نتایج جستجو برای عبارت :

قوت غالب

صائب جعفری:
۲۷ دسمبر ۲۰۱۸ کو بزم استعارہ نے غالب کے یوم ولادت کی مناسبت سے شعری ادبی نشست کا اہتمام کیا جس میں تمام شعراء نے غالب کی مختلف غزلوں پر تضمین پیش کی وہیں راقم الحروف صائب جعفری نے غالب کی ایک زمین میں چند ابیات کہنے کی جسارت کی اور غالب کے مصرع "طاقت بیداد انتظار نہیں ہے" پر تضمین کی جو پیش خدمت ہے...

گلشن احساس پُر بہار نہیں ہے
کیونکہ میسر ترا جوار نہیں ہے
ادامه مطلب
صائب جعفری:
۲۷ دسمبر ۲۰۱۸ کو بزم استعارہ نے غالب کے یوم ولادت کی مناسبت سے شعری ادبی نشست کا اہتمام کیا جس میں تمام شعراء نے غالب کی مختلف غزلوں پر تضمین پیش کی وہیں راقم الحروف صائب جعفری نے غالب کی ایک زمین میں چند ابیات کہنے کی جسارت کی اور غالب کے مصرع "طاقت بیداد انتظار نہیں ہے" پر تضمین کی جو پیش خدمت ہے...

گلشن احساس پُر بہار نہیں ہے
کیونکہ میسر ترا جوار نہیں ہے
ادامه مطلب
با چند تا از بچه ها قرار گذاشتیم گزینه غالب امتحان رو سرفه کنن
الف بود یه سرفه
ب بود دوتا
و... 
که اگه خواستیم شانسی بزنیم(مثلا خیلیا اصلا جنین نخونده بودن)
گزینه غالب رو بزنیم که احتمال درست شدنش بیشتر شه
گزینه غالب رو سر جلسه الف و ب در آوردیم
خلاصه تو سالن تک سرفه و دوسرفه بود که می پیچید
دیگه ول کنم نبودن
#اتحاد
جنجال بیش از این ویرایش پخش
در سخنرانی در ایالات متحده در ۲۰۰۰ ، مارگارت تاچر به تسلط انگلیسی به سلطه سیاسی و اقتصادی آن کشور ربط دارد: [۲۰] "در قرن ۲۱ ، قدرت غالب آمریکا ، زبان غالب انگلیسی است ، مدل اقتصادی غالب ، سرمایه داری بریتانیایی ساکسون است. " همچنین لازم به ذکر است که در ۲۰۰۵ ایالات متحده با شدت مخالفت با تصویب این کنوانسیون از یونسکو در تنوع فرهنگی است. این به نظر می رسد برای نشان دادن تمایل به تحمیل زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.
موجودی با ژنوتیپ AaBb داریم. این موجود از نظر موقعیت آلل ها دو وضعیت مختلف می تواند داشته باشد:
1- وضعیت cis: هر گاه دو ژن غالب روی یک کروموزوم و دو ژن مغلوب روی کروموزوم مشابه دیگر باشد، در این حالت می گوییم ژن های AوB حالت اجماع یا cis دارند.
2- وضعیت trans: هر گاه هر کروموزوم دارای یک ژن غالب و یک ژن مغلوب باشند می گوییم ژن ها در حالت دفع یا trans قرار دارد.
منبع: ژنتیک اِمری

انجمن علمی میکروبیولوژی دانشگاه آزاد دلیجان
 کانال تلگرامی انجمن: @microbiology_delijan
در بند مرتضاییم، بی جیره و مواجبما ریزه خوار شاهیم، او صاحب مواهباز باده اش خرابیم، مست ابوترابیمما جای خود که یک عمر، حق بر علی است راغبتکیه زده به کرسی، نزد خدای اعلیبالاتر از رسولان، در سلسله مراتبمعراج تازه رو شد، اصوات وحی از او بوددست خدایی اش شد، وقت نزول، کاتباز برکت وجودش دنیا به گردش آمدخورشید با نگاهش می رفت سمت مغربدر روز سخت خیبر، در جنگ هر دلاورتنها علی است غالب، مافوق کل غالبتا ذکر لب علی شد، یا والی الولی شدشد ذکر عرش رحمن،
این مرحله در روز اول عادت ماهانه اتفاق می‌افتد. در مرحله فولیکولی عادت ماهانه، اتفاقات زیر رخ می‌دهد:
• دو هورمون، هورمون محرک فولیکول (FSH) و هورمون محرک لوتئین (LH) از مغز آزاد شده و در خون به سمت تخمدان‌ها می‌روند.
• هورمون‌ها موجب تحریک رشد حدود 15 تا 20 تخمک در تخمدان‌ها می‌شوند که هر کدام در پوسته خاص خود، که به اصطلاح فولیکول نامیده می‌شود، رشد می‌کنند.
• همچنین این هورمون‌ها (FSH و LH) موجب تحریک افزایش تولید هورمون زنانه استروژن نیز م
اخلاص و رهایی از دام شیطان
تا زمانی که در شخص مرتبه اخلاص وجود نداشته باشد، از شر شیطان رها نخواهد شد. زیرا خود شیطان لعین، به عزت رب العالمین قسم یاد کرده است که همه بندگان را گمراه می سازد، مگر اهل اخلاص را. چنان که از زبان او، در قرآن مجید آمده است:
قالَ فَبِعِزَّتِکَ َلأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعینَ إِلاّ عِبادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصینَ. (ص: 82 ـ 83)
به عزت و جلال تو قسم که خلق را تمام گمراه خواهم کرد، مگر خاصان از بندگانت که برای تو خالص شدند.
د
به نام خدا
من اصلی‌ترین دلیل کم‌ شدن ازدواج و زیاد شدن دوستی و روابط آزاد رو فرهنگ غالب خانواده‌های ایرانی می‌دونم! چطوری؟
شاید این متن کمی چاشنی طنز داشته باشه، ولی طنز همیشه شیرین نیست، یه وقت هایی از زهر مار هم تلخ‌تره!
- آقا دوماد چیکارن؟
- ایشون تو بازار مغازه دارن!
- نه خب دومادِ من باس شغل دفتری و رسمی داشته باشه!
- حاج آقا خودتون کجا مشغول به کار هستید؟
- بنده بقالی دارم، همین سر کوچه!
- ماشاءالله ماشاءالله!
ادامه مطلب
طراحی داخلی مدرن و دکوراسیون اتاق مدیریت مطبسبک طراحی انتقالی (Transitional): این سبک تلفیقی از دو طراحی داخلی مدرن و سنتی بوده
که به اعتقاد بسیاری از طراحان به نوعی هنر ترکیب اجزا مختلف با هم به شمار می‌آید.
سبک انتقالی توانسته‌ است دو طراحی سنتی و مدرنیته را با وضعیتی متعادل و هماهنگ کنار هم آورد
و فضایی ایده‌آل را ایجاد کند.
در چیدمان داخلی این سبک همواره سعی می‌شود
از ترکیب یکسان متریال‌های مختلف مانند چوب، استیل، شیشه، بافت پارچه‌ای، چ
قدرتی که غلبه کرده، به مغلوبان خویش، مثل اشیاء می‌نگرد. گاهی به آنها خیره می‌شود، گاهی همه آنها را نادیده می‌گیرد. گاهی روی یکی تمرکز می‌کند. گاهی آرایش آنها را به هم می‌ریزد. اما بالاخره حوصله‌اش از این همه اشیاء مغلوب سر می‌رود. همه را با یک لگد به گوشه‌ای پرتاب می‌کند. اگر به درستی همه مغلوبان شیء شده باشند، قدرت آنکه غالب شده، دیگر به پایان رسیده است. او که غلبه کرده، میل سیری ناپذیری دارد به نمایش‌های تازه قدرت. درست مثل قماربازی که
نمی‌دانم از کی، ولی از یک زمانی غالب مطالب وبلاگ من شد نوشتن از کلاس‌هایم-فلسفه برای کودکان- و مدرسه. کم کم با همین عنوان شناخته شدم؛ فلسفه برای کودکان. مشغله‌هایم زیاد شد و نوشتنم در این حوزه کم و کم‌تر شد. مخاطب‌هایم آن نوشته‌ها را دوست داشتند. آدم‌های این زمانه گویی روایت را دوست دارند.
این پست، نوشتن‌های آن زمان و مخاطبانم را به یادم آورد. فعالیت غالب این روزهایم دو چیز است؛ پژوهشگری برای جاهای مختلف و مدیریت یک بیزینس کوچک. همان پست
این قالب قابلیت نمایش بهینه در لپ تاپ، تبلت و موبایل را داراست.
این قالب به دو زبان انگلیسی و فارسی می باشد.
در این قالب امکان ایجاد تغییرات در تمام متن ها و عکس های سایت، برای مدیر سایت فراهم شده است.
این غالب میتواند پل ارتباطی مجموعه شما با مشتریانش باشد و آنها را از تمام فعالیت ها و خدمات مجموعه آگاه کند.
در این قالب 2 بخش برای گذاشتن پست های روزانه، هفتگی و … در نظر گرفته
شده. برای مثال میتوان بصورت ماهانه اخبار شرکت و بصورت سالانه پروژه ه
این تحقیق در مورد بیماری و عوامل موثر بر آن است، در غالب پی دی اف،و پنجاه و یک صفحه میباشد

این تحقیق در مورد بیماری و عوامل موثر بر آن است، در غالب پی دی اف،و پنجاه و یک صفحه میباشد هر تغییر و دگرگونی ای که در بدن رخ میدهد،دارای علتی است.بیماری نیز حالتی است که در بدن انسان روی میدهد بیماری واکنشی هست که در برابر تغیر و دگرگونی ها به وجود می آید و از خود علایم و نشانه هایی بروز می دهد که گاهی این علائم مخالف حالت طبیعی بدن است . بیمار
تقریبا به وضع موجود و فضای غالب عادت کردم. در گذشته گاهی به دنبال تغییرات می‌رفتم یا با شخص خاصی درباره احساساتم حرف می‌زدم. اما این روز ها خیلی کم‌حرف تر از گذشته شدم. چون فهمیدم با حرف زدن بیشتر اذیت میشم. دلم می‌خواست یه اتاق به مساحت یک متر مربع داشتم و کس دیگه ای اون‌جا نبود. واقعا بهش احتیاج دارم؛ ولی امکانش وجود نداره و حتی توی این فضای شلوغ، میز تحریر هم در دسترسم نیست!
بدون شک ترکیب این دو سبک اگر همراه با انتخاب‌های هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده باشد می‌تواند یک فضای زیبا و جذاب خلق نماید، در غیر این صورت تلفیق این دو سبک تنها موجب ایجاد فضایی نامنظم می‌گردد. برای آنکه بتوانید به طور صحیح و اصولی از دکوراسیون مدرن کلاسیک در طراحی داخلی خانه خود بهره ببرید نیاز است، که نکاتی را در هنگام انتخاب رنگ‌ها، متریال و مبلمان در سبک مدرن کلاسیک رعایت نمایید. در ادامه شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.
کدام سبک ر
شهر سوال ـ امیر المؤمنین على بن ابى طالب علیه السّلام فرمودند: خداوند
عزّ و جلّ در فرشتگان عقل را بدون شهوت و در چهار پایان شهوت را بدون عقل و
در فرزندان آدم هر دو را قرار داد، حال کسى که عقلش بر شهوتش غالب گردد به
یقین از فرشتگان بهتر بوده و آن که شهوتش بر عقلش غالب شود حتما از چهار
پایان بدتر مى‏ باشد.
بخش فلسفه احکام شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
شبه علم یعنی اینکه کسی جوجه را رنگ کند به عنوان قناری قالب کند یا
قورباقه را رنگ می کند و جای فولکس قورباقه ای غالب می نمایاند .
مثلا" می گوید خون غذا و اکسیژن سلول های بدن را تامین می کند و مواد ضایع را می برد در حالیکه این مطلب کاملا" درست  نیست و بر پایه آن دانشی غلط بنیان گذاری شده است .
یا می گویند علت دیابت مصرف زیاد مواد قندی است و با انسولین کار راست و ریس میشه که این هم غلط غلوطه غلطه .
 یک روشی پیدا می کنند تا چندین بار چیزی را غالب نمایند
برخلاف چند سال قبل که اکثر مراجعین دفترخانه برای تنظیم وکالت طلاق جوان ها بودند این روزها غالب افراد میانسال هستند.به نظرم بلاخره جوانان با درایت , خودشان مشکل طلاق را حل کردند یعنی فهمیدند مشکل طلاق ازدواجه و برای حل کردن مشکل باید ازدواج نکنند.
یه جامعه، برآیندی از تفکر غالب اون جمع میشه و این برآیند جهت حرکت اون جمع رو مشخص می کنه، خیییلی در این ارتباط برام سوال پیش میاد، که من کجا قرار دارم؟؟ وضعیت خودم دقیقا چیه در این جمع؟؟
آیا از نجات یافتگان میشم یا عذاب خدا من رو هم شامل میشه؟؟
وضعیت یه جمع درست مثل وضعیت یه انسانه، که میشه در موردش گفت، کل نفس بما کسبت رهینه .. مدثر
 
خدا وضع هر قومی رو به شناسنامه شون مشخص نمی کنه
اونا رو به انواع ابتلائات دچار می کنه .. 
چرا درس؟ چرا کنکور؟
چند روز پیش با یکی از بهترین دبیران فیزیک سطح شهر در مورد بی انگیزه بودن غالب دانش آموزان صحبتی داشتیم. ایشان می گفتند بجه ها بی رغبت سرکلاسها حاضر می شوند. فقط خانواده ها دارند هزینه می کنند و بجه ها هیج تلاشی انجام نمی دهند. با این موضوع تا حدی خودم هم مواجه شدم. بخصوص که یه بار یکی از دانش آموزام گفت اگه قرار بود درس بخونیم که دیگه کلاس نمیومدیم!!!
ادامه مطلب
در زکات فطره اگر از گندم، جو، خرما، برنج و مانند اینها داده شود، کفایت مى‌‏کند و منحصر به قوت غالب فرد نیست. و خوراک شخصی خود انسان ملاک نیست بلکه خوراک معمولی اهل شهر و یا محل ملاک است؛ بنابراین، کسی که همیشه برنج می‌خورد می‌تواند زکات فطره را از گندم بدهد. و همچنین ملاک کل سال است نه فقط ماه رمضان.بخش احکام شهر سوال بر بال اندیشه ها

ادامه مطلب
 
10 سال است که مربی هستم. این همه سال سابقه نداشت مرکز تعطیل بشود. الان سه ماه بیشتر است که تعطیل هستیم. دلتنگی حس غالب این روزهای من است. دوری از بچه ها سخت است. 
 
نوشتن هم سخت شده. کرونا هیچ جایی را هم برای فرار نگذاشته. کاری کرده که اگر کسی هم بخواهی فرار کنی از خودت یکی نتوانی. تحمل کردن یک «خود» از خودراضی گاهی سخت تر از تحمل دیگران است. خیلی وقت ها دلت می خواهد خودت را هم بگذاری و فرار کنی اما فعلا نمیشود.
 
برخلاف این واقعیت که غالب کارشناسان دفتر فنی حتی از اسم تهیه آنالیز واهمه دارند، پروسه آنالیز، بسیار لذت‌بخش است و می‌توان با ساده‌سازی، آنالیز انواع آیتم‌ها و انواع پروژه‌ها را به‌راحتی انجام داد. فقط کافیست روال تهیه آنالیز به‌درستی آموخته شود در این صورت می‌توان هر نوع پروژه‌ای را آنالیز نمود.
ادامه مطلب
اتفاق آزاردهنده‌ی این روزها اینه که از وقایع اخیر، فقط یک روایت غالب تکراری داریم. روایتی که سالهاست عوض نشده و قدرت و اختیار تماما دست کسانیه که می‌تونن روایت خودشون رو به ما عرضه کنن، و به زودی راه رو برای عرضه‌ی روایت‌های مختلف در وقایع آینده می‌بندن.
آره عزیزانم، حق داشتن روایت‌های دیگه رو هم نداریم. از هر طرف با افراد تمامیت‌خواه طرفیم. :) 
 
پی‌نوشت:
کتاب مینیمالیسم دیجیتال- کال نیوپرت رو شروع کردم به خوندن. 
در سی شارپ شما می توانید نوع (type) ها را در قالب یک متغییر برگرداند و جا به جا کرد. این نوع ها می توانند انواع متغیر ها و یا کلاس ها و در کل هر شئ موجود باشند. به طور مثال اگر کلاس های مشتقی دارید می تواند کلاس پایه و تمامی کلاس های مشتق را به گونه ای بنویسید که توع خود را در غالب یک متغیر اعلام کنند
ادامه مطلب
در سی شارپ شما می توانید نوع (type) ها را در قالب یک متغییر برگرداند و جا به جا کرد. این نوع ها می توانند انواع متغیر ها و یا کلاس ها و در کل هر شئ موجود باشند. به طور مثال اگر کلاس های مشتقی دارید می تواند کلاس پایه و تمامی کلاس های مشتق را به گونه ای بنویسید که توع خود را در غالب یک متغیر اعلام کنند
ادامه مطلب
 
 
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت روانشناسی زبان در 62 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت روانشناسی زبان ،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم 
محتوای اسلاید 2
روانشناسی زبان
انسان موجودی است اجتماعی؛ مدنی طبع می باشد و این اجتماعی بودن وی ریشه در فطریاتش دارد. بطوری که روانشناسان معقتدند که انسان در موقع به دنی
بسم الله الرحمن الرحیم 
هرکس این سوره را بخواند هرگز دچار نفاق نشود و شیعه علی باشد و رسول الله شفیع وی شود و بابت وی شهادت دهد که از نفاق پاک است . به خواننده این سوره به عدد هر منافق و منافقه ده حسنه دهند و ده بدی وی را حذف کنند و ده در جه دهند و تا در دنیا باشد  عرش و حمله او برایش صلوات فرستند جهت چشم زخم و حفظ از خصم و گزنده همراه داشته باشد ودر سفر راه گم نکند و بر خصم غالب شود ودر قیامت تا زمانی که مردم را حسابرسی کنند به وی مائده بهشتی دهند 
مرحله تخمک‌گذاری عادت ماهانه
مرحله تخمک‌گذاری، یا تخمک‌آوری، حدود 14 روز بعد از آغاز مرحله فولیکولی شروع می‌شود. مرحله تخمک‌گذاری نقطه میانی چرخه ماهانه است که مرحله قاعدگی دو هفته پس از آن آغاز می‌شود. در این مرحله، اتفاقات زیر رخ می‌دهد:
• افزایش استروژن ناشی از فولیکول غالب موجب افزایش شدید حجم هورمون محرک لوتئین می‌شود که توسط مغز تولید می‌شود.
• این افزایش موجب رها شدن تخمک فولیکول غالب از تخمدان است.
• با رها شدن تخمک (روندی که
حضرت صادق ع فرمود مردی خدمت رسولخدا. . دص امده عرضکرد  پیغمبر خدا قرض ووسوسه در دل بر من غالب گشته دستوری برای رفع هر دو بمن بدهید پس پیغمبر ص باو فرمود بگو توکلت علی الحی الذی لا یموت  الحمد لله لم یتخذ صاحبه ولا ولدا ولم یکن له شریک فی الملک ولم بکن ه من الذل وکبره تکبیرا حضرت ع فرمود مدتی بر این جریان گذشت پس. روزی ان مرد بر پیغمبر ص.گذرکرد انحضرت صدای اوزدو فرمود چه کردی عرض کرد ای رسولخدا انچه بمن فرمودی بدان ادامهدادم و خدا دین مرا ادا کرد
پرخاشگری مرتبط با تعارض پیش از این پرخاشگری مرتبط با تعارض توسط بسیاری از رفتارگرایان تحت عنوان تجاوز غالب یاد می شد تجاوز سلطه به عنوان پرخاشگری به اعضای خانواده در شرایطی که موقعیت اجتماعی سگ غالب مورد تهدید قرار گرفته تعریف شده است اما بیشتر سگهایی که به پرخاشگری تسلط برچسب خورده اند ، نه مسلط هستند و نه با اعتماد به نفس




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
docx

حجم فایل
16 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
6

پیش از این پرخاشگری مرتبط
ریشه بی‌حجابی در درصد بالایی از کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند عادت است، عادت به بی‌حجابی، چراکه اقتضای بی‌توجهی خانواده و فرهنگ غالب در محل زندگی و رشد و نمو آن‌ها بی‌حجابی بوده است. حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام پیروی از عادت‌ها را دشمنی معرفی می‌کنند که مانع رسیدن به کمالات و درجات عالیه […]
نوشته عادت به بی‌حجابی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
 
...عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ الصَّادِقَ ع فَقُلْتُ: الْمَلَائِکَةُ أَفْضَلُ أَمْ بَنُو آدَمَ؟ فَقَالَ: «قَالَ: أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیُّ بْنُ أَبِی طَالِبٍ ع: «إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ رَکَّبَ‏ فِی‏ الْمَلَائِکَةِ عَقْلًا بِلَا شَهْوَةٍ وَ رَکَّبَ فِی الْبَهَائِمِ شَهْوَةً بِلَا عَقْلٍ وَ رَکَّبَ فِی بَنِی آدَمَ کِلَیْهِمَا فَمَنْ غَلَبَ عَقْلُهُ شَهْ
یک از عیوب متداولی که معمولا برای سیستم های سرمایشی از قبیل یخچال ، سردخانه و دستگاه ی تهویه مطبوع نظیر اسپیلت و کولرگازی پیش می اید کاهش سرمای تولید شده توسط این دستگاه ها می باشد.
در اغلب این موارد ذهن مشتری سریعا به این فکر می افتد که گاز دستگاه خالی شده است و باعث کاهش سرما شده ، اما در غالب این موارد می توان با انجام چند عمل این عیب را برطرف کرد.
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
• آشامیدن آب برای انجام اعمال حیاتی مانند: نفوذ غذا به تمام بدن، رطوبت بخشی و نرمی بدن، تسکین تشنگی، خنک کردن بدن و ... ضروری است .
• بهترین آب ها آبی است که طعم خاصی بر آن غالب نباشد و آنچه را در آن بپزند زود پخته شود.
• بهترین ظروف برای آشامیدن آب کاسه چینی سفید پاکیزه است که قعر آن تنگ و دهان آن گشاده باشد تا آب کم در آن بسیار به نظر برسد.
ادامه مطلب
 
در میان بنی اسرائیل عابدی بود. وی را گفتند:« فلان جا درختی است و قومی آن را می پرستند» عابد خشمگین شد، برخاست و تبر بر دوش نهاد تا آن درخت را برکند. ابلیس به صورت پیری ظاهر الصلاح، بر مسیر او مجسم شد، و گفت:« ای عابد، برگرد و به عبادت خود مشغول باش!» عابد گفت:« نه، بریدن درخت اولویت دارد» مشاجره بالا گرفت و درگیر شدند.
 
عابد بر ابلیس غالب آمد و وی را بر زمین کوفت و بر سینه اش نشست. ابلیس در این میان گفت: «دست بدار تا سخنی بگویم، تو که پیامبر نیستی
خب من عکسهام رو دوباره دیدم و تونستم ۱۵ تا عکس رو در غالب یک مجموعه کنار هم قرار بدم با اون ایده و فکری که داشتم.هرچند قرار نیست تموم شده باشه تازه اول کاره که باید ادامه اش بدم و سعی کنم بهترش کنم. باید ببرمشون چاپ اینجوری نمیشه.  میرم کارای عقب مونده مثل زبان رو انجام بدم.امشب بازم بیدار میمونم و کتابمو شروع میکنم. دلم میخواد برادران کارامازوف رو بخونم. سونتاگ حسابی ازش تعریف میکرد. نمیتونم صبر کنم.
حدود سه چهار ماهی هست که شاید فقط دو سه بار اونم تا سر خیابون از خونه
بیرون رفتم و صبح تا شب مشغول پایان نامه علی بودم. اینقدر این مدت از
خودم غافل بودم که برام خیلی سخت شده پامو بیرون از خونه بگذارم و بین مردم
برم. حس می کنم در خونه باز بشه نور شدید و آزار دهنده ای به صورتم می
خوره و وحشت سر تا پامو میگیره. این شرایط منو یاد زن مرموز رمان آرزوهای
بزرگ میندازه. خانم هاویشام به نظرم عجیب ترین زن خلق شده در داستانهاس و
جالبه من همیشه باهاش همذا
امروزه استفاده از دستمال های کاغذی رواج زیادی کرده است و این استفاده بیش از حد می تواند باعث بروز مشکلات جدی بویژه در زنان شود.
تصور غالب بر این است که هر چه دستمال کاغذی مزغوب، سفید تر و نرم تر باشد در نتیجه سلامتی را تضمین می کند اما
ادامه مطلب
به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، با افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد، جریان غالب قیمتی برای نرخ‌های پایه در بورس‌کالا به نسبت هفته قبل و همچنین قیمت‌هایی که در هفته گذشته در بورس‌کالا در تقابل عرضه و تقاضا کشف شد نیز افزایشی است؛ اگرچه همه گریدها را در بر نمی‌گیرد.
ادامه مطلب
دستگاه های خوشبو کننده هوا را می توان در گروه دستگاهی دانست که اخیرا بسیار رایج شده اند. در اکثر محیط های پر رفت و آمد و محیط هایی که با تعداد زیادی بازدید کننده و مراجعه کننده روبه رو می باشند به این دستگاه مجهز بوده و با استفاده از آن محیطی مطبوع را برای افراد به وجود می آورند. دستگاه خوشبو کننده هوا در اندازه و ابعاد مختلف در بازار موجود بوده که به وسیله آن می توان مراکز تجاری، فروشگاهی، دفاتر اداری، بیمارستان ها و مراکز درمانی، دانشگاه ها
گوسفند اهلی  گونه ای بسیار گسترده نشخوارکننده است که در درجه اول به دلیل پشم ، گوشت ، شیر و مخفی های آن پرورش می یابد. گونه ها به تعداد زیادی از نژادها ، سازگار با اهداف مختلف در محیط های متنوع ، توسعه یافته اند. این مناطق از مناطق کوهستانی سرد و مرطوب شمال اروپا تا مناطق خشک آفریقا ، آسیا و استرالیا متغیر است. گوسفند ها در درجه اول حیوانات در حال چرای هستند و مرتعی را که در نزدیکی زمین است ، کشت می کنند. آنها در طیف گسترده ای از سیستم های تولیدی
تفکر غالب ماها (یعنی من و میم و اغلب اطرافیانمون) اینه که روز تولد آدم هم یه روزی هست مثل روزهای دیگه.یعنی در این حد بی ذوقیم ما.ولی خوب آدم هرچقدر هم بی تفاوت باشه بالاخره اون احساس خاص به روز تولدش رو داره.آدمها همیشه مورد توجه قرار گرفتن و دیده شدن رو دوست دارن.ولی من واقعا واقعا الان و تو این سن هییییچ توقعی از هیییچ کس ندارم که یادش بمونه و تبریک بگه.اونم با این دغدغه های متعددی که آدم ها این روزها دارن.
امروز تولدمه و رسما وارد 33 سالگی میشم.
پگاه شنبه بود. تن با جان قهر کرده بود. ناز می‌کرد. آمده بود خودش را به شوفاژ کنار تختش چسبانده بود. گرما می‌ستاند و آرام در خود می‌سوخت. جان، آرام نازش را می‌خرید. نوازشش می‌کرد. قهر کرده بود تن و تن در نمی‌داد. جان می‌دانست از چه رنجیده. درد را می‌دانست. تن شک کرده بود. به همه‌چیز. هوا گرگ‌ومیش بود که جان غالب شد. تن به فرمان آمد. فریاد زندگی سر داد. گذشت. 
حالا، شباهنگام سه‌شنبه، جان نمی‌داند. هیچ نمی‌داند. ناگاه می‌راند. ناگاه می‌رنجد. ن
الکس گارلند را برخی با فیلم هوش مصنوعی برجسته‌ی او Ex Machina می‌شناسند، برخی هم با برداشت مغز تیلیت کن او از  Annihalation در باب بیگانگان و عده‌ی غالب نیز اصلا او را نمی‌شناسند. 
ولی من بی‌شک او را تا سال‌ها با شاهکار Devs خواهم شناخت. مینی سریال علمی-تخیل فاخر کمتر شناخته‌ی شده‌ی هشت قسمتی که همین اخیرا قسمت آخرش پخش شد و وقت آن است که از آن تعریف و تمجید کنم.
 

ادامه مطلب
هذا کتاب علوم غریبه مجربات صالحین تهیه و تنظیم و گردآوری نصر الدین
غالب طلسمات مجربه و احضارات جن و تسخیرات کواکب و دعای مهر و محبت و باطل
کردن طلسمات نوشته شعرانی نقشبندی سیفی در علم کیمیا و سیمیا و ریمیا و
لیمیا و هیمیا
ادامه مطلب
داروگیاهی لقمان حکیم:
گیاه خُرفه بیشتر در غالب یک علف هرز شناخته می‌شود. با این حال، یک سبزی بسیار مغذی و خوراکی نیز هست. در حقیقت، خُرفه حاوی همه‌ی انواع مواد مغذی، از جمله اسیدهای چرب امگا ۳ می‌باشد. این مقاله نگاهی دقیق به خُرفه و تاثیرات آن بر سلامت می‌اندازد.

ادامه مطلب
تاثیر چای بر افرادی که طبیعت سودایی دارند  ابتدا باید تشخیص دهید آیا مزاج شما سودا یا سرد و خشک است ؟
معمولا افراد با غذاهایی که مصرف میکنند متوجه میشوند که طبیعت گرم دارند یا سرد ولی اگر در این
مورد شک دارید میتوانید از استخوان بندیتان ویا چاق و لاغر بودن ویا نازکی مو ی سر و لخت بودن مو و.....
متوجه شوید که چه مزاجی دارید بطور مثال اگر استخوانهای درشتی ندارید و لاغر هستید وموهای
صاف ونازکی دارید طبیعت شما سرد و خشک است یا به عبارتی سودا در بدن
 
                                                              جهت جلب روزی: سوره صافات((59))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند حقتعالی شرف دنیا و آخرت را به او عطا کند و اور ا بر سایر مردم غالب نماید بر وجهی که هرکس او را ببیند هیبت او بر دل او نشیند واگر مال وعشائر نداشته باشد به او ارزانی دهد و بدن او را بر آتش دوزخ حرام نماید و هزار قصر باشد ودر هر قصری هزار حور همراهش شود واگر بر بازوی خود ببندد محبوب خلایق شود ومردم ا ورا ب
زن ایرانی دارد مدرن می‌شود (اگر تا‌به‌حال نشده باشد) ولی ته دلش هنوز نتوانسته مهر و محبت و غیرت مردهای غیرمدرن را که همچنان در زندگی قدیمی‌ترها می‌بیند، فراموش کند. راحتی و بی‌قیدی زن مدرن و بخشی از احترام و وفاداری‌ و ملاحظه‌ای که نسبت به زن سنتی وجود داشته را با هم می‌خواهد و این تناقض آزارش می‌دهد.صفحات و مطالب و مباحث مربوط به نکات زندگی و ازدواج و زناشویی و الخ را که این طرف و آن طرف می‌بینم، اولین نتیجه‌ای که می‌توانم بگیرم همین
⁦۲۶۸۸⁩ - «اسدالله علم» معتمد «محمدرضا پهلوی» در خاطرات خود با اذعان به نارضایتی مردم از رژیم پهلوی، می‌نویسد: "متأسفانه مردم (از وضعیت کشور) راضی نیستند. یعنی طوری با آنها رفتار می‌شود که مثل مردم مغلوب در قبال یک قدرت غالب می‌باشند ... مردم میل دارند به حساب باشند و رفاه قضائی و اجتماعی داشته باشند ...»منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۵۲ (۶ دی ۱۳۵۲)
دانلود فایل اصلی 
.همیشه که قرار نیست همه چیز عالی باشدباب طبع باشد..مثلا همین چایگاهی چای هم طعم خوبی نداردیا تحمل می کنیم و می نوشیم ،یا فکری می کنیم برایشهلی ؛ گلیدارچینی....وآن وقت حتما می چسبد....می چسبد...زندگی هم چای است..همیشه خوش طعم نیستباب طبع نیستتو بگرد و پیدا کندلخوشی ایعشقیامیدی....هرچیزی که عطر و طعم خوبش غالب باشد.بی خیال آن هایی که کام احساسمان را تلخ کرده اند؛شیرین ، نوش کنیم چای زندگی را....فرصت اندک است..#چای#زندگی#عشق#تهرانگردی #چای_میخوریم_و_حال
میدان الکتریکی
مفهوم میدان الکتریکی توسط مایکل فارادی مطرح شد. میدان الکتریکی در اطراف جسم باردار شکل می‌گیرد و به تمام ذرات باردار درون میدان نیرو وارد می‌کند. میدان الکتریکی بین دو بار، مشابه میدان جاذبه بین دو جرم عمل می‌کند و مانند آن در فضای بی‌نهایت گسترش می‌باید و یک رابطه مجذور معکوس با فاصله نشان می‌دهد. اما، یک فرق اساسی در این بین وجود دارد. میدان جاذبه همیشه در نقش جذب‌کننده عمل می‌کند و می‌کوشد تا دو جسم را به یکدیگر برسان
 
⚑از "قیام" تا "قیمه"؛ واقعا" هیهات منا الذله؟
محرم و عاشورا در مغز استخوان ایرانیان خانه کرده است. آن‌چنان که حتی در یک آب خوردن ساده هم رد آن پیداست؛ "سلام بر حسین تشنه‌لب، لعنت بر یزید!"
یعنی حتی بعد از نوشیدن یک جرعه آب هم بسیاری از ما آگاه یا ناخودآگاه نسبت به آن موضع می‌گیریم اما آیا ما پیرو راه "حسین بن علی" هستیم و آنچه در دهه‌ی محرم برگزار می‌کنیم نسبتی با مرام او دارد یا اسیر فرهنگ غالب شده‌ایم؟
آنچه در تاریخ آمده این است که امام حس
 
واسه نیم کیلو برنج دوتا پیاز متوسط را ریز خرد وتوی چند قاشق روغن تفت دهید تاسبک بشه بعد مرغ که بهتره ران باشه وبا پوست، را هم تفت بدهید بعد زردچوبه وفلفل سیاه ونمک زده بعداب یه لیموی تازه، مراقب باشید اضافه بیشتر نریزید که ترشی غالب بشه  بعد درب تابه را بذارید با حرارت کم تا مرغ حسابی مزه دار بشه، حدود 15دقیقه کافیهبرنج را کمی دانه تر آبکش کنید و کف قابلمه روغن وزعفران بریزید، حتما قابلمه نچسب باشه. مرغ را از سمت پوست توی قابلمه بذارید و روش
چگونه می توانیم به طور طبیعی جنسیت کودکمان را پسر تعیین کنیم؟
اگر رویای تولد یک پسر بچه ناز را دارید، موارد خاصی را باید به یاد داشته باشید برای بدنیا آوردن یک نوزاد پسر اقدامات زیادی باید انجام دهید ؛ از رعایت رژیم غذایی تا دقت در نزدیکی و … که تمام آنها را در غالب تمام کارهایی که برای پسر دار شدن باید انجام داد در این بخش از نمناک خواهیم گفت، نکات زیر را برای افزایش شانس خود رعایت کنید و مطمئن باشید که نتیجه خواهد داشت.

ادامه مطلب
به ماسه بنگر. چه میبینی ؟ دانه های هم اندازه متشکل از چند عنصر محدود که به راحتی با حرارتی به شیشه و امثالهم تبدیل میشود و دیگر قابل برگشت به شکل اولیه خود نیست. 
ماسه یکی از زیر ساختهای زمین است که آبها روی آن بنا شده اند یا بتنهایی بیابان هایی روان را ساخته اند.
طبق یکی از نظریه هایی که انسان امروزی بر آن بسیار پافشاری میکند ، زمین از مادر خود یعنی خورشید جدا شده و سپس سرد شده و بعد از مدتها به شکل امروزی خود درآمده. پس این وسط تلکلیف ماسه چه می
بوعلی(ابن سینا) در قانون از عشق به عنوان یه بیماری یاد میکنه."""ابن سینا در کتاب قانون خود تعریفی از عشق آورده است ، اما منظور عشق او در آن ، نوعی وابستگی و جذبه ی مالیخولیایی یک انسان به انسان دیگر است . بنابراین ابن سینا در این کتاب ، عشق را نوعی بیماری می داند و به راه های درمانش نیز اشاره می کند . تعریف او در این باره چنین است : " عشق نوعی بیماری مشابه مالیخولیاست که انسان خودش را بدان مبتلا می سازد، بدین طریق که نیکویی و شایستگی برخی صورت ها و ش
متاسفانه کاهش فرکانس ها همچنین مشکلات دیگر را افزایش می دهد همه مولفه ها در فرکانس نزدیکتر به هم می شوند و از اینرو کمک کردن به استفاده کننده از سمعک برای آنالیز و تشخیص صداها ممکن است سختر باشد تاثیر سمعک بر شنوایی حتی اگر حالا  همه ی مولفه ها قابل شنیدن باشد این مشکل بیشتر احتمال دارد اگر اودیولوژیست توانایی پاسخ فرکانسی را کاهش دهد تا سیگنال انتقال یابد. پیشرفت های کوچکی در وضوح گفتار بهرحال برای بعضی افراد وقتی که فرکانس تقریبا 20% ماست
با درد می‌خوابم و با درد بیدار می‌شوم.
می‌ایستم، راه می‌روم، کار می‌کنم، می‌روم و برمی‌گردم... و زخم‌های دلم، زخم‌های روحم هوا می‌خورند و تیر می‌کشند تا مغز استخوان.
زور می‌زنم و جلو اشک‌هایم را می‌گیرم که بر غم ما پرده‌در نشوند... جز گاه‌گاهی که کم می‌آورم و اشک‌ها زورشان غالب می‌شود و بین جمع می‌غلتند و سرریز می‌شوند، بیش‌تر وقت‌ها پنهانشان می‌کنم.
وسط جمع و شلوغی هم که باشم می‌خزم لای غار تنهایی‌ام که نهایتش پیدا نیست. چشم ت
رمان استاد خلاف کار
قسمتی از رمان:
رمانهای استاد و دانشجو
چند تقه به در کلاس زدم و وارد شدم.با ورودم همه ی نگاه ها به سمتم برگشت و رشته ی کلام استاد از دستش در رفت.فوری شروع به آنالیز صورتش کردم.چشمای سبز،صورت شش تیغ… خودش بود.امیر کیان فرهمند.
خیلی سریع دست و پام و جمع کردم و در غالب یه دانشجوی سال اولی فرو رفتم و گفتم_می تونم بشینم؟می دونست قراره امروز یه دانشجوی انتقالی داشته باشه برای همین پرسید :_لیلا سماوات؟سری تکون دادم که گفت
ادامه مطلب
نفرین و لعنت حربه ی مؤمنی است که قدرت ظاهری برای غلبه بر دشمن ندارد. این است که چون دستش بر دشمن غالب نیست، با روح و جانش از او اظهار تنفر می کند، و به خدا و پیامبر و مولایش اعلام میکند که من از آنان بیزارم!
+ صدایت می زنم، سلامت می دهم، دعایت می کنم - محمدباقر انصاری
شریعتی برای ما دستاوردهایی مهم و صرف نظرناکردنی به ارمغان آورده است:
 1. او این درس بزرگ را به ما داد که ما میتوانیم با جهان مدرن برخوردی فعال داشته باشیم. مواجهه او با جهان مدرن، در قیاس با مواجهه سنت گرایان ما ــ سنتگرایان در معنای عام و کلی و نه در معنای خاص و فنی کلمه‌ــ که مواجهه ای منفعلانه و عکس العملی است، بسیار فعّال و از سنخ نوعی کنش است و نه واکنش. 2. شریعتی، برخلاف سنتگرایان، عالَم و زیست جهان مدرن را به رسمیت میشناسد اما در عین حال
ممکن است زبان انگلیسی اولین زبانی باشد که شرکت ها برای جهانی سازی وبسایت خود استفاده می کنند. اما این زبان تنها یکی از چند زبانی است که برای ترجمه وبسایت استفاده می شود چرا که تعداد کاربران وب طی دهه گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافته است و در نتیجه، دیگر زبان انگلیسی زبان غالب کاربران وبسایت ها محسوب نمی شود. چراکه در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی در ایالات متحده زندگی نمی کنند و زبان انگلیسی زبان بومی آنها نیست برای همین بسیاری از شرکت
تاثیر چای بر افرادی که طبیعت سودایی دارند  ابتدا باید تشخیص دهید آیا مزاج شما سودا یا سرد و خشک است ؟
معمولا افراد با غذاهایی که مصرف میکنند متوجه میشوند که طبیعت گرم دارند یا سرد ولی اگر در این
مورد شک دارید میتوانید از استخوان بندیتان ویا چاق و لاغر بودن ویا نازکی مو ی سر و لخت بودن مو و.....
متوجه شوید که چه مزاجی دارید بطور مثال اگر استخوانهای درشتی ندارید و لاغر هستید وموهای
صاف ونازکی دارید طبیعت شما سرد و خشک است یا به عبارتی سودا در بدن
علائم افسردگی
افسردگی یک اختلال خلقی شایع اما جدی است. این امر باعث علائم شدیدی است که بر  آنچه شما احساس می‌کنید، فکر می‌کنید و سایر فعالیت‌های روزانه، مانند خواب، خوردن و یا کار تأثیر مستقیم دارد.برای اینکه این عارضه را تشخیص دهید، علائم باید برای حداقل دو هفته وجود داشته باشد. افسردگی می‌تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب در بزرگ‌سالی آغاز می‌شود و البته هم‌اکنون در کودکان و نوجوانان نیز به شکلی غالب به رسمیت شناخته شده، اگر چه گاهی
بشربن غالب  اسدی از حضرث حسین بن علی  ع حدیث. کند که فرمود هر کس یک  ایه از کتاب خدای عزوجل را در نمازش در حال ایستاده  بخواند در برابر هر حرفی خداوند  صد حسنه برایش بنویسدو اگر در عیر از نمار بحوابد بهر حرفی ده. حسنه بنویسد  واگرفران،  گوش دهدبهر حرفی یک حسنه برایش بنویسداگر فران  را  شبانه ختم  کند فرشتگان تا صبح. برای او رحمت فرستندو یک دعای مستجاب شده نزد  خداوند دارد و این دعا یا ختم فران برای او بهتر. است  ار انچه  میان زمین  اسمان. است 
کسی داشت راه می رفت، پایش به سکه ای خورد.
فکر کرد سکه طلاست، نور کافی هم نبود ،
کاغذی را آتش زد و گشت ببیند چی هست، دید
یک دو ریالی است.
بعد دید کاغذی که آتش زده ،
هزار تومانی بوده است.
گفت: "چی را برای چی آتش زدم!
واقعا این زندگی غالب ما انسان هاست.
ما چیزهای بزرگی را برای چیزهای بسیار کوچکی آتش می زنیم و خودمان هم خبر نداریم!" 
فطریه عبارت است از سه کیلو طعام غالب هر مسلمان اعم از جو، گندم و برنج و اقلامی که به‌عنوان طعام محسوب می‌شوند. بر اساس محاسبات صورت‌گرفته میزان زکات فطره برای یک نفر با محاسبه‌ی سه کیلو گندم، ۸۰۰۰ تومان است و پرداخت این مبلغ به‌عنوان فطریه کفایت می‌کند. اما هم‌وطنان می‌توانند با توجه به برنجی که مصرف می‌کنند، سه کیلو از آن یا معادل قیمت آن را به‌عنوان فطریه بپردازند. البته در هر صورت پرداخت حداقل ۸۰۰۰ تومان برای هر نفر کفایت می‌کند.
و من تصمیممو گرفتم 
اشکمم ریختم 
گرچه هنوز بغض دارم 
اما پاییز عقلشو به احساسش غالب می کنه 
و تو فروردینی هستی 
و اون پسرک همکارم هم فروردینیه 
و لابد شماها فکر می کنید که یه دختر تو خونه مونده رو خر میتونید بکنید 
نه عزیزم 
نه 
پاییز از حسین که کار داشت لگد خورد 
که حسین خودش بابت کارش سرشکسته بود 
و تو بابت بیکاریت سرشکسته نیستی 
و امشب به من گفتی شما اگه میخواین ناز بیارین خانمِ ....(فامیلیم) که خوب مجبور نیستین و با اجبار نمیشه...
و بعدتر که
در پیشامد عاشورا، مشتی تن پرور و نمک به حرام برای حضرت حسین دعوت فرستادند و اعلام معونت کردند. حضرت هم به  سمت کوفه و کوفی جماعت طی طریق فرمودند و فاجعه ای که در تاریخ، تاثر همگان را به همراه داشته است رقم خورد.
در دوران مصدق هم، وکلای این مملکت برای مردمش آبرو و عزت به همراه آوردند، قانون بر مناسبات مردم جاری میشد. مشتی مفت خور و هرزه گو و عربده کش در خیابان ریختند و فریاد سر دادند: درود بر مصدق
به آخر خیابان که رسیدند، غیرمصدقی ها را غالب دید
بنام خدا
نصراباد جرقویه، شهری است در بخش جرقویه سفلی که در جنوب شرقی شهر اصفهان قرار دارد. از مشاهیر این شهر می‌توان به اشرف نصرآبادی جرقویه‌ای اشاره کرد که در سال ۱۳۳۹ وفات یافته و در تخت فولاد مدفون گشته است.[۳]
نصراباد جرقویه در ۷۰ کیلومتری اصفهان در جنوب رشته کوه کلاه قاضی
واقع شده‌است. قریب به 6500نفر طبق سرشماری 1395 جمعیت دارد. اهالی آن به
دو دسته تاجیک یا تازیک ( که شغل بیشترشان کشاورزی است) و عشایر که به عرب
شهرت دارند تقسیم می‌شوند که
✨نتیجه افکار منفی؛
اندیشه های منفی گاهی در غالب بیماری ، استرس و افسردگی هایی شدید در بدن شما نمود پیدا میکند، گاهی نمیتوان جلوی ورودی های منفی را گرفت،
شما نمیتوانید مانع مشکلات جامعه شوید.شما نمی توانید جلوی اخبار منفی رادیو و تلویزیون را بگیرید.شما نمی توانید جلوی رکود بازار را بگیرد.
اما میتوانید نسبت به آنها بیتفاوت باشید و وقتی به ذهن شما ورود پیدا می کنند اجازه ماندن را به آنها ندهید، ورودی های منفی همیشه هستند اما تا بر آنها تمرکز
طراحی تست
در این فاز تیم تست شروع به نوشتن test case ها می کند. تیم تست، test case ها، تست اسکریپت (چنانچه تست اتومات بخواهد صورت بگیرد) و اطلاعات تست را فراهم می کند. بعد از آنکه تست کیس ها آماده شدند مسئول بخش تست آنها را بازنگری می کند. این فایل در غالب فایل اکسل تهیه می گردد.
در ادامه داریم : ستاپ کردن محیط تست و اجرای تست 
برای مطالبه بیشتر از این قسمت میتونید به سایت ما مراجعه کنید. www.testerking.ir
مشاوره رایگان
 88976445 -021
#تست_اپ#آموزش_تست_اپلیکیشن#تست_اپل
فواید زیست محیطی رنگ پودری الکترواستاتیک
فواید زیست محیطی رنگ پودری الکترواستاتیک
رنگ در لغت نامه های مختلف فارسی به معنی پرنده ،بوی غذا،نشانه ،مایه،آهنگ و پر شمار معانی خاص دیگر آمده است هرچه هست در تمامی این معانی وجه غالب ،طبیعت ومناظر زیست طبیعی انسانی است.
در میان صنایع وتولیدات مخرب و مهلک  که سهم زیادی در تخریب وآسیب زدن به این طبیعت ومناظر زیست انسانی دارند ،جای خوشحالی است که بدانیم صنعت رنگ پودری به اتکا دانش پیشرفته روز به یار
                                                        لا اله الا الله سبحانک الغفور الودود    ((118) )
 
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند از شر جن وانس در امان باشدو اورا در زمره مومنان نویسند هرکه بخواند در کارنامه اعمالش نویسند از مشرکان نیست و بین او و پیامبر آشنایی اندازند وهرکه جهت خصم بخواند بر او غالب شود واگر با صاحب دمل همراه کنند شفا یابد
ضوابط و قوانین نمای شهری
عوامل تأثیرگذار در نمای ساختمان
الف) مصالح، فرم و رنگب) ملحقات (تأسیسات و تابلو)ج) بازشوها و پیش‌آمدگی‌های نماد) بام بناه) سایر موارد (توصیه‌های عمومی)خط آسمان: مرز جدایی حد انتهایی دیواره ساختمان‌ها و آسمان از دید ناظر که از کنار هم قرارگیری مجموعه‌های ساخته شده و فضای ما بین، تشکیل می‌شود.الف) فرم، مصالح و رنگ
احکام سلبی (الزامات)
* عدم استفاده از نماهای تمام شیشه‌ای یا تمام فلزی(نمای تمام شیشه‌ای: استفاده بیش ا
 
متأسفانه بسیاری از افراد با اصول صحیح نوشیدن آب آشنایی ندارند و باورهای غلطی را درباره میزان مصرف آب دارند مثلاً تصور می‌کنند نوشیدن روزانه ۸ یا ۱۰ لیوان آب باعث سلامتی است! در این مطلب با اصول صحیح نوشیدن آب از نگاه طب سنتی و اسلامی آشنا می‌شویم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، صحیح نوشیدن آب در آموزه‌های طب سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه درباره میزان مصرف آب و کم‌وکیف آن، باورهای غلطی بین مردم رایج است؛ در ادام
☠ وایتکس از عوامل اصلی افزایش دهنده مرگ و میر در کرونا
 
بارها شنیده ایم که افرادی در شرایط عادی بر اثر استفاده از مواد شوینده نظیر وایتکس.تیرک و...کارشان به اورژانس کشیده و بعضا جانشان را از دست داده اند.
 
 
متاسفانه وزارت بهداشت امروز مردم را به استفاده از وایتکس برای ضدعفونی ترغیب می کند
در صورتی که آمونیاک و ماده ی سفید کننده ی بکار رفته در وایتکس قلیایی است و به ریه آسیب می رساند.
آسیب دیدن ریه در صورت ابتلا به کرونا وضع بیمار را در شرایط
به نام خداتقریبا از پارسال بود که بحث اجاره دادن رحم رو شنیدم و برام سوال بود که از لحاظ فقهی این مسئله چه ابعادی داره. تا اینکه امسال با نظر مسئول پژوهش حوزه علمیه سید (زنجان) قصد کردم این مسئله رو بررسی کنم و در انتها در غالب یک مقاله ارائه بدم. بعد از یکی دو روز تحقیق درباره پیدا کرده منابع و اینکه اجاره رحم چه ابعادی میتونه داشته باشه، به این فکر افتادم که یک روز در میون برخی از نتایج رو روی وبلاگ قرار بدم تا اساتید و اهل فن هم بعد از مطالعه
از فرد ایده بگیرید، نه از گروهنتایج سال‌ها تحقیق نشان می‌دهد افرادی که به‌تنهایی و در اتاق‌های مجزا کار می‌کنند، ایده‌های بهتری از گروه‌های هم‌اندیشی و جلسات بارش فکر تولید می‌کنند. بسیاری از ایده‌های خوب وقتی‌که به‌اتفاق هم ایده‌پردازی می‌کنیم، هرگز مطرح نمی‌شوند. برخی از هم‌گروهی‌ها بر بحث مسلط می‌شوند و دیگران از بیمِ آن‌که مبادا کسی دستشان بیندازد، از بحث پا پس می‌کشند. به این ترتیب، تمام گروه به هم‌رنگی با جماعت غالب مت
دستور کار : دریافت ماکت اولیه پژوهش های تولیدی در غالب فایل ورد و تصحیح خطای پژوهشی 
مشاور پژوهشی : سید محمد
تاریخ : شنبه 32 شهریور 1398
ساعت : 16:30 
محل : کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از سه راه گوهردشت - دهقان ویلای اول - مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام 
برقا میرهمنازل ومعابر میشن قبرستانی سوت و کوراز نور ماه وستارگانم که پشت ابرها موندن خبری نیست...شمع روشن میکنیصدایی از بیرون میاددر رو باز میکنی چیزی دیده نمیشه، اما میبینی همون نور ضعیف از درب باز شده منزل به بیرون افتاده.در حالی که اگه اولین باری باشه که با این صحنه روبرو میشی، شاید انتظار میداشتی تاریکی غلیظ و غالب بیرون به داخل خونه می افتاد!!!و این یعنی تاریکی چیزی جز نبود روشنائی و نور در اون مکان نیست.ومژده ای ست که در جنگ بین نور و تا
بهترین قیمت خرید پارچه پرده ای :
اگر بدنبال قیمت مناسب برای خرید پارچه پرده ای هستید حتما به سایت اینترنتی فروشگاه اپو توجه ویژه ای داشته باشید این سایت با توجه به نیازهای روزمره خریداران سعی را بر آن داشته تا با حذف کانالهای ارتباطی و عرضه مستقیم ،خریدار را با بسیاری از برندها در غالب یک فروشگاه اینترنتی مدرن روبرو سازد و حق انتخاب مشتری با این شیوه بسیار بالا رفته و علاوه بر قیمت با تنوع بسیار زیادی روبرو خواهد شد . فروشگاه اینترنتی اپو با
دانلود بازی که با صدا کنترل میشه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
معرفی بازی Chicken Scream؛ فرار مرغی
Rating 49 votes
ارتباط کنون غالب بازی های موبایلی به اعتماد خوبی حرکت گوشی یا ضربات و ادا ارتباط خوبی صورت ی گوشی کنترل میشدند دوست سر بازی Chicken Scream این صدای شماست. صدا و سیمای ایران از اکتشاف دو اصل زر با مجموعه 10 هزارهزار بدن زر اخبار با حال بالا دانلود کنید خلاصه ادبیات انیمه سر و صدا غریب نینو دختریه که عاشق آهنگ کامیون سر و صدا
سایت شرط بندی معتبر
بهره کازینو ۲.۵% میباشد.این بازی از بازی دومینوی چینی به اسم پای‌گو مشتق شده‌است. بازی براساس دست ورق استاندارد به‌جای دومینو آداپته شده‌است. انگیزه این میباشد که با هفت کارت داده گردیده به شما، دو دست باصرفه ۵ کارتی و ۲ کارتی صحیح فرمایید. آن گاه دست شما با دست دیلر که به طور مشابهی صورت گرفته مقایسه می‌گردد. در هنگام جداسازی فقط شرط این میباشد که دست پهناور می بایست از دست کوچک بهتر باشد. وقتی که هر دو دست ۵ کارته و ۲ کا
موقع گوش دادن فایل صوتی انگیزیشی مربوط به موسسه ،گوینده از ایمان و باور حرف زد .ایمان و باوری که شاه کلید هر مسیر و موضوعی میشه .
ایمان و باوری که منم بهش معتقدم.
درادامه صحبت هاش ،مثالی زد که خیلی به دلم نشست .
گوینده فایل انگیزشی گفت :اگه به ما بگن شب تا صبح باید داخل اتاقی باشیم  که یه جسد وجود داره، غالب افراد از ترس و دلهره شب تا صبح پلک نمیزنن و ترس  اذیتشون میکنه ، درحالی که همه ما این علم‌ را داریم که جسد هیچ خطر و آسیبی نمیزنه اما موضوع 
Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودنامتیاز ۴٫۶ از ۵ در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است.
در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید.برای دانلود بازی اندروید به س
مردم فقیر بیشتر قرض می‌کنند، کمتر پس‌انداز می‌کنند، بیش‌تر سیگار می‌کشند، کمتر ورزش می‌کنند، بیش‌تر مشروب می‌نوشند، و کمتر غذاهای سالم می‌خورند.پژوهشها نشان میدهند که ضریب هوشی افراد در شرایط فقر پایینتر از زمانیست که دچار کمبود نیستند.بنابراین برخلاف دیدگاه رایج رفتار فقیرانه یک نقص شخصیتی نیست وبیشتر معلول شرایط زندگی در فقر است.  مردم وقتی که می‌بینند با محدودیت پول، زمان یا غذا روبرو هستند، رفتارشان تغییر می‌کند.و «طرز فکرِ
✅بین دو فرقه از مسلمانان جنگ می‌اندازند، تا بر هر دو غلبه کنند!
✍آیت‌الله بهجت (ره) :
دشمنان اسلام درگیری بین اهل اسلام را غنیمت می‌شمارند، جنگ بین اخَوین [راه] می‌اندازند تا بر هر دو غالب شوند؛ بین شیعه و سنی جنگ می‌اندازند، تا بر هر دو غلبه کنند! بعضی را معذور نمی‌دانیم که عالماً و عامداً علیه دین و متدینان اقدام می‌کنند، به خدا پناه می‌بریم از شُرُورِ أَنْفُسِنا وَ شُرُورِ الناس (شر خودمان و شرور مردم) و [به خدا پناه می‌بریم] از امحا و
بسم اللهیکم دیر شده برای شروع وبلاگ نویسی...ولی می‌گویند هر وقت ماهی رو از آب بگیرید تازست!نوشتن مهمه!چرا که مکتوب کردن افکار و تجربیات چند خاصیت داره:*اولا-نوشتن باعث می‌شود که افکار و تجربیات از چند فیلتر عبور کنند و اصلاح بشنود! و همچنین در غالب واژه ها عینیت پیدا کنن.*دوما-اگر گذشتگان مکتوب نمیکردند افکار, تجربیات و زیسته هایشان را چیزی به ما نمی‌رسید! و باید چرخ را از اول اختراع میکردیم.*سوما-باید زکات تجربیات شیرین و دلچسب حضور خدا ر
رازها و دانستنی های شگفت انگیز در مورد حیوانات
دنیای شگفت انگیز حیوانات پر است از رازهای جالب و خواندنی که در غالب دانستنی های جذاب در این بخش از سرگرمی نمناک به آنها خواهیم پرداخت ؛ تصمیم داریم 300 راز را در 3 مطلب 100 موردی ارائه دهیم.

دانستنی های شگفت انگیز در مورد حیوانات
ادامه مطلب
جوش و آکنه در کمر و پشت
جوش و آکنه در کمر: دانه های قرمز رنگ سرسفید پشت کمر، وای که چقدر درد دارند و سفت هستند.
این بیماری معمولاً همزمان با بلوغ شروع می‌شود.
در تقسیم‌ بندی بیماری های پوستی، آکنه جزو یکی از بیماری‌های زائده‌های پوست یعنی مو است.
بروز آکنه و جوش در قسمت پشت کمر در سنین مختلف رخ می دهد.
آکنه شرایط پوستی شایعی است که برای بسیاری از افراد دردناک و خجالت آور است.
برای درمان آکنه های چرکی بدن و جوش های قرمز پشت کمر ساده ترین راه ها س
حکایت های گلستان سعدی
گلستان کتابی است نوشتهٔ شاعر و نویسندهٔ معروف ایرانی سعدی شیرازی که در یک دیباچه و هشت باب به نثر مُسَّجَع (آهنگین) نوشته شده است. غالب نوشته‌های آن کوتاه و به شیوهٔ داستان‌ها و نصایح اخلاقی است.
ادامه مطلب
وجود تصاویر درخت خرما بر روی اشیای حاصل از کاوش‌های باستان‌شناسی
نشانه قدمت نخلستان‌های خرما در تمدن حوزه هلیل رود می‌باشد. در همین راستا
جنوب استان کرمان رتبه اول کشور را در تولید خرما داراست و خرمای مضافتی،
کلوته و مرداسنگ ارقام غالب منطقه را تشکیل می‌دهند. اما در جهان بیش از ۶۰
گونه آفت بر روی درخت خرما گزارش‌شده است و حشره سوسک کرگدنی  که
به دلیل شکل و قیافه خاص خود به این نام شناخته می‌شود و در منطقه جیرفت
نیز به تال خرما معروف ا
حدود سه ماه است که ویروس کووید ۱۹ یا همان کرونا باعث تعطیلی غالب فعالیت های انسانی در سطح اجتماع شده است. از مهمترین فعالیت‌ها،رقابت های ورزشی و سالن‌های ورزشی و محل برگزاری مسابقات مختلف ملی و باشگاهی است. در این مدت ورزشکاران تیم های ملی و باشگاهی مجبور به اعمال قرنطینه شدند اما به دلیل اینکه باید همواره خود را در بهترین شرایط بدنی نگه دارند و از طرفی تمرین‌های آنان در وزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تعطیل شده است، مجبور شده‌اند برای آماد
ارتبـاط جـاودانه
امام مهدی علیه السلام :
کُلَّما غابَ عَلَمٌ بَدا عَلَمٌ، وَ إذِا أفَلَ نَجْمٌ طَلَعَ نَجْمٌ فَلَمّا قَبَضَهُ اللّه ُ إلَیْهِ ظَنَنْتُمْ أنَّ اللّه َ عَزَّوَجَلَّ قَدْ قَطَعَ السَّبَبَ بَیْنَهُ وَ بَیْنَ خَلْقِهِ کَلاّ ما کانَ ذلک وَ لایَکُونُ حَتّى تَقُوَمَ السّاعَةُ وَ یَظْهَرُ أمْرُ اللّه ِ عَزَّوَجَلَّ وَ هُمْ کارِهُونَ؛
هنگامى که پرچمى پنهان شد پرچم دیگرى پدیدار گردید، و زمانى که ستاره اى غروب کرد ستاره، دیگرى ط
نمی‌داند.مربع، ضلعی ترس را بر نوار احساسی نامتقابل از سوی او تکرار می‌کند. آیا؟ نمی‌دانم و کمتر از آنم که پرسش را به ضیافت برتابم. قلعه متروکم به آرای عشق او دروازه گشوده است. پرچم سفید بر بام. نمی‌داند. هر گوشه پس کوچه ارض و سپهر آدمیان را در پی ردپایی ٱشنا وجب می‌شمارم.چه رویای محوی :)حتی اگر رنگین‌کمانم را کادر گیرم، ناتوان از اشاره‌ای کوچک در پرتگاهی تاریک، سکوتی پنهان می‌نوازم.می‌نوازم تا آنگاه که نماهایی درهم غالب شود.شاید آینه
«لَخَلْقُ السَّماوَاتِ وَالاَْرْضِ أَکْبَرُ مِنْ خَلْقِ النَّاسِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ»؛ (آفرینش آسمان ها و زمین، از آفرینش انسان ها عظیم تر است، ولى بیشتر مردم نمى دانند).درست است که غالب مفسران این آیه را پاسخى به مجادله مشرکان در مورد معاد دانسته اند(1)، یعنى شما درباره بازگشت مجدد انسان اظهار تردید مى کنید، در حالى که آفرینش انسان ها بالاتر از آفرینش آسمان ها و زمین نیست؛ بلکه آفرینش آسمان ها و زمین، از آن برتر و
چرا درس؟ چرا کنکور؟
چند روز پیش با یکی از بهترین دبیران فیزیک سطح شهر در مورد بی انگیزه بودن غالب دانش آموزان صحبتی داشتیم. ایشان می گفتند بجه ها بی رغبت سرکلاسها حاضر می شوند. فقط خانواده ها دارند هزینه می کنند و بجه ها هیج تلاشی انجام نمی دهند. با این موضوع تا حدی خودم هم مواجه شدم. بخصوص که یه بار یکی از دانش آموزام گفت اگه قرار بود درس بخونیم که دیگه کلاس نمیومدیم!!!
این موضوع یکی از مباحث من در کارگاه انگیزشی مشاوره کنکوری ها شد. کارگاهی به
نمی‌داند.مربع، ضلعی ترس را بر نوار احساسی نامتقابل از سوی او تکرار می‌کند. آیا؟ نمی‌دانم و کمتر از آنم که پرسش را به ضیافت برتابم. قلعه متروکم به آرای عشق او دروازه گشوده است. پرچم سفید بر بام. نمی‌داند. هر گوشه پس کوچه سپهر وارون آدمیان را در پی ردپایی ٱشنا وجب می‌شمارم.چه رویای محوی :)حتی اگر رنگین‌کمانم را کادر گیرم، ناتوان از اشاره‌ای کوچک در پرتگاهی تاریک، سکوتی پنهان می‌نوازم.می‌نوازم تا آنگاه که نماهایی درهم غالب شود.شاید آین
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
  
 الْحَمْدُ
لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِین بِوِلاَیَةِ            
سلطان اولیاء، سخن گذار منبر سلونی، سرور مطلبی، ابن عم نبی،  مهر برج إنّما، 
شهسوار لافتی،  عروة الوثقی، کلمة الحسنی، سید الاوصیاء، عماد الاصفیاء، رکن الاولیاء،
آیة الله العظمی، خیر المومنین،
امام المتقین، اول العابدین، ازهد الزاهدین، زین الموحدین، یعسوب الدین، حبل الله المتین، لنگر آسمان و زمین، غیاث المستغیثین،
 امان الخایفین،  امیر العوالم،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها