستند  ما بهشون میگیم موسی کو تقی!
نمیدونم اسم علمیش چیه شاید یا کریم باشه.
تو جاده بودیم دیدم یه موسی کو تقی دقیقا وسط جاده اس و ماشین ها با فصله ی کم از کنارش رد میشن  یه ماشینم از روش رد شد ولی جون سالم بدر برد و زیر چرخ نرفت الحمدلله...
ماشینو نگه داشتم گفتم نمیره طفل معصوم... رفتم گذاشتمش زیر یه درخت تو سایه
بعد دیدم بالش زخمی هست و قدرت پرواز نداره
معلوم نیست مامانش پیداش کنه
هیچی دیگه الان آوردمش خونه...
اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه ولنجک
ویژگی های کلی آپارتمان مبله در تهران
این آپارتمان مبله نوساز بوده و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.
دو خواب دارای نورگیر عالی و منظره بسیار زیبا
دارای نگهبان و لابی من 24 ساعته.
اماکانات آپارتمان مبله :
سرویس کامل آشپزخانه شامل: لباسشویی، یخچال، ماکروفر،گاز، ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی....
سرویس خواب شامل: تخت دو نفر و دو تخت تک نفره، بالش، پتو، خوشخواب،....
لوازم رفاهی شامل: تلوزیون، مبلمان
دارم از زور خستگی میمیرم یعنی. هلاک هلاکم. اینقدر راه رفتیم راه رفتیم که نگو از اینور به اونور. از اونور به اینور. اولین سالی بود میومدم بیرون اینجوری. یه شوری بود برای خودش همه انگار دنبال تازه شدنن. کلی چیز میز برای خودم خریدم بجز چیزایی که لازم داشتم :دی خلاصه که همین. آخرین روز سال ۹۷ اینطوری بسر شد که من متنفر از خرید رفتم خرید. و هیچکار دیگه ایم نکردم. اما خب سال که نو بشه همه چیز دوباره شروع میشه. خسته تر از اونم که بیشتر بتونم بنویسم. سرمو
یه هفته پیش ملافه /ملحفه های رو شستم و دوختم 
چند روزه مامان با نخ و سوزن میاد بالا سرم میگه دوباره بدوز 
همه درزها باز شدن (شکافته شدن).سه چهار دور بدوز 
مثل خالت میمونی هر وقت ملافه /ملحفه می دوخت فرداش شکافته (درزها باز میشد )میشد 
+ شونصد تا بالش و ملحفه دوختم :// هعییییییی
 
این مدت که در مورد ذهن و رابطه ی اتفاقات با افکار و اینطور مسائل میخونم و فایل گوش میکنم سعی میکنم در حد توان خودم کنکاش کنم و علت ها رو کشف کنم ،هرچند خیلی سخته و بعضاً عقلم به جایی قد نمی‌ده ولی دکتر فرهنگ میگفتن از هر اتفاق و هرچیزی که می بینید سعی کنید درس بگیرید و بفهمید چی قراره به شما گفته بشه
از طرفی هم توی مبحث استغفار استاد شجاعی خوندم که حتی کند شدن حافظه  و عدم تمرکز و نمی‌دونم  خشکی چشم و قساوت  قلب وکلا همه چی علتش گناهانمونه و مر
تابلوی نقاشی دیگری را شروع کرده‌ام. پایان‌نامه‌ام صبوری می‌کند با حالم. دست‌هایم همیشه می‌لرزند و لباس‌هایم به عرق سرد عادت کرده‌اند. قلبم از بی‌محلّی کلافه است. روزها و مناسبت‌ها بی‌اعتبار شده‌اند. با ایران خانوم* خلوت می‌کنم. نقّاشی‌هایش را فرو می‌برم در سیاه‌چاله‌های بی‌انتهای درونم. مثل دود سیگاری که در سرم پرسه می‌زند. در نوربازیِ نقاشی‌هایش، در تجربه‌های زندگی‌اش، دنبال آویزان کردنم می‌گردم که گیر کنم یک جا.
شب‌ها پنج
ولی واقعاً جا داشت راننده اسنپ بگه: خانوم، لابد خیلی خوشحالی که کله‌ی سحر شنبه، تو این وضع و اوضاع، تو فراق بالش و پتوت، تو مسیر محل کارت با پیمان طالبی که مثل دی‌جی عروسی پسرخاله‌ات داره با مهدی یراحی هم‌خوانی می‌کنه، می‌خونی: حیك، حیك، حیك بابا حیك...؟ 
و بله، باید بگم هنوز هم زبان عربی می‌تونه برام نشاط‌آور باشه.
 
بازم هوای خونمون عطر نفس هاتو می‌خوادصد تا سبد ترانه و قصه شبهاتو می‌خواد
اشکای دونه دونتون گوشه چشماتون رٙوونخونه هنوز تو رو می‌خواد مادربزرگ مهربون
چادر نماز گُل گُلی سر بُکنی توی حیاطواسه تموم بچه‌ها کلوچه رو کنی بساط
سماورت تموم روز خنده کنون قل می‌زنهعطر چاییت به دلهامون یواشکی پل می‌زنه
بازم صلوة ظهر شده تسبیح و مُهرتو بیارتٙهِ نمازت واسه ما کمی دعا بزار کنار
شنگول و منگول تو رو هنوز به یادم میارمشب هنوزم با قصتون سر روی بالش م
دانلود آهنگ جدید محمد فخیم به نام عیدی امسال
Текст песни Eydie Emsal Mohammad Fakhim
الهی دلامون پر از غصه و غم نباشه امسالПусть наши сердца не будут полны печали и горя в этом году
الهی لبامون پر از خنده و شادی باشه این بارПусть в этот раз наши губы будут полны смеха и радости
تو آسمون هیچ پرنده ای زخمی نشه بالش

ادامه مطلب
مرد فقیری بود
دست و بالش تنگ بود
دارو ندارش یه قالیچه بود که اونم یه گوشه اش سوخته بود...
این قالیچه رو گذاشت رو شونه اش و راهی بازار شد که بفروشه و بزنه به زخم زندگیش!
ولی هرجا میرفت بهش میگفتن این قالیچه اگه سالم بود ازت ۵۰۰میخریدیم...!
ولی حالا که یطرفش سوخته اس ۱۰۰تومن!
ادامه مطلب
دیشب بارون شدیدی می‌اومد و رعد و برق می‌زد.از لای آجرها هوای سرد می‌زد به پاهام و سرم. تو همون تاریکی یه شال پیچیدم دور سرم و پتو رو تا روی گردنم بالا کشیدم و دوباره خوابیدم. پارسال یه شب حدود شیش و هفت صبح دیدم صدای چک چک آب می‌آد و محکم می‌خوره به تلویزیون. بلند شدم فوری یه ظرف پیدا کردم، گذاشتم زیر قطره‌های آبی که از سقف می‌چکید و بعد فوری چند قطره آبی که پاشیده بود رو کتابا رو پاک کردم و با تیشرت و دمپایی رفتم پشت بوم و برفا رو کنار زدم. او
این اولین سفر دونفره ی ماست، مادر و پسری!
سفر به شهر پلها (سی و سه پل، پل خواجو، پل فلزی، پل وحید! و الخ) میرم به دیدار یاران قدیمی،  فوامیل دور، رفقای مومن ارزشی!
اصفهان رو دوست دارم، چون میتونی تو میدون امامش، برای چند ساعتم که شده، از شر بلوای مدرنیته، به کاشیای  مسجد شیخ لطف الله پناه ببری، یا میتونی خود شاه عباس بشی رو تخت عالی قاپو و فارغ از هیاهوی تاج و تخت بشینی به تماشای چوگان بازی، یا شایدم بشی یه زن پوشیه زده ی  عصر صفوی، که اومده واسه
فکر کردن به تو چه شکلی‌ست؟ ممم... فکر کردن به تو شبیه آشپزخانه کوچکم است، ساعت ده صبح پنج‌شنبه اول اسفند، وقتی که حسابی برق انداخته‌امش و از بوی قورمه‌سبزی روی شعله ملایم اجاق مست شده‌ام. فکر کردن به تو، دستمال ارغوانی نم‌داری‌ست که روی برگ‌های پوتوس می‌کشم و به سبزی براقشان خیره می‌شوم. فکر کردن به تو، رد عطر گرم و تازه نان توی آسانسور است که از مسافر قبلی جا مانده. لرزش دست چهارده‌سالگی‌ام است وقت یواشکی و ناشیانه کشیدن رژ روی لب‌ها
غصه‌های کوچک شبانه ی من رد های بزرگی از خودشان به جا می‌گذارند. مثل توالی ِِ خون های ریخته شده در متن ِِ تاریخ که هیچ‌کدام، دیگری را نمی‌شویَد. نه آن‌قدر جنایی و شرور، اما همان‌قدر با دوام و مداوم. دقیقا به مثابه ی تکرار تاریخ و به اندازه‌ی تاریخ، بی‌تکرار: زمان، می‌گذرد و در راستای زمان، دست‌های دیگری به خون آلوده می‌شوند که گرچه جمله‌ی آنان از نهاد ِِ گناه برخاسته‌اند، اما هیچ‌کدام برای ارتکاب گناه، انگیزه‌ای دقیقا مشابه ندارند. 
یکی از لذتامون این بود که هروقت هر سه تامون بودیم، بریم به باباجون خواهش کنیم که بذاره بریم پشت‌بوم رو بشوریم که شب بالا بخوابیم. با ذوق می‌رفتیم بالا رو آب و جارو می‌کردیم و به خیال خودمون چه‌قدر تمیز شده و اینا! بعد شب که می‌شد، به زور زیرانداز و بالش‌ها و پتوها رو از باباجون و دایی می‌گرفتیم و می‌دویدیم بالا و پهنشون می‌کردیم. بعد تا نصفه‌شب بیدار می‌موندیم و به چند تا دونه ستاره‌ای که از چنگ اون همه نور فرار کرده بودن و خودی نشون دا
خرید اینترنتی پتو نوزادی ارزان
” برای اینکه بتوانیم کودک خود را در هنگام رفتن به بیرون و یا در خانه پوشیده نگه داریم یک پتو نوزادی ضروریست ”
و اما وقتی صحبت از انتخاب و خرید بهترین پتو برای کودک به میان می آید بی شک نرم و راحت و صد البته با دوام و متنوع بودن آن مورد توجه اغلب والدین قرار میگیرد همچنین این نکته نیز حایز اهمیت است که یک پتوی نوزادی دخترانه و پسرانه ی مناسب امکان دورپیچ کردن داشته تا در طول خواب کودک و یا حمل و نقل آن پرکاربرد با
هروقت شب راحت تونستی
سرت رو بزاری روی بالش و 
سریع خوابت ببره 
معنیش اینه که همه چیز روبه راهه
هرموقع بی دلیل خواستی
فقط بخندی و شاد باشی 
یعنی یکی برات چنین آرزویی کرده 
هروقت دیدی فقط داری شانس میاری 
بدون خدااومده کنارت و اسمش شده شانست 
ولی تو خبرنداری 
اما اما اما 
هروقت چهار ستون بدنت لرزید و تب کردی 
هر موقع که تو زندگیت فقط سیاهی دیدی و 
سیاهی و سیاهی 
فکر کن 
نکنه قلب یک پروانه رو یک جایی تو زندگیت لرزونده باشی 
نکنه دونه یک مورچه
هروقت شب راحت تونستی
سرت رو بزاری روی بالش و 
سریع خوابت ببره 
معنیش اینه که همه چیز روبه راهه
هرموقع بی دلیل خواستی
فقط بخندی و برقصی و شاد باشی 
یعنی یکی برات چنین آرزویی کرده 
هروقت دیدی فقط داری شانس میاری 
بدون خدااومده کنارت و اسمش شده شانست 
ولی تو خبرنداری 
اما اما اما 
هروقت چهار ستون بدنت لرزید و تب کردی 
هر موقع که تو زندگیت  فقط سیاهی دیدی و 
سیاهی و سیاهی 
فکر کن 
نکنه قلب یک پروانه رو یک جایی تو زندگیت لرزونده باشی 
نکنه دونه ی
دیدی،وقتی سرتو میزاری رو بالش بی دغدغه خوابت میبره چه حس خوبیه؟ 
جدا از اینکه گاهی وقتا یه سری مسائل باعث میشه با گریه بخوابیم، ولی
براتون از خدا میخوام شبا با آرامش بخوابین :)
اوم من هرشب که میخوابم واسه خودم دست و جیغ و هورا و ادا بازی ها درمیارم و میخوابم
اخه نمیدونین چه حس خوبیه ، کنکور نداری، پشت کنکوری نیستی ، و مثل همیشه دختر درس خون مامانتی و مشقاتو نوشتی و اماده ای برای میان ترم 
و یه آخییش بلند میگی و گوشیو از ساعت ۶ زنگ میزاری تا ۷ون
مشخصات مبل تختخوابشو سانلیکد محصول:    SAN00001394زمان تحویل:    14 تا 16 روز کاری پس از خریدکد تامین کننده:    madia 100وزن:    56 kgعرض:    92 cmارتفاع:    81 cmطول:    122 cmجنس:    پارچهگارانتی:    کالابراساس مقررات شرکت سانلی شامل گارانتی می باشد.خدمات پس از فروش:    داردوضعیت نصب:    نداردگروه کالا:    مبل تختخوابشوتوضیحات نصب:    نداردتنوع محصول:    تختخوابشو تک نفرهمحل تولید:    تولید ایرانوضعیت گارانتی:    گارانتی ویژه تامین کنندهنوع بسته بندی:  
 
 
صبحی تلفن خونه زنگ خورد و منم که عمرا تلفن جواب بدم. تلفنو جواب دادم و یکی گفت: خانیم مهرنیا آدرست کجاس برات قهوه آوردم.من: ااااااا
یه ده دقیقه وسط کوچه ایستادم تا آقاهه اومد و دیدم تو دست و بالش هیچی نیست یکهو بلند شد و یه نایلون داد دستم و گفت بابک فرستاده .بعلی و اینگونه بود که ما اول صبحی سورپرایز شدیم با یه بسته ماسالا البت نبات تو دلمون حل شد از داشتن آقامون که از یه کشور دیگه فکر حال خوب کنی ماست.بابی تو محشرییییییییییییییییییی 
 
تصحیح نحوه بخواب
وقتی کمر درد دارید، خوابیدن سخت است. این می تواند یک چرخه باشد زیرا وقتی خواب کافی ندارید ، کمردرد ممکن است بدتر شود. وضعیت نامناسب خواب نیز می تواند درد کمر را تشدید کند. سعی کنید دراز بکشید. یک بالش را بین زانوها قرار دهید تا ستون فقرات در حالت خنثی قرار بگیرد و فشار را بر روی پشت کاهش یابد. اگر تمایل دارید، به پشت بخوابید ، یک بالش بین زانو قرار دهید و حتما روی یک تشک کاملاً راحت بخوابید.
درست نشستن
وضعیت بد نشستن می تواند در
‍ ‍ #برشی_از_یک_کتاب 
زهرای من! این تازه ابتدای مصیبت ماست. این من که سر تو را بر دامن گرفته‌ام، پس از تو جز بر بالش غم سر نخواهم گذاشت و جز نخل‌های کوفه همراز نخواهم یافت. این حسن که سر بر سینه‌ی تو نهاده است و گریه جگر سوزش امان مرا بریده است روزی خون دل عمر خویش را بواسطه‌ی زهر خیانت بر طشت غربت خواهد ریخت. این حسین که ضجه‌هایش دل ملائکۀ الله را می‌لرزاند و بعید نیست که هم الان قالب تهی کند و جان نازک خویش را به جان تو پیوند زند روزی بجای لب
 
بعد از هزار و یک ماجرای آزار دهنده ی اداری امروز بعد از ماه ها تحمل سختی مسیر رفت و آمد و مشکلات مگوی ِ شخصی که به تبع آن برایم ایجاد شده بود برگشتم به محل خدمت قبلی ام.اینجا اگر چه مشکلات مخصوص لاینحل خودش را دارد اما تنها امتیازش این است که به محل زندگی ام و به مدرسه ی دخترک نزدیک تر است و کمی از هزینه های وحشتناک  کرایه ی ماشین کمتر می شود و با بیماری های سنگین اخیرم مجبور نیستم صبح های سرد و شبهای به شدت تاریک و پر سوز زمستان را در منطقه ای
1. از دو جفت بالش استفاده کنید. یک جفت بالش ناقص و کم به نظر می رسد،
پس همیشه از دو جفت بالش با رنگ ها وطرح های متضاد استفاده کنید.
2. تخت بزرگتری بخرید. وسایل کوچک باعث می شوند اتاق خوابتان کوچک به نظر برسد
3. درهای کابینت را باز بگذارید. قفسه یا کابینت باز از کابینت بسته جذاب تر است. بگذارید دیگران به دنیای خصوصیتان قدم بگذارند.
4. از رنگ های تیره در دکوراسیون منزل
استفاده کنید. برخلاف آنچه خیلی از افراد تصور می کنند، دیوارهای تیره
اتاق را کوچک ن
غصه‌های کوچک شبانه ی من رد های بزرگی از خودشان به جا می‌گذارند. مثل توالی ِِ خون های ریخته شده در متن ِِ تاریخ که هیچ‌کدام، دیگری را نمی‌شویَد. نه آن‌قدر جنایی و شرور، اما همان‌قدر با دوام و مداوم. دقیقا به مثابه ی تکرار تاریخ و به اندازه‌ی تاریخ، بی‌تکرار: زمان، می‌گذرد و در راستای زمان، دست‌های دیگری به خون آلوده می‌شوند که گرچه جمله‌ی آنان از نهاد ِِ گناه برخاسته‌اند، اما هیچ‌کدام برای ارتکاب گناه، انگیزه‌ای دقیقا مشابه ندارند. 
کاش دانشمندا اختراع چیزی که بشه موقع خواب مغزو باش خاموش کرد و راحت سر رو روی بالش گذاشت رو توی اولویت اون لیستشون بذارن -_-
دیشب یه چیزایی یادم اومد که حتی اگه زور میزدم هم در حالت عادی یادم نمیومد.
مثلا اون پاک کن کلاس اولم که شکل یه خرس بود و یکی از بچه ها با کیک شکلاتی اشتباه گرفته بودش و گازش زده بود :/ نکه بوی شکلات هم میداد.
یا مثلا اون عکسایی که با داداش بزرگم وسط جاده گرفتیم که هی با جیغ و داد می‌پریدیم کنار تا ماشینا رد شن.
یا اون سگ دیوون
کاش دانشمندا اختراع چیزی که بشه موقع خواب مغزو باش خاموش کرد و راحت سر رو روی بالش گذاشت رو توی اولویت اون لیستشون بذارن -_-
دیشب یه چیزایی یادم اومد که حتی اگه زور میزدم هم در حالت عادی یادم نمیومد.
مثلا اون پاک کن کلاس اولم که شکل یه خرس بود و یکی از بچه ها با کیک شکلاتی اشتباه گرفته بودش و گازش زده بود :/ نکه بوی شکلات هم میداد.
یا مثلا اون عکسایی که با داداش بزرگم وسط جاده گرفتیم که هی با جیغ و داد می‌پریدیم کنار تا ماشینا رد شن.
یا اون سگ دیوون
 بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای اتاق برسانید.
کودک را در یک مکان راحت قرار دهید: یک مکا
1. از دو جفت بالش استفاده کنید. یک جفت بالش ناقص و کم به نظر می رسد،
پس همیشه از دو جفت بالش با رنگ ها وطرح های متضاد استفاده کنید.
2. تخت بزرگتری بخرید. وسایل کوچک باعث می شوند اتاق خوابتان کوچک به نظر برسد
3. درهای کابینت را باز بگذارید. قفسه یا کابینت باز از کابینت بسته جذاب تر است. بگذارید دیگران به دنیای خصوصیتان قدم بگذارند.
4. از رنگ های تیره در دکوراسیون منزل
استفاده کنید. برخلاف آنچه خیلی از افراد تصور می کنند، دیوارهای تیره
اتاق را کوچک
گاهی باید بیرون از در ایستاد کاسه ای آب بدست گرفت و بدرقه کرد خود را.. 
 مضحک است میدانم... 
 نگاه در نگاه خود شد...
 کمی بغض کرد و یکهو زد زیر گریه... 
 گفت خودم جان زود برگرد من تنهایم و چشم براهت...
 و خودم بگوید قول میدهم وقتی پیدایش کردم برگردم قول بده مراقب خودت باشی... 
 بدرقه اش کرد...
 و رفت گوشه اتاق بالش بیخیالی زیر سر گذاشت و خوابید...
 آنقدر عمیق که وقتی بیدار شدی بهار شده باشد...
 و خودم پشت در حاضر با لبخندی جاودانه... 
 گاهی باید خودمان را
گاهی باید بیرون از در ایستاد کاسه ای آب بدست گرفت و بدرقه کرد خود را.. 
 مضحک است ،میدانم... 
 نگاه در نگاه خود شد...
 کمی بغض کرد و یکهو زد زیر گریه... 
 گفت: خودم جان زود برگرد، من تنهایم و چشم براهت...
 و خودم بگوید: قول میدهم وقتی پیدایش کردم برگردم ،قول بده مراقب خودت باشی... 
و بدرقه اش کرد...
 و رفت گوشه اتاق، بالش بیخیالی زیر سر گذاشت و خوابید...
 آنقدر عمیق که وقتی بیدار شدی بهار شده باشد...
 و خودم از سفر برگشته باشم، با لبخندی جاودانه... 
 گاهی
آلوپسی آندروژنتیک یا طاسی الگوی مردانه معمول (MPB) مشکلی است که مردان را گرفتار می کند و دلیل اصلی ریزش مو در مردان است. تقریباً 25٪ از مردانی که از طاسی الگوی مرد رنج می برند قبل از 21 سالگی ریزش مو را شروع می کنند. ریزش مو و طاسی نیز در خانم ها رخ می دهد. ریزش شدید مو در زنان منجر به از بین رفتن عزت نفس می شود زیرا شروع به احساس عدم توجه می کنند. اکثر شرکت های پزشکی نتوانند ریزش موی زن را یک مشکل واقعی تشخیص دهند و فقط روی همتایان مرد خود تمرکز کنند.
دیشب یک خواب خوب دیدم.. خیلى خوب.. اینقدرى که تو خواب از خوشحالى گریه میکردم.. اینو به محض اینکه بیدار شدم از چشماى خیس و بالش خیس ترم فهمیدم..با لبخند از خواب بیدار شدم اما خیلى دووام نداشت..چند لحظه خوابى که دیده بودم رو تو گیجى مرور کردم و لبخندم ماسید و دلم گرفت..یه خوابایى میبینى و یه رویاهایى سراغت میاد که آرزو میکنى کاش واقعیت داشت اما همین که بهش بیشتر فکر میکنى به این نتیجه میرسى همچین اتفاقى در واقعیت هیچ وقت نمى افته و همچین حقیقتى وجو
شبیه روز عاشورا امامم را رها کردمشبیه مردم کوفه برایت گریه ها کردماگر تو در بیابانی دلیلش بوده اعمالمتو تنهایی و من تنها ، برای تو دعا کردممیان روضه ها خواندم غلام حلقه برگوشمغلامت نیستم اما همیشه ادعا کردمتو دریای کراماتی ، منم مرداب عصیان هافقط یاری گرم بودی فقط جرم و خطا کردمکسی که ماند همراهِ تو دارد هر دو عالم راخسارت دیده من هستم که راهم را جدا کردمدر این دنیای ظلمانی تویی نجوای مظلومانمن آن مظلومم و ظالم که بر نفسم جفا کردم شب جمعه س
شبیه روز عاشورا امامم را رها کردمشبیه مردم کوفه برایت گریه ها کردماگر تو در بیابانی دلیلش بوده اعمالمتو تنهایی و من تنها ، برای تو دعا کردممیان روضه ها خواندم غلام حلقه برگوشمغلامت نیستم اما همیشه ادعا کردمتو دریای کراماتی ، منم مرداب عصیان هافقط یاری گرم بودی فقط جرم و خطا کردمکسی که ماند همراهِ تو دارد هر دو عالم راخسارت دیده من هستم که راهم را جدا کردمدر این دنیای ظلمانی تویی نجوای مظلومانمن آن مظلومم و ظالم که بر نفسم جفا کردم شب جمعه س
قیمت :4500000
پولیش زبر تری ام 3M 9374 FAST CUT
3M Fast Cut 09374 قوی ترین ترکیب 3M پلیمری از خط Perfect-it III است. این محصول با دانه های ضخیم مشخص شده است، که باعث می شود آن را برای جلا کاری بر روی سطوح شدیدا خراشیده ایده آل می کند. ترکیبات پلی کربنات 09374 Fast Cut مناسب برای بدن ماشین است که نیاز به درمان ویژه ای دارد. این محصول برای ماشین های پرداخت الکتریکی و پنوماتیک (1500 - 2500 دور در دقیقه) طراحی شده است. توصیه می شود استفاده از 3M 09550 (150 میلی متر) و یا 3M 50472 (75 میلی متر) پرداخت
به نام خدا
برای او می‌نویسم که حتی اگر مرگ بر من چیره گردد ، قلب من هرگز از عشقش تهی نخواهد شد.
در بهترین روز های دوران نوجوانی و جوانی‌ام ، در تمام سال‌های ۹۰ تا ۹۴ ؛ مهربان استادی داشتم به لطافت برگ درخت .
برای او می‌نویسم که این «من» را وام‌دارِ نگاه و کلام پر مهر اویم.
 معلم ادبیات فارسی بود و خودش یک دیباچه گلستان...
منت خدای را عزّوجل که تو را برای من آفرید...
حالا ، بعد از آن سال‌هایی که گذشت ، تنها یادگاری‌اش عکسی است در آلبوم (به اینجای
سرم رو گذاشتم رو بالش و به صدای خس‌خس نفسم گوش میدم. ادای جانبازای شیمیایی که تو فیلم‌ها نشون میده رو درمیارم، همونا که چنان با سختی و صدا نفس می‌کشن که میگی الان تموم می‌کنن دیگه. البته سعی زیادی نمی‌کنم، بیشتر سعی می‌کنم بهتر گوش کنم، چون سرما خوردم و همون‌جوری نفس می‌کشم.
از دست خودم خسته شدم، هیچی بارم نیست، هیچی نمی‌فهمم، هیچ فکر مفیدی نمی‌کنم، هیچ نقطه‌ی مثبتی ندارم، مثل تقریبا صددرصد اطرافیانم، برخلاف خیلی از آدم حسابی‌ها. بع
چرا بیدار شوم؟
بیدارى را برای چه به این خواب راحت ترجیح دهم؟   
شور و شوقى که از درون بجوشد؟ 
یا معنایى که درونم را به بیرون پیوند زند؟ 
چرا در این صبح سرد زمستانى، پتوى گرم را کنار زنم و سر از بالش نرم بلند کنم؟
براى چه از جا بر می خیزم؟ 
به کدام سو؟ 
***
پسرک را به یاد مى آورم. آن روزها که به شوق مدرسه از جا مى پرید. و بعد ناگهان یک روز از رختخواب بیرون نیامد! گفت که خسته است، که حالش خوب نیست. فردا هم خسته بود و روز بعد هم. پرس و جو کردیم. ته همه ى به
گردشگری خواب! یک تفریح ایده‌آل و جذاب برای افراد که استراحت کردن را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.
  
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که استراحت و خواب را بهترین نوع تفریح می‌دانید؟ آیا شما هم به دلیل زندگی کارمندی همیشه  کسری خواب دارید؟ آیا شما هم آرزو می‌کنید کاش می‌شد هر چقد دلتان می‌خواهد  بخوابید؟ آیا شما هم عاشق خواب عمیق و بی‌دغدغه و راحت هستید؟ پس با مجله گردشگری دلتا همراه باشید. قصد داریم مکان‌هایی را به شما معرفی کنیم که ص
دیشب حسابی دیر خوابیدم. اصلا دلم نمیخواست بخوابم. پیش مامانو بابا نشسته بودم دیگه رو به بیهوشی بودم که رفتم روتختو سرم رو بالش نرسیده خوابم برد و اینقدر خسته بودم که تا ساعت ده فکر کنم خواب بودم. ولی اینا باعث نمیشه من روزمو با کار کردن شروع نکنم وسایلامو اوردم برناممو چیدم تا شبم وقت دارم. کتابمو بخونم تا تموم بشه میخوام حالا که زبان کلاس ندارم فعلا از اول بشینم بخونم مرور بشه برام نه که تنبلی کنم. 
دیروز بارون میومد اتوبوسم یواش تر میرفت ما
بالش طبی موثر در کاهش فشار وارده به مهره های گردن و قسمت فوقانی ستون فقرات و حفظ انحنای طبیعی ستون مهره ها حفظ پوزیشن مناسب سرنسبت به بدن و کاهش کشیدگیهای ستون مهره ها است. بالشهای طبی در مواردی که مشکلات آرتروز گردن و یا ناراحتیهای ستون مهره ها مانند دیسک کمر و دیگر مشکلات وجود دارند می توانند کمک کننده باشند. بالشهای طبی همچنین به حفظ پوزیشین صحیح ستون مهره ها در قسمتهای بالا (گردن) و پایین (کمر) ستون فقرات کمک می کنند. با توجه به جنس پلی اور
چرا بیدار شوم؟
بیدارى را برای چه به خواب راحت ترجیح دهم؟  
چرا در این صبح سرد زمستانى، پتوى گرم را کنار زنم و سر از بالش نرم بلند کنم؟
شور و شوقى که از درون بجوشد؟ 
یا معنایى که درونم را به بیرون پیوند زند؟ 
براى چه از جا بر می خیزم؟ 
به کدام سو؟ 
***
پسرک را به یاد مى آورم. آن روزها که به شوق مدرسه از جا مى پرید. و بعد ناگهان یک روز از رختخواب بیرون نیامد! گفت که خسته است، که حالش خوب نیست. فردا هم خسته بود و روز بعد هم. پرس و جو کردیم. ته همه ى بهانه ه
اگر وادار هستید گوشی خودرا در طول شب شارژ کنید، حتماً آنرا روی یک سطح صاف و خنک بگذارید، نه روی بالش یا ملافه. اما بـه هیچ عنوان نباید تلفن تان را کامل شارژ کنید.
وقتی گوشی خودرا دائما کامل شارژ میکنید، طول عمر باتری آن کوتاه می شود. تلفن های همراه وقتی کامل شارژ می شوند بیشتر مستعد داغ شدن هستند، بنابر این وقتی باتری گوشی بـه ۳۰ درصد رسید آنرا شارژ و زمانی کـه بـه ۸۰ درصد رسید آنرا از برق جدا کنید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها