نتایج جستجو برای عبارت :

3 نکته در اساسنامه ثبت شرکت تعاونی

1- در شرایط کنونی اساسنامه فرم چاپی است که در سایت اینترنتی اداره ثبت
شرکت ها در اختیار موسسین شرکت است و موسسین با توجه به موضوع شرکت که در
اساسنامه نیز تعیین شده است فرم چاپی مناسب را انتخاب و پر می نمایند. 2-
طبق قانون 1392 موارد عمومی اساسنامه شرکت که در بخش کلیات مورد تدوین
قرار گرفته است بر کلیه شرکت ها از جمله شرکت تعاونی قابل اعمال است. در
اساسنامه معمولاَ نام شرکت با قید کلمه تعاونی ، هدف ، موضوع ، نوع ، حوزه
عملیات ، مدت ، مرکز اصلی عم
مرحله اول: (مرحله تشکیل و تحصیل اجازه پذیره نویسی) -1 دو نسخه طرح اعلامیه پذیره نویسی که بایستی به امضاء کلیه موسسین رسیده باشد. 2-دو نسخه اظهارنامه ی تکمیل شده 3-دو نسخه طرح اساسنامه تکمیل شده 4-تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت موسسین 5-اصل گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه (حداقل 35% از 20 % سرمایه تعهد شده)
مرحله دوم:( مرحله ایجاد و ثبت شرکت های عام سهامی) 1-دو نسخه اساسنامه که به تصویب مجمع عمومی موسس رسیده باشد 2-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسس
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
 ثبت تغییرات شرکت
در این مقاله برآنیم تا به مهم ترین نکات راجع به تغییر اساسنامه شرکت ، تغییر نشانی ، تغییر نام ، تغییر موضوع ، تغییر آدرس ، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه ، تبدیل شرکت ، تغییر تابعیت شرکت ، تغییر مدت زمان شرکت و ... بپردازیم. با ما همراه باشید. - اساسنامه شرکت قانون اساسی شرکت است و اکثریت عادی صاحبان سهام نمی توانند تغییراتی در آن بدهند و کلیه موضوعاتی که در اساسنامه شرکت ذکر می گردد بدون تصمیم مجمع عمومی فوق العاده قابل تغییر ن
اساسنامه کانون عکاسی و فیلم برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزشامل

اهداف
برنامه ها
شرح وظایف
وظایف هر یک ازکمیته ها(عکس،فیلم،انتشارات،آموزش،اداری)
نحوه انتخابات
...
را میتوانید از لینک زیر دریافت و مطالعه نمایید.

دریافتحجم: 282 کیلوبایت
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
راهنمای تغییر آدرس شرکت
جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء و یا سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت (شرکت سهامی خاص) و شرکاء (در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و همگی ذیل آن را امضا و ممهور به مهر شرکت می نمایند.
نکته: در صورتی که در بند ۳ اساسنامه اختیار
ثبت تغییرات شرکت در غرب تهران
پس از اتمام روند ثبت شرکت موسسین شرکت می بایست برای انجام هر نوع تغییرات و نیز سایر مواردی که در اساسنامه ذکر شده و به تصویب رسیده است , ابتدا رسما مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اطلاع دهند.کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیئت مدیره امکان پذیر می باشد . بدین منظور تهیه و تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده الزامی می باشند .
 برای ثبت رساندن تغییرات شرکت نیاز به تنظیم صور
به عنوان تعریفی از تصفیه می توان این گونه شرح داد که ، تصفیه اموال شامل پرداخت بدهی ها و تبدیل دارایی شرکت به وجه نقد می باشد .تصفیه قبل از تقسیم دارایی میان شرکای شرکت صورت می گیرد .زمانی که طلبکاران شرکت طلب خود را دریافت کنند ، سرمایه میان شرکا تقسیم می شود .زمانی که برای پرداخت دیون مبلغ کافی وجود نداشت باید از سهم شرکا برای پرداخت استفاده شود .
راه های تصفیه اموال شرکت
تصفیه اموال به دو صورت انجام می شود :تصفیه قراردادی و دوستانهدر صورتی ک
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
 
 امراض خاص
 
5 نوع بیماری تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌گیرند. این بیماری‌ها شامل سکته مغزی، سکته قلبی، سرطان، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی (ریه، کبد، کلیه، مغز استخوان، قلب) هستند. پوشش این بیماری‌ها بدین معناست که در صورت ابتلای بیمه‌شده به هر یک از این بیماری‌ها بعد از شروع قرارداد بیمه عمر، شرکت بیمه درصدی از سرمایه عمر را به‌صورت کمک‌هزینه درمان به بیمه‌شده می‌پردازد. در بسیاری از شرکت‌های بیمه بیماری سرطان به‌صورت جدا و تحت شرای
به شرکت هایی که تجاری هستند ولی نه در دسته ی شرکتهای سرمایه ای قرار
دارند نه در دسته ی شرکت های اشخاص ، شرکت های دولتی میگویند.این نوع شرکت ها از
نوع شرکت های تجاری هستند ولی برای اداره ، تاسیس ، انحلال و یا نظارت بر کارشان
باید قوانین خواصی را در نظر بگیرند که این قوانین از قبل پیشبینی شده اند.

بر اساس ماده ی 300 از لایحه ی قانون تجارت این گونه شرکت ها کاملا
تابع اساسنامه و قوانین خود می باشند و مواقعی که در اساسنامه ی شرکت های دولتی
چیزی قید نش
 
 
طرح‌های ویژه شرکت‌های بیمه
 
مواردی که بالاتر ذکر کردیم پوشش‌های اصلی شرکت‌های بیمه برای بیمه عمر هستند. اما باید به این نکته توجه کنید که شرکت‌های بیمه طرح‌های متنوعی ارائه می‌دهند. برای مثال بعضی از شرکت‌های بیمه در بیمه عمر خود پوشش آتش‌سوزی منزل، هزینه عمل جراحی، بیمه آخرین سال حیات و موارد دیگری را هم دارند.
در مورد مدت قرارداد و حداکثر سن بیمه‌گزار نیز در شرکت‎های مختلف شرایط متفاوتی وجود دارد. در برخی از شرکت‌ها حداکثر مد
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
شرکت ایلیا توان امین
محل ثبت :اهواز
کدثبت :49040
تاریخ ثبت :1397/7/5
 
رشته و صلاحیت مندرج در گواهینامه نایید ضلاحیت فنی پیمانکاری : مهندس کامپیوتر (نرم افزار و
سخت افزار)، شبکه ، دوربین مداربسته
موضوع فعالیت شرکت (طبق اساسنامه ):
خدمات کامپیوتری ،خدماتی ،چاپ و تکثیر ،حملو نقل، نگهبانی ، فضای سبز ,...
ارتباط با ما :
خوزستان _اهواز_کمپلو زینب شمالی خیابان بهاران پلاک 6
09351455159
elyatavanamin@gmail.com
06133785681
 
با توجه به استقبال فامیل از عضویت در صندوق مهرفامیلی و نظر به تکمیل سقف اعضاء در صندوق مهرفامیلی که منجر به عدم عضوگیری جدید شد، در نظر داشتیم با همین تعداد عضو در سال جاری و عدم عضوگیری جدید تا پایان سال کارمان را استمرار ببخشیم.
اما با توجه به درخواست های اعضاء برای افتتاح حساب برای خود و یا فرزندان و اعضاء خانواده، با شرایط ذیل امکان ثبت عضو جدید از اواسط خرداد ماه 99 فراهم خواهد شد.
افرادی که تمایل به عضویت خود یا اعضاء خانواده خود در صندو
ثبت تغییرات شرکت در چه مواردی الزامی است؟
در زمان تغییر اساسنامه
زمانی که مدت شرکت را از مقدار تعیین شده بیشتر تمدید میکنید.
هنکام انحلال شرکت (حتی اگر این انحلال به سبب اتمام انقضای مدت شرکت باشد.)
هنگامی که نام شرکت را تغییر دهید.
زمان ورود عضو جدید به شرکت یا خروج اعضا و همچنین تغییر سرمایه ی شرکت
تغییر مدیران یا مدیر شرکت
تغییرات شرکت
با گذر زمان و تغییرات لحظه ای بازار و شرایط زندگی مردم ، علایق ، خواسته ها ، نوع و جنس خدمات و یا تجارت شرکت ها تغییر میکند ، همین امور میتواند منجر به تغییر اساسنامه ، میزان سرمایه گذاری در یک شرکت ، افزایش سرمایه ، ورشکستگی ، تغییر مدیریت ، موضوع و زمینه ی فعالیت آن ، تغییر مکان و لوکیشن شرکت و ... گردد.
ادامه مطلب
ثبت شرکت از طریق جلسه معمولی متفاوت استدر انواع تصمیمات برای ثبت تغییرات سازمانی ، استفاده از مجمع عمومی عادی در مقایسه با سایر مجامع عمومی که مطابق با منشور سالانه برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل حضور سهامداران کمیدر واقع ، مجمع عمومی شرکت سهامی خاص عادی بدان معنی است که تصمیمات کلی اتخاذ شده توسط مدیران و نحوه ابلاغ و تأیید امور توسط شرکا باید در جلسه عمومی عادی برگزار شود و در این جلسه سهامداران خواهند داشت. فرصتی بر
شرکت با مسئولیت محدود : شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند
نفر برای امور تجارتی تشکیل شده وهر یک از شرکا ، بدون این که سرمایه به
سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد،  فقط تا میزان سرمایه ی خود در شرکت،
مسئول قروض و تعهدات شرکت است. در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت
محدود) قید شود .در غیر این صورت، آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی
محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از
شرکا باشد، والا شریکی که ا
شرکت های گازرسانی به شرکت هایی گفته می شود که در موضوع فعالیت شرکت ( بند 2 اساسنامه )، موارد مربوط به کار گاز قید شود. جهت ثبت این شرکت، ارائه مدرک لوله کشی گاز درجه یک و مبحث 17 ساختمان و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح الزامی است. چنانچه علاقه مند به تاسیس شرکت گازرسانی هستید و می خواهید با شرایط راه اندازی و تاسیس آن آشنا شوید این مقاله را مطالعه بفرمایید. چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
قالب های ثبتی شرکت گازرسانی
قانون ت
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
مفاهیم پایه ای بورس- قسمت سوم
در این مطلب با اصطلاحات بسته شدن یا توقف نماد،مجمع سالیانه،سود تقسیمی(DSP)،اندوخته(قانونی و عادی)،افزایش سرمایه(جایزه و آورده) آشنایی پیدا می کنید.
 
بسته شدن نماد یا توقف نمادانجام هر گونه تغییر در اساسنامه شرکت همانند محل شرکت،میزان سرمایه و سایر موارد مشابه تنها در صورتی ممکن است که نماد معاملاتی شرکت بسته شود.یعنی معامله بر روی سهام شرکت طی مدت فوق الذکرصورت نمی گیرد و بعد از انجام امور یاد شده، سهام با قیمت
یکی از مهم ترین بررسی هایی که متقاضیان ثبت انجام می دهند، تخمین هزینه
ثبت نمودن شرکت است. ثبت کردن شرکت، به عنوان یک پروسه قانونی دارای برخی
هزینه ها می باشد. هزینه ثبت شرکت، هزینه های متعددی در بردارد. هرینه هایی
مانند : هزینه تعیین و استعلام نام شرکت ( چهار هزار تومان ) ، هزینه
تنظیم اساسنامه شرکت + اوراق ثبتی ، درخواست گواهی عدم سوء پیشینه و کپی
برابر اصل مدارک ، هزینه حق الثبت (توجه به سرمایه های مختلف متغیر می
باشد.)، هزینه حق الدرج یا در
در شرکت های سهامی معمولا دفتر ثبت سهام وجود نداره همینطور شرکت ها فاقد برگه سهام هستن که این موضوع ممکنه مالکیت سهامداران رو دچار مشکل کنه چون هیچ دستگاه و ارگانی برای نظارت به این موضوع وجود نداره. تنها مستند موجود برای اثبات مالکیت سهام سهامداران لیست سهام مجامع عمومی­ است که در اداره ثبت شرکت ها موجوده و در موارد مقتضی مراجع قضایی در صورت عدم وجود دفتر سهام، لیست سهامداران را از اداره ثبت شرکت ها استعلام می گیره. ولی این لیست نمی تونه
# قابل توجه اعضاء محترم
در جلسات بعدی (خصوصاً جلسه آخر اسفند یا اوایل فروردین) چند موضوع مهم محور بحث و بررسی خواهد بود.
آمادگی جهت حضور همه اعضاء مورد تأکید است.
 
با توجه به گذشت بیش از 4 سال از راه اندازی صندوق، چند مصوبه از مصوبات صندوق برابر#اساسنامه در طول این چند سال باید به آراء عمومی گذاشته شود، که در همین رابطه افراد بالای 18 سال عضو صندوق و اعضاء اصلی و مؤسسین صندوق بایستی در این جلسه حضور داشته باشند.
بهترین زمان ممکن برای حضور همه اف
تغییر شرکت
صورتجلسه و تغییر شرکت با مسئولیت محدود
تمامی مواد اساسنامه شرکت ها و موسسه غیرتجاری قابلیت تغییر را دارا می باشند. البته باید این موضوع در نظر گرفته شود که کلیه تغییرات در شرکتها باید اصولی و مطابق قانون تجارت باشند. هر تغییری در مجمع و صورتجلسه خاصش در شرکت / موسسه می باید به تصویب و تایید سهامداران , شرکاء یا اعضای هیات مدیره برسد تا ثبت گردد. تنظیم فیزیکی صورتجلسه و ثبت سامانه ای آن در موسسه انجام میگیرد و در اداره ثبت شرکتها آگ
یک شرکت سهامداری سهامی خاص (شرکت سهامی خاص) مشارکت 2-200 نفر است. حداقل سرمایه سهم شرکت سهامی سهامی خاص 5،000،000 در تجارت است. یک شرکت سهامی خاص فقط برای هر نوع تجارت تجاری یا صنعتی ایجاد می شود و امکان فعالیت های حرفه ای وجود نخواهد داشت.یک شرکت سهامدار سهامی خاص مطابق مقررات تجاری وزارت توسعه اقتصادی می تواند متعلق به شرکای هر ملیتی باشد. یک نهاد تجاری می تواند یک شرکت سهامدار سهامی خاص را تأسیس و مالکیت کند و اصطلاح "شرکت سهامی سهامی خاص" به نام
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
اگر به رونق کسب و کار خود اهمیت می دهید باید به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. با به ثبت رساندن شرکتخود می توانید سبب ترقی کسب و کار خود شوید. چرا که پس از قانونی شدن شرکت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که  با شما همکاری کنند. این موضوع به عنوان یک اتفاق مهم در کسب و کار تلقی می شود.
اگر شما تصمیم به ثبت شرکت در فوری ترین زمان ممکن را دارید باید به تمامی مراحل آن به خوبی آشنا باشید ک
ثبت انواع موسسه  در شهر کرج
موسسه  چیست و چه خدماتی می توانند به مشتریان ارائه دهند در کشور ایران و در اداره ثبت هر شهر یا استان انواع موسسات متفاوتی بسته به نوع فعالیت اشخاص می توان ثبت نمود موضوع فعالیت  تمامی موسسات، غیر تجاری می باشد که این خود تفاوت موسسه با شرکتها را میرساند
در موضوع فعالیت شرکتها میتوان امور مربوط به تجارت و بازرگانی و واردات صادرات را به ثبت رساد بدون نیاز به مجوز خاصی  .ولی در موسسات غیر تجاری اکثر موضوعات فعالیت م
تغییر یک شرکت به چه معناست؟
یک شرکت در طول حیات حرفه‌ای خود ممکن است بارها دچار تغییرات ریز و درشت شود یا حتی شرایط حاکم بر آن به صورت ارادی یا اجباری تغییر کند تا شرکت بتواند خود را با تحولات اقتصادی داخل و خارج آن تطبیق دهد و چهارچوب حقوقی اولیه ای را که برای فعالیت اقتصادی–تجاری در نظر گرفته تغییر دهد. همه این تحولات، باعث به وجود آمدن وضعیت جدیدی در شرکت خواهد شد. در این میان اطلاع از تغییراتی که طبق قانون باید الزاماً ثبت شوند برای متصد
هشتمین نشست سحبا، سومین نشست با موضوع کرونا بود. این بار در کنار آقای دکتر ملّت به موضوع امکان طرح قضایای کرونایی در دیوان بین المللی دادگستری پرداختیم.
از حیث صلاحیت ترافعی، از میان همه مبانی صلاحیت، ماده 75 اساسنامه سازمان بهداشت جهانی محتمل تر به نظر می رسد و می توان این ماده را در پرتو ماده 34 اساسنامه دیوان بین المللی دادگستری بر اختلافات میان دولتهای عضو نیز حاکم دانست اما نقض مقررات بین المللی بهداشتی را نمیتوان نقض اساسنامه دانست، گ
 
تاسیس شرکت
شما برای تاسیس شرکت در هر نوعی که باید مدارکی را تحویل دهید تا شرکت شما به ثبت برسد. در واقع باید بدانید هر فردی که تصمیم به تاسیس شرکت می گیرد باید مدارک مورد نیاز برای تاسیس آن شرکت مورد نظر خود را ارائه دهد تا با ثبت شرکت او موافقت کنند. شرکت های تجاری با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل مدارکی را هم که باید هر یک از آنها تحویل اداره ثبت دهند با دیگر مدارک تفاوت باشد. برای اینکه با تاسیس شرکت و مدارکی که باید تحویل دهند آشنایی بی
ثبت شرکت دارای قوانین و شرایطی است که با رعایت این قوانین می توان یک شرکت را بدون نقص به ثبت رساند . اولین نوع ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است . این نوع ثبت شرکت متداول ترین ثبت شرکت می باشد که از تشکیل حداقل 2 الی چند نفر به وجود می آید که حتما یک نفر به سمت مدیر عامل و یک نفر به سمت رئیس هیئت مدیره تعیین می گردد . اگر این ثبت شرکت بالای 2 نفر مدیر داشته باشد بقیه افراد سمت عضو هیئت مدیره را به خود می گیرند . در شرکت مسئولیت محدود، سمت نائب ر
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
هتل لوکس
هتل لوکس
معرفی بهترین هتل های لوکس با امکاناتی بی نظیر شامل رستوران با غذاهای عالی و بهترین اراعه خدمات از جمله اینترنت پر سرعت با مجوز رسمی از کشور ترکیه ( استانبول ) * تلفن / 6659-986-0910
 
 
هتل لوکس
هتل لوکس برای این که تعهد و تأدیه وجه سرمایه از طرف شرکاء ثابت شود باید مدیرشرکت وقوع آن را به موجب نوشته که به دایره ثبت اسناد مرکز‌اصلی شرکت می‌سپارد وبه ثبت می‌رسد اعلام نماید و باید اسامی شرکاء را با مقداری از سرمایه که پرداختهشده با یک
مجمع شرکت چیست؟
 به گردهمآیی های سهامداران و مدیران شرکت که به منظور تصمیم گیری درباره مسائل مهم شرکت برگزار می شود مجمع گفته می شود. در شرکت های سهامی عام ، مجامع عمومی رکن تصمیم گیری هستند.
مجمع عمومی عادی سالیانه:
این مجمع سالانه یک بار و در تاریخ مشخصی برگزار می گردد که با حضور حداقل بیش از نیمی از سهامداران شرکت رسمیت پیدا می کند.
براساس قانون تجارت شرکت های سهامی موظف هستند که بعد از سال مالی حداکثر تا ۴ ماه  مجمع عمومی عادی سالیانه خود
همان طور که می دانیم ، یک شرکت خارجی جهت
فعالیت در کشور ایران باید در چارچوب مقررات ایران به فعالیت بپردازد.
شرکت های خارجی جهت فعالیت در ایران لازم است شرکت فرعی خود را همانند سایر
شرکت های تجاری داخلی موضوع ماده 20 قانون تجارت به ثبت برسانند. ماده 1
قانون ثبت شرکت ها، چنین شرکتی را ایرانی معرفی می نماید. طبق این ماده : "
هر شرکتی که در ایران تشکیل و مرکز اصلی آن در ایران باشد شرکت ایرانی
محسوب است ". البته این ماده 2 شرط را برای تابعیت ایرانی
بارکد چیست؟ تنها چیزی که باید روی آن متمرکز شویم بارکد است. اینگونه است که قرارداد کد شرکت (خدمات - فروش) فرم ها و فاکتورها را ارائه می دهد ، که نمی توانند شروع شوند. دریافت این کد برای شرکتهای فیلم الزامی است.کدگذاری در حال گرفتن است؟  بارکدهای 12 رقمی برای بهبود سیستم مالیاتی و مالیاتی فعلی ، به عنوان محتوای بارکد جدید به صورت درجه بیان می شود.  نوار کد تحقیق شرکت     کد نویسی برای شرکت مهم است.        یا یک شرکت رمزگذار برای اطمینان از طر
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
سامانه ثبت شرکت ها
سامانه ثبت شرکت ها سامانه ای می باشد که با توجه به گسترش فناوری ها و همچنین فضای وب امروزه در رابطه با ثبت شرکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و افرادی که قصد دارند شرکتی را ثبت نمایند با استفاده از سامانه ثبت شرکت ها به ثبت شرکت مورد نظر خود می‌پردازند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی سامانه ثبت شرکت ها بپردازیم پس اگر شما قصد ثبت شرکتی را دارید و می خواهید که در مورد سامانه ثبت شرکت ها اطلاعات کاملی به دست آورید می توا
مقاله در مورد شرکت پتروشیمی خوزستان
مقاله در مورد شرکت پتروشیمی خوزستان
چکیده مقاله:
شرکت پتروشیمی خوزستان در تاریخ 26/12/76 رسما تاسیس گردید .حدود خدمات این شرکت عبارتند از :احداث,راه اندازی و بهره برداری کارخانه های صنعتی به منظور تولید ,بازاریابی ,فروش ,صدور محصولات پتروشیمی :ذخیره , واردات و صادرات و تبدیل کلیه مواد پتروشیمیایی و فراورده های فرعی و مشتقات آنها وانجام کلیه فعالیت های تولیدی و صنعتی ,فنی و مهندسی و بازرگانی که بطور مستقیم یا
یه و اصول درست یک فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی درست کارکرد آن فعالیت به اداره مالیات می باشد. ثبت شرکت بصورت صحیح و با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی بوده و در توان وکلای باسابقه ثبتی می باشد. مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و …. لذا تهران ثبت با در نظر گرف
ثبت شرکت تولید صنایع چوبی :وجود چوب و فرآورده های چوبی ازگذشته اهمیت اقتصادی بسیاری داشته است. چوب محصولی است ازطبیعت که به مرور زمان اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. صنایع چوب ایران نقش مهمی را در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف برنامه توسعه ایفا می نماید، برای ایجاد کسب و کار در این زمینه شما باید در ابتدا یک شرکت دریکی از دو قالب رایج سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود به ثبت برسانید. این نکته نیز حائز اهمیت است که پیش از ثبت شرکت تولید صنایع چوبی، دریا
جهت سرگرمی و آشنائی بیشتر اعضاء از صندوق و وبلاگ ، مسابقه ی با جوایز 75/000 تومان برای چهار نفر با سوالات زیر طراحی گردید.
 
س 1 : مهترین سوال خود ، که در وبلاگ صندوق پاسخ داده نشده است.
س 2 : به نظر شما ، مهمترین مزیت خوش حسابی چیست.
س 3 :  مهلت پرداخت اقساط ، مطابق اساسنامه چیست.
س 4 : مطابق آخرین عملکرد موجود در وبلاگ ، مانده قسط سهم اول شما چیست.
س 5 : جمع میزان تسهیلات دریافتی از بانک مهر ایران ، تاکنون چه مبلغی است.
س 6 : میزان قسط سهم جهشی در دوره
معمار شهر - بسته به نوع برنامه و وضعیتی که جامعه در آن قرار دارد، برنامه ها ممکن است طبق اساسنامه یا قانون اداری صریحاً مجاز یا مورد نیاز باشند. به عنوان مثال، هر ایالتی/استانی اساسنامه، قانون و مقررات برنامه ریزی خود را دارد که یک قسمت از آن جوامع را وادار به صدور مجوز یا نیاز به تهیه یک برنامه جامع می­­ نماید که در برخی از استان یا شهرها به عنوان برنامه­ های عمومی یا اصلی آن منطقه نامیده می­شوند. مقررات و اساسنامه هر یک مشخص می­کند که چه عنا
س اول : مشخصات مسئولین صندوق و روش ارتباط با آنها
ج اول : مسئولین صندوق در دوره دوازدهم که در مجمع آدر 98 اتتخاب گردیدند با پیام خدمت تمامی اعضاء ارسال گردید که در صورت نیاز شماره این عزیزان به دوستان متقاضی با پیام ارسال خواهد شد. ضمنا فعلا سعی شده هیچ نامی (اعضاء و مسئولین) در وبلاگ بیان نشود.
س دوم : نحوه خروج از هر سهم چگونه است؟
ج دوم : جهت عدم کاهش ورودی صندوق و تحقق برنامه واریزی وام اعضاء ، مطابق مصوبه و اساسنامه، تسویه یا انصراف هر سهم ،
ارزش اسمی سهم چیست؟ ارزش اسمی سهام، در علوم مالی و مباحث حسابداری به ارزش صوری یک برگه سهم اطلاق می‌گردد. این رقم، در هنگام تأسیس و انتشار سهام، برای هر ورقه سهم عادی، تعیین شده و در اساسنامه درج می‌شود.
طبق قانون تجارت در ایران ارزش اسمی و پایه هر سهم ۱۰۰۰ریال (۱۰۰تومان) تعیین گردیده است.
برای مشخص شدن تعداد سهام یک شرکت، سرمایه کل شرکت را بر این ارزش اسمی (مبلغ ۱۰۰۰ریال) تقسیم می کنند تا تعداد سهام یک شرکت مشخص گردد.
اکثر مواقع این امکان وج
ثبت شرکت و مراحل ثبت شرکت
شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی (از 2 نفر به بالا) جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند.
در جامعه امروز خیلی ها را می بینیم تا با یکدیگر مغازه ای دارند ، شریک اند یا کاسبی را راه اندازی کرده اند و ف
موسسه چیست؟
 نهاد قانونی که قانون گذار برای انجام
امور و فعالیت های غیر تجاری تعریف کرده است را موسسه می نامندکه شامل امور و فعالیت های ادبی و علمی یا خیریه میشود.هیچ سود تجاری از موسسات غیر تجاری حاصل نمیشود و هدف از ثبتشان ارائه ی
خدمات است.  
موسسات غیر تجاری شامل دو دسته اند:
موسسات غیر انتفاعی:هدف از ثبت اینگونه موسسات تنها بدست آوردن منافع برای اعضا
نیست.این موسسات در زمینه های اجتماعی نظیر انجمن اسلامی و علمی خاص و
تخصصی و موسسه های
با سلام 
اولین مسابقه گروه کامپیوتر در روز جمعه 16 اسفند از ساعت 11 تا 13 در سایت کوئرا برگزار می‌شود.
 
نکته 1: به نفرات برتر هر پایه جایزه اهدا خواهد شد.
نکته 2: چهار از نمره مستمر ترم دوم شما رو این آزمون تشکیل خواهد داد. 
نکته 3: اگر به هر دلیلی نتوانستید در مسابقه شرکت کنید، تا شنبه 17 اسفند ساعت 18 وقت دارید به سوالات پاسخ دهید.(جهت کسب نمره مستمر)
نکته 4: مسابقه مجهز به سیستم تقلب یاب می‌باشد.
 
هزینه ثبت شرکت
هزینه ثبت شرکت :پارامتری است که موارد و موضوعات مختلفی بر روی آن تاثیرگذار است و به پارامترهای زیادی در نوع خود بستگی دارد که در هر کدام از این موضوعات و موارد می توانند تاثیرات زیادی در هزینه ثبت شرکت بگذارند. به عنوان مثال برای آنکه بخواهیم یک شرکت از نوع سهامی خاص با مسئولیت محدود ثبت کنیم حداقل سرمایه ای که به آن احتیاج داریم مبلغ یک میلیون ریال می باشد اما هر چقدر میزان سرمایه بالاتر باشد متفاوت بوده و بر روی آن تاثیر گذ
س اول : مشخصات مسئولین صندوق و روش ارتباط با آنها
ج اول : مسئولین صندوق (آشنائی با صندوق) در دوره دوازدهم که در مجمع آدر 98 اتتخاب گردیدند با پیام خدمت تمامی اعضاء ارسال گردید که در صورت نیاز شماره این عزیزان به دوستان متقاضی با پیام ارسال خواهد شد. ضمنا فعلا سعی شده هیچ نامی (اعضاء و مسئولین) در وبلاگ بیان نشود.
س دوم : نحوه خروج از هر سهم چگونه است؟
ج دوم : جهت عدم کاهش ورودی صندوق و تحقق برنامه واریزی وام اعضاء ، مطابق مصوبه و اساسنامه، تسویه
س اول : مشخصات مسئولین صندوق و روش ارتباط با آنها
ج اول : مسئولین صندوق {آشنائی با صندوق} در دوره دوازدهم که در مجمع آدر 98 اتتخاب گردیدند با پیام خدمت تمامی اعضاء ارسال گردید که در صورت نیاز شماره این عزیزان به دوستان متقاضی با پیام ارسال خواهد شد. ضمنا فعلا سعی شده هیچ نامی (اعضاء و مسئولین) در وبلاگ بیان نشود.
س دوم : نحوه خروج از هر سهم چگونه است؟
ج دوم : جهت عدم کاهش ورودی صندوق و تحقق برنامه واریزی وام اعضاء ، مطابق مصوبه و اساسنامه، تسویه
معرفی شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی خاص به شرکت گفته می شود که سرمایه به کار رفته در آن از نوع سهامی بوده و افرادی که در این شرکت به عنوان سهامدار در حال فعالیت بوده و شناخته می‌شوند، فقط در قبال مبلغی که به عنوان سهم آنها از سهام ها است مسئولیت دارند. این نوع شرکت از نوع شرکت بازرگانی و تجاری شناخته می شود، ولی در صورتی که عملیات انجام شده توسط این شرکت بازرگانی نداشته باشد آن شرکت بعد از ثبت به عنوان یکی از شرکت های تجاری شناخته می گردد.
شرکت سه
اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: DOCXتعداد صفحات: 125حجم فایل: 157قیمت: 14000 تومانبخشی از متن:اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری
تعداد صفحات : 125
فرمت : word
مناسب برای استفاده در پژوهش رشته حسابداری
فصل اول: بسط و تکامل حسابداری
1- تعاریف حسابداری: در طول سالهای متمادی تعاریف حسابداری به تدریج تکامل
یافته امروزه عمده ترین تعریف از حسابداری و به عنوان یک سیستم اطلاعاتی می شود
منحصرین تعاریفی که از حسابداری شده است عبارت
ابوالفضل کیانی بختیاری در جریان بیست و دومین معرفی همایش شرکت‌های برتر ایران گفت: ۹۴.۶ درصد صادرات ایران و ۳۷ درصد تولید ناخالص داخلی مربوط به ۱۰۰ شرکت برتر است که براساس ۳۳ شاخص از جمله میزان فروش انتخاب شده اند .
وی ادامه داد: در این میان شرکت های بورسی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، دو پالایشگاه اصفهان و بندرعباس، بانک ملت و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب پنج شرکت برتر ایران هستند . همچنین چهار شرکت از صنعت فرآورده‌های نفتی ، دو بانک‌ و چهار ش
ثبت شرکت
ثبت شرکت
شریک شدن تعدادی از افراد که برای رسیدن به هدف خاص در کنار هم جمع شده اند را می توان معنی شرکت دانست.شرکت ها دارای شخصیت حقوقی می باشند. باید ذکر کرد شرکت ها تنها زمانی که به ثبت شرکت می رسند قانون از آن ها حمایت خواهد کرد. انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارد : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت نسبی ، شرکت غیر سهامی ، شرکت سهامی شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و…در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت برای هر یک متفاوت می باشد.
ما در این مقاله
ثبت شرکت گاز رسانی با تهیه مدارک زیر امکان پذیر است:
1- تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص 2- تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص 3- ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین 4- فتوکپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین 5- فتوکپی کارت ملی  برابر اصل شده  تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین
6- در صورتیکه اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند ارائه کپی
آخرین روزنامه رسمی،شخص حقوقی و نامه م
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و تفاوت های خاص خودش را نسبت به سایر مناطق دارد . در این مقاله می خواهیم ابتدا منطقه آزاد را برای شما تعریف کنیم .
در تعریف منطقه آزاد ابتدا باید اشاره کنیم که تجارت به هر شکلی در شرایط عادی ملزم به تبعیت از برخی قوانین مانند قوانین مالیاتی می‌باشد، اما در برخی منطقه‌های حراست شده بندری یا غیر‌بندری برای تشویق فعالیت های اقتصادی، رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی،‌ تسریع روند صادرات و واردات تفاوت‌هایی در قوانین تج
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
شرکت سهامی عام
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت سهامی عام
شرکت سهامی عام (Public company) یکی از انواع شرکت‌ های سهامی است که قسمتی از سرمایهٔ آن از طریق فروش سهام به غیرمؤسسان (مردم) تأمین شود.سهام شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار داد و ستد می‌شود.
سازمان‌های بورس در برخی کشورها معمولاً شرکت‌هایی را می‌پذیرند که دارای
سرمایه و اعتبار بسیار قوی باشند. مؤسسان این گونه شرکت‌ها قسمتی از سرمایه
شرکت را از طریق فروش سهام به عموم مردم تأمین می‌کند. در این
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است 
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است 
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است 
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
 
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش
 
فصل اول : کلیات
 
ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی
 
تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.
 
ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :
 
موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  
ادامه مطلب
ثبت تغییرات شرکت ها

ثبت تغییرات شرکت ها
ثبت تغییرات شرکت ثبت شرکت در کرج منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،تمامی تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از افزایش یا کاهش سرمایه شرکت، تغییر موضوع شرکت، تبدیل سهام شرکت به بانام و بی نام، انتخاب یا تمدید بازرسین، تغییر حق امضا شرکت، تغییر آدرس شرکت، تغییر یا تمدید هیئت مد
قوانین و مقررات ثبت شرکت خارجی در ایران
به منظور ثبت شرکت خارجی یا ثبت شعبه خارجی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شرکت متقاضی باید ابتدا دارای یک شرکت اصلی یا مادر در کشور خود باشد. در واقع ارائه مستندات شرکت مادر و متقاضیان موسس ثبت شعبه در ایران نشان دهنده اعتبار شرکت می باشد. به منظور اطمینان از این موضوع باید مدارک معتبری توسط مراجع ذی صلاح از کشور متقاضی ارائه شود و سپس باید این مدارک توسط کنسولگری ایران در کشور متقاضی تایید شود.
 
ث
الف) در موقع تاسیس، سرمایه شرکت های شرکت سهامی خاص نباید از یک میلیون ریال کمتر باشد. سهامداران، باید کلیه سهام شرکت را تعهد نموده و گواهی بانک مبنی بر تادیه قسمت نقدی آن که نباید کمتر از سی و پنج درصد کل سرمایه باشد را به مرجع مربوطه تسلیم نمایند. استفاده از وجوه تادیه شده به نام شرکت شرکت سهامی در شرف تاسیس ممکن نیست مگر پس از به ثبت رساندن شرکت یا عدم ثبت شرکت پس از مهلت مقرر . ب) شرکت های سهامی خاص، نمی توانند سهام خود را برای پذیره نویسی یا
شرکت خدماتی به انگلیسی service company می شود.
شرکت های خدماتی در واقع به شرکتهایی گفته می شود که در اساسنامه آنها موضوع ارائه خدمات اشاره شده است.
همانگونه که از نام این شرکت ها مشخص است موضوع اصلی فعالیت شرکت های خدماتی ارائه خدمت یا سرویس به دیگران می باشد.
تعریف سرویس یا خدمات توسط شرکت خدماتی
تعریف سرویس یا خدمات به شرح زیر می باشد.
۱- به هر نوع کار یا فعالیتی که به صورت محسوس نباشد
۲-  مالکیت در آن وجود نداشته باشد
۳- از یک شخص یا سازمان به شخص یا
1- مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پرنمودن فرم های مورد نظر.2- سپس نام شرکت را در فرم نام و مشخصات شخص حقوقی به ترتیب اولویت، ۵ نام انتخاب نمایید تا از بین آن ها یکی تأیید شود.3- در مرحله بعد، موضوع و مدت فعالیت خود ، نشانی شرکت و میزان سرمایه شرکت قید شود.4- در این مرحله باید سمت و نام شرکاء و سهام هر یک از آن ها را مشخص نمایید، هم چنین اگر شرکت شما دارای شعبه می باشد باید مشخصات و آدرس شعبات خود را ذکر کنید.5- پس از
شرح مراحل راه اندازی آنلاین ثبت شرکت در پرتغال در زیر آورده شده است:نام شرکت را انتخاب کنیددو گزینه برای انتخاب نام شرکت وجود دارد:(i) انتخاب و رزرو یک نام از لیست نامهای موجود به صورت آنلاین (لیستی از نامهای پیشنهادی ثبت ملی شرکتها که قبلاً دارای شماره شناسایی شرکت می باشند) که با شماره مالیات دهنده آن نیز مطابقت دارد (NIPC) و شماره تأمین اجتماعی که پس از اختلاط صادر می شود)؛(ب) انتخاب نام از طریق ثبت نام قبلی برای صدور گواهی تأیید نام که قبلاً د
ثبت شرکت چیست؟
از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انباز گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است.
از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع ۲ یا چند نفر که به صورت شریک , سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت م
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
خیلی وقت بود حافظ نخونده بودم  دیشب از سر بیکاری از توی گوشی این فال حافظای اینترنتی رو آوردم  همینجوری الکی به نیت یه شعر خوشکل!!!! فال گرفتم:)) 
این بیت بس نکته غیر حسن خیلی چشمم رو گرفت به این فکر میکنم که این نکته های غیر از حسن مد نظر حافظ چه نکته هایی بوده ؟؟چرا شفاف سازی نکرده
 
 
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت : برای ثبت شرکت به اولین چیزی که نیاز داری و باید آن را فراهم کنید دو یا سه نفر شریک می باشد، که به این افراد سهامدار، شریک و یا موسس نیز می گویند.
این دسته از افراد برای ثبت شرکت باید کنار یکدیگر جمع شوند و در مورد اینکه چگونه شرکت خود را به ثبت برسانند تصمیم گیری نمایند. آنها اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که نوع شرکت خود را مشخص کنند و سپس قرار دادی بر این مبنا که سود شرکت را میان خود
 
 
ثبت تغییرات شرکت
مسلماً هر نوع شرکتی بعد از ثبت شرکت به ایجاد تغییراتی در شرکت نیاز پیدا خواهد کرد که قانون تجارت این امکان را به انواع شرکت ها داده است تا بتوانند در رابطه با هر آنچه که به شرکت ها و ادامه فعالیتشان مربوط میشود با تنظیم صورتجلسات خاصی این تغییرات را اعمال و ثبت نمایند.
 
انواع ثبت تغییرات در شرکت
افزایش یا کاهش سرمایه
تغییر سمت و اعضاء هیئت مدیره
انحلال شرکت
تاسیس یا انحلال شعبه
تغییر نام شرکت
تغییر آدرس و محل دفتر مرکزی
صلاحات اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران با هدف تقویت این نهاد فنی و تخصصی صورت گرفته و هدف نهایی ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت بیمه است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه در حوادث گوناگون نظیر سیل اخیر توان بالا و ظرفیت مثال زدنی خود را نشان داده و پرداخت بیش از یکصد و چهل و دومیلیارد تومان خسارت به زیان
نحوه ثبت یک شرکت
 
شرکت از هنگامی به وجود می آید که دو یا چند نفر قصد به وجود آوردن آن را داشته باشند بنابراین قصد و نیت ایشان ملاک تشکیل است ولی از نظر مقررات و ضوابط اداری طی نمودن مرحله هایی چند جهت تأسیس یک شرکت یا مؤسسه ضروری است تا این شرکت بر روی کاغذ نوشته شود و در دفاتر اداره ثبت شرکت‌ها ثبت گردد.
 
ماده 20 قانون تجارت انواع شرکت‌های تجاری را به هفت قسم تقسیم می‌کند:
1-شرکت‌های سهامی
2-شرکت با مسئولیت محدود
3-تضامنی
4-مختلط سهامی
5-مختلط
مراحل ثبت شرکت طراحی سایت
با توجه به تاثیری که تکنولوژی بر روی زندگی ما گذاشته است این هر روزه بر تعداد شرکت های طراحی سایت افزوده شده است که همین سبب شده تا در این مطلب به تمام جزئیات برای تاسیس یک شرکت طراحی سایت بپردازیم.
اگر شما هم از علاقه مندان به راه اندازی یک شرکت طراحی سایت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را از دست ندهید.
یکی از رایج ترین نوع شرکت، تاسیس یک شرکت طراحی سایت با مسئولیت محدود است که بر اساس قانون تجارت این نوع
⛽️ چند نکته از اطلاعیه شرکت ملی پخش:
سهمیه کسانی که کارت سوخت ندارند محفوظ است
قیمت سی‌ان‌جی تغییری نمی‌کند
سهمیه بنزین در کارت‌ها تا ۶ ماه قابل ذخیره است
خودروهای دولتی سهمیه نمی‌گیرند
تاکسی‌های اینترنتی به شرط قیمت‌گذاری بر طبق ضوابط وزارت کشور اعتبار معادل سهمیه دریافت می‌کنند
نکات مهم پرداخت جدید یارانه‌ها:
حداکثر تا ۵ نفر از هر خانوار مشمول یارانه می‌شوند
یارانه جدید برای هر خانواده حداقل ۵۵ هزار و حداکثر ۲۰۵ هزار تومان است
ج
مراحل ثبت شرکت
بازمروری بر مراحل ثبت شرکت
به قرارداد تجاری که میان افراد حقیقی و حقوقی منعقد شده و سبب عمل به قوانین در یک چارچوب معین می‌شود، ثبت شرکت می‌گویند. در قانون تجارت نیز بر اهمیت ثبت شرکت‌ها تاکید شده است زیرا در غیر این صورت شرکت مذکور رسمیت نخواهد یافت. از سویی دیگر عدم ثبت شرکت منع قانونی دارد و به موجب قانون تجارت پیگرد قانونی نیز خواهد داشت. ارتقاء اعتبار شرکت از سوی مشتریان و در نتیجه افزایش تمایل آن‌ها به سرمایه گذاری نی
به‌طور کلی در قانون تجارت هفت گونه شرکت تجاری وجود دارد :
۱- شرکت سهامی (شامل شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص)
۲- شرکت با مسئولیت محدود
۳- شرکت تضامنی
۴- شرکت مختلط غیر سهامی
۵- شرکت مختلط سهامی
۶- شرکت نسبی
۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
 
ترجمه انگلیسی اساسنامه آلمانینوشته شده در 3 آگوست 201881. بسیاری از اساسنامه های آلمانی به انگلیسی ترجمه شده اند و حتی بصورت آنلاین در دسترس هستند. در واقع ، من به سختی اکنون به مجموعه ترجمه های منتشر شده خود نگاه می کنم. برخی از ترجمه های آنلاین "رسمی" هستند و توسط وزارت دادگستری فدرال آلمان در فهرست آنها فهرست شده است . آنها با اختصار آلمانی خود ذکر شده اند و جزئیات مربوط به مترجمان ارائه شده است.
ترجمه این مطالب به زبان های غیر از آلمانی فقط به
شستا در مقام بازوی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دو سال اخیر تاکید دارد سیاست واگذاری بنگاه‌ها را در پیش‌رو دارد و البته در یک سال اخیر نیز تاکنون دو لیست واگذاری را اعلام کرده است. در تازه‌ترین لیست واگذاری‌ها این شرکت اقدام به انتشار لیست واگذاری 41 شرکت زیرمجموعه خود است که از این تعداد 15 شرکت بورسی به چشم میآید. البته نکته حائز اهمیت آن است که این لیست نسبت به لیست قبلی که توسط شرک
ادامه مطلب
نکته جالبی که به ذهنم رسید مربوط به کم بودن یا زیاد بودن ریسک پذیری است. همیشه با  این نکته مواجه می شدم که ریسک پذیری ام شاید پایینه و آدم ریسک پذیری نیستم. 
به این نکته رسیدم که ریسک پذیر نبودن من منشا می گیره از دو نکته دیگه:
1- میزان مثبت دیدن و منفی دیدن هر موضوع و اتفاق(بدبینی و خوش بینی)
2- میزان اعتماد به نفس من و خودباوری:)
ازون طریق شاید بشه که ریسک پذیری رو هم درست کرد.
ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت­ سهامی خاص ، شرکت ­های تجاری هستند که سرمایه آنها به سهام تقسیم
می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط اعضای آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران
در قبال شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. لازم به ذکر است
که مبلغ اسمی سهام­ ها با هم برابر است.
به منظور ثبت شرکت سهامی خاص( ثبت شرکت در کرج )،
حضور حداقل ۲ عضو به عنوان هیئت مدیره، حداقل ۱ عضو به عنوان سهامدار و
حداقل ۲ عضو به عنوان بازرس (یکی
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
سوم ماه می 1947[13 اردیبهشت 1326] روز به اجرا در آمدن اساسنامه صلح جویی
(قانون اساسی) ژاپن و روز قانون اساسی این کشور است که هر ساله یادبود آن و بخشی
از هفته طلایی و تعطیل رسمی است. این روز بازتاب مفهوم دمکراسی و حکومت ژاپن است. این
قانون پس از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم و اشغال کشور توسط نیروهای متفقین، در روز
سوم نوامبر ۱۹۴۶ به تصویب رسید و رسما در سوم می سال ۱۹۴۷ به اجرا درآمد.
اساسنامه میجی یا قانون امپراتوری (مصوب ۱۸۸۹) قانون اساسی پیشین ژاپن بود
اخذ جواز تاسیس
برای راه اندازی و تاسیس یک واحد صنعتی بایستی جواز تاسیس را اخذ نمایید ,برای اخذ جواز تاسیس باید به
وزارت صنایع و معدن مراجعه شود , به عبارتی دیگر قبل از تاسیس واحد تولیدی,صنعتی باید برای اخذ جواز تاسیس اقدام نمایید.برای اخذ جواز تاسیس باید شرایطی را دارا باشید تا بتوانید جواز تاسیس را اخذ نمایید.
اشخاص حقیقی و حقوقی برای احداث واحدهای صنعتی  باید اقدام به اخذ جواز تاسیس نمایند از همین رو در اولین مرحله باید شرایط اخذ جواز تاسی
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
فرآیند ثبت شرکت تکه دوزی 
اولین نکته در راه اندازی یک شرکت ، این است که باید یک شریک تجاری خوب پیدا کنید . ثبت کردن شرکت تک نفره طبق قانون مجاز نیست و حداقل تعداد شریک لازم برای تشکیل شرکت ، 2 شخص می باشد. البته ، استفاده از پدیده شرکت تجاری متضمن مزایایی است که مسلماَ فعالیت فردی دربرندارد . مزایایی چون فراهم شدن سرمایه بیشتر و تجمع تخصص هایی گوناگون برای دستیابی به هدفی واحد . از سویی دیگر، در شرکت تجاری همه مسئولیت ها به عهده یک نفر نخواهد بو
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.
در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.
گام اول: نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار
اولین مرحله‌ای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طر
تغییرات شرکت
جهت
هر نوع تغییری در شرکت می بایست صورتجلسه ای تنظیم شود که تغییرات مورد
نظر را در خود مشخص کند و بدون هیچ گونه اشتباه ٫ کم و کاستی برای اداره
ثبت شرکت ها ارسال شود. بعد از تائید اداره ثبت شرکت ها تصمیم مورد نظر در
روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار جهت اطلاع رسانی افراد حقیقی و حقوقی
اعلام می گردد.
مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد به شرح زیر می باشد : 
معافیت های مالیاتی ۲۰ ساله برای هر نوع فعالیت اقتصادی.
ورود اتباع خارجی بدون
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
نکته اول: همه مواد هنگام پخت کیک بایستی به دمای محیط باشد بخصوص کره وگرنه موقع همزدن به تیغه همزن گیر می کنه
نکته دوم: آرد را با بکینک پودر مخلوط و حتما سه بار الک کنید.
نکته سوم: در کیک های کره ای حتما کره و شکر را 5 دقیقه خوب بزنید تا کرم بشه به پوکی کیک شما کمک می کنه
نکته چهارم: در کیک های اسفنجی سفیده را تا حدی بزنید که سفت بشه ولی آب نیندازد وگرنه کیک خوب نمی شه
نکته پنجم: مواد کیک اسفنجی را بعد از آماده شدن بلافاصله توی فر بزارید.
نکته ششم: در
بسم الله الرحمن الرحیم
پیرو مباحث عنوان شده در جلسات قبلی خانواده و نیز در راستای ارتقای کیفیت برنامه های جلسه خانوادگی چه از نظر اجرایی و چه از نظر فرهنگی و محتوایی و همچنین جلب مشارکت همه ی اعضای فامیل جلسه ای در روز یکشنبه تاریخ 24/9/98 با حضور تعدادی از اعضاء تشکیل شد. با توجه به اینکه قرار بود شرکت کنندگان نظر اعضای خانواده خود را نیز به این محفل انتقال دهند مباحث متعدد، متنوع، زیبا و اثرگداری توسط شرکت کنندگان بیان شد، از جمله ی نظرات تشک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها