نتایج جستجو برای عبارت :

۱۵ کشور با بیشترین تعداد افراد با سن بالای صدسال

 
ترجیح می‌دهم دو نسل، سه نسل، کار کنند و بعد به نتیجه برسند. اما اگر در عرض ده سال به نتیجه برسیم، باز برمی‌گردیم به صدسال عقب‌تر. همیشه یک تجربه‌ ی عجیب در افریقا و آسیا شده: کسانی که به‌سرعت به نتیجه رسیده‌اند، بعد، امتیازات قبل از انقلاب‌شان را هم از دست داده‌اند. من همه‌ ی انقلابات زودرس را نفی می‌کنم.
علی شریعتی، چه باید کرد
 
پولدارترین افراد دنیا به تفکیک کشورتعداد ثروتمندان آمریکایی و چینی بیشتر از تعداد ثروتمندان سایر کشورهاست.
به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، در بین ۱۰ ثروتمند جهان، شش نفر آمریکایی هستند. این کشور به همراه چین بیشترین تعداد ثروتمندان جهان را دارند؛ به گونه ای که پیش‌تر نیز بیزینس اینسایدر اعلام کرده بود که بیش ۱۸.۵ میلیونر درآمریکا و بیش از ۴.۵ میلیونر در چین وجود دارد.
در ادامه با ثروتمندترین افراد هر کشور تا پایان مارس ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید:
من میخوام یه تخمین سرانگشتی از تعداد کسانیکه در ایران گرونا گرفتن اعم از اینکه دارای علامت بودن با نه، به دست بیارم.
امروز  وزارت بهداشت اعلام کرده میانگین سن مبتلایان ققطعی کرونا در کشور ۵۹ سال هست. 
خوب برای سادگی فرض مییکنیم کخ نصف کسانیکه که کرونا شون توسط وزارت بهداشت تایید شده بالاتر از ۵۹ سال هستن و نصف دیگه کمتر از ۵۹ سال. در حال حاضر تعداد کل کرونایی های کشور ۲۳۰۰۰ نفر هست. بنابراین از بین جمعیت بالای ۵۹ سال کشور ۱۱۵۰۰ نفر کرونای قطع
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
آیا تعداد شعب و نمایندگان مهم است؟
 
 
ملاک نزدیک بودن شعبات و پاسخگویی برای بسیاری از افراد مهم است. بیمه هایی که شعبات زیادی در ساسر کشور دارند و میزان پاسخگویی نمایندگان در سطح مناسبی قرار دارد، از محبوبیت بالایی برخورداند و مردم می توانند با خیالی آسوده تر در آنها سرمایه گذاری کنند.اهمیت این موضوع در زمان پرداخت خسارت بخوبی احساس می شود.
در این زمان نزدیکی نمایندگی و سرعت پاسخگویی در ادامه همکاری افراد تاثیر مستقیم خواهد داشت. در سالها
گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اعضای پژوهشگاه تخصصی شهید صدر به شرح زیر است:بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ ... مرحوم شهید صدر قطعاً یک نابغه بود؛ این یک خصوصیّتى است. خب، ما آدمهاى بااستعداد در حوزه‌هاى علمیّه کم نداشتیم؛ آدمهایى که فهم داشتند، سلیقه داشتند، پشتکار داشتند و کارهاى بزرگى انجام دادند. علماى بزرگ ما مثل همین مراجع بزرگى که در این صدسال اخیر در ایران و عراق وجود داشتند همه مردمان بزرگى بودند. استعد
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی:
در کشور حدود ۲.۵ میلیون سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نامشان نیست که این افراد موظف اند برای دریافت این وام، سیم کارت تهیه کنند در غیر این صورت هیچ راهی برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی وجود ندارد.
طبق آمار خانوار های کشور، می بایست ۲۲.۵ میلیون سرپرست خوانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی پیامک ارسال می کردند اما تاکنون تعداد پیامک های ارسال شده به وزارت تعاون، به حدود ۲۶ میلیون رسیده است.
ع
به نظر می‌رسد این روزها ویروس بیماری آنفلوانزا به علت تغییرات آنتی‌ژن ویروس، مقداری قوی‌تر و تهاجمی‌تر شده و معدودی از افراد به خصوص گروه‌های پرخطر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش ایرنا، ویروس آنفلوانزایی که پاییز امسال در کشور شیوع یافته از دو نوع H1N1 و H3N2 است که اغلب جان‌باختگان ایرانی بر اثر ابتلا به نوع اول آن فوت کردند.
داود یادگاری روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا افزود: هر ساله مرگ و میر بر اث
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگی ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
برگی از هزاران
ارتقاء نرخ سواد جوانان به بیش از ۹۸ درصد
نرخ سواد در هر کشور از حاصل تقسیم تعداد افراد در یک بازه سنی مشخص که توانایی خواندن و نوشتن دارند به جمعیت کل کشور به دست می‌آید.
می‌توانید این لوح را از بسته نمایشگاهی برگی از هزاران سایت نو+جوان دریافت کنید.
              
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هایی که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
تولدت مبارک سولین بانو
الهی موفق ترین باشی و همیشه دلت شاد باشه:) بسی کنار مامان اینا بهت خوش بگذره:)
خوشبخت ترین بشی جانم:)
بیا شمع هارو فوت کن ، تا صدسال زنده باشی:)
دخترمون چون بنفش دوست دارن کیکمونم این رنگیه:)من نمیدونم چرا تو بنفش دوست داری شومارِ دومِ من؟!
تولد بازیه ، فرداهم تولد داریم ؛) دست و جیغ هوراا
روزگاری بود که تعداد دانشگاه های کشور بسیار کم بود و از طرفی فرصت های شغلی به دلیل کمبود فارغ التحصیل بسیار زیاد. کسی که لیسانس داشت، خیلی راحت می توانست وارد بازار کار شود و در صورت داشتن مدارک فوق لیسانس و دکتری، به راحتی هیات علمی.
ولی اکنون که تعداد دانشگاه های ایران بسیار زیاد شده، بسیاری از فرصت های شغلی اشباع شده اند. البته همه رشته ها این طور نیستند و حتی در رشته های اشباع هم افراد بسیار کمی هستند که نتوانسته اند موفق باشند.
اکنون در ک
خرید ویلا با یک چیپس امکان پذیر شد! فقط کافیست بازاریابی کنید و میلیونر شوید ! شمال ایران، سالیان سال است که به دلیل آب و هوای خوب و عالی و زیبایی های بسیار و نزدیکی به دریا تفریحگاه بسیاری از مردم بوده است، شمال کشور سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران می‌باشد و همین امر باعث می‌شود تا عده ایی از افراد برای فرار از شلوغی و احساس راحتی به فکر خرید ویلا در شمال کشور بیافتند.
در این مقاله سعی داریم که گزینه های مناسب خرید ویلا در شمال کشور و رو
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
دیوانه و دلبسته ی اقبال خودت باش!
سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش!
یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری
راضی به همین چند قلم مال خودت باش!
دنبال کسی باش که دنبال تو باشد!  
اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش!
پرواز قشنگ است ولی بی غم ومنّت
منّت نکش از غیر و پر و بال خودت باش!
صدسال اگر زنده بمانی گذرانی
پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش!
سربازی معاف می شود که به هر دلیل قانون توان خدمت در نیروهای نظامی را نداشته باشد . و معافیت موقت میگیرد تا زمان جنگ.
و چون وی کاملا قانونی و شرعی و کارت معافیت دارد می تواند از تمام امکانات و منابع کشور و خارج از کشور استفاده کند مانند افراد معمولی و فقط در شغل هایی که سلامتی کامل می خاهند دچار مشکل قابل حل می شود . حتی افراد معلول هم می توانند گواهی نامه بگیرند چه برسد به شما. خارج می شود رفت . ویزا می توان گرفت . زن برد . و .........
                         
گابریل گارسیا مارکز فقط 30 سال سن داشت وقتی رمان اسپانیایی صد سال تنهایی (One Hundred Years of Solitude) را نگاشت و این چنین شد که جایزه نوبل ادبیات را ازان خود کرد.
کاملا یادم هست از زمانی که از وجود این کتاب آگاه شدم و تا زمانی که آن را تهیه کرده و خوانددددم (آن هم سه بار)، این جمله در ذهنم نقش بست: "تنهایی آن هم صد سال!"
.
روزهایی که بیشتر از همیشه احساس تنهایی و خلا گریبان گیرم می شود یاد این کتاب می افتم و زمزمه می کنم : "تنهایی آن هم صد سا
صدسال تنهایی را نخوانده‌ام، با آن زندگی کرده‌ام. کتاب بی‌نظیری است. با قلمی شیوا و روان و توصیفاتی بدیع و حیرت انگیز. با سبکی منحصر به فرد -رئالیسم جادویی- و جاسازی عناصر خیالی و غیر واقعی در بافت دنیایی واقعی، آن هم چنان ممزوج به یکدیگر که نمی‌توان هیچ را باور نکرد.
مارکز در این کتاب، داستان شش نسل از خانواده بوئندیا را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی رغم همه‌ی تفاوت‌ها در یک چیز با یکدیگر مشترک‌اند: تنهایی! تنهایی‌ای که اولین آن‌ها تا
 
در حال‌حاضر تعداد مشترکان آب شهری و روستایی کشور از مرز ۲۳ میلیون مشترک گذشته است و سالانه تعداد بسیار زیادی قبض کاغذی میان این تعداد مشترک توزیع می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه شاهد ثمرات زیست‌محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.
 
دنیای اقتصاد : معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز حذف قبوض کاغذی آب در برخی از مناطق کشور، گفت: براساس ارزیابی صورت‌گرفته این طرح تا پایان دولت دوازدهم به‌طو
برخی از افراد دوست دارند که برای ادامه زندگی خود درکشورهای خارجی به اشتغال بپردازند و در آن جا زندگی نمایند . آموزشگاه دنیای زبان راه را برای آن ها هموارتر می کند .
افراد باید زبان کشور مورد نظرشان را به خوبی بیاموزند زیرا قرار است که در کشور مورد نظرشان زندگی کنند و یکی از شرایط مهم برای گرفتن ویزای کاری یادگیری زبان آن کشور است .
این موسسه با برگزاری کلاس های فشرده و فوق فشرده دغدغه ذهنی افراد را برطرف می نماید تا بتوانند در مدت زمان کوتاه ز
برخی از افراد برای ادامه زندگی خود می خواهند به کشورهای خارجی مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . موسسات آموزشی در شهر تهران راه را برای این گونه افراد هموارتر می کنند . 
یکی از موضوعاتی که افراد باید در این راستا به آن توجه نمایند این است که برای اخذ ویزای یک کشور باید زبان آن کشور را به خوبی یاد بگیرند .
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان با برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی دغدغه این افراد را برطرف می نماید و به آن ها کمک می نمای
حرفی که افراد نادان را سوزاند وباید میسوختتند ولی مفهوم حرف چیست؟اینکه افرادی که معتقد نیستند باید قوانین حاکمیت را رعایت کنند ویا اینکه اگر نمیتوانند از کشور بروند. این حرف تمام کشورهاست بحث ایران نیست. یا باید قوانین و قواعد اون کشور را رعایت کنی ویا اینکه اصلا از کشور اخراجی اما متاسفانه یک مشت بی سواد بی حیا بی عفت بی درک میاند وبه ایشون هر توهینی میکنند
حرفی که افراد نادان را سوزاند وباید میسوختتند ولی مفهوم حرف چیست؟اینکه افرادی که معتقد نیستند باید قوانین حاکمیت را رعایت کنند ویا اینکه اگر نمیتوانند از کشور بروند. این حرف تمام کشورهاست بحث ایران نیست. یا باید قوانین و قواعد اون کشور را رعایت کنی ویا اینکه اصلا از کشور اخراجی اما متاسفانه یک مشت بی سواد بی حیا بی عفت بی درک میاند وبه ایشون هر توهینی میکنند
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​
بعضی از افراد تصمیم دارند برای ادامه زندگی خود به یکی از کشورهای جهان مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . 
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان راه را برای این گونه افراد هموارتر می کند و در این راه به آن ها کمک می کند .
افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند ابتدا باید زبان کشور مورد نظر را بیاموزند چون که قرار است که در کشور مورد نظر زندگی کنند و یکی از شرایط مهم اخذ ویزا یادگیری زبان کشور مورد نظر است .
این موسسه با دایر کردن کلاس های فشرد
۱. ایالات متحده آمریکا (۷۲۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ م)
۲. ژاپن (۶۷۸۲۴ نفر در سال ۲۰۱۷ م)
۳. چین (۴۸۹۲۱ نفر در سال ۲۰۱۱ م)
۴. هند (۲۷۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ م)
۵. برزیل (۲۳۷۶۰ نفر در سال ۲۰۱۰ م)
۶. تایلند (۲۳۳۹۹ نفر در سال ۲۰۱۴ م)
۷. فرانسه (۲۱۳۹۳ نفر در سال ۲۰۱۶ م)
۸. ایتالیا (۱۹۰۹۵ نفر در سال ۲۰۱۵ م)
۹. اسپانیا (۱۷۴۲۳ نفر در سال ۲۰۱۶ م)
۱۰. آلمان (۱۷۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۲ م)
۱۱. آفریقای جنوبی (۱۵۵۸۱ نفر در سال ۲۰۱۱ م)
۱۲. بریتانیا (۱۳۷۸۰ نفر در سال ۲۰۱۳ م)
۱۳. کانادا (۷۵
صدسال تنهایی را نخوانده‌ام، با آن زندگی کرده‌ام. کتاب بی‌نظیری است. با قلمی شیوا و روان و توصیفاتی بدیع و حیرت انگیز. با سبکی منحصر به فرد -رئالیسم جادویی- و جاسازی عناصر خیالی و غیر واقعی در بافت دنیایی واقعی، آن هم چنان ممزوج به یکدیگر که نمی‌توان هیچ را باور نکرد.
مارکز در این کتاب، داستان شش نسل از خانواده بوئندیا را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی رغم همه‌ی تفاوت‌ها در یک چیز با یکدیگر مشترک‌اند: تنهایی! تنهایی‌ای که اولین آن‌ها تا
صدسال تنهایی را نخوانده‌ام، با آن زندگی کرده‌ام. کتاب بی‌نظیری است. با قلمی شیوا و روان و توصیفاتی بدیع و حیرت انگیز. با سبکی منحصر به فرد -رئالیسم جادویی- و جاسازی عناصر خیالی و غیر واقعی در بافت دنیایی واقعی، آن هم چنان ممزوج به یکدیگر که نمی‌توان هیچ را باور نکرد.
مارکز در این کتاب، داستان شش نسل از خانواده بوئندیا را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی رغم همه‌ی تفاوت‌ها در یک چیز با یکدیگر مشترک‌اند: تنهایی! تنهایی‌ای که اولین آن‌ها تا
ماشینو داده مهدی ببره بنزین بزنه -_-  ده صبح -_-  فاطمه بهم گفت...وقت نشد برم  باهاش دعوا کنم ، دیگه زدیم بیرون با ماشین بابای فاطمه...نامرد ماشین و نمیده بشینم....میگه مگه ماشین باباتم  قرار بود بگیری خودت بشینی؟! 
گفتم نه پس برا جناب عالی داشتم می گرفتم -_-
گفت پس حرص نخور چون ماشینم بود باز با همین میرفتیم خوشگل خانم ://
بابا راس می گفت...ولی فاطمه خوب بودا...اینم از دست رفت -_- همه 18 ساله ها اینجوری از دست میرن یا فقط همین یکیه؟!!!...نه فک کنم همه شون هم
به شما آموزش میدم که چطور یک وبلاگ بسازید و اون رو مدیریت کنید، وبلاگها ابزارهای مناسبی مخصوصا برای افراد تازه کار هستند، سرویس های وبلاگدهی امکانات بسیار خوبی رو در اختیار شما قرار میدن، به وسیله این ابزارهای کاملا رایگان می‌تونید مطالب خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتون رو به دیگران معرفی کنید، همچنین میتونید از وبلاگتون کسب درآمد هم بکنید.
 در آموزش ساخت وبلاگ چه چیزی یاد می گیریم؟
آشنایی با برترین سیستم های وبلاگدهی کشور
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
به نام خدا
دلم میخواست الان یه سه چهارتا بچه داشتم کنار همسرم با عشق زندگی میکردیم
همیشه دوست داشتم دوروبرم شلوغ باشه
خدایا ینعنی میگذره این روزای سخت؟؟؟
یا سختی فقط صدسال اوله؟:))
بعد از مرگ قراره تازه طعم زندگی رو بچشم
نه امکان نداره چون معتقدم کسی که این دنیاش برزخ و جهنمه اون دنیا هم وسط جهنمه
تا چند وقت پیش فکر میکردم من هنوز جوونم سنی ندارم که
اما الان واقعا احساس پیری و فرسودگی دارم سنمم کم نیست بیست و چهاااااااااار ساااااااال
۶ سال دی
تفاوت IQ و EQ افراد در چیست؟
تقریباً همه افراد واژه ‌IQ‌ یا ضریب هوشی را شنیده‌اند و کم و بیش با مفهوم آن آشنا هستند.
اما آنچه کمی ناشناخته باقی مانده و هنوز گروه زیادی با آن غریبه هستند، ‌EQ‌ یا همان هوش هیجانی است؛ همان چیزی که براساس نظر دانشمندان می‌تواند عاملی برای موفقیت افراد باشد، همان چیزی که می‌تواند برای کنترل استرس و اضطراب به فرد کمک کند و همان چیزی که موجب می‌شود افراد در جامعه موفق‌تر عمل کنند.
سال‌های سال دانشمندان تصور می‌
رکوردهای میلیونی !از ساعات اولیه‌ی بروز اختلال در شبکه‌ی اینترنت کشور، تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی سرویسی پایدار به کار بستیم. نتیجه‌ی تلاش تیم فنی و اعتماد شما به ما، تحقق آمار ارزشمند زیر است : تعداد کاربران: بیش از ۱۶.۵ میلیون نفر تعداد مشاهده پست‌های کانال‌ها در روز: بیش از ۱۷۰ میلیون بار تعداد پیام‌های شخصی و گروهی در روز: بیش از ۳۰ میلیون پیام تعداد تماس‌های صوتی و تصویری برقرار شده در یک روز: بیش از ۲ میلیون تماس تعداد کانال‌‌ه
ارسال پیام در دایرکت موجب ارتباط شما با افراد مختلف میشود. اگر شما بتوانید افراد هدف خود را پیدا کنید و برای آنها در دایرکت پیام بفرستید که آنها را به خود جذب کنید قطعا روزانه شاهد فالورهای جدیدی خواهید بود. اما پیدا کردن افراد مناسب و ارسال پیام روزانه خیلی زمان بر است.
اما این محدودیت برای ربات هوشمند اینستاگرامی، کار سختی نمیباشد. یک ربات هوشمند میتواند به هر تعداد افراد که شما بخواهید پیام بفرستد.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المصریون، درحالی که اندونزی یک کشور عربی نیست و زبان عربی نخستین زبان این کشور نیست، اما از نظر تعداد مسلمان و مساجد نسبت به سایر کشورها بیشترین است. به همین دلیل عنوان بزرگترین کشور اسلامی از نظر جمعیت را داراست.
در اندونزی 242 میلیون نفر زندگی می کنند که از این تعداد 209 میلیون نفر آنها مسلمان هستند، یعنی 90 درصد از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند، این کشور همچنین با 800 هزار باب مسجد توانسته اس
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید19 در کشور به 23049 نفر، فوت 1812 نفر و بهبودی 8376 نفر از بیماران خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 8376 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافت
کرونا ویروس، معظلی که متاسفانه امروز بیش از ۵۰ کشور جهان را درگیر کرده است و تا کنون دارویی برای درمان این ویروس خطرناک پیدا نشده است.
شیوع کرونا ویروس در کشور چین و در شهر ووهان بود. شهر ووهان تقریبا دارای ۹ میلیون جمعیت است که تا ۱۸ فوریه سال جاری ۷۴ هزار نفر به آن مبتلا شدند.
این ویروس برای افراد سالمند و یا بیمارانی که ایمنی بدن آن ها پاییین است خطرناک تر و متاسفانه کشنده است.
در ابتدای پیدایش این ویروس با آزمایشاتی که بر روی افراد مبتلا ان
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
«#خاورمیانه» واژه کهنى نیست واگر صدسال پیش روزنامه نویسى در نوشته هاى خود این واژه را به کار مى برد، خواننده نمى دانست منظور نویسنده چیست و در مورد چه منطقه اى صحبت مى کند.
به روایت اسناد وتحقیقات انجام شده اصطلاح «خاورمیانه» را براى نخستین بار یک مورخ آمریکایى به نام «آلفرد ماهان» به کار برده است و منظور وى از خاورمیانه منطقه اطراف خلیج همیشه فارس بوده است. وجه تسمیه خاورمیانه این است که چون از قاره اروپا به آسیا نگاه کنیم این منطقه نه خاور
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دست اندازی های عزیز، در همین ابتدای کار خیلی سریع بخوام بگم که دست انداز چی باید اینطور تعریف کنم که دست انداز یک سرعت گیر سیاسی، حالا این سرعت گیر سیاسی دقیقا به چه کاری میاد رو با هم بررسی می کنیم.
ما در کشور ایران زندگی می کنیم، در کشور ایران احزاب و افراد سیاسی باعث تاثیرگذاری های سیاسی میشن و این تاثیر گذاری ها بر روی زندگی اجتماعی تک تک افراد جامعه اثر داره.
گاهی دیده میشه افراد سیاسی حرف های میزنن، کارهای
 
یکهزار و ۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در خراسان شمالی شناسایی شده که این تعداد اثر، استان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل کرده است.
 
علی مستوفیان معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: رویشگاه لاله‌های واژگون خمبی، چشمه گاوگول، درختان توت مملجه، درخت ارس سرچشمه و درختان گردو زینکانلو از آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی است.
تاکنون ۶۴۲ میراث خراسان شمالی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که ا
 
ویروس کرونا در هنگ کنگ سه فرد دیگر را آلوده کرد.(شاید دیلیل آلوده شدن آنها مهم باش.) با اضافه شدن این 3 نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تعداد این افراد در هنگ کنگ به 56 نفر رسید.
مورد اول یک مرد که با تنگی نفس 10 روزه روبرو است و در شرایط وخیمی به سر میبرد. دومین فرد در یک مهمانی خانوادگی ویروس را دریافت کرده است و در نهایت فرد سوم که میتواند تا کنون افراد زیادی را به ویروس آلوده کرده باشد کارگری در رستوران Sheung Wan است.
ادامه مطلب
میلیون ها ایرانی در خارج از کشور و در کشورهای دیگر در حال زندگی هستند.  فقط یک میلیون ایرانی در آمریکا زندگی می کنند.برخی از این افراد کسب و کارهای خود را دارند. هر کدام از این کسب و کارها نیاز به طراحی سایت اختصاصی به زبان فارسی دارد. از آنجا که در خارج از کشور به زبان فارسی تسلط ندارند، اگر طراحی سایت فارسی خود را به افراد غیر فارسی بسپارید، ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید. بنابراین جهت طراحی سایت در خارج از کشور، بهتر است آن را به شرکت های معتب
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
پس از موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 که باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات مستمر موفق شدی
t.me/GRasad_org/2466
سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار سید و سادات کل کشور اظهار کرد: بیش از ۶ میلیون نفر از جمعیت ایران را سید و سادات تشکیل می‌دهند.
او افزود: از مجموع این آمار حدود ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار نفر مردانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سید» و حدود ۲ میلیون و ۶۹۷ هزار نفر نیز زنانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سیده» یا «سادات» آغاز می‌شود.
وی با اشاره به تقریبی بودن این آمار گفت: ممکن است جمعیت آماری اعلام شده از تعداد سید و
یلیون ها ایرانی در خارج از کشور و در کشورهای دیگر در حال زندگی هستند. 
فقط یک میلیون ایرانی در آمریکا زندگی می کنند.برخی از این افراد کسب و
کارهای خود را دارند. هر کدام از این کسب و کارها نیاز به طراحی سایت
اختصاصی به زبان فارسی دارد. از آنجا که در خارج از کشور به زبان فارسی
تسلط ندارند، اگر طراحی سایت فارسی خود را به افراد غیر فارسی بسپارید،
ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید. بنابراین جهت طراحی سایت در خارج از کشور،
بهتر است آن را به شرکت های مع
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
ادامه مطلب
دنیا در صدسال اخیر تغییر و تحولات بسیاری را شاهد بوده که برخی از آن‌ها با سرعت زیاد صورت پذیرفته‌اند. ازجمله می‌توان به برخی از مشهورترین شهرهای دنیا اشاره نمود که در چند سال گذشته از یک شهر معمولی به یک جاذبه گردشگری شیک و پرطرفدار تبدیل‌شده‌اند. در این راستا می‌توان به دبی، کوالالامپور و هنگ‌کنگ اشاره نمود.
ادامه مطلب
متاسفانه در جامعه ما درجه بندی افراد کاملا معمول و مقبول شده است. اصطلاحاتی مانند ژن خوب و آقا زاده و ... نیز درست است که شبیه شوخی شده است و مردم بعنوان شوخی به آن نگاه می کنند ولی در اعماق وجود همه افراد نوعی حس انزجار را همراه دارد.
اینکه در یک جامعه افرادی به دلایلی غیر از شایسته سالاری درجه بندی شوند باعث انواع و اقسام ناهنجاری ها می شود. روحیه کار عملا با این سبک کشته می شود و روحیه تملق و چاپلوسی به حد اعلا می رسد.
 
کاش شایسته سالاری به مع
یه چیزی چند وقتیه که ذهنم را خیلی مشغول کرده و واقعا ناراحتم کرده است.
چند وقت پیش سوار یکی از این تاکسی های آنلاین شدم و متوجه بوی بدی شدم. وقتی بیشتر توجه کردم فهمیدم که بوی عرق راننده بود. راستش خیلی ناراحت شدم که این فرد به نظافت خودش توجه نکرده است. بعدا وقتی دوباره و چند باره با این موضوع برخورد کردم، طوری که ایجاد ناراحتی و حس بدی نکنه با راننده شروع به صحبت کردم و از هر دری سخنی گفت. 
متوجه شدم این بندگان زحمت کش شب را درون همان اتومبیل ب
بارها افراد خیرخواه و دلسوز گفته‌اند و بنده هم تأیید میکنم که تحریم در موارد بسیاری به سود کشور است، به سود ملّت ایران است، این را افراد دلسوز و علاقه‌مند و مطّلع بیان میکنند. بله، تحریم یک مشکلاتی را ایجاد میکند؛ تحریم مبادلات بانکی، تحریم نفتی و غیره ممکن است یک مشکلاتی را به وجود بیاورد امّا در نهایت به نفع کشور است.یکی از مسئولین کشور میگفت که در یک جلسه‌ی خارجی، یک نفر از سیاستمداران خارجی به ما میگفت آقا! شما در دوران تحریم توانستید
جدیدترین آمار رسمی کرونا در ایران شامل نقشه کرونا، استان‌های درگیر کرونا، تعداد مبتلایان و جان‌باختگان و روند شیوع این بیماری در کشور را در صفحه‌ی ویژه‌ی کرونا بخوانید.
ویروس کرونا جدید بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چین نشئت گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا یک‌ماهه، ویروس کرونا همچ
از اولین پستی ک تو این وبلاگ گذاشتم من همش ی هدف داشتمکه بفهمم از این دنیا چی میخوام
شاید قرار نیست چیزی بخوام
شاید قراره فقط زندگی کنم
ب اینکه صدسال دیگه هیچ اثری ازم نیست راضیم
واقعا خسته شدم از اینکه انقدر فکر کنم ک دقیقا باید برای زندگیم چی کار کنم
قسمت داغون ماجرا اینکه این همه درس خوندم ولی تو هیچ کدوم از اون واحدهای کوفتی درسی یاد ندادن درست تصمیم گیری رو
اشکان از رو شکم سیری ی پلن مسخره برام کشید ک هرچی سر و تهش رو از بقیه میپرسم به بن ب
ابزارها و تکنیک های اجرای سیاست خارجیسیاست خارجی یک کشور پس از تصمیم گیری به وسیله افراد یا نهادهای رسمی و با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف به مرحله اجرا گذاشته می شود. استفاده ی صحیح از این ابزارها در تحقّق هدف های سیاست خارجی و در میزان موّفقیّت یک کشور نقش تعیین…
ادامه مطلب
پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه وعده دیدار ما در یک #میهمانی_ویژه 
دعوتید به
صد و بیست و سومین اجرای تئاتر #جابر 
#ویژه_بانوان 
#قم
#رزرو_پیامکی_الزامی_ست. 
(به خاطر مشخص شدن تعداد میهمانان در ضیافت افطار) 
ارسال پیامک حاوی نام و تعداد افراد به شماره
09190506016 
ادامه مطلب
من اصلا نمی فهمم که چرا آمار کشته شدگان این حوادث اخیر را واضح اعلام نمی کنند؟ واقعا اینکه هر روز یک رسانه ای بیاد و یک آمار عجیب و غریب و یک سری حرفهای تازه بزند اصلا صحیح نیست. به هر حال اتفاقی که نباید می افتاد افتاده است ولی بهتر است خیلی شفاف از این افراد معذرت خواهی شود و تا جای ممکن جبران نمایند و اگر ماموری خاطی و یا افرادی سرخود این کارها را کرده اند، مجازات شوند. 
 
اینکه یک کشور در حالت نیمه هشیار باقی بماند و کینه و نفرت در دل افراد ج
بهترین راه مهاجرت به انگلستان
افراد و علاقه مندان به کشور انگلستان از روش های گوناگون می توانند برای کسب ویزا و یا اقامت این کشور اقدام نمایند ولی بهترین راه مهاجرت به انگلستان کدام یک می باشد؟!!!زمانی که کلمه مهاجرت مطرح می شود باید به ماهیت آن توجه کرد، فلذا ویزای توریستی کشور انگلستان در موارد مورد بررسی قرار نمی گیرد. افراد علاقه مند به کشور انگلستان می توانند از روش های سرمایه گذاری، کاری و ازدواج برای مهاجرت به کشور انگلستان اقدام کر
میدونی امروز که داشتم کتاب دربارهٔ بیداری رو یخوندم همون اولش نوشته بود‌ که اگه فراموشی نبود هیچکس دوباره عاشق نمیشد اسکار وایلد هم از اعماق رو نمی نوشت و غیره. منظورم البته پاراگراف بود. بعد دیدم راست میگه من پارسال چجوری بودم بالاخره فراموش کردم. نه این که آسون باشه خیلیم درد داشت فراموشی اون حسش موندگاره تجربه ای که کردی. همیشه فکر میکردم هیچوقت نمیشه فراموش کرد شاید واسه همین دوست پسر ندارمو هر روز با یکی نیستم چون حافظهٔ وحشتناکی دارم
حضرت رسول اکرم (ص) فرمود: هر که نماز قضا بر ذمه اش باشد قبل از ظهر جمعه آخر ماه مبارک رمضان چهار رکعت نماز به دو سلام (۲تا دو رکعتی) بخواند و در هر رکعت بعد از حمد 15 مرتبه آیه الکرسی و پانزده مرتبه سوره ی کوثر را تلاوت نماید که دویست سال نماز قضا را کفایت می کند و روایت دیگر از آن حضرت چهار صد سال و روایت از حضرت امیرالمومنین ششصد سال و از حضرت رسول سوال کردند مردم آخر الزمان بیش از صدسال عمر نمی کنند نماز قضاهای پدر و مادر و اقربای او را کفایت می ک
افراد زیادی هر روزه به اینکه در کجا سرمایه گذاری کنند می اندیشند. بسیاری از افراد با سرمایه گذاری اشتباه بطور کامل سرمایه خود را از بین می برند. 
در کشور ما تنها راهی که افراد به راحتی پول در می آورند ، واسطه گری است. سرمایه گذاری هایی صرفا جواب می دهد که در واسطه گری باشد.
دوستان بسیاری دارم که در تولید فعال می باشند. ولی با مشکلات عدیده ای مواجه اند. علاوه بر مشکلات فراوان با سیستمهای دولتی، با کارگر و ... هر روز مشکل دارد.
 
به نظرم در ایران مسی
آلمان ، یک کشور زیبای اروپایی است که برای افراد جاذبه های مختلفی دارد، به دلیل وجود دانشگاههای زیاد و خوب ، مقصد مناسبی برای دانشجویان است و از گزینه های اصلی برای ادامه تحصیل در اروپا به حساب می آید . شرایط و قوانین کار و علاوه بر آن صنعتی بودن کشور آن را به مقصد بسیاری از افراد که تمایل دارند در یک کشور پیشرفته کار و زندگی کنند شده است. در کنار اینها ، جاذبه های طبیعی و تاریخی اش ، آلمان را تبدیل کرده به یک هدف مناسب برای گردشگران . با ما همراه
سلام!
امروز یه روز دلگیره!
یعنی میتونم بگم اکثر روزای ابن ماه واسم دل گیر بوده
اینو میشه از شیشه های گلایِ  زرد و خشک شده ی روی میز فهمید!
چون شاسوسا نتونسته نوازششون کنه و اب شیشه هاشونو عوض کنه!
 
یا از کتاب (صدسال تنهایی)که نزدیک دوماه و خورده ایه که دستم بهش بنده و هنوز نتونستم تمومش کنم!
یا شایدم از ماگی که نمیدونم توش چایی خوردم یا اب یا شربت ولی همونطور روی میز مونده
و یه میز ابی رنگی که پراز گرد و خاک شده!
 من پیش پیش به استقبال جوش هایی که
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چند سالی است امتحانات نهایی دانش‌آموزان به بازاری برای کسب درآمد توسط افراد فرصت طلب تبدیل شده است. بازاری که با سوءاستفاده از نوجوانان کشور به بهانه فروش امتحانات نهایی، درآمدهایی را نصیب برخی افراد می‌کند.
این شبکه‌ها که عمدتا در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی یا اینستاگرام فعالیت می‌کنند، صبح روز امتحان سوالات را به دست مشتریان خود می‌رسانند و برای خرداد ۹۷ فعالیت آنها برای تبلیغات و بازا
کوبیسم یکی از سبک‌های مطرح نقاشی در صدسال اخیر است. در این سبک موضوعات نقاشی در قالب اشکال هندسی شکسته و نامشخص ترسیم می‌شوند و اغلب عمق چندانی ندارند.
سبک نقاشی کوبیسم از زمان پیدایش خود در بیش از ۱۰۰ سال پیش، همواره به‌عنوان یکی از مشهورترین و شگفت‌انگیزترین مکاتب هنری تلقی شده است. کوبیسم ارتباط تنگاتنگی با هنرمندان برجسته‌ای چون پابلو پیکاسو دارد. فردی که با نگاه متفاوت خود به موضوعات روزمره، در برابر تاریخ هنر ایستاد.
کوبیسم که در
در کشورهایی که رشد اقتصادی خوبی دارند مبنای اقتصاد، تولید است. این تولید همه حوزه ها مانند کشاورزی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و غیره را در بر می گیرد. متأسفانه در کشور ایران به تولید کنندگان توجه زیادی نمی شود و مردم نیز در این تولید از طریق مشارکت سهیم نمی شوند. با چنین رویکردی همه افراد جامعه و نیز بانک ها و دیگر مراکز رو به مسکن می آورند. یعنی به جای آنکه تولید و محصولات تولیدی و به تبع آن صادرات این محصولات به دیگر کشورها پایه های اقتصاد کش
جالبه
 
هر وقت گفتم وضع کانادا خرابه
یکی پیدا شد و گفت وای مگه کشور خودت عالیه؟!
 
کسخل اوکی کشور من داغون اصلا
مشنگ چه ربطی داره؟!
چرا همه چی رو با همه چی مقایسه میکنی گوسفند؟
مگه من گفتم ایران بهتره؟
 
برین اینو گوگل کنین:
ontario teachers strike
 
اوضاع خرابه داگ فورد زده همه چی رو کات کرده بودجه ها قطع شده میخوان تعداد معلم ها رو ده هزار تا کم کنن
 
مردم انتاریو ریختن بیرون
 
اعتراض شده
 
دوشنبه احتمالا کل مدارس انتاریو تعطیلن.
 
خدا رو شکر ازونجا اومدم
با توجه به جایگاه و اهمیت زبان عربی که بزرگترین عضو از شاخه زبان های سامی است، افراد زیادی برای پیشبرد اهداف اقتصادی، مذهبی، تجاری، تحصیلی و شغلی خود علاقه مند به برقرای ارتباط با کشورهای عربی زبان هستند که این مسئله نیاز به دارالترجمه حرفه‌ای و با تجربه بیش از پیش مشخص میسازد.
زبان عربی، زبان رسمی در بیست و پنج کشور جهان از جمله کشورهای افریقایی چون مصر، عربستان، عراق، سوریه، لبنان، فرا اردن(اردن) و یمن می باشد. از همین رو تعداد متقاضیانی
دارالترجمه چینی 
و اما به سراغ دارالترجمه چینی خواهیم رفت , بله دارالترجه ای که به زبان چینی کاملا تخصصی مسلط هستند , وقتی میگوییم کاملا مسلط می باشند به این معنا است که در دارالترجه ما مترجمین تخصصی زبان چینی حضور دارند و ما قادریم با استفاده از این نیروی بالقوه ترجمه چینی را انجام دهیم .
دارالترجمه چینی چرا اینقدر اهمیت دارد 
یکی از دلایلی که فرآیند ترجمه کردن در دارالترجمه چینی اهمیت فوق العاده ای دارد تعداد گویشور بسیار بالا است , زبان چ
پاورپوینت در مورد گزینش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 32حجم فایل: 667قیمت: 4500 تومانبخشی از متن:پاورپوینت در مورد گزینشفرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید:32امام علی (علیه السلام)در امور کارکنان خود بیاندیش و پس از آزمایش به کارشان گمار و با میل شخصی و بدون مشورت با دیگران آنان را به کارهای مختلف وامدار، زیرا نوعی ستمگری و خیانت است.ضرورت و جایگاه گزینش در فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیراسته کردن انقلاب ثمره ت
ممنوعیت ورود ایرانیان به آذربایجان
 
آذربایجان از آخرین کشورهایی بود که ورود ایرانیان را به کشورش ممنوع کرد
 
ممنوعیت ورود ایرانیان به آذربایجان به علت شیوع ویروس کرونا در ایران
این کشور در ابتدا اعلام نمود مرزهایش را چه بصورت هوایی و چه زمینی با در نظر گرفتن نکات ایمنی وبهداشتی باز میگذارد ولی با شدت گرفتن شیوع این ویروس در کشور وبالا رفتن تعداد مرگ ومیر اعلام نمود تا 14 روز ورود ایرانیان را به این کشور ممنوع و ویزا برای ایرانیان صادر نمی
 
 
اگر این قسمت را بخوانید برایتان جالب خواهد بود و بیشتر به ریاضی علاقمند می شوید:هر عددی دوست دارید در نظر بگیرید ( مثلا عدد ۶۷۴۳۲۸)تعداد رقمهای این عدد را شمرده و آنرا بنویسید ( در این مثال ۶ می شود )سپس تعداد ارقام زوج را شمرده کنار عدد قبلی قرار دهید ( تعداد زوج ها ۴ است پس داریم ۶۴ )حال تعداد ارقام فرد را شمرده کنار عدد قبلی قرار دهید ( تعداد فردها ۲ است پس داریم ۶۴۲ )هم اکنون عدد ۶۴۲ را داریم با این عدد نیز مراحل بالا را تکرار کرده تعداد رقم
برخی از افراد می خواهند برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت نمایند . در این راستا می توانند از آموزشگاه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان کمک بگیرند و در کلاس های این آموزشگاه شرکت نمایند تا سریعتر به آن چه که می خواهند برسند .
دانشجویان باید بدانند که برای ادامه تحصیل در یک کشور دیگر باید زبان آن کشور را بیاموزند زیرا قرار است که در آن کشور زندگی نمایند و یادگیری زبان آن کشور از نیازهای ضروری است . در صورت یاد نگرفتن زبان کشور مو
دانلود مقاله بناهای تاریخی ایتالیا،این کشور با آثار باستانی زیاد جز کشورهای با قدمت آثار فرهنگی بالایی است،این کشور  کشور ایتالیا در میان دریای مدیترانه قرار دارد،دریایی که اینگونه آثار کهن را به خود دیده است،پایتخت این کشور شهر رم است که همچنان به عنوان شهری ابدی شناخته می شود،تعداد فراوانی از بنا های باستانی متعلق به این کشور است،ایتالیا یک کشوری با تاریخ چندین هزار ساله در هر کیلومتر مربع خود، بشتر از هر کشوری دارای آثار تاریخی و ش
ویروس کرونا به کدام کشورها رسیده و چه کشورهایی فاقد کرونا هستند
چین، ایتالیا و ایران کشورهایی هستند که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشورها بالای 10.000 نفر می باشد.اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، ایالات متحده امریکا، ژاپن، بریتانیا، سوییس نیز کشورهایی هستند که تعداد افراد مبتلا کرونا در آن ها بین 1000 تا 10.000 تن می باشد.در دیگر کشورهای جهان چون هلند، عراق، آلمان، فیلیپین، سان مارینو، اندونزی، بلجیم، ناروی، استرالیا، یونان، لبنان، الج
همانطور که می دانید ترکیه یک کشور مسلمان است. آداب اسلام و مسلمانی در این کشور وجود دارد. نماز جمعه در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. و با وجود اینکه جمعه یک روز کاری در ترکیه است ، اما نماز جمعه هر هفته برگزار می شود.
ماه رمضان نیز در ترکیه هر سال برگزار می شود. و مردم بسیار برای این ماه احترام قایلند. حتی کسانی که روزه نمی گیرند، مراعات افراد روزه دار را می کنند.

ادامه مطلب
آلمان یکی از کشورهای محبوب در بین دانشجویان بین المللی است . تعداد زیاد دانشگاههای معتبر آلمان ، رایگان بودن تحصیل ، بالا نبودن هزینه تحصیل در آلمان از دلایل اصلی این محبوبیت است. در رشته روانشناسی دانشگاههای این کشور از رتبه و اعتبار خوبی در جهان برخوردارند . علاوه بر آن آلمان را می توان بهترین کشور برای شغل روانشناسی نامید. در ادامه می خواهیم در مورد تحصیل در رشته روانشناسی در این کشور توضیح دهیم . 
 
ادامه مطلب
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: «آینده از آن شماست» «کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
آیا با افراد مشهوری که اوتیسم داشتند آشنایی دارید؟ ممکن است فکر کنید افراد مبتلا به طیف اوتیسم در ابعاد مختلف زندگی ناتوان هستند و نمی‌توانند آینده موفقی داشته باشند در حالی که مطالعات نشان می‌دهد بسیاری از افراد مشهور در طول تاریخ به اوتیسم مبتلا بوده‌اند و با وجود آن توانسته‌اند به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند. برای آشنایی بیشتر با این افراد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه اختلالات طیف اوتیسم
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
قسم که نخوردم درباره‌ی کرونا ننویسم، خوردم؟ بذارین پس قسمت فان این ماجرا رو بنویسم.
من پنج تا دایی دارم و سه تا خاله. دو تا از دایی‌هام (دایی ۱ و ۳) تو یه کشور زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور اول)، دو تای دیگه‌شون (دایی ۴ و ۵) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور دوم)، یکیشون (دایی ۲) با مادربزرگم و یکی از خاله‌هام (خاله ۳) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور سوم)، دو تا دیگه از خاله‌هام (خاله ۱ و ۲) هم تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش ب
آخرین آمار شماره قربانیان ویروس کرونا در ایران به 19644 نفر رسید
تاریخ مخابره :   99/01/01
​​​​​​
شناسایی ۱۲۳۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور/ ۶۷۴۵ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند
وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت:‏از ظهر دیروز تا امروز، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۱۹۶۴۴ نفر رسید.
۶۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا بهبود یافته و ترخیص شده اند.
با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر
برخی مقامات کشورمان ازجمله ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند.
۲۹ بهمن آغاز جنگ با یک میهمان ناخوانده بود. این میهمان جان دو هم وطن را در قم گرفت و نهایتا تست نهایی کرونای آنها مثبت اعلام شد.
به گزارش فارس در این میان توصیه‌های مختلفی از سوی دولت در زمینه مبارزه با کرونا اعلام شد و در ۵ اسفند با دستور رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار
دلایل مهاجرت به پرتغال
در سال های گذشته شاهد رشد تقاضا از طرف بخصوص جوانان برای مهاجرت به پرتغال بوده ایم. موضوعی که به نظر می رسد نشان از آگاهی و هوشمندی اشخاصی دارد که به دنبال اقامت در اروپا هستند.
دلایل بسیار زیادی را می توان بر شمرد که چرا مهاجرت به پرتغال در صدر درخواست های جوانان قرار گرفته است. شاید یکی از این دلایل وجود پرتغال در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد اما اگر تنها این موضوع بود 26 کشور دیگر نیز صاحب این شرایط برای اخذ اق
جزیره قشم یکی از زیباترین مقاصد گردشگری موجود در ایران به‌ حساب می‌آید.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، این جزیره در جنوب کشور و درست در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرارگرفته است، قشم نسبت به کیش مساحت بسیار بیشتری داشته اما پیشرفت آن نسبت به کیش کمتر می‌باشد. شهردار قشم در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری جهت بهبود وضعیت گردشگری این شهر کرده و موفق شده تعداد گردشگران را افزایش دهد..
امکانات و جاذبه‌های تفریحی که امروزه در این شهر
ویزای کانادا
 
 
کانادا کشوری وسیع واقع در شمال قاره آمریکا و همسایه شمالی ایالات متحده است. وضعیت خوب و مساعد زندگی در این کشور مرهون ثبات اقتصادی آن است. این ثبات اقتصادی در کنار زیبایی های طبیعی در این کشور سردسیر، آن را به بهشتی تبدیل کرده است که بسیاری در آرزوی سفر و مهاجرت به آن برای زندگی هستند. آمار تقاضا برای اقامت در این کشور از جمله بالاترین آمارها می باشد. در این مطلب، موضوع چگونگی و شرایط مهاجرت به این کشور را توضیح خواهیم داد.
در
خصوصیات شخصیتی افراد چپ و راست دست
 
 
 
 
 
پژوهشگران اسپانیایی در تحقیقات خود نشان دادند که افراد چپ دست خوبیهای دنیا را در نقطه مقابل راست دستها می بینند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه گرانادا با بازنگری تعداد زیادی از مطالعات مربوط به راست دستها و چپ دستها دریافتند دستی که افراد با آن می نویسند نگاه آنها را نسبت به دنیا تغییر می دهد و می تواند بر روی روش این افراد در دیدن مفاهیمی چون خوبی و بدی تاثیر بگذارد. به طوری که چپ دستها خوب
تعداد بیشتری از افراد از اینترنت برای خرید استفاده می کنند ، به ویژه با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و مرور محصولات مبتنی بر موبایل. به همین دلیل ، عاقلانه است که تقریباً هر نوع خرده‌فروشی به فکر داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشید تا به فروش محصولات بیشتر کمک کند. اما بیشتر …The post پنج ابزار بازاریابی تجارت الکترونیکی که باید بدانید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SqbFKH
مشاهده مطلب د
درباره ضعف مدیریت بحران در کشور مطالب زیادی نوشته شده، اما ای‎کاش مشکل مافقط در مدیریت بحران بود و در زمان‎های غیربحرانی، عملکرد مدیریتیِ قابل دفاعی داشتیم. به‎جد اعتقاد دارم در کشورمان “بحران مدیریت” وجود دارد. بحران مدیریت، بسیار فراتر از ضعفِ در مدیریت بحران است. مدیریت بحرانِ ضعیف، بخش بسیار کوچکی از بحران مدیریت فعلی است. بحران مدیریت یعنی این‎که مدیران‎ ما نتوانسته‎اند مسائل کلیدی مردم را حل کرده و به زندگی آن‎ها سروسامانی د
 
سلام!
امروز یه روز دلگیره!
یعنی میتونم بگم اکثر روزای ابن ماه واسم دل گیر بوده
اینو میشه از شیشه های گلایِ  زرد و خشک شده ی روی میز فهمید!
چون شاسوسا نتونسته نوازششون کنه و اب شیشه هاشونو عوض کنه!
 
یا از کتاب (صدسال تنهایی)که نزدیک دوماه و خورده ایه که دستم بهش بنده و هنوز نتونستم تمومش کنم!
یا شایدم از ماگی که نمیدونم توش چایی خوردم یا اب یا شربت ولی همونطور روی میز مونده
و یه میز ابی رنگی که پراز گرد و خاک شده!
 من پیش پیش به استقبال جوش هایی
به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مریم حضرتی با تکذیب اخباری مبنی به خشکی امدن جذب پرستاران اتباع بیگانه داخل کشور گفت: اساسا این موضوع صحت ندارد و متاسفانه افرادی که خویشتن را به مشخص قراول پرستاری قلمداد می کنند با اهداف جلوه گر چنین اخباری را عنوان می کنند و بدتر از آن این است که برخی رسانه ها بدون اطلاع از صحت موضوع و پیگیری از مراجع رسمی، آن را منتشر می کنند.  او افزود: به دسته های پرستاری و دلسوزان واقعی حرفه پرستاری اطمینان می دهم تا زمانی
جواب بازی فندق همه مراحل
با سلام خدمت همراهان گرامی سایت آسوده وب / با جواب بازی فندق در خدمت شما عزیزان هستیم / تمامی مراحل رو به تفکیک و به صورت کامل در همین پست خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم…
خوشحال میشیم در قسمت نظرات / نظرها/ انتقادات و … خود را برای ما و سایر دوستان بازدید کننده ارسال کنید.
 
جواب بازی فندق مرحله 1
تعداد کلمات : 2 کلمه
پاسخ ها : دو/ دود
جواب بازی فندق مرحله 2
تعداد کلمات : 2 کلمه
پاسخ ها :  سد/ سبد
جواب بازی فندق مرحله 3
تعد
بسم  الله الرحمن الرحیم
یا عالی بحق علی (ع) و یا فاطر بحق فاطمه (س)
کارگروه پیش دبستان یکی از کارگروه های مدرسه قرآن و اهل بیت علیهم السلام است که وظیفه ی اصلی آن تولید طرح درس برای کودکان 2 تا 7 سال بر اساس دوره های رشد اجتماعی و ارایه آن به خانواده ها و مهدکودک هاست .با تلاشهای افراد حاضر در کارگروه پیش دبستان طرح درسی آماده شد که علی رغم زحمات زیاد و پربار بودن طرح درس، از طرف استاد اخوت تایید نشد .دلیل اصلی تایید نشدن این طرح درس، تک بعدی دیدن
درباره کشور اکراین:
موقعیت جغرافیایی کشور اکراین:
اکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی محسوب می شود . این کشور از شرق با روسیه از شمال با بلاروس از غرب با کشورهای لهستان، اسلوواکی و مجارستان؛ از جنوب غربی با رومانی و مولداوی هم‌مرز است و در جنوب آن دریای سیاه که به کشورهای روسیه، گرجستان و ترکیه راه دارد  و دریای آزوف قرار دارد و پایتخت کشور اکراین شهر کی اف است و زبان رسمی آن زبان اکراینی می باشد هر چند خیلی از افراد این تصور را دارند که ز
از علما کسانی بوده اند که طلب علم و دانش را در سنین بالای عُمر خود آغاز کرده اند؛
بعنوان مثال:

صالح بن کیسان (40 هـ - 140 هـ)؛
امام حاکم می فرماید: صالح بن کیسان طلب علم را در سن هفتاد سالگی آغاز کرده است.
منبع:تهذیب التهذیب۴/۴۰۰
صالح بن کَیسان مَدَنی فقیه حجازی بود که بیش از صدسال عمر کرد.به عنوان آموزگار کودکان عمر بن عبدالعزیز گماشته شد. از فقیهان مدینه شمرده می‌شود که میان حدیث و فقه را جمع کردند. او را از راویان موثق در حدیث می‌دانند.
و سُلَیم
خرید کتاب با میزان مطالعه مردم رابطه بسیار مستقیمی دارد و افزایش میزان مطالعه  موضوعات درست بر افزایش فرهنگ تاثیر مثبت میگذارد و باعث میشود جامعه غنی تری داشته باشیم.
شاخص کل فرهنگی جهان، تحقیق جهانی خود برای اندازه‌گیری میزان مطالعه
مردم در سراسر جهان را بر اساس مطالعه هفتگی افراد در جوامع مختلف ارائه
کرده است. البته موارد خوانده‌شده در این تحقیق هر چیزی از جمله  اخبار
آنلاین، ایمیل کاری، مجلات و کتاب‌های چاپ‌شده عنوان شده است. این
یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دنیای امروز افسردگی است که فقیر و غنی، پیر و و جوان، زن و مرد نمی‌شناسد. کمک به افراد افسرده زمانی اهمیت دو چندان می‌یابد که یکی از نزدیکان و اعضای خانواده شما به ان مبتلا باشد؛ در این شرایط وظیفه شما تنها یک درد و دل ساده نیست و ممکن است مسئولیت سنگین تری را در درون خود و نسبت به این فرد احساس کنید. بنابراین مهم است که بدانید چگونه و با چه روش‌هایی می‌توانید به درمان افسردگی و فرد افسرده کمک کنید. برای کمک به ا
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
  
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها