نتایج جستجو برای عبارت :

وکالت در امضاء

در خصوص حق طلاق، وکالت زن در طلاق از شوهر است. سئوال این است که اگر زنی از شوهر وکالت برای طلاق داشته باشد اولا برای طلاق نیازی به حضور شوهر است؟ ثانیا آیا گرفتن وکیل برای گرفتن طلاق یا وکالت طلاق (حق طلاق) اجباری است؟ ثالثا آیا در طلاق با وکالت در طلاق، مهریه به زن تعلق می گیرد؟
آنچه اهمیت دارد که بدانیم اینکه بدانیم فقط وکیل دادگستری است که می تواند به وکالت از دیگری در دادگاه ها وکالت کند. از طرفی اخذ رای گواهی عدم  امکان سازش (رای طلاق تو
وکالت جرایم رایانه ای
وکالت جرایم رایانه ای – افزایش روز افزون کاربران اینترنت و گسترش فناوری های نوین شرایطی را فراهم آورده که بخش عمده ای از جرائم رفته رفته در فضای مجازی به کمک ابزارهای نوین ارتباطی اتفاق می افتد.
ناشناس بودن در فضای مجازی، ردگیری دشوار مجرمین، امکان امحاء سریع ردپا های مجرمانه و بسیاری دیگر از ویژگی ها از جمله مواردی است که اقبال عمومی مجرمین را به بهره برداری از این فضا سوق داده است مرکز مشاوره فنی حقوقی علوم سایبری ا
درباره بر طرف کردن عقد وکالت باید بیان داشت، همانطور که موکل با اذن خود شخصی را مامور انجام کاری از جانب خود می نماید، لذا بنا بر صلاحدید خود خواهد توانست هر زمان شخص وکیل را از سمت خود عزل نماید؛ مگر آنکه این حق را در وکالت اعطایی از خود سلب کرده باشد. از آن طرف همین حق و اختیار برای وکیل نیز وجود خواهد داشت تا هر زمان که بخواهد از سمت خود استعفا دهد؛ مگر آنکه چنین حقی برای وی وجود نداشته باشد.از همین روی باید بیان داشت که علاوه بر این موارد، و
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است و آزمون وکالت قوه قضاییه 99 قرار است زودتر از سال گذشته برگزار شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1974/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html
سه امضا در چک دارای اهمیت است یک امضاء روی چک و دو امضاء در پشت چک اما معنای این امضا چیست؟


به گزارش ایبِنا، در چک سه امضا داریم که مهم هستند یک امضاء روی چک و دو امضاء در پشت چک یا به اصطلاح حقوقی در ظهر چک امضاء روی چک توسط صادر کننده چک صورت می گیرد و به آن معناست که به منظور پرداخت وجه، چک امضاء و تحویل دارنده چک می شود. اما امضای ظهرچک یا امضای ظهرنویسی است یا امضای ضمانت که به تعریف مختصر آن ها می پردازیم :

الف) امضاء به عنوان ظهر نویسی :
 اگ
اگر حق طلاق باشماست وتصمیمتان طلاق است با مراحل آن در سایت گروه وکلای پارسای آشنا شوید وبیشتر بدانید این مطلب خوب وکامل را ما هم در این بلاگ آورده ایم

مراحل طلاق با داشتن حق طلاق
 
پس از این که زن حق طلاق (وکالت در طلاق) را از همسرش اخذ می کند میتواند مراحل طلاق با داشتن حق طلاق را طی نماید.
زوجه با مدارک کامل مثل وکالتنامه طلاق ، عقدنامه یا رونوشت ، اصل شناسنامه و کپی کارت ملی خود و ترجیحا کپی شناسنامه و کارت ملی شوهر، به وکیل دادگستری مراجعه
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
اگر نکات ذیل را درباره نحوه صدور چِک رعایت نمائید، هم خود متضرر نمی شوید و هم افراد فرصت طلب و متخلف را به سوءاستفاده از این عدم آماهی خود در "چِک داری" ترغیب نمی کنید.
 
* چک را با یک خودکار بنویسید و از عوض کردن خودکار در حین نوشتن چک جداً خودداری نمایید.
* چک را به هیچ وجه در وجه حامل ننویسید. بلکه در وجه شخص معینی بنویسید.چه تقلب هایی که عده ی معدودی با استفاده از عنوان "در وجه حامل" کرده و از آن سوء استفاده کرده اند؟
* وجه چک را حتماَ  هم به ریا
اگر نکات ذیل را درباره نحوه صدور چِک رعایت نمائید، هم خود متضرر نمی شوید و هم افراد فرصت طلب و متخلف را به سوءاستفاده از این عدم آگاهی خود در "چِک داری" ترغیب نمی کنید.
 
* چک را با یک خودکار بنویسید و از عوض کردن خودکار در حین نوشتن چک جداً خودداری نمایید.
* چک را به هیچ وجه در وجه حامل ننویسید. بلکه در وجه شخص معینی بنویسید.چه تقلب هایی که عده ی معدودی با استفاده از عنوان "در وجه حامل" کرده و از آن سوء استفاده کرده اند؟
* وجه چک را حتماَ  هم به ریا
اگر نکات ذیل را درباره نحوه صدور چِک رعایت نمائید، هم خود متضرر نمی شوید و هم افراد فرصت طلب و متخلف را به سوءاستفاده از این عدم آماهی خود در "چِک داری" ترغیب نمی کنید.
 
1- چک را با یک خودکار بنویسید و از خودکار دیگران استفاده نکنید. برای مثال اینطور نیست که تمام خودکارهای بیک مثل هم باشند و موقع کارشناسی برای جعل مشخص نشه بلکه کارشناس دادگستری تفاوتها را به خوبی تشخیص می دهد.
2- اگر چک را از شرکتها اخذ می کنید، حتماً بپرسید که آیا علاوه بر امضا
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است . ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1876/ثبت-نام-آزمون-وکالت-مرکز-وکلا-قوه-قضا
تعداد زیادی از افراد جامعه تصورمیکنند با وکالت نامه مالکیت به آنها منتقل میشود اما اینگونه نیست و وکالت در واقع نیابت و نمایندگی از طرف موکل است برای انجام کارهایی که وکیل اجازه دارد آن امور را انجام دهد که از آن جمله تشریفات قانونی مربوط به درخواست وتنظیم سند رسمی مالکیت می باشد. 
خرید و فروش وکالتی برای خریدار مالکیت ایجاد نمیکند. این قرارداد، جزو قراردادهای جایز است و هر یک از موکل و وکیل هر زمان که بخواهد می تواند آن را بر هم زند.
هم موکل
وکالت در دعاوی حقوقی
 
 
Cماده ۳۲ – وزارتخانه ها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت ، شرکتهای دولتی ، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی ، شهرداریها و بانکها می توانند علاوه بر استفاده از وکلای دادگستری برای طرح هرگونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی مربوط از اداره حقوقی خود یا کارمندان رسمی خود با داشتن یکی از شرایط زیر به عنوان نماینده حقوقی استفاده نمایند :
وکالت در دعاوی حقوقی خصوصی
 
۱ – دارا بودن لیسانس در رشته حقوق با دو سال سابقه
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا علاقه مندان برای دریافت پروانه کار کردن در حوزه وکالت باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . این آزمون هر ساله زیر نظر کانون وکلا دادگستری برگزار شده و ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1875/ثبت-نام-آزمون-وکالت-کانون-وکلا-دادگستری.html
دفتر وکالت فردیس
دفتر وکالت فردیس
فردیس یا فردیس کرج یکی از بزرگ ترین شهرهای استان البرز است که با داشتن جمعیتی زیاد از فرهنگ های مختلف که احتمال تفاوت در انجام کارها و سلیقه را به وجود آورد که البته همین خودش باعث به وجود آمدن اختلاف است این نیاز به دفتر وکالت در فردیس را به وجود آورد. نیاز به داشتن مشاوره حقوقی و داشتن وکیل در فردیس خیلی در شهر فردیس که از فلکه اول  دوم سوم چهارم و پنجم فردیس به صورت عمده شکل می گیرد و محله های و شهرهای متصل
دفتر وکالت خانواده
اگر دچار مشکلات و مسائل خانوادگی شده اید و نیاز به مشاوره حقوقی در زمینه خانواده دارید که به مواردی از قبیل طلاق مهریه نفقه اجرت المثل حضانت استرداد جهیزیه و مواردی از این دست مرتبط می شود بایستی به دفتر وکالت خانواده مراجعه کنید. حال اگر در غرب تهران هستید باید به دفتر وکالت خانواده غرب تهران مراجعه کنید که خوشبختانه گروه وکلای هما در غرب تهران و صادقیه نیز دفتر وکالت فعال با وکلای پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا دارد.
در مواردی که بقا و پایداری عقد وکالت بعد از فوت موکل در وکالتنامه ذکر و بیان شود که وکالت بعد از فوت نیز باقی است، اما باز هم این شرط معتبر و قانونی نیست و وکالت بلاعزل باطل می‌شود. مگر در موارد خاصی که در ادامه توضیح داده شده است.
وکالت بلاعزل یکی از پایدارترین نوع وکالت است که موکل به وکیل وکالت می‌دهد و در وکالتنامه حق عزل وکیل را از خود ساقط می‌کند. اما سوالی که در خصوص وکالت بلاعزل پرسیده می‌شود این است که، آیا زمانی که موکل فوت کند هنوز
از همسرم سند اقرارنامه غیرمالی و وکالت جهت طلاق دارم و اقامت ما در مشهد است و اگر بخواهم اقدام به طلاق کنم جلسات مشاوره میگذارند آیا می توانم از شهر دیگری با این شرایط بدون زوجه اقدام کنم یا حتی در مشهد چطور می توان بدون مشاوره طلاق بگیرم؟

سلام اگر زوجه هستید امکانش وجود دارد

منبع: سایت وکالت دادراه
منظور از سفید امضاء بودن چک، امضاء نداشتن بر روی چک نمی باشد؛ زیرا در چنین صورتی سند مزبور چک نمی باشد (دارای اعتبار نمی باشد). بلکه چک سفید امضاء حالتی را بیان می کند که چک امضاء دارد؛ اما از جهت محتوا همانند مبلغ، تاریخ و سایر موارد سفید است.
 تعریف چک (سفید امضاء)
در مورد چک سفید امضاء‌تعاریف گوناگونی از سوی نویسندگان حقوقی ارائه شده است که به بعضی از آنها اشاره می شود: – چک سفید امضاء چکی است که صادر کننده آن را فقط امضاء کرده و به طرف مقابل
وکالت در دعاوی حقوقی
 
 
Cماده ۳۲ – وزارتخانه ها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت ، شرکتهای دولتی ، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی ، شهرداریها و بانکها می توانند علاوه بر استفاده از وکلای دادگستری برای طرح هرگونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی مربوط از اداره حقوقی خود یا کارمندان رسمی خود با داشتن یکی از شرایط زیر به عنوان نماینده حقوقی استفاده نمایند :
وکالت در دعاوی حقوقی خصوصی
۱ – دارا بودن لیسانس در رشته حقوق با دو سال سابقه ک
از عجایب وکالت  اینه که موکلت میاد پیشت و اعتراف میکنه  ٢ میلیارد تومن پول به یه دلال داده تا قاضی به نفعش رای بده بعد شما میری براش حکم قطعی و نهایی میگیری میاری ولی برای دادن حق الوکاله ات گوشیشو خاموش میکنه :|
ولی ٢ میلیارد همینطوری میبره به یه دلالی که نمیشناسه بدون رسید و امضا و رابطه قراردادی میده :|
 
دفتر وکالت در صادقیه
دفتر وکالت در صادقیه
یافتن نزدیک ترین و بهترین محل برای انجام امور اداری و حقوقی را شاید بتوانید بهترین روش برای حل مشکلات حقوقی باشد. دفتر وکالت در صادقیه را شاید بتوانید در اینترنت جستجو نمایید و برای هر یک از سوالات حقوقی می توانید از مشاوره های کارشناسان و وکلای دادگستری در غرب تهران و محدوده صادقیه استفاده نمایید. دفتر وکالت در صادقیه یکی از مواردی است که برای بیشتر افرادی که نیاز به وکیل پایه یک دارند موضوعی با اه
دفتر حقوقی در تهران
دفتر حقوقی در تهران دارای دپارتمان خانواده ، املاک ، کیفری و حقوقی آماده است که وکالت قضایی و غیر قضایی شما عزیزان را بر عهده بگیرد .
دفتر حقوقی وکیل الرعایا به عنوان یکی از باسابقه ترین و معتبرترین دفاتر حقوقی در تهران می باشد .
فعالیت دفتر حقوقی ما کاملا مطابق با عرف چندین و چند ساله و زیر سایه ی قانون بوده و هست .
شما می توانید با ورود به وبسایت وکیل الرعایا توسط موکلین متخصص ما مشاوره شوید .
آرمان همیشگی ما : استقلال وکلا
20 سال پیش در محضر طلاق گرفتیم تو شناسنامه ودر دفتر ثبت شد امضا هم کردیم بعد یک ماه شوهرم پشیمان شد با تهدید و زور سردفتر را راضی کرد که در دفتر قید کند طلاق باطل است به دلیل نخواندن صیغه طلاق عقد به قوت خود باقی است ولی در شناسنامه طلاق قید شده حالا در دفتر بالای امضاء من این جمله رو قید کردند الان من طلاق نامه میخوام سردفتر فوت کرده محضر جایگزین میگه از اول برای طلاق باید اقدام کنید شما همسر ایشون هستید آیا راهی هست؟

به دفتر بازرسی ثبت در خصو
ما در شهرستان زندگی میکنیم مراحل طلاق در شهرها طولانی است میخوایم تهران این کار رو انجام بدیم، من میخواهم با گرفتن وکالت محضری از خانمم بیام تهران و با اون وکالت یک وکیل برای خانمم بگیرم و یک وکیل هم برای خودم تا روند کارهای طلاق توافقی رو برامون انجام بدن. آیا این از نظر حقوقی ایرادی ندارد و قابل انجام است.

سلام،طلاق درشهری که عقدشدیدامکان پذیراست
با شرایطی امکان پذیر می باشد.با وکیل تماس بگیرید

منبع: سایت وکالت دادراه
در این مطلب قصد داریم برای شما کاربران در مورد وکیل اتفاقی توضیحاتی را دهیم. در این مطلب به سوالاتی مانند ، وکالت نامه اتفاقی چیست ، شرایط وکیل اتفاقی ، تشریفات و مدارک لازم شرایط صدور پروانه پاسخ خواهیم داد ، در ادامه با موسسه امین همراه باشید.
وکالت اتفاقی به وکالت نامه ای گفته خواهد شد که از اصحاب وکالت موقت باشد . یعنی چه ؟
در ماده 2 قانون وکالت مصوب 1315 اینطور گفته شده است که ، افراد و اشخاصی که شرایط مورد نظر و مشخص شده وکالت را نداشته با
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا یکی از انواع وکالت در عقد نکاح ، وکالت مطلق در ازدواج می باشد که شرایط آن در قانون مدنی مورد پیش بینی قرار گرفته است . ماده 1072 قانون مدنی در خصوص وکالت مطلق در ازدواج می گوید : " در صورتی که وکالت به طور اطلاق داده شود ، وکیل نمی تواند موکله را برای خود تزویج کند ؛ مگر اینکه این اذن صریحا به او داده شده باشد " . با توجه به ملاک مذکور در این ماده به نظر می رسد این حکم شامل وکالت عام برای ازدواج هم باشد
 
نمایندگی مهرپویان گرگان برگزار میکند:
⚖️ همایش رایگان نبض آزمون وکالت 99
با حضور مشاوربرتر کشوری دکتر منکاوی
راهکارها و فنون موفقیت در آزمون وکالت آشنایی با برنامه ریزی 10 ماهه وکالت بازیابی ذهن و افزایش و انگیزه معرفی بروزترین منابع
زمان : 7 اسفند 98
☎️ رزرو : ارسال نام به شماره 09386377661 و یا تماس با 01732252907
کانال نمایندگی مهرپویان گرگان
 
خرید و فروش ملک از طریق  وکالتنامه در سال های اخیر مشکلات و معضلات بسیاری را پدید آورده است.  افراد معمولاً به دلایل بسیاری مانند سفر، بیماری و ... به شخصی که اعتماد  دارند یا وکیل، وکالت فروش ملک خود را واگذار می‌کنند.
  
امروزه به دلیل مشغله‌ های کاری بحث  وکالتنامه بلاعزل یا سند وکالتی در بین افراد خیلی بیشتر از قبل مطرح  می‎شود. خرید و فروش ملک از طریق وکالتنامه در سال های اخیر مشکلات و  معضلات بسیاری را پدید آورده است. افراد معمولاً به
وکالت بلاعزل : در وهله اول باید گفت که وکالت به عقدی گفته خواهد شد که به موجب آن ، یکی از طرفین ، طرف و شخص مقابل را به انجام کاری نایب خود می کند. همچنین لازم به ذکر است که این عقد با مرگ هر یک از طرفین پایان می یابد و از این سو تفاوتی میان عقد وکالت بلاعزل و وکالت ساده نمی باشد.
در ماده 679 قانون مدنی جمهوری اسلامی اینطور آمده است که در وکالت بلاعزل ، موکل هر زمانی که بخواهد وکیل را میتواند عزل کند ، مگر در صورتی که عدم عزل وکیل در عقد قرار شده باش
وکالت داشتن درطلاق خود قوانینی دارد که برای اجرایی کردن آن باید اقداماتی انجام بگیرد برای به دست آوردن این اطلاعات به سایت گروه وکلای پارسای سری بزنید

وکالت در طلاق و چند نکته در مورد آن (چگونگی طلاق با وکالت طلاق)
۱-    گرفتن وکالت زن در طلاق از مرد به دو روش امکان پذیر است یا به صورت شرط ضمن عقد نکاح که در سند ازدواج درج می شود و یا به صورت مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و اخذ وکالت در طلاق از زوج. اگر زوج خارج از کشور باشد اعطای وکالت از طریق ت
دفتر وکالت آریاشهر
دفتر وکالت آریاشهر
برای حل مشکلات و مسائل حقوقی کیفری خانواده ملک و املاک ثبت اسناد و املاک چک سفته قراردادهای اداری تجاری طلاق مهریه نفقه اجرت المثل استرداد جهیزیه حضانت فرزند باید با یک وکیل مجرب و کارآزموده در دفتر وکالت آریاشهر مشاوره حضوری داشته باشید. البته قبل از مشاوره حقوقی به صورت حضوری می توانید با شماره دفتر وکالت در آریاشهر یا همان فلکه دوم صادقیه صحبت کنید.
با داشتن مشاوره تلفنی می توانید اطلاعات اولیه را
دفتر وکالت در تهران
دفتر وکالت در تهران
شهر تهران دارای 22 منطقه می باشد که هریک از این مناطق به دلیل گستردگی و شلوغی بیش از حد برای رفت و آمد به دیگر مناطق گاها دچار مشکل هستند به این دلیل اگر قرار باشد خدماتی به ساکنین در هر منطقه ارائه شود حداقل افراد آن منطقه از این خدمات راضی باشند و به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. هر شخصی اگر نیاز به وکیل در تهران دارد باید به دنبال دفتر وکالت در تهران باشد و البته جستجو به صورت منطقه ای انجام دهد
ت
وکالت دادگستری در کشور ما دارای سابقه و پیشنة دیرینه ای است. در شرع اسلام و فقه نیز وکالت و احکام آن پیش بینی شده است.
وکالت عقدی است است جایز فیمابین وکیل و موکل.
وکالت دادگستری متفاوت از وکالتِ صرف (وکالت مدنی) است. وکالت مدنی توسط هر شخص عاقل و بالغ می تواند انجام شود
لیکن وکالت دادگستری مستلزم یک سری شرایط است از جمله پذیرش در آزمون های متعدد پس از اخذ مدرک لیسانس یا معادل آن از دادنشگاه و کذراندن دورة کار آموزی و امتحان اختبار و اخذ پروانة
من راضی به طلاق نبودم به اصرار اقدام کردیم ولی برای جاری کردن طلاق در جلسه حاضر نشدم سه بار احضاریه آمد باز نرفتم ولی متاسفانه  با توجه به عدم حق طلاق یا وکالت بلاعزل در کمال تعجب صیغه طلاق جاری شد. لازم به توضیح است زوجه به جای زوج طلاقنامه را امضا نمود سوال بنده: با توجه به عدم وکالت زوجه در طلاق میتوانم دادخواست ابطال طلاق را بدهم؟ باتشکر
سه امضا در چک دارای اهمیت است یک امضاء روی چک و دو امضاء در پشت چک اما معنای این امضا چیست؟
به گزارش بانک مردم به نقل از ایبِنا، در چک سه امضا داریم که مهم هستند یک امضاء روی چک و دو امضاء در پشت چک یا به اصطلاح حقوقی در ظهر چک امضاء روی چک توسط صادر کننده چک صورت می گیرد و به آن معناست که به منظور پرداخت وجه، چک امضاء و تحویل دارنده چک می شود. اما امضای ظهرچک یا امضای ظهرنویسی است یا امضای ضمانت که به تعریف مختصر آن ها می پردازیم :
الف) امضاء به عن
با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان در گروه سینمایی «فرهنگ»، این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در این گروه روی پرده خواهد رفت. در آستانه اکران سازندگان از اولین پوستر این فیلم نیز رونمایی کردند.
طراحی این پوستر برعهده آرزو نصیرپور بوده است و پخش فیلم نیز در اختیار موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.
علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، مح
طلاق توافقی تسوط "وکیل طلاق توافقی " حدود اختیارت وکیل در اینگونه طلاق ها چه مقدار است ؟ طلاق توافقی چیست ؟ وکیل در طلاق توافقی چه می کند
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه
موسسه حقوقی عادل یار - وکیل طلاق توافقی
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که
دفتر وکالت
باید مطالبی را به اطلاع موکلین گرامی قرار بدیم تا در صورت دادن وکالت به یک وکیل می باید چه انتظارات و توقعاتی را داشته باشند و البته چه مواردی را نیز مد نظر داشته باشند که رعایت شوید تا در ادامه مسیر قبول وکالت از طرف وکیل و معرفی وکیل برای ادامه روند پرونده مشکلی پیش نیاید. در خیلی مواقع پیش آمده است که وکیل و موکل در مورد انجام کارهای محوله به وکیل در میانه راه به مشکل برخورد می کنند و شاید بتوان گفت اشتباهاتی رخ می دهد و مواردی به
دفتر وکالت در تهران
شهر تهران دارای 22 منطقه می باشد که هریک
از این مناطق به دلیل گستردگی و شلوغی بیش از حد برای رفت و آمد به دیگر
مناطق گاها دچار مشکل هستند به این دلیل اگر قرار باشد خدماتی به ساکنین در
هر منطقه ارائه شود حداقل افراد آن منطقه از این خدمات راضی باشند و به
راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. هر شخصی اگر نیاز به وکیل در تهران دارد باید به دنبال دفتر وکالت در تهران باشد و البته جستجو به صورت منطقه ای انجام دهد
تا بتواند به بهترین ش
موسسه حقوقی کرج
موسسه حقوقی کرج
خیلی موسسات و شرکتها در کرج به ثبت رسیده اند و در آینده هم به ثبت خواهد رسید که همگی آنها موسسه حقوقی کرج نیستند و اجازه این را ندارند در موضوعات حقوقی دخالتی کنند. اما موسسه حقوقی که موضوع فعالیت آن انجام امور حقوقی و وکالت از طریق وکلای دارای پروانه معتبر است معمولا به این شکل عمل میکنند که شما با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت دارید و موسسه حقوقی کرج هیچگونه دخالتی در امر وکالت ندارد و شما با وکیل پایه
با وجود ناراضی بودن برای طلاق ولی در جلسات مشاوره شرکت کردم ولی برای اجرای صیغه طلاق با وجود احضاریه نرفتم با توجه به عدم حق طلاق یا وکالت بلاعزل در کمال تعجب صیغه طلاق جاری شد. لازم به توضیح است زوجه به جای زوج طلاقنامه را امضا نمود سوال بنده: با توجه به عدم وکالت زوجه در طلاق میتوانم دادخواست ابطال طلاق را بدهم؟ باتشکر
استفاده از وکیل در طلاق توافقی اجباری است؟ اگر سوالی دراین باره دارید به سایت خوب گروه وکلای تهران مراجعه وبه جواب تمام سوالات خود برسید 
ما قسمتی از مطالب سایت را با شما به اشتراک میگذاریم

طلاق توافقی بدون وکیل و مراحل آن
الزام قانونی برای استفاده از وکیل در طلاق توافقی برای زوجین وجود ندارد ،
و طرفین خواهان طلاق می توانند مراحل طلاق توافقی را بدون دادن وکالت طی کنند .
اما دادن وکالت به وکیل به جهت طلاق توافقی مزایایی برای موکل و حتی طرف م
‎✏️در معاملات کلان از طریق وکالتنامه ضرورت دارد قبل از انجام معامله اعتبار وکالتنامه از دفترخانه تنظیم کننده سند، کتباً استعلام شود.‎✏️مبایعه نامه و وکالتنامه لازم و ملزوم و مکمل یکدیگرند و هرگز بدون مبایعه نامه وصرفاً باعتبار تنظیم وکالتنامه مبادرت به انجام معامله نشود. ‎✏️جهت پیشگیری ازسوءاستفاده در آینده، دقت شود که وکالتنامه صادره محدودیت زمانی نداشته باشد.‎✏️از انجام معامله بواسطه وکالتنامه های کلی که مربوط به اموال منقول
بعضی از بانوان در ابتدای زندگی حق طلاق را میگیرند حالا برای آنها این سوال پیش میاید که با داشتن این حق باید چگونه برای طلاق اقدام کند گروه وکلای هوداد به شکل کامل شما را راهنمایی میکند وشرایط را برای شما آورده است
اگر حق طلاق با زن باشد مهریه تعلق می گیرد؟
توضیح داده شد  که همه چیز وابسته به متن وکالت است بدین معنی که آیا شوهر در ضمن وکالت، وکالت در قبول بذل کل مهریه را داده یا مقداری از آن. برای روشن شدن موضوع به این دو مثال  که قسمتی از دو وکا
یک وکیل میتونه وکالت زوجین رو قبول کنه ؟
اگر هر فرد باید وکیل بگیره هزینه هر نفر چقدر میشه ؟
و چه مدت طول میکشه تا به اتمام برسه؟؟

سلام نه هریک اززوجین باید یکنفر وکیل داشته باشند وحق الوکاله وکیل توافقی وقراردادی است مدت زمان طلاق توافقی بستگی به تعدادجلسات مرکزمشاوره دارد

منبع: سایت وکالت دادراه
شوهرم معتاد است وداشتم جدا میشدم که تو جلسه های مشاوره که بودیم تو محل کارم مزاحمت ایجاد میکرد از ترس آبرو سازش کردم وبرگشتم ولی نمیشه میخوام طلاق بگیرم  می توانم روی پرونده قبل اقدام کنم؟ چگونه خواهش میکنم کمکم کنین؟

خیر .اگر وکالت در طلاق از همسرتان دارید می توانید دوباره اقدام نمایید ووکیل بگیرید

منبع: سایت وکالت دادراه
خواسته یا موضوع
تقاضای صدور ابطال سند وکالت بلاعزل به شماره……تنظیم شده در دفترخانه شماره…… به انضمام کلیه خسارات قانونی هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل

دلایل و منضمات
۱٫ قرارداد مشارکت ۲٫ وکالت‌نامه بلاعزل ۳٫ دادنامه فسخ ۴٫ اظهارنامه
ریاست محترم دادگاه عمومی حقوقی
احتراماً به استحضار می‌رساند:۱٫ موکل اینجانب در مورخ…… به خاطر انجام کار مشارکت و ساخت و ساز با خوانده پرونده به ایشان در خصوص نقل و انتقال سه دانگ از شش‌دانگ پلاک ثبتی …
دفتر وکالت در تهران
دفتر وکالت در تهران
شهر تهران دارای 22 منطقه می باشد که هریک از این مناطق به دلیل گستردگی و شلوغی بیش از حد برای رفت و آمد به دیگر مناطق گاها دچار مشکل هستند به این دلیل اگر قرار باشد خدماتی به ساکنین در هر منطقه ارائه شود حداقل افراد آن منطقه از این خدمات راضی باشند و به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. هر شخصی اگر نیاز به وکیل در تهران دارد باید به دنبال دفتر وکالت در تهران باشد و البته جستجو به صورت منطقه ای انجام دهد
تا
واسه طلاق توافقی یک وکیل میتونه وکالت زوجین رو قبول کنه یا هر شخص یک وکیل میخواد و چه مبلغی باید تقبل کنن؟؟؟ و چه مدت طول میکشه تا به اتمام برسه؟؟


سلام نه هریک اززوجین باید یکنفر وکیل داشته باشند وحق الوکاله وکیل توافقی وقراردادی است مدت زمان طلاق توافقی بستگی به تعدادجلسات مرکزمشاوره دارد

منبع : سایت وکالت دادراه
دفتر وکیل زن
دفتر وکیل زن
شاید برای برخی افراد زن یا مرد بودن وکیل مهم باشد و گمان کنند جنسیت وکیل تاثیری در پیگیری های یا موفقیت و یا عدم موفقیت کار پرونده موکل دارد و به دنبال دفتر وکیل زن یا مرد هستند که بتوانند مشاوره حضوری یا تلفنی در دفتر وکالت وی داشته باشند. اگر به دنبال دفتر وکیل زن در تهران یا کرج یا شهرستانهای اطراف هستید باید این خبر خوب را به شما بدهم که دفتر وکالت موسسه حقوقی هما در تهران و کرج دارای دفاتر حقوقی می باشد که به شما ا
در هنگام معامله با وکیل خریدارملک چند نکته را رعایت کنید: ✏️١. وکیل حق اسقاط کافه خیارات، ضمانت کشف  فساد و تحویل گرفتن ملک را داشته باشد✏️٢. از دفترخانه ای که وکالت صادر شده بخواهید اعتبار وکالت نامه را تصدیق کند✏️٣. اگر خریدار ورشکسته و یا ممنوع المعامله  باشد، اعمال حقوقی وکیل خریدار هم بی اعتبار است ولو آنکه وکیل هیچ نوع ممنوعیتی نداشته باشد ✏️۴. عقد قرارداد فقط خریدار را متعهد می نماید و هیچ تعهدی برای وکیل ایجاد نمی کند بنابراین ب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا همانگونه که در ماده 34 قانون آیین دادرسی مدنی پیش بینی شده است ، وکالت دادن به دیگری علاوه بر اینکه می تواند ضمن سند رسمی و در دفترخانه انجام شود ، می تواند ضمن سند عادی یا غیر رسمی نیز ارائه شود . بر اساس این ماده قانونی " وکالت ممکن است به موجب سند رسمی یا غیر رسمی باشد ". بر این اساس ، وکالت نامه ای که ضمن سند عادی یا سند غیر رسمی داده شود را وکالتنامه عادی یا وکالتنامه ضمن سند عادی می گویند . برای دریافت اطلاعات ب
دفتر وکیل در فردیس
احتمالا ساکن فردیس یا شهرک های نزدیک فردیس کرج مثل اندیشه منظریه ملارد سرآسیاب شهرک بنفشه مشکین دشت و ... هستید که در سایت وکیل در جستجوی دفتر وکیل در فردیس هستید. یا اینکه ساکن شهر یا منطقه ای دیگر از استان تهران یا البرز هستید و کار یا مشکل حقوقی در منطقه فردیس کرج در جریان است. در هر دو صورت به حضور در دفتر وکیل در فردیس نیاز دارید. در دفتر وکیل در فردیس معمولا همانند بیشتر دفاتر وکالت در تهران و کرج ، چند وکیل با تخصص های م
دفتر وکلای مجرب




دفتر وکلای مجرب
خیلی از افراد هستند که به دنبال آدرس دفتر وکلای مجرب هستند و سعی برآن
دارند که یک وکیل مجرب خانم یا آقا برای پرونده حقوقی و یا کیفری، خانواده،
طلاق مهریه، ملک و املاک ، ثبتی و یا چک و سفته داشته باشند. هدف از یافتن
شماره تلفن دفتر وکلای مجرب در کرج یا تهران این است که با خیالی آسوده به
دنبال نتیجه پرونده خویش در محاکم قضائی باشیم و تنها هدف پیروزی در
دادگاه باشد. در دفتر وکلای مجرب زن یا مرد حضور دارند که با
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
وکیل سفته در مشهد
سفته سندی است که به موجب آن امضاء کننده متعهد می شود تا مبلغی را در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد او بپردازند. سفته علاوه بر امضاء یا مهر متعهد باید مشخص کننده مبلغ تعهد شده، گیرنده وجه، و تاریخ نیز باشد.
 
مندرجات سفته
به موجب ماده ۳۰۸ قانون تجارت ، سفته علاوه بر امضاء یا مهر ، باید دارای تاریخ و متضمن مراتب ذیل باشد: مبلغی که باید تادیه شود با تمام حروف ، نام گیرنده وجه و تاریخ پرداخت باید د
زهرا نژاد بهرام صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارائه طرح جدایی ری از تهران گفت: متاسفانه این طرح با ۳۰ امضاء به هیات رئیسه وصول شده و فرید موسوی نیز در این باره توییتی منتشر کرده است.
وی با بیان این که اعضای شورای شهر تهران معتقدند که نباید یکپارچگی تهران به دلیل مسائل سیاسی دچار تغییر شود گفت: از دید ما شهروند منطقه ۲۰ با ۱۵ تفاوتی ندارد. هر چند که برخی از مناطق می توانند به دلیل شرای
یکی از قراردادهای مهم در جامعه که عموم افراد در طول عمر خود ممکن است
بارها با آن روبرو شوند، قراردادهای مربوط به خرید و فروش ملک اعم از
مسکونی(خانه، آپارتمان یا ویلا) یا تجاری (دفتر، مغازه یا کارگاه) یا
زمین(مسکونی، کشاورزی یا صنعتی) است. ملک به طور کلی در دسته اموال
غیرمنقول قرار می‌گیرد و از این حیث از قواعد حقوقی خاصی پیروی می‌کند. اما هرکسی که مبادرت به خرید و فروش ملکی
می‌کند باید با نکات مهم و اولیه‌ای در خصوص این نوع قراردادها آشنا
سربرگ لایه باز دفتر وکالت
ابعاد:A4 ساختار رنگ:cmyk رزولیشن:300 این طرح 100% لایه باز بوده و شما می توانید پس از دانلود طرح به راحتی آن را در فتوشاپ ویرایش کنید.     اگر طرح مورد نظر شما در سایت نیست از طریق قسمت پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید تا طراحی گردد و در سایت قرار گیرد   ...
دریافت فایل
اگر می خواهید خودروی خود را به صورت وکالتی بفروشید، حتما باید در مورد مدارک لازم برای وکالت فروش و سند قطعی نقل و انتقال خودرو اطلاعاتی داشته باشید. فروش وکالتی یکی از روش های فروش است که به هر دلیلی فروشنده نمی تواند یا نمی خواهد در مرکز تعویض پلاک همراه خریدار حضور داشته باشد و کار تعویض پلاک و ثبت سند مالکیت پلاک را تکمیل کند. در چنین شرایطی در دفترخانه رسمی اسناد وکالت نامه ای را تنظیم می کند که بر اساس آن به خریدار وکالت می دهد که طبق شرا
صابر تقی پور وکیل پایه یک دادگستری
قبول وکالت در کلیه پرونده ها اعم از حقوقی کیفری خانواده و ...

آدرس بهبهان خیابان کرم نسب نرسیده به میدان شهدا جنب بازار مبل خاورمیانه طبقه بالای بیمه معلم دفتر وکالت



تلفن تماس 09165162889
وکیل پایه یک







وکیل پایه یک دادگستری
با توجه به مرجعی که به وکلا اجازه وکالت می دهد وکلای دادگستری به دو
نوع کلی تقسیم میشوند. وکلایی که توسط کانون وکلای دادگستری منتخب و تایید
می شوند و وکلایی که توسط مرکز مشاوران حقوقی و کارشناسان دادگستری کشور
انتخاب می شوند. وکلای کانون وکلا به کارآموزان وکالت و وکلای پایه یک
دادگستری تقسیم می گردند که هردو می توانند امر وکالت را انجام دهند البته
کارآموزان محدویت هایی را دارند. مشا
چکیدههر کس مدعی حقی باشد باید آن را اثبات کند و مدعی علیه نیز
هرگاه در مقام دفاع، مدعی امری شود که محتاج به دلیل باشد اثبات امر بر
عهده او است(ماده ۱۹۷آیین دادرسی مدنی). سوگند از ادله اثبات دعوی به شمار
می‌روند که در ماده ۱۲۵۸ قانون مدنی نیز، بیان شده‌اند.
سوگند نیز
اخبار از مشاهدات  و مسموعات است. سوگند عبارت است از بیان امری با گواه
قرار دادن خداوند. شخصی که قسم یاد می‌کند در حقیقت به شهادت پروردگار
متوسل می‌گردد. بنابراین در سوگند یک ن
از افتخارات بی مایه دراویش فرقه نعمت الهیه این است که قطب  پیشین فرقه، نور علی تابنده جز جامعه وکلا و حقوقدانان کشور است. نورعلی تابنده بعد از بازنشستگی از سیستم قضایی دوره پهلوی ، به درخواست وی برای صدور پروانه وکالت موافقت می شود و فعالیت حقوقی خود را اینگونه ادامه می دهد. 
ادامه مطلب
دفتر وکالت در کرج
دفتر وکالت در کرج متشکل از چندین وکیل مجرب می باشند که هر کدام در زمینه ای مشغول به فعالیت هستند .
به طور مثال یک وکیل امور کیفری را انجام می دهد و تخصص دارد دیگر وکیل دعاوی حقوقی را انجام می دهد .
دفتر وکالت وکیل الرعایا در کرج وکلای متخصص و مجربی را در خود جای داده است .
آرمان همیشگی ما : استقلال وکلای مدافع ، ضامن اجرای صحیح عدالت است .
 
 
انواع وکالت
وکیل دادگستری :افراد برای امور قضایی و مراجعه به دادگستری فقط می توانند به ش
وکیل غرب تهران
غرب تهران شامل مناطقی است که بیشتر ساختمانها مسکونی می باشد و موسسات و شرکتهای کمتری در این قسمت ها وجود دارند به همین دلیل دفتر وکالت نیز در غرب تهران در همه مناطق و محله دیده نمی شود و وکیل غرب تهران یا دفتر وکالت در غرب تهران را در همه منطقه ها نمی توانید بیابید. وکیل در صادقیه و خیابانهای منتهی به صادقیه بهتر یافت می شود. برای مثال دفتر موسسه حقوقی هما که یک دفتر وکالت برای وکلای پایه یک دادگستری می باشد و می تواند مشکلات و م
تم پاورپوینت برای رشته حقوقجهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نماییددانلود تم پاورپوینت برای رشته حقوقتم پاورپوینت برای رشته حقوق قالب پاورپوینت آماده justice را برای رشته های حقوق آماده کرده است. این پاورپوینت به صورت کاملا حرفه ای و پویا و به صورت سه بعدی طراحی شده است. قالب پاورپوینت سه بعدی روز دفاع و کنفرانس رشته حقوق به همراه داشتن انیمیشن های مخصوص رشته حقوق و همچنین آبجکت های سه بعدی تهیه شده است
قالب پاورپوینت رشته حقوق
دا
پد امضا دیجیتال وکام DTU-1031
تکنولوژی مانیتور: رزونانس الکترومغناطیسی
رزولوشن: 800*1280 پیکسل
معرفی و بررسی پد امضای دیجیتال وکام DTU-1031
پد امضاء دیجیتال وکام Wacom DTU-1031 یک محصول از شرکت آمریکایی وکام می باشد که نمایشگر مخصوص آن یک قلم نوری دارد که به جهت امضاء کردن و نوشتن بر روی فایل های قابل ویرایش طراحی و ساخته شده است.
پد
امضاء وکام مدل Wacom DTU-1031 دارای یک نمایشگر با ابعاد 26 سانتی متری
(10.1 اینچی) است. که از روزلوشن WXGA 1280*800 پشتیبانی می کند.
در خصوص
پد امضا دیجیتال وکام DTU-1031
تکنولوژی مانیتور: رزونانس الکترومغناطیسی
رزولوشن: 800*1280 پیکسل
معرفی و بررسی پد امضای دیجیتال وکام DTU-1031
پد امضاء دیجیتال وکام Wacom DTU-1031 یک محصول از شرکت آمریکایی وکام می باشد که نمایشگر مخصوص آن یک قلم نوری دارد که به جهت امضاء کردن و نوشتن بر روی فایل های قابل ویرایش طراحی و ساخته شده است.
پد
امضاء وکام مدل Wacom DTU-1031 دارای یک نمایشگر با ابعاد 26 سانتی متری
(10.1 اینچی) است. که از روزلوشن WXGA 1280*800 پشتیبانی می کند.
در خصوص
 موسسه حقوقی کرج

خیلی موسسات و شرکتها در کرج به ثبت رسیده اند و در آینده هم به ثبت خواهد
رسید که همگی آنها موسسه حقوقی کرج نیستند و اجازه این را ندارند در
موضوعات حقوقی دخالتی کنند. اما موسسه حقوقی که موضوع فعالیت آن انجام امور
حقوقی و وکالت از طریق وکلای دارای پروانه معتبر است معمولا به این شکل
عمل میکنند که شما با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت دارید و موسسه
حقوقی کرج هیچگونه دخالتی در امر وکالت ندارد و شما با وکیل پایه یک و مجرب
بهترین وکیل طلاق در تهران 
 
شاید همیشه برای سوالاتی پیش بیاید که در خصوص مشاوره حقوقی باید به چه کسی برای مشاوره حقوقی نزد وکیل رفت اصلا وکیل خوب کیست ؟ واقعا زندگی ارزش ندارد که کار حقوقی خود را به هر کسی بسپاریم 
ما قصد داریم شما را با  بهترین وکیل طلاق در تهران  در این پست اشنا کنیم  وکیلی که هزاران پرونده طلاق را وکالت کرده و در برنامه های مختلف تلویزیونی در خصوص وکالت طلاق  به ایراد سخن پرداخته است وکالت طلاق ویا وکالت مهریه یک شوخی ن
دفتر وکالت در تهران
دفتر وکالت در تهران
شهر تهران دارای 22 منطقه می باشد که هریک از این مناطق به دلیل گستردگی و شلوغی بیش از حد برای رفت و آمد به دیگر مناطق گاها دچار مشکل هستند به این دلیل اگر قرار باشد خدماتی به ساکنین در هر منطقه ارائه شود حداقل افراد آن منطقه از این خدمات راضی باشند و به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. هر شخصی اگر نیاز به وکیل در تهران دارد باید به دنبال دفتر وکالت در تهران باشد و البته جستجو به صورت منطقه ای انجام دهد
ت
وکیل برای امور کیفری
وکیل برای امور کیفری
اگر شما به هر دلیلی وکیل برای امور کیفری نیاز دارید باید بدانید که در انتخاب وکیل خیلی دقت لازم است و بنا به دلایل زیاد بایستی به دنبال وکیل پایه یک دادگستری مجرب که امور کیفری را انجام داده و به آنها کاملا مسط است انتخاب کنید تا وکالت پرونده کیفری شما را بر عهده بگیرد. دلیلی که ما بر آن تاکید داریم اینست که پرونده های کیفری متخصص خود را لازم دارد و باید درصد خطاها در پرونده به حداقل و حتی به صفر برسد.
 عوامل مؤثر در قیام حسین (علیه‌السلام)
 
 

 

در قیام امام حسین علیه‌السلام چند عامل را باید بررسی کرد :الف - از امام حسین(ع)براى خلافت یزید بیعت و امضاء مى خواستند. آثار و لوازم این بیعت و امضاء چقدر بود؟ و چقدر تفاوت بود میان بیعت با ابوبکر یا عمر یا عثمان و صلح با معاویه و میان بیعت با یزید. به قول عقاد اولین اثر این بیعت امضاء سب و لعن على علیه السلام بود که در زمان معاویه شروع شده بود، و هم امضاء ولایت عهد و وراثت خلافت بود.ب - خودش مى فرمای
اپ حقوق منتشر شد
 
همه منابع حقوق، قضاوت، وکالت، قانون و ... در دستان شما
مجموعه سوالات آزمون های کارشناسی ارشد سال های اخیر
مجموعه کامل سوالات آزمون های دکتری حقوق در گرایش های حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق عمومی، حقوق نفت و گاز به همراه سوالات فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و استعداد تحصیلی دکتری به تفکیک درس
مجموعه آزمون های وکالت به تفکیک درس
مجموعه آزمون های قضاوت به تفکیک درس
مجموعه قانون اساسی کشور ها
مجموعه
بررسی وکالت دادگستری در ترکیه
بخشی از متن اصلی : وکالت دادگستری در ترکیه ر مقدمه بایستی متذکر گردد که قانون وکالت وکانون وکلای ترکیه نمی تواند به عنوان یک نمونه والگوی ایده آل برای وکلا وکانون وکلای امروزی ایران باشد زیرا با روی کار آمدن « آتاتورک » در ترکیه حکومت جمهوری لائیک جایگزین خلافت اسلامی سلاطین عثمانی شد . در تاریخ 8 آوریل 1924 (20 فروردین 1313 شمسی ) ،به موجب قانونی که به تصویب مجلس ملی کبیر ترکیه رسید ، محاکم شرعی از تشکیلات قضائی ترک
مجازات صدور چک بلامحل
مجازات صدور چک بلامحل نسبت به صادر کننده آن قابل اعمال بوده و نسبت به ظهر نویسان ( پشت نویسان ) چک ، قابل اعمال نیست .
به موجب ماده 7 ( اصلاحی 1382,6,2 ) قانون صدور چک :
« هر کس مرتکب بزه صدور چک بلامحل گردد به شرخ ذیل محکوم خواهد شد :
الف – چنانچه مبلغ مندرج در متن چک کمتر از ده میلیون ( 10,000,000 ریال )  باشد به حبس تا حداکثر شش ماه محکوم خواهد شد .
ب – چنانچه مبلغ مندرج در متن چک از ده میلیون ( 10,000,000 ) ریال تا پنجاه میلیون ( 50,000,000 ) ریال ب
وکیل پایه یک دادگستری
به چه کسی وکیل پایه یک گفته می شود؟
وکیل پایه یک کسی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی، به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
وکالت یکی از مشاغل بسیار محبوب در کشورهای مختلف از جمله ایران است و وکیل پایه یک دادگستری در تمامی کشورها از وجهه اجتماعی بسیار بالای برخوردار بوده و همواره مورد احترام اقشار مختلف مردم است.
 
به چه کسی وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود؟
وکیل پایه یک دادگستری
شخصی است که پس
وکیل دادگستری زن خانم
وکیل دادگستری زن
در مواردی که موکل صلاح بداند و به دلایل مختلف نیاز دارد که وکیل دادگستری زن یا مرد را برای دفاع از حقش انتخاب کند. دلیلی که برای اینکار دارد معمولا قابل قبول می باشد که در مواردی که موضوع وکالت با نحوه پیگیری وکیل و یا جنسیت وکیل رابطه ای مستقیم دارد یا اینکه موکل احساس راحتی با وکیل خود نماید و توضیحاتی را که نیاز است در خصوص پرونده بداند وکیل دادگستری زن بهتر بتواند تحلیلش کند.
در خصوص موضوع وکالتی که
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
برای تغییر تحول نام کمپانی سهامی یگانه مدارک ذیل واجب است :
الف – پیشین از امضا صورت گردهمایی تغییر‌و تحول نام , متقاضی می بایست برای پرداخت حق الثبت نام مبادرت کرده و آن گاه به واحد انتخاب اسم در اداره ثبت شرکتها , جهت دریافت و ثبت , نام نو برای کمپانی مراجعه نماید .
ب – تشکیل گردهمایی مجمع همگانی فوق العاده و تدوین صورت گرد هم آیی آن به همراه امضاء هیات رئیسه در پایین آن
ج – رعایت ملزومات اداری دعوت بر اساس ضابطه تجارت و اساسنامه کمپانی
د –
همراهان گرامی برای تماس با وکیل پایه یک دادگستری جهت مشاوره حقوقی و یا ارجاع پرونده حقوقی خود با شماره های مندرج در تصویر بین ساعت های اعلام شده تماس بگیرند.
کسانی که بدلیل مشغله های کاری و همچنین اقامت در کشورهای خارجی امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند با تلفن همراه خانم حمیرا پارسا تماس بگیرند و مشاوره حقوقی و از چگونگی ارجاع پرونده حقوقی خود مطلع شوند. 
خانم حمیرا پارسا وکیل تهران اماده پاسخگویی به شما می باشد .
جهت اطلاع از نحوه وا
همراهان گرامی برای تماس با وکیل پایه یک دادگستری جهت مشاوره حقوقی و یا ارجاع پرونده حقوقی خود با شماره های مندرج در تصویر بین ساعت های اعلام شده تماس بگیرند.
کسانی که بدلیل مشغله های کاری و همچنین اقامت در کشورهای خارجی امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند با تلفن همراه خانم حمیرا پارسا تماس بگیرند و مشاوره حقوقی و از چگونگی ارجاع پرونده حقوقی خود مطلع شوند. 
خانم حمیرا پارسا وکیل تهران اماده پاسخگویی به شما می باشد .
جهت اطلاع از نحوه وا
سلام؛
میشه درمورد تفویض وکالت توضیح بدید که یعنی چی و کاربردش چیه؟ تشکر
با سلام،
یعنی دادن وکالت انجام کاری به دیگری، و این درجایی که شخصی که وکالت برای کاری دارد، این حق خودش را به دیگری واگذار کند، یعنی شخصی که وکیل است برای انجام کاری، وکیل دیگری بگیرد.
موارد استفاده گوناگونی دارد، اما شرط آن اجازه داشتن وکیل برای گرفتن وکیل دیگر است.
 
 
وکیل پایه یک دادگستری کیست؟
برای بسیاری از افراد ممکن است مسائل و مشکلات حقوقی اتفاق افتد که در این زمینه بدون فوت وقت باید از کمک یک وکیل پایه یک دادگستری بهره بگیرند. البته بهتر است مشاوره با وکیل دادگستری تنها به زمان پس از ظهور مشکل موکول نکنید. امروزه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری پیش از انجام بسیاری از مسائل حقوقی در بسیاری از کشورها مرسوم و متداول است.
البته در ایران نیز تا حد زیادی افراد برای بسیاری از دعاوی حقوقی از وکیل پایه یک
وکیل , وکیل دادگستری , مشاوره حقوقی
وکیل : کسی است که به موجب عقد وکالت و از جانب موکل خود ، نایب انجام امری می شود.
وکیل دادگستری : وکیل دادگستری شخصی است حقیقی که به موجب قوانین دارای پروانه وکالت بوده و مجاز به ارائه مشاوره حقوقی به اشخاص و انجام  وکالت در دادگستری نسبت به موکلینی که به او وکالت می دهند ، می باشد و این موضوع مانع از وکالت وکیل دادگستری در سایر مراجع یا ادارات نخواهد بود .وکلای دادگستری که مجاز به انجام وکالت در دادگستری می با
لیست وکلای کرج
لیست وکلای کرج
پیدا کردن وکیل خوب در کرج مستلزم آن است که شما موکل گرامی لیست وکلای کرج را در اختیار داشته باشید و از آنها برای رسین به هدفتان استفاده نمایید که این خود کاری بس دشوار است و همچنین زمانی زیاد را طالب است. دوست عزیز و گرامی، موسسه حقوقی مهرآوید این مشکلتان و دیگر مسائل حقوقی شما را در اسرع وقت حل می نماید. اگر در جستجوی وکیل در کرج هستید یا می خواهید مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری در کرج داشته باشید می توانید با مجم
وکیل , وکیل دادگستری , مشاوره حقوقی
وکیل : کسی است که به موجب عقد وکالت و از جانب موکل خود ، نایب انجام امری می شود.
وکیل دادگستری : وکیل دادگستری شخصی است حقیقی که به موجب قوانین دارای پروانه وکالت بوده و مجاز به ارائه مشاوره حقوقی به اشخاص و انجام  وکالت در دادگستری نسبت به موکلینی که به او وکالت می دهند ، می باشد و این موضوع مانع از وکالت وکیل دادگستری در سایر مراجع یا ادارات نخواهد بود .وکلای دادگستری که مجاز به انجام وکالت در دادگستری می با
بنا به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، کلیه ثبت نام کنندگان می توانند از روز دوشنبه 25 آذر به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون وکلای قوه قضائیه خود را دریافت نمایند . لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 98 در سایت ثبت نام یعنی سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.pnu.ac.ir منتشر می شود . هر داوطلب با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی می تواند کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه
برای حل مشکلات رفاهی و اجتماعی استان ، شهر و یا روستا و محل کار کارگری صیادی کشاورزی و یا نجاری کارمندی سرمایه گذاری ،مشکلات بانکی و هر چیزی... یک دادخواست را شروع کنید
، امضا کنید و صدای شما را تقویت کنید.
تیم نویسندگان سایت زیباکناری و همینطور وکیل پایه یک دادگستری خانوم ماریا سعیدی بهمراه تیم با تجربه خود می تواند به بهینه سازی دادخواست های شما کمک کنند و در جمع آوری از امضاها کمکتان  می کند و حتی باعث جلب توجه رسانه های بزرگ دیگر شود  طوما
نکاتی در مورد وکالت بلاعزل نوشته #پویا_منصفی
وکالت بلاعزل  
وکالت بلاعزل وکالتی است که شما به شخص دیگری میدهید و حق عزل و ابطال وکالت را از خود سلب میکنید !
این وکالت را نباید به هر کسی بدهید چون در هر زمینه ای باشد تا زمانی که شخص زنده است میتواند از ان بهربرداری کند .
وکالت بلاعزل به عقدی گفته می شود که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می کند. این عقد با مرگ هر یک از طرفین یا استعفای وکیل یا عزل وکیل توسط موکل یا با ج
وکیل پایه یک دادگستری کسی است که توانایی انجام و قبول کلیه پرونده
های حقوقی و کیفری را دارد. وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که از طرف شخصی
اعم از حقیقی یا حقوقی، بر اساس عقد وکالت انجام کاری را به جای موکل بر عهده می گیرد.
به شرح ماده ۶۵۶ قانون مدنی « وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر
را برای انجام امری نایب خود می نماید »
ادامه مطلب
انگار امروز قرار بود موضوع همه اسناد از جنس دعواهای خانوادگی باشه زن جوان با پسر بچه پنج شش ساله بعد از طلاق و رجوع می خواست برای محکم کاری از شوهرش وکالت در طلاق داشته باشه البته وکالت فقط با این شرط که کتکش زده باشه یا دوباره سراغ مواد مخدر بره آن هم در صورت اثبات مراتب در دادگاه صالح ! شاید می خواست جواب پرسش مقدر منو بده که بی مقدمه گفت فقط بخاطر این بچه است زن به همین راضی بود کتک نزنه ! شیشه نکشه !
....خاطرات دفترخانه
 
 
 

تعیین خواسته و بهای آن
صدور حکم مبنی بر الزام خوانده به ثبت واقعه رجوع
 

دلایل و منضمات دادخواست
۱۔ فتوکپی مصدق طلاق نامه، فتوکپی مصدق شناسنامه ها، شهود با مشخصات
 

ریاست محترم مجتمع قضایی خانواده…………………..با سلاماحتراما به استحضار می رساند:اینجانب (خواهان) به موجب طلاق نامه شماره …….. شماره ………….. در تاریخ ……………… از همسرم آقای…………. فرزند……………….. جدا شده بودم ولی در ایام عده رجوع واقع گردید. لیکن خوانده از ثبت واقعه رجو
تایید وکالتنامه از دو طریق مراجعه حضوری یا از طریق پست امکانپذیر است. اگر وکالتنامه بار مالی داشته باشد نیاز به مراجعه حضوری است. بار مالی یعنی به وکیل در ایران اجازه انجام دادن امور مالی داده شود.
ایرانیان مقیم خارج برای تنظیم وکالتنامه در خارج از کشور باید به نکات ویژه‎ای توجه داشته باشند تا اقدامات آن‌ها توسط وکیل در ایران قانونی باشد. به همین منظور در این نوشتار به بررسی موارد مربوط به استعلام وکالت نامه خارج از کشور پرداخته شده است. د
مدارک لازم برای طرح دعوی طلاق توافقی عبارت است از: 1- کپی کارت شناسائی زوجین «کارت ملی یا شناسنامه» 2- کپی عقدنامه «در صورت عدم وجود عقدنامه می توان رونوشت آن را از دفتر ازدواج تهیه نمود» 3- توافق نامه طلاق توافقی «صورتجلسه طلاق توافقی» برای اطلاع از نمونه صورتجلسه طلاق توافقی  «نمونه صورتجلسه طلاق توافقی» 4- دادخواست 5- در صورت وکالت در طلاق ارائه کپی وکالتنامه نکته: مدارک مورد نیاز می بایست برابر اصل شده و در جلسه رسیدگی نیز اصل آن وجود داشت
وکیل پایه یک کارکشته
وکیل پایه یک کارکشته کسی است که در دانشگاه رشته حقوق تحصیل کرده باشد .
شخصی که در رشته حقوق تحصیل کرده است همیشه به عنوان وکیل مورد رسیدگی قرار می گیرد حتی اگر به دیگران مشاوره حقوقی ندهد .
در حقیقت ، یک وکیل در ایران کسی است که دانشکده حقوق را پشت سر گذاشته است .
با این حال ، وکیلی که به تازگی دانشکده حقوق را به اتمام رسانده است ممکن است مجاز به انجام برخی کارهای حقوقی (به عنوان مثال نماینده شما در دادگاه) نباشد تا زمانی ک
به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان آزمون ادارات دولتی در روز برگزاری آزمون باید مدارکی از جمله کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه آزمون استخدام کانون وکلا با خود به همراه داشته باشند تا مجاز به شرکت در جلسه آزمون شوند . لینک دریافت کارت ورود به جلسه ازمون وکالت 98 بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون شدند جهت دریافت کارت خود می بایست اطلاعاتی مثل شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شم
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
هزینه وکالت طلاق از طرف زن چقدر می شود ؟
یکی از سوالات مکرر خانمها از وکلای دادگستری ویا وکیل خانواده ای که بابت مشاوره حقوقی آن به موسسه حقوقی مراجعه می کنند هزینه وکالت در طلاق می باشد این هزینه می تواند شامل هزینه های دادرسی و هزینه های وکیل دادگستری باهم باشد .اصولا هزینه های دادگستری تا مرحله اخر بدون وکیل حدود یک میلیون نیم می شود که مستقیما در مراحل مختلف به حساب دولت ویا دفترخانه رسمی طلاق واریز می شود اما هزینه وکیل طلاق از طرف ز
«روزی یکی از زنان اصفهانی کفن خود را آورد تا بانو امین آن را امضاء کند و او به فکر خود از شفاعت این سیده جلیله در برزخ و روز قیامت استفاده کند. بانو با نگاهی پر معنا به او نگریسته و می گوید:خانم من! این ها را به دلت بنویس نه به کفن!»
 دانلود جزوه ارشد حقوق جزا
 
دانلود جزوه
 
 
 
 
 
 
دانلود جزوات دروس حقوق - آزمون وکالت 98آزمون وکالت 98 | دانلود جزوات دروس حقوق - منابع وکالت 95-شرایط وکالت 95-وکالت 95-منابع قضاوت ... حقوق تجارت 5 اسناد تجاری بر اساس مقررات بین المللی(ارشد).شما از این صفحه در 12/16/19 بازدید کردید.http://www.hoogog.blogfa.com/hoogog.www.blogfa.com › postدانلود جزوات برای آزمونهای حقوقی - دپارتمان حقوق انجمن علمی ...جزوات آزمونهای حقوقی ارشد - وکالت - قضاوت - دکتری. ... جزوه حقوق مدنی ۴ به انضمام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها