نتایج جستجو برای عبارت :

بال اسکرو

بال اسکرو باهر
درانواع بال اسکرو باهر مانند تمام  بال اسکروها دیگرمکانیزم کار به گونه ایی می باشد که شباهت به حرکت بلبرینگ ها دارد یعنی هیچ لغزشی دربین سطوح وجود ندارد و حرکت بر پایه غلتش کامل میباشد.
در سیستم پیچ و مهره با اضافه کردن نیرو مانند وزن،طبق فرمول اصطحکاک ،نیرو در ضریب اصطحکاک ضرب میگردد و یک نسبت خطی به ما میدهد.
در نتیجه هر چه نیرو بیشتر باشد اصطحکاک بالاتر و نیروی لازم در جهت چرخش هم بالاتر میرود ودر نهایت امکان لغزش نیز هست ک
درباره بال اسکرو
در این مقاله قصد داریم درباره بال اسکرو توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید تام باهر معتبرترین شرکت عرضه کننده بال اسکرو در ایران.
زمانی که تکنولوژی بال اسکرو کشف نشده بود، جهت حرکت و جلو و عقب بردن میز ها و محور ها از سیستم پیچ و مهره های معمول استفاده می شد. این نوع پیچ و مهره ها دارای دندانه های مثلثی و تیز هستند.
از آنجائیکه در اثر حرکتهای لغزشی موجود بین دو سطح پیچ و مهره، سایش و خوردگی ایجاد شده
مزایای بال اسکرو
مزایای بال اسکرو ، نصب و استفاده از آن در صنعت از مواردی که امروزه بسیار مورد توجه صنعتگران ، تولید کنندگان دستگاه های سی ان سی و غیره می باشد .
پیش از آن مقاله جامع ای در باره سیستم بال اسکرو و نحوه عملکرد آن انتشار داده ایم; در این مقاله قسط داریم درباره مزایا و معایب بال اسکرو و نقش مهم آن ها در دستگاه ها و سیستم های سی ان سی صحبت کنیم.
تحمل بارهای سنگین
با توجه به تعریف بال اسکرو که در مقاله بال اسکرو آمده است ،بال اسکرو د
انواع چیلر تراکمی
چیلرهایی که از سیکل تراکمی بهره می برند ، به دو دسته کنداسور هوایی و کنداسور آبی و سانتریفیوژ تقسیم بندی می شود. طبقه بندی ها نیز به گونه ای می باشد که خود دارای تنوع هستند و نوع کمپرسور مورد استفاده در سیکل به دسته های دیگری تقسیم می شوند. متداول ترین آنها که در شرکت های تهویه استفاده می شود چیلر اسکرو و چیلر اسکرال است.
چیلر اسکرو
چیلر اسکرو نسل جدیدی از چلیرها در صنعت تهویه مطبوع به شمار می روند. تشابه آن استفاده از کمپرسو
عوامل موثر در انتخاب بال اسکرو
 
عوامل موثر در انتخاب بال اسکرو و دانش بر این عوامل ما را در انتخاب بال اسکرو با کیفیت و مناسب یاری میکند .
پیش از انتخاب بال اسکرو ،ضروری است که هر یک از این عوامل مورد بررسی قرار گرفته و موقعیت و جایگاه هر کدام مشخص شود. عدم دقت در توجه به هر کدام از این عوامل و فاکتورها می تواند منجر به نداشتن بازدهی مطلوب گردد.
به نظر میرسد که میتوان این عوامل را به دو دسته مجزا تقسیم کرد و از این طریق بال اسکرو مناسب را انتخاب
درباره بال اسکرو
در این مقاله قصد داریم درباره بال اسکرو توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید تام باهر معتبرترین شرکت عرضه کننده بال اسکرو در ایران.
زمانی که تکنولوژی بال اسکرو کشف نشده بود، جهت حرکت و جلو و عقب بردن میز ها و محور ها از سیستم پیچ و مهره های معمول استفاده می شد. این نوع پیچ و مهره ها دارای دندانه های مثلثی و تیز هستند.
از آنجائیکه در اثر حرکتهای لغزشی موجود بین دو سطح پیچ و مهره، سایش و خوردگی ایجاد شده
شرکت تام باهر با بیش از بیست سال پشتوانه قوی علمی و اجرایی مدیران خود در زمینه ارائه خدمات مشاوره ، تجهیز و تامین ، با هدف فعالیت در زمینه مهندسی بازرگانی ، تاسیس و افتخار دارد که کلیه خدمات خود را با کیفیت و کمیت نهایی مبتنی بر تکنولوژی نوین و پیشرفته در اختیار کلیه دست اندرکاران صنایع کشور قرار دهد . لذا جهت بالا بردن سطح کیفی برای اولین بار در ایران در زمینه تجهیزات و سیستم های متحرک خطی اقدام به برند سازی (BAHER) نموده است.
این شرکت در راست
بال اسکرو چیست ؟
بال اسکرو دستگاه مکانیکی است که حرکت دورانی را به حرکت خطی با کمترین
اصطحکاک ممکن تبدیل میکند . نقطه تمایز بال اسکرو با دیگر ابزارها در استقامت آن در برابر
فشار و کمترین اصطحکاک داخلی است که سبب بالاتر رفتن راندمان مکانیکی بال اسکرو
می گردد.
ساختار ظاهری بال اسکرو متشکل از مجموعه پیچ و مهره است که گوی گردان(nut) به
عنوان مهره عمل می کند و شافت رزوه دار(screw) به عنوان پیچ عمل می کند. شافت رزوه
دار که به صورت مارپیچی است دو وظیفه دا
 
تاریخچه پیدایش بال اسکرو
تاریخچه پیدایش بال اسکرو ، پیش از اختراع بال اسکرو، برای عقب و جلو بردن میزها از سیستم پیچ و مهره استفاده می کردند.
در اثر حرکت رفت و برگشت در پیچ و مهره که به صورت لغزشی می باشد از این رو باعث ایجاد سایش و لغزندگی بین پیچ و مهره و به مرور زمان و باعث ایجاد لقی در پیچ و مهره می شود و دقت خود را از دست می دهند.با ایجاد تغییراتی در نوع دنده های پیچ و مهره تا حدی این مشکل را حل کردند.امروزه این مدل سیستم پیچ و مهره ها در میز
اجزای گردشی در بال اسکروها
فروش بال اسکرو
در بلبرینگ های ساچمه گرد فقط ساچمه ها هستند که در شیار دایره ای لغزش میکنند، پس به این نتیجه میتوان رسید که هیچ راهی 
برای ساچمه ها برای خروج از بلبرینگ نیست . با این حال در  بال اسکرو  ها تا زمانی که شیارها به حالت حلزونی خود می باشند 
ساچمه ها در ان شیارها می غلتند و ممکن است از مهره هم خارج شوند گرچه انها در نقطه مشخصی می باشند که در واقع استراحتگاه می باشد متوقف میشوند، که این توقف موجب میشود که ساچ
بال اسکرو ball screw
یک وسیله مکانیکی است که با کمترین اصطکاک ممکن حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند و همچنین بهروه وری بالایی را فراهم می آورد.ساختار ظاهری بال اسکرو ترکیب یک پیچ و مهره است که محل قرر گرفتن مهره ها همانند ساچمه های  دورانی  بار را  تحمل و حمل می کند.
در این بخش به چهار کاربرد بال اسکرو اشاره می کنیم
تحمل بارهای سنگین: بال اسکرو، با ساچمه های فلزی چرخنده برای تحمل بار، ظرفیت حمل بار بالاتری در مقایسه با لید اسکرو هم سایزش ب
بال اسکروبال اسکرو وسیله ای مکانیکی است برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی با کمترین اصطکاک ممکن. ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند. شفت رزوه دار مارپیچی، مسیر حرکت ساچمه هایی را فراهم می سازد که قسمت لغزنده بال اسکرو (مهره) بر روی آنها به حرکت در می آید. گوی در بال اسکرو به گونه ای ساخته شده است که امکان چرخش ساچمه ها را در داخل خود فراهم می سازد. به طوری که در مدت حرک
بال اسکرو(ball screw)چیست؟
بال اسکرو ball screw چیست :یک وسیله ای مکانیکی که برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی در صنعت به ویژه در دستگاه های CNC و ماشین آلات صنعتی به کار می رود .
از مزایای بال اسکرو اصطکاک پایین آن می باشد که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و جایگزین لید اسکرو شده .برای مواقعی که دقت بالا لازم است بسیار مناسب است.ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شفت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند.
در مه
بال اسکرو
در سیستم بال اسکرو BALL SCREW ،درایو یا رانش بال اسکرو حرکت چرخشی را به حرکت خطی یا به العکس تغییر می دهد . بال اسکرو برای شرایطی که مقاومت بالا لازمه است ( مقاومت های بالای lbs 000,750 ظرفیت استاتیک ) به کار گرفته می شود و بازدهی مکانیکی بیش از 90% در کاربرد های مختلف صنعتی را دارد.
بال اسکرو ها به طور گسترده ای برای هدایت ، ساپورت ،جای گذاری، و حرکت دقیق اجزا و محصولات در کاربردهای گسترده ای در سیستم های خودکار مانند ماشین آلات صنعتی و دستگا ه
بال اسکروبال اسکرو وسیله ای مکانیکی است برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی با کمترین اصطکاک ممکن. ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند. شفت رزوه دار مارپیچی، مسیر حرکت ساچمه هایی را فراهم می سازد که قسمت لغزنده بال اسکرو (مهره) بر روی آنها به حرکت در می آید. گوی در بال اسکرو به گونه ای ساخته شده است که امکان چرخش ساچمه ها را در داخل خود فراهم می سازد. به طوری که در مدت حرک
 
 
بال اسکرو
 
بال اسکرو را میتوان در زمان انتخاب و خرید که علاوه بر نوع موتور باید در تهیه هولدرهای ابتدا و انتهای  بال اسکرو  و همچنین کوپلینگ جهت اتصال موتور به بال اسکرو نیز مورد توجه و دقت قرار گیرد.
 
نوع و نحوه انتقال قدرت از موتور به محور بال اسکرو در طراحی هولدرها یا نگه دارنده ها بسیار موثر می باشد.
 
اگر موتور مستقیما توسط کوپلینگ به بال اسکرو(بال اسکرو GTEN) وصل شود در آن صورت موتور ثابت و به قطعه نگهدارنده که روی بدنه ثابت شده است
 بال اسکرو چگونه کار میکند؟
 
بال اسکرو چگونه کار می کند ؟برای فهم درست از عملکرد بال اسکرو ابتدا باید اجزای آن را بشناسید.
 
اجزاء اصلی بال اسکرو یک پیچ رزوه شده و یک مهره که بر روی آن ها شیارهایی مارپیچی و منطبق بر یکدیگر ایجاد شده است. جابجایی مهره بر روی پیچ، مبنای شکل گیری حرکت خطی در بال اسکرو است.
 
اساس کار سیستم بال اسکرو ایجاد حرکت خطی و حرکت جلو و عقب بردن میز ها و محور ها می باشد .از بال اسکرو ها در صنعت و ماشین آلات صنعتی ، بسیار مو
« بازگشت به لیست مقالات|چهارشنبه 15 اسفند 1397|

مهره بال اسکرو  Ball Nut
مهره بال اسکرو Ball Nut یکی از اجزای سیستم متحرک خطی می باشد که بر روی پیچ بال اسکرو نصب می شود.
نصب مهره بر روی پیچ بال اسکرو
هر مهره بال اسکرو Ball Nut پیش از نصب بر روی پیچ در کارخانه ،با توپ ها (ساچمه ها )به طور کامل مونتاژ و بار گیری می شوند.توپ ها توسط یک میله یا شفت بدون شیار در جای خود نگه داشته می شوند.احتیاط:اگر میله از روی مهره بر داشته شود،حتی بدون چرخاندن مهره ،توپ ها از مهره
بال اسکرو Ball Screw چیست ؟
در گذشته دور پیش از آنکه تکنولوژی بال اسکرو کشف شود ، جهت حرکت و جلو و عقب بردن میز ها و محور ها در صنعت و ماشین آلات از سیستم پیچ و مهره استفاده می شد .
از آنجائیکه دراین سیستم پیچ و مهره،در اثر حرکتهای لغزشی موجود بین دو سطح پیچ و مهره باعث سایش و خوردگی و در نتیجه لق شدن مکانیزم حرکت می شد ،مهندسان و مصرف کنندگان به فکر افتادند تا تغییراتی در نوع دنده های پیچ و مهره بدهند و بجای استفاده از پیچ و مهره با سطح مقطع مثلثی ،
بال اسکرو چیست؟
بال اسکرو چیست؟ بال اسکرو که گاهی اوقات به نام بیرینگ پیچی نیز معروف می باشد.بال اسکرو از یک پیچ دوار و مهره ای است که بین این پیچ و مهره ، ساچمه هایی قرار دارد.این ساچمه ها درون حلقه ای ثابت که در انگلیسی به نام : return tube ، return caps و deflector معروف هستند ، میچرخند.از خصوصیات بال اسکرو خوب حرکت نرم و روانی است که ما در بال اسکرو باهر شاهد این خصوصیت هستیم و یکی از قابلیتهای بارز شرکت تام باهر می باشد که در مقایسه با سایرین برتری بالایی
نکات استفاده از بال اسکرو
چند
نکته در مورد استفاده از بال اسکرودر اینجا لازم میدانیم برای شما
بیان کنیم که این نکات پیرو قیمت تقریبا بالای بال اسکرو و حساس بودن این وسیله می
باشد.
یکی
از موارد قابل بحث در موقع نصب بال اسکرو که دارای اهمیت است که آن احتمال ریختن
مهره ها می باشد و برای حل هر مشکلی راهی دارد از جمله این چالش.
 
بال
اسکرو یک پیچ تغذیه با بازده بالا و ساچمه ای است که یک حرکت چرخشی را بین محور
پیچ و مهره ایجاد می کند. این محصول در مقای
بهترین چیلر
نوآوری مدام در طراحی چیلر به دلیل نیاز به بهره وری بیشتر در انرژی، مقررات محلی و همچنین استانداردهایی مانند LEED همراه با الزامات جدید برای مبردهای GWP شکل می گیرند. افزایش جمعیت، سطح راحتی و نفوذ بالای فناوری اطلاعات، فشار زیادی را روی شبکه های برق و افزایش مصرف انرژی کلی اعمال می کنند. نسل جدید چیلرها از سیستم های HVAC و همچنین طراحی های به روزرسانی شده همگی برآنند تا به استانداردهای جدید برسند. انقلاب در بازار A / C فرصت های جدید را
46079358(021) - 09102762035 کمپرسور اسکرو ساخت کشور رتورکمپ آلمان ( کم صداترین و بادوام ترین کمپرسور در ایران ) http://screwsazan.com/ **دارای گارانتی و خدمات پس از فروش **ارسال به تمام نقاط کشور 
در ظرفیت های 1000 - 1250 - 1500 - 2000 - 3000 - 6000 - 6400 لیتری (  1.5 -1 - 2 - 3 - 6 - 6.4 متر مکعب )
کمپرسور پیستونی ABAC ایتالیا در ظرفیت 250 - 350 - 500 - 650 - 750 - 820 - 1000 لیتری ( کم صداترین  بادوام ترین کمپرسور در ایران )

http://screwsazan.com/
http://screwsazan.com/screw-compressor/
http://screwsazan.com/compressor-price-list/
http://screwsazan.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8
مشاوره و نظارت در زمینه تعمیر و راه اندازی دستگاهها و تجهیزات در حال کار و یا معیوب نظیر : الواتور، کانوایرهای مارپیچ یا اسکرو،چین کانوایر یا همان کانوایرهای زنجیری،آسیاب،میکسر،گردگیر یا غبارگیر،آشغالگیر یا فیدکیلینر،مخازن ذخیره،سیلوهای ذخیره،دریچه های پنوماتیک و .......
مشاوره و نظارت در زمینه تعمیر و راه اندازی دستگاهها و تجهیزات در حال کار و یا معیوب نظیر : الواتور، کانوایرهای مارپیچ یا اسکرو،چین کانوایر یا همان کانوایرهای زنجیری،آسیاب،میکسر،گردگیر یا غبارگیر،آشغالگیر یا فیدکیلینر،مخازن ذخیره،سیلوهای ذخیره،دریچه های پنوماتیک و .......
دستگاه دوکاره رنده گندگی 
دستگاه دوکاره رنده گندگی یکی از همین دستگاه ها است که می تواند از حالت رنده به گندگی تغییر وضعیت داده و در کمترین زمان کاری را که اپراتور لازم دارد، انجام دهد. گندگی در دستگاه دوکاره رنده گندگی عرض کارگیر سی سانتی متر داشته و بیشترین ارتفاعی که می توان برای آن تنظیم کرد ۲۳ سانتی متر است. این دستگاه ویژگی های مهم دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
راهنمای خرید دستگاه دوکاره رنده گندگی
تعداد ماشین هایی ک
چیلرها در دو دسته اصلی قرار می گیرند: فشرده سازی بخار و چیلرهای جذب بخار. چیلرهای فشرده سازی بخار از یک کمپرسور مکانیکی برقی استفاده می کنند تا مبرد را به سمت سیستم بیاندازد در حالی که چیلرهای جذب بخار از گرما برای حرکت مبرد در سیستم استفاده می کنند.
چیلرهای فشرده سازی بخار رایج ترین و در دو زیر مجموعه قرار دارند: چیلرهای هوا و چیلرهای آب. بیایید نگاهی گذرا به نحوه کار هر یک از این برنامه ها ، برنامه های کاربردی آنها و جوانب مثبت و منفی هر یک ب
کمپرسور 2000 لیتری
کمپرسور 2 متر مکعب
کمپرسور اسکرو 2000 L/min
AIREND* : هواساز آلمانی مارک ROTORCOMP  – مدل EVO 3
* فیلتر روغن : MAN آلمان
*الکتروموتور : 20 اسب ( 15 kw ) موتوژن
*فشار کاری : 8  الی 10 BAR قابل افزایش تا 13 BAR
*شیر آنلودر کنترل کننده ورود هوا به داخل هواساز
*فیلتر سپراتور سوتراس ایتالیا SOTRAS
*کم صداترین کمپرسور اسکرو طراحی شده برای کارهای مداوم و 24 ساعته
*انتقال قدرت تسمه ای
*دارای تابلو برق با محافظت بسیار بالا از الکتروموتور
*تابلو برق : تابلو برق ستاره مثل
قطعات CNC
قطعات CNC یا لوازم سی ان سی به کار رفته در دستگاه های CNC ،از کاربردی ترین محصولات می باشد که امروزه در صنایع مختلف به خصوص در کارخانه جات ، خط تولید و دستگاه های برش مورد استفاده قرار می گیرند.
ابتدا به تعریف کوتاهی درباره ی دستگاه هایCNC می پردازیم.
دستگاه های CNCکه به طور معمول امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند،مانند پرینترها ،دیویدی رام ها و...که هر روزه با آنها سر و کار داریم.از دستگاه های CNC به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده
قطعات CNC
قطعات CNC یا لوازم سی ان سی به کار رفته در دستگاه های CNC ،از کاربردی ترین محصولات می باشد که امروزه در صنایع مختلف به خصوص در کارخانه جات ، خط تولید و دستگاه های برش مورد استفاده قرار می گیرند.
ابتدا به تعریف کوتاهی درباره ی دستگاه هایCNC می پردازیم.
دستگاه های CNCکه به طور معمول امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند،مانند پرینترها ،دیویدی رام ها و...که هر روزه با آنها سر و کار داریم.از دستگاه های CNC به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده
اواپراتور چیلر چیستیکی از اجزای اصلی و مهم در چیلر ، اواپراتور می باشد. از نظر صنعتی اواپراتور چیلر یک نوع مبدل حرارتی به حساب می آید.  اواپراتور چیلر، حرارت موجود در آب در گردش  که باید در چیلر سرد شود جذب و این حرارت را به مبرد در حال تبخیر انتقال می دهد. بنابر این در این فرآیند آب درگردش سیستم سرمایش  سرد می شود. سپس مبرد تبخیر شده از اواپراتور چیلر خارج شده و به سمت کمپرسور انتقال می یابد.
 
انواع اواپراتور چیلر تراکمیسه نوع متداول از اواپ
چیلر یکی از سیستم های سرمایشی است که با استفاده از سیکل تبرید تراکمی و یا سیکل تبرید جذبی یا بخار کار می کند. این دستگاه حرارت را از مایع که اغلب آب است، می گیرد و دمای آن را کاهش می دهد. بعد از این کاهش دما، از این مایع سرد شده برای تهویه هوا و همچنین خنک کردن دستگاه های هواساز و فن کوئل استفاده می کنند. ضمنا لازم به ذکر است که از گرمای گرفته شده از آب توسط این دستگاه، می توان برای مصارف گرمایشی نیز استفاده نمود. این دستگاه در انواع مختلفی تولید
نحوه عملکرد چیلرهای تراکمی به این صورت است که گاز به وسیله کمپرسور، متراکم می شود . گاز متراکم شده به کندانسور وارد شده و  توسط آب یا هوای محیط، خنک شده و به مایع تبدیل می‌شود. این مایع با عبور از شیر انبساط وارد اواپراتور می‌شود که در فشار کمتری قرار دارد. این کاهش فشار باعث تبخیر مایع شده و در نتیجه مایع سردکننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک‌کننده، باعث ایجاد برودت در موادی که با قسمت خنک‌کننده در ارتباط هستند خواهد شد. سپس
پمپ وکیوم روتس در پاک کننده هیدروکربن
پمپ وکیوم روتس در دستگاه تمیز کردن هیدروکربن
تمیز کردن هیدروکربن خلاء چیست؟ اصل تمیز کردن ماده پاک کننده هیدروکربن فقط بر اساس ظرفیت حل کردن حلال است. مکانیسم تخلیه بر اساس حلالیت در آلودگی روغن یا روغن: اصولی مشابه سازگاری. سبد تمیز کردن را با قطعه کار روی میز تغذیه قرار دهید و سپس آن را بطور خودکار به محل تغذیه دستگاه تمیز کننده بفرستید. سبد تمیز کردن به ترتیب و از طریق ربات برای تمیز کردن ، خشک کردن جا
 
سلام
 
اولین و تنها پکیج آموزش ترکیبی پاورمیل-سالیدکم در ایران و جهان
 
 
 Multi axis Cnc programming Training video package By Eng. Meysam Ghorbani
 
در ورژن های Autodesk powerMILL 2020  و  solidCAM 2019
 
بعد از انتشار موفق و استقبال بی نظیر شما علاقمندان از داخل و خارج از کشور از پکیج سه محور پاورمیل به زودی پکیج نهایی و مولتی اکسیس ارائه میشود.
پکیج ویدویی ترکیبی ، مشتمل بر آموزش مباحث چهار و پنج محور پاورمیل، تراشکاری پاورمیل و آموزش ماشینکاری چهارمحور سالیدکم میباشد.پکیجی بسیار خا
عطش نوشتن باز بیدار شده توم. نمیدونم هر چند وقت یه بار این اتفاق میفته، ولی میدونم وقتی اینجوریه جز با تایپ ده انگشتی خوب نمیشه حالم. حالا ده تا که نه بیشتر هفتا. ولی در کل ینی از نوشتن با گوشی برام راحت تره.
میدونی چند روزه دارم به چی فک میکنم؟ به اینکه من واقعن کیم و چی میخام. یکم پیشا درباره یه نویسنده ای به اسم پاتریشیا های اسمیت نوشته بودم توی کانالم. الان فک میکنم خیلی شبیهشم و نکنه منم زندگیم شبیه اون تموم شه؟ حالا شاید شما خوب و خیلی ندون
پرینتر سه بعدی Ector Plus 
صفحه چاپ: آلمینیومی گرم شونده
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 1 عدد
معرفی پرینتر سه بعدی اکتور پلاس Ector Plus 
چاپگر سه بعدی Ector Plus یک پرینتر سه بعدی تک نازل با ابعاد چاپ 25*25*33 سانتی متر و رزولوشن چاپ 25 میکرون است.

در مورد
معرفی پرینتر سه بعدی اکتور پلاس مدل Ector Plus باید گفت که می توان به تک
نازل بودن، سیستم شفت لید اسکرو بهینه، صفحه چاپ گرم شونده، اتصالات تمام
فلزی، بدنه تمام فلزی اشاره کرد.
در مورد سایر
پرینتر سه بعدی Trust L Pro
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro

پرینتر سه بعدی Trust L Pro یک پرینتر دو نازل با رزولوشن چاپ 25 میکرون است. در ادامه بیشتر به معرفی پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro خواهیم پرداخت.
شیوه
استاندارد ساخت شاسی پرینترهای سه بعدی که در اغلب برندهای مطرح جهانی نیز
به کار میرود، استفاده از «پیچ و مهره» صنعتی می باشد.
از همین رو Trust L Pro نیز از طراحی پیچ و مهره در ساخت خو
پرینتر سه بعدی Trust XL Pro
صفحه چاپ: آلمینیومی گرم شونده
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی تراست ایکس ال پرو Trust XL Pro

در مورد معرفی پرینتر سه بعدی تراست ال پرو trust XL pro باید گفت که این پرینتر یکی از پرینتر های سه بعدی با مشخصات چاپ سایز پرینت 70*70*100 سانتی متر می باشد.
از ویژگی های آن می توان به کالیبراسیون هوشمند، نظارت از راه دور، سیستم ناوبری لمسی و پورت ارتباطی USB اشاره کرد.

پرینتر سه بعدی تراست ایکس ا
 
چیلر چیست و چه کاری انجام می دهد ؟ 
برای پاسخ به سوال چیلر چیست می توان گفت که چیلر دستگاهی است که با استفاده از فرآیند تقطیر و تبخیر یک مبرد (مانند R134a) در حال گردش بین اجزای چیلر تراکمی (یا اجزای چیلر جذبی) ، حرارت را از یک قسمت دستگاه به قسمت دیگر در یک چرخه (سیکل) منتقل می کند.
کار چیلر چیست ؟ 
کار چیلر این است که آب را برای سرمایش هوای ساختمان و یا مصارف صنعتی ، سرد کند. آب سرد شده در چیلر با پمپ و از طریق لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای
تکنولوژی دندانپزشکی امروزه بسیار متفاوت از آن چیزی است که در چند دهه گذشته استفاده می شد.
این تکنولوژی در ارتودنسی کودکان با سرعت باور نکردنی به جلو رفته است.
در اینجا چند روند وجود دارد که ارتودنتیست ها و دندانپزشکان به آن توجه داشته اند و درمان خود را بر اساس آن تنظیم کرده اند.
تصویر برداری سه بعدی
مینی اسکروها
ارتودنسی دیمون
ارتودنسی نامرئی
طراحی کامپیوتری لبخند
تصویر برداری سه بعدی با اسکن CBCT
از آنجایی که تصویر برداری های دو بعدی ناپای
پرینتر سه بعدی Author M Pro
حداکثر حجم ساخت: 500*500*800 میلی متر
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد
معرفی پرینتر سه بعدی آتور ال پرو Author M Pro
چاپگر سه بعدی Author M Pro یکی از پرینتر های سه بعدی با مشخصات چاپ سایز پرینت 40*40*60 سانتی متر می باشد.
از ویژگی های آن می توان به کالیبراسیون هوشمند، نظارت از راه دور، سیستم ناوبری لمسی و پورت ارتباطی USB اشاره کرد.

پرینتر سه
بعدی Author M Pro یک پرینتر سه بعدی دو نازل با رزولوشن چاپ 25 میکرون است
که در اد
پرینتر سه بعدی Author L Pro
حداکثر حجم ساخت: 500*500*800 میلی متر
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد
معرفی پرینتر سه بعدی آتور ال پرو Author L Pro
چاپگر سه بعدی Author L Pro یکی از پرینترهای سه بعدی با مشخصات چاپ سایز پرینت 50*50*80 سانتی متر می باشد.
پرینتر
سه بعدی Author L Pro یک پرینتر سه بعدی دو نازل با رزولوشن چاپ 25 میکرون
است که در ادامه به معرفی پرینتر سه بعدی Author L Pro پرداخته می شود.
پرینتر
Author L Pro برای کسانی که قطعات چاپی آنها از کوچک تا بزرگ مت
پرینتر سه بعدی Author L Pro
حداکثر حجم ساخت: 500*500*800 میلی متر
رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد
معرفی پرینتر سه بعدی آتور ال پرو Author L Pro
چاپگر سه بعدی Author L Pro یکی از پرینترهای سه بعدی با مشخصات چاپ سایز پرینت 50*50*80 سانتی متر می باشد.
پرینتر
سه بعدی Author L Pro یک پرینتر سه بعدی دو نازل با رزولوشن چاپ 25 میکرون
است که در ادامه به معرفی پرینتر سه بعدی Author L Pro پرداخته می شود.
پرینتر
Author L Pro برای کسانی که قطعات چاپی آنها از کوچک تا بزرگ مت
پمپ هیدرولیک گردان روتاریپمپ هیدرولیک گردان روتاری که در انواع مختلفی یافت می شوند بیشتر برای پمپاژ سوخت ها همچون نفت و گاز و.. مورد استفاده قرار میگیرند. این پمپ ها با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد پمپ های هیدرولیک با فشار بالا معمولا در اتومبیل استفاده می شود. از جمله برای  قدرت فرمان, تهویه مطبوع و پمپ های انتقال خودکار.
پمپ هیدرولیک گردان روتاری
پمپ روتاری( rotary pumps ) که به پمپ هیدرولیک گردان یا دوار نیز
چیلر هواخنک چیست ؟
چیلر هوا خنک سیستم برودتی(سرمایشی) است که هم در ساختمان های تجاری ، مسکونی ، اداری و غیره برای خنک کاری آب وپمپاژ آن به هواسازها و فن کویل های درون ساختمان(جهت کاهش دمای هوا و رطوبت زدایی) استفاده می شود و هم کاربرد های صنعتی برای خنک کردن فرآیندها ، دستگاهها و ماشین آلات صنعتی(با آب سرد) دارد. قسمت های اصلی  چیلر تراکمی هوا خنک عبارتند از: کمپرسور و موتور الکتریکی کویل شده به آن ، کندانسور هواخنک ، شیر انبساط ، اواپراتور ، م
همه چیز در مورد هزینه های لیفت با نخ
لیفت با نخ یکی از روش های جدید، سریع و غیر جراحی است که برای لیفت صورت و دیگر نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند اثرات لیفت با نخ به شدت اثر عمل لیفتینگ نمی رسد اما طرفداران زیادی دارد. از آن جا که مدت زمان بهبودی و مراقبت های بعد از عمل خاصی ندارد می تواند گزینه خوبی برای افراد با مشغله های زیاد باشد. ماندگاری نخ ها از شش ماه تا چند سال است و بستگی به نوع نخ و متابولیسم بدن شخص تحت درمان دارد. جهت کسب اط
سایت مادربورد در گزارشی عجیب از دسترسی غیرمجاز کارکنان چندین بخش اسنپ چت به اطلاعات محرمانه و شخصی کاربران خبر داده است.
مادربورد در این گزارش با استناد به سخنان پرسنل قبلی و فعلی اسنپ چت مدعی شده که کارکنان از طریق از ابزاری به نام «اسنپ لیون» قادر به مشاهده شماره تماس، آدرس ایمیل،اطلاعات مکانی، تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده کاربران بوده اند. میزان دقیق سوءاستفاده از این ابزار مشخص نیست اما به گفته یکی از کارکنان سابق به دفعات محدودی از آ
مینی چیلر دستگاهی است که با سرد کردن آب و انتقال آن به محیط مورد نظر، عملیات خنک کاری را انجام می دهد یا به آن کمک می کند. این سیستم های تهویه با ظرفیت کمتر از 20 تن تبرید، هم در بخش خانگی و هم در حوزۀ صنعت به کار برده می شوند.
مثلا در بخش صنعت اگر نیاز به خنک کردن یک قطعه، دستگاه، یا محلول باشد، می توان آب سرد شده توسط مینی چیلر را به آن رساند تا با تبادل حرارت کار خنک کردن انجام گیرد. در بخش خانگی هم این آب سرد می تواند از یک دستگاه مانند فن کویل عب
قیمت مینی چیلر
مینی چیلر دستگاهی است که با سرد کردن آب و انتقال آن به محیط مورد نظر، عملیات خنک کاری را انجام می دهد یا به آن کمک می کند. این سیستم های تهویه با ظرفیت کمتر از 20 تن تبرید، هم در بخش خانگی و هم در حوزۀ صنعت به کار برده می شوند.
مثلا در بخش صنعت اگر نیاز به خنک کردن یک قطعه، دستگاه، یا محلول باشد، می توان آب سرد شده توسط مینی چیلر را به آن رساند تا با تبادل حرارت کار خنک کردن انجام گیرد. در بخش خانگی هم این آب سرد می تواند از یک دستگاه م
شرکت بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در راه اندازی انواع خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی اعلام می نماید که آماده می باشد این خط تولید را با تمامی دستگاه های مورد نیاز از جمله ماشین الات پرکن ، دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر و شیرینگ را در اسرع وقت راه اندازی نماید
تولید کنندگان و صنعتگران گرامی, اگر تصمیم به راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی گرفته اید مطمئن باشید ماشین سازی شهاب صنعت جزء محدود شرکت های
جزییات طرح نوآفرین که چندی پیش پس از یک سال پیگیری وزارت ارتباطات تصویب شده بود، حالا منتشر شده و مفاد ذکر شده در آن در دسترس همگان قرار گرفته است.
در طرح نوآفرین هر شرکت خصوصی و تعاونی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که کمتر از سه سال از تاریخ ثبت آن گذشته باشد به عنوان شرکت‌هایی ذکر شدند که از آنها حمایت می‌شود. البته شرایطی همچون سرمایه حداکثری ۲۵۰ میلیون تومانی و درآمد کمتر از ۵۰۰ میلیون تومانی نیز در این حمایت دخیل است.
شرکت‌هایی که
از خصوصیات تکنولوژی بیشتر بدانید
تکنولوژی بی شک زندگی را برای انسان آسان ساخته است، ولی نباید از تاثیرات منفی تکنولوژی نیز چشم پوشی کرد، بی شک تکنولوژی در بسیاری زمینه ها بر روی انسان ها تاثیر منفی به همراه داشته است.
امروزه در ایالات متحده آمریکا آمار اضافه وزن روز به روز بالا می رود. یکی از دلایل اصلی اضافه وزن گوشی های هوشمند، تبلت ها، بازی های ویدئویی، تلویزیون‌ها هستند. براساس تحقیقات موسسه Milken Institute امروزه در ۱۰ کشور برتر دنیا مهم تر
بیمارستانها تقریبأ 5
درصد کل مصرف انرژی در ایالات متحده را به خود اختصاص می دهند که معادل است با 45
تریلیون Btu
(بر اساس ممیزی مصرف انرژی ساختمانهای تجاری آمریکا) بیمارستانها سالانه حدود 5 میلیارد
دلار یا 1 تا 3 درصد بودجه عملیاتی خود را صرف انرژی می کنند(بنا بر اعلام
دپارتمان انرژی ایلات متحده)کاهش مصرف انرژی سیستمهای بیمارستانی نقش مهمی در کاهش
هزینه های عملیاتی و دستیابی به اهداف سه گانه (Aim Triple)سیستم
سلامت(ارتقای سلامت جامعه، بهبود مراقبت ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها