نتایج جستجو برای عبارت :

روایت حجت الاسلام عالی از امام باقر(ع) در مورد انقلاب اسلامی ایران و اتصالش به ظهور امام زمان عج

به نام خدای مهدی عج


مشاهده آنلاین:
https://www.aparat.com/v/8JBoK
http://roshangari.ir/video/58464

دانلود فایل:
https://hw5.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/e402ae35b73b7d0841d6af2114ebebe415479794-360p__91203.mp4

ارتباط انقلاب و ظهور⛅️روایت حجت الاسلام عالیاز امام باقر(ع) در مورد انقلاب اسلامی ایران و اتصالش به ظهور امام زمان عج(ان شاء اللَّه)
به نام خدای مهدی عج


حجت الاسلام ماندگاری:امام حسین آمد آبروی بعضی ها را برد ؛ مسلمان هایی که تماشاچی بودندچون یا باید طرفدار حق باشند یا باطل ؛ حد وسط نداریمامروز هم انقلاب اسلامی آبروی خیلی ها را برد الحمد الله ؛ امام زمان عج هم ظهور کنند آبروی خیلی ها را میبرند ؛ چون میگویند قیام امام زمان عج مانند قیام امام حسین ع است.حواسمان باشد در تک تک موضوعات ما تماشاچی یا بی تفاوت نباشیم.کلیپ مربوطه:http://yon.ir/aberohttp://www.aparat.com/v/WC398http://roshangari.ir/video/38927http://www
 
رهبر معظم انقلاب :
امام زمان را فراموش نکنیم.مملکت ما، مملکت امام زمان است.انقلاب ما، انقلاب امام زمان است، زیراانقلاب اسلام است. یاد ولیّ الله اعظمرا در دل های خودتان داشته باشید. دعای《اللّهمَّ اِنّا نَرغَبُ اِلیکَ فی دَولهِکَریمَه》را با همه دل و با نیاز کاملبخوانید. هم روحتان در انتظار مهدیباشد، هم نیروی جسمی تان در این راهحرکت بکند. هر قدمی که در راه استواریاین انقلاب اسلامی برمیدارید، یک قدمبه ظهور مهدی’عج’ نزدیک تر می شوید.  
به نام خدای مهدی عج

روزی یکی از طلاب مدرسه رفاه (محل اقامت حضرت امام در روزهای قبل پیروزی) به امام عرض میکند ؛ شما چرا در بین صحبتهایتان از امام زمان عج کمتر اسم میبرید؟امام بمحض شنیدن این سخن در جا ایستادند و فرمودند:چه میگوی؟ مگر شما نمیدانید ما آنچه داریم از امام زمان عج است ؛ آنچه من دارم از امام زمان عج است ؛ آنچه از انقلاب داریم (انجام میدهیم) از امام زمان عج است...
برگرفته از کتاب حرفی از هزاران ص 40 و 41(مجموعه پرسش هایی از امام خمینی)
.
انشا در مورد امام زمان کلاس هفتم انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشایی درباره ی ظهور امام زمان انشا احساسی در مورد امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی انشا در مورد امام زمان عج الله انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشاء درباره امام زمان (عج)
ادامه مطلب
⁦✍️⁩یکی از دلایل عدم ظهور امام زمان(عج)!
یکی از دلایل تاخیر در ظهور امام زمان یخاف القتل (ترس از کشته شدن) است.
خدوند یازده امام معصوم را فرستاد و ما شیعیان نتوانستیم از جان آن ها دفاع کنیم و آن ها را شهید کردند.
خدا آخرین ذخیره ی خود را تا زمانی که قادر به دفاع از جان ایشان نباشیم نخواهد فرستاد.
 شیعیان و یا به طور کلی دوستداران آن حضرت باید چنان قدرتی داشته باشند که دشمنان هنگام ظهور حضرت نتوانند آن حضرت را به شهادت برسانند.
امام صادق (ع):فرمو
 
حجت الاسلام متوسل تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب عنوان این مرجع تقلید به «ولی فقیه» تغییر یافت؛ ولی فقیه همان مرجعی است که سرپرستی جامعه را نیز بر عهده دارد و مردم این سرپرستی را به دلیل نایب امام زمان(عج) بودنِ وی پذیرفته اند؛ به عبارت دیگر، مردم اگر قبل از انقلاب به فرمان مرجع تقلید مبارزه می کردند بعد از انقلاب تحت امر ولی فقیه مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه دادند.وی در ادامه بیان کرد: از این رو، هم انقلاب و هم نظام جمهوری اسلامی هر دو م
راز اتصال به امام زمان چیست⁉️
( قسمت اول)
یکی از سوالات خیلی کلیدی و مهمی که در مورد امام عصر ارواحنا فدا باید برای همه ما مطرح بشود؛ عبارت است از اینکه راه اتصال به امام عصر ارواحنا فدا چه در زمان غیبت، و چه در زمان ظهور و حضورشان چیست؟
ادامه مطلب
 
مرجعیت دینی، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران 
همچنین حجت الاسلام «محمود متوسل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، اظهار کرد: مهمترین ویژگی و وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها در جهان آن است که این نهضت با رهبری یک مرجعیت دینی آغاز شد و به ثمر رسید و در سایه همین مرجعیت، عموم اقشار مردم با انقلاب همراهی کردند و مثل دیگر انقلاب ها به طبقه کارگری یا روشنفکری و امثال آن محدود نمی شد.مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی است. آنچه امام را در هیئت یک مکتب و اندیشه و راه مطرح کرد، مقاومت است. امام در دروان مبارزه، محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد. بعد از پیروزی انقلاب هم، امام باز اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد. تهدید و تطمیع و فریب، مطلقاً در امام اثر نمیگذاشت. دشمن نمیتوانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی بود به بینات دین مبین اسلام، دچار اختلال بکند.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ترویج مهدویت هم در دستور کار بوده چنان که در کتاب درسی مدارس و دانشگاه ها مباحث مهدوی طرح شده و همین سبب گشته تا شناخت مردم از امام عصر(عج)، مهدویت و انتظار افزایش بیابد. 
تا ظهور صغری در افکار رخ ندهد ظهور کبری واقع نمی شود 
همچنین حجت الاسلام «عباس خادمیان» درباره برکات مهدوی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی در این باره، آن است که زمینه غفلت و انحراف را در افکار عامه مردم و اندیشمندان
امام مهدی(حجت بن الحسن): هر آنچه درباره امام زمان و علت غیبت آن حضرت باید بدانی.
امام مهدی (حجت بن الحسن) : حجت الاسلام هادی قطبی، نشر بهار دلها
 
معرفی:
خیلی سوالات درباره ی امام زمان در ذهنها موج می زند. اگر چرایی قبل و بعد از ظهور روحت را بی تاب کرده ؟اگر حوصله ی کتاب سنگین و سخت و طولانی نداری این کتاب کمک خوبی است.
بریده کتاب:
البته در زمان حضرت، به همان میزان که شیطان نیست، امتحانات هم سخت تر خواهد شد. مانند حاضر شدن در جلسه امتحان با کتاب است.
 
 
حضرت مهدی(عج) در چند سالگی به امامت منصوب شدند؟✅ 5 سالگی
غیبت صغری امام زمان(عج) چند سال طول کشید؟✅69سال
غیبت کبری امام زمان(عج)از چه سالی شروع شد؟✅از سال 329 قمری
اولین نشانه ظهور حضرت مهدی(عج) چیست؟✅طلوع خورشید از مغرب
نمایندگان امام زمان(عج)در غیبت کبری چه کسانی هستند؟✅مراجع شیعه که عالم به فقه، روایت و کتاب خدا هستند
هنگامی که حضرت مهدی (عج) به دنیا آمد بر بازوی راستشان چه نوشته بود؟✅"جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا "
کدام معصو
سیدبن طاووس می گوید: امام زمان(عج) را در سرداب مقدس دیدم که در سجده ضجه می زدند و گریه می کردند، گوش سپردم و شنیدم که امام زمان(عج) برای سبکباری شیعه اشک می ریزند و ناله می کنند.
امام زمان(عج) به شیخ مفید فرمودند: ما فراموش تان نکرده ایم که اگر چنین بود با این همه دشمنی های موجود تا حالا سفره تان را جمع کرده بودند و چیزی به نام شیعه باقی نمی ماند. ... ای کاش این یاد دوطرفه باشد.
فرهنگ انتظار ناب شیعی این است که همه مدیریت زندگی و شخصیتی مان را طبق رضا
{منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 26}
 
تا انقلاب مهدی
 
بدانیم که ظهور ولی عصر همان طوری که با این انقلاب ما یک قدم نزدیک شد، با همین انقلاب ما باز هم می تواند نزدیک تر بشود؛ یعنی، همین مردمی که انقلاب کردند و خود را یک قدم به امام زمانشان نزدیک کردند، می توانند باز هم یک قدم و یک قدم دیگر، خودشان را به امام زمان نزدیک تر کنند. انقلاب، پرچم عزت این ملت است و ملت این پرچم را در دستِ استوار خود محکم نگه خواهد داشت و به فضل پروردگار تسلیم امام زمان خواه
از حجت‌الاسلام مرتضی طهرانی نقل شده است :من اصرار داشتم رمز موفقیت امام خمینی (ره) را در زمان حیات دنیویشان را بیابم.پس از مطالعه به این نتیجه رسیدم که حضرت امام در کارهایشان، در افکارشان، در اعمالشان، در گفتارشان و در تصمیم گیری هایشان فقط و فقط یک چیز را هدف قرار می دادند و آن هم خدا بود.
 
انقلاب مظاهر مهدویت را احیاء کرد
حجت الاسلام «محمدصادق کفیل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور است، اظهار کرد: اصل انقلاب برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بوده است لذا باید هر حرکت و برنامه ای در انقلاب در راستای این هدف باشد پس برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب باید بررسی کنیم که در این راستا حرکتی داشته ایم یا خیر؟معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج
امام هادی علیه السلام:هر زمان که پرچم(هدایت)شما از میانتان برداشته شد(امام در دسترس شما نبوده و  در دوران غیبت به سر بردید)از جلو پاهایتان توقع فرج داشته باشید(یعنی ظهور پیش پای شما و بسیار به شما نزدیک است)
((برگرفته از کتاب : غیبت نعمانی حدیث211))
بسم الله الرحمن الرحیم
بحث ظهور امام زمان عجل الله فرجه، بحثی است که زیر شاخه ها و مباحث گوناگونی را شامل می شود.
از لحاظ زمانی به سه دسته تقسیم میشود: قبل از ظهور، ظهور و بعد از ظهور. هر کدام از این ها هم شامل مطالب گسترده می باشد.
ما سعی می کنیم تا بتوانیم هر سه موضوع را با هم پیش ببریم.
انتهای پیام/
دوشنبه های انقلاب ۱۵
 با سخنرانی استاد هدایتخواه 
 مورخ ۹۸/۴/۳
 مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام
 با موضوع : بیانیه گام دوم
 این هفته : 
  بیان کلیات بیانیه گام دوم و برنامه های جلسات بعد
 مقایسه امام خمینی رحمه الله علیه و امام خامنه ای 
 مدت زمان : ۳۲ دقیقه 
 #هیاتـ_جوانانـ_حسینے_یاسوجـ
@jhyasuj
محمد بن حسن(ع) (متولد ۲۵۵ق)، مشهور به ،  و ، دوازدهمین و آخرین امام شیعیان امامی است که امامتش پس از شهادت امام عسکری(ع) در سال ۲۶۰ هجری آغاز شد و تا پس از ظهور او در آخرالزمانادامه خواهد داشت. به باور شیعیان، او همان مهدی موعوداست، که پس از یک دوران طولانی غیبت، ظهور خواهد کرد.
 
بر اساس منابع شیعی، تولد امام زمان مخفی بود و جز چند تن ازیاران خاص امام حسن عسکری(ع)، کسی او را ندید از این رو پس از شهادت امام حسن عسکری(ع)، برخی از شیعیان د
کاری که در زمان امام حسین انجام گرفت، نسخه کوچکش هم در زمان امام ما انجام گرفت؛ منتها آن‌جا به نتیجه شهادت رسید، این‌جا به نتیجه حکومت. این همان است؛ فرقی نمی‌کند. هدف امام حسین با هدف امام بزرگوار ما یکی بود. این مطلب، اساس معارف حسین است.
1374/3/19-رهبر انقلاب اسلامی
به نام خدای مهدی عج

رهبرمعظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه:وقتی پیامبر از دنیا می‌رفت، این حکومت،
حکومت مستقری بود که می‌توانست الگوی همه‌ی بشریت در طول تاریخ باشد؛ و اگر
آن حکومت با همان جهت ادامه پیدا می‌کرد، بدون تردید تاریخ عوض می‌شد؛
یعنی آنچه که بنا بود در قرنها بعد از آن - در زمان ظهور امام زمان در
وضعیت فعلی - پدید آید، در همان زمان پدیده آمده بود. دنیای سرشار از عدالت
و پاکی و راستی و معرفت و محبّت، دنیای دوران امام زمان است که زن
رحلت پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد(ص) تسلیت باد.
و
شهادت امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد.
برای تازه کردن روحیات خودتون:
۱۴صلوات بفرستید
و
۳بار سوره توحید را بخوانید.
و برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنید و از این دو عزیز بخواهید در تعجیل ظهور
آقا مهدی(ع) دعا کنند.
از حسانه خانم نویسنده وبلاگ طاها ارومیه به خاطر پیشنهاد بالا ( صلوات و سوره توحید و تعجیل در ظهور امام زمان (عج)) مچکرم.
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
داستان کوتاه درباره نیمه شعبان انشا در مورد امام زمان برای کودکان انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشا احساسی در مورد امام زمان شعر در مورد نیمه شعبان انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشا در مورد امامت امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
{هزار و یک نکته پیرامون امام زمان(عج) - شماره 36}
 
نهج البلاغه و امام مهدی
 
مسأله مهدویت در نهج البلاغه از دو نظر قابل بررسی است. یکی از دیدگاه ملاحم و پیش گویی های امام و دیگر مربوط به آینده جهان است.
از جمله مطالبی که در نهج البلاغه درباره حضرت مهدی آمده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
خالی نبودن زمین از حجت های الهی(خطبه۱)
امام زمان،جانشین پیامبران الهی(خطبه۱۸۲)
غیبت طولانی حضرت (خطبه۱۸۲)
ظهور امام زمان بعد از انتظاری طولانی(خطبه۱۵۰)
کامل
دوشنبه های انقلاب ۱۷ (جهت دانلود کلیک کنید)
 اولین جلسه از جلسات هفتگی سال ۹۸ 
 " #دوشنبه_های_انقلاب "
 با سخنرانی استاد هدایتخواه
 مورخ ۹۸/۴/۳ 
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام 
موضوع : بیانیه گام دوم 
 این هفته : 
  بیان کلیات بیانیه گام دوم و برنامه های جلسات بعد 
مقایسه امام خمینی رحمه الله علیه و امام خامنه ای 
 مدت زمان : ۳۲ دقیقه
 #هیاتـ_جوانانـ_حسینے_یاسوجـ 
 @jhyasuj
امام جمعه کازرون به قتل رسید







امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز به قتل رسید.
‌به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، حوالی سحرگاه
چهارشنبه ۸ خرداد، در مقابل منزل خود توسط فردی به ضرب چاقو مضروب شد.
براساس این گزارش، خرسند بعد از انتقال به بیمارستان و برا
به نام خدای شنهای طبس



کلیپ مربوط به روایط اشکهای امام زمان در مسجد کوفه ، شب قبل ظهور با تصاویری از مسجد کوفه
بر اساس روایات اسلامی شب قبل ظهور امام زمان عج در مسجد حضور میابند و تا بامداد ظهور اشک میریزند و ...

https://aparat.com/v/toDgs

https://hw2.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/0f57c5f20f48112d791e0c02f367510217124216-360p__59272.mp4
همزمان با پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، نشست خبری با اصحاب رسانه و ائمه جمعه و جماعات شهرستان برخوار در محل ستاد نماز جمعه دولت آباد برگزار شد .
به گزارش عصرحباد؛ امام جمعه شهر حبیب آباد در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده امام خمینی رحمة الله علیه، نماز جمعه یک نماز صرفاً عبادی نیست، بلکه دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ا
1. جاذبه و نفوذ امام بزرگوارِ ما موجب شد که مساله‌ی قدس در بیش از ۱۰۰ کشور مطرح بشود، آن هم به وسیله‌ی توده‌ی مردم، به وسیله‌ی متن مسلمان‌ها.سرّ این جاذبه‌ی بی‌نظیر امام چیست؟
۲. امام مختصات شخصیتی و موهبت‌هایی را دارا بود و خدا به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع می‌شود. امام انسانی بود شجاع 
ادامه مطلب
‌شهید محراب آیت الله دستغیب:
هرکس میخواهد بداند که اگر امام زمان عجل الله فرجه ظهور فرماید، نسبت به ایشان چه موضعی خواهدداشت، ببیند الان با نائب برحقش چگونه است.
 
اگر توانست مطیع ایشان باشد,اطاعت از امام زمان هم میتواند بکند.
#اطاعت
#ولایت_فقیه
 
استاد رائفی پور :
 
هیئتی که ذکر امام مهدی در آن نباشد، باطل است. اصلاً برای امام حسین اشک می ریزی که مردم امام زمانشان را تنها گذاشتند، یاد بگیری امام زمان خودت را تنها نذاری، یعنی در هیئت تو باید تربیت بشوی برای ظهور. برو با دلت کاری بکن که همانطور که برای امام حسین اشک میریزی، برای امام زمان هم اشک بریزی.
 
 
منبع : واحد مهدویت موسسه مصاف ایرانیان (در شبکه های اجتماعی Mahdiaran@)  ؛ موسسه مصاف masaf.ir
1- جاذبه های بی نظیر امام راحل:
✅ ناکامی دشمنان در کم رنگ کردن یاد و نام امام در طول سالها✅ ماندگاری روز قدس بعد از چهل سال آن هم به وسیله توده های مردم✅ حضور اجتماعات عظیم مردمی در مراسم ارتحال بعد از ۳۰ سال
2- سرّ جاذبه امام راحل:
✅ حکیم و باتدبیر بودن امام✅ شجاع و مجاهد بودن امام ✅ پارسا و پرهیزکار بودن امام✅ ظلم ستیز و حامی مظلومان بودن ✅ عدالتخواهی و صادق بودن
هر کس با این خصوصیات باشد دلها به اوجذب میشود این وعده خداست
ادامه مطلب
وصیت نامه شهید محمود دایه علی
بسم الله الرّحمن الرّحیم و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربّهم یرزقون گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته می شوند، مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. من محمود دایه علی وصیت نامه ی خود را به نام خدا و در راه تداوم انقلاب اسلامی به رهبری زعیم عالیقدر امام امت خمینی روح خدا شروع می کنم، ای مردم مسلمان و مستضعف ایران این انقلاب را به رهبری امام امت ادامه دهید ما ملت ایران خیلی خون
کلیاتی راجع صلح امام حسن علیه السلام 
سیمای واقعی صلح امام حسن (علیه‌السلام)ازدیدگاه امام خامنه ای
مفاد صلح نامه امام حسن(ع) با معاویه
صلح امام حسن(ع) ناشی از ضعف بصیرت مردم بود
کتاب صلح امام حسن (ع) 
صلح امام حسن (ع) نرمش قهرمانانه برای حفظ اسلام 
اثرات صلح امام حسن (ع) 
بررسی جهاد بزرگ امام حسن(ع) در قالب صلح با معاویه
کتاب «صلح امام حسن علیه‌السّلام» با ترجمه آیت‌الله خامنه‌ای
صلح امام حسن(ع) -قیام امام حسین(ع)
پنج دلیل توافق؛ امام حسن(ع) صلح
تولد امام زمان در سال ۹۸ از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاریخ ولادت امام زمان در سال ۱۳۹۸ چه روزی است؟
امام مدت اند سال دارد ولادت امام مدت عج سر سال 255 هجری صلصل می باشد و به روی کردن به اینکه حال سر سال 1439 ه ق هستیم زندگی امام مدت عج 1184 سال می باشد. کلید واژه ولی مدت گوساله الله تعالی امان جواد 15 شعبان القاب ولی مدت مادر تنها زمان ( 255 برخی تنها زمان ( 256 و برخی دیگر 258 قمری را تنها زمان ( میلاد متعلق .
ادامه مطلب
امام زمان علیه السلام (از مجموعه ۱۴ معصوم)
پدیدآور: زهرا عبدی
ناشر: جمکران
تعداد صفحه: ۲۳
یکی از دغدغه‌های والدینی که دوست‌دارند فرزندانی با ایمان داشته‌ باشند، آشنا کردن کودکان با معصومین علیهم السلام است.
در این کتاب سعی شده است به مباحثی نظیر چگونگی ولادت امام زمان علیه السلام؛ معرفی مادر ایشان و ویژگی‌های شخصیتی آن بانو؛ دوران کودکی امام زمان علیه السلام در نزد پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری؛ چگونگی رسیدن به مقام امامت در زمان کودکی؛
آیت‌الله حائری شیرازی:امام زمان (علیه السلام)، اول نورشان ظاهر می شود و بعد خودشان!خورشید یک ظهور اول دارد و یک ظهور دوم. ظهور اولش، #طلوع_سپیده است. در طلوع سپیده، نور خورشید ظاهر می شود و در طلوع بعدی، خودش ظاهر می شود.☀️ عالم همه اش همین طور است. غیبت هم همین طور بود. در غیبت، اول امام غائب شد، هفتاد سال بعد نورش غائب شد.یعنی آن دورۀ نواب اربعه، دورۀ نور حضرت بود اما خودش نبود. خورشید هم که غروب می کند اول جرمش غائب می شود و ساعتی بعد، سقوط شف
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):در این سی سال، تلاشها و شیطنتهای زیادی صورت گرفته برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود و اصول امام، فکر امام و راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود. لکن واقعیت این است که جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که امسال درحالیکه خبر خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را میشنوید، مسئله قدس در بیش از 100کشور مطرح بش
باسلام
جلسه ۸۴ 
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۴ ، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (30.6 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
جلسه پایان سال تحصیلی 96-97
لینک کمکی جلسه ۸۴  (40.19 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
- قرآن و امام زمان(عج) در عصر ظهور (جلسه اول) :
 رابطه قرآن و عصر ظهور- کتاب خدا امام و حجت خداست و حجت خدا کتاب خداست، و هر مرتبه ارتباط با قرآن ارتباط با امام زمان (علیه السلام) در آن رتبه است.
(ادامه این موضوع در جلسه 88 ادامه یافته است)
هر وقت اسم امام کاظم ع میاد ناخودآگاه یاد این صفت بارز ایشون
میوفتم...(کظم غیض)
هر وقت هر شرایطی عصبانی میشم یا یه نفر 
عصبانیم میکنه یاد امام موسی کاظم ع میوفتم...
میگم مگه امامت نیست؟؟
خب امام ینی چی؟؟ینی الگوی تو...ینی کسی که پیشوای توئه...
پس باید از ایشون الگو بگیری...خشمتو بخوری...عصبانیتتو فرو ببری...
امام موسی کاظم (ع) اینقد مظلوم بودن که بیشتر
 سالای زندگیشونو تو زندان بودن...
اگه الان امام رضا ع دارین...اگه امام رضا ع رو میشناسین....اگه از سفره
 
نکته ای در مورد عدم آمادگی انسان برای درک حضور امام زمان(ع)؛
مردم اگر به دیدیه تفکر در حالات و اعمال و رفتار خویش نگاه کنند.
به این نتیجه خواهند رسید آماده ظهور نشده اند.
زیرا تفکر انسان درحالات و افعال خویش،انسان را به این نتیجه خواهد رساند که انسان فقط برای رفع حوائج خواستار آن حضرت می باشد.
نکته قابل وصف ما با مردم کوفه در زمان امام حسین (ع)همین است که،
آنها هم هرمشکل و حاجتی که داشتند در نامه ای مکتوب کرده و برای امام حسین (ع) ارسال کردند.
ا
با سلام
در خیلی از ملاقات ها و تشرف های مومنین، امام زمان عج ازشون درخواست کرده بودند برای تعجیل در فرج من دعا کنید، امام به مرحوم فشندی رضوان الله تعالی علیه در مسجد جمکران فرمودند اگر شیعیان ما به اندازه یک لیوان آب، ما را میخواستند و دعا میکردند خدا اذن به ظهور من میداد. 
برای نزدیک شدن ظهور حضرت، حضرت اجازه دعا دارند بلکه شیعیان باید دعا کنند و تا شیعیان دعا نکنند ظهور نزدیک نمیشه. یه عمری وقت و بی وقت از امام زمان عج و اهل بیت علیهم السلا
خرید کتاب صلح امام حسن برای کسانی که به دنبال درک واقعی و حقیقی و صحیح از تاریخ اسلام هستند بسیار عالی است.
این کتاب ترجمه مقام معظم رهبری است و درباره چرایی صلح امام حسن بن علی ع نوشته شده است.
برداشت آزاد از کتاب صلح امام حسن بن علی ع:
خرده گیری های سیاسی از اوامر و فرمایشات امام حسن بن علی ع ایشان را مجبور به صلح کرد، نه مثل برجام که آقایان هیئتی دولت با خوشحالی و بدو بدو رفتند امضا کردند!
این کتاب را میتوان از انتشارات انقلاب اسلامی دریافت ک
 
 
 
 
سال های بسیاری است که مولایمان غریبانه ما را تماشا می کنند و ناظر بر اعمال ما هستند . آیا یاور و سربازی پیدا می شود ؟
ما شیعیان ، وظیفه ی بزرگی که داریم ، این است که از امام زمان خود حمایت کنیم . متاسفانه برخی از افراد به نادرستی امام را شناخته اند و در برخی موارد از او هراسان هستند . وظیفه ی ما شیعیان است تا افراد دیگر را آگاه کنیم . اگر هر روز به یاد امام خود باشیم و حضور ایشان را در زندگی خود احساس کنیم ، همین می تواند مانعی برای گناه باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین بنی احمدی ،امام جمعه باغستان در شبهای دهه اول محرم امسال بهمراه حجت الاسلام والمسلمین موسی پور از اساتید محترم حوزه و دانشگاه با حضور در مراسم عزاداری وسوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)از نزدیک در جریان برنامه های هیئات مذهبی قرار گرفتند.امام جمعه باغستان در این بازدیدها رهنمودهایی را در جهت رفع کمبودهای هیئات و برگزاری هرچه بهتر مراسم این دهه بیان داشتند. 
زمان فرج زمان آشکار شدن آب:
شیخ مفید ره با سند از امام هادی ع از پدر و جد خویش از رسول خدا ص  : در شهر قم بندگان مومن خدا که انتظار محمد(  قائم آل محمدعج) را می کشند و برای قیامت و حساب خود ، توقع شفاعتش را دارند جمع می شوند و بر آنان غم و اندوه و حزنها و حوادث ناگوار ، حادث می شود.
راوی گوید از امام هادی ع پرسیدم چه زمانی انتظار فرج می کشند؟
فرمود: چون آب بر زمین آشکار شود.
منبع "اختصاص ص۱۰۱ ازفرهنگ جامع سخنان امام هادی ع ص ۹۱."
هر چند نمی توان برای ظه
مرحبابرملت ایران ولایت محور است/ازبرخلق حماسه درجهانی برتراست/فجرپیروزی خودرا یادمان هرشهید/رهروراه امام ولاله های پرپراست/گریه برحاج قاسم اربعین آن عزیز/وحدتش تیری به چشم دشمنان کافراست/این شکوه و اقتدارش شادکرده رهبری/انقلاب مانشانی برفروغ کوثراست/حضرت سیدعلی هم مقتدای شیعیان/ازتبار آل احمد او امام ورهبراست/چشم دنیاخیره گشته ازحضور بیشمار/بر سلیمانی ایرانی صدسلام دیگر است/انقلاب مابگردد متصل سوی ظهور/دست رهبر بهردشمن ذوالفقار حید
88/8/8 را خاطرتون هست مصادف شده بود با سالروز ولادت امام هشتم یعنی امام رضای عزیزمون
2 روز دیگه 98/8/8 هم تقارن جالبی داره 
- روز بعد از سالروز شهادت امام رضا هست
- روز چهارشنبه است که چهارشنبه ها روز این امام بزرگوار و فرزند بزرگوارشون امام جواد و امام هادی و پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم است.
به نام خدای مهدی عج


حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز: امام به صراحت فرمودند که
این انقلاب متصل به انقلاب حضرت مهدی خواهد شد. امام، 12 روز قبل از رحلت‌شان خطاب به مسئولین گفتند که تذکر می دهم
که این انقلاب محدود به ایران نیست و نقطه شروع پرچم داری حضرت مهدی(عج)
است؛ دیگر صریح تر از این بیانی نیست! من به همه مردم عزیزمان عرض می کنم منتظر حوادث بزرگی در فلسطین باشید و منتظر فتوحات بزرگی در اردن باشید. منتظر فتوحات بزرگی در ترکیه باشید.
در
دوران زندگی امام زمان (عج)
دوران زندگی حضرت مهدی (عج) به چهار دوره تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد :
۱) از تولد تا غیبت امام زمان (عج):
امام
زمان (عج) پس از تولد حدود پنج سال تحت سرپرستی امام حسن عسکری علیه
السلام به صورت نیمه مخفی زندگی کردند. یکی از کارهای بسیار مهمی که حضرت
امام
حسن عسکری علیه السلام در این دوره
انجام دادند این بود که امام زمان (عج) را به بزرگان شیعه معرفی کردند تا
در آینده در مسئله امامت دچار اختلاف و دو دستگی نشوند.
۲) غیبت
صورت نورانیش چون ماه شب چهارده می درخشد.
به گونه راستش نگاه کن ! آن خال زیبا را می بینی که چون ستاره ای می درخشد ؟
این جوان ، فرزند پیامبر است و می آید تا دین جدش را زنده کند ....
امام زمان وارد شهر میشود و در کنار کوه های این شهر منزل می کند.
شهر مکه ، شهر خدا و کعبه ، محور خداپرستی است و چون هدف امام ، ریشه کن کردن کفر است حرکت خود را از مکه شروع می کند.
هنوز تا زمان ظهور ، فرصت باقی است. امام زود تر به مکه آمده است تا برای انجام کارهای مقدماتی رسیدگی
آقای پناهیان صحبتی داشتند که خیلی جالب و تامل برانگیز بود ، ایشون گفتن من وقتی به پنج ندایی که حضرت مهدی علیه السلام هنگام ظهور نگاه کردم دیدم بخشیش اختصاص داره به امام حسین علیه السلام .. می گفتن همش از خودم می پرسیدم که چرا حضرت مهدی ، از امام حسین به عنوان جد خودش نام می بره ؟ خب اگر قرار باشه اسمی برده بشه چرا نام پیامبر برده نشه که مردم دنیا شناخت بیشتری بهش دارن تا امام حسین ؟تا این که حضور مردم در اربعین دیده می شه که مردم از هر جای دنیا ب
تا امام عجل الله تعالی فرجه الشریف نیاید، چشم مردم به آخرت باز نخواهد شد و تا زمانی که مردم بی امام اند، عقلشان در زندان دنیای ظاهر و مادیات محبوس است. لذا از آمدن امام به وسیله ای برای تحقّق و ظهور عقل بشریت و باز شدن چشم آن به آخرت تعبیر می کنند.
سفیانی یکی از دشمنان امام زمان است و قیام او از علامت های ظهور معرفی شده است.
تقریبا پنج ماه قبل ، او در سوریه دست به کودتای نظامی زد و حکومت این کشور را به دست گرفت ، سپس به عراق حمله کرد و شهر کوفه را به تصرف خود درآورد و در این شهر جنایات زیادی انجام داد و تعداد زیادی از شیعیان این شهر را قتل عام کرد.
سفیانی سپاهی را به مدینه فرستاد و توانست این شهر را هم تصرف کند.
اکنون سفیانی در اندیشه تصرف شهر مکه است ؛ زیرا شنیده است امام زمان در این شهر ظهو
فریده:
نکته های ناب
حضرت مهدی(عج) در چند سالگی به امامت منصوب شدند؟
✅ 5 سالگی
غیبت صغری امام زمان(عج) چند سال طول کشید؟
✅69سال
غیبت کبری امام زمان(عج)از چه سالی شروع شد؟
✅از سال 329 قمری
اولین نشانه ظهور حضرت مهدی(عج) چیست؟
✅طلوع خورشید از مغرب
نمایندگان امام زمان(عج)در غیبت کبری چه کسانی هستند؟
✅مراجع شیعه که عالم به فقه، روایت و کتاب خدا هستند
هنگامی که حضرت مهدی (عج) به دنیا آمد بر بازوی راستشان چه نوشته بود؟
✅"جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل ک
اگر در این دنیا خوب تفکر کنیم به این نتیجه می رسیم که همه دنیا به دور یک محور می چرخند و در نهایت به او می رسند ما انسان ها هم داعم در چرخش هستیم تا روزی به مقصد نهایی خود برسیم که آخرت است،که با راهنمایی پیامبران و امامان در مدار درست قرار بگیریم تا به بی راهه های جهنم نرویم.
واقعه کربلا این را به مانشان می دهد که اگر با ولی و امام خود در زمان خود نباشی به اوج ایمان به خدا نخواهی رسید و تا اعماق جهنم می روی که و در آنجا می فهمی که باید با امام زما
روزی مروان بن حکم فرمانروای مدینه به امام سجاد(ع) گفت:نامت چیست؟ حضرت فرمود:علی
مروان پرسید:نام برادرت چیست؟ امام (ع) پاسخ داد : نام او هم علی است.
مروان با خشم گفت:آه علی علی .....چه خبر است؟ مثل اینکه پدرت میخواهد نام همه پسران خود را علی بگذارد!!
امام سجاد (ع) می فرمایند:نزد پدرم آمدم و ماجرا را بازگو کردم
امام حسین(ع) فرمودند:اگر یکصد پسر داشته باشم دوست دارم نام همه آنها را علی بگذارم
 
ویژگی جوانان عصر ظهور:
یکی از ویژگیهای جوان عصر ظهور باید ای
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
امت اسلامی بار دیگر شاهد جنایتی ددمنشانه ،آنهم نسبت اهل علم و سلسله جلیله روحانیت شد
این عمل کور ،دستهای پلید ضد انقلاب را به خون شخصیتی خدوم ، مردمی و مدافع حریم ولایت آغشته ساخت .
حجت الاسلام و المسلمین خرسند  ره  که اخرین لحظات عمر پربرکتش را
ادامه مطلب
اگر مدیر و مسئولی دم از راه امام و کلام امام می زند، حق ندارد زندگیش خلاف ارزش هایی باشد که امام خمینی(ره) به آنها اعتقاد داشت و توصیه می فرمود!
اگر صاحب تریبونی، مقامی، نماینده ای، مدیر یا مسئولی دم از ولایت مداری و انقلاب می زند، حق ندارد فرزندان و خانواده اش را به خارج از کشور بفرستد و بعد هم طلبکارِ ملت باشد که چرا حساس هستند!
#_ارتباط_و_انس_با_امام زمان(عج)_3
گفتیم که مقدمه انس،ارتباط و دوستی است. وتا انسان با کسی درارتباط نباشد نه میتواند او را بشناسدو نه میتواند با او انس بگیرد.
 ☎️     ارتباط با امام زمان (عج)نیز به همین ترتیب است.
❤️ انواع ارتباط با امام (عج) :
1- ارتباط ظاهری یا ملاقات با امام:این نوع ارتباط هم ممکن است به دو طریق اتفاق بیفد :
‍♂ الف): شخص امام را ببیند ولی نشناسد. این مورد طبق روایات، ممکن است برای همه اتفاق بیفتد.
شیخ صدوق از یکی از نواب خاص آن ح
 
 
 
فردا روز رژه میلیونی ارتش خداست...روز رزمایش زمینه سازان ظهورو فردا امام زمان نظاره گر آخرین یاران به جامانده اش است.
✅ همه با هم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن را در گلبهار
زمان: سه شنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح مکان : مبدا مسجد امام خمینی (ره) مقصد مسجد جامع امام زین العابدین (ع)
وعده خدا نزدیک است
 
 
 
سلام به افرادی که دارن این متن را میخوانند و به آن فکر می کنند:
بچه ها امام زمان ما خودش یک تنه یه جهان و بیش از یه جهان رو حریفه. فقط باید به این فکر کنیم که چرا امام زمان دنبال یار میگرده...ما تا سر خیابون می خوایم بریم ده نفر رو با خودمون میبریم، دیگه چه برسه به امام زمان که میخواد بیاد جنگ تا اونایی که دارن رو زمین فساد به پا می کنن از بین ببره.313نفر خیلی تعداد افراد کمی هست. به این فکر بکنیم که اگر امام زمان هر چه زود تر ظهور کنه چه مشکلاتی حل می
{امام مهدی(عج) در کلام علما و بزرگان - شماره 31}
 
انّا لِلّه وَ انّا اِلَیهِ راجِعون
 
اگر نظر شماها مثل نظر بعضی عامی های منحرف اینه که برای ظهور آن بزرگوار باید کفر و ظلم را زیاد کرد تا مقدمات ظهور فراهم شود، پس اِنّا لِلّه وَ انّا اِلَیهِ راجِعون!
نگویید بگذار تا امام زمان بیاید. شما نماز را هیچ وقت می‌گذارید تا امام زمان آمد بخوانید؟ [نماز اگر اینطور است، پس قطعا] «حفظ اسلام» واجب تر از نماز است. منطق حاکم شهر خمین را نداشته باشید که می گفت: ب
باسلام
جلسه ۸۹
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۹، سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ (27.2 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
12 ربیع الاول 1440
لینک کمکی جلسه ۸۹ (33.39 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
-  قرآن و امام زمان(عج) در عصر ظهور (جلسه سوم)
  تاویل قرآن و تطبیق دائمی آن بر مصداقهایش در هر زمان بواسطه لقای امام و نفوذ طهارت ایشان برای یاران خاص (قبل ظهور) و برای عموم اهل ایمان در عصر ظهور
حجت الاسلام زحمتکش سه وظیفه جوانان در قبال امام زمان(عج) در این زمان را اینگونه
برشمرد: 1. حـــــس ظــهــور؛ یعنی بفهمیم هر ‌لحظه امام پیش ما هستند و به
حضورشان یقین و باور داشته باشیم. می‌توان در این زمان هم صاحب‌الزمان(عج)
را دید و با ایشان بود و زندگی کرد. وی در ادامه با ذکر داستاتی از شیخ
رجبعلی خیاط چهار مرحله برای دیدن آقا(عج) ذکر کرد که عبارت بودند از:
انجام واجبات، انجام مستحبات، ترک محرمات و ترک مکروهات.
دومین
وظیفه جوانان در قبال
مصاحبه بامادرشهیداحمدمشلب
برنامه تلویزیونی صراط لبنان
مجری:اینجا دربارهء امام مهدی (عج الله) صحبت می کنیم،شما گفتید که در نهایت کار ما یک نقطه ای در پرچم امام زمان (عج) است،ارتباط آنچه که تقدیم کردید به امامتان چیست؟
مادرشهید:مایک ملتی هستیم که زمینه ی ظهور رابرای امام زمان (عج) فراهم میکنیم،و این زمینه باکار و تلاش و عطا کردن است حتی اگر این کردن فرزندانمان باشد ما باید به امام زمان نگاه کنیم و قربانی کنیم او به ما افتخار میکند هنگام قربان
جدی می پرسم 
این اردوی مذهبی ها (که سختی ها و شیرینیهای اردویی را داره) چه ربطی به یاری رسوندن به امام زمان داره? خیلیها هم که اصلا اعتقادات اونجوری ندارن هم میرن 
عده ای هم واسه ماجراجوییش میرن
این وسط امام زمان?! 
جل الخالق 
یعنی الان دیگه 313 نفر رو فکر می کنید تو این جمعیت میشه پیدا کرد? 
وقتی فکر می کنم چننننندین ده یا صد نفر آیت الله و فقیه داشتیم? یعنی هیچکدومشون نشد بشن یار امام، اون وقت تو این جمعیت میخواد در بیاد? 
بیشتر به نظرم جو دادن ه
عدالت اجتماعی، جزو شعارهای اصلی است؛ نمی‌شود این را در درجه‌ی دوم قرار داد و به حاشیه راند. مگر می‌شود؟! حالا عده‌ای از آن‌طرف در می‌آیند که امام فرمود: انقلابِ ما انقلاب نان نیست؛ بله، انقلاب ما براساس یک ایمان بود. اما معنایش این نیست که انقلاب نباید به زندگی مردم، به اقتصاد، به نان و به رفاه مردم بپردازد. آنچه در درجه‌ی اول، مورد نظر امام بود، عبارت بود از طبقات محروم و مستضعف.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۲۱
نام پدر این بزرگوار امام حسن عسکری (ع) پیشوای یازدهم و نام مادر گرامیشان نرجس خاتون (س) می باشدکه ایشان بنا بر روایات یک شاهزاده رومی بودند و درخواب با امام حسن عسکری (ع) آشنا شده و مسلمان می شوند . امام زمان تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) می باشد
تایید خبر قتل امام جمعه کازرون استان فارس
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون پس از برگزاری مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان، هنگام بازگشت مورد سو قصد افراد ناشناس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس با تأیید این خبر گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به
#حدیث_مهدوی 
امام رضا(ع)
 
«دعبل خزاعی، هنگامی که به خدمت امام رضا علیه‌السلام رسید و قصیده ی معروفش: «مدارس آیات خلت من تلاوة» را خواند، تا به این بیت رسید:خروج امام لا محالة خارج  یقوم علی اسم الله و البرکات یمیز فینا کل حق و باطل  و یجزی علی النعماء و النقمات - ظهور امامی که به ناگزیر
ادامه مطلب
به گزارش خالدنیوز به نقل از ایمنا، حجت الاسلام
روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز درباره اهداف
ترامپ در تروریسم خواندن سپاه پاسداران، اظهار کرد: این حرکت احمقانه به
دلیل شکست‌های پی در پی اسرائیل و نگرانی از عدم پیروزی نتانیاهو در
انتخابات بود.



امام جمعه نطنز تاکید کرد:
ادامه مطلب
یک شاخص مهم خط و راه مستقیم امام مسئله جاذبه و دافعه‌ امام بود. انسان‌های بزرگ، جاذبه و دافعه‌شان هم میدان وسیع و گسترده دارد. آنچه که مبنای جاذبه امام و دافعه‌ی امام بود، اسلام بود. امام دعوای شخصی ندارد؛ اما در دایره‌ی مکتب، با قاطعیت کامل، جاذبه و دافعه‌ی خود را اعمال می‌کند.فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
قالب وبلاگ سه ستونه با موضوع امام زمان و مهدویت برای سرویس‌های وبلاگی بخصوص سرویس محبوب بلاگ بیان طراحی شده است. قالب وبلاگ امام زمان به صورت واکنشگرا و سازگار با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است. این قالب دارای یک اسلایدر اصلی پیشرفته چندلایه است که در اسلایدهای آن از عکس‌های مرتبط با موضوع مهدویت و انتظار ظهور استفاده شده است. 
ادامه مطلب
امام طرفـــدار جدی حمایت از محـــرومان و مستضعفان بود؛ امام نابرابری اقتصـادی را با شدت وحدت رد می کرد؛ امام اشرافیگری را با تلخــی رد می کــرد؛ امام به معنـای واقعی کلمه طرفــدار عدالت اجتماعی بود.
رهبر معظم انقلاب
پوستر با کیفیت در ادامه مطلب...
 امام باقرع فرمود هر که از سنت تجاوز کند باید بسنت بر گردد  12 امیرالمومنین ع فرمود سنت دوگونه استسنتی است در واجب که عمل بان هدایت وترکش گمراهی وسنتی است در عیر واجب که عمل بان  فضیلت است و ترک ان عیر گناه  تو صیح  دو معنی اخیریکه برای ستت در حدبث ششم گعته شد در اینجامناسب است زیرا که سخن پیغمبر ص گاهی امر بعمل واجب است و گاهی امر بعمل مستحب و همچنین عمل خود انحضرت و گاهی انچام عمل واجبی است وگاهی انجام مستحب  
حالا کسی که روز اول ولادتش،
نور جبهه‌اش عرش خدا را نور باران کند،
الآن بعد از هزار و اندی سال [پس از تولدش]،
با این رنج‌هایی که او کشیده و
با آن مشکلاتی که او با آنها روبرو شده…
ما نمی‌فهمیم چیست مطلب!
هر معصیتی که از کسی سر بزند،
قلب او را آزرده می‌کند!
هر گرفتاری که برای شیعه‌ای پیدا بشود،
دل او را مکدر می‌کند!
این است که در طول این زمان،
مصائب امام زمان را غیر از خدا کسی نمی‌د‌اند!
فکر کنید شما،
شماها می‌روید کربلا و
چشمتان به آن قبر شش‌گ
 درخشنده قاتل «حجت الاسلام خرسند» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه  روبه‌روی هتل بیشاپور این شهرستان در ملاعام  به دار مجازات آویخته شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس «حمیدرضا درخشنده» که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس ا
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون:ایشان در شب قدر و پس از ساعاتی توسل و تضرع به لقاءالله پیوست و این نشانه پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است ان شاءالله.http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=42709
قالب وبلاگ امام زمان | قالب وبلاگ 
قالب-وبلاگ-امام-زمان
قالب وبلاگ امام زمان ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اسکین ارائه گردید. ... قالب وبلاگ حضرت مهدی,قالب وبلاگ خانه کعبه,قالب وبلاگ کعبه,قالب وبلاگ ...

قالب وبلاگ حضرت مهدی | قالب وبلاگ 
روی تصویر زیر کلیک کن:

قالب-وبلاگ-حضرت-مهدی
قالب وبلاگ امام زمان (عج) توسط سایت ماه اسکین طراحی و سئو شده و در آن بیشتر از رنگ های فیروزه ای، آبی و سیاه و اسامی و القاب حضرت مهدی (عج) استفاده شده است.
 
انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجعی عالیقدر به پیروزی رسید که خود پرچم دار معارف مهدوی بود. امام خمینی(ره) همواره در زندگی به گونه ای عمل کرد که می توان او را نمونه کاملی از یک منتظر واقعی در عصر غیبت به شمار آورد. رهبری که دین فراموش شده را به زندگی مردم بازگرداند و مهمترین آموزه شیعی یعنی مهدویت را از ابعاد مختلف به جامعه رساند.در واقع پیروزی شکوهمند انقلاب، با داعیه احیای دین و آماده سازی جامعه برای حکومت جهانی امام عصر(عج)، پا به عرصه نها
امام باقرع فرمود همانا خدای  عزوجل علی  ع را نشنانه ای. میان خود و مخلوقش گماشت هر که اورا شناسد مومن است  وهرکه  انکارش کند کافر است وهر که اورا نشناسد گمراهست و هر که دیگری را همراه او گمارد مشرکست و هرکه با ولایت او را با ولایت او اید ببهشت در اید شرح انکار در صورتی است که انحضرت را بشناسد و مقام امامت وولایتش را بداندوبا وجود ان بواسطه لجاج و عناد نپذیردولی نشناختندر صورتی است که بمقام انحضرت جاهل باشد 
 
کدام دعا نقش مهمی در ظهور امام زمان (عج) دارد؟
باید از خداوند بخواهیم که در ظهور حضرت تعجیل فرماید. اشتباه مهم ما این است که از خود امام زمان می خواهیم که تشریف بیاورند؛ در حالی که ظهور به خواست خداوند متعال بستگی دارد. نباید به خداوند دستور بدهیم که چکار کند و چه کار نکند و به خدا اعتراض کنیم؛ بلکه باید به درگاه الهی دعا، التماس و زاری کرد. ما باید در هرحال راضی به رضای الهی باشیم که او بهتر مصلحت ما را می داند و فرج امام زمان را از خدا بخواهیم
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
تقویم شیعه
ماه شعبان المعظم
ماه شعبان ماه سرور شیعه به قدوم امامان معصوم علیهم السلام است. روزهای ۲، ۳، ۴، ۵، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۸، ۱۹ این ماه روزهای مهمی از تاریخ اسلام است. ولادت امام حسین علیه السلام، امام زین العابدین علیه السلام، حضرت بقیه الله الاعظم علیه السلام، حضرت عباس علیه السلام و حضرت علی اکبر علیه السلام مهم‌ترین اخبار سراسر سرور در این ماه هستند. مرگ حفصه و مغیره بن شعبه نیز دو خبر مسرور کننده در این ماه‌اند. از سوی دیگر شهادت سع
مقدمه،معرفی چکیده اهداف:
● امامت امام زمان(عج)●زندگی نامه پدر بزرگوار ایشان امام حسن عسگری(ع)●زندگی نامه حضرت نرجس خاتون مادر بزرگوار حضرت ولیعصر●آغاز امامت حضرت و داستان نماز خواندن بر پیکر پاک پدرشان امام عسگری●غیبت صغری و کبری●تشرف کسانی که به محضرمقدس حضرت رسیده اند●تمام صوت ها و کلیپ های مربوط به آقا صاحب الزمان و ظهور●مباحث مهدویت و انتظار فرج●منجی در ادیان دیگر●سواد رسانه ایو ان‌شاءالله در آخر بتوانیم که در پایان این مباحث
 
 
امام معلم شریعت و مامور اموختن درست زندگی کردن است
امام طبیب نیست . امام شافی نیست . امام قاضی الحاجات نیست . امام در امور خداوند دخالت نمیکند
امام بنده مقرب خداوند است با مسئولیت و اختیارات محدود
از امام و دین سواستفاده نکنید تا در چنین اوقاتی ناتوان جلوه داده شوند!
"ای کسانیکه با زبان ایمان آوردید . با قلب ایمان بیاورید"
 
 
 
در دعای فرج ، بحث احضار امام زمان مطرح نیست ، در این دعا به محضر الهی عرض می کنیم خدایا تو برای ولیت باش (کن لولیک) در همین لحظه و در همه لحظات و ...در هیچ دعایی به محضر امام زمان اینطور بی ادبی نمی شود که به ایشان بگوییم بیا !
که بیا احضار است ، و احضار کسی که امامِ انسان است بی ادبی است ، و در بحث احضار  فقط کسانی که از لحاظ روحی از احضار شونده قوی ترند حق احضار  فرد مورد نظر را دارند ، 
و چون هیچ کس بالاتر از امام زمان نیست این بی ادبی است که حتی در

خدمت آیت الله حق شناس عرض میکردند دعا کنید امام زمان را ببینیم.
 
ایشان می فرمودند: شمر هم امام زمان خود (امام حسین علیه السلام) را دید اما بر سینه او نشست و سر از بدنش جدا کرد.
 
شما کاری کنید امام زمان به دیدن شما بیایند.
 
مهم حال فعلی افراد است که در جهت حق و شرع حرکت کنند و وظایف خود را انجام دهند، اگر نه دیدن و ملاقات با بزرگان و حتی معصومین دلیل بر صداقت و درستی فرد نیست.
 
#آیت_الله_حق_شناس#دیدار_امام#معرفت_امام 
 
 
بررسی محتوای روایات که همگی با ادبیات مشترک پرده از واقعیتی بزرگ بر می دارند و از واقعه ای در آینده خبر می دهند، نشان می دهد که بر 4 موضوع محوری تکیه شده است:1.خیزش مردی از شرق(قم)2. نهضتی بزرگ و اجتماعی3. نقش آفرینی در زمینه سازی ظهور4 دعوت به سوی حقانگیزه قیام کنندگان دعوت  به حق است و همین انگیزه، واقعه را تبدیل به نهضتی زمینه ساز برای ورود به عصر ظهور و همراهی با امام زمان(ع) می کند. دعوت جهانی امام مهدی، نهضتی است سیاسی،جهانی و نظامی.
 
ادامه
میرسدفجرسلیمانی پیام انقلاب/برشهیدان خدایی هم سلام انقلاب/کوثرحق شدولایت بادعای اهل بیت/رحمت حق برخمینی آن امام انقلاب/گشته دستاوردنهضت عزت وشوروولا/برعلیه ظلم دارداوقیام انقلاب/درشروع نهضت اوشد شهیدانی فدا/خون سرخ آن عزیزان هم دوام انقلاب/دشمن این ملت ماهست شیطان بزرگ/رهبری دردست گیردچون زمام انقلاب/سوی نابودی دشمن ماولایت محوریم/ازبصیرت جلوه گیرد چون قوام انقلاب/دررکاب رهبرمامالک و عمارهاست/منتشرباحاج قاسم هم تمام انقلاب/فجرپیروز
{پرسش و پاسخ مهدوی - شماره 36}
 
کدام دعا نقش مهمی در ظهور امام زمان (عج) دارد؟ دعای «اللهم کن لولیک...»یا دعای دیگر؟
 
پاسخ :
باید از خداوند بخواهیم که در ظهور حضرت تعجیل فرماید. اشتباه مهم ما این است که از خود امام زمان می خواهیم که تشریف بیاورند؛ در حالی که ظهور به خواست خداوند متعال بستگی دارد. نباید به خداوند دستور بدهیم که چکار کند و چه کار نکند و به خدا اعتراض کنیم؛ بلکه باید به درگاه الهی دعا، التماس و زاری کرد. ما باید در هرحال راضی به رضای ا
{شناخت شناسنامه ای امام زمان(عج) - شماره 40}
 
کلام آخر، ترازوی کافر شناسی
 
امام کاظم(ع) میفرمایند: کسیکه درباره چهار چیز شک کند، به تمام آنچه خدا نازل کرده کافر شده است؛ یکی از آنها شناختن امام در هر عصر و زمان است که شخص امام و صفاتی را که داراست بشناسد.
[بحار الانوار؛ جلد۶۹؛ صفحه۱۳۵]
از آنچه تا کنون در حوزه وُجوب شناخت امام زمان بیان شد، به این نتیجه میرسیم که مساله شناخت، اولین و مهمترین مرحله کار در عرصه مهدویت است. چرا که شناخت، مقدمه و موتو
بسم الله الرحمن الرحیم
میدونین چرا اون همه جمعیت که باامام حسین بودند،همگی امام رو شب عاشورا ترک کردند و فقط۷۲تن موندند؟
بخاطر اینکه جوانمرد نبودند...یعنی عزم راسخ نداشتن...مثل اینکه تاامروز گلی نماز و قران بخونیم،به فرامین الهی عمل کنیم اما بدلیل استقامت نداشتن در راه حق با بدست اوردن اندکی مال و ثروت بگیم دیگه تموم شد برم پی دنیا و خوش بگذرونم...
وضعیت ماهم اینطوره،نگیم اگه مااون موقع بودیم ماهم شهید میشدیم و فلان...ماهم مثل بقیه افراد اون
بسم الله الرحمن الرحیم
میدونین چرا اون همه جمعیت که باامام حسین بودند،همگی امام رو شب عاشورا ترک کردند و فقط۷۲تن موندند؟
بخاطر اینکه جوانمرد نبودند...یعنی عزم راسخ نداشتن...مثل اینکه تاامروز گلی نماز و قران بخونیم،به فرامین الهی عمل کنیم اما بدلیل استقامت نداشتن در راه حق با بدست اوردن اندکی مال و ثروت بگیم دیگه تموم شد برم پی دنیا و خوش بگذرونم...
وضعیت ماهم اینطوره،نگیم اگه مااون موقع بودیم ماهم شهید میشدیم و فلان...ماهم مثل بقیه افراد اون
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام (ره): این جاذبه بی نظیر امام بزرگوار ناشی از چیست؟ خدا مختصات شخصیتی و موهبتهایی را به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع میشود. امام، انسانی بود شجاع، باحکمت و باتدبیر، پارسا و پرهیزکار، دلبسته به خدای بزرگ و ذکر الهی، ظلم ستیز، طرفدار و حامی مظلوم، استکبار ستیز، عدالتخواه، صادق با مردم و اهل مجاهدت دائم در راه خدا. هر کسی با این خصوصیات باشد، دلها به سمت او جذب میشود.
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
رهبرفرزانه ماجلوه گاه کوثر است/آیتی ازسوی ایزد وارث پیغمبر است/درجبین نازنینش بندگی حق نگر/زمزم علم وکلامش ذوالفقار حیدراست/عشق شیعه حضرت او از تبارفاطمی/رهروبرکربلاو لاله های پرپراست/حامی قرآن وعترت آشنای اهل بیت/حضرت سیدعلی هم مقتداو سروراست/جانشین بر خمینی اسوه دنیاشده/امت اسلام وشیعه را ولایت رهبراست/انقلاب ما رسیده قله های افتخار/نورچشم ملت ماآن ولی کشوراست/دشمنان از هیبت او در شکستی آشکار/آن ولی امرشیعه آسمان رااختراست/یاوربسیار
یک نقطه‌ی دیگر از نقاط روشن خط امام، جهانی بودن نهضت است. امام نهضت را جهانی می‌دانست و این انقلاب را متعلق به همه‌ی ملت‌های مسلمان، بلکه غیر مسلمان معرفی می‌کرد. این غیر از دخالت در امور کشورهاست، که ما نمی‌کنیم. این معنایش این است که ملت‌ها بفهمند که وظیفه‌شان چیست، هویتشان چگونه است و کجاست.فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
زِندگیاتونو وقفِ امام زمان کنین....وقفِ جبهِه ی فرهنگی...وقفِ ظهور...وقتی زندگیاتون اینشِکلی شه، مجبور میشین که گناه نکنین!وَ وقتیَم که گناه هاتون کمُ کمتر شد؛ دریچه ای از حقایق بِه روتون باز میشه...!اونوقته که میشین شبیهِ شُهدا...#اول_شبیه_شین_بعد_شهید!✨ @jalasate_ostad  ✨

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها