نتایج جستجو برای عبارت :

موناکوین: نخستین ارز دیجیتال بومی ژاپن

مجمع‌الجزایر ژاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود. ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۶ میلیون نفر یازدهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۱۳ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است و و تعداد مسلمانان در آن به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد. مسلمانان
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از زومیت : گروه سافت‌بانک اعلام کرد تا سال آینده، یاهو ژاپن، یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت، به‌منظور رقابت با رقبای خارج از ژاپن، با پیام‌رسان لاین، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ناور ژاپن ادغام خواهد شد.
ادامه مطلب
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
از کوه شکوهمند فوجی تا آتشفشان زیر آبی که در سال گذشته یک جزیره جدید را تشکیل داد، ۱۰۹ آتشفشان فعال در ژاپن وجود داردکه حدود ۱۰ درصد از تمام آتشفشان های فعال در جهان را تشکیل می دهند.
حدود ۷۰ درصد از ژاپن با کوه‌های مختلف پوشیده شده است. به همین خاطر نیز آشتفشان‌های آن نقش بسیار مهمی در فرهنگ و اسطوره ژاپن بازی می‌کند.
چه بخواهید یک آتشفشان سوزان را از یک مسافت امن تماشا کنید یا به قله خفته آن بروید؛ ژاپن کوه‌های آتشفشانی بسیار زیبایی دارد
بازی عجیبی بود! ایران با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹....
همه امید داشتیم ژاپن رو ببریم اما نفس ها برید...ساق ها سنگین بود و عصبی بودیم. پرخاشگر و بی حوصله...
در عوض ژاپن آروم و ریلکس بود و چه حیف که نشد که بشه...
به خودمون باختیم و الان سرشار از حس بد هستم...قطعا‌ یه مقاله برای متافوتبال مینویسم از این بازی...سرم گنگ هستش
به نظرم تفاوت این بازی تفاوت فرهنگ ها بود. چیزی ندارم بگم. ..
پوپو خسته س!
عکس هم استوری بنده در اینستا هستش!
مجمع‌الجزایر ژاپن (نیپون یا نیهون) ملقب به سرزمین آفتاب (یا خاستگاه خورشید) کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است؛ ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۸ میلیون نفر دهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است
ژاپن نیز در تدارک رمزارز اختصاصی خود است
 
گروهی از قانونگذاران ژاپنی در تلاشند تا با ارائه پیشنهاد به مجلس نمایندگان این کشور بستر لازم برای ارائه رمزارز ژاپن را فراهم نمایند.
براساس گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده است یکی از این قانونگذاران مدعی شده ایجاد این رمزارز پاسخ مستقیم ژاپن به لیبرای فیسبوک و یوآن دیجیتال چین است.
ادامه مطلب
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن: قانونی
اینک و در چهاردهمین قست از سری مقالات وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف به کشور آسیایی و زیبای ژاپن می رسیم. در زیر خلاصه ای از وضعیت این پول های الکترونیکی در ژاپن را خواهید خواند.
ادامه مطلب
زندگیِ ما توی دنیا مثل بازی تو زمینِ فوتباله
هیچ چی تا دقایق پایانی مشخص و قطعی نیست
مثلِ بازیِ بلژیک _ ژاپن جام جهانی 2018
درسته که ژاپن 2 بر 0 جلو بود
اما دقیقه ی 94
بلژیک از زمین برنده میاد بیرون...!!!

"اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا"
رونوشت به آنهایی که آرزو داشتند ایران را ژاپنیزه کنند و فکر می کردند ژاپن از ارتباط با آمریکا چه خیر کثیری دست یافته!!!
اقتصادی
ژاپن بدهکار ترین کشور جهان نسبت به درآمد خود است (آمریکا با ۲۰ تریلیون دلار بدهکار ترین کشور از لحاظ میزان بدهی است) و ۲۵۰ درصد تولید ناخالص ملی خود یعنی حدود ۱۴ تریلیون دلار بدهکار است. 
ایران کمتر از ۳۰ درصد تولید ناخالص ملی خود بدهی دارد. 
ژاپن حتی از یونان که ورشکسته ترین کشور اروپا است نیز بدهی بیشتر دارد. آمریکا
در ژاپن و در دومین بخش از دیدار آسیایی‌ام هستم. با وزیر امور خارجه و نخست وزیر ژاپن دیدار کردم. گفتگوهای سازنده‌ای درباره پیشبرد روابط بسیار خوب دو جانبه، کاهش تنش در خلیج فارس و حفظ منافع برجام برای مردم ایران داشتیم.
برنامه بعدی: تداوم ابتکار دیپلماتیک در مالزی
@IrNews_24
[عکس 603×414]
مشاهده مطلب در کانال
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن: قانونی
اینک و در چهاردهمین قست از سری مقالات وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف به کشور آسیایی و زیبای ژاپن می رسیم. در زیر خلاصه ای از وضعیت این پول های الکترونیکی در ژاپن را خواهید خواند.
ادامه مطلب
توضیحات فایل:
پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۶
نظام آموزشی ژاپن
سیستم اساسی آموزش برپایه ترکیبی از نظام‌های آموزشی انگلستان، فران
در سالِ ۱۹۲۶ امپراتوری تایشو در ژاپن از میان رفت ، و دوره‌ی تاریخی شوا آغاز گشت . این‌دوره شروع عصر تاریک و وحشتناکی در تاریخ ژاپن بود . زمان کوتاه دوره‌ی مدرنیسم و دموکراسی پایان یافت و جای خود را به فاشیسم سپرد .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
سایت تفریحی چفچفک : جشنواره Toyohashi Gion در مرکز ژاپن، در نزدیکی میکوا خلیج، که در طی آن مردان محلی از آتش سوزی دستی به عنوان بخشی از آیین شینتو استفاده می کنند، قدمت این جشنواره سنتی به بیش از 350 سال می‌رسد.










فرادید: Faradeed : بخش اخبار داغ و جالب از سایت سرگرمی چفچفک
خب بعد مدتها بریم یه اصطلاح دیگه رو با هم یاد بگیریم (^-^)
اصطلاح weeaboo که گاهی weeb هم بهش گفته میشه 
این اصطلاح در واقع ژاپنی نیست و غربی هستش که تو کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج پیدا کرده 
وییابوو به افراد غیر ژاپنی گفته میشه که شدیدا به فرهنگ ژاپن علاقه دارند 
ویب ها معمولا از طریق انیمه و مانگا با دنیای ژاپن آشنا میشند و دنیای واقعی ژاپن رو دقیقا مشابه با اون چیزی که تو انیمه ها دیدند تصور می کنند 
ویب ها به صورت افراطی از فرهنگ ژاپن حمایت م
ل
در ژاپن ، آروغ زدن بعد از غذا نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان شناخته میشه و بعضی از مردم ژاپن برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !
از این به بعد، بعد از خوردن غذا به روش ژاپنی از میزبان تشکر کنید مطمئن باشین باز دعوتتون میکنه 
 
ژاپن از یک کشتی دریایی در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو 10 فرد مبتلا به ویروس کرونا را بعد از گرفتن آزمایش شناسایی کرده و برای پیشگیری این کشتی بزرگ 3,700 نفره را در قرنطینه قرار داد. گفته میشود یکی از افراد مبتلا به ویروس کرونا پیرمردی 80 ساله و اهل هنگ کنگ است.
ادامه مطلب
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
آیا می‌دانستید ژاپنی‌ها به خاطر خوابیدن هنگام کار پاداش می‌گیرند؟ و یا مردم این کشور با داشتن بیشترین امید به زندگی بالاترین آمار خودکشی در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند؟ شاید حقایق کشور شگفت‌انگیز ژاپن، باورنکردنی و عجیب به نظر برسد، اما این حقایق جالب قرن‌هاست که با فرهنگ و سنت ژاپنی‌ها پیوند خورده است. با ما همراه باشید تا با این حقایق باورنکردنی بیشتر آشنا شوید.
۱- رقابت به خاطر گریه نوزادان
مسابقه‌ای بسیار جذاب در ژاپن برگزار م
کیوتو در حالی که به اندازه توکیو یا ساپورو چندان هیجان‌ انگیز نیست ، در
میان شهر های برتر ژاپن برای زندگی شبانه قرار دارد. در طول روز ، توریست‌
ها شیفته معماری و معابد باستانی شهر هستند. اما نگران نباشید: افراد محلی
در سر میز شام در خیابان‌ ها جمع نمی‌ شوند. اگر به دنبال کار هایی هستید
که در شب انجام می‌ دهید ، کیوتو گزینه‌های متعددی را پیشنهاد می‌ کند.
ادامه مطلب
در این مطلب در مورد ویزای کار ژاپن و ثبت اسم برای کار در ژاپن توضیحاتی داده ای مشرکت های زیادی در ژاپن نیازمند چیرگی و تجربه های افراد بیگانه هستند – ولی چگونه میتوان ویزای پیشه ژاپن را تقاضا کرد ؟
در سنه های پسین ژاپن میل اکثریت به استخدام کارکنان بیگانه نشانه داده است. در حقیقت، به خاطر کمبود کارگر در بسیاری از دسته های اقتصادی در ژاپن، جمعیت کهولت و پست های خالی، حضور کارکنان بیگانه در بعضی از صنایع بایسته است.
 
 
در پایان سنه گذشته، ژاپن
پاورپوینت معماری ژاپن فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 37حجم فایل: 3180 کیلوبایت قیمت: 8500 تومانتوضیحات:پاورپوینت معماری ژاپن در 37 اسلاید.بخشی از متن فایل:معماری ژاپن شناخت مخاطب پیش از شروع طراحی است. ویژگی های فیزیولوژیکی و روان‌شناختی برمبنای رده سنی استفاده کننده از فضا شناخته می شود. طراحی منطبق با نیازهای جسمی و روحی، عامل مهمی در موفقیت طرح‌ها و رضایت و آسایش استفاده کنندگان است. مبلمانی که برای انسان طراحی می شود
بسمه تعالی

حمله اتمی آمریکا به ژاپن بعد از «ترور بی‌جواب»


ژاپن ٢ سال بعد از «ترور بی جواب» فرمانده نظامی خود توسط ایالات متحده، مورد حمله اتمی آمریکا قرار گرفت که در جریان آن بیش از ٢٢٠ هزار نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، «دریاسالار یاماموتو» یکی از مشهورترین فرماندهان تاریخ نظامی ژاپن است. او مغز متفکر نیروی دریایی ژاپن در طول جنگ دوم جهانی بود که سرنوشت او این روزها در شبکه های اجتماعی بازخوانی می شود.
بیشتر بخوانید:
ابلاغ «انتقام سخت»
  بسم الله الرحمن الرحیم
پیشنهاد می کنم -همزمان با سفر شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به ایران- فعالیت های آژانس همکاری های بین المللی ژاپن(جایکا) در ایران توسط نخبگان بررسی شود.
 آیا ژاپن غیر از واسطه گری برای پیشبرد راهبرد آمریکا در مسئله برجام؛ فعالیت های دیگری هم در ایران انجام می دهد؟! نقش جایکا(آژانس همکاری های بین المللی ژاپن) در شکل گیری برنامه های وزارتخانه های نیرو، و جهاد کشاورزی ، سازمان تعاون روستائی و سازمان مدیریت منابع آب کشور چی
یک پیتزا فروشی در ژاپن قصد دارد برای ارسال پیتزاهای سفارشی از گوزن های شمالی استفاده کند.
به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، پیتزا دومینو برای نخسیتن بار اعلام کرد که قصد دارد با آموزش گوزن های شمالی پیتزاهای سفارشی را به خانه ها ارسال کند.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ژاپن هرچه بود و هرچه هست ، قبل از پایان جنگ جهانی دوم و سر تسلیم فرود آوردن پیش آمریکا ، ژاپن بود . تویوتا را آمریکا برای ژاپن نساخت ، همانهایی ساختند که زمانی صنایع نظامی را بر علیه آمریکا می ساختند . آلمان ، آلمان بود آنوقت که بمب می ساخت ، آنوقت که فولکس را ساخت و آنوقت که bmw 750 li را ساخت ، در تمام مدت آلمان بود ، چه با هیتلر و چه بدون هیتلر ، آلمان ، آلمان بود .
راز آلمان و ژاپن پس در چه بود ؟ یقیناً آن ذهنی BMW و Toyota را ساخت
پاورپوینت بررسی معماری ژاپن
 اکثر معماران موفق اطلاعات دقیقی از تاریخ معماری دارند. شما چطور ؟برای درک بهتر این مطلب پیشنهاد میکنیم مطالب مرتبط با موضوع  معماری معاصر را در پایگاه مبانی نظری و عملی معماری گپ دنبال کنید . پاورپوینت بررسی معماری ژاپن در قالب 107 اسلاید تدوین شده و قابل ویرایش میباشد. معماری سنتی ژاپن   معماری ژاپن ترکیبی از شیوه های بومی و وارداتی است و مبتنی بر رسوم و سنن معماری چوبی می باشد . معماری ژاپن از سنگ به طور عام اس
همکاری علمی مستمر با دوستان گرامی در موسسه مطالعه تحولات کره زمین در ژاپن، دانشگاه کوچی ژاپن، دانشگاه کانازاوا ژاپن، دانشگاه آستین تگزاس، دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، دانشگاه کلتک آمریکا، دانشگاه ویرجینیاتک آمریکا، دانشگاه کرنل نیویورک، دانشگاه کوئینزلند استرالیا، دانشگاه لیوبن اتریش، و ... و افتخار داوری صدها مقاله تخصصی زمین شناسی، خصوصا متمرکز بر کانی شناسی، در بیش از ده ژورنال داخلی و خارجی ثمره این سالهاست.
با آرزوی توفیق برای
ساختمان کشتی خورشیدی در ژاپن
ساختمان کشتی خورشیدی ساختمان کشتی خورشیدی تأسیسات تولید نیروی فتوولتائیک خورشیدی
کشتی شکل است که امکان فعالیت‌هایی برای توسعه بهتر در ارتقای تولید نیروی
خورشیدی را فراهم می‌سازد، بنابراین، هم از علم و هم از اکولوژی بهره
می‌برد. این تأسیسات با ۳۷ متر طول و ۳۱۵ متر عرض در آنپاچی،در مرکز
جغرافیایی ژاپن، قرار گرفته، و از ترن تندرو توکائیدوی JR، که از راه آهن
نزدیک آن می‌گذرد، قابل رویت است. این سازه دارای بیش
نخست وزیر ژاپن: من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم.
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.
ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد. مطالبی را که بیان خواهم کرد، در چارچوب گفتگو با نخست وزیر ژاپن است زیرا ما ژاپن را کشوری دوست می‌دانیم، اگرچه گ
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
شبکه یک بهرامپور میگوید معترضان به فقرو گرانی را طبق فرموده قرآن دست و پا قطع کنید و زجر کش کنید
شبکه تماشا سریال پخش میکند که یک قهرمان ژاپنی به نام لینچان حاضر به زجر کش شدن جنایتکاری مانند کائوچوو نیست
صدا و سیما از اسلام و قرآن تبلیغ می‌کند یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟
در حکومت نهج‌البلاغه با آبروی اهل بیت بازی میکنیم؟؟؟
تصویری که از قرآن و نهج‌البلاغه نشان میدهید زیباتراست یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟؟
یا ا
 
چند واقعیت خواندنی در مورد ویژگی مدارس ژاپنی
 
1. معلمان دانش آموزان را از کلاس اخراج نمی کنند
 
در ماده 26 قانون اساسی ژاپن آمده است :" همه مردم حق دارند که از آموزش برابر برخوردار شوند." و به همین دلیل معلمان ژاپنی جرات نمی ‎کنند که دانش آموزان بی انضباط را از کلاس بیرون کنند و در نتیجه معلمان ژاپنی عادت دارند که با این گونه دانش آموزان کنار بیایند و رفتارشان را اصلاح کنند.
 
ممنوعیت این کار در ژاپن به این دلیل است که اگر دانش آموزان بی انضباط
داستان: بر فراز تپه شقایق (به ژاپنی: コクリコ坂から Kokuriko-zaka Kara) نام یک فیلم انیمه‌ای ژاپنی در سبک رمانتیک درام، به کارگردانی گورو میازاکی و نویسندگی هایائو میازاکی و کیکو نیوا است که تولید استودیو جیبلی در سال ۲۰۱۱ می‌باشد.[۲] این فیلم بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام در سال ۱۹۸۰، نوشته تتسورو سایاوا و طراحی چیزورو تاکاهاشی ساخته شده‌است.[۳] از صداپیشگان این فیلم می‌توان به ماسامی ناگاساوا، جونیچی اوکادا، آئویی تشیما، جون فوبوکی، کئیکو تا
شرایط، مدارک و هزینه ویزای ژاپن
کشور ژاپن با جاذبه‌های بیشمار گردشگری یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. اما مانند اکثر کشورها، سفر به این کشور هم برای ایرانیان مستلزم اخذ ویزای ژاپن می‌باشد. در حال حاضر روند صدور ویزا به روش سنتی و با مراجعه حضوری مسافر امکان‌پذیر است. کشور ژاپن وعده داده است که در آپریل سال ۲۰۲۰ ویزای الکترونیکی eVisa را جایگزین روش قبلی کرده تا مراحل اپلیکیشن application process برای اخذ ویزای این کشور آسان‌تر شود.
جالب است بدانی
توکیو شهر صنعتی جهان
توکیو شهری بی همتا که قطعا بارها نام این شهر را شنیده اید. اما آیا تا بحال قصد سفر به این شهر را داشته اید؟ ما امروز سعی داریم تا به معرفی شهر توکیو برای کسانی که قصد رفتن به تور ژاپن را دارند بپردازیم و آن ها را با ناشناخته های توکیو آشنا کنیم.

همانطور که می دانید توکیو که در واقع به عنوان کلان شهر در جهان شناخته شده است (東京都) و پایتخت کشور ژاپن بوده و در شرق جزیره هونشوی (Honshū) که دومین جزیره پرجمعیت جهان می باشد قرار دارد.
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
 
اگر گذرتان به جزیره ریشیری ژاپن افتاد، حتما غذای یونیدان را که به صورت کِرمی طبخ شده باشد را امتحان کنید. این غذا تمامی ویژگی های یک خوراکی ناب دریایی را دارد و از همه بهتر آن که می‌توانید یونیدان را در سرزمین یخ و برف و گل نوش جان کنید و یک خاطره‌ی به یادماندنی برای خود و همراهانتان بسازید.
 
غذاهای ژاپنی در سراسر دنیا محبوب هستند و نام بسیاری از آنها به عنوان بخشی از فرهنگ مردم ژاپن در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. آل نیپون ایرویز ن
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به خرید برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین فروش خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند.
دانلود پروژه نظام اداری تطبیقی کشور ژاپن

فرمت فایل : ppt
تعداد صفحات : 25
حجم فایل : 1784
گروه فایل : مدیریت

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام اداری تطبیقی در کشور ژاپن، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش
فهرست مطالب
ساختار حکومتی ژاپن
محیط فرهنگی اجتماعی ژاپن
مدیریت منابع انسانی در ژاپن
سیستم های جبران خدمات / پاداش در ژاپن
روابط کار در ژاپن
ویژگیهای سیستم منابع انسانی ژاپن
مقایسه رویکردهای رهبری در ژاپن و آمریکا
تحول در ساختار اداری ژاپ
 
در مهد کودک های ایران 9 صندلی میگذارند و به 10 بچه میگویند هر کسی که نتواند سریعا برای خودش جایی بگیرد، باخته است و بعد 9 بچه و 8 صندلی و ادامه ی بازی تا زمانی که یک بچه باقی بماند و آن بچه برنده است. عادی است که بچه ها هم همدیگر را هل بدهند تا بتوانند خودشان روی صندلی بنشینند…!اما در مهد کودک های ژاپن 9 صندلی میگذارند و به 10 بچه میگویند که اگر یک نفر از آنها روی صندلی جا نشود، همه ی آنها باخته اند. لذا بچه ها نهایت سعی خود را خواهند کرد تا طوری همد
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
همان طور که می دانید، برخی از برندها سابقه درخشانی داشته و همیشه در ذهن مشتری به نیکی می ماند. برای نمونه اگر درباره بهترین تلفن بیسیم از برخی سوال کنید، تقریبا همه تلفن بیسیم پاناسونیک را معرفی و پیشنهاد می کنند.
با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می توان از چندین نظر آسوده خاطر بود. این برند معتبر توسط شرکتی ژاپنی پاناسونیک بنا شده و این کشور نیز به ساخت محصولات با کیفیت معروف است. به همین دلیل نیز تلفن بیسیم پاناسونیک ساخت ژاپن شهرت زیادی پیدا
هیچ شکی وجود ندارد که اقتصاد چین در حال صعود است. در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت جهانی برتر مجله فورچون در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۱۱ شرکت در چین واقع شده‌اند که فاصله زیادی با شرکت‌های آمریکایی ندارند.
 
در سال ۱۹۹۵ تنها سه شرکت چینی در این لیست جای داشتند و در لیست سال ۲۰۱۸ سه شرکت چینی جزو ۱۰ شرکت برتر بودند. برخی کارشناسان می‌گویند چین به زودی آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت.
این اتفاق اصلا دور از انتظار نیست، اما برخی می‌گویند این پیروزی زودگذر است. دلیل
پیشتر روزنامه تایوانی «ساوث چاینا مورنیگ پست» نوشته بود، کلیه مسافرانی که از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا به چین سفر کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.
ایران، ایتالیا و کره جنوبی پس از چین بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن را داشته‌اند، ویروسی که منشا آن شهر ووهان چین بوده و اکنون به یک معضل جهانی منجر شده است.
ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه بیش از بیش از سه هزار و صد قربانی گرفته که دو هزار و ۹۴۵ مورد آن مربوط به
سازمان فضایی ژاپن (JAXA)  و تویوتا مذاکرات خود را به پایان رسانده و توافقنامه سه ساله‌ای امضا کرده‌اند تا توسعه ساخت ماه‌نورد با قابلیت تنظیم فشار را پیگیری کنند.این ماه‌نورد از فناوری پیل سوختی تویوتا برای حرکت روی کره ماه استفاده می کند.

ادامه مطلب
 
دولت ژاپن 2000 گوشی آیفون را به مسافران قرنطینه شده در کشتی تفریحی پرنس الماس اهدا کرد. این در شرایطی است که تا کنون نزدیک به 200 مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی مشاهده شده است.
طبق گفته مقامات ژاپنی این تلفن ها ارسال شده اند تا مسافران بتوانند برنامه ای را بارگیری کنند که در آن میتوان از آنها درخواست داروکرده و یا از پزشکان مشاوره درخواست کنند.
ادامه مطلب
 
وزرای دارایی و روسای بانک های مرکزی اخیراً در اجلاس G-20 (گروهی متشکل از وزرای اقتصاد و مسولان بانک‌های مرکزی) در مورد قانونگذاری کریپتوکارنسی به بحث و گفتگو پرداخته اند و ژاپن نشانه هایی از علاقه اش به این موضوع را ابراز کرده است. روسای بانک مرکزی ژاپن (BOJ) ، وزارت دارایی (MOF) و آژانس خدمات مالی (FSA) جلسات متعددی را برگزار کردند تا تعیین کنند آیا این کشور باید در راستای ایجاد ارز دیجیتال ملی خود اقدام کند یا خیر.
 
موضوعات مورد بحث شامل تأثیر پذ
ژاپنی ها به شیر " سلطان 110" (110 usama/هاکو جو نو اوساما) می گویند.
در فرهنگ مردم ژاپن، شیر، سمبل قدرت و نماد قدرت تجاری، رونق و شکوفایی اقتصادی یک مجموعه است. 
در ورودی مراکز تجاری که بالاترین سابقه را در رونق اقتصادی در کشور ژاپن دارند، مجسمه شیر را می توان دید.
دو شیر کم نظیر حاصل دست هنرمندان شرق آسیا، از جنس برنز و هر کدام به وزن 450 کیلوگرم، در کنار درب ورودی مجموعه قرار دارد، برگرفته از این نماد در فرهنگ کشور ژاپن است که بیانگر و سمبل قدرت تجاری
«نودل» از جمله غذاهای فوری محبوب در سال‌های اخیر است که با شکل و شمایلی شبیه رشته فرنگی و اسپاگتی علیرغم اسم آلمانی‌اش این بار در حدود قرون ۱۷ تا بیست میلادی از کشور ژاپن به آشپزخانه‌های سرتاسر جهان راه پیدا کرده است. اگر چه بسیاری نودل را یک غذای ژاپنی می‌دانند اما حقیقت این است که دستور پخت نودل توسط یک فرد چینی به نام «شو شونسی» که به دلایل سیاسی از چین به ژاپن گریخته بود به این کشور رسید و در سال ۱۹۵۸ به آمریکا راه پیدا کرد. از جمله مزیت
 
فصل پاییز در ژاپن از شهریور شروع شده و تا آبان ماه ادامه دارد . برگهای رنگارنگ که سرتاسر ژاپن را می پوشاند باعث جذب بسیاری از گردشگران به این کشور می‌شود . همچنین دراین زمان از سال ژاپن دارای فستیوال های متعددی مثل بزرگترین ایونت پخت غذا و هالووین می‌باشد .
در این مقاله شما را با بخش‌هایی از ژاپن و فعالیت هایی که می‌توانید در این فصل انجام دهید آشنا می‌کنیم .
جاذبه فستیوال (MEIJI JINGU GAIEN GINKGO 神宮外苑いちょう祭り)
بزرگترین فستیوال پاییز در ژاپن ،
بسمه تعالی
اکر واقعا از تنور امثال شینزو آبه چیزی گرم می شود چرا آبه و سایر حاکمان خیالی ژاپن نمی توانند از نوامیس خود در کشور خودشان در مقابل سربازان آمریکایی مستَقر در ژاپن دفاع کنند.ب
رای حامیان جریان اصلاحات متاسفم که برای حضور افرادی نظیر آبه که کشورشان در حد یک مستعمره ی آمریکا است چنین اظهار خوشحالی می کنند،باید در روزهای آینده ببینیم آبه با چه ماموریتی از سوی اربابان آمریکایی خود به ایران سفر کرده است؟؟؟
به قول دوستان فضای مجازی با
بازی Samurai Shodown محصولی از SNK Corporation است که در سبک اکشن و مبارزه‌ای ساخته شده و توسط Athlon Games در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.
این بازی دوازدهمین نسخه از سری Samurai Shodown به شمار می رود. در تیم سازندگان بازی، توسعه‌دهندگان عناوین  The King of Fighters XIV و SNK Heroines: Tag Team Frenzy به چشم می‌خورند.
وقایع بازی بین دو نسخه Samurai Shodown 1993 و Samurai Shodown V، در سال ۱۷۸۷ و در دوره Tenmei در ژاپن جریان دارد. کشور به دست یک شیطان بی‌رحم افتاده و آتش و ویرانی سرت
ژاپنی‌ها چرا موفق هستند؟ زمین لرزه و سونامی ترسناک ژاپن شوک بزرگی برای تمام جهان بودو شاید تا ماه‌ها اسم این کشور زیبا تداعی کننده‌ی سیل و خرابی باشد.اما در جریان آسیب‌هایی که از زمین لرزه و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی‌ها با شیوه‌های رفتاری مثبت درس‌هایی رابه همگان آموختند که بازگو نمودن ان‌ها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه‌های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین …
ادامه مطلب
در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت می توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست میبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
ما از کی داریم به ژاپن می بازیم؟
 
تیم فوتبال ایران در روز دوشنبه 8بهمن 1397 با نتیجه سه گل بر هیچ به ژاپن باخت
امّا این باخت چندان مهم نیست.
 همه مسابقات ورزشی هم بُرد دارد و هم باخت.
ممکن است در یک بازی دیگر با تغییر بازیکنان نتیجه مسابقه معکوس شود.
باخت واقعی و غیرقابل جبران ما از ژاپن از حدود 150سال پیش آغاز شد
 در زمان امیرکبیر روند اصلاحات همزمان در ایران و ژاپن آغاز شد.
 ژاپنی ها روند اصلاحات را پی گرفتند و امروز دارند بر جهان دانش و فناوری ف
نخست‌وزیر پادشاهی ژاپن چهارشنبه(۲۲ خرداد) در رأس یک هیئت عالی‌رتبه و در جریان سفری دو روزه به تهران خواهد آمد.✍️این رویداد اولین سفر نخست‌وزیر ژاپن به تهران بعد از انقلاب اسلامی است.✍️طبق گفته روزنامه های ژاپنی شینزو آبه قرار است در سفر خود به تهران که همزمان با نودمین سالگرد تاسیس روابط دیپلماتیک دو کشور انجام می شود با مقامات عالی ایران دیدار و چند بسته پیشنهادی به آنها ارائه کند.✍️اکثر تحلیل گران بین‌المللی سفر نخست‌وزیر ژاپن به
تصاویر منتشر شده از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، روایتگر سرنوشت پیامی است که به مقصد خود نرسید. آبه شینزو نخست وزیر ژاپن که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.در دقایق اولیه انتشار خبر و تصاویر این دیدار، پاکتی که در یک تصویر بر روی میز و در تصویر دیگر در کنار «آبه شینزو» قرار داشت مورد توجه ناظران قرار گرفت.
در این تصویر نامه‌ای بر روی می
کمپانی ترند میکرو (Trend Micro) در سال ۱۹۸۸ در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیوی ژاپن می باشد. ترند میکرو در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس فعالیت می کند. این شرکت محصولات امنیتی خانگی و سازمانی سازگار با ویندوز، مک، اندروید و iOS ارئه می‌دهد. همانطور که گفته شد، ترند میکرو توسط آقای استیو چانگ ژاپنی در لس آنجلس تاسیس شد. در سال ۱۹۹۲ با خرید یک شرکت تولید نرم افزار در ژاپن دفتر مرکزی خود را به آنجا
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
خرید و قیمت اسپلیت و کولر گازی اجنرال
کولر گازی اجنرال در یک کلام بهترین کولر گازی موجود بازار می باشد. کولر گازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ژاپن و با طول عمر و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند. کولر های گازی اوجنرال حتی در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند و نسب به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر هستند. کولر گازی و اسپلیت اجنرال با توجه به سابقه طولانی و درخشان در زمینه تهویه مطبوع، لقب بهترین کولر گازی را با خود
 رکورد سرعت قطار توسط قطار مغناطیسی ژاپن شکسته شد
قطار مغناطیسی
در ژاپن موفق شد رکورد سرعت را بشکند.این قطار سریع السیر با سرعت 660
کیلومتر در ساعت حرکت می کند. رکورد قبلی سرعت که در سال 2113 به ثبت رسید،
581 کیلومتر در ساعت بود. البته مسافران عادی برای سوار شدن به این قطار
بسیار سریع باید چند سالی صبر کنند. قرار است این قطار سال 2127 در مسیر
توکیو – ناگانو به بهره برداری برسد و فاصله 311 کیلومتری این دو شهر را در
41دقیقه طی کند.
شرکت
راه آهن مرکزی
در اثر صحبتای یکی از دوستانم که گفت
آلمان و ژاپن بسیار خرج می کنند تا خاطرات جنگ را از ذهن مردمشان ببرند تا بیشتر
روی تکنولوژی تمرکز کنند که حالا از کجا بحث به این حرف ها کشیده شد ، طولانی است
و از حوصله خوانندگان شاید خارج باشد لذا صرفا نتایج جستجوی اندکم را در اختیارتان قرار می دهم.
ادامه مطلب
زندگی عین  آموختن و تجربه کردن است بیایید همگی در این آموزشها و تجربه ها شریک باشیم که این شرکات فقط بیشتر در مدارس و مجالس آموزشی خواهد بود پس چه بهتر که این محیط را محیطی امن و پر از شادی کنیم که تاثیرش بیشتر خواهد بود
 
در تمام مدارس کشور ژاپن کار نظافت کلاس ها را دانش اموزان با همکاری یکدیگر انجام می دهند و این کار می تواند درس بزرگی برای همه باشد. در ژاپن دانش آموزان تا ۱۰ سالگی امتحان ندارند. آن ها تا این زمان یاد می گیرند که چگونه زندگی ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
شبکه یک بهرامپور میگوید معترضان به فقرو گرانی را طبق فرموده قرآن دست و پا قطع کنید و زجر کش کنید
شبکه تماشا سریال پخش میکند که یک قهرمان ژاپنی به نام لینچان حاضر به زجر کش شدن جنایتکاری مانند کائوچوو نیست
صدا و سیما از اسلام و قرآن تبلیغ می‌کند یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟
در حکومت نهج‌البلاغه با آبروی اهل بیت بازی میکنیم؟؟؟
تصویری که از قرآن و نهج‌البلاغه نشان میدهید زیباتراست یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟؟
یا ا
در محیط‌های شغلی در ژاپن، بازخورد مثبت یا همان "تعریف کردن از دیگران" به ندرت اتفاق می‌افتد، زیرا "عمل تحسین کردن عمومی" می‌تواند موجب شرمساری شود. این موضوع یکی از علل موفقیت شغلی ژاپنی‌ها محسوب می‌شود.
وب‌سایت فرادید: در محیط‌های شغلی در ژاپن، بازخورد مثبت یا همان "تعریف کردن از دیگران" به ندرت اتفاق می‌افتد، زیرا "عمل تحسین کردن عمومی" می‌تواند موجب شرمساری شود. اریک بارتون گزارش می‌دهد:
مردی که سر میز نشسته بود فریاد زد: «تو خفه شو!»
کِ‍فیر نوشیدنی تخمیری حاصل از شیر و دانه‌های کفیر است که سرمنشأ آن کوه‌های قفقاز در روسیه می‌باشد. دارای عطر و طعم خوشی بوده و می‌تواند همراه با عسل و سایر میوه‌ها مصرف شود. تاریخچه کِ‍فیرکفیر، نوشیدنی غیرطبیعی تخمیری حاصل از شیر است که از کوه‌های قفقاز در روسیه سرچشمه گرفته‌است. در روسیه به‌منظور معالجه یا جلوگیری از بعضی بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لحاظ درمان‌شناسی و تغذیه‌ای، سرآغاز مصرف آن در بعضی از مناطق جهان، آ
ملی‌پوش
سابق کشورمان با تاکید بر اینکه پیروزی‌های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران
نشان داد این تیم بی جهت در صدر بهترین‌های آسیا نیست گفت: دیدار با ژاپن
از فینال هم حساس‌تر است.




به گزارش
"ورزش سه"، رحمان رضایی اظهار داشت: روند نتایج تیم ملی ایران در بازی های
گذشته این نوید را می داد که ما در این بازی هم به پیروزی برسیم. حتی می
شد از قبل پیروزی با سه گل مقابل چی
سوم ماه می 1947[13 اردیبهشت 1326] روز به اجرا در آمدن اساسنامه صلح جویی
(قانون اساسی) ژاپن و روز قانون اساسی این کشور است که هر ساله یادبود آن و بخشی
از هفته طلایی و تعطیل رسمی است. این روز بازتاب مفهوم دمکراسی و حکومت ژاپن است. این
قانون پس از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم و اشغال کشور توسط نیروهای متفقین، در روز
سوم نوامبر ۱۹۴۶ به تصویب رسید و رسما در سوم می سال ۱۹۴۷ به اجرا درآمد.
اساسنامه میجی یا قانون امپراتوری (مصوب ۱۸۸۹) قانون اساسی پیشین ژاپن بود
تعداد کل دانش‌آموزان ژاپنی در سال تحصیلی جاری حدود نیم میلیون از تعداد دانش‌آموزان ایران کمتر است. 
بودجه امسال آموزش و پرورش ژاپن 165 میلیارد یورو است. 
بودجه امسال آموزش‌ و‌‌ پرورش ایران 5.2 میلیارد یورو است. 
اگر آموزش و پرورش ژاپن را انسان زنده‌ای فرض کنیم که برای شادابی و مولد بودن به 165 میلیارد یورو بودجه نیاز دارد، بودجه 5.2 میلیارد یورویی آموزش و پرورش ایران همان هزینه کفن و دفن این پدیده می‌شود. 
امسال در ایران برای هر دانش‌آموز حد
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
باشگاه چلسی برای آمادگی هر چه بیشتر خود در فصل جدید، اردوی پیش فصل خود در کشور ژاپن برپا کرده است.
این در حالی‌ست که انگولو کانته به دلیل مصدومیت اردوی این تیم را در ژاپن ترک کرده و برای درمان راهی انگلستان شده، کانته در فصل قبل در ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود که گویا پس از شرکت نمودن در این اردو در تمرینات این تیم این مصدومیت تشدید شده است.
کتاب جنگل نروژی
هاروکی موراکامی
ترجمه فاطمه عزتی سوران
هاروکی موراکامی در سال 1942 در کیوتو ژاپن به دنیا آمد.
رمان تاثیرگذار جنگل نروژی وی در سال 1987 منتشر شد.
این کتاب تنها در ژاپن ده میلیون نسخه فروش رفت،
و با چنان استقبالی رو به رو شد که موراکامی به دنبالِ
اندکی آرامش  و دوری از شهرت ناچار به ترک ژاپن شد.‌
موراکامی با آگاهی و جلب نظر خوانندگانی که علاقه ی کمتری
به رمان های سورئال دارند، جنگل نروژی را در فضایی کاملا
واقع گرایانه نوشت. در آغاز
ژانر : انیمیشن , ماجرایی , فانتزی
مدت زمان : ۱۳۴ دقیقه زبان : ژاپنی کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV انکودر : TM حجم : ۱ گیگابایت محصول : ژاپن ستارگان : Yoji Matsuda, Yuriko Ishida, Yuko Tanaka, Kaoru Kobayashi کارگردان : Hayao Miyazaki لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت های دیگر
خلاصه داستان :
شاهزاده مونونوکه نام یک فیلم انیمیشنیِ ژاپنی در سبک حماسی خیال‌پردازی ، به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی و تولید سال ۱۹۹۷ ژاپن است. شاهزاده مونونوکه در اواخر دوره ی موروماچی ژاپن همراه
⌚ست الگانس بند چرمکیفیت فوق العاده⌚موتور ژاپن⌚رنگ ثابت⌚قفل کلیپسی ضامن دار⌚تاریخ دار⌚بند چرم با کیفیت⌚مقاوم در برابر آبیک سال گارانتی رنگ و موتورارسال به تمام نقاط کشور-پرداخت درب منزل ویژه شهر یزدقیمت ویژه هر کدام : ۳۱۰/۰۰۰ تومان 
کرونا تو چین یا ژاپن با اون نظم نهادینه شده‌ی وحشتناک و احساس مسئولیت بینظیر مردمشون اونهمه تلفات داد واقعا حضور کرونا تو ایران ترسناکه
-پینادو
 
ویروسه نصف دنیا رو خورده اینا میگن دستاتو بشوری کافیه.
 
ـ پینادو
 
دردناک ترین واقعیت تلخ این روزها:(
+برگرفته از چنل آی آر
⌚ست رومانسون بند چرمکیفیت بسیار بالا و تضمینی⌚موتور ژاپن⌚رنگ ثابت⌚قفل کلیپسی⌚طرح سه موتور⌚تاریخ دار⌚بندچرم با کیفیت⌚مقاوم در برابر آبیک سال گارانتی ارسال به تمام نقاط کشور-پرداخت درب منزل ویژه شهر یزدقیمت ویژه هر کدام ۳۰۰ 
همونطور که در پست قبل قول داده بودم درباره نظام آموزشی کشورهای پیشرفته بیشتر بگم، الوعده وفا. برای شروع هم از کشور ژاپن شروع میکنم، کشوری که به نظم و وجدان کاری شهرت دارن، همینطور تسلط به تکنولوژی های روز دنیا. شما رو به خواندن این پست اکیداً توصیه میکنم...
به نظر ژاپنی‌ها همه کودکان توانایی یادگیری مطالب را دارند و تلاش، پشتکار و انضباط شخصی، موفقیت تحصیلی را تعیین می‌کند نه توانایی علمی ، در واقع به عقیده آنان مطالعات و عادت‌های رفتاری آ
بیوگرافی اعضای گروه Twice ،توایس Twice گروه ۹ نفره دخترانه کره‌ای که تحت کمپانی ” JYP ” (جی‌وای‌پی اینترتینمنت) در سال ۲۰۱۵ تشکیل شده است. اعضای این گروه از برنامه تلویزیونی ” sixteen “(سیکستین) انتخاب شدند.
 
 
گروه در October 2015 با انتشار مینی آلبوم The Story Begins (داستان آغاز می‌شود) شروع به فعالیت کرد.
 
 
دومین مینی آلبوم ” page two ” با تایتل ترک ” cheer up ” بود که برای این گروه موفقیت‌های زیادی در پی داشت. عنوان آهنگ سال را از دو جشنواره بزرگ کره Melon Music Awards
سلام باز ویومدم 
بیایید در مورد موسیقی ژاپن حرف بزنیم  
من به همون اندازه که انیمه دیدم آهنگ های ژاپنی هم گوش دادم 
از هر ژانری که فکرش رو بکنید وکالوید اوتایته جی پاپ ویژوال کی و ...
به خاطر همین فکر کردم بد نباشه که این بخش رو به بلاگ اضافه کنم و ازین به بعد هر هفته یه آهنگ ژاپنی رو بذارم و بند یا خواننده اش رو معرفی کنم 
موسیقی ژاپن خیلی گسترده اس و تو هر سبکی آرتیست های خوبی دارند وحتی سبک هایی خاص و منحصر به فرد خودشون رو هم ایجاد کردند 
به خ
کاش لغت ژاپنی «خواهر» را می‌دانستم. آن‌گاه می‌توانستم او را با یک کلام خوب همراهی کنم. بودا، خدای او، می‌گفت: «بخشیدن مال به یک انسان می‌تواند او را هفت سال سیر کند، اما یک کلام خوب می‌تواند او را هفتادوهفت سال سرشار نگه دارد.»چین و ژاپن ص ۶۹ و ۷۰
  تیم فوتبال بانوان ژاپن در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی زنان مقابل اسکاتلند به برتری رسید.

\
 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های جام جهانی فوتبال زنان که در فرانسه برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال ژاپن امروز در دومین دیدار خود موفق شد مقابل اسکاتلند با نتیجه۲ بر یک به برتری برسد.
 
سامورایی ها که در نخستین بازی خود مقابل آرژانتین به تساوی رسیده بودند امروز موفق شدند با نتی
1-ژاپن
در مدارس ابتدایی ژاپن، به دانش آموزان زبان ژاپنی (نه تنها زبان مدرن ژاپنی بلکه نسخه های باستانی و میانه)، خطاطی، شعر، حساب، مطالعات طبیعی، مطالعات اجتماعی (اخلاق، تاریخ و نزاکت)، موسیقی، هنرهای تصویری، آموزش جسمانی و خانه داری آموزش داده می شود.در دوره راهنمایی، آموزش های جدیدی مانند علوم کامپیوتر و IT، علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی به صورت ترکیبی)، اصول اولیه داشتن زندگی سالم، تاریخ، انگلیسی (به کمک افرادی که زبان
سفر به ژاپن، سفر به سرزمین شکوفه های گیلاس
سفر به کشور ژاپن، همچون سفر به دل نقاشی های رنگارنگ است. در هم آمیختن زیبایی های طبیعی ژاپن همچون درختان، رودخانه ها و دریاچه های طبیعی این کشور، با جاذبه های تاریخی و سنتی و فرهنگ غنی این مرزو بوم، این کشور را تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا کرده است. وجود شکوفه های گیلاس در فصل بهار، لذت بردن از ورزش های آبی در تابستان، طبیعت جادویی ژاپن در پاییز و امکان اسکی و ورزش های زمستانی در زمست
جاذبه های گردشگری ژاپن - قسمت 1

۱-کوه فوجی Fuji

بدون شک نقطه عطف شناخته شده کشور ژاپن،  کوه با شکوه فوجی (فوجی سان) است که بلندترین قله کوه  این کشور است با ارتفاع ۳۷۷۶ متر و قرار دارد در منطقه جنوب شرق ، این کوه به اندازه کافی بلند است که با فاصله ۱۰۰ کیلومتری از توکیو دیده شود . کوه فوجی قرن ها هست که محل توجه جشن ها و فرهنگ محلی قرار گرفته شده است و به همین دلیل  یونسکو نیز در سال ۲۰۱۳ از لحاظ فرهنگی به آن اهمیت داد و آن را در میراث جهانی ثبت کرد .
شرکت لیفت گستر آسیا با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت، در زمینۀ واردات، عرضه، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابرها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات تخصصی لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را  فراهم نماید.
بخشی از خدمات شرکت لیفت گستر آسیا:
فروش لیفتراک در برندهای مختلف از قبیل ل
 
1) آرامش
حتی یک مورد سوگواری شدید یا زدن به سروصورت دیده نشد. میزان تاثر و اندوه بطور خود بخود بالا رفته بود.
2) وقار
صفوف منظم برای آب و غذا. بدون هیچ حرف زننده یا رفتار خشن.
3) توانمندی
بعنوان نمونه معماری باورنکردنی بطوریکه ساختمانها به طرفین پیچ و تاب میخوردند ولی فرو نمی ریختند.
4) رحم و شفقت
 
 
 
ادامه مطلب
گفته می شود :ماکرون  در ژاپن با ترامپ بر سر برداشتن برخی تحریم‌ها برای آغاز مذاکره به توافق رسیده و قرار است با بسته‌ی پیشنهادی عملیاتی به تهران سفر کند. سفر مکرون به تهران  درست پس  بعد از  وساطت نخست وزیر ژاپن  است  که  با دست خالی ایران  ایران آمده بود حال باید دید آیا نظام حاضر  حاضر به پذیرفتن پیشنهاد ماکرون  خواهد بود ؟ 
رفتار و استراتژی درست در بازار منفی و مثبت,سیگنال نوسانی و میان_مدت امروز_دوشنبه بصورت vip معرفی شد 
بازدهی سهم نوس
قوانین تربیت کودک فرهنگ ژاپنبه گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت بدونیم، آن ها قانونمند و مودب هستند و رفتار دوستانه و محبت آمیزی دارند به علاوه اجازه نمی دهند احساسات شان بر آن ها غلبه کند به همین دلیل است که به ندرت در فروشگاه ها و سوپرمارکت های ژاپن کودکی را در حال گریه کردن می بینید. پدر و مادرهای ژاپنی اصول خاصی در خصوص تربیت کردن فرزندان شان دارند که بد نیست ما هم از آن ها الهام بگیریم.در ژاپن روابط مادر و فرزندی بسیار نزدیک استدر ژاپن روا
نام فیلم: سامورایی گرگ و میش – The Twilight Samurai ژانر: درام، تاریخی کارگردان: Yôji Yamada ستارگان: Hiroyuki Sanada, Rie Miyazawa, Nenji Kobayashi محصول کشور: ژاپن سال انتشار: 2002 امتیاز: 8.1 از 10 مدت زمان: 2:09:02 خلاصه داستان: فیلم سامورایی گرگ و میش به دوران فئودالی ژاپن باز می گردد. سامواریی وفاداری همسرش را از داده است و برای تامین مخارج زندگی مادر پیر و دو دخترش تلاش می کند. در این بین او با یکی از دوستان دوران کودکی خود ملاقاتی غیر منتظره دارد.
ادامه مطلب
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
دانلود
باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش.تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است
لینک 1
تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در
قارچ جان افزا
قارچ جان‌افزا، قارچ گانودرما یا قارچ ری‌شی (نام علمی: Ganoderma lucidum) قارچی یک‌ساله از تیره تابان‌پوستان (Ganodermataceae) است که طب سنتی چینی مصرف دارویی دارد.
نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است. این قارچ در طب سنتی، جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری‌های کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

















نماهنگ | هفت پاسخ قاطع رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن در دیدار روز گذشته
@Khamenei_ir
شهید راه نابودی اسرائیل
شهید محمد مهدی
علائم بیماری پارکینسون و برخی از انواع دمانس شامل بدن  لوی، توده های سمی است که در مغز شکل می گیرد و مدارهای عصبی را مختل می کند. محققان دانشگاه اوزاکا در ژاپن در حال انجام آزمایش پیشگیرانه جدید در یک مطالعه اولیه موش هستند.

ادامه مطلب
اول نوشت: چند وقت پیش ام شهراشوب و دختر بی بی عزیز برای اولین بار من رو به این چالش نامه دعوت کردند فکر کنم آخرین نفری باشم که دارم می­نویسم. از سال  98 تا الان دارم فکر میکنم که کدوم شخصیت فیلم یا کارتونی اینقدر برام مهم هست که بخوام براش نامه بنویسم؛ ولی دیدم بعضی از شخصیت ها رو دوست دارم اما نه در حدی که دلم بخواد براشون نامه بنویسم در حد همون کارتون و سرم گرم کنندگی برام مهم هستند. و هیچ تاثیری برام نداشتند. اولش تصمیم گرفتم به یکی از شخصیت ها
کنبانوا میناسان:)
امروز اتفاقی تو اینترنت به مطالبی برخوردم که خیلی ذهنم رو مشغول کرده 
کلا تو فکر رفتم که اصلا انیمه دیدن کار درستیه یا نه ؟
حتما شما هم برخوردین به این قضیه چه تو انیمه و چه تو اینترنت که اوتاکو بودن جنبه ی منفی ای داره 
هر وقت تو یه انیمه لو میره که طرف اوتاکوئه همه دید بدی نسبت بهش پیدا می کنن 
خب من همیشه برام سوال بود که چرا اینطوریه و با توجه به چیزهایی که فهمیده بودم از فرهنگ ژاپن و انیمه ها یه پست هم گذاشتم و یه چیزایی رو
یو مینّا سان^^♥
اینم رمانی که گفتم انشالا میذارمش(*^▽^*)
اسم داستان هنوز معلوم نیست همین باشه یا نه. پوستر سرسرکی هم صبح آماده کردم براش.
ممنون میشم بخونین و نظر بدین♥
گروه امنیت گرگ های سفید⚪️ 
گروه اعزامی از ژاپن به آمریکا✨
 که در مقابل باند های مافیا فعالیت می کند
ماجرای وهم انگیز مبارزه با مافیا⚙️
(برای نوشتن این داستان از منابع اطلاعاتی بسیاری استفاده شده است که تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشد) 
▪️ماجرای یک عشق همراه با جرم و جنایت
در مورد مردم ژاپن بسیار شنیده ایم. مردمی که نظم را پایه اصلی زندگی خود قرار داده اند.همچنین مردم ژاپن رتبه یک زندگی سالم را در جهان دارند. ژاپنی ها سعی می کنند در تمکام موالرد خوارکی و غذا های خود از محصولات ارگانیک استفاده کنند. مردم ژاپن در مورد آب مصرفی خود بسیار وسواس دارند. آنها حتی در پخت غذاهای خود هم از آب های تصفیه شده و قلیایی استفاده م یکنند . مثلا یک خانم خانه دارژاپنی در پخت برنج حتما از آب قلیایی استفاده می کند. در ادامه این مطلب به
 
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
 
جنگ دوم بین‌المللی از یک سپتامبر ۱۹۳۹ با حمله آلمان نازی به لهستان شروع شد و در سال ۱۹۴۵ میلادی تمام شد. این جنگ با فتح آلمان و بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی به پایان رسید. 
در یک سپتامبر ۱۹۳۹ میلادی شروع و در دوم سپتامبر ۱۹۴۵ خاتمه یافت.
برابر با ۹ شهریور ۱۳۱۸ شمسی شروع 
و ۱۱ شهریور ۱۳۲۴ خاتمه یافت.
بیش از ۷۰ میلیون نفر جان باختند. اواخر جنگ آلمان در تسخیر قرار گرفت و هیتلر خودکشی کرد ولی ژاپن
 
اگر در هنگام صحبت در مورد کار صحبت نکنید رابطه شما طولانی تر خواهد بود.
 
آب گرم زودتر از آب سرد یخ می زند.
 
دوستی هایی که به هفت سال برسد دیگر از بین نخواهد رفت.
 
انسان نمی تواند بیش از سه روز از دست کسی که دوستش دارد عصبانی باشد .
 
تلگرام  هرگز هک نمی شود مگر آنکه قربانی کاری را انجام دهد که هکر می خواهد، مثلا ارسال کد پنج رقمی.
 
پشه 27 دندان دارد.
 
اگر ساعت 7 صبح از ژاپن حرکت کنید ساعت 4:30 روز قبل آن به امریکا می رسید
 
 
ادامه مطلب
تنگو یکی از کتاب‌های جدیدش را باز کرد و شروع به خواندن نمود . کتاب در مورد فلسفه‌ی رمز و اسرار بود و جزئیات کارکرد نفرین‌ها را در جامعه‌ی ژاپن در طول قرن‌ها مورد بررسی قرار داده بود . نفرین‌ها در جوامع اولیه نقش مهمی داشتند . آنها برای اختلافات شدید و ناسازگاری‌های سیستم‌های اجتماعی ساخته شده بودند . به نظر زمان لذّت‌بخشی برای زندگی می‌رسید .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
اگر برای شما هم جالب است بدانید ژاپنی های چه می کنند که اینقدر با هوشند و نظام آموزشی شان چگونه است این نوشته را بخوانید.اول از همه بد نیست بدانید که دانش آموزان ژاپنی در صه سال نخست مدرسه رفتنشان هیچ آزمون و امتخانی ندارند و بیشتر وقتشان صرف آداب معاشرت و رفتار درست میشود.فرهنگ ژاپنی‌ها حکم می‌کند که در سیستم آموزشی ژاپن آداب معاشرت مناسب به دانش آموزان جوان مهم‌تر از صرف انرژی کلاس برای این آزمون‌های استاندارد است. باور نهفته در نظام آم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها