نتایج جستجو برای عبارت :

اینستاگرام از لحاظ سلامت روان، بدترین شبکه اجتماعی برای نوجوانان و جوانان است!

این مطلب را انجمن سلطنتی سلامت روان بریتانیا در جدیدترین گزارش خود منتشر کرده است.
محققین این مرکز 1479 فرد 14 تا 24 ساله را مورد ارزیابی قرار دادند و فاکتورهایی نظیر احساس افسردگی، اضطراب، انزوا، چگونگی تصویرسازی ذهنی و تغییرات سلامت روان، هنگام کار با شبکه‌های اجتماعی در این افراد بررسی شدند.
بر اساس نتایج منتشر شده، اینستاگرام بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی موجب القای این احساس منفی در جوانان شد که چهره و بدن آن‌ها به اندازۀ کافی خوب و ز
پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان
دانلود پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان، در 80 اسلاید. بر طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامتی عبارت است از یک حالت آسودگی جسمی، روانی، اجتماعی، و نه فقط به فقدان بیماری یا ناتوانی. در این مجموعه می توانید با مفاهیم بهداشت و بهداشت روان ، سلامت، سلامت روان، ابعاد سلامت روان، ویژگی های ...
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهای هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت های زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
 
 ضرورت خودمراقبتی سلامت روان در گروه جوانان و نوجوانان به دلیل صرف زمان زیاد این گروه در فضای مجازی، احتمال مواجهه و یا تجربه جرائم سایبری را برای آنان افزایش داده است. از طرف دیگر بازی‌های رایانه‌ای و اینترنتی با پایه خشونت بالا، میزان افکار خودکشی و مصرف مواد مخدر را در این گروه افزایش داده است.
این محیط باعث شده تا جوان و نوجوان بیش از گذشته احساس تنهایی را تجربه کند، در این شرایط در مواجهه با خود دچار تعارض می‌شود؛  چراکه در این سنین
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
همه به دنبال سلامت جسمانی خود هستند. همه مردم سلامت جسمانی را در اولویت قرار میدهند اما فارغ از اینکه سلامت روان هم می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر زیادی بگذارد.
سلامت جسمانی در حقیقت از سلامت روان نشات می گیرد. این موضوعی است که در این پست از وبلاگ روانشناسی به آن میپردازیم.
یعنی اگر فردی از سلامت روان کامل برخوردار باشد سلامت جسمانی حقیقی را هم به دست می آورد.
سالها تجربیات علمی ثابت کرده است که ذهن تاثیر کاملی بر جسم و نحوه فعالیت آ
پاورپوینت جوانان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 2445 کیلوبایت قیمت: 7000 تومانلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 20 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  شبکه بهداشت و درمان بندر انزلی جوانان نوجوانی : گروه سنی 6 تا 18 سال؛ جوانی : سازمان ملی جوانان ( 18 تا 29 سالگی ) تقسیم بندی شهر 29961 مرد 14801 زن 15160 روستا 4566 مرد 2211 زن1955 کل 34527 جمعیت جوان 4 جو
۱- مشخص نمودن رابطه ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله                 ۲- مشخص نمودن اثر ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله
۳- مشخص نمودن نقش عوامل خانوادگی در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۴- مشخص نمودن نقش گروه همسالان (همالان) در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۵- مشخص نمودن نقش میزان دسترسی به مواد مخدر در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۶- مشخص نمودن نقش اشتغال در اعت
اهمیت سلامت روان در زندگی ما بسیار زیاد است و این بر کسی پوشیده نیست.
در وبلاگ مسیر سلامتی هم به خوبی به این موضوعات خواهم پرداخت اما دوستان عزیزم اگر سلامت روان حاصل شود دیگر دچار اختلالات روحی روانی و بیماری های روانی نخواهیم بود.
دیگر از چیزهایی که میدانیم چی هستند رنج نمیکشیم.
سلامتی روان برای ما زندگی را فراهم می کند که اصلا تجربه نکرده بودیم و انتظار نداشتیم.
امیدوارم در زندگی به سلامت روان اهمیت دهید و مطالبی که قصد به اشتراک گذاری آ
تاثیر ارتباط در سلامت روان
دانلود تحقیق تاثیر ارتباط در سلامت روان، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه. این پژوهش قصد دارد تا آثار برخورد صمیمانه در خلال انواع روابط اجتماعى را بر سلامت روان با بررسى دو دیدگاه اسلام و روان‏شناسى معرفى کند. سلامت روان، از ویژگی ‏هاى زندگى سالم است و براى دست‏یابى به آن ...
سلام
من متولد اویل دهه ۶۰ هستم، یک برنامه تو اوایل دهه ۷۰ از تلویزیون شبکه ۱ هر پنج شنبه شب ها پخش میشد به نام مسابقه هفته با اجرای "زنده یاد منوچهر نوذری"، که عموما سوالات درباره اطلاعات عمومی بود.
افرادی که تو اون مسابقه شرکت می کردن از دیپلم بود به بالا و از مشاغلی مثل خونه دار تا کارمند ،به بالا بود، با این حال سطح معلومات و اطلاعات شرکت کننده ها خیلی بالا بود.
ولی تو این زمانه سطح اطلاعات عمومی جوانان و نوجوانان خیلی پایین آمده نسبت به ۲۰
شما به کودک خود کمک می‌کنید کارهایی مانند دستشویی رفتن، خوردن، خوابیدن، تغذیه سالم، ورزش کردن و مسواک زدن را یاد بگیرد، اما مطالب روانشناسی کودک برای آموزش سلامت روان به او چه می‌کنید؟ اگر نمی‌دانید چگونه باید به پرسش‌های مربوط به سلامت روان کودکان پاسخ دهید، بدانید که تنها نیستید. اگرچه در حال حاضر بسیار به این موضوع پرداخته می‌شود، اما در واقع، تعریف مشخصی از سلامت روان و مشخصه‌های آن وجود ندارد.
تا چندی پیش، سلامت جسمانی تنها به ع
شناخت اقدامات بالینی برای نوجوانانعبارت بالینی اشاره به کمک ارائه شده برای نوجوانان از طریق متخصصان سلامت روان دارد.
اقدام اشاره به تکنیک های درمانی و برنامه های درمانی دارد که مخصوص ارائه کمک به نوجوانان دارای مشکل می باشد.
زمانی که این دو کلمه در کنار یکدیگر بیایند، اقدام بالینی بیان کننده روش های تخصصی بیشماری خواهد بود که برای کمک به نوجوانانی طراحی شده اند که دارای مشکلاتی می باشند .
به تنهایی نمی توانند آنها را رفع کنند. زمانی که این
اینترنت از جلوه های اشکار دنیای مدرن است که به دلیل در دسترس بودن و وجود ان درهمه جا,یکی از پرکاربردترین فضاها به شمار میرود,فضای که نوجوانان و جوانان جامعه ی بزرگی از آن را تشکیل میدهند.
امروزه فضای مجازی چنان نوجوانان و جوانان را دربازار رنگارنگ خود فرو برده است که گویی هرگز خبری از بازی ها و فعالیت های دسته جمعی آنان نبوده است.
در دنیای کنونی,فضای مچازی پناهگاهی پر دردسر برای نوجوانان و جوانان است در حالی روی خوش به آنها نشان میدهد که در د
چاقی و سلامت روان چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ چاقی و اضافه وزن علاوه بر خطرات جسمانی که برای فرد ایجاد می‌کنند، بر سلامت روان نیز تاثیر می‌گذارند. داشتن وزن مناسب امروزه برای بسیاری از افراد به نوعی چالش تبدیل شده‌است. این چالش دغدغه‌ی افراد را برای رسیدن به اندامی زیبا و کاهش اضافه وزن دو چندان کرده‌است. در مورد تاثیر چاقی و اضافه وزن بر سلامت جسمی اطلاعات زیادی در دسترس است. همان طور که می‌دانید اضافه وزن می‌تواند بر بیماری‌های قلبی،
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
هیچ مکانی نمی‌تواند نسبت به محل کار، جایی که افراد هر روز زمان زیادی را در آن می‌گذرانند، تأثیر زیادی بر سلامت روان بگذارد.
به گزارش ایسنا، متخصصان و روانشناسان راه‌حل‌های زیادی برای مدیریت سلامت روان در محیط کار توصیه کرده‌اند که رعایت آن‌ها برای تمامی شاغلانی که به سلامت روان خود اهمیت می‌دهند، ضروری است.
در ادامه چهار توصیه به نقل از سایت خبری "فری‌ملیژیاتودی" برای حفظ سلامت روان در محیط کار آورده شده است:
ادامه مطلب
شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار انقلاب باشند، به نشر ایده‌های سازنده کمک کنند و انسان‌ها را به هم پیوند دهند. اما با همه این خوبی‌ها بر زندگی روزمره بشر تاثیرات منفی بسیاری دارند.
در عصر دیجیتال که کاربران هر روز زمان بیشتری را به پرسه زدن در فضای مجازی اختصاص می‌دهند، تحقیقات در مورد تاثیرات این کار نیز بیشتر شده و مشخص گشته اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر زندگی روزمره انسان اثرات بعضا جبران‌ناپذیری بدنبال دارد؛ از نگرانی در مورد حر
خواب یکی از نیازهای اصلی و ضروری انسان است که فواید روحی و جسمی بسیاری دارد. نداشتن خواب کافی یا باکیفیت، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری روی بدن داشته باشد. شاید شما بتوانید اثرات ظاهری یک یا چند شب بی‌خوابی را با چرت زدن در وسط روز و چند لیوان قهوه ازبین ببرید، اما اگر این مشکل دائمی یا مزمن شود، آنگاه اوضاع واقعاً از کنترل‌تان خارج خواهد شد. کودکان و نوجوانان یک دوم و سپس یک‏ سوم زندگی خود را در خواب سپری می‏کنند و هر نوع اختلال در خواب طب
عوارض کم خوابی در نوجوانان
یکی از علل اختلال خواب در نوجوانان تغییرات هورمونی است و آن ها را متمایل می کند تا دیرتر به رختخواب بروند و برنامه خوابشان بهم بریزد.
راهنمایی ها برای دوری از اختلالات خواب در نوجوانان
داشتن یک خواب شب خوب، برای سلامت جسمی و روحی الزامی است. گرچه نوجوانان به صورت در حال افزایشی از کیفیت ضعیف خواب رنج می برند. به همین علت تصمیم 
گرفتیم تا بعضی از راهنمایی ها برای دوری از اختلالات خواب در نوجوانان را به اشتراک بگذاری
شاید تا بحال با خود به این فکر کرده باشید که بعضی از حالات بد نوجوانان شما در خانواده ناشی از چیست؟ باید روشن کنیم که افسردگی از بیماری هایی است که بسیار زیاد دامن گیر نوجوانان و جوانان می شود و باید در درمان افسردگی نوجوانان کوشا باشیم.
اما چاره کار برای غلبه بر افسردگی نوجوانان چیست؟ راه درمان افسردگی نوجوانان چیست؟ روانشناسی چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنم؟
در اینجا با ارائه راهکار های علمی و عملی توضیح خواهیم داد که برای درمان افسردگی ن
عناوین اصلی کتاب گناه شناسی: پیش گفتار؛ مقدمه؛ کلیاتی در مورد مفهوم شناسی فرهنگ؛ غالب صاحب نظران علوم اجتماعی به پدیده تهاجم فرهنگی توجه داشته و درباره ی پیشینه، زمینه ها و عوامل آن بحث کرده اند.؛ این که نوجوانان و جوانان مسلمان، به خصوص در کشور اسلامی ایران، هدف لبه ی تیغ هجوم فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و تهاجم فرهنگی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
اعتماد به نفس (به انگلیسی = self confidence) اصطلاحی است که در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود، از بهبود سلامت روان برای کمک به افراد در رسیدن به اهداف شغلی گرفته تا موارد دیگر. معنی اعتماد به نفس فراتر از یک کلمه است. تعریف اعتماد به نفس یک مفهوم واقعی است که با سلامت روان، رفاه و مثبت اندیشی در جهان مرتبط است. اعتماد به نفس شامل احساس و عمل است که در این مقاله ویکی روان بیشتر به آن میپردازیم.
لینک مقاله : https://www.wikiravan.com/self-confidence/
ادامه مطلب
تحقیق نشان می دهد مصرف میوه و سبزیجات به شکل دست نخورده و خام ارتباط قوی با سلامت بهتر روان دارد.
دکتر «تاملین کونر»، می گوید:
«میزان مصرف میوه و سبزیجات بسیار برای حفظ سلامت روان موثر هستند.»
پختن و فراوری میوه و سبزیجات احتمالا موجب نابودی میزان مواد مغذی آنها می شود.
در این مطالعه از بیش از 400 فرد بزرگسال در رده سنی 18 تا 25 سال از نیوزیلند و آمریکا نظرسنجی به عمل آمد.
میزان مصرف میوه و سبزیجات خام و همچنین میوه و سبزیجات پخته و فراوری شده در ا
دانلود پاورپوینت روان شناسی نوجوانان روان شناسی نوجوانان ویژگی‌های نوجوانان نیازهای نوجوانان مشکلات نوجوانان مشکلات جنسی نوجوانان




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
753 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
31

 فهرست مطالب 
 نوجوان در روایات
 ویژگی‌های نوجوان
نیازهای نوجوان
مشکلات نوجوان
آسیب‌های نوجوانان از تلفن همراه
انواع مشکلات جنسی
 
 
 
 
نوجوانان در روایات
پیامبر اکرم(ص):«من به شما سفارش می‌کنم که به نوجوانان و ج
دانلود پاورپوینت روان شناسی نوجوانان روان شناسی نوجوانان ویژگی‌های نوجوانان نیازهای نوجوانان مشکلات نوجوانان مشکلات جنسی نوجوانان




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
753 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
31

 فهرست مطالب 
 نوجوان در روایات
 ویژگی‌های نوجوان
نیازهای نوجوان
مشکلات نوجوان
آسیب‌های نوجوانان از تلفن همراه
انواع مشکلات جنسی
 
 
 
 
نوجوانان در روایات
پیامبر اکرم(ص):«من به شما سفارش می‌کنم که به نوجوانان و ج
کتاب "جوان و آرامش روان: مشکلات، مشاوره و درمانگری با نگرش اسلامی" به اهتمام علی نقی فقیهی در 368 صفحه توسط انتشارات "پژوهشگاه حوزه و دانشگاه" در سال 1389 به چاپ رسید.
چکیده کتاباز مهم‌ترین هدفهای علمی پژوهشی دبیرخانه دائمی همایش، مشاوره از دیدگاه اسلامی، کشف روشهای درمان اختلالات روانی از متون اسلامی و ارائة راهکارهای درمانی برداشته شده از قرآن و احادیث و به تجربه گذاشتن آنهاست. این کتاب دربردارنده 24 مقالة‌ برگزیدة سومین همایش مشاوره اسلا
مقاله نقش حیاء بر سلامت روان زنان
نقش حیاء بر سلامت روان زنان چکیده : اهمیت بهداشت روان از هیچ فردی پوشیده نیست، انسانی که از لحاظ روحی دچار بیماری و ضعف نشود، بدن و جسم او را حتی اگر سالم باشد تحت تأثیر قرار می دهد و وی را به سمت انزوا، بی هدفی و ... می رساند.اسلام برای پیشگیری از بیماری های روحی و روانی و برای ...
دریافت فایل
ترنت جان الکساندر-آرنولد (انگلیسی: Trent John Alexander-Arnold؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبالاهل بریتانیا است. وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ درلیورپول بازی می‌کند. آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.
 
ترنت الکساندر- آرنولد نخستین بار در تیم ملی جوانان انگلستان در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفت که تیم مل
شادی و نشاط به عنوان یکی از احساسات ریشه ای مثبت و یکی از ضروری ترین خواسته های فطری و نیازهای روانی انسان، نقش تعیین کننده ای در تامین سلامت   فرد و  جامعه داشته و از آنجا که شادی همواره با خرسندی ، خوشبینی و امید و اعتماد  همراه است ، می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند توسعه جامعه داشته باشد ، به    همین مناسبت از سال 2000 میلادی به بعد در نگاه سازمان ملل برای تعیین سطح توسعه یافتگی کشورها متغییر های نشاط با شادکامی ، امید به آینده ، خشنو
دنیای تکنولوژی امروز به گونه‌ای است که شاید برخی از نوجوانان هنر فیروزه کوبی را نشناسند. فیروزه کوبی برای نوجوانان می‌تواند علاوه بر آشنایی آن‌ها با فرهنگ و هنر ایرانی آموزشی باشد که بتوانند در آینده از آن کسب درآمد کنند. برخی از نوجوانان و جوانان که در محیط‌های هنری بزرگ شده‌اند و یا در شهرهایی مانند اصفهان زندگی می‌کنند به هنر فیروزه کوبی علاقه‌مند هستند.
برای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان می‌توان آن‌ها را با هنر
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
بررسی یادشده که در کشور کانادا و با تحقیق در مورد شرایط روحی و روانی هزاران نوجوان صورت گرفته فرضیه تاثیر مخرب بازی های ویدئویی در جهت تشدید افسردگی نوجوانان را زیر سوال برده است.
در جریان این بررسی نوجوانانی با شرایط مختلف، برای مدت های متفاوتی تلویزیون تماشا کرده و از شبکه های اجتماعی و بازی های ویدئویی استفاده کردند و در نهایت مشخص شد که اجرای بازی های ویدئویی و استفاده از رایانه تاثیر منفی اندکی بر میزان افسردگی آنها دارد.
محققان علوم
نوجوانان از طرفدار ان پر و پا قرص تردستی و شعبده بازی هستند. در این ویدئو، 7 ترفند جادویی برای نوجوانان آموزش داده می شود.
مشاوره رایگان: 09130919446,7,8 وب سایت: 118file.com
برای تماشای نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#ترفند_جادویی
#تردستی
#شعبده_بازی
#نوجوانان
#آموزش_تردستی
سلامت روان فقط این نیست که ما تشخیص اختلال روانی را نگرفته باشیم اگر زیبایی های و ویژگی های خور را نادیده می گیرید اگر با همسر خود توانایی تعامل و صداقت و صمیمیت ندارید اگه توانایی عاطفه کلامی و فیزیکی و حمایت معنوی از اطرافیانت را ندارید اگر خشمتان غیر کنترل است اگر به خودتان علاقه ویژه نداریدو......
سلامت روان شما در خطر است پس هر روز برای سلامت روان خود حداقل یک گام موثر بردارید
ارتقاء سلامت و روان ،جامعه با نشاط
سلامت روان به سلامتی شناختی، رفتاری و عاطفی ما اشاره دارد. این موضوع مربوط به نحوه تفکر، احساس و رفتار ما است. اصطلاح "سلامت روان" گاهی به معنای عدم وجود یک اختلال روانی است.
 
سلامت روان می تواند بر زندگی روزمره، روابط و حتی سلامت جسمی تأثیر بگذارد. سلامت روانی همچنین شامل توانایی فرد برای لذت بردن از زندگی، رسیدن به تعادل بین فعالیتهای زندگی و تلاشها برای دستیابی به تاب‌آوری روانشناختی است.
مشکلات بهداشت روانی می تواند هر کسی را در هر سنی
آقای مصطفی نجم آبادی ، کارشناس ارشد روانشناسی هستند و اکنون در شهر قزوین مشغول به ارائه خدمات میباشند.
برای آشنایی بیشتر با ایشان بخشی از تجربیات اجرایی مرتبط با حوزه روان را در زیر آورده ایم: 
 
ارائه و تدریس دوره های شخصیت شناسی زنان و مردان با نگاه یونگی (18 جلسه ای)
ارائه و تدریس کارگاه "شادکامی" (نگاهی علمی و روانشناختی به حوزه شادکامی ، نظریات و نکات)
ارائه و تدریس کارگاه "ما و مرگ" (نگاهی روان شناختی به مقوله مرگ)
ارائه و تدریس دوره کارگا
مردم در سنین مختلف فراغت‌های متفاوتی دارند. سن تأثیر مهمی بر میزان مشارکت فرد در امور فراغتی دارد ولی این تأثیر بسته به فرد و نوع فعالیت متغیر است. نوع فعالیت‌های فراغتی در سنین مختلف متفاوت است. داشتن فرصت نیز بر مشارکت در سرگرمی‌ها موثر است و برخی افراد وقت کافی برای مشارکت در این نوع فعالیت‌ها را در اختیار دارند. فراغت کودکان  کاملا با فراغت جوانان و میانسالان متفاوت است. می‌توان فراغت از لحاظ سن را در این طبقه بندی قرار داد:
اوقات فرا
دیجیاتو در مقاله ای علمی نوشته؛ محققان دانشگاه کالیفرنیا، ارواین (University of California, Irvine) با تحقیق روی مدت زمان خیره شدن نوجوانان به نمایشگر گوشی، به دنبال ارتباطی میان این موضوع با احتمال مبتلا شدن نوجوانان به بیماری های روحی بودند.
محققان در آزمایش خود روی بیش از دو هزار فرد جوان تحقیق نموده و به طور ویژه مدت زمان استفاده از تلفن همراه را در 400 نوجوان بین 10 تا 15 سال اندازه گیری کردند. آنها همچنین در طول مدت آزمایش روزانه سه مرتبه وضعیت روحی نوج
مردم در سنین مختلف فراغت‌های متفاوتی دارند. سن تأثیر مهمی بر میزان مشارکت فرد در امور فراغتی دارد ولی این تأثیر بسته به فرد و نوع فعالیت متغیر است. نوع فعالیت‌های فراغتی در سنین مختلف متفاوت است. داشتن فرصت نیز بر مشارکت در سرگرمی‌ها موثر است و برخی افراد وقت کافی برای مشارکت در این نوع فعالیت‌ها را در اختیار دارند. فراغت کودکان  کاملا با فراغت جوانان و میانسالان متفاوت است. می‌توان فراغت از لحاظ سن را در این طبقه بندی قرار داد:
اوقات فرا
اینترنت از جلوه های آشکار دنیای مدرن است که به دلیل در دسترس بودن و وجود آن در همه جا، یکی از پرکاربردترین فضاها به شمار می رود، فضایی که نوجوانان و جوانان جامعه بزرگی از کاربران آن را تشکیل می دهند.
امروزه فضای مجازی چنان نوجوانان و جوانان را در بازار رنگارنگ خود فرو برده است که گویی هرگز خبری از بازی ها و فعالیت های دسته جمعی آنان نبوده است.
ادامه مطلب
مستندی که وقایع مربوط به انتخاب آقا به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را روایت می‌کند
مستند «روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب آقا به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است و از اول اسفند از شبکه‌های «اول» و «مستند» سیما پخش خواهد شد.
       

۱- تاریخ ببینیم


تماشای این مستند به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند بیشتر در جریان وقایع آن روزها قرار گیرند، ضمن اینکه تصاویر منتشر نشده‌ای از آن سال‌ها
    از آنجایی که سلامت یک مفهوم کلی و شامل اجزایی مثل سلامت جسمی روانی، اجتماعی و معنوی است و یکی از اجزا مهم آن که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته بعد معنوی و اخلاق است که این موضوع در سلامت کلی فرد، تاثیر به‌سزایی در سلامت روان فرد دارد، چنانچه این اجزاء سلامت باهم رشد موزون و همگونی نداشته باشند، نمی‌توان به یک سلامت نسبی و مطلوبی دست یافت، شخصیت و رشد اخلاقی یک بخش مهمی از شخصیت فرد است که در بسیاری از موارد تعیین کننده نوع رفتار و تع
پاورپوینت اصول تربیت فرزندان
 
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول تربیت فرزندان، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل خانواده و تأثیر آن بر تربیت فرزندان، ساختار خانواده ها، ساختار عاطفی خانواده ها، مشخصات خانواده با ساختار بی قید و بند و بی کنترلی، مشخصات خانواده با ساختار دیکتاتوری و مستبدانه، مشخصات خانواده با ساختار ترکیبی، سلامت روان و نوجوانان و جوانان، عوامل تأثیر گذار بر سلامت روانی
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
91

حجم
307 کیلوبا
سلامت روان
بیمارهای روانی از آغاز پیدایش بشر وجود داشته است و هیچ انسانی در
مقابل این بیماریها مصونیت ندارد این خطر همیشه بشر را تهدید می‌کند.عدم سازش و وجود اختلالات رفتار در جوامع انسانی بسیار مشهود و فراوان است.در
هر طبقه و صنفی در هرگروه و جمعی، اشخاص نامتعادلی زندگی می‌کنند بنابراین
در مورد همه افراد، اعم از کارگر، دانش‌پژوه، پزشک و مهندس، زارع، استاد
دانشگاه و غیره، خطر ابتلا به ناراحتی‌های روانی وجود دارد به عبارت دیگر،
هیچ ف
تعریف بهداشت روان
 بهداشت روان موضوعی فراتر از فقدان یا نبود بیماری روانی است. بعد مثبت بهداشت روان که سازمان بهداشت جهانی بهداشت نیز روی آن تکیه دارد، در تعریف سلامتی لحاظ 
شده است « سلامتی یک حالت رفاه جسمی، روانی و اجتماعی است نه فقط نبود بیماری و یا ناتوانی»بنابراین،بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی هایش را 
باز می شناسد و قادر است با استرس های عادی و  معمول زندگی، سازگاری داشته و از نظر شغلی مفید و سازنده باشد.


ادامه
اثرات افسردگی می‌تواند از سلامت روان و احساسات فرد فراتر رفته و سلامت جسمی او را نیز تحت تاثیر قرار دهد.به گزارش ایسنا، افسردگی یک وضعیت پیچیده سلامت روان است که باعث می‌شود خلق و خوی فرد تنگ شده و احساس ناراحتی یا ناامیدی مداومی داشته باشد.
ادامه مطلب
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
روان‌شناسی علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن)، فرایند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد.[۱] به عبارت دیگر، روان‌شناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد. منظور از «رفتار»، کلیهٔ حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است؛ و منظور از مشاوره دیجیتال مارکتینگ«فرایندهای روانی»، مباحثی همانند احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش، حافظه و… ا
 
ج. توانایی اخذ تصمیم­های شخصی
 
 
د. ذوق خوب کار کردن (به نقل از گنجی، ۱۳۸۳).
 
 
۲-۱-۴-نظریه­ های سلامت روان
 
 
مکاتب مختلف روانشناسی تعاریف و نظریه­ های متفاوتی در مورد سلامت روان و ویژگی­های افراد برخوردار از سلامت روان دارند، در این بخش به برخی از مهمترین 
این نظریه­ها پرداخته خواهد شد.
 
 
۲-۱-۴-۱- نظریه فروید
 
 
به اعتقاد فروید[۳۰] اکثریت مردم به درجات مختلف روان­نژند هستند و سلامت روان یک آرمان است نه یک هنجار آماری. طبق نظریه فروید برای
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  اثرات رسانه بر تربیت فرزندان و نوجوانان از جانب خانواده ها امروزه تبدیل به یک نگرانی شدید شده است. بسیاری از والدین برای دور کردن فرزندانشان از رسانه های مجازی تلاش های ناموفقی داشته اند. با پیشرفت علم و نیاز به دسترسی به کسب اطلاعات کودکان نیز به این شبکه ها دسترسی پیدا می کنند. از طرفی به دلیل کامل نشدن رشد شناختی و توانایی های قضاوتی کودکان
ادامه مطلب
عصر ارتباطات و پیشرفت در زمینه هایی همچون تکنولوژی، باعث این شده است که نوجوانان امروز، با مشکلاتی رو به رو باشند که هیچکدام از نسل های پیش از آنها تا به حال به آنها رو به رو نشده اند. طبق آمار های بدست آمده، یک نوجوان معمولی امروزه حدود بیش از 9 ساعت از زمان خود را در طول شبانه روز صرف استفاده از وسایل الکترونیکی مانند گوشی ها، کامپیوتر ها، کنسول های بازی و غیره می کند. عادت های اجتماعی آنها و همچنین استفاده آنها از شبکه ها و رسانه های اجتماعی
«مصطفی حسنی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در این‌باره گفت: «این نخستین وعده است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام بوسیله اجرای چنین طرحی می‌کند. » حسنی افزود: «خدمات روان‌شناسی با بهره‌گیری از توان علمی روان‌شناسان مورد تأیید نظام روان‌شناسی با هدف ارتقای سلامت رسا و کیفیت عمر محدودیت و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی درون همه محله‌های منطقه ارائه می‌شود. »این طرح در مراکز فرهنگی و سراهای محله عمل خواهد شد.
ارتودنسی گروه سنی نوجوانان
بهترین سن ارتودنسی ثابت دو فک بین ۱۲ تا ۱۵ سالگی می باشد. در این سنین ضمن تکمیل رویش دندانهای دائمی (بجز عقل ها) ریشه ها از تکامل و ارتفاع کافی جهت اعمال نیروهای ارتودنسی برخوردار هستند.
 
 
همچنین در این سنین همکاری بیمار با متخصص ارتودنسی مطلوب بوده و و واکنش منفی نسبت به دیده شدن دستگاههای ارتودنسی نشان نمی دهد زیرا براکت های ارتودنسی را روی دندانهای بسیاری از هم سن و سالان خود می بیند. به دلیل متابولیسم بالا
محققان با بررسی وضعیت سلامت روان افراد هشدار داده‌اند: غم و اندوه خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید.
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد افراد برای اشتراک‌گذاری اندوه خود در شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر مسابقه می‌گذارند.
نظرسنجی WebMD از 1084 بزرگسال آمریکایی، یک تصویر متنوع از غم و اندوه ارائه کرد.
این نظرسنجی به خوبی نشان داده که قصد افراد از اشتراک‌گذاری اندوهشان حمایت افرادیست که با آنها در شبکه‌های اجتماعی دوست هستند، حال اینکه این اف
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کتاب اژدها به همت انتشارات لوح سبز چاپ شد.
کتاب مهار اژدها، پاسخی است به سؤالات مهم درباره معضل «خود ارضائی» یا به تعبیر فقهی « استمناء»؛
هنجاری که متاسفانه در بین نوجوانان و جوانان و برخی بزرگسالان شایع است و تبعات ناگوار آن، روح و  روان و زندگی آنان را تحت الشعاع قرار داده است.
ارائه راهکار برون رفت از این هنجار، از ویژگی های مهم این کتاب است.
 نویسنده محترم تلاش کرده برای خروج از این بحران، با روش های ساده و علمی، راهنمایی هایی را
 پیش روی
 
.......... ( برنامه ای در راستای احیاء باورهای دینی ) ............
 
بعد از مدت ها پرسش و پاسخ به سئوالات دینی دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در جامعه متوجه شدم جای یک برنامه در گوش های هوشمند خالی هست .
 
شاید بگوئید در پاسخگوئی به سئوالات جوانان و رفع شبهات برنامه های متعدد ساخته شده . بله درسته ولی سازندگان برخی برنامه ها تجربه ی کافی از جامعه رو ندارند لذا برنامه ای رو طراحی میکنند که زیاد کاربردی نیست . و یا خواننده در لابه لای هزاران سئوال گیج میش
 
 
چگونگی دستیابی به تحقق آرمان های شاداب نمودن مدارس
 
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد 
 به نظر من ، مدیر  مدرسه مسئولیتی بس اساسی تر و مهم تر بر عهده دارد، چرا که با روح و روان و جسم کودک و نوجوان سر وکار دارد و بالندگی جامعه و جوانان امروز و سرافرازی و اقتدار فردای آنان به حرف و شعار تنها پیش نمی رود.
ادامه مطلب
تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان فایل تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان دارای 31 صفحه در قالب Wordقابل ویرایش




دسته بندی
تربیت بدنی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
28 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
31

توضیحات :
فایل تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان دارای 31 صفحه در قالب Word.قابل ویرایش.
بخشی از متن :
با توجه گسترش روز افزون کمی و کیفی ورزش کشور و نقش اساسی پزشکی ورزشی در سلامت و افزایش کارآیی ورزشکاران و دیگر افراد جامعه ، نیاز به این عل
تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان فایل تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان دارای 31 صفحه در قالب Wordقابل ویرایش




دسته بندی
تربیت بدنی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
28 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
31

توضیحات :
فایل تحقیق درباره ورزش برای جوانان و نوجوانان دارای 31 صفحه در قالب Word.قابل ویرایش.
بخشی از متن :
با توجه گسترش روز افزون کمی و کیفی ورزش کشور و نقش اساسی پزشکی ورزشی در سلامت و افزایش کارآیی ورزشکاران و دیگر افراد جامعه ، نیاز به این عل
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
متخصصان سلامت در طی مطالعات طولانی از اثرات مفید فعالیت بدنی و ورزش حمایت کرده اند.در مقایسه با افراد فعال، خطر دیابت، بیماری قلبی، فشار خون بالا و دیگر مشکلات و بیماریهای دیگر در افراد غیر فعال بیشتر است.در
حالیکه فعالیت بدنی اغلب به دلیل فواید مثبتی که بر سلامت جسمی دارد
شناخته می‌شود، بسیاری از تحقیقات افزایش سلامت روانی را در نتیجه افزایش
فعالیت بدنی نشان داده اند.افراد با اختلالات روانی بیشتر در معرض مرگ زود هنگام می‌باشند.که همه
دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه
در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf آماده دانلود شده است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب متون روان شناسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روان شناسی لیندا لیل ترجمهxدانلود کتاب متون
چرا در حق کودکان خود خیانت کنیم و اجازه بدهیم عده ‌ای جاهل و ناآگاه و بیگانه از کودک و نیازهای او و نیز کج ‌فهم، با باورهای عقب‌ مانده فمینیستی از دنیای پاک کودکان سوء استفاده کنند. دراین صورت پس از سن تکلیف آموزه ‌های اصیل اسلام را به او بیاموزید چگونه معنای حیا و عزت را برای او تعریف می‌ کنید کودکی که به ‌عنوان مدل روی صحنه نمایش رفته است چگونه می ‌تواند خود را با آموزه‌ های اسلامی که لطافت و عزت زن را می ‌طلبد و او را در پس پرده حیا و عفت
طبق معمول، نوجوانان و جوانان حزب اللهی و بسیجی که می توانستند در خانه امن و گرم خود بنشینند و در فضای مجازی راست و دروغ و حق و باطل را به هم ببافند، در وسط میدان پاسداری از مردم، انقلاب و آرمان های مقدس آن ایستاده اند، تا آخر...ما تا آخر ایستاده ایم...
اصول سلامت روان ١-آرامش: بدون تردید آرامش اولین شرط روان سالم است و در سایه آن می‌توان به شکل متعادلی به سایر امور زندگی و پیشرفت هم رسید.این
تغییرات در گستره هنجار جامعه قرار نمی­گیرند و به­صورت واضح غیرعادی و
بیمارگونه و مداوم یا عودکننده هستند( همان­جا؛ سادوک۲، سادوک و رالز۳،
۲۰۰۹) . گرچه WHO از سال ١۹۴۶ میلادی برای سلامت تعریف سه بعدی زیستی،
روانی و اجتماعی را بیان کرده است، اما در بیشتر کشورها دو بعد روانی و
اجتماعی سلامت تا حد زیادی ب
بسیاری از ما برخی از عادات را بدون اینکه متوجه شویم چقدر می تواند برای سلامت روان ما ضرر داشته باشد ، پذیرفته ایم. در این مقاله در مورد آنها و نحوه جلوگیری از آنها بیشتر بدانید.
امروز ، ما می خواهیم در مورد پنج عادت که باید از آنها برای حفظ سلامت روانی خوب خودداری کنید ، صحبت کنیم.
ادامه مطلب
غلامرضا حیدری، با بیان این مطلب که سیگارهای الکترونیکی در جهان با هدف کاهش مصرف سیگارهای سنتی وارد بازار شدند، گفت: برخلاف تصور افراد این سیگارها برای سلامتی انسان ضرر دارد و طبق هشدار سازمان جهانی بهداشت مواد معطر موجود در سیگارهای الکترونیکی به سلامت افراد آسیب می‌رساند.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات بیمارستان مسیح دانشوری، افزود: سیگارهای الکترونیکی نه تنها باعث ترک دخانیات نمی‌شود، بلکه عاملی برای شروع مصرف سیگارهای س
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
 
بررسی مشکلات جوانان و نوجوانان
بررسی و علل مشکلات جوانان و نوجوانان امروزی و از دیدگاه قران و نهج والبلاغه و اسلام و روانشناسان و جامعه شناسان مورد بررسی قرار گرفته است و مشکلات متعددی بیان شده و برای هریک نیز رفع مشکل پیشنهاده شده است
مشخصات فایل

تعداد صفحات
114

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
علوم اجتماعی

توضیحات کامل
آشنایی با جوان
جوانی زیباترین وشادابترین و درعین حال حساس‎ترین مرحله زندگی است. داستان گذر از دامن دشت وپا
 
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
از آن‌جایی که دوران جوانی، جدّی‌ترین دوران زندگی هر انسانی است و جوانان باید در دوران جوانی با ابعاد جدّیِ زندگی روبه‌رو شوند، و با توجه به این‌که «تربیت باید گرم و جدّی» باشد و نه سطحی و غیر جذاب، این انتشارات تصمیم گرفت مباحثی را که استادطاهرزاده با جوانان در میان گذارده‌اند، طی چند کتاب منتشر نماید تا: اولاً: نسل جوان جامعة ما به بهانة این‌که باید به جوانان سخت‌گیری نکرد، از معارف حقیقی و جدّی محروم نماند. ثانیاً: روشن شود که می‌توا
امروزه از روان درمانی برای درمان بسیاری از اختلالات روانی استفاده می شود. واژه روان‌درمانی برای بسیاری از ما واژه ای آشنا است اما شاید خیلی با نحوه ساز و کار روان درمانی آشنا نباشیم. ممکن است بسیاری از مردم تصور داشته باشند که روان‌درمانی همان مراجعه به روان‌شناس و گوش دادن به صحبت های آن ها است. اما این فرآیند درمانی کمی اصولی تر و پیچیده تر از مراجعه به روانشناس و صحبت با او می باشد.

ادامه مطلب
نقش روزه داری در ارتقای سلامت روانی
سلامت نیوز:روزه‌داری یکی از فرایض مهم دین اسلام است که در خودسازی و ایجاد آرامش روحی و روانی انسان نقش مهمی ایفا می‌کند. نقش روزه در سلامتیِ روان و طهارت 
روح، به مراتب افزون‏تر از نقش آن در سلامتی جسم است؛ زیرا گرفتن روزه باعث کاهش بیماری‏‌های روانی و تقویت، پاکی و بزرگی روح می‌شود.


ادامه مطلب
نشانه های مشکلات روانی کودکان و نوجوانان
با توجه به اینکه مشکلات روانی کودکان و نوجوانان هر روز در حال رشد می باشد اگر زودتر نسبت به حل آن اقدام کنیم بهتر است.
نشانه های اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان
کودکان و نوجوانان دارای اختلالات روانی بیشتر خشمگین و پرخاشگر هستند، زود از کوره در می روند و با غریبه و آشنا هم سر جنگ دارند. اضطراب در آنها نشانه دیگری است که به والدین و اطرافیان هشدار می دهد که آنها دچار اختلال روانی است. افسردگی و درما
جوان انقلابی و ورزش...
مردم جامعه اسلامی بخصوص جوانان ، بایستی نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند.
ورزش از تفریحات سالم و سودمند است که نشاط قابل توجهی برای انسان به ارمغان می اورد ..
ورزش ، در سلامت و بهداشت افراد موثر است چون وقتی سلامت بدن فراهم گردد ، به سلامت روح نیز کمک می کند.و بدیهی است نیک بختی هر کس ، با سلامت روح و بدن او ارتباط مستقیم دارد و اهمیت ورزش به این است که بدن را نیرومند می سازد و روح را اراده می بخشد .
ناگفته پیداست که جوانانی
همانطور که می دانیم و تقریبا همه افراد جامعه درگیر آن هستند؛ بسیاری از اتفاقات و حتی جهت گیری فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و بعضا مذهبی بر اساس فضاسازی در بستر شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی عموما تلگرام، اینستاگرام و توییتر در کشور ایجاد می شود.از قضیه قتل طلبه همدانی و حادثه تروریستی مجلس و رژه اهواز گرفته تا دختر آبی و امروز هم اغتشاشات لردگان.در کجای دنیا این حد افسارگسیختگی فضای مجازی دیده می شود؟ کجا می بینیم آنچه باعث ایجاد ناامنی در
این جزوه حاصل زحمت برادر عزیز خلیل فرخشاهی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی هست.
فهرست مطالب این جزوه:
اصطلاحات مرتبط با جرائم اطفال و نوجوانان
خلاصه ای از قواعد حاکم بر رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان
تعیین دادگاه صالح برای رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان
مرجع صالح برای انجام تحقیقات مقدماتی جرائم اطفال و نوجوانان
مرجع رسیدگی به درخواست تجدیدنظر از آراء و تصمیمات دادگاه
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب
شبکه‌های اجتماعی را که باز می‌کنم، هشتگ و مطلبِ #دختر_آبی را بیشتر از عاشورا و امام حسین(ع) می‌بینم. فوتبال و استادیوم رفتن هیچ‌وقت دغدغه‌ام نبوده. اولش هم خودسوزی دختر برای رسیدن به خواسته‌اش برایم معنادار نبود. «که چی؟ واقعا یک استادیوم رفتن ارزشش را داشت؟ راه‌های دیگری برای اعتراض و درخواست نبود؟». حرف‌های خواهرش را پاسخم می‌کردم که گفته بود: «سلامت روانش کامل نبوده و حکمی که دادگاه برایش بریده بود بر اساس حکم یک شخص با سلامت روان ک
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش بر
برخی اساتیدو پژوهشگران اسلامی، تفاوت روان شناسی غربی و اسلامی را اینگونه توصیف کرده اند:
1- روان شناسی غربی، روح و نفس را نفی میکند اما روان شناسی اسلامی به اثبات آن می پردازد.
2- روان شناسی غربی، فقط از روش تجربی (تجربه حسی) استفاده میکند اما روان شناسی اسلامی خودش را محدود به یک روش نمیکند و از تمامی روشها از جمله عقلی، تجربی، شهودی، نقلی(روایی) و ... استفاده میکند.
3- روان شناسی غربی، در برخی موارد راه حل‌های نامشروع (غیر دینی و شرعی) ارائه مید
پاورپوینت بهداشت روان خانواده
 
دانلود پاورپوینت با موضوع بهداشت روان خانواده، در قالب ppt و در 95 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بهداشت روان، مولفه های مثبت در سلامت روانی، الگوی سلامت روانی کامل، تعریف بهنجاری،دیدگاه های کارکردی بهنجار، اصول بهداشت روانی، زیان های ناشی از عدم توجه به بهداشت و سلامت روان، نمودار رشد و تکامل شخصیت انسان از کودکی تا پیری
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
95

حجم
276 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
علوم تربیتی
شهر سوال - جوانان و نوجوانان از نیروی سرشار و فوق العاده ای برخوردارند. این نیرو
اگر در زمینه های دیگر مورد استفاده قرار نگیرد و به صورت مطلوب از آن
استفاده نشود، با توجه به شرایط سنی آن ها در قالب امور جنسی و شهوانی ظاهر
خواهد شد. اگر جوانان و نوجوانان به کار مداوم عادت کنند و نیرو و توان
خود رادر این زمینه به مصرف برسانند تا حدودی از انحرافات اخلاقی و شهوت و
غریزه جنسی در آنان پیشگیری می شود.بخش مشاوره شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
صادق عباسعلی پور هستم   معلم زبان انگلیسی که سال ها با نو جوانان و جوانان این سرزمین در سطوح مختلف و  در مدارس و اموزشگا ههای متعدد کار کرده ام  و همیشه تلاش کرده ام تا در پرورش نسل اینده این سرزمین مسولیت و رسالت ام را تا مرز های ممکن با همه کم و کاستی هایش ایفا نمایم.
این وبلاگ و نوشته هایم نیز تلاشی است در همین راستا .باشد که مقبول او باشد و موثر در راهی که در پیش روست.
 
سلامت باشید.
درخشش ووشو کاران قلعه گنجی   در مسابقات قهرمانی استان  جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشورانتخابی (تیم ملی رده سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان)تیم قلعه گنج توانست در این مسابقه به خوبی بدرخشد و نشان های رنگارنگی کس
ادامه مطلب
نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان
همه ما می خواهیم نوجوانان مان موفق باشند ، اما گاهی با رفتارهای نادرست از سر علاقه و دلسوزی باعث اشتباه و نتیجه عکس در تربیت نوجوان می شویم . نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان یکی از مهم ترین مهارت هایی است که بسیاری از خانواده ها ، از آن بی خبرند . ما به عنوان پدر و مادر اشتباهاتی می کنیم . 

ادامه مطلب
 به گزارش سفیر جنوب؛در ششمین روز از هفته سلامت؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستات دشتستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان، ضمن تبریک هفته سلامت و اعیاد شعبانیه  با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: معنی این شعار این است که  باید همه مردم زیر چتر سلامت قرار گیرند و تمام مردم در همه نقاط از خدمات حوزه سلامت برخوردار شوند.
ماریا خویش دوست خاطرنشان کرد:در سال گذشته تلاش کردیم مناطق کمتر برخوردار تحت پ
دوره روان شناسی من هم کم کم تموم شد
جلساتم کمتر شده و نسبت به گذشته خودم خیلی بهتر شدم
حتی نسبت به اطرافیانم...
البته هنوز جای کار دارم اما خب میتونم بگم سلامت روانی هم مهمه همونطور که سلامت جسمی مهمه
هنوز هم غمگین میشم. هنوز هم نسبت به خودم اعتماد به نفس ندارم. هنوز هم حس تنهایی گلومو چنگ میندازه ولی باهاشون کنار اومدم...
...............................................
بچه ها شده بی حوصله باشید؟ به همه چیز؟ حتی خودتون؟
شده سرد بشید؟
 
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد فشار خون برای جوانان خطرناک‌تر است و آنها را بیش از سالمندان در معرض بیماری قلبی قرار می‌دهد.
این پژوهش توسط محققان دانشگاه کلمبیا صورت گرفته و داده‌های به دست آمده از آن به خوبی نشان می‌دهد که فشار خون و کلسترول بالا تا چه حد سلامت جوانان را به خطر می‌اندازد.
کارشناسان این مطالعه را به عنوان یک هشدار در اختیار پزشکان قرار دادند تا بواسطه آمار محرز شود که جوانان 20 تا 30 ساله امروزی بیش از میانسالان و سالمند
چه سنی مناسب برای انجام عمل بینی است

سن مناسب برای انجام عمل بینی برای هر شخص متفاوت است و بیمار باید اطلاعات کافی درباره روند جراحی بینی، خطرات و عوارض آن داشته باشد. بسیاری از بیماران دوست دارند بدانند بهترین زمان عمل بینی
چه سنی است؟
در واقع جراحی بینی عملی ساده است که هیچ محدودیت سنی برای
افراد سن بالا که از سلامت کامل برخوردارند، ندارد. محدودیت سنی برای
نوجوانان و جوانان تا زمانی است که رشد بینی متوقف شود و سپس فرد می تواند
جراحی بین
امام جمعه محله سورو خبر داد؟؟
شیخ فهیمی گفت: همایش بزرگ تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت کشور به میزبانی محله سورو در بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز شیخ « محمد صدیق فهیمی »، امام جمعه اهل سنت محله سورو  اظهار کرد: در این همایش از 100 نفر از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت استان های هرمزگان، گلستان، مازنداران، گیلان و خراسان تجلیل خواهد شد.
وی، شناسایی و تکریم حافظان و قرآن آموزان، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق افراد به وی
یادکرد مجلهٔ «پیام زن» از ما و آثارمان

بیوگرافی
حجت‌الاسلام «علی‌اکبر مظاهری اصفهانی»، فروردین سال 1337 در شهر «تیران» استان اصفهان متولد شد و فضای دینی و مذهبی خانواده، او را به سمت تحصیل در حوزه‌ی علمیه سوق داد. وی کنار فراگیری علوم حوزوی، در زمینه‌ی مسائل اجتماعی و روان‌شناسی، در حوزه‌ی جوانان و خانواده مطالعات گسترده‌ای داشته است.حجت‌الاسلام مظاهری در عرصه‌ی تبلیغ، بیش از همه به امر نویسندگی علاقه دارد و فرهنگ مکتوب را مؤثرترین
سلام بازدید کننده گرامی من شادی بیگزاده هستم و در وبلاگ کافه معلومات قصد دارم تا به بررسی بهترین مطالب سلامت روان، سبک زندگی و سلامت جسمانی بپردازم.
مطالب نوشته خودم نیستند و از بهترین منابع برای شما گردآوری خواهم کرد اما با ذکر منبع پ خیالتان راحت باشد.
ممنون که همراه کافه معلومات هستید.
من نمی‌توانم کسی یا اشخاص معیّنی را اسم بیاورم که حتماً آن‌ها الگوی شما باشند. بالاخره هر کسی ذوقی و سلیقه‌ای دارد؛ منتها می‌شود این‌طور فرض کرد الگویی را که انسان انتخاب می‌کند، باید الگویی باشد که شخصیت و منش او کاملاً با آرمان‌های انسان، همخوان و هماهنگ باشد.فرض بفرمایید بعضی‌ها یک هنرپیشه را الگوی خودشان قرار دهند. خوب؛ این خیلی منطقی نیست. مثلاً یک هنرپیشه خارجی را الگوی خودشان قرار دهند. این نمی‌تواند منطقی باشد. محیط او محیط دی
 خطرات جدی اینترنت

سعید وقتی از خیانت دوباره مونا آگاه شد، یک روز به بهانه گردش و تفریح او را به ویلایی در جاجرود کشاند. دخترک بی‌خبر از همه جا می‌خواست شروع به دلربایی و طنازی کند که در یک چشم برهم زدن دستان پر از کینه سعید دور گردنش حلقه شد.پسرک نگاه پر از نفرتش را بر صورت مونا می‌ریخت و او دست و پا زنان دنبال راه فرار بود اما فقط چند لحظه کافی بود تا چشمان زیبایش بی‌فروغ شود. ساعتی بعد جسد مونا در میان شعله‌های خشم و نفرت سعید سوخت و خاکست
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
نشانه های اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان دچار اختلالات رفتاری، حقو ق دیگران را مورد تعرض
قرار می دهند و انتظارات و معیار های اساسی اجتماع را نادیده می گیرند.

در برخی موارد این اختلالات به شکل نا فرمانی و مقابله با بزرگسالان
نمایان می شود. مهمرین نشانه های اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان
عبارتند از :
ادامه مطلب
نشانه های مشکلات روانی کودکان و نوجوانان
با توجه به اینکه مشکلات روانی کودکان و نوجوانان هر روز در حال رشد می باشد اگر زودتر نسبت به حل آن اقدام کنیم بهتر است.
نشانه های اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان
کودکان و نوجوانان دارای اختلالات روانی بیشتر خشمگین و پرخاشگر هستند، زود از کوره در می روند و با غریبه و آشنا هم سر جنگ دارند. اضطراب در آنها نشانه دیگری است که به والدین و اطرافیان هشدار می دهد که آنها دچار اختلال روانی است. افسردگی و درما
1-تشکیل
کمیته هفته بهداشت روان توسطمشاور آموزشگاه و شرکت پرسنل حاضر در آموزشگاه در
کمیته و برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر این هفته
2-سخنرانی مشاور آموزشگاه  برای دانش آموزان در ارتباط با بهداشت روان و
ویژگی های افراد سالم ومهارت های لازم برای ارتقای سلامت روان .
3-برگزاری مسابقه وجملات کوتاه با موضوعات بهداشت روان
وشعار هفته بهداشتروان
4-برپایی نمایشگاه از فعالیت های دانش آموزان در این
زمینه.
5-برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانش آموزان با

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها