نتایج جستجو برای عبارت :

آموزش طنز خلبانی توسط شهید مدافع حرم + فیلم!

ان الله یدافع
عن الذین امنوا
چه غم دارم
وقتی مدافع من
تو باشی.
خیالم تخت تخت است.
خیالم آسوده است.
خدایا اول ایمانی
بده،
اعتقادی و باوری
به لحظه لحظه
حضورت در کنارم
بده.
و بعد تو بشو
مدافعم.
وقتی تو مدافع
باشی.
خاطرم آسوده
است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آن‌هایی که شهدای مدافع حرم را دنیا پرستانی در نظر می‌گیرند که برای گرفتن پول به سوریه می‌روند کجایند تا ببینند این شهدا پله‌های رسیدن به عرش را دوان دوان طی کرده‌اند و در مقامات و جایگاه کسی توان رسیدن به آن‌ها را ندارد.
سجاد مرادی شهید مدافع حرمی است که همچون خیلی از شهدای جنگ تحمیلی زمان شهادتش را می‌دانست و چه تفاوتی است بین شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی در مقام و درجه اگر شهدای مدافع حرم به خاطر شرا
هفدهم آذر ماه سالروز شهادت  شهید مدافع حرم محمد هادی نژاد (خوزستان، شهرستان آغاجاری) (۱۳۹۴) شهید مدافع حرم ایوب رحیم پور (خوزستان، شهرستان امیدیه) (۱۳۹۴) شهید مدافع حرم اکبر شیرعلی (خوزستان) (۱۳۹۴) شهید مدافع حرم علی اصحابی (سمنان ، شاهرود) ( ۱۳۹۴)
@modafeanharam77
به مناسبت عید غدیر خم، فقط به عشق علی علیه السلام انتشار ده پوستر برای فرزندانی از نسل علی علیه‌السلام که مدافع حرم شدند:
 
شهید مدافع حرم سید مجتبی حسینی
 
شهید مدافع حرم سید محمد (میلاد) مصطفوی
 
شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
 
شهید مدافع حرم سید حسین میردوستی
 
شهید مدافع حرم سید محمدحسن حسینی (سیدحکیم)
 
شهید مدافع حرم سید عدیل حسینی (تیپ زینبیون)
 
شهید مدافع حرم سید جاسم نوری
 
شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی
 
شهید مدافع حرم سید حمید تق
با سلام و ادب و احترام ویژه خدمت یکایک شما عزیزان و سروران
درنظر است تا نرم افزاری جامع درجهت معرفی کلیه شهدای مدافع حرم را تولید نماییم، این امر مستلزم برنامه نویسی دقیق و البته پشتیبانی تخصصی بیوگرافی شهدا است در گام اول ان شاالله اسامی شهدای مدافع حرم خوزستان را در این نرم افزار وارد خواهیم کرد و ان شاالله در فاز دوم اسامی شهدای مدافع حرم کل کشور و در صورت توان ان شاالله کلیه مدافعان حرم کشورهای مختلف را وارد خواهیم کرد.
نرم افزار مدافعا
علی اومده میگه مامان میدونی من بزرگ بشم میخوام چیکاره بشم؟میگم: نه. دوست داری چه کاره بشی؟
میگه: من میخوام شهید بشم!
+ : خب شهید که شغل نیست.
- : مدافع حرم که شغل هست. میرم مدافع حرم میشم. ((((((((((((((((((((((((((:
جالبه واسم من همچین حرفایی باهاش نزدم نمیدونم اینا رو از کجا شنیده 
فقط میدونم که عاشقشونم ((((((((((:
دفاع از خود یا دیگران در مقابل سارق و مهاجم داراے شرایطے است و در صورت وجود آن شرایط قانون گذار از فرد مدافع حمایت خواهد ڪرد.
باید دانست:
۱⃣دفاع و حملہ باید متناسب باشد. مثلاً اگر ڪسے با چوب بہ دیگرے حملہ ڪرد مدافع نمی‌تواند با اسلحہ از خود دفاع ڪند.
۲⃣ امڪان دسترسے بہ نیروے انتظامے نباشد.
۳⃣ خطر قریب الوقوع باشد. بنابراین اگر ڪسے دیگرے را صرفاً تهدید ڪند مدافع نمی‌تواند با سلاح او را بہ قتل برساند.
۴⃣ دفاع براے دفع خطر ضرورت داشتہ باشد. مثل
 
گروه جهاد و حماسه: بابک نوری‌هریس، شهید مدافع حرم متولد ۲۱ مهر سال ۷۱ بود که ۲۸ آبان سال ۹۶ در دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س)، توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.
بابک نوری متولد ۱۳۷۲ در استان گیلان که به جمع مدافعان حرم در سوریه پیوست و توسط گروه داعش به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از اعضای سپاه قدس بوده که برای دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س) به سویه می‌ر‌ود و در روز شهادت امام رضا (ع) توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.
 
بابک نوری هری
به نام خدا
موسسه خیریه شهدای مدافع حرم اهواز با هدف رفع فقر در جامعه و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، در سال ۹۴ تاسیس گردید و با یاری خداوند و همت خیرین توانست است خدمات فراوانی را به خانواده های نیازمند و بی سرپرست ارائه نماید.
گزارش عملکرد موسسه در صفحه تلگرام و اینستاگرم قابل مشاهده است.
ما را دنبال کنید 
https://www.instagram.com/modafe_ahwaz
https://telegram.me/modafe_ahwaz
#پیام_شهید 
اطراف حرم گرچه 
پُر از "خولی و شمر" است
دنیای #تشیع سپر 
#زینب کبری ست
"شیران مدافع" 
دلتان شاد که #عباس
همراه شما در حرم 
زینب کبری ست...
سلامتی رزمندگان اسلام و شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات ...
شهید راه نابودی اسرائیل
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر
من چون دست چپم پلاتین دارد بخیه های درشتی هم خورده، از طرف دیگر هیکل درشتی هم دارم همین برایم داستانی شده ، خیلی جاها فکر می کنند که من خلافکارم. اما واقعا ما باید یاد بگیریم که از روی ظاهر آدم ها قضاوت نکنیم.من یک بار برای اینکه نشان بدهم نباید از روی ظاهر قضاوت بکنیم در یک مراسمی که دعوت بودم یک تیشرت قرمز پوشیدم با شلوار جین و کفش کالج. بعد وقتی می خواستند من را برای سخنرانی صدا بزنند تا گفتند جانباز مدافع حرم حمید شیرمحمدی و من از روی صندلی
با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت بر قرنطینه خانگی و به حداقل رسوندن رفت‌ و آمد‌ا جهت حفظ سلامتی افراد ، آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره و امید بر این بود که این آموزش مجازی بتونه جای خالی آموزش توسط معلمای کشور رو بر طرف کنه .
ادامه مطلب
تو آخرین سکانس فیلم وکیل مدافع شیطان آل پاچینو که نقش مرد شیطانی رو بازی میکنه یه جمله خیلی قشنگ میشه که جزو دیالوگ های ماندگار تاریخ سینماست. از زبان شیطان میگه: " تکبر گناه مورد علاقه منه".
 
سکانس آخر فیلم وکیل مدافع شیطان
 
یکی از گناهان کبیره غرور و تکبره، چون شیطان از سر غرور و تکبر به آدم سجده نکرد.
 
شهید مدافع حرم احمد حیاری نخستین شهید مدافع حرم شهرستان شوش است که چهارم شهریور ماه سال ۹۴ در روستا «شیخ حلال» استان حمص سوریه به شهادت میرسد. شهید حیاری، دوازدهمین شهید مدافع حرم استان خوزستان، جزء ۵۰ شهید اول مدافع حرم در کشور و همچنین دومین شهید دانشگاه پیام نور کل کشور است. این شهید فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان شوش بود و در اولین اعزام به سوریه به شهادت رسید. او قهرمان رشته تکواندو بود و کمربند سبز داشت. از ایشان دو یادگار
اشتراک گذاری این مطلب در تلگرام

یکی دو ماه قبل بود که برای ضبط تیتراژ یکی از برنامه های تلویزیونی، به دنبال لباس آتش نشانی بودیم و به خاطر گران‌قیمت بودن آن کسی حاضر به امانت دادن آن نمی شد.بالاخره از طریق یکی از دوستان، آتش نشانی به من معرفی شد و در ایستگاه آتش نشانی امام حسین(ع) با او قراری گذاشتم تا چند ساعتی لباسش را به امانت بگیرم.حین گپ و گفت کوتاهم ناگهان گفت: کسی را سراغ داری بدون تشریفات و دردسر مرا به سوریه بفرستد؟ دوست دارم مدافع حر
فکر کردم حتما ایشان در هواپیما در کلاس تجاری سوار می شود؛ بسیاری از مسئولان را در این کلاس دیده ام. برخلاف تصورم، رفت در اکونومی نشست. در فرودگاه اهواز هم هیچ کس به استقبالش نیامد. مثل همه آمد در صف تاکسی. ماشین گرفت و رفت. حالا دیگر برای همه روشن شده که هرکس دنبال خاطره های ناب و نکات شنیدنی از سردار دل هاست، باید پای صحبت ها و دلگویه های خانواده های شهدای مدافع حرم بنشیند؛ همان یادگارانی که از عشق و محبت پدرانه و برادرانه حاج قاسم به آنها و دل
حس یه فوتبالیست مدافع رو دارم که خیلی وقته به گل زنی می کنه . اما از اونجایی که مدافعه موقعیتش تقریبا هیچ وقت واسش پیش نمیاد . تا اینکه یه روز جلوی یه تیم خیلی مهم ، به طور شانسی یه موقعیت گلزنی به دست میاره .اما اونقدر تو نقش دفاعیش فرو رفته و که طبق عادت فقط توپ رو پاس میده به مهاجم تیم . مهاجم توپ رو گل می کنه یا نه ؟ اصلا مهم نیست . بعد بازی مدافع تازه متوجه میشه کهخودش می تونسته موقعیت رو گل کنه ولی اینقدر تو نقشش فرو رفته که حتی آرزوش تو مهم تر
خاطرات یک مدافع حرم


بهبودی نیا- شاید تعداد زیادی از ما هنوز رزمندگان مدافع حرم را از نزدیک ندیده و پای صحبت‌های آن‌ها ننشسته باشیم. شاید ندانیم که یک مدافع حرم چه‌حرف هایی برای گفتن دارد. علی را یک‌بار در منزل یکی از شهدای مدافع حرم دیده بودم. آن‌قدر با حرارت صحبت می‌کرد که دقیقاً می‌توانستی تمام صحنه‌هایی را که در هنگام دفاع و رزم  در سوریه دیده است در ذهنت مجسم کنی، صدای گلوله‌ها را در تاریکی شب به‌وضوح بشنوی و لحظه‌های درگیری مسلح
باسمه تعالی
مجموعه پوستر شهید مدافع حرم حمید قاسمپور (1)
به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حمید قاسمپور، فایل مجموعه ای از پوستر های شهید حمید قاسمپور، جهت استفاده کاربران (بارپذاری در اینستاگرام؛ پروفایل شبکه های اجتماعی و ... ) در سایت بارگزاری می گردد.

پوستر ((1)) شهید مدافع حرم حمید قاسمپور
دریافت فایل


پوستر ((2)) شهید مدافع حرم حمید قاسمپور
دریافت فایل
مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهدای مدافع حرم
سایت نوجوان خامنه ای در نماهنگ «مدافع حرم» مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهدای مدافع حرم داشته است.
     


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 475.8 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم99.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 72.4 MB
مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آمو
قدم اول را دلاوران مدافع حرم برداشتند
انصاف نیست که پشتیبانی نکنیم 
از همین جا همین خیابان  همین کوچه
وعده ما امروز، روز جهانی قدس
هم صدا با هم 
به نیابت از 
شهدای مدافع حرم 
شهدای مدافع حریم
شهدای جبهه مقاومت 
و به یاد تمام شهدای وطنم
لبیک یا زینب (س)
مرگ بر اسرائیل
شهید محمد اینانلو
 @zakhmiyan_eshgh
بگذارید اول یک توضیح خدمتتان عرض کنم. سید علی پسر من، دیگر چهارده سالش شده است. نشسته بودیم به تماشای یک حلقه فیلم مستند که دوستی به امانت داده بود. از صحنه طنز مربوط به شهید صدرزاده خوشش آمد و چندبار نگاهش کرد و خندید.
گفتم: کاش برش فیلم را بلد بودی و این قسمت را جدا می کردی. راستش خودم از این کار سر در نمی آورم. دیدم فیلم را از لبتاپ به گوشی اش منتقل کرد و اندکی بعد این قطعه مورد علاقه اش را برش داد.
خوشحال شدم و پیشنهاد دادم این قطعه را در گروه ه
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، «هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
شهید مدافع حرم «ابوالفضل مرادی» فرزند غلامعلی از لشکر فاطمیون، در منطقه حلب و در تاریخ بیستم مرداد 1395 توسط تکفیرهای داعش اسیر و سپس به شهادت رسید. نقل از یکی از همرزمان شهید ابوالفضل مدتی که در خط مقدم مشغول نبرد با تکفیری‌ها بود، هرگز شیفت خود را ترک نمی‌کرد و علی رغم اصرار همرزمانش که جهت استراحت به عقب برگردد، اصرار بر ماندن و دفاع داشت.
شهید مدافع حرم ابوالفضل مرادی
@Modafeaneharaam
                       
 
این نرم افزار اموزش گام به گام نماز طبق عقیده اهل سنت در گوشیهای اندروید میباشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار:
- آموزش گام به گام و تصویری نماز
- آموزش نماز برای مردان و زنان مسلمان
- آموزش نماز پنج گانه
- آموزش نماز جناز
- آموزش نماز تسبیح
- آموزش نماز عید
- آموزش وضو
- آموزش اخلاص در نماز
و ....
حجم : 34 mb
لینک دانلود : دریافت فایل
آموزش برق خودرو در شیراز باید توسط فرد حرفه ای و یا آموزشگاه مرتبط انجام شود. آموزش برق خودرو فنی و حرفه ای شیراز خوب است به شرط اینکه در تمامی کلاس های آموزش برق خودرو شیراز شرکت نمایید. آموزشگاه جلوبندی خودرو شیراز نیز توانایی آموزش برق خودرو در شیراز را نیز دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که آموزش برق خودرو در شیراز را حتما به صورت عملی و حرفه ای در کنار فردی خبره یاد بگیرید.
✅ هفته گذشته پیکر یکی دیگر از شهدای عزیز مدافع حرم تشییع شد. شهیدی که بیش از سه سال پیش به شهادت رسیده بود اما پیکر مطهّرش در منطقه العیس سوریه منتظر مانده بود تا دوباره با آمدنش این روزهای ما را معطّر کند. مایی که قبرستان نشینان عاداتیم. ✅شهید #ابراهیم_عشریه سال 56 در نکا به دنیا آمد. او یکی از اساتید فنون نظامی بود که به عنوان مستشار نظامی از قم به سوریه رفت. ابراهیم در این سفر ماندگار شد، تاریخ بود که ما را با خود بُرد و از او جدا کرد.
ادامه مط
با سلام و احترام،
به استحضار می رساند فایل تدریس و تکالیف هر هفته در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بارگذاری می شود. لذا لطفا از این سامانه پیگیر مطالب و اطلاعیه ها باشید.
عدم تحویل 3 سری تکلیف یا بیشتر به منزله درخواست حذف درس توسط دانشجوی مذکور می باشد. تکلیف ها را تنها در سامانه آموزش مجازی بارگذاری کنید و از ارسال آن ها توسط رایانامه خودداری فرمایید چون تنها تکلیف های ارسالی از طریق سامانه بررسی خواهد شد. در سامانه آموزش مجازی مهلت هر تکلیف ی
کلاس آموزش فست فود در تهران
آموزش انواع پیتزا، برگر و سوخاری توسط سرآشپز عباس حسینی در کارگاه مجهز با تجهیزات مدرن فست فود
https://www.amoozeshfastfood.com
 آموزش حرفه‌ای فست فود
 آموزش فست فود حرفه‌ای
 کلاس آموزش فست فود
 مراحل تهیه فست فود
 دوره فست فود در تهران
 چرا آموزش فست فود؟
 دوره آموزش فست فود
 سرآشپز عباس حسینی
گروه IRANHFCتلفن: 02122329427همراه: 09126011937
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






param name="AutoStart" value="False">
اهمیت راهنمای آموزش سئو، آموزش سئو جامع، آموزش سئو حرفه ای، آموزش بک لینک نظرات، آموزش سئو وردپرس و آموزش سئو رل کنونیکال زمانی به شما مشخص میشود که میخواهید با تحلیل سایت، بازاریابی اینترنتی، رپورتاژ آگهی، آموزش سئو، بک لینک، بهینه سازی سورس سایت، سئو سایت و تحلیل سایت و رعایت تمام نکات بک لینک edu، سئو وردپرس، بک لینک pbn، بک لینک پست مهمان، سئو کتگوری، بک لینک پروفایلی، سئو دسته، سئو لینک داخلی، راهنمای سئو، سئو ارزان و در رتبه های برتر گ
دانلود کتاب آموزش ساخت کابینت mdf
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.aparat.com › دانلود_رایگان_کتاب_آموزش_ساخت_انواع_کابینت...دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF - در ...دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF در قالب فایل pdf و به زبان فارسی که با کیفیت بسیار عالی توسط وب سایت فایلار برای شما عزیزان تهیه شده.www.aparat.com › cwKCl › دانلود_رایگان_کتاب_آموزش_ساخت_کابی...دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت کابینت MDF - آپاراتدانلود رایگان کتاب آموز
برادر بزرگوار شهید مجید عسگری:
برادرم معلم رسمی آموزش و پرورش بود و 23 سال سابقه تدریس داشت. به جز برادرم دو معلم مدافع حرم شهید هم در کشور هستند،
اما آنها بازنشسته بودند و برادرم اولین معلم شاغل و شهید مدافع حرم است.
یکی از دغدغه‌های اصلی‌اش بحث فرهنگی بود. به جز معلمی، برادرم در سال هشتم خارج طلبگی را به‌صورت افتخاری درس می‌خواند، خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران هم بود.
در حلقه صالحین سه پایگاه بسیج هم فعال بود و مربی حلق
کتاب آموزش جستجوی صحیح کلمات کلیدی به زبان انگلیسی که توسط وب سایت بک لینکو Backlinko منتشر شده است یکی از منابع اصلی در وب انگلیسی بوده و عموماً سایت های فارسی با الگوگیری و شخصی سازی این موضوع را به نوعی دیگر بیان می کنند. کتابی که در این بخش به شما معرفی میکنیم توسط بهترین وب سایت در زمینه آموزش سئو و با صحیح خطاهای فراوان به دست آمده است.
ادامه مطلب
راه ارتباطی من و شما آیدی اینستاگرام زیر
Iیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه
با اعلام رئیس باشگاه العربی مدافع ملی پوش کشورمان در این تیم ماندنی شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، خلیفه بن جبر، رئیس باشگاه العربی قطر در مصاحبه با نشریه الرایه درباره سرنوشت 4 لژیونر فصل گذشته تیمشان عنوان کرد که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان تنها لژیونری است که به همراه تیم می ماند و 3 لژیونر جدید در فصل به تیم اضافه خواهد شد.
 
پورعلی گنجی فصل گذشته از تیم یوپن بلژیک به لیگ ستارگان برگشت
آموزش لینک سازی برای مبتدیان توسط سایت معروف Moz نوشته شده است که در آنها نحوه لینک سازی را از صفر آموزش میدهد یعنی آموزش های ارائه شده در این کتاب الکترونیکی به نوعی است که اگر در زمینه سئو تازه کار هم باشید خواهید توانست به راحتی نحوه صحیح لینک سازی را بیاموزید. گاهاً ما مطالعه این نوع کتاب ها را بیشتر از کتاب های سطح حرفه ای معرفی می کنیم برای مطالعه زیرا اصول لینک سازی به بهترین نحو در کتاب های سطح مبتدی توسط Moz آموزش داده شده است.
ادامه مط
شروع ثبت نام دوره آموزش طراحی وب سایت اختصاصی در تبریز
این دوره آموزشی در مرکز شهر تبریز توسط مرکز مهارت آموزی تبریز برگزار می شود.
 
برخی از سرفصل های این کلاس آموزشی:
آموزش اصول طراحی وب سایت
آموزش HTML
آموزش CSS
آموزش JQuery
آموزش Java Script
آموزش PHP
آموزش پایگاه داده SQL
آموزش بصورت غملی و پروژه محور از 0 تا 100 می باشد.
 
جهت ثبت نام تماس بگیرید:
80 999 77 0914
ربات بازی انفجار رایگان  آموزش بازی انفجار همراه با ربات تعیین ضریب 
ربات بازی انفجار  این پکیج توسط سایت های فروشنده به قیمت ۸۰ هزار تومان بفروش میرسد  .
: در صورت نارضایتی و اخطار صاحبان به مدیریت اطلاع دهید
:.  آموزش بازی انفجار همراه با ربات تعیین ضریب 
   آموزش بازی انفجار  خدمت شما کاربران کمیاب اپ۷ هستیم با آموزش بازی انفجار در این آموزش سعی شده بهترین متد رو برای شما شرح داده بشه این ربات که توسط سایت برای دانلود قرار داده شده برای س
مدت‌ها است که برخی خواهان عزل رئیس جمهور هستند و با توجه به اینکه مجلس همسو با دولت است، نگاه‌شان به سمت رهبری است و از حمایت رهبری از رئیس جمهور گله مند هستند.
یک تحلیل این است که رهبری حامی شخص نیستند بلکه مدافع رای مردمند (طبعا مدافع مجلس هم هستند) کمااینکه امام خمینی (ره) هم دستور عزل بنی صدر را ندادند و این مجلس وقت بود که بنی صدر را عزل کرد.
اما اتفاقات اخیر، روی دیگری از دلیل عدم عزل رئیس جمهور را نشان داد، افراد مسلح و آموزش دیده که با ا
آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمت آموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن م
آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمت آموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن م
پیکر «فرمانده حیدر» وارد معراج شهدا شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد جنتی، معروف به حاج حیدر که فرمانده لشکر زینبیون بود، پس از دو سال وارد معراج شهدا شد
#دعوتید
مراسم وداع با شهید فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۶ در حسینیه معراج شهدا
«فرمانده حیدر» در تاریخ ۱۶ فروردین ۹۶ در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس (ع) سر و دستش را فدا کرد.
سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: حیدر یکی از بهترین‌هایم بود##.شهید مدافع حرم از
زیدان :‌پیش فصل تموم شد و حالا ما میخوایم لیگ رو با قدرت شروع کنیم.نیمار؟ من با تیمی‌ که در اختیار دارم اینجام و ما فقط به بازیکنانمون فکر میکنیم.‌به خرید نیاز داریم؟ من همون جواب رو میدم. من یه تیم در اختیار دارم و تا پای مرگ کنار این بازیکنان هستم. ما همه‌ی تلاشمون رو میکنیم که فصل بسیار خوبی داشته باشیم. همین.‌پوگبا؟ ما این تیم رو در اختیار داریم و با همین تیم هفته‌ی بعد قراره به میدان بریم. نقطه نقطه نقطه و پایان.‌بیل و خامس بازیکنان رئا
#شهید #مدافع #حرم #حسین #همتی
نام  پدر: سبط علی
سال  تولد: 1369
محل  تولد: #صفا #دشت #تهران
تاریخ شهادت: 1395/01/31
منطقه عملیات: #حومه #حال #سوریه
محل  دفن: #امامزاده حمزه (ع)
وصیت نامه:
وقتی ولایت فوج فوج آزاده دارد
سید علی لشکری آماده دارد
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
#شهید #مدافع #حرم #حسین #همتی
نام  پدر: سبط علی
سال  تولد: 1369
محل  تولد: #صفا #دشت #تهران
تاریخ شهادت: 1395/01/31
منطقه عملیات: #حومه #حال #سوریه
محل  دفن: #امامزاده حمزه (ع)
وصیت نامه:
وقتی ولایت فوج فوج آزاده دارد
سید علی لشکری آماده دارد
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فارکس - پرشین بورسpersianbourse.com › ... › آموزش صفر تا صد
عوامل تاثیر گذار روی هزینه آموزش میکرو ابرو
۱- نقش برند یا نام شخص روی هزینه آموزش فیبروز یا میکرو ابرو :
اگر شما آموزش هاشور مویی یا فیبروز را توسط افراد معروف یا سرشناسی این رشته ببینید حتی اگر آموزش اولیه فیبروز ابرو باشد یا فقط شامل آموزش تئوری فیبروز ابرو باشد, باز هم هزینه گزافی باید پرداخت کنید. و مشکل دوم اینجاست که این افراد در کلانشهرها هستند و باید برای رفتن پیش آنها و آموزش حرفه ای فیبروز ابرو یا آموزش تخصصی فیبروز ابرو ساع
آموزش فست فود حرفه ای IRANHFC
واحد آموزش گروه تجهیز و راه اندازی فست فود IRANHFC 
تنها مجموعه دارای تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای فست فود
با بهره‌گیری از اساتید مجرب و خبره در خصوص طبخ غذاهای فست فودی 
در محیطی کاملاً شبیه‌سازی شده 
کلیه دوره‌های آموزش حرفه‌ای فست فود را ارائه میکند
- آموزش برگر طلایی
- آموزش مرغ سوخاری
- آموزش پیتزا ایتالیایی
- آموزش پیتزا آمریکایی
- آموزش اصول مدریت فست فود
- آموزش اصول حسابداری در فست فود
- آموزش سالاد بار
آدرس : ته
#شهید #مدافع #حرم #حسین #همتی
نام  پدر: سبط علی
سال  تولد: 1369
محل  تولد: #صفا #دشت #تهران
تاریخ شهادت: 1395/01/31
منطقه عملیات: #حومه #حال #سوریه
محل  دفن: #امامزاده حمزه (ع)
وصیت نامه:
وقتی ولایت فوج فوج آزاده دارد
سید علی لشکری آماده دارد
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
 
این پرستار داوطلب، مدافع حرم است غافلگیر می شویم وقتی جهادگر ۲۸ ساله از حضور داوطلبانه در قرنطینه بیماران کرونایی و تی کشیدن زمین و شستن سرویس بهداشتی بیماران ما را به سوریه می برد و از توسل بانوی مسیحی به حضرت رقیه و نبرد با داعش می گوید.  @AhmadMashlab1995 
به نام خدا
علوم تربیتی از رشته های علوم انسانی است که به جنبه های آموزش و پرورش انسان و دانش های مربوط به آن می پردازد. آموزش و پرورش منحصر به افراد ، زمان و مکان خاصی نیست. بلکه آموزش و پرورش برای همه و در هر زمانی و هر مکانی است. آموزش عمومی ، آموزش عالی ، آموزش کارکنان ، سواد آموزی بزرگسالان ، خود آموزی ، آموزش الکترونیکی و مجازی از انواع آموزش محسوب می شود.
تعریف آموزش و پرورش : آموزش و پرورش هنر یا فنی است که به صورت راهنمایی یا حمایت نیروهای
تنها نماینده ای که مدافع حرم شد حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری از سادات منتسب به امام جواد علیه السلام و نماینده اسبق دوره هشتم و نهم کهکیلویه که از صندلی سبز مجلس خداحافظی کرد و سالهاست در سوریه در میدان جهاد علیه تکفیری ها و دواعش حضور مستمر دارد. 
@Agamahmoodreza
آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا صد فا
آموزش بورس توسط هومن مقراضی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نتایج معاملات دانشجویان هومن مقراضی در بازار بورس | مجموعه ...amoozesh-boors.com › reviewsهومن عزیز با این پکیج آموزشی لایه‌های سخت بورس رو جدا کرده و مغز اون رو در اختیار دانشجوهاش قرار داده، سریع‌ترین نردبان برای کسب درآمد و موفقیت! نمایش متن کامل.
پکیج بورس هومن مقراضی :: شهر دانلودfile-marketing.blog.ir › پکیج-بورس-هومن-مقراضی۹ دی ۱۳۹۸ - پکیج بورس هومن مقراضی « 100% دانشجویانی که این مسیر را تا انت
شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» ۳۰ مرداد ماه سال 1369 در تهران دیده به جهان گشود. وی در فضای مجازی به «مجید سوزوکی» معروف است، مجید سوزوکی مدافعان حرم ماجرای جالبی دارد، از تحول یکباره تا حضورش در سوریه و سپس شهادتش که در عرض کمتر از یک ماه اتفاق می افتد از او اسطوره ملموسی برای نسل امروز ساخته.
ادامه مطلب
به گزارش ایلنا، پس از پایان انتقال قرضی نورافکن از شارلوا به استقلال حالا این باشگاه تنها میلاد زکی پور را به عنوان مدافع چپ در اختیار دارد و استراماچونی به دنبال خرید یه بازیکن در این پست می‌باشد.
به نقل از سایت اسپورت ایتالیا، بوکاری درامه مدافع چپ 34 ساله سنگالی اسپال در پایان این فصل قراردادش با این تیم ایتالیای به اتمام رسید و بازیکن آزاد با باشگاه استقلال به توافق رسیده است،  گفته می‌شود این مدافع کهنه‌کار در روزهای آینده وارد تهر
خوب قبل از اینکه بریم سراغ آموزش تار و شروع کار کردن یه کتاب آموزشی ،میخوام شما رو با این ساز و اجزاش آشنا کنم.تار از ساز های بسیار قدیمی ایرانی است،بنابر روایتی تار از حدود سال ۲۶۰ هجری در بین ساز های ایرانی و موسیقی ما وجود داشته و بعدها توسط صفی الدین ارموی و در 100 سال گذشته توسط اساتید کارکشته یی مثل روح الله خالقی و درویش خان و دیگر افراد به سمت تکامل رفته است.این ساز توسط بزرگانی همچون علی اکبر خان شهنازی،درویش خان،جلیل شهناز و استاد لطف
دانلود بروزترین آموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آ
#شهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی
نام  پدر:  حسام الدین
تاریخ  تولد:  1360/09/18
محل  تولد:  تبریز
تاریخ  شهادت:  1392/10/29 
محل  شهادت:  سوریه
منطقه:  دمشق-قاسمیه
محل  دفن: گلزار شهدای تبریز
وصیت نامه:
شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق 
ظهور مولایمان باشیم.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
 
#شهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی
نام  پدر:  حسام الدین
تاریخ  تولد:  1360/09/18
محل  تولد:  تبریز
تاریخ  شهادت:  1392/10/29 
محل  شهادت:  سوریه
منطقه:  دمشق-قاسمیه
محل  دفن: گلزار شهدای تبریز
وصیت نامه:
شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق 
ظهور مولایمان باشیم.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
#شهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی
نام  پدر:  حسام الدین
تاریخ  تولد:  1360/09/18
محل  تولد:  تبریز
تاریخ  شهادت:  1392/10/29 
محل  شهادت:  سوریه
منطقه:  دمشق-قاسمیه
محل  دفن: گلزار شهدای تبریز
وصیت نامه:
شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق 
ظهور مولایمان باشیم.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
 
همه بچه هایم، به خصوص دو پسر شهیدم، به نماز و روزه مقید بودند.☝️ نمازشان را می‌خواندند، قضای نمازهای از دست رفته را جبران می‌کردند. سید مجتبی توجه ویژه‌ای به فقرا داشت. همسر سید مجتبی، تعریفمی‌کرد وقتی که در افغانستان زندگی می‌کردیم، او نیمی از غذای ما را برای همسایه‌ای که همسرش بیمار بود و بچه‌ داشت، می‌برد. یا وقتی هندوانه و خربزه می‌خرید، به سه قسمت تقسیم می‌کرد و دو قسمت آن را برای همسایه‌ها می‌برد. او به همسرش می‌گفت؛ تو من را د
تولد یه شهیدی هست همونی که خوشتیپ بود  همونی سلفی میگرفت همونی پسر شهید بود همونی که تا فهمید حرم عمه سادات در خطره همچی ول کرد رفت مدافع حرم شد تا تو درامنیت باشی تولد حاج رضوانه  ماه لبنان شهید جهاد مغنیه تولدت مبارک ماروهم یادت نره....
شهید مدافع حرم 
@modafeanharam77
بسم رب الشهدا و الصدیقین
پیکر پاک شهید علی سعد از شهدای مدافع حرم دزفول که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با تروریستهای داعشی ۲۸دی ماه ۱۳۹۴ در خان طومان مفقود الاثر شده بود، تفحص و از طریق DNAشناسایی شد و به دزفول دیار مقاومت باز خواهد گشت.
شهید علی سعد دومین شهید مدافع حرم خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.
پیکر پاک شهید علی سعد اهل شهر امام دزفول اکنون به کشور منتقل شده و اکنون در معراج شهدای تهران می باشد که فردا یک
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

















آرمان #حاج_احمد_متوسلیان و شهید مدافع حرمی که از او درس گرفت
بیست متر در باران، یادواره جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان
ش
پاورپوینت شهدای مدافع حرم
          پاورپوینت شهدای مدافع حرم با 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد  این پاورپوینت در مورد شهیدحمید سیاهکالی و شهید حسین هریری می باشد در این پاورپوینت زندگینامه این دو شهید بزرگوار و بخشی از وصیتنامه  به همراه تصاویری از این شهیدان  یک اسلاید از پاورپوینت شهدای مدافع حرم: زندگینامه شهید حمید سیاهکالی  چهارم اردیبهشت ماه سال 1368 در منطقه آبگیلک قزوین چشم به جهان گشود پدر وی حشمت الله سیاهکالی مرادی اهل روستای سن
امروزه یکی از مهترین راه های ارتباطی، شبکه های اجتماعی هستند. در اینجا چند آموزش در زمینه اپلیکیشن های مرتبط با آنها آورده شده است.
1- آموزش اینستاگرام به همراه ترفند ها
دانلود
 
2-آموزش توییتر توسط جناب آقای سعیدی
دانلود
 
3-آموزش کامل تلگرام
دانلود
 
البته لازم به ذکر است این فایل ها به زودی به روز رسانی خواند شد.
سلام دوستان
میخوایم با هم آموزش های برنامه نویسی زبان پایتون که توسط کری شافر(Corey Schafer) در یوتیوب آپلود میشه رو اینجا مرور کنیم. هدف فقط خلاصه برداری و متنی کردن بخشی از توضیحات ایشون هست. امیدوارم با هم آموزش ها رو به پیش ببریم و استفاده کنیم. در پست های بعد آموزش رو شروع میکنیم.
ادامه مطلب
اموزش صفر تا صد فارکس و بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج - - چارت ...chartiran.com › آموزش-ویدیویی-کامل-فارکس-از-صفر-...آموزش ویدیویی کامل فارکس از صفر با رضا خانتاراج فیلم کامل آموزش فارکس از صفر تا صد همچنین pdf آموزش فارکس را از سایت ما بخواهید. ... admin ژانویه 28, 2020 فیلم های آموزش بورس, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس 61 ...
آموزش صفر تا ص
قرآن پژوهان عزیز 
فقط ۲روز دیگر تا پایان ثبت نام✍ کلاسهای آموزشی موسسه‌ قرآنی شیفتگان وحی فرصت  باقیست  لیست کلاسهای ترم زمستان موسسه تربیت معلم تخصصی روخوانی قرآن کریم تربیت معلم تخصصی مفاهیم قرآن کریم آموزش حفظ قرآن کریم آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آموزش تجوید قرآنآموزش احکام و عقاید  ، مداحی آموزش مصحف و تدبر در  قرآن کریم آموزش راهکارهای خانواده با نشاط آموزش امر به معروف و نهی از منکر آموزش خوشنویسیآموزش زبان انگلیس
دوره جامع آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ( سئو ) توسط علی صفری مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به سرفصل ها و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
آموزش سئو در اصفهان
سالروز شهادت فرمانده و یادگار دفـاع مقـدس فرمانده توپخانه لشکر۳۱ عاشورا مسئول‌عملیات گروه توپخانه ۶۰رسالت مسئول عملیات سپاه عاشورا و مسئول توپخانه شرق حلب در سوریه ۱۳۹۵
رزمنده دیروز مدافع امروز شهید سردار حاج ذاکر حیدری @jamondegan ┄
به افسوس نگاه مرغ و خروسهای باغچه مادربزرگ فکر می کنم، وقتی به کبوتران آسمان خیره می شدند..همیشه دلم به حال نگاهشان می سوخت،اما چنین روزهایی قشنگ می شود فهمیدشان!چگونه اش را نمی دانم اما این بار باید شهادت سردار سلیمانی را نظاره کنیم.
ما کجای زمین داریم نوک میزنیم و آنها تا کجای آسمان پر می کشند..
پ.ن: کم کاری ما در شناساندن داعش و آمریکا در این ترور نقش دارد. نقش دارد که پنتاگون می گوید ترامپ دستور این حمله را داده چون قصد ترور مقامات آمریکای
چند نکته در مورد ماساژ,آموزش مسائل جنسی
همه از اینکه بدنشان توسط فرد دیگری از روی احساس لمس و نوازش شود لذت فراوانی میبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن برای شما چند برابر خواهد بود.
گاهی ماساژ فقط برای رفع خستگی انجام میشود. ولی گاهی هم انجام ماساژ میتواند مقدمه عشق بازی و سکس باشد. حتما" برای یکبار هم که شده لذت یک سکس واقعی به دنبال عشق بازی و ماساژ خوب را تجربه کنید
ادامه مطلب
آموزش طراحی کارت ویزیت
آموزش طراحی و روتوش عکس در 10 دقیقه
آموزش ترمیم و ویرایش عکسهای قدیمی
طراحی  آلبوم دیجیتال عروس و داماد
 
 
 
 
آموزش نصب ویندوز
فقط و فقط و فقط 50 هزار تومان
09194223574
جهت بازدید به لینک اینستا وارد شوید و ما رو دنبال کنید .
https://www.instagram.com/studioroyayemandegar
آموزش افزایش لایک اینستاگرام
 
این بسته اموزشی شامل اموزش های زیر می باشد:
 
آموزش های بازگردانی اکانت دیسیبل (Disable) شده و قفل شده از سمت اینستاگرام
آموزش بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پستی و بدون عکس پروفایل
آموزش های بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره) از پیج
آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل
آموزش بازگردانی پست های حذف شده ی پیج
آموزش دریافت فالور و یا لایک و … اتوماتیک و ب
آموزش عکاسی از مبتدی تا پیشرفته
 
آموزش صفر تا صد عکاسی pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فیلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی ...
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_...نور تخت flat light-عالی برای عکس پرتره و سلفی. 1
کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد چند بازیکن دیگر به خدمت بگیرد و در این راستا گفته می‌شود، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این تیم، ایوان ایوانف مدافع مرکزی بلغارستانی است.
ایوان ایوانف برای تیم‌های ملی پایه کشورش هم بازی کرده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶، ۴۰ بار برای تیم ملی بزرگسالان بلغارستان بازی کرده و ۳ بار هم دروازه حریفان را باز کرده است.
این مدافع ۳۱ ساله سابقه بازی برای تیم‌های زسکا صوفیه، آلتای اسپور ترکیه، پاناتینایکوس یونا
مدافع ملی پوش کشورمان از تیم احمد گروژنی جدا شد و در دو راهی لیگ روسیه و اسکاتلند قرار دارد.

 
 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «vesti» روسیه امروز خبر داد  که میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم احمد گروژنی بعد از 3 سال بازی برای این تیم جدایی اش قطعی شده است.
 
باشگاه گروژنی قرارداد بازیکن ایرانی اش را تمدید نکرد تا او به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. میلاد محمدی بنا به گزارش رسانه های روس از زن
دوره جامع آموزش زنبورداری سعی کرده تا کلیه مطالب لازم و مهم در رابطه با زنبورداری را گردآوری و توسط ویدیو های آموزشی مطلوب برای شما عزیزان ارائه کند. دوره جامع آموزش زنبورداری با آموزش های کامل و واضح خود توانسته گام مهمی در راستای آموزش زنبورداری بردارد و از این رو در بین زنبورداران و علاقه مندان دارای طرفداران زیادی می باشد. همچنین دوره جامع آموزش زنبورداری یکی از پرفروش ترین محصولات سایت 118file.com است که توانسته در بین مخاطبین از جایگا
این خاک نه مسلمان میخواهد نه دین ستیز.نه مذهبی میخواهد و نه خداناباور.نه شیعه میخواد و نه سنّی.نه فمنیست میخواد و نه روشن فکر. ما می توانیم برای خود و فقط برای خود این ها را باشیم .این مملکت فقط وطن پرست و ملی گرا میخواهد.نه مدافع حرم بلکه مدافع وطن.نه مغز فراری که ریشه در خاک.این مملکت فردوسی و شاملو میخواهد .فرخزاد میخواهد.آریو برزن .فرح پهلوی .شاپور و کاوه و رستم و چوبین.سورنا و بابک خرم دین.این خاک دلال بهشت نمیخواهد ، اندیشمند میخواهد.علوی ن
آموزش اصولی پیانو توسط اساتید مطرح درقزوین
به صورت خصوصی درآموزشگاه و منزل
آموزش دف درمنزل و دفترآموزشگاه
آموزش تارو سه تار به صورت تضمینی
یادگیری نی نوازی در آموزشگاه ما
آموزش هارمونیک(سازدهنی)درچندین جلسه
سنتور نوازی درقزوین و فراگیری تضمینی سنتور
 
برای دانلود اپلیکیشن آموزش مهارتهای پزشکی از قبیل
شرح حال مورنینگی همه بخش ها
آموزش نوار قلب موارد ضروری و کاربردی
آموزش خواندن سریع گرافی و آموزش کامل آن
آموزش سی تی اسکن و ام آر آی
آموزش صداهای قلبی ریوی و ابدومن بسیار کاربردی
همه و همه در لینک زیر 
اینجا کیلیک کنید
بزودی لینک گذاشته می شود
#کتاب_صوتی
کتاب طاهر خان طومان
زندگینامه و خاطرات شهید مدافع حرم سید رضا طاهر
این داستان: به امام زمان نشونش می دی؟؟
داستان های کوتاه صوتی(سروش پلاس، ایتا ، تلگرام)❤️ @dastanak_313 ❤️













متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش ای
تیم تکبا و آموزش راه اندازی کسب و کار بین الملل توسط تیم تکبا
توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا با هدف ایجاد آموزش راه اندازی استارت آپ بین الملل ، در نظر دارد تا بهترین نوع خدمات خودرا ارائه دهد. هر ایده، خلاقیت و ابتکاری که موجب شود حرفه و شغل شما کیفیت بیشتری داشته باشد و با سود افزایی همراه باشد، از طریق توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا انجام پذیر است.
این مجموعه با ارائه خدماتی همچون ثبت اختراع بین الملل یا هر گونه فعالیت ظ
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فیلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی ...
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_...نور تخت
دوره جامع آموزش زنبورداری در حال حاضر به عنوان یکی از جامع ترین و کم نظیرترین مجموعه های آموزش زنبورداری در کشور محسوب می گردد. دوره جامع آموزش زنبورداری با دربرداشتن سه پارت با عناوین "آموزش جامع زنبورداری"، "آموزش حرفه ای زنبورداری" و "آموزش ساخت کندو" به گونه ای مفصل موضوع زنبورداری و مسائل مربوط به آن را بیان می کند. آموزش زنبورداری با بیش از 2400 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا کلیه مطالب در این زمینه را به گونه ای دقیق و اصولی برای علاقه
 
آموزش گیتار در کرج یکی از خدمات آکادمی موسیقی سرنا می باشد که به صورت حرفه ای توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود، آکادمی موسیقی سرنا با فراهم آوردن محیطی ارام و مناسب یادگیری موسیقی بهترین و به روزترین روش آموزش موسیقی را برای آموزش انواع سازها فراهم آورده است.
برای اطلاعات بیشتر روی آموزش گیتار در کرج کلیک کنید.
 
 

معادل فارسی
معادل انگلیسی
اختصار

حمله از عمق
Attack In the Middle
AIM

حمله از جناحین
Attack On Wings
AOW

تماما تهاجمی
All Out Attack یا All Offensive
AOA یا AO

بات (بدون صاحب)
bot
Bot

ضد حمله
Counter Attack
CA

مدافع وسط
Central Defender
CD

مدافع وسط تهاجمی
Central Defender Offensive
CDO

مدافع وسط متمایل به کنار
Central Defender Towards Wing
CDTW

تدافعی
Defensive
Def

هافبک وسط اضافی
Extra Inner Midfielder
(ex) eIM

مهاجم متمایل به کنار
Forward Towards Wings
FTW

دروازه بان
Goalkeeper
GK

ارشد بازی
Game Master
GM

هت تریک ارگانایزر
Hattrick Organizer
HO

هت تریک
Hattrick
HT

ضربه
 
 
سرفصل های کلاس آموزش برق صنعتی
معرفی تاریخچه پیدایش الکتریسیته
آموزش مقدماتی نحوه تشکیل جریان لکتریکی
آموزش برق AC و DC
آموزش برق تکفاز و سه فاز و نحوه عملکرد هر یک
آموزش و معرفی انواع کابل ها و سیم ها
آموزش اصول انجام پروژه برق صنعتی
آموزش و معرفی قطعات و لوازم کاربردی در برق صنعتی
آموزش مقدمات مورد نیاز مونتاژ تابلو برق صنعتی
آموزش و معرفی انواع کلیدها
آموزش و معرفی انواع رله ها (دیستانس، اضافه جریان و…)
آموزش و معرفی انواع تایمرها
آموز
آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مدافع حرم حسین محرابی)
این داستان توسط یکی از همرزمان شهید محرابی روایت شده است:
چند وقت بود که آمده به "حما". می خواست به دمشق برود و 
مأموریت اش را تمدید کند. بعد از آن هم باید به حلب می رفت؛ موقع
خداحافظی به حسین گفتم: ببین وقتی می روی دمشق، یک بازار 
روبروی مسجد اموی یک بازار هست به اسم حمیدیه.
ادامه مطلب
آیا برای شروع یا ادامه نتورک مارکتینگ نیازی به آموزش دیدن هست؟ اهمیت آموزش در چیست و چرا باید آموزش ببینیم؟آموزش، رکن اصلی بازاریابی شبکه ایهمه چیز در بازاریابی شبکه ای به آموزش بازمیگردد.در واقع لازمه استفاده از اهرم تصاعد، وجود آموزش و تکثیر مناسب است.در این حرفه هر کسی کار خود را دارد و اصطلاحا بیزینس متعلق به خودش است. اما از طرفی افراد با یکدیگر در ارتباط هستند و رفتار و عملکرد هر شخص در سازمان او تکثیر میشود.آموزشی که در اختیار شما اس
دانلود کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش فارسی پوکر pdf :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › tag › آموزش فارسی پوکر pdfدانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش پوکر به ... شامل دو کتاب حرفه ای اموزش پوکر که به زبان فارسی ترجمه شده اند. تعداد صفحات:205 ...
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آموزش-پوکر-به-زبان-...دانلود کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی فرمت
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش فارسی پوکر pdf :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › tag › آموزش فارسی پوکر pdfدانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش پوکر به ... شامل دو کتاب حرفه ای اموزش پوکر که به زبان فارسی ترجمه شده اند. تعداد صفحات:205 ...
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آموزش-پوکر-به-زبان-...دانلود کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی فرمت پی دی اف ز
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش فارسی پوکر pdf :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › tag › آموزش فارسی پوکر pdfدانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش پوکر به ... شامل دو کتاب حرفه ای اموزش پوکر که به زبان فارسی ترجمه شده اند. تعداد صفحات:205 ...
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آموزش-پوکر-به-زبان-...دانلود کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی فرمت پی دی اف
وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (١٦٩)آل عمران

البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود
شب نهم محرم ،اسمی که سر زبان هاست اسم توست یا عباس 
امشب خیلی این اسم رو میشنویم 
عباس ،مدافع بچه ها،عباس تکیه گاه خیمه ها ،عباس مدافع حریم زینب...عباس...آه عباس...
از روزی که رفتم تشییع پیکر قطعه قطعه ی شهید حج
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش فارسی پوکر pdf :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › tag › آموزش فارسی پوکر pdfدانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش پوکر به ... شامل دو کتاب حرفه ای اموزش پوکر که به زبان فارسی ترجمه شده اند. تعداد صفحات:205 ...
دانلود رایگان کتاب آموزش پوکر به زبان فارسی :: یوسافتdownloadusofts.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آموزش-پوکر-به-زبان-...دانلود کتاب آموزش پوکر به زبان ف
هادی بهادری، نماینده ارومیه با ارسال نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، لزوم تسریع در اجرای اصل 15 قانون اساسی و آموزش زبان مادری در مدارس را خواستار شد.
در متن این نامه آمده است:
پیرو تذکر شفاهی اینجانب در خصوص آموزش زبان مادری در مدارس به استناد اصل ۱۵ قانون اساسی به وزارت آموزش و پرورش، نامه ای به شماره ۸۲۰/ ۲۸۹۶۳ / ۲۱۰ مورخ ۹۸ / ۲ / ۲۸ توسط معاون پارلمانی وزارت که شامل نظر شورای عالی آموزش و پرورش وزارتخانه متبوع شما بود واصل گردید.
به استحضار م
یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد
مدافع بلغاری تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که قبل از ایام کرونا راهی کشورش شد، قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.
این بازیکن فرصتی 15 روزه به استقلال داد تا مطالبات 60 هزار دلاری‌اش پرداخت شود اما با عدم پرداخت این رقم، شکایتی را تنظیم کرد و خواستار دریافت کل رقم قرارداش شده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال برای مدت 5 ماه 125
پکیج آموزش مشاور املاک شامل 20 جلسه آموزش نکته های ناب کاربری
مسعود داداشی مشاور برتر املاک آسمان
پکیج جامع آموزش مشاوره املاک مسعود داداشی شامل 20 جلسه آموزش نکته های ناب کاربری برای افرادی هست که می خواهند مشاور املاک حرفه ای شوند و درآمد چند صد میلیونی کسب کنند.پکیج جامع مشاور اول شو توسط کسی که به صورت حرفه در حوزه فروش املاک کار می کند به شما ارائه می شود و هیچ موضوع تعوری که تست نشده باشد ارائه نمی شود. به صورت واقعی و کاربری به شما آموز
 
 
قسمت اول وصیت نامهبرای بانوی صبرالسلام ای بانوی سلطان عشقالسلام ای بانوی صبر دمشقزیبنبِ دنیا و عقبیِ علیشرح مدح لافتی الا علیدر مسیر شام غوغا کرده اییشهر را آشوب برپا کرده اییخطبه خواندی از غریبی حسینزنده کردی کربلا در عالمیینگر نبودی کربلایی هم نبودگریه و شور و نوایی هم نبودرنج هایی ست فراوان دیده اییخیمه ها، غارت، سواران دیده اییدیده بودی، حلق و چشم و حرملهگریه کردی پا به پای قافله
ادامه مطلب
اگر کسی به اعتقادتش توهین می کرد به شدت ناراحت می شد. حتی یکبار در یکی از فیلم هایش دیدم زمانی که سر صبح گاه داشتند درود می فرستادند احساس کرده بود به یکی از بزرگان نه بی احترامی حتی، یکی با لحن بد صحبت کرده. حسین آقا با ناراحتی و برافروختگی می‌رود سمت آن طرف که متوجه می‌شود قضیه را اشتباه متوجه شده...
بسیار مقید به هدیه خریدن بود. هر وقت از سوریه می خواست برگردد زنگ می زد می پرسید خانم چی می خواهی برایت بخرم؟ اینجا مانتوهای قشنگی داره. روز زن ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها