نتایج جستجو برای عبارت :

شرایط اعزام به کشور ایتالیا

فوتبال؛ بیشترین سهم اعزام به خارج در سال 98
مهدی علی نژاد گفت : شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۸ که در واقع سال کسب سهمیه المپیک بود با نگاهی کیفی، با اعزام یازده و دویست نفر به مسابقات برون مرزی موافقت کرد.
ادامه مطلب
چه کسانی از پرداخت "عوارض خروج" معاف‌اند؟
خدمه وسایل نقلیه عمومی سفرهای زمینی، دریایی و خطوط پروازی که در حین مأموریت یا انجام وظایف شغلی باید از مرز گذر کنند.
دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که مجوز تحصیل مرتبط داشته باشند.
بیمارانی که با مجوز شورای پزشکی برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شوند.
جانبازان انقلاب اسلامی که برای معالجه به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند.
ایرانی‌های مقیم خارج از کشور که دارای گذرنامه شغلی از وزارت کار و
ایتالیا کشوری با تمدن و فرهنگ غنی است که همه‌ساله پذیرای بسیاری از دانشجویان غیربومی، از سراسر جهان است. این کشور مقصد بسیار مشهور و مطرحی برای دانشجویان بین‌المللی است. اعزام دانشجو به ایتالیا ، همه‌ساله توسط برترین مؤسسات اعزام دانشجو به خارج ازجمله موسسه ساناگیتی صورت می‌گیرد.
ارائه مشاوره در خصوص رشته انتخابی و شرایط تحصیل آن در ایتالیا، دانشگاه برتر در این زمینه، اخذ پذیرش، اخذ فاند برای دانشجویان برتر و اخذ ویزای تحصیلی، همگی از
ایتالیا کشوری با تمدن و فرهنگ غنی است که همه‌ساله پذیرای بسیاری از دانشجویان غیربومی، از سراسر جهان است. این کشور مقصد بسیار مشهور و مطرحی برای دانشجویان بین‌المللی است. اعزام دانشجو به ایتالیا ، همه‌ساله توسط برترین مؤسسات اعزام دانشجو به خارج ازجمله موسسه ساناگیتی صورت می‌گیرد.
ارائه مشاوره در خصوص رشته انتخابی و شرایط تحصیل آن در ایتالیا، دانشگاه برتر در این زمینه، اخذ پذیرش، اخذ فاند برای دانشجویان برتر و اخذ ویزای تحصیلی، همگی از
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
سلام!
امروز رفتم و مدارک رو تحویل پلیس+10دادم.بعد از این که فرم هایی که پر کرده بودم رو تو سیستم ثبت کردن بهم یه برگه دادن که توش تاریخ اعزامم رو مشخص کرده بود.تاریخ اعزام من شد 12/01 شنیدم که اسفند ماه برای اعزام ماه خوبیه ولی نمیدونم تا چه حد حقیقت داره.اگه کسی میدونه بگه:)
1398/09/27
سعدینی، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت به محل اعزام شده اند، تصریح کرد: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
دکتر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: تیم های ارزیاب اورژانس به محل مورد نظر در لافت اعزام و به بیمارستان قشم و بندرخمیر و اورژانس آماده باش اعلام شده است.
تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند
مدیرعامل جمعیت
یک بار به سفر قم که رفته بودیم، یکی از بزرگان نظامی آمده بودند که شهید حامد خیلی تلاش کرد او را ببیند تا برگه اعزام به سوریه اش را امضا کند، تصریح کرد: گاهی برای رفتن صحبت می‌کرد که من در اوایل با این موضوع مخالفت می‌کردم چون این موضوع برایم ملموس نبود. همسر شهید کوچک زاده خاطرنشان کرد: حامد و دامادم هر دو برای اعزام به سوریه اسم نوشته بودند که چون حامد به دلیل مخالفت های من مدارکش کامل نبود، از تهران به او زنگ زدند که دامادم به سوریه اعزام شد
کشورهای آمریکای شمالی یکی از مهم‌ترین مقاصد برای مهاجرت ایرانیان هستند. افراد زیادی علاقه به کار و تحصیل در کانادا دارند چون شرایط زندگی در این کشور از وضع مطلوبی برخوردار است و از طرفی اقدامات نژادپرستانه در آن نسبت به ایالات متحده کم‌تر است، همچنین اقتصاد کانادا به شدت پویا است و احتمال بیکار ماندن در این کشور بسیار کم است. اما این موارد دلایل محکمی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا نیستند. به شما توصیه می‌کنیم یک جدول تهیه کنید و منفعت‌ها
 
سیدحسن حسینی اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور می‌تواند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ترویج و تشویق به روحیه بسیجی، ایثار و فداکاری ایفا کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: راهیان‌نور باعث شده است که مسیر شهادت و ایثارگری همیشه زنده بماند و این راه الهی و معنوی همیشه بر روی مشتاقان باز باشد و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با شیوه زندگی و مدیریت شهدا آشنا شوند.
 
وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت
✴️120 هزار سرباز امریکایی در خلیج فارس!!این روزها پر از خبرهای عجیب و غریب است و عده‌ای هم در کشور مدام به این خبرها دامن می‌زنند. یکی هم اعلام اعزام 120 هزار سرباز امریکایی به آسیای غربی است که به نقل از روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده است. این خبر هم مانند همان خبر اعزام ناو هواپیمابر امریکایی است. امریکا برای شروع هر جنگی، در مقیاس حمله به سوریه و نه ایران، نیاز 500 هزار سرباز دارد، حالا اگر بخواهد به ایران به زعم خودش حمله کند، باید سه برابر
اعزام دانشجو به خارج
اعزام دانشجو به خارج از کشور بسیار موفقیت آمیز بوده است. بسیاری از دانشجویان ایرانی که در خارج تحصیل کرده اند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و حتی پسا دکترا در بهترین دانشگاه های غربی به تلاش و پیشرفت مشغول هستند.


 
برای رسیدن به رویاها و آرزوهای خود باید تلاش کنید.
اعزام دانشجو به خارج نیازمند صلاحیت علمی و صلاحیت اخلاقی است.صلاحیت علمی طبق سوابق دانشگاهی و آزمون های علمی متقاضی تعیین می شود.
 اولویت انتخاب دانش
این پاورپوینت در 15 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از زندگی نامه،نحوه اعزام به جبهه،فعالیت در جبهه و ماجرای اعزام به جبهه هم به صورت روایت گری در فیلم هم داستانی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد شهید 13ساله مرحمت بالا زاده در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمایید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
وزارت بهداشت:
دانشجویان ایرانی مقیم چین بامداد امروز با پروازی اختصاصی که روز گذشته از ایران به همین منظور اعزام شده بود، وارد کشور شدند.
این افراد پس از ورود به فرودگاه جهت بررسی های اولیه به مکانی که از قبل در نظر گرفته شده بود، منتقل شدند و بررسی ها اکنون توسط متخصصان مربوطه در جریان است.
چهار شنبه ، ۱۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
حدود 15 سالی هست دارم برای مشهد بازی میکنم 
همیشه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم،از اسپانسر داشتن و یا لباس و کفش و کیف مسابقه.مساله اعزام به مسابقات و اقامتمون
اما امسال خیلی اوضاع بهتره یک نکته خوب که بخوام بگم مساله اجاره سوئیت در مشهد بود.که اسپانسر امسال این مساله رو حل کرد و من به شخصه ازشون تشکر میکنم .
در مورد ورزش دختران بگم که واقعا محروم هستیم اونم در مشهد با این همه کارخونه های بزرگ و شهر صنعتی بودن با این همه توریست و جاذبه ها
‌شھید مدافع حرم حسین هریری
ولادت: 1368/08/03
شھادت: 1395/08/22
مزار:مشھد - بھشت رضا(ع) بلوک 15
خاطره ای از همسر شهید که از "سادات" هستند:
ایشون قبل از ازدواج هم یک بار دیگه به سوریه اعزام شده بودند و به مدت سه ماه افتخار نوکری بی بی جان را داشتند.
بعد از گذشت مدتی از برگشت ایشون، با یکی از دوستانشون دیدار داشتند.
شهید میگفتند:
من از ایشون که سید بودند خواستم دعا کنند تا دوباره برای دفاع از حرم عمه جان سادات اعزام شوم
دوست ایشان در جواب گفتند بودند:
دعا نمیکن
عمار علاقه زیادی به حوزه‌ی پرواز داشت که زمینه تخصصش هم بود با پشتکاری که به خرج داد در این زمینه به عنوان نفر اول و درجه‌ی استادی شناخته شد.
سید عمار، می خواست همانند عمارِ علی(ع) پای آرمان های رهبرش بایستد. خودش می‌گفت: «من اگر کاری می‌کنم، برای اعتلای این سرزمین است، پس از حمله تکفیری ها به کشور سوریه و حضور مستشاری نیروهای ایرانی در آن کشور، سید عمار پاشنه درب فرماندهی را از جای درآورد و پیگیری‌های مکرر او و علاقه‌اش برای جهت اعزام به
آموزش موی تای توسط استاداسدالله محمدی کارشناش ورزشهای رزمی راهنمایی جهت حضوردرکلاس های رزمی آشنایی باروشهای نوین آموزش ورزشهای رزمی دردنیا.معرفی سازمانهای معتبرموی تای درسطح آماتوروحرفه ای ،سازمانهای معتبرکیک بوکسینگ درسطح آماتور و حرفه ای.
راهنمایی افرادنسبت به نیاز ورزشی وجسمی برای تمرینات مختلف کاربا ستگاه 
معرفی مربیان سرشناس کشوردرشته های مختلف به علاقمندان به ورزش.
راهنمایی جهت استفاده ورزشکاران ازمکمل های ورزشی
معرفی دوره ه
با سلام
شروع سربازی از اونجاییه که 18 سالت تموم شده ...
خب بعضیا با دانشگاه رفتن فرار میکنن ولی تهش که چی ؟ باید بری عزیزم
خب اولش که میری پلیس بعلاوه ده و دفترچه رو کاراشو میکنی و پست میکنی و بعد چند ماه نوبتت میشه و ده روز قبل اعزام خدمت واست مشخص میشه که کجا اموزشی افتادی
اموزشی توی نیرو انتظامی و سپاه و ارتش دو ماهه و توی مرزبانی سه ماه
خب اگر دیپلم داشته باشی 19 اعزام میشی ...
و اگر لیسانس یا بالاتر یکم اعزام میشی...
میتونید سه روز تاخیر توی رفت
امروزه با توجه به نیاز ارگان ها و سازمان های دولت در تبادلات تجاری و اقتصادی خود برای ارتباط فی مابین بین کشور های طرف قرار داد خود مترجم شفاهی نیاز دارد ؛ حال بستگی دارد تا طرف حساب این شرکت ها و کشور ها چه کسانی باشند با توجه به اینکه اکثر افراد کشور های مختلف به زبان انگلیسی واقف هستند مترجم شفاهیانگلیسی میزان درخواست بالا دارد اما صرفا این گونه نیست .
جهت احترام به طرف مقابل مثلا اگر بین ایران و چین قراردادی صورت گیرد کشور طرف قرار داد نی
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
                                 
پانزدهم آبان ماه تاریخی است به یادماندنی در صنعت بیمه کشور.در سال 1314 ،شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد.آغاز فعالیت بیمه ایران (14آبان1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.بیمه ایران از آذر ماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهر های مشهد،شیراز،اصفهان،همدان،اهواز و بوشهر نما
اعزام هیات تجاری و فناور به فرانسه با محوریت عطر و رایحه و گیاهان دارویی 
فرانسه با دارا بودن دیرینه تاریخی و حضور شرکت های مطرح در حوزه عطر، اسانس و آرایشی-بهداشتی به مرکز این صنایع در دنیا تبدیل شده است. استفاده از آخرین فناوری های روز، مراکز آموزشی و تحقیقاتی، اتحادیه های فعال صنفی و شرکت های پیشروی دارای متخصصان و سازندگان عطر حرفه ای، این کشور را به مرجعی اصلی در این حوزه تبدیل کرده است. 
این بازدید به چه کسانی توصیه می شود؟
ادامه مطلب
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و ...)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
معمولا محل کار پرسنل و کارکنان ادارات و شرکتهای در یک نقطه متمرکز است و در قرارداد کار، یک مکان بعنوان محل فعالیت کارکنان سازمانها، ادارات و شرکتهای قید می شود. اما گاهی برای پیشبرد امور سازمان نیاز به حضور برخی از پرسنل در محلی غیر از مکان اصلی شرکت است‌. در واقع اعزام به ماموریت یکی از نیازهای کاری هر واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی است و در قبال آن مزایایی در چارچوب قوانین و مقررات به فرد اعزام شونده تعلق می گیرد.


ادامه مطلب
منتشر شده در: خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)

رسانه ها از تصمیم ترامپ برای اعزام 500 نیروی نظامی به عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم دارد حدود 500 نفر از نظامیان آمریکایی را به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان واقع در شرق ریاض، پایتخت عربستان اعزام کند.
بر این اساس شماری از نظامیان آمریکایی هم اکنون به منظور فراهم سازی شرایط برای استقرار سامانه پاتریوت و بهبود شرایط این پایگاه هوایی در عربستان حضور
منتشر شده در: خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)

رسانه ها از تصمیم ترامپ برای اعزام 500 نیروی نظامی به عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم دارد حدود 500 نفر از نظامیان آمریکایی را به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان واقع در شرق ریاض، پایتخت عربستان اعزام کند.
بر این اساس شماری از نظامیان آمریکایی هم اکنون به منظور فراهم سازی شرایط برای استقرار سامانه پاتریوت و بهبود شرایط این پایگاه هوایی در عربستان حضور
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
- در چه تاریخی به جبهه‌های مقاومت اعزام شدید و انگیزه‌تان جهت حضور چه بود؟ سال 93 که جنگ شروع شده بود خیلی از دوستانم را می‌دیدم که به عراق می‌رفتند و برمی‌گشتند، من هم خیلی دوست داشتم بروم. در ماه محرم می‌گفتم یا لیتنا کنا معک: ‌ای کاش ما هم روز عاشورا با حضرت بودیم. حالا روزش رسیده که ما لبیک بگوییم. دوستی داشتم خدا ایشان را خیر دهد مرتب می‌رفت و می‌آمد؛ من هم به ایشان اصرار زیادی می‌کردم که می‌خواهم بروم عراق. گفت: خوب باشد سعی خودم را م
خدمات موسسه ی مسیر آفرینان پارس شامل این
موارد است:
۱- ارائه ی مشاوره های تلفنی و حضوری در جهت تصویر
سازی درست و واقعی از قوانین هر کشور و نحوه ی مهاجرت صحیح و قانونی به کشورهای
مختلف به منظور انتخاب یک مسیر درست برای رسیدن به اهداف مورد نظر هر شخص.
۲- بهره گیری از تیم تحقیقاتی مجرب جهت انتخاب بهترین گزینه متناسب با
شرایط هر متقاضی برای تحصیل ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و…
۳- اخذ پذیزش از برترین و برجسته ترین دانشگاه ها ی کشورهای حوزه ی
اروپا ، ک
#گزارش_ماهانه
با سلام خدمت شما خوبان، همراهان عزیز همانطور که می دانید #مرکز_نیکوکاری_بشری در راستای توانمندسازی مالی نسبی نیازمندان و ارتقا سطح فرهنگی اقشار آسیب پذیر اقدام می کند. بخشی از فعالیت های این مرکز در یک ماه گذشته به این شرح است:
✅توزیع سبد کالای غذایی (شامل: گوشت قرمز،مرغ،لوبیا،نخود،عدس،ماکرانی،سویاسبزی خورشتی و...) بین مددجویان مرکز.
✅شناسایی، تحقیق، مصاحبه و پذیرش مددجویان جدید مرکز .
✅ ابلاغ وظایف هر مددکار جهت رسیدگی بهت
در ایام عید سال ۱۳۹۵ قرار بود به‌صورت خانوادگی به مشهد مقدس بروند و تمامی کارهای مقدماتی هم انجام شده بود اما شهید عزیز طی تماسی اطلاع می‌دهد که من ۲۵ اسفندماه به کشور سوریه اعزام خواهم شد. خانواده به ایشان می‌گویند قرار بود زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) برویم حداقل بعد از زیارت برو، شهید پاسخ می‌دهد که من به زیارت حضرت زینب(س) می‌روم شما هم نایب‌الزیاره من باشید.
شهید جاویدالأثرسیدمصطفی پس از اعزام به منطقه مقاومت سوریه، در تاریخ ۱
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
زلزله 5.1 ریشتری اردیبهشت تهران
وزیر بهداشت این کشور گفت که در نتیجه وقوع زمین لرزه در اوایل روز یکشنبه ، حداقل 9 نفر در استان وان ترکیه کشته و 37 نفر دیگر زخمی شدند.Fahrettin Koca گفت: نه از مجروحان در وضعیت جدی قرار دارند. پیش از این ، سلیمان سایولو ، وزیر کشور گفته بود که سه نفر از این کشته ها کودکان بوده اند ، و افزود که حدود 1.066 ساختمان فرو ریخته است.Soylu گفت ، سازمان مدیریت حوادث و فاجعه کار نجات را آغاز کرده بود.وی گفت: "تلاش های جستجو و نجات در حال ان
خدمات موسسه ی مسیر آفرینان پارس شامل این
موارد است:
۱- ارائه ی مشاوره های تلفنی و حضوری در جهت تصویر
سازی درست و واقعی از قوانین هر کشور و نحوه ی مهاجرت صحیح و قانونی به کشورهای
مختلف به منظور انتخاب یک مسیر درست برای رسیدن به اهداف مورد نظر هر شخص.
۲- بهره گیری از تیم تحقیقاتی مجرب جهت انتخاب بهترین گزینه متناسب با
شرایط هر متقاضی برای تحصیل ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و…
۳- اخذ پذیزش از برترین و برجسته ترین دانشگاه ها ی کشورهای حوزه ی
اروپا ، ک
برخی از افراد برای ادامه زندگی خود می خواهند به کشورهای خارجی مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . موسسات آموزشی در شهر تهران راه را برای این گونه افراد هموارتر می کنند . 
یکی از موضوعاتی که افراد باید در این راستا به آن توجه نمایند این است که برای اخذ ویزای یک کشور باید زبان آن کشور را به خوبی یاد بگیرند .
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان با برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی دغدغه این افراد را برطرف می نماید و به آن ها کمک می نمای
مامان خبر دادن که بابا رو بردن بخش CCU تا دکتر بیاد و نتایج آزمایشات و عکس هارو ببینه تا دستورات لازم رو برای اعزام بابا به بیمارستان مجهز تر بگن...
نزدیک ۲۴ ساعته که نخوابیدم اما اصلا مهم نیست من تا ۴ روز هم شده نخوابم...
#دوست_دارم_بابا :)
ادامه دارد...
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا  دقایقی پس از وقوع زلزله، ابتدایی گزارش رسمی بوسیله شرح زیر منتشر شد.  جلال: ۴  محل وقوع: استان قم - حوالی قم  کتاب و زمان تصادف بوسیله حین محلی: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۰:۱۱:۲۰ طول جغرافیایی: ۵۰.۷۲، عرض جغرافیایی: ۳۴.۵۷ عمق زمین نوسان: ۱۰ کیلومتر  نزدیک ترین شهرها: ۱۶ کیلومتری قم (قم)، ۱۷ کیلومتری جمکران (قم)، ۲۳ کیلومتری کهک (قم)       نزدیکترین مراکز استان: ۱۰۷ کیلومتری اراک، ۱۴۰ کیلومتری تهران یک منبع در م
شنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۷ ساعت 6:36




کوچکترین فرزند خانواده بود ولی با این حال  قبل از
اعزام به جبهه نماز و روزه قضای مرحوم پدرش را متقبل شد. چند شب قبل از
اعزام خواب دیده بود که امام حسین (علیه السلام) به او فرموده که آمده ام
تو را ببرم.
وقتی خبر شهادت برادرم را به مادرم دادند مادرم گفت
خدا را شکر شوهرم به آرزویش رسید. چون مرحوم پدرم آرزو داشت یکی از
فرزندانش شهید بشود.
  (به نقل از خواهر شهید )


نام : نبی الله

نام خانوادگی :
هدف از اجاره خودرو، رفاه و آسایش است. در این بین بسیاری از افراد بر این باور هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه است.
یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت
متقاضیان تحصیل در کشور اتریش با روندی صعودی در حال افزایش هستند و از همین روست که شرایط اعزام دانشجو به اتریش را مورد بررسی قرار داده ایم. کشور اتریش در کنار آلمان، انگلستان، نروژ و فرانسه از معتبرترین کشور های اروپایی در زمینه تحصیل است و همین مسئله کافی است تا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به این کشور به صورت روزشمار افزایش پیدا کنند اما قبل از هر اقدامی باید از شرایط زیر اطلاع پیدا کرد:
شرایط اعزام دانشجو و ویزای تحصیلی اریش یه چه صورت هست؟
آی
همانطور که می دانید، یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است. همچنین شما با اجاره خودرو با راننده دیگر ناچار به پرداخت خسارت در صورت بروز حادثه نمی باشید.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت به دیگر
 
ترکیه از کشورهای مهم در تولید و فرآوری گل محمدی در جهان است. سالانه دهها تن انواع مشتقات مربوط به گل محمدی از این کشور به سایر نقاط جهان صادر می شود. گلاب، اسانس، عصاره، عطر و سایر محصولات آرایشی-بهداشتی با پایه گل محمدی برخی از این محصولات هستند. 
عمده تمرکز این کشور در زمینه گل محمدی، توسعه شرکت های اسانس گیری و فرآوری کننده گل محمدی است و امروزه صدها محصول متنوع از این گیاه ارزشمند تولید می شود.
با شرکت در این رویداد:
از مهم ترین شرکت های
خدمات تعمیر پکیج در تهران
در این بخش ما به معرفی خدمات تاسیسات vip در حوزه تعمیر پکیج در تهران و دیگر شهر های آن می پردازیم. البته باید بدانید که خدمات تعمیرات پکیج که توسط شرکت تاسیسات وی آی پی انجام می شود به موارد زیر محدود نبوده و تمامی اجزای و دیگر ایرادات انواع پکیج را شامل می شود.
از جمله خدمات تعمیر پکیج که توسط شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران به تمامی مشتریان عزیز در اقسا نقاط شهر تهران ارائه شده است، این است که این شرکت با ایجاد شعبا
شهید مدافع حرم احمد حیاری نخستین شهید مدافع حرم شهرستان شوش است که چهارم شهریور ماه سال ۹۴ در روستا «شیخ حلال» استان حمص سوریه به شهادت میرسد. شهید حیاری، دوازدهمین شهید مدافع حرم استان خوزستان، جزء ۵۰ شهید اول مدافع حرم در کشور و همچنین دومین شهید دانشگاه پیام نور کل کشور است. این شهید فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان شوش بود و در اولین اعزام به سوریه به شهادت رسید. او قهرمان رشته تکواندو بود و کمربند سبز داشت. از ایشان دو یادگار
از این استان تاکنون ۳۰ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند که این رقم اعزام در کل کشور کم نظیر است.وی با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» مقام معظم رهبری گفت: همه ما دوست داریم با زیارت امام رضا(ع) زندگی رضوی و قلبی سرشار از معرفت رضوی داشته باشیم؛ مصداق این مهم کمک های مردم شهیدپرور اصفهان به مردم سیل زده و گستراندن سفره افطار برای نیازمندان است.گنابادی نژاد با اشاره به تعداد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان اصفهان اظهار کرد: زنده نگه دا
شهر کرج یکی از کلان شهرهای ایران است و مرکز استان البرز می باشد . این شهر یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است .
در داخل شهرک های صنعتی کرج واحدهای صنعتی زیادی وجود دارد . شرکت باربری کرج ایرانکس در تمامی این شهرک های صنعتی آماده خدمت رسانی می باشد .
این مجموعه به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازد . وسایل نقلیه ای که از این شرکت جهت بارگیری اعزام می شوند مجهز به تمامی امکانات لازم هستند و می توان با استفاده از آن ها وسایل حساسی را حمل نمود .
اث
این روزها پس از اعزام #ناو_جنگی ایالات متحده آمریکا و لفاظی مقامات این کشور سوال پرتکرارِ بسیاری در افکار عمومی ما این است که آیا #جنگ خواهد شد؟ برخی از سر ترس و برخی از کنجکاوی میپرسند؛ این داستان به کجا ختم میگردد؟
با عرض پوزش، باید به عرض رساند آنهایی که از جنگ محتمل می پرسند فرسنگ ها از #قافله عقب و بی خبر از قیل و قال دنیایند.
جنگ مدتهاست آغاز شده است.  #میدان_جنگ در فضای رسانه ای و مدیریت افکار عمومی ایرانیان است. پیش از شلیک گلوله و موشک ب
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی یکی از بالا دست می کشیدم روی زخمهای دستم و بعدش می‌رسیدم روی طرح لبخند کمرنگی که یادگار اعزام بیمار بدحال ساعت پنج صبح و دعوا با طب اورژانس بیمارستان مقصد بود، جاش هنوز کمرنگ روی دستم مونده !
ادامه مطلب
 
تا انقلاب مهدی
 
بچه ی سر به راه و آرامی بود؛ از آنها که آدم خوشش می‌آید دم پَرشان بشود. نشسته بود توی پایگاه بسیج. رفتم ایستادم مقابلش. تند تند داشت سوال‌های فرمِ اعزام به جبهه را پُر میکرد. گفتم: چطوری آقای حسن نیا؟ میخواین فرم رو براتون تحویل بدم؟
همینطور که تشکر میکرد، برگه را داد دستم. همه ی نوشته هایش یک طرف، آن جمله‌ی آخرش یک طرف. توی فرمِ ثبت نام برای اعزام، جلوی سوال «مدت داوطلبی حضور در جبهه؟» نوشته بود «تا انقلاب مهدی»
شهید محمدرض
حضور در پایگاه بسیج
 
اکثر هم سن و سالهای من آرزو داشتند اجازه اعزام به جبهه را اخذ کنند.
اجازه پدر و مادرها  یک طرف ، اجازه مسوولین اعزام هم طرف دیگر
خوب البته بعضی خانواده ‌ها اولویت اولشان برای بچه‌های امثال بنده که هنوز پشت لبشون سبز نشده بود درس و مدرسه بود . و الا روستای ما در زمینه اعزام به جبهه در منطقه نمونه بود.
 
یکی از راهکارها زدن انگشت شست پای خودشون به جای انگشت سبابه پدر پای رضایتنامه بود.
اما راضی کردن مسئولین اعزام علاوه بر ا
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
فردا شنبه‌ست.
امیدوارم شنبه‌ی خوبی باشه خدایی. خسته شدم. امیدوارم مدیرعامل جلسه نباشه، مدیر منابع انسانی هم جلسه نباشه، و تکلیفم مشخص شه و با برنامه برگردم خونه. و شایدم مستقیم برم و دفترچه‌مو پُر کنم و پست کنم و بعد برگردم خونه.
دوس دارم برجِ 11 اعزام میشدم، ولی نمیشه. فقط برجای زوج اعزام هست. برج 10 یه کم زوده و برج 12 یه کم دیره حس میکنم. البته اگر که فردا اوکی بشه. اگه همه مسئولاش حاضر باشن باید اوکی شه. ولی دو بارِ قبلی که رفتم اینطور نبوده.
۳۰ دقیقه پیش مادر تماس گرفتن و گفتم که آزمایشات و عکس های لازم رو دارن از بابا میگیرن و خودشم داره کارای تشکیل پروندشو انجام میده
عکس از ریه هاش فرستادن (مجازی) برای پزشک متخصص و گفته که ریه ها سالمن و با بقیه مدارک پزشکی همین روزها باید به بیمارستان تخصصی اعزام بشه
+ بیکار و در انتظارم الان که انقدر با جزئیات مینویسم 
سازمان حج و زیارت در راستای کاهش مراجعات زائران و سهولت انجام امور ، شرایطی را فراهم کرده است که انجام مراحل پیش ثبت نام تا اعزام به صورت اینترنتی انجام شود ، زمانی که شما تصمیم به ثبت نام میگیرد فرآیند پیش ثبت نام و ودیعه گذاری ، رزرو و انتخاب کاروان و اعزام را پشت سر بگذرانید که ما در ابتدای سخن به آن اشاره مختصری کرده و سپس نحوه کار با سامانه ثبت نام حج تمتع سال 98 و چگونگی رزرو از طریق سامانه رزرو حج تمتع 98 را بررسی خواهیم کرد.
جهت کسب اطلاعا
میزان هزینه خدمات نظافت یا خدمات نظافت آنلاین طبق اتحادیه خدمات نظافتی قیمت خدمات نظافت براساس خانم یا آقا بودن کارگر نظافت منزل ،تعداد نیروی مورد نیاز برای نظافت منزل ، ساعات کار ، متراژ خانه ، تعداد اتاق ها ، تعداد سرویس بهداشتی و… تعیین می شود.
برای کارهایی از قبیل شستشو مبلمان و یا شستشو فرش ، شرکت خدماتی نظافتی معمولا از بخار شوی استفاده می کنند .هزینه این خدمات نظافت از هزینه نظافت منزل جداست.
شرایط ارسال کارگر نظافت منزل برای خدمات
CentraleSupélec (CS) یک دانشگاه تحقیقاتی فرانسه در زمینه علوم مهندسی است. این دانشگاه در تاریخ 1 ژانویه سال 2015 به عنوان یک نتیجه از ادغام استراتژیک بین دو مجله برجسته بزرگ در فرانسه ، اکوول سانترال پاریس و سوپلهک تاسیس شد.
برگرفته شده از ویکی پدیا
این دانشگاه رتبه 164 را از آن خود کرده و به عنوان سومین دانشگاه برتر در زمینه علوم مهندسی در کشور فرانسه شناخته می شود. در زیر تصویری از محیط دانشگاه مشاهده می کنید. 
 
موسسه اعزام دانشجو به فرانسه 
در این بخش
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم آلشهداافتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میتو
شهید ماشالله رنجبر بافقی در فروردین ماه سال ۱۳۳۶ در محله‌ی سهل ابن علی(ع) واقع در خیابان شیخ محمدتقی بافقی چشم به جهان گشود.
پس از گذراندن دوران کودکی وارد دبستان خلد برین شد و تحصیلات ابتدایی را تا کلاس ششم ادامه داد و پس از آن ترک تحصیل کرده و به کار مشغول شد.
در سال ۱۳۵۴ به خدمت سربازی اعزام شده و دوره‌ی خدمت سربازی را در پادگان ارتش در شهر شیراز گذرانده و در سال ۱۳۵۶ دوره‌ی خدمت سربازی را به پایان رسانده است.
در سال ۱۳۵۷ پس از گذراندن دوره
شرایط و تعهدات بیمه زائران حج تمتع ۱۳۹۸
به گزارش ایران حج، شرایط و تعهدات بیمه عمر، حوادث و درمان زائران حج تمتع به شرح ذیل جهت بهره برداری اعلام میگردد:
۱- در صورت فوت به هر علت هر یک از بیمه شدگان پرداخت غرامت به مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ریال
۲- در صورت فوت بیمه شدگان در اثر حادثه پرداخت غرامت به مبلغ ۲٫۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۳- بدیهی است در صورت فوت بر اثر حادثه هر یک از بیمه شدگان در طول مدت قرارداد میزان غرامت فوت ۳٫۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.
۴- در صورت بروز
خدمت از ما با اعزام کارگر نظافت منزل  و بهترین نظافتچی خانم و آقا کار  نظافت منزل شما را بدون هیچ نقصی انجام دهد. در واقع با گرفتن کارگر نظافت منزل خیال خود را آسوده کنید. خدمت از ما سعی دارد با اعزام بهترین نیروی خدماتی نگرانی شما را برطرف کند همچنین خدمات نظافت منزل ما دارای چند شعبه شرکت خدماتی نظافتی در کل ایران شامل : اعزام کارگر نظافت منزل برای نظافت منزل در تهران ، اعزام کارگر نظافت منزل برای نظافت منزل شیراز ، نظافت منزل مشهد  و… می ب
به گفته قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل ، در سال 98 برای اعزام چهار ساله دانشجوی دکتری به خارج کشور با بورس دولتی برنامه‌ ای وجود ندارد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، وی ادامه داد : در واقع بورس طولانی مدت برای دو سال فوق لیسانس یا چهار سال دکتری به خارج کشور وجود ندارد . قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌ الملل افزود : دلیل این موضوع نیز این بوده که سطح توانمندی دانشگاه‌ های داخلی مناسب است . برنامه‌ ریزی ما بر روی فرصت مطالعاتی ۶ تا
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم آلشهداافتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میتو
هوالرزاق⏬این باربری با سالها تلاش و سابقه کاری ⏬بسته بندی حرفه ای بانیروی جوان و کاربلدفوم حبابدار/چسب/کارتن/سلفون/ضرب گیر⏬حمل گاوصندوق/ ساید/ پیانو /تردمیل /شیشه میز نهارخوری⏬تماس با ما از ۷ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیلات⏬ سرویس دهی به کلیه شهرهای کشور⏬کار را به کاردان بسپارید⏬اعزام کارگرجهت بارگیری و تخلیه بار شهرستانهاکامیونت /نیسان/ خاور /هیوندا /ایسوزو مسقف مخصوص اثاثیه مجهز به پتو و ضربه گیر در اندازه های مناسب ۵ و ۶ متریوانت نی
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
سلامت و سبک زندگی/24- لزوم عبرت گیری قبل از تصمیم گیری در مدیریت سلامت
پس از کاربرد سلاح شیمیایی توسط عراق علیه رزمندگان ایرانی و مردم حلبچه و سردشت، تصوّری که مسؤولان کشور ما داشتند این بود که چون آلمان این سلاح را درست کرده است بنابراین راه درمانش را هم می‌داند؛ برای همین مجروحان را به این کشور اعزام کردند. (1)
غلام دلشاد، جانباز شیمیایی 70 درصدی شیرازی در خاطراتش می گوید: «قرار است یک پزشک آلمانی به بیمارستان بیاید و من و همراهانم را معاینه
درخشش ووشو کاران قلعه گنجی   در مسابقات قهرمانی استان  جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشورانتخابی (تیم ملی رده سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان)تیم قلعه گنج توانست در این مسابقه به خوبی بدرخشد و نشان های رنگارنگی کس
ادامه مطلب
‍قرارداد بلبلی شبیه ماجرای ترابی نیست
از بدو اعلام محرومیت محمد بلبلی برخی دوستان به دنبال واکاوی این موضوع و تطبیق آن با مسئله ترابی و تراکتور هستند. قیاسی که هیچ انطباقی ندارد. به چند دلیل:
۱- اول اینکه در مورد بلبلی ایجنت او آقای فیض بخش یک روز قبل از رسانه ای شدن حضورش در استقلال با من تماس گرفت و موضوع انتقال از سپیدرود به فولاد و متعاقبا به استقلال را توضیح داد و مشورت گرفت. گفتم بروید با سپیدرود توافق کنید. فولاد این وسط خودش هم تخلف کر
#یاد_یاران
اوایل جنگ بود که بر اثر انفجار تله‌های انفجاری نیروهای کومله و ضدانقلاب پایش را از دست داد... اما عقب ننشست، با پای مصنوعی در عملیات‌ها شرکت می‌کرد. برادرش شهید و برادر دیگرش جانباز شد و خانواده هر کاری می‌کردند تا مانع اعزام دوباره او شوند، اما حریفش نمی‌شدند.
بار دوم مجروحیتش با قطع نخاع از ناحیه کمر در عملیات بیت‌المقدس ۷ همراه بود. اما باز هم نمی‌گذاشت رنج جانبازی میان او و ارزش‌های انقلابی‌اش فاصله‌ای بیندازد. سال‌ها ط
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: «آینده از آن شماست» «کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
شیشه سکوربت حفاظ سازه سالهاست که با عنایت پروردگار و با اتکا به توان مهندسین و تکنسین‌های داخلی از سال ۱۳۶۲ در عرصه ساخت ماشین‌آلات تولید شیشه سکوریت شروع به فعالیت نموده و همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو بوده است. این ۸ دلیل برای آنکه پروژه شیشه سکوریت خود را به حفاظ سازه دهیم:۱٫ وقتی با حفاظ سازه تماس می‌گیرید، کارشناسان فوق حرفه‌ای رامادر، با لبخند جوابگوی شما عزیزان هستند.
شیشه سکوریت
۲٫ کارشناسان شرکت حفاظ
عشق و عاشقی در چمران (13)
بسم الله الرحمن الرحیم
اعزام اولین گروه رزمندگان جنگهای نامنظم  از مشهد
پس از جمع شدن نیروهایی که قرار بود به اهواز اعزام شوند به حرم مطهر امام رضا (ع) رفتیم و بعد از زیارت و خداحافظی رزمندگان با خانواده­‌هایشان،­ به عنوان اولین نیروهای شهید چمران از مشهد در سی‌امین روز از جنگ عازم اهواز شدیم که روز اعزام هم بدرقه خوبی صورت گرفت.
نیروهای اعزامی هیچکدام تجهیزات نظامی به همراه نداشتند و بودجه و اعتباری هم برای آنها د
مدیر مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک از اعزام ۴۴ طلبه این شهرستان به اردو علمی فرهنگی مشهد خبر داد.
حجت الاسلام ذاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به نیاز طلاب به تغییر روحیه ونشاط و شادابی برای آماده شدن سال تحصیلی درسی جدید، گفت: به همین منظور 44 نفر از طلاب مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک  روز گذشته به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
وی ادامه داد: این اردو با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که در این
اعزام هیات تجاری و فناور به فرانسه با محوریت نمایشگاه مواد غذایی SIAL
شرکت در نمایشگاه مواد غذایی SIAL در پاریس با امکان نشت مشترک B2B با شرکت ها و تولیدکنندگان محصولات غذایی از سراسر دنیا
 
نمایشگاه مواد غذایی پاریس (SIAL) از مهمترین و معتبرترین نمایشگاه های جهان در زمینه صنعت غذا و خوراکی محسوب می شود که فرصت بی نظیری برای متخصصان به وجود آورده تا با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شده و ارتباطات تجاری خود را گسترش دهند تا بدین وسیله
کنکور که دادیم، آمد در خانه‌مان و گفت برویم. دستم را گرفت و برد ثبت نام و بعد هم اعزام. 
توی منطقه، وقتی پرسیدند کجا می‌خواهید بروید، زود گفت: تخریب.
با آرنج، آرام زدم به پهلویش. از چادر که بیرون آمدیم، گفتم: دیوونه! چرا گفتی تخریب؟
گفت:«آخه اینجا (به شهادت) نزدیک‌تره.»
سلامت و سبک زندگی/24- لزوم عبرت گیری قبل از تصمیم گیری در مدیریت سلامت
پس از کاربرد سلاح شیمیایی توسط عراق علیه رزمندگان ایرانی و مردم حلبچه و سردشت، تصوّری که مسؤولان کشور ما داشتند این بود که چون آلمان این سلاح را درست کرده است بنابراین راه درمانش را هم می‌داند؛ برای همین مجروحان را به این کشور اعزام کردند. (1)
غلام دلشاد، جانباز شیمیایی 70 درصدی شیرازی در خاطراتش می گوید: «قرار است یک پزشک آلمانی به بیمارستان بیاید و من و همراهانم را معاینه
از نکات جالب توجه در طراحی و تولید این خودرو آن است که تمام پارامترهای حفاظتی و امنیتی در آن رعایت شده  که می‌تواند بسیاری از مشکلات سازمان زندان‌ها در زمینه اعزام و بدرقه زندانیان را برطرف و ضریب امنیت اعزام‌ها را افزایش دهد.
خودرو جدید اعزام و بدرقه زندانیان توسط شرکت «پیشرو دیزل آسیا نجف‌آباد» و با همکاری مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین «دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد» تولید شده است.
موتور این خودرو «نیسان ZTC» و گیربکس آن نیز ZF آلما
شرکت فریت بار در فرودگاه امام
خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در
فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل
بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
1.    انس با متون دینی به ویژه متون ادعیه، زیارات و صحیفه2.    تغییر نگرش نسبت به جایگاه ادعیه و صحیفه در زندگی3.    آشنایی با ترجمه و معارف ادعیه، زیارات و صحیفه سجادیه4.    تربیت و اعزام مبلغ، مربی و مدرس در ساحت ادعیه و صحیفه5.    کاربست معارف ادعیه و صحیفه سجادیه در سبک زندگی خود
 
به نام خدای مهدی عج

مادر شهید معماریان: پسرم شب اعزام به من گفت:  بابا خوابید بیا چیزی به تو بگویم.رفتم پیشش گفتم کارت چیه مامان؟ گفت مامان ساکم رو میخواهم امشب تو ببندی.گفتم یعنی چی من ببندم؟ گفت این آخرین اعزامی هست که میروم ؛ چون دیگه برنمیگردم.گفتم مامان زبونتو گاز بگیر ، ان شا الله میری و  برمیگیردی.گفت نه دیگه ، برنمیگردم.صبح اومدم پشتش آب بپاشم دیدم دلم باهاش داره میره گفتم مالی که در راه خدا دادم نباید دلم دنبالش بره ، دادم همسایه کاس
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
 
 
بهترین مشاور سبد فعلی برای جابجایی سهم رشده کرده با سهم رشد نکرده شما در بورس با معرفی سهام پرسود با دید کوتاه مدت و میان مدت (امروز یک سهم با دید میان مدت  با بازدهی 200 درصدی به کاربران گروه vip معرفی میکنیم شما هم برای عضویت و پرداخت به شماره 09351307055 در تلگرام در ارتباط باشید
مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کرد: حمله به ایران بدون مجوز کنگره ممنوع استمجلس نمایندگان آمریکا به یک متمم لایجه بودجه دفاعی این کشور رای داد که اگر به تصویب نهایی برس
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پدیده معلم خصوصی، به صورت عرفی در جامعه باب شده و اینکه یک موسسه بخواهد تحت این عنوان، معلمی به منازل بفرستد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم گفت: مسئولیتی نیز در این زمینه نداریم؛ این عمل غیرقانونی است.
پنجشنبه ، ۱۰ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
لیست حقوق و دستمزد سال 98 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 98
اضافه حقوق و اجر 98 کارگران حداقل بهره کارگران در سال 1398 تعداد برابر مصوبه بخشنامه بهره ۹۸ کارگران قانون ساخت از ابتدای سال ۱۳۹۸ حداقل من لیست حقوق ۹۷ رو اعزام کردم ولی عیدی و سنوات رو توش نیاوردم الان باید چکار.
ادامه مطلب
 داستان واقعی و وحشتناک از وقایع تابستان 1368 در محله ای بنام امین الضرب در رشت که عاقبت با یک تراژدی به پایان رسید و منجر به حوادث شنیع و غیرقابل باوری شد که نهایت بیرحمی و بی عاطفگی در برهه ی خاص محسوب میشد.     بسرعت تیتر اول تمامی محافل خبری شد و تهیه ی گزارش از ماجرا و اعزام یه تیم خبری از اتریش به ایران و کنکاش های مجدد برای  واکاوی ماجرا مجدد سبب بروز تراژدی و مرگ های بیشتر گردید. 
ادامه مطلب
تعمیر پکیج در کرج : پکیج بوتان با برند Butane یکی از پرفروش ترین پکیج ها در ایران است . اگر پکیج بوتان شما دچار مشکل شده است برای تعمیر پکیج بوتان در کرج با ما تماس بگیرید.
 
سرویس پکیج بوتان در کرج
سرویس پکیج دیواری Butane شما توسط سرویسکار حرفه ای و متخصص در گوهردشت کرج در کمترین زمان ممکن.
اعزام سرویسکار دوره دیده و با سابقه به محل شما
انجام خدمات سرویس پکیج در محل شما بدون نیاز به جابجایی دستگاه
 
اسیدشویی پکیج بوتان در کرج
معمولا پیکج دیواری بع
آقای حمید عسگری فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان: 
در موقع عملیات مرصاد فرمانده سپاه همدان بودم، دستور گرفتیم که تجهیز شده و به مرصاد برویم. یادم می‌آید زنگ زدم به آقای دانش‌منفرد استاندار وقت همدان که تجهیزات به ما بدهند. آقای دانش‌منفرد به من گفت شما در جنگ رس استان را کشیدید و من چیزی ندارم به شما بدهم. زنگ زدم به حاج‌آقای موسوی همدانی، شب بود از خواب بیدارش کردم، ماوقع را گفتم. گفت پیگیری می‌کنم. صحبت کرد و آقای دان
سطح: مبتدی
متن درسی: کتاب «اسپانیول اندیرکتو1» با قیمت 40هزار تومان در سایز «آچهار» بصورت رایگان ارسال میگردد. این کتاب در چهارترم اول خوانده می شود. همچنین یک جلد کتاب «افسانه سیاه» ترجمه شده از اسپانیایی توسط استاد این دوره نیز بعنوان هدیه ارسال میگردد.
 استاد دوره: مبلغ بین الملل اعزام شده به ونزوئلا و پژوهشگر منطقه آمریکای لاتین
⏰مدت دوره: هفته ای دو جلسه (هر دو ترم یک ماه طول می کشد)
ادامه مطلب
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
شرکت
فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست
شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از
فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
پادگان آموزشی
 
بلاخره سال 65 ، سال سرنوشت فرا رسید.
هرجوری بود رضایت مسوولین اعزام را جلب کردیم.
اولین اعزام  اول مرداد ماه سال شصت و پنج ، همراه بهترین و دوست داشتنی ترین  دوست دوران تحصیل و هم محله ای.
مهربان ،خوش اخلاق ، با معرفت  و شوخ طبع و متبسم.
نمی دونم چرا اینقدر تو دل برو بود
و او کسی نبود جز سید علی هاشمی
می دونی !! بعضی وقتها که یادش می‌افتم بی اختیار اشکام جاری میشه .
الان هم  که دارم این خاطرات و می‌نویسم  تو صحرا و تنهایم
 گریه اما
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مدافع حرم محسن حججی)
یکی از دوستان شهید حججی تعریف می کرد:
با هم اعزام شدیم سوریه، منطقه "عبطین"
تازه به آنجا رسیده بودیم که برای اسکان باید به یک مدرسه منتقل
می شدیم. همان اول، دم در بودیم که جنازه یک داعشی را دیدیم.
ادامه مطلب
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
کشور کانادا چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شده است. این کشور سالانه در حدود ۲۵۰٬۰۰۰ تازه وارد جدید می‌پذیرد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و شهرهای اصلی این کشور از نظر کیفیت زندگی شهرت جهانی دارند. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که کانادا را از سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا متمایز می‌کند:
ادامه مطلب
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
ایران و اسپانیا
دو کشور ایران و اسپانیا از قدیمی ترین کشورهای جهان محسوب می شوند که به عقیده بسیاری از تاریخ دانان اولین تاثیرات را اسپانایی ها از ایران و در طول 800 سال سلطه عرب ها در این کشور پذیرفتند، زمانی که ایرانی ها با حضور در اعراب تاثیرات زیادی در فرهنگ و تاریخ اسپانیا به جای گذاشتند.
اما اولین روابط دیپلماتیک و سیاسی ایران و اسپانیا به سال 1403 باز می گردد که انرکیه سوم گروهی را به سرکردگی کلاویخو به ایران فرستاد. گویی در این زمان شهر
 
در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم شهرستان اسفراین و امکان استفاده از امکانات مطلوب و با کیفیت و هم‌چنین حضور متخصصین گوش وحلق و بینی ، میکروسکوپ ENT در #اتاق_عمل بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین نصب شده است.‍‌‍‌‍‌‍‌با راه‌اندازی این #میکروسکوپ پیشرفته می‌توان نیاز بیماران شهرستان اسفراین را کامل پاسخ داد و در #جراحی های گوش و حلق و بینی نیاز به اعزام بیمار به شهر‌های مجاور نخواهد بود.‍‌‍‌‍‌‍‌در حال حاضر دو متخصص گوش و حلق و ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها