نتایج جستجو برای عبارت :

اعلام رشته های مسابقات ورزشی دهه کرامت

بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
عکس نوشته های دهه کرامت و دانلود رایگان عکس نوشته های جدید دهه کرام با لینک مستقیم
زیبا ترین عکس های جشن های دهه کرامت و دانلود عکس نوشته های دهه کرامت با کیفیت های عالی و خوب
دانلود قشنگ ترین و جذاب ترین عکس های روز ولادت امام رضا (ع) و دانلود عکس نوشته دهه کرامت
دانلود جدید ترین و بهترین و زیبا ترین عکس نوشت های دهه کرامت و دانلود عکس نوشته های دهه کرامت
عکس نوشته های جدید و جالب و باحال دهه کرامت با کیفیت های مختلف و دانلود با لینک مستقیم

اد
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمی دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمی گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست
دهه کرامت...
دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت فاطمه معصومه
(س) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (ع) است. این دهه
یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه
کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاداری کم‌نظیر یک خواهر نسبت به
مقام شامخ و معنوی برادر است.
دهه کرامت یادآور تحول‌آفرینی بانوان آسمانی است و این‌که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عه
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
کسب مقامهای درخشان هنرجویان هنرستان حائری در رشته های مختلف مسابقات فرهنگی هنری ناحیه 2 یزد و راه یابی تعداد زیادی از این عزیزان به مرحله استانی این سری از مسابقات را به هنرجویان، خانواده های محترم، هنرآموزان و دبیران و سایر همکاران در هنرستان حائری تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همگان را در مراحل بعد و نیز سایر عرصه های زندگی آرزومندیم.
مدیریت هنرستان حائری
نتایج مسابقات فرهنگی هنری _ مرحله ناحیه
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
دانلود نمونه سوالات آزمون علمی کاربردی
آزمون علمی کاربردی، یک سری مسابقات معتبر برای رشته های هنرستانی است که چند سالی است برگزار می شود و بسیار مهم شده است. این آزمون دارای دو مرحله تئوری (کتبی) و عملی است. در این مطلب قصد داریم چندین نمونه سوال جدی که مربوط به آخرین سال برگزاری این مسابقات است برای شما به صورت فایل PDF قرار دهیم؛ از این طریق شما می توانید برای این مسابقات یا تمرینات کلاسی خود آماده شوید.

ادامه مطلب
شریعت نیوز  گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس از فعالیت بیش از ۱۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: این مدارس همگی در مناطق جنوب استان مستقر هستند.
رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو باایکنا از فارس، از فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: برخی از این مدارس در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌ک
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.» «بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ما
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است.
ارزانی تصریح کرد : شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است و برای تمام روزهای دهه کرامت از ابتدا تا انتها نامگذاری صورت گرفته و تکالیف و برنامه دستگاه‌ها کاملا مشخص شده است.
 
ادامه مطلب
این مطلب زیر یک معادله بود مسابقه ای برای ریاضیدانان جهان
جواب را در بخش نظرات بنویسید.
مرحله اول
به نفر اول مسابقات جایزه تعلق میگیرد
برای جواب سوال یک فقط 60 ساعت پس از اعلام پست فرصت دارید
اعلام نتایج روز 98/9/10 است 
منتظر چه چیز هستید عجله کنید
دوستان عزیز،
✅وقتی نتایج کنکور اعلام میشه شما  یک هفته فرصت دارید برای آینده شغلی و تحصیلی خودتون تصمیم گیری و انتخاب رشته کنید،
✅وقتی نتایج میاد معمولا دانش آموزان دچار شوک ذهنی میشن و خیلی خوب نمیتونن فکر یا تصمیم گیری کنند، 
✅پس در فرصت باقی مانده تا اعلام نتایج در مورد رشته ها و شهرهای دانشگاهی تحقیق و،پرس و جو کنید 
✅تا زمان انتخاب رشته هم با وجود تعدد سوالات ما سعی می‌کنیم سوالات شما را جواب بدیم، اما بعد از اعلام نتایج واقعا دیگه
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
طرح کرامت پایه سوم ابتداییطرح کرامت پایه سوم ابتدایی کاربران و فرهنگیان گرامی محتوای این فایل بهتریــن و کاملتریــن طرح کرامت پایه سوم ابتدایی سال تحصیلی 97-96 می باشد. که در قالب فایل WORD – (قابــل ویرایــش) و در 60 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.
قابل استفاده برای معلمان پایه سوم ابتدایی
طرح کرامت پایه سوم دبستانارتباط واحد
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کردن ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستن . نتایج نهایی دانشگاه آزاد حدودا یک هفته بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
تبریک دهه کرامت

 

دهه کرامت
از اول ذیقعده سالـروز میــلاد مسعود کــریمه اهل بیت حضـرت فاطمه
معصومه(س) تا دهم ذیقعده سالروز میلاد پر نور امام رضا(ع) می باشد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت
به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را
به هجــرت وادار نمـوده و غربت و بیـماری و مرگ را در فصـل جوانی برای او
آسـان کرده است. دهه کرامـت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است

دهه کر
کسب مقام های اول و دوم وسوم رابه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبیرک عرض می نماییم.دراین مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم را کسب نموده اند و به مسابقات استانی راه یافته اند با  آرزوی موفقیت برای این عزیزان
 
مسابقات کال آف دیوتی موبایل
تاریخ شروع:27 فروردین 99
تاریخ پایان:29 فروردین 99
 
لینک جدول مسابقات به ایمیل شما ارسال میشود
 
ثبت نام در مسابقه کاملا رایگان است و جایزه ای ندارد.
 
ثبت نام در رشته مبارزه تیمی(5 نفره)
 
ثبت نام در رشته قتل عام
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
سایتی در مورد اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
سایتی در مورد مقطع دکتری
زمان انتخاب رشته دکتری 99
زمان جواب دعوت به مصاحبه دکترا ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
تقریبا یه ماه بعد از انتخاب رشته ، جواب انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام میشه که داوطلبا می تونن با توجه به اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و نتایج انتخاب رشته کنکور رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری مشخص میشه که داوطلب تو چه رشته و دانشگاه و دوره ای قبول شده و یا حتی ممکنه حد نصاب هیچ رشته ای رو نیاورده باشه و تو نتیجه اش مردود نوشته بشه .
 
ب
نفرات برتر کنکور سراسری انسانی 98

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

فاطمه
سخابی راد
1
لار

مریم
مجیدی یزدی
2
تهران

امین
افاضلی
3
تبریز

سیده آمنه
جلالی
4
بهار

علی
عباسی
5
لار

فاطمه
دلیلی
6
تهران

محمدعرفان
امینی
7
تهران

آتنا
جعفری
8
تهران

محمدحسین
منتظر
9
تهران

ملیکا
ابوترابی
10
اصفهان

 
توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارش
1



آغاز دهه کرامت بر همگان مبارک باد.


ا





دهه
کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت
معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن
موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و
مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و
مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.
ادامه مطلب
 
مسابقات کال آف دیوتی موبایل
تاریخ شروع:27 فروردین 99
تاریخ پایان:29 فروردین 99
 
لینک جدول مسابقات به ایمیل شما ارسال میشود
 
ثبت نام در مسابقه کاملا رایگان است و جایزه ای ندارد.
 
ثبت نام در رشته مبارزه تیمی(5 نفره)
 
ثبت نام در رشته قتل عام
 
   AX-Team
مسابقات اتومبیل رانی
مسابقات اتومبیلرانی یکی از مهیج‌ترین مسابقات ورزشی است که سالانه در اقصا نقاط جهان دیدگان میلیون‌ها نفر را معطوف
به خود می‌کند.
به راستی چقدر در مورد مسابقات اتومبیلرانی اطلاعات داریم؟ از تاریخچه آن چقدر می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم انواع مسابقات
اتومبیلرانی چیست و سالانه چند مسابقه برگزار می‌شود؟ آیا از قوانین مسابقات اطلاعی داریم و اینکه چه نوع خودروهایی
اجازه شرکت در سطوح مختلف مسابقات را پیدا می‌کنند؟ و...
ادام
فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات در رقابت با ۱۳ ساله‌ها خوش درخشید.
به گزارش سفیر جنوب؛فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات بار دیگر برتری خود را نشان داد و این‌بار برای ورودی به مسابقات کشوری در مرحله استانی در بالاترین سطح با ۱۳ ساله‌ها به میدان رفت و به راحتی و مقتدرانه پیروز شد و به مرحله کشوری صعود کرد.
فاطیمابرازجانی نخبه ۸ساله آبپخشی در رقابت با۱۳ساله هادربالات
کسب مقام های اول دوم وسوم را به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبریک عرض می کنیم.در این مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم راکسب کردند و به مسابقات استانی راه یافتند با آرزوی موفقیت برای این عزیزان
ادامه مطلب
فوری ، بالاخره شاهد یک Pro-Am دیگر خواهیم بود
با اعلام رسمی فورتنایت ، دومین سری از مسابقات Pro-Am دقیقا یک ماه دیگه در تاریخ 15 June 25 خرداد برگذار میشه
این مسابقه قراره که یک ایونت 2 روزه باشه و طی اون مسابقاتی به صورت Duos برگذار میشه که هر تیم شامل یک پرو پلیر/استریمر و یک سلبریتی خواهد بود
تمامی جوایز و مبالغ جمع شده به خیریه تعلق میگیره!!
سال پیش Ninja به همراه Marshmello تونست در سری اول این مسابقات جذاب اول بشه و مبلغ 1 میلیون دلار رو برای کمک به خیریه کسب
 
مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته 8 شهریور ماه. استان های شرکت کننده : اصفهان, ایلام, البرز, آذربایجان غربی, آذربایجان شرقی, بوشهر, زنجان, تهران, خوزستان, چهارمحال و بختیاری, خراسان رضوی, خراسان شمالی, فارس,سمنان, کردستان, کرمانشاه, گیلان, لرستان, مرکزی, مازندران, هرمزگان, همدان و یزد. در این مسابقات 849شرکت کننده در رشته کومیته و 269 شرکت کننده در رشته کاتا به رقابت پرداختند . نمایندگان خوزستان از شهرستان شوش : در بخش کاتا خوزستان تنها ۳ نماینده داشت
تیم راهیان عاشورا برای شرکت در مسابقات فوتبال زیر 17 سال مرحله نهایی عازم تهران شد این مسابقات به میزبانی مقاومت تهران خواهد بود و تیمهای 1_مقاومت تهران2_راهیان عاشورا تبریز 3_ولایت اهواز 4_خلیج فارس شیرازدر این مسابقات حضور خواهند داشت .برای تنها نماینده استان آذربایجان شرقی ، تیم راهیان عاشورا با مربیگری محمد حسین پناهی و امیر پناهی آرزوی موفقیت دلریم
مدیر موسسه آموزش ریاضی رایکال آب پخش از راهیابی دو آب پخشی به مسابقات کشوری چرتکه ذهن نو خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛مینا شادکام با اعلام این خبر اظهار داشت:مسابقه چرتکه ذهن نو مرحله استانی با حضور 150 نفر از دانش اموزان سطح استان در بوشهر با حضور مهندس میرزایی موسس چرتکه ذهن نو، برگزار گردید.

ادامه مطلب
نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

ازدمهر
احمدی نژآد
1
تهران

محسن
رستکار
2
تبریز

فرهنگ
امیری
3
شیراز

رسا
ظفری
4
تبریز

محمدرضا
ارشدی صوفیانی
5
تبریز

امیررضا
بسکابادی
6
مشهد

گلسا
مصباحی
7
شیراز

ریحانه
فرخی ملکی
8
رشت

سیاوش
کیانپور
9
اهواز

سید مهدی
زارع زاده ابرکوقویی
10
بیرجند

امیرحسام
زارع
10
ابرکوه

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته
به گزارش چفچفک، ششصد و پنجاه و هشتمین دوره مسابقات سالیانه کشتی روغنی در شهر ادیرنه برگزار شد. استاندار ادیرنه در مراسم افتتاح این مسابقات٬ کشتی روغنی را نمادی از جوانمردی و فتوت دانست.
کشتی روغنی از انواع ورزش‌ های سنتی و تاریخی ترکیه است که در آن کشتی گیران تمام بدن خود را به روغن آغشته می‌کنند و در نتیجه تماس و گرفتن دست و پا و سرشاخ شدن بسیار سخت می‌شود.
شرکت کنندگان پس از مالیدن روغن زیتون بر بدن خود و شلواری از جنس پوست گاومیش می پوشند
جواب انتخاب رشته ازاد از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه و داوطلبا می تونن با استفاده از کد دسترسیشون ، نتایج انتخاب رشته آزاد رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر سال از طریق مرکز سنجش آزاد و معمولا بعد از نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.ht
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
السلام علیک یا اهل بیت النبوه (ع)آرامگاه ابدی مرد خدا، مرحوم کربلایی کرامت حسینی فرزند مرحوم زکیاین علمدار، دلش خیمه عاشقها بودویلچرش هیئت سیار شقایقها بوداو به دنیای دنی جز به دمی وصل نبوددَم او نیز بجز ذکر اباالفضل نبودگشت معلول به حکم ازلی از حرکتلیک ، با اذن خدا، بارش فیض و برکترفت تا با شهدا ، باز رفاقت بکندتا ز ما نزد خداوند شفاعت بکند............................ بقیه و اصل شعر در
http://zarghan.blog.ir/post/98
با سلام.به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند:به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) جشنواره ی طرح کرامت با همکاری پایگاه بسیج امام حسین ع سده لنجان و کانون فرهنگی رهروان حضرت زینب سلام الله علیه سده لنجان در مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان برگزار می شود:شما عزیزان میتوانید برای شرکت در جشنواره طرح کرامت ؛۱.شعر۲.انشاء۳.مقاله۴.نقاشیو ...تمامی اثرهای که مرتبط به ولادت امام حسن عسگری علیه السلام را تهیه و آماده کنید و تا تاریخ ۱۳اذرماه به ما تح
هفتمین دوره مسابقات ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با حضور در کردستان با حضور بیش از 200 نفر آغاز شد.
به گزارش شریعت نیوز  بع نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، هفتمین دوره مسابقات قرآنی با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ معارف قرآنی همراه با ترویج و صیانت از مشترکات و هویت دینی صبح امروز در استان آغاز شد.
این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 نفر خواهر و برادر و در رشته حفظ «حفظ 3 جز، 5 جزء، 20 جزء و 30 جزء قرآن»، رشته قرائت «قرائت ترتیل و قرائت تحقیق» و رشته ترج
از دوران پیدایش ورزش‌های رزمی زنان تاکنون و به لطف مبارزان بااستعداد و قابل توجهش، مسابقات MMA زنان رشدی فراتر از حد تصور داشته است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و مشهورترین مبارزان زن در تاریخ این مسابقات رزمی معتبر آشنا سازیم.
ادامه مطلب
با سلام.به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند:به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) جشنواره ی طرح کرامت با همکاری پایگاه بسیج امام حسین ع سده لنجان و کانون فرهنگی رهروان حضرت زینب سلام الله علیه سده لنجان در مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان برگزار می شود:شما عزیزان میتوانید برای شرکت در جشنواره طرح کرامت ؛۱.شعر۲.انشاء۳.مقاله۴.نقاشیو ...تمامی اثرهای که مرتبط به ولادت امام حسن عسگری علیه السلام را تهیه و آماده کنید و تا تاریخ ۱۳اذرماه به ما تح
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
ولقد کرمنا آدم .......... (ما فرزندان آدم را کرامت بخشیدیم) انسان موجــودی گرامی داشته شده است ، زیرا خداوند تبارک و تعالی در خلقت او چنین اراده کرده و با توجه به آیات قرآن روح الهــی منشا ء کرامت انسان به شمار می رود : فاذا سویته ونفحت من روحی فقددو له ساجدین  (چون تمامش کردم و در آن روح خود دمیـــدم سجده کنان بر او به خاک بیفتد). از این رو انسان به لحاظ داشتن این گوهر الهــی واجب التکریم است و در وهله نخست خالق هستی خود به اکرام او پرداخته است و همگ
در تاریخ 98/10/30 ساعت 10صبح شورای دانش آموزی این آموزشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردذیل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ نمودند.
1-کمیته ی مذهبی در خصوص دهه ی دوم فاطمیه در مراسم آغازین روز چهارشنبه 98/11/02 از پدر دانش آموز محمد رضا عسگری (عضو شورای دانش آموزی) مداح اهل بیت دعوت بعمل آید جهت نوحه سرایی و استفاده دانش آموزان و همکاران محترم از این برنامه پر فیض ومعنوی.
2-برنامه ریزی کمیته ی فرهنگی جهت مسابقات قرآن و عترت و نماز (مرحله ی آموزشگاهی ) تا انشا
 

دهه کرامت
از اول ذیقعده سالـروز میــلاد مسعود کــریمه اهل بیت حضـرت فاطمه
معصومه(س) تا دهم ذیقعده سالروز میلاد پر نور امام رضا(ع) می باشد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت
به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را
به هجــرت وادار نمـوده و غربت و بیـماری و مرگ را در فصـل جوانی برای او
آسـان کرده است. دهه کرامـت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است

دهه کرامت از بیست و چها
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
سه رشته اصلی اسکیت اینلاین سرعت[1] بر اساس محل برگزاری مسابقات، شامل رشته‌های جاده[2]، پیستهای روباز[3] و پیستهای سرپوشیده یا داخل سالن[4] است. بدیهی است قوانین، تکنیکها، مسابقات و جذابیت‌های مرتبط با هر رشته‌ای مختص به خود آن می‌باشد.
ادامه مطلب
مسابقات
ژیمناستیک دختران  دردو سطح  بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت  در شهرستان حاجی آباد برگزارگردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکسری مسابقات ژیمناستیک
بمناسبت دهه مبارک کرامت و هفته عفاف و حجاب 
ویژه دختران  در دو سطح با حضور30 ژیمناستیک کار  روز دوشنبه مورخه 19 تیر ماه  در محل سالن خانه ایروبیک  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان برگزار گردید .

شایان
ذکر میباشد که در پایان این مسابقه لوح و جوایزی از طرف اد
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 98
روز دوشنبه 17 تیر ماه سال جاری منتشر شد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب
رشته شده بودند در بازه زمانی مقرر یعنی از تاریخ 98/4/19 الی 98/4/23
اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد
نمودند. حال داوطلبان بی صبرانه منتظر مشخص شدن
شهروز مقصود طالقانی أو یک تکواندو کار است که در خردسالان عناوین زیادی کسب کرد أو توانست:٣بار قهرمان استان مازندران شود در انفرادی در مسابقات تیمی هم در تیّم شهاب نور دوم شد و در مسابقات کشوری تیمی مقام دوم را کسب کرد
او در أوزان های ٢٨ ٣٠ ٣٢ بیشتر کسب مقام کرد و أین مبارز چالوسی یکی إز مدعی های مسابقات بوده و هست أو هم اکنون در نونهالان مبارزه میکند و أو درحال گذر إز مصدومیت هاست و تعویض باشگاه خود به اماتور به سطح حرفه ای.  امید برأی موفقیت ا
برای اولین بار در زرند دختر نقال زرندی به مسابقات کشوری راه یافت
فاطمه محمدی دختر نقال زرندی برای اولین بار در زرند از طریق مسابقات فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان با کسب رتبه اول استانی به مسابقات کشوری راه یافت.
این موفقیت را ابتدا به گروه سیاوش  فاطمه ایرانمنش، امراللهی و سپس به مدیریت دبیرستان دخترانه فرزانگان خانم سیف الدینی وکادر مدرسه و موسس بنیاد رشادت خوانان دکتر اسدی تبریک عرض مینماییم.
انتهای پیام /
Robo-WrestleMania 2017,The Jetsons and WWE 2017 1080p BluRay,جتسون,جتسون در مسابقات کشتی کج,جف برگمن,خانوادگی,دانلود رایگان مسابقات WWE,دانلود کشتی کج,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن The Jetsons and WWE,دوبله فارسی انیمیشن جتسون در مسابقات کشتی کج,زیرنویس فارسی انیمیشن The Jetsons and WWE 2017,کارتون جتسون در مسابقات کشتی کج با دوبله فارسی,کمدی,مسابقات کشتی کج,
ادامه مطلب
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
به همت اداره
کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی این شهرستان جشن دهه کرامت در بوستان شهدا دینارآباد شهرستان شهریار
برگزار شد. در این برنامه که عموم مردم دینارآباد حضور داشتند کتاب های کبوترها و
آهوها و امام رضا (ع) توسط ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 برای
کودکان خوانده شد در ادامه کودکان به نقاشی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه
(س) و دهه کرامت پرداختند. آشنا نمودن
بعد از اینکه فرمای انتخاب رشته داوطلبا توسط سازمان سنجش بررسی بشه ، نتایج انتخاب رشته کنکور 99 اعلام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم داوطلبایی که تو انتخاب رشته کنکور شرکت کردن ، می تونن با اطلاعات شون وارد  سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ رو ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/941/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-کنکور-۹۹.html
 
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
بانوی کرامت خدا معصومه است/محبوب همه اهل ولامعصومه است/اودختر هفتمین امام شیعه است/الگوی همه عشق رضامعصومه است/درروز وفات حضرتش غم داریم/درمان دل و گنج شفا معصومه است/اوخواهرسلطان خراسان به جهان/نائب برزهرابه صفامعصومه است/اندرحرمش نور خداهست زیاد/بانوی عنایت ودعا معصومه است/روزغم او هست به قم اشک ومحن/گلزارخدا بهرعطا معصومه است/شدزمزم چشمان ز برش دریایی/آن صاحب غصه وعزا معصومه است/درماتم اوشیعه غمش بسیاراست/درقم همه مهر ووفامعصومه است/
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
بدون شک آبادان و خرمشهر از گذشته تاکنون یکی از پرافتخارترین ها در ورزش بانوان درمیان دیگر شهرستان ها میباشند و این مهم بدست نیامده مگر با تلاش وکوشش ورزشکاران بااستعداد این منطقه و دلسوزی و زحمت مربیان هرچند که همواره ورزش بانوان دچار کمبودهایی بوده و هست اما افرادی هستند که با پشتکار و تلاش این کمبودها و سختی ها رو پشت سرگذاشته اند و توانسته اند برای خود جایگاهی کسب کنند و باعث افتخار خود خانواده و شهرستان شوند یکی از  این قهرمانان سرکار
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایتی در مورد اعلام نتایج
اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
سایتی در مورد مقطع گارشناسی ارشد
زمان مشاهده جواب انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
زمان و انتخاب رشته ارشد 99
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد ارشد دانشگاه ازاد
نتایج ارشد آ
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشت 99
نحوه بررسی نتایج انتخاب رشته
سایتی در مورد کنکور 99
اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد ازاد 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
جواب دانشگاه آزاد ۹۹
زمان نتایج دانشگاه آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شم
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
درآبان ماه ۹۸ مسابقات مختلفی در زنگ های استراحت بین دانش آموزان  مدرسه برگزار گردید .یکی از این مسابقات فوتبال بود .  در این مسابقات که به صورت کلاسی برگزار گردید دانش آموزان با علاقه زیاد به تشویق همکلاسیهای خود پرداختند و شور و نشاط خاصی بین آنها به وجود آمد .

 
کنکور کارشناسی ارشد امسال با داستان هایی همراه بود.
با رخداد سیل در اسفند 97 و فروردین 98 در برخی نقاط کشور، داوطلبان این مناطق از کشور خواهان تعویق کنکور کارشناسی ارشد بودند. با توجه به شرایط رخ‌داده در این مناطق خواسته داوطلبان منطقی به نظر می رسید.
در ابتدا سازمان سنجش با تعویق کنکور ارشد مخالف میکرد و دلیل آن را هم زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 اعلام کرد. چرا که با تاخیر در برگزاری کنکور، اعلام نتایج نیز به تاخیر می افتاد و ممکن ب
در راستای فعالیت های مسابقات نوجوان خوارزمی امسال دبیرستان بو علی زیارت در رشته های مختلف این مسابقات شرکت نمود که از آن جمله ایجاد بازارچه در مدرسه بود دانش آموزان در روز های مختلف در مدرسه با ارائه محصولات خود و ایجاد یک بازارچه کوچک به فعالیت پرداختند که این خود هم یک نوع سرگرمی و نشاط و آشنایی دانش آموزان با یک حرفه همراه بود و در کنار این نوع فعالیت بعضی از دانش آموزان با ایجاد یک نمایشگاه کوچک به ارائه دست سازه های خود در بازارچه نمودن
اطلاعیه هشتمین دوره مسابقات جهانی گوجوکای کاراته (IKGA ) در سایت جهانی گوجوکای
مسابقات جهانی هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای عضو گوجوکای برگزار میشود. دوره قبل در کشور کانادا و این دوره که در آگوست 2021 میلادی (تابستان سال 1400) میباشد در کشور زاپن قرار است پیگیری شود.
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ از طریق سایت azmoon.org اعلام میشه و داوطلبایی که انتخاب رشته کنکور دانشگاه ازاد رو انجام میدن ، می تونن با اطلاعاتشون وارد سایت بشن و جواب نهایی دانشگاه ازاد 99 رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، نتایج انتخاب رشته ازاد 99 ممکنه یکی از سه حالت ، قبولی ، مردود و یا ذخیره باشه که داوطلبا باید با توجه به نتیجه شون ، طبق اطلاعیه های سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله
مهاجم کلیدی تیم ملی فوتبال بحرین مصدوم شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد که اسماعیل عبداللطیف، مهاجم کلیدی تیم ملی بحرین و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور مصدوم شد و مسابقات کشورهای عربی را از دست داد.عبدالطیف در بازی با المحرق بحرین با الاتحاد اسکندری در مسابقات باشگاه های عربی مصدوم شد و نتوانست تیم ملی کشورش را در این مسابقات همراهی کند.بحرین یکی از رقبای ایران در ان
مسابقات خانه ربایتک آمل 
با کیفیت بالا و مسابقاتی ک در هیچ جای کشور تاحالا ندیده اید 
مسابقات با دقت و تمرکز بالا طراحی مدار پیاده سازی آن و.......
همچنین با جوایز نفیس 
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مربوطه تماس حاصل فرمایید 
مدیرت مهندس ابراهیمی: 09199774784 
فعالیتی ارزشمند از شورای تعالی خانواده
. مدرس: فاطمه رضایی مخترع و پژوهشگر  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات رومانیدارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی
ترکیب احتمالی تیم ملی عراق برای دیدار با قطر در مسابقات کشورهای عربی مشخص شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق رقیب ایران در انتخابی جام جهانی 2022 امروز در مسابقات کشورهای عربی در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.در این راستا سایت «الکره العراقیه» ترکیب احتمالی شاگردان کاتانچ در این بازی را اعلام کرد که به شرح زیر است: جلال حسن، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، مصطفی محمد، محمد رضا
مسابقات انشای نماز کشوری انشای نماز برگزیده در مسابقات موضوعات انشای نماز برای مسابقات مقدمه ای زیبا برای انشای نماز نمونه سوالات انشای نماز انشا نماز زیباترین نیایش مقدمه زیبا برای شروع انشا نماز نمونه انشای نماز
ادامه مطلب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان مصاحبه دکتری سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
پذیرش
در مقطع دکتری از طریق آزمون و مصاحبه انجام می پذیرد. پس از انتخاب رشته
آزمون دکتری، سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی چند برابر ظرفیت هر رشته محل
را تحت عنوان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری منتشر می کند. در کارنامه
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری تراز هر داوطل
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال برای ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
به اطلاع میرساند:اعلام نتایج اولین دوره مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان هم اکنون در قسمت اعلام نتایج قابل مشاهده می باشد.مراحل دریافت کارنامه:اعلام نتایج/دکمه اعلام نتایج/تکمیل فرم/دریافت کارنامهوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
بسم الله الرحمن الرحیم
علت نام گذاری دهه کرامت چیست؟
فاصله بین ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت ثامن‌الائمه(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که مقارن است با جشن‌ها و آیین‌های شادباش در سراسر ایران به یمن قدوم موالید نورانی این دهه؛ اما این‌که چرا ایام ولادت امام هشتم شیعیان(ع) کرامت نام گرفته هست.

کرامت به معنای بزرگواری است و اصل کرامت در روایات ائمه معصوم(ع) ملاک دینداری انسان‌ها شناخته می‌شود، آنچنان که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: بزرگواری
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
  با توجه به شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد مسابقات ساحلی زنان و مردان به تعویق افتاده است.
بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون هندبال آسیا امروز به طور رسمی خبر تعویق دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی زنان و مردان را اعلام کرد.
این مسابقات قرار بود به میزبانی تایلند برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد مسابقات جوانان رو
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
1-کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند2-داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.3-داوطلبانی که علاوه بر گ
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور هنر 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور هنر ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل مقال
«پریسا جهانفکریان» دو روز پیش در دسته ۸۷ کیلوگرم گروه C به روی تخته رفته بود. دیشب هم مسابقات گروه A و  B برگزار شد و به این ترتیب جهانفکریان با ۸۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.
در این گروه ۲۲ وزنه بردار حضور داشتند که نفرات اول تا سوم دسته ۸۷ کیلوگرم بدین شرح است:
«ژویو وانگ» از چین با ۱۲۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۵۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۸ کیلوگرم جایگاه اول این گروه را از آن خود کرد. وی د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 تاریخ 98/3/23 و 98/3/24 می باشد. پس از برگزاری آزمون داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد هستند، چرا که پس از مشخص شدن نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 فرا
می رسد. البته سازمان
بهرتکریم بشر کوه کرامت میرسد/شیعیان را آفتاب برج عصمت میرسد/دخترموسی بن جعفر یک شفیعه تابهشت/حضرت معصومه آن آوای رحمت میرسد/یادمان فاطمیه خواهرمولارضاست/سرقامت گوهر خوب فضیلت میرسد/اوحریم باصفای اهل بیت مصطفی/اول ذیقعده آن گنج ولایت میرسد/خویش راآماده کن سوی زیارتگاه او/بارگاه قم حریمی برعنایت میرسد/معدن علم ووقار و عزت و سازندگی/این همه الطاف ازسوی امامت میرسد/روزمیلادش خدا برشیعیان دارد نوید/آفتاب ورهنمایی برهدایت میرسد/زائر این آست
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد شده اند پس از اولویت بندی انتخاب های خود نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 را در سایت سازمان سنجش مشاهده خواهند نمود . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان به منظور مشاهده جواب انتخاب رشته ارشد ۹۹ باید اطلاعات
اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 واسه رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد ، مثل پروسه ثبت نام ، کاملا جدا از هم انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، نتایج دانشگاه آزاد ۹۹ واسه رشته های با کنکور آزاد از طریق سایت azmoon.org اعلام میشه و داوطلبایی که تو انتخاب رشته کنکور دانشگاه ازاد شرکت کردن می تونن با اطلاعاتشون وارد این سایت بشن و جواب دانشگاه ازاد 99 رو ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکورانسانی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا  می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار ثبت نام کنندگان آزمون دکتری 99 را اعلام کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌ نام بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری سال ۹۹ خبر داد و گفت : نتیجه اولیه این آزمون هفته اول اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد . دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : آزمون دکتری تخصصی PHD سال ۹۹ در 7 گروه آموزشی و ۳۴۵ کد رشته امتحانی شامل ۱۶۳ کد رشته گروه آزمایشی علوم ا
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور زبان 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور زبان ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون زبان از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل م
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور ریاضی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های ریاضی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون ریاضی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها