نتایج جستجو برای عبارت :

فصل 2018-2019 بهترین تورنمنت تاریخ لیگ قهرمانان بود؟

بازگشت هایی دراماتیک، یک فینال تمام انگلیسی، آژاکسی فوق العاده و برخی قهرمانان غیرمنتظره. تورنمنتی که در یادها می ماند.
فصل
گذشته لیگ قهرمانان همچون همیشه پر بود از لحظات تلخ و شیرین. پر بود از
گل ها، حسرت ها، خاطرات و دستاوردها. اما اتفاقات فوق العاده زیادی در فصل
گذشته رقم خورد که می تواند فصل 2018-2019 را ملقب به بهترین تورنمنت تاریخ
لیگ قهرمانان کند. اما چرا؟
ادامه مطلب
گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
کارت ها و مصدومیت ها: به جز کارت های قرمز حین بازی، کارت ها هیچ پیامدی ندارند و مصدومیت ها همانند دیگر تورنمنت ها ثبت می شوند.نگرش تیم: اثر نگرش دست گرمی/بازی فصل در افزایش/کاهش روحیه کمتر از مسابقات معمولی در لیگ یا حذفی است. البته اثر این دو نگرش بر ریت هافبک در حین بازی همانند دیگر بازی هاست.تمرین: بازی در یک مسابقه از لیگ قهرمانان هیچ نقشی در تمرین دیدن بازیکنان ندارد ( یعنی دقایق بازی در لیگ قرمانان، جزء دقایق تمرینی بازیکنان محسوب نمی ش
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر
االدروس علیها كلمة سر یتم تسلیمها للطالب عند التسجیل 


ت
عنوان الدرس
الرابط

1
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 1

2
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 2

3
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 3

4
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 4

5
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 5

6
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 6

7
تاریخ العرب الجاهلی و أثره على التفسیر 7

8
تاریخ ا
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
زبان :انگلیسی + زیرنویس فارسی کیفیت :WEB-DL

فرمت :MKV حجم :متفاوت با هر کیفیتدانلود فیلم Animator 2018

مدت زمان :98 دقیقه محصول :ایالات متحده آمریکا

کارگردان :Logan Hall نویسنده :Roberta Jones

امتیاز IMDB :5.9 رده سنی :مشخص نشده !

ستارگان :Levenix Riddle,McKenzie Chinn,Geno Walker
وقتی استارت ( استارت نه شروع ) میخورد با حرفای قشنگ و شعار های زیبا شروع میشد
مثل یه تابلو نقاشی که هر چی زیباتر بهتر خواهی بود نقاشی پر از فریب و نیرنگ اما داخل یک تورنمنت بزرگ مثل شعر شعرا که هر کس ازش میتوند یک تفسیری بکند اما هیچکس جز خودت نمیدوند چه خبر ؟؟؟؟؟
اما این میونه برای اینکه کار از محکم کاری هیچ وقت ضرر ندارد باید به یک جاهایی هم وصل بشی تا شانس بردت برد بالاتر 
این تورنمنت بزرگ تازه شروع شده  
میدونم رای میخواید پس حداقل این اخر و
یکی از شاخه های ورزشی آنتالیا و مقصد مهم در جهانگردی ورزشی بدون شک گلف است. شهر آنتالیا به یک مکان ملاقات با بسیاری از دوستداران گلف در ترکیه و در سراسر جهان تبدیل شده است.
در سال 2008 منطقه بلک آنتالیا (Belek) جایزه بهترین منطقه گلف سال اروپا را توسط انجمن بین المللی اپراتورهای تور گلف (IAGTO) دریافت نمود، بیش از 50 تورنمنت ملی و بین المللی را در طول سال برگزار می کند. از جمله آنها ، مسابقات جهانی گلف جهانی ترکی ایرلاینز است که مهمترین تورنمنت گلف آما
سایت آلمانی FilmStarts گفت دواین جانسون (Dwayne Johnson) خاطر نشان کرده است که فیلم ضد قهرمانه‌ی شرکت DC با نام Black Adam «بلک آدام» تا اوایل سال ۲۰۱۹ تصویر برداری‌های اولیه‌ی خود را آغاز نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.
دواین جانسون گفت:
در
مورد فیلم Black Adam من فکر نمی‌کنم تا اوایل سال بعد کار روی آن شروع
شود. اوایل سال بعد من سر فیلم‌ برداری Jumanji «جومانجی» خواهم بود و پس
از آن اگر همه چی خوب پیش رود من فیلمی به نام Re
دانلود فیلم Champions 2018 با دوبله فارسی و کیفیت عالی
دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay  ,720p BluRay ,1080p BluRay
دانلود دوبله فارسی فیلم قهرمانان سال 2018
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نام : قهرمانان-Champions لینک IMDb امتیاز : 7.3 از 10 – میانگین رای 5,433 نفر کیفیت : 480p BluRay  ,720p BluRay ,1080p BluRay موضوع : کمدی, درام, ورزشی فرمت : MKV حجم : 2.24 گیگابایت+1.18 گیگابایت+646 مگابایت مدت زمان: 124 دقیقه زبان: اسپانیایی سال انتشار : 2018 صوت دوبله: دارد
~~~~~~~~
کارگردان : Javier Fesser
~~~~~~~~
بازیگران : Javier Gutiérrez ,
  تیم ملی فوتبال نوجوانان علاوه بر شکت در تونمنت کافا در تورنمتی دیگر نیز در کشور چین شرکت خواهد کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند برای آمادگی بیشتر در تورنمنت شرکت خواهد کرد.
 
طبق برنامه قرار بود تیم ملی نوجوانان در  تورنمنت کافا شرکت کند اما یک تورنمنت دیگر هم به برنامه های تیم حسین عبدی اضافه شد.
 
از آنجا که
دوران جدید تیم ملی والیبال کشورمان از سال 2011 و با حضور خولیو ولاسکو آرژانتینی به صورت گام به گام و از پایه شکل گرفت و این مرد باتجربه و موی سپید آرژانتینی با رصد دقیق و پیدا کردن ایرادات والیبال مان تیم ملی والیبال کشورمان را در مسیر درستی سوق داد و بصورت کاملا حرفه ای شروع به تغییر نسل در ترکیب تیم ملی کشورمان انجام داد و با آوردن نفرات جوانی مثل سعید معروف که هم اکنون یکی از انکار ناپذیرترین ستارگان والیبال کشورمان هست،سید محمد موسوی، عاد
علی الرغم اینکه هنوز اکران فیلم های 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فیلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فیلم های 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فیلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
تیم فوتبال شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.
شهر خودرو که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این دیدار در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار شد.
شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل تیم الهلال عربستان شکست خورده بود به دنبال پیروزی در این جدال ب
در اینجا قصد داریم نحوه آرایش جذاب 2018 (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرایش جذاب 2018 با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
برای مشاهده تصویری روی آرایش جذاب 2018 کلیک کنید
جوردن هندرسون (به انگلیسی: Jordan Henderson) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستاناست که پست تخصصی او هافبک (باکس تو باکس) است. وی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داد و تاکنون در ۵۰ بازی ملی حضور داشته است.[۳] او هم‌اکنون عضو لیورپولاست. در سال ۲۰۱۴ او کاپیتان دوم لیورپول بود و بعد از رفتن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی، کاپیتان اول لیورپول شد.جردن هندرسون به همراه لیورپول در فصل
  رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برخی از مفاد تفاهم‌نامه همکاری با چین توضیحاتی را ارائه کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش برای حضور در کنگره فیفا راهی پاریس شد. در حاشیه این کنگره تاج با مسئولان فدراسیون فوتبال چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز اعلام کرد این تفاهم نامه به صورت کلی است و قرار است طرفین بر اساس آن دی
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پیامی، قهرمانی باشگاه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را تبریک گفت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  رقابت دیدنی و جانانه تیم‌ها در صدر جدول رقابت‌های این فصل که در روز آخر بین دو تیم با سابقه پرسپولیس و سپاهان ادامه یافت، از جذابیت‌های این دوره رقابت‌ها بود.
در همین ارتباط، باشگاه پرسپولیس ایران، پیام تبریکی را به مناسبت
Zog 2018,Zog 2018 1080p BluRay,انیمیشن زاگ,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن کوتاه Zog 2018 BluRay دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود زیرنویس فارسی Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم زاگ Zog 2018 BluRay,دوبله فارسی انیمیشن Zog 2018 BluRay,زاگ,سایت دوستی ها,کیت هرینگتون,
ادامه مطلب
با انصراف کویت از حضور در تورنمنت فوتسال مشهد این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت دوستانه‌ای را جهت آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال کویت نیز علاوه بر اسلواکی و
زندگی در مسیر(مسافرت)
بازیکنان نخبه تنیس می توانند انتظار یک زندگی همراه با مسافرت دور استرالیا یا دور جهان را داشته باشند. ممکن است این به نظر هیجان انگیز بیاید، ممکن است همچنین استرس زا باشد. این اغلب برای تأمین نیازهای تغذیه در محیط های ناآشنا خصوصاً زمانی که محدودیت زمان و منابع مالی وجود دارد ، مشکل خواهد بود. متن زیر را برای توصیه های کاربردی در مورد تغذیه در مسافرت بخوانید.
 
تورنمنت تنیس
 تورنمنت تنیس از بسیاری از دیدگاههای تغذیه یک
شخصیت « جان رامبو » یکی از قدیمی ترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می شود که نزدیک به 40 سال از زمان ظهورش در سینما می گذرد. شخصیتی که نخستین بار در دهه هشتاد در فیلم جذاب « اولین خون » (First Blood) به تماشاگران سینما معرفی شد و پس از آن طی چند دهه، 3 دنباله دیگر درباره ماجراجویی های رامبو در کشورهای مختلف ساخته شد که می توان گفت اکثر آنها با استقبال قابل قبولی از جانب تماشاگران مواجه شدند. در مجموع شخصیت جان رامبو را می توان یکی از کلاسیک ترین قهرمانا
Bao 2018 1080p BluRay,انیمیشن بائو Bao 2018 زبان اصلی,دانلود انیمیشن دیزنی Bao 2018,دانلود انیمیشن کوتاه بائو 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Bao 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Bao 2018,دوبله فارسی,کارتون بائو Bao 2018 با لینک مستقیم,والت دیزنی,
ادامه مطلب
دانلود فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم مردان ایکس : ققنوس سیاه 2018 با کیفیت بالا
کیفیت  BluRay 1080p قرار گرفته شد
گروه فیلم : علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، اکشن | محصول : 2018 
امتیاز : 10/N.A | کارگردان : Simon Kinberg 
دانلود فیلم X-Men: Dark Phoenix 2019
دانلود فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم مردان ایکس : ققنوس سیاه 2018 با کیفیت بالا
کیفیت  BluRay 1080p قرار گرفته شد
گروه فیلم : علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، اکشن | محصول : 2018 
امتیاز : 10/N.A | کارگردان : Simon Kinberg 
دانلود فیلم X-Men: Dark Phoenix 2019
فرق ما با بقیه اینکه ریشه ما تو خاکه نه تو آب .
هرگز یادمون نره همه ما یه روزی میمیریم و باید به جز مال و ثروت برای آیندگان ، الگو به ارث بزاریم و این الگو نشانه ریشه ای که در خاک پاک و قهرمان پرور کشورمون تنیده شده . مثل گذشتگان باشیم . هیچ کشوری به اندازه ایران قهرمان به خودش ندیده ، غربی ها میخوان ریشه مارو مثل مال خودشون سست  کنند و برای همین هر روز تلاش میکنن که ما به جای قهرمانان و پهلوانان کشورمون ، ابر قهرمانان خیالی اونارو بپرستیم . دنیا
اسامى بازیکنان تیم ملى فوتبال جوانان جهت حضور در تورنمنت بین المللى روسیه از سوى کادر فنى اعلام شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، آخرین اردوى آماده سازى تیم ملى جوانان ایران به منظور حضور در تورنمنت روسیه با حضور ٢٠ بازیکن از ٧ خردادماه در تهران آغاز خواهد شد و اعضاى تیم در پایان این اردو روز ١٣ خرداد به منظور حضور در تورنمنت سن پترزبورگ که با حضور ١٢ تیم برگزار مى
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
Sister 2018 1080p BluRay,انیمیشن Sister 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن سیستر Sister 2018,انیمیشن نامزد اسکار 2020,تماشای آنلاین فیلم,خواهر,دانلود انیمیشن Sister 2018,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Sister 2018,دانلود رایگان انیمیشن Sister 2018,دانلود فیلم Sister 2018,دانلود فیلم کوتاه Sister 2018,سایت دوستی ها,سیستر,کارتون خواهر Sister 2018 با زیرنویس فارسی,کارتون سیستر 2018,
ادامه مطلب
بهترین مجله دکوراسیون داخلی 2018 و 2019 کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین دکوراسیون داخلی سال 2017 و 2018 و همچنین 2019 را به شما نشان دهیم تا از این الگوها استفاده نمائید. موضوع بعدی که قصد دارم با شما در میان بگذارم مقالات و مجله های دکوراسیون داخلی است پس با من در ادامه این مطلب همراه باشید. لوازم خانگی منزل

ادامه مطلب
با افزایش سهمیه ایران در مرحله گروهی و حضور هر چهار نماینده در این فصل از رقابت ها جایگاه ایران در رده بندی کلی ACL یک پگله ارتقا پیدا کرد.
 
به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین رنگینگ کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا در حالی بعد از اتمام پلی آف و مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در مرحله گروهی مشخص شد که فوتبال باشگاهی ایران با داشتن هر چهارسهمیه در مرحله گروهی یک پله به نسبت آخرین رنکینگ ارتقا پیدا کرد.
درخشش تیم های استقلال و شهرخودرو در پلی آف ACL2020 و برت
معرفی کامل بازی pes 2019 با عکس
طرفدارهای
بازی pes همه منتظرن تا هرچه زودتر نسخه جدید بازیpes 19 رو بازی کنن و
ببینن جه تفاوت هایی با قبل داشته . ما امروز تو این پست به صورت کامل با
تصویر pes 2019 رو به شما معرفی می کنیم .

معرفی و دانلود بازی pes 2019
معرفی کامل بازی pes 2019 با عکس
طرفدارهای بازی pes همه منتظرن تا هرچه زودتر نسخه جدید بازیpes 19 رو بازی کنن و ببینن جه تفاوت هایی با قبل داشته . ما امروز تو این پست به صورت کامل با تصویر pes 2019 رو به شما معرفی می کنیم .

معرفی و دانلود بازی pes 2019
گاهی حتی
قهرمانان جهان اشتباها مرتکب پات می شوند! در 1988 یک تورنمنت شطرنج در کانادا
برگزار شد که طی آن قوی ترین استاد بزرگ های جهان در شطرنج بلیتز رقابت کردند. در
شطرنج بلیتز، هر بازیکن فقط 5 دقیقه زمان دارد تا تمام حرکاتش را انجام دهد!
بازیکنان در 6
بازی به شکل حذفی دیدار کردند. هرکسی بازی های بیشتری را از مجموع این 6 بازی می
برد (بدون محاسبه تساوی ها) رقیب را شکست داده و به دیدار حریف بعدی می رفت. در
دور دوم، قهرمان وقت جهان گری کاسپارف برابر است
لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل  16 آذر 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16
1,720,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,820,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,400,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,600,000
Samsung Galaxy M30
2,850,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,930,000
Samsung Galaxy A10
1,750,000
Samsung Galaxy A10s
1,850,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,200,000
Samsung Galaxy A20
2,200,000
Samsung Galaxy A20s
2,410,000
Samsung Galaxy A20e
2,100,000
Samsung Galaxy A30
2,800,000
Samsung Galaxy A30s
2,950,000
Samsung Galaxy A40
3,000,000
Samsung Galaxy A50
3,250,
Trolled 2018 1080p BluRay,الکس سباستین,انیمیشن Trolled 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن ترولد Trolled دوبله فارسی,خانوادگی,دانلود Trolled 2018 با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن ترولد Trolled 2018,دانلود دوبله فارسی Trolled 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Trolled 2018,دانلود فیلم Trolled 2018,دانلود کارتون ترولد,دانلود مستقیم انیمیشن Trolled 2018,سارا تیلر,سایت دوستی ها,
ادامه مطلب
قتل عایشه به دست معاویه (به اعتراف اهل سنت عمری)
رشید الدین فضل الله وزیر و مورخ بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
در ربیع الابرار زمخشری و در کامل السفینه این حدیث معتبر است که معاویه عائشه را به خانه خود دعوت کرد و سرچاهی به نی بپوشید و بر آن کرسی آبنوسین نهاد و عایشه ام المومنین (ام الفاسقین) را بر آنجا نشاند. بر نشستن و فرو رفتن همان بود. معاویه بفرمود تا چاه را با آهک بینباشتند.
جامع التواریخ، تاریخ ایران و اسلام، تالیف رشید الدین فضل الله، جلد ۲
دانلود انیمیشن Strike 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمیشن Strike 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p دوبله فارسی قرار گرفت
گروه فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی | محصول : 2019 انگلستان
امتیاز : 10/6.7 | کارگردان : Trevor Hardy | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود انیمیشن Strike 2018
دانلود انیمیشن Strike 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمیشن Strike 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p دوبله فارسی قرار گرفت
گروه فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی | محصول : 2019 انگلستان
امتیاز : 10/6.7 | کارگردان : Trevor Hardy | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود انیمیشن Strike 2018
Mirai 2018 1080p BluRay,Mirai no Mirai 2018,انیمه ژاپنی Mirai 2018 دوبله فارسی,انیمیشن Mirai 2018 با زیرنویس فارسی,بهترین انیمیشن 2018,دانلود انیمیشن Mirai 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Mirai 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی انیمه Mirai 2018,دانلود کارتون میرای 2018 با دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کارتون میرای Mirai 2018,گلدن گلوب,میرای,نامزد اسکار,
ادامه مطلب
Away 2018 1080p BluRay,Hodja fra Pjort 2018,آپ اند آوی,بالا و دور,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Away 2018,دانلود انیمیشن بالا و دور Away 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Away 2018,دانلود زیرنویس فارسی Away 2018,دانلود کارتون بالا و دور 2018 با دوبله فارسی,دانلود نیم بها,دوبله فارسی,دوبله فارسی کارتون بالا و دور Up and Away,سایت دوستی ها,کارتون بالا و دور Away 2018 با دوبله فارسی,
ادامه مطلب
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی
دانلود فیلم 96 دوبله فارسی 2018
ژانر : درام
محصول : 2018 هند
امتیاز: 10/8.8
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : C. Prem Kumar
بازیگران : Vijay Sethupathi, Trisha Krishnan, Varsha Bollamma
خلاصه داستان : در فیلم 96، دو دوست دبیرستان بعد از 22 سال در یک دیدار با یکدیگر ملاقات می کنند و خاطرات گذشته خود را به یاد می آورند و…
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
NETFLIX,Next Gen 2018 1080p BluRay,انیمیشن Next Gen 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن نکست جن Next Gen,جو کسندر,جیسون سودیکیس,دانلود انیمیشن Next Gen 2018,دانلود انیمیشن نسل بعدی Next Gen 2018,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Next Gen 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون نکست جن Next Gen 2018,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کوین آر ادمز,نت فلیکس,نسل بعدی,
ادامه مطلب
زبان :کره ای ( زیرنویس فارسی ) کیفیت :BluRay

فرمت :MKV حجم :متفاوت با هر کیفیت

مدت زمان :119 دقیقه محصول :کره جنوبی

کارگردان :Byung-woo Kim نویسنده :Byung-woo Kim

امتیاز IMDB :5.5 رده سنی :مشخص نشده !

ستارگان :Jung-woo Ha,Sun-kyun Lee,Jennifer Ehle

Fa
En
دانلود فیلم Take Point 2018
  نشریه قطری پیش از دیدار السد با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از تیم اصفهانی پرداخت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان سه شنبه در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود.
در این راستا نشریه «الرایه» قطر درباره این بازی نوشت: السد کار سختی را در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران دارد. این تیم ایرانی تجربه زیادی در این رقابت ها دارد. س
دانلود فیلم T-34 2018

کیفیت ۷۲۰p WEB-DL اضافه شد

ژانر فیلم : اکشن, جنگی
امتیاز فیلم : ۶٫۱/۱۰ – ۹۶۲ رای
رده سنی : N/A
کارگردان : Aleksey Sidorov
نویسنده : Aleksey Sidorov
بازیگران : Alexander Petrov, Vinzenz Kiefer, Viktor Dobronravov, Irina Starshenbaum
محصول کشور : روسیه
تاریخ اکران : ۲۰۱۸
زمان فیلم : ۱۳۹
زبان فیلم : روسی
IMDB

خلاصه داستان :در سال ۱۹۴۴، گروهی از سربازان شجاع روسی موفق می‌شوند از دست آلمان‌ها فرار کنند.
ادامه مطلب
نسخه جدید نرم افزار Office 2019 که در اکتبر سال 2018 منتشر شد، با پیشرفتهای چشمگیری همراه شده است. بهبود رابط کاربر نرم افزار در این مجموعه باعث شده است که شما بتوانید از این مجموعه نرم افزار و ابزارهای مختلف آن استفاده کنید. در تمامی اپلیکیشن های موجود در این مجموعه از قابلیت Handwriting که به شما امکان نوشتن با خودکار های دیجیتالی را می دهد استفاده کنید.
 
 
نرم افزار آفیس 2019، هر کدام به طور خاص برای انجام یک کار خاص طراحی شده است. به هر حال شما به دانلود
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
سامسونگ Samsungمدل گوشی
Samsung Galaxy M10 - 16
1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,670,000
Samsung Galaxy M30
2,900,000
Samsung Galaxy M30s
3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,800,000
Samsung Galaxy A10
2,075,000
Samsung Galaxy A10s
2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,390,000
Samsung Galaxy A20
2,430,000
Samsung Galaxy A20s
2,550,000
Samsung Galaxy A20e
2,420,000
Samsung Galaxy A30
2,970,000
Samsung Galaxy A30s
2,820,000
Samsung Galaxy A40
2,960,000
Samsung Galaxy A50
3,600,000
Samsung Galaxy A50s
4,350
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
دانلود فیلم The Boat 2018 قایق با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Boat 2018 , دانلود فیلم قایق , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید
 
نام اثر: قایق The Boat
کیفیت:  HD 720p
امتیاز: IMDb 5.4 /10
ژانر: هیجان انگیز
نوع فیلم: سینمایی
محصول: انگلستان قایق
کارگردان: وینستون آزوپاردی
ستاره: جو آزوپاردی
سال تولید: 2018 میلادی
زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)
مدت زمان : 88 دقیقه
داستان فیلم:فیلم « The Boat »،درباره یک قایق ران می باشد که در
دانلود فیلم Second Act 2018
دانلود فیلم Second Act 2018 با لینک مستقیم

خلاصه داستان : در
خلاصه داستان فیلم Second Act آمده است : یک کارگر فروشگاه بوکس زندگی و
داستان زندگی اش را باز آفرینی می کند و به Madison Avenue نشان می دهد که
شهری ها چه کار هایی می توانند انجام دهند… Second Act فیلمی کمدی و
عاشقانه محصول ۲۰۱۸ آمریکا است
 

ادامه مطلب
به گفته ی وبسایت فوربس، تیلور سوئیفت، پردرآمدترین خواننده ی زن سال ۲۰۱۹ است.
فهرست پردرآمدترین خوانندگان زن ۲۰۱۹، بر اساس درآمد پیش از کسر مالیات خوانندگان زن در بازه ی زمانی یک ژوئن ۲۰۱۸ تا یک ژوئن ۲۰۱۹ تهیه شده.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Asuran 2018 آسوران با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی
دانلود فیلم Asuran 2018 , دانلود فیلم آسوران , 
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
فیلم آسوران زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: آسوران Asuran
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 8.9 /10
ژانر: درام | اکشن | هیجان انگیز
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی فیلم Asuran 2018
محصول: هندوستان آسوران
کارگردان: وتریماران
ستارگا
قیمت امروز گوشی موبایل 2 دی 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16   1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32   1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32   2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64   2,670,000
Samsung Galaxy M30        2,900,000
Samsung Galaxy M30s       3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32   3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64   3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32  3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64   3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018         4,800,000
Samsung Galaxy A10             2,075,000
Samsung Galaxy A10s            2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core         1,390,000
Samsung Galaxy A20             2,430,000
Samsung Galaxy
دانلود فیلم سینمایی Unbridled 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Unbridled 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.3 | کارگردان : Jota Linares | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Unbridled 2018
دانلود فیلم سینمایی Unbridled 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Unbridled 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.3 | کارگردان : Jota Linares | اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Unbridled 2018
دانلود فیلم کره ای Door Lock 2018
با بازی گونگ هیو جین
نام: Door Lock
محصول: 2018 کره
ژانر: ترسناک | هیجان انگیر | معمایی
تاریخ اکران: 14 آذر 1397- 05Dec 2018
نمره 8.8 در MDL
مدت زمان: 102 دقیقه
بازیگران:
Gong Hyo jin – Kim Ye won
کیفیت بلوری اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
Funan 2018 1080p BluRay,انیمیشن Funan 2018 با زیرنویس فارسی,انیمیشن سینمایی فونان ۲۰۱۸,انیمیشن فونان,انیمیشن فونان Funan 2018 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی فیلم Funan 2018,دانلود رایگان انیمیشن Funan 2018,دانلود زیرنویس فارسی Funan 2018,دانلود کارتون فونان 2018,دانلود نیم بها,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن فونان Funan 2018,سایت دوستی ها,فونان,
ادامه مطلب
دانلود فیلم سینمایی Driven 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Driven 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه ، هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا ، انگلیس ، پرتوریکو
امتیاز : 10/6.2 | کارگردان : Nick Hamm
دانلود فیلم Driven 2018
دانلود فیلم سینمایی Driven 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Driven 2018 با کیفیت عالی
 کیفیت WEB-DL 720p قرار گرفت
گروه فیلم : درام ، زندگی نامه ، هیجان انگیز | محصول : 2018 آمریکا ، انگلیس ، پرتوریکو
امتیاز : 10/6.2 | کارگردان : Nick Hamm
دانلود فیلم Driven 2018
 
دانلود فیلم Driven 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم خارجی Driven 2018
نام فیلم : Driven 2018ژانر : بیوگرافی | درام | هیجانیکارگردان : Nick Hammبازیگران : Jason Sudeikis, Lee Pace, Judy Greerمحصول : آمریکازبان : انگلیسیزمان : ۱۰۶ دقیقهامتیاز : ۶٫۲/۱۰کیفیت : BluRayفرمت : MKVحجم : ۱۶۰۰ | ۸۵۰ مگابایتاطلاعات بیشتر : کلیک کنیدخلاصه داستان : این فیلم بیوگرافی و هیجانی که به کارگردانی نیک هم می‌ باشد ، به داستان زندگی و دوران شغلی خارق‌ العاده‌ی جان دی‌ لورن خودروساز بحث‌ برانگیز شرکت
ASGبهAASGHAگزارشOOOONOOOON همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیاده شدن اساس آخرین نرخ ها درون بازار، میتسوبیشی  ASX فول ۲۰۱۸ نسبت  بوسیله قیمت روز خودرو در ۲۵ اسفندماه با سکون داخل قیمت به   سکه ۶۸۰  میلیون تومان خرید و ابتیاع شد میتسوبیشی. ASX فول ۲۰۱۸ (۶۸۰ )  میلیون تومان و  تویوتا  CH R-R تیپ لانچ (۲۰۱۸ ) یک میلیارد تومان بدون تغییر داخل مقدار  فروش شدند.  نرخ روز خودرو های خارجی  مدل خودرو ارزش (تومان)   رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۱.۰۶۰.۰
مشخصات
نام: جاسوس رفته به شمال – The Spy Gone North
ژانر: درام
مدت زمان: 137 دقیقه
سال انتشار: 2018
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Jong bin Yoon
کارگردان: Jong bin Yoon
ستارگان: Ju Ji hoon , Lee Hyori
خلاصه داستان
داستان فیلم جاسوس رفته به شمال در اواسط دهه 1990 میلادی میگذرد. یک افسر نظامی سابق توسط سرویس اطلاعاتی کره جنوبی به عنوان جاسوس استخدام میشود و با نفوذ بین مقامات عالی رتبه کره شمالی به دنبال به دست آوردن اطلاعات مهم درباره برنامه هسته ای کره شمالی هست و…
ادامه مطلب
دانلود فیلم 6 Underground 2019
 
سال تولید : ۲۰۱۹
محصول کشور : آمریکا
ژانر : جنایی
امتیاز IMDB از ۱۰ : ۶٫۲
کیفیت : Web-dl 1080p – ۷۲۰p
کارگردان: Michael Bay
ستارگان: Ryan Reynolds, Adria Arjona, Mélanie Laurent
خلاصه فیلم : این فیلم قهرمانان جدیدی را به تصویر می‌کشد، شش عامل غیرقابل ردیابی که از سیستم کاملا خارج هستند. آنها گذشته‌های خود را نابود کرده‌اند تا بتوانند تغییری در آینده ایجاد کنند و…
 
ادامه مطلب
حس هواداران تاتنهام بعد از به صدا در
آمدن سوت پایان بازی شنبه‌ شب مقابل لیورپول قابل درک بود. آن‌ها  با آواز
خواندن از بازیکنانشان تقدیر کردند اما این موضوع، چیزی از درد اولیه کم
نمی‌کند؛ تاتنهام بهترین فرصت برای به دست آوردن بزرگ‌ترین افتخار تاریخش
را از دست داد.
تاتنهام در فینال
مادرید تقریبا دوبرابر لیورپول پاس سالم داشت. آمار شوت‌های داخل و خارج
باکس اسپرز هم بیشتر از لیورپول بود و  الیسون بکر برای بسته نگاه داشتن
دروازه‌اش م
دانلود فیلم The Spy Gone North 2018
با بازی جو جی هون
 
نام: جاسوس شمال رفته
محصول: 2018 کره
ژانر: اکشن | درام
تاریخ اکران: 17 مرداد 1397 – 08Aug 2018
نمره 7.2 در IMDB
مدت زمان: 137 دقیقه
بازیگران:
Hwang Jung min – Lee Sung min
با 2 کیفیت اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
سامسونگ Samsungقیمت  گوشی
Samsung Galaxy M10 - 16
1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,670,000
Samsung Galaxy M30
2,900,000
Samsung Galaxy M30s
3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,800,000
Samsung Galaxy A10
2,075,000
Samsung Galaxy A10s
2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,390,000
Samsung Galaxy A20
2,430,000
Samsung Galaxy A20s
2,550,000
Samsung Galaxy A20e
2,420,000
Samsung Galaxy A30
2,970,000
Samsung Galaxy A30s
2,820,000
Samsung Galaxy A40
2,960,000
Samsung Galaxy A50
3,600,000
Samsung Galaxy A50s
4
 قراره هرشب یک فیلم ببینیم و روز بعد به نقد و بررسی اون فیلم می پردازیم. شما می تونید نظراتتون رو درباره فیلم بنویسید.
(شروع چالش از شنبه 98/5/19)
 
لیست فیلم ها:
 
(2013) Prisoners
(2007) Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
(2000) Unbreakable
(2016) Split
(2019) Glass
(2019) Once Upon a Time In Hollywood
(2010) Inception
(2019) The Lion King
(2016) Deadpool
(2018) Deadpool 2
(2019) Aladdin
(2008) The Dark Knight
(2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind
(2018) Spider-Man: Into the Spider-Verse
(2014) Whiplash
(2006) The Departed
(2019) Toy Story 4
BluRay,Next Avengers - Heroes of Tomorrow 2008,x265 HEVC,دانلود Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008 720p,دانلود انیمیشن Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن انتقام جویان آینده قهرمانان فردا,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Heroes of Tomorrow 2008 1080p,دوبله فارسی,قهرمانان فردا,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
دانلود سریال چینی When We Were Young 2018
 
نام ها: تا وقتی که جوانیم
محصول: 2018 چین از شبکه Tencent
ژانر: عاشقانه | مدرسه ای
تاریخ پخش: 01 آذر 1397 – 22Nov2018
قسمت ها: 24
نمره: 9.1 در MDL
مدت زمان: 45 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:
Wan Peng – Neo Hou Minghao
تا قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
ادامه مطلب
فیلم همه می‌دانند اصغر فرهادی در حالی که در 8 بخش فستیوال گویا – اسپانیا- نامزد شده بود، هیچ جایزه‌ای را کسب نکرد. با این حال همه می‌دانند قرار است در آمریکا اکران شود.
در این مراسم «قهرمانان» ساخته خاویر فسر جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد.

ادامه مطلب
Captain Tsubasa 2018 1080p BluRay,Captain Tsubasa 2018 TV Series,انیمیشن Captain Tsubasa 2018 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن فوتبالیست ها Captain Tsubasa 2018,دانلود کاپیتان سوباسا 2018,دانلود کارتون فوتبالیست ها 2018,دانلود مستقیم Captain Tsubasa 2018,زیرنویس فارسی فوتبالیست ها,سوباسا اوزارا,فوتبالیست ها,فوتبالیست‌ها,کاپیتان سوباسا,کارتون فوتبالیست ها 2018 با زیرنویس فارسی,
ادامه مطلب
مصاحبه لنگلت با Rac1:
"مسی بهترین بازیکن دنیاست و قرار گرفتن در جلوی اون سخته"
"حرکت گریزمن برای انتشار فیلم قرار اشتباه بود ولی اون الان اینجاست و یک بازیکن مفید برای حال و آینده تیم ماست"
"فاتی بازیکن با استعدادیه و شایسته حضور در تیم اوله ولی نباید به اون فشار آورد"
"اخراجم مقابل ختافه درست بود و در هر دو صحنه باید کارت زرد میگرفتم"
"دمبله در پیش فصل به سختی خودش رو آماده کرد و میخواد که بهترین فرم خودش رو نشون بده و امیدوارم بتونه بطور مداوم بر
Super Brawl Heroes v1.3.6.1 + Mod – بازی اکشن قهرمانان جنگجو مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Super Brawl Heroes – قهرمانان جنگجو یک بازی اکشن سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی Byte Game برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده  است! با نصب Super Brawl Heroes برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی – پریدنی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه کنید ک
عکس نوشته های فوق العاده زیبای فلسفی و الهام بخش
عکس نوشته فلسفی
سلام به دوستای عزیزم
اینبار با ۲۸ عکس نوشته زیبا خدمتتون رسیدیم
با موضوعات ِ : الهام بخش ، فلسفی و عرفانی ، نکات عاشقانه زندگی و …
با ما در ادامه همراه باشید
 
گلچین بهترین عکس نوشته های الهام بخش برای پروفایل
متن های قشنگ نوشته شده روی عکس
تکست گرافی امیدوارانه – عکس نوشته امیدوارکننده
عکس نوشته قشنگ آموزنده
تکست گرافی الهام بخش
عکس نوشته های فلسفی برای پروفایل
عکس نوشته م
Zoo Wars 2018 1080p BluRay,انیمیشن Zoo Wars 2018 دوبله فارسی,جنگ های باغ وحش,دانلود انیمیشن زو وارس Zoo Wars 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Zoo Wars 2018,دانلود فیلم جدید,دانلود کارتون Zoo Wars با لینک مستقیم,دانلود کارتون زو وارس 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Zoo Wars 2018,دوبله فارسی,زو وارس,سایت دانلود فیلم,سایت دوستی ها,فیلم سینمایی خارجی,
ادامه مطلب
دانلود فیلم سینمایی Pond Life 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Pond Life 2018 با کیفیت عالی
کیفیت WEB DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : ماجرایی , خانوادگی , غم‌انگیز | محصول : 2018 انگلیس
امتیاز : 10/7.2 | کارگردان : Bill Buckhurst | اطلاعات بیشتر: IMDB
 
دانلود فیلم Pond Life 2018
دانلود فیلم سینمایی Pond Life 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Pond Life 2018 با کیفیت عالی
کیفیت WEB DL 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : ماجرایی , خانوادگی , غم‌انگیز | محصول : 2018 انگلیس
امتیاز : 10/7.2 | کارگردان : Bill Buckhurst | اطلاعات بیشتر: IMDB
 
دانلود فیلم Pond Life 2018
دانلود فیلم هندی ۹۶ ۲۰۱۸ با دوبله فارسی
دانلود فیلم ۹۶ ۲۰۱۸ با لینک مستقیم
کیفیت ۷۲۰ فیلم اضافه شد
نام فیلم: ۹۶ ژانر: درام ، عاشقانه کارگردان: C. Prem Kumar ستارگان: Vijay Sethupathi, Trisha Krishnan, Varsha Bollamma محصول کشور: هند سال انتشار: ۲۰۱۸ امتیاز: ۸٫۸ از ۱۰ مدت زمان: ۱۵۸ دقیقه خلاصه داستان: دو دوست دبیرستان بعد از ۲۲ سال در یک دیدار با یکدیگر ملاقات می کنند و خاطرات گذشته خود را به یاد می آورند…
دانلود فیلم هندی ۹۶ ۲۰۱۸ دوبله فارسی
Flavors of Youth 2018 1080p BluRay,Si shi qing chun 2018,انیمه Si shi qing chun دوبله فارسی,انیمیشن Flavors of Youth دوبله فارسی,دانلود انیمیشن Flavors of Youth 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Flavors of Youth 2018,دانلود کامل انیمیشن Flavors of Youth,دانلود مستقیم Flavors of Youth 2018,درام,دوبله فارسی,دوبله فارسی Flavors of Youth 2018,سایت دوستی ها,عاشقانه,
ادامه مطلب
دانلود فیلم چینی Monster Hunt 2018
 
نام : شکار هیولا 2
محصول: 2018 چین
ژانر: فانتزی | ماجراجویی | کمدی
تاریخ اکران: 27 بهمن 1396 – 16Feb 2018
نمره: 5.3 در MDL
مدت زمان: 110 دقیقه
بازیگران:
Bai Baihe – Jing Boran
با 4 کیفیت اضافه شد.
دوبله فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Tito and the Birds 2018 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Tito and the Birds 2018 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : اکشن, خانوادگی, درام,انیمیشن
امتیاز فیلم : 6.6/10 – 331 رای
رده سنی : G
کارگردان : Gabriel Bitar, André Catoto, Gustavo Steinberg
نویسنده : Eduardo Benaim, Gustavo Steinberg
بازیگران : Denise Fraga, Pedro Henrique, Matheus Nachtergaele
محصول کشور : برزیل
تاریخ اکران : Apr 03,2019
زمان فیلم : 73 دقیقه
زبان فیلم : پرتغالی, انگلیسی
دانلود فیلم Tito and the Birds 201
آهنگ بی کلام مخصوص ریلکس ، محیط کاری و همایش ها
دانلود مجموعه آهنگ های بی کلام ملایم و آرامبخش مراسم ها
موزیک های مخصوص ریلکس کاری و خواب در محیط خانه
 
آهنگ بی کلام آرامبخش
 
 
میکس بی کلام ملایم : حجم 114 مگابایت : زمان : 2 ساعت و 5 دقیقه
 
 
 
میکس بی کلام ملایم : حجم 106 مگابایت : زمان : 1 ساعت و 56 دقیقه
 
 
 
میکس بی کلام ملایم : حجم 110 مگابایت : زمان : 2 ساعت
 
 
 
میکس بی کلام ملایم : حجم 36 مگابایت : زمان : 39 دقیقه
 
 
 
میکس بی کلام ملایم : حجم 59 مگابایت : ز
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم Harmony 2018 با کیفیت HD
دانلود فیلم هارمونی 2018 با کیفیت بالا
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت 1080 ، 720 ، 480 اضافه شد
خلاصه داستان و فیلم :
هارمونی ، فیلمی فانتزی و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کوری پیرسون می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، غریبه‌ای مرموز به نام هارمونی دارای قدرت جذب ترس دیگران است. او باید جلوی پیشرفت این قدرت عجیب و غریب را بگیرد تا به سوی تاریکی نرود و باعث نابودیش نشود. اما…
ادامه مطلب
دانلود فیلم The Catcher Was a Spy 2018 دوبله فارسی و کیفیت عالی
دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p WEB-DL  ,720p WEB-DL,1080p WEB-DL
دوبله فارسی فیلم The Catcher Was a Spy توپ گیری که جاسوس بود سال 2018
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نام : توپ گیری که جاسوس بود-The Catcher Was a Spyلینک IMDbامتیاز : 6.2 از 10 – میانگین رای 5,262 نفرکیفیت : 480p WEB-DL  ,720p WEB-DL,1080p WEB-DLموضوع : بیوگرافی, درام, جنگیفرمت : MKVحجم : 1.76گیگابایت+840مگابایت+542مگابایتمدت زمان: 98 دقیقهزبان: انگلیسیسال انتشار : 2018صوت دوبله: دارد
~~~~~~~~
کارگردان : 
Fishtales 2018 1080p,Fishtales 3 2018 BluRay,انیمیشن Fishtales 3 دوبله فارسی,انیمیشن داستان ماهی Fishtales 3 2018 با دوبله فارسی,داستان ماهی 3,دانلود انیمیشن Fishtales 3 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Fishtales 3 2018,دانلود کارتون داستان ماهی,دانلود مستقیم Fishtales 3 2018,دوبله فارسی,سایت دانلود فیلم,سایت دوستی ها,فیش تیلز,قسمت سوم انیمیشن داستان ماهی,
ادامه مطلب
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی
دانلود فیلم سورما 2018 دوبله فارسی Soorma
ژانر : بیوگرافی | ورزشی | درام
محصول : 2018 هند
امتیاز: 10/7.4
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : Shaad Ali
بازیگران : Diljit Dosanjh, Tapsee Pannu, Angad Bedi
خلاصه داستان : این یک داستان واقعی الهام بخش از پیروزی روح انسان است، و زندگی یک بازیکن است که پس از تجربه ی تلخ شکست که یک زمانی او را به مرز مرگ کشانده بود باز میگردد و با جدیت تمام و عزم راسخ برای پیروزی در مسابقات تلاش میکند.
دانلود در ادامه
بسم الله الرحمن الرحیم
دروس فی تاریخ الفلسفة 
الأستاذ الشیخ فضیل الجزائری
صیف 1440هـ فی قم المقدّسة


ت
عنوان الدرس
الرابط

1
كلیات البحث و فهرسة عامة

2
الأنساق الفلسفیّة

3
المدارس الفلسفیة الأربع قبل سقراط

4
نقد المدارس الأربع ، مرحلة سقراط

5


6


7


8


9
Boonie Bears: The Big Shrink 2018 1080p BluRay,Xiong chu mei zhi bian xing ji 2018,انیمیشن Boonie Bears The Big Shrink 2018 با دوبله فارسی,خرس های بونی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی فیلم Boonie Bears: The Big Shrink 2018,دانلود رایگان انیمیشن Boonie Bears: The Big Shrink 2018,دانلود زیرنویس فارسی Boonie Bears: The Big Shrink 2018,کارتون خرس های بونی 5 با دوبله فارسی,
ادامه مطلب
Coconut the Little Dragon 2018 1080p BluRay,انیمیشن Coconut the Little Dragon 2018 دوبله فارسی,انیمیشن کوکونات اژدهای کوچولو ۲,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Coconut the Little Dragon 2: Into the Jungle 2018,دانلود رایگان انیمیشن Coconut the Little Dragon 2: Into the Jungle 2018,زیرنویس فارسی Coconut the Little Dragon 2018,سایت دوستی ها,کارتون کوکو اژدهای کوچک 2,
ادامه مطلب
عنوان:کاپیتان مارول|Capitan marvel
سال ساخت:2019
محصول:آمریکا
زبان:انگلیسی
بازیگران:jude Law,Brie Larson
خلاصه فیلم:یکی از ابر قهرمانان زمین را روایت میکند که درگیر جنگ علیه جبهه بیگانه هاست که...
دانلود فیلم:لینک مستقیم
دانلود زیرنویس:لینک مستقیم
Minuscule 2 Mandibles From Far Away 2018 1080p BluRay,Minuscule Les mandibules du bout du monde 2018,انیمیشن Minuscule 2: Mandibles From Far Away با دوبله فارسی,انیمیشن زندگی خصوصی حشرات Minuscule 2: Mandibles From Far Away دوبله فارسی,دانلود انیمیشن Minuscule 2 2018,دانلود دوبله فارسی فیلم Minuscule 2 2018,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Minuscule 2018,
ادامه مطلب
 قراره هرشب یک فیلم ببینیم و روز بعد به نقد و بررسی اون فیلم می پردازیم. شما می تونید نظراتتون رو درباره فیلم بنویسید.
(شروع چالش از شنبه 98/5/19)
 
لیست فیلم ها:
 
(2013) Prisoners
(2007) Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
(2000) Unbreakable
(2016) Split
(2019) Glass
(2010) Inception
(2019) The Lion King
(2016) Deadpool
(2018) Deadpool 2
(2019) Aladdin
(2008) The Dark Knight
(2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind
(2018) Spider-Man: Into the Spider-Verse
(2014) Whiplash
(2006) The Departed
(2019) Toy Story 4
 قراره هرشب یک فیلم ببینیم و روز بعد به نقد و بررسی اون فیلم می پردازیم. شما می تونید نظراتتون رو درباره فیلم بنویسید.
(شروع چالش از شنبه 98/5/19)
 
لیست فیلم ها:
 
(2013) Prisoners
(2007) Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
(2000) Unbreakable
(2016) Split
(2019) Glass
(2010) Inception
(2016) Deadpool
(2018) Deadpool 2
(2019) Aladdin
(2008) The Dark Knight
(2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind
(2018) Spider-Man: Into the Spider-Verse
(2014) Whiplash
(2006) The Departed
(2019) Toy Story 4
(2019) The Lion King
دانلود سریال چینی Ever Night 2018
 
نام ها: همیشه شب
محصول: 2018 چین از شبکه Tencent, QQLive
ژانر: فانتزی | درام | عاشقانه | اکشن | رزمی | ماجراجویی
تاریخ پخش: 09 آبان 1397 – 31Oct2018
قسمت ها: 60
نمره: 8.9 در MDL
مدت زمان: 45 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:
Arthur Chen Feiyu – Song Yiren
تا قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی تا قسمت اخر اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود فیلم 211 2018 دوبله فارسی
دانلود فیلم دو یک یک 2018 کیفیت عالی 1080p
دانلود نسخه کم حجم دو یک یک 2018
لینک دانلود قرار داده شد
مطابق با قوانین جمهوری اسلامی
 
 
موضوع فیلم :فیلم بر اساس یکی از طولانی ترین و خون بارترین حوادث تاریخ دنیای پلیسی است. افسر پلیس مایکل چنلدر (نیکولاس کیج) خودش را در میانه سرقتی از بانک می‌بیند؛ جایی که عده ای حرفه ای و تا دندان مسلح در کمین او هستند و…
ادامه مطلب
Yellow is the New Black 2018 1080p BluRay,انیمیشن زرد سیاه جدید است Yellow is the New Black 2018,انیمیشن کوتاه مینیونها,دانلود انیمیشن Yellow is the New Black 2018,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی فیلم Yellow is the New Black 2018,دانلود رایگان انیمیشن Yellow is the New Black 2018,دانلود کارتون مینیون ها,دوبله فارسی,زرد سفید جدید است,زرد مشکی جدیده,مینیونز,
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم HD Night Hunter 2018
دانلود فیلم شکارچی شب 2018 با کیفیت بالا
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت 1080 ، 720 ، 480 اضافه شد
خلاصه داستان فیلم :
شکارچی شب ، فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی دیوید ریمند و با هنرنمایی هنری کویل و الکساندرا داداریو می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک ستوان به همراه نیروی پلیس خود و تعدادی از مردم گرفتار یک آدم‌ربا می‌شوند که پرونده‌ای طولانی‌مدت و بسیار خطرناک دارد و…
ادامه مط
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها