نتایج جستجو برای عبارت :

چگونگی تمیز کردن پارکت ها در خانه جدید

فوم تمیز کننده پارچه اکستریم سوناکس :

به آرامی درون الیاف کلیه پارچه ها ، از جمله صندلی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، روکش ، روکش سقف ، صندلی کودک و سطوح آلکانتارا نفوذ کره و تمیز می کند.
همزمان رنگها را تازه می کند و بوی نامطبوع مانند دود سیگار و بوی حیوانات را پراکنده می کند. عطر و بویی دلپذیر  به جا می گذارد.
اسپری تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس :

اسپری تمیز کننده داخل خودرو سوناکس به آسانی و راحتی تمام جرم های داخلی روی سطوح را پاک می‌کند.
سطوح پارچه‌ای به خصوص روکش‌های صندلی‌ها، سان روف و قسمت های پلاستیکی تودوزی داخل از جمله موارد مصرف این محصول می‌باشد.
استفاده از تمیز کننده داخلی اتومبیل سوناکس علاوه بر از بین بردن جرم های سرسخت باعث ایجاد رایحه ای دلچسب در داخل خودرو شما می‌شود
پارکت لمینت یکی از کفپوش های ساختمانی پرطرفدار است که استفاده از آنها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک، جلوه زیبا و خاصی به محیط داده و طول عمر بیشتری را نسبت به دیگر پوشش های ساختمانی دارد. جهت ماندگاری و افزایش دوام پارکت لمینت باید در نگهداری و نظافت آن کوشا باشیم. در نظافت پارکت لمینت چندین نکته وجود دارد که باید رعایت شوند و با استفاده از شوینده های پارکت لمینت می توان به نتیجه ای که باید رسید.
ادامه مطلب
با عرض خوش آمدگویی خدمت مشتریان گرامی به اطلاع می رساند که تمامی محصولاتموجود در این صفحه از برند معتبر وینیفلکس است و می توانید نسبت به خرید پارکت وینیفلکساقدام کنید.
برای خرید هر محصول روی آن کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه ی هر محصول می توانید برای سفارش یا خرید اقدام نمایید.
در صفحه ی هر محصول یک سری توضیحات در مورد نحوه خرید و مقدار هر بسته پارکتنوشته شده است.
حتما قبل از اقدام مستقیم به خرید پارکت وینیفلکس نکات مربوطه را مطالعه فرمایید
پارکت نوعی کفپوش است پارکت برای پوشاندن سطح زمین و از جنس چوب می باشد. یکی از عیب هایی که می توان برای پارکت ها ( پارکت اپشک ) عنوان کرد این است که پارکت ها نسبت به رطوبت حساس می باشند و رطوبت می تواند ایجاد تورم و برامدگی در سطح پارکت داشته باشد.یکی از زیباترین و چشم نواز ترین بخش های خانه کف ( پارکت اپشک ) آن می باشد. اگه دقت کرده باشین در خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی هم دارند از موزاییک استفاده میشد که برای زیباسازی آن مالک خانه از موکت برا
پارکت چیست ؟
پارکت از لایه های تخت و مسطح که جنس آنها از چوب درختان متفاوتی و متعددی مانند : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، افرا و بامبو و... است ساخته میشود که برای پوشاندن کف منازل یا ساختمان ها مورد استفاده قرارا میگیرد. 
پارکت با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده شده انواع مختلفی دارد.
هنگام انتخاب پارکت باید به چه مواردی دقت کرد؟
تنوع بسیار ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود. برای اجتناب از سردرگمی، چند نکته مهم که باید هنگام انتخاب پارکت مد نظ
گروه آذرخش دکور مجموعه ای فعال در حوزه ی طراحی داخلی و عامل فروش برترین برندهای تولید کننده متریال مورد نیاز در بازسازی ساختمان است. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای پارکت لمینت مانند : پارکت های انزو، فرست وود، زدفور ، آرتا ،‌ویکتوریا فلور و ... می باشد. 
 
تمامی پارکت لمینت های عرضه شده توسط این مجموعه دارای ۱۰ سال گارانتی نصب می باشند و توسط تیم مجرب شرکت آذرخش دکور به صورت رایگان نصب و اجرا می گردند.
 
برای سفارش و خرید لمینت ، کفپوش های پ
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی مورد توجه قرار میگیرد کفپوش ساختمان است. و پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش لاکچری و شیک با کاربردهای فراوان جایگاه خود را در سالهای گذشته به خوبی پیدا کرده است. این کفپوش چوبی که با روکش لمینت پوشیده شده است قابلیت های فراوانی دارد و علاوه بر عمر و دوام بالا قیمت آن نیز مناسب است. جهت خرید پارکت لمینت در کرج و تهران و مشاهده لیست قیمت و طرح های لمینت می توانید به سایت فروشگاهی معتبر دکوراسیون داخلی مراجع
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسکونی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قیمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قیمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شما
آذرش دکور فعالیت خود را در دهه ی هشتاد در زمینه طراحی دکوراسیون های داخلی و فروش متریال های مورد نیاز آغاز کرد. این مجموعه نماینده فروش معتبر ترین برندهای پارکت لمینت ، کاغذ دیواری، سقف های کشسان و ...می باشد. 
 
برخی از خدمات آذرخش دکور :
نصب و اجرای انواع پارکت لمینت
نصب و اجرای کفپوش
فروش و نصب پارکت 
فروش و نصب کاغذ دیواری 
طراحی نصب و فروش کابینت
طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو
فروش و نصب درب های ضد سرقت
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفار
توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌
اطلاعات بیشتر در : 
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
 
 
 
خرید فرش تشریفات یا استفاده از کف پوش پارکت و سرامیک:
بسیار پیش آمده که ما در انتخاب کف پوش مناسب برای خانه ی خود دچار تردید باشیم و ندانیم که از سرامیک یا پارکت و یا فرش معمولی و فرش تشریفات (به عنوان فرش راه پله، فرش کناره و... ) استفاده کنیم و نیازمند مشورت و استفاده از تجارب دیگران باشیم.
ما در این مقاله به شما کمک میکنیم با توجه به ویژگی های کف پوش، سرامیک و فرش خوب، آنها را برای پذیرایی، راه پله ، راهرو و فرش کناره انتخاب کنید.
کف پوش پا
   بزرگ جلوه دادن منزل با کفپوش
خیلی از شما از کوچکی منزل خود رنج می برید و دوست دارید کاری کنید که این فضا بزرگتر به نظر برسد این خواسته ی شما غیر ممکن نیست بلکه با انتخاب کف پوش مناسب می توانید  خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید ،رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید مطمئنا روی فضای داخلی تاثیرگذار است.با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته‌اند، انتخاب سخت‌تر می‌شود. رنگ سقف و دیوارها تاثیر قابل توجهی روی احساس شما از
پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. استفاده از این کفپوش ها از قرنها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوریکه خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله: چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. 
بعضی از مردم به اشت
مقایسه ی پارکت وسرامیک
هنگامی که کارهای اساسی یک ساختمان به پایان رسیده است ،افراد معمولا به فکر دیزاین داخلی منزل می افتند واین موضوع برایشان بسیار اهمیت پیدا می کند و در انتخاب انواع مختلف کفپوش ها مردد می شوند ،به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در بخشی از این مقاله به مقایسه دوتا از اصلی ترین کفپوش های مورد استفاده در عصر حاضر بپردازیم؛ در زیر می توانید مقایسه ی اجمالی سرامیک وپارکت  را مطالعه بفرمایید.
شباهت ها:
مورد اول :هر دو از نوع کفپوش
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار گر
پارکت لمینت hunter ساخت کشور ایران با رویه شفاف و مقاوم  است و با درجه سختی AC3 مناسب برای استفاده معمولی در منازل و مکانهای اداری با تردد کم است .
پارکت لمینت هانتر با کلیک های مقاوم و قیمت مناسب در رده پارکت لمینت های ارزان قیمت قرار گرفته است و نسبت به پارکتهای موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است.
ابعاد لمینت هانتر  1206x199x8 میلیمتر است و هر کارتن آن 1.84 مترمربع را پوشش میدهد.
این پارکت لمینت در 10 رنگ پرفروش به بازار عرضه شده که می تواند
کفپوش طرح پارکت چیست؟
در جهان امروز برای هر مصرفی معمولا چندین جایگزین وجود دارد یکی از آن ها هم کفپوش هایی است که دربازار وجود دارد، در واقع برای پوشاندن کف چندین نوع جایگزین وجود دارد و شما حق انتخاب زیادی دارید و علاوه بر  این که محصولات متنوعی در بازار موجود است خود این محصولات نیز تنوع زیادی دارند و دامنه انتخاب ما را بزرگتر می کند.
پوشاننده های کف شامل،سرامیک،کاشی، مزاییک، پارکت،پارکت لمینت، کفپوش های مختلف و... می شود که افراد با سلی
 
یکی از سوالاتی که هنگام خرید پارکت چوبی و لمینیت پیش می‌آید، این سوال است که آیا پارکت چوبی بهتر است یا لمینت؟ ما در این مطلب به توضیح این دو محصول خواهیم پرداخت. پارکت چوبی و لمینت یا پارکت لمینت دارای مزایا و معایبی با یکدیگر دارند که ما در این مطلب به مهم ترین آن‌ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
 
پارکت چوبی چیست؟
پاکت چوبی از چوب اصلی درختان ساخته شده است و در مقابل لمینیت، دارای معایب بسیار فراوانی دارد، پارکت چوبی در برابر آب بسی
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
پارکت لمینت مکس فلور یکی از برندهای برتر و نمونه در بین برندهای متفاوت پارکت لمینت است. از مشخصات پارکت لمینت مکس فلور دانسیته بالای مغزی آن است که باعث طول عمر آن می شود. کیفیت سایش آن AC5 است که قابلیت استفاده در مکان های پر رفت و آمد را دارد. تمام کلیک های نصب این پارکت لمینت مکس فلور آغشته به پارافین است که کیفیت آن را در برابر رطوبت ارتقا می دهد. و در آخر می توان گفت که رنگ بندی آن کامل و شامل 15 رنگ متنوع است که نظر همه مشتریان را تامین می کند.
فرق پارکت با سرامیک 
پیش گفتار:
اولین چیزی که در بازسازی خانه باید به آن فکر کنید کف پوش ها هستند .
برای کف منزل گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد.
ار موکت که قدیمی ترین نوع کف پوش است تا سرامیک و پارکت .
امروزه برخی از افراد سرامیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارکت را ترجیح میدهند.
اما این سوال پیش میاید که آیا پارکت یا سرامیک بهتر است.
قبل از شروع باید یک نکته را بگوییم، که کف پوش مانند فرش نیست که بتوان آن را به راحتی عوض کرد باید برای مدتی از
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
آموزش نصب پارکت لمینت
لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب ک
پارکت آرتا : در طی سالیان متمادی که در زمینه طراحی و نصب انواع کفپوش و پارکت تحقیق کرده ایم و در طی پروژه های متفاوتی که برای ما تجارب متفاوتی را به همراه داشته است در نهایت به ضرورت وجود نوعی پارکت به نام لمینت آرتا پی بردیم چرا که در راستای این همه سال تجربه و نصب های مختلف در محل های متفاوت با سختی هایی در حین کار روبرو شدیم که تنها راه حل مناسب برای حل آ ن مشکلات استفاده از لمینت آرتا بوده است .
مشخصات پارکت لمینت آرتا
درادامه علت این ضرورت
 
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار
شرایط و نکات زیر پیش از نصب پارکت لمینت
• در ابتدا سطحی که قرار است نصب پارکت لمینت بر روی آن صورت بگیرد، کاملا صاف و بدون برجستگی یا فرورفتگی باشد. (در صورت نیاز زیرسازی انجام دهید)• بسته های پارکت برای مدت دو یا سه روز قبل از نصب بهتر است که در همان فضایی که قرار است نصب شوند (اتاق یا سالن) گذاشته شوند تا پارکت با دمای محیط سازگار شود.• اگر کفپوش لمینت قبل از شروع نصب بر روی سطح آن قرار دارد، در صورت امکان (مثلا کفپوش سیمانی) از سلامت سطح آن و ص
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قیمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
قالیشویی در مشهد
 
لمینت چه است؟تفاوت پارکت و لمینتلمینت کف‌پوشی تصنعی و مصنوعی میباشد که به سیرتکامل‌ای پباده سازی شده‌است که مانند کف‌پوش چوبی یا این که بعضی وقت ها کف‌پوش سنگی به حیث رسد. به صورت سنتی جایگزین ارزانتری برای چوب طبیعی میباشد. در سال‌های اخیر کیفیت کف‌پوش لمینت به صورت قابل توجهی ارتقا یافته میباشد.ممکن میباشد فردی به راحتی کف‌پوش لمینت را کف‌پوش تشکیل‌شده از چوب طبیعی غلط بگیرد، البته بایستی بدانید لمینت ابدا دربر
نرم افزار پارکت و کفپوش
توسط این نرم افزار، تنها کافیست از قسمت کوچکی
از انواع کفپوش یا موکت فروشگاه خودعکس گرفته و آن را وارد نرم افزار کرده و در حضور
مشتری، تنها با لمس چند کلیک، تمامیمدل ها را در فضاهای پیشفرض نرم افزار به نمایش
بگذارید.
ادامه مطلب
 
پاورپوینت پارکت و لمینت
دانلود فایل پاورپوینت پارکت و لمینت،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
154مشخصات فایل

تعداد صفحات
33

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
عمران و ساختمان

توضیحات کامل
پاورپوینت پارکت و لمینت ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:پارکِت یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوش ی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم ق
چه رنگ کفپوش مناسب فضای خانه است؟
رنگ کفپوش خانه و انتخاب آن یکی از مهمترین مسائلی است که بسیاری از صاحبان خانه ها امروزه در مورد آن حساس هستند و به آن اهمیت می دهند. شکل ظاهری و رنگ کفپوش خانه اهمیت زیادی در روحیه اعضای خانواده و همچنین ایجاد حس آرامش در خانه دارد و در این زمینه کاملا تاثیر گذار است.
دکوراسیون خانه یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید، اجاره و یا بازسازی منزل باید در نظر گرفت. هر چه یک خانه دارای دکوراسیونی زیباتر، دل بازت
آموزش نصب پارکت و کفپوش
با توجه به کاربرد گسترده انواع پارکت و کفپوش در ساختمان های امروزی در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی در مورد آموزش نصب پارکت و کفپوش بپردازیم. اگرچه نصب پارکت و کفپوش یک کار حرفه ای می باشد، اما یادگیری این مطالب کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید پارکت منزل خود را نصب کنید.
قبل از شروع کار بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید :
فضایی را که می خواهید پارکت کنید، کاملا تمیز کنید تا عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.
دما
پارکت فلورپن
پارکت فلورپن ( Floorpan ) متعلق به شرکت کاستامونو میباشد که در کشورهای ترکیه و روسیه تولید میگردد و از بهترین پارکت موجود در حال حاضر دنیا میباشد .این لمینت از لحاظ میزان فروش در ترکیه رتبه اول و در دنیا رتبه چهارم را کسب نموده است و در کشور ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی میباشد که کلیه خدمات فروش وپس از فروش و گارانتی را بنحو مناسب و مطلوب به انجام میرساند .
پارکت  فلورپن در اندازه و وضخامت های متعددی تولید میشود و مشخصات فنی رویه سط
پارکت AGT
یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.پارکت AGT در دو کلاس درز دار و بی درز , و همچنین استاندار AC3 و AC4 در ایران موجود می باشند . تنوع بالا و به خصوص زیبایی نقوش پارکت، حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل ها، پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن
نحوه مراقبت ، شستشو و تمیز کردن کفپوش پارکت
محافظت از پارکت در مقابل خاک و دوده
از پارکت های مات در نزدیکی در ورودی تان استفاده کنید شما با این کار می توانید زمان تمیز کردن آن را کاهش دهید.
پارکت مات را هم بیرون و هم در داخل درهای خارجی قرار دهید تا بتوانید کثیفی را کاهش دهید.
ذرات ریز مانند خاک می توانند مانند کاغذ
سنباده عمل کنند و پارکت شما را خراش دهند. با قرار دادن یک پادری در هر
ورودی و تشویق اعضای خانواده و مهمانان برای پاک کردن پای خود
پارکت برای پوشش کف منزل استفاده
می شود. پارکت ها از چوب ساخته می شوند. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم،
قبل از اسباب کشی مکان جدید را باید تمیز کنید. تمیز کردن پارکت ها
می بایست اصولی انجام شود. چوب پارکت، بسیار ظریف است. درزهای پارکت به وسیله چسب
اورتان، پوشش داده می شود. ظرافت چوب و چسب بکار رفته، پارکت را در برابر رطوبت و
آب حساس کرده است. تمیز کردن و لکه گیری پارکت ها، باید با روش خاصی انجام شود. در
این مقاله شما را با روش های صحیح نظافت
پارکت‌ چوبی از انواع پرطرفدار کفپوش‌ها برای افراد و طراحان داخلی دکوراسیون منزل است. در این مطلب راهکارهایی را جهت تمیز و براق کردن کفپوش‌های چوبی شرح می‌دهیم.
کفپوش‌ها یکی از عناصر کلیدی در سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل به حساب می‌آیند. کفپوش‌های چوبی مات و براق از انواعی هستند که مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی است. اما احتمالا متوجه شده‌اید که بعد از مدتی ممکن است این پارکت‌های چوبی به زیبایی روز اولشان نباشند و
پارکت ها یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها برای دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شوند که طرح های متنوع آن ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند. بازسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از پرطرفدارترین اقدامات در جریان فرآیند بازسازی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که همواره تعیین هزینه و بررسی مزایا و معایب آن نسبت به سایر کفپوش ها دغدغه ی اصلی افراد برای بازسازی فضای داخلی می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب شما را با تفاوت پ
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
اصلاحات از یک میز عسلی شروع شد! - 
سالها پیش در یکی از سرزمینهای دور یک آقای بسیار سنتی بود که با همسر بسیار مدرنش زندگی می کرد.همسر مدرن آقای سنتی که از اساس با امور کلاسیک مخالف بود،درست سه ساعت بعد از ازدواج فکر کرد که دچار بحران هویت شده و فهمید در این تضاد سنت و مدرنیسم موجود در خانه ی آقای سنتی احتمالا دچار یک شیزوفرنیای حسابی خواهد شد.به تابلوهای کوبلن و مبلهای استیل و میزهای کنده کاری شده و آباژور منگوله دار و لاله و شمعدانی خانه نگاه م
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
انتخاب کفپوش مناسب علاوه بر جلوه ظاهری منحصربه‌فرد، تأثیر زیادی هم در جذاب‌تر شدن دکوراسیون داخلی دارد.
در تعریف کفپوش ساختمان می‌توان گفت پوششی است که برای کف ساختمان استفاده می‌شود. کفپوش‌های ساختمانی از تنوع بالایی در جنس بهره‌مندند که از آن جمله می‌توان به سنگ، سرامیک، پی وی سی، لمینت، چوب و … اشاره کرد. یکی از کفپوش‌های پرطرفدار برای ساختمان، پارکت لمینت است که علاوه بر مزایای قابل توجهی که در ادامه خواهید خواهند، جلوه بسیار زی
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد یک واحد آپارتمان فول امکانات و بسیار شیک در محدوده میرداماد شریعتی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان ۶ طبقه دو واحدی است. مساحت آپارتمان ۸۰ متر بوده و دارای دو اتاق بسیار شیک و نورگیر می باشد. سالن دلباز و خوش نقشه ، موقعیت محلی و کف پوش پارکت و ... از ویژگی های دیگر این آپارتمان محسوب می شوند.
امکانات و مزایای دیگر خانه اجاره ای چند روزه در تهران میردام
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز با امکانات کامل است. مساحت واحد ۵۷ متر مربع بوده و دارای یک خواب است. ساختمان ۵ طبقه ۳ واحدی است. این واحد در طبقه ۴ قرار دارد. دسترسی به مترو و بی آر تی از مزایای دیگر این واحد محسوب می شود.
ویژگی کلی اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
خوش نقشه و بدون ایراد
امکانات کامل آشپز خانه
کابینت تمام ام دی اف هایگلس
میز ناهار خوری
اجاق روکار به همر
امروزه برای زیبایی و جذابیت کف خانه ها بیشتر از کفپوش های لمینت و پارکت استفاده می شود. هر کدام از این کفپوش ها جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب با تفاوت پارکت و لمینت بیشتر آشنا می شوید تا به هنگام خرید بهتر تصمیم بگیرید که کدام نوع برای منزل شما مناسب تر است.
کفپوش چوبی (پارکت) چیست؟
پارکت (در زبان فرانسوی: Parquet) شاید جذاب‌ترین کفپوشی است که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته چرا که از چوب طبیعی ساخته شده است. لذتی که قدم گذا
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران یک واحد آپارتمان فول امکانات کاملا مبله در شهران جنوبی می باشد. واحد در طبقه ۵ ساختمانی ۶ طبقه واقع شده است. آسانسور ، پارکینگ ، درب ریموت دار و ... از امکانات ساختمان هستند. از مزایای دیگر این واحد می توان به دسترسی مناسب آت اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
خوش نقشه و نورگیر
کف پارکت
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
زیر بنای کلی ۶۵ متر یا دو اتاق خ
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه یک واحد آپارتمان شیک و خوش نور می باشد. این واحد فول مبله و تک خواب است. مساحت آپارتمان 65 متر مربع می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعا 20 واحدی است. موقعیت محلی مناسب و دسترسی آسان به مترو از ویژگی های اصلی این سوئیت مبله می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن
آیفون تصویری ، درب ضد سرقت ، پنجره های
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد
اجاره
خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد یک واحد آپارتمان تمیز و خوش نقشه در
موقعیت عالی می باشد. واحد 82 متری است. در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه قرار
دارد. دو اتاق خواب مجهز ، دکوراسیون لوکس ، ویو عالی ، نقشه مهندسی و بی
نقص ، ساختمانی آرام و دنج و ... از مزایای این واحد محسوب می شوند.
ساختمان دارای امکانات کامل است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد

آشپز خانه فول امکانات و اوپ
مثلا چه میشود من در آستانه دهه چهارم زندگی بیشتر به این فکر کنم که چگونه از میان عوالم هستی بگذرم به جای اینکه دائم دکورها و پارکت های جدید را سرچ و بازبینی نمایم؟!
پیامبر در چهل سالگی به بعثت رسید و ما به بعثت مال!چرا آن وجه ابدی نباید از این مادی مهمتر باشد؟! چون نمیبینیمش؟
پارکت آرتا
نصب پارکت جدید یکی از گران ترین پروژه های بهسازی خانه است که شما ممکن است بخواهید انجام دهید.
پارکت ها در جنس ها و طرح های متفاوت در حال تولید هستند.و مشتریان پارکت می توانند انواع و اقسام پارکت ها را بنا بر سلیقه و بودجه ی خود و همچنین با توجه به کاربردهای آن ها انتخاب و نصب نمایند.
پارکت های آرتا ، پارکت های چوبی ، پارکت لمینت ، پارکت ایشیک ، پارکت های صنعتی ، پارکت های وینیل و پارکت های کاشی از جمله ی مهم ترین پارکت های موجود در
اینستاگرم را که باز می‌کنم عکس‌های خانه‌ی پرنور و هزار گلدان سبز خانه‌ی لام، خودم را یادم می‌آورد. من هنوز کانادا بودم و او درگیر پروژه‌ی دکتری‌اش در جایی دیگر که شناختمش. رشته‌هایمان نزدیک بود و دنبالش می‌کردم روی صفحه‌های مختلف. یک روز خانه‌ای خرید. در یک شهر حاشیه‌ای. جایی خوش آب و هوا. شروع کرد خانه را تکه‌تکه بازسازی کردن. تنهایی. گاهی دوستانش کمکش کردند. نجاری‌ها را خودش کرد. خودش رنگ کرد. کف را پارکت کرد. میز و صندلی و دیوارکوب س
پارکت فلورکس در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
ویژگی های پارکت فلورکس
مقاوم در برابر اجسام نوک تیز همچون پاشنه کفش بانوان است.
مقاوم در برابر خراشیدگی ناشی از پنجه حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می باشد.
قابلیت شستشوی راحت و آنتی باکتریال است.
مقاوم در برابر حرارت و آتش غیر مستقیم ( خاکستر سیگار ) می باشد.
مقاوم در برابر سایش چرخ های اسباب منزل می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی
از کجا پارکت بخریم؟
شما هم هنگامیکه قصد خرید چیزی را دارید مسلما سعی می کنید تمامی جوانب را بسنجیدوپس از آن تصمیم نهایی را می گیرید،پس ما نیز وظیفه خود می دانیم که در حوزه ای که توانایی آن را داریم به شما توضیحاتی بدهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید از این رو اگر تمایل دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم .
در ابتدا با این سوال شروع می کنیم که باید از کجا پارکت تهیه کنیم ،پاسخ به این سوال مشخص است و
گروه دکوراسیون و تزئینات ساختمانى خانه ى مدرن تقدیم مى کند. 
با نسل جدید و بسیار زیباى کفپوش هاى اپوکسى زیبایى خانه ى تان را به ارمغان آورید .
*کفپوش هاى اپوکسى در طرح هاى :
-3 بعدى 
-استیکر 
-ابروباد
-ساده 
-صنعتى 
با بهترین مواد موجود و ارائه توسط نصابان بسیار مجرب و ماهر دوره دیده در ترکیه . 
دیگربا پارکت و سرامیک و نشتى حمام خداحافظى کنید .
*قابلیت اجرا در :
-محیط هاى عمومى 
-سالن هاى صنعتى
-آزمایشگاه ها
-بیمارستان ها و کلینیک ها
-سرویس و حمام
پارکت وجوندگان
هنگامی که ما قصد خرید چیزی را داریم مسلما باید تحقیقات لازم را راجع به شیوه ی نگه داری آنها ،مزایا ومعایب آن ها بدانیم تا ببینیم آیا می توانیم با این موضوعات کنار بیاییم یا خیر وپس از آن تصمیم بگیریم که آن وسیله را بخریم یا خیر ، پارکت  هم یکی از همان هایی است که باید در نگه داری آن ها بسیار دقت کرد وهرچه بهتر بتوان این کار را انجام داد ،مسلما می توان ماندگاری بیشتری هم انتظار داشت . همان طور که می دانید ماده اصلی مورد استفاده د
طراحی داخلی نما و ویلا
 
 طراحی و اجرای پروژه های نمای خارجی و نماطراحی و اجرای حرفه ای توسط گروه طراحی خانه مدرن

 

طراحی داخلی در اصفهاندیزاین داخلی در اصفهانکابینت در اصفهانکابینت هایگلاس در اصفهانکابینت پلی گلاس در اصفهانطراحی گرافیک منزل در اصفهانکاغذ دیواری در اصفهانپارکت در اصفهانکفپوش در اصفهان
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
در بین تمام گزینه‌های موجود در کفپوش، کفپوش پارکت لمینیت و کفپوش وینیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های انتخابی در نظر گرفته شد. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا افراد کفپوش لمینیت را دوست دارند.
به غیر از مقرون‌به‌صرفه بودن، بهترین بخش انتخاب کفپوش لمینیت، مزایایی بسیار بزرگ‌تر از کفپوش چوب سخت را بدون به ارث بردن اشکالات کفپوش چوب سخت ارایه می‌دهد.
لمینت پذیرایی
Laminate کفپوش مصنوعی است که از فیبر با تراکم بالا به عنوان ماده اصلی استف
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا یک واحد فول امکانات و تمیز به صورت کاملا مبله می باشد. واحد در طبقه ششم قرار دارد. آپارتمان از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. مساحت واحد 75 متر مربع بوده و دارای یک اتاق خواب و سالن دلباز و نورگیر می باشد. ساختمان بسیار نوساز و شیک است. در کوچه ای دنج قرار دارد. از دسترسی خوب بهره مند است.
مشخصات کلی و امکانات خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
دارای بالکن با ویو بسیار زیبا
مجهز ب
​ 
کد ملک : 1189
 
توضیحات ملک
فروش 650 متر باغ ویلا واقع در خوشنام ملارد به همراه 90 متر ویلا 2 خوابه که یکی از اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد و دارای امکانات و انشعابات کامل از جمله کاغذ دیواری ، پارکت و کابینت ام دی اف و همچنین استخر با تصفیه خانه و تجهیزات کامل است. این باغ ویلا در مجموعه ویلایی با امنیت بالا و دسترسی و موقعیت خوبی از منطقه خوشنام واقع گردیده است. همچنین محوطه سازی شده و دارای نورپردازی در محوطه باغ و در داخل بنا است. انواع درخ
پارکت را تابه حال امتحان کرده اید؟
گاهی اوقات ما بدون این که از چیزی اطلاعاتی داشته باشیم فورا در مقابل آن گارد می گیریم وراجع به آن بد گویی می کنیم حتی در مقابل افراد هم این گونه عکس العمل هایی داریم وهمین موضوع باعث شده است که خلی اوقات افراد مختلی را نیز از دست خود ناراحت سازیم ،اما باید این کار بیهوده را درجایی پایان داد و نقطه شروع آن نیز می تواند همین نقطه باشد ،پس بهتر است در ادامه همراه با ما باشید تا دیگر چیزی یا کسی را بدون دلیل مورد
اجاره آپارتمان
مهرآباد
۲۷۴ متر
۴ خواب
جنوبی شرقی
رهن ۵۰ میلیون
اجاره ۵ میلیون
توضیحات :۲۵سال،۲طبقه،طبقه۲، ۲واحدیپارکینگ،تراس۲،بدون آسانسورپکیج،کولر آبی،پارکت،ام دی افامکان نصب آسانسوررهن و اجاره قابل تبدیلکد ۱۲۵۰ ۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
شهر تبریز به واسطه رشادت های آزاد مردانی همچون ستارخان و علی مسیو در دوران انقلاب مشروطه نقش برجسته ای در تاریخ معاصر ایران دارد، به همین خاطر بازدید از خانه های باقی مانده از مشروطه خواهان که روزگاری محل تشکیل جلسات و ستاد جنگ بوده برای ما یاداوری میکند که این شهر بزرگ چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.
خانه های تاریخی تبریز
موزه قاجار (خانه امیر نظام)
خانه تاریخی ستارخانموزه علی مسیوخانه بهنام (خانه قدکی)خانه مشروطه تبریزخانه حیدر زاده تبری
اجاره آپارتمان ماهانه در تهران رودکی
اجاره آپارتمان ماهانه در تهران رودکی یک واحد آپارتمان ۷۳ متری و فول امکانات می باشد. واحد دارای نقشه مهندسی و نورگیر عالی است. ساختمان در موقعیتی بی نظیر واقع شده است. آپارتمان در طبقه سوم این ساختمان واقع شده است.
امکانات و ویژگی های اجاره آپارتمان ماهانه در تهران رودکی
یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، اجاق رومیزی ، هود ، میز ناهار خوری و ...
سرویس کامل ظروف آشپز خانه و پذیرایی
کابینت تمام ام دی اف
سرویس به
پارکت زد فور z4 ایرانی در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش د
پارکت آرتا در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش در تهران ، 
اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران
اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران یک واحد آپارتمان بسیار شیک به مساحت ۶۶ متر واقع در فرعی دنج می باشد. واحد دارای دو خواب مجهز و نورگیر است. همچنین از مزایای این آپارتمان مبله می توان به نقشه مهندسی و امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، درب ریموت دار و ... اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران
دکوراسیون شیک و نو
مبلمان به صورت سرویس کامل
میز ناهار خوری
امکانات کامل آشپز خانه
یخچال فریزر
ماشی
اجاره خانه ماهانه در تهران سعادت آباد
اجاره
خانه ماهانه در تهران سعادت آباد یک واحد آپارتمان 80 متری فوق العاده
تمیز است. واحد دارای دو اتاق خواب ، دکوراسیون لوکس و سالن پذیرایی مجلل
می باشد. ساختمان از امکانات کامل برخوردار است. آپارتمان در کوچه ای مشجر و
بسیار دنج واقع شده است. از ویژگی های این آپارتمان می توان به نقشه
مهندسی ، دسترسی آسان ، ساختمانی آرام و امن و ... اشاره کرد.
امکانات و ویژگی های اجاره خانه ماهانه در تهران سعادت آباد

دارا
_________________________________________________________________________________________________________________
پارکت لمینت
پارکت های لمینیت از تخته فیبر متراکم در زیر یک لایه ی پلاستیکی روشن و بصورت ورقه ورقه ساخته می شوند و طرح های بسیار متنوعی دارند.برخی از مارک های این پارکت ها از یک لایه از جنس چوب پنبه نیز استفاده می کنند.که به گفته ی مدیران این شرکت ها ، این ویژگی می تواند باعث کاهش صداهای محیط شود.
پارکت های لمینیت همچنین در برابر خراشیدن و تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند و همچنین به هیچ
زن ها قلب خانه اند .. 
زن ها اگر شاد باشند قلب خانه می تپد ...
 زن ها اگر موهایشان را شکل دهند، اگر صورتشان را آرایش کنند، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند.
زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند، اگر شوخی کنند، بخندند، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند.
اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد، حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد، اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد، تمام اهل خانه را به غم کشیده است.
آری زن بودن دشوار است، خدا
پشت مانتیتور آیفون که می دیدمش دلم پر از شوق میشد
چادر سفیدم برمیداشتم یا مانتو روسری مینداختم روی شانه و سرم و میدویدم به استقبال در راه پله ها...
به ندرت پیش می آمد در خانه منتظر باشم تا رسیدنش.
آدمها مگر چند ساعت از خانه دور می مانند. اما برگشتنش برگشتنِ "خانه" به "خانه" بود.
خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
طراحی و اجرای محل خود را به گروه طراحان خانه مدرن اسپادانا بسپارید
طراحی داخلی در اصفهان
دیزاین داخلی در اصفهان
کابینت در اصفهان
کابینت هایگلاس در اصفهان
کابینت پلی گلاس در اصفهان
طراحی گرافیک منزل در اصفهان
کاغذ دیواری در اصفهان
پارکت در اصفهان
کفپوش در اصفهان
 
پارکت ایشیک
امروزه در طراحی و نمای ساختمان ها روز به روز مصالح ، مواد و امکانات زیباتر و پیشرفته تر و مفیدتری خلق شده و به کار می رود.
مثلا برای زیباتر نشان دادن دیوارها از دیوارپوش یا انواع رنگ های مدرن و همچنین از انواع کاغذهای دیواری استفاده می شود.همچنین برای زیباسازی کف اتاق ها از انواع کفپوش ها و گرانیت ها و ...
یکی از مهم ترین و جذاب ترین این موارد را می توانیم کفپوش ها یا پارکت ها بدانیم.پارکت ها یا همان کفپوش پی وی سی  در سال های اخیر
 نحوه نصب قرنیز pvc
برای نصب قرنیز pvc و MDF در ابتدا باید دیوار تمیز باشد و سطح آن هموار باشد. این قرنیز ها را با چسب به راحتی به دیوار چسبیده میشود، پشت قرنیز را چسب میزنیم و به دیوار میچسبانیم و بعد با دستگاه میخکوب در فاصله های کوتاه قرنیز را به دیوار محکم میکنیم. در گوشه ها و کنج باید زاویه دیوار و اندازه ایی که برای قرنیز استفاده میکنیم هماهنگ باشد تا بعد از نصب، قرنیز ها به هم فشار نیاورند و ترک خوردگی یا تغییر شکل در آنها به وجود نیاید.
امروز
اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب
اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب یک واحد بسیار خوب نقشه با امکانات کامل رفاهی می باشد. واحد ۶۰ متری است. آپارتمان تک خواب است. ساختمان ۶ طبقه ۴ واحدی است. این واحد در طبقه ششم قرار دارد. آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری ، درب ریموت دار و ... از جمله امکانات آپارتمان می باشند.
امکانات و ویژگی های اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب
امکانات کامل آشپز خانه
یخچال فریزر
ماشین لباسشویی
هو
چه فرشی برای چه جور جایی؟
پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید.
این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند:
▪ برای فضاهایی با وسعت کم، فرشی با ترکیب روشن انتخاب کنید. در ضمن طرح افشان برای این نوع فضاها مناسب تر است ولی هرگز طرح خشتی انتخاب نکنید چون فضا را بیشتر کوچک نشان می دهد.
▪ اگر اتاق ش
 
 
 
 
این روزها اگرچه بازار انواع پارکت ها و سنگ های گران قیمت داغ است اما هستند کسانی که دوست دارند زمین خانه یک دست موکت باشد.
 
اگر بخواهیم صادق باشیم موکت نیز برای خود مزایایی دارد که در این مقاله آنها را عنوان میکنیم؛ به طور کلی موکت شاید شیک ترین نباشد اما به شدت کاربردی است.
 
این روزها کاشان نه فقط در زمینه ی فرش ماشینی پیشرفت کرده که در بازار موکت نیز به عنوان یکی از موفق ترین ها عمل کرده و به لحاظ طرح و مدل و کیفیت شاهد رشد آن هستیم.
 
 
اول بزارید ماجرای خانه ی نور رو براتون بگم یه روزی توی شهرم دنبال خانه ی نور میگشتم، مثل قصه ها بود توی بازار از مغازه دارا و رهگذرا پرسیدم خانه ی نور کجاست؟ خب خیلی هاشون مثل الان شما، با تعجب بهم نگاه میکردن، یکیشون که مغازه ش سر کوچه ی خانه ی نور بود، بهم نشونش داد
ادامه دارد...
شاخصه‌ی سبک‌مغزان سطحی‌نگر در طول تاریخ، انعطاف‌ناپذیری و بی‌استعدادی در تشخیص اهم  از مهم و برنتابیدن تغییر تکلیف است. در نگاه آنها ظاهر قرآن مطلقا محترم است، حتی اگر روزی به حکمیت صفین بیانجامد؛ خون مسلمان مطلقا حرام است، حتی اگر بر امیرالمؤمنین(ع) خروج کرده باشد؛ مناسک حج مطلقا خط قرمز است و باید به اتمام رساند، حتی اگر حسین بن علی(ع) قصد ترک مکه را کرده باشد؛ صلح با دشمن مطلقا گناهی نبخشودنی است، حتی اگر این صلح تصمیم حسن بن علی(ع) با
کل سال یک طرف  و روز اول عید و خانه ی باباجان هم یک طرف....
من شش تا عمو دارم و همه یمان خانه هایمان با یک دریچه به هم راه داشت و نیازی نبود از کوچه به خانه ی هم برویم...
سال که تحویل می شد یک آن میدیدی پسرها از در و دیوار دارند میریزن توی خانه ی ما که بعد از آنجا بدو بدو بروند خانه ی بابا جان
دخترها هم پشت بندشان ..
ادامه مطلب
هر شب به امیدِ صبح، چشم هایت را می بندی.
به امیدِ فردا، قرار ملاقات می گذاری.
به امیدِ شکوفه، شمعدانی ها را آب می دهی.
به امیدِ باران، چتر همراهت می بری.
به امیدِ عشق، دلت را رها می کنی کنج راه پله های دلتنگی...آن ماهی کوچکی که با سریش به دیواره ی خشکی چسبیده است؛
امیدش واهی نیست؟ اگر جان بکَند و
از زیر پنجه ی چسبناکِ سریش بگریزد؛
می افتد کف پارکت های چوبی.
نه آکواریومی هست، نه تُنگی هست، نه قطره آبی...این همه امید سیری چند؟
می خواهی شبیه عنکبوتی ت
وسایل چوبی که در خانه ها استفاده می
شود،یکی از نشانه نزدیکی رابطه ما با طبیعت است. ما هم در اینجا به شما
خانه هایی را نشان می دهیم که از چوب در آن ها استفاده شده، به خصوص در کف
خانه! مهمترین قسمت خانه که تأثیرگذاری زیادی در راحت به نظر آمدن خانه
دارد.نمونه های کف پوش های چوبی که در اینجا می بینید به شما نشان
می دهد که چطور کف پوش های چوبی –چه تهیه شده از چوب طبیعی و چه تنها دارای
طرح چوب- موجب زیباتر به نظر آمدن خانه شما و  متفاوت کردن آن از سا
بر همکاران سخت می گرفت. فکر همکاران مشغول او بود: از خانه تا محل کار، از محل کار تا خانه، در محل کار، در خانه...
بهترین ایده ها و طرح ها را می‌توان از خانه تا محل کار طراحی کرد. اما من او نمی گذاشت...
حق الناس مخفی یعنی اینکه
فکر دیگران را مشغول من خود بکنیم... 
حقن الدهون انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه، حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوجه هی ع
چه فرشی برای چه جور جایی؟
پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید.
این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند:
▪ برای فضاهایی با وسعت کم، فرشی با ترکیب روشن انتخاب کنید. در ضمن طرح افشان برای این نوع فضاها مناسب تر است ولی هرگز طرح خشتی انتخاب نکنید چون فضا را بیشتر کوچک نشان می دهد.
▪ اگر اتاق ش
این روزها اگرچه بازار انواع پارکت ها و سنگ های گران قیمت داغ است اما هستند کسانی که دوست دارند زمین خانه یک دست موکت باشد.

اگر
بخواهیم صادق باشیم موکت نیز برای خود مزایایی دارد که در این مقاله آنها
را عنوان میکنیم؛ به طور کلی موکت شاید شیک ترین نباشد اما به شدت کاربردی
است.

این روزها کاشان نه فقط در زمینه ی فرش ماشینی پیشرفت کرده که در بازار موکت نیز به عنوان یکی از موفق ترین ها عمل کرده و به لحاظ طرح و مدل و کیفیت شاهد رشد آن هستیم.

مقاله ی
سلام
دوستان خانه ما برای ما مهم است و باید هم اینگونه باشد چون
محل زندگی ما است و ما در خانه باید راحت و ارام باشیم وقتی
از سر کار به خانه برمی گردیم اگر منزلمان زیبا باشد هنگام ورود به خانه با
دیدن زبایی ها و تمیزی ها حالمان خوب می شود و انژی میگیریم و این بسیار زیباست .
دوستان یکی از راه های تمیز نگاه داشتن خانه و زیبایی منزل
می تواند نقاشی ساختمان باشد چرا که خانه روحی تازه خواهد
گرفت و خانه نو و نوار خواهد شد البته باید از نقاش ساختمان خوب و
قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند :1.من خانه فقر هستم با خود تان گنج بیاورید2.من خانه ترس هستم با خود تان انیس بیاوردید 3. من خانه مار ها و عقرب ها هستم با خود تان پادزهر بیاورید 4. من خانه تاریکی ها هستم با خود تان روشنایی بیاورید5. من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بباوردید
1. گنج . لا اله الا الله 2. انیس . تلاوت قرآن کریم3. پادزهر .صدقه و خیرات4. روشنایی . نماز نماز شب 5. فرش . عمل صالح
┈┈•✾✾•┈┈
 
مردی از خانه ای که در آن سکونت داشت زیاد راضی نبود، بنابراین نزد دوستش در یک بنگاه املاک رفت و از او خواست  کمکش کند تا خانه اش را بفروشد ، بعد از دوستش خواست تا برای بازدید خانه مراجعه کند.دوستش به خانه مرد آمد و بر مبنای مشاهداتش، یک آگهی نوشت و آنرا برای صاحب خانه خواند. [خانه ای زیبا که در باغی بزرگ و آرام قرار گرفته، بام سه گوش، تراس بزرگ مشرف به کوهستان، اتاق های دلباز و پذیرایی و ناهار خوری وسیع. کاملا دلخواه برای خانواده های بچه دار]


اد
حقن الدهون

انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه،
حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر
من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر
فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة
ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات
التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوج
زعفرانیه رهن آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه
زعفرانیه اجاره نمای سنگ و  آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه در طبقه سوم ار 7 طبقه تک واحدی وساختمان شمالی با محوطه سازی حیاط و  با پارکینگ انباری آسانسور با کف پارکت و سرویس ایرانی فرنگی و دارای استخر سونا جکوزی  کابینت MDF.این مجتمع در خیابان سرلشکر فلاحی بالاتر از سه راه آصف قرار دارد این ساختمان در نزدیکی مجتمع تجار ی پلازا قرار دارد
کد ملک:pa159
ادامه مطلب
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس
اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس یک واحد بسیار تمیز با کلیه امکانات خانه می باشد. مساحت آن ۴۸ متر مربع است. یک اتاق خواب دارد. نورگیر مناسب ، لوارم بسیار تمیز ، کف پارکت ، آیفون تصویری و ... از جمله ویژگی های این واحد هستند. ساختمان ۶ طبقه بوده و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد. سوئیت در طبقه اول قرار دارد.
امکانات و مزایای دیگر اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس
سرویس بهداشتی مجزا
حما
تبلیغات خلاقانه: دوئل جاروبرقی و گربه
 
یکی از تبلیغات خلاقانه و جالب توجهی که برند سامسونگ برای معرفی جاروبرقی خود ارائه داده است، یک ویدئوی کوتاه ۳۰ثانیه‌ای است که از طریق آن یک دوئل حرفه‌ای را بین جاروبرقی و گربه‌ای بازیگوش در یک خانه نشان می‌دهد. از این منظر باید گفت که نظافت خانه در قالب یک نبرد به تصویر کشیده شده است و جنگجوی مبارز این نبرد نیز یک زن خانه‌دار است که در نهایت با استفاده از یک ابزار جنگی قدرتمند که همان جاروبرقی برند
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
76 ایده های تجاری مبتنی بر خانه | اکنون شروع به کسب درآمد کنید!آخرین بار توسط جف رز ، CFP® در تاریخ 15 نوامبر 2019 اصلاح شدشما احتمالاً در حال تعجب هستید ، "بعضی از کارهایی که می توانم از خانه انجام دهم چیست؟"
سرمازدگی در شلوار راحت شما هنگام حصر در خانه شما و در همان زمان پرداخت هزینه ، جذابیت دارد.
ادامه مطلب
خوشبختانه این روزها کسانی که عاشق چوب هستند، دیگر
نیازی نیست نگران این موضوع باشند که اگر آن را به‌عنوان کف‌پوش منزل خود
انتخاب کنند باید دردسرهایش را نیز به جان بخرند؛ مبادا آب بر روی آن بریزد
و ظرف یا چیز تیزی به آن اصابت کند. با هزینه زیاد آنچه باید کرد؟ بعد از
مدتی هم که از ریخت می‌افتد و دغدغه‌هایی این‌چنینی... امروزه هم محصولات
چوبی با کیفیت بهتری تولید می‌شوند و هم محصولاتی با ظاهری دقیقاً مشابه
چوب پا به عرصه گذاشته‌اند که در ا
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال + ویدئو
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
مناسب ترین کفپوش خانه شما
سنگ:
سنگ گرانبهاترین مصالح ساختمانی است. هرچه ابعاد آن بزرگ تر باشد قیمت آن
نیز گران تر است. نقش و سختی سنگ های رنگی و تزئینی در ارزش گذاری آنها
موثر است. صیقل دادن سنگ ها بعد از نصب روشی برای از بین بردن میکرب های
بین درز سنگ ها است.مشکلات استعمال سنگ:
پاک کردن لکه و چربی از روی سنگ به آسانی میسر نیست. سنگ در فضاهای سرد
کاربرد چندانی ندارند. از دیگر مشکلات سنگ ایجاد سر و صدا به دلیل تماس با
وسایل چوبی است. البته این م
از خرید برگشته ام
در کوچه با نایلون های زیادی که حاصل ساعت ها گشتن در پاساژها هستند دارم به خانه بر میگردم
درست زمانیکه احساس رضایت از زندگی دارم در کوچه و از پشت سر بهم شلیک می کنن تق
مغز استخوانم می سوزد و حرکت چیز گرمی را در بدنم حس می کنم
خون و خون و خون جاری می شود
کلید خانه در دستم بود
قبل از اینکه به خانه برسم
کارم را ساخته بودند
می خواستم تلاش کنم خود را به خانه برسانم
ىلی زمانیکه به خاطر اوردم در خانه کسی منتظرم نیست
در سکوت خود مردم
سال

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها