نتایج جستجو برای عبارت :

شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند

محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
در این پیام به شرح زیر آمده است:
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به‌فرمان تاریخی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از کی
عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به مناسبت فرار
رسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و جمعی از مسؤولان
کشورمان در حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال
۱۳۶۰ که در
صبح امروز،مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش با حضور در دفتر بخشدار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.
بخشدار آب پخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:با تلاشهای شهردار محترم و مجموعه شهرداری،سیمای عمومی شهر آب پخش زیباتر شده است.

ادامه مطلب
در اولین روز از هفته دولت،مسئولان بخش و شهر آب پخش،با حضور در منزل خانواده شهید والامقام حسن اخلاقی،با پدر و خواهران این شهید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح شنبه دوم شهریور ماه و در اولین روز از هفته دولت،بخشدار،شهردار و مدیران اجرایی بخش آب پخش در منزل ابوی بزرگوار شهید اخلاقی حضور یافته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنها تجلیل کردند.
در این دیدار بخشدار و شهردار با اهدای لوح تقدیر از پدر بزرگوار این شهید تجلیل کرد
‏رفتم ‎#شهرداری ‎#دورود برای مشکل فاضلاب محله‌مون. هرچه توضیح میدادم متوجه آدرس و مشکل کوچه نمی‌شدند. با مسئول مربوطه رفتم، پیش شهردار ‎#نیک‌آبادی. با نقشه گوگل‌ارث گوشی موبایل خودش خیلی زود متوجه مشکل شد. وقتی برگشتم خونه، شهردار را دیدم سر کوچه با کارگرا صحبت میکرد.از ایشان متشکرم
پیام توییتر روزنامه دورود لرستان
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر جدید طرح ساماندهی ناژوان باید موضوع امکان داشتن یا نداشتن ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تردد سالمندان در جاده الفت را بررسی و چاره اندیشی کند، البته باید نتیجه بررسی با دلایل به شهروندان اعلام شود.
 
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر،  شهردار پاسخگو» در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر راه‌اندازی خط اتوبوس یا مینی‎بوس در طول ایام هفته در جاده الفت تا آکواریوم ناژوان، با بیان اینکه
 
استعفای شهردار تهران و انتصاب دوباره او از سوی امام به همان سمت
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک م
داشتیم با صابر و لیلی از مرکز شهر بر می‌گشتیم خانه، یک‌ هو نگاه صابر جلب شد به خانمی که با قلاده‌ی سگ در دست به سمت خیابان می‌رفت، پرسید: این شهردار نبود؟من: اوه، چرا :) خودش بود!
خودش بود! بدون محافظ، بدون خدمه، بدون زرق و برق، بدون راننده! 
باید یک سری پست بنویسم با هشتگ_یاد_بگیریم :دی 
در دومین روز از هفته دولت؛بخشدار،شهردار و مسئولین شهر آب پخش با خانواده شهید مرتضی رضایی قلایی دیدار کردند.
در این دیدار،بخشدار و شهردار آب پخش با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید تجلیل کردند.
همچنین طرح های اداره برق نیز در این روز افتتاح شد.
سه ترانس برق با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان و طرح توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدار با خانواده دو مددجوی بهزیستی از دیگر برنامه ها
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
جلسه استیضاح شهردار آب پخش برگزار و حاصل آن ادامه فعالیت مهندس اعظم صمصامی در شهرداری شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در این نشست،آقایان فرخ عباسی،بهرنگ عباسی و حسن صمصامی به عنوان موافقان استیضاح و آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری به عنوان مخالفان استیضاح رای دادند.
در ضمن آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری از اعضای شورای شهر در گفتگو با این پایگاه خبری،حمایت قاطع خود از شهردار آب پخش را اعلام کردند.
سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر پیمان شکرزاده به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، مسعود اسکندری عصر امروز ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با فارس با اشاره
به انتخاب شهردار گلپایگان اظهار کرد: امروز یکشنبه در صد و شصد و ششمین
جلسه شورای اسلامی شهر با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای پ
شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخ
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک مصاحبه شروع به ناسزاگویی به جواد شهرستانی می‌کند و سایر کارمندان
به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) حمید عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیام تبریک مشترکی صادر کردند.


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) حمید
عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیام تبریک مشترکی صادر
کردند.
متن پیام بدین شرح است:
میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه
زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی ا
 
#هر_روز_با_شهدا
 
❇️ شهید مهدی باکری
 
آن روز ها شهردار و من در شهرداری معاونش بودم. به زور رفتم دنبالش، رسیدیم به حومه شهر همان حلبی آبادهای قدیم، آب سرازیر شده بود داخل یک خانه، درزد، پیرمردی عصبانی در راه باز کرد و شروع کرد به بدو بیراه گفتن به شهردار....
 
آن شب من و مهدی جوی کوچکی کندیم و آب را هدایت کردیم بیرون خانه، تا اذان صبح طول کشید. او می گفت : ما شهردار این شهریم باید بتوانیم جواب این مردم را بدهیم. تازه فهمیدم که مهدی شب های قبل را
آقای حکیم،شهرداری که بخاطر قرابت با امام جمعه محترم ، به دلیل عدم تخصص ،حتی از طرف دوستداران نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود اما با کارنامه ی خوبی که در این مدت یکسال از خود بر جای گذاشت، مانند مدیریت مناسب شهری،عدم افزایش نیروهای شرکتی ، آنگونه که قبلا اتفاق می افتاد ، افتتاح پروژه های ترافیک زدای شرقی و غربی شهر بابل و ....،نشان داد فردی موجّه برای سکان داری شهر بابل می باشد.
کمتر کسی است که با مشکلات شهری بابل آشنا نباشد، بدیهی است که موفقیت
✅پیاده کردن طرح شهردار مدرسه در دبستان هیئت امنایی باجغلی
در این طرح، دانش آموزی، به انتخاب و صلاحدید شورای مدرسه، به عنوان شهردار مدرسه، نصب و عزل می شود و وظیفه آن، انتخاب زیر گروه و مجموعه ی زُبده خود می باشد که کار آنها بهداشت و نظافت در زمینه (لباس، کلاس، محیط، سطل زباله) هست و برای آگاهی دانش آموزان و معلّمان خود کارت وظیفه درست می کنند.
با اجرا شدن طرح، کودکان از همان دوران کودکی و نوجوانی با مفاهیمی همچون مشارکت ، مدیریت و .... آشنا شون
نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهرداراقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می فشانند تا از رویش آن جوا
به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز 11 آبان ماه 1398 حمید فرهنگ با 7 رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ حمید فرهنگ مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان با ۷ رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام از میان دو گزینه عبدالرسول امامی و حمیدرضا فرهنگ برای تصدی مدیریت شهری شاهین شهر، حمیدرضا فرهنگ توانست نظر همه اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت به سوی خود جلب کند.
در 
آن موقع مهدی شهردار ارومیه بود و من هم معاونش. رفتیم تا رسیدیم به یک محله ی حلبی آباد، گفتم: «اینجا اومدی چیکار؟» گفت: «روی زمین رو نمی بینی چقدر آب جمع شده؟ ما شهردار این شهریم، باید جوابگو باشیم». از ماشین پیاده شد و ردّ آب را گرفت تا به در منزلی رسید. در زد. پیرمردی در را گشود. مهدی سلام کرد و گفت: «حاج‌آقا! این آب داره میره توی خونه ی شما، ما اومدیم... » پیرمرد که عصبانی بود، گفت: «اومدی اینجا که چی؟ اومدی بگی خونه‌ام داره خراب میشه؟» و هرچه دل
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گلزار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
 در روزهای اخیر اقدام‌های رو به جلو علیه کرونا با یکی از هفت نگرش اجتماعی #بازدارنده مواجه می‌شد:
اول. عده‌ای گفتند بازی سیاسی طرفداران دولت برای کاهش مشارکت است. برای آن‌ها سیاست مهم‌تر از سلامت است.
دوم. عده‌ای گفتند اعمال محدودیت‌ها برای زدن زیارت و ولایت است. برای آن‌ها درکی که از زیارت و مذهب دارند مهم‌تر از سلامت است.
سوم. عده‌ای گفتند توطئه آمریکا و غرب است. برای این‌ها توطئه مهم‌تر از سلامت است.
چهارم. عده‌ای گفتند سرایت بیماری
شنبه هفته قبل یعنی یازده آبان آقای محمدحسن قدیری ابیانه به دانشگاهمون دعوت شده بودند. با یه سرچ تو اینترنت می تونین در موردشون اطلاعات بدست بیارید.
مراسم خوبی بود.در پایان مراسم در هنگام تقدیر از ایشون بهشون گفتند که در زمان انقلاب در تلویزیون ایتالیا یک جمله طلایی گفته اید و اون این بوده که: به نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا.
ایشون بعد اندکی تامل با خنده گفتند:
البته الان باید بگوییم که به نام خداوند قوی تر از کدخدا!
پاسخ عضو شورای شهر ساری به استیضاح شهردار؛
استیضاح شهردار ساری نیاز به زمان دارد/فروش زمین بدون تصویب و اجازه شورا !

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه استیضاح شهردار در همه شهرهای کشور، حق طبیعی و قانونی شوراها است؛ گفت: ما برای این کار به زمان احتیاج داریم.

ادامه مطلب
رفتم تهران و گفتند باید حتما چهار روز در هفته تهران بمانم. دو روز ماندم و فضا و کارشان را تجربه کردم، ولی بعد هرچه فکر کردم دیدم چهار روز تهران ماندنم زندگی را برایمان خیلی سخت خواهد کرد. من به دوروز و نهایتا سه روز فکر کرده بودم. چهار روز یعنی بیش از نیمی از هفته.
حیف شد ولی عاقلانه نبود.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین شهر در وزارت کشور زمان بر است.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.
وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شا
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
«گر خواهی نشوی رسوا، هم‌رنگ جماعت شو.»‌فیلم شکلات اساس و پایهٔ فیلم‌نامه‌ش روی همین ضرب‌المثل شکل گرفته، اما می‌خواهد ضد این ضرب‌المثل باشد.شهر کوچکی با اهالی مذهبی، شهرداری که تأکید دارد مردم هر یکشنبه کلیسا بروند و دعا بخوانند؛ دو غریبه وارد شهر می‌شوند.اعتقادات غریبه‌ها با اهالی در تضاد است و همین نکته موتور متحرک فیلم به جلوست.نبردی اعتقادی و از روی لجبازی بین شهردار و غریبهٔ تازه‌وارد شکل می‌گیرد. ‌
شهردار کنترل مردم را به‌و
شهردار فرار کرد
شهردار سابق صدرا(شیراز) از کشور فرار کرد
منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.
وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معا
2- حسام الدین نظامی :
او اولین فرزند پسر داداش نظامی است .
قبل از انقلاب جوان ترین شهردار کشور در شهر تالش بوده و مدت کوتاهی بعد از انقلاب شهردار رشت شد .
وی هم اکنون در انگلستان ساکن است .

3- نظام الدین نظامی :
دومین فرزند پسر داداش نظامی ، معلم بازنشسته است و هم اکنون در هشتپر ساکن است .
او اولین معلم فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در روستا است .

4- تاج الدین نظامی :
سومین فرزند پسر داداش نظامی ، ساکن انگلستان است .
وی طی رفت و آمد هایش به روستا مشغول
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهردار ایلام و سفر به خارج از کشور و دفاع از خود که نیاز داشتم استراحت کنم
سؤال
چقدر حقوق می‌گیرند که می‌توانند پس انداز کنند و به خارج از کشور بروند؟
ساده زیستی مسئولان که بخاطر آن انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت کردیم چه شد؟مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی!!!!
نهج‌البلاغه در زندگی اینان چه نقشی بازی میکند؟
آیا همه کارمندان شهرداری ایلام توان مسافرت خارج از کشور را دارند؟؟؟
حضرت
اوایل تابستون رفتم ی دوره تافل ثبت نام کنم که مثلا تا وقتی برسیم به شهریور و دفاع های فشرده و .. کلاسای من روی روال افتاده باشه
طرف گفت دوره تازه شروع شده و فقط میتونه اسمم رو بنویسه و وقتی تعداد به حد نصاب رسید تماس بگیره برای تعیین سطح و ...
گفتم یعنی باید منتظر بشیم تا اون یکی دوره تمام بشه؟
گفت نه! تا الان 5 نفر ثبت نام کردند و مثلا ممکنه تا 10 روز دیگه تعداد بیشتر بشه ولی شاید هم یک ماهی طول بکشه
منم از اونجایی که اینجا معتبرترین مرکز برگزاری دو
دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. 
سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی.
به آلمانی گفتند: چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. 
گفتند: برای چه؟ 
گفت: اگر مُردم برسد به همسرم.
به فرانسوی گفتند: چقدر؟ 
گفت: 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.
به ایرانی گفتند: چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. 
گفتند چرا؟ 
گفت: 100
به بهانه دیدار با همسر شهیدمحمد حسین زاده دشتی
به گزارش خبرنگار دفاع پرس
از خوزستان، شهید «محمد حسین زاده دشتی» در اولین روزهای جنگ تحمیلی به
صفوف
مبارزان می‌پیوندند و در شرایط بحرانی جنگ در همه عرصه‌ها فعالیت می‌کند،
گاهی وارد صحنه نبرد
می‌شود و می‌جنگد و زمانی در شهر آبادان شهردار شده و به ساماندهی اوضاع
نابسامان می‌پردازد. در این راه همه جانبه تلاش و فعالیت می‌کند و سرانجام
به فیض شهادت نائل می‌شود. همسر اولین شهردار شهید با ع
سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تش
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
دیشب با سه جوان سوری دورهمیِ شبانه ای داشتم. از همه چیز هم گفتیم و حرف زدیم و تعریف کردیم. از انقلاب و امام و آقا و دولت روحانی گرفته تا اصطلاح دیوث سیاسی که آیت الله جوادی آملی وارد ادبیات کرد، تا قضیه محاکمه کرباسچی و ماجرای عبدالملک ریگی و سرنوشت رؤسای جمهور ایران و خیلی صحبتهای دیگر. در میان صحبت از خاطرات محاصره نبّل گفتند که چه کشیدیم و چه جور در نبود نان و غذا خودمان را سیر نگه می داشتیم. و این که یک هفته فقط بادام زمینی خوردیم تا زنده بم
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
 
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیست با انتشار تصویر از پس زمینه پروفایل صفحه توییتر پیروز حناچی شهردار تهران نوشت: طرف پس زمینه پروفایل توییترش با پل طبیعتیه که زمانِ قالیباف ساخته شده و داره باهاش پُز میده همه جا... بعد اومده تو تلویزیون میگه؛ به دلیل ناکارآمدی شهردار قبلی من این دوره نتونستم کار خاصی انجام بدم! کلا انگار شماها عادت دارید بگید تقصیر دولت قبلیه!
 
 
لینک منبع: https://www.mashreghnews.ir/news/1062824/%D8%AD%D9%86%D8%A7%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

ادامه مطلب
روزی مریدان شیخ ابوسعید ابوالخیر به او گفتند:" ای شیخ فلانی روی آب راه میرود " شیخ گفت:" وزغ نیز روی آب راه میرود" دوباره گفتند :" فلانی در هوا پرواز میکند " شیخ گفت:" مگس نیز در هوا پرواز میکند" مریدانش گفتند:" شخصی در چشم به هم زدنی از شهری به شهری میرود" شیخ گفت:" شیطان هم در چشم به هم زدنی از شهری به شهری میرود" آنگاه شیخ رو به مریدانش کرد وگفت:" مرد آنست که در میان همنوعانش بنشیند و بپاخیزد وداد وستد کند وبخورد وبخوابد ولی دل او یک لحظه از یاد خدا غ
از دور زیادست دو هفته پس تعطیل و یک هفته قبل تعطیل اووووووووووووووو چقدر زیاد اما از نزدیک همچون ابر در بهاران سریع می رود و سریع می گرید.
استادی می گفت بچه های خوابگاهی از یک کتاب بیشتر به خانه نبرید چون وقت نمی کنید در تعطیلات عید بخوانید متاسفانه آنها دانشجوی باد در غبغب انداخته مکانیک تهران بودند و گفتند نه الا و بلا باید تمام کتاب هارا برای مطالعه در عید به تاراج ببریم. عاقبت با یک چمدان کتاب به خانه خود در شهرستان برگشتند و با یک چمدان پ
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
دیشب به خواب دیدم:
من و حسن جان به کرمان بودیم
تجارت زیره؛
بعد بلیت گرفتیم رفتیم:
استانبول؛
یک هفته ترکیه بودیم بعد رفتیم:
شانزلیزه؛
آنجا دار و دسته ی همجنسبازها سرمان ربختند، گفتند:
بیایید در کار ما،
حسن آقا گفتند:
استغفرالله
من گفتم: 
حسن جان این شد عاقبت برجام شما؟
بیدار شدم و یک راست رفتم مستراح.
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
به حقیقت برو وبگو آمدم...اگرگفتند اینجا چرا آمدی؟ بگو:به کجا روم وبه کدام در رو کنم ؟این رَه است ودگردُوم رَه نیستاگر گفتند به اذن کی آمدی؟ بگو شنیدم:بَرضیافتخانه فیض نوالت منع نیستدَرگشاده است وصَلا دَرداده خوان انداختهاگر گفتند: تا بحال کجابودی؟بگو: راه گم کرده بودم.اگر گفتند چی آوردی؟بگو اوّلا: دل شکسته٬ که از شمانقل است:در کوی ماشکسته دلی می خَرند و بس بازارخودفروشی ازآن سوی دیگراستوثانیا:جز نداری نبُوَد مایه دارایی منطَمع بخششم ازدرگ
داودبن عباس دنبالم فرستاد ومرا در مجلس  خود احضار کرد و دانشمندان را گرد اورد تا با من مباحثه کنند من بانها گفتم من اشهر خود خارج شده در جستوی پیغمبری میباشم که نامش را در کتابها دیده ام گفتند او کیست  و نامش چیست  گفتم محمد است گفتند او پیغمبر ماست که تو در جستجویش هستی سپس شرایع اورا از انهاپرسبدم انها مرا اگاه ساختند بانها گفتم من میدانمکه محمد پیغمبراست ولی نمیدانم او همین کس ست که شما معرفیش میکند یا نه شما محل اورا بمن نشان دهید تا نزد
گفتند: ملا از هیچ آتشی استفاده نکردی؟
ملانصرالدین گفت: نه، فقط در یکی از دهات اطراف یک پنجره روشن بود و معلوم بود شمعی در آنجا روشن است.
دوستان گفتند: همان آتش تورا گرم کرده و بنابراین شرط را باختی و باید مهمانی بدهی.
ملانصرالدین قبول کرد و گفت: فلان روز ناهار به منزل ما بیایید.
روز موعود فرا رسید و دوستان ملانصرالدین یکی یکی آمدند, اما نشانی از ناهار نبود. گفتند : ملا، انگار نهاری در کار نیست.
ملانصرالدین گفت: چرا ولی هنوز آماده نشده، دو سه ساعت
دیروز در برنامه کلاس مجردهای شبکه خبر، پرسش و پاسخی صورت گرفت که برای من جالب بود و آنقدری که یادم می‌آید، دختر خانمی پرسید که ارتباطمان با بچه‌های فامیل به چه نحوی باید باشد؟ گفتند: «سلام خاله. سلام عمو. چطوری؟...» دختر دوباره پرسید: رابطه خوب چطور؟
جواب آمد: «مگر شما امور تربیتی فامیلی؟!» دختر گفت: « نه خب، ولی هم بتوانیم مثلا به بچه‌ها کمک درسی برسانیم، هم احتراممان حفظ شود». گفتند: «هزینه دریافت می‌کنید؟» گفت خیر. گفتند: «نکنید این کار را
شهردار منطقه 19 از نصب  12 آسانسور در سطح منطقه به منظور سهولت تردد معلولین و افراد کم توان خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی روز جهانی معلولین به احداث آسانسور در ساختمان های فاقد این امکانات اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده 12 ساختمان فاقد آسانسور شناسایی شده اند که تجهیز آنها با هدف سهولت تردد افراد کم توان و پاسخ به نیاز آنها  در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفته است.وی
 بعد ازمشاوره گفتند 45 روز دیگه از دادگه پیامک میاد منتظر شدیم این زمان گذشته هنوز خبری نیست زنگ زدیم گفتند به زودی ارسال میشه الان 98 روز گذشته هنوز خبری نیست چند روز طول می‌کشه تا دادگاه جواب بده

اما با توجه به این که در هر دوره شرایط اخذ طلاق توافقی کمی تغییر می کند و می بایستی در هر دوره مطلب به روز تری نگارش کرد به اطلاع موکلین محترم می رساند که هم اکنون در اکثر دادگاه های خانواده تهران از صفر تا صد یعنی شروع دادخواست تا اخذ رای حدود ۳ الی
رازداری
چند تن از بندگان سلطان‌ محمود، حسن میمندی وزیر را گفتند سلطان امروز در فلان مصلحت تو را چه گفت؟گفت بر شما هم خواهد گفت.گفتند تو وزیر مملکتی، آنچه با تو بگوید به ماها نخواهد گفت.وزیر گفت سلطان به اعتماد آن‌ که داند با کسی نگویم سخن به من گفت، پس شما چرا می‌ پرسید؟
منبع: گلستان سعدی
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پیروز حناچی؛ شهردار تهران در روزهای منتهی به آغاز سال ۹۸ دست به انتصابی عجیب در سازمان شهرداری تهران زد.
او در حکمی «امیرآریا زند» را بعنوان سرپرست شرکت برج میلاد منصوب کرد.
این در حالی است که امیرآریا زند از فعالان فتنه ۸۸، از جمله نویسندگان و امضاکنندگان نامه سیاسی به باراک اوباما و یار دیرین «کاوه مدنی» جاسوس محیط زیستی بوده است .[۱]
حکم پر حاشیه شهردار اصلاح‌طلب تهران، موجی از انتقادات را برانگیخته است.
*حاشیه‌
یه زمانی که صفحه تقویم زیاد هم از اون دور نیست بردخون اتوبوس داشت و مردم برای جابجایی تو شهر از ایستگاه اتوبوس استفاده میکردن... درست شنیدین بردخون اتوبوس داشته (کاش تا وقت داشتیم ازش عکس یادگاری میگرفتیم بلاخره از عکس یادگاری با مسئولین که خاطره اش زیباتره مگه نه؟)بزرگتر شدیم گفتن شهرداری بدهکار شده، راننده اتوبوس بیمار شده، مردم هم مایه دار دیگه کسی از اتوبوس استفاده نمیکنه!!چند روزی نگذشت با مجوز شورا اتوبوس شهرداری به مزایده رفت و با مه
محمد علی نجفی
امروزه کمتر کسی را در ایران و به ویژه تهران پیدا می کنید که مطلبی درباره شهردار پیشین پایتخت نشنیده، نخوانده و ندیده باشد.
نجفی شهردار پیشین تهران که از شهریور ۹۶ تا اسفند ۹۶ تکیه بر صندلی خیابان بهشت زد و با یک تراژدی مبهم از این جایگاه استعفا داد در خرداد ۹۸ با به قتل رساندن همسر دوم خود میترا استاد به سرتیتر خبرهای ایران تبدیل شد و در هر کوچه و خیابان مردم درباره او صحبت کردند و بسیاری از سیاست مداران نظراتی پراکنده حول این و
..::هوالرفیق::..
به ما، استیودنت‌ها، گفتند یک هفته کنگره [سوپر تخصصی] داریم و همه‌ی شما باید حضور داشته باشید؛ چرا که حضور غیاب دارد! کنگره‌ی خیلی مفیدی بود. برای استیودنت‌ها کمتر پیش می‌آید که بتوانند یک سریال را شروع و تمام کنند...
ادامه مطلب
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
سالها بود نماز شبش ترک نشده بود شب شهادت حضرت رقیه س صحنه آوردن سر امام حسین ع برای حضرت رقیه س را نشانش داده بودند. چهار هفته قبل از فوتش یکی از همسایگانش چهارشب پشت سر هم خواب دیده بود که به او می گفتند کفنت را حاضر کن.فکر کرده بود مرگش نزدیک است از همسرش خداحافظی کرده بود و حلالیت طلبیده بود. وقتی دختر کوچک خانم به رحمت خدا رفت کفنی که برای خودش از کربلا آورده بود پیدا نشد. به ناچار به در خانه ی همسایه رفتند و پرسیدند که کفن دارد یا خیر و او ما
سالها بود نماز شبش ترک نشده بود شب شهادت حضرت رقیه س صحنه آوردن سر امام حسین ع برای حضرت رقیه س را نشانش داده بودند. چهار هفته قبل از فوتش یکی از همسایگانش چهارشب پشت سر هم خواب دیده بود که به او می گفتند کفنت را حاضر کن.فکر کرده بود مرگش نزدیک است از همسرش خداحافظی کرده بود و حلالیت طلبیده بود. وقتی دختر کوچک خانم به رحمت خدا رفت کفنی که برای خودش از کربلا آورده بود پیدا نشد. به ناچار به در خانه ی همسایه رفتند و پرسیدند که کفن دارد یا خیر و او ما
شهردار
شاهین‌شهر گفت: علیه سرمایه‌گذار بازار میوه و تره‌بار در نزد مراجع قضایی
طرح دعوا شده است و منتظر رأی دادگاه هستیم تا مجدداً این مرکز را به
سرمایه‌گذار جدید واگذار کنیم.


حمید عشقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، به یادداشت داریوش اسدی سردبیر هفته‌نامه پُل شاهین‌شهر که با عنوان «بازار میوه و تره‌بار تعطیلی که با هزینه‌های گزاف از جیب مردم شاهین‌شهر تأسیس شد»،
واکنش نش
کتاب اندوهانمرتضی لطفی

در سینه ی من آرزوهای محالی ستکوچکترینش خوردن بالی به بالی ست!دیدار اگر رخ می دهد دیری به دیریلبخند اگر رخ می دهد سالی به سالی ستگاهی خوشم با خلوتم با خاطراتمیعنی دعاگوی غمم این نیز حالی ستخیری ندیدم از کسی، گفتند کور استچیزی نگفتم با کسی، گفتند لالی ستهر جا که آهی می کشم جای جوابیهر جا سکوتی می کنم، پشتش سوالی ستشاید قفس ها بشکند، فکر بعیدی استشاید به پرواز آیم، این هم احتمالی ستعمری پریدم از خیالی تا خیالیمردم ولی
صداهای زیر و شاد و کودکانه دائم توی گوشم است. همه جای خانه را تسخیر کرده‌اند. توی خلوتگاه و توالت هم صدایشان می‌آید. فقط زیر دوش که باشی صدای آب بر آنها غلبه می کند، گاهی غرقشان می کند و گاهی ارتجاعش می دهد تا حد نافهمی. 
بله! ما محکومان به تماشای بیست و چهار ساعته برنامه‌های کودک و نوجوان. حس بدی نیست! حس خوبی هم نیست! یک حس خنثی است. تشکیل شده از مقادیری کلافگی و ملال.
 اعتراف می‌کنم بعضی از برنامه‌ها واقعا جذب کننده است و همان‌طور که داری آ
#داستان_کوتاه
روزی اسب پیرمردی فرار کرد ، مردم گفتند: چقدر بدشانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
فردا اسب پیرمرد با چند اسب وحشی برگشت. مردم گفتند: چقدر خوش شانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
پسر پیرمرد از روی یکی از اسب ها افتاد و پایش شکست.مردم گفتند: چقدر بدشانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
فردای آن روز از شهر آمدند و تمام مردهای جوان را به جنگ بردند ، به جز پسر پیرمرد که پایش شکسته بود.مردم گفتند: چقدر خوش شانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
زندگی پر از خوش
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهرون
 رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی: در این منطقه تا قبل از این حادثه اینجور کارها، مخصوص رژیم صهیونیستی بود که افراد را ترور کند. رهبر حماس را ترور کردند و گفتند که ما ترور کردیم. رهبر جهاد را ترور کردند و گفتند ما ترور کردیم. ترور میکردند و میگفتند ما کردیم. آمریکاییها آدم خیلی کشتند، در عراق در افغانستان در جاهای دیگر هر چه توانستند آدم کشتند منتها اعتراف نمیکردند که ترور کردیم. اینجا اعتراف کردند که ترور کردیم. رئیس جمهور آمریکا به زبا
بعد از سه روز جاده‌های روستا را باز کرده بودند. سر صبح بولدوزر آورده بودند و جاده‌های آسفالت روستا را برف‌روبی کرده بودند. کلی به راننده‌ی بولدوزر شیتیل داده بودند و او را از جاده‌ی اصلی آورده بودند به جاده‌های روستا.
خیلی از درخت‌ها تاب نیاورده بودند و زیر بار برف خم شده بودند. تمام شالیزارها تا به انتها، تا جایی که چشم کار می‌کرد یکدست سفید بودند. قد برف تا سینه می‌رسید. توی راه‌باریکه‌ها و پاکوب‌ها همه با چکمه رفت و آمد می‌کردند. خی
طی یادداشتی انتقادی؛ جوکار روزنامه‌نگار و نویسنده شاهین‌شهری به استقبال حمید فرهنگ شهردار جدید رفت.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مصطفی جوکار روزنامه‌نگار، نویسنده و کارمند سابق شهرداری شاهین‌شهر طی یادداشتی انتقادی و به‌صورت صوت به استقبال حمید فرهنگ شهردار جدید این شهر رفت.
پخش‌کننده صوت
 
 

03:01
 
10:03
 
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید. 
انتهای پیام/ج
«٢٤»ذلِکَ‌ بِأَنَّهُمْ‌ قالُوا لَنْ‌ تَمَسَّنَا النّارُ إِلاّ أَیّاماً مَعْدُوداتٍ‌ وَ غَرَّهُمْ‌ فِی دِینِهِمْ‌ ما کانُوا یَفْتَرُونَ‌ این(روى گردانى از حکم خدا)براى آن بود که اهل کتاب گفتند:هرگز آتش دوزخ جز چند روزى به ما نمى‌رسد.و این افتراها(و خیال‌بافى‌ها)آنان را در دینشان فریفته ساخت. نکته‌ها: در قرآن،بارها شعارهاى پوچ و خیال‌هاى باطل یهود نقل شده است.آنها مى‌گفتند:
ادامه مطلب
آقای شهردار- (این یک داستان است - تقدیم به شهید مهدی باکری)
 
 
هر روز صبح، قبل از طلوع آفتاب، از خانه بیرون می‌زدم تا با پای پیاده بتوانم سر وقت به اداره برسم. کارمند فنی یکی از سازمان‌های دولتی بودم. فاصلهٔ خانه‌ام تا اداره، با پای پیاده حدود نیم ساعت بود.همین که پا از خانه بیرون گذاشتم، سوزش هوای سرد، صورتم را آزرد. خودم را جمع کردم. شال‌ گردنم را دور گردنم محکم‌ تر کردم. کلاه پشمی ام را تا پسِ گردنم پایین کشیدم. دست‌هایم را که با دستکش پوشا
این واحدهای تجاری توسط مستأجران ناحیه مزبور در تعطیلات روزهای گذشته و درون گاراژی تو محدوده بزرگراه شهید آیت الله سعیدی باریک و تا اینکه فراخوان معامله قطعات تفکیک شده بی آرامی منتشر شده بود. مسئولان شهرداری منطقه۱۹با رصد این موضوع و با اجازه «علی توکلی» شهردار منطقه و هماهنگی همه واحدهای اجرایی، داخل یک عملیات ضربتی اقدام به تخریب و تسطیح بخش درحال تاسیس کردند. «علی داوطلب» دستیار شهرسازی و معماری شهردار منطقه گفت: «به دستور شهردار من
من آخر هفته ها رو دوست دارم چون تو، این روزا پیش مادرتی و خوشحالی. من تمام طول هفته برای آخر هفته لحظه شماری می کنم چون تو بی صبرانه منتظر رسیدن این روزی. بعد از آشنایی ما بهترین روز هفته در نظرم، از یکشنبه به پنجشنبه تغییر کرد چون روزی بود که تو بدون استثنا هر هفته منو دعوت می کردی خونتون. من، تو و مادرت. فقط خودمون سه تا. خونه ی مادرت تو خوشحال بودی. می خندیدی. لبخند یک لحظه هم از صورتت پاک نمی شد. تو مادرتو بی هوا بغل می کردی. هی بهش می گفتی که دل
یه زمانی که صفحه تقویم زیاد هم از اون دور نیست بردخون اتوبوس داشت و مردم برای جابجایی تو شهر از ایستگاه اتوبوس استفاده میکردن... درست شنیدین بردخون اتوبوس داشته (کاش تا وقت داشتیم ازش عکس یادگاری میگرفتیم بلاخره از عکس یادگاری با مسئولین که خاطره اش زیباتره مگه نه؟)بزرگتر شدیم گفتن شهرداری بدهکار شده، راننده اتوبوس بیمار شده، مردم هم مایه دار دیگه کسی از اتوبوس استفاده نمیکنه!!چند روزی نگذشت با مجوز شورا اتوبوس شهرداری به مزایده رفت و با مه
با سلام 
پسری 28 ساله هستم. چند مدت قبل یکی از آشنایان فردی را برای ازدواج معرفی کرد. خانواده ام تماس گرفتند برای هماهنگی خواستگاری. در ابتدا گفتند چون در روستا هستند بهتر است جلسه در شب باشد تا اگر به توافق نرسیدیم به دلیل کوچک بودن محیط روستایی و حرف مردم برای آنها دردسر ساز نشود. 
بعد از رفتن به خواستگاری و صحبت های اولیه، چند روز بعد تماس گرفتیم برای جلسات بعدی ولی باز هم گفتند فعلا شرایط لازم را ندارند و باید مخفیانه و در شب برگزار شود. حتی
 عصر 25 فروردین 98،جلسه علنی شورای شهر آب پخش با دو دستور کار برگزاری جشن نیمه شعبان و تحقیق و تفحص از شهرداری آب پخش در سالن اجتماعات شهرداری واقع در پارک خلیج فارس و با حضور اعضای شورا،شهردار و جمعی از شهروندان آب پخشی برگزار گردید.
پس از سخنان فرخ عباسی،رئیس شورای شهر،دستور کار اول جلسه قرائت شد که با سه رای مخالف و دو رای موافق به تصویب نرسید.
ادامه مطلب
مثلاً در قضیه سرباز گیری که گفتند همه باید در این سن به خدمت وظیفه بروند و ریختند در حوزه و بسیاری از طلاب را گرفتند، همه گفتند الان حوزه‌ها خالی می‌شود، دانشگاهها چنان می‌شود،امام در واکنش به این موضوع گفتند، نه اصلاً بیایند مصطفی[خمینی] را هم ببرند، تازه اموزش‌های نظامی را هم می‌آموزند.

اینکه بعضی می‌گویند امام بر اساس مصلحت به رأی مردم تکیه کرده و نه بر اساس اعتقاد، این توهین به امام است.مهدی کروبی. 
به گزارش فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در آموزه های دینی آمده است مومن وقتی قول می دهد باید به آن قول و وعده عمل کند. حناچی ادامه داد: قول داده بودیم نگذاریم باغات تخریب شود قول دادیم عرصه های عمومی را افزایش دهیم که همین مسیر را ادامه می دهیم. وی افزود: در ادبیات داریم که می گویند مرا عهدی است با جانان... از این رو ما با شورای شهر همکاری تنگاتنگی داریم تا در مسیر خدم
هفته ی قبل که صبح ها کارآموزی غدد بودم چند تا عصر هم شیفت داشتم تو بیمارستان
کاردانشجویی،  این هفته هم که گذشت از یکشنبه تا خود امروز صبح ها تمام بیمارستان
کاردانشجویی بودم عصر ها هم غیر 2 روز کارآموزی ccu ...
دلم میخواد دقیق و با همه ی جزییات بنویسم ولی خواب چشمامو پر کرده !
فقط میگم ابن هفته جدید قراره خونه خواهر باشم ، فردا بلیط داریم از شهر ما به مقصد شهر خواهر....
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
هفته ای یکروز در کلینیک دانشگاه کشیک عصر و شب می مانم. جای خوبی است از این نظر که مراجعینش دانشجوها هستند و اغلب تعداد بیمار کم و مشکلات ساده ای دارند و فرصتی میشود برای مطالعه.دیروز به محض رسیدنم یک خانم اومده و دفترچه پدرش را داده که چندتا آزمایش میخواهم برای پدرم بنویسید. تعداد پلاکتش بالا است. دفترچه را که باز کردم دیدم آزمایشات کامل با مهر آقای دکتر اصغری (استاد فوق تخصص هماتولوژی) در دفترچه موجود است که انجام نداده است.گفتم اینجا که آزم
جناب آقای روابط عمومی!
بد و بیراهایت را به حسین منصف گفتی؟ دلت خنک شد؟ سبک شدی برادر؟ لبخند رضایت را بر لبان رییست نشاندی؟ از او بالاتر ارباب حلقه هارا از خودت راضی و خشنود ساختی؟ خدا قوت دلاور خسته نباشی
حالا بیا و وظیفه ت را انجام بده:
در زمان تصدی اردشیر بیژنی در اتاق شهردار دیداری با ایشان داشتم. دفتر وی زیبا و خوش رنگ و لعاب بود. در شرایط وخیم اقتصادی و کسری درآمدهای شهرداری تغییر مجدد دکور این اتاق چه ضرورتی داشت؟
از مراجعات حضوری و تما
بسمه تعالیحمد و سپاس بیکران ، خدای سبحان را سزاست که در ظل توجهات ذات اقدسش ، مراحم و الطاف شما عزیزان را متوجه این حقیر فرمود و با پیام های گرم و حمایتهای صمیمانه تان ، موجبات دلگرمی و انگیزه هر چه بیشتر خدمت به شهر و دیارمان را فراهم فر
ادامه مطلب
تمام طول هفته را منتظری تا جمعه برسه، چه روزهای پرکار و پر تنش و چه روزهای آرام و بی صدا. فکر میکنی جمعه روز خاصی هست، یک اتفاق نو رخ میده، یا کلی استراحت میکنی و خستگی کل هفته از تنت درمیره اما جمعه میرسه و تازه دلتنگ روزهای هفته میشی! شاید واقعا جمعه ها هیچی نداره جز دلتنگی. جمعه ها سوت پایانه، جمعه ها آخر جاده است!
اما با این حال روزهای هفته با یک دلخوشی سپری میشه، دلخوشیه رسیدن جمعه ای که تو میخوای!
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:71/5
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
عضو شورای
شهر شاهین‌شهر گفت: شهردار شاهین‌شهر و معاونین وی به رفتارهای غیراخلاقی
خود ادامه دهند طرح استیضاح وی در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.









پرستو جهانگیری ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا
در اصفهان اظهار کرد: نزدیک به چند سالی هست که رفت و روب شهری و نگهداری
فضای سبز شاهین‌شهر توسط شرکتی به نام پسماند در غالب تأمین نیرو صورت
می‌گر
«سرور محمد فیاض» شهردار منطقه۱۸هدف از اجرای این عملیات را جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تو تردد افزار نقلیه عبوری و شهروندان به هنگام باران نزولات فلکی نشانی کرد و افزود: «کلیات متخصص اجرای این طرح تمامیت بر مبنای اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی حوزه آبریز شمال منطقه به مساحت ۱۸۸هکتار و ارجاع آن به کانال آب سجاد تهیه و تدوین شده که پس از اتمام، معضل عدم کشش نهرها و آبگرفتگی بخش متناسب توجهی از منطقه۱۸برطرف خواهد شد.» وی افزود: «این پروژه مه
با سلام 
به نظر من اون هایی که جواب نه به خواستگار میدهند حتی به صورت آنی خیلی بهتره تا اون هایی که امید واهی میدهند و بعد از مدت زیادی جواب رد می دهند . ماجرایی که برای خودم اتفاق افتاده و واقعا من را ناراحت کرده ؛
در ابتدا با یک خانمی چند بار روبرو شدم، بعد با واسطه قصدم را به ایشون گفتم. رفتند فکر کردند و دو هفته گذشت بعد اطلاع دادند که رسمی اقدام کنم. با خانواده رفتیم و بعد از یک هفته گفتند به دلایل ظاهری موافق نیستند و من هم قبول کردم. 
ادامه
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
 دیده ڪه گشود گفتند: مثالِ حسن (ع) است!همانقدر دلفریب ، همانقدر خوش سیما!
ڪمے ڪه قد ڪشید و زبان باز ڪرد گفتند : شبیه به پدرش حسین (ع) است!
همانقدر شیرین زبان ! همانقدر نیڪو سیرت!
جوانے رشید ڪه شد گفتند : محمد (ص) است ڪه باری دیگر در ڪوچه پس ڪوچه های مدینه قدم میزند. همانقدر دلفریب ، همانقدر خوش سیما!
 نورٌ النور! رحمة للعالمین!
همانقدر متین! همانقدر امین ...
شمشیر زنے ڪه آموخت ، گفتند:عباس (ع) دیگری پرورانده است حسین (ع) !
همانقدر دلیر! همانقدر منیر!
به
حدیث 2  محمدبن مسلم گوید بحضرت  صادق ع عرضکردم ه میشود مردیمیرا فرمود که متهم بدروغ نیستند حدیثی را با واسطه از رسولخدا ص روایت میکنند ولی از شما خلافش بما میرسد  فرمود حدیث هم مانند قران نسخ میشود 3 ابن حازم گویدچه میشود که من شما مطلبی میپرسم  و شما جواب مرا میگو یید  سپس دیگری نزد شما میاید و باو جواب دیگری میفرمایید فرمود ما مردم را بزیاد وکم باندازه عقلشان جواب میگوییم  عرضکردم بفرمایید ایا اصحاب پیغمبر ص بر انحضرت راست گفتند عرضکردم ب
آرمی این هفته نفر چندم لیگت شدی؟
#کنجکاو_درباره_همهچیز_آرمی
(ادای بنگتن دراریم)
.
.
.
اگه از رتبه لیگ این هفته ات (مثه من ) عکس گرفتی ، توی پیکوفایل اپلود کنید و لینکش را برای ما به صورت خصوصی بفرستید تا توی سایت بزارم و هر هفته با همدیگر پیشرفت کنیم . توجه کنید که حتما لیگ این هفته تون باشه و مهم نیس نفر چندم شدید ، کافیه تمام سعیتون را بکنید که هفته دیگه پیشرفت کنید ( حتی اگر یه رتبه بالاتر بشید) و مهم نیس چه لیگی هستید ( برنز ، طلا ، ... ) 
هفته ی پیش همین روز، ساعت 3:56 دقیقه مردی از ترمینال تماس گرفت و گفت بلیط ساعتِ ده شبت به ساعت 8:30 تغییر ساعت داده، درست وسط خوابِ آشفته ام روی کوله پشتی وسط اتاق خوابگاه زنگ زده بود.
هفته ی پیش همین روز ساعت 7:10 دقیقه داشتم توی حیاط خوابگاه چمدان به دست، با "آ" خداحافظی می کردم.
هفته ی پیش همین روز ساعت 10 شب دنبال نان سنگ پز یا همچین چیزی می گشتم، حوالی انار!*
هفته ی پیش همین روز ساعت 11: 30 دقیقه ی شب توی اتوبوس خوابم برد و یک باره از خواب پریدم! دوباره
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
 
چند قورباغه از جنگلی عبور می کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل گودال عمیقی افتادند.بقیه قورباغه ها در کنار گودال جمع شدند و وقتی دیدند که گودال چقدر عمیق است به دو قورباغه دیگر گفتند: که دیگر چاره ای نیست شما به زودی خواهید مرد.دو قورباغه این حرفها را نشنیده گرفتند و با تمام توانشان کوشیدند که از گودال بیرون بپرند. اما قورباغه های دیگر مدام می گفتند: که دست از تلاش بردارند چون نمی توانند از گودال خارج شوند و خیلی زود خواهند مرد.
 
 
 
ادام
هر وعده که دادند به ما باد هوا بود
هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود
چوپانی این گله به گرگان بسپردند
این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود ؟
رندان به چپاول سر این سفره نشستند
اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود!
خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند
هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود .
گفتند چنینیم و چنانیم دریغا ...
اینها همه لالایی خواباندن ما بود !
ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند
یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود...!

#ایرج_میرزا
این تصویر پیرمرد پنجاه ساله نیست ...این جوان بیست و هشت ساله،مهدی باکری است!وقتی شهید مهدی باکری شهردار ارومیه بود، یک شب باران شدیدی بارید و سیل آمد، ایشان پا به پای دیگران در میان گل و لای کوچه ها که تا زیر زانو می رسید به کمک مردم سیل زده شتافت. در این بین آقا مهدی متوجه پیرزنی شد که با شیون و فریاد از مردم کمک میخواست‌؛تمام اسباب و اثاثیه پیرزن در داخل زیر زمین خانه آب گرفته بود. آقا مهدی بی درنگ به داخل زیرزمین رفت و مشغول کمک به او شد. پیرز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها