نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه از سرقت اطلاعات کارت بانکی خود توسط دستگاه‌های اسکیمر جلوگیری کنیم؟

گر به خاطر داشته باشید پیشتر در طی نوشته‌ای به آشنایی با دستگاه‌های اسکیمر و شیمر و نحوه سرقت اطلاعات کارت بانکی از جمله شماره شانزده رقمی، کد CVV2، رمز عبور و ... پرداختیم، اما چگونه می‌توان خود را در برابر بروز حملات اشاره شده ایمن کرده و به محافظت از حساب بانکی خود بپردازیم؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب با برخی از معمول‌ترین روش‌های موجود جهت محافظت از سرقت مبالغ حساب بانکی خود بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درک توضیحات مندرج در نو
اگر تاکنون به مطالعه مطالب مختلف پیرامون افزایش امنیت اطلاعات خود و محافظت فراتر از آن‌ها پرداخته باشید، ممکن است با واژه‌های اسکیمر (Skimmer) و شیمر (Shimmer) نیز آشنایی داشته باشید، اما موارد اشاره حقیقتاً در کدام یک از حوزه‌های سرقت اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته و آیا توجه به آن‌ها لازم و ضروری به شمار می‌رود؟
روش‌های مورد استفاده توسط افراد سودجو جهت سرقت اطلاعات و اخاذی امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که بخش عظیمی از آن
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
اعضای باندی که با شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای اطلاعات کارت بانکی شهروندان را به‌دست می‌آوردند در حالی‌که برای سرقت‌های کلان برنامه‌ریزی کرده بودند، بعد از ۱۲ فقره اقدام مجرمانه دستگیر شدند.
به گزارش شرق، یکی از شهروندان تهرانی با حضور در پلیس فتا با طرح شکایتی بیان کرد: در اوایل تیرماه ۲۰۰ میلیون ریال به‌صورت اینترنتی از حسابم به سرقت رفته است، اما من هیچ خرید اینترنتی انجام نداده‌ام.
رسیدگی به این پرونده در حالی در دستور کار مأموران پلیس
کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ  راحتتر به 
فعال سازی رمز دوم پویا چگونه از دارندگان کارت های بانکی محافظت می کند؟
فعال سازی رمز دوم پویا چگونه از دارندگان کارت های بانکی محافظت می کند؟
ثابت بودن رمز دوم کارت‌های بانکی و پیشرفت چشم گیر و پیچیدگی روز افزون شگردهای سارقین در فضای مجازی، لو رفتن یا سرقت این رمزها را به راحتی امکان پذیر نموده است.
ادامه مطلب
حذف اطلاعات با پیامکحذف اطلاعات با پیامک از قابلیت هایی است که هرکس آرزوی دستیابی به آن را دارد. سرقت تلفن های همراه هوشمند برای کاربران به یک کابوس تبدیل شده است. دلایل آن از منظر ما، برای هرکس مشهود است و نیازی به ذکر آن ها نیست. اما به راستی سرقت موبایل های شخصی تنها ضرر مالی به همراه خواهد داشت؟
مواردی از قبیل عکس ها، فیلم ها، پیام ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، کاری، اجتماعی، ایمیل ها، شبکه های مجازی و ... تنها گوشه چشمی از مواردی است که
ردیابی گوشی موبایلردیابی گوشی موبایل این روزها به دلایل بسیاری توسط مخاطبان صورت می گیرد. سرقت گوشی موبایل برای هر شخص عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. به سرقت رفتن گوشی های موبایل تنها ضرر مالی به همراه ندارد.سارق در این صورت می تواند به مواردی از قبیل عکس ها، فیلم ها، پیام ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، کاری، اجتماعی، ایمیل ها، شبکه های مجازی و ... دسترسی یابد.
چه میشد اگر با صرف هزینه کم این قابلیت به صورت لحظه ای میسر بود ؟ اگر می
 
هشدارها می توانند با نمایش پاپ آپ ها بر روی صفحه، صدای هشدار، یا چشمک زن دوربین بر روی نقشه و غیره به اپراتور اطلاع دهند. این دستگاه اطلاعات مربوط به محصول و قیمت آن را بر روی بسته بندی درج می کند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus قابلیت اتصال دستگاه اثر انگشت و کارت خوان جانبی را هم دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. از تماس با ما میتونید با ما در تماس باشید. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر ان
کارتخوان سیارپایانه فروش سیار یا همان دستگاه پوز نسل جدیدی از دستگاه های پوز میباشند که از طریق سامانه تلفن همراه مانند همراه اول و ایرانسل به شبکه بانکی متصل میشوند و تراکنش را با استفاده از بسته gprs/4g انجام میدهند. در حال حاضر دستگاه کارتخوان سیار برای هر کسب و کاری لازم میباشد زیراکه فرایند انتقال پول را بسیار آسان میسازد اما همیشه افرادی کلاهبردار حضور دارند که بخواهند این فرایند را با مشکل مواجه سازند. در ادامه به بیان راه های تشخیص د
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
کار را برای شما در 4 مرحله ساده خلاصه کرده ایم
مرحله اول:جمع آوری اطلاعات
اولین قدم جمع آوری اطلاعات تردد پرسنل میباشد. فقط کافی است اطلاعات تردد از طریق هر یک از روش های کارت، اثرانگشت یا شناسایی چهره سریعتر و دقیق تر از آنچه انتظار دارید ذخیره و نگهداری خواهند شد.
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
محله دوم:انتقال اطلاعات
ابزارهایی را فراهم آورده ایم تا رکوردهای جمع آوری شده توسط دستگاه ها بصورت آنلاین یا زمان بندی شده ب
استفاده از قفل های کارتی الکترونیکی در حال افزایش است اما خصوصیت هایی در این قفل ها وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. در این نوشته خصوصیت هایی را بررسی میکنیم که  هنگام خرید قفل کارتی باید آنها را در نظر داشته باشید.
کارت خوان قفل کارتیهمه قفل هایی که از کارت استفاده میکنند دارای کارت خوان هستند که زمانی که کارت را جلوی این بخش میگیریم اطلاعات موجود و ذخیره شده در دستگاه و اگر این اطلاعات باهم مطابقت داشته باشند کارت شناسایی میشو
کارت ویزیت یک روش سنتی در کسب و کار می باشد که افراد در کارت ویزیت شان مشخصات، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات را درون آن قرار می دهند و به مشتریان خود ارائه می دهند.در عصر تکنولوژی و دیجیتال استفاده از کارت ویزیت برای جذب مشتری رشد داشته و افراد بسیار از این شیوه برای تبلیغات خود استفاده می کنند و در کشورهایی همچون چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت بسیار رواج دارد و در کشور ژاپی افرادی که دارای کارت ویزیت هستند بسیار مورد احترام قرار می گیرند.

ادا
دستگاه تلفن سانترال که بخش مهمی از سیستم ارتباطی در ادارات و شرکت‌ها است دارای قابلیت ارتقا به وسیله کارت های سانترال می‌باشد. دستگاه‌های سانترال به طور کلی امکانات اولیه‌ای دارند که با استفاده از کارت سانترال می‌توان آن‌ها را بالاتر برد یا دستگاه سانترال خریداری شده یک کابینت خالی است و باید طبق نیاز مشتری با استفاده از کارت سانترال، به قابلیت‌های مختلف مجهز شود. این دستگاه‌ها فقط دارای منبع تغذیه و برد اصلی هستند و هر کدام دارای ک
فروش کارتخوان سیارپکس مدل pax s90
ویژگی دستگاه های سیار
فروش موبایل پوز مدل پکس d200
محصولات CASTLES
قابل توجه رانندگان اسنپ و تپسی
صاحب یک دستگاه کارتخوان بی سیم شوید، حتی بدون پروانه کسب یا داشتن مغازه
فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 670
فروش کارت خوان سیار وری فون 675
فروش دستگاه کارتخوان سیار مدل Szzt8210
فروش کارت خوان سیار وریفون 680
زمان واریز پول به حساب پس از کشیدن پوز ۲۴ ساعته شد؟
11 فن بازاریابی و فروش دستگاه کارت خوان سیار
10 ویژگی یک کارشناس فروش حر
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
 
کدگذاری و انکدینگ کارت PVC
خدمات ایران انفورماتیک علاوه بر چاپ اطلاعات و مشخصات روی کارت شناسایی ، کد گذاری و انکودینگ کارت های هوشمند با انواع تکنولوژی ها را نیز شامل می‌شوند. برای انکودینگ کارت هوشمند دارای تکنولوژی مثل کارت مغناطیسی و کارت RFID از دستگاه های به خصوصی استفاده می‌شود.
کد گذاری روی کارت مغناطیسی
انکودینگ کارت مگنت یا مغناطیسی قدیمی ترین و مرسوم ترین روش ذخیره‌ی اطلاعات و داده ها روی کارت است، در این روش اطلاعات در سه Track
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
نمایش شماره سیم کارت سارق
نمایش شماره سیم کارت سارق را کوچک مزیت بزرگ می نامیم. درست است که وجود قابلیتی مانند فرستادن شمارهء سیم کارت جدیدی که سارق در تلفن همراه قرار میدهد خارق العاده به نظر می رسد. اما در برابر دریایی از قابلیت های نرم افزار امنیت تلفن همراه قطرهء کوچکی می باشد. وجود قابلیت ردیابی گوشی موبایل و حذف اطلاعات با پیامک نگرانی های مربوط به سرقت موبایل های شخصی را به حداقل رسانده است.
نمایش شماره سیم کارت سارق به شماره ای که از
وبسایت 500px که در زمینه اشتراک‌گذاری
تصاویر فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرد در جریان نفوذ امنیتی جولای 2018
به این وبسایت توسط هکرها، اطلاعات بیش از 14.8 میلیون نفر از کاربران به
سرقت رفته است.
این وبسایت اعلام کرده در حال حاضر به دنبال باخبرسازی کاربران برای تغییر اطلاعات ورود به اکانت‌هایشان است.
در متن این نوتیفیکیشن که توسط وبسایت برای کاربران ارسال می‌شود آمده
که تیم مهندسی وبسایت 500px در تاریخ 8 فوریه یک ایراد امنیتی احتمالی را
کشف
کدگذاری و انکدینگ کارت PVC
خدمات ایران انفورماتیک علاوه بر چاپ
اطلاعات و مشخصات روی کارت شناسایی ، کد گذاری و انکودینگ کارت های هوشمند با
انواع تکنولوژی ها را نیز شامل می‌شوند. برای انکودینگ کارت هوشمند دارای تکنولوژی
مثل کارت مغناطیسی و کارت RFID از دستگاه
های به خصوصی استفاده می‌شود.
کد گذاری روی کارت مغناطیسی
انکودینگ کارت مگنت یا مغناطیسی قدیمی
ترین و مرسوم ترین روش ذخیره‌ی اطلاعات و داده ها روی کارت است، در این روش
اطلاعات در سه Track ر
چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.
در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.
انواع کارت ویزیت که در خانه طراحان سام انج
درب ضد سرقت از کشور ایتالیا آغاز شده و پس از 5 سال تولید به کشور ترکیه منتقل شده است. در کشور ترکیه ابتدا کارگاه های کنتور و دامپر سازی اقدام به تولید درب ضد سرقت نموده اند و درب های ضد سرقت تک قفل تولید می کردند و پس از آن شرکت کاله اقدام به تولید قفل های درب ضد سرقت ترک نمود. این شرکتها درب هایی با دو قفل جدید ضد سرقت کاله تولید نموده اند با پیشرفت این صنعت در کشور ترکیه کم کم شرکتهای تولید رویه درب ضد سرقت ترک نیز بوجود آمدند که این سری از شرکته
سلام.
قبلا در مورد گوشیم اینجا نوشتم ( کلیک )
اما حالا ، چه اون داستان و یا سرقت بعدش 
 
1.اگه لبتاب یا گوشی دوم دارید و مثلا سیم کارت شما ایرانسل هست ، سعی کنید در برنامه ایرانسل من ، اطلاعات گوشی مورد نظرتون داخلش باشه و رصد کنید که مثلا چقدر شارژ داره و اینترنت و ایناش چجوریه ، تو بخش ریز مکالمات شما میتونید از تماس های گرفته شده ، یه pdf داشته باشید.
 
اگه هم می پرسید که من از رو لبتاب چجوری برنامه ایرانسل من رو نصب کنم ، شما اول باید یه شبیه ساز
همان گونه که از نام درب ضد سرقت یا در ضد سرقت پیدا است، به دربی گفته می شود که در برابر هر نوع تخریب، دستکاری و اهرم نمودن ایمن بوده و با اطمینان خاطر می توان گفت که مانع ورود سارقین خواهد گردید. البته گفتنی است که این اطمینان به معنای اطمینان ۱۰۰% نبوده و ایمن ترین درب های دنیا هم به روش هایی قابل نفوذ هستند. با این حال درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی تفاوت بسیار زیادی داشته و استحکام بسیار بیش تری دارد. در ضدسرقت انواع مختلفی داشته و توسط ک
کارت ملی هوشمند یا کارت ملی دیجیتالی جدید ترین مدرک هویتی ایرانیان است که توسط سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، زیر مجمعه وزارت کشور تولید شده‌است. این کارت‌ها تراشه دارد جایگزین کارت‌های ملی شده‌اند. کارت هوشمند ملی ، یک کامپیوتر ساده و کوچک است که با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد.با فراگیری و جایگزینی این کارت ها خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به ایرانیان ارائه شوند. ا
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
 درب ضد آب abs | درب ضد آب ارزان | قیمت درب ضد آب
 امنیت درب ضد سرقت | بالا بردن امنیت درب ضد سرقت
 فروش مستقیم درب ضد سرقت بدون واسطه با قیمت مناسب
 آیا میدانید بهترین جنس درب ضد سرقت چیست؟ درب ضد سرقت چوبی یا فلزی؟
 کلید کارگری درب ضد سرقت چیست؟ تعداد کلید های درب ضد سرقت
 درب ضد سرقت آپارتمانی | درب آپارتمان ضد سرقت
 درب ضد سرقت ویلایی | قیمت درب ضد سرقت ویلایی
 تشخیص درب ضد سرقت ترک اصل | فروش درب ضد سرقت ترک اصل
 انواع روکش و رویه درب ضد سرقت | ت
 
شاید برایتان عجیب باشد اما حقیقت دارد! محققان امنیتی تکنیکی برای سرقت اطلاعات با دستکاری میزان روشنایی فقط 3 درصد کشف کرده اند. 
در این روش که توسط محققان دانشگاه Ben-Gurion کشف شده، هکر ابتدا به نصب بدافزار روی سیستم قربانی میکند و این بد افزار با افزایش صعودی اما نامحسوس روشنایی صفحه نمایش، اطلاعات را به صورت کدهای باینری ذخیره میکند و در نهایت هکر برای خواندن آنها به دوربین نیاز دارد. 
 
کامپیوترهای شخصی نیازی نیست در مورد این روش هک نگران
چگونه کارت وزیت طراحی کنیم؟
 نرم افزار های زیادی برای طراحی کارت وزیت وجود دارد ، نرم افزار Photoshop با امکانات فراوان شما را قادر می سازد که به بهترین شکل ممکن و در کوتا ترین زمان کارت وزیت مورد نظر خود را طراحی کنید البته شما می توانید بهطور همزمان از چندین نرم افزار گرافیکی استفاده کنید.ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش دهیم. ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش د
از روان مارکت  سئوال شده است گواهی نامه SSL چیست ؟
روان مارکت می گوید :
اگر شما به آدرس URL سایتی مثل گوگل نگاه کنید می بینید که با HTTPS شروع شده است. S انتهای این پروتکل به معنای این است که اتصال بین دستگاه شما و سایت امن است. اتصالات امن معمولا ٌبا استفاده از گواهینامه SSL که مخفف Secure Sockets Layer است ایجاد می شوند. یک وب سایت خبری را در نظر بگیرید یک کاربر فقط در جستجو خبر‌ است و خطری کاربر رو از لحاظ سرقت اطلاعات تهدید نمی کند اما برای خرید از یک وب سایت
با گسترش استفاده از تلفن همراه ، پیشرفت دستگاه ها ، افراد تمایل بیشتری به استفاده از تلفن همراه پیدا کردند و روانه شدن گوشی ها دو سیم کارت در بازار هم کاربران را ترغیب و تشویق به استفاده از دو یا چند سیم کارت به طور همزمان کرد. با برگشتن به زمانی که تلفن همراه روانه بازار شده بود ، قیمت سیم کارت ها هم نسبتا گران و به صورت دائمی بودند ، بعدها سیم کارت اعتباری هم طراحی شد که قیمت پایین تری داشتند و مردم ضمن پرداخت هزینه کمتر می توانستند از آنها ا
ترجمه کارت ملی 
صدور کارت ملی برای افراد توسط متولی این امر یعنی سازمان ثبت احوال کشور بوده که با استفاده از خدمات نوین دولت الکترونیک اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای تمامی ایرانیان نموده است لازم به ذکر است در صورتی ه همچنان نیاز به کارت ملی هوشمند دارید میتوانید با مراجعه به ثبت احول این فرایند را انجام دهید اما بد نیست این نکته را بدانید درگاه الکترونیک دولت نیز با طراجی اپلیکیشن درگاه دولت این اقدام را به صورت غیر حضوری انجام می دهد
سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه
فارس:صبح امروز بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه مورد سرقت قرار گرفت. 
در ساعت 10:24 امروز 3 نفر با صورت هایی پوشیده، یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه را مورد دستبرد قرار دادند.
بنابر اظهارات شاهدان یکی از این افراد مسلح به سلاح گرم و 2 نفر از آنان دارای سلاح سرد بوده است. 
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است و هرگونه اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
این دومین باری است
1.باز کردن درب با رمز،اثر انگشت،کارت،موبایل و ریموت
 
2. افزایش چندین برابری امنیت ضمن سهولت و زیبایی
 
3. غیرقابل کپی بودن کارت های تردد بر خلاف کلیدهای فلزی
 
4. تعیین زمان های مجاز ورود هر کاربر بصورت مجزا
 
5. قابل نصب بروی تمامی درب ها / ضد سرقت،چوبی،فلزی
 
6. غیرفعال سازی کارت مفقود شده از طریق دستگاه
 
7. تعریف لیست سیاه جهت جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز
 
8. قفل شدن اتوماتیک درب هنگام خروج
 
 
 
 
آسان‌ترین روش دریافت قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی
قیمت درب ضد سرقت از مهم‌ترین فاکتورهای مدنظر مشتری، برای انتخاب درب مناسب می‌باشد؛ چراکه قیمت درب ضد سرقت لوکس یا قیمت درب ضد سرقت ارزان، هرکدام برای قشری از مشتریان قابل پرداخت خواهد بود. ازاین‌رو، خرید درب ضد سرقت با هزینه پرداختی مناسب و کیفیت بالا، از ارکان شکل‌گیری رضایت مشتری خواهد بود.
امروزه راه‌کارهای بسیاری برای یافتن قیمت درب ضد سرقت ترک اصل یا قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی،
 
کدگذاری و انکدینگ کارت PVC
خدمات ایران انفورماتیک علاوه بر چاپ اطلاعات و مشخصات روی کارت شناسایی ، کد گذاری و انکودینگ کارت های هوشمند با انواع تکنولوژی ها را نیز شامل می‌شوند. برای انکودینگ کارت هوشمند دارای تکنولوژی مثل کارت مغناطیسی و کارت RFID از دستگاه های به خصوصی استفاده می‌شود.
کد گذاری روی کارت مغناطیسی
انکودینگ کارت مگنت یا مغناطیسی قدیمی ترین و مرسوم ترین روش ذخیره‌ی اطلاعات و داده ها روی کارت است، در این روش اطلاعات در سه Track
وزن درب ضد سرقت
یکی از مهمترین موارد درب امنیت درب ضد سرقت وزن درب ضد سرقت می باشد که در نمونه های مختلف می تواند دارای وزن های مختلفی باشد . در نمونه های داخلی حداقل وزن درب ضد سرقت می تواند 150 کیلو باشد در نمونه های چینی می تواند این وزن کمتر باشد . در نمونه های ایرانی وزن درب ضد سرقت می تواند متفاوت باشد این وزنی که گفته شده یعنی 150 حداقل می باشد در نمونه ای درب ضد سرقت پلی ارتان وزن می تواند تا 180 کیلکو گرم نیز باشد
درب ضد سرقت ایرانی
ابعاد درب
1.باز کردن درب با رمز،اثر انگشت،کارت،موبایل و ریموت
 
2. افزایش چندین برابری امنیت ضمن سهولت و زیبایی
 
3. غیرقابل کپی بودن کارت های تردد بر خلاف کلیدهای فلزی
 
4. تعیین زمان های مجاز ورود هر کاربر بصورت مجزا
 
5. قابل نصب بروی تمامی درب ها / ضد سرقت،چوبی،فلزی
 
6. غیرفعال سازی کارت مفقود شده از طریق دستگاه
 
7. تعریف لیست سیاه جهت جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز
 
8. قفل شدن اتوماتیک درب هنگام خروج
 
 
 
 
بدیهی است در چنین مواردی تقصیری متوجه فروشگاه اینترنتی نیست. همان طور که
اگر شخصی با کارت دزدی از فروشگاه های معمولی خرید کند مسیولیتی متوجه
فروشنده نیست. در این مواقع اطلاعات تماس و آی پی و آدرس و مشخصات تحویل گیرنده از طریق
فروشگاه اینترنتی می تواند جهت انجام بهتر تحقیقات در اختیار پلیس فتا و
دادسرای جرایم رایانه ای قرار گیرد. در خصوص پول قاعدتا مسیولیت اصلی با سارق است؛ زیرا فروشنده اینترنتی در
قبال ارائه کالا وجهی را دریافت کرده است
فروش کارتخوان سیارپکس مدل pax s90
ویژگی دستگاه های سیار
فروش موبایل پوز مدل پکس d200
محصولات CASTLES
قابل توجه رانندگان اسنپ و تپسی
صاحب یک دستگاه کارتخوان بی سیم شوید، حتی بدون پروانه کسب یا داشتن مغازه
فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 670
فروش کارت خوان سیار وری فون 675
فروش دستگاه کارتخوان سیار مدل Szzt8210
فروش کارت خوان سیار وریفون 680
زمان واریز پول به حساب پس از کشیدن پوز ۲۴ ساعته شد؟
11 فن بازاریابی و فروش دستگاه کارت خوان سیار
10 ویژگی یک کارشناس فروش حر
✍ خانم کارگردان سناریوی سرقت نوشت
⬅️ دختر دانشجوی رشته کارگردانی با همدستی یک مرد عراقی و پسری ایرانی کیف پول زوج عراقی را سرقت کردند.
◀️ صبح یازدهم اردیبهشت امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح کرد. بلافاصله پرونده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
◀️ شاکی در بیان ماجرا اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت 11:00 صبح درحالی که ب
✍ خانم کارگردان سناریوی سرقت نوشت
⬅️ دختر دانشجوی رشته کارگردانی با همدستی یک مرد عراقی و پسری ایرانی کیف پول زوج عراقی را سرقت کردند.
◀️ صبح یازدهم اردیبهشت امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح کرد. بلافاصله پرونده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
◀️ شاکی در بیان ماجرا اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت 11:00 صبح درحالی که ب
نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت
نگهداری درب های ضد سرقت
درب های ضد سرقت به علت مقاومت و استحکام بالایی که دارند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند ،  اگر از درب های ضد سرقت  به درستی نگهداری نشود به طور قطع میتوان گفت که عمر مفید استفاده از آن ها کاهش چشمگیری پیدا میکند ، به همین علت است که نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت اهمیت زیادی دارد. 
 
بهترین گزینه برای محافظت از ساختمان و آپارتمانمان درب ضد سرقت می باشد و به همین دلیل دارای ایمنی ب
دستگاه کارتخوان
 
در مجموعه سخت‌افزارهای بانکی و سیستم های پرداخت، پایانه‌های فروش یا کارتخوان (POS) دستگاهی می باشند،
که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای، به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید، از حساب فروشنده را فراهم می نماید. دستگاه‌های پایانه فروش علاوه بر امکان پرداخت، دارای قابلیت های  مختلفی از قبیل:
اعلام موجودی،دریافت صورتحساب،امکان انصراف ازخرید وگزارش روزانه را دارد،که دارندگان آن را از مزایای شعبه کوچک بانکی،ب
فروش دستگاه کارتخوان
 
در مجموعه سخت‌افزارهای بانکی و سیستم های پرداخت، پایانه‌های فروش یا کارتخوان (POS) دستگاهی می باشند،
که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای، به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید، از حساب فروشنده را فراهم می نماید. دستگاه‌های پایانه فروش علاوه بر امکان پرداخت، دارای قابلیت های  مختلفی از قبیل:
اعلام موجودی،دریافت صورتحساب،امکان انصراف ازخرید وگزارش روزانه را دارد،که دارندگان آن را از مزایای شعبه کوچک بان
اهمیت محافظت از اطلاعات چه شخصی و چه غیر آن را اکثر مردم را می دانند و همواره به دنبال بهترین روش ها برای جلوگیری از سو استفاده ، سرقت یا خراب شدن اطلاعات و داده هایشان هستند.  فیشینگ واژه ای است که ممکن است برای شما کاملا غریبه باشد و از آن بی خبر باشید. اما فیشینگ تنها یک واژه نیست و نباید به سادگی از کنار آن گذشت ، بلکه یک نوع حمله است و با هدف سرقت اطلاعات کاربر از جمله اعتبارنامه ها و شماره های کارت اعتباری طراحی می شود. این حملات می تواند ن
 ابعاد استاندارد درب ضد سرقت | اندازه درب ضد سرقت
 درب داخلی ساختمان | قیمت درب داخلی ساختمان | خرید درب داخلی ساختمان
 درب ضد سرقت آپارتمانی | درب ضد سرقت مجتمع مسکونی
 درب آکوستیک | درب عایق صدا | قیمت درب آکوستیک
 تعمیر روکش درب ضد سرقت | تعویض رویه درب ضد سرقت
 قیمت درب ضد سرقت ویلایی | درب ضد سرقت ویلایی و درب لابی
 درب ضد سرقت لوکس
 درب ضد سرقت دو لنگه | قیمت درب چوبی ضد سرقت دو لنگه 
 درب ضد سرقت یک و نیم لنگه | قیمت درب ضد سرقت 1.5 لنگه
 تعویض
سرقت احشام در چاه حجتیه ی خالدآباد شب گذشته ، با تخریب دیوار دو دامداری در چاه حجتیه ی شهر خالدآباد تعداد 5 راس گوسفند به سرقت رفت ، این پنج راس از دامداری اول به سرقت رفته  و دامداری دوم علیرغم تخریب دیوار به علت حضور به موقع دامدار مورد دستبرد قرار نگرفته است .
* بدون کلید  * ایمن تر از کلید  * راحت تر از کلید
1. باز کردن درب با رمز،اثر انگشت،کارت،موبایل و ریموت
 
2. افزایش چندین برابری امنیت ضمن سهولت و زیبایی
 
3. غیرقابل کپی بودن کارت های تردد بر خلاف کلیدهای فلزی
 
4. تعیین زمان های مجاز ورود هر کاربر بصورت مجزا
 
5. قابل نصب بروی تمامی درب ها / ضد سرقت،چوبی،فلزی
 
6. غیرفعال سازی کارت مفقود شده از طریق دستگاه
 
7. تعریف لیست سیاه جهت جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز
قفل شدن اتوماتیک درب هنگام خروج
 
 
 
ویزا کارت با نام، کارتهای صادره از بانکهای متصل به شبکه ویزا هستند که امکان انجام خریدهای آنلاین از سایت های خارجی ، خرید حضوری از فروشگاه های خارجی، اجاره خانه و ماشین و یا دریافت وجه نقد از دستگاه ATM را برای مشتریان فراهم می کند.عملا می توان گفت که با استفاده از ویزا کارت‌ فیزیکی با نام ، دیگر نیازی به همراه داشتن وجه نقد وجود نداشته و به راحتی می توان با خیالی آسوده سفر کرده و یا پرداخت های خود را انجام داد.
مزایای اخذ ویزا کارت :خرید اینتر
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
۸۳ هزار بیت کوین ، معادل ۴۷ ملیون دلار کنونی، توسط یک هکر ناشناس از سرورهای انتقال سود بیت‌کوین سرقت شده‌است. بیت کوین چیست؟ بیت کوین (به انگلیسی bitcoin) یکی از اولین پیاده سازی‌ها با مفهوم پول رمزگذاری شده است که اولین بار در سال ۱۹۹۸توسط Wei Dai در لیست پستی cypherpunks مطرح شد. بیت کوین … سرقت ۸۳ هزار بیت‌کوین
منبع : وبلاگ ایران سرور
ترازو محک
اتصال ترازو محک به کارت خوان یکی از روش های کاربردی فروش کالا می باشد .این ویژگی که امروزه بسیاری از ترازوهای دیجیتال به آن مجهز شده اند موجب تسریع در عملکرد فروش گردیده است به همین دلیل امروزه تمامی فروشگاه ها اولویت خود را خرید ترازو با قابلیت اتصال به کارت خوان قرار داده اند .اتصال ترازو محک به کارت خوان این امکان را برای فروشنده فراهم می سازد تا اطلاعات مبلغ قابل پرداخت از طریق ترازو به دستگاه پوز بانکی انتقال یابد و دیگرنیازی
همانطور که اشاره شد در بازار امروزی سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد: درب های ضد سرقت چینی، درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی.
  از لحاظ کیفی مانند سایر محصولات چینی این نوع درب ها از کیفیت بسیار پایین تری به نسبت دو نوع دیگر برخوردار هستند و به طبع قیمت پایین تری نیز دارند.
درب های ترک از لحاظ کیفیت در جایگاه خوبی قرار میگیرند اما تنوع مدل ها و ابعاد به دلیل وارداتی بودن آنها محدود بوده و به نسبت دو نوع چینی و ایرانی، قیمت بسیار بالاتری د
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
رسانه کلیک – از بهمن ماه امسال سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش به آن ها تعلق می گیرد. در ادامه آموزش نحوه دریافت کارت هوشمند برای وانت بار برای شما آماده شده است. عبدالهاشم حسن نیا با بیان اینکه بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل، هرگونه فعالیت در […]
نوشته چگونه برای وانت بار کارت هوشمند بگیریم؟ اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.
چگونه برای وانت بار کارت هوشمند بگیریم؟
منبع : رسانه کلیک
درب استیل ضد سرقت
همان طور که از نام ان مشخص است برای افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت طراحی و
اجرا شده است. استحکام و مقاومت بسیار بالای شاسی بدنه درب استیل ضد سرقت
باعث شده است امکان ورود سارقان از راه ورودی این درب ها غیر ممکن باشد
زیرا تمام اجزا و قطعات آن با روش پرس و جوشکاری مستقیم آرگون به یکدیگر
متصل می شود و برای افزایش امنیت در این نوع درب لولاهای بسیار قوی در داخل
درب بدون هیچ گونه امکان جدا شدن نصب شده است. درب استیل ضد سرقت با
بهتری
در خودروهای جدید معمولا از سیستم سوئیچ ایموبلایزر دار استفاده می شود.
✴️سیستم ایموبلایزر یکی از جالب ترین سیستم های نصب شده در خودروهای جدید می باشد که در واقع نوعی سیستم ضد سرقت محسوب می شود.
♒️با کمک این مکانیزم با استفاده از قفل نرم افزاری که بر روی ECU انژکتور گذاشته می شود پیشرانه خودرو از روشن شدن منع می شود. تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن توسط سوئیچ حاصلی نداشته و پیشرانه روشن نمی شود.
کلیدهای این خودرو شامل دو قسمت می باشد. ی
درب ضد سرقت عربی 
 
انواع درب ضد سرقت درسام
درب های ضد سرقت درسام بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند. درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر می با
مزیت داشتن آنتی ویروس اورجینال مستقیما
به عواقب نداشتن آن مرتبط می شود. فضای اینترنت به هیچ وجه امن نیست و حتی
بسیاری از کاربران حرفه ای تکنولوژی نیز با دانلود بدافزارها قربانی آن ها
می شوند و با یک بار اتصال به اینترنت، اطلاعات هویتی آن ها به سرقت می
رود. دانستن تنها برخی از عواقب عدم استفاده از آنتی ویروس کافی است تا
افراد به مزیت داشتن آنتی ویروس پی ببرند.
 
مزیت داشتن آنتی ویروس اورجینال
حفاظت در مقابل ویروس ها
ویروس
ها شاخص ترین مهاج
درب ضــــــــد ســــــــرقت اکونومیدرب ضد سرقت اکونومی: این سری از دربها شامل دربهای با رویه از جنس چوب یا PVC بوده که طرح رویه درب به صورت CNC میباشد که دارای تنوع طرح بسیار بالایی میباشد که مطابق سلیقه خریدار در اشکال مختلف تولید میشود.
نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت
نگهداری درب های ضد سرقت
درب های ضد سرقت به علت مقاومت و استحکام بالایی که دارند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند ،  اگر از درب های ضد سرقت  به درستی نگهداری نشود به طور قطع میتوان گفت که عمر مفید استفاده از آن ها کاهش چشمگیری پیدا میکند ، به همین علت است که نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت اهمیت زیادی دارد. 
 
بهترین گزینه برای محافظت از ساختمان و آپارتمانمان درب ضد سرقت می باشد و به همین دلیل دارای ایمنی ب
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
* بدون کلید  * ایمن تر از کلید  * راحت تر از کلید
1. باز کردن درب با رمز،اثر انگشت،کارت،موبایل و ریموت
 
2. افزایش چندین برابری امنیت ضمن سهولت و زیبایی
 
3. غیرقابل کپی بودن کارت های تردد بر خلاف کلیدهای فلزی
 
4. تعیین زمان های مجاز ورود هر کاربر بصورت مجزا
 
5. قابل نصب بروی تمامی درب ها / ضد سرقت،چوبی،فلزی
 
6. غیرفعال سازی کارت مفقود شده از طریق دستگاه
 
7. تعریف لیست سیاه جهت جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز
 
8. قفل شدن اتوماتیک درب هنگام خروج
 
 
 
 
با توجه به استقبال شما دوستان عزیز به سومین بخش از دسته بندی انواع دزدگیر میپردازیم.تگر مطالب گذشته را مطالعه نکردید پیشنهاد می شود مطالعه کنید
قسمت اول 
قسمت دوم

دزدگیراماکن سیم کارتی گپ GAP G12
 
استفاده ازترمینالهای استاندارد و ایزوله کردن مدار توسط فیوز های محافظ سری جدید این دزدگیر ها را ازمدلهای قدیمی کمی متمایز تر ساخته است. دستگاه دارای ۵ زون مجزا جهت اتصال انواع سنسور های بیسیم و باسیم بوده و همچنین درسری جدید کنترل وسایل برقی و همچ
 
از مهمترین سؤالات در مورد خرید درب ضد سرقت برای شما ، تفاوت بین درب ضد سرقت درب ضد سرقت ایران و درب ضد سرقت در ترکیه و درهای ضد سرقت در ترکیه است و به طور کلی اولین آنها هستند فکر کردن در مورد مشتریان و با توجه به تجربه دکوراسیون ایرانی برای کیفیت درهای ضد سرقت برای ما ثابت شده است. از آنجا که مردم ما به طور کلی محصولات بی کیفیتی در کشور ما دارند و از آنجا که به محصولات ایرانی اعتماد ندارند ، گمان می کنند درهای ضد سرقت ترکی ترکیه درب های گران ت
این‌ نوع درب‌ها بسیار مستحکم می باشند. ساختار بدنه ی این نوع درب مانع ورود سارقان به منزل شما می‌گردند. درب ضد سرقت از کلاف‌های فلزی و یاصفحات فلزی ساخته‌شده که در برابر مقابله شدن با اهرم ، برش، فشار و یا هرگونه تخریب احتمالی توسط سارقین ایمن شده است. در طراحی این درب‌ها، قسمت لولاها در داخل و سمت آپارتمان قرارگرفته‌اند .
درب استیل ضد سرقت همان طور که از نام آن مشخص است برای افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت طراحی و اجرا شده است. استحکام و مقاومت بسیار بالای شاسی بدنه درب استیل ضد سرقت باعث شده است امکان ورود سارقان از راه ورودی این درب ها غیر ممکن باشد زیرا تمام اجزا و قطعات آن با روش پرس و جوشکاری مستقیم آرگون به یکدیگر متصل می شود و برای افزایش امنیت در این نوع درب لولاهای بسیار قوی در داخل درب بدون هیچ گونه امکان جدا شدن نصب شده است.
درب استیل ضد سرقت با بهترین قف
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
آشنایی با دستگاه POS یا کارتخوان
در این مقاله ما به بررسی و آشنایی با دستگاه پوز و شرایط درخواست کارتخوان سیار میپردازیم لطفا تا انتهای مطلب با ما باشید
درخواست کارت خوان، امروزه برای تمام کسب و کارها، چه آن هایی که خرده فروشی کالا دارند و چه برای مشاغلی که در شرکت پخش و عمده فروشی انواع کالا فعالیت می کنند، لازم و ضروری است.
معاملات روزانه بسیاری از مشاغل توسط پول نقد، چک، سفته، پرداخت با کارت اعتباری و یا ترکیبی از این روش ها انجام می گیرد.
KS8210 یک ترمینال POS دستی بیسیم با پردازنده ARM با عملکرد بالا + سیستم عامل امن است.این دستگاه با داشتن صفحه ی لمسی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و سرعت پاسخگویی بالا یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار کنونی به شمار می آید.دستگاه کارت خوان سیار szzt8210  سرعت تراکنش بسیار بالای خود و باطری بسیار قوی باعث شده که طرفدارن خود را پیدا نماید . این مدل کارت خوان سیار که لمسی و کی بردی  می باشد ابعاد متوسط دارد دارای قلم نوری و سرعت چاپ رسید بالا  می باشد
چاپ ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸
 
 
مدیر عامل جدید چاپخانه بانک ملی از تولید
 
۹۰ هزارقطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸ خبر داد.
 
ایران حج: حمید شهرابی فراهانی مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران
در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از تولید
حدود ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۱۳۹۸ خبر داد.
 
(اخبار فرهنگی، تازه ترین اخبار حج، آخرین اخبار حج ۹۸، خرید و فروش فیش حج)
 
شهرابی در این باره گفت: شرکت چاپ و نشر بان
 چاپ کارت RO 125 با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت RO125 با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت RO125 با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت RO125  به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام میشود.کیفیت چاپ کارت RO125  با پرینتر مستقیم حدود dpi   300می باشد.
*مشخصات دستگاه چاپ کارت RO 125
برای چاپ کارت RO 125 از دستگاه چاپ کارت PVC با قابلیت های منحصر به فرد استفاده می شود که باعث می شود
کشور ایران خود بطور کامل درب های ضد سرقت را تولید نمی کند و معمولا یراق را از کشور هایی چون ترکیه وارد کرده و توسط شرکت های مختلف مونتاژ می گردد چهار چوب این درب ها توسط ایران تولید می گردد درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری به درب های ترکیه شباهت زیادی دارند. در اکثرموارد مواد مورد استفاده در ساخت درب به دلیل هزینه بیشترتولید در ایر ان از کشور ترکیه وارد کشور ایران می شود.
اندازه درب ضد سرقت ایرانی در حدود 110 *210 Cm می باشد . از لحاظ کیفیت درب ه
کارت مایفر 1 کیلوبایت
کارت مایفر 1 کیلوبایت
نحوه  کار کردن کارت مایفر
کارتهای مایفر که از خانواده کارتهای هوشمند به حساب میان دارای فرکانس رادیویی  13.56 مگا هرتز  به حساب میان .
این نوع کارتها از طریق امواج رادیویی می توانند دیتا یا شماره سریالی که دارند رو که داخل خود کارت ذخیره شده  رو در دسترس قرار بدهند.
کارت مایفر
کارتهای مایفر خود به 2 دسته از نظر حجم و دیتا تقسیم می شوند
کارت مایفر 1kکارت مایفر 4k
از کارت مایفر چگونه می توان استفاده کرد
ک

 
کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می‌باشد.
با داشتن یک کارت ویزیت می‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خود) ارائه داد و ماندگاری کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیشتر کر
تفاوت مستر کارت با ویزا کارت

این دو کارت یعنی مستر کارت و ویزا کارت از نظر نرخ
سود، محدودیت های اعتبار، برنامه های پاداشی و ویزگی های سیستمی تفاوت هایی
دارند. البته بیشتر تفاوت های این دو کمپانی در ارائه خدمات متوجه کردیت
کارت ها است و در کارت های اعتباری تفاوت آنچنانی به چشم نمی خورد.


هر دوی مستر کارت و ویزا کارت دو برند مشهور کردیت
کارت در جهان هستند اگر چه خود این کمپانی ها اقدام به دور ک
بهترین طرح کارت ویزیت ها چگونه طراحی می شوند؟
نمونه از این کارت ویزیت ها که در قسمت زیر آمده است,این افراد مبتکر از کارت های ویزیت خود استفاده می کنند تا به آنها در ایستادگی در جمع کمک کند.
در دنیای طراحی ، کارت ویزیت به عنوان یک رزومه کوچک خلاق عمل می کند. کارت ویزیت شما باید از افراد دارای احساس قدرتمند هویت شما به عنوان یک حرفه ای در طراحی استفاده کند ، بهترین کارت های ویزیت یک ابزار بازاریابی درخشان است که به نمایش سبک بی نظیر شما کمک می ک
دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است. این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است. برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت راه اندازی و اتصال دستگاه ب
سرهنگ محمود علی‌فر اظهار داشت: این سارق حدود ۴۵ ساله که دارای سابقه محکومیت نیز می‌باشد، موتورسیکلت نمازگزارانی را که وسیله نقلیه خود را قفل نمی‌کردند، از داخل پارکینگ مصلی سرقت می‌کرد.
به گزارش شریعت نیوز  وی افزود: این سارق سابقه دار که اهل شهر بندرترکمن گلستان می‌باشد، در بازجویی اولیه پلیس به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده است.
سرهنگ علی‌فر اضافه کرد: متهم با ظاهری مرتب و با گذاشتن کلاه ویژه نمازگزاران اهل سنت از غفلت نمازگز
سیستم اعلام سرقت یک بخش مهم از سیستم امنیت ساختمان را تشکیل می دهد. امنیت و آرامش در دنیای مدرن امروز رویدادی اجتناب ناپذیر است. تنوع درانواع سیستم های اعلام سرقت و قفل های برقی و درب های ضد سرقت خود گویای این موضوع است. یکی از محورهای اصلی در طراحی خانه هوشمند همواره اهمیت به حفاظت از ساکنین و جلوگیری از ورود سارقین به منزل است. به عبارت دیگر، خانه هوشمند با بهره گیری از مدار منطقی به محافظت از خود می پردازد. اعلام سرقت که با نام دیگر دزدگیر
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
تلویزیون،کارت ویزیت تلفنی،کارت ویزیت آتلیه،کارت ویزیت تم تولد،کارت
ویزیت تمپلیت،کارت ویزیت تم،کارت ویزیت تماس،تمپلیت کارت ویزیت
فتوشاپ،نمونه کارت ویزیت تم تولد،کارت ویزیت با تم مشکی،چاپ کارت ویزیت
شماره تماس،کار
گروه مهندسی خاتم توس تولید کننده
لویالتی-باشگاه مشتریان -کارت هوشمند-کارت اعتباری-loyalty -EBank میباشد.
صادر کننده نرم افزار به کشورهای عراق /افغانستان/هلند/انگلیس/و کشورهای حوزه خلیج فارس
شرکت خاتم توس  با تکیه بر مهندسان و نخبگان داخلی و باتوجه به سابقه ۱۰ ساله خود مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال  طراحی و تولید دستگاه های لویالیتی و بانکداری را به ثمر رسانده است.که نمو نه های  آن شامل کارت۱- هوشمند کشاورزی ۲- سوئیچ بانکی و لویالیتی ۳-کارت اعت
در حالی که اینترنت در حال تکامل است و
شبکه‌های کامپیوتری بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، امنیت شبکه به عنوان یکی از
مهمترین فاکتورها برای شرکت‌ها و مصرف کنندگان تبدیل می‌شود. شرکت‌های بزرگ
فعال در بخش امنیت نرم افزاری در حال طراحی و ساخت محصولات نرم افزاری
هستند که برای محافظت در مقابل حملات خارجی مورد نیاز است. شما در این کنار
با افزایش امنیت کامپیوتر شانس اختلال در حریم خصوصی، هویتی، سرقت اطلاعات
و غیره را توسط مهاجمان کاهش می‌دهید.
همه
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
ویزیت انگلیسی،کارت ویزیت انتشارات،کارت ویزیت انواع،کارت ویزیت انگلیسی
فارسی،کارت ویزیت اندازه،کارت ویزیت اندروید،کارت ویزیت انتخاباتی لایه
باز رایگان،کارت ویزیت انتشارات کتاب،کارت ویزیت ارتوپدی،کارت ویزیت
اورا
کلمات "درب ضد سرقت" معمولاً تصاویری از طاق های فلزی و قلعه های بلند را با درهایی که سنگین ، محکم و مطمئن باشند به ذهن می آورد. درب اصلی  همه چیزهایی است که شما می توانید برای یک درب ضد سرقت منزل امیدوار باشید اما با سبکی زیبا که حتی از راه دور شبیه یک طاق بانکی است. آنها همچنین نسبت به بسیاری از درب ضد سرقت موجود در بازار مقرون به صرفه تر هستند و در حالی که نصب به دلیل وزن آن می تواند مشکل باشد ، حلق آویز کردن آن بسیار ساده است. این امر به شما امکان
من کوروکی اتفاقی که افتاده رو دقیق مینویسم شما بگید  چی شده 
خواهرم از من طلب داشت جمعه اومدم از طریق گوشی پول رو کارت به کارت کنم یعنی کارتم رو از توکیفم در آوردم شمارش رو زدم همه این حرکات رو انجام دادم و نوشت عملیات نا موفق منم به خواهرم گفتم الان میرم دم عابر پول از عابر میگیرم میام سوئیچ ماشین رو برداشتم کارتم هنوز تو دستم بود رفتم دم عابر بانک کارت رو داخل دستگاه گذاشتم رمز رو زدم تا اومدم پول بگیرم نوشت کارت شما به دلایل امنیتی توقیف شد
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
کارت ویزیت
الان وب سایت های طراحی کارت ویزیت زیادی وجود دارند که همگی طرح لایه باز کارت ویزیت دارن طراحی میکند.
اما وب سایتی که امروز می خام بهتون معرفی کنم وب سایتی هست برای دانلود کارت ویزیت لایه باز که هر طرحی که بخواید داخلش برای دانلود هست.
کارت ویزیت لایه باز
منظور از کارت ویزیت لایه باز ، کارت ویزیتی هست که تمام شئی ها و تصاویر و متن های روی اون رو بشه توسط نرم افزار فتوشاپ به سادگی تغییر داد و شخصی سازی کرد.
کارت ویزیت لایه باز
حالا این
پرینتر هودو HODOO SIP30 چاپگری مناسب برای چاپ کارت پی وی سی است که توسط کمپانی هودو تولید و در بازار ماشین های اداری جهت فروش عرضه شده است. چاپگر هودو HODOO SIP30 یکرو بوده اما می توان آن را ارتقا داد و با اتصال به ماژول دورو کننده ، عملیات چاپ دورو همزمان هم انجام داد. ظرفیت مخزن ورودی inbox چاپگر آنی کارت هودو SIP30 تعداد 100 عدد کارت و ظرفیت مخزن خروجی outbox تعداد 50 عدد کارت می باشد. همچنین کارت پرینتر هودو مدل HODOO SIP30 قابل ارتقا از طریق افزودن ماژول شبکه می باش
بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی برای افزایش فضای ذخیره سازی گوشی خود از کارت حافظه استفاده می کنند و اطلاعاتی مانند تصاویر ، ویدیو ها و یا حتی اطلاعات اپلیکیشن های خود را به آن منتقل می کنند. یکی از راههای حفظ امنیت اطلاعات ذخیره شده روی مموری کارت استفاده از پسورد می باشد. اما اگر شخصی پسورد خود را فراموش کند چه می شود؟ یکی از ساده ترین روش های حذف رمز مموری کارت اندروید این است که آن را فرمت کنید. با این کار تمامی اطلاعات موجود در آن حذف
درب ضد سرقت به دلیل ساختاری ظاهری درب های معمولی مستحکم تر میباشد. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل های این نوع درب ها بسیار تقویت شده اند و در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سارقین تامین می کنند.همچنین  ویژگی های دیگری از قبیل ضد اشتعال بودن و همینطور عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.
درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. لایه
درب ضد سرقت به دلیل ساختاری ظاهری درب های معمولی مستحکم تر میباشد. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل های این نوع درب ها بسیار تقویت شده اند و در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سارقین تامین می کنند.همچنین  ویژگی های دیگری از قبیل ضد اشتعال بودن و همینطور عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.
درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. لایه
کارت شبکه که به اختصار NIC خوانده میشود و مخفف عبارت Network Interface Card است در واقع سبب ارتباط دستگاه هوشمند شما با دستگاه های هوشمند دیگر یا یک شبکه جهانی گسترده است. از طریق کارت شبکه میتوان به اینترنت متصل شد ولی این امر تنها با استفاده از کارت شبکه انجام نمی گیرد و برای اتصال به اینترنت به روتر نیز نیاز داریم. کارت شبکه یک سخت افزار است که در مادربورد قرار میگیرد و انواع مختلفی دارد که دو نوع اصلی آن wired و wireless است که wired همانطور که از نامش پیداست
مقاله جدید زیر را در وبلاگ ماناموتور از دست ندهید
چگونه دستگاه CNC بسازیم؟ - آموزش تصویری در 16 گام
(با توجه به درخواست مکرر دوستان).در این مقاله به صورت ساده و کاربردی یاد میگیریدکه چگونه یک دستگاه CNC روتر بسازید..شما میتوانید با الهام گرفتن از این آموزش، تجهیزات CNC مورد نیاز خود را بسازید. این آموزش تمامی گام های لازم برای ساخت یک دستگاه CNC را در بر میگیرد..نکته اصلی در مورد CNC روتر این است که آن یک دستگاهفوق العاده انعطاف پذیر و همه کاره است که م
سلام
در این مطلب یه آموزش کاربردی درمورد نحوه استفاده از کارت های شارژ ایرانسل میدم.
ما در این پست قرار است نحوه وارد کردن کد شارژ ایرانسل را به شما آموزش دهیم. ایرانسل چندین روش متفاوت برای افزایش اعتبار خطوط اعتباری خود در نظر گرفته است، که با کمک آن‌ها می‌توانید میزان شارژ سیم‌کارت خود را افزایش دهید.
همانطور که می‌دانید یکی از روش‌‎های افزایش شارژ سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، خرید کارت شارژ می‌باشد، با خرید کارت شارژ، شما یک کد 14 و یا
براساس قوانین گمرک در عرصه ی تجارت برای صادرات و واردات کالا لازم است که کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی کارت بازرگانی اخذ کنند.در ابتدا باید بازرگانان موسسه ی خود را به ثبت
برسانند و سپس دارای دفاتر پلمپ باشند و در اتاق بازرگانی محل خود عضویت
داشته باشند.بازرگانانی خواستار صدور کارت بازرگانی می باشند  باید توسط
فرم های اتاق بازرگانی اطلاعات لازم در مورد تجارت خود را به اتاق بازرگانی
منتقل کنند و دو نفر از اعضای اتاق بازرگانی معرف آنها باشند.
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
کبابسرا،کارت ویزیت کپسول آتش نشانی،کارت ویزیت کپی،کارت ویزیت
کپسول،کارت ویزیت کتان،کارت ویزیت ویزیت کتان امباس،کارت ویزیت کتان
آلمان،کارت ویزیت کتابخانه،کارت ویزیت کت و شلوار،کارت ویزیت کتان
پلاستیک،کارت ویزیت ک
همانطور که درقسمت قبل در انواع دزگیر اماکن و منازل به تفاوتهای سه نوع دزدگیر پرداختیم در این بخش به معرفی دو نوع دزدگیر دیگه خواهیم کرد
4- دزدگیر اماکن مستر MASTER M930

    سیستم حفاظتی ۵ زون به همراه تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت
    دارای ۵ زون (۲ زون بی سیم)
    دارای تلفن کننده ۳۰ حافظه
    تماس از طریق سیمکارت و خط ثابت
   قابلیت ذخیره ۱۰۰ گزارش اخیر همراه با تاریخ و ساعت
    تقویم هجری شمسی
   تنظیم مدت زمان آژیر از ۱ تا ۴۰۰ ثانیه
   قابلیت گزارش
کسانی که آبگیری دریاچه ی ارومیه را به کارنامه ی خود اضافه  کردند، عوامفریبی قهارند که از سر عجر و بی تدبیری دست به سرقت از نعمات خداوندی زدند! 
کسانی که با دروغ و نیرنگ، و وعده های پوچ،  اعتماد مردم را به سرقت بردند، و احیانا سرقت علمی نیز در کارنامه دارند، به سرقت بردن مواهب خداوندی کار دشواری نیست!

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها