نتایج جستجو برای عبارت :

جنوب غربی

بهترین تعرفه باربری جنوب تهران در باربری ایفل 
باربری جنوب تهران را با خیال راحت به باربری ایفل بسپارید ، باربری ایفل با سالها تجربه در باربری جنوب تهران یکی از مورد اعتمادترین گزینه های باربری در جنوب تهران است .
باربری ایفل برای راحتی هرچه بیشتر شهروندان تهرانی آماده خدمت رسانی بصورت 24 ساعت در باربری جنوب تهران است .
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری در جنوب تهران به آدرس زیر در باربری ایفل مراغجعه فرمایید .
لینک صفحه :
http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8
باربری جنوب تهران را با باربری ایفل تجربه کنید.
باربری ایفل با سالها تجربه در باربری جنوب تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان ساکن جنوب تهران هستند .
اتوبار ایفل  هموار می کوشد تا با ارائه بهترین خدمات با بهترین قیمت اعتماد و رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.
همچنین اتوبار ایفل با ارائه خدمات اتوبار جنوب تهران بصورت 24 ساعت روند باربری را برای شهروندان آسان تر می کند . 
برای اطلاع از بهترین قیمت باربری جنوب تهران به صفحه باربری جنوب تهران در بار
باربری جنوب تهران را با بهترین قیمت به باربری ایفل بسپارید.
اتوبار ایفل با سالها تجربه در زمینه باربری جنوب تهران می کوشد علاوه بر بهترین قیمت بهترین کیفیت را ارائه دهد تا رضایت صد در صدی شما مشتریان عزیز را جلب کند. 
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری جنوب تهران و خدمات شبانه روزی به صفحه باربری جنوب تهران در سایت باربری ایفل مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
باربری جنوب تهران را به باربری ایفل بسپارید .
باربری ایفل با سالها تجربه به مناسبت آغاز ماه رمضان در طرحی ویژه خدمات اتوبار جنوب تهران را در جهت رفاه حال بیشتر شهروندان از افطار تا سحر نیز ارائه می دهد.
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری جنوب تهران در ماه خدا به سایت باربری ایفل مراجعه فرمایید.
لینک صفحه :
http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
بهترین تعرفه باربری جنوب تهران را در باربری ایفل پیدا کنید. 
باربری ایفل به مناسبت آغاز ماه رمضان از افطار تا سحر خدمات اتوبار جنوب تهران را با بهترین قیمت ارائه می دهد برای اطلاعات بیشتر به صفحه باربری جنوب تهران در باربری ایفل مراجعه فرمایید و از بهترین قیمت باربری جنوب تهران همراه با بهترین کیفیت اطلاع حاطل بفرمایید . 
لینک صفحه : http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/
باربری جنوب تهران را با باربری ایفل تجربه کنید .
باربری ایفل با سالها تجربه در زمینه باربری آماده خدمت رسانی به شهروندان ساکن جنوب تهران است.
اتوبار ایفل بصورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان گرامی است تا در هر زمان که شما نیاز به خدمات داشتید حاضر باشد.
باربری ایفل ارزانترن باربری در جنوب تهران است که با کیفیت ترین خدمات را خدمت شما ارائه میدهد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه باربری جنوب تهران در سایت اتوبار ایفل مراجعه فرمایید .
لیک صفحه : 
http:/
داشتم برای سفر به جنوب کشور برنامه ریزی می کردم. برای هر نفر بلیط سفر با هواپیما حداقل یک میلیون تومان برای رفت و برگشت است. یک اتاق سه نفره هم حداقل شبی پانصد هزار تومان.
پس یک سفر خانوادگی فقط هزینه های هواپیما و اقامت به همراه رفت و برگشت تاکسی تا فرودگاه حدودا پنج میلیون تومان میشه. البته هزینه های خورد و خوراک و گشت و گذار را هم باید افزود.
در حقیقت حداقل هزینه یک سفر به جنوب کشور هفت میلیون تومان خواهد بود.
 
واقعا جالبه
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.» «بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ما
استان خوزستان در جنوب غرب ایران و در مجاورت استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهار محال بختیاری، لرستان و ایلام واقع است. از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ایران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ایران و یا جنگ تحمیلی و … و را نام برد.
 

ادامه مطلب
هتل های کیش چنان جایگاه خوبی در بین هتل های جنوب کشور باز
کرده اند که هر فرد وقتی قصد سفر به جنوب ایران را دارد وسوسه می شود که جزیره کیش
را در اولویت خود قرار دهد. البته حق هم دارند. هتل های کیش با کیفیت خود نه تنها
در جنوب بلکه در کل کشور جزو محبوب ترین ها شده اند. میزان رزروهای این هتل ها نیز
تایید کننده ی واقعیت ذکر شده است.
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد ، جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد  جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
موضوع کتاب مزبور واکاوی نسخه امنیت بومی شده با نگرشی به اقدامات سردار نورعلی شوشتری جانشین وقت نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق می باشد
این نسخه بومی مقتبس از نظریه اسلامی امنیت اجتماعی شده می باشد.
دریافت کتاب امنیت مردم نهاد جنوب شرق
 
 در جنوب نیوزلند جزیره ای وجود دارد که دارای زیبایی خاصی می باشد. در قسمت جنوب شرقی این جزیره ایستگاه راه آهم دوندین قرار گرفته است که به تا حدی نزدیک به قطب جنوب می باشد. در ادامه قصد داریم سفر ریلی از این ایستگاه راه آهن داشته باشیم.
این قطار سفر خود را از جنوب دوندین شروع می کند و در تقاطع وینگتوی توقف کوتاهی خواهد داشت. پس از آن وارد مسیری خواهید شد که در سال 1878 برای قطار تنگه تایری ساخته شد.
ادامه مطلب
گُرجِستان  کشوری است در منطقهٔ قفقاز اوراسیا. این کشور که در سرحد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است. پایتخت و بزرگترین شهر آن تفلیس است.

ادامه مطلب
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد.
 
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به م
چندمتر به دریای جنوب چین نزدیک می شوم. 
چندمتر از دریای جنوب چین دور می شوم. چندمتر به دریای جنوب چین نزدیک می شوم. چندمتر از دریای جنوب چین دور می شوم.                                                      
مجید اسطیری
 
+خیلی داستان نازیه به نظرم. چهار جمله‌ست، اما یه داستان کامله.
+فکر نکنم فردا دوباره یه پست دپرس دیگه بذارم، تموم شد. منم ناراحتم، مثل همه. منم همراه مامان پریروز تو خونه راه رفتم و صداش رو شنیدم که هر دو دقیقه یک بار می‌گفت: بد شد، خیل
 قصه امسال پیاز جای نگرانی دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، از افزایش سطح زیر کشت پیاز طرح اول نسبت به سال گذشته در جنوب استان کرمان خبر داد و یادآور شد: امسال سطح زیر کشت پیاز در این منطقه بالا رفته است و در
ادامه مطلب
تحقیق بررسی مصرف گلبول قرمز در جنوب شرق انگلستان و لندن
دانلود
تحقیق با موضوع بررسی مصرف گلبول قرمز در جنوب شرق انگلستان و لندن، در
قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: اطلاعات کمی در
خصوص کاربرد تخصصی گلبول قرمز در انگلستان منتشر شده است. هدف از این بررسی
بسم اللهمی‌خواهم به شمال مملکت بروم، سفیر #انگلیس اعتراض می‌کند؛ می‌خواهم به جنوب بروم، سفیر روس اعتراض می‌کند. ای مرده‌شور این سلطنت را ببرد که #شاه حق ندارد به شمال و جنوب مملکتش مسافرت نماید!ناصرالدین شاه قاجار(تاریخ سیاسی معاصر ایران، سید جلال‌الدین مدنی، ص۷۱ - به نقل از حدیث پیمانه، حمید پارسانیا)
پ.ن. هیچ... دم بچه‌های  «عزیز» سپاه گرم... العزة لله و لرسوله و للمؤمنین.
رئیس جهاد کشاورزی آب پخش گفت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس محمد اسماعیل شفیعی در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
ادامه مطلب
احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود. وی در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی م
قهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده ی گیاه قهوه ( Coffea) به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است، این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که در درجه ی اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوه ی گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوه ی خشک شده به درج
باربری جنوب تهران را با باربری ایفل تجربه کنید .
تجربه ای از بهترین کیفیت و بهترین قیمت در باربری جنوب تهران با باربری ایفل.
اتوبار لیفل با سالها تجربه در زمینه باربری اماده است تا بصورت 24 ساعت به شهروندان جنوب تهران در زمینه اتوبار جنوب تهران خدمت رسانی کنید.
برای اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه کنید : http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
1. منطقهی جنوب غربی آسیا شامل چه محدودهای از این قاره است؟ 
از تنگهی بسفر و داردانل در ترکیه تا کوههای پامیر در مشرق و از آنجا تا خلیج عدن و بابالمندب را در بر میگیرد. 
2. منطقهی جنوب غربی آسیا به کدام قارهها متصل است؟ 
اروپا و آفریقا
3. دریاها و اقیانوس مهمی که در منطقه ی جنوب غربی آسیا قرار دارد کدامند؟
دریای مدیترانه، دریای سرخ، دریای عمان،  دریای سیاه، دریای خزر و خلیج فارس و اقیانوس هند.

ادامه مطلب
قابل توجه کشاورزان جنوب کرمان:پیرو اطلاع رسانی قبلی و با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر افت دما ، ضروری است کشاورزان وضعیت جوی و روند کاهش محسوس دما را مد نظر قرار داده و آمادگی لازم را با توجه به منطقه و نوع محصول در عملیات مختلف کشاورزی داشته باشند و به منظور کاهش خسارت احتمالی ناشی از افت دما در مزارع ، گلخانه ه
ادامه مطلب
استان آنتالیا در جنوب ترکیه، یک مرکز توریستی است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توریاب،  شمال و شرق  آنتالیا، بوردور، ایسپارتا قونیه در غرب و استان‌های مرسین و موگلا وجود دارد و جنوب آنتالیا با دریای مدیترانه احاطه شده و سالانه مسافران زیادی با به آنجا مسافرت می‌کنند. معنی اسم آنتالیا خوابگاه آتالوس است و توسط آتالوس تأسیس‌ شده است. پس از پایان پادشاهی پرگامون (۱۳۳ پیش از میلاد)، این شهر مدتی مستقل ماند و سپس به دست دزدان دریایی درآمد.
ادا
1. در بخش های مختلف آسیا مردم از چه نظر با یک دیگر تفاوت دارند؟
دین، زبان، آداب و رسوم و سبک زندگی 
2. کدام نواحی آسیا بسیار کم جمعیت یا خالی از جمعیت آسیا است؟  چرا؟ 
نواحی مرتفع چون فلات تبت و هیمالیا و بیابانهای وسیع، خالی از جمعیت یا کم جمعیت است. به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی. 
3. در کدام قسمت از آسیا جمعیت انبوهی به طور متراکم زندگی میکنند؟ 
در جنوب و جنوب شرقی آسیا. 
ادامه مطلب
گاهی لازم است که خیلی سریع بفهمیم یک کلمه یا عبارت در متنی که در اختیار داریم وجود دارد یا خیر . با کمک نرم افزار ورد خیلی سریع می توانید به هدف خود برسید حتی اگر متن شما 100 صفحه باشد .1 - ابتدا بالای نرم افزار ورد روی تب  home کلیک کنید

ادامه مطلب
اجاره سوئیت جنوب تهران منیریه
اجاره سوئیت جنوب تهران منیریه یک واحد سوئیت ۴۶ متری بسیار تمیز با امکانات کامل است. واحد در طبقه ۵ ساختمانی ۶ طبقه واقع شده است. ساختمان دارای امکاناتی نظیر آسانسور ، انباری ، آیفون تصویری و ... می باشد. این واحد فاقد پارکینگ است. نقشه مهندسی و نورگیر مناسب از مزایای دیگر این سوئیت محسوب می شوند.
ویژگی کلی اجاره سوئیت جنوب تهران منیریه
دسترسی مناسب به مترو و خیابان اصلی (اتوبان)
دید عالی و پنجره دو جداره
سرویس خوا
تحصیل در لهستان
لهِستان کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از شمال شرقی با لیتوانی و روسیه (منطقه برون‌بومی کالینینگراد)، از شرق با بلاروس، از جنوب شرقی با اوکراین و از شمال با دریای بالتیک همسایه است. مساحت این کشور عددی بالغ بر ۳۱۲٫۶ هزار کیلومتر مربع است که آن را شصت و نهمین کشور بزرگ جهان و نهمین کشور بزرگ اروپا کرده‌است. همچنین با جمعیت ۳۸٫۵ میلیون نفری این کشور سی و چهارمین کشور پر
رودان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران است و مرکز آن شهر رودان (دهبارز) است.
شهرستان رودان که در شرق هرمزگان قرار گرفته، از شمال به حاجی‌آباد، از شمال‌شرقی به فاریاب (گلاشکرد)، از شرق به کهنوج و منوجان، از جنوب‌شرقی و جنوب به میناب و از غرب به بندرعباس محدود می‌شود.
ادامه مطلب
در تمام طول عمرمان، در جاهای مختلف تقریبا خودمان را به هزاران شخص جدید معرفی می‌کنیم، هر بار مکالمه‌ای را با یک غریبه در قطار روبروی شما نشسته است، یا شخصی که به دنبال آدرس می‌گردد. به طور مداوم در حال استفاده از روش‌های خلاقانه برای معرفی خودمان به افراد جدید اطرافمان هستیم اما این کار برایمان یک امر کاملا طبیعی است و متوجه آن نمی‌شویم.یک اسم به اندازه هزاران مکالمه ارزشمند استهیرونمردم نواحی گرمسیر بوشهر قدیم یا اهالی جنوب که در نواح
تاریخچه : دراگون فروت یا میوه اژدها درسال های اخیر در سراسر دنیا بسیار محبوب و مرسوم شده و در کشور ما نیز در فروشگاه های خاصی با قیمت تقریبا گران به فروش میرسد.
پیتایا یا دراگون فروت روی کاکتوسی به نام هیلوسرئوس رشد می کند که به نام ((ملکه هندلولو)) نیز شناخته می شود.میوه اژدها فقط در شب شکوفه می کند و گل هایش عموما بزرگ و سفید هستند.
این گیاه بومی جنوب مکزیک و افریقای مرکزی است اما در کشورهای اسیای جنوب شرقی همچون ویتنام،تایوان،جنوب چین،ژاپن،
روز جهانی کارگر گرامی بادکارگران همواره جزو مهم ترین نیروی های کار در جهان به حساب می آمده اند. چه زمانی که کار در مزارع بود و چه در زمانی که به واسطه انقلاب صنعتی چرخ کارخانه ها روزبه روز بیشتر میچرخید. اما یک مسئله اساسی در اینجا مطرح بود و آن نیروی کار کارگر بود، تنها سرمایه ای که کارگر میتوانست بر روی آن حساب باز کند نیروی کارش بود و به عبارت دیگر فروش جانش.     این نیروی کار مسئله بسیار مهمی است، در ایالت متحده آمریکا قبل از وقوع جنگ های د
مارخور (Markhor)
شاخ های این بز آدم را یاد آبنبات قیچی های قدیم می اندازد که در هم پیچیده و خمیده بودند. بز کوهی مارخور یکی از گونه های بزرگ‌ جثّه بز کوهی است که در شمال شرقی افغانستان، شمال پاکستان، کشمیر، جنوب تاجیکستان و جنوب ازبکستان زندگی می‌ کند. این حیوان در معرض خطر انقراض قرار دارد.در باور محلی گفته می شود این حیوان مارها را کشته و آن‌ ها را می‌ خورد.
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد.
 
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به م
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر «بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
نوشته : دکتر باربارا هلوینگ (باستان شناس با گرایش دوران آغاز نگارش و آغاز ایلامی ، رئیس بخش ایران در موسسه باستان شناسی آلمانی اوروسیا و ایران در آلمان و کاوشگر میهمان و مسئول ایجاد بانک سفال( برگردان : دکتر صادق ملک شهمیرزادی (انسان شناس با گرایش پیش از تاریخ ، بازنشسته هیت علمی گروه باستان شناسی دانشگاه تهران ، سرپرست و مجری «طرح بازنگری سیلک» فلات مرکزی ایران دارای هویت جغرافیایی کاملا مشخصی است و محدوده آن توسط بلندی هایی که آن را احاطه
بنام خدا
نصراباد جرقویه، شهری است در بخش جرقویه سفلی که در جنوب شرقی شهر اصفهان قرار دارد. از مشاهیر این شهر می‌توان به اشرف نصرآبادی جرقویه‌ای اشاره کرد که در سال ۱۳۳۹ وفات یافته و در تخت فولاد مدفون گشته است.[۳]
نصراباد جرقویه در ۷۰ کیلومتری اصفهان در جنوب رشته کوه کلاه قاضی
واقع شده‌است. قریب به 6500نفر طبق سرشماری 1395 جمعیت دارد. اهالی آن به
دو دسته تاجیک یا تازیک ( که شغل بیشترشان کشاورزی است) و عشایر که به عرب
شهرت دارند تقسیم می‌شوند که
شرقی و تکه های تو در غرب مانده است
زیباترین نقاشی ات را شعر خوانده است
من در جنوب و لاشه ی بی بند و باری ام
در خاکِ گرمی که خودت را می سپاری ام
گاهی یکی با گازها ، هی هات مرده را...
ای وای مردم یک نفر این غولِ غده را...
شعری که در شمایلِ مردی به وسعتِ...
بومی که عمقِ فکر را... یک بار رخصتِ...
ما دیده می شویم ، توی خاک ، روی دوش
با عشق های بدخورِ تلخی که... نوش، نوش
مردیم و می میریم با هر لحظه زندگی
ما زنده ایم و زنده ایم و محضِ زندگی
هر بار توی خوابِ تو تکرار
موقعیت جغرافیایی و اطلاعات شهر
آنتالیا مرکز استان هم نام خود یعنی آنتالیاست و هشتمین شهر محبوب ترکیه می باشد. این شهر در شمال خلیج آنتالیا و در جنوب غربی ترکیه واقع شده و بزرگترین شهر این کشور در ساحل مدیترانه به حساب می آید. آنتالیا در دره ای ساحلی قرار گرفته که با رشته کوه های تاروس محاصره شده است. مساحت این شهر 1417 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسطش از سطح دریا 35 متر می باشد. آنتالیا از قسمت شمالی خود با بوردور، از قسمت شرقی با شهر سریک، از قسمت غر
تعداد مضاعف متعددی از ایرانیان تمامی ساله هجرت به فرانسه را گزینش می نمایند . فرانسه لبریز طرفدارترین مقصد توریسم عالم می باشد . بر طبق آمار اداره جهانی توریسم ( UNWTO ) در سال ۲۰۱۱ , ۵/۷۹ میلیون توریسم بین‌المللی از فرانسه مشاهده کرده‌اند که از این نظر سکو نخستین را کسب نموده است . 
 
فرانسه با مساحت ۶۷۴۸۴۳ کیلومتر مربع , بزرگ‌ترین سرزمین اروپای غربی هست و با بلژیک , لوکزامبورگ , آلمان , سوئیس , ایتالیا و اسپانیا نیز مرز است . دریای کاسپین در جنوب
تعداد مضاعف متعددی از ایرانیان تمامی ساله هجرت به فرانسه را گزینش می نمایند . فرانسه لبریز طرفدارترین مقصد توریسم عالم می باشد . بر طبق آمار اداره جهانی توریسم ( UNWTO ) در سال ۲۰۱۱ , ۵/۷۹ میلیون توریسم بین‌المللی از فرانسه مشاهده کرده‌اند که از این نظر سکو نخستین را کسب نموده است . 
فرانسه با مساحت ۶۷۴۸۴۳ کیلومتر مربع , بزرگ‌ترین سرزمین اروپای غربی هست و با بلژیک , لوکزامبورگ , آلمان , سوئیس , ایتالیا و اسپانیا نیز مرز است . دریای کاسپین در جنوب ف
جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور گفت: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خود را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم آسیب دیده را انجام می‌دهد.امیر سرتیپ دوم محمد مختاری، جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور، با اشاره به اقدامات ارتش در امدادرسانی به سیل زدگان در جنوب کشور، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت قرارگاه امداد ذوالفقار در کلیه مناطق جنوب و جنوب غرب کشور در حال خدمت‌رسانی ب
باربری ایفل می کوشد هروز  گستره خدمات دهی خود را در اتوبار جنوب تهران افزایش دهد و بهترین قیمت را همراه با بهترین تعرفه ارائه دهد. ضمنن ما همیشه براین نکته تاکید داریم که باربری ایفل همواره با ارائه خدمات ۲۴ ساعت در باربری جنوب تهران در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شهروندان عزیز است و هرگونه محدودیت زمانی برای باربری ایفل و کادر باربری ایفل بی معنا است.
ما می کوشیم تا با معرفی بهترین خدمات باربری جنوب تهران نقش مهمی در راحتی هرچه بیشتر شهر
جهانگیری: مردم می گویند یعنی ما فراموش شده‌ایم؟مردم: جسارتاً جمله‌مون سوالی نیست خبریه!
باران ؛ جنوب کشور را غافلگیر کرددارکوب: به‌جای باران و جنوب، هرچی بذاریم جواب میده!حناچی خبر تخلیه تهران به دلیل آلودگی هوا را تکذیب کردشهروندان: چرا تخلیه؟ اتفاقا هرچی بیشتر دم و بازدم کنیم زودتر تصفیه میشه!عراقچی، معاون وزیر خارجه که به دعوت دانشگاه هنر تهران در پرفورمنسی روی برگ‌های پاییزی قدم زده بود: امیدواریم ژاپن خرید نفت از ایران را از سر بگی

"انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
  اخبار علمی - "انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این قمر کشف کردند.
دانشمندان با تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصاویر مدارگرد کاسینی ناسا، در "انسلادوس" قمر یخ زده ی سیاره زحل ۱۰۱ فوران آبفشان که از اقیانوس زیر سطحی این قمر سرچشمه می‌گیرد، کشف کردند.
 
 دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر «بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو
چگونه می توان جهات اصلی را به کمک ساعت تعیین کرد؟
 
در روز آفتابی به کمک یک ساعت می توان چهار جهت اصلی :شمال,جنوب,مشرق و مغرب را با دقتی که برای استفاده عملی کافی است ,پیدا کرد.این روش به اندازه ای ساده و در دسترس است که آدمی را به تعجب وا می دارد که چرا مورد استفاده همگان قرار نمی گیرد.
اساس این جهت یابی چنین است:
ساعت را کف دست قرار می دهیم و آن را می چرخانیم تا عقربه ساعت شمار جهت خورشید را نشان دهد در این صورت نقطه ای که روی محیط صفحه ساعت درست و
حضور ۵۵۰ نفر از همراهان، مربیان و اعضا انجمن کانگ فو توآ ۲۱ منطقه جنوب شرق در کوهپیمایی همگانی به میزبانی شهرستان شهربابک.جمعه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۸
 
ما زنده بر آنیم که آرام نگیریمموجیم که آسودگی ما عدم ماست
 
برای دیدن سایر عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب
پرتقال
 
 
 
پرتقال از حدود 4 هزار سال پیش از میلاد مسیح در بخش هایی از جنوب غرب آسیا و شمال شرقی هند می روئید. احتمالاً تجار ایتالیایی پس از دهه ی 1450 م یا پرتغالی ها در سده ی 1500 م آن را به خاورمیانه وارد کرده اند. در آن زمان مرکبات، به خصوص پرتقال بیشتر کاربرد پزشکی و دارویی داشته است. پس از مدتی در دهه ی 1640 میلادی پرتقال نزد مردم میوه ای بسیار محبوبی شد. در میانه ی سده ی 1500 میلادی، اسپانیایی ها پرتقال را به جنوب آمریکا و مکزیک وارد کردند.
 
تاریخچ
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد ، جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
خدمات شستشو قالیشویی  20
1
خاک گیری فرش
2
خیس کردن و زدن شامپو تکزافون به فرش
3
شستشو با فرچه دستی
4
شستشو با دستگاه تمام اتوماتیک
5
آبگ
گاهی لازم است برای پر کردن برخی از فرم های جدول دار ، از علامت تیک √ استفاده کنیم یا این که علامت های × ÷ ≥ ≤ ≠ ± را به متن اضافه کنیم ، ولی این علامت ها در صفحه کلید موجود نیست . چطور می توان این علامت ها را به متن اضافه کرد ؟

برای نمونه روش اضافه کردن علامت تیک √ را توضیح می دهم .
ابتدا در بالای صفحه روی تب insert کلیک کنید .
 
ادامه مطلب
شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است . شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک ، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود می شود .
ثبت شرکت قراردادی تجاری است که گاه بین افراد حقیقی ( مردم عادی ) و حقوقی ( شرکت ها ) بسته می شود تا بنا بر آن سرمایه، توانایی یا روابط خود را در چهارچوب قوانین برای کسب منفعت به شراکت بگذارند .
قبل از ثبت شرکت در ورامین ب
جهان بزرگ است!
همه کشورها حقایق جالبی در مورد آنها دارند و شما باید آنها را بدانید! چه کسی می داند؟ شاید شما در یک بازی Trivia Pursuit شرکت کنید و وقتی که به سوالات مربوط به جغرافیا برمی گردد، ذهن همه را می شکند!
بنابراین این ها برخی از حقایق جالب در مورد کشورهای سراسر جهان است!
آفریقا 54 کشور دارد!
یک سوم زبان های جهان در آفریقا صحبت می شود!
قهوه به طور تجاری در هاوایی رشد می کند!
پس از مسیحیت، یهودیت دومین بزرگترین دین در ایالات متحده است!
90٪ از آب شیری
طبیعت بکر یاسوج+تصاویر
 
 
یاسوج با طبیعت بکر خود، بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور را از آن خود کرده است
 
یاسوج با طبیعت بکر خود، بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور را از آن خود کرده است.اصلی ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج آبشار زیبا و معروف یاسوج می‌باشد این آبشار در فاصله 2 کیلومتری مرکز شهر و در شمال شهر یاسوج واقع است
 یاسوج یا یاسیج به محلی اطلاق می شود که گل های یاس در آن به صورت فراوان می روید؛ و این نام یکی از شهرهای جنوب غربی کشورمان است. این
1. موقعیت جغرافیایی قاره ی آسیا چگونه است؟ 
قاره پهناور آسیا از قطب شمال تا جنوب مدار استوا امتداد یافته است و بخشاعظم آن در نیمکره شمالی قرار دارد. 
2. قاره آسیا از سه طرف به کدام اقیانوس ها محدود میشود؟ 
از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از جنوب به اقیانوس هند و از شرق به اقیانوس آرام. 
3. اوراسیا به کجا گفته می شود؟ 
در بین قاره های جهان، تنها دو قاره آسیا و اروپا به هم چسبیده اند به همین دلیل بعضی از جغرافیدانان این دو قاره را یک قاره دانسته
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
ارلینگ کاگه Erling Kagge در عرض دو سال، با پای پیاده و بدون حمایت هیچ سازمان و نهادی، به دیدار سه نقطه ی ویژه ی زمین رفته و آن ها را در سکوت تجربه کرده است: قطب شمال، قطب جنوب و اورست
او حدود ۵۰ روز مسیر ۱۳۰۰ کیلومتری را با پای پیاده رفته تا به قطب جنوب رسیده است و همین روش را در مسیر قطب شمال نیز پیش گرفته است!
نکته: اگر به متن کامل این نوشته علاقه دارید که بسیار جذاب و دلنشین است، اینجا کلیک نمایید.
آنچه من لذت بردم این است که بعضی بها دارند و بهای هر
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب داخل ساعات پس ازآن از تعاقب گذر ابر پیش بینی می شود.   وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ کردن سامانه بارشی از سمت جنوب مغرب کشور، به تدریج افزایش سحاب و برروی خلیج فارس رگبار بارش و رعد و برق پیش بینی می شود.  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسیاستان هرمزگانبا اظهار این که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب ش
قاره اقیانوسیه با حدود ۲۰ کشور در نیم کره جنوبی قرار دارد که برخی این کشورها عبارتند از: استرالیا ، نیوزلند، فیجی، کالدونیا و گینه نو. کشور استرالیا بیشترین مساحت و جمعیت این قاره را با وسعت ۷۶۹۲۳۰۰ کیلومتر مربع و افزون بر ۰۰۰، ۰۰۰، ۲۰ تن به خود اختصاص داده است. استرالیا همچون جزیره‌ای بزرگ از شمال به دریای ارافورا و دریای تیمور ، از شمال شرقی به دریای مرجان ، از شرق به اقیانوس آرام جنوبی، از غرب و جنوب غربی به اقیانوس هند و از جنوب به اقیانو
 
 
قهوه
 
 
قَهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شدهٔ گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است،[۱] این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که در درجهٔ اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوهٔ گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوهٔ خشک شده
در نوشته وکیل پایه یک جنوب و سوالات حقوقی ازدواج قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان پاسخ دهیم. در این نوشته می خواهیم تا سوالاتی را بیان کنیم که برای بسیاری از افراد ذهن مشغولی هایی را ایجاد نموده است. پاسخ سوالات مطرح شده را از زبان وکلای پایه یک باتجربه بیان خواهیم نمود تا به طور دقیق و صریح به سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین در صورتی که پس از مطالعه این نوشته سوال و یا سوالاتی برای شم بدون پاسخ مانده است می توانید با شماره تل
shirazart.blog.ir 
* از حدود ۱۱۰۰۰ سال تا حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد ، در اروپا هیچ اثر و نشانه ای از تمدن و زندگی دیده نمی شود و از همین زمان به بعد است ، که ما شاهد آثار " استون هنج " ( درشت سنگی - خرسنگی) در قسمتهایی از اروپا از جمله در جنوب انگلستان ( سالزبوری) ، جنوب فرانسه و ایرلند هستیم ، که متعلق به اقوام بدوی اروپا هستند .این ساختمانها یا یادمانهای سنگی ، گاهی دارای ابعاد ۲۰ متر و چندین تُن وزن می باشند .
* معماری سنگی " مگالیتیک" ( درشت سنگی) بر حسب نوع
من حسینیه ای را قبول دارم که قهرمانانی بپرورد که
 با دشمن اسرائیلی در جنوب(جنوب لبنان سکونتگاه شیعیان) بجنگد.
امام زین العابدین(ع) از اهدافی که حسین (ع) برای آن شهید شد بازنگشت؛
بلکه وسیله دیگری را انتخاب کرد که با دوران زندگی او تناسب داشت.
تازه فهمیدم که درد دست و پام به خاطر خماری بوده. 
خمار بودم، ناجور. چند شب می‌شد که نمی‌تونستم تبلت رو ببرم تو تخت چون مامان باهاش کار داشت و خدا، داشتم دیوانه می‌شدم. 
دیشب بالاخره موفق شدم، و خودمو خفه کردم.
الان حس می‌کنم های‌َم. جدی می‌گم. وقتی دارم راه می‌رم انگار پام رو زمین نیست. سرم یه جای دیگه‌ست انگار. بعد از هر جمله‌ای که یه نفر می‌گه باید بپرسم: چی؟ یه حال مزخرف و بیخودیه.
دیروز معلم دفاعی‌مون گفت احتمالا ببرنتون راهیان نور. ام
به گزارش ایسنا، احد مستمری گفت: مهر از دید اقلیمی ماه چندان پربارشی بوسیله استثنای نوار شمالی ناحیه نیست بنابر این خواهش بارش های متناسب توجه از دیدن اقلیمی در مهر نداریم. داخل این شرایط طی دو هفته آینده نیز بارش فراگیر و سیستماتیک داخل ناحیه نخواهیم داشت و تنها در شمال سواحل استان های گیلان و مازندران، گلستان و بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می شود. وی در دنباله گفت: تا یکشنبه هفته آینده (۲۱ مهر) بارش
به گزارش ایسنا، احد مواجب گفت: مهر از رویت اقلیمی ماه چندان پربارشی به استثنای نوار شمالی کشور نیست بنابر این انتظار بارش های سزاوار سرزنش توجه از نظر اقلیمی در نرمی نداریم. تو این شرایط خلال دو هفته آینده نیز بارش تعمیم و سیستماتیک تو کشور نخواهیم داشت و تنها در خصیصه سواحل استان های گیلان و مازندران، گلستان و بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می شود. وی در دنباله گفت: تا یکشنبه هفته آینده (۲۱ مهر) بارش ن
به
طور کلی انتخاب جهت استقرار ساختمان به عواملی چون وضع طبیعی زمین میزان نیاز به
فضاهای خصوصی، کنترل و کاهش صدا و نیز به دو عامل باد و تابش آفتاب بستگی دارد.
این بخش، قسمت عمده­ای از وظیفه یک معمار است، که ساختمان را به نحوی قرار دهد تا
بیشترین استفاده از نور خورشید در رابطه با شرایط گرمایی و بهداشتی و روانی حاصل
گردد. به طور کلی در مناطق سردسیر و در عرض­های جغرافیایی بالا که هوا اغلب سرد
است، ساختمان باید در جهاتی قرار بگیرد که حداکثر انرژی
#رویای_صادق
در معارف دینی، خواب معیار نیست ولی گاهی بعضی از خوابها شیرینی خاصی دارند.
امروز مادر شهید لطفی نیاسر می‌گفت: شب چهارشنبه مهدی را خواب دیدم، مثل همیشه گوشی کوچکش (گوشی که کارهای سازمانی اش را با آن انجام میداد) دستش بود و عجله داشت، بهش گفتم کجا میری؟ یِکَمْ پیش ما بمون.
شهید مهدی گفت: نه عجله دارم باید برم جنوب.
گفتم: باز میری خارج از کشور؟
گفت: نه، یه ماموریت مهم داخل کشوری توی جنوب دارم، اسم اون منطقه را هم گفت ولی من فراموش کردم.
پ
آیا به دنبال لذت بردن از بهترین تعطیلات در Costa Brava هستید؟ برای لذت بردن از تعطیلات می توانید یک ویلا واحد انتخاب کنید. اگر به استرس روزانه نیاز به انزوا و رهایی دارید ، لودوویچ مکانی برای شماست. در جنوب آفتابی جنوب Costa Brava ، یک شهر ساحلی پر جنب و جوش و محبوب …The post آیا به دنبال جذابیت و انزوا در Costa Brava هستید؟ لودوویچ ممکن است مکانی برای شما باشد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2LbB8Dv
مشاهده مطلب در ک
وکیل در جنوب تهران
اگر بخواهیم به صورت حدودی چند منطقه را جز جنوب تهران بر شماریم مناطق 16 و 17 و 18 و 19 و 20 را می توان جز جنوب تهران قلمداد کرد. البته این تقسیم بندی بواسطه نحوه ارائه خدمات به مشتریان و موکلین حقوقی موسسه حقوقی میهن یا گروه وکلای میهن است که بر اساس آن قرار است خدمات حقوقی و وکالت در جنوب تهران به افراد ساکن این مناطق ارائه گردد.
موضوعاتی که نیاز الزامی به مشاوره حقوقی با وکیل و پیگیری پرونده به وکیل پایه یک دادگستری دارد نظیر پر
در قسمت جنوبی سلسله جبال الوند همدان کوه یخچال به ارتفاع 3580 متر قرار دارد که به‌عنوان بلندترین نقطه الوند از شمال به قله 3413 متری تاریک دره، از جنوب غربی به قله اردک مردک با 3486 متر ارتفاع، از شرق به قله 2985 متری تخت رستم و بالاخره از جنوب به قلل شاه‌نشین بزرگ و کلاه قاضی منتهی شده و در قسمت شرقی آن آبادی خاکو قرار دارد. 
برای صعود از همدان را به‌طرف دره مرادبیگ در جنوب غربی شهر عبور کرده، وارد آبادی دره مرادبیگ بشوید. با عبور از آبادی، دره طو
برخی از رفتارهای غلط ترافیکی محتوی توقف وسیله نقلیه در خلاف جهت سایر خودروها، توقف تو محل های پارک ممنوع، سوار یا پیاده کردن مسافر در نگرش های غیرمجاز به نحوی که سبب ایجاد اختلال در تردد سایر خودروها یا عابران پیاده شود، توقف تاکسی های عاری راننده درون ایستگاه های تاکسی، اسکان دوبله تو محل متوقف شدن ممنوع، توقف و سدمعبر در حریم میدان ها و توقف در ایستگاه های وسایل نقلیه اشتراکی هستند که قرار است از این پس در نقاط احساساتی جنوب تهران اجرا ش
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
جزیره ی زیبای قشم یکی‌از جزیره ها جنوبی کشورمان است که مقصدی دوستداشتنی و پربیننده دربین گردشگران است , با گسترش توریسم درین جزیره روز آپدیت تجهیزات و سرویس ها توریسم آن بیشتر شده و بر محبوبیت این جزیره طولانی تر می شود . قشم بخاطر سواحل صخره ای قشنگ , بیشه های دریایی , غارهای جذاب , تفریحات آبی رنگ , مرکز ها خرید ارزان و هتل ها و اقامتگاه های متنوع جذابیت های اضطراری را برای هجرت داراست . مهاجرت به قشم با تور مسافرتی راحت ترین و ارزان ترین شیوه
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
قَهوه
نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شدهٔ
گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر
جنوب و جنوب شرق آسیا است، این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و
در حال حاضر در بیش از ۷۰
کشور کشت می‌شود که در درجهٔ
اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوهٔ
گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوهٔ
خشک شده به درجات مختل
در این پست از وبلاگ قرار است به معرفی مناره فیروزآباد که یکی از آثار تاریخی شهرستان بردسکن محسوب می شود بپردازیم . با مجله اینترنتی آوای بردسکن همراه باشید ...
مناره فیروزآباد در ۱۷ کیلومتری جنوب شهرستان بردسکن و در بخش شهرآباد و در میان روستای فیروزآباد قرار دارد. این بنا بر روی ویرانه‌های بست دروازه ترشیز قدیم قرار گرفته‌است. قرائن و شواهد باستان‌شناسی مؤید آثار زیستگاهی از صدر اسلام تا سده هفتم هجری در اطراف بنا است که بنا بر اقوال عبور
تو این مدت که آرزوهای ناممکنمو میشمردم 4 تاشو تو ذهنم شماره گذاری و ثبت کردم:
آرزوی اولم اینه که برمیگشتم ترم یک.
آرزوی دومم اینه که 100-150 سال پیش زندگی میکردم و یه کالسکه ی دو اسبی میخریدم و به یکی از بنداش اسب میبستم و به یکی دیگش مرغ.
آرزوی سومم اینه که تو کشورای نزدیک قطب شمال (به خاطر طبیعت خاصشون) زندگی میکردم؛ ایسلند، آلاسکا، جزایر فارو، و حتی جزیره های غرب و شمالِ اسکاتلند (عین ایسلنده طبیعتشون). 
آرزوی چهارمم هم اینه که تو ساحل یه کافه م
تو این مدت که آرزوهای ناممکنمو میشمردم 4 تاشو تو ذهنم شماره گذاری و ثبت کردم:
آرزوی اولم اینه که برمیگشتم ترم یک.
آرزوی دومم اینه که 100-150 سال پیش زندگی میکردم و یه کالسکه ی دو اسبی میخریدم و به یکی از بنداش اسب میبستم و به یکی دیگش مرغ.
آرزوی سومم اینه که تو کشورای نزدیک قطب شمال (به خاطر طبیعت خاصشون) زندگی میکردم؛ ایسلند، آلاسکا، جزایر فارو، و حتی جزیره های غرب و شمالِ اسکاتلند (عین ایسلنده طبیعتشون). 
آرزوی چهارمم هم اینه که تو ساحل یه کافه م
آهنگ دیوانه ی داماهی رو دیشب شنیدم، قشنگه... مامان کلی وقته که دلش دم پخت میگو خواسته. غذایی که ما باهاش بزرگ شدیم. بوش رو میشنوم یاد مامان و مامان جونم میفتم. بوی امنیتش، بوی مادرانه اش بیشتر حس میشه تا ادویه های تند و تیزش. 
آهنگ داماهی، پوست کندن و تمیز کردن میگو ها [کار مورد علاقه من!]، بوی تمر و گشنیز و سیر، من رو برد به روزگار سکونت در نواحی نزدیک به جنوب. برد به بوشهر، شهر دوست داشتنی ای به مثابه ی گرگان... شهری که مجال نفس کشیدن و سر سبک کردن
روزی که تورا ترک کنم ، دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهم داشت .
اما تو ، کسی را از دست میدهی ، که دوماه ، فکرش را جایی در غرب ، پادگانی در کرمانشاه گذاشته بود و جسمش ، زانوهایش را در شهری کوچک زیر آفتاب سوزان جنوب ،بغل گرفته بود تا برگردی ...
تو مرا از دست خواهی داد بی وفایم .‌‌..
 
روستای سریزد با ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری جنوب شهر مهریز قرار دارد. مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. هم اکنون حدود ۲۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان یزد فعال است که نقش موثری در رونق صنعت گردشگری منطقه دارد.
 
این واحد بوم‌گردی با اشتغال‌زایی پنج نفر به همت بخش خصوصی و با نظارت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و معرفی اشیای ارزشمند تاریخی و فرهنگی زندگی گذشته مردم این منطقه آماده پذیرایی از مسافرا
قرقاول نژاد سبز
Green Pheasant
قرقاول نژاد سبز ( Green Pheasant ) با نام علمی (Phasianusversicolor) بومی کشور ژاپن است از این رو به آن قرقاول سبز ژاپنی نیز می گویند ، این قرقاول پرنده ملی کشور ژاپن محسوب می شود. این نژاد از ماکیان با نام قرقاول سبز کانادایی نیز شهرت دارند.
قرقاول نژاد طلایی زرد- لیمویی
Yellow Golden
قرقاول نژاد طلایی زرد (Yellow Golden) سویه تعقیر ژنتیکی یافته و جهش یافته از نژاد قرقاول طلایی چینی(بلژیکی) می باشد. این ماکیان را قرقاول لیمویی یا قرقاول لیمویی جنوب
به جز پارکینگ اختصاصی خدام چهار پارکینگ برای ارائه خدمات به زائران احداث شده است؛ سه پارکینگ در زیرگذر اماکن متبرکه قرار دارد و یک پارکینگ جنب سر در شیرازی است.
پارکینگ شماره یک : این پارکینگ در جنوب غربی اماکن متبرکه و غرب صحن جامع واقع شده است و چند راه دسترسی اضطراری به زیرگذر از طرف شرق دارد.
پارکینگ شماره 2: این پارکینگ زیر صحن کوثر و قسمتی از ضلع شرقی صحن جامع رضوی واقع شده‌است. پارکینگ کوثر در ضلع جنوب شرقی اماکن متبرکه در زیرگذر جا
اجاره کارخانه غرب تهران
تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است. این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب و غرب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند و منطقه جاده مخصوص ایجاد شود. در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است.از این رو اوضاع
32 کشته در محورهای استان کرمان
از آغاز اجرای طرح نوروزی طی 13 روز ، 32 نفر در حوادث جاده ای استان کرمان جان باختند.
به گزارش ندای زرند، جانشین پلیس راه استان کرمان گفت: در 13 روز ابتدایی طرح نوروزی پلیس راه که از 25 اسفند آغاز شد، 28 نفر کشته و 235 مجروح که برخی از این مجروحان قطع نخاع و قطع عضو شدند.

سرهنگ رضایی افزود : 60 درصد حوادث جادهای را واژگونی وسیله نقلیه دانست و گفت: نیمی از علل این حوادث ناشی از بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی است.

وی به را
ﺳﺎﻝ ۸۱ ﺑﻮﺩ ﻪ ﺗﺒﻌﺪ ﺷﺪﻡ ﺑﻨﺪﺭ ﻋﺴﻠﻮﻪ ﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﺎﺭﺱ ﺟﻨﻮﺑ، ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺍﻭﺝ ﺎﺭ ﺗﻮ ﺎرﺱ ﺟﻨﻮﺑ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺎﺭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﺸﺪ. ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻮﺩﻡ، ﺴ ﺎﺭ ﺑﻪ ﺎﺭﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ، ﻫﻤﻨﻘﺪﺭ ﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺳﺎﻋﺖ ۹ ﺩﻓﺘﺮ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺎﺳﺎﻩ ﺍﻣﻀﺎ ﻣﺮﺩﻡ، ﺎﻓ ﺑﻮﺩ.
ﺑﺎ ﻪ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺍﻨ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻡ، ﻣﺮﺩ ﺧﻠ ﺧﻮﺑ ﺑﻮﺩ، ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺗﺎﺳﺴﺎﺕ ﺩﺭﺎ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻣﺜﻞ ﺑﻘﻪ ﺍﻨ ﻫﺎ ﺳﺨﺖ ﻮﺵ، ﻭ ﺧﻠ ﺧﻮﺏ ﻓﺎﺭﺳ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﺮﺩ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻨﺪ ﻭﻗﺖ
قیمت حنا: قیمت حنا بعد از کیفیت محصول بزرگترین شاخص در خرید و فروش حنا می باشد. جالب است بدانید هیچکس نمی تواند در کیفیت و قیمت حنا با حلما رقابت نماید. قدمت 70 ساله صنعت حناسابی حلما دلیل این ادعا را در شهر کوچک و تاریخی یزد مشخص می کند. بهترین قیمت حنا را از ما بخواهید.
مسلما حنای حلما با کیفیت ترین حنا را دارد. خرید از بهترین مزارع حنای ایران از جمله جنوب و جنوب شرق استان کرمان، پاک سازی و فرآوری حنا از مزایای بازرگانی حلما می باشد. این مراحل ب
شب گذشته در دیدار شاعران: در شعرهایتان از زیباییهای رفتار ملت ایران تمجید کنید. رفتار ملت ما در قضیه سیل شمال و جنوب بسیار زیبا بود. آنها که مطلع هستند میدانند که چه شکوه و حماسه زیبایی مردم آفریدند. وقتی اینها را در شعر می آورید، شعر شما میشود پرچم هویت.
تعمیر پکیج تهران یکی از سرویس‌هایی است که در هر کجای تهران که باشید (شمال، شرق، غرب و جنوب تهران) می‌توانید درخواست خود را به رایگان برای تعمیرکاران پکیج فعال در تهران ثبت کنید. تعمیر و سرویس پکیج تهران شامل تعمیر و تعویض قطعات معیوب، تعمیر برد پکیج، سرویس دوره‌ای پکیج می‌شود. اگر از تعرفه تعمیرات پکیج تهران آگاهی ندارید، نگران نباشید. پس از ثبت درخواستتان قیمت تعمیر و سرویس پکیج توسط سرویس کار پکیج تهران به شما اعلام می‌شود. می‌توانی
من متولد اصفهانم، به غیر از یکبار آن هم در سالهای دور، به شهرهای جنوبی ایران سفر نکرده ام، ولی باور عمیقی از درون به من این احساس را میدهد که ریشه ام در جنوب ایران است. مادرم روزهای کودکی و نوجوانی اش را در آبادان گذرانده است و خود را خوزستانی میداند، و از کودکی، مدام به ما گوشزد کرده است که شما اصفهانی نیستید! برای همین من کمتر خودم را اصفهانی میدانم و دلم برای مردم جنوب، شهرهای جنوب و شهرهای جنگ زده خوزستان میتپد و دلم بدجوری آنجاست!
من عاشق
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی گفت: برای دو روز آینده در اغلب مناطق سرزمین به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان تماشایی بارش باران، رعد و برق، وزش بادهای اکید موقتی و حتی تگرگ و بخاطر مناطقی از ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف را خواهیم داشت. وی گفت: در روزهای جمعه و شنبه نیز بوسیله سوا مناطقی از جنوب و جنوب شرق بارش ها ادامه خواهد داشت و همچنین دریای خزر داخل ٢٤ ساعت آینده مواج است. ممیز سازمان هواشناسی افزود: امروز در استا
در مطلب وکیل پایه یک جنوب در بیان قوانین گذرنامه 2 قصد داریم تا به بیان و صحبت در رابطه با قوانین وضع شده درباره موضوع گذرنامه بپردازیم. همچنین برای آن که بتوانیم مطالب بیشتری را در این حوضه برای شما عزیزان مطرح کنیم به طور اختصاصی 2 مطلب در این رابطه نوشته شده است با عناوین گذرنامه 1 و گذرنامه 2 بر روی وب سایت قرار داده شده است. در نظر داشته باشید اگر پس مطالعه دقیق این مطلب و مطلب بیان شده در مقاله قبل همچنان سوال و یا سوالاتی برای شما عزیزان ب
تحقیق در قالب یک مقاله در فرمت word آماده دانلود برای شما است ،ارگ کریم خان زند در ورودی خیابان کریم خان زند( شیراز ) در کنار میدان شهرداری قرار گرفته است؛ کریم خان زند به هنگام پایه گذاری حکومت در شیراز تحت تاثیر معماری صفوی قرار گرفت. به این صورت که بعد از بازدید از میدان نقش جهان اصفهان تصمیم به ایجاد میدان وسیعی در شمال شیراز قدیم گرفت. این میدان به میدان توپخانه شهرت دار است. در شمال میدان دیوان خانه کریم خان، درشرق میدان بازار وکیل و چندین
 
 
 
این پارک بر فراز تپه های مشرف بر شهر، محل ارتزاق و سیاحت خوبی است برای بازدید کنندگان. این پارک با وسعت بیش از 40 هکتار یکی از بزرگترین و زیباترین پارکهای شهرستانهای جنوب شرق استان تهران است که پوشیده شده از درختهای سربه فلک کشیده سرو و کاج که زیبایی خاصی به شهر بخشیده است به طوری که از فواصل دور قابل رؤیت است.
پاورپوینت نظام سلامت کشور سنگاپور
توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع نظام سلامت کشور سنگاپور، در قالب PPT و در 28 اسلاید، قابل وبرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: جمهوری سَنگاپور کشور-شهری در جنوب شرقی آسیا است و پایتخت آن سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است.سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی تنها همسایه‌های سنگاپورند. پیش از حضور کشورهای اروپایی
 استخدام شرکت زرین دان جنوب
 شرکت زرین دان جنوب (تولید، واردات و توزیع نهاده های کشاورزی) واقع در #تهران جهت تکمیل کادر اداری خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
کارشناس کشاورزیفارغ التحصیل از دانشگاه های دولتیتوانایی در انجام کار عملی و میدانیامکان انجام ماموریت کاریآشنایی با اصول تغذیه و  بیماری های صیفی و سبزیآشنایی با نحوه کاشت، داشت و برداشت صیفی و سبزیآشنایی با چگونگی مبارزه با آفات و علف های هرزکارشناس ارشد کشاورزی (ت
تعطیلات شروع شد و ما هم با خانواده راهی شمال شدیم اما راه ۵ ساعته رو ۱۱ ساعت تو راه بودیم .خیلی شلوغ بود . اون وقتا که دانش آموز بودم یادمه هر سال یکی دوباری رو شما میرفتیم.یعنی یک مسافتی که از شهرهای شمال شروع میشد و به کردستان ختم میشد و از اونجا هم راه رو کج میکردیم و بر میگشتیم خونه . جنوب هم که تا ۲۲ بهمن میشد میرفتیم . البته هدف از جنوب بازارش بود تا تفریح و خوشگذرونی و انصافا اون موقع هم مثل الان امکانات تفریحی نداشت حالا بماند که نزدیک ۶ سا
عاقا صب کله سحر خروس نخونده پاشدم رفتم مدرسه
همونکارایی که تو پست قبل گفتم همراه با سوتی اول رو انجام دادم و خبر رسید رفیق در نقطه ای دیگر از شهر منتظر است
قرار بود از مدرسه کارم که تموم شد راه بیافتم برم سوی مقصد دوم در جنوب یخورده غربی تهرانتوجه کنید که راه خاصی نبود اگر این رفیق خبرش نمیرسید :|
هیچی دیگه ساعت 12 عنر عنر از غرب رفتیم شمال شرقی -_-
تا ساعت 2 کلی حرف زدیمو برنامه ریختیم و ... 2 و نیم از هم جدا شدیم که من زود به کارم برسم و دیرم نشه
دوبا
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره هفت)
صبح پنج شنبه هجده آبان شد.
دیشب با (محسین اصـ....) قرار کردیم من سر صبح برم ترمینال جنوب ببینم اتوبوسی تاکسی چیزی برا مرز هست یا نه. محسن هم قرار شد بره ترمینال آزادی.
ساعتای 6 صبح اینا بود که لباس پوشیدم اومدم از اتاق بیرون. دیدم درب خوابگامون بسته اس و نمیشه اومد بیرون. ساعت 6ونیم در رو باز میکردن. تا اون موقع صبر کردم.
با بی آرتی و مترو حرکت کردم.
رسیدم ترمینال جنوب. خبر خاصی نبود. فقط یه اتوبوس بود که سرویس سبز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها