نتایج جستجو برای عبارت :

اسناد و مدارک

در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف
دفتر ترجمه رسمی
 
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.دارالترج
دفتر ترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دارالترجم
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
ترجمه‌ قانونی معتبر
اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.
سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.
ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجم
جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد
دانلود جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد مربوط به درس اصول بایگانی، در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه. بایگانی به مفهوم فن طبقه بندی، تنظیم، نگه داری و حفاظت اسناد و مدارک بر طبق روشی معین به نحوی که در اسرع وقت و با کمال سهولت و با صرف حداقل زمان و ...
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبا
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، م
دعوای ابطال سند مالکیت
سند مالکیت، سندی است که از نوع اسناد رسمی تلقی می‌شود. اسناد رسمی در مقابل اسناد عادی قرار دارند و به اسنادی گفته می‌شوند که توسط مأمورین رسمی و در حوزه صلاحیت آن‌ها تنظیم شده باشد. این سند دارای ستون‌هایی است که نقل و انتقالات در آن نوشته می‌شود. همچنین در این اسناد اوراق به صورت خط‌کشی شده می‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمی از اعتبار عمده‌ای برخوردارند؛ مگر اینکه بی‌اعتباری آن‌ها به طریقی آشکار شود.
مو
ترجمه اسناد
خیلی از افراد به منظور مهاجرت، ادامه تحصیل، یا شرکت در مناقصه و غیره نیاز به ترجمه اسناد  و برگردان متن پیدا می‌کنند. در این مواقع ممکن است ساعتهای زیادی به دنبال یک دفتر ترجمه رسمی یا دارالترجمه زبان تاییده شده جهت ترجمه مدارک خود صرف کنید. به دفتر ترجمه هماترنس مراجعه کنید تا با خاطری آسوده از بهترین کیفیت در خدمات ترجمه بهره‌مند شوید.
نکاتی پیرامون ترجمه رسمی اسناد و مدارک در غرب تهران
ترجمه مدارک و اسناد فقط بوسیله مترجمان
دارالترجمه زبان
دارالترجمه زبان زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، در زمینه ترجمه رسمی و ترجمه اسناد، ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه مدارک و ترجمه شناسنامه فعالیت می‌نماید.
دارالترجمه رسمی یا دفتر ترجمه رسمی هماترنس
سابقه طولانی، کیفیت و دقت در ترجمه رسمی، همراه با قیمت مناسب و مصوب و استفاده از کادر مترجمان مجرب، سبب جلب اعتماد مشتریان به این دارالترجمه زبان ( دفتر ترجمه رسمی ) در طول سالها فعالیت خود گردیده‌ است.
فعالیتها
زبان
در طول تاریخ همواره مهمترین ابزار ارتباطی میان انسان‌ها بوده است. امروز
که دامنه ارتباط میان جوامع بسیار عمیق و پیچیده شده است، ترجمه متون بیش
از پیش اهمیت یافته است. دفتر ترجمه رسمی دکتر محمدرضا  مجتهدی 
با سابقه‌ای طولانی در امر ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی مفتخر است . این دارالترجمه با کد
دفتر 85 و با حضور  کادر مجربی از مترجمین ترکی استانبولی و انگلیسی ، به صورت اختصاصی به ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک به  زب
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانیمدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
معمولاً ترجمه رسمی اسناد ، ترجمه رسمی مدارک ، ترجمه رسمی متون ، ترجمه رسمی مقالات ، ترجمه رسمی انگلیسی به فارسی ، ترجمه رسمی فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالات دانشجویی و حتی ترجمه رسمی وب سایت مهمترین نیازی است که  تعداد بسیار زیادی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و دانشگاهیان برای انجام فعالیت‌های خود جهت ارتباط با خارج از کشور دارند. دارالترجمه رسمی اساتید (دفتر ترجمه رسمی شماره 690 تهران) با بهره مند بودن از مترجمان رسمی و تایید شده قوه قضاییه آ
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
مزیت سیستم آرشیو ریلی برقی نسبت به بایگانی ریلی مکانیکیاگر شما در پیرامون شغل خویش پرونده،کاغذو زونکن های بسیاری دارید و در پیدا کردن جا برای آنها مبتلا دشوار هستید چند راه پیشروی شما پیمان دارد،دسته بندی کنید اما گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه این کاغذها و پرونده ها را در کمدهای مخصوص بایگانی ذخیره کنید. نگهداری از اسناد و اوراق کار زیاد سختی است چنانچه اگر بخواهیم خیلی تند به هر کدام از این اسناد و اوراق دسترسی پیدا کنیم باید آنه
در تترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه ن
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی و اداری با برند نیک ، مناسب برای ادارات ، سازمان ها ، بانک ها  و مراکز نظامی جهت امحای کاغذ ، سی دی ، زونکن و هارد ، با بهترین قیمت 
 
کاغذ خردکن صنعتی به خردکن هایی گفته می شود که برای خرد و نابود کردن مدارک و اسناد با حجم بسیار بالا استفاده می شوند.
 
مهمترین مشخصه کاغذ خردکن صنعتی به شرح زیر می باشد
کاغذ خردکن صنعتی میتواند تحت بار زیاد کار کند
کاغذ خردکن صنعتی میتواند حجم بالای اسناد را خرد کند.
مشتریان کاغذ خر
اسناد و مدارک مثبته چیست؟
اسناد و مدارک مثبته اسناد و مدارک نشان‌دهنده وقوع رویداد مالی هستند و با استفاده از آن‎ها می‎توان رویداد مالی را شناسایی، اندازه گیری و ثبت نمود. رویداد مالی به رویدادهایی گفته می‎شود که باعث تغییر در دارایی، بدهی یا حقوق صاحبان سهام واحدهای اقتصادی می‎شود. با استفاده از قابلیت شناسایی در اسناد و مدارک مثبته می‎توان به نوع رویداد مالی و زمان وقوع آن پی برد. با استفاده از قابلیت اندازه گیری می‎توان معادل ریالی
جعل اسناد و مدارک از جمله جرم هایی به شمار می رود که باعث از میان رفتن اعتماد عمومی
و در کل ایجاد اخلال در نظم کلی کشور شده و بدین ترتیب یک ناکارآمدی اجتماعی بر جامعه حاکم می شود.
 
این جرم در کل باعث عدم اعتماد و اطمینان در میان مردم می شود که بدین ترتیب آسایش عمومی سلب شده
و به مرور اعتماد میان مردم و سازمان ها کم شده و امنیت و سلامت درجامعه از بین می رود.
 

 
که همه ی این عوامل در کنار هم موجب ضررهای مادی و معنوی فراوان به افراد خواهد شد.
در سطو
آثار ثبت اسناد:
به موجب ماده ۷۰ قانون ثبت اسناد واملاک؛ سندی که مطابق قوانین به ثبت رسیده رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرجه در آن معتبر خواهد بود، مگر اینکه مجعولیت آن سند ثابت شود.
انکار مندرجات اسناد رسمی راجع به اخذ تمام یا قسمتی از وجه یا مال و یا تعهد به تادیه وجه یا تسلیم مال مسموع نیست...
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱   حجم: 2.65 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۲   حجم: 2.78 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۳   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۴   حجم: 2.59 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۵   حجم: 2.58 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۶   حجم: 2.88 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۷   حجم: 2.68 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۸   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۹   حجم: 4.89 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۰   حجم: 5.33 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۱ 
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
سند دفترچه منگوله دار
اسناد دفترچه ای منگوله دار همانطور که از اسم آن مشخص است دارای چند برگ بصورت دفترچه هستند که توسط نخ و تکه ای سرب یعنی همان منگوله، پلمپ شده اند. این از اسناد جزو سندهای قدیمی به حساب آمده و برای املاک قدیمی شاهد آن هستیم. در اسناد دفترچه ای مشخصات تمامی مالکین قبلی، در یک ستون به طور کامل ذکر شده است. در حال حاضر به سبب معایب این نوع از اسناد،  سند های تک برگی که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، جایگزین آنها شده است
گاوصندوق اداری لازمه هر کسب و کار و
سازمانی است که مدارک مهمی مانند اسناد مالیاتی، گمرک، بیمه نامه ها و سرمایه
گذاری ها و اسناد و مدارک کارکنان را نگهداری می کنند.
عموما صاحبان کسب و کار و مدیران به
اهمیت این اسناد به خوبی واقف هستند و در اغلب سازمان ها و دفاتر اداری یک
گاوصندوق اداری وجود دارد تا مدارک حیاتی و مهم آن سازمان را بتواند نه تنها در
برابر دستبرد و سوء استفاده های افراد بلکه در برابر عوامل بیرونی مثل آتش سوزی یا
حتی آب گرفتگی ها م
 
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثب
موارد و پیامدهای بایگانی اسناد
بایگانی اسناد می تواند یک کار بزرگ باشد اما اغلب اوقات بسیار مورد نیاز است.
آیا شما از جعل پرونده های کاغذی خسته شده اید یا می خواهید از شر آن پوشه های آزار دهنده کاغذهایی که فضای طبقه را به هم ریخته اند خلاص شوید؟
بایگانی اسناد بهترین راه برای…
با اسکن  داک  همراه باشید .بهترین شرکت اسکن مدارک و اسناد سازمانی در غرب تهران  در مقاله « 2 روش برتر بایگانی اسناد» ،شیوه های بایگانی اسناد را به شما می آموزد  
ادامه
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثبت
1⃣ سند رسمی: طبق ماده ۷۰ قانون ثبت سندی که مطابق قانون به ثبت رسیده باشد، رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرج در آن معتبر خواهد بود؛ مگر آن که جعلیت آن ثابت شود. بنابراین تنها با اقامه دلیل می‌توان علیه سند رسمی ادعای جعل کرد و انکار و تردید نسبت به آن پذیرفته نخواهد بود. ماده ۲۱۹ قانون آیین دادرسی مدنی می‌گوید؛ ادعای جعلیت نسبت به اسناد و مدارک ارائه‌شده باید برابر ماده ۲۱۷ این قانون با ذکر دلیل اقامه شود، مگر اینکه دلیل ادعای جعلیت بع
تمامی اسناد و مدارک رسمی پس از ترجمه در یکی از دفاتر ترجمه رسمی قابلیت اخذ مهرهای دادگستری و امور خارجه را دارند , و اسناد غیر رسمی تحت هیچ شرایطی به تایید این سازمان ها نمی رسد
دارالترجمه ها زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می کنند و مشتریان می توانند بر حسب نیاز از دارالترجمه بخواهند تا پس از ترجمه ی مدارکشان به تایید دادگستری و امور خارجه نیز برسد
 
چرا به تاییدات دادگستری و امورخارجه نیاز داریم؟
تمامی مدارکی که به تایید این سازمان ها رسیده باشد
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و... می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا تمام سردفتران اسناد رسمی نیاز به یک دفتریار دارند تا در انجام امور دفتر اسناد رسمی و در مواقعی که آن ها در دفتر حضور ندارند به کارها رسیدگی کند . این سردفتران می توانند با معرفی شخصی برای شرکت در آزمون دفتریاران و در صورتی که این شخص حد نصاب نمره را کسب کند او را به عنوان دفتریار استخدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
به موجب رای وحدت رویه 228- 49/8/20 دیوانعالی کشور:"چون تحقق بزه افتراء در صورت اسناد صریح جرمی از طرف کسی به دیگری با سوء نیت معلق به احراز کذب تهمت و عدم ثبوت عمل انتسابی در مراجع قضایی است که با این وصف اسناد دهنده مفتری محسوب و به مجازات مقرر در قانون محکوم می شودبنابراین شروع مرور زمان جرم افتراء طبعا ازتاریخ قطعیت عجزازاثبات اسنادو ثبوت کذب شکایت شاکی است نه صرف اعلام شکایت و اسناد بزه"
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
  کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری pdf
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - Ali n - Mediumhttps://medium.com › حقوق-ثبت-غلامرضا-شهری-pdf-9a06026ed0b3۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - “حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf” is published by Ali n. ... قانون ثبت اسناد و املاک با آخرین اصلاحات pdf ... بهترین کتاب تست حقوق ثبت · حقوق ثبت ...کتاب حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - آپاراتhttps://www.aparat.com › result › کتاب_حقوق_ثبت_غلامرضا_شهری_pdfدانلود رایگان خلاصه کتاب حقوق ثبت غلامرضا شهری · همیار فایل. 189 بازدید ۷
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با اسناد و اوراق زیادی سروکار دارید، خرید زونکن
 می تواند راه‌حلی مناسب برای نگهداری آسان، دسته بندی دقیق و دسترسی سریع به اسناد و مدارک شما باشد.
استحکام و دوام بالای زونکن ها ضامن سلامت و ماندگاری اوراق و اسناد
شما  است.   در هر زونکن حدود 600 برگه را به راحتی در آن نگهداری کنید.
اما این مقدار به سایز زونکن ها کاملا ارتباط دارد.
کلاسور یا زونکن یک
نوع پوشه یا پرونده بزرگ و محکم  است که  از جنس مقوا ،
به استناد سایت حقوق تجاری دینا مدیر کل ثبت اسناد و املاک گفت : با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری مستلزم تهیه نقشه عرصه املاک است ، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه‌های عرصه املاک در پورتال این اداره کل بارگذاری شده است . برای مشاهده جزئیات سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/95/سرعت-بخشی-به-اسناد-مالکیت-دفترچه-ای.html
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
دم خروس یا قسم...کدام را باور کنم
الهیاری
بر رد نیابت عام آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
 استدلال می‌کند آنهم با توجه به اسناد و مدارک حدیث مورد وثوق شیعه
در حالی که 
درک صحیحی از قاعده نفی سبیل ندارد
در کمال حیرت میبینی که با آن همه ادعای فضل و کمال 
یک خواب را دلیل بر نیابت خود می آورد ...
....
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمدن دفاتر اسنا
تحقیق حسابداری اسناد دریافتنی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری اسناد دریافتنی در قالب فایل pdf و در حجم 50صفحه. بخشی از متن: مدیریت اسناد دریافتنی در پنج مرحله صورت میگیرد: ابتدا یک چک نزد صندوق ثبت شده در مرحله دوم یک یا مجموعه ای از چکها می تواند به یک حساب جاری یا اشخاص واگذار شود ...
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
بنچاق چیست؟
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمد
زونکن پاپکو کد 814 سایز 8 سانتی‌ متر
سایزA4ابعاد8 × 32 × 29 سانتی‌مترجنسپلاستیکسایر توضیحات– مناسب برای بایگانی و نگهداری اسناد و مدارک– با قفل فلزی– وزن: 593 گرم
نتیجه‌ی دسته‌بندی مدارک و اسناد اداری در «زونکن پاپکو کد 814 سایز 8 سانتی‌ متر» بایگانی منظمی است که جای هر مدرکی در آن کاملا مشخص است. این محصول پاپکو را می‌توان مدت‌های طولانی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزار بایگانی استفاده شود. زونکن پاپکو کد 814 سایز 8 سانتی‌ متر از پلاستیک محکم
Foxit Reader
 فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند. از همه معروف تر که تقریبا همه آ
ترجمه رسمی آلمانی عبارت است از ترجمه یک سند  و یا یک مدرک که از یک ارگان دولتی و یا شبه دولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها مورد قبول و وثوق باشد .بنابراین در ترجمه رسمی آلمانی لازم است که از سوی مترجم رسمی آلمانی که مورد تایید قوه قضائیه بوده و صلاحیت ایشان توسط قوه قضائیه تایید گردیده
زمان انجام فرآیند ترجمه در دارالترجمه آلمانی
مدت زمان انجام ترجمه در دارالترجمه آلمانی و دریافت مدارک از دارالترجمه، بستگی به نوع
ترجمه رسمی آلمانی عبارت است از ترجمه یک سند  و یا یک مدرک که از یک ارگان دولتی و یا شبه دولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها مورد قبول و وثوق باشد .بنابراین در ترجمه رسمی آلمانی لازم است که از سوی مترجم رسمی آلمانی که مورد تایید قوه قضائیه بوده و صلاحیت ایشان توسط قوه قضائیه تایید گردیده
زمان انجام فرآیند ترجمه در دارالترجمه آلمانی
مدت زمان انجام ترجمه در دارالترجمه آلمانی و دریافت مدارک از دارالترجمه، بستگی به نوع
به مرور زمان روش های تجارت دستخوش تغییراتی شد و از معاوضه کالا، به روش مسکوکات فلزی، اسکناس‌ها و در نهایت اسناد تجاری تبدیل شد. امروزه اسناد تجاری روش و قالب مناسبی برای انجام فعالیت‌های تجاری هستند. در این نوشته با برات و ویژگی های آن آشنا می شویم.
 
انواع اسناد تجاری
اسناد تجاری به معنای عام کلمه: به کلیه‌ی اسنادی که در عرصه‌ی فعالیت‌های تجاری بین تجار برای سهولت و انجام معاملات رد و بدل می‌شود، اسناد تجاری به معنای عام کلمه می‌گویند.
سایت «ابن عربی» زحمت کشیده و بخشی از اسناد سرقت علمی آقای محمد حسن وکیلی از وبلاگ آثار را جمع آوری کرده و انتشار داده‌ است. در آدرس زیر بخشی از این مدارک را مشاهده می‌کنید:
http://www.ebnearabi.com/6619/سرقت-علمی-محمد-حسن-وکیلی-انتحال.html
خدمات کنسولی سپهر بر ارایه خدمات کنسولی به هموطنان عزیز خارج از افغانستان در کم ترین زمان ممکن متمرکز است.
خدمات ما شامل موارد زیر ولی محدود به آن ها نیست.
اخذ تذکره غیابی (غیرحضوری) In-absence Tazkira
نکاح خط غیابی (غیرحضوری) In-absence Matrimony Certificate
ترک تابعیت Citizenship Abandoment
ترجمه و تایید اسناد و مدارک ممهور به مهر وزارت خانه ها و مراکز مربوطه
پل ارتباطی با ما:
contacts@sepehr-consular-services.com
sepehr-consular-services@outlook.com
23 10 40 20 99(0)-98+
کمد نقشه
ضرورت استفاده از کمد بایگانی نقشه، قفسه نقشه و انواع کمد نقشه به منظور حفظ، نگهداری نقشه، آرشیو اسناد، مدارک و پرونده ها با گذر زمان نه تنها موجب کهنگی و از کار افتادگی و یا بی اهمیتی حفظ و نگهداری اسناد و مدارک نشده است بلکه با ظهور نسل جدیدی از انواع متفاوتی از مدارک و اسناد، میزان و درجه ارزش نگهداری بالاتری را برای صاحبانشان به وجود آورده است.
در همین راستا شرکت اوژن سیستم جهان، مشاور و تولید کننده سیستم های نگهداری اسناد و کالا
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
هزینه ترجمه رسمی  چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ترجمه رسمی ۹۸ با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات  متن مبدا بیشتر باشد هزینه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد. به طور کلی هزینه ت
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
مراحل ترخیص کالا از گمرک
امر ترخیص کالا را یا صاحب کالا و یا نماینده قانونی آن که دارای کارت بازرگانی می باشند می توانند انجام دهند. برای ترخیص کالا از گمرکات کشور باید اسناد و مدارک را آماده کنید و هزینه ها را که شامل مالیات و سود بازرگانی، تعرفه آزمایشگاه، بدرقه کالا،انبار داری، کارشناسی کالا، بارگیری، تخلیه و… می باشد را محاسبه کنید و
ادامه مطلب
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، اسناد تجاری وسیله‌ای هستند که معاملات غیرنقدی را تسهیل می‌کنند . به عبارتی پرداختی این معاملات توسط این اسناد صورت می‌گیرد .که انواع اسناد تجاری در حقوق تجارت عبارتند از : الف ) اسناد تجاری در معنای عام ب ) اسناد تجاری در معنای خاص . برای اطلاع بیشتر درباره انواع سند تجاری روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1683/اسناد-تجاری-و-انواع-آن.html
 
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان مراحل و عملیات، مدارک و اسناد و سازمان ها و مقررات درگیر در امر مدیریت خرید در 66 اسلاید

                علم اقتصاد (در انگلیسی Economics)، شاخه‌ای از علوم اجتماعی است که به تحلیل تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات می‌پردازد. کانون توجه دانش اقتصاد بر این است که عوامل اقتصادی چگونه رفتار و تعامل می‌کنند و اقتصادهای مختلف چگونه کار می‌کنند. در این راستا، یک تقسیم‌بندی اولیه کتاب‌های پایه‌ای اقتصاد
اسناد تجاری و انواع آن
در تعریف اسناد تجاری ، مطابق ماده ١٢٨٤ق.م سند عبارت است از نوشته ای که در مقام دعوی یا دفاع قابل استناد است و در عالم حقوق سند دو نوع است
١)سند رسمی
٢)سند عادی.
سند رسمی در دفاتر رسمی و نزد مامور رسمی و طبق مقررات تنظیم میگردد. مانند سند ازدواج   اما سند عادی به وسیله افراد تنظیم می شود و مامور رسمی در تنظیم آن دخالتی ندارد. مانند قولنامه هایی که در دفاتر املاک تنظیم می گردد. اصل بر عادی بودن اسناد است و در تقسیم بندی کلی
یک ترجمه رسمی چیست؟
ترجمه رسمی , یک ترجمه معتبر قانونی از گواهینامه ها , اسناد رسمی ,
حکم ها و یا مدارک هویتی است که توسط مترجم رسمی قوه قضائیه انجام میگیرد .

ترجمه های رسمی معمولا دارای مهر و موم بوده و توسط یک مترجم قسم
خورده انجام می شود .

هدف ترجمه های رسمی
اهداف مختلفی برای ترجمه رسمی مدارک وجود دارد , به عنوان مثال برای
ترجمه رسمی شناسنامه   باید مطابق با قوانین دارالترجمه رسمی به همراه تائیدات انجام می شود
, دارالترجمه رسمی پارسیس قادر
 
اجاره خانه در ترکیه
شخص حقوقی است که یک سوی امضا کننده پیمان است و عملیات موضوع پیمان را براساس اسناد مدارک پیمان به پیمانکار واگذار کرده است نمایندگان و جانشینهای قانونی کارفرما در حکم کارفرما می باشند. پیمانکار: شخص حقوقی یاحقیقی است که سوی دیگر امضاء کننده پیمان است واجرای موضوع پیمان را بر اساس اسناد و مدارک پیمان به عهده گرفته است نمایندگان و جانشینهای قانونی پیمانکار در حکم پیمانکار می باشد.
 
تلفن تماس ترکیه : 05541486659 (90+)  
 
پیج این
دارالترجمه یا همان خانه ترجمه در اصطلاح تحت‌اللفظی آن به معنای محل کار مترجم است، مترجمین در دارالترجمه به ترجمهٔ تخصصی و عمومی می‌پردازند. در آنجا آموزش می‌بینند و با متدهای جدید ترجمه آشنا می‌شوند.
در دارالترجمه و خصوصاً در حوزهٔ زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی به دانش‌پژوهان آموزش‌های ویژه داده می‌شود، روش‌های ترجمهٔ طبیعی بررسی می‌شوند، مقالات حوزهٔ زبان‌شناختی هم در زبان‌های مبدأ و هم‌زبان مقصد انجام می‌شود و بررسی‌های زیا
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
هزینه ترجمه رسمی  چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ترجمه رسمی ۹۸ با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات  متن مبدا بیشتر باشد هزینه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد. به طور کلی هزینه ت
باربری منطقه یک 1 تهران شامل اتوبار و باربری، حمل اثاثیه منزل، اسباب کشی ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، جابجایی اسناد و مدارک، نقل و انتقال میز و صندلی و سایر تجهیزات اداری ، چاپگرها و لوازم الکترونیکی این ادارات و سازمان ها می باشد. تمام این جابه جایی ها و نقل و […]
نوشته باربری منطقه یک 1 اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری منطقه یک 1
منبع : سپند بار
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: با توجه به قانون کاداستر از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف است تمام اسناد و دفترچه‌ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همداندر جمع خبرنگاران گفت: ۳۱۸ هزار سند تک برگ از ابتدای سال ۸۹ تاکنون در این استان صادر شده‌است.
او با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه‌
هر کس بخواهد سند خود را در اداره ثبت اسناد امانت بگذارد، باید آن را در پاکت و یا لفاف دیگری که لاک و مهر شده باشد گذاشته و شخصاً روی پاکت، تاریخ تسلیم امانت را با تمام حروف در حضور مسئول دفتر قید کند و در صورتی که نتواند بنویسد باید دو نفر شاهد، تاریخ مزبور را روی لفافه یا پاکت نوشته امضا و مهر کنند.
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا ...
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا ...
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
 
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 1
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 2
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 3
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 4
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 5
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 6
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 7
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 8
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 9
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 10
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 11
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
آئین نامه شناسایی و توقیف اموال مدیون در اجرای اسناد رسمی بلاخره به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید اما 2 نکته اسااسی در این آیین نامه وجود دارد که طرح ان به عنوان اطلاعات عمومی برای دوستان مفید به نظر می رسد :
1 - مطابق ماده دو آیین نامه من بعد بستانکاران اسناد رسمی لازم الاجراء ( اسناد رسمی ) برای مطالبه طلب خود ( مانند مهریه , مطالبات بانک ها و ...) ابتدا باید از طریق اداره اجرای سازمان ثبت ، اجرای مفاد سند را درخواست نماید و طرح دعوی مطالبه موضوع اجر
به نظر می رسد که کاغذ خردکن از جمله تجهیزات مهم برای از بین بردن مدارک مهم است. هنگامی که یک مجموعه یا فرد، دیگر نیازی به اسناد خود ندارد، به دنبال راهکاری است که آن ها را از بین ببرد زیرا نمی توان همانند زباله های دیگر، دور انداخت.
با وجود کاغذ خرد کن می توان به سادگی مدارک را به شکلی تبدیل کرد که قابل استفاده برای دیگران نباشد. این دستگاه می تواند از نوع کاغذ خردکن صنعتی و یا اداری باشد که بسته به اهمیت مدارک و حجم آنها می توان انتخاب کرد.
فرو
ابطال سند ملکی
سند ملکی چیست؟
سند ملکی سندی رسمی و قانونی است که سازمان ثبت اسناد و املاک صادر می‎کند و جزء اسناد رسمی می‌باشد. بنابراین سند ملکی در هر شرایطی که باشد، از اعتبار قانونی برخوردار است.
دلایل ابطال سند ملکی
طبق ماده 190 قانون مدنی، عدم تحقق شرایط صحت و درستی قرارداد خرید و فروش یکی از دلایل بی‌اعتباری سند ملکی است، مانند: عدم مالکیت فروشنده، جعل سند انتقال مالکیت، عدم اهلیت یکی از دو طرف معامله کننده، نبود امضای خریدار یا فروشن
گرچه دنیای امروز دنیایی به‌شدت دیجیتال است، کاغذها هنوز اهمیت خود را از دست نداده‌اند و گاهی لازم می‌شود سند یا تصویر خاصی را چاپ یا اصطلاحا پرینت کنید. امروزه با امکانات بومی اندروید و همچنین با نصب برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توان اسناد مختلف را چاپ یا پرینت کرد. درصورت نیاز به اسکن کردن اسناد هم می‌توانید به‌واسطه اندروید با دستگاه اسکنر کار خود را انجام دهید و یا بدون نیاز به اسکنر فیزیکی، از دوربین گ
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، اسناد مسلم الصدور به معنای سندی است که صدور آنها از شخص مسلم شمرده شده و می توانند در دادگاه اساس و مبنای تطبیق قرار گیرند تا اصالت یا عدم اصالت سند مورد اعتراض احراز شود . اما اسناد مسلم الصدور چه انواعی دارد و به چه دسته بندی هایی قابل تقسیم است که از جمله انواع سند مسلم الصدور می توان به سند مورد توافق طرفین ، سند عادی اقامه شده که مورد تعرض قرار نگرفته و اسناد رسمی اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در
کتاب «ایران و اسرائیل در دوران سلطنت پهلوی» اثری است که توسط «محمدتقی تقی‌پور» پژوهشگر مسائل فلسطین و صهیونیسم تألیف شده و جلد اول آن در سال 1390 به همت نشر «موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» به چاپ و انتشار رسیده است. نویسنده در این اثر با ارائه مستندات به بررسی روابط پنهانی و عمیق حکومت پهلوی با رژیم صهیونیستی پرداخته است. اثر مذکور بر پایه و محور اسناد و مدارک به دست آمده از آن دوران، به ویژه اسناد وزارت امور خارجه و نمایندگی دولت شاهنشاهی
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها