نتایج جستجو برای عبارت :

دوره های ویژه مجتمع آموزشی برق

دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
به نام خدا
به مصداق آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است از تلاش شبانه‌روزی و همت والای همکاران عزیزی که طی چند روز گذشته با همدلی و همگامی بی‌دریغ به انحاء مختلف قدمی برای میزبانی شایسته و بایسته دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مجتمع معدنی و صنعتی پتاس خوروبیابانک برداشتند، سپاسگزاری نمایم.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کا
مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آمو
آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران
دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برجسته ترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.
هدف از برگزاری دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بالا بردن مهارت افرادی که در حوزه ی حسابداری مشغول به کار هستند، می باشد.
در این دوره ها هنرجویان با نحوه حسابداری، هزینه ها، فاکتورهای مالی و اسناد آشنا می شوند و همین امر باعث پیشرفت آن ها در زمینه حسابداری می ب
دوره های آموزش فتوشاپ
دوره های آموزش فتوشاپ هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می گردد.
دوره های آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد و هر ساله تعداد زیادی هنرجو در این دوره ها ثبت نام می کنند.
فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای جهت ویرایش عکس، ترکیب عکس، ساختن عکس و ... می باشد که تمامی افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند باید به این نرم افزار تسلط داشته با
آموزش فتوشاپ عکس
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ عکس می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید تا این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه آموزش ببینید.
دوره های آموزش فتوشاپ عکس به دلیل وجود بازارکار فراوان هر ساله جزو دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود.
برای یادیگری فتوشاپ برای عکس، باید نرم افزار فتوشاپ را به خوبی بلد باشید و به تمامی افزونه ها و قابلیت های آن مسلط باشید.
با یادگیری نرم افزار فتو
عناوین دوره آموزش فتوشاپ
در این مطلب عناوین دوره آموزش فتوشاپ را برای هنرجویانی که قصد ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ دارند را شرح می دهیم.
عناوین دوره آموزش فتوشاپ به شرح زیر می باشد:
معرفی و نحوه نصب نرم افزار فتوشاپ
آشنایی با فرمت های تصویری و کارکردن با آن ها
آشنایی و کارکردن با ابزارهای متن و قلم
آشنایی با افکت های لایه ای و مدهای ترکیبی
آشنایی و کارکردن با گرافیک برداری
آشنایی با کانال های رنگ
آشنایی با تکنیک های تصویربرداری و هماهنگ ساز
آموزش فتوشاپ برای طراحان
آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد.
شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود.
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا شامل تخفیفات این مجموع
آموزش فتوشاپ برای طراحان
آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد.
شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود.
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا شامل تخفیفات این مجموع
آموزش فتوشاپ از صفر تا صد
آموزش فتوشاپ از صفر تا صد برای علاقمندان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره ها در یک دوره ی 60 ساعته زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.
به دلیل مجهز بودن سیستم های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، اکثر هنرجویان این مجموعه را برای گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ و همچنین دیگر دوره ها انتخاب می کنند.
آموزش فتوشاپ از صفر تا صد به هنرجویان کمک می کند تا تمامی نکات این نرم افزار را به خوبی یاد بگیر
سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ
شاید برای برخی از افراد سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ برایشان مهم باشد و هر موسسه ای موظف است تا این سرفصل ها را در اختیار آن ها قرار دهد.
دوره های آموزش فتوشاپ هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و برای شرکت در این دوره ها نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.
کلاس های آموزش فتوشاپ در یک دوره 60 ساعته و زیر نظر اساتید مجرب و باتجربه برگزار می گردد.
سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ به شرح زیر می باشد:
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در موسسات مختلف آموزشی برگزار می شود که یکی از این موسسات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد.
اکثر هنرجویان به این دلیل مجتمع فنی تهران را انتخاب می کنند که معتبرترین مدرک در کشور را دارد و همچنین دوره های متعددی در این مجتمع برگزار می شود.
یکی از این دوره ها که هر ساله به دلیل استقبال هنرجویان برگزار می شود، کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max می باشد.
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در یک
آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ کاربردی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.
به دلیل استقبال زیاد هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزو پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و هر ساله این دوره ها در این مجتمع برگزار می گردد.
برای یادگیری آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی و حرفه ای به گذراندن هیچ پیش نیازی لازم نمی باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرک
آموزش نرم افزار 3D Max 2018
آموزش نرم افزار 3D Max 2018 به صورت تخصصی و در یک دوره ی 100 ساعته زیر نظر اساتید با تجربه در این مجتمع برگزار می گردد.
اما نرم افزار 3D Max 2018 یکی از کاربردی ترین نرم افزار طراحی محسوب می شود به طوری که با آن می توان انواع ترسیمات سه بعدی را انجام داد.
نرم افزار 3D Max 2018 به دلیل این که کامل ترین ورژن نسبت به ورژن های قبل می باشد بیشترین کاربرد در طراحی را دارد.
با آموزش نرم افزار 3D Max 2018 می توانید انواع ترسیمات دوبعدی و سه بعدی و همچنی
دوره تکنسین آزمایشگاه | دوره متصدی آزمایشگاه
علوم آزمایشگاهی شاخه ای از علوم پزشکی است که در ارتباط با آنالیز آزمایشگاهی خون، مایعات و انسان بدن انسان به منظور تشخیص بیماری، پیگیری درمان و حفظ سلامت افراد جامعه می باشد.ماموریت اصلی دوره های آموزشی تکنسین آزمایشگاه در مجتمع سلامت تهران تربیت افرادی است که بتوانند در آزمایشگاههای بالینی، بیمارستان ها و آزمایشگاه های مراکز بهداشتی با دانشی که آموخته اند مشغول به کار شوند.
با مجتمع سلامت
دوره کاشت مو | آموزش کاشت مو
این دوره یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین دوره های در حال برگذاری در مجتمع سلامت تهران می باشد. مجتمع سلامت تهران این دوره را با قیمت رقابتی در بین دیگر موسسات برگزار می کند. همچنین امکان پرداخت قسطی برای این دوره وجود دارد. بهره مندی از بهترین استاد کاشت مو در سطح تمامی موسسات تهران باعث شده تا اقبال به این دوره در مجتمع سلامت تهران فراوان گردد. همچنین آموزش تمام سرفصل های تئوری و عملی (آموزش عملی روی مولا
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی معماری در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان


ثبت نام دوره جدید آموزشی

آموزش نرم افزار معماری اتوکد
Autocad
برای روزهای فرد
شروع دوره : یکشنبه 98/03/05
----------------------------------------------------------------------------

صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی کامپیوتر و حسابداری در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان
ثبت نام دوره جدید آموزشی
مهارت های هفتگانه کامپیوتر
کاربر ICDL
برای روزهای فرد ساعت 18:30
شروع دوره : یکشنبه 98/02/29
----------------------------------------------------------------------------

ثبت نام دوره جدید آموزشی
حسابداری مقدماتی

برای روزهای زوج ساعت 18
شروع دوره : شنبه 98/02/28
----------------------------------------------------------------
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
ba
آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای
برای آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای باید به یک موسسه ی آموزشی عالی مراجعه نمایید و برای این کار می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.
آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه ی این مجموعه برگزار می شود و هر ساله هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند.
انتخاب موسسه ای آموزشی برای یادگیری دوره های مورد نظر بسیار مهم می باشد به دلیل این که نوع آموزش های هر موسسه با موسسه ی دیگری تفا
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی
برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید که در یک دوره ی 100 ساعته زیر نظر اساتید این مجموعه برگزار می گردد.
دوره های آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی مناسب افرادی می باشد که می خواهند این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد بگیرند.
با یادگیری نرم افزار 3D Max به صورت تخصصی، شما می توانید وارد بازارکار شوید و انواع طراحی ها را می توانید انجام دهید.
تمامی کارهای فیلم
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند.
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.
مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند.
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.
مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می
 
نرم افزار وسخت افزار تقسیم بندی می شود که در مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب این امکان را فراهم نموده است تا کارآموزان با فراگیری دوره تعمیرات از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری کار آمد باشند تا در بازار امروز که در حال توسعه وپیشرفت است، از لحاظ تئوری وعملی کارآمد باشند.افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالع
دومین دوره بازدید از پروژه های میدکو در سال 98
دومین دوره بازدید از پروژه های شرکت میدکو در سال 1398 توسط جناب آقای دکتر پورمند (مدیر عامل میدکو) در روزهای دوشنبه و سه شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه سال 98 انجام شد.
 
بازدید ازمجتمع مس کاتد و لوله مسی شهر بابک، معدن و مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان و مجتمع فولاد بردسیراز برنامه های روز اول ایشان بود
دکتر پورمند در روز دوم از مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن جلال آباد زرند، پروژه  CDQ، مجتمع فولاد زرند
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
دوره کاشت مو | آموزش کاشت مو
این دوره یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین دوره های در حال برگذاری در مجتمع سلامت تهران می باشد. مجتمع سلامت تهران این دوره را با قیمت رقابتی در بین دیگر موسسات برگزار می کند. همچنین امکان پرداخت قسطی برای این دوره وجود دارد. بهره مندی از بهترین استاد کاشت مو در سطح تمامی موسسات تهران باعث شده تا اقبال به این دوره در مجتمع سلامت تهران فراوان گردد. همچنین آموزش تمام سرفصل های تئوری و عملی (آموزش عملی روی مول
سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز مجتمع فنی باران
دوره های آموزشی جدید در سال جدید
 
لیست کامل دوره های آموزشی برای تمامی رده های سنی :
کامپیوتر
حسابداری
معماری
عمران
زبان انگلیسی
زبان اسپانیایی
زبان عربی
مکالمه زبان عربی
روخوانی قرآن
رباتیک
هوش و خلاقیت
چرتکه
خیاطی
چرم دوزی
سفال
نقاشی
میناکاری
خوشنویسی
نقاشی خط
قالی بافی
زیر نظر مستقیم سازمان فنی و حرفه ای کشور
و
کانون فرهنگی مذهبی و هنری باران
واحد آموزش مجتمع فنی باران
02156360015
02156366212
02156366
مجتمع آلومینیوم البرز فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل و ورق آلومینیوم رنگی از سال 1361 اغاز کرده است و با بھره گیری از دانش روز و مدیریت مجرب  ، در راستای اعتلای صنعت کشور عزیزمان ایران ، فعالیتش را در بخش پوشش های آبکاری ( آندایزینگ ) پودری ( الکترواستاتیک ) و طرح چوب ( دکورال ) گسترش بخشیده است. کیفیت بالا ، رضایت مشتری ، تولید بر اساس استانداردھای بین المللی و دست یابی به بازارھای جھانی از جمله اھداف تاسیس مجتمع آلومینیوم البرز می با
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر
کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی حسابدرای در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان

ثبت نام دوره جدید آموزشی حسابداری

حسابداری ویژه بازار کار

برای روزهای فرد
شروع دوره : یکشنبه 98/03/05
----------------------------------------------------------------------------

صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی کامپیوتر در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان

ثبت نام دوره جدید آموزشی
مهارت های هفتگانه کامپیوتر
کاربر ICDL
برای روزهای زوج و فرد در تمامی ساعات
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
114 متر مجتمع بهستان
 
توضیحات :
۱۱۴متر – ۳خواب – طبقه ۴ – روبنما – ویو ابدی – دسترسی عالی  – فاز۴ مجتمع بهستان
 
امکانات:
شوفاژ
کابینت هایگلاس
گازرومیزی
هود لمسی
نقاشی
کاغذ دیواری
کمددیواری بزرگ
تراس
آسانسور
پارکینگ اختصاصی
پارکینگ میهمان
نگهبانی ۲۴ ساعته
دوربین مدار بسته
 
شرابط پرداخت
۱۸۰میلیون رهن۸۰میلیون وام بانکی۶۰۰میلیون نقدی
 
مشاور : ابراهیم افتخاری۰۹۱۲۵۶۰۶۶۷۸۰۹۳۵۱۶۳۶۷۴۵
مشاوره در امور خریدآپارتمان در اندیشه،فروش،مشارکت د
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر

کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
مجتمع پتاس خوروبیابانک به بخش خصوص واگذار شد . با پایان مهلت شرکت در مناقصه و بررسی پیشنهادات رسیده،مجتمع پتاس خوروبیابانک به منظور انجام امور راهبردی ،سرمایه گذاری و توسعه ای و با هدف تولید سالانه 100 هزار تن پتاس به شرکت فسفات کارون واگذار شد.
آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی برق در کارگاه تخصصی موبایل و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می گردد. این دوره شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل می باشد. هنرجویان در این دوره آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل را فراگرفته و می توانند پس از آموزش وارد بازار کار تعمیرات شوند. مجتمع آموزشی برق تلاش نموده تا ضمن اخذ کمترین هزینه و بیشترین خدمات برای کارآموزان، بالاترین کیفیت آموزشی را ارائه نماید.
http://www.divephotoguide.com/user/fannipaytakht2
http://www.divep
حدود ساعت یازده شب، هیچکس در حیاط مجتمع نبود،  که ماشین را جلوی ساختمان پارک کردم و پیاده شدم تا بروم داخل.
دیدم از ساختمان روبرویی، دو خانم بیرون آمدند که حجاب یکی از آن‌ها خیلی بد بود. (آرایش غلیظ، شلوار تنگ، فقط یک شال روی سر انداخته بود و گردن و ... معلوم بود.)
با خودم گفتم تذکّر بدم، ندم، بدم،ندم،بدم،ندم و ... که یک دفعه حدیث امام علی (علیه السّلام) به ذهنم خطور کرد. امر به معروف و نهی از منکر، نه روزی کسی را قطع کرده است و نه مرگ کسی را جلوتر ا
دوره های جدید آموزش نرم افزار 3D Max
دوره های جدید آموزش نرم افزار 3D Max در تابستان برگزار می شود و هنرجویان می توانند جهت ثبت نام به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند.
دوره های آموزش نرم افزار 3D Max هر ساله به دلیل استقبال هنرجویان در یک دوره ی 100 ساعته در این مجتمع زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.
اکثر افرادی که در دوره های جدید آموزش نرم افزار 3D Max شرکت می نمایند دانشجویان معماری، هنر و گرافیک می باشند که حداقل باید به یکی از نر
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، به اطلاع می رساند دوره ضمن خدمت کاربردهای فناوری اطلاعات با همکاری گروه های درسی با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره : کاربردهای فناوری اطلاعات2- کد دوره : ۹۲۰۰۲۵۴۲3- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : عمومی6- فراگیران :دبیران مدارس متوسطه اول و گروه های درسی7- تاریخ  برگزاری دوره : 1398/03/09      8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره : مرکز تحقیقات معلمان سمیرمهمکار
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
برج های سروناز
موقعیت مکانی و مشخصات برج ها
تعاونی مسکن امید دژبان در منطقه 22 شهرداری تهران، شمال میدان ساحل و شمال برج های خیام اقدام به ساخت و تحویل یک مجتمع مسکونی به نام سروناز کرد.
محل قرارگیری : شهرک گلستان(منطقه 22) – میدان ساحل – مجتمع مسکونی سروناز
 واحدهای این مجتمع دارای دید عالی از سمت جنوبی به سمت دریاچه چیتگر و از سمت شمالی به سمت کوهای عظیم البرز می باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی مجتمع، احداث واحدهای تجاری می باشد که در طبقا
برای تابستان خود چه اندیشیده اید؟!؟
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
دوره های آموزشی ویژه
کودکان و نوجوانان
رباتیک
چرتکه
کامپیوتر
ثبت نام شروع شد ...
-----------------------------------راه های ارتباطی :

021-56366212-15
ارتباط تلگرامی :
0912-2107492
telegram & instagram ID
baranoloom
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی کامپیوتر در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان



ثبت نام دوره جدید آموزشی

نرم افزار های گرافیکی
PHOTOSHOP & COREL DRAW
برای روزهای زوج و فرد
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
ماموت نامی آشنا در صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع‌های صنعتی کشور در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت بیش از دو دهه با احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع مشغول می باشد. شرکت ماموت با توجه خاص مدیریت ارشد سازمان به شعار “ماموت، انتظار بهترین ها” توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پیشبرد صنعت کشور در سطح بین المللی بردارد.

