نتایج جستجو برای عبارت :

کمبود ویتامین A و عفونت های پوستی

سل مرغی
توسط مایکو باکتریوم ویوم ایجاد می شود که نزدیکی زیادی با باکتری سل انسانی و گاوی دارد.در پرندگان M.avium سبب بیماری ناتوان کننده مزمنی با ندول های سلی می شود. در انسان عفونت M.avium یابه صورت تنفسی در کودکان ویا بصورت موضعی در بزرگسالان بروز می کند که که با تورم گره های لنفاوی ناحیه همراه است. ایجاد عفونت در افرادی که کمبود ایمنی دارند به صورت حادتر است.
مشاوره و آموزش درمان سل مرغی
 
M.avium از طریق خوردن غذا و یا آب گسترش می یابد. گله های مرغ ب
زینک :زینک نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان را دارا میباشد.و در تمام ارگان ها ,بافت ها , مایعات و ترشحات بدن موجود است.ویتامین ث:یکی از ویتامین های محلول در آب است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد .بدن انسان توانایی تولید و یا ذخیره ویتامین سی را ندارد و ویتامین سی باید از منابع خارجی تامین گردد.ویتامین سی برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است .همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن میشود.ک
علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
باکتری واژن چیست؟
باکتری واژن (BV) درحقیقت نوعی عفونت باکتریایی است. به طور طبیعی در واژن تعدادی باکتری "مفید" به نام« لاکتوباسیلی »و تعداد کمی باکتری "مضر" به نام «آناروبز »وجود دارد. در شرایط عادی، تعداد این باکتری ها با هم برابر است. اگر به هر دلیلی این شرایط تغییر کند و تعداد باکتری های آناروبز بیشتر شود، در این حالت « عفونت واژن » رخ داده است.
متداول ترین نوع عفونت که در زنان بین 15 تا 45 سال دیده می شود، عفونت باکتری واژینال است. همچنین زنان ب

عفونت گوش در کودکان
  
  در عفونت گوش خارجی، گوش قرمز و ملتهب است و ترشح دارد
 
 
 ساعاتی از نیمه شب گذشته و کودک شما بیدار است و گریه می کند. هیچ نشانه ای برای این بی قراری وجود ندارد جز این که او گوشش را می کشد. اولین (و بدترین) فکر شما می تواند این باشد: عفونت گوش. خوشبختانه تعداد بچه هایی که عفونت گوش می گیرند رو به کاهش است اما همچنان در مورد نیمی از بچه های زیر یک سال این موضوع بسیار شایع است. بچه هایی که چون هنوز به زبان نیامده اند عنوان مشک
رابطه لباس و عفونت های واژن چیست؟
بیماری
های زنانه از جمله عفونت های قارچی واژن یکی از دلایل مراجعه ی زنان به
پزشکان می باشد،اما دلیل این عفونت ها چیست؟یکی از دلایل آن لباس تنگ و
غیربهداشتی و مرطوب است که موجب عفونت های زنان می شود.
ادامه مطلب
عفونت قارچی واژن (عفونت قارچی واژینال)
 
  
تقریبا از هر ۴ زن، ۳ زن بیماری عفونت قارچی واژینال را تجربه می‏کند.
عفونت قارچی واژن (عفونت قارچی واژینال)حدود ۷۰ درصد خانم‏ها در طول زندگی خود ۲ بار یا بیشتر به عفونت قارچی واژینال مبتلا می‌شوند؛ یعنی تقریبا از هر ۴ زن، ۳ زن این بیماری را تجربه می‏کند.
ادامه مطلب
رابطه لباس و عفونت های واژن چیست؟
بیماری
های زنانه از جمله عفونت های قارچی واژن یکی از دلایل مراجعه ی زنان به
پزشکان می باشد،اما دلیل این عفونت ها چیست؟یکی از دلایل آن لباس تنگ و
غیربهداشتی و مرطوب است که موجب عفونت های زنان می شود.
ادامه مطلب
به طور کلی سه نوع عفونت واژن وجود دارد:
علائم عفونت قارچی: ترشح سفید و پنیری مانند و سوزش ادرار علائم عفونت باکتریایی: سوزش و خارش در واژن، ترشح سفید رنگ غلیظ یا رقیق با که هنگام مقاربت بوی ماهی می‌دهد. عفونت انگلی: درد و سوزش هنگام ادرار، قرمزی و خارش در بیرون واژن، ترشحات غلیظ زرد یا سبز رنگ
برای خلاصی از همه عفونت ها ترشح ها قارچ ها و فیبرم ها. از شیاف ماریانا استفاده کنید 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دن
عفونت ادراری در بارداری + علائم
 
  
اگر عفونت کلیه داشته باشید و باردار باشید، احساس بسیار ناخوشایندی ایجاد میکند
 
 یکی از مشکلاتی که زنان باردار در طول دوران بارداری با آن مواجه هستند عفونت است. انواع عفونت به ویژه عفونت ادراری از  شایع‌ترین عفونت‌ها و مشکلات این دوران محسوب می‌شود. اینکه راه های پیشگیری از آن چیست و چه موارد بهداشتی را در این دوران باید رعایت کرد، همگی جزو موضوعاتی است که در این مطلب میخوانید.
ادامه مطلب
عفونت  کلیه یکی از بیماری های رایج دستگاه ادراری است که در بیش تر بزرگسالان و کودکان به وجود می آید.  بیماری عفونت کلیه به نوعی از عفونت دستگاه ادراری گفته می‌شود که به طور معمول از مثانه یا میزراه شروع و بعدها به کلیه‌ها منتقل می‌شود. این نوع عفونت را بایستی جدی گرفت و برای درمان آن اقدام کرد، چرا که عفونت موجب آسیب رسیدن به کلیه می‌شود و با انتقال دادن باکتری توسط گردش خون باعث بروز عفونت های کشنده در بدن می‌شود. 
 اغلب با استفاده از آنت
افرادی که ویتامین A کمتری در رژیم های غذایی خود دارند بیشتر به عفونت های پوستی حساس هستند، با این حال چگونگی تاثیر این ویتامین A بر ایمنی پوست مشخص نشده است. در یک تحقیق که به تازگی منتشر شده، محققان موفق به شناسایی یک پروتئین در اپیدرم که نیازمند ویتامین آ با توانایی نابودی باکتری هایی شدند که قبلا برای آنها نا شناخته بود. محققان دریافتند که این پروتئین به عنوان یک آنتی بیوتیک برای سریعا از بین بردن باکتری عمل می کند. RELMa اولین نمونه از یک پر
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
 
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان ع
ویتامین یکی از فاکتورهای مهم سلامتی است و فقدانش سلامت جسم و روان را مورد تهدید قرار می‌دهد.
گاهی‌ اوقات و به دلایل مختلف، بدن ما تمام مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کند. در چنین حالتی، دچار کمبود ویتامین می‌شویم. کمبود ویتامین‌ می‌تواند مشکلاتی در بدن به‌وجود بیاورد. بنابراین مهم است که علائم کمبود ویتامین‌های مختلف را بشناسیم. در این مقاله دربارۀ علائم کمبود ویتامین A در بدن توضیح می‎دهیم.
به گزارش مجله دلتا؛ و
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
پاییز و زمستان دورانی هستند که بیشتر مردم ابتلا به عفونت های تنفسی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و ذات الریه را تجربه می کنند. در شرایطی که این بیماری ها می توانند هر فردی را تحت تاثیر قرار دهند، افراد مبتلا به دیابت باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشند.
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "ایزی هلث اپشنز"، افراد مبتلا به دیابت نه تنها احتمال بیشتری دارد به عفونت های تنفسی مبتلا شوند، بلکه شدت عفونت های تنفسی در آنها بیشتر است.
ادامه مط
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
علت عفونت پوست:
 
انواع
علل
درمان
علائم
تشخیص
رفتار
عفونت پوستی چیست؟
پوست شما بزرگترین اندام بدن شماست. عملکرد آن محافظت از بدن در برابر عفونت است. گاهی اوقات پوست به خود آلوده می شود. عفونت های پوستی در اثر طیف گسترده ای از میکروب ها ایجاد می شود و علائم آن از خفیف تا جدی متفاوت است. عفونت های خفیف ممکن است با داروهای بدون نسخه و داروهای خانگی قابل درمان باشد ، در حالی که سایر عفونت ها ممکن است نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند. در ادامه بخوان
کاربردای دیگه ماریانا چیه؟؟؟
❌ ماریانا فقط 1کاربرد ندارهبه غیر درمان عفونت و پاکسازی کامل رحم و واژن، این گیاه میتونه کیست، افتادگی رحم،  فیبروم و گشادی واژن رو نیز درمان کند. 
درمان تمامی مشکلات رحمی فقط با ماریانا❌❌  عفونت زنانه، بیشترین مشکل بانوان ❌❌ علل عفونت واژینال چی میتونه باشه
1. انتقال از راه رابطه جنسی2. رعایت نکردن بهداشت3. رطوبت در لباس زیر4. چاقی مفرط
عفونت گرفتن اصلا ب سن ربطی نداره چه دختر چه زن ممکنه بگیرن.........
علائم عفون
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
 بوی بد عفونت رو خوب میشه شناخت
امان از وقتی که این بو از قلب کسی بلند بشه. گاهی چشمها داد میزنن که قلب طرف بیماره و گاهی زبان و گاهی حتی این عفونت به قلم میکشه مثل نوشتن مطالب آنچنانی و رمانها و داستانهای اینچنینی.
خدایا! قلب و زبان و گوش و قلم و دست مارو پاک کن!
تکرر ادرار در ابتدا و انتها بارداری امری طبیعی است
برای مبتلا نشدن به عفونت زنانه
اگر ترشح روی لباس دیدید حتما لباس را تعویض کنید 
حتما از لباس زیر نخی استفاده بفرمایید 
تاخیر در رفتن به دسشویی و حبس ادرار خود باعث عفونت است 
زدودن موهای زائد توصیه میشود
قبل رابطه حتما زوجین حمام کنند 
چرا که عفونت یکی از زمینهای سقط جنین است
با روش های خانگی که در این مطلب به شما آموزش می دهیم می توانید به سادگی عفونت و آبسه دندان را درمان کنید.


به گزارش : دندان درد از بدترین دردهای موجود است که درد آن به سر و کل صورت نیز انتشار پیدا می کند.
ادامه مطلب
اگر عفونت کلیه مکررا تکرار شود، خصوصا در فصل سرد سال که عفونت بیشتر می شود و درمان نگردد، فرد دچار نارسایی کلیه خواهد شد.
برای ایجاد عفونت کلیه، باید یک عامل بیماری زا وجود داشته باشد، یعنی یک میکروب باید وارد کلیه شود و در آن جا عفونت ایجاد کند. این میکروب از دو راه وارد کلیه می شود:
- از طریق جریان خون مثلا عفونت جایی از بدن، از راه خون به کلیه می رسد.
- عدم رعایت بهداشت ناحیه تناسلی، یعنی میکروب از طریق مجاری ادراری وارد کلیه می شود.
البته قاب
سرماخوردگی، آنفولانزا و آلرژی باعث ایجاد عفونت گوش می‌شود. تنها راه تشخیص عفونت گوش مراجعه به پزشک است. البته انجام اقداماتی در خانه برای بهبود لازم است.
عفونت گوش یکی از شایع‌ترین نوع عفونت‌ها است که به دو صورت عفونت گوش میانی و التهاب خارجی خود را نشان می‌دهد. عفونت گوش در میان کودکان به مراتب بیشتر از بزرگسالان است و شاید کامل نبودن سیستم ایمنی بدن، دلیل اصلی شایع بودن این عفونت در میان کودکان باشد.
بجز عوامل ویروسی و باکتریایی، علایم
1- عفونت ویروسی سینوس
بسیاری از افراد هنگام بیماری فورا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می کنند، اما ممکن است تعجب کنید که شایع‌ترین بیماری‌های سینوسی در واقع به خاطر عفونت‌های ویروسی هستند، نه باکتریایی. این بدان معنی است که آنتی بیوتیک هایی که مصرف می کنید در واقع بی فایده هستند زیرا نمی توانید ویروس را با آنتی بیوتیک ها بکشید.علائم عفونت ویروسی سینوس به طور معمول هفت تا ده روز طول می کشد و به طور کلی با استراحت و حمایت طبیعی از رژیم غذایی من
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
نفوذ باکتری ها از طریق مثانه به یک یا هر دو کلیه باعث عفونت کلیه میشود که عدم درمان آن سبب آسیب جدی به کلیه ها خواهد شد ،بنابر این لازم است علائم عفونت کلیه و درمان های خانگی آن را بشناسید.
عفونت کلیه چیست و چه علائمی دارد
نفوذ باکتری ها از طریق مثانه به یک یا هر دو کلیه می تواند باعث عفونت کلیه شود که در علم پزشکی این حالت را «پیلونفریت» می گویند. در صورتی که عفونت کلیه به موقع درمان شود، سبب آسیب جدی کلیه خواهد شد.
ادامه مطلب
ترشحات سفید رنگ پنیری واژن
 
 

علت خارش واژن با ترشح یک عفونت قارچی است  
 
حدود 75٪ از خانمها در طول زندگی خود حداقل یک بار دچار عفونت پنیری واژن می شوند و 40-45٪ از آنها عفونت های مخمر زیادی دارند. زنان در هر سنی می توانند عفونت پنیری داشته باشند.
ترشحات سفید رنگ پنیری یک عفونت قارچی است که باعث تحریک، ترشحات و خارش شدید واژن می شود. کاندیدیازیس واژینال نیز نامیده می شود، ترشحات سفید رنگ پنیری تا حدودی از هر 4 زن، 3 زن را در برخی از دوره های زن
چگونه عفونت چشم را به سادگی درمان کنیم؟
چشم عضوی از بدن است که اگر روزی دچار اختلال شود، بخش عمده ای از زندگی ما را با مشکل مواجه می کند. یکی از شایع ترین اختلالاتی که ممکن است در چشم پدید آید، عفونت چشم است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عفونت‌ چشمی چنین تعریف می‌شود: چشم قرمز شود، پلک‌ها متورم شود و چشم دارای ترشحات چرکی باشد، یا اینکه آن‌ قدر ترشح زیاد باشد که صبح‌ها هنگام بیدار شدن، چشم‌ها به سختی باز شوند.
چشم عضوی از ب
درمان عفونت چشم
 
 عفونت چشم یک مشکل بسیار شایع است که در هر سنی ممکن است افراد دچار آن شوند , علت این عفونت می تواند باکتری ها , ویروس ها , آلرژی یا هر ابزار میکروبیولوژی دیگر باشید که یک یا هر دو چشم را تحت تاثیر قرار دهد پس با درمان عفونت چشم با ما همراه باشید .
ادامه مطلب
ایدز (به انگلیسی: AIDS) یا نشانگان اکتسابی کمبود ایمنی (به انگلیسی: Acquired immune deficiency syndrome)، نوعی بیماری است که در دستگاه ایمنی و توسط ویروس نقص ایمنی (HIV) ایجاد می شود.  بیماری ناشی از ویروس HIV دارای سه مرحله اصلی است. در مرحله اول (عفونت حاد) فرد ممکن است برای مدت کوتاهی بیماری شبه آنفلوآنزاییرا تجربه کند.
 
به همین دلیل معمولاً این بیماری تا یک دوره طولانی بدون هیچ علائمی دنبال می شود که به این مرحله از بیماری، دوره نهفتگی گفته می شود. هر چقدر که بی
ایدز (به انگلیسی: AIDS) یا نشانگان اکتسابی کمبود ایمنی (به انگلیسی: Acquired immune deficiency syndrome)، نوعی بیماری است که در دستگاه ایمنی و توسط ویروس نقص ایمنی (HIV) ایجاد می شود.  بیماری ناشی از ویروس HIV دارای سه مرحله اصلی است. در مرحله اول (عفونت حاد) فرد ممکن است برای مدت کوتاهی بیماری شبه آنفلوآنزاییرا تجربه کند.
 
به همین دلیل معمولاً این بیماری تا یک دوره طولانی بدون هیچ علائمی دنبال می شود که به این مرحله از بیماری، دوره نهفتگی گفته می شود. هر چقدر که ب
علائم عفونت سینوس
علائم عفونت سینوس بستگی به حاد و مزمن بودن آن و سینوس گرفتار دارد:
سینوزیت حاد:سینوزیت اتموئید
درد آن معمولا در پشت چشمها احساس می شود . گرفتگی بینی و ترشح پشت حلق به همراه درد در قسمت داخلی چشم و بینی علامت دیگری می باشد سردرد و فشار ناشی از سینوزیت با سرفه و خم کردن سر به جلو بد تر می شود.
ادامه مطلب
دلایل عفونت بند ناف دام
 
باکتری‌های مختلفی می‌توانند بند ناف را عفونی کنند و امکان دارد که بعضی از آنها وارد جریان خون شده و بدین طریق به بخش‌های حساس بدن مانند مفاصل پرده‌های مغز، چشم، گوش، ریه و آبشامه قلب آسیب برسانند.
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
❇️ در زمان قاعدگی هم دهانه رحم باز است و هم دیواره‌های رحم بر اثر ریزش زخمی شده‌اند. با این اوصاف وقتی رابطه جنسی در دوره عادت ماهانه برقرار شود میکروب‌ها به راحتی وارد رحم شده و ایجاد عفونت می‌کنند.
❇️ این عفونت می‌تواند باعث چسبندگی‌های داخل رحمی شود و مانع از بارداری فرد در آینده گردد؛ یا ممکن است منجر به عفونت دیگری در داخل حفره لگن شود و مشکلات زیادی را برای زن ایجاد کند.
ادامه مطلب
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
یکی از بیماری‌های کلیه که ممکن است باعث از دست رفتن و تخریب کلیه‌ها شود، عفونت کلیه یا «پیلونفریت» است. در واقع، به علت احتمال بالای آسیب به کلیه‌ها به دنبال عفونت، درمان عفونت ادراری جزء اورژانس‌های ارولوژی محسوب می‌شود. شایع‌ترین علت ایجاد عفونت حاد کلیه، نوعی باکتری است که از بخش‌های پایینی دستگاه ادراری به بالا صعود می‌کند و سبب درگیری کلیه می‌شود.وجود ریفلاکس ادراری یا برگشت ادرار به کلیه نیز موجب افزایش خطر پیلونفریت حاد می‌
یکی از بدترین انواع عفونت‌ها، عفونت سینه است که نفس کشیدن را سخت و آن را به یک معضل بزرگ و جدی برای شما تبدیل می‌کند.عفونت سینه به علت ورود ویروس‌ها و باکتری‌های گوناگون به داخل بدن است و سرفه‌های خلط دار، خس خس سینه، بالا آوردن ترشحات زرو و سبز رنگ، احساس تنگی نفس، تب، سردرد، درد‌های عضلانی، احساس ضعف و خستگی از علائم ابتلا به آن ویروس است.بالا بودن سن، بارداری، کودک بودن، سیگار کشیدن، دیابت و ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن افراد را زود‌تر ب
 
ضعف حافظه از مشکلات شایعی است که با بالا رفتن سن افراد بیشتر درگیر آن می‌شوند.
 
طبق اعلام سازمان غذا و داروی آمریکا، هر آنچه بر فرآیند تفکر و یادگیری تاثیر بگذارد می‌تواند قدرت حافظه را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
 
به گزارش سایت هلث‌دی نیوز، برخی از عوامل شایعی که می‌تواند به ضعف حافظه منجر شود، در پی می آید:
 
- مصرف برخی داروها از جمله داروهای خواب، ضن اضطراب، آنتی هیستامین‌ها و مسکن‌ها که بر حافظه تاثیر دارند.
 
-مصرف مواد الکلی که موجب ک
دلایل بروز سندرم شیر سمی
علل به وجود آمد سندرم شیر سمی، همراهی عفونت ژنی شیر با عفونت سر پستانک ها و یا تورم حاد پستانی همراه با استرپتوکوکی (که معمولا عفونت های استرپتوکوکی با تورم مزمن پستان ها (colibacillary) همراه می باشد) است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری های سگ 
افزایش سطح آلودگی های باکتریایی در شیر سگ ماده یکی از اصلی ترین علل سندم شیر سمی است که به دلیل ورود مواد سمی از طریق خون به شیر مادر می باشد و  معمولا پس از زایمان و همراه با تورم پستان
عفونت چشم از علت تا درمان
سلامت نیوز:حتما برایتان پیش آمده که در چشم‌تان گرد و خاک، مژه و... برود، این شرایط به قدری آزاردهنده است که دلتان می‌خواهد هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوید.به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، حتما برایتان پیش آمده که در چشم‌تان گرد و خاک، مژه و... برود، این شرایط به قدری آزاردهنده است که دلتان می‌خواهد هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوید.
ادامه مطلب
چاقی طوطی خود را کنترل نمایید.
یکی از مشکلات اساسی طوطی ها چاقی است. این مشکل عموما به دلیل مصرف غذا های پرچرب برای طوطی ایجاد می شود. طوطی هایی که دارای مشکل چاقی هستند می توانند به بیماری کبد چرب مبتلا شوند که این بیماری جدی است.
مشاوره و آموزش ودرمان بیمای های حیوانات
-اگر که متوجه شدید که طوطی شما در حال چاق شدن است حتما طوطی را نزد دامپزشک ببرید. کاهش مصرف برخی از مواد غذایی می تواند سبب کاهش وزن طوطی شود اما مهم این است که شما برای طوطی خود
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
پریودنتیت همان التهاب شدید لیثه می باشد که موجب جدا شدن لثه از دندان و کاهش استحکام اتسخوان های حمایت کننده فک می شود. در صورت عدم درمان پریودنتیت دندان ها لق و ممکن است تحریک و در نتیجه دچار ریزش شوند. در این مقاله آی پزشک شما را با روش درمان پریودنتیت و بیماری های ناشی از عفونت لثه بیشتر آشنا می کند.

ادامه مطلب
عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت ان
سفتریاکسون در درمان عفونت های ناشی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی حساس به دارو از جمله عفونت استخوان و مفاصل، پنومونی و پنومونی باکتریایی، عفونت های پوستی و بافت های نرم، اوتیت مدیا و عفونت های مجاری ادرار مصرف می شود.
 
کارشناس واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت:در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR این معاونت در سال 94، 12 مورد گزارش عارضه از داروی سفتریاکسون در این م
عفونت بند ناف یکی از عفونت‌های شایع دوران نوزادی است و از مسائلی است که درصورت عدم توجه به آن، می‌تواند مشکلاتی را برای نوزاد به وجود آورد. در دوران جنینی، بند ناف رابط بین مادر و جنین در رحم است. پس از تولد بند ناف بریده و توسط گیره‌ای بسته می‌شود. در اکثر نوزادان بند ناف خشک شده و در هفته‌های اولیه زندگی می‌افتد. در بعضی موارد والدین شاهد عفونت آن هستند. تورم، التهاب، قرمزی و یا لکه می تواند از عوارض عفونت بند ناف باشد. این ترشحات ممکن اس
ممکن است در فصل تابستان باتوجه به گرمای شدید دچار بیماری های گوارشی شوید که علائم آن بصورت اسهال و استفراغ بروز می کند.دفع مایعات از طریق اسهال می‌تواند سبب کم‌آبی بدن شود. در برخی از موارد تب، بی‌اشتهایی، دل‌پیچه، تهوع و کاهش وزن هم روی می‌دهد.در قسمت زیر انواع علائم عفونت گوارشی را قرار داده ایم.می توانید برای آشنایی با انواع بیماری گوارشی همراه ما باشید.

ادامه مطلب
‍ خانمها: میدونید عفونت رحم و واژن باعث بروز بسیاری ازبیماریهای زنان میشه ؟!
♨️ انسداد لوله های رحم
♨️ کیست تخمدان
♨️ درد استخوان لگن
♨️ عدم رضایت همسرتون
♨️ و بسیاری عوارض دیگر
رفع هرگونه عفونت و خارش دستگاه تناسلی با روشی کاملا گیاهی مورد تایید متخصصین زنان زایمان
شیاف ماریانا ، هدیه طبیعت به شما
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
 
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
عفونت ریه با تاثیر بر راه‌‌های تنفسی بزرگتر (برونشیت) یا بر کیسه‌‌های هوایی کوچکتر (پنومونی یا سینه پهلو) به بدن آسیب می رساند. در این زمان خلط و چرک دارید و راه‌‌های تنفسی متورم می‌‌شوند و نفس کشیدن را برایتان سخت می‌‌کنند. در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا، بهترین روشهای درمان عفونت ریه به صورت خانگی و مدرن را به شما آموزش می دهیم. این روشها کاملا از نظر علمی ثابت شده اند.عفونت ریه بر روی تمامی افراد با تمامی سنین
قارچ پوست سر یک عفونت قارچی است. این عفونت برروی پوست سر و موها اثر میگذارد و موجب لکه های کوچک، خارش و پوسته ریزی پوست سر میشود. این بیماری یک عفونت بسیار مسری است که از طریق تماس افراد با حوله، کلاه، برس و بالش فرد آلوده منتقل میشود. قارچ پوست سر در کودکان بیشتر شایع است اما میتواند در هر سنی اتفاق بیفتد.
علت هاقارچها که درماتوفیت ها هم نامیده میشوند موجب عفونت قارچی برروی پوست سر میشوند. قارچها ارگانیسم هایی هستند که از بافتهای مرده مانند ن
سینوزیت قارچی
بیماری که به دلیل ورود قارچ به مجاری تنفسی به وجود می آید سینوزیت
قارچی نام دارد .متاسفانه در محیط اطراف ما انواع قارچ ها وجود دارند و با
ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن قارچ ها از راه بینی و دهان به بدن راه پیدا می
کنند .قارچ ها و باکتری زمانی که به بدن وارد می شوند بهتر می توانند در
جاهای تاریک و مرطوب به رشد و تکثیر ادامه دهند همین قارچ ها هستند که به
مرور زمان به سینوزیت قارچی تبدیل می شوند .
سینوزیت قارچی مهاجم چیست ؟
این نوع از عف
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت ان
سفتریاکسون در درمان عفونت های ناشی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی حساس به دارو از جمله عفونت استخوان و مفاصل، پنومونی و پنومونی باکتریایی، عفونت های پوستی و بافت های نرم، اوتیت مدیا و عفونت های مجاری ادرار مصرف می شود.
 
کارشناس واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت:در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR این معاونت در سال 94، 12 مورد گزارش عارضه از داروی سفتریاکسون در این م
مراقبت از عفونت روی سینه شما
 
عفونت های مخمر
علائم
علل
خطر بالاتر
درمان
جلوگیری
آنچه مخمر برای بدن شما انجام می دهدسلولهای مخمر ، معمولاً گونه های کاندیدا ، به طور طبیعی در بدن ما زندگی می کنند. آنها به تجزیه و خلاص شدن از شر سلول های مرده ای که در غیر این صورت بدن و اطراف بدن شما ایجاد می شود ، کمک می کنند.
داشتن سطح سالم سلولهای کاندیدا در حال حاضر به تنظیم سیستم ایمنی ، گوارشی و تولید مثلی شما کمک می کند.
وقتی مخمر از کنترل خارج می شودسلولها
 التهاب در رحم به معنای تحریک بافت های رحم است، که در اثر عفونت های میکروارگانیسم ها مانند کاندیدا، کلامیدیا یا گونوره ایجاد می شود
التهاب رحم ممکن است به علت آلرژی به محصولات، تغییر PH به علت کمبود و یا بهداشت بیش از حد و یا صدمات نیز بوجود می آید.
این التهاب علایمی مانند تخلیه چرک از واژن، خونریزی خارج از دوره، درد نوع کولیک و احساس سستی رحم را ایجاد می کند.
با این حال، گاهی اوقات ممکن است علائمی نداشته باشد و بنابراین در اوایل، التهاب معلو
عفونت کلیه از لحاظ پزشکی به پیلونفریت شناخته شده است و نوعی از عفونت مجاری ادراری (UTI) است. باکتری هایی که وارد مجاری ادرار می شوند از مثانه به یک یا هر دو کلیه حرکت می کنند. عفونت های مجاری ادرار در صورتی که سریع درمان شود موجب سلامت کلیه ها می شود و دیگر در معرض خطر جدی قرار نمی گیرید.
چندین اندام مختلف، سیستم ادراری را تشکیل می دهند. این سیستم برای استخراج، نگهداری و حمل مواد زائد از بدن تان به صورت ادرار طراحی شده است و شامل اندام های زیر می
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس برای کارش احتیاح به کادری مجرب دارد که دارای روابط عمومی خوبی باشند و بتوانند ارتباط خوبی با بیمارن برقرار کند.
وجود پرسنل خوش رو و مهربان و اجتماعی در مطب شخصی یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این اهمیت تا جایی است که حتی بسیاری از افراد فقط به خاطر وجود همین پرسنل خوش رو برای مشکلات دندان و لثه به مطب های
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
علت تب و لرز در دوران بارداری
 
 
 
زنان باردار در خطر بالاتر آنفولانزا و بیماری‌های شدید هستند
 
بیش از ده درصد از زنان باردار در دوره‌ای از دوران بارداری خود عفونت ادراری را تجربه می‌کنند. سیستم ادراری شما عبارت است از مثانه، کلیه‌ها، حالب و مجرای ادرار. عفونت زمانی ایجاد می‌شود که باکتری وارد این سیستم شده و چند برابر شود. بیشتر عفونت‌های ادراری اگر با آنتی‌بیوتیک و مایعات زیاد درمان شوند جدی نخواهند بود. اما اگر عفونت درمان نشود ممک
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
پر تکرار ترین دیالوگ های تیستو در درمانگاه:
  + عزیزم دارو تلخه دیگه. اگر قرار بود خوشمزه باشه بهش نمیگفتن دارو، صداش میکردن فالوده ی زعفرونی.
  + برا مامان خودمم از همین قرص نوشتم، تا حالا که راضی بوده.
  + عفونت با خلط فرق داره. عفونت گلو شبیه کپک روی رب گوجه اس.
  + در نزن.
  + بیا پایین بچه!
  + سرما خوردی دیگه عزیزم! مگه اولین باره سرما میخوری؟
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت ان
سفتریاکسون در درمان عفونت های ناشی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی حساس به دارو از جمله عفونت استخوان و مفاصل، پنومونی و پنومونی باکتریایی، عفونت های پوستی و بافت های نرم، اوتیت مدیا و عفونت های مجاری ادرار مصرف می شود.
کارشناس واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت:در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR این معاونت در سال 94، 12 مورد گزارش عارضه از داروی سفتریاکسون در این مرک
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت
اطلاعات لازم بیماران قبل از تصمیم به عمل جراحی گوش
 1.در صورتیکه پرده گوش پاره یا سوراخ باشد، احتمال بروز عفونت در آن زیاد است. به دنبال استحمام  ممکن است آب از سوراخ پرده گوش عبور کرده و سبب عفونت فعال گوش گردد. این عفونت با خروج مداوم ترشحات چرکی  که اغلب بد بو نیز هست، مشخص می گردد. عفونت های گوش بخصوص اگر طول کشیده یا مکرر باشند سبب کاهش پیشرونده شنوایی می شوند که گاهی غیرقابل درمان و بهبودی است. علاوه بر کاهش شنوایی، سرگیجه، وزوز گوش، فلج
عفونت واژن می‌تواند در اثر باکتری‌ها، قارچ‌ها، انگل‌ها یا ویروس‌هایی که در داخل واژن و بخش بیرونی آن رشد می‌کنند ایجاد شود. عفونت‌های واژن و ناحیه بیرونی آن علائمی مانند درد و خارش اطراف واژن و ترشحات غیرمعمول واژن را به همراه دارند.
 
ادامه مطلب
عفونت داخلی
جناب غنی زاده عزیز دستور العمل فرمودن:
در قرنطینه دوره دوهفته 
سالن دار ها بعد از زینکو زرچوبه میدن به پرنده البته چوب زرچوبه رو آسیاب می کنن تا از اصل بودن و خالص بودنش اطمینان حاصل کنن. باعث خر.ج عفونت احتمالی میشه
سیب ماهیانه یک بار
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
لایه های شاخی پوست خارجی ترین لایه اپیدرم پوست هستند. ضخیم شدن این لایه از پوست باعث کدر شدن، بد رنگ شدن و ایجاد جوش های زیر پوستی می شود. تجمع بیش از حد این لایه و سلول های مرده روی پوستتان باعث کاهش اکسیژن رسانی به پوست شما می شود.  بیماریها و اختلالات ارثی و ژنتیکی، بیماریهای سوخت و ساز سلولی ،بیماریهای هورمونی ،بیماریهای التهابی،عفونت های موضعی پوست ، عوامل شیمیا یی، دارو ها ،علل تغذیه ای شامل کمبود ویتامین ها و سوء تغذیه و بالا خره بد
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...

خارش واژن و درمان خارش واژن
   
خارش واژن
 
دلایل سوزش و خارش واژن
 
مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش واژن شود، مخصوصاً بسیاری از عفونت‌ها که البته همه آنها با رابطه‌ جنسی در ارتباط نیستند. در زیر به برخی از مشکلاتی که سبب سوزش و خارش واژن میشود اشاره می‌کنیم:
ادامه مطلب
درمان عفونت معده با روش های طبیعی و خانگی
یکی از بیماری های  و مشکلاتی که معده را درگیر خود می کند عفونت معده (گاستروانتریت) است، عفونت معده می تواند یک بیماری خطرناک باشد و مشکلات زیادی را برای فرد به وجود آورد از این رو شما می توانید قبل از استفاده از دارو های شیمیایی برای درمان عفونت معده از روش های اثر بخش خانگی و طبیعی استفاده کنید.
معده یکی از پیچیده ترین و مهم ترین قسمت دستگاه گوارش است زمانی که معده به یک نوع باکتری ذره بینی به نام هلیک
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : HPV شایع ترین عفونت مقاربتی در ایالات متحده است.
دستورالعمل ها ، واکسن های HPV  را برای زنان باردار توصیه نمیکنند.
بعید است که HPV در دوران بارداری باعث ایجاد عوارض شود.
ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) ، نوعی عفونت مقاربتی (STI) میباشد. بیشتر انواع HPV از طریق رابطه جنسی دهانی ، واژنی یا مقعدی منتقل می شوند.HPV بسیار شایع است. در واقع ، براساس منابع قابل اطمینان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) بیماری HPV را
اهمیت لباس زیر در بروز بیماری‌های زنانه
 
 

لباس زیر نامناسب از شایع‌ترین عوامل بروز عفونت‌ دستگاه تناسلی بانوان است
 
همه خانم‌ها باید بدانند که حفظ تمیزی و خشکی واژن، اهمیت زیادی برای سلامت واژن دارد و لباس‌هایی که می‌پوشند می‌تواند در این وضعیت تاثیر داشته باشد. از بیماری های شایع زنانه و از دلایل مراجعه ی زنان به متخصصان زنان، عفونت‌های قارچی واژن است ک یکی از دلایل مراجعه‌ی زنان به پزشکان می‌باشد، یکی از عوامل مهم بروز عفونت در
عفونت بعد از کشیدن دندان عقل
عفونت بعد از کشیدن دندان عقل
مجله سلامت : با توجه به انجمن دندانپزشکی آمریکا، دندان عقل در عقب دهان واقع شده است و بین سنین ۲۱-۱۷ سالگی از لثه خارج می‌شود، البته برخی از افراد، دندان عقل نهفته
دارند و باید با جراحی از لثه خارج شود تا موجب رشد نامناسب دندان‌های
دیگر نشود. دندان عقل، دندان مولر سوم، نیز نامیده می‌شود و کشیدن آن به
جراحی نیاز دارد. عفونت یک عارضه بالقوه بعد از کشیدن دندان عقل است،
بنابراین باید
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد
ورم ملتحمه، قرمزی و التهاب غشای پوشاننده سفیدی چشم و غشای قسمت داخلی پلک می باشد. این غشاها به باکتریها، ویروس ها، عوامل آلرژی زا، مواد محرک، عوامل سمی و بیماری های زمینه ای داخل بدن واکنش نشان می دهند. کنژنکتیویت معمولاً باعث حساسیت ، خارش و خشکی چشم ها می شود. با این حال ، برای برخی از افراد تنها علامت ، قرمز شدن چشم ها است.
بیشتر موارد ورم ملتحمه به دلیل عفونت باکتریایی یا ویروسی چشم را تحریک می کند. هنگامی که عفونت عامل این بیماری است ، کنژ
متاسفانه با کمبود بدی در درس تجارت الکترونیک مواجه شدیم 
برای پودمان های جدید به روتر و دوربین نیاز داریم ولی بودجه مدرسه پاسخگوی این نیاز نیست و فقط توانسته ایم 3 روتر با یک دوربین خریداری کنیم 
امیدوارم که در سال اینده چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
آیا بعد از درمان ریشه،امکان عفونت دندان وجود دارد ؟
عفونت ریشه دندان به دلایل متعددی ممکن است اتفاق بیفتد مانند پوسیدگی عمیق دندان، کارهای متعدد دندانپزشکی روی یک دندان (مانند ترمیم‌های مکرر) یا آسیب ناشی از ضربه مثل ترک خوردن یا شکستگی دندان
 
 
 
در صورتی که پالپ دندان نکروز شده و حیات خود را از دست بدهد، فضای پالپ و کانال‌های این ناحیه ممکن است عفونی شود. در نهایت این عفونت می‌تواند در استخوان‌های اطراف و دیگر بافت‌های اطراف ریشه دندا
بیماری های عفونی چشم را می توان به دو دسته تقسیم کرد:
اول، عفونت ها بر اساس محل شان. به عنوان مثال، ورم ملتحمه، التهاب غشای داخلی پلک و گوشه داخلی سطح چشم است. سایر نواحی احتمالی ابتلا به التهاب عبارتند از: پلک (بلفاریت)، قرنیه (کراتیت)، مایع داخل چشم (ویتریتیس)، شبکیه و عروق خونی که آن را تغذیه می کنند (کوریورتینیت) یا عصب بینایی (نورورتینیت).
دوم، عفونت های چشم بر اساس منشاء ایجاد شان برای مثال، سندرم هیستوپلاسموزیس چشم (OHS) که توسط یک قارچ ایج
عسل درمانی شگفت انگیز برای عفونت واژن
عفونت واژن را با مصرف عسل از بین ببرید
یکی از رایجترین و بدترین بیماری های شناخته شده در میان بانوان عفونت قارچی واژن است که در طول عمر 75 درصد از بانوان رخ می‌دهد .ادامه مطلب عسل درمانی شگفت انگیز برای عفونت واژن ادامه مطلب ...
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
استئارت منیزیم پودر سفید رنگ که خواصیت ضد چسبندگی دارد سمیت کمی دارد و به دلیل همین ویژگی کاربرد دارویی  فراوان دارد.
این ماده ترکیبی شیمیایی با فرمول Mg(c18h35o2)2 است که در اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم تشکیل می‌شود. کمبود منیزیم در به وجود آمدن پوکی استخوان و فشار خون بالا تاثیر گذار است. با توجه به اینکه وجود منیزیم در متابولیسم کربوهیدرات لازم است ممکن است باعث آزاد سازی و فعال شدن انسولین شود. لذا افزایش مقدار گلوکز در بیما
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 
سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

ادامه مطلب
اگر سوختگی درجه یک و خفیف باشد میتوان آن را در منزل درمان کرد. اگر سوختگی از نوع دوم یا سوم باشدنیاز فوری به مراقبت های پزشکی دارد. اگر سوختگی چرک و یا عفونت کرده ( اگر آن ناحیه قرمزشده، ورم کرده و یا نازک شده باشد، از علائم عفونت می باشند.

ادامه مطلب
برای ایجاد ایدز ، فرد باید مبتلا به HIV شود. اما ابتلا به HIV لزوماً به معنای ابتلا به بیماری ایدز نیست.
HIV چیست؟
HIV ویروسی است که به سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند. سیستم ایمنی بدن به بدن در مقابله با عفونت ها کمک می کند. HIV درمان نشده سلولهای CD4 را که نوعی سلول ایمنی به نام سلولهای T هستند ، آلوده و از بین می برد. با گذشت زمان ، از آنجا که HIV سلولهای CD4 بیشتری را از بین می برد ، احتمال ابتلا به انواع مختلفی از عفونت ها و سرطان ها را بدنبال دارد.
ادامه مط
حدود ۲۰ میلیون آمریکایی مبتلا به آسیب اعصاب محیطی یا نوروپاتی هستند و دیابت مقصر شماره یک ابتلا به آن است. علل دیگر شامل افزایش سن، کمبود ویتامین، قرار گرفتن در معرض مواد سمی از جمله الکل، داروهای ضد سرطان، عفونت، اختلالات خود ایمنی مانند هپاتیت سی، دیفتری، اچ آی وی، آرتریت روماتوئید، سندرم گیلن باره، و ... است.
آسیب های عصبی به طور کلی به آهستگی پیشرفت می کنند و شما می توانید قبل از وخیم شدن علائم، جلوی پیشرفت این بیماری را بگیرید. شما باید
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
تحقیق در مورد بیماری‌ های فیزیولوژیک
چکیده مقاله:
بیماریهایی که در اثر کمبود مواد غذایی روی برنج ایجاد می‌شود.
کمبود آهن سبب از بین رفتن سبزی برگهای جوان و در نتیجه زردی آنها می‌گردد. برگهای مسن‌تر ممکن است زرد شوند و در اثر کمبود مفرط، بوته‌ها معمولاً می‌میرند. علائم اولیه معمولاً 4 تا 5 هفته بعد از نشاء‌کاری اتفاق می‌افتد.
کمبود منگنز باعث ایجاد خطوط زرد بین رگبرگها از نوک به سمت قاعده برگها می‌شود که بعداً قهوه‌ای تیره و نکروز می‌
 ۱- قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد یکی از علتهای خیلی مهم کم‌شنوایی است. طبق تحقیقات انجام شده، نتایج تکان‌دهنده‌ای حتی در کودکان ۱۵ ماهه پیدا کردند و مشاهده کردند بچه‌هایی که توسط والدین‌شان روی موتورسیکلت سوار شده‌اند یا بچه‌هایی که در اتومبیل‌های با صدای موزیک بلند یا در ترافیک پر سر و صدای شهر هستند. دچار کم‌شنوایی یا افت شدید شنوایی و غیرقابل برگشت شده‌اند که متاسفانه این موارد در کشور ما و به‌خصوص درشهرهای بزرگ بسیار زیاد
عسل،سیر،زردچوبه و ویتامین c عفونت خون را درمان می کند
تحقیقات صورت گرفته بیانگر این است عسل،سیر،زردچوبه و ویتامین c عفونت خون را درمان می کند و این به دلیل دارا بودن خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی عسل،سیر،زردچوبه و ویتامین c می باشد. ادامه مطلب عسل،سیر،زردچوبه و ویتامین c عفونت خون را درمان می کند ادامه مطلب ...
خارش: علائم و درمانها
خارش جوک چیست؟
Tinea cruris ، که بیشتر به عنوان خارش جوک شناخته می شود ، یک عفونت قارچی پوست است.
متعلق به گروهی از عفونتهای قارچی پوستی به نام tinea است. مانند سایر عفونت های قلع ران ، خارش جک ناشی از قارچ های کپک مانند است که به درماتوفیت ها معروف هستند. این قارچ های میکروسکوپی بر روی پوست و همچنین روی مو و ناخن ها زندگی می کنند.
آنها به طور معمول بی ضرر هستند ، اما می توانند به سرعت تکثیر شوند و در صورت اجازه اجازه رشد در مناطق گر
عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت ان
سفتریاکسون در درمان عفونت های ناشی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی حساس به دارو از جمله عفونت استخوان و مفاصل، پنومونی و پنومونی باکتریایی، عفونت های پوستی و بافت های نرم، اوتیت مدیا و عفونت های مجاری ادرار مصرف می شود.
کارشناس واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت:در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR این معاونت در سال 94، 12 مورد گزارش عارضه از داروی سفتریاکسون در این مرک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها