نتایج جستجو برای عبارت :

مرکزی برای توانمند سازی

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
هرکس دلبسته دنیا و مردم دنیا شود 
مبتلا به سه رنج می شود 
اندوه بی پایان
آرزوهای دست نیافتنی 
و نا امیدی 
امام صادق علیه السلام
 
***************************
خداوندا دلم غرق آرزوهاست درحالی که دستانم ناتوانند 
یا دستانم را توانمند بگردان یا روحم را توانمند به بیرون کردن آرزوهای دست نیافتنی 
هرکس دلبسته دنیا و نردم دنیا شود 
مبتلا به سه رنج می شود 
اندوه بی پایان
آرزوهای دست نیافتنی 
و نا امیدی 
امام صادق علیه السلام
 
***************************
خداوندا دلم غرق آرزوهاست درحالی که دستانم ناتوانند 
یا دستانم را توانمند بگردان یا روحم را توانمند به بیرون کردن آرزوهای دست نیافتنی 
بسم الله الرحمن الرحیم
به مورخه۲۶تیر ۱۳۹۸ | به مدد و همکاری و همراهی خیرین بزرگوار پرونده های که به شماره 13و14 در مرکز نیکو کاری بشری ثبت شده بود در مدتی که تحت پوشش مرکز بودن تمام مشکلاتشان اعم از بدهکاری ها و نیازهای روزانه و.. را به کمک شما خیرین محترم رفع کردیم و این دو خانواده محترم را تا توانمند سازی و احیا دوباره همراهی کردیم
این خدمات حاصل اعتماد شماست.
توانمند سازی
امروزه توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقا کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی تلقی می‌گردد.جهت تحقق این امر،سازمانها از طریق توانمند سازی
کارکنان مربوطه به منظور تشویق آنان به ابتکار عمل بدون اعمال فشار، ارج
نهادن به منافع جمعی سازمان با کمترین نظارت و انجام وظیفه به عنوان مالکان
سازمان،اقدام می‌نمایند.توانمند سازی مخصوصا در محیط‏‌‌های کاری مجازی
که اعضای سازمان از تعاملات چهره به چهره محروم می‌با
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران محترم نظر به اجرای برنامه عملیاتی کشوری و لزوم انتخاب و معرفی شش همکار به دبیرخانه کشوری به عنوان همکاران برتر در محور رایانه، گروه آموزشی کاروفناوری استان در نظر دارد مسابقات آنلاین با موضوع نرم افزارهای pawer point ،movie maker  و brics cad بین همکاران استان برگزار نماید. همکاران آزمون دهنده باید با توجه به توانایی در کار با نرم افزارهای کتاب سه پایه و فعالیت های انجام داده شده در کلاس ضمن خدمت معرفی شوند ، بنابراین س
اهداف بررسی منابع مرتبط با رضایت شغلی می‌تواند سبب پیشرفت فردی و شغلی
میانسالان و سالمندان شاغل شود و موفقیت بیشتر آن‌ها را در آینده پیش‌بینی
کند.در پژوهش حاضر با هدف پیش‌بینی رضایت شغلی براساس ویژگی‌های شخصیتی و توانمندسازی روان‌شناختی در بین میانسالان و سالمندان شاغل انجام شد.نتایج
نشان داد ویژگی‌های شخصیتی برون‌گرایی، مسیولیت‌پذیری و انعطاف‌پذیری به
ترتیب با ضریب همبستگی ۰/۴۲، ۰/۳۴ و ۰/۰۷ با رضایت شغلی رابطه مثبت دارند.همچنی
مقاله توانمند سازی
توانمندسازی کارکنان یکی از تکنیک‏‌‌های موثر برای افزایش بهره وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی‏‌‌های فردی وگروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است.توانمند سازی فرایندی است که در آن از طریق توسعه و گسترش نفوذ و قابلیت افراد وتیم‏‌ها به بهبود و بهسازی مستمر عملکرد کمک می‌شود.در این مقاله با یک رویکرد کابردی به مفهوم توانمندسازی کارکنان، به توضیح و تبیین ابعاد این مفهوم، تعاریف، ویژگی هایسازمانی کارکنا
ه نام انکه زیباست و زیبایی را دوست دارد..او را خلق کرد..نه از اتش ... نه از گل... بلکه از جنس لطیف زیبایی....او را در قالبی مخمل گون خلق کرد...و سپس از روح توانمند خود در او دمید.... روحی بس والا..روحی سرشار از ظرافت و زیبایی و پاکی....روحی توانمند تر از ادم....بر او نظری انداخت..چقدر دلکش...چنان زیبا بود که دل جن و انس به درد امد....دردی نه از سر رنج...نه دردی از حسادت... نه دردی از سر غبطه....بلکه......دردی از رنگ و بوی دلبری...خدای من... این مخلوق چه بی پروا در برابر خ
این که گفت نفخت فیه من روحی را ما ... یعنی من حداقل نمی فهمم، منظورم این است حس اش نمی کنم ... اما حالا بارقه هایی از این کلام به من رسیده و مبهوتم کرده. 
من فقط این را فهمیدم که انسان ها خیلی خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنند توانمند هستند؛ چیزی ورای تصور خودشان. 
حتی من، حتی تو. 
تامّام 
بسم الله الرحمن الرحیم
دهمین کارگاه تضارب حُولِ نظریه فقهی تَعَرُّف روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ذوالقعده ۱۴۴۰ از ساعت ۸ صبح در شهر مبارک قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در مباحثاتِ هفته دهم این کارگاه، تصویر نظریه تَعَرُّف در مقایسه با تصویر نظریه توانمند سازی و کاهش فقر و تصویر نظریه فرا تسهیلگری بررسی می گردد.
شایان ذکر است که نظریه تَعَرُّف و سایر نظریات فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس چار
به نام انکه زیباست و زیبایی را دوست دارد..او را خلق کرد..نه از اتش ... نه از گل... بلکه از جنس لطیف زیبایی....او را در قالبی مخمل گون خلق کرد...و سپس از روح توانمند خود در او دمید.... روحی بس والا..روحی سرشار از ظرافت و زیبایی و پاکی....روحی توانمند تر از ادم....بر او نظری انداخت..چقدر دلکش...چنان زیبا بود که دل جن و انس به درد امد....دردی نه از سر رنج...نه دردی از حسادت... نه دردی از سر غبطه....بلکه......دردی از رنگ و بوی دلبری...خدای من... این مخلوق چه بی پروا در برابر
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
قسمت اول فیلم آچمز رو که می دیدم یه خانم فال گیر داشت با مصیب که مشکل گفتار داشت صحبت می کرد .. صحبتش برام جالب بود شما هم ببینید :
فالت اگر خوب باشه ، تاست هم هرروز جفت 6 بشینه ، تا زبونت بسته باشه هیچکی آدم حسابت نمی کنه !بابا مگه چی هست این تیکه زبون خب بچرخونش لامصب رو !! ببین مصیب آدمایی تو دنیا برنده ان که بتونن خوب حرف بزنن !مصیب : جلو آدما زبونم بند میاد !مصیب تو چرا فکر می کنی من نمی خوام بهت کمک کنم ؟ ولی تو تا خودت نخوای و آستین بالا نزنی اگه
حسن #نوریان وارد گود #انتخابات می شود!حسن نوریان از مدیران دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه نطنز و قمصر  که در واپسین روز تبلیغات از ادامه رقابت انصراف داد ، امروز در مورد احتمال ثبت نام در انتخابات سالجاری گفت: خوشبختانه منطقه ما مملوّ از نیروهای شایسته و توانمند برای ایفای نقش وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی است و از این جهت هیچ جای نگرانی برای همشهریان عزیز وجود ندارد . وی گفت : تاکنو
بسم الله الرحمن الرحیم
دهمین کارگاه تضارب حُولِ نظریه فقهی تَعَرُّف روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ذوالقعده ۱۴۴۰ از ساعت ۸ صبح در شهر مبارک قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در مباحثاتِ هفته دهم این کارگاه، تصویر نظریه تَعَرُّف در مقایسه با تصویر نظریه توانمند سازی و کاهش فقر و تصویر نظریه فرا تسهیلگری بررسی می گردد.
نظریه تَعَرُّف و سایر نظریات فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس چارچوب سه بخشی الگوی
استاندار کردستان گفت: توقعی که مردم کردستان از رئیس‌جمهور دارند استفاده از نیروهای توانمند کُرد اهل‌سنت در انتصابات ملی است.
به گزارش شریعت نیوز بهمن مرادنیا در دیدار با معاون حقوقی ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی رئیس‌ جمهور اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در استان زمینه حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران در کردستان را فراهم می‌کند.
وی یادآوری اینکه کردستان از سال‌های قبل از عقب‌ماندگی‌های زیرساختی به‌ویژه در حوزه راه، پرواز و راه
در رده‌بندی مشاغل سخت حسابداری در رتبه پنجم قرار دارد و این به معنای حساسیت این حرفه در بقای هر کاری است. از طرفی حسابداری در لیست فهرست اولیه مشاغل پردرآمد دنیا نیز به‌‌شمار می‌آید. شاید یک حسابدار همانند پزشک و یا خلبان با جان افراد کاری نداشته نباشد ولی اطمینان از وضعیت مالی هر شرکت و یا هر فردی در ذهن توانمند و با خرد اوست که انجام می‌پذیرد.
زمانایی که مستاصل میشم، هول می کنم، نگرانم، می ترسم، نمی دونم باید چی کارکنم، دارم درست میرم یا نه، نا امید و افسرده هستم یا هر خستگی و نگرانی، یه زخمی تو وجودم قرمز میشه.
پیش خودم فکر می کنم اگر مادری داشتم تا به من انرژی و آرامش می داد و می گفت عزیزم نگران نباش اینا موقتیه، تو خیلی خوب داری عمل می کنی، همینطور پیش برو بازم بهتر و بهتر میشه و من اعتماد داشتم به نظرش و حرفش چقدر انرژی می گرفتم چقدر آرامش می گرفتم.
اگر خودم روزی چنین مسئولیتی رو
حالم از همه روزای زندگیم بهتره!
با این که آلرژیم عود کرده و ولم نمی کنه ولی بسیار خوبم و خوشحالم که دنبال رویاهام هستم و در صلح با خودم و محیطم و .... هستم.
یه گروهی راه انداختم و دارم به توانمند سازی شهروندان کمک می کنم. 
اگه نمی دونید چرا این کار مهمه حتما کتاب "چرا ملت ها شکست می خورند " رو بخونید. 
اگرم نمی تونید این کتاب رو پیدا کنید و بخرید می تونید از طریق فیدیبو اقدام کنید . 
لینک کتاب در فیدیبو
آریا جوکار بازیگر خردسال ایرانی در ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۰ در شیراز به دنیا آمده است
در ادامه بیوگرافی کامل شخصی خانواده و هنری نحوه ورود به بازیگری و عکس های شخصی و اینستاگرام آریا جوکار بازیگر با استعداد و توانمند سینما و تلویزیون ایران را در مجله حرف تازه می خوانید
ادامه مطلب
درس مطالعات اجتماعی با توجه به رویکرد کلی برنامهٔ درسی ملی مبنی بر فطرت گرایی توحیدی و اهتمام به شکوفایی آن، سعی می‌کند زمینه‌های تربیت فردی و اجتماعی نوجوانان را فراهم آورد. ازاین‌روی، هدف غایی این درس تربیت افرادی مؤمن، مسئول، توانمند و آگاه در زندگی فردی و اجتماعی، پای بند به اخلاق و ارزش‌های دینی و علاقه‌مند به ایران و هویت فرهنگی تمدنی آن است. این درس پیوند نزدیکی با مهارت‌های زندگی دارد.
ادامه مطلب
 
در این شرایط دشوار کشور!
در این شرایط دشوار کشور، من داوطلب شدم، تا به مردمان مسئولیت‌پذیر و توانمند سرزمینم یاری دهم به بهترین‌های خود دست یابند و متقابلاً با تلاش و تعهد آنان ایران را بیش از پیش آبادتر و سربلندتر سازیم.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : آزاده صمدی بازیگر توانمند و با استعداد کشورمان در۱۷ دی سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. همسر سابق او هومن سیدی بازیگر،فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. این دو هنرمند درکلاس های بازیگری موسسه کارنامه با یکدیگر هم دوره بودند و همین موضوع باعث آشنایی این دو با یکدیگر شد.
ادامه مطلب
 
همیشه عشق های بزرگ و زیبا،دشمنان بزرگ هم دارند،مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه،قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد،به طوری که کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند،اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند و ..
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
خلاصه داستان : همیشه عشق های بزرگ و زیبا،دشمنان بزرگ هم دارند،مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه،قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد،به طوری که کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند،اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند و ..
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…
ادامه مطلب
✨✨✨
   " قرآن و عترت رهگشای زندگی "
✨✨✨✅ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهموسسه قرآنی ، فرهنگی شیفتگان وحی برگزار کرد :
✅ شانزدهمین جشنواره ویژه ایام الله دهه مبارک فجر : با محوریت خانواده موفق همراه با اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات
         گزارش مختصر جشنواره⬅️مجری:استاد توانمند سرکار خانم عزتی ⬅️ قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد توانمند و چهره شاخص ق
ایران را می شود در اصفهان خلاصه کرد، تاریخ
غنی، هنر چشم نواز، خونگرمی ایرانیان و... به علاوه ی گردشگری توانمند ایران، همگی
در جای جای شهر به وضوح قابل مشاهده هستند. و جالب آن که اقامت شما در هتل های
اصفهان نیز تمام پیام های ذکر شده را به شما انتقال می دهند و همین رمز رضایت
میهمانان هتل های این شهر است.
کتاب کالیپسو اثر دیوید سداریس نشر سنگ
 
کتاب رد پای خدا اثر مکسانس ون در مرش نشر نیماژ
 

کتاب سه زن توانمند اثر ماری اندیای نشر نیماژ
 

کتاب نبرد اثر پاتریک رامبو نشر نیماژ
 

کتاب کافه زیر دریا اثر استفانو بنی انتشارات کتاب خورشید
 

کتاب از ونک تا جمهوری اثر حسام الدین مهدوی انتشارات آواژه ابریشمی
 

کتاب شکارچی صفر اثر پاسکال رز نشر نیماژ
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله آیت الله محمد یزدی حفظه الله از علمای بصیر، انقلابی، توانمند و در خدمت نظام و ولایت بوده اند و موید به تاییدات فراوان امامین انقلاب هستند در ادامه پوسترهایی ناب از بیانات این عالم بزرگوار تقدیم می گردد.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار تسنیم از زاهدان، سرهنگ موسی اصغری صبح امروز در کارگاه توانمند سازی دختران و آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین اصل در تربیت نسل جوان توجه خانواده بر مبانی اسلام است.
فرمانده سپاه شهرستان زاهدان گفت: درخانواده های اسلامی دختران بعنوان مادران آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. لذا برگزاری دوره های آموزش مناسب برای کسب مهارت های زندگی یکی از رسالت های بسیج است.
وی با اشاره به بیان
دانلود قسمت 19 سریال مانکن
مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

دانلود پایان نامه ارشد:طراحی، ساخت و ارزیابی ماشین کشت مخلوط
پایان نامه رابطه مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با توانمند سازی و ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان :: سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی - همه رشته ها
همیشه عشق های بزرگ و زیبا،دشمنان بزرگ هم دارند،مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه،قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد،به طوری که کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند،اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند و ..
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن موسی (ع)
موسی (ع) از پیامبران الهی است که بسیار در کار خود خبره و توانمند بود .
او معجزات فراوانی داشت
دست نورانی از معجزات این پیامبر الهی به شمار می رفت
موسی نیک میدانست که فرعون زمانه
می تواند فرعونی صاحب زور و قدرت باشد
و سکوهای مکنت و شوکت را روی او خراب کند
وقتی سکوهای مکنت و شوکت روی او خراب شد
به سمت تباهی گام بردارد
براستی فرعون که این همه خرابی 
به باز آورد در نهایت موسی را به مقابله فرا می خواند
برای دانلود انیمیشن موسی
درست پس از توافق برجام؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به یکی از دانشگاه‌های آمریکا می‌رود تا از برجام دفاع کند؛ او می‌گوید مهم‌ترین نگرانی امنیتی ایالات متحده در خاورمیانه اسرائیل است که خطر استفاده از سلاح‌های متعارف علیه آن‌ها از سوی کشور‌های منطقه وجود ندارد؛ چرا که اسرائیل در دفاع از خودش در حوزه سلاح‌های متعارف کشور‌های منطقه، توانمند است و انواع سیستم‌های دفاع موشکی، دفاع هوایی و همچنین پیشرفته‌ترین موشک‌ها و ابزار نظامی
2 توانمند سازی بعنوان یک سازه انگیزشی
 
در این نوع نگاه ،توانمند سازی ریشه در تمایلات انگیزشی افراد دارد . هر استراتزی که منجر به افزایش حق تعیین فعالیت ها ی کاری (خود تصمیم گیری ) و کفایت نفس دبیران گردد،توانمندی آنان را در پی خواهد داشت.  برعکس ،هر استراتژی که منجر به تضعیف در انگیزه فوق گردد باعث تقویت احساس بی قدرتی در آنان شده و عدم توانمندی را در پی خواهد داشت (محمدی ،1380 ).
 
 
 
22
توانمند سازی ،یعنی اینکه دبیران بتوانند به خوبی وظایفشان ر
حسین منزوی یکی از شعرای خوش ذوق و توانمند معاصر ماست. در زیر شعری از ایشان را خواهید خواند. وقتی این شعر را خواندم، بلافاصله چند بیتی شعر به ذهنم خطور کرد که آن را به عنوان یک جوابیه بر این شعر در اینجا منتشر می‌کنم. 
ادامه مطلب
مدیران درجه یک، کسانی را استخدام می‌کنند که از خودشان بهتر و تواناتر هستند، اما مدیران درجه دو و پائینتر با نگرانی از دست دادن جایگاه خود، افرادی از خود پایینتر را استخدام می کنند و همینطور نفرات رده های پایینتر و ... (چون مسلما آنها هم نفرات درجه یک نیستند)
 لذا پس از مدتی با موجی فراگیر از نفرات ضعیف و ناتوان در ساختار سازمان مواجه می شوید که معدود افراد توانمند را نیز فلج می کند ...
✍ #استیو_جابز به این پدیده " انفجار ابله ها " می‌گوید.
#گای_ک
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
صدای خاص و اجراهای توانمند رضا بهرام خصوصا اجراهای زنده اش در اینستا باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند. با وجود تازه کار بودنش در دنیای موسیقی بشدت دل هواداران خود را به دست آورده و مردم مجذوب صدای فوق العاده وی شده اند.
عکس و بیوگرافی رضا بهرام
بیوگرافی رضا بهرامرضا بهرام (رضا هلاورجانی) خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد به دنیا آمد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از ا
 برترین ها: حتما تا امروز درباره شروین سرابی، کودک تیزهوش و توانمند ایرانی خبرهایی در روزنامه‌ها و مطبوعات کشور خوانده‌اید یا اطلاعاتی درباره او شنیده‌اید. این کودک ۲ ساله که در حال حاضر به همراه پدر و مادرش در لندن زندگی می‌کند از جمله کودکان باهوشی است که توانایی تشخیص پرچم ۱۹۵ کشور جهان را دارد و با عملکرد و کاربرد دستگاه‌های الکترونیکی مانند آی پد و آیفون آشنایی کامل دارد. این کودک ایرانی که اطلاعات قابل توجهی درباره کهکشان‌ها، اج
آیت‌الله امینی امین دین و مردم؛عالم ربانی؛پارسای اخلاق‌مدار؛مجتهد ژرفنگر؛متفکر روشنفکر؛دلیر خدابین؛نویسندهٔ توانمند...
مرگ چنین مَردی، نه امری است خُرد!
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
خدایا، در این داغ جگرسوز، به تو پناه می‌آوریم. صبوری‌مان ده.
علی‌اکبر مظاهری
۶ اردیبهشت ۹۹/اول رمضان‌المبارک
سخنرانان توانمند:
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر موسوی(سید التواب)
حجت الاسلام شیخ روح الله بذر فروش
---------------------------------------------
مداحان گرامی:
حمید رضا ملاشاهیقاسم زاهدیمحسن زارعیسید علی هاشمیمحمد علی نجیعیعلی ظهوریامیر حسین خانی
تقویت اعتماد به نفس خانم هابعضی از ما خانم ها خودمان را باور نداریم و برای افزایش اعتماد به نفس در وجودمان با دشواری خاصی روبرو هستیم. بعضی از ما خانم ها به صورتی غریزی بیشتر از آنکه به خود توجه کنیم، بر مسائل اطرافیان متمرکز می شویم و طبیعی است که زمان کمتری برای پیشرفت و ارتقاء اعتماد به نفس در وجود خود می یابیم. دلیل دیگر این که دختران حتی از ابتدای تاریخ، بیش از آنکه به داشتن جسارت و اعتماد به نفس تشویق شوند، به بی ارادگی و انفعال ترغیب می
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
یاحق...
دانش آموزی دارم که در ابتدای سال، بسیار وابسته بود؛ انتظار داشت سوالات را برایش بخوانم و توضیح دهم و بعد او آن ها را پاسخ دهد. توانمند بود اما توانایی اش را باور نداشت. رفته رفته توانمندی اش را باور کرد و چند روز پیش، هنگامی که ضرب المثلی را با هم تحلیل می کردیم، برخلاف تحلیل های دیگران که برداشتی مستقیم از کلمات بود، به مفهومی درست و عمیق اشاره کرد که هم من و هم خودش را بسیار خوشحال کرد : )
می خواهم بگویم که باور کنیم که همه بچه ها توانمن
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
وجود تغییرات سریع ، پیشرفت های تکنولوژیک و رقابت های آشکار و پنهان در
دنیا، اهمیت و ضرورت توانا سازی را بیش از پیش آشکار ساخته است . توان
افزایی ، یک تکنولوژی مؤ ثر و پیشگام است که هم برای سازمان ها ، مزیت
راهبردی و هم برای کارکنان ایجاد فرصت می نماید و ابزار مشارکت اعضای گروه
ها در کامیابی و ناکامی سازمان است.
امروزه منشا اصلی مزیت رقابتی در
تکنولوژی نهفته نیست ، بلکه در فداکاری ، کیفیت تعهد و توانایی نیروی کار
ریشه دارد. از مهمترین منابع
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
سخنرانان توانمند:
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر موسوی(سید التواب)
حجت الاسلام شیخ روح الله بذر فروش
---------------------------------------------
مداحان گرامی:
حمید رضا ملاشاهیقاسم زاهدیمحسن زارعیسید علی هاشمیمحمد علی نجیعیعلی ظهوریامیر حسین خانی
علیرضا صفوی
 جزوه تحقیق در عملیات ۱ حمید بازرگان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results جزوه تحقیق در عملیات 1 دکتر حمید بازرگان دانشگاه شهید باهنر ...produce.royalkh.ir › produce › html Translate this page جزوه تحقیق در عملیات 1 دکتر حمید بازرگان دانشگاه شهید باهنر کرمان | produce | 7964. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. به صفحه دانلود ... جزوه تحقیق در عملیات 1 دکتر حمید بازرگان دانشگاه شهید
در این مقاله نسبت به خطاهای عمدی و غیرعمدی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان که اخلاق را زیر سوال می‌برد شناخت حاصل می‌‌شود و هدف اصلی دستیابی به راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
شرکت تدبیر بازرگان راسا از فعالان
حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی حاصل گردهم آمدن مجموعه ای توانمند و کارآمد
از کارشناسان و مشاوران حرفه ای با ارائه بروزترین دستاوردهای عرصه پزشکی،
خود را متعهد به درک و تامین نیازهای مشتریان در چارچوب استاندارد های ملی،
بین المللی و همچنین قوانین و مقررات اداره کل تجهیزات پزشکی می داند و
تمام تلاش خود را در جهت افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان به کار می برد.
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
 
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های تو
آینده شغلی، بازارکار و  وضعیت استخدام گرافیست
 استخدام گرافیست در برخی سازمان ها از جمله صدا و سیما و وزارت ارشاد، شرکت های تبلیغاتی، چاپخانه ها، مراکز آموزشی و بسیاری از شرکت های بزرگ ،که واحد بازاریابی و فروش دارند، امکان پذیر است. از آنجا که کسب تجربه برای موفق شدن در این شغل بسیار مهم است، گاهی نیاز است گرافیست برای کسب تجربه کاری بیشتر، محل کار خود را عوض کند.
امکان کار به صورت مستقل و پروژه ای برای گرافیست به میزان زیادی فراهم است. بسی
جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
رامبد جوان فوت کرد
رامبد جوان فوت کرد بازیگر شایسته و مردمی ﺸﻮﺭﻣﻮﻥ ﺳﺎﻋﺘ ﺶ ﻓﻮﺕ ﺮﺩ.رامبد جوان از جمله بازیگران مستعد و توانمند سینما و تلویزیون ایران بود که با خلق آثاری به یادماندنی از خود هنر ماندگاری را برجای گذاشته است.رامبد جوان ﻪ ﺍﺯ ﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺶ بدلیل حجم شدید کاری و پروژه های طاقت فرسا با مشکلات عدیده ای دست به گریبان بود،ﺳﺎﻋﺘ ﺶ ﺩﺭ منزلشان کیک تولد خواهر زاده اش را فوت کرد. ذکر است خواهر زاده ی وی از این اقدام رامبد جوان دلگ
این که قدما برای عبدالرحمن جامی ارزش خاصی قائل شده بودند و تا آنجا او را خاتم الشعرا می نامیدند نشان از توانایی های ادبی او داشته است. شاعری عارف که در قلمرو نظم و نثر هفت اورنگ و بهارستان و رساله ها و دیوانش حرف های زیادی دارد و هنوز هم می توان در اشعارش لذت های شاعرانگی ها را به نظاره نشست.در حاشیه مجموعه ای از رساله های جلال دوانی از قرن دهم در کتابخانه مجلس شورای اسلامی یک رباعی از جامی یافتم که بسیار با شرایط کرونایی فعلی جامعه بشری تطابق
بررسی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اپل
آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به‌لطف دوربین توانمند، پردازنده‌ی بی‌نظیر، شارژدهی فوق‌العاده و نمایشگر ارتقایافته‌شان، شایسته‌ی بدل شدن به نخستین عضو «پرو» در خانواده‌ی آیفون هستند.
سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید. مدیران اپل همه‌ساله برای پرده‌برداری از نسل جدید گوشی هوشمند محبوب خود ماه سپتامبر را برمی‌گزینند. کمتر از دو هفته‌ی پیش،
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
 
«انگیزه، راز بقاء یک تیم است»
برای راه‌اندازی یک ایده جهانی جدید تلاش می‌کنید؟
اگر این گونه است، یک تیم چیزی است که شما به آن نیاز دارید.
تبدیل یک استارت‌آپ به یک کسب‌وکار موفق تنها با سخت‌کوشی، عزم و یک تیم محقق می‌شود.
در اینجا چند تکنیک رهبری را به شما می‌گویم که با استفاده از آنها می‌توانید یک تیم توانمند و خستگی‌ناپذیر بسازید.
۱- از سیستم) «‌swim buddy» جوخه ­های نیروی دریایی امریکا) استفاده کنید.
ادامه مطلب
به نظر میرسد ،برای بشر داشتن نشاط و روحیه شاد مهمترازغذاوخواب است.بچه هایی که فقر نشاط دارند یاد نخواهند گرفت.آیا ملاحظه کرده اید که انسان با چه شور و عشقی به دست ساخته خود مینگرد؟خداوند نیز هنگامی که بشررا آفرید با عشق از روح خود در آن دمید و فرمود:فتبارک ا...احسن الخالقین،این یکی دیگر از روشهایی است که برای فعال کردن کلاس ارائه میشود،تلاشی که دانش آموزان برای خلق کارهای جدید و متفاوت از دیگران به کار میبرند احساس توانمند را به آنها القا می
  همکاری خوب بنیاد طلوع کوثر کویر میبد با نهاد های حمایتی شهرستان بویژه کمیته ی امداد امام خمینی(ره) که از بیان کمّ و کیف آن فعلا معذوریم، تحسین و تقدیر مدیر کل این نهاد را نیز در پی داشت.
     در حاشیه دیدار مدیر عامل این بنیاد با ریاست کمیته امداد شهرستان میبد، جناب آقای زین الدینی ریاست محترم، ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر مجموعه بنیاد طلوع کوثر، هدیه و لوح تقدیر مدیر کل این نهاد را نیز تقدیم نماینده بنیاد طلوع کوثر نمود.  اشتغال زنان و دخ
تحقیق توانمندسازی
دانلود تحقیق با موضوع توانمندسازی ، در قالب doc و در 41 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق پژوهشی: توانمندسازی واژه توانمند سازی در همه رشته‌ها با توجه به کاربرد آن استفاده شده است. در مدیریت، سابقه استفاده از اصطلاح توانمندسازی به دموکراس
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
 
 
 
کارکنان خلاق و هوشمند چه ویژگی هایی دارند؟
اریک اشمیت در کتاب "گوگل چگونه کار می کند" از هوشمندان خلاق نام می برد. اودرباره کارکنان هوشمندخلاق میگوید:
آنها هوشمندانه تحلیل می کنند اما در دام جزئیات نمی افتند.
از نیاز کاربران خود به خوبی آگاهند. 
خود را محدود به ساعات کاری نمی کنند.
پرسشگر، خطرپذیر، باز و توانمند در برقراری ارتباط با دیگران هستند.
اما همه اینها در یک
ادامه مطلب
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.
 
معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توا
گلکسی A51 نسخه‌ای به‌روزشده از میان‌رده‌ی محبوب سامسونگ است و ویژگی‌هایی همچون دوربین بهبودیافته و نمایشگر کم‌حاشیه‌تر را به‌همراه اندروید ۱۰ برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.
عرضه به‌صورت پیش‌فرض با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، ارگونومی و وزن مناسب بدنه، نمایشگر AMOLED، عملکرد رضایت‌بخش دوربین و شارژدهی خوب از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی A51 به‌حساب می‌آید و در نقطه‌ی مقابل، بهره‌گیری از پردازنده‌ای نه‌چندان توانم
مرکزی برای #توانمند_سازی 
✳️پرونده شماره ۵ مرکز که نیازمند چهار عمل جراحی بود، اولین عملش انجام شد.
مدیر مرکز نیکوکاری به همراه مددکار این خانواده، امروز از ایشان عیادت کردند.
هزینه عمل های این پرونده علاوه بر سایر مخارج آن حدود ۸ میلیون تومان است که تماما توسط این مرکز پذیرفته شده است.
❇️امید است بعد از #عمل های جراحی با معرفی #شغل مناسب و پرداخت #بدهی های این خانواده، این خانواده از نیازمندی خارج شوند. ان شالله.
در این مسیر یارای ما باشید.
پیش نیازهای توانمندسازی کارکنانپیش نیازهای توانمندسازی کارکنان
توانمندسازی کارکنان مستلزم سه پیش نیازیعنی : ویژگی های حرفه ای، محیط کاری و سبک رهبری است . این پیش نیاز ها بستر لازم برای موفقیت برنامه ها ی توانمندسازی را فراهم می آورندومی توان گفت که بدون وجود آنها توانمند سازی کارکنان تقریبا غیر ممکن خواهدبود این پیش نیا زها عبارتند از
الف. ویژگیهای حرفه ا ی:[۱]
: کارکنان همانند زمین حاصل خیزی است که آماده کشت کارکنان همانند زمین حاصل خی
کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf فقط جلد اول پی دی اف موجود می باشد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فایل کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf | afternoon | 3314. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. جزئیات محتویات بسته ...
دریافت بسته جامع کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول ...containing.dambook.ir › containing › htmlدریافت بسته جامع کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf | containing | 3314. سلام و عرض ادب فراوان خدمت
ایسوس FX503VD یکی از گزینه‌های جذاب برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال لپ‌تاپی توانمند با قیمت رقابتی هستند.

اینتل سال‌ها است که به توسعه‌ی پردازنده‌های کم‌مصرف مخصوص لپ‌تاپ‌ها می‌پردازد. انواع ۱۵ واتی سری موبایل اینتل نیز در همین راستا و برای ارایه‌ی عمر باتری بیشتر و وزن کمتر لپ‌تاپ‌ها عرضه شده‌اند. اما با وجود پیشرفت گسترده‌ی پردازنده‌های ۱۵ واتی اینتل و AMD، هنوز هم نمونه‌های قدرتمند و ۴۵ واتی طرفداران زیادی دارند. این دس
(کلیات)
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..1
بیان مسله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..2
اهمیت و ارزش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………2
اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………
شما می‌توانید با خواندن کتاب کنترل ذهن اثر خوزه سیلوا، توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، ولی این کار با کمک متد سیلوا کاملا عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد.
ذهن به اسبی چموش می‌ماند‌؛ اسبی توانمند و نیرومند که اگر بتوانیم آن را رام و مهار کنیم و بر آن سوار شویم، ما را تا به آنجا می‌رساند که به جز خدا نبینیم. اما اگر بدون مهار و کنترل کردن اسب،
«مثل مادر مهربان»
پدیدآور: طیبه شامانی؛ ناشر سوره مهر؛ تعداد صفحات ۳۲کتاب مثل مادر مهربان اثر طیبه شامانی،  مجموعه‌ای از اشعار ویژه کودکان است که برای گروه سنی (ب) تهیه شده و ویژگی‌های یک اثر جذاب و خواندنی برای کودکان را دارد. شاعر توانمند و خوش ذوق توانسته در این اثر، اشعاری آموزنده را که در آنها موارد آموزشی به صورت غیرمستقیم مطرح شده، برای کودک بسراید.شاعر، مفاهیمی مانند کرامت انسانی، میهن‌دوستی، مهارت‌های زندگی، پایبندی به ارزش
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
سیستم کنترل یک آسانسور در دستان مغز توانمند میکروکنترلر موجود در تابلو فرمان یک آسانسور می باشد، البته به شرط آنکه این مغز و برنامه ریزی آن را یک شرکت معتبر و کاردان خلق کرده باشد.
انتخاب تابلو فرمان مناسب پروژه نیازمند تجربه کافی در زمینه نصب و آشنایی کامل با انواع تابلو فرمان میباشد.
جهت استفاده از تجربه و اطلاعات متخصصان این رشته با ما در ارتباط باشید.
ادامه مطلب
گوشی وان پلاس ۸ پرو چه مشخصات و قیمتی دارد؟
 
 
وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ با با ویژگی‌های جذاب از جمله پردازنده‌ی مرکزی پرقدرت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی مناسب و دوربین توانمند سرانجام از راه رسیدند تا نفسی تازه به بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا بدمند.
ادامه مطلب
مدافــــع حــــرم
شهید حمیدرضا انصاری
سیـــــره شهیـــــد
همواره تاکید می‌کرد، که مساجد نباید رها شوند و انسان های توانمند و انقلابی که می‌توانند جوانها را رشـد و تربیت دهند، نباید نسبت به مساجـد و جوانان بی تفاوت باشند و به دنبال کارهای شخصیشان بروند.
راوی  همسر شهید
 نشــــربمنــــاسبتــــــــ
ســــالــــروزولادتــــــــــــ
@zakhmiyan_eshgh
جشن بزرگ میلاد صاحب الزمان (عج)
با هنرنمایی مجری توانمند: محسن دلیران
و سخنرانی: استاد کشاورز
چهارشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه
ساعت ۱۱:۱۵
تالار بزرگ امیرکبیر
جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان)
#جشن_بزرگ_میلاد_صاحب_الزمان
#منتظر_حضور_گرمتان_هستیم

ادامه مطلب
افرادی که شنونده های خوبی هستند ، می توانند احساسات خود را مدیریت کنند و در همدلی توانمند هستند معمولاً افرادی هستند که هوش هیجانی بالایی دارند . در واقع ، برای تعریف هوش هیجانی باید گفت که این مفهوم به توانایی تشخیص احساسات خود ، درک آنچه دیگران می گویند و درک چگونگی تأثیر هیجانات بر افراد دیگر دلالت دارد .
به نقل از سایت روانشناسی فردی فیلیا ، این مهارت به افراد کمک می کند که هم در روابط شخصی و هم در روابط کاری موفق شوند . مولفه های هوش هیجا
 
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️
 در آستانه ی هفته ی معلم ، جامعه ی فرهنگی خالدآباد ، یکی از پیشکسوتان عزیز ، پر تلاش و متعهد خود را که به گردن فرزندان این آب و خاک حق پدری داشت  از دست داد . 
سخت و دشوار است که درگذشت معلم خدوم ، مدیر توانمند ، معتمد دلسوز شادروان #حاج_احمد_جمعه_خالدی را به اطلاع برسانیم .اما چه میتوان کرد که مشیت الهی چنین رقم خورده و چاره ای نیست جز تسلیم در مقابل مقدرات الهی . مصیبت درگذشت این فرهنگی عزیز را به جامعه ی علمی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها