نتایج جستجو برای عبارت :

دلم به هیچی خوش نمیشه !بی مخاطب !

خب آدم جایی می نویسه که مخاطب داشته باشه؛ یعنی معمولا اینطوریه. البته ممکنه کسی بگه که من خودم مخاطبامو میسازم؛ من به همچین کسی تبریک می گم، پشتکار خوبی داره!
من همچین پشتکاری ندارم؛ جایی که مخاطب نباشه مثل اغلب آدما حوصله نوشتن و حرف زدن ندارم؛ دیوونه نیستم که بلند بلند فکر کنم!
تنها چیزی که می تونه منو ترغیب به نوشتن کنه اشتباه بودن این گزاره است که توی بلاگ مخاطب ندارم.
نوع گزینش مخاطب 
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ارضای هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
همه این شباهت ها ...
همه این تله پاتی ها ..
به قول مامان همه این هاپو شدن های یهویی 
همه این غصه تراشیدنای مشترک ...
همه این اشکای دم مشک ...
همه این بی حوصله بودن حتی برا حرف زدن و حتی تر برا نفس کشیدن هامون ....اتفاقیه!
آره ...
اینکه من این سر دنیا و تو اون سر دنیا ...تو یه حالیم ..._و نپرس از کجا میدونم حالتو که به قول یکی کلاغ ها همه جای دنیا پرواز میکنند ..._
همش تصادفیه ...
نشونه هیچی نیس ...
مگه نه؟
دلم به هیچی خوش نمیشه ...
قول میدم !
....
بی مخاطب ترین متن مخاط
سخنوری فنی است که بوسیله آن گوینده،شنونده را به سخن خود اقناع می کند .پس قصد و غرض ما از سخنوری همین دو نتیجه است که شنونده ، سخن ما را بپذیرد .هر سخنرانی‌ که می خواهد سخنرانی کند باید از این سه اصل مهم : چه گفتن ، چگونه گفتن و چرا گفتن پیروی کند . این سه اصل مهم گویندگی در گفتگو های روزمره هم به کار می رود.با توجه به آداب‌ و احوال مخاطب کاری کنید که دل شنونده را بدست بیاورید ، مخاطب را به درک مطلب حرفتان برسانید و در آخر در دل مخاطب انگیزه ، شور و
رسانه را اگر امری ایستا در نظر بگیریم، جذب مخاطب را در میزان فراگیری و تطابق طبع آن با عموم مردم باید جست. اما رسانه فقط ایستا نیست. پویایی رسانه ما را از کم‌بود مخاطب نمی‌ترساند، که ما را از کم‌بودن رسانایی برحذر می‌دارد. رسانایی یک رسانه، توانایی آن در برانگیختن مخاطب برای انتشار رسانه است؛ یعنی همان رابطۀ نرخ جذب با تعداد مخاطب فعلی. ساختارهای ایستای رسانه، ما را به طرح و طبع مطبوعات به ذائقۀ مخاطب و نهایتاً ذائقه‌بازی می‌خواند؛ ولی
راستش من هنوز از آن آدمها نشده‌ام که از تنهایی و خلوتشان لذت ببرند و استفاده‌ای مفید کنند. من هنوز برای رابطه‌ای دست و پا میزنم، هنوز دلم را به مخاطب‌های واهی توییتر و اینستا خوش کرده‌ام، هنوز از خودم فرار می‌کنم. اما من این آدم نخواهم ماند. من تغییر می‌کنم و یک روز واقعا تنهایی‌ام را بغل می‌کنم و با یک خروار کتاب و سوال و ایده خلوت می‌کنم.
اگر شما با مخاطب خاص سر و کار دارید که خوب مقصود این مطلب نیستید
مقصود اینجا دسته ای از افراد هستند که هنوز با فرد مورد نظر خود آشنا نشده اند بله تأکید می کنم بر روی کلمه ی آشنا_
وقتی در ذهن خود مخاطبی دارید واقعا چگونه با او برخورد می کنید و خواهید کرد من میخواهم توجه شما را جلب کنم به این نکته که تنها زمانی ملاک ارتباط طرفین است که آنها با هم روبه رو می شوند و مهم نیست که از هم آشنایی قبلی داشته باشند یا نه اما معیار آن زمان است
اضافه می کنم که
 طراحی اپلیکیشن ممکن میباشد با افرادی تماس بخش اعظمی دارید و نیز در تلگرام خویش شبکه ها و تیم های متعددی داشته باشید که برگه مرتبط با فرد آیتم نظرتان به انتهای لیست میرود.با استعمال از پین کردن مخاطب می توانید مدام پیام های او‌را در اولِ لیست قرار دهید.درپی طرز پین کردن مخاطب در تلگرام را فراگیری خوا هیم بخشید.
 ورژن دسکتاپ
برای این که یکی مخاطبین خویش را پین نمائید، کافیست از سمت چپ روی مخاطب آیتم نظرتان را تعیین فرمائید و روی آن کلیک راست
نوع گزینش مخاطب 
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 
موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ارضای هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
نوع گزینش مخاطب
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 
موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ارضای هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
دیشب، به اندازه ی مدت ها نگریستن، گریستم. سخت و بی حد ... حال خوبی نداشتم. از عواقب PMS است. ولی اگر PMS هم نبود، باز هم نیاز داشتم به چنین گریستنی .... حالا کمی سبک ترم، اقلا از اشک ها سبک شده ام. از بغض ها سبک شده ام. هنوز اما ... اندوه در دلم جاریست ... اندوهی که نمی دانم از کجاست و چرا هست. 
دیشب نامه های سیمین به جلال را می خواندم. دلم هوا کرد مثل شان مرتب و منظم بنویسم. روزانه نگاری کنم ... نه برای کسی. برای خودم. بی مخاطب بی مخاطب.
 
امروز، 13 آبان 98
کاتلر:((بازاریابی علم و هنر پژوهش، آفرینش و ارزش گذاری به منظور برآورده ساختن نیاز های یک بازار هدف، در راستای کسب سود است.))
خب؟
 اما بهتر ساده بگیم بازاریابی امروزه یعنی بازار سازی!!!!
یعنی چی؟
شما باید تقاضا ها را بشناسید آنها را بزای مخاطبین تبدیل به نیاز کرده و با تولید محصول با ارائه خدمات در راستای رفع آن نیاز تلاش کنید.
شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید و در عین حال کاری کنید که مخاطب شما ، با محصول یا خدمات شما آشنا شود.
چگونه؟
چه روش های
طراحی لوگو یعنی : معرفی مناسب برند - جذب مخاطب - بالا بردن میزان فروش - ماندگاری در ذهن مشتری - افزایش محبوبیت نام تجاری – تمایز از رقبا - قابل اعتماد جلوه دادن برند - تاثیر مثبت بر رشد کسب و کار - مهمترین مرحله برندینگ - مهندسی ذهن مخاطب - هویت آفرینی - طراحی لوگو موجب کاهش هزینه های تبلیغات شرکت است . بیننده لوگو و مخاطب برند به هر حال مفاهیم و احساساتی ( خوب یا بد ) از آن دریافت خواهد نمود ، بهتر است مفاهیمی از پیش تعریف شده برای این رسانه مهندسی و
بیشتر از بالا و پایین کردنِ کلماتی که میخوای بگی،
در مورد زمانِ گفتنش دقت و تامل کن!
گفتن نابه‌هنگام صحبت‌های دلنشین هم گاهی مخاطب رو منزجر میکنه،
و حتی گفتنِ نابه‌هنگام حرف حق، میتونه مخاطب رو به راه باطل سوق بده...

+به این مورد در رفتارهامون دقت کنیم. خیلی مهمه. بیان حرفها و ارائه واکنش‌ها به صورت ناگهانی و بدون موقعیت‌سنجی یکی از رایج‌ترین و مهمترین آسیب‌های ارتباطی در جامعه ماست..
در ترجمه گفته شد که باید جایگاه وتعداد شخص ها در نظر گرفته شود .
باید بدانید که   غایب  :        او   ---   آنها
                  مخاطب :      تو  ---   شما
                متکلم :         م   -----  ما
با توجه به این ضمیر های فارسی ، فعل هارا که تشخیص دادید کدام  جایگاه را داردند
متناسب با این شخص ها ترجمه می کنیم
ذهبتم  :  (   تم ) در آخر فعل  نشانه مخاطب است  پس ترجمه متناسب  تو  / شما   خواهد بود
 ذهبتم :   تو / شما ........  اگر فعل  رفت   یا رفت
واقعا روزگار عجیبی شده دیگه خبری از فیلم خوب نیست اگرم باشه مخاطب نداره... روز چهارشنبه ای رفته بودم به تنها سینمای هنر و تجربه شهرمون دریغ از یک مخاطب ... فیلم به واسطه حضور تنها یک نفر اکران شد! تا آخر نشستم. فیلم پنج رو دوست داشتم. پر بود از صحنه هایی که از دوران بچگی بخاطر داشتم و انگار از اون روزها ،هزار سال گذشته و نیست شده اند. کاش کمی حمایت میشدند این فیلم ها و سینماهایی که اسم سنگین هنر و تجربه رو به دوش میکشند.
از اونجایی بگم‌ که
دو بار تو بیان وبلاگ زدمو پاک کردم و تعداد پست هام از سه تا بیشتر نرفت
و دلم‌ نرفت برای بیشتر نوشتن 
من وبلاگ‌نویس قدیم بلاگفام 
با محیط اینجا اُخت نشدم 
زدم بیرون 
.
.
ولی برگشتم 
این‌بار دلم نوشتن خواست 
حرف زدن خواست 
بی مخاطب با مخاطب 
چه فرقی میکند 
سری که درد میکند برای نوشتن 
دلی که تنگ‌است برای نوشتن 
مینویسد و یک آخیش میگوید 
که نگذاشت حرف هایش بیخ گلویش بماند و رو به خفگی برود  
 
قابل توجه مخاطب وبم که پیام میذارن و انتقاد میکنن چون عقیدشون اینِ که نباید همش تعریف کرد:)و زحمت میکشن در حفظ تعادل بنده.زیباترین جمله ای که میتونستم بشنوم تو عمرم این بود؛همکار گرام اومده داره حرف میزنه باهام یهو میگه:خانم پورابراهیم،من مقابل شما که حرف میزنم مراقبم هرچیزی نگم،از مردا مردترین،آدم روش نمیشه هرچیزی بگه...طفلی کلماتشو قورت میدادمخاطب گرام منتظر انتقاد شما هستم:))
ارسال مخاطب در تلگرام
آموزش اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام برای سایر کاربران
تلگرام از قابلیت های فراوانی برخوردار است و یکی از این قابلیت ها ارسال شماره تماس های ذخیره شده در گوشی به صورت مستقیم و بدون نیاز به کپی کردن به دیگران میباشد به طور مثال ، اگر قصد دارید اطلاعات تماس یکی از دوستانتان را به دوست دیگر خود ارسال کنید ، اگر هر دوی آن ها اکانت تلگرام فعال داشته باشند، می توانید توسط تلگرام ، این کار را انجام دهید .
این نکته را باید د
جوسازی یا پروپاگاندا گونه‌ای ارتباط است که در آن، اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار برای بسیج افکار عمومی از طریق تبلیغات سیاسی پخش و فرستاده می‌شود. تبلیغات سیاسی شکلی از ارتباط است که هدف آن نفوذ بر گرایش یک جمع یا جماعت به موضع و دلیل دلخواه مبلغ سیاسی است. پروپاگاندا برخلاف تهیه اطلاعات غیر جانبدارانه، در اصلی‌ترین معنای خود، دادن اطلاعات با هدف نفوذ بر مخاطب است. در این راستا، اغلب اوقات، واقعیت‌ها به‌طور گزینشی بیان و بازنمایی می‌شوند (د
ما خیلی از اوقات مخاطب رو نادیده می‌گیریم. شاید ذهنتون بره به سمت تلویزیون و به طور کلی صداوسیما؛ که از نگاه قشر خاصی، تبدیل شده به نماد جایی که مخاطب رو نادیده گرفته و هر کاری دلش می‌خواد، می‌کنه.اما اگر دقت کنیم می‌بینیم که تقریباً بیشتر رسانه‌ها، بیشتر تولیدکنندگان محتوا، توی این مملکت به مخاطب خودشون احترام نمی‌ذارن. از رادیو و تلویزیون تا روزنامه‌ها، از شبکه نمایش خانگی تا تلویزیون‌های اینترنتی، از سایت‌ها تا کتاب‌ها و... و این
خودت شاید نمیدانی چه کردی با دلم اما دل یک آدم سر سخت را بردی ، خدا قوت!
سید تقی سیدی 
 
 
 
پ.ن: وجود مخاطب خاص برای این شعر رو قویا تکذیب میکنم (اوشون نیومده:)  ) ، فقط چون اگر روزی کسی بود یقینا مخاطب این شعر خواهد بود منتشرش کردم! :)
یک نویسنده خوب ، که خواستار توجه و اینترکشن بین خود و خواننده است ، و می خواهد که بحث و دیسکورس نوشته هایش با مخاطب مسیر بعدی نوشته را معین و تعیین کند هیچ گاه چنین نمی گوید که:
کنار همه این ها گذرم به آدم های عجیب هم افتاده که هر نوشته ی احساسی و عاطفی من را مصادره به مطلوب ذهنیت های خودشان کرده اند و هرطور در توانشان بوده خواسته اند خودشان را جای مخاطب خاص این نوشته های بی نوا جا بزنند و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.سال هاست که به انواع مختلف ذه
یکی از کلیدی ترین صفحه ای که هر وبلاگ نویس می تونه داشته باشه، یه صفحه هست که مخاطب بتونه در فضایی کاملا خصوصی حرفش رو به مدیر وبلاگ بزنه. امّا در کمال تعجّب بعضی از وبلاگ نویس ها چنین صفحه ای ندارن حتّی امکان نوشتن دیدگاه بصورت خصوصی توی مطالب هم غیرفعال کردن.
خیلی وقت ها یه حرفی، مطلبی، تذکری، نکته ای باید در فضایی خصوصی رد و بدل بشه. اگه شما جزو کسایی هستی که این امکان رو غیر فعال کرده، برای احترام به مخاطب هم که شده این امکان رو فعال کن :)
برندها و صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین ایجاد ارتباط بهینه مابین مخاطب های تبلیغ ومحصولات و خدمات خود به عنصری در طراحی گرافیک روی می آورند به نام کاراکتر یا شخصیت.به عبارتی طراحی کاراکتر، هنر برقراری ارتباط میان داستان و تصویر شخصیتی است که همگام و همراه با یکدیگر می توانند پیامی را به مخاطب خود انتقال دهند.

ادامه مطلب
ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟
در این مقاله در مورد اینکه ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟ می‌پردازیم:
۱- منحصر به فرد بودنیک لوگو حرفه ای سریع و بلافاصله توسط مخاطبان در میان هزاران لوگو تشخیص داده می‌شود و این به دلیل منحصر به فرد طراحی شدن آن است. یک لوگو نباید کپی باشد و کپی کردن از آن نباید کار ساده ای باشد.۲- به کار بردن نام تجاری در لوگوهر چند که لوگو طرح و شکل منصور می باشد اما در نظر بگیرید که لوگو باید نام تجاری را نیز معرف
احساس می کنم چند وقتیست که نوشته هایم اسیر چهارچوب ها و قواعد شدند.قواعدی که اجازه نمی دهند مثل قبل راحت تر بنویسم.نمی دانم خوب است یا بد؟ شاید خوب چون هرچیزی را نمی نویسم و ساعت ها جملات را کنار هم می نشانم و هی با خودم می گویم یعنی منظورم را به مخاطب رساندم یا نه...شاید بد چون شدم خانم ناظم نوشته هایم و هی ازشان غلط های الکی میگیرم.اسارت نوشته هایم  را وقتی فهمیدم که بارها می نویسم و پاک می کنم.هربار از اول می خوانمش و می گویم نه نشد..نه انگار مف
مطمئنا هر وبلاگنویسی در نوشتن اولویت اصلیش خودشه
هر چی به اینجا نگاه میکنم میبینم اینجا برای من اون چیزی که باید باشه نشده و نکات منفیش برام بیشتره
با حفظ احترام به مخاطب های اینجا ترجیح دادم حذفش کنم وقتی قرار نیست سودی به من برسونهبعدانوشت:دیدم شاید بی ادبی باشه کامنتا بسته باشه و مخاطب هم حرفی داشته باشه به همین جهت بازش کردم
هنر چیه؟
شاید ظاهرا به موضوع گروهمون، یعنی عدالت ربطی نداشته باشه، ولی دونستنش لازمه. پس به طور خلاصه:
ماجرا از این قراره: ادراک در کل به دو دسته تقسیم میشه: ادراک عقلی. ادراک حسی.
1-ادراک عقلی ریشه علم هست، و ادراک حسی ریشه هنر.
2-کسی که عادت داره مطالب رو عقلی بیان کنه، بالقوه دانشمند یا فیلسوفه، کسی که عادت داره مطالب رو حسی بیان کنه، بالقوه شاعر یا هنرمنده.
3-علم مربوط به خودآگاه دانشمند یا فیلسوفه، ولی هنر مربوط به ناخودآگاه هنرمنده.
4-اثر هن
هوراا مقاله م مورد تایید کارفرما بودد
اما می خواستم من باب رابطه حرف بزنم.
روابط آدم ها با همدیگه یه جوریه که هرکس بیشترین دقت رو داشته باشه روی خودش و عکس العمل هاش بهترین روابط رو خواهد داشت، در مقابل تنها ٤٠درصد توجه خودتون رو به رفتار مخاطب اختصاص بدین. این کار بر افزایش خود آگاهی باعث بالا رفتن سطح کیفیت روابط شما میشه. 
خیلی پیش اومده در یک موقعیت مشابه یک عکس العمل تکراری از خودتون نشون بدین که از انجامش پشیمان باشین. اگر در هنگام برخو
این روزا درسته همش خونه ام بیرون نمیرم و این دلیل بر این نیست که بیکار بشینم به فکرم زد بیام یکم دو دوتا چهارتا کنم ببینم حاصل این یسالم چی بوده !و باید توی آخرای سال اهداف یسالمو مشخص کنم تا بتونم به خیلی چـیزا برسم :)) حس میکنم سال ۹۹برام یسار بسیار دشواره اینقـــدر دشوار که حس میکنم یکم باید صبوری کنم برای این روزای مونده از۹۸حساب کتاب کنم !!
یه سوال من مخاطب خاموشم دارم عایا :)) ؟؟
میشه روشن شید؟ 
مخاطب عزیز، شما نمی‌دانید که تا چه حد دلم حرف زدن و گریه می‌خواهد. اما خودم هم نمی‌دانم که باید از چه دری صحبت کنم! بغض گلویم را بسته و همه چیز غم‌انگیز است. دیشب که توی خیابان از سرما می‌لرزیدم، با خودم فکر می‌کردم که از آن ابتدای خلقتم همه چیز برایم غم‌انگیز بوده. من از ۶ سالگی دلم به حال تنهایی پدرم می‌سوخت و گریه می‌کردم. مخاطب عزیز، من دیگر تنهایی زورم نمی‌رسد. باید بروم از مشاور کمک بگیرم. من از همان قرص‌های لعنتی می‌خواهم که دوستا
 
دوره آموزشی با عنوان «مدیریت ارتباط با مخاطب» با کد ۹۹۵۰۶۵۵۵ به مدت ۱۲ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت مدیریت ارتباط با مخاطب کسب کنید.
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفا
ارسال مخاطب در تلگرام
آموزش share یا  سند کردن کانتکت telegram برای سایر یوزرها
تلگرام از قابلیت های فراوانی برخوردار است و یکی از این قابلیت ها ارسال شماره تماس های ذخیره شده در گوشی به صورت مستقیم و بدون نیاز به کپی کردن به دیگران میباشد به طور مثال ، اگر نیت دارید مشخصات تماس یکی از فرندهای خود را  را به دوست دیگر خود ارسال کنید ، اگر هر کدوم از اون ها آن ها صفحه تلگرام اکتیو داشته باشند، می تونید توسط تلگرام ، این کار را انجام دهید .
این نکته را
بعد یه روز سنگین توی دانشگاه و اون تکون تکون های سرویس دانشگاه، سوار تاکسی شدم به سمت خونه. صندلی هاش نرم تر از اتوبوس بود و خب خوشحال شدم که میتونستم یه کم تن بیاسایم! 
اما آقای راننده... گند زد به حالم. یه آهنگ پلی کرده بود که این مزخرفات رو میگفت : " صد سال یه بار هم، کسی مثل من عاشقت نمیشه... "
بعد بچه ی صندلی عقبی به چشمم اومد که داشت زمزمه اش میکرد و جثه اش میگفت که خیلی بچه تر این حرفاس که بخواد از عشق چیزی بفهمه و صرفا حالت ریتمیکه که اون رو سر
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود ...
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با ... پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
کاراکتر
برندها و صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین ایجاد ارتباط بهینه مابین مخاطب های تبلیغ ومحصولات و خدمات خود به عنصری در طراحی گرافیک روی می آورند به نام کاراکتر یا شخصیت.به عبارتی طراحی کاراکتر، هنر برقراری ارتباط میان داستان و تصویر شخصیتی است که همگام و همراه با یکدیگر می توانند پیامی را به مخاطب خود انتقال دهند.
تمامی برندها، شرکت ها و کسب کار های مختلف برای جهت معرفی خدمات و محصولاتشان و همچنین ارتباط موثر بین مشتریان و مخا
چگونه می توان شماره تماس خود را به کمپین AdWords اضافه کرد؟قبل از شروع آموزش ، باید نکات بسیار مهمی در مورد اضافه کردن شماره تماس تبلیغاتی Google اشاره کنیم. از آنجا که ایران توسط Google AdWords تحریم شده است ، ما نمی توانیم مستقیماً شماره تماس را به آگهی اضافه کنیم. اما نگران نباشید. ما نکاتی در رابطه با استفاده از این مطلب داریم تا نحوه استفاده از آن را به شما یاد دهیم.مراحل افزودن شماره تماس در AdWords1- بعد از ورود به پنل AdWords ، کمپین یا گروه تبلیغاتی مورد ن
اگر اشتباه نکنم کلاس پنجم یا ششم ابتدایی بودم که متوجه شدم دچار کمال طلبی ام. هرچند که چندان شدید نبود. اما حالا تقریبا یک سالی میشود که آن کمال طلبی خفیف جایش را داده به کمال طلبی منفی و آن اعتقاد نسبتا مزخرف یا همه یا هیچ.
و قطعا که به دنبال هر کمال طلبی منفی یک اهمال کاری مزخرف تر وجود دارد :\
چه داستان هایی که به خاطر همین کمال طلبی ننوشتم و چه درس هایی که گذاشتم نخوانده بمانند :|
خلاصه ی مطلب آنکه این روز ها نسبت به وبلاگم هم همین حس را پیدا ک
مهمترین عاملی که باعث جذب کاربران به پیچ شما می شود چیست؟جواب آن آسان است .عکسها چگونه می توانند در جذب مخاطبین اثرگذار باشند؟ فاکتوری در نگاه اول ساده در عین حال تاثیرگذار.بیایید حرفه ای تر به عکسهای خود در اینستاگرام نگاه کنید به ترکیب چینش عکسها بر اثرگذاری بر روی مخاطب. اینستاگرام اپلیکیشنی است مبتنی بر عکس. و شاید بتوان گفت کلیدی ترین فاکتوری که باعث شده این پلتفرم به مقبولیت در میان تمامی قشرها برسد استفاده از ساده ترین ابزار است. و ح
عنوان مطلب، می تونه در هر زمینه ای استفاده بشه امّا هدف نگارش این مطلب، در زمینه وبلاگ نویسی هست و کاری به بقیه موضوعات نداریم.
همه ی شما در جریان وضعیت بد وبلاگ نویسی و رکودی که شکل گرفته هستید، اصلا شاید خود شما هم جزو افراد بی انگیزه ای هستید که در عصر جدید ارتباطات به وبلاگ نویسی فکر نمی کنه. به هر ترتیب یکی از آفت هایی که بعضا مشاهده می کنم، وابستگی به نظر دیگران هست که شاید نقش هرچند کوچکی در بی رونقی وبلاگ ها داشته باشه. در این که باید به
بازاریابی محتوا استفاده از محتوا برای جذب مخاطب و ترجمه آن به فروش است. ویژگی SEO محتوای بهینه سازی شده موتور جستجو را ایجاد می کند تا بتوانید توجه وب سایت های موتورهای جستجو را به خود جلب کنید. نحوه تهیه مطالب شخصی خود یا نوشتن مطالب خود را تعیین می کند که چقدر سریع …The post SEO یا بازاریابی محتوا چیست؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3aAl4p3
مشاهده مطلب در کانال
1. دبیرستانی که بودم از یه جایی به بعد یاد گرفتم که دیگه هیچ چیزی رو به معلمم قول ندم؛ اگه درس نخوندم قول ندم که دیگه همیشه درس‌خون خواهم بود، اگه مچم رو تو تقلب گرفت نگم که دیگه همچین حرکتی ازم سر نمی‌زنه، اگه دیر می‌رسم سر کلاس قول وقت‌شناسی ندم؛ حرفم اینه که از شعار الکی دادن بدم اومده بود، فهمیده بودم اگه اهل عمل باشم او هم متوجه می‌شه.
2. اگه یه داستانِ بد رو تعریف کنیم مخاطب اون رو بد می‌دونه، اگه یه داستانِ خوب رو تعریف کنیم احتمالاً م
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شببی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است . ‌. .
_حامد عسکری

کلیک》 دنیامی
نه پای یه مخاطب خاص از نوع مذکر درمیونه 
و نه الان نصفِ شبه
اما اگه یه روز_نوشت از احساس این چندروزم بگم
همین بیته بالاست...
کاملا بی مخاطبِ مخاطب دارِ مجهول...
الان که فکرمیکنم بنظرم میشه تعمیمش داد به کل زندگی و دنیا و مسائلش. . .
امیدوارم به مرحله ی "یک دلِ ویران شده از عشق" تو زندگیم برسم...اونموقع زندگیم یه زندگی واقعی میشه...
 
 
چگونه از زبان بدن استفاده کنیم؟
 
⁣ ⁣حالت بدن:
شانه‌ها را راحت نگه‌ دارید تا خیلی شق و رق به نظر نرسید. بدن‌‌تان در راستای بدن مخاطب‌‌ باشد تا نشان بدهید به صحبت‌ او گوش می‌کنید. کمی به جلو خم شوید، این حالت نشان‌دهنده‌ی تمرکز و توجه شماست و به مخاطب نشان می‌دهد به صحبت‌های او گوش می‌دهید. تقلید از زبان بدن طرف مقابل‌ به او نشان می‌دهد با سخنان او موافق، و به او علاقه‌مند هستید یا دست‌کم صادقانه در تلاشید با او به تفاهم برسید.
 
 
ویترین استاد سلام شکل تازه ای به خود گرفت
تبلیغ تدریس خصوصیارتقا و پیشرفت در هر شغلی به معنی آگاهی از درک این کلمه است: حرکت رو به جلو
مهمترین کار وقت گذاشتن بر روی هدف و مهم دانستن آن است. ما در استاد سلام بر این باور هستیم که حرکت رو به جلو یک اصل اساسی است و برای به دست آوردنش همه تلاش خود رابه کار میبریم . همراه نیاز مشتری قدم براشتن از اصول اولیه ماست.چرا داشتن فیلم آموزشی برای معرفی معلم خصوصی ارزشمند است؟فیلم آموزشی تدریس خصوصی
- برقراری
بسم الله الرحمن الرحیم
تلویزیون فرهنگ‌ساز است.
می‌تواند با نظام تشویق و بی‌اعتنایی فرهنگ درست کند.
می‌تواند با تکرار ذائقه‌ای را ایجاد کند و بسازد.
می‌تواند با بهره‌گیری از هنر، مفاهیمی را در ذهن مخاطب بسازد.
می‌تواند با نشان‌دادن افراد مختلف مقابل سمع و نظر مردم، الگوسازی کند.
می‌تواند معرفت مردم را بالا ببرد. دایره‌ی معلومات ایشان را بالا ببرد.

اما می‌تواند وقت مردم را تلف کند.
در سریال‌ها کاری کند که دروغ گسترش پیدا کند.
در برنام
مطالب خوب در وبلاگ‌ها بسیار کم شده است؛ وبلاگ‌هایی که حتی از انتخاب یک تیترِ درست یا حداقل سازگار با ذهنِ کنجکاوِ مخاطب هم ناتوان هستند؛ سازگاری با الگورتیم‌های موتورهای جستجو به منظور بهتر دیده شدن و بهتر اثرگذار بودن در جامعه پیشکش!
امروز فرصتی شد نزدیک به 30 وبلاگ را کلیک و مطلب جدیدشان را بازدید کنم، اما تنها یک تیترِ به‌دردبخور مشاهده نمودم.
دلیل چه هست نمی‌دانم، اما تصور می‌کنم بسیاری از وبلاگ‌نویسان، همانند فضاهای مجازی موبای
داستان، محرک رونق تولید و اشتغال‌زایی
علی مهدوی (سردبیر) بی‌راه نیست اگر بگوییم: جذابترین ابزار برای هدایت ذهن و تخیل مخاطب، «داستان» است. داستان، میان‌برترین راه برای اقناع و همراه کردن مخاطب است. به علاوه اینکه شاید مطالب و اطلاعات راحت فراموش شوند؛ اما داستان‌ها در ذهن مخاطب ماندگار خواهند بود و در صورت جذابیت، مخاطب داستان را برای دیگران تعریف خواهد کرد و بدین ترتیب تأثیر تبلیغ، تصاعدی خواهد بود. برای موضوع رونق تولید و اشتغال‌زای
دو سوال زیر را ببینید:
۱- کلیشه را تعریف کنید و دو نمونه کلیشه برای دو مفهومِ «بستنی» و «داعش» بیان کنید.
۲- از شنیدنِ …………. های زیر، یاد چه چیزی یا چه کسی می افتید؟! جای خالیِ سوال را با چه کلمه ای می شود پر کرد؟ ……………
الف) تابستان + شیرین + یخ ——> ……………………….                     ب) پرچم سیاه + انتحاری + الله اکبر ——> ……………………….
***
هر دو سوالِ فوق به مفهوم «کلیشه سازی» در رسانه ها می پردازند. اما این دو رویکرد به طراحی سوال چه تفاو
۱) فکر کنم امروز آسمون شهر ما مصاحبه کاری داشت! ازش پرسیده بودن چه توانایی هایی داری؟ و آسمون در جواب: ابری شد، بارونی شد، تگرگ ریخت، رعد و برق زد، برفی شد، باد زد، و در آخر هم آفتابی شد. همش هم طی سه چهار ساعت اتفاق افتاد! 
 
۲) تو این شرایط که خیلی جاها تعطیله و از رفت و آمدهای غیرضروری باید خودداری بشه و باید تو خونه موند، چه کسی رو دیدید که یهویی و سرزده بره مهمونی؟ اون هم وسط بارون! اون هم ساعت ۹ شب! اگه شما ندیدید من دیشب تو خونه‌مون دیدم -_-
 
با اکراه شروع به مطالعه کردم. روزها در کیف با خودم به محل کار بردمش...
تا روزی هوس مطالعه به سرم بزند ولی حربه خوبی نبود...
قرنطینه نوروز 99، من باب همه گیری کرونا یا همان کویید 19، بهانه خوبی شد برای شروع کتاب.
کتابی که به محض شروع، میل به مطالعه و اتمام آن، شعله ور شد. 
نثری خوب، روان و عالی و داستانی که مخاطب را تشنه تا انتهای ماجرا میکشد و می برد. 
فراز و نشیب زندگی احمد، مزید بر جذابیت داستان است.
کتابی که بر خلاف کتاب هایی از این دست، از نظریه پر
تولید محتوا چیست؟ سفارش تولید محتوا
آیا تولید صرفاً به محتوای متنی ختم می ‌شود؟
پاسخ به این سؤال نیز قطعا خیر است زیرا محتوای متنی یکی از 4قالب  اصلی تولید محتوا است و صوت ، ویدئو و تصویر نیز دیگر قالب‌ های تولید محتوا محسوب می ‌شوند.
حال وقت پرداختن به تعریف علمی  محتوا است:
اگر محتوا را: “ ارائه اطلاعات با یک هدف خاص به مخاطبان از طریق یک کانال و در یک فرم خاص”  تعریف کنیم پنج جزء اصلی این تعریف عبارتند از:
اطلاعات
چه ایده‌ هایی را منتشر م
ما فقط دلمان به این خوش نباشد که حالا کتابی را تولید کردیم ؛ البتّه بلاشک تولید کتاب یا تولید فیلم و تولید هنری مهم است؛ منتها در کنار این، پیدا کردن مخاطب یا به یک معنا تولید مخاطب [هم] مهم است. سعی کنید کتاب را بتوانید به ذهن مخاطبین برسانید.۱۳۹۵/۰۹/۱۵
 
بیانات در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهارهزار شهید استان گلستان
جزوه کاربردی ارتباط و یادگیری و مکالمه سازنده با مخاطب عربی
جزوه کاربردی ارتباط گیری و مکالمه سازنده با مخاطب عربی بسیار شیوا و کاربردی مخصوص کاروان های زیارتی و افرادی که قصد سفر به کشورهای عربی را دارند دیگر مشکل صحبت کردن به زبان عربی را حل شده بدانید ...
دریافت فایل
معرفی شبکه های اجتماعی ایرانی 

انار 
باهم 
نزدیکا
هورسا
پاتوق
کافه تلگراف
کافه جمله 
جمله 
اپاناژ
نسیم
اینستانگار 
دورهمی
بیستون
تمشک 
جملستان 
نوشتانه
فیسنما
تبیان
...
و کلی شبکه اجتماعی دیگر بومی هست 
چند سالیست که مردم روی اوردن به شبکه های بومی البته بعضی از این شبکه ها مخاطب چندانی ندارند ولی بعضی ها با فضای کاربر پسند جز شبکه های است با مخاطب میلیونی بعضی ازین شبکه ها فقط میتوانمتن ارسال کرد و لایک بگیرد و بعضی دیگر علاوه بر متن عکس
حس می‌کنم که زودتر از این‌ها باید به فضای بلاگ نویسی بر‌میگشتم.
یادم می‌آید اولین وبلاگ را در دوره اول یا دوم راهنمایی ساختم و در آن مطالبی که بیشتر کپی بود آپلود می‌کردم. البته آن روزها بیشتر به فکر بالا بردن مخاطب وبلاگ بودم تا کیفیت نوشته‌ها.
اما حالا که بعد از چند وقت در این فضا شروع به نوشتن کرده‌ام حس می‌کنم نوشته‌ها، کلمات، حرف‌ها و حتی علائم نگارشی ارزش بیشتری نسبت به فضاهایی دیگر مانند اینستاگرام دارند.
اینجا هر روز تعداد اندک
بعضی از ویژگی های این شرح
مطالب به زبان ساده و روان بیان شده است بگونه ای که فرد نوآموز به سادگی توانایی فهم آن ها را دارد.شیوه درس بگونه ای است که اساتید محترم میتوانند برای تدریس از آن استفاده کنند.با استفاده از مثال های متعدد باعث جای گیری مطلب در ذهن مخاطب می شود.با استفاده از یک جدول بندی مناسب باعث طبقه بندی شدن مطالب در ذهن مخاطب می شود و فرد از جزوه نویسی دوباره بی نیاز می کند.و بیش از ۱۰ ویژگی دیگر برای شما عزیزان.
 
دانلود کتاب شرح هدا
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید به تناسب مخاطب روز و نیاز جامعه به طور مستمر بازنگری و تجدید نظر شود، اظهار کرد: برای ایجاد خلاقیت در طراحی فعالیت‌های قرآنی نیازمند مشارکت و ارائه فکر نو از سوی دانشجویان قرآنی هستیم.
ادامه مطلب
یک مقاله عالی از حیث مخاطب چه مقاله ایی است ؟اولِ مقاله یک مقدمه در مودر کاری که می‌خواهید آنجام دهید بیان میکند و بعداز آن در زمینه ی ایده های بزرگی که تا به شرایط کنونی درباره ی مورد شما بیان شده شده‌است حرف می نماید . بعد در پارگراف های بعدی و در وسط مقاله بدین مورد اشاره می شود . که چکاری را گزینش نموده اید . بررسی ها و کار های تحقیقاتی شما راجع‌به قضیه بیان شده به چه طور ایی است . در پایان و اینکه جمله آخرین به چه‌گونه ایی بوده است می توان ا
از جر و بحث ریزی که دیشب با علی سر انیمیشن تبلیغاتی‌ای که ساخته بودیم داشتم، به دوتا نتیجه مهم رسیدم. یه دونه‌اش رو از قبل می‌دونستم: این که من در برخورد با بعضی آدما و رفتارهاشون، احساسی برخورد می‌کنم که به ضرر خودم تموم می‌شه آخرش.این جور مواقع می‌تونم چندتا کار بکنم: بنویسم برای خودم که چه حسی داشتم و.. این که فرض بکنم یه نفر دیگه این پیام رو به من داده. آیا همچنان همون حس قبلی و جواب قبلی رو بهش می‌دم؟ و تلاش کنم برای خودم برداشت خودم از
سکوت را تو یادم دادی...اینکه حرف هایم را٬ درست در همان لحظه که می خواهند به صوت بدل شوند را با تمام وجود ببلعم...سکوت را یادم دادی همانطور که ترس را فلانی یادم داد٬ یا مثل همان روز که چشم هایی عشق را یادم داد. با خودم عهد بسته بودم که عاشق چشم ها نشوم! زیادی کلیشه ای بود٬ هر کسی از راه رسیده بود از چشم ها گفته بود خوانده بود و نوشته بود و سروده بود. از آنها کلیشه را آموختم. خواستم در کلیشه ها غرق نشوم که چشم هایش کلیشه را با عشق آمیخت و اینطور بود که
عزیز دلم
تو،
مخاطبِ شعر منی
و من
مخاطبِ تحسین تو.
تو
در سکوت شکوفا می شوی
و من
در سخن جلوه می کنم.
تو،
خانه را جارو می کنی
و رخت ها را می شویی
و ظرفها را مرتب می چینی
به همان زیبایی که من
شعری می سرایم
یا چیزی می نویسم.
ما،
دو روی یک سکه ایم
دو روی یک حقیقت
سکوت را تو یادم دادی...اینکه حرف هایم را٬ درست در همان لحظه که می خواهند به صوت بدل شوند را با تمام وجود ببلعم...سکوت را یادم دادی همانطور که ترس را فلانی یادم داد٬ یا مثل همان روز که چشم هایی عشق را یادم داد. با خودم عهد بسته بودم که عاشق چشم ها نشوم! عاشق چشم شدن٬ زیادی کلیشه ای بود٬ هر کسی از راه رسیده بود از چشم ها گفته بود خوانده بود و نوشته بود و سروده بود. از آنها کلیشه را آموختم. خواستم در کلیشه ها غرق نشوم که چشم هایش کلیشه را با عشق آمیخت و
تاثیرات پسوند و نام دامنه در سئو 
نام دامنه بر خلاف چیزی که تو فضای اینترنت
میبینید به هیچ وجه تو سئو سایت شما تاثیر نداره
شما میتونید هر دامنه ای با هر پسوندی که دوست دارید برای سایتتون
انتخاب کنید
هر دامنه ای با هر اسمی حتی شماره موبایل شما
میتونه سالها در موضوع مشخصی در صفحه اول گوگل و جزو نتایج برتر باشه
پس به خاطر سئو و رتبه به دنبال دامنه مناسب نباشید
چون هیچ ارتباطی با رنک و رتبه سایت شما در آینده نداره
دامنه مناسب
دامنه مناسب فارغ از م
بعضی‌ از اصول‌ پیشنهادی‌ برای‌ تدوین‌ نظامنامه‌ اخلاقی‌ روابط عمومی در ایران‌، عبارتند‌ از:
 1. عدم‌ استفاده‌ از دروغ‌، دلایل‌ ظاهر فریب‌ و مستندات‌ تحریف‌ شده‌ در فعالیت های‌ ارتباطی‌.
 2. مواجهه‌ با مخاطبان‌، همکاران‌ و مدیران‌ برحسب‌ موازین‌ اخلاق‌ و انصاف‌.
 3. رازداری‌ و حفظ اسرار سازمان‌ و مخاطبان‌.
 4. خودداری‌ از نشر اطلاعات‌ خلاف‌ واقعیت‌ و دادن‌ تعهد مبنی‌ بر انجام‌
تحقیق‌ و کسب ‌اطمینان‌ در مورد صحت‌ م
 

در جایی می خواندم مخاطب امروز چه ویژگی هایی دارد. کم می خواند اما کم نمی داند همه چیز برایش سطحی است اما سطحش و سیع. مینمال تنها زبان انتقال برای اوست و اگر مینیمال را نتوانی همگامش کنی چیزی از هنر نمی فهمد. در بمباران اطلاعات است و شبکه های اجتماعی خط مقدم این بمباران. اگر در زمان های قدیم با یک سال کار به کتابی می رسیدی حالا با یک رفرش به آن می رسی -چه رسیدنی-
مخاطب جدید هنر را می شناسد بازیگر و نویسنده خوب و بد را تشخیص می دهد اما هنر را نمی ف
حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که از دیدن یک فیلم خسته شوید و روایتِ کُندِ آن شما را آزار دهد و یا بالعکس، حوادث متوالی و پرشمار فیلم شما را گیج کند و نتوانید تمرکز خود را روی شخصیت اصلی حفظ کنید. حتی گاهی پیش آمده است که کنش های شخصیت، سطحی و غیر منطقی به نظر می رسند و نمی توانیم او را به خوبی درک کنیم.
این مقاله سعی دارد تا به بررسی علت این پدیده بپردازد و یک تقسیم بندی کلی از انواع فیلمنامه ها ارائه دهد، تا با آگاهی از شرایط حاکم بر فیلمنا
یکی از حوزه های کار گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی می باشد . طرح معرفی و بازاریابی برای محصول ها و خدمات کمپانی ها، از راه‌های مختلف  طراحی کارت ویزیت  فیس می گیرد . یکی از این طرق، چاپ و نشر آگهی ها می باشد .تبلیغات چاپی خواه جهت بازاریابی منتشر شده باشند و خواه جهت معرفی و اطلاع رسانی، شامل دو حوزه می باشد: تبلیغات چاپ گردیده در مطبوعات ، تبلیغات چاپ گردیده غیر مطبوعاتیبه آندسته از تبلیغات که برای چاپ در خبر نامه ها،
فیلم سینمایی نشانه ها(اثر ام نایت شیامالان-M. Night Shyamalan) فیلمی است معناگرا با رویکرد مذهبی و البته چاشنی ترس و دلهره که هم سلیقه مخاطب عام را اغنا می کند و هم مخاطب خاص را وادار به تحسین می کند.در واقع نشانه ها مجموعه علائمی برای آگاه کردن بندگان از حکمت خدا و وجود قدرتی مطلق و تسلیم شدن در برابر آن است که کشیشی به نام گراهام(با بازی میل گیبسون)آن را به نمایش میگذارد .
وجود موجودات دیگر در کرات دیگر نشانه قدرت او محسوب میشود و اثبات گستره جهان هست
اگر خالق پیام به مخاطب به عنوان مهمترین عنصر فرآیند ارتباطات توجه نداشته باشد، یک پیام ناقص شکل می گیرد که نمی تواند مخاطب چشمگیری برای خود دست و پا کند.برای فهم پیچیدگی های مخاطب بایست به ویژگی های او توجه نمود، ویژگیهایی همچون سن، اقلیم، تحصیلات، علایق، باورها و… . هر پیام می تواند با خواسته فرستنده پیام، مخاطبی اصلی و مخاطبهایی فرعی داشته باشد. محاطب اصلی کسی است که فرستنده پیام، روی آن تمرکز کرده و پیامش را برای آن تولید می کند. در واقع
یکی از خدماتی که همواره آژانس بازاریابی پارماتیک ارائه داده است، خدمات طراحی آرم و نشان آن هم به صورت حرفه ای در سرتاسر کشور بوده است. طراحی لوگو یکی از سخت ترین ولی در عین حال جزو جذابترین بخش های گرافیک است. لوگو یکی از ارکان خلق برند است که به جد می توان گفت که بدون داشتن یک لوگوی حرفه ای و تاثیرگذار، برندی نمی تواند به اوج موفقیت خود برسد. چون لوگو بیانگر هویت و ارزش ها و اهداف یک مجموعه است، به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام ا
واقعیت اینه که نوشته شدن این پست خودش جواب مثبتیه به سوالی که توی تیتر اومده.
یک ساعته که صفحه ارسال مطلب جدید بازه و هیچی ننوشتم. سوال بالا یکم ابهام داره، هر روز چه چیزی بنویسی؟ جنس نوشته ها چطور باشه؟ آیا نوشته ها کلماتی باشه که بعد از زدن دکمه انتشار، بلافاصله، حتی خودت علاقه به خوندش نداری و حتی بعد از چند سال که چشمت به اون میوفته مضخرف بودنش یادت میاد؟ نمونش میتونه خسته کننده ترین صورت گزارش رویداد های روزانه باشه یا چسناله هایی که با
بعضی‌ها معتقدند که درست‌نویسی نیاز به استدلال ندارد. و یا حداقل ترجیح درست‌نویسی نیازمند اثبات نیست. و بعضی هم برخلاف آن دیگری می‌گویند که اگر اثبات شود و استدلال بر درست‌نویسی بیاوریم، دیگر این‌ همه عذاب برای دانش‌آموزان درست‌نویسی در آموختن نیست. و حداقل دشواری‌ها، راحت‌تر تحمل می‌شود! 
من نه این طرفی هستم و نه آن طرفی ! اما این را می‌فهمم که این ریاضت نگارشی فایده دارد و شاید ذکر چند فایده، بی‌فایده نباشد!
مهم‌ترین آن : شما به صو
موتور جستجوی هدف
یا مهمترین موتور جستجو گوگل محسوب میشه
چون از حیث مخاطب و کاربر تقریبا بی رقیبه
تقریبا تمامی تلاش کلیه متخصصین سئو برای بهینه کردن سایت
جهت بدست آوردن رتبه بالاتر در گوگل خلاصه میشه
موتور های جستجوی دیگه مثل یاهو و بینگ هم در زتبه های بعدی از اهمیت
قرار دارن اما مخاطب میلیونی و فرصتهای خوب شغلی تو گوگل بدست میاد
پس 99 درصد تمر کز ما برای بدست آوردن رتبه تو این موتور جستجوی قدرتمنده .
در مطالب بعدی از سری مطالب آموزش سئو بیشتر
در هر لحظه حجم زیادی محتوا در اینستاگرام تولید می شود اما فقط یک دسته از محتوا ها مورد توجه قرار می گیرند .
آن دسته که از ارزش افزوده به همراه دارد. یعنی علاوه بر حرف اصلی ، چندین فاکتور ارزشمند دیگر به بیننده ارائه می کند مثلا زیبایی بصری دانش 
حالا بریم سراغ یه ایده ی ساده برای اینکه دیزاینر ها بتوانند علاوه بر اینکه آثار خودشون رو به اشتراک می ذارن ارزش افزوده ای هم به محتواشون اضافه کنند. 
هر پستی که میشازین فقط شامل طرح نهایی شما نباشه چو
رسانه های زرد و سواد کم مخاطب
 
از دیدگاهی کُلی میتوان گفت وضعیت امروزه موسیقی رپ فارسی خیلی خوشایند نمیباشد و از جهت هایی مریض است ؛ این مریضی که توسط عواملی همچون "حواشی ، فحاشی ، حمایت نشدن مستعد ها ، نداشتن شعور موسیقیایی مخاطب و ..." مسائل به این جسم (موسیقی رپ ایران) منتقل شده است وضعیت حال حاضر رپ فارسی را کمی بد کرده است. با نگاهی به این عوامل منفی میتوانیم به طور‌ کلی این مسائل را با دو جناح که از آن نأشعت میگیرد مرتبط کنیم ، "رسانه های ز
 
 
در طراحی سایت ها دو اصل مهمی وجود دارد که بسیار مهم می باشد . طراحان سایت این دو بخش را مبنای کار خود قرار میدهند .
UI یا user interface : به بخشی از طراحی سایت می باشد که کاربر آن را مشاهده می کند و تمامی داده ها برنامه نویسی شده و درون سایت قرار داده شده است .
UX یا user experience : به تجربه کاربر بعد از خروج از سایت یا اپلیکیشن می گویند.
طراحان سایت ها به دقت در هر دو مورد گفته شده زمان میگذارند چرا که میداند هم از نظر کاربر و هم از لحاظ سئو سایت چه ارزش و اهمی
به طور یقین بهترین توصیف محتوا سریالی این است که این گونه از محتوا‌، مجموعه ای از مقالات مرتبط با یک موضوع کلیدی است‌، که هر کدام شامل اطلاعاتی مطلوب، مستقل و مجزایی هستند که هدفی بزرگ‌تر و کلی‌تر را دنبال می‌کنند.آنچه در تولید محتوای سریالی باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر بخش از این گونه محتوا به تنهایی قابل فهم و درک بوده و در عین استقلال از کل مجموعه در کنار فصل‌ها و قطعات دیگر همانند تکه‌های پازل یک هدف واحد را دنبال می‌کند. ب
 
می دونید که چقدر شیفته ی فلسفی کردن اتفاقات امداشتم یه تحلیل می خوندم از اوضاع بورس و عجیب منو یاد جایگاه آدم ها انداخت.خلاصشو بخوام بگم می گفت گاها اتفاقات کوتاه مدت ممکنه از روی احساسات کمی بهت سود برسونن ، اما گذر زمان همه چیز رو مشخص می کنهتحلیل طولانی و عمیقی بود.یاد تمام کسایی افتادم که تنها هنرشون ازدواج کردن بوده و به واسطه ی همون صدها هزار فالوور دارن (منظورم رو می دونید)تو دلم گفتم زمان همه چیز رو مشخص می کنهدیر یا زود آدم ها می فهم
داستان از جایی شروع شد که هزاران داستان آموختم اما عبرت نگرفتم! دانشگاه
دیدن دختری که نگاه معصوم و البته شادی داشت و خواستم به او نزدیک تر شوم نمیدانم چرا؟دختری با استخوان های درشت و کمی زیبا
نمیدانم چرا دوستش داشتم، خداوند جزوه ها را از دانشجویان نگیرد که این جزوه نویسی و قرض دادن آن نبود شاید نرخ ازدواج بسیار کمتر از تصور بود
اولین جزوه را با وساطت یکی از دوستان از او گرفتم
خاطره یاهومسنجر خودش داستانی است به بلندای عرض کهکشهان! اولین پیا
1) پر چانه گی 2) عدم مدیریت زمان3) عدم رعایت تن صدا4) استفاده از کلمات و جملات سطح پایین5) صدای تو دماغی داشتن 6) بیش از اندازه تند یا کند صحبت کردن7) قطع کردن پی در پی کلام مخاطب 8) بیش از اندازه به حاشیه اشاره کردن
9) ارتباط چشمی ضعیف10) گوش نکردن به سخنان مخاطب11) بوی نامناسب دهان12) استفاده از لباس نامناسب13) بوی نامناسب بدن14) بکار بردن جملات تکراری15) عدم کنترل حرکات اضافی دست و پا16) استیل نامناسب هنگام نشستن یا ایستادن17) عدم یادداشت مطالب مهم در جلسه
7 جنبه مهم طراحی سایت برای جذب مشتری بیشتر
همه ما خیلی خوب می دانیم که روش های زیادی برای جلب توجه مشتریان بالقوه وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده درست از طراحی سایت است.
به نقل از forbes؛ سایت شما نه تنها حاوی اطلاعات کلیدی درباره برند است بلکه در همان نگاه اول می تواند حرف های زیادی درباره شرکت به مخاطب هدف بگوید.
آیا شرکت شما توانسته از این قدرت به خوبی بهره ببرد؟ فرآیند موجود تسهیل شده و ناوبری در سایت آسان است؟ آیا ظاهر سایت به اندازه کاف
در ظاهر تو هیچ شباهتی به مارشمالو ها نداری، یعنی اصلا من آنقدر مارشمالو نخورده ام که بتوانم شباهت هایش را با تو تشخیص بدهم اما نمیدانم چرا یک جایی در انتهای ناهشیارم تو به مارشمالوها گره خوردی.
اولین بار که مامان برایمان مارشمالو خرید توی یک پلاستیک دراز بود که رویش عکس چند تا خرس رنگی رنگی کشیده بودند.
من و برادرم ذوق کرده بودیم، اولین بار بود که یک چیز پیچ پیچی نرم رنگی رنگی دراز میدیدیم که به محض گذاشته شدن در دهان آب میشود. 
عیشِ کوتاه و ه
تراکت یک برگه تبلیغاتی می
باشد که صاحبان مشاغل کوچک و یا بزرگ می توانند خدمات و یا محصولات قابل ارائه خود
را در آن معرفی کرده و به صورت مستقیم به دست مخاطبان خود برساند. این نوع تبلیغ یکی از ارزانترین و همچنین پرکاربردترین نوع تبلیغات از نوع
مستقیم می باشد.


فواید استفاده از تراکت :
1 – شما می تواید مخاطب اصلی خود را بدون هیچ
واسطه ای هدف قرار داده و خدمات خود را معرفی کنید.
2 – اطلاع رسانی آسان و سریع با استفاده از یک
جمله کلیدی و معرفی خدمات خ
چرا وبلاگ؟شاید امروزه دیگه وبلاگ نویسی به فراموشی سپرده شده باشه و اهمیت و مخاطب سابق خودش رو نداشته باشه ولی قطعا یادداشت ها و مقالاتی که در وبلاگ ها نوشته میشن ارزشمند تر از محتوایی هستن که امروزه در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام,فیسبوک و تلگرام منتشر میشن.در واقع اینترنت متحول شد و ابزار های جدیدتر جایگزین ابزار های قدیمی تر شدن,مثلا دورانی Yahoo messenger حرف اول و آخر ارتباط بین مردم توی اینترنت بعد از ایمیل بود ولی این اواخر مخاطب ندا
کسوف خداوند
کسوف خورشید گرفتگی است؛ زمانی که مانعی در رسیدن نور مستقیم خورشید به زمین ایجاد می شود. اما مگر خداوند نیز کسوفی دارد؟
این عنوان کتابی است از ماتین بوبر؛ فیلسوف و متأله اتریشی که با درک سالهای جنگ جهانی اول و دوم، به بینشی بسیار عمیق و متعالی از حضور خداوند نایل شد.
از منظر بوبر کسوف خداوند کسوف نور الهی است؛ در واقع چنین است مشخصه برهه ای تاریخی که اینک جهان از سر می گذراند. درست مانند کسوف خورشید که در نفس خورشید تغییری روی نداد
سلام دوستان 
قرار است یکی از جذاب ترین سریال های تلوزیون به زودی پخش شود. 
سریال پناه آخر نامی است که برای این مجموعه انتخاب کرده اند. اما چرا نامش را اینگونه انتخاب کرده اند. پیداست که کسی نمیتواند تشخیص دهد.
چرا که اسم اولیه ای که برای مجموعه در نظر گرفته بودند مجلس حیرانی بود.
مجلس حیرانی تاثیر گذار است و یقینا مخاطب را میخکوب خواهد کرد. مخاطبی که از همه جا بریده است و میخواهد برای چند ثانیه هم که شده، غافل از گیرو دار فضای مجازی اندکی سریال
چرا وبلاگ؟
شاید امروزه دیگه وبلاگ نویسی به فراموشی سپرده شده باشه و اهمیت و مخاطب سابق خودش رو نداشته باشه ولی قطعا یادداشت ها و مقالاتی که در وبلاگ ها نوشته میشن ارزشمند تر از محتوایی هستن که امروزه در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام,فیسبوک و تلگرام منتشر میشن.در واقع اینترنت متحول شد و ابزار های جدیدتر جایگزین ابزار های قدیمی تر شدن,مثلا دورانی Yahoo messenger حرف اول و آخر ارتباط بین مردم توی اینترنت بعد از ایمیل بود ولی این اواخر مخاطب ندا
اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام
امروزه با رونق کسب و کار های مجازی بستری برای خرید و فروش وخدمات دیگر دراین فضا فراهم شده است یکی از نرم های ارتباطی فضای مجازی که در بین شبکه های اجتماعی طرفدار بسیار زیادی دارد تلگرام می باشد که در این مقاله به نکات اصول جذب وحفظ مخاطب در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.
 
درج کردن نوع کسب وکار در توضیحات :
مطمئنا یک مخاطب در نگاه اول به قسمت توضیحات کانال تلگرامی شما مراجعه می کند که متوجه شود در این کانال
چه قدر خوبه که ادم بنویسه حتی اگر مثل من مخاطب نداشنه باشه خوبیش اینه که وقتی می نویسد ذهنش را در دنیای شلوغ و نامنظم امروز ما  کمی مترکز می کند و یا وقتی که بعد از مدت ها که میاد و مطالبش را می خواند متوجه ی افکار و عقاید گذشته ی خودش میشه متوجه  پیشرفت هاش و...
معبود من
روزگاری ک در خیالم رنگ ها تمیزو دست نخورده بودند برایت شبانه روز از رنگین کمان مینوشتم,از زلال قلب های روان در دستم..
از نگاه سبز تو
از دوست داشتن های بی چون وچرا
قرار نبود سنگ روی سنگ بندنباشد!
قرار نبود روزگار مارا حواله ی هندوانه ی سر بسته کند...
 
انجام بیش از حد ارائه های پاورپوینت شاید مورد علاقه بسیاری از سخنوران باشد، ولی بزرگترین خطایی است که یک ارائه دهنده می تواند مرتکب شود! افرادی هستند که از اسلایدهای طولانی در ارائه شان استفاده می کنند و برخی از آنها مدتی طولانی به صحبت کردن ادامه می دهند که باعث می شود مخاطب بین خواندن اسلایدها و گوش دادن به آنچه سخنران می گوید در کش و قوس باشد!
برای ایجاد قالب ارائه ای که هم مناسب باشد و هم جذاب، باید به جزئیات ظریفی در اسلایدها و قالب آنها
نماد آیکون یا نشانه 
این لوگو را معمولا سازمان‌ها و شرکت های خیلی بزرگ استفاده می‌کنند. و در واقع بهترین لوگو در بین سایر لوگو ها میباشد چرا که به خاطر خاص و ساده بودن به راحتی در ذهن مخاطب خوهد ماند. در زیر نمونه هایی از این لوگو را مشاهده می کنید.
امروز کل شهرو گشتیم تا مقوا اشتنباخ اصل پیدا کنیم.یا نداشتن یا اونی که داشتن اصل نبود!!!جالب اینجاست که استادمون میگفت تو چه جوری رو قبلیا کشیدی!چون اصلا بافت نداره!خیلییییی نامردییییین ،من نمیتونم طراحی کنم در حال حاضر!:(((((((مخاطب نقاش نداریم اینجا؟
امروز کل شهرو گشتیم تا مقوا اشتنباخ اصل پیدا کنیم.یا نداشتن یا اونی که داشتن اصل نبود!!!جالب اینجاست که استادمون میگفت تو چه جوری رو قبلیا کشیدی!چون اصلا بافت نداره!خیلییییی نامردییییین ،من نمیتونم طراحی کنم در حال حاضر!:(((((((مخاطب نقاش نداریم اینجا؟
تراکت یک برگه تبلیغاتی می
باشد که صاحبان مشاغل کوچک و یا بزرگ می توانند خدمات و یا محصولات قابل ارائه خود
را در آن معرفی کرده و به صورت مستقیم به دست مخاطبان خود برساند. این نوع تبلیغ یکی از ارزانترین و همچنین پرکاربردترین نوع تبلیغات از نوع
مستقیم می باشد.


فواید استفاده از تراکت :
1 – شما می تواید مخاطب اصلی خود را بدون هیچ
واسطه ای هدف قرار داده و خدمات خود را معرفی کنید.
2 – اطلاع رسانی آسان و سریع با استفاده از یک
جمله کلیدی و معرفی خدمات خ
لوگو یک مجموعه علامتیست که میتواند ترکیبی از علامت، سمبل، نشانه، تایپو گرافی یا ترکیبی از این ها باشد.
این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چه
مقتل امام حسین (ع) را علامه عسگری بسیار خوانا و مختصر به رشته تحریر درآورده...برای من که اولین کتاب مقتل بود که توفیق مطالعه اش را داشتم، مطالعه این کتاب تجربه خوبی بود. اگرچه در برخی موارد مانند وداع امام حسین (ع) یا غارت خیمه ها، نویسنده سکوت کرده ولی شیوایی قلم و اختصار مباحث باعث جذابیت مضاعف کتاب شده...اما مطالب مهم تر سلیقه بسیار خوب تیم هنری کتاب است. طرح جلد مفهومی بسیار زیبا و صفحه بندی حرفه ای و هنرمندانه کتاب در عین استفاده از تمام قاب
نظریه گلوله جادویی براین باور است که پیام هرگاه به مخاطب عرضه شود اثر خود را می گذارد. اگرچه در درستی این نظریه تردیدهای بسیاری است اما هرگاه پیام از فرم و محتوای درست و قوی برخوردار باشد اثر آن در مخاطب بی گمان بسیار بالا خواهد بود.
 #پیام_عاشورا به مثابه گلوله جادویی است هرگاه بمخاطبی خورد در جان او نشست و اثر خود را گذاشت. شاید از این حیث پیامی بالاتر از آن نیست. قدرت پیام عاشورا را در فرم و محتوای آن باید جست.
فرم این پیام از خون و قیام ساخته
خبری اگر شنیدی ز جمال و حسن یارمسر مست گفته باشد من از این خبر ندارم شب و روز می بکوشم که برهنه را بپوشمنه چنان دکان فروشم که دکان نو برآرمعلمی به دست مستی دو هزار مست با ویبه میان شهر گردان که خمار شهریارمبه چه میخ بندم آن را که فقاع از او گشایدچه شکار گیرم آن جا که شکار آن شکارمدهلی بدین عظیمی به گلیم درنگنجدفر و نور مه بگوید که من اندر این غبارمبه سر مناره اشتر رود و فغان برآردکه نهان شدم من این جا مکنید آشکارمشتر است مرد عاشق سر آن مناره عشق
نقد فیلم رد خون
رد خون مانند پهلوان پنبه است. چیزی جز #خون در چنته ندارد اما ادعای بزرگی دارد. اثر هنری در قلمرو احساس تعریف می‌شود و باید تجربه عاطفی تحویل مخاطب بدهد. اما داستان #ماجرای_نیمروز دو، به گونه‌ای پیش می‌رود که
ادامه مطلب
نحوه حذف کردن مخاطبین در آیفون



حذف مخاطبین از آیفون یکی از آسان ترین کارهاست که چندین راه برای انجام
این کار وجود دارد. ما در این مقاله بهترین روش های حذف یک مخاطب، چندین
مخاطب یا تمام مخاطبین را برای شما شرح داده ایم. شاید وقت آن رسیده است که
نگاهی به دفترچه تلفن خود بیندازید و شماره هایی که احتیاج ندارید را از
آن حذف کنید. به هر حال، در این بخش چگونگی حذف مخاطبین از iPhone را برای
شما شرح داده ایم.
ادامه مطلب
راستشو بخواین فکر میکردم بیشتر از یه نفر مخاطب داشته باشه وبلاگم ولی من واقعا نمی‌نویسم برای اینکه کسی بخونه. می‌نویسم که هیاهوی ذهنم آروم بشه. فقط همین. و واقعا خدا رو شکر میکنم که تصمیم گرفتم این کارو انجام بدم. جدیدا صداهای توی سرم خیلی آروم‌تر شدن.
خانم‌ها، آقایون، برید از خدااا بترسید،
و لطفا اگر مخاطب واستون معنی نداره، لاقل آزاده باشید...
و یجوری خداحافظی نکنید و برید و در و پنجره رو پشت سر خودتون چار میخ کنید و درزا هم کیپ کنید که با این آه و ناسزاهایی که ما بدرقه‌ی راهتون می‌کنیم، همه‌ درهای بهشت به روتون بسته بشه|:

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها