نتایج جستجو برای عبارت :

اقامت از طریق ازدواج در آلمان

 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
 
ویزای جستجوی کار آلمان
ویزای جستجوی کار آلمان یا Job seeker یک مجوز اقامت است که به شما اجازه می دهد تا در شش ماه اقامت به دنبال یک شغل باشید. اگر در پایان شش ماه کارفرما پیدا کردید، به شما ویزای کاری آلمان یا اجازه کار در آلمان اعطا می شود و شما مجاز به کار و زندگی در آنجا خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که داشتن ویزای جستجوی کار آلمان به شما این اجازه را نمی دهد تا بلافاصله در آلمان شروع به کار کنید .این فقط به این معنی است که شما می توانید از کش
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
اقامت از طریق ازدواج در آلمان


بنا به قوانین کشور آلمان هر شخصی که همسر یک شخص آلمانی شود میتواند
ویزای کشور آلمان و سپس تابعیت آلمان را کسب کند و میتواند مقیم آلمان شود . در واقع
ازدواج هم یکی دیگر از روش هایی میبباشد که شخص میتواند تابعیت آلمانی کسب کند .
گرفتن اقامت از طریق ازدواج با یکی از اتباع آلمانی قبلاً بسیار آسان تر بود ولی
هم اکنون این مسئله کمی مشکلتر شده است ؛ بدین معنی که
دو نفری که با هم ازدواج میکنند باید حقیقی بودن قصد ازدواج و
 
 
بلوکارت آلمان
بلوکارت آلمان یک نوع ویزای کار می باشد که قابل تمدید در کشور آلمان است و این امکان را دارد که اقامت موقت کشور آلمان را به اقامت دایم تبدیل نماید. در ۱ اوت سال ۲۰۱۲ سیستم کارت آبی اتحادیه اروپا در کشور آلمان آغاز شد. اگر فردی که ویزای جستجوی کار ۶ ماهه کشور آلمان را دریافت می کند بتواند در کشور آلمان کاری متناسب را پیدا نماید ویزای فرد به مدت ۶ ماه دیگر هم تمدید می شود و پس از آن فرد می تواند بلوکارت آلمان را شخصی که را هم دریا
آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان کشوری است که در قاره اروپا واقع شده و پایتخت آن شهر برلین می باشد. کشور آلمان که اکنون به عنوان صنعتی ترین کشور قاره اروپا شناخته می شود، به دلیل داشتن بازار کار مناسب، دانشگاه های معتبر، رشد اقتصادی بالا، وضعیت مناسب زندگی و…افراد بسیاری تصمیم می گیرند تا به این کشور مهاجرت کنند و زندگی در آلمان را انتخاب می کنند. کشور آلمان اکنون به عنوان ثروتمندترین کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین از بنیانگذاران اتح
اقامت انگلستان از طریق ازدواج ، آیا می توان از طریق ازدواج یک شهروند انگلیسی شد؟ آیا در صورتی که با یک شهروند اهل انگلستان ازدواج کنیم می توانیم پاسپورت کشور انگلستان را داشته باشیم؟ آیا اگر با یک شهروند کشور انگلستان ازدواج کنیم می توانیم در کشور انگلستان زندگی کنیم؟ اخذ ویزای همسر و ازدواج چه مدت زمان می برد؟ در صورتی که بچه در انگلستان متولد شود آیا می تواند پاسپورت کشور  انگلستان را دریافت کند؟ آیا با داشتن ویزای توریستی  انگلستا
۱۰ کشور ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ :
.
۱- #آمریکا با ۶۰.۷ تریلیون دلار
۲- #چین با ۲۳.۶ تریلیون دلار
۳- #ژاپن با ۱۹.۱ تریلیون دلار
۴- #انگلیس با ۹.۱ تریلیون دلار
۵- #آلمان با ۸.۸ تریلیون دلار
۶- #هند با ۸.۱ تریلیون دلار
۷- #استرالیا با ۶ تریلیون دلار
۸- #کانادا با ۶ تریلیون دلار
۹- #فرانسه با ۵.۹ تریلیون دلار
۱۰- #ایتالیا با ۳.۸ تریلیون دلار
.
خدمات ویزا و اقامت ما:
ویزای شینگن (آلمان، ایتالیا، یونان و اسپانیا)
ویزای کانادا، استرالیا و انگلیس
اقامت اروپا و کان
کشور آلمان قطب صنعتی و اقتصادی اروپا می باشد که از ویژگی های قابل توجه آن می توان به تحصیل رایگان در آلمان اشاره نمود. این شرایط به دلیل نیاز به نیروی کار خبره در این کشور صنعتی از سوی دولت آلمان ارائه می شود و به فارغ التحصیلان از دانشگاه های آلمان این فرصت داده می شود تا پس از تحصیل بتوانند کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را یافته و اقامت کشور آلمان را دریافت نمایند.
تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی و بخصوص دانشجویان ایرانی بسیار محبوب
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
اقامت اوکراین
روش های متعددی جهت اخذ اقامت اوکراین وجود دارد. اقامت دائم اوکراین ( اقامت دائم اوکراین  از طریق ازدواج – حضانت – سرمایه گذاری ) و هم اقامت بصورت موقت امکان پذیر می باشد.
موسسات مختلفی وجود دارند که در این رابطه ادعای مشاوره های تخصصی و کمک به شما را دارند.
بهتر است پیش از اقدام به سپردن امور اقامت خود به هر موسسه ای از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ما شما را در این راه یاری می رسانیم و همواره در کنار شما خواهیم بود تا
 
 
کار در آلمان
کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می
 
تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان منجر به ادامه زندگی در یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا می‌شود. شما پس از اتمام تحصیلات خود، ۱۸ ماه وقت دارید که در آلمان کار پیدا کنید و ۳ سال پس از کار در آلمان، اقامت دائم خود را از این کشور دریافت خواهید کرد. 
تحصیل در آلمان را می‌توان یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مقاصد برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به اروپا معرفی کرد. این کشور یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. کشور آلمان با فراهم کردن امکان تحص
ویزای تحصیلی کشور آلمان، در واقع اجازه اقامت از کشور آلمان برای دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه معتبر می باشد. با این نوع ویزا برای دانشجو نیازی به دریافت ویزای مجدد و یا تائید شهروندی برای تردد به کشور آلمان نخواهد بود.ویزایی که دانشجو از سفارت آلمان دریافت خواهد کرد ویزای نوع D بوده و داوطلب تا 3 ماه از شروع ویزا فرصت انجام کارهای مربوط به ثبت نام دانشگاه (یا کلاس زبان)، معرفی به اداره شهرداری، افتتاح حساب بانکی و دیگر کارهای لازم برای دریا
برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
ازدواج یکی از راه های قانونی مهاجرت واخذ اقامت وتابعیت آلمان
وبسیاری ازکشورهای دنیااست .  براساس
قوانین واصل حقوق بین الملل خصوصی تابعیت از طریق پیوند زن و مرد با یکدیگر قابل
انتقال است.بنا براصل قانون اساسی دربخش تابعیت چنانچه مردی غیرایرانی بازنی
تابعیت ایرانی ازدواج نماید تابعیت ایرانی زن به مرد منتقل نمی شود وهمسر وی
تابعیت قبلی خود راخواهد داشت . ازدواج در
آلمان در دو شکل وجود دارد یکی ازدواج به صورت د
مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
ازدواج یکی از راه های قانونی مهاجرت واخذ اقامت وتابعیت آلمان
وبسیاری ازکشورهای دنیااست .  براساس
قوانین واصل حقوق بین الملل خصوصی تابعیت از طریق پیوند زن و مرد با یکدیگر قابل
انتقال است.بنا براصل قانون اساسی دربخش تابعیت چنانچه مردی غیرایرانی بازنی
تابعیت ایرانی ازدواج نماید تابعیت ایرانی زن به مرد منتقل نمی شود وهمسر وی
تابعیت قبلی خود راخواهد داشت . ازدواج در
آلمان در دو شکل وجود دارد یکی ازدواج به صورت د
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
در این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.
 
ادامه مطلب
ازدواج صوری و پیامدهای آن
ازدواج صوری و پیامد های آن :همه ی ما تا به حال لغت طلاق صوری و یا خواستگار صوری را شنیده ایم و تا حدودی با آنها و علت وقوع آنها آشنایی داریم.
اما الان می خواهیم به مبحثی به نام ازدواج صوری بپردازیم که به تازگی در حال رشد است و هروز آمار آن رو به بالا می رود.
ازدواج صوری اگر تا چند وقت پیش اتفاق می افتاد همه می گفتن طرف برای خروج از کشور و گرفتن اقامت دائم کشوری دیگر این کار را کرده است.
در حال حاضر فاجعه ای که با آن مواجه ه
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
خوب در راستای اینکه دیگه با یک روش جلو نمیرم که باز مشکلی برای پیش نیاد
رفتم برای اماده کردن مدارک ویزای جستجوی آلمان
مدارک مورد نیاز
1 .فرم درخواست برای اقامت بلند مدت که می توانید فرم از لینک زیر دانلود کنید
این فرم باید تکمیل بشه و امضا بشه2. عکس گذرنامه ای3. مدرک تحصیلی ایران (مهر مترجم، مهر دادگستری، مهر امور خارجه)4. تایید مدرک تحصیلی ایران (در صورت نیاز)5. رزرو هتل برای تایم اولیه اقامت یا دعوتنامه از دوستان6. مدرک زبان انگیسی یا آلمانی (در
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
شرایط و هزینه های تحصیل در آلمان
آلمان، یکی از کشورهای قدرتمند و ثروتمند اروپایی است که همواره به عنوان مقصدی امن برای مهاجرت به شمار می رود. دانشگاههای آلمان جزء برترین دانشگاههای جهان از لحاظ سطح علمی و مدرک دانشگاهی هستند و فارغ التحصیلان دانشگاههای آلمان، به راحتی می توانند وارد بازار کار اروپا و جهان شوند. یکی از مهمترین مزایای تحصیل در خارج و در کشوری مانند آلمان، اخذ اقامت دائم و حق شهروندی آلمان است. معمولاً، رسیدن به اقامت دائم کش
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
 
هزینه تحصیل در آلمان
آلمان به عنوان پر طرفدارترین مقصد برای افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های خوب دنیا هستند شناخته شده که بزرگترین عامل آن رایگان بودن تحصیل در آلمان می باشد. البته دانشگاه های کشور آلمان به دو دسته ی دولتی و خصوصی تقسیم  می شوند. میزان شهریه دانشگاه در آلمان بسته به دانشگاه متفاوت است و در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

ادامه مطلب
روزنامه بیلد آلمان اعلام کرده است که تسلا بنا دارد سالانه ۵۰۰ هزار
دستگاه از محصولات برقی خود را در کارخانه آلمان بسازد. کارخانه جدید
گیگافکتوری در نزدیکی شهر برلین ساخته می‌شود. براساس این گزارش، تسلا قرار
است با این کارخانه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در آلمان ایجاد کند. به‌علاوه ساخت
کارخانه مذکور در سال ۲۰۲۰ کلید می‌خورد.
ادامه مطلب
ترکیه اوروسیایی است که در سالهای گذشته جز توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی بوده و پیشرفت چشم گیری در زمینه های گوناگون به خصوص اقتصادی داشته است . همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور بیفتند !  روش های اخذ اقامت ترکیه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند حائز اهمیت می باشد. این روش های گوناگون شرایط مختلفی را پیش پای متقاضیان قرار می دهند.
همراه سفرمی سامانه آنلاین بلیط هواپیما چارتر
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقام
 یکی از سیستم‌های آلمان که ناکارآمدی آن تقریبا شهرت بدی دارد، سیستم بازیافت پیچیده آلمان و دیدگاه نامناسب این کشور در مورد آن است؛ چرا که زباله‌های بازیافت نشدنی آلمان اغلب سوزانده می‌شوند و این مسأله سبب ایجاد گازهای زائد بیشتری می‌گردد. از این رو گروه‌های زیست‌محیطی خواستار بهینه‌سازی بیشتر این سیستم به منظور افزایش بهره‌وری انرژی هستند. البته باید گفت که به کارگیری مصرانه و جدی مدیریت بازیافت یکی از مهم‌ترین بخش‌های تغییر و تح
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
ویزای آلمان
آلمان یکی از کشورهای عضو شینگن است که سفر به آن نیازمند اخذ ویزای شینگن آلمان است. چنانچه قصد دارید برای مدت زمانی کمتر از ۳ ماه در آلمان اقامت داشته باشید و هدفتان از سفر، توریستی، دیدار خانواده و ... باشد باید برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. آلمان یکی از کشورهای حوزه شینگن است که از سال ۱۹۹۵ به پیمان‎نامه کشورهای عضو شینگن پیوسته است و ویزای شینگن آلمان برای اقامت موقت در این کشور صادر می‎شود.
در ایران به منظور تسهیل در روند
نظر مشتریان عزیز گلوبال کادرو درباره ثبت ازدواج در ترکیه
مشتریان عزیز ما یکی از کشور آلمان و دیگری از ایران به ترکیه آماده اند برای ثبت ازدواجشان.
ثبت ازدواج در ترکیه واقعا دارای پیچیدگی های زیادی می باشد. مخصوصا بحث زبان ترکی که یکی از مشکلات اساسی ما برای ازدواج در ترکیه بود. البته ما تصمیم داشتیم خودمون اقدام کنیم برای ازدواج . از چند سایت هم تحقیقات کردیم ولی در آخر فهمیدیم که خیلی از مدارک اصلا لازم نبود برای ازدواج. در آخر تصمیم گرفتیم
کار در آلمان
آلمان
یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار مناسب مورد
توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت مهاجرت به آلمان
از طریق کار قرار می گیرد. جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار راه های متعددی وجود دارند که به بررسی آنها می پردازیم :
 

 
پس از اتمام تحصیلات در این کشور مشغول به کار شوید
در
این مورد شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار  می تواند قبل از اتمام
دوره ی تحصیلی و ابطال ویزای تحصیلی اش، شغل کا
اقامت دائم پرتغال
پرتغال به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته اتحادیه اروپا و عضو توافقنامه شینگن، در سال های اخیر کانون توجهات زیادی برای اخذاقامت اروپا بوده است. راه های زیادی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد. اما شاید راحت ترین و بهترین روش و البته تضمینی ترین روش برای دریافت اقامت دائم پرتغال روش اقامت طلایی پرتغال باشد.
برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید افراد در پرتغال اقدام به سرمایه گذاری بکنند. این سرمایه گذاری می تواند
توافق درباره قانون جدید مهاجرت درآلمان که
توسط دولت ائتلافی آلمان اعلام شد بر اساس «مدل کِبِک» است و هدف از آن
جلوگیری از اقامت مهاجران غیرماهر است.


پس از سال‌ها بحث در آلمان، طی قرارداد ائتلاف دولتی میان احزاب مسیحی و
حزب سوسیال دموکرات این کشور به نظر می‌رسد که قانونی برای مهاجرت به این
کشور در حال آماده شدن است. روزنامه‌ی آلمانی “هندلزبلات” گزارش می‌دهد که
سندی از سوی وزیران درباره‌ی رئوس اصلی این قانون آماده و با موافقت وزیران
کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می‌باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می‌باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین،
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:
آلمان کمک میکرد؛ موادّ شیمیایی میداد. میدانید در موارد زیادی لشکر صدّام کار شیمیایی کردند. ما چقدر جانباز شیمیایی داریم، چقدر از آنها از دنیا رفتند! موادّش را آلمان به اینها میداد. آلمان موادّ شیمیایی در اختیار اینها میگذاشت که اینها بمب شیمیایی درست کنند. حتّی گاهی شاید بمب شیمیایی هم بهشان میداد.
۱۳۹۷/۷/۲۶
در دیدار نخبیان جوان علمی
مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی آلمان
اولین قدم برای تحصیل در آلمان،
گرفتن پذیرش از کالج یا دانشگاه یا موسسات زبان آلمان است اما داشتن نامه
پذیرش از یک دانشگاه به منزله اجازه ی تحصیل در آلمان نیست، بلکه پس از آن،
دانشجو باید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام نماید و تمامی شرایط اخذ ویزا تحصیلی المان را داشته باشد.
شرایط ویزای تحصیلی المان به صورت کامل در این صفحه آورده شده است.
ادامه مطلب
 
چگونگی تحصیل در آلمان
جهت تحصیل در آلمان جالب است که بدانید طول دوره تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی چقدر است و سال تحصیلی در آلمان از کی شروع می‌شود؟ مقاطع تحصیل در آلمان شامل دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و فوق دکتری می‌شود.
ادامه مطلب
آلمان یکی از کشورهای محبوب در بین دانشجویان بین المللی است . تعداد زیاد دانشگاههای معتبر آلمان ، رایگان بودن تحصیل ، بالا نبودن هزینه تحصیل در آلمان از دلایل اصلی این محبوبیت است. در رشته روانشناسی دانشگاههای این کشور از رتبه و اعتبار خوبی در جهان برخوردارند . علاوه بر آن آلمان را می توان بهترین کشور برای شغل روانشناسی نامید. در ادامه می خواهیم در مورد تحصیل در رشته روانشناسی در این کشور توضیح دهیم . 
 
ادامه مطلب
همانطور که در مقاله های قبلی به بررسی کشور آلمان پرداختیم در این مقاله نیز همان موضوع را ادامه می دهیم. البته قبل از خواندن کامل این مطلب به شدت توصیه می کنیم که اگر قصد تحصیل در آلمان را دارید، مطلب مدرک زبان آلمانی را نیز مطالعه کنید.
ادامه مطلب
بی‌مقدمه. آلمان‌های اوایل قرن بیستم، در این سه‌چهار قرن گذشته، شاهکار الهی بوده‌اند. شاهکار. نگاه کنید که مرزهای معرفت را چگونه جابه‌جا کرده‌اند. در فلسفه هگل و هایدگر و نیچه و ...، سیاست و جامعه‌شناسی آدورنو و هورکهایمر و هابرماس و مارکوزه و ... (فرانکفورتی‌ها)، اتقصاد مکتب اتریش، دانشمندان بی‌شمارشان؛ اینشتین، پلانک، هایزنبرگ، پاولی، هابر، کربس، مارکس، انگلس و ... .
چرا؟ چرا آلمان‌ها بی‌نظیر بودند؟ چرا آلمان‌ها، "آلمان‌های لعنتی" ب
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
آیا می دانید آهنگهای بابک جهانبخش در بوخوم متولد شده و حتی مدتی در تیم فوتبال بوخوم بازی می کرد و یکی از بازیکنان خوب هم بوده است. آیا می دانید از همسرش مروارید شهریاری ، که برگزار کننده کنسرت هم بوده است جدا شده و یک سال است با پریا ازدواج کرده است؟ اگر می خواهید درباره زندگی شخصی جالب موسیقی به سبک بابک جهانبخش بیشتر بدانید این مطلب را از دست ندهید. دانلود آهنگ های جدید و قدیمی بابک جهانبخش خواننده ۳۵ ساله و پرانرژی محبوب ایرانی است که اکنو
 
اقتصاد آلمان
اقتصاد آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و جایگاه چهارم تولید ناخالص داخلی (نرخ تبدیل ارز) و پنجمین تولید ناخالص داخلی (برابری قدرت خرید) را در جهان دارد. آلمان از بنیان‌گذاران اتحادیهٔ اروپا و حوزه یورو است. جایگاه اقتصاد آلمان در جهان بعد از انقلاب صنعتی و هم‌زمان با تشکیل آن مطرح شد و تا به امروز از آن به عنوان یک کشور پیشرو و نوآور و همچنین سرمایه‌گذار در پروژه‌های تحقیقاتی اسم برده می‌شود. اقتصاد آلمان ، از سیستم اقتصاد اجت
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
از دیوار برلین ، کلیسای جامع کلن گرفته تا اکتبرفست ، آلمان کشوری با تاریخ غنی ، مجموعه ای از زیبایی روستایی و معماری زیبا است. آلمان معروف به کلیساهای حیرت انگیز و قلعه های دیدنی است، همچنین هفتمین کشور پر بازدید جهان است. ما در این مطلب 10 شهر عالی آلمان که حتما باید از آنها بازدیدکرد  ، را معرفی می کنیم .
 
ادامه مطلب
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اقامت اسپانیا
قطعا وقتی صحبت از اقامت اروپا باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در راس گزینه های خود نامی از کشور اسپانیا لحاظ نکرده باشد. چرا که نه؟ اقامت در اسپانیا همیشه نوید بخش یک زنده سالم، ایمن و با شرای طعالی است. کشوری قدرتمند از نظر اقتصادی که راه های زیادی را پیش روی علاقمندان به اقامت اسپانیا برای حضور و زندگی در اسپانیا قرار داده است.
اسپانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای جنوب غربی اروپا است. این کشور پیشرفته با شهره
 
فستیوال‌های آلمان
فستیوال‌های آلمان، با پیشینه‌ی کهن خود، هرساله میزبان مراسم های متعددی در گوشه و کنار این سرزمین است. این فستیوال‌های آلمان سالانه میلیون‌ها گردشگر را به کشور ژرمن‌ها می‌کشانند.
جدی، فاقد روحیه‌ی طنز، دقیق و سروقت. این‌ها کلیشه‌هایی هستند که همه‌ی ما در مورد آلمانی‌ها شنیده‌ایم و تصور می‌کنیم که آن‌ها بی‌روح‌ترین انسان‌های روی کره‌ی زمین هستند. با این‌حال، ما می‌خواهیم شما را با رازی کوچک در مورد آلمان
 
مُد در آلمان
مُد در آلمان با لباس های مُد روز دوخت آلمان در سالن های مد جهان مفهومی آشنا است. از دهه های پیش به این سو اسکادا و ولفگانگ یوپنام هایی هم چون جیل ساندر و ولفگانگ یوپ «بازیگران جهانی» این عرصه اند. ولفگانگ یوپ اخیراً با برچسب فریبنده ی «نابغه ی مُد» موفقیت خود را جشن می گیرد. جشن ها و ضیافت های بزرگ در برلین، فرانکفورت یا مونیخ اغلب صحنه ی عرض اندام طراحان مُد در آلمان اند: شرکت کنندگان در این میهمانی ها یا اسکادا به تن دارند یا او
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
یکی از موفق ترین راه های اقامت یونان از طریق مهاجرت از طریق ازدواج است. اگر همچنین می خواهید اطلاعاتی در مورد موضوع مهاجرت از طریق یونان داشته باشید ، این مقاله را برای اطلاعات جامع بخوانید. در این زمینه اطلاعات کسب کنید.
 
 
سیستم حقوقی تابعیت یونانداشتن اطلاعات در مورد موضوع شهروندی در این کشور به روشنی و دقیق به معنای این است. که مشخص می کند چه کسی از حقوق شهروندی در این کشور برخوردار است. همانطور که می دانید قوانین این کشور مبتنی بر jus sanguin
 
پایتخت کشور آلمان
برلین Berlin پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است که یک شهر ایالتی است و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است و با توجه به اسناد قدیمی از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
یک سوم شهر برلین از جنگل، پارک، باغ، رود، کانال و دریاچه تشکیل شده‌است.
اسناد اولیه قرن سیزدهم میلادی نشان می‌دهد که این شهر از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
 

ادامه مط
اقامت ترکیه اجازه زندگی مدت دار در ترکیه است، و حتما برای زندگی در ترکیه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکیه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکیه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکیه
 
 
ویزای ازدواج آمریکا
بخشی از قوانین مهاجرتی کشور آمریکا مربوط به تحکیم پیوندهای خانوادگی و در کنار هم زندگی کردن اعضای خانواده است. اداره خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا؛ فرآیند پیوستن به خانواده‌ها را در رأس برنامه‌های مهاجرتی خود قرار داده است و مهاجرت از طریق ازدواج دارای شرایط آسان‌تری نسبت به سایر برنامه‌های مهاجرتی است. بنابراین یکی از روش‌های پرطرفدار مهاجرت به آمریکا از طریق دریافت ویزای ازدواج امکان‌پذیر می‎با
اقامت آلمان از راه سرمایه گذاری
کشور آلمان به عنوان بزرگترین و پویاترین قطب
اقتصادی اروپا همواره یک مکان سرمایه گذاری مناسب برای سرمایه گذاران  شخصی و شرکت های بین المللی محسوب می گردد. اقامت
آلمان از روش سرمایه گذاری مانند بعضی دیگر
از کشور ها قابل دریافت است. امّا راه­های سرمایه گذاری در هر کشوری متفاوت است و
غالباٌ افراد از مزایای اقامت برای شروع یک تجارت و یا گسترش یک تجارت استفاده می­ نمایند. آیا می دانید که  طبق قوانین مهاجرتی و اقام
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
یکی از نکاتی که برای ثبت شرکت آلمان و فعالیت در این کشور اهمیت دارد، این است که شخص باید بتواند مراحل لازم را با موفقیت بگذراند. این مراحل ممکن است گاهی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد ولی در نهایت شخص یا سازمان را به هدف اصلی خود یعنی اخذ اقامت آلمان و ثبت شرکت آلمان می‌رساند. مراحل ثبت شرکت در این کشور و در نهایت اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:
ترجمه کلیه مدارک شناسایی و طرح توجیهی برای کسب و کار
تمامی قواعد و اصول علمی به شما م
آشنایی با کانادا
کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.
میز
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب جهان برای مهاجرت شناخته شده است. این به خاطر اقتصاد خوب ، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی آلمان است. مردم از سراسر جهان می خواهند شانس انتقال به آلمان را داشته باشند. در این مقاله به اطلاعاتی در مورد نحوه حرکت به آلمان و مهاجرت عمومی به آلمان می پردازیم.برای مهاجرت به آلمان به یک دلیل معتبر احتیاج دارید. روش های مختلفی وجود دارد که اتباع سایر کشورها می توانند به آلمان منتقل شوند. این شامل دلایل زیر است که در ادامه
آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب جهان برای مهاجرت شناخته شده است. این به خاطر اقتصاد خوب ، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی آلمان است. مردم از سراسر جهان می خواهند شانس انتقال به آلمان را داشته باشند. در این مقاله به اطلاعاتی در مورد نحوه حرکت به آلمان و مهاجرت عمومی به آلمان می پردازیم.برای مهاجرت به آلمان به یک دلیل معتبر احتیاج دارید. روش های مختلفی وجود دارد که اتباع سایر کشورها می توانند به آلمان منتقل شوند. این شامل دلایل زیر است که در ادامه
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل
با وجود ابتلای بیش از 30 هزار نفر در آلمان، تعداد کشته های آنها از 130 نفر تجاوز نمی کند!
فکر می کنید چرا؟ چون پیشرفته ترین کارخانه های تولیدات دارویی را دارد؟؟
نه! فقط یک دلیل دارد! و آن اینکه مردمشان اهل قرص و دارو و درمان نیستند! مثل ما نیستند که تا دماغمان خون می آید می رویم دکتر!
جالب است بدانید با اینکه آلمان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ی دارو است، اما هیچگاه از این داروها به خورد مردم خودش نمی دهد. این داروها برای کشورها جهان سومی است
 
رشته پزشکی درآلمان
تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
 
 
شهرهای دانشجویی آلمان
شهرهای دانشجویی برای  کدامند؟ در ادامه این مقاله با شهرهای بزرگ دانشجویی برای تحصیل در آلمان بیشتر آشنا خواهید شد. ما در اینجا به معرفی سه شهر برلین و مونیخ و فرانکفورت می پردازیم.
شهر دانشجویی برلین

ادامه مطلب
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
برای مهاجرت به ترکیه راه‌های متعددی وجود دارد.همانطور که گفته شد مهاجرت به ترکیه راه‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید از طریق آنها اقدام کنید وانتخاب در بین این راه‌ها بسته به هدف و شرایط شما دارد. این کشور می‌تواند مقصدی برای تجارت، سرمایه گذاری، کار در شرکت‌های بین المللی، فعالیت در صنایع مختلف و تحصیل باشد.
مهاجرت به ترکیه برای کار
راه‌های مختلفی برای کار در ترکیه وجود دارد. می‌توانید توسط یک کارفرما در ترکیهاستخدام شده و دعوت نام
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
 سیستم آموزشی در آلمان به چه صورت است
در آلمان انواع مختلفی از مراکز آموزش عالی وجود دارد. از جمله دانشگاه (University)، دانشگاه های علمی کاربردی (Fachhochschule) و مراکز آموزش عالی رشته های هنر که همگی در سیستم آموزشی آلمان معتبر و شناخته شده هستند.
در حال حاضر حدود 380 مرکز آموزش عالی
با 2 میلیون دانشجو در حال فعالیت علمی میباشند. حدود 12 درصد کل دانشجویان
آلمان را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند.
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
*هنر تصویری خشن ، که بیشتر احیاء مجدد فرم های اکسپرسیونیستی اوائل سده ی بیستم آلمان بود ، و در ایالات متحده ، ایتالیا و ( به ویژه ) طی اواخر دهه ی ۱۹۷۰ در آلمان غربی شکل گرفت .از جمله هنرمندان مرتبط با این سبک می توان جورج باسلیتز، راینر فیتینگ و آنسل کیفر ( آلمان ) ، جولیان اشانبل ( آمریکا) و ساندروچیا ( ایتالیا) را نام برد .این سبک در ایالات متحده به عنوان " نقاشی بد " ( Bad painting) , در ایتالیا به عنوان " فراپیشرو" ( transavanguard) نام گرفت ، و در آلم
شرایط تحصیل در مدارس آلمان به چه صورت است



شرایط تحصیل در مدارس آلمان به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا این کشور را در موقعیت ممتازی قرار میدهد.
مدرسه در المان
از ۶ سالگی آغاز میشود. کودکان آلمانی باید بصورت اجباری به مدرسه بروند و
اگر والدین مانع رفتن فرزند خود به مدرسه شوند، به شدت تحت پیگرد قانونی
قرار میگیرند. سال تحصیلی در آلمان از سپتامبر شروع شده و تا ژوئن ادامه میابد. مدرسه در آلمان کاملا رایگان است.
ادامه مطلب
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
اقامت در بحرین
 
اگر
علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه
اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که
شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر
در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.
 

 
شرایط اقامت در بحرین
طبق
قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در
بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت
در حال حاضر یکی از بهترین برندهای بوتاکس، بوتاکس زئومین آلمان می باشد.
اگر راجع به بوتاکس زئومین اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله "قیمت بوتاکس زئومین | تزریق بوتاکس زئومین آلمان در مرکز معتبر" را مطالعه نمایید.
در این مقاله سعی کرده ایم به سوالات متداول مراجعین از جمله موارد زیر پاسخ دهیم:
تزریق بوتاکس زئومین آلمان برای چه کسانی توصیه نمی ‌شود؟
تزریق بوتاکس زئومین آلمان در چه شرایطی باید انجام شود؟
در این مقاله راجع به ویژگی ها و موا
 
 
چرا زبان آلمانی؟
حتما این سوال برای شما هم‌ پیش آمده که از بین زبانهای مختلف دنیا، چرا آلمانی بیاموزید؟
بعداز زبان انگلیسی، این زبان بین المللی دومین رتبه یادگیری را بین طرفداران زبان داراست.
ازآنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است برای سفر به آلمان و آشنایی با فرهنگ، علم و هنر آلمان و از همه مهمتر محاوره و صحبت با مردم این کشور، یادگیری زبان آلمانی خالی از لطف نیست. 
همچنین آلمانی زبان رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک و



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
زمانش رسیده که با ترسهایم روبرو بشم 
وقتی ازدواج کردم ۲۳ ساله بودم از همون موقع میترسیدم نکنه کسی بیاد تو زندگیم زندگیم رو بهم بزنه. از همون موقع ها حس میکردم با همسرم خیلی تفاوت دارم من میخواستم یه خونواده برای خودمون تشکیل بدیم اون نمیتونست دست از دوستان قبل از ازدواجش برداره ولی من تو یه گردابی افتاده بودم به خاطر دوستان نابابم دخترانی که فکر میکردن تنها راه خوشبخت شدن ازدواجه بخاطر همین منم بعد از لیسانسم با خواستگارم که هم رشته خودم ب
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
در حال حاضر بسیاری از متخصصان از طولانی بودن فرآیند ثبت شرکت اسلواکی  شکایت دارند. یکی از کارآفرینان چندی پیش اظهار داشت که آیا امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به صورت سریع و با هزینه مناسب وجود دارد؟
آیا شما هم چنین سوالی دارید؟ آیا تمایل دارید که هر چه سریع‌تر فرآیند ثبت شرکت اسلواکی ثبت شرکت اسلواکی را به اتمام برسانید، اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.
 
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/
هزینه زندگی در آلمان
 
هزینه زندگی در المان بسته به شرایط فرد و جایگاه اجتماعی وی دارد همانطور ک میدانید زندگی در آلمان مستلزم پرداخت مالیات است که در بعضی مواقع هزینه های مالیات آلمان ساکنین آن را فراری میدهد البته لازم به ذکر است که در کنار درآمد بالا هزینه های بالایی نیز مشمول فرد میشود. اگر بخواهیم به طور کلی هزینه های زندگی در آلمان را تخمین بزنیم برای کسی که در ماه بین 3 تا 5 هزار یورو درآمد دارد به صورت ماهیانه مشمول خرج کردن دست کم هزا
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
حداقل حقوق ماهیانه کار در آلمان
به توجه به بررسی ها نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار کم می باشد و فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان وجود دارد. با توجه به تصمیم گیری دولت آلمان در سال 2012 میلادی، مبنی بر کاهش نیروی کار در این کشور شرایطی برای استخدام نیروی کار خارجی و بین المللی ماهر و متخصص در نظر گرفته شده است. میزان دریافت حقوق در کشور آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر می باشد. بر اساس گزارش های اعلام شده اداره  آمار فدرال آلمان در
آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا است ، در این کشور شرایط شغلی مناسبی فراهم است ، علاوه بر آنها دانشگاههای فراوانی دارد که دارای اعتبار جهانی هستند . دانشجویان بین المللی فراوانی تمایل به تحصیل و کار در این کشور را دارند . در حال حاضر نزدیک به 300000 دانشجوی غیر بومی در آلمان تحصیل میکنند. در ادامه میخواهیم مزایای تحصیل در آلمان را شرح دهیم .
 
ادامه مطلب
بالغ بر 34 دانشگاه پزشکی در آلمان وجود دارد که تمامی این دانشگاه ها مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد. تحصیل رشته پزشکی در تمامی این دانشگاه ها به زبان آلمانی می باشد.تفاوت عمده تحصیل در رشته پزشکی در ایران و آلمان، در نوع مقطع تحصیلی می باشد. رشته پزشکی در ایران بصورت یک مرحله ای می باشد و پس از قبولی در کنکور سراسری و تا اتمام دوره تحصیل و دریافت مدرک دکترای پزشکی تعریف شده است. اما پزشکی در آلمان، دوره تحصیل در رشته پزشکی معادل با مقطع ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها