نتایج جستجو برای عبارت :

زمان وقوع قیامت مشخص شد!

زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
امروزه در موارد زیادی از فقیهان انتظار می‌رود که بر اساس قاعده‌ی دفع ضرر محتمل فتوایی صادر کند. اما یک فقیه نمی‌تواند بر اساس ادعای صِرف بر وجود ضرر یا خطر فتوا دهد. فتوا بر اساس این قاعده مستلزم چند نکته‌ی مهم است:
۱) مشخص بودن نوع ضرر یا خطر؛
۲) مشخص بودن شدت ضرر یا خطر؛
۳) مشخص بودن موقعیت وقوع ضرر یا خطر (زمان، مکان و زمینه‌ها)؛
۴) مشخص بودن شخص متضرر یا خطر؛
۵) مشخص بودن میزان احتمال ضرر یا خطر بر اساس شواهد قطعی؛
۶) مشخص بودن عامل وقوع ضرر
با استفاده از منحنی بیماری سرطان در صورت وجود بعد از ازدواج با وضوح بالایی مشخص میشود. به این صورت که در اوایل ازدواج در صورت احتمال وقوع سرطان در آینده معلوم میگردد و زمان ابتلا به سرطان و زمان بهبودی یا مرگ ناشی از آن نیز مشخص میشود. البته با دانستن احتمال قطعی وقوع سرطان قبل از ابتلا به آن میتوان به راحتی از وقوع آن به روشهای مختلف پیشگیری کرد.
"نمونه واقعی"
محدوده سرطان با خط قرمز مشخص شده است. علائم سرطان در اول بازه زمانی چهارم یعنی حدود
امروزه در موارد زیادی از فقیهان انتظار می‌رود که بر اساس قاعده‌ی دفع ضرر محتمل فتوایی صادر کند. اما یک فقیه نمی‌تواند بر اساس ادعای صِرف بر وجود ضرر یا خطر فتوا دهد. فتوا بر اساس این قاعده مستلزم چند نکته‌ی مهم است:
۱) مشخص بودن نوع ضرر یا خطر؛
۲) مشخص بودن شدت ضرر یا خطر؛
۳) مشخص بودن موقعیت وقوع ضرر یا خطر (زمان، مکان و زمینه‌ها)؛
۴) مشخص بودن شخص متضرر یا خطر؛
۵) مشخص بودن میزان احتمال ضرر یا خطر بر اساس شواهد قطعی؛
۶) مشخص بودن عامل وقوع ضرر
 هیچ حادثه ی وقوع یافته یی را ضمن مردود شمردن انکار نمی کرد و وهم حادثه ای دلخواه را هرگز به جای حادثه ی وقوع یافته ی نادلخواه نمی نشاند بلکه هر دو صورت را پیش روی تخیل فعال می آورد و به مقایسه ی آنها می پرداخت و در این همیشه عبرتی بود.
احتمال وقوع سونامی در دریای خزر وجود دارد فروردین 1398
ایا در دریای خزر احتمال وقوع سونامی هست
اخرین خبرهای از وقوع سونامی در دریای خزر فروردین 98
سونامی زمانی شروع می‌شود که حجم عظیمی از آب دریا به‌سرعت براثر زمین‌لرزه بلند شود و به خانه‌ها و تأسیسات حاشیه‌ای آن آسیب بزند درحالی‌که هیچ رویدادی به جهت بروز زلزله رخ نداده است.
به گزارش فارس، امشب در ساعت هفت و ‌۱۲ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری دریای خزر رخ داد که مرکز
خانه شما باید محلی باشد که احساس امنیت و راحتی داشته باشید ، اما همیشه تهدید آمدن وقفه وجود دارد. این که آیا شما در امن ترین شهر آمریکا زندگی می کنید یا در یک محله پنهان جرم زندگی می کنید ، وقوع وقوع وقوع هر 20 ثانیه در ایالات متحده رخ می دهد. خوشحال می شوید که می دانید این چند مورد هک ایمنی DIY است که به شما در محافظت از خانه و خانواده خود درگیر شدن در یکی کمک می کند.
ادامه مطلب
دانلود خودکار یک فایل در یک زمان مشخص در لینوکس
 
درود به همه .
 
در این قسمت میخوایم یه اسکریپت فوق العاده کاربردی برا خودمون بنویسیم .
 
خیلی وقتا هست که ما میخوای یه فایل در یک زمان مشخص دانلود بشه . همچنین نمیخوایم سیستم زیاد روشن باشه بنابراین اگر پس از دانلود یک فایل در یک ساعت مشخص سیستم خودکار  خاموش بشه هم خیلی خوب میشه :)
ادامه مطلب
وقوع مجدد زمین‌لرزه در فیروزآباد لرستان
در ساعت ۰۲:۴۸ بامداد امروز ۲۱ اردیبهشت، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ۱۴ کیلومتری فیروزآباد و ۲۴ کیلومتری الشتر به وقوع پیوست.
به پلدخترنیوز بپیوندید
مشاهده مطلب در کانال
درجلسه ای که با اعضای کمیته بهداشتی ومشارکت مربی بهداشت سرکارخانم صدیقی گرفته شد تدابیری جهت برگزاری مانورزلزله تدابیری اتخاذ گردید 
1-اجرای برنامه ای با موضوع زلزله وآشنایی با موارد پیشگیری از وقوع زلزله
2-آشنا نمودن دانش آموزان با جاهای امن در حین وقوع زلزله
3-نقاشی با موضوع زلزلزله 
4-دعوت ازآتش نشانان وصحبت درمورد زلزله واجرای عملی وچگونگی پناه گرفتن درموقع حادثه
بامداد جمعه ۱۹ اردیبهشت زلزله‌ای با قدرت 5.1 در مقیاس امواج درونی زمین، ساعت 48 دقیقه بامداد، تهران را لرزاند. این زلزله در تمام نقاط تهران احساس شد. 
بزرگی: 5.1 ریشتر
محل وقوع: مرز استانهای مازندران و تهران - حوالی دماوند
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1399/02/19 00:48:21
عمق زمین‌لرزه: 7 کیلومتر
نزدیک‌ترین شهرها به مرکز زلزله: 6 کیلومتری دماوند (تهران)13 کیلومتری رودهن (تهران)16 کیلومتری بومهن (تهران)نزدیکترین مراکز استان به مرکز زلزله: 58 کیلومتری تهرا
اقتصاددانی که بحران ارزی امروز ترکیه را پیش‌بینی کرده بود!

بحران مالی و اقتصادی کنونی لیر ترکیه برای بیشتر تحلیلگران و کارشناسان غیرمنتظره بود و همین وقوع ناگهانی سرمایه گذاران را نگران کرد و به ایجاد آشفتگی در بازارها منجر شد. اما تیم لی در سال ۲۰۱۱ درباره وقوع چنین مشکلی در ترکیه هشدار داده بود. اگرچه عمدتا این پیش بینی «لی» نادیده گرفته شد، اما اکنون با توجه به بحران لیر در ترکیه و آشفتگی ناشی از آن در بازارهای نوظهور، اروپا و آمریکا، د
اقتصاددانی که بحران ارزی امروز ترکیه را پیش‌بینی کرده بود!

بحران مالی و اقتصادی کنونی لیر ترکیه برای بیشتر تحلیلگران و کارشناسان غیرمنتظره بود و همین وقوع ناگهانی سرمایه گذاران را نگران کرد و به ایجاد آشفتگی در بازارها منجر شد. اما تیم لی در سال ۲۰۱۱ درباره وقوع چنین مشکلی در ترکیه هشدار داده بود. اگرچه عمدتا این پیش بینی «لی» نادیده گرفته شد، اما اکنون با توجه به بحران لیر در ترکیه و آشفتگی ناشی از آن در بازارهای نوظهور، اروپا و آمریکا، د
 اقداماتی که باید در حین وقوع سیل انجام دهیم ●برای اطلاع از وضعیت و نیز گرفتن دستورات لازم به رادیو ، تلویزیون و یا اعلام خبر از طریق بلندگوهای عمومی توجه کنید ، در صورتی که دستور تخلیه داده شد بلافاصله این کار را انجام دهید.●در هنگام تخلیه منزل کیف اضطراری را بردارید(کیف اضطراری شامل :جعبه کمک های اولیه –مقداری پول نقد - مدارک مهم یا کپی آنها –مواد غذایی خشک –کنسرو –کنسرو باز کن- چاقو- طناب
ادامه مطلب
کلا آدم خوش شانسیم. گاهی انقدر تصادفی برام اتفاقای خوب میفته که مطمئنم حتی اگر سالها هم برنامه ریزی و تلاش میکردم، با احتمال کمی ممکن بود اتفاقی با چنین مختصاتی برام بیفته. تصادفی با دنیای جالبی رو به رو شدم. هرچی فکر میکردم هیچ شغلی نیست که به اندازه دنیای بورس عمیق باشه. ته نداره واقعا! رفتارش مثل یه آدم پیچیده است. یا حتی بهتره بگم به اندازه یه جامعه پیچیده است. وقتی میخوای این دنیا رو بشناسی انگار داری تلاش میکنی بفهمی در یه زمان مشخص، تود
مرور زمان تعقیب وصدور حکم:
((تعریف)):
آن مدت زمان قانونی که اگر سپری شود و اقدام تحقیقی و تعقیبی آغاز نشود یا بعد از آخرین اقدام تعقیبی و تحقیقی حکم صادر نشود ، عمل مشمول مرور زمان شده ومجازاتش ساقط می شود.

مبدا شروع مرور زمان تعقیب و رسیدگی
1مرور زمان تعقیب : مدت های مذکور از زمان وقوع جرم محاسبه می شود. یعنی از زمان وقوع جرم ، چند سال تعقیبی صورت نگرفته باشد.
در جرم آنی : از روز ارتکاب ، مرور زمان تعقیب شروع می شود.
در جرم مستمر: از لحظه قطع استمرا
‫MySQL server دارای چندین لاگ می‌باشد که با استفاده از آن‌ها مشخص می‌شود چه فعالیت‌هایی در حال وقوع است؛ لاگ‌های دیتابیس ابزارهای مفیدی برای آنالیزنمودن  کارائی و یا مشکلات احتمالی دیتابیس می‌باشند و در واقعیت در بسیاری مواقع با بررسی لاگ فایل‌ها می‌توان راه‌حل‌های مناسب جهت رفع مشکلات ارائه نمود. در جدول زیر لیست لاگ‌های … ‫‫لاگ‌ها در MySQL server
منبع : وبلاگ ایران سرور
با استناد سایت حقوق تجاری دینا سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت گفت: حدودا در تاریخ ۸ خردادماه بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد و حدود ۱۰ روز بعد از این تاریخ امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد . برای مشاهده جزئیات مشخص شدن زمان خرید و فروش سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com
مردم باستان تکنولوژی هایی بسیار پیشرفته داشته اند اما در گذر زمان یا به فراموشی سپرده شده اند یا اینکه طرز کار آنها فراموش شده است.
برای نمونه می توان به لرزه نگار باستانی چینی ها اشاره کرد که حدود ۲ سال پیش ساخته شده است. چینی ها روشی برای شناسایی زلزله تا فاصله ۵۰۰ کیلومتری ابداع کرده که می توانستند با استفاده از آن مکان وقوع زلزله را نیز مشخص می کردند.
اولین زلزله نگار در سال ۱۳۲ پس از میلاد مسیح توسط یک مخترع چینی به نام ژانگ هنگ ابداع شد.
یکی از مواردی که در شکایات مربوط به کمیسیون های مادة 100 قانون شهرداریها شایع و مبتلا به است، اعتراض به تعیین جریم های تخلفات ساختمانی است که براساس ارزش معاملاتی زمان وقوع تخلف محاسبه نشده است.
وفق قانون و آرای متعدد هیات عمومی دیوان عدالت اداری، کمیسیون های مادة 100 قانون شهرداری ها در رسیدگی به تخلفات ساختمانی، در زمانی که قصد صدور رای به پرداخت جریمه های ساختمانی دارند، می بایست این نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشند که جریمه تخلفات ساخ
برخورد قطار باری با گله شتر در بلاک گل زرد _سیریز 
مدیر پایانه بین المللی راه آهن زرند  با اشاره به اینکه این حادثه جمعه شب مورخ ۹۸/۰۳/۱۰ حوالی ساعت۲۱ اتفاق افتاد گفت: علت اصلی وقوع این حادثه بی‌احتیاطی ساربان و عدم توجه به حریم رآه اهن است.
مهندس منصوری در ادامه بیان نمود : لوکوموتیوران به دلیل حرکت در قوس و تاریکی شب از دید کافی از مسیر دورتر برخوردار نبود، اما به محض نزدیک شدن به محل وقوع حادثه و مشاهده شتر‌ها ترمز می‌ نماید.
مهندس منصور
1-همدلی را تعریف کنید.
 
2-همیاری را تعریف کنید.
3-درستی یا نادرستی جملات زیر را مشخص کنید.                     
الف)برای همدلی لازم است که حتما حوادث بزرگی پیش بیاید.  
ب)هلاال احمر برای آسیبدیدگان سیل یا زلزله و جنگ، چادرهای اسکان ّ موقت برپا میکند و کمکهای مردمیمثل غذا، پوشاک، چادر اسکان و دارو را جمعآوری میکند و به آنها میرساند.
 
4-جمعیت هلال احمر چه وظایفی را بر عهده دارد؟بنویسید.
 
5-سازمان جوانان هلال احمر چیست؟
 
6-جمعیت هلال احمر در شرایط عا
قرار تامین خواسته به درخواست خواهان یا نماینده او صادر می گردد. در نتیجه درخواست کننده صدور قرار تامین خواسته باید نفع، سمت و اهلیت قانونی داشته باشد.خواسته باید قطعی و قابل مطالبه باشد و تحقق وجود آن موقوف به وقوع یا عدم وقوع حادثه‌ای در آینده نباشد. میزان خواسته باید معلوم یا عین معین باشد؛ یعنی خواسته باید مالی بوده و مستقیما قابل ارزیابی به پول باشد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا  دقایقی پس از وقوع زلزله، ابتدایی گزارش رسمی بوسیله شرح زیر منتشر شد.  جلال: ۴  محل وقوع: استان قم - حوالی قم  کتاب و زمان تصادف بوسیله حین محلی: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۰:۱۱:۲۰ طول جغرافیایی: ۵۰.۷۲، عرض جغرافیایی: ۳۴.۵۷ عمق زمین نوسان: ۱۰ کیلومتر  نزدیک ترین شهرها: ۱۶ کیلومتری قم (قم)، ۱۷ کیلومتری جمکران (قم)، ۲۳ کیلومتری کهک (قم)       نزدیکترین مراکز استان: ۱۰۷ کیلومتری اراک، ۱۴۰ کیلومتری تهران یک منبع در م
انتقام سخت رزمندگان شجاع اسلام به وقوع پیوست
بنا به اخبار واصله از غرب کشور، رزمندگان شجاع اسلام و نیروی سپاه پاسداران دهها موشک کروز و بالستیک را به پایگاه عین الاسد شلیک کردند.
پایگاه عین الاسد شاید متمرکزترین پایگاه آمریکایی در کشور عراق می باشد تا این لحظه از میزان تلفات گزارشی دریافت نشده است
 
ادامه مطلب
فرماندار زرند خبر داد:
استفاده کشاورزان از وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند
فرماندار زرند گفت: باتوجه به بارشهای باران بصورت رگباری در شب گذشته و جاری شدن سیلاب در منطقه حوزه آبریز شرقی زرند، کشاورزان روستای محمدآباد (گلشن) از توابع بخش یزدان آباد، از این نعمت و موهبت الهی کمال استفاده را بردند و مسیر سیلاب را به طرف زمین های کشاورزی خود تغییر دادند و خوشبختانه این سیلاب هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط ع
معرفی سیستم اعلام حریق سنس
شرکت سایا گستر با نام تجاری سنس محصولات اعلام حریق خود در سال 1387 به بازار عرضه کرد. این شرکت ابتد فعالیت خود در را در این ضمینه با محصولات اعلام حریق متعارف آغاز کرده سپس با پیشرفت در این زمینه محصولات اعلام حریق آدرس پذیر خود را نیز ارائه داد.
نمایندگی سیستم اعلام حریق سنس امروز در اکثر نقاط ایران موجود هستند و به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند.
شرکت سایا گستر امروز به عنوان یکی از برترین تولید کننده گان داخلی در
 خواباندن نوزاد بد خواب
علی محتشمی متخصص اطفال اظهار کرد: ماساژ نوزاد یکی از بهترین راهکارها برای داشتن خواب خوب در کودک است؛ بازی کردن با دست و پای نوزاد و انجام حرکات کششی به
همراه ماساژ دادن او می‌تواند نوزاد را خسته و خواب را به او القا کند، بنابراین والدین می‌توانند زمان کمتری را به خواباندن نوزاد اختصاص دهند.
این متخصص اطفال بیان کرد: قبل از ماساژ نوزاد باید روش‌های صحیح ماساژ را یاد بگیرید تا خطری او را تهدید نکند؛ عادت دادن نوزاد ب
کودک آزاری جنسی شامل هر نوع استفاده از کودک برای رسیدن به تحریک جنسی است که می‌تواند توسط بزرگسالان و یا کودکان دیگر اتفاق بیافتد. آزار جنسی ممکن است گاه همراه با لمس و یا حتی بدون لمس کردن کودک انجام شود. در واقع این آزار تنها به مجبور کردن کودک برای س.ک.س محدود نمی‌شود. آزار جنسی غیر لمسی رفتارهایی نظیر وادار کردن کودک به نگاه کردن تصاویر مستهجن یا تلاش برای تماشا کردن کودک برهنه را در برمی‌گیرد. با توجه به آثار بسیار گرانباری که آزار جنس
 خواباندن نوزاد بد خواب
علی محتشمی متخصص اطفال اظهار کرد: ماساژ نوزاد یکی از بهترین راهکارها برای داشتن خواب خوب در کودک است؛ بازی کردن با دست و پای نوزاد و انجام حرکات کششی به
همراه ماساژ دادن او می‌تواند نوزاد را خسته و خواب را به او القا کند، بنابراین والدین می‌توانند زمان کمتری را به خواباندن نوزاد اختصاص دهند.
این متخصص اطفال بیان کرد: قبل از ماساژ نوزاد باید روش‌های صحیح ماساژ را یاد بگیرید تا خطری او را تهدید نکند؛ عادت دادن نوزاد ب
 خواباندن نوزاد بد خواب
علی محتشمی متخصص اطفال اظهار کرد: ماساژ نوزاد یکی از بهترین راهکارها برای داشتن خواب خوب در کودک است؛ بازی کردن با دست و پای نوزاد و انجام حرکات کششی به
همراه ماساژ دادن او می‌تواند نوزاد را خسته و خواب را به او القا کند، بنابراین والدین می‌توانند زمان کمتری را به خواباندن نوزاد اختصاص دهند.
این متخصص اطفال بیان کرد: قبل از ماساژ نوزاد باید روش‌های صحیح ماساژ را یاد بگیرید تا خطری او را تهدید نکند؛ عادت دادن نوزاد ب
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اهل سقیفه
خود را پیرو سنت پیامبر میدانند،ادعای کذب و دروغ 
اگر پیرو سنت پیامبر بودند ، وقتی اعتقاد دارند که پیامبر رحمت برای خود جانشینی مشخص نفرمودند،چرا ابوبکر بر خلاف سنت جانشین مشخص کرد و عمر هم شورا مشخص نمود؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک فرج 
بسم الله
 
نمی‌دانم عمل‌کرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها چه‌قدر دقیق بوده؛ اما می‌دانم که استدلال درست در نقد شورا، این نیست که بگوییم چند درصد از تإییدشده‌ها منسوب به این جناح‌اند و چند درصد به آن جناح - بلکه باید مستندات بررسی شود. قانون این نیست که باید کاندید‌های نهایی جناح‌ها با هم مساوی باشند یا نسبت خاصی داشته باشند. شورای نگهبان باید معیارها را در نظر بگیرد؛ چه کنیم اگر آشوب‌گران یا دعوت‌کنندگان به آشوب در جناحی بیش‌تر با
آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که از وقوع جرمی متضرر شوید و بعد از مدت‌ها بخواهید شکایت کنید، اما دادسرا به‌علت گذشت مدت طولانی از زمان واقعه، شکایت شما را نپذیرد؟ در حقوق جزا به این مورد شمول «مرور زمان» می‌گویند. 
ادامه مطلب
متاسفانه یک ضرب المثلی وجود دارد که می گوید مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته است . در صورتی که این موضوع از لحاظ حقوقی بسیار غلط می باشد .
زوجه در هر زمانی که اراده کند می تواند مهریه خود را مطالبه نماید .   در مورد مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت به دلیل رسمی بودن سند ازدواج می توان هر مالی به جز مستثنیات دین که به نام شوهر باشد را توقیف کرد و از طریق آن مهریه را به دست آورد.
بر خلاف تصور بسیاری از مردم زوجه چه دوشیزه باشد و چه دوشیزه نباشد می تو
 
کارفرمایان چه مسائل ایمنی را باید رعایت کنند تا در زمان وقوع حادثه مقصر شناخته نشوند؟
 
کارفرمایان و مسئولان کلیه واحدهای موضوع ماده 85 این قانون مکلفند بر اساس مصوبات شورای عالی حفاظت فنی برای تامین حفاظت و سلامت و بهداشت کارگران در محیط کار ، وسایل و امکانات لازم را تهیه و در اختیار آنان قرار داده و چگونگی کاربرد وسایل فوق الذکر را به آنان بیاموزند و در خصوص رعایت مقررات حفاظتی و بهداشتی نظارت نمایند . افراد مذکور نیز ملزم به استفاده و ن
مزایای مشاوره حقوقی
بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت از شرایط و قوانین حقوقی، در زندگی روزمره ی خود دچار مشکلات متعددی می شوند، مشکلاتی که می توانست به راحتی و با مشاوره حقوقی توسط افراد آشنا به قوانین حقوقی، از وقوع بسیاری از آنها جلوگیری به عمل آورد.
بنابراین توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدام حقوقی، و یا قبل از هرگونه تعهد و امضای قرارداد، با مشاوره حقوقی از یک وکیل و یا مشاور حقوقی، از وقوع مشکلات بزرگ و پیچیده پیشگیری کنید. مش
 
می دونید که چقدر شیفته ی فلسفی کردن اتفاقات امداشتم یه تحلیل می خوندم از اوضاع بورس و عجیب منو یاد جایگاه آدم ها انداخت.خلاصشو بخوام بگم می گفت گاها اتفاقات کوتاه مدت ممکنه از روی احساسات کمی بهت سود برسونن ، اما گذر زمان همه چیز رو مشخص می کنهتحلیل طولانی و عمیقی بود.یاد تمام کسایی افتادم که تنها هنرشون ازدواج کردن بوده و به واسطه ی همون صدها هزار فالوور دارن (منظورم رو می دونید)تو دلم گفتم زمان همه چیز رو مشخص می کنهدیر یا زود آدم ها می فهم
"یازده سپتامبر: دروغ بزرگ" اولین کتابی بود که شش ماه پس از حادثه برج‌های دوقلوی نیویورک به چاپ رسید و با استقبال گسترده‌ای در جهان مواجه شد.
از زمان وقوع این اتفاق که تا پیش از اپیدمی کرونا مرگبارترین فاجعه یکصد سال اخیر آمریکا نام گرفته بود، تاکنون، صدها فیلم، کتاب و مقاله در خصوص صحت این ماجرا منتشر شده و طبق آخرین نظرسنجی‌ها هنوز نیمی از مردم آمریکا با روایت رسمی حکومتشان موافق نیستند.
در این روزها، یکی از مسایلی که پس از شیوع بیماری کرو
مرگ یک کارگر معدن زغالسنگ هشونی بر اثر برق گرفتگی
منابع کارگری در معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد از مرگ یک معدنچی در اثر برق گرفتگی خبر دادند.
حادثه برق گرفتکی معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد در روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) منجر به مرگ یک معدنچی شد.
به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول کارند، گفته می‌شود که همکار فوت شده آنها متاهل و در زمان حادثه ۳۱سال سن داشته است.
به گفته کارگران معدن هشونی علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد عدم رعایت نکات ایم
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.
محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد
پوشش تکمیلی نقص عضو و ازکارافتادگی دائم (کلی و جزئی) بیمه‌شده ناشی از حادثه:
در این پوشش بیمه‌گر متعهد است در صورت وقوع نقص عضو و ازکارافتادگی دائم
(کلی و جزئی) بیمه شده مطابق تعریف نقص عضو در آیین نامه شماره 84 شورای
عالی بیمه، که عبارت است از قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی
انجام کار عضوی از اعضای بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیتی دائم و قطعی
داشته و مورد تایید پزشک معتمد بیمه‌گر باشد، سرمایه مورد تعهد در سال وقوع
نقص عضو و ازکار
سعدینی، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت به محل اعزام شده اند، تصریح کرد: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
دکتر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: تیم های ارزیاب اورژانس به محل مورد نظر در لافت اعزام و به بیمارستان قشم و بندرخمیر و اورژانس آماده باش اعلام شده است.
تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند
مدیرعامل جمعیت
مهر نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ صحبتی در مجلس و کمیسیون آموزش مبنی بر تعویق زمان کنکور مطرح نشده است.
 
میرحمایت میرزاده درباره احتمال تعویق زمان کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل، اظهار داشت: این موضوع تاکنون در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح نشده است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا احتمال اعطای سهمیه در کنکور به سیل‌زدگان وجود دارد؟ گفت: در این باره هم هیچ صحبتی تاکنون م
 
 بدون شک می توان  بازی های GTA را به عنوان یکی از بازی های محبوب دنیا دانست .داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد .
ادامه مطلب
در ماه های اخیر تحولات بسیار مهم سیاسی در منطقه و جهان به وقوع پیوسته و همچنان ادامه دارد. البته وجه تسمیه این تحولات در لاک پشتی بودن آنها است. به نحوی که علیرغم مهم بودنشان و کفایتشان بصورت کند حرکت کرده اند. در سنوات گذشته(دهه های گذشته) جهان در بعد سیاسی هر وقت چنین حالتی از سرعت و چالشهای سیاسی مطرح بوده، بعد از مدتی تحولات بصورت مثال شعله ور شدن آتش زیر خاکستر پیش رفته است. چنانچه در حال حاضر علامتی هم به نفع این تز وجود دارد، و آن سوگیری
شناسایی و تدوین استراتژیهای پاسخ به ریسک (Response Strategy)
 
 
مدیر پروژه می بایست برای تمامی ریسک‌ها با درجه اهمیت بالا برنامه پاسخ تهیه نماید.
 
در زمان تهیه برنامه پاسخ گزینه های مختلفی وجود دارد که وی میبایست در نظر بگیرد. نمونه پاسخ‌ها و استراتژی‌های ذیل از جمله مواردی هستند که جهت برخورد با ریسک های منفی مورد استفاده قرار می گیرند.
 
استراتژی قبول ریسک (Accept) :
 
در این رویکرد، مدیر پروژه با توجه به شرایط ریسک با درجه اهمیت بالا تصمیم می گیرد
 بدون شک می توان  بازی های GTA را به عنوان یکی از بازی های محبوب دنیا دانست .داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد .
ادامه مطلب
ماهیت سه نسل نوسان ارزی
دنیای اقتصاد : یک پژوهش دانشگاهی با مروری بر بحران‌های ارزی در جهان، ۳ نسل از نوسانات ارزی را مورد بررسی قرار داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ایران تجربه ۲ نسل از بحران‌های ارزی رایج را پشت‌سر گذاشته است؛ چراکه تاکنون مشکلات بنیادی در ذخایر ارزی یا تشدید انتظارات، زمینه‌های وقوع تلاطم ارزی را به‌وجود آورده‌اند و هیچ‌گاه معضلات بانکی عامل وقوع بحران (نسل سوم) نبوده‌اند. اقتصاد ایران برای دوری از نسل سوم بحران
حوادث بزرگ هرگز نمی توانند یک شبه شکل بگیرند، و یا یک عامل مشخص را بهانه ای برای وقوع آنها معرفی کرد. حوادث بزرگ حاصل میلیون ها و بلکه میلیاردها حادثه کوچک و بزرگ دیگر هستند که روزانه در اطراف همگی ما اتفاق می افتد و ما بی اعتنا به آن عبورمی کنیم. 
#جامعهشناسیخودمانی✍ #حسن_نراقی
______________________________________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱۳۲۳۲۰۸۸۱۳
باامیراکتاب در پیام رسان#اینستاگرام و#تلگرام همراه باشید.@amirabook
____________
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
تعریف ، مفهوم و چرخه مدیریت بحران — موسسه آموزش عالی آزاد 
رآیند پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع بحران، برخورد و مداخله در بحران و سالم سازی بعد از وقوع بحران را مدیریت بحران گویند.مفهوم بحران می‌تواند به معنای انحراف...
 
مراحل چهارگانه مدیریت بحران - مدیریت بحران استان بوشهر
مقدمه. انسان از بدو خلقت همیشه در معرض آسیب های جدی ناشی از بلایای طبیعی بوده است. پدیده های خطر آفری
در ادامه پست قبلی، چندپاره‌ای از ایده فرضی_خیالی «جهان در پرتو تجربه جهان» گفتار خواهم شد. همان‌گونه که سرود کردم، جهان را ماهیتی پیوسته متصور هستم. گیتی یک‌واحد مطلق و پیوسته که عاری از هرگونه شکل، اندازه و دیگر ویژگی‌های وابسته به ناظر است. مثل یک صفحه یک‌دست سفید، فقط با این تفاوت که صفحه مذکور شکلی ندارد (پس صفحه نیست) و از دیگر ویژگی‌های کلامی (رنگ و...) نیز برخوردار نیست. در این صفحه، وابسته به نگاه ناظر؛ اشکال و اشیاء (وجودها) نمود ظا
ایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی به صورت عکس همراه با متن در 21 اسلایدمیباشد.که به بررسی موضوع وندالیسم پرداخته است.فهرست مطالب فایل دانلودی:مقدمهمفهوم وندالیسمانواع وندالیسممکان و زمان وقوع رفتار وندالیسمیتاثیر جنسیت بر وندالیسمرابطه گروه های سنی و وندالیسمرابطه شرایط محیطی و وندالیسمعلل شایع وندالیسمراهکارهای کاهش مشکل وندالیسمنتیجه
 
دانلود فایل
Prescription:مرور زمان :In international contracts ,the general period of prescription is three years.در قراردادهای بین المللی ، مدت عام و کلی مرور زمان  سه سال است.Period for a Claim Established by Legal Proceedings :(1) The period of prescription for a claim established by judgment is ten years.(2) The same applies to a claim established by an arbitral award or other instrument which is enforceable as if it were a judgment.مدت مرور زمان در دعاویی که با رسیدگی قضایی به اثبات رسیده اند:١) مدت مرور زمان برای ادعایی که با حکم دادگاه ثابت شده است ده سال است.٢) در مورد ادعایی که در مراجع داوری یا از طری
مدیریت زمان
مدیریت زمان یا Time Management،‌ یکی از دغدغه‏‌‌های مهم بسیاری از ماست.مهم‌ترین
نکته‌ای که در مجموعه درس‌های مدیریت زمان و نظم شخصی خواهیم آموخت این
است که مدیریت زمان یک عنوان بسیار عمومی است که می‌تواند مجموعه‌ی
گسترده‌ای از چالش‌ها، مهارت‌ها و مسایل را شامل شود.بسیاری از کسانی
که معتقدند در مدیریت زمان ضعف دارند یا این‌که فکر می‌کنند نیازمند بهبود
در مهارت مدیریت زمان هستند، ممکن است مشکلات و چالش‌های دیگری داشته باش
پیشوایان و بزرگان دین و آیین ما، آن ها که از موجودات نامرئی باخبرند و آنهایی که از فضای جو و آسمان ها با خبرند، و آن هایی که از اعماق علوم آگاهند، حتما و یقین درباره ی وقوع حوادث و از احوالات آینده ی بسیار دور هم با خبرند.
ابعاد علمی آن ها برای ما معلوم است و حال بُعد زمانی آنها را ببینیم.
یعنی پیش بینی آنها درباره ی امروز که زمان ما است، و از آن تاریخ بیش از هزار و چهارصد سال گذشته و از اوضاع و احوال امروز، برای مردم زمان خود چه گفته اند؟ که این ه
من کارهای جدیدی را که در محل کار امروز به من تخصیص داده می شود، از فردا شروع می کنم.
امروز را می گذارم برای تغییر برنامه ی زمان بندی کارهایی جاری (البته اینکه می گویم تغییر زمان بندی کارها نه اینکه برای همه کارهای یک زمان مشخص دقیق و وجود داشته باشد نه، یک چیزی در ذهن آدم هست که مثلا این کار را تا این موقع انجام می دهم، این کار را تا ان موقع، و با این تغییر خودبخود جا و مدت این کارها عوض می شود)
(ایده از روز ارجاع پروژه مدیریت عملکرد به من-11 دی 97)
یک لیست بلند بالا از ستاره‌های لیگ هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نشده؛ از دژاگه، کریمی و بیرانوند تا منتظری، استوکس و علیپور.
32 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر زمان
باقی مانده و هنوز تکلیف چند ستاره لیگ برتر مشخص نشده است. پاتوسی
هواداران استقلال را نگران کرده‌ و هر روز خبر جدیدی در مورد پیشنهادهای
بیرانوند و علیپور در پرسپولیس به گوش می‌رسد. تمدید نکردن کی‌روش استنلی
آرامش را از قلعه‌نویی گرفته و تکلیف ادامه یا قطع همکاری اشکان دژاگه با
زمان فرج زمان آشکار شدن آب:
شیخ مفید ره با سند از امام هادی ع از پدر و جد خویش از رسول خدا ص  : در شهر قم بندگان مومن خدا که انتظار محمد(  قائم آل محمدعج) را می کشند و برای قیامت و حساب خود ، توقع شفاعتش را دارند جمع می شوند و بر آنان غم و اندوه و حزنها و حوادث ناگوار ، حادث می شود.
راوی گوید از امام هادی ع پرسیدم چه زمانی انتظار فرج می کشند؟
فرمود: چون آب بر زمین آشکار شود.
منبع "اختصاص ص۱۰۱ ازفرهنگ جامع سخنان امام هادی ع ص ۹۱."
هر چند نمی توان برای ظه
دستگاه تصفیه آب  مانند دستگاه های دیگر نیاز به نگهداری و سرویس دارد.به این دلیل که هر دستگاه تصفیه آبی از دو بخش قطعات مصرفی و قطعات دایمی تشکیل شده است. قطعات مصرفی شامل فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که پس از استفاده و طی مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض دارند و قطعات دائمی دستگاه مانند پمپ آب ، سوییچ ها ، قطعات پلاستیکی و قطعات فلزی نیازی به تعویض ندارند.البته خاطر نشان می کنیم که این قطعات بر اثر استفاده در زمان مشخصی نباید خراب شوند
 
 
١- آقاى کفاش - قبول با اصلاحات- عنوان اصلاح شود، نوآورى در عنوان مشخص شود. روش kNN بررسى شود. چالش هاى مساله را مشخص کنید. هدف واضح و روشن بیان شود. تعداد مقالات در پروپوزال اصلاح شود. 
 
٢- آقاى فرهى - قبول با اصلاحات- modeling حرکت موش صحرایى مشخص شود. تعداد benchmark ها افزایش پیدا کند. عنوان تغییر کند، به صورتى که وزن کار بر روى ارایه الگوریتم جدید باشد. در پروپوزال تابع fitness و بهینه سازى پارامترها مشخص شود. 
 
٣- خانم هاشم زهى - قبول با اصلاحات- تعداد م
خیابان را آمدیم پایین. شب بود و کسانی پشت پنجره به انتظار ایستاده بودند. مثل ما که داشتیم از کنار درختان می گذشتیم و گذشته را تماشا می کردیم. باور نمی کردیم. باورمان نمی شد. پر از شک بودیم و زندگی همان روشنی دَم بود. همان حباب نقش بسته بر شیشه. تیره و تار و پر از ابهام. چه باورش می کردیم یا نه. مثل وقوع باران در بیابان...
 تسبیب در جنایت عبارت است از اینکه         کسی  سبب تلف شدن  یــا جنایت دیگری را فراهم کند و  خود مستقیما مرتکب جنایت نشود,               به طوری که  اگر نبود جنایت حاصل نمی شدمانند اینکه چاهی بکند و کسی در آن بیفتد و آسیب ببیند.(ماده ۵۰۶ ق.م.ا)
 اجتماع سبب و مباشر                                اگر دو یا چند عامل برخی به مباشرت و برخی به تسبیب در وقوع جنایتی تاثیر داشته باشند عاملی که جنایت مستند به اوست ضامن است.
 اگر در جمع اسباب ومباشرین جنایت م
کتاب "من زنده ام"
نویسنده معصومه آباد
معصومه آباد (۱۳۹۳) . من زنده ام . ناشر بروج . تقریظ سید علی خامنه ای
معصومه آباد، یکی از نیروهای جوان هلال احمر بوده که بعد از وقوع انقلاب اسلامی به عنوان نماینده فرماندار در هلال احمر در یکی از یتیم خانه‌های شهرش مشغول به کار می‌شود و در زمان آغاز حملات هوایی رژیم بعث به شهر آبادان مجبور به انتقال کودکان به شیراز شده و در راه برگشت و در همان روزهای ابتدایی جنگ به اسارت درمی‌آید. 
او که به همراه سه زن دیگر ب
الف ) آلرژی های نژادی و وراثت : در وراثت در بین سویه مادری و پدری والد مادری ارتباط بیشتری جود دارد . 
ب) عامل ها محیطی : عمده محققین تنوع زیاد در میزان وقوع sds را به اختلاف ودبیریتی و تغذیه ای نسبت میدهند و کارداران محیطی زیادی از قبیل صدا ، تراکم ، تنش حرارتی یا این که اثرات متقابل را در وقوع آن دخیل میدانند . میزان تلفات حاصل از sds در دی ماه بیشینه و کمینه ی دما و در تیر ماه زیر ترین حد قرار داراست و ارتقاء وقوع تلفات در ماههای سرد سال گزارش شده ه
 
إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کَانَ حَلِیمًا غَفُورًا
امام صادق (ع) فرمودند: هر گاه در شب و هنگام خوابیدن از وقوع زلزله و خراب شدن خانه می ترسید آیه «۴۱ سوره فاطر» را قرائت کنید.
 اهمیت واکسیناسیون دام در سال های اخیر برای عموم کاملا واضح و روشن می باشد. با توجه به وقوع بیماری های متنوع در میان دام ها از انواع مختلف واکسیناسیون دام استفاده می گردد. از جمله واکسن های دامی می توان به زخم سیاه و آبله ی بز و گوسفند اشاره نمود.
واکسیناسیون دام
 
واکسیناسیون یکی از بهترین روش های جلوگیری از بیماری های شایع در میان دام ها می باشد. که دست اندرکاران بهداشت به صورت منظم در جهت واکسیناسیون دام ها اقدامات لازم را به کار می برند. وا
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، قرارداد کار معین به قراردادی اطلاق می شود که موضوع آن ، انجام کاری معین و مشخص توسط کارگر است که با انجام آن کار معین و مشخص ، قرارداد کار خاتمه پیدا می کند . با توجه به این تعریف ، از جمله مهم ترین نمونه های قرارداد کار معین می توان به قراردادهای مربوط به ساخت و ساز اشاره کرد که برای انجام کار مشخص منعقد شده اند ؛ بی آنکه بتوان زمان دقیقی را برای آن تعیین کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ق
سلامبرندگان مسابقه دی 13968 مشخص شدنداگر می خواهید برنده مسابقه زمستان 1398 باشید به نشانی زیر مراجعه کنید:http://eaes.ir/2020/02/16/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/
در این قسمت از مجموعه آموزش ایزابل به مدیریت زمان در ایزابل می پردازیم ، با یادگیری این مبحث شما می توانید بحث زمان را در همه فرایند های مرکز تماس خود دخیل کنید.
به عنوان مثال می خواهید در خارج از ساعت کاری تماس گیرنده ها با صدایی مبنی بر اتمام ساعت کاری برخورد کنند.
برای این منظور دو مفهوم در ایزابل را باید یاد بگیرید
Time Group
Time Condition
TIME GROUP در ایزابل
به بازه های زمانی تعریف شده آموزش مدیریت زمان در ایزابل در ایزابل Time Group می گویند
تعریف TIME GROUP
یکی از اصطلاحات رایج در دندانپزشکی که اکثر افراد نمی دانند انکیلوز شدن فک و دندان است.
تنها علامت ظاهری از بین رفتن این فاصله، کوتاه شدن دندان نسبت به دندان های دیگر یا جا به جایی آن می باشد. برای تشخیص درست انکیلوز شدن دندان و فک به عکس رادیوگرافی نیاز است. وقتی دندانی نسبت به دندان های دیگر آرایش درستی نداشته باشد می توان حدس زد که میان آن دندان و استخوان فک اتصال صورت گرفته است.
از جمله عللی که باعث به وجود آمدن این پدیده می شود می توان به
1) 
همیشه از یه سری ایدئولوژی های متافیزیکی برای اثبات خدا استفاده کردم. که بهترینش که با عقل جور در میاد اینه:
من درباره ی بعد زمان و مکان تحقیق و مطالعه ی خاصی نداشتم. ولی براساس شنیده هام میدونم که دنیا از جهان اطراف محدود شده ی ما به مکان و زمان فراتره.
این دنیای بدون محدودیت که زمان توش معنی نمیده، یک سری قوانین مشخص داره احتمالا. درسته که قانون خودش محدودیته ولی نه به شدت محدود شدن در سه بعد. یکی از این قوانین مثلا اینه که هر عملی عکس العملی د
Image by Philipp Igumnov
در ادامه پست قبلی، چندپاره‌ای از ایده فرضی_خیالی «جهان در پرتو تجربه جهان» گفتار خواهم شد. همان‌گونه که سرود کردم، جهان را ماهیتی پیوسته متصور هستم. گیتی یک‌واحد مطلق و پیوسته که عاری از هرگونه شکل، اندازه و دیگر ویژگی‌های وابسته به ناظر است. مثل یک صفحه یک‌دست سفید، فقط با این تفاوت که صفحه مذکور شکلی ندارد (پس صفحه نیست) و از دیگر ویژگی‌های کلامی (رنگ و...) نیز برخوردار نیست. در این صفحه، وابسته به نگاه ناظر؛ اشکال و اشیاء (و
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومینه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
روزگارخوش برای شیعیان سر میرسد/قصه مهدی وقوع داستان سرمیرسد/درکمندعشق بازی لشکرش آماده باش/وقت نابودی برای دشمنان سرمیرسد/ذلت قوم یهود وعزت برمسلمین/مژده قرآن و عترت درجهان سرمیرسد/انقلاب کشورماشد طلیعه برظهور/جلوه های یاری صاحب زمان سرمیرسد/برخمینی وشهیدان تاابدباشد سلام/فتح قله بهرایران جاودان سر میرسد/ازتبارآل احمد آمده دو مقتدا/بعدروح الله عشق مومنان سر میرسد/حضرت سیدعلی شدرهبر عصرظهور/نائب مهدی امیدعاشقان سرمیرسد/دررکابش جانفش
#حدیث_مهدوی
کلام امام زمان(عج)
سیأتی إلی شیعتی من یدّعی المشاهدة. ألا فمن ادعی المشاهدة قبلَ خروج السُّفیانی والصیحة فهو کذابٌ مُفترٍ، ولا قوّةَ إلا بالله العلی العظیم
ای شیعه ما 
به زودى کسانى نزد شما می آیند و ادعاى مشاهده کنند، آگاه باشید هر کس قبل از خروج سفیانى و شنیدن صیحه‌ی آسمانى، ادعاى مشاهده‌ی مرا کند دروغگو و افترا زننده است و نیرویى جز به (برای) خداى بزرگ نیست.
منابع:الإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 478 / احتجاج الحجة القائم
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، بیمه با آن که مساله ای مهم در هر سیر به حساب می آید اما تا سانحه ای پیش نیاید نقش مهم خود را نمایان نمی کند. تعهد سفر به بسیاری از کشورها خارجی بیمه است. تو حجنیز با آن که بیمه جزو ملزومات این عروج به حساب می آید اما تا وقتی حادثه سقوط جرثقیل تو مسجدالحرام و ضرب منا رخ نداده بود، جلال و گستردگی پوشش آن چندان درک نمی شد. مقابل قراردادی که سازمان حج با یکی از همکاری های بیمه در ایران بسته، فاتحه پوشش بیمه ای از ۴۸ زمانه قبل از برون
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از بیوته  : مرکز لرزه نگاری تبریز اعلام کرد : این زمین لرزه به بزرگی  5.9 (پنج ممیز نه دهم) و کانونش در بخش ترک شهرستان میانه در عمق 2 کیلومتری زمین است.
این زمین لرزه در تبریز و شهرهای اطراف مانند هشترود، مهربان، اسکو بسیار محسوس بود و موجب وحشت مردم آن مناطق شد.هنوز از خسارتهای این زلزله خبری اعلام نشده است.
همچنینین بخوانید:
۵ دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد
جام جهانی والیبال| صعود ۳ پله‌ای ایران در
طبق گفته‌های یکی از منابع داخلی استودیوی ناتی‌داگ، به تازگی جلسه‌ای بین اعضای ارشد تیم بازاریابی Playstation و سران و کارگردان‌های استودیوی ناتی‌داگ تشکیل شده است. طبق گفته‌های این منبع که طی پستی بر روی انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده است، تاریخ عرضه‌ی نهایی بازی انحصاری و مورد انتظار The Last of Us Part 2 مشخص شد.
ادامه مطلب
در انتخاب رشته قبل از هر چیز لازم است انگیزه واقعی خود را از این که میخواهید ادامه تحصیل دهیم مشخص کنیم.
برای این کار باید مواظب باشیم تا خودمان را گول نزنیم  یعنی با خودمان خیلی روراست باشیم چراکه ما با شناخت واقعی انگیزه خود می‌خواهیم سرنوشت زندگی خودمان را رقم بزنید اما چگونه می توانیم انگیزه خود را مشخص کنیم؟
معمولاً مهمترین چیزی که می تواند انگیزه ما را مشخص کند طرح این سوالات  و پاسخ واقعی ما به این سوال است مثلاً اینکه از خودمان بپرس
روز نیمه ماه شوال سالروز وقوع جنگ احد شهادت حضرت حمزه سید الشهداء وجمعی از شهداء احد تسلیت باد
در سال سوم هجری جنگ احد در دامنه کوه احد واقع شد ودر اثر عدم اطاعت از رسول خدا پیروزی به شکست منجر شد وخیلی به شهادت رسیدند من جمله حضرت حمزه عموی پیامبر صلی الله علیه وآله
خرید گوشی از جمله کارهایی است که برای بسیاری از افراد فرایند زمان‌بر و سختی محسوب می‌شود. بیشتر افراد آشنایی چندانی با پیشرفت‌های تکنولوژی ندارند و با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، برای خرید گوشی دچار سردرگمی می‌شوند.
برای اینکه خرید هوشمندانه ای داشته باشید بهتر است، از بین صدها گوشی موجود، چند مورد را مشخص کنید. اول از همه بودجه موردنظر خود را مشخص کنید و به آن پایبند بمانید. این یعنی گوشی‌هایی که گران‌تر از بودجه شما هستند، با
فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
جوینی از علمای بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
٤٦٧- أنبأنی الشیخ كمال الدین علیّ بن محمد بن محمد بن محمد بن وضّاح الشهربانی، أنبأنا مؤرخ بغداد الإمام محبّ الدین محمد بن محمود بن الحسین بن النجار إجازة، قال: أنبأنا الإمام أبو الفتوح ناصر بن أبی المكارم المطرّزی إجازة، أنبأنا الإمام أخطب خوارزم أبو المؤیّد الموفّق بن أحمد المكی، ثم الخوارزمی، قال: أخبرنی الشیخ الزاهد الحافظ أبو الحس
یه جامعه، برآیندی از تفکر غالب اون جمع میشه و این برآیند جهت حرکت اون جمع رو مشخص می کنه، خیییلی در این ارتباط برام سوال پیش میاد، که من کجا قرار دارم؟؟ وضعیت خودم دقیقا چیه در این جمع؟؟
آیا از نجات یافتگان میشم یا عذاب خدا من رو هم شامل میشه؟؟
وضعیت یه جمع درست مثل وضعیت یه انسانه، که میشه در موردش گفت، کل نفس بما کسبت رهینه .. مدثر
 
خدا وضع هر قومی رو به شناسنامه شون مشخص نمی کنه
اونا رو به انواع ابتلائات دچار می کنه .. 
نکات مهمی که باید در طراحی بردمدارچاپی (PCB) رعایت کنید عبارتند از:
فوت پرینت (Footprint) کلیه قطعات را چک کنید و بررسی کنید که از لحاظ ابعادی کاملا با دیتاشیت قطعه مطابقت داشته باشد. البته اگر قطعه موجود باشد پرینت یک به یک از فوت پرینت قطعه بگیرید و با قطعه چک کنید.
پین های کلیه قطعات در شماتیک را با دیتاشیت چک کنید و مطمئن شوید که شماره پایه پین های شماتیک با شماره پین های فوت پرینتی که انتخاب کرده اید مطابقت دارد.
از اتصالات مدار شماتیک (مثلا جدا 
GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد؟به دلیل افزایش بی‌سابقه‌ی سرقت خودرو، نیاز به استفاده از ردیاب GPS خودرو بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. با نصب ردیاب خودرو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، می‌توان سریعاً آن را به وسیله‌ی اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه ردیابی کرد. حال سوال اینجاست که آیا در زمان تهیه‌ی ردیاب خودرو، ارزان قیمت بودن آن باید مد نظر باشد و یا کیفیت و کارائی‌اش؟ دلیل اهمیت این پرسش وقتی مشخص می‌شود که در زمان وقوع سرقت و ی
GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد؟به دلیل افزایش بی‌سابقه‌ی سرقت خودرو، نیاز به استفاده از ردیاب GPS خودرو بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. با نصب ردیاب خودرو اتاکو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، می‌توان سریعاً آن را به وسیله‌ی اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه ردیابی کرد. حال سوال اینجاست که آیا در زمان تهیه‌ی ردیاب خودرو، ارزان قیمت بودن آن باید مد نظر باشد و یا کیفیت و کارائی‌اش؟ دلیل اهمیت این پرسش وقتی مشخص می‌شود که در زمان وقوع س
معاونت در جرم
 
براساس ماده 126 قانون مجازات اسلامی اشخاص زیرمعاون جرم محسوب می شوند:
 
الف-هرکس ، دیگری را ترغیب ، تهدید، تطمیع، یا تحریک بهد ارتکاب جرم نماید یا با دسیسه یا فریب یا سوء استفاده از قدرت موجب وقوع جرم گردد.
ب- هرکس وسایل ارتکاب جرم را بسازد یا تهیه کند یا طریق ارتکاب جرم را به مرتکب ارائه دهد.
پ-هرکس وقوع جرم را تسهیل کند.
تبصره-برای تحقق معاونت در جرم ، وحدت قصدو تقدم یا اقتران زمانی بین رفتار معاون و مرتکب جرم شرط است.چنانچه فاعل
نشانه ها و رخدادهای مهم آخرالزمان
ختم نبوت و نزول واپسین شریعت که با ظهور پیامبر اسلام تحقق یافت، نخستین نشانه پایان تاریخ به شمار می رود؛ لذا مفسران، مقصود [33] ازنشانه های قیامت رادر آیه ذیل، بعثت پیامبر (ص) دانسته اند که نسبت به عمر جهان، فاصله بسیار کمی تا قیامت دارد: [34]
«فَهَل یَنظُرونَ إِلاَّ السَّاعَةَ أَن تَأتِیَهُم بَغتَهً فَقَد جَاءَ أَشراطُها». (محمد (47)،18)
در آخرالزمان وقایع فراوان دیگری نیز پیش بینی شده که بیشتر به دوره پایانی آن
تهرانپارس محله ای در شرق تهران است که مناطق 4 و 6 شهرداری را در بر می گیرد . تهرانپارس خود شامل دو منطقه تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی است .
در گذشته های بسیار دور این محله از آبادی ها و روستاهای بسیاری تشکیل شده بود . در سال 1310 این محله توسط یکی از سرمایه داران زرتشتی خریداری شد و تهرانپارس در آن جا ساخته شد . سپس توسط فرانسویان تهران پارس مدرن ساخته شد و نامش به تهران پاریس تغییر یافت .
این محله تا پیش از انقلاب محل اقامت تعداد زیادی از آمریکا
مسلما برنامه ریزی برای زندگی با وجود تمام سختی ها بسیار لازم است.
شاید خیلی وقتا با مشکلاتی برخورد داشته اید که بخاطر اینکه نتونستید با برنامه زندگی کنید ، با این مشکلات سخت دست و پنجه نرم کرده اید.
تلاش داریم در اینجا پنج راه برای برنامه ریزی صحیح خدمتتان ارائه کنیم.
قبل از همه چیز توصیه می کنیم به سایت عصر شهروند مراجعه کنید و تقویم 98 را دانلود کنید.
چشم انداز و اهداف خود را مشخص کنید
قبل از همه چیز بهتره به سوالات زیر پاسخ دهید
الان کجا هستم
منابع:
سایت بیتوته
قانون بیمه
ویکی پدیا
مرکز مشاور بیمه
 
1
بیمه پیمانی است که بر پایه‌ آن شرکت بیمه (بیمه‌گر) تعهد می‌کند در برابر مقدار پولی که فرد یا شرکت دیگری (بیمه‌گذار) به او پرداخت می‌کند، زیان وارد شده به بیمه‌گذار را در پی رویدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بیمه‌گذار به بیمه‌گر می‌پردازد، حق بیمه و آنچه را که بیمه می‌شود، موضوع بیمه می‌نامند.
2
ماده یک قانون بیمه مصوب سال 1316 است که عقد بیمه را این چنین تعریف می‌کند: «بیمه
هاوینگ
ارزهای دیجیتالی که در مدل اجماعشان از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کنند و یا اصطلاحا قابل ماین هستند، به ماینرهای شبکه‌شان که از ظرفیت پردازش دستگاه‌های خود در راستای پردازش تراکنش‌ها و تامین امنیت شبکه استفاده می‌کنند، مقادیر مشخصی از آن کوین به عنوان پاداش استخراج می‌دهد. حال در برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین میزان این پاداش استخراج در بازه‌های زمانی مشخصی نصف می‌شود، به این پدیده نصف شدن پاداش استخراج یا هاوین
1) یکی از بهترین مزایای فریلنسری این است که شما صاحب کسب و کار هستید. به عنوان مثال کارمندی که در شرکتی کار می­کند نمی تواند از آن مقداری که حقوق می گیرد درآمد بیشتری داشته باشد و نمی تواند خودش را صاحب کسب و کاری بداند.
2) درآمد بیشتر مزیت دیگر فریلنسری است. تصور کنید صاحب شرکتی هستید که در آن باید هزینه اجاره دفتر کار، حقوق کارمندان، هزینه آب و برق و تلفن، هزینه اینترنت و … را پرداخت کنید. می بینید که کلی هزینه های اضافی به شما تحمیل می­شود. د
 
با خرید شارژ ایرانسل بسته اینترنتی ایرانسل، با مدت های اعتبار متفاوت و حجم های مختلف، همیشه و همه جا شبکه ی اینترنت در دسترس شماست. با خرید بسته های اینترنت ایرانسل می توانید مصرف اینترنت خود را به راحتی مدیریت کنید.
انواع بسته های اینترنت ایرانسل
از میان بسته های متنوع اینترنت ایرانسل با توجه به حجم مصرفی خودتان می توانید مناسب ترین بسته از میان بسته های اینترنت4G ،4/5 G ،TD ،LTE و 3G را انتخاب نمایید.
این بسته ها به صورت بسته های کوتاه مدت، میا
زمان آغاز و پایان سفر باید از یک ماه قبل قطعی شده باشد.
محل اقامت و شام و ناهار باید از قبل نهایی شده باشد.
مسیر سفر باید از قبل مشخص شده باشد.
هزینه خرید باید از قبل مشخص شده باشد.
روزانه بیش از 8 ساعت رانندگی برنامه ریزی نشده باشد.
خیلی خوب است هر جا بازارچه ای بود که تولیدات بومی را می فروختند توقف داشته باشیم مثل بازارچه خرمای حاجی آباد یا بازار ماهی خرمشهر
در موارد زیر وا ندهیم : ارتباط با خدا (نماز با توجه و قرآن)، تمیزی و مرتب بودن ماشین، مص
  همه ما با مالی که صاحبش مشخص نیست، مواجه شده ایم. برخی اوقات در خیابان پولی روی زمین افتاده که مشخص نیست صاحبش کیست. آیا واکنش به چنین پولی، صدقه دادن آن است؟
جواب این پرسش را حجت الاسلام و المسلمین مهدی آذر طوسی کارشناس مذهبی در ویدیو پایین بیان کرده است.
از حدود 200 سال پیش تا وقوع انقلاب اسلامی در ایران، مرزهای کشورمان کوچک و کوچکتر شده است. تقریبا در تمام حوادث پیش آمده در این سرزمین، خاک و امتیازهای بسیاری داده‌ایم. اگر بخواهیم روزهای باعزت‌ و بهتری را تحویل «آیندگان» دهیم، «امروز» باید از خودمان بپرسیم «چرا در گذشته به بیگانگان باج داده‌ایم؟»   
فقط میتونم بگم وات دِ فاک امروز روز واقعا عجیبی بود با یه نفر که مشکوک به کرونا بود از نزدیک برخورد داشتم البته با اینکه هم اون ماسک و دستکش داشت و هم من ولی نمیتونم بگم که استرس نداشتم و ندارم که نکنه این ویروس تخمیو گرفته باشم. زمان همه چیزو مشخص میکنه.
پژوهشگران همواره در تلاشند تا ایمنی را در سفرهای هوایی افزایش دهند و با
عیب یابی سریع، از وقوع هرنوع مشکلی در سفرها پیشگیری کنند. اما عموما
شناسایی عیبها در هواپیما کار آسانی نیست. اگر به سیستمها و تجهیزاتی که در
ساخت هواپیما به کار می رود نگاهی بیندازیم، می بینیم که موفقیت در یافتن
عیبهای احتمالی در میان این اجزا یک چالش جدی برای متخصصان است.آنتونی
کروکسفورد و همکارانش در دانشگاه بریستول بریتانیا در حال تکمیل فناوری
نوینی هستند که می
شارژ بی‌سیم باتری
جایگزینی باتری‌های قلمی AA زمان‌بندی مناسبی می‌خواهد. میزان مصرف هر دستگاه با دیگری متفاوت است و این باتری‌ها آنقدر کوچک‌تر است که نمی‌شود آنها را با چیز دیگری جایگزین کرد. Tetherboard موفق به تولید قالبی از AA شده است که باتری‌های کوچک‌تر AAA در آن قرار می‌گیرد. تفاوت در اینجاست که این قالب از طریق بلوتوث یا شبکه‌های اجتماعی وضع باتری را نشان می‌دهد و بهترین زمان ممکن برای شارژ آن را مشخص می‌کند.
هو البصیر
همیشه مادرم میگفت تو صبرت کمه ، آره راست میگفت صبرم کم بود  دوست داشتم نتیجه کارهام یه دفعه ببینم و همین امر باعث شد که خیلی از نتایجی را که باید ببینم را نبینم.
وقتی می خواستم دیوار خونه رو رنگ کنم دوست داشتم سریع تر به هدفم برسم و زود دیوار رو تمیز و یک دست ببینم و برای همین تینر کمتری با رنگ مخلوط می کردم تا با یک بار رنگ کردن دیوار رنگ بشه اما ...
زوری که نیست مگه میشه!!!
برای هر کاری باید زمانی مشخص طی بشه تا استعدادی که خدا خواسته در
قرعه کشی فصل جدید سری آ، روز دوشنبه 29 جولای برابر با 7 مرداد از ساعت 20:15 به وقت ایران در شهر میلان برگزار می شود.
قرعه کشی این رقابت‌ها بدون دخالت انسان و با استفاده از نرم افزارهای دقیق و به صورت کاملا تصادفی مشخص شود. لازم به ذکر است با تایید سازمان لیگ سری آ، زمان تعطیلات کریسمس به روال سابق برگشته است و دیگر همانند دو فصل اخیر، سری آ همچون لیگ برتر انگلیس به صورت باکسینگ دی داشت و به طور فشرده برگزار نمی شود، و تیم ها از 23 دسامبر 2019 تا 5 ژان
جنبش هنر و صنایع دستی تحت عنوان اصلاحات طراحی آخرها قرن نوزدهم و حرکت اجتماعی به صورت اکثر در اروپا , آمریکای شمالی و استرالیا سرچشمه گرفت و روز جاری نیز ادامه دارد . طرفداران آن از ایده آل بنیانگذاران حرکت نظیر ویلیام موریس و جان راسکین تشویق میگردند , که توصیه کرده اند در دولت ها پیش صنعتی , نظیر قرن ها وسطای اروپا , با فرایند خلاقانه صنایع دستی با موفقیت به وقوع پیوستن یابد . این برخلاف آنچه تصور می شد اثرات بیگانه کننده کار صنعتی است , برگزا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها