نتایج جستجو برای عبارت :

روشن نشدن دستگاه حضور و غیاب

از دلایل روشن نشدن جاروبرقی وقتی مطمئن هستید که دوشاخه را به منبع برق وصل کردید می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پر بودن کیسه دستگاه یا گرفتگی لوله خرطومی آن که باعث گرم شدن دستگاه شده و در بعضی از دستگاه ها به صورت خودکار دستگاه را خاموش نگه می دارد
 
- سوختن فیوز دستگاه
 
- سوختن موتور دستگاه
 
ادامه مطلب
 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
خرابی باتری، یکی از مشکلات شایع در دستگاه حضور و غیاب است.

باتری در دستگاه حضور و غیاب، وظیفه تأمین انرژی الکتریکی قطعات را هنگام قطعی برق برعهده دارد. وقتی دستگاه به برق متصل باشد، باتری شارژ شده و در زمان قطعی برق، دستگاه را روشن نگه می دارد. مدت کارکرد دستگاه حضور و غیاب به کمک باتری و بدون برق شهر به طور متوسط 5 ساعت است که  به نوع دستگاه حضور و غیاب، نوع باتری و میزان استفاده از دستگاه در زمان قطعی برق بستگی دارد.
اکثر دستگاههای حضور و غیا
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
علت روشن نشدن گوشی هوآوی
گاهی ممکن است با یک صفحه سیاه در گوشی هوآوی خود مواجه شویم و پس از تلاش­های بسیار هیچ راه حلی برای تعمیر آن پیدا نکنیم. سوالی که ممکن است ذهن همه ما را درگیر کند، این است که در چنین حالتی چه باید کرد؟
 
گوشی­های اندروید از جمله هوآوی گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری که دارد با معضل روشن نشدن صفحه گوشی مواجه شود، اما این مسئله با چند روش ساده قابل حل می­باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به روش­
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
اگر در گوگل عبارت علت روشن نشدن کولر گازی ال‌ جی و راه‌ حل آن را سرچ کنید معمولا جوابی صحیح را نمی یابید. در ادامه مطالب همراه باشید تا چندین علت روشن نشدن کولر گازی ال جی و راه حل آن را بررسی کنیم.
 
روشن نشدن کولر گازی ال جی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد و مشتریان این شرکت را با نگرانی‌های فراوانی روبرو نماید که دچار دوگانگی شوند که آیا خرید آن‌ها اشتباه بوده و یا دلیل خاصی برای روشن نشدن کولر گازی ال جی آن‌ها وجود دارد؟
 
علت روشن نش
نحوه عیب یابی مایکروفر
روشن نشدن دستگاهعیب یابی مایکروفر و مایکروویو زمانی که دستگاه به صورت کلی روشن نمی‌شود اینگونه که می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم  انجام می‌شود.در صورتی که مایکروفر و مایکروویو شما اصلا روشن نمی‌شود چند علت می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها قطعی پریز برق می‌باشد و دیگر اینکه دو شاخه برق ایراد داشته باشد و یا اینکه دستگاه قفل کودک باشد و به آسانی روشن نشود و یکی از دیگر علت‌های آن استفاده از سه راهی باشد.
راه حل:
علت روشن نشدن تلویزیونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلویزیونعلت روشن نشدن تلویزیون,علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی,علت روشن نشدن تلویزیون سونی,علت روشن نشدن تلویزیون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلویزیون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلویزیون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی
مراجعین بخش تع
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
یکی از شایعترین مشکلات دستگاه های الکترونیکی از جمله دستگاههای حضور و غیاب ، خاموش شدن دستگاه و روشن نشدن آن است.اگر دستگاه حضور و غیاب شما خاموش شده و روشن نمی شود مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که جهت تست دستگاه به یک فرد آگاه در زمینه الکترونیک نیازمندید.

اولین قدم ، تست کردن پریز یا سه راهی برق است که دستگاه به آن متصل است. با اتصال کابل برق دستگاه حضور و غیاب به یک پریز یا سه راهی برق دیگر، ممکن است به راحتی مشکل شما حل شود.
تأمی
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونیه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
یکی از شایعترین مشکلات دستگاه های الکترونیکی از جمله دستگاههای حضور و غیاب ، خاموش شدن دستگاه و روشن نشدن آن است.اگر دستگاه حضور و غیاب شما خاموش شده و روشن نمی شود مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که جهت تست دستگاه به یک فرد آگاه در زمینه الکترونیک نیازمندید.

اولین قدم ، تست کردن پریز یا سه راهی برق است که دستگاه به آن متصل است. با اتصال کابل برق دستگاه حضور و غیاب به یک پریز یا سه راهی برق دیگر، ممکن است به راحتی مشکل شما حل شود.
تأمی
علت گرم نشدن آب آبگرمکن ممکن است سوال بسیاری از کسانی  است که از آبگرمکن استفاده می کنند باشد. این مشکلات برای بهترین ابگرمکن ها هم ممکن است پیش بیاید .کافیست تا با دلایل این اتفاق اشنا شوید تا بتوانید قبل از رخ دادن حادثه آن را مهار کنید.
تعمیرات آبگرمکن ها معمولا ساده هستند و اغلب کاربران عیب یابی و تعمیر آبگرمکن های دیواری را امری ساده می پندارند که نیازی به پرداخت هزینه چندانی ندارد.
دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن
اولین دلیلی که به واسطه آن آب
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
مشکل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب - حافظه Flash

برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بین دستگاه حضور و غیاب و کامپیوتر روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از متداول ترین روشهای ارتباطی، استفاده از پورت (درگاه) Usb است.
در پاره ای از موارد، ارتباط از طریق اتصال پورت Usb کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب از طریق کابل رابط Usb صورت می گیرد. اما در اکثر موارد از یک حافظه فلش (Flash disk) برای تبادل اطلاعات با دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود. این روش بسیار ساده بوده و فقط
مشکل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب - حافظه Flash

برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بین دستگاه حضور و غیاب و کامپیوتر روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از متداول ترین روشهای ارتباطی، استفاده از پورت (درگاه) Usb است.
در پاره ای از موارد، ارتباط از طریق اتصال پورت Usb کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب از طریق کابل رابط Usb صورت می گیرد. اما در اکثر موارد از یک حافظه فلش (Flash disk) برای تبادل اطلاعات با دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود. این روش بسیار ساده بوده و فقط
روشن نشدن لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایجی است که تنها محدود و منحصر به برند لنوو نیست، اما امروز می خواهیم این مشکل را به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو مورد بررسی قرار دهیم. طبیعی است که وقتی با چنین مشکلی روبه رو می شویم، افکار مختلفی به ذهنمان خطور می کند. افکاری که عمدتا موجب پریشانی و اضطراب می شود. می ترسیم که اتفاق ناگواری به صورت ناخودآگاه روی داده باشد و در نتیجه آن لپ تاپ ما روشن نمی شود. وقتی تما
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
 
ادامه مطلب
ابتدا دوشاخه برق دستگاه را به پریزی که در مجاورت آن قرار دارد وصل نموده بطوریکه فاز دستگاه به فاز پریز متصل گردد.شیر گاز را باز نمایید و توسط کلید روشن/خاموش صفحه کنترل، دستگاه را روشن نمایید. سپس بر حسب نیاز، با فشردن کلید(تابستانی/زمستانی)دستگاه را در حالت تابستانی یا زمستانی قرار دهید و به کمک کلیدهای افزایش یا کاهش دما          
می توانید دمای مدار آبگرم بهداشتی و همچنین مدار شوفاژ را تنظیم نمایید.
ج) نحوه خاموش نمودن دستگاه :
بوسیله کلید
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
کار را برای شما در 4 مرحله ساده خلاصه کرده ایم
مرحله اول:جمع آوری اطلاعات
اولین قدم جمع آوری اطلاعات تردد پرسنل میباشد. فقط کافی است اطلاعات تردد از طریق هر یک از روش های کارت، اثرانگشت یا شناسایی چهره سریعتر و دقیق تر از آنچه انتظار دارید ذخیره و نگهداری خواهند شد.
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
محله دوم:انتقال اطلاعات
ابزارهایی را فراهم آورده ایم تا رکوردهای جمع آوری شده توسط دستگاه ها بصورت آنلاین یا زمان بندی شده ب
گرم نشدن پکیج دیواری بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها زندگی می کنند بوجود می آید.مخصوصا آن دسته از افرادی که در طبقات سوم به بالا در آپارتمان ها سکونت دارند با مشکل گرم نشدن آب پکیج دیواری مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران پکیج می تواند این مشکل را برطرف نماید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساخت
تعمیرات ترازو دیجیتال
تعمیر ترازوی محک 15000 توسط کاربر بسیار آسان بوده و به راحتی صورت می پذیرد .تعمیر ترازوی محک در بسیاری از مواقع به راحتی توسط کاربر قابل اجرا می باشد ودر صورت عدم رفع اشکال نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ترازوی محک می باشد .
نمایندگی ترازو دیجیتال محک
در این بخش شما را با نحوه تعمیر ترازوی محک 15000 توسط کاربر آشنا می کنیم :1. ترازوی محک روشن نمی شود :علت احتمالی : کلید اصلی خاموش است . باتری خالی شده و برق به دستگاه نمی رسد .رفع اشک
خیلی داره تبعیض میشه ها
نمونش حضور نداشتن استقلال پرسپولیس در فیفا 19 و حضور تیمای رده آخری مثل بارسا و رئال
و یا نبودن ایران در گروه 8 ببر اقتصادی دنیا 
و یا فروخته نشدن پراید و تیبا و پژو 405 مونتاژ ایران در بازار آمریکا
چیکار کنیم با این تبعیضا؟
به کجا داریم میریم ما؟
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
تصور کنید افرادی را که مداوم با لپ تاپ سر و کار دارند و برای انجام پروژه ها ، تحقیقات ، انجام خرید های آنلاین و بررسی محصولات تازه به بازار آمده ، انجام کارهای مالی و سرکشی به حساب های بانکی و ... استفاده می کنند. اگر شما بعد از آخرین باری که لپ تاپ تان را مورد استفاده قرار داده اید ، متوجه شوید که دیگر روشن نمی شود ، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ ممکن است به سراغ آداپتور و پریز برق بروید تا از سالم بودن و
تست قطعات و برد معیوب و تعمیر آن، تعمیر برد های اصلی و فرعی، تعمیر منبع
تغذیه دستگاه، عیب یابی دستگاه هایی که خاموش شده و روشن نمی شوند، رفع
مشکل داغ کردن دستگاه بعد از چند دقیقه جوشکاری، رفع مشکل چسبیدن الکترود ،
عیب یابی تخصصی برد ترانس، رفع مشکلات سوییچینگ اینورتر، برطرف کردن مشکل
روشن شدن چراغ های خطا …
خرابی باتری، یکی از مشکلات شایع در دستگاه حضور و غیاب است.

باتری در دستگاه حضور و غیاب، وظیفه تأمین انرژی الکتریکی قطعات را هنگام قطعی برق برعهده دارد. وقتی دستگاه به برق متصل باشد، باتری شارژ شده و در زمان قطعی برق، دستگاه را روشن نگه می دارد. مدت کارکرد دستگاه حضور و غیاب به کمک باتری و بدون برق شهر به طور متوسط 5 ساعت است که  به نوع دستگاه حضور و غیاب، نوع باتری و میزان استفاده از دستگاه در زمان قطعی برق بستگی دارد.
اکثر دستگاههای حضور و غیا
با پیشرفت تکنولوژی، یخچال ها پیچیده تر از قبل شدند و امکانات بیشتری رو در اختیار مصرف کنندگان خودشان گذاشتند و کم کم یخچال های ساید بای ساید که با خرید یک دستگاه هر دو مسئله یخچال و فریزر را برطرف می‌کردند وارد خانه ها شدند و بازار مناسبی بدست آورده اند و در بسیاری از خانه ها پیدا می‌شوند مسئله تعمیر این دستگاه ها نیز بیشتر از گذشته به چشم می‌اید چراکه دستگاه ها پیچیده تر از قبل شده اند و تعمیرات ان ها نیز یک فرایند تخصصی است و با سپردن دستگ
همه نشدن‌ها با تو آغاز شد. بعد از تو دیگر هیچ چیزی نشد. دست به خاکستر زدم طلا که نشد هیچ، به طلا هم که دستم خورد، خاکستری شد و بر باد رفت. حکایت عمر و جوانیمان هم همین‌گونه رقم خورد. بانو پس از تو، هر روز نمی‌شود. بیا برگرد، و مسبب شدن‌ها باش!
روشن کردن پکیج بوتان
رنگ های نمایشگر پکیج دیواری بوتان در پکیج های ونزیا و اپتیما
1-رنگ سبز
سبز ثابت روشن : دستگاه به طور منظم کار می کند و مشعل روشن است
سبز چشمک زن :۱ثانیه روشن – ۵ثانیه خاموش : دستگاه در حالت آماده بکار است و شعله وجود ندارد.
۰٫۵ثانیه روشن – ۰٫۵ ثانیه خاموش : به علت رسیدن دمای اب به دمای تنطیمی یا بروز اشکال در عملکرد دستگاه مشعل موقتا خاموش و سیستم های داخلی نیز در انتظار فراهم شدن شرایط لازم برای کارکرد عادی می باشند.اگر از
لپ تاپ شما بعد از آخرین باری که آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکرده اید ، بدون بروز هیچ مشکلی الان با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و روشن نمی شود ! در وهله اول کمی تعجب و بعد از آن احساس نگرانی به سراغ افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می آید ، اما جای نگرانی نیست چون حتما قبل از شما کاربران زیادی با این مشکل مواجه شده اند ، اما آن را حل و فصل کرده اند. 
توصیه می کنیم ترس و نگرانی را رها کرده و مقاله امروز ما که در خصوص ب
 
هشدارها می توانند با نمایش پاپ آپ ها بر روی صفحه، صدای هشدار، یا چشمک زن دوربین بر روی نقشه و غیره به اپراتور اطلاع دهند. این دستگاه اطلاعات مربوط به محصول و قیمت آن را بر روی بسته بندی درج می کند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus قابلیت اتصال دستگاه اثر انگشت و کارت خوان جانبی را هم دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. از تماس با ما میتونید با ما در تماس باشید. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر ان
روشن نشدن و غیر فعال شدن Samsung Galaxy S10 شما می تواند بر
اثر 2 دلیل عمده، آسیب نرم افزاری و آسیب سخت افزاری باشد. اگر مشکل بر
اثر آسیب سخت افزاری باشد شما باید برای تعمیر آن و یا تعویض قطعه اقدام
کنید.
و اگر مشکل گوشی شما بر اثر اختلالات و ایرادات
نرم افزار پیش آمده باشد، می توانید با مطالعه مطالب ارائه شده در این
مقاله این مشکل را برطرف نمایید.
بیشتر بخوانید : مشکلات گوشی Samsung Galaxy S10 و راه حل آنها

ادامه مطلب
روشن و خاموش کردن دستگاه
دکمه PWR را بزنید تا دستگاه روشن شود. برای خاموش شدن دستگاه همین کلید را فشار داده و نگه دارید.
نکته
زمانی که خودرو خاموش است تا ۳۰ دقیقه، رادیو پخش با زدن دکمه “PWR” یا
وارد کردن CD قابل روشن شدن است. به خاطر داشته باشید با وارد کردن
USB/SD/AUX دستگاه روشن نخواهد شد. پس از سپری شدن مدت زمان ۳۰ دقیقه رادیو
پخش خاموش می‌شود و با زدن دکمه “PWR” می‌توانید
ادامه مطلب
اگر مزه ی قهوه د دستگاه قهوه جوش به دلیل گرفتن جرم، عوض شود و شوینده های آماده نیز در اختیار نباشد می توان از سرکه معمولی استفاده کرد و مراحل زیر را برای تمیز کردن دستگاه انجام داد.
۱- باید هر گونه قهوه باقی مانده داخل دستگاه را خارج و سبد دانه های قهوه و صافی را خالی کرد.
۲- ابتدا باید جای مخصوص قهوه را با آب سرد شست و آن را با یک پیمانه سرکله سفید و دو پیمانه آب پر کرد.
۳- سپس باید سرکه و آب را داخل مخزن قهوه ساز ریخت و دستگاه را روشن کرده، بعد از ی
 
دستگاه حضور و غیاب مدل LX14  از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت بوده و قابلیت ثبت تردد با کد (رمز ) هم دارد.
دریافت اطلاعات در این دستگاه از طریق پورت USB  و فلش انجام می پذیرد .
مشخصات فنی LX14
 
ویرایش

ظرفیت اثرانگشت
۵۰۰

ظرفیت کاربر
۵۰۰

ظرفیت ثبت تردد
۵۰۰۰۰

نسخه الگوریتم
ZKFinger VX 10.0

ارتباطات
USB Host/Client

توابع استاندارد
Scheduled-bell , SSR Recorder , 9 Digit User T9 Input Record

منبع تغذیه
۵V 800 mA

ابعاد
۳۰*۱۴۰*۱۸۵ میلیمتر

 
این دستگاه شامل ۱۲ماه گارانت
چرا ماشین لباسشویی کنوود نشتی آب دارد؟
یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی کنوود منزل شما اتفاق بیوفتد، نشتی آب در لوله ها و اتصالات دستگاه است. اگر دستگاه نشتی داشت باید تمامی اتصالات را چک نمایید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. این مشکل در واقع علاوه بر اینکه باعث می شود میزان آب بیشتری مصرف شود، در صورت برطرف نشدن و در دراز مدت می تواند باعث پوسیدن برخی قطعات دستگاه بشود.
چرا ماشین لباسشویی کنوود صدای بلندی دا
روشن نشدن نشدن آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران برای شناسایی دلایل و برطرف کردن آن با ما تماس می گیرند. با توجه به قیمت بالای تبلت اپل ، بدیهی است که روشن نشدن آن به صورت ناگهانی، موجب نگرانی کاربران شود. در این مطلب ما دلایل روشن نشدن تبلت اپل را مورد بررسی قرار می دهیم تا آنها را به خوبی بشناسید. چیزی که اهمیت بیشتری دارد، رفع مشکل روشن نشدن آیپد اپل است. خوشبختانه این مشکل راه حل های زیادی دارد و می توان به راحتی آن را برطرف کرد.
اگر جزء کا
مانند بسیاری از وسایل کولر گازی اجنرال هم دچار مشکل و عیب می شود. مثلا ممکن است یک دفعه روشن نشود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال
1- وجود اتصالات برقی در کولر گازی
اتصالات برقی همیشه شایع ترین مشکل و علت روشن نشدن کولر گازی جنرال است. تشخیص و رفع این مشکل بسیار اهمیت دارد. اگر کولر خاموش و روشن می شود، حتما اتصالات خانه را چک کنید تا از صحی
 
تعمیر پاور ماینر در ماینر تهران با مجرب ترین کارشناسان ماینر
 
تمامی دستگاه های ماینر دارای ساختار حساس و پیچیده هستند که به دلیل نوسان های برق و تمام شدن عمر مفید دستگاه و شرایط نامناسب محیطی با مشکلات گوناگون مواجه میشوند معمولا روشن نشدن دستگاه ماینر،کاهش تراهش کلی دستگاه،عدم نمایش آیپی،خارج شدن هش برد از مدار،کارکرد غیرصحیح فن ها و خراب شدن پاور و… برخی از این مشکلات میباشند که به دست متخصصان ما قابل رفع میباشد.
-زمانی که دستگاه مای
دستگاه حضور و غیاب دارای مدل های مختلفی می باشد که قیمت گذاری آن را مشخص می کند. نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد. در واقع نمی توان گفت که ارزانترین دستگاه حضور و غیاب خوب است.
سیستم حضور و غیاب
اگر کمی جستجو کرده باشید متوجه این موضوع می شوید که دستگاه حضور و غیاب دارای چند نوع می باشد در ابتدا می خواهیم هر کدام از این دستگاه ها رو یه مختصر توضیحی بدهی
حتما می دانید زمانی پست ها و استوری های جدید برای شما نمایش داده می شود که در وهله اول دستگاه شما به اینترنت متصل باشد و دوم اینکه رفرش و به روز رسانی شود. بارها شده است که در هنگام کار با اینستاگرام ، متوجه شده ایم که یا برنامه رفرش نمی شود یا تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث رفرش نشدن اینستاگرام ، لود نشدن عکس اینستاگرام یا احساس کندی در برنامه می شود قدیمی بودن نسخه برنامه است. پس با مراجعه به گوگل پلی
آشنایی با مشکلات کولر گازی :
 
روشن نشدن کولر گازی
موتور فن کولر گازی روشن شده اما کمپرسور راه نمی افتد
با قرار دادن کلید فن روی تمام حالت ها ، فن روشن نمی شود اما کمپرسور کار می کند
کولر خوب خنک نمیکند در صورتیکه فن و کمپرسور هر دو کار میگنند
سرمایی که کولر گازی تولید می کند بسیار زیاد است
بدنه کولر گازی برق دارد
با روشن شدن کولر گازی ، فیوز قطع می شود
در هنگام کار ، کولر گازی شما سر و صدای زیادی دارد یا گاهی اوقات نشتی آب دارد
باد گرم از کولر گا
ما در این مقاله به بررسی تمام علت های  خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی می پردازیم . طی چند سال اخیر ، شاهد  مواردی از  ضعف در طراحی و تولید محصولات ال جی بوده ایم . خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی به این شکل دیده می شود که ، در ابتدا تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود . به این حالت ، در اصطلاح تعمیر تلویزیون reboot شدن گفته می شود.
معمولا در بیشتر موارد مادر برد یا مین برد دستگاه دچار نقص شده است . برای تعمیر  . باید به این نکته
دستگاه تشخیص چهره و انگشتی مدل MB20 :     
دستگاه حضور و غیاب MB20 جدیدترین دستگاه حضور و غیاب که دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با قابلیت تعریف تشخیص چهره، اثرانگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . این دستگاه قابلیت افزودن ریدر کارتخوان را دارد.
ویژگی های مدل MB20:
قابلیت استفاده از تشخیص چهره
قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور
پشتیبانی از شبکه و USB
صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی
ظرفیت ۵۰۰۰۰ تردد
جلوگیری از ثبت تکراری چهره
و …
مشخصات فنی د
ریبون پرینتر الیوتی Olivetti PR4 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی PR4.
ویژگی ها:
طول ریبون: 13 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
آن قسمت از وجودم که مازوخیستی زیر پوستی دارد هر لحظه فریاد برمی‌آورد که آهای دختر!
های دختر!
باید این روز‌ها و شب‌ها را به یاد سال گذشته و این روزها و شب‌هایش، سیاه و تباه کنی.
باید افسرده‌ی افسرده شوی و آسمان دلت را ابری کنی و بگذاری چشمانت ببارند.
این روزها و شب‌ها بخشی از وجودم مصرانه میخواهد زانوی غم بغل گیرد.
 
پ.ن: دیروز خوشحال بودم، امروز منتظر دو چیز بودم، تو بی‌خبری و نشدن گذشت! غمگین‌ترین شدم. انگار که قراره غمگین‌ترین هم بمونم ت
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد و یا خارج شوند.
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به فرد
قطعاً باتری لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین اجزای آن است که در مواقعی که به برق دسترسی نداریم نیاز به آنرا بیشتر احساس می کنیم. پس باید طرز صحیح حفظ و نگهداری از باتری لپ‌تاپ را بدانیم. دلایل اصلی شارژ نشدن باتری لپ تاپ های مختلف عنوانیست که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.
وظیفه تمام باتری ها ذخیره سازی انرژی برق برای استفاده از آن در زمان آینده است. تغییرات شیمیایی در باتری باعث ذخیره و آزادسازی انرژی الکتریکی در آن می شود. البته مقداری از انرژ
برای بیشتر خورد نشدن نفس های عمیق میکشید و تند تند صورتش رو پاک میکرد تا مبادا گریه هاش صدا دار بشه.لعنت به عادت های دیرینه.نزدیک کوچه با زنگ خوردن گوشیش و بیخیال نشدن اون شخص بی حوصله تماس رو وصل کرد و منتظر غر زدن های بی پایان 《دختره روی اعصاب》 بود اما وقتی جوابی جز سکوت دریافت نکرد با شک نگاهی به صفحه روشن موبایلش انداخت و ضربه محکمی به سرش زد.احمق! احمق!احمق! تو فقط یه احمقی.《بالاخره جواب دادی》بدون حرف فینی کشید و با آستین لباسش چشم هاش ر
حضور و غیاب زد کی تی اکو IN02-A
نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت شناساییظرفیت اثر انگشت : 3000 عددنمایشگر : TFT
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تکو IN02-A
دستگاه IN02-A یک دستگاه حضور و غیاب
و کنترل تردد با اثر انگشت است. این محصول برای ثبت زمان حضور و همچنین
کنترل دسترسی افراد به مکان ها و محل های ساختمان مورد استفاده قرار می
گیرد.
برای
کنترل و محدود کردن دسترسی به بخش های مهم دپارتمان خود از جمله دفاتر
مدیریت، آزمایشگاه ها و یا انبار وسایل خود می
حضور و غیاب زد کی تی اکو IN02-A
نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت شناساییظرفیت اثر انگشت : 3000 عددنمایشگر : TFT
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تکو IN02-A
دستگاه IN02-A یک دستگاه حضور و غیاب
و کنترل تردد با اثر انگشت است. این محصول برای ثبت زمان حضور و همچنین
کنترل دسترسی افراد به مکان ها و محل های ساختمان مورد استفاده قرار می
گیرد.
برای
کنترل و محدود کردن دسترسی به بخش های مهم دپارتمان خود از جمله دفاتر
مدیریت، آزمایشگاه ها و یا انبار وسایل خود می
ریبون پرینتر اپسون ERC-39/43
ریبون پرینتر اپسون ERC-39/43 سازگار با دستگاه های سوزنی Epson ERC 39 43.
ویژگی ها:طول ریبون: 6 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
ریبون پرینتر اپسون LQ-350 
ریبون پرینتر اپسون LQ-350 سازگار با دستگاه های سوزنی Epson LQ350.
ویژگی ها:طول ریبون: 10 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
ریبون پرینتر الیوتی Olivetti PR9
 
ریبون پرینتر الیوتی Olivetti PR9 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی PR9.
ویژگی ها:
طول ریبون: 15 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
ریبون پرینتر الیوتی Olivetti PR2
ریبون پرینتر الیوتی Olivetti PR2 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی PR2.
ویژگی ها:
طول ریبون: 15 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
یکی از مشکلات نه چندان رایج مشاهده شده در پلی استیشن‌ها، مشکل بالا نیامدن سیستم این دستگاه و به عبارتی روشن نشدن آن است. بروز این اشکال، یعنی بالا نیامدن PS4 سونی ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد که در این میان رفع برخی از این علل با اندک دستکاری سخت افزاری و یا نرم افزاری دستگاه امکان‌پذیر است.
اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر با مشکل روشن نشدن پلی استیشن 4 خود روبرو شده‌اید، می‌توانید از راهکارهای ارائه شده در بخش‌های زیر
در دنیای تکنولوژی امروز دستگاه های زیادی به کمک افراد آمده اند تا زندگی را برای آن ها آسان تر کنند. یکی از دستگاه های مهمی که در ادارات و شرکت های مختلف استفاده های گسترده ای دارد دستگاه حضور و غیاب می باشد . پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار و کاربرد این دستگاه ؛ادامه این مطلب را از دست ندهید.
دستگاه حضور و غیاب چیست؟
این سیستم در واقع یک نمونه کامپیوتری و دیجیتال برای ثبت رفت و آمد کارمندان یک شرکت می باشد. دستگاه های مرب
تعمیر پکیج بوتان، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. شما می توانید با تماس با واحد تعمیر پکیج گارانتی سریعا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.
واحد تعمیرات پکیج بوتان : 02172036
پکیج بوتان نسبت به دیگر پکیج های دیگر نسبتا کمتر نیاز به تعمیر دارد. اما خرابی و رفع عیب آن نیز مانند دیگر پکیج ها می باشد.
خرابی های متداول پکیج بوتان:
روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان:
علت روشن نشدن مشعل این پیکج به مواردی مانند نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نق
یک نکته مشترک که در مورد همه دستگاه های کپی (فارغ از برند و مدل) وجود دارد، معایب و ایراداتی است که گاها در این محصول مشاهده می شود. مواردی همچون: وجود خطوط اضافه یا لکه در برگه چاپ شده، وجود نقاط سیاه در برگه، چروک یا مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی ، پاره شدن یا گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، صدا دادن دستگاه، توقف ناگهانی فرایند چاپ، خاموش شدن دستگاه، روشن نشدن، کار نکردن، کپی نگرفتن، افت کیفیت کپی، لرزش دستگاه هنگام کار و … به عنوان رایج ترین ای
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
اگر از جیمیل استفاده کرده باشید احتمالا با اپلیکیشن مربوط به این سرویس گوگل آشنایی دارید. این برنامه باید به طور کامل با ایمیل شما سینک شود به طوری که زمان دریافت پیام جدید سریعا برنامه بروزرسانی شده و شما را باخبر کند و یا اگر از طریق مرورگرتان به یک ایمیل پاسخ داده باشید در گوشی هم باید بتوانید در همان لحظه پاسخ را مشاهده کنید. اما در مواردی این امکان وجود دارد که کاربران با مشکل همگام سازی نشدن جیمیل روبرو شوند. برای رفع این مشکل شما می تو
ریبون پرینتر سوزنی کامپیوپرینت مدل Sp40
 
ریبون پرینتر سوزنی کامپیوپرینت مدل Sp40 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی SP 40.
ویژگی ها:
طول ریبون: 15 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار
علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد
و یا خارج شوند.
 
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به ف
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
معنی رنگ های نمایشگر پکیج دیواری بوتان
رنگ سبز
سبز ثابت روشن : دستگاه به طور منظم کار می کند و مشعل روشن است
سبز چشمک زن :۱ثانیه روشن – ۵ثانیه خاموش : دستگاه در حالت آماده بکار است و شعله وجود ندارد.
۰٫۵ثانیه روشن – ۰٫۵ ثانیه خاموش : به علت رسیدن دمای اب به دمای تنطیمی یا بروز اشکال در عملکرد دستگاه مشعل موقتا خاموش و سیستم های داخلی نیز در انتظار فراهم شدن شرایط لازم برای کارکرد عادی می باشند.
اگر از زمان انتظار حداکثر ۱۰ دقیقه بگذرد و شرایط ل
قیمت کلیه دستگاه تصفیه آب ارائه شده در فروشگاه سلامت به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان  موقع حضور مشتری لحاظ می گردد. قابل ذکر است که گارانتی محصولات بصورت کتبی به مشتریان ارائه میش شود.
همچنین مجموعه سلامت علاوه بر نصب دستگاه و اخذ فرم رضایت از نحوه راه اندازی دستگاه توسط تکنسین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد تا مصرف کنندگان گرامی از همکاری با ما اطمینان خاطر را داشته باشند.مدیریت:عظیمیهمراه : 305 97 95 912- 5618 254 913یزد - میدان امام
ریبون پرینتر اپسون DFX-9000 
ریبون پرینتر اپسون DFX-9000 سازگار با دستگاه های سوزنی Epson DFX 9000.
ویژگی ها:طول ریبون: 45 متر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
مشکلات پکیج دیواری خود را از جمله مشکل افت فشار آب پکیج ایران رادیاتور، هواگیری پکیج ایران رادیاتور، روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور، سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور، نشت آب در پکیج ایران رادیاتور، صداهای پکیج ایران رادیاتور مانند صدای پمپ آب پکیج ایران رادیاتور،که از مشکلات رایج تعمیر پکیج و شوفاژ دیواری می باشند ، در صورتی که امکان این وجود داشته باشد که کار تعمیرات پکیج و ر
دستگاه حضور و غیاب
معرفی دستگاه حضور و غیاب غدیر
دستگاه حضور و غیاب یک دستگاه الکترونیکی است که پرسنل سازمان را قادر می سازد از طریق آن تردد (ورود و خروج)، مرخصی و ماموریت و ... را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. همچنین دستگاه حضور و غیاب با بهره گیری از نرم افزار مرتبط خود می تواند به صو
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
سایر خدمات:
 
انجام سرویس های دوره ای
تعویض روغن موتور
تعویض فیلتر روغن
تعویض فیلتر هوا
تعویض فیلتر تهویه
تعویض شمع
تعویض ضدیخ
تع
کنترل ورود و خروج افراد یا همان حضور و غیاب از دیرباز تا امروز کلید برقراری نظم برای یک مجموعه بوده است. همواره تمامی مدیران در مدارس، ادارات و کارخانجات برای برقرای نظم در بین دانش آموزان، کارگران و یا کارمندان خود ساعات مشخصی را برای حضور و غیاب در نظر می گیرند. در گذشته این حضور و غیاب به صورت دستی در لیست برگه ها انجام می شد که با گذشت زمان دستگاه حضور و غیاب جایگزین آن شد. از آنجایی که روش های حضور و غیاب در مدارس، ادارات/ف کارخانجات و …
سازندگان کولر گازی  را به دو بخش تقسیم بندی کرده اند که یک قسمت از آن در داخل اتاق نصب می شود و دیگری در خارج از اتاق و در بالای پشت بام وصل می شود که در اصل بخش بیرونی موتور یا کمپرسور است که برای کاهش صدا آن را به دور از اتاق نصب می نمایند. این نوع از کولر از دیگر هم نوع های خود مانند کولر گازی پنجره ای و همچنین قابل حمل فضای بیشتری را نیاز دارد. تکنسین متخصص ما برای تعمیر کولر گازی در تهران مهارت بسیار بالایی دارند و شما می توانید در کم ترین زما
برای راه اندازی هر پکیجی چه ایران رادیاتور و چه مارک های دیگر استفاده از دفترچه راهنما و کمک گرفتن از فرد متخصص به روند بهبود کار کمک می کند، راه اندازی پکیج ایران رادیاتور شامل مراحل زیر است:تست گازبندی:  از عدم نشتی لوله های مربوط به گاز و رگولاتور گاز اطمینان حاصل نمایید.هواگیری: در داخل دستگاه پکیج و سیستم رادیاتورها هیچگونه هوایی نباید وجود داشته باشد زیرا وجود هوا کارایی پکیج را پایین می آورد و ممکن است دلیل گرم نشدن شوفاژ رادیاتورها



ترفند دلیور نشدن اس ام اس به شما







 
 
 
بعضی موقع پیش میاد که دلمون نمیخواد از
طرف هیچکس بهمون اس ام اس برسه؟ باوجودیکه از طرف دیگه منتظر تماس تلفنی
مهمی از ناحیه دوستتان هستید! با کمک این ترفند موبایل که در سایت فردا
موبایل قرار داده شده میتونید به این کار دست یابید.
ادامه مطلب
مایکروفر یکی از لوازم خانگی با کارکرد عالی در زمینه پخت و پز غذا می‌باشد. مایکروفر با وجود ظاهر ساده و کوچک خود به نسبت سایر لوازم خانگی، ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارد و تعمیر مایکروفر به دست افراد غیر حرفه‌ای باعث بدتر شدن خرابی دستگاهتان می‌شود که باعث می شود هزینه چند برابر برای تعمیر و شاید خرید دوباره مایکروفر و یا سولاردم شوید. بنابراین بهتر است تعمیرات مایکروفر و سولاردم خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای مجموعه سرویس طلایی بسپارید.
 
معرفی دستگاه حضور و غیاب K14:
دستگاه حضور و غیاب K14 جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت برخوردار است.
علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت تردد پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد.
سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد.
همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. بنابراین حتی زم
خطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور موجب می شود که پکیج ایران رادیاتور منزل و یا محل کار شما نتواند به خوبی کار کند و با مشکلات عدیده ای مثل روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب پکیج، نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و … مواجه شود.ضمن این که معمولا خطاهای رایجی مثل ارور e 81T ،e 91، و ارور 70 40 در پکیج ایران رادیاتور از جمله رایج ترین خطاهای پکیج ایران رادیاتور محسوب می شوند، نمایندگی یزد تهویه ، بهترین متخصصین و تکنسین های فنی را برای برطرف کردن خطاهای کددار پ
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
تعمیر پکیج ایران رادیاتورکارکرد قابل اعتمادتر پکیج های دیواری در مقایسه با سیستم های گرمایش مرکزی و یا آبگرمکن ها، به علاوه طول عمر مفید بیشتر و هزینه های نگهداری پایین آنها، موجب شده است که پکیج های دیواری از جمله پکیج ایران رادیاتور یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی در اکثر منازل باشند.با این حال، بدلایل متفاوتی مانند استهلاک کارکرد مداوم پکیج، نگهداری و استفاده های ناصحیح از دستگاه و یا بروز ایرادات فنی در قطعات مختلف سیستم، امکان ب
موفق نشدن در کنکور ته زندگی شما نیست!
قبول نشدن تو ارشد نشون دهنده این نیست که هیچوقت قرار نیست آدم موفقی باشید!
آدمی موفق که از شرایطی که به وجود اومده بتونه نهایت استفاده رو بکنه ، چه اون شرایط قبول شدن تو بهترین رشته و بهترین دانشگاه باشه؛ چه ادامه تحصیل ندادن!
راه موفقیت خودتو پیدا کن ...
نگاه نکن که بقیه موفقیت و خوشحالی رو تو چی می بینن ، خودتو همینجور که هستی دوست داشته باش ... .

رایان جوانمرد 

تقدیم کنکوریای  
ریبون پرینتر استار مدل Star Hsp7000 
ریبون پرینتر استار مدل Star Hsp7000 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی Hsp 7000.
ویژگی ها:مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه
ریبون پرینتر استار مدل Star SP200 
ریبون پرینتر استار مدل Star SP200 مناسب برای دستگاه های پرینتر سوزنی SP 200.
ویژگی ها:مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه
اتفاقی که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای شروع یک روز باشد ، علی الخصوص اگر آن روز ، یک روز شلوغ کاری باشد و آن اتفاق ایراد روشن نشدن کیس کامپیوتر است. اولین سوالی که این افراد از خودشان می پرسند این است که چرا کامپیوتر روشن نمی شود ؟ در این مواقع چندبار دکمه پاور کامپیوتر را فشار می دهید ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر روشن نمی شود؟ ما در این مقاله سرنخ هایی به شما ارائه می
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
سیستم های حضور غیاب در سراسر دنیا جزو پر استفاده ترین و کارآمدترین وسیله ها جهت کنترل ساعات ورود و خروج افراد در یک سازمان بوده و می توانند برای اهداف خاصی مانند محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و یا اهداف امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.
سیستم های حضور و غیاب تحت عنوان سیستم های کنترل دسترسی نیز شناخته می شوند. این سیستم ها بسیار دقیق بوده و اگر به یک دستگاه مسدود کننده مسیر همانند گیت های مترویی نفر رو و یا به یک راهبند پارکینگی لینک شده باشند
نتایج کنکور به زودی اعلام میشه و کارنامه اعمال منتشر می کنند!
اگر رشته مورد علاقتون قبول شدین که ناز شصتتون!
اگر نه سخت نگیرید و اوقات تلخی نکنید...
 
اینایی که پول و شهرت و قدرت دارن هیچکدوم کنکور قبول نشدن!
اصلا چون قبول نشدن به این چیزها رسیدن!
 
در عوض این روزها و سن ها زمان مستقل شدن و آزادی بیشتر گرفتنه از کانون خانواده!
عاقبت خوب واسه اونیه که بره دنبال علاقه اش...
 
قطع نشدن خونریزی قاعدگی یکی از دغدغه های بانوان می‌باشد که علاوه بر دردناک بودن، می‌تواند نشانه‌هایی از وجود مشکلاتی جدی باشد که با این علامت خود را نشان می‌دهد. قاعدگی و پریود مسئله‌ای عادی برای همه بانوان و دختران است که در پی آن مقداری خون از دست می‌دهند. این خونریزی‌ها به طور مرتب و در یک بازده زمانی مشخص اتفاق می‌افتد اما گاهی این نظم به هم می‌خورد که برای بسیاری از افراد  نگران کننده است. 
برای دریافت مشاوره در زمینه قطع نشدن خو
رنو،شرکت خوردو سازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسیله نقلیه تجاری، کامیون،تریلر،تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودرو های برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین - بیانکور، فرانسه قرار دارد.
شرکت رنو فعالیت گسترده‌ای نیز در مسابقات اتومبیل‌رانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سال‌های گذشته، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک بوده‌است.
تاریخچه حضور رنو در ایران، به سا
اتفاقی که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای شروع یک روز باشد ، علی الخصوص اگر آن روز ، یک روز شلوغ کاری باشد و آن اتفاق ایراد روشن نشدن کیس کامپیوتر است. اولین سوالی که این افراد از خودشان می پرسند این است که چرا کامپیوتر روشن نمی شود ؟ در این مواقع چندبار دکمه پاور کامپیوتر را فشار می دهید ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر روشن نمی شود؟ ما در این مقاله سرنخ هایی به شما ارائه می
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
نکات ایمنی مهم در خصوص استفاده از پکیج دیواری بوتان
استفاده از دودکش استاندارد، ثابت، محکم و با عایق بندی مناسب
• نصب کلاهک H  در خروجی دودکش
• حصول اطمینان از باز بودن مجاری دودکش و کلاهک H و اطمینان از اتصال کامل و صحیح دودکش
• مهار دودکش و حصول اطمینان از جدا نشدن لوله دودکش از وسیله گازسوز
• رعایت موارد زیر در صورت نصب دستگاه در فضای باز:
عایق نمودن لوله های آب ورودی و خروجی برای جلوگیری از یخ زدگی
مسقف بودن محل نصب و قرار دادن پوشش محا
ریبون پرینتر اپسون DFX-5000/8000 
ریبون پرینتر اپسون DFX-5000/8000 سازگار با دستگاه های سوزنی Epson DFX 8000 5000.
ویژگی ها:کارکرد: 15 میلیون کارکتر | مدت زمان نگهداری ریبون در صورت باز نشدن شیرینگ: یک سال | تکنولوژی پرینتر مورد استفاده: سوزنی | کارکرد ریبون: بسته به تراکنش دستگاه | رنگ: مشکی
تعمیر پکیج بوتان، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. شما می توانید با تماس با واحد تعمیر پکیج گارانتی سریعا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.
واحد تعمیرات پکیج بوتان : 02172036
 
پکیج بوتان نسبت به دیگر پکیج های نیاز کمتری به تعمیرات دارد. اما خرابی و رفع عیب آن نیز مانند دیگر پکیج ها می باشد.
خرابی های متداول پکیج بوتان:
روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان:
علت روشن نشدن مشعل این پیکج به مواردی مانند نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نقص در ور
نوشتن یعنی تسلیم نشدن؛ تسلیم خستگی و بی‌ارادگی و بی‌انگیزگی و ناامیدی و نابلدی و سانسور و فشار و فقر و تنبلی و افسردگی نشدن.
حتی نوشتن بی‌مایه‌ترین متن‌ها هم اگر مدام و مداوم صورت بگیرد، قدرت فرسایندۀ قلم! را چندین برابر می‌کند.
نوشتن، بهترین ابزار اندازه‌گیری زندگی است.
ادامه مطلب
تو این فیلم یک خانه هوشمند شبیه‌سازی شده که در آن سه نفر در حال رفت و امد در محوطه و داخل خانه هستند، درها از طریق سنسور‌های حسگر حضور افراد باز و بسته می‌شند، هنگام ورود افراد به اتاق سنسورها حضور ان ها را حس کرده و به واحدی مرکزی اطلاع می‌دند  و واحد مرکزی بسته به شرایط  دستور روشن کردن چراغ اتاق را صادر می‌کند، در عین حال به شکل تصادفی از یک تا سه جا نشتی گاز رخ می‌ده یا ممکن اصلا نشتی رخ نده، ولی اگر نشتی داشته باشیم، سنسورهای حسگر آن را
 
چند سالی میشه که مدیرای سازمان های بزرگ برای جلوگیری از تقلب کارمندها توی ثبت ساعات ورود و خروجشون و صرفه جویی در هزینه های سازمان، از دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنن.خریدن دستگاه حضور و غیاب در ابتدا ممکنه کار پرخرجی به نظر بیاد که یه هزینه ی اضافی رو به سازمان تحمیل می کنه؛ اما اگر مدیران بدونن که با خریدن دستگاه حضور و غیاب چه سرمایه گذاری بزرگی میکنن و چقدر توی هزینه هاشون صرفه جویی میشه بیشتر از این خریدن دستگاه رو پشت گوش   نمی ن
دستگاه حضور و غیاب از دهه های گذشته به شدت در کنترل ورود و خروج پرسنل، محاسبه زمان، کارکرد و محاسبه حقوق کارمندان یک شرکت و سازمان های بزرگ تاثیرگذار بوده است و راه را برای هرگونه سوء استفاده توسط برخی از افراد تنگ کرده است. ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در خصوص دستگاه حضور و غیاب و مزایای استفاده از آن در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.
منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟
بسیاری از شرکت ها و س
دستگاه حضور و غیاب از دهه های گذشته به شدت در کنترل ورود و خروج پرسنل، محاسبه زمان، کارکرد و محاسبه حقوق کارمندان یک شرکت و سازمان های بزرگ تاثیرگذار بوده است و راه را برای هرگونه سوء استفاده توسط برخی از افراد تنگ کرده است. ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در خصوص دستگاه حضور و غیاب و مزایای استفاده از آن در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.
منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟
بسیاری از شرکت ها و س
در تب تعاریف نرم افزار گزینه ای به نام پرسنل وجود دارد که شما برای ثبت هر یک از کارکنان خود باید وارد فرم پرسنل شده و اطلاعات آنها را ثبت کنید. ما به نیازهای شما آگاه هستیم و به همین دلیل در تهیه ی دستگاه حضور و غیاب سعی کرده ایم نکات ضروری را در نظر بگیریم تا شما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهیم. در خرید این گونه دستگاه ها ابتدا تحقیق کنید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را با مناسبترین قیمت خریداری کنید. تهیه کارتهای عبور نیز هزینه بر ا
از آنجایی که چک کردن اینستاگرام برای خیلی از افراد تبدیل به یک عادت شده است ، تصور باز نشدن اینستاگرام در آیفون ، آن هم هنگامی که قصد چک کردن جدیدترین پست ها ، استوری ها و ... دوستان و فالوورهایتان را دارید ، چیز خوشایندی نیست.
از این رو ما برآن شدیم تا در این پست به بررسی باز نشدن اینستاگرام در آیفون بپردازیم تا شما با مطالعه این مقاله بتوانید در اسرع وقت و بدون معطلی پاسخ سوالات و راه حل های موجود را امتحان کرده و مشکل برنامه اینستاگرام خود ر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها