نتایج جستجو برای عبارت :

۲۲۰ هزار یورو برانکو را به پرسپولیس برمی‌گرداند؟

رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است.برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولی
  ماندن یا نماندن برانکو در پرسپولیس این روزها سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.


 
    بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند مطالبات برانکو را آماده کرده‌اند اما اخبار ضد و نقیض در خصوص ادامه همکاری این مربی کروات با قهرمان ۳ دوره اخیر فوتبال کشورمان سوژه رسانه‌ها شده است.
 
برانکو شرط ادامه همکاری را پرداخت مطالبات خود و دستیارانش عنوان کرده و به همین دلیل تا رو
علی پروین به شایعات جدایی برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرگذاری نیوزمای :
پرسپولیس موفق شد با برانکو برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همچنین با کسب قهرمانی جام حذفی به اولین تیمی تبدیل شود که در فرمت جدید فوتبال ایران، دوگانه کسب می‌کند. علی پروین اسطوره #باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی از برانکو حمایت کرد.
علی پروین نوشت:
«یکبار دیگه قهرمانی تو لیگ برتر و جام حذفی رو به مدیریت، هواداران، کادر فنی با درایت و #بازیکنان با
به گزارش همشهری آنلاین، وی ۲ روز پیش به ویروس کرونا مشغول شده و در حال فراهم در منزلش قرنطینه شده است. نیک سیرت  با حضور در لایو اینستاگرامی محسن مسلمان داخل جشن قهرمانی پرسپولیس و به کار بردن جملاتی ثمر برانکو سرمربی وقت این آویشن جنجال بوسیله پا کرده وجود.   او بخاطر مدت کوتاهی اخراج شد اما با وساطت مدیران باشگاه بوسیله تیم بازگشت. برانکو: مدیران پرسپولیس در جهان بهترینند!
در چند فصل اخیر به دلیل کسب نتایج فوق العاده و بدست آوردن قهرمانی در لیگ برتر ایران توسط برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس
نام این مربی بسیار بر سر زبان ها افتاده است و کار به جایی کشیده شده است
که برانکو به یکی از محبوب ترین اشخاص فوتبال ایران بدل گردیده است. حال
بدل برانکو ایوانکوویچ هم به مانند دیگر اشخاص معروف و محبوب پیدا شده است.




بدل برانکو ایوانکوویچ

 
به دلیل همه گیر شدن فضای مجازی بسیاری از اشخاص به دلیل شباهت ظاهری با
ستاره ها
 رسانه کروات ؛ برانکو سرمربی ایران می شود؟
به نقل از سایت «siol» کرواسی، فدراسیون فوتبال ایران بنا به گزارش های رسیده از این کشور قصد دارد با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی خود قطع همکاری کند.انتظار می رود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله و سابق تیم ملی ایران دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد. او از سال 2003 تا 2006 روی نیمکت ایران مربیگری کرده بود.بنا به گزارش ها فدراسیون ایران مذاکرات خوبی با سرمربی کروات انجام داده است.
بالاخره بدترین مربی تاریخ فوتبال ایران رفت. یک مربی صد در صد دفاعی!!! هیچ وقت جلوی هیچ تیم بزرگی نتونست با افتخار بازی کنه. فقط و فقط دفاع محض. امیدوارم تیم رو بدن دست برانکو تا یه سر و سامانی به این کشتی به گل نشسته کی روش بده. قبلا اینجا در مورد مقایسه کیروش و برانکو نوشته بودم.
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
هرچی دم دستشون بود پرتاب کردن!
⚽️پس از شکست شب گذشته الاهلی عربستان برابر میهمانش الوحده منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ خبر دادند تا این‌که در نهایت "ولید سعید"، مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.
@jalebe_news
[ویدئو ۰:۴۳]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
گل‌های این بازی را نیاکاته 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند تا عملا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه اخراج قرار بگیرد.
ادامه مطلب
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای مطالباتش از این باشگاه شماره حسابی را به این باشگاه ایمیل کند تا مطالباتش واریز شود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صبح امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد که هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را از این باشگاه نگرفته و منتظر است تا مسئولان پرسپولیس با او تسویه حساب کنند. 
 
در همین رابطه برانکو در جلسه‌ای ک
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس ایران را ترک کرد.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن مسابقات پرسپولیس در این فصل از مسابقات که با ۳ قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و جام حذفی و یک نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات این تیم هم بامداد امروز راهی کشورش شد.
 
برانکو در حالی بامداد امروز به کشورش رفت که هنوز از پرسپولیس طلب زیادی دارد و منتظر تسویه حساب ا
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری نیوزمای؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان جام حذفی شد که در دیدار فینال اتفاقات زیادی رخ داد. در جریان دیدار فینال جام حذفی، بنری در ورزشگاه در دستان چند جوان با مضمون فارسی و انگلیسی که برانکو بمان.
برانکو بعد از بازی در جمعی خودمانی گفته بود این صحنه را در بازی دیدم و واقعا این بنر من را احساساتی کرد. به هر حال می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت پروفسور هم به بسیاری از موارد در فوتبال ما عادت کرده و آنها را دوست د
یک رسانه عرب‌زبان مدعی شد سرمربی پرسپولیس با تیم الاهلی مصر به توافق رسیده است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بعد از آنکه سایت قاهره 24 برای نخستین مرتبه از علاقه باشگاه فوتبال الاهلی مصر برای همکاری با برانکو ایوانکوویچ خبرداد، سایت ارم نیوز حتی مدعی شد مربی سرخپوشان تهرانی راهی تیم آفریقایی می شود.
سایت عربی بعد از آنکه توضیحاتی در مورد تلاش سران الاهلی برای جانشینی «مارتین لاسارتی»‌داد، اد
✨﷽✨
پیامبر اکرم (ص)فرمودند
کسى که نمازهاى پنجگانه را در موقع خود اقامه کند و رکوع و سجود نماز را کامل بجا آورد خداى عزّ و جلّ ۱۵ خصلت به او عطا فرماید
۱. سه خصلت در دنیاعمر او را زیاد کند،مال و اموال او را زیاد کند،اولاد صالح او را زیاد کند.
۲. سه خصلت در موقع مرگاز ترس او را ایمن دارد،از هول مرگ ایمن دارد،او را داخل بهشت گرداند.
۳.سه خصلت در قبرسؤ ال نکیر و منکر را بر او آسان کند،قبر او را وسیع گرداند،درى از درهاى بهشت به روى او گشوده شود.
۴. سه خ
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: بعد از اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس به ماندن برانکو در این تیم تلاش های الاهلی برای جذب این سرمربی کروات به باد رفت و ضربه مهلکی به الاهلی وارد شد.
لازم به ذکر است، مطالبات برانکو ابتدای هفته آینده از سوی باشگاه پرسپولیس به او پرداخت می شود.
آخرین خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو ؛ پروفسور تخفیف می دهد؟!
انصاری‌فرد به دنبال تخفیف 40 درصدی از برانکو و پرداخت مطالبات در 3 قسط 
 
وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس به تهران آمد تا پای میز مذاکره با سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند.
 
 
 
 
 
 
برانکو که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر به تخفیف دادن نیست، حالا وکیلش را به تهران فرستاده تا رودرروی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس بنشیند و با او بر سر مط
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
  پرسپولیس در شرایط مالی بدی گرفتار شده و احکام فیفا وضعیت این باشگاه را هر روز بدتر از دیروز کرده اما سوالی که مطرح می‌شود این است: مقصر این آشفته‌بازار کیست؟
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در وضعیت بد خود ساخته ای گیر کرده است. این شرایط آشفته مالی با این احکامی که از سوی فیفا علیه این باشگاه صادر می شود، به صورت زنجیروار از مدیریت های گذشته تا امروز بر سر سرخپوشان هوار شده است
زراره گوید حضرت باقر ع فرمود ایا توراراهنمایی نکنم بچیزی که رسولخدا ص در ان استثنا نزده و چیزی را از ان بیرون نکرده  عرض کردم  چرا فرمود دعا است که بر گرداند  پقضا مبرم را که بسختی محکم شده. و برای تشبیه و بیان مطلب انگشتانش  را بهم چسباند یعنی شدت ابرام ان مانند این انگشتانچیبیده بهم باشد 7 عبدالله بن سنان گوید  شنیدم خضرت صادق ع میفرمود دعا قضا مبرم شده را بر گرداند  پس بسیار دعا کنکه ان کلید هر رحمت و پیروزی در ه. حاجت است و بانچه نزد خدای ع
 سابقه ندارد که برانکو ایوانکوویچ در چهار سال مدت حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس کار غیر متعارف و‌ خاصی به خصوص برای کادر و بازیکنانش انجام دهد.
 اما حساسیت بالای دربی و لزوم برد در آن برای حفظ صدرنشینی و هم‌چنین از پیش رو‌ برداشتن یکی از رقبای اصلی در راه قهرمانی باعث شده کارهای متفاوت از سرمربی سرخ‌ها ببینیم.
او که از روز دوم تمرینات، کار شاگردانش را زیر نظر گرفته برای تقابل با استقلال تفکر عجیبی در سر دارد. نکته جالب توجه این است که پس از پ
قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.
نیوزمای:
پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.
مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت ل
  با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از کره جنوبی، باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابقش مذاکره می‌کند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که خواهان جذب مهدی طارمی است یک بار دیگر بحث حضور این بازیکن در تیم قهرمان ۳ فصل اخیر فوتبال کشورمان مطرح شد.
 
طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان به کره‌جنوبی رفته بود ام
 
 
 
ترس خارجی‌ها از نارضایتی مردم
 
برانکو و شفر بی تردید جزو بهترین خارجی های فوتبال ایران هستند که در میان هواداران پرسپولیس و استقلال محبوبیت زیادی کسب کرده اند. حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای تاریخی عنوان کرد: «از زمانی که من به ایران آمده ام دربی ها جذاب تر شده اند.» اما دو پیروزی خفیف در لیگ هفدهم و یک تساوی بدون گل در بازی رفت لیگ هجدهم سبب شده تا هواداران حتی از تیم های های که تحت هدایت سرمربیان خارجی هستند نیز ناراضی باشند. حالا
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف ادعای امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم را ترک خواهد کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با سایت کروات اسپورت‌ نت از جدایی خود با باشگاه پرسپولیس خبر داد. 
 
برانکو در خصوص تیم ملی کرواسی گفت: تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی شرایط متفاوت و سختی داشت بازیکنان با تأخیری از باشگاه‌شان به اردوی تیم ملی بازگشتند و این شرایط تمرین و
در حدیثی است که زم در قم انقد باارزش میشود که حتی بی ارزش ترین جاها در قم (مثل استطبل اسب ها) نیز به هزار درهم کنایه از خرید و فروش گران معامله میشود:
أن قم یبلغ من العمارة إلى أن یشترى موضع‏ فرس‏ بألف‏ درهم‏.
علامه مجلسی، بحار الانوار، ج 57، ص 215.
سالها پیش گفتیم کسی گوش نکرد. اگر سرمایه دارید، از قم خانه و زمین بخرید
خدواند روزی ما و شما گرداند. ان شاء الله
مشاهده کانال
در حدیثی است که زم در قم انقد باارزش میشود که حتی بی ارزش ترین جاها در قم (مثل استطبل اسب ها) نیز به هزار درهم کنایه از خرید و فروش گران معامله میشود:
أن قم یبلغ من العمارة إلى أن یشترى موضع‏ فرس‏ بألف‏ درهم‏.
علامه مجلسی، بحار الانوار، ج 57، ص 215.
سالها پیش گفتیم کسی گوش نکرد. اگر سرمایه دارید، از قم خانه و زمین بخرید
خدواند روزی ما و شما گرداند. ان شاء الله
مشاهده کانال
  سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اثیر» عربی خبر داد که منبعی آگاه از فدراسیون فوتبال عمان عنوان کرده که آنها با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات به توافق نهایی رسیدند.
توافقات کامل بین طرفین صورت گرفت و قرار است این خبر به صورت رسمی امروز(یکشنبه) با حضور برانکو اعلام شود. او پیش از این هدایت تیم های ملی ایران و کرواسی را برعهده داشت. همچنین در
ایرج عرب با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما در خصوص اینکه چه عواملی باعث شد تا هواداران عملکرد هیات مدیره را زیر سوال ببرند گفت: فکر می‌کنم کارهای خوبی در باشگاه انجام شده که هیچ‌کدام دیده نشده است. ما باید واقع‌بین باشیم و نباید سطحی به مشکلات نگاه شود. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با انبوه مشکلات مواجه است. این مشکلات با شرایط دولتی بودن نه حل شده و نه حل خواهد شد.
وی افزود: یکسری اتفاقات می‌افتد که نمی‌شود آنها را پیش بینی ک
در حدیثی است که زمین در قم آنقدر باارزش میشود که حتی بی ارزش ترین جاها در قم (مثل استطبل اسب ها: موضع فرس) نیز به هزار درهم (کنایه از خرید و فروش گران) معامله میشود:
أن قم یبلغ من العمارة إلى أن یشترى موضع‏ فرس‏ بألف‏ درهم‏.
علامه مجلسی، بحار الانوار، ج 57، ص 215.
سالها پیش گفتیم کسی گوش نکرد. اگر سرمایه دارید، از قم خانه و زمین بخرید
خدواند روزی ما و شما گرداند. ان شاء الله
مشاهده مطلب در کانال
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
  باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز یا فردا وکلای این باشگاه با سرمربی اسبق این تیم برای به سرانجام رسیدن بحث مطالبات مذاکرات را انجام می‌دهند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مذاکره وکلای باشگاه پرسپولیس با برانکو اظهار داشت: وکلای ما با برانکو جلسه خواهند داشت. دو نماینده از باشگاه به زاگرب سفر کرده اند. همواره گفته بودیم که در تلاش هستیم خارج از فیفا مشکل را حل کنی
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
 ✍ علی علیزاده
✅مرگ و میر کرونا تا نوزدهم فروردین اروپا، پنجاه و دو هزار و ششصد و بیست و چهار قربانی آمریکا، دوازده هزار و هشتصد و پنجاه و هفت قربانی ایران سه هزار و هشتصد و هفتاد و دو قربانی چین سه هزار و سیصد و سی و سه قربانی
ادامه مطلب
با اعلام بانک مرکزینرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. قیمت ۱۳ ارز هم ثابت ماند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۷۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۰ ریال کاهش نسبت به روز
دستور Return در پایتون مشخص می کند که چه مقدار بازگشتی به فراخواننده تابع استفاده شود.
بیایید این را با مثال زیر درک کنیم:
مرحله ۱) در اینجا – تابع “بازگشتی” نیست. به عنوان مثال ، ما توان دو ۴ را می خواهیم و هنگام اجرای کد باید جواب “۱۶” بدهد. هنگامی که به سادگی از کد “print x * x” استفاده می کنیم، نتیجه را می بینیم اما وقتی تابع
” print (square(4))”
را فرا می خوانید، خروجی “Nope” می دهد. زیرا وقتی تابع را صدا می کنید ، بازگشت اتفاق نمی افتد و از انتهای تابع
  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد جایزه بهترین مربی سال که به برانکو رسید را به باشگاه ارائه دهد.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم انتخاب برترین‌های
فوتبال کشورمان در لیگ برتر هجدهم، برانکو ایونکوویچ سرمربی سابق تیم
پرسپولیس به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما از آنجایی که این مربی به
الاهلی عربستان پیوسته و در ایران حضور ندارد به همین دلیل جایزه او توسط سیدجلال ح
دیوار آجری بود و سوراخ‌های بسیار داشت و سگ، آلت خود را حریصانه در سوراخ‌های سیمانیِ بین آجرها فرو می‌کرد و از درد، ناله می‌زد و از لذت، نفس‌نفس می‌زد. درد و لذت، ناله و اصرار. با خود گفتم که بیش از این نمی‌تواند دوام بیاورد، نفس‌های پر از هوسش صدای خس‌خسِ دلهره‌آوری به خود گرفته بود.ترسیدم،گفتم سگ...با پوزه‌ای باز و پاهایی لرزان سوی من نگاه کرد آلتش آخته و خونین در سوراخ پنهان بودگفتم سگ... تو را چه شده است؟ دمی آرام‌گیر. سگ‌ با چشم‌
دیوار آجری بود و سوراخ‌های بسیار داشت و سگ، آلت خود را حریصانه در سوراخ‌های سیمانیِ بین آجرها فرو می‌کرد و از درد، ناله می‌زد و از لذت، نفس‌نفس می‌زد. درد و لذت، ناله و اصرار. با خود گفتم که بیش از این نمی‌تواند دوام بیاورد، نفس‌های پر از هوسش صدای خس‌خسِ دلهره‌آوری به خود گرفته بود.ترسیدم،گفتم سگ...با پوزه‌ای باز و پاهایی لرزان سوی من نگاه کرد آلتش آخته و خونین در سوراخ پنهان بودگفتم سگ... تو را چه شده است؟ دمی آرام‌گیر. سگ‌ با چشم‌
باخت به الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسب 4 امتیاز از سه بازی لیگ و نهایتا اخراج تو هفته سوم. بله! قطعا این بهترین خبری بود که تو این هفته‌ شنیدم. آدم فروشی هیچ وقت نتیجه نداشته آقای برانکو. این رو باید از سرنوشت بعضی از بازیکنات می‌فهمیدی که نفهمیدی یا نخواستی بفهمی. شماها که بالاخره تاوان پس میدین، مهم اینه، سَر خُم می سلامت.
توجه کنید که نام ماهی گوپی همان کوپی است 
این پست در تاریخ 6/10/1398 میباشد و قیمت ها در این روز به این گونه هستند.
 
 
گوپی فول بلک ۶ هزار تومان
 گوپی فول رد ۱۰ هزار تومان
گوپی فول وایت  ۴ هزار تومان(شعبه امام خمینی)
گوپی بیگ ایر ۶ هزار تومان
 گوپی تایگر هافمون ۶ هزار تومان
گوپی گلدن رد ۵ هزار تومان
 گوپی سنگاپوری ۵ هزار تومان
 رسید
 
به علت فروش زیاد سریعا اقدام کنید تا شرمندتون نشییم
 
۰۹۹۰۲۴۱۶۷۹۱
 
 
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسی بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نارضایتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی غایب خواهند بود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس فردا شب در حالی در فینال جام حذفی به میدان می‌رود که ۲ بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.
 
شایان مصلح و آدام همتی ۲ بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت اما همراه با سایر بازیکنان به اهواز خواهند رفت.
 
انتهای پیام
 
گزارش تمرین پرسپولیس؛
میگن غلظت آلاینده ها دیشب اینقدر توی تهران بالا بوده که باید شهر تخلیه می‌شده. 
ولی آیا دیشب حرفی راجع بهش زده شد؟ البته که نه! 
چون به هزار دلیل ناگفته بهتر بود کسی چیزی نگه و چراغ خاموش منتظر باشن. 
منتظر دلیل هزار و یکم برای تخلیه نکردن شهر.
دلیل هزار و یکم این بود که شاید، فقط شاید بارون بباره... 
فقط میتونم به یه چیز فکر کنم: خدایا، دمت گرم که فقط خودت هوامونو داری... 
سایت بلژیکی voetbalkrant :
به نظر می رسد همه چیز تمام شده است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم بهترین های فوتبال آسیا در هنگ کنگ را برای ملاقات با مارک ویلموتس ترک کرد.
قرار است قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران با رضایت طرفین فسخ شود و بعد از آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایرانی معرفی خواهد شد/صداوسیما
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×327]
مشاهده مطلب در کانال
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۴۰ هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۷۰ هزار تومانبسته ۴ماهه ۴۲۰ هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۳۰ هزار تومانکرم  nbs معمولی ۱۹۰ هزار تومن
کرم  nbs از نوع vip قیمت ۲۸۰ هزار تومن
شیاف ۴۰ عددی ماریانا  ۹۹ تومن
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
مشاوره و سفارش
۰۹۹۲۱۸۰۳۷
از این تعداد تا صبح شنبه 18 آوریل 2020 بیش از 152 هزار و 328 تن جان باخته و 567هزار و 279 تن نیز بهبود پیدا کردند.
همچنین از مجموع 1 میلیون و 503 هزار و 633 کیس فعال، حال 56 هزار 197 تن وخیم اعلام شده است.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 662×680]
مشاهده مطلب در کانال
تعداد قربانیان کووید-۱۹ در جهان از ۷۴ هزار نفر گذشت
بیش از ۲۸۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند
آمریکا با ۳۶۷ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۹۴۱ قربانی در صدر فهرست مبتلایان جهانی قرار گرفته است. /ایسنا
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
هلیا! یک سنگ بر پیشانی سنگی کوه خورد.
کوه خندید و سنگ شکست.
یک روز...کوه می شکند.
خواهی دید.
...
زندگی طغیانی ست بر تمام درهای بسته و پاسداران بستگی.
هر لحظه ای که در تسلیم بگذرد لحظه ای ست که بیهودگی و مرگ را تعلیم می دهد.
...
به روزهای اندوه باری بیندیش که تسلیم شدگی را نفرین خواهی کرد.
و به روزهایی که هزار نفرین، حتی لحظه ای را بر نمی گرداند.
«بار دیگر شهری که دوست می داشتم»
#نادر_ابراهیمی
پ.ن: کتاب متفاوتی بود از این بزرگ مرد...فقط...کمی تلخ بود و تلخ ت
  تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای تجدید قوا 2 بازیکن به خدمت گرفت.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «المدینه» عربستان خبر داد که باشگاه الاتحاد با القادسیه به توافق نهایی رسیده است تا هارون کمارا، مهاجم این تیم را به خدمت بگیرد.
 
همچنین الاتحاد با این باشگاه بر سرجذب نایف هزاری، هافبک بازیساز این تیم نیز به توافق رسیده است و بزودی این دو بازیکن پیراهن الاتحاد را بر تن خواهند کرد.
 
ذوب آهن ب
یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.
گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
اختصاصی | هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی خود را برای هدایت سرخ‌پوشان اعلام کرد.
نیوزمای- بعد از خروج برانکو از پرسپولیس مدیران این تیم در فکر جانشین این سرمربی کروات هستند و به نظر می‌رسد این اعضا در آخرین جلسه خود روی یک نام به اتفاق نظر 

گفته می‌شود  بعد از جمع‌بندی اعضای هیئت‌مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده، ص
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۱۱ دی در بازار داخلی طلا و ارز شاهد ثابت نسبی قیمت‌ها پس از روزها و ماه‌های پرالتهاب شد. قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران که مرز روانی روزهای قبلی خود را شکست بود و از ۴۷۰ هزار تومان برای هر گرم پیشی گرفت بود امروز بدون تغییر ۴۷۶ هزارتومان معامله شد. همچنین قیمت سکه تمام هم چهارمیلیون و ششصدهزار تومان معامله شد.
به گزارش اقتصادنیوز، امروز چهارشنبه ۱۱ دی سکه طرح جدید به 4 میلیون و 659 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برای اغلب گیاه ها اینطور است؛ هزار تا برگ روی زمین بیوفتد یک دانه سبز نمیشود اما از یک دانه هزار برگ و هزار دانه ی دیگر بارور میشود.خاصیت بعضی خون های ریخته شده هم همین است، هر یک قطره که بر زمین میریزد هزار لاله ی سرخ از پسش می روید.
 
___
۱.من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
۲.  نپندار که مرده اند..
۳.هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
۴.هنر آن است که بمیری قبل از
باشگاه الاهلی به صورت مشروط قراردادی یک ساله با مدافع استقلال امضا کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الوطن قطر خبر داد که باشگاه الاهلی پرونده جذب لژیونرهای جدیدش را بست و با امضای قرارداد با 3 بازیکن جدید کارش را در فصل جدید آغاز می کند.
 
روزه چشمی، مدافع ایرانی جانشین جان کارلوس ونزوئلایی شد، مارکوس برگ مهاجم سوئدی جای مکدونالد را در الاهلی گرفت و در نهایت نبیل الزهر مراکشی نیز جانشین هم
سال نو مبارک
هر چند بخاطر بیماری کرونا عید دیدنی امسال در هیچ جا برگزار نمیشه اما برای عید خریدهایی کرده ام . چهار بسته شیرینی ، دو بسته شکلات و سه کیلو آجیل

 
چهار بسته شیرینی هر بسته 20 هزار تومان در مجموع 80 هزار تومان
دو بسته شکلات حاج عبدالله هر بسته 30 هزار تومان در مجموع 60 هزار تومان
سه کیلو آجیل درجه یک - کیلویی 85 هزار تومان در مجموع 240 هزار تومان
سه کیلو پرتقال درجه یک : 50 هزار تومان
کل خرید : 430 هزار تومان
 
 
روابط عمومی سمات اعلام کرد: 
 پارسال، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزارو ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرده به طوری که در نخستین ماه سال ۵۵ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند.
 این رقم در ماه پایانی سال ۹۸ از مرز ۱۷۲ هزار نفر هم عبور کرد.
 مطابق این اطلاعات پارسال در مجموع ۸۲۲ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده اند که با اضافه شدن این تعداد سهامدار، جمعیت کل سهامداران بورس به ۱۱ میلیون و ۶۵۵ ه
دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. 
سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی.
به آلمانی گفتند: چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. 
گفتند: برای چه؟ 
گفت: اگر مُردم برسد به همسرم.
به فرانسوی گفتند: چقدر؟ 
گفت: 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.
به ایرانی گفتند: چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. 
گفتند چرا؟ 
گفت: 100
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
 
پارسال دوباره اوضاع کاری من به هم خورد! مشکلات زیادی داشتم. از جلوی تصویر آقا ابراهیم رد شدم و دیدم به خاطر گذشت زمان، تصویر زرد و خراب شده. من هم داربست تهیه کردم و رنگ ها را برداشتم و شروع کردم به درست کردن تصویر شهید. باورکردنی نبود، درست زمانی که کار تصویر تمام شد، یک پروژه بزرگ به من پیشنهاد شد. خیلی از گرفتاری های مالی من برطرف گردید. ... این ها خیلی پیش خدا مقام دارند.
ما هنوز این ها را نشناخته ایم! کوچکترین کاری که برایشان انجام دهی، خدا
روزهای اول اسفندماه 1397 پکیج برای منزل مسکونی خریداری کردم . نام پکیج بوتان بود و مدل 24 هزار .
آبگرمکن : 4 میلیون و 50 هزار تومان 
پنل ها : 3 میلیون و 100 هزار تومان
حوله خشک کن حمام : 200 هزار تومان
مجموعاً : 7 میلیون و 350 هزار تومان 

*
*
*
خوب نمی دونم با خودتون چه فکری می کنید که اخ جون چهارتا صفر می خوان بردارن یا ای تو روحشون چهارتا صفر می خوان بردارن
 
 
نه در اصل اینه که دولت گند زده اونم گندی که توی قرن بی سابقست. بعد برای لاپوشونیش مجبوره چشم مردم رو کور کنه مثل جنسی که به جای 100 هزار میدن 99 هزار تا ما فکر کنیم ارزونه اونم همینه هیچ فرقی نداره. 
 
من فقط می دونم چهارتا صفر کم بشه از این به بعد بستنی هزاز تومنی رو باید بخریم ده هزار. اها شاید بگی مگه میشه. ولی وقتی چهارتا صفر کم
مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی ابراز کرد: پنج گروه در طرح آمایش ۱۴ داریم؛
١- اتباع دارای کارت امایش ١٣
٢- افرادی که برگه تردد معتبر دارند
٣- همسر و فرزندان اتباع مزدوج با بانوان ایرانی که برای آن‌ها نیز برگه تردد صادر می‌شود.
٤- دارندگان کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱
٥- گروه آخر دارندگان کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰، به‌شرط اینکه حکم تردد از مراجع قضایی و خروج از کشور را نداشته باشند.
قاسمی از تخفیف ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی در حوزه خدمات شهری برای ۲۰ گروه آسیب‌پذ
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
سازمان لیگ در یک مصوبه من دراوردی و مسخره اعلام کرده که اگه یه تیم هر دو تورنومنت ( لیگ و حذفی ) رو ببره دیگه نیازی به برگزاری بازی سوپر جام نیست و بدون بازی قهرمان اعلام میشه.
بعد این من هوادار متوهم استقلالم که میگم سلطانی فر، عراقچی، سازمان لیگ، مازیار ناظمی و و و و  لنگی هستن
آره من متوهمم که سلطانی فر گفته برانکو رو بر میگردونه
من متوهمم که استقلال و پرسپولیس هردو برای یک ارگان هستن ولی این استقلاله که هر فصل اوضاعش داغونه
من متوهمم که رئی
اوایل ازش خوشم نمی آمد. چشمانی هیز داشت . رنگی و هیز. با کله ی که مثل خودم در دو نما از سه نما مو دار می نمود اما از top view خالی بنظر میرسید. اخبار و روزنامه ها پر بود از صحبت هایش،مبلغ حقوق و دستمزدش. کج خلقی هایش . از بازیکنان مستعفی تیم ملی تا رئیس فدارسیون و وزیر ورزش هیچکس در امان نبود همه راجعش حرف میزدند و او یک تنه جواب همه شان را میداد. به تندی و  بدون تعلل حرف میزد. مهدی رحمتی و هادی عقیلی ستاره های دروازه بانی و خط دفاع تیم ملی را به خاطر یک
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
✅ قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 99- 98 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در بخشی از صحبت‌هایش به قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف اشاره کرد وگفت: دوره ابتدایی قیمت کتاب شانزده هزار و ۱۰۰ تومان، پایه دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت ۶ جلد کتاب، پایه سوم ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان بابت ۷جلد کتاب، پایه چهارم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه پنجم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه ششم بابت ۹جلد کتاب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و
با آزاد راه تهران شمال و عوارض آن آشنا شویم_ تهران-چالوس ۱۲۱ کیلومتر شد.
با افتتاح بخش اول آزادراه تهران – شمال، مسیر تردد از ۹۰ کیلومتر به ۳۲ کیلومتر کاهش یافت.
_قیمت عوارض آزاد راه تهران شمال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای وانت: ۳۵۰ هزار ریال._ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای مینی بوس: ۴۰۰ هزار ریال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای اتوبوس: ۴۵۰ هزار ریال_ کارمزد سامانه الکترونیکی عوارض برای دریافت عوارض معادل ۱ هزار ریال، برای عوارض
جت هیتر 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر موشکی 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر گازی مرغداری، جت هیتر گلخانه، هیتر جت دود کشدار ،هیتر موشکی گازی 

‍ فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر 60 هزار دود کشدار گازی

برای مشاوره و خرید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ می توانید با مهندس محسنی-مدیربخش فروش تماس بگیرید :
➖➖➖➖➖
09120578916
09137028196
➖➖➖➖➖
مدل دستگاه  QEG110 - NTA
جت هیتر 60 هزار گاز سوز
کاربری تک موتوره - دودکش دار
ظرفیت حرارتی -50.000 الی 60.000 کیلو کالری در ساعت
حداکثر م
فروش محصولات شرکت ژلاتین کپسول ایران در بازار بزرگ تهران
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان
 
پخش کلی و جزئی پوکه کپسول خالی در 6 سایز مختلف و با رنگ های متنوعدر اندازه (سایز) های : 00 و 0E و 0 و 1 و 2 و 3جعبه های:70000 عددی، هفتاد هزار عددی80000 عددی، هشتاد هزار عددی100000 عددی، صد هزار عددی130000 عددی، صد و سی هزار عددی170000 عددی، صد و هفتاد هزار عددی200000 عددی، دویست هزار عددی
 
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان (استعلام قیمت فقط از طریق واتساپ)
 
مشاهده لیست قیمت ها در اینستاگرا
 در حالی که چند وقت پیش اعلام شد قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده، امروز برانکو در نشست خبری اعلام کرد که همه بازیکنان پرسپولیس به غیر از بشار با این باشگاه قرارداد دارند. 
برانکو اعلام کرد که مشکلات و تردیدهایی در زمینه تمدید قرارداد بشار با پرسپولیس وجود دارد.
ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در این رابطه اظهار داشت: قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده است. هیچ‌کس در این مورد نگرانی نداشته باشد.وی در خصوص اینکه
برای خرید یک سری ظروف مسی به بازار رفته بودم.
قیمتهای این ظروف واقعا بالا رفته و برام جالب بود.
قیمت لیوان مسی از هجده هزار تومان شروع می شد و تا سی هزار تومان میرسید.
قیمت یک جای میوه ای بزرگ تقریبا چهارصد هزار تومان بود
قیمت یک پارچ آب را تقریبا یکصد و بیست هزار تومان 
 
چیزی که با توجه به مقایسه قیمتها مشاهده کردم حدودا بیست درصد قیمتها از داخل شهر پایین تر بود
البته توصیه می کنم به بازار سید اسماعیل بروید. قیمتهاش بهتره و مس فروشهای بیشتری
 
امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان ارزان شده است.
همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو از سوی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نشانگر کاهش ۳۰۰ تومانی است.
در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز هر دلا
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
#اسنپ
کد تخفیف 8 هزار تومانی
Snappfood8k
- سفارش اول غذا از سوپراپ اسنپ
#فیلیمو
 
اشتراک رایگان یک‌روزه
 
FILIMOTXS
- مخصوص سفارش اول
#تگموند⛱ کد تخفیف 30 هزار تومانی فرشگاه اینترنتی مد و لباس "تگموند"1️⃣ برای خرید های بالای 300 هزار تومان2️⃣ بدون محدودیت سفارش اول✅ TMGLOWSH
ادامه مطلب
***    عن داود الرقی قال کنت عند أبی عبد الله ع إذا استسقى الماء فلما شربه رأیته قد استعبر و اغرورقت عیناه بدموعه ثم قال لی یا داود لعن الله قاتل الحسین ع فما من عبد شرب الماء فذکر الحسین ع و لعن قاتله إلا کتب الله له مائة ألف حسنة و حط عنه مائة ألف سیئة و رفع له مائة ألف درجة و کأنما أعتق مائة ألف نسمة و حشره الله‏ تعالى یوم القیامة ثلج الفؤاد.داوود رقی می گوید نزد امام صادق علیه السلام بودم، تا اینکه طلب آب نمود هنگامی که از آن نوشید دیدم ایشان
صد و پنجاهمین اجرای تئاتر جابر 
زمان: 23 آبان 1398،ساعت14
مکان: قم (سالن کوثر)
هزینه بلیط :
انفرادی 15 هزار تومان
گروهی:
20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان
30 نفر به بالا 7 هزار تومان
50 نفر به بالا 5 هزار تومان
 رزروپیامکی:
09915192702
ادامه مطلب
از فروردین که خیری ندیدیم
نه آن که رفته بود برگشت 
نه آن که بود وفا کرد 
بهار بود جانم ولی رنگ خزان داشت.
حالا اردیبهشت آمده...
کاش حداقل اردیبهشت کمی منصف باشد 
سفر کرده‌ای را باز گرداند 
عاشقی را به معشوق برساند 
مرگ نباشد، تولد باشد 
از فروردین که گذشتیم 
کاش اردیبهشت 
اردیبعشق شود...!
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
حسن روحانی در نشست خبری روز گذشته گفت: در ترکیه یک لیتر بنزین ۱۵هزار تومان و در اروپا ۲۰ هزار تومان است؛ البته ما هم دنبال این نیستیم بنزین هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان کنیم اما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییراتی در این زمینه هستیم.
بغض‌های نگفته‌ای دارد
همه‌شان بابت همین شهر است
هی صدا، صدا و بعد سکوت
آدمک باز با خودش قهر است
 
در میانِ راه نرفته‌اش مرده است
این طرف، پشت گورهای سپید
چشم گرداند برای پریدنی از نو
سرخوش از درد، و باز هم نپرید
 
گشت دنبالِ دلیلی از بودن
در قیاسِ «خودش» و «تو» و «شما»
از میان موج خون صدا آمد:
ما همه مُرده‌ایم، تو زود نیا!
 
گیر و دار جهان پر از باد است
در هیاهوی این تن مرده
چشم‌هاش سال‌هاست بسته شدند
آدمک باز هم رکب خورده.
 
-ف.میم.
چند باره شنیده بودم و هر بار خیالم پر کشیده بود
چندین باره شنیده بودم و باز خندان تر و سبکتر دل را مى گرداند 
از متنش که کنار رفتى
دوباره شنیدمش
اگر چه زیبا بود و خوش آهنگ،
دیگر مرا نگرداند
با تو دلنواز بود
بى تو تنها شاید گوش را نواخت 
جان از تنش جدا شده بود
بر پیکر بى جانش آسمان بارید و زمین سوخت
مى سپارمش به نسیم
 
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
 در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان رو در روی هم قرار می‌گیرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه با حضور در نشست خبری ضمن تشریح آخرین وضعیت بازیکنانش برای برگزاری این دیدار، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
وی گفت: موردی که باعث خوشحالی بنده است آمادگی بچه‌ها در تمرینات تیم است. این م
 
 
 
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
به گزارش ایسنا، آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که  حجم معاملات که در
هزار بار پیش اومده که به خودم گفتم دیگه واقعا امشب صبح نمیشه این دفعه حتما دق می‌کنم.
+ به شکل احمقانه‌ای زندگیم مزه آدم‌های بی‌خود و بی‌خیال و بی‌هدف رو میده در حالی که واقعا نیستم. گمان کنم فقط بیمارم، البته که جسم نه.
+ پُک: پست کوتاه.
1امام  باقر ع فرمود بلندی و کوتاه وکلید  ودر همه چیز و  خرسندی خدای  رحمان تبارک وتعلی  اطاعت  اما مست بعداز معرفت او  سپس فرمود خدای تبارک میفرماید83 سوره 4 هرکه  اطاعت یمعمبر نماید اطاعت خدا کرده وهر که رو گرداند  ورا رها کن  زیرا  ما ترا نگهبان او نفرستادیم 
صد و پنجاه و نهمین اجرای تئاتر #جابر زمان:28 آذر 1398
ساعت ورودمخاطب(گشت وبازرسی):13:45
شروع اجرا:14:15
مکان: قم، بلوار جمهوری، میدان سپاه،نبش کوچه6، اداره کل تبلیغات اسلامی، سالن کوثر 
#بلیط :انفرادی 15 هزار تومانگروهی:20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان30 نفر به بالا 7 هزار تومان50 نفر به بالا 5 هزار تومان
رزرو پیامکی: 0991512702
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه این سوره را به جهت دوست داشتن آن بخواند در جنات پر نعمت از همراهان پیامبر باشد ودر چشم مردم در زندگی دنیا با هیبت باشد و در قیامت حساب او را بر وی آسان گرداند و هر پیامبری که اسم او در قران است در آن روز با وی مصاحفه کند و بر او سلام ده9د جهت بیماری یا فکر پریشان زیاد یا بی خوابی این سوره را با خود همراه کند از آنها خلاص شود
جذب ۱۰ هزار پرستار در تیر ماه سال ۹۸
رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری:
جهت رفع کمبود نیروی پرستاری براساس مصوبه مجلس ۱۰ هزار پرستار در تیر ماه سال ۹۸ جذب خواهند شد
کافی نت فرزاد:صرفافقط اطلاعیه ذکرشده وجزئیات دیگری هنوز اعلام نشده است
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز کاری قبل، 3 میلیون و  996 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 984 هزار تومان معامله می‌شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 48 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 249 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 889 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 405 هزار و 900 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1520.1 دلار معامله می
اگر به صفحه اصلی سایت ملکیما مراجعه کرده باشید، متوجه می شوید تقریبا در میانه صفحه یک نوار آمار از وضعیت جاری وب سایت نمایش داده می شود که شامل سه مقدار مهم آگهی های دریافتی ، آگهی های فعال و میانگین روزانه ثبت آگهی می باشد. اما شاید برای شما سوال باشد که روزانه 24 هزار آگهی چگونه در دسترس شما قرار می گیرند؟
ادامه مطلب
جت هیتر (هیتر موشکی) دستگاهی است برای  گرم کردن محیط های صنعتی مثل گلخانه ، مرغداری، ساختمان های در حال ساخت  دامداری و ....

جت هیتر موشکی ۵۰ هزار ، نسل جدید هیتر های موشکی فروشگاه تی تاک با ظرفیت گرمایشی 50 هزار کیلو کالری در ساعت ، مناسب برای گرم کردن محیط های صنعتی با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب (مثل طول ۲۵ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۲ متر )  الی ۱۵۰۰ متر مکعب (مثلا طول ۵۰ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۳ متر) تا حد ۳۰ الی ۴۰ درجه 
این دستگاه بدون دودکش می باشد و
در آیه  حَتّٰى إِذَا اِسْتَیْأَسَ اَلرُّسُلُ وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جٰاءَهُمْ نَصْرُنٰا (یوسف١١٠) حداقل دو قرائت وجود دارد که یکی ضمیر ظنّوا را مرسل الیهم (مردم) برمی گرداند و دیگری ضمیر را به رسل. و جالب اینجاست هر دو قرائت هم‌ روایت و آیه در تأیید خود دارند.
ادامه مطلب
#حدیث_مهدوی 
امام هادی(ع)
«هو الذی یجمع الکلم و یتم النعم، و یحق الله به الحق و یزهق الباطل، و هو مهدیکم المنتظر».
«اوست که کلمه ی امت را یک جا جمع می کند (وحدت کلمه ایجاد می کند) و نعمت‌های الهی را کامل می گرداند. و خداوند به وسیله ی او حق را پا بر جا و باطل را نابود می سازد. هم او مهدی منتظر (سلام الله علیه) است».
یوم الخلاص/ ص404
جیلی برقی جئو متری اِی رونمایی شد
مشخصات فنی :
161 اسب بخار قدرت
250 نیوتن‌متر  گشتاور
0- 100: 8.8 ثانیه
سرعت: 150 کیلومتر بر ساعت
رقبا :
  نیسان لیف و فولکس واگن e-Golf
قیمت : 
مدل ۳۰ هزار دلاری که با مشوق های دولتی به ۲۲ هزار دلار کاهش میابد با برد حرکتی ۴۰۰ کیلو متری
مدل ۳۶ هزار دلاری که با مشوق های دولتی به ۲۸ هزار دلار کاهش میابد با برد حرکتی ۵۰۰ کیلو متری
فروش ژئومتری A در بازار چین شروع و جیلی موفق شده ۲۷ هزار سفارش برای این خودرو ثبت کند
گروهی از محققان داده‌های مربوط به ۱۶ میلیون نفر در کشور سوئد را تجزیه‌وتحلیل کردند که در این میان، بیش از ۱۵۳ هزار فرد به بیماری سرطان خون مبتلا بودند و ۳۹۱ هزار نفر آن، از بستگان درجه‌یک آن‌ها شامل والدین، ​​خواهر و برادر یا فرزندان بودند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بهترین دعانویس تهران,09016408686