مجتمع صنعتی ماموت تصمیم گ
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
به گزارش فروش آپارتمان
فروش آپارتمان اداری در مجتمع تجاری نیکروز
55 متر واحد اداری دو خوابه مجتمع تجاری نیکروز در افسریه
خوش نقشه ترین واحد مجتمع نیک روز
-تابلو خور
فروش 55متر اداری دو خوابه
-دسترسی آسان به اتوبان امام علی(ع)
-دو خوابه
سند اداری - در یک مجتمع تجاری - اداری ط2
تماس :  09121142170
آگهی خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.
برای حوزه قضایی تقسیم‌بندی‌های مختلفی ذکرشده است که ذیلاً به آنها اشاره می‌شود.
تقسیم بندی اول
طبق تبصرۀ مادۀ 11 ق.آ.د.م، حوزۀ قضایی عبارت است از قلمروی یک بخش یا
شهرستان که دادگاه در آن واقع است؛ تقسیم بندی حوزه قضایی به واحدهایی از
قبیل مجتمع یا ناحیه، تغییری در صلاحیت عام دادگاه مستقر در آن نمی‌دهد.
طبق این تبصره و تبصره مادۀ 3 ق.ت.د.ع.ا
حوزۀ قضایی عبارت است از قلمرو یک بخش یا شهرستان و یا نقاط معینی از
شهرهای بزرگ که حدود آن، با رعایت ضو
پروژه طراحی مجتمع تجاری فرهنگی در فرمت dwg میباشد که توسط نرم افزار اتوکد و به صورت قابل ویرایش تهیه شده است .مجموعه تجاری فرهنگی همانطور که از اسمش پیداست بنایی است که به فعالیت یک یا چند نهاد فرهنگی اختصاص دارد و شامل کاربری تجاری نیز می گردد. بنابراین باید در طراحی نما ، انتخاب و چیدمان ریز فضا ها و طراحی داخلی آن دقت زیادی شود. پروژه حال حاضر ما با دقت کامل و بر اساس استانداردها و ضوابط انجام گرفته است.
ادامه مطلب
مجتمع تجاری  مال مون یکی از مجتمع های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد.
 
مجتمع تجاری مال مون  که در بلوار امیر کبیر شهرک گلستان و رو به روی مجتمع تجاری تهران مال ساخته شده است از مجتمع های تجاری است که دارای ظاهر و معماری بسیار زیبایی می باشد.
 مجتمع تجاری مال مون
این مجتمع تجاری – اداری در قالب 11 طبقه ساخته شده است که شامل 4 طبقه منفی نیز می باشد که جمعا شامل 230 پارکینگ می  شود. هم چنین، 7 طبقه آن شامل 3  طبقه تجاری و 4 طبقه اداری  شده است.
 مجتمع تجا
آموزش نرم افزار 3D Max برای علاقه مندان
آموزش نرم افزار 3D Max برای علاقه مندان هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می شود.
دوره آموزش نرم افزار 3D Max برای علاقه مندان پیش نیازی ندارد و تمامی علاقه مندان و دانشجویان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.
پس از آن که هنرجویان این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتند از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه که مورد تایید شرکت های دولتی و خ
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برگزار می کند

دوره آموزش مهارت‌ های هفتگانه ICDL یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری مجتمع فنی آریا تهران است. شما پس از گذراندن دوره آموزش
 کامل icdl می توانید مدرک ICDL فنی حرفه ای را از آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دریافت کنید. پس از اتمام دوره مدارک به شهرستان شما
 ارسال خواهد شد. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.
لازم به ذکر اسن مدرک ICDL فنی حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه می باشد.
آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران
دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برجسته ترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.
هدف از برگزاری دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بالا بردن مهارت افرادی که در حوزه ی حسابداری مشغول به کار هستند، می باشد.
در این دوره ها هنرجویان با نحوه حسابداری، هزینه ها، فاکتورهای مالی و اسناد آشنا می شوند و همین امر باعث پیشرفت آن ها در زمینه حسابداری می ب
مجتمع تجاری  مال مون یکی از مجتمع های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد.
 
مجتمع تجاری مال مون  که در بلوار امیر کبیر شهرک گلستان و رو به روی مجتمع تجاری تهران مال ساخته شده است از مجتمع های تجاری است که دارای ظاهر و معماری بسیار زیبایی می باشد.
مجتمع تجاری مال مون
این مجتمع تجاری – اداری در قالب 11 طبقه ساخته شده است که شامل 4 طبقه منفی نیز می باشد که جمعا شامل 230 پارکینگ می  شود. هم چنین، 7 طبقه آن شامل 3  طبقه تجاری و 4 طبقه اداری  شده است.
مجتمع تجاری
آموزش فتوشاپ برای معماری
آموزش فتوشاپ برای معماری به صورت جداگانه برای دانشجویان معماری و افرادی که با معماری سر و کار دارند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.
با شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری می توانید به کمک نرم افزار فتوشاپ کارهای معماری خود را طراحی و ویرایش نمایید.
شما با نرم افزار فتوشاپ می توانید طرح ها و کارهای خود را رنگ آمیزی، برش و تغییر اندازه، ترکیب، ویرایش و نور آن را تنظیم نمایید تا به آن چه که می خ
آموزش فتوشاپ برای معماری
آموزش فتوشاپ برای معماری به صورت جداگانه برای دانشجویان معماری و افرادی که با معماری سر و کار دارند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.
با شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری می توانید به کمک نرم افزار فتوشاپ کارهای معماری خود را طراحی و ویرایش نمایید.
شما با نرم افزار فتوشاپ می توانید طرح ها و کارهای خود را رنگ آمیزی، برش و تغییر اندازه، ترکیب، ویرایش و نور آن را تنظیم نمایید تا به آن چه که می خ
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک خبر داد:افق ۱۴۰۸ نقطه طلایی تولید پتاس
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ؛ امیدرضا محبعلی، مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک با بیان این مطلب گفت: روند افزایشی تولید در بزرگترین معدن شورآبه حوزه خلیج فارس با افزایش تولید پتاس مجتمع به ۱۰۰ هزار تن در افق ۱۴۰۸ همراه خواهد بود.وی در ادامه با اشاره به واقع شدن معدن شورآبه و پلایای پتاس این مجتمع در استان های خراسان جنوبی و اصفهان، گفت: این معدن یکی
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و توزیع و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد و راهبند اتوماتیک در استان مازندران و شهر آمل 
در مکان هایی نظیر اماکن تجاری آمل،اماکن اداری آمل،مجتمع های مسکونی آمل،مجتمع های ویلایی آمل،مجتمع های تفریحی آمل،مجتمع های قضایی و نظامی و انتظامی در آمل و تمام مجموعه هایی که نیاز به کنترل تردد در مجموعه خود دارند،سیستم راهبند یک انتخواب بسیار کارآمد می باشد.
جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجا
عرضه 5 هزار تن کک در بورس کالا
اخبار فلزات: امروز مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند 5 هزار تن کک متالوژی در بورس کالا عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ندای زرند و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، قیمت پایه هر تن کک با دانه بندی 80-25 میلی متر معادل 18 میلیون و 762 هزار ریال تعیین شده است.
 
زمان عرضه این محصول در بورس کالا امروز یکشنبه 5 خرداد ماه 1398 است و تحویل آن پس از واریز وجه کالا بوده و شرکتهای خریدار باید حداقل 24 ساعت قبل از با
زعفرانیه رهن آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه
زعفرانیه اجاره نمای سنگ و  آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه در طبقه سوم ار 7 طبقه تک واحدی وساختمان شمالی با محوطه سازی حیاط و  با پارکینگ انباری آسانسور با کف پارکت و سرویس ایرانی فرنگی و دارای استخر سونا جکوزی  کابینت MDF.این مجتمع در خیابان سرلشکر فلاحی بالاتر از سه راه آصف قرار دارد این ساختمان در نزدیکی مجتمع تجار ی پلازا قرار دارد
کد ملک:pa159
ادامه مطلب
سیستم شوت زباله با هوباد صنعت
در مجتمع های مسکونی و ساختمان های پر تراکم حمل زباله ها به صورت دستی موجب پخش زباله ها و ایجاد بوی نامطبوع و همچنین تولید میکروب های بیماری زا می شود.این امر در مجتمع های ساختمانی پیشرفته با سیستم های شوتینگ زباله جایگزین شده است.
این روش در واقع یک روش مکانیزه برای جمع آوری زباله های ساختمان است که برای راحتی ساکنان و البته رعایت بهداشت بسیار مناسب می باشد.
دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) چه دوره ای است؟
با توجه به پیشرفت علم ، دانش و آموزش های کوتاه ، مجتمع آموزش های مجازی پارس به امید پیشرفت سطح علمی کشور و با هدف کمک به این امر ، دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) را به صورت پکیج آموزش مجازی طراحی و در اختیار علاقمندان قرار داده است و در این مورد و با توجه به اهمیت یادگیری فتوشاپ (Photoshop) ، آن را به صورت یک پکیج کامل آموزشی عمومی و مجازی در اختیار عموم قرار می دهد. پکیج آموزشی مجازی فتوشاپ (Phot
ضمن بازدید از معادن زغال سنگ پابدانا؛
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد

محمد علی طاهر، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه اعضای هیأت رئیسه، از معدن پابدانا زرند و مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد.
اعضا هیأت رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه رئیس این دانشگاه، از معادن زغال سنگ پابدانا واقع در شهرستان زرند بازدید کردند.
 شرکت فرآوران زغال سنگ پابدانا در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. به دلیل اینکه استان کرمان ا
سلام
الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.
این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.
البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.
بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.
من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.
این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.
 
Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training
 
 مجتمع یاس 2
موقعیت مکانی و مشخصات مجموعه
پروژه مسکونی یاس 2 که توسط تعاونی شمیم رحمت اجرا و ساخته شده، با نام پروژه زیتون در محله کوهک در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. از مزایای ویژه این پروژه نزدیکی به محور تجاری اداری چهار باغ و پروژه تجاری اداری طوبی می باشد. 
برج های مسکونی زیتون(یاس۲) ۱4برج یا بلوک 15 طبقه هست و در هر طبقه بین ۶ و ۸ واحد تعریف شده است که دارای متراژ های متفاوتی می باشد. بطوری که ۸۷، ۹۲، ۹۵، ۱۰۰ و ۱۰۷متر بوده و دارای
طراحی مجتمع تجاری چونگ کینگ فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 15حجم فایل: 3035 کیلوبایت قیمت: 8900 تومانطرح این مجتمع تجاری از بین 10 طرح ارائه شده انتخاب شده و به مرحله اجرا رسیده است. در طی ماه های چالش های زیادی برای انتخاب طرح برتر وجود داشته تا این که طرح گروه معماری ژونگ زان به عنوان طرح برتر انتخاب شده است. این مجتمع شامل فضاهایی مانند: واحد های تجاری و اداری و ده پلان کلی دیگر برای عرصه های بزرگ تر در نظر گرفته شده است. سرم
کلاس آموزش ICDL هفتگانه در تبریز
مرکز مهارت آموزی تبریز برگزار کننده دوره های عمومی و تخصصی کامپیوتر از جمله دوره آموزشی کاربر ICDL هفتگانه بصورت پروژه محور در تبریز می باشد این آموزشگاه تنها مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر در تبریز می باشد که در چندین منطقه شهر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:
 
80 999 77 0914
 
مرکز مهارت آموزی تبریز آموزش ICDL در تبریز
با سلام
شما میتوانید با تماس با آکادمی IMQ  ( 02188529400) ، خانم مهندس آرتونیان  (داخلی شماره 3) از زمان دوره های بنده در ارتباط با مشتری ( رضایت، شکایت و..) و دیگر دوره های بنده اطلاع لازم را کسب نمایید.
در صورت تمایل می توانید دوره های درون سازمانی و یا دوره های عمومی بنده را پذیرا باشید.
هم چنین برای دوره های 
استراتژی و ارزیابی عملکرد (BSC)
و مدل تعالی EFQM می توانید با شماره مستقیم بنده در تماس باشید 
با تشکر
احمدی
09125468950
دوره آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با شرایط ذیل برگزار می گردد:
1- نام دوره : آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی2- کد دوره : 995062213- ساعت دوره : 40 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره :6- فراگیران :الف: آموزگاران پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی پسرانه
ب: آموزگاران مرد پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی مختلط و چندپایه7- تاریخ شروع دوره:1398/08/30
8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره :سالن ورزشی شهدای فر
برج های پارسیا
موقعیت مکانی و مشخصات برج ها
برج های پارسیا اطراف دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ قرار دارد. این مجتمع مسکونی از مجموعه های ساخته شده از شرکت بزرگ اتحادیه نمونه رسا میباشد که طبق زمان های تعیین شده از قبل در سال ۱۳۹۰ تحویل اعضا گردید. نزدیکی برج های مسکونی پارسیا به مجتمع تجاری آرتمیس که یکی از بهترین و بزرگترین مجتمع های تجاری موجود در شهرگ گلستان(منطقه22 تهران) و علاوه بر ان نزدیکی به دریاچه چیتگر از شاخصه های نشان دهنده ی کامل بودن
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی
برای آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید که هر ساله این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می نماید.
آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی به هنرجویان کمک می کند تا این نرم افزار را به صورت تخصصی یاد بگیرند و با آن بتوانند وارد بازارکار شوند.
شما پس از کسب مهارت های لازم می توانید انواع کارهای طراحی از جمله طراحی سه بعدی، طراحی داخلی و خارجی و طراحی های صنعتی را انجام د
آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان
آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان و تمامی افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.
افرادی که علاقه به ساخت فیلم با جلوه های ویژه هستند می توانند از نرم افزار 3D Max برای انجام کارهای گرافیکی بر روی فیلم استفاده نمایند.
نرم افزار 3D Max این قابلیت را به طراحان می دهد تا طراحی خود را با جزییات کامل و به صورت طبیعی انجام دهند تا زیبایی فیلم را چند برابر کند.
آموزش نرم
آریا تهران، معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران
در دنیای امروز آشنایی با مهارت های کامپیوتری و دنیای تکنولوژی یکی از مهم ترین وجوه تمایز بین افراد موفق و ناموفق در کسب و کار می باشد.
اگر بدنبال بهبود سطح دانش و مهارت های خود در راستای افزایش درآمد هستید اولین گام شرکت در دوره آموزش کامپیوتر می باشد.با شرکت در دوره های ICDL آریا تهران در کوتاه ترین زمان مدرک معتبر ICDL دریافت کنید.اگر بدنبال یک آموزشگاه کامپیوتر معتبر برای شرکت دوره های آی سی
اجزای مدارات دیجیتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات دیجیتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
ادامه مطلب
دوره های آموزش فتوشاپ برای دانشجویان
دوره های آموزش فتوشاپ برای دانشجویان و تمامی افرادی که تمایل دارند تا نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.
دوره های آموزش فتوشاپ برای دانشجویان معماری، عکاسی، هنر و گرافیک مناسب می باشد که باید حداقل به یکی از نرم افزارهای طراحی و گرافیکی تسلط داشته باشند.
کلاس های آموزش فتوشاپ در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می شود و برای شرکت در آن نیاز به گذارندن پیش نیازی نمی
اخذ سریع مدرک Icdl 
جهت اخذ سریع مدرک icdl میتوانید در دوره های آموزش مجازی هفت مهارت فناوری اطلاعات ICDL شرکت نمایید و پس از پایان دوره می توانید در آزمون آنلاین icdl شرکت نمایید و در صورت قبولی آزمون مدرک icdl برای شما بصورت الکترونیکی صادر می شود.
آزمون آنلاین آموزش مجازی ICDL معتبرترین مدرک جهت ارائه به کلیه سازمانها، اورگان‌ها و نهادهای دولتی و گواهینامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، صادر میگردد.
از طرف دیگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی
آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی توسط اساتید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می شود.
تمامی افرادی که کارهای طراحی مانند طراحی داخلی و خارجی، طراحی صنعتی و طراحی سه بعدی انجام می دهند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.
کار با نرم افزار کمک بسیاری به طراحان از جمله معماران، گرافیست ها، فیلم سازان و انیمیشن سازان نموده است به طوری که می توان با این نرم افزار طراحی های خود را
برج صیاد 1
موقعیت مکانی، مشخصات و امکانات برج
برج های صیاد در 2 فاز جداگانه می باشد که توسط ستاد مشترک ارتش در منطقه 22 شهرداری تهران و در شرق دریاچه چیتگر اجرا و ساخته شده است. برج صیاد1 جزو مجتمع های قدیمی ساز منطقه به حساب می آید که در اواخر سال 89 تکمیل و به مالکان تحویل داده شد. 
برج صیاد 1 شامل 9 بلوک مجزا بوده و دارای نمایی از سیمان شسته شده می باشد. بلوک های برج صیاد دارای 14 الی 17 طبقه در هر بلوک می باشد. بطوری که طبقات پایینی در هر بلوک د
مجتمع خدماتی هدایی (پمپ بنزین)
مجتمع خدماتی هدایی واقع در جاده احمد آباد مستوفی اسلامشهر با امکانات مختلفی از جمله پمپ بنزین و سوپرمارکت و کارواش ، اتوسرویس تعمیرگاه های تخصصی ، تعویض روغنی  سرویس های مجهز بهداشتی
همگی جهت رفاه حال مشتریان عزیز  بنا شده است . این مرکز به مدیریت جناب آقای یوسف هدایی می باشد
 
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی حسابدرای در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان



ثبت نام دوره جدید آموزشی

نرم افزار های حسابداری
هلو و سپیدار
برای روزهای زوج و فرد
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی کامپیوتر در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان


ثبت نام دوره جدید آموزشی

طراحی صفحات وب
HTML & WORD PRESS
برای روزهای زوج و فرد
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی حسابدرای در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان



ثبت نام دوره جدید آموزشی

نرم افزار های معماری

3D MAX
Auto Cad 2D & 3D

برای روزهای زوج و فرد
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
در این دوره شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا می باشد را از 0 تا 100 آموزش خواهید دید و پس از یادگیری با کمک این زبان می توانید تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب کرده و هرچه سریع تر در آن حرفه ای شوید
 
پیش نیاز های این دوره :
این دوره پیش نیازی ندارد .
 
لینک دانلود
 
دوره بعدی این دوره : آموزش سی شارپ پیشرفته
 
 
 
مدرس: استاد بین المللی آقای زواره
زمان: ١٧ بهمن ۱۳۹۸ 
مکان: مجتمع تخصصی صنایع دستی پردیس زنجان
شماره تماس یا واتس آپ برای ثبت نام و هماهنگی: ٠٩١٩٩٩٧٠٧٠٠ آقای اجلی
ظرفیت ثبت نام محدود
مسابقه دسر میوه
هزینه ثبت نام: ١٠٠ هزار تومان
ظرفیت بخش مسابقه: ٥٠ نفر
مزایایی حضور در رویدادها:
لوح حضور برای همهگواهینامه برای شرکت کنندگان در بخش مسابقهجایزه نقدی برای ۳ نفر
برگزار کننده: آموزشگاه شاتوت با همکاری مجتمع پردیس
دوره تحصیلی:
آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
شروع ثبت سفارش:
99/01/24
پایان ثبت سفارش:
99/03/23
دوره ی اموزش فریمورک لاراول ( laravel )
 
سلام من یک دوره ی فوق العاده برای یادگیری فریمورک لاراول پیدا کردم که پیشنهاد میکنم هر کس نیاز به طراحی و توسعه ی وب داره ازش استفاده بکنه 
 
آموزش پروژه محور لاراول 
این دوره ی آموزشی ویدیویی از 24 جلسه تشکیل شده است که استاد نیک زاد فوق العاده تدریس کردن بهترین دوره ای بود که به عمرم دیدم از نظر کیفیت خیلی عالی تر از دوره های آموزشی بود که تو اینترنت ادعا میکنن شما رو متخصص لاراول میکنند
 
بهترین دوره ی ام
به حول و قوه الهی پس از برگزاری سه دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا چهارمین دوره مجازی آفلاین را در سال 1398 برگزار نماییم.
ادامه مطلب
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی معماری در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان



ثبت نام دوره جدید آموزشی

نرم افزار های معماری

3D MAX
Auto Cad 2D & 3D

برای روزهای زوج و فرد
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
دوره کرتاسه: از120تا60 میلیون سال                                   
تریسراتوپس ها در انتهای این دوره زندگی می کردند
تریسراتوپس به معنی:
صورت سه شاخی
دوره ژوراسیک:180 تا 120 میلون سال پیش
تی رکس ، اسپینوسوروس،دیپلوداوکوس و ....
دوره تریاسه: 208میلیون  سال پیش
اوراپتور اولین دایناسور روی زمین، پلاتئوسوروس اولین گیاه خوار در روی زمین
کانال مارا دنبال کنید
@jurassicworldhack
دیشب یکی از برنامه های خسته نباشید رو دیدم که در مجتمع فولاد مبارکه ضبط شده بود.
کارگران این مجتمع، در کنار مواد مذاب و کوره‌ها مشغول فعالیت بودند.
میدونید دمای آنجا چقدر بود؟
کارگران بعضی مناطق این کارخانه، در دمای 150 درجه کار میکردند اما در بعضی مناطق دیگر دما به 300 تا 400 درجه هم میرسید.
ما توانایی تحمل کردن دمای 30 تا 40 درجه را نداریم در حالی که دمای آنجا تقریباً ده  برابر فضای زندگی ماست.
اما حقوق این کارگران............
چرا باید حقوق این کارگرا
کلاس رباتیک
کلاس های رباتیک ، الکترونیک و برنامه نویسی از سنین 5 سال تا 16 سال در مرکز های آموزشی رباتیک آروند برگذار میشود
آدرس دفتر مرکزی رباتیک آروند
گرگان خیابان سرخواجه مجتمع آفتاب دو طبقه سوم واحد 469 میباشد .
 
معرفی دوره های کودک و نوجوان
دوره های رباتیک در رنج سنی 5 الی 12 سال به سه دوره اصلی با ترم های متفاوت تقسیم میشود .
دوره اول - رباتیک عمومی با چهار ترم آموزشی
دوره دوم - ورود به دنیای الکترونیک با دو ترم آموزشی
دوره سوم - برنامه نویسی
سوالات متداول در مورد دوره آموزشی
فرق بین دوره با مقالات با اطلاعاتی که در اینترنت موجود هست چیست؟
این دوره آموزشی مبتنی بر ۸ سال تجربه معاملات در بازار بورس هست و اطلاعاتی که اینترنت میتوانید مطالعه کنید گفته نمیشود.
ادامه مطلب
دوره فوریت های پزشکی | دوره امدادگر اورژانس 
 آموزش سر فصل های کمک بهیاری
تعریف فوریت های پزشکی :
خدمات درمانی مورد نیاز در هنگام وقوع یک وضعیت جدی و غیر منتظره شامل بیماری یا آسیب و نیاز به اقدامات فوری را در اصطلاح فوریت های پزشکی می نامند .
وظایف فوریت های پزشکی :
معاینه و ارزیابی کلی وضعیت بیمار
برقراری ارتباط با مرکز اورژانس و پزشک مشاور و دریافت راهنمایی و دستورات
استفاده از روش های و تجهیزات پیشرفته برای رفع مشکلات حاد بیمار مانند تن
مجتمع آرمان ساز
شامل ۳۲ واحد مسکونی دز ۲ بلوکبلوک A شامل ۱۲ واحد بصورت ۳ واحدی در ۴ طبقه در متراژ های۱۰۰۱۰۵۱۱۶بلوک B در متراژ های۹۲۱۲۰۱۲۶۱۳۵امکانات:سالن ورزش (GYM)سالن اجتماعات و دنسدوربین مداربستهآیفون تصویری رنگی کدینگماهواره مرکزینصب دستگاه ATM در داخل مجتمعسرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعتهپارکینگ اختصاصی و پارکینگ مهمانپنجره UPVCنمای کلاسیک فوق العاده با نور پردازی حرفه ایکابینت مدرن (توافقی)سیستم سرمایش کولر گازیسیستم گرمایش پکیج و رادیاتو
معرفی برج های سروناز
مجتمع سروناز مربوط به ارتش می شود و حق امتیاز آن متعلق به تعاونی مسکن دژبان ارتش می باشد. این برج ها در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده اند.
مشخصات برج های سروناز
این برج ها در قالب ۸ بلوک ساخته شده که ۵ بلوک آن ۱۵ طبقه و ۳ بلوک ۸ طبقه است که هر یک از بلوک‌ها دارای سه طبقه پارکینگ نیز می باشد. در بلوک‌های ۱۵ طبقه در هر طبقه ۶ واحد و در بلوک های ۸ طبقه در هر طبقه ۳ واحد مسکونی قرار گرفته است. م
مجتمع های کک سازی زرند در فهرست صنایع آلاینده قرار ندارد 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به وجود 2 کارخانه کک سازی در حوالی شهر زرند گفت: این 2 مجتمع در فهرست صنایع آلاینده محیط زیست قرار ندارد.
مرجان شاکری گفت :2 مجتمع کک سازی شهرستان زرند سالهای گذشته در شمار صنایع آلاینده بودند اما بر اساس پیگیری های کارشناسان محیط زیست پارامترهای خروجی گازهای خروجی این 2 مجتمع به حد استاندارد رسیده و اکنون در لیست صنایع آلاینده قرار ندارند.
و
سلام به همه
در ابتدا سال نو رو به همه تبریک میگم. ان شاء الله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.
من تازه از دوره پنجم برگشتم( حالا دوره پنجم چی دیگه بماند.)
از کاری که منو استخدام کرده بودن هم انصراف دادم(چه کاری و کجا بود هم بماند)
خیلی خوشحالم و اینکه دوره بعد دوره آخر به حساب میاد و در عین حال که دوره آخر رو میگذرونم، سربازیم هم تمومه!
روی من حساب باز کرده بودن ولی من روحیه نظامی گری ندارم!!!
دارم فعالیت هامو دوبرابر میکنم که بعد از دوره پنجم یه مجم
Shirazart.blog.ir 
۳ - از فیلمسازان مطرح نقاشی متحرک ایران که جوایز جهانی نیز به دست آورده است .
       ۱- رسول ملاقلی پور                  ۲- سینا صادقیان                                            ۳- ابراهیم مختاری                  ۴- پرویز کلانتری 
******* جواب : گزینه ی ۴
۴- از مراکز آموزش فیلمسازی در ایران :
     ۱- دانشکده ی صدا و سیما - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - مرکز فیلمسازی اسلامی - مجتمع دانشگاهی هنر 
     ۲- مرکز باغ فردوس - سینمای تجربی - کارگاه آزاد ان
دوره آموزشی سواد رسانه ای(مجازیار)به اطلاع همکاران محترم می رساند دوره آموزشی(مجازی) سواد رسانه ای با همکاری استانداری اصفهان در حال برگزاری است. علاقه مندان با مراجعه به سایت majazyar.ir ، اپلیکیشن مجازیار را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.پس از شرکت در بخش آکادمی سواد رسانه ای(شامل 9 درس)در پایان محتوای آموزشی هر مبحث بازخورد و آزمون می باشد.در بخش اطلاعات فردی مشخصات خود را به دقت ثبت نمایید، براساس اطلاعات ثبت شده گواهی تایید دوره توسط است
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های راهبند اتوماتیک خودرویی و انواع سیستم های راهبند اتوماتیک بازویی پارکینگی و انواع سیستم های راهبند اتوماتیک در کشور ، تولید بیش از 9 مدل راهبند بازویی الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک جهت کاربری های متفاوت و خاص از قبیل مجتمع های اداری و تجاری،سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی،مناطق نظامی و پادگان ها،شهرک های تفریحی و ویلایی،مجتمع های مسکونی،پارکینگ های عمومی و خ
اجزای مدارات دیجیتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات دیجیتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
منبع:الکترونیک باز
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها