نتایج جستجو برای عبارت :

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه و راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بی
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
خرید و فروش و قیمت فیش حج در البرز
به اطلاع میرساند ایران حج در استان البرز دفتر فعال با کادر مجرب دارد و در این دفتر با مناسبترین قیمت، فیش حج خرید و فروش می شود.
بالاترین خریدار تمام اولویت ها و تاریخ های ثبت نام فیش حج عمره و تمتع در سریعترین زمان با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
فروش فیش حج تمتع و عمره اعزام ۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳، ۱۴۰۴، ۱۴۰۵، با تضمین قیمت
خریداران و فروشندگان محترم استان البرز جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگا
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
باطلاع عموم مردم شریف استان البرز خصوصا مسئولین ادرارات، مؤسسات، امامان محترم مساجد، مسولین هیئات مذهبی و سایر اقشار محترم فعال در عرصه غدیر می رساند، بنیاد غدیر استان البرز آمادگی دارد اخبار و گزارش های فعالیت های شما را در سایت رسمی خود منتشر نماید.
گرازش های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09382441879 ارسال نمایید.
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
http://masjednama.ir  مسجد نما 
http://sobooh.net/fa/  سبوح
http://morabbee.ir/  مربی
http://b-behesht.ir/   بچه های بهشت
http://bakhshidam.ir.domains.blog.ir/ همسران فاطمی
http://tarbiateslami.com/dp/  مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی
انشاله مفید واقع گردد. 
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
مدیران محترم کانون
باسلام وتبریک دهه کرامت
باستحضار می رساند با توجه به حمایت ستاد عالی از ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون شما از طریق رصد سامانه سجا شایسته است در اسرع وقت نسبت به ثبت برنامه ها ، کلاسها و کارگاههای پیش بینی شده در ایام تابستان 98 در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد اقدام نمایید.
ضمنا با اطلاع می رساند کانونهایی که فاقد کامپیوتر و اینترنت می باشد از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب جهت ثبت برنامه ها به دفتر کانون معین واقع
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
خیلی برام پیش آمده که نرسیده به چهارراه برای اینکه پشت چراغ قرمز گیر نکنم، پام رو روی گاز گذاشتم و سرعتم رو زیاد کردم، ولی به اول چهارراه که رسیدم چراغ قرمز شده و چاره ای نداشتم که از چراغ قرمز رد بشم، ولی بعد خدا رو شکر کردم که ماشین پشت چراغ اون وری همزمان با من به وسط چهارراه نرسیده!
اگر چه بین قرمز شدن چراغ یک طرف با سبز شدن چراغ طرف دیگه معمولا چند ثانیه فاصله هست، ولی هیچ وقت بلافاصله بعد از سبز شدن چراغ وسط چهارراه نپرید.
شما هم تجربیات ر
یک مسیحی از کشور سوئد در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز ، مارکوس ایوار، از کشور سوئد با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با گفتن شهادتین و اقرار به وحدانیت خداوند بزرگ، رسالت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولایت ائمه اطهار (ع) از دین مسیحیت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.
سومین خورشیدایران حضرت شاه چراغ/بارگاه اوگلستان حضرت شاه چراغ/ازتباراهل بیت ونسل پاک موسوی/چشمه ای براهل ایمان حضرت شاه چراغ/علم وتقوا و کمالش اسوه ای برشیعیان/شد حریمش نورباران حضرت شاه چراغ/داده برشیراز ومردم گوهر احسان خود/اوپناه بر غریبان حضرت شاه چراغ/گنبدنورانی او ملجاءاهل دل است/زمزم برلطف و عرفان حضرت شاه چراغ/اوبرادر بر رضا وحضرت معصومه بود/گشته است محبوب رحمان حضرت شاه چراغ/کشورماازوجودش غرق در آرامش است/زائرش مهدی دوران حضرت
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
1.    برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب2.    تدوین متون آموزشی پژوهشی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب3.    برگزاری مسابقات حفظ، ترجمه و مفاهیم ادعیه و صحیفه سجادیه4.    اجرای برنامه های فرهنگی سبک زندگی اسلامی و خانواده مبتنی بر معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب5.    استفاده از ظرفیتهای رسانه ای و فضای مجازی در جهت ترویج معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب
 
همایش مهارت صمیمیت افزایی در همسران برگزار می شود.
با حضور: استاد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی هادی( دکترای تخصصی روانشاسی) 
تاریخ برگزاری: شنبه ۱۵ تیر 
ساعت: ۱۶ الی ۲۰
هزینه: ۶۰ هزار تومان
ثبت نام الکترونیکی با کلیک روی عکس:
 شماره تماس: 
٠٩٣٨٢٤٤١٨٧٩
مکان: 
کرج، بلوار امام زاده حسن، پشت مصلی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، سالن اجتماعات
حجت‌الاسلام  نوری  از فرهنگ‌سازی احیاء شب نیمه شعبان در مساجدروستای قوژد خبر داد و
گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این روستا به
مناسبت شب نیمه شعبان، احیاء این شب در مسجذ جامع روستا بود .
ادامه مطلب
 امور مساجد استان البرز
 آدرس: استان البرز – کرج – میدان توحید – بلوار امامزاده حسن – مصلی بزرگ نماز جمعه کرج



سروش: https://sapp.ir/masajedalborz
لنزور: https://www.lenzor.com/masajedalborz
ایتا: https://eitaa.com/masajedalborz
بله: https://ble.im/masajedalborz
اینستاگرام: https://www.instagram.com/masajedalborz
تلگرام:  https://telegram.me/masajedalborz_ir
آپارات:  https://www.aparat.com/omormasajedalborz
وبلاگ1:   http://masjedalborz.blog.ir
وبلاگ2: http://masajedalborz.blog.ir

سایت: http://masajedalborz.ir


تلفن: ۳۲۲۲۱۱۶۱ – ۳۲۲۴۱۵۲۰فکس: ۳۲۴۰۴۲۸۷
هفت فرمان برای بسیج
رهبر بسیجی و پرچمدار نیروی مقاومت بسیج مستضعفین حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان در بیاناتی تبیینی و توصیفی در زمینه نقش، جایگاه و کارویژه‌های بسیج در دوران چهل سال گذشته، هفت توصیه به بسیج و بسیجیان داشتند. به طور قطع این هفت توصیه، هفت فرمان برای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلقی شود:
۱ـ بسیج در همه میادین دفاع سخت، نیمه‌سخت و نرم آماده به کار باشد و در همه محله‌های کشور در مقابل حوادث گوناگ
مسعود مهران نیا افزود: انقلاب اسلامی ایران
ریشه در قرآن دارد که برای زیبایی های این انقلاب جهانی باید آن را
بشناسیم تا در راه حفاظت از آن نگاهی همچون امام راحل و شهدا داشته باشیم.وی
اظهار داشت: حرکت امام (ره) و مردم ایران در دوران انقلاب مبتنی بر آیات
قرآن بوده زیرا خداوند نسبت به بندگانش در قرآن وعده داده است.وی بیان کرد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) بر علیه ظلم ستم شاهی به پا خاستند تا پایه ی استکبار از کشور ایران دور شود.وی
با اشاره
با سلام و تحیت حضور ائمه محترم مساجد
بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به مناسبت ویژه دهه کرامت "مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز" آماده دریافت کمک های مردمی و وجوه نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده می باشد.از ائمه محترم مساجد دعوت می شود ضمن فراخوان عمومی جهت جمع آوری وجوه نقدی، زمینه خوشحالی هم میهنان و یاری آسیب دیدگان سیل زده را فراهم نماییم.
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی جعفری 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
درود بر شما
این مطلب جهت معرفی دارالترجمه البرز می باشد، دارالترجمه رسمی البرز با بیش از یک دهه سابقه خدمت رسانی به هموطنان در کرج، تهران، قزوین، اهواز و بسیاری نقاط دیگر میهن مان آماده است تا شما را در تمامی امور مربوط به ترجمه یاری نماید. 
ما یک دفتر ترجمه رسمی به شماره جواز 932 از دادگستری هستیم و دفتر ما در کرج واقع است. ترجمه مدارک خود بهمراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز) را به ما بسپارید. 
#جهاد ادامه دارد ...
تلاش های جهاد گران در ایستگاه سلامت وروردی روستا طرح غربالگری و مه پاشی ، ضدعفونی وسایل نقلیه توسط برادران  بسیجی  جوان و نوجوان پایگاه های ثارالله و امام علی ع در گروه جهادی شهید نمازی حوزه مالک اشتر و اعضای کانون های مساجد نورالثقلین و همای رحمت مساجد جامع و امیر المومنین ع روستا برای سلامت همشهریان و همولایتی های عزیزمان در حال انجام می باشد .
ادامه مطلب
میرسدفجرسلیمانی پیام انقلاب/برشهیدان خدایی هم سلام انقلاب/کوثرحق شدولایت بادعای اهل بیت/رحمت حق برخمینی آن امام انقلاب/گشته دستاوردنهضت عزت وشوروولا/برعلیه ظلم دارداوقیام انقلاب/درشروع نهضت اوشد شهیدانی فدا/خون سرخ آن عزیزان هم دوام انقلاب/دشمن این ملت ماهست شیطان بزرگ/رهبری دردست گیردچون زمام انقلاب/سوی نابودی دشمن ماولایت محوریم/ازبصیرت جلوه گیرد چون قوام انقلاب/دررکاب رهبرمامالک و عمارهاست/منتشرباحاج قاسم هم تمام انقلاب/فجرپیروز
بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّمَا
یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ
وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلاَّ اللّهَ
فَعَسَى أُوْلَـئِکَ أَن یَکُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِینَ (سوره توبه، آیه
18) ستاد هماهنگی
کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، یکی از مهمترین نهادهای انقلابی و فرهنگی
است که با محوریت خانه‌های امن الهی بر روی زمین و بر طبق رهنمودها و
منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت ا
چراغ سقفی توکار CoB برای نورپردازی داخل ساختمان استفاده می شود. چراغ های سقفی COB جایگزین هالوژن های سقفی هستند، چراغ های سقفی توکار COB مصرف برق بسیار کمی دارند ولی در عین حال نور بسیار قابل توجهی تولید می کند.
چراغ‌های سقفی توکار دارای تنوع بسیار زیادی است. این چراغ ها گزینه مناسبی برای استفاده در دکوراسیون منزل یا محل کار برای تزیین است و میتوان آن را جایگزین سایر چراغ ها و لامپ های موجود کرد
بدنه برخی از این چراغ‌های سقفی از جنس آلومینیوم
 
انقلاب مظاهر مهدویت را احیاء کرد
حجت الاسلام «محمدصادق کفیل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور است، اظهار کرد: اصل انقلاب برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بوده است لذا باید هر حرکت و برنامه ای در انقلاب در راستای این هدف باشد پس برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب باید بررسی کنیم که در این راستا حرکتی داشته ایم یا خیر؟معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج
شهید والامقام دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی بود و در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و سیاسی فعالیت می کرد و در دوران پیش از شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد در گتوند بود. شهید تاجبخش از سال 1393به عنوان مدیرمسئول کانون  قیصر امین پور شاعر برجسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،تا پیش از شهادت فعالیت می کرد، اختلاف بین کانون و نیروهای مسجد در مدت زمان کوتاهی وجود داشت، که شهید تاجبخش با مدیریت
دلم برای کافه های خیابون فلسطین تنگ شده، حوالی خیابون انقلاب، سر بذارم توی دستام و به قهوه خوردناشون نگاه کنم. پولی نمیموند اگر کافه میرفتم. یه وعده کافه رفتن، پول یه روز شایدم دو روز غذام تو خوابگاه بود. البته یادمه یکی دو بار رفتم، و الان که فکر میکنم میبینم چرا خودم نمی رفتم؟ تنها. مگه تنهایی چشه. سیگار بود. قهوه بود. بوی ذرت مکزیکی بود. کتاب بود. اهنگ بود. خیابون بود. شب بود. تهران بود. دلتنگی بود. دلشوره بود. چراغ زرد تیر چراغ برق ها تو تاریک
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
صوفی و چراغ جادو نویسنده: ابراهیم حسن بیگی انتشارات: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
صوفی و چراغ جادو : اگر هدفی در سر داری و هنوز قدم در راه نگذاشتی کتاب را بخوان!
 
صوفی و چراغ جادونویسنده: ابراهیم حسن بیگیانتشارات: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
معرفی:
اگر این داستان رو بخونی مطمئن میشی یک نوجوان “می تونه” به هدف هاش برسه اگر تلاش کنه!
خلاصه:
صوفی پسرکی ترکمن از خانوده محروم است که پدرش کارگر است و روی زمین ارباب کشاورزی می کند. او ب
در میانه
سخنرانی روز گذشته رهبر انقلاب در مرقد رهبر فقید انقلاب اسلامی، مردم شعار «نه
سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سر دادند. البته تحت تاثیر جو ناشی از سخنرانی که
محور اصلی آن بحث مقاومت و ایستادگی بود، چنین واکنشی از جانب مردم انقلابی قطعا بعید
نبود. 
اما سوال اینجاست که  چرا رهبر
انقلاب شعار مردم را قطع و به طور نسبی بحث مقاومت را از نبرد، تفکیک کرده و
فرمودند: «توجه کنید ما فعلا بحث نبرد را نمی کنیم.
بحث، مقاومت است.»؟

جواب این سوال را
رویش‌های قرآنی انقلاب، دیروز
(سه شنبه) در قم تجلیل شدند.
 
 
نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
مدیران‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مسولین محترم:
کانون مساجد
حوزه علمیه
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
تعمیر جک پالت در استان البرز + ضمانت + تعویض تمامی قطعات جک پالت 
با ۳۰ سال سابقه کاری در استان البرز ؛ تعمیر تمامی جک پالت ها از برند های مختلف و تناژهای مختلف 
0922-339-2309 جعفری - تعمیر کننده جک پالت در استان البرز
 
جک پالت های خود را سریع تعمیر کنید با ضمانت + کم ترین هزینه و بیشترین کارکرد ؛ آقای جعفری اولین تعمیر کننده جک پالت یا پالکتراک در استان البرز هستند با ۳۰ سال سابقه کاری 
0922-339-2309 تعمیر کننده جک پالکتراک - جعفری
تعمیر جک پالت در شهر آسا
مملوعطرشهادت شدفضای انقلاب/بیمه ورنگ عنایت شدردای انقلاب/شهرهای کشورما هست مدیون شهید/ازبر گنج سعادت هم دعای انقلاب/زمزم ایثارآنان درسهای عزت است/منتشرسازد به عالم چون صدای انقلاب/کشورماافتخارش عشق ناب اهل بیت/چون که بخشیده به ملت او ولای انقلاب/کربلاالگوی خوب باولایت بودن است/یادمان هرشهیدی در صفای انقلاب/منتقل گشته پیام کشور ما در جهان/باولایت تاشهادت شد نوای انقلاب/یادمان مهدویت باشهادت شد قرین/تاظهورحضرتش باشد عطای انقلاب/
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
اگر آن نسل فداکار و از جان گذشته، نبودند و انقلاب نمی کردند، این راه روشن و مبارک پیش روی ما گشوده نمی شد. اگر شهیدان و رزمندگان و جانبازان ما، بار سنگین جنگ را به دوش نمی کشیدند و جان فدا نمی کردند، این بساط نورانی و ذی قیمت به دست ما نمی رسید. اگر آن نسل جوان فهیم بعد از جنگ، در مساجد و کانون ها و مدارس و هیئات، جبهه ی فرهنگی را رها می کرد، امروز از دستاوردها و ارزش های خوبمان خبری نبود. اگر بچه های عزیز مدافع حرم نبودند، امروز ما میدان کار و عم
رونق اسلام وقرآن ارمغان انقلاب/دلسپاری برولایت شدنشان انقلاب/چهل سالی که گذشته افتخارواقتدار/عزتش شدجاودانه اززمان انقلاب/برشهیدانش سلامی تاقیامت میدهیم/هست درخط ولایت یاوران انقلاب/راه پرنورخمینی چلچراغ این نظام/میشود ملت سراسر درامان انقلاب/درتمام عرصه هاشدخادم اسلام ناب/صدهزاران آفرین برپیروان انقلاب/شدطلیعه برظهور مهدی و روزفرج/میشودیاران حضرت عاشقان انقلاب/
خرید قسطی مبل چستر کرج - استان البرز: آیا به دنبال یک بازار مبل برای خرید مبلمان چستر به صورت قسطی هستید؟ آیا می خواهید تنوع زیادی از مبل چستر را در یک مکان ببینید؟ آیا می خواهید خرید راحتی و قسطی داشته باشید؟ بازار مبل چستر در استان البزر با نام مبل آرش یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان چستر در استان البرز با 2 طبقه مجزا با مساحت بیش از 800 متر در هر طبقه و با بیش از 50 مدل مبل استیل، راحتی، سلطنتی و میز ناهارخوری و سرویس خواب آماده خدمات رسانی به
در گوشِ درد هایمبه گوش نمی‌رسدصدای باران اشک‌هایتفقطاین منمایستاده در بزرگ راهیپر از خاطراتویک چراغ قرمزبدون احساس
ایستاده امبه تماشایچراغ سبز چشمانت
اماتنها درگوشمزجر میکشدسکوت 
و آه گوشه ی دلممزه مزه می کنددرد را   #پروین اسحاقی                                
انقلاب صنعتی چه بود و از کجا آغاز شد؟ 
 انقلاب صنعتی، ظهور ماشین‌های بخار تجاری و تأسیس کارخانه‌هایی است که شرایط اقتصادی بریتانیا را برای همیشه تغییر داد و به مرور زمان به سایر ...
 
انقلاب صنعتی 
تغییرات بزرگی که در قرن هجدهم در انگلستان رخ داد به نام انقلاب صنعتی شناخته می شود. اختراعات جدیدی مثل ماشین بخار کالاها را سریعتر و ارزانتر از قبل تولید می ...
 
انقلاب صنعتی چه بود و در چه دوره‌ای روی داد؟ 
اصطلاح انقلاب صنعتی یا Industrial Revolution
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد
دید کلی : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
توضیحات کامل : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
 
فهرست مطالب:
مسجد جامع اشترجانمسجد یشیلپیشینه معماری نگاهی به معماری مساجد معاصر جهان ورودی شهر / طراحی محیطیپرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی : فضای ورودی مساجد پاورپوینت فضای ورودی مساجد فضای ورودی
مجتمع آلومینیوم البرز فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل و ورق آلومینیوم رنگی از سال 1361 اغاز کرده است و با بھره گیری از دانش روز و مدیریت مجرب  ، در راستای اعتلای صنعت کشور عزیزمان ایران ، فعالیتش را در بخش پوشش های آبکاری ( آندایزینگ ) پودری ( الکترواستاتیک ) و طرح چوب ( دکورال ) گسترش بخشیده است. کیفیت بالا ، رضایت مشتری ، تولید بر اساس استانداردھای بین المللی و دست یابی به بازارھای جھانی از جمله اھداف تاسیس مجتمع آلومینیوم البرز می با
چراغ سوله ای 
یکی از محصولات روشن کننده انواع چراغ سوله ای هستند که قابل استفاده در سوله ها و کارگاه ها ،تولیدی ها ،باشگاه ها ورزشی و کارخانجات می باشند .
برای روشنایی بهتر در این جور فضاها باید از  چراغ کارگاهی یا سوله ای استفاده نمود.
ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بهترین گزینه برای روشنایی در این فضاها باشد.
انواع چراغ صنعتی و چراغ کارگاهی از نظر ظاهر تفاوتهایی دارند و
می توانند به صورت آویز یا سقفی مورد استفاده قرار گیرند ت
چراغ شارژی انواع مختلفی دارد که شامل چراغ شارژی خانگی یا همان چراغ قوه، چراغ پلیسی و چراغ پیکنیکی است. چراغ قوه یا چراغ شارژی خانگی بیشتر برای روشن کردن مکان‏های ‎تاریک و در زمان شب کاربرد دارد. چراغ پلیسی توسط نظامیان برای شبگردی و مکان‏های ‎تاریک استفاده می‎شوند. چراغ پیکنیکی از نظر کارکرد به چراغ قوه‏های ‎خانگی شبیه است. 
چراغ های شارژی از نظر روشن شدن، دو نوع اضطراری و معمولی دارند. نوع اضطراری به صورتی است که با قطع جریان برق به صور
وکیل در البرز
به همه عزیزان و همشهریان در استان البرز اعلام میداریم که با توجه به مشکلات و مسائل حقوقی کیفری خانواده چک و وصول مطالبات سفته موارد حقوقی ملکی و غیره با توجه به محل سکونت خود که در هریک از شهرها و مناطق استان البرز زندگی می کنند میتوانند به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابند و با دقت پیگیری کار خود را به دست اشخاص کاردان بسپارند. در لیست ذیل تعدادی از شهرها و منطقه های کرج و البرز آمده است که بیشترین نیاز به مشاوره با وکیل و حضور د
هرمصلی اجتماع یاوران انقلاب/در نمازجمعه باشد آرمان انقلاب/خطبه اش چون ذوالفقاری بازغوغامیکند/خوارمیسازدهمیشه دشمنان انقلاب/اوپیام نهضت مامیرساند برجهان/داده است هردم جواب پرسمان انقلاب/مردمی وباصفا و برولایت محوری است/این نماز جمعه شوق دوستان انقلاب/شدمقر هرفضیلت درنگاه رهبری/باولایت تاشهادت داستان انقلاب/میشودآدینه ما در مصلی پرخروش/زمزم آمادگی بر عاشقان انقلاب/برکتش گشته فراوان پیش چشم مردمان/مثل خورشیدی درخشدآسمان انقلاب/یاد می
دو عدد فیش حج تمتع ثبت نام تاریخ ۹ یا ۱۰/۸۶ خریدارم
 
با بالاترین قیمت ۲ فقره فیش حج تمتع اعزم ۵ یا ۶ سال دیگه با سود سپرده بانکی از استان تهران و البرز خریدارم
فقط فروشندگان واقعی فیش حج تمتع با این تاریخ که ذکر شد با این شماره موبایل تماس بگیرند ۰۹۱۹۹۵۱۸۰۰۲
با توجه به استانی شدن انتقال فیش حج کسانی که فیش حجشان ثبت نام استان تهران و البرز نیست لطفا تماس نگیرند.
عزیزان از پاسخگویی به پیامک و تلگرام معذورم ببخشید، فقط تماس جوابگو هستم.
فیش حج ت
خدمات جدید آذین گستر البرز :
تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی
اگر به دنبال سرمایه گذاری سود اور هستید آذین گستر البرز پیشنهاد مطمئنی است ، با ما تماس بگیرید تا توضیحات مربوطه را در اختیار شما قرار بدهیم
فروش ویژه ی محصولات کاغذی: اگر به دنبال تهیه ی ظروف کاغذی برای محالس و مراسم خود هستید بهتر است بدون تماس با واسطه با ما تماس بگیرید ومحصول مورد نظر را مستقیما و بانازلترین قیمت خریداری کنید.طرح اختصاصی روی لیوان:امروزه حرف اول را در بازار یا
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات جک پالت در محمد شهر کرج 09223392309
 
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی
آن کسانی که انقلاب را رها کردند و طبق خواست دشمن در مقابل انقلاب ایستادند، ضرر کردند. آنها خیال میکنند که اگر علیه انقلاب توطئه کنند، حرف بزنند و تحریک کنند، راه به جائی خواهند برد؛ این اشتباه است.
۱۳۸۸/۱۱/۲۸-رهبر انقلاب اسلامی
چراغ استخریچراغ استخر ال ای دی
چراغ استخر ال ای دی مناسب برای نورپدازی در داخل استخر فضاهای مرطوب می باشد. این چراغ ها ضد آب بوده و از این جهت برای روشنایی و نور پردازی در داخل استخر و محیط های مرطوب مناسب است.
چراغ استخری و چراغ های آب نما از آن دسته المان هایی هستند که مسئولیت مهمی را در نورپردازی محل بر عهده دارند. در حال حاضر در عصر کنونی، توجه کردن به زیبایی یک محیط و استفاده از امکانات و ابزاری که این زیبایی را بیشتر کند، اهمیت زیادی پید
{تمثیلات و مثال های مهدوی - شماره 31}
 
لامپ و چراغ
 
تصور کنید یک چراغ را برای گرما و نورش، نزد کودکی میگذاریم و او از روی جهل و نادانی به آن سنگ میزند. برای اینکه چراغ آسیب نبیند آن را برمیداریم. دلیل برداشتنِ چراغ، ترس از قدرت و ناتوانی در برابر او نیست، بلکه، ترس از خطا و اشتباه اوست. البته اگر چندین لامپ و چراغ داشتیم، ممکن است آن را برنداریم و در صورت آسیب دیدن، چراغ بعدی را بیاوریم. ولی اگر یک چراغ باقی بماند، آن را جهت در امان ماندن از شکستن
دانلود شیپ فایل رده های خاک استان البرز
رده های غالب خاک استان البرز عبارتند از: اینسپتی سل (Inceptisols)، انتی سل (Entisols) و آریدی سل (Aridisols). انتی سل ها، خاک هایی تازه شکل گرفته، اینسپتی سل ها، خاک هایی کمی توسعه یافته و جوان و آریدی سل ها، خاکهایی خیلی خشک که خاص مناطق با آب و هوای خشک و بیابانی می باشند.
تولید کننده سیستم های روشنایی ال ای دی و نورپردازی در استان کرمان
چراغ های خیابانی
پروژکتور ال ای دی
چراغ کارگاهی(صنعتی)
چراغ خطی
والواشر
چراغ دفنی
چراغ استخری
روشنایی دکوراتیو
و...
 
                             
 
اطلاعات بیشتر:
آدرس:کرمان-ابتدای جاده شرف اباد بلوار قائم7
تلفن:35120-034
ایمیل:greeninco.@gmail.com
سایت:www.greeninco.ir
کارشناس:سالاری
موبایل:09135049185
تعمییرات جک پالت در فردیس کرج ؛ خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم + تعمیر در فردیس کرج
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعم
از بچگی همیشه دلم می خواست یه روز یه چراغ قدیمی و عتیقه پیدا کنم،نازش کنم و یهو یه غول چراغ جادو ازش بزنه  بیرون و سه تا از آرزو هامو برآورده کنه
واسه همین همیشه همه قوری ها و کتری ها و ظرف های قدیمی خونمون رو ناز میکردم⁦‍♀️⁩
اما الان که به اون زمان فکر میکنم،با خودم میگم که اگه اون غول چراغ جادو جلوم ظاهر میشد،چه آرزویی باید می کردم؟!
ازتون میخوام برای چند دقیقه بهش فکر کنین...اگه یه روز یه غول چراغ جادو سه تا ارزوتونو بخواد برآورده کنه،چه آ
 
فورد اخیرا در حال ارزیابی و آزمایش یک فناوری جدید است که اجازه عبور رانندگان از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی را نمی دهد.
این سامانه که به "سامانه کمکی بهینه سازی سرعت چراغ های راهنمایی" معروف است، اطلاعات چراغ های راهنمایی را از حاشیه جاده ها دریافت کرده و با این اطلاعات راننده را وادار به حرکت با سرعت مناسب می کند.
 
ادامه مطلب
سوم خرداد ایران شدصدای انقلاب/درجهان تبلیغ دارد از برای انقلاب/یاددوران حماسه جنگ با اهریمنان/منتشر روی زمین شدآن ندای انقلاب/بر امام وبرشهیدان بودتوفیقی بزرگ/برکت وعزت فراوان از خدای انقلاب/شهرخرمشهر ما شد قهرمان وافتخار/روز پیروزی ملت درصفای انقلاب/از ولایت محوریها شدشکست دشمنان/درجهان پوشیده ایران هم ردای انقلاب/فتح خرمشهر گشته اسوه ای بهرامور/رهگشا اینک ولایت بررهای انقلاب/هست این آمادگیها سوی مهدی وظهور/تاشودمملوبه عالم این عطای
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهای کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی .. امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهای قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از سیاست وزارت بهداش
مساجد از جمله جاذبه های تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه های مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هایی مثل مسج
تعمییر جک پالت و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در شهر جدید هشتگرد و هشتگرد
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات ت
موشک به موشک اقتدارانقلاب است/ضربه به دشمن افتخار انقلاب است/باشدجواب غرب وآمریکافقط این/عزت پیام آشکارانقلاب است/ایران ماالگوی ایثارزمین شد/چون باولایت پاسدار انقلاب است/داده شهیدان زیادی بهر اسلام/گنج شهادت هم نثار انقلاب است/مثل سلیمانی برایش جانفشان شد/حاج قاسم ایران عیار انقلاب است/اوباشهادت ضربه اش غرب ویهودی /چون بارفیقان هم که یارانقلاب است/خونش طریق حق شده تاآن فلسطین/آماده باش شیعه کارانقلاب است/تاروز مهدی که فرج حاصل بگردد/ه
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
چراغ اضطراری LED که در اینجا ارائه شده است یک چراغ اضطراری قابل شارژ ساده است که ساخت آن هزینه زیادی ندارد
یک مزیت قابل توجه این چراغ قابل حمل این است که می توان آن را با منبع تغذیه تنظیم شده 5-VDC نظیر شارژر مسافرتی / آداپتور دیواری و یا شارژر همراه/ آداپتور USB اتومبیل شارژ کرد.

ادامه مطلب
دانش آموزایی که شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز رو دارن پیگیر اطلاعیه های آموزش و پرورش برای اطلاع از زمان ثبت نام دبیرستان البرز هستن تا ثبت نام خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، زمان ثبت نام مدرسه ماندگار البرز اواخر بهمن ماه شروع میشه و دانش آموزای علاقمند می تونن تو تاریخ ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ثبت نام خودشون رو نهایی کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web
 
کاخ مروارید یا کاخ محل اقامت شمس در شهرستان مهرشهر کرج یکی از مهمترین کاخ های استان البرز است که توسط سازمان میراث فرهنگی به ثبت ملی رسید. این کاخ در بین سال‌های ۴۵ تا ۴۷ توسط موسسه‌ «رایت» طراحی و با نظارت «ویلیام کیس» ساخته شده و به بهره‌برداری رسید. این بنا محل سکونت شمس پهلوی و خانواده‌ او تا سال ۱۳۵۷ بود.
ادامه مطلب
محصولات سیم و کابل البرز را میتوانید در فروشگاه فنی و تخصصی سیم و کابل ستایش خریداری نمایید. سیم ها و کابل ها برق دارای سطح مقطع‌های مختلف می‌باشند، محصولات البرز الکتریک در انواع عایق و کاربردهای متنوعی می‌باشند که هرکدام می‌توانند در شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرند؛ گروه تجهیزات برق ستایش کابل مفتخر است در کنار ارائه خدمات فنی و مهندسی، کلیه محصولات سیم و کابل برند الکتریک نور را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه نموده و رسالت خود را
یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه
✅همایش روحانیت و طلاب استان البرز با حضور حجه الاسلام پور محمدی،دبیر عالی شورای روحانیت مبارز کشورو حجه الاسلام موسی پور معاونت جامعه روحانیت مبارز
شنبه ۱۰صبح مصلی امام خمینی (ره)
جامعه روحانیت مبارز استان البرز
به همت اعضای کانون فرهنگی تبلیغی جنت الرضا در ایام نوروز سال 1398 اردوی جهادی به استعداد 38 نفر در استان هرمزگان، شهرستان میناب، روستاهای توکهور، کهورتاک، هامین، چراغ آباد و... برگزار گردید و جهادگران تعداد7 پروژه عمرانی انجام داده و با برگزاری کلاسهای شعر و داستان و گلدوزی و اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های مدارس این بخش به فعالیت فرهنگی پرداختند.
 
گزارش تصویری:
 
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا علاقه مندان برای دریافت پروانه کار کردن در حوزه وکالت باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . این آزمون هر ساله زیر نظر کانون وکلا دادگستری برگزار شده و ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1875/ثبت-نام-آزمون-وکالت-کانون-وکلا-دادگستری.html
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
روزگاری بر مردم خواهد آمد که از قرآن جز نشانی، و از اسلام جز نامی، باقی نخواهد ماند.مسجدهای آنان در آن روزگار آبادان، اما از هدایت ویران است. مسجدنشینان و سازندگان بناهای شکوهمند مساجد بدترین مردم زمین می باشند که کانون هر فتنه و جایگاه هر گونه خطاکاری اند، هرکس از فتنه برکنار است او را به فتنه بازگردانند و هرکس که از فتنه عقب مانده او را به فتنه ها کشانند...
(نهج البلاغه/ حکمت 369 )
شاید برای مردم آن روزگار این جملات عجیب باشد اما امروز دیگر به
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
16هیچ‌کس چراغ را برنمی‌افروزد تا سرپوشی بر آن نهد یا آن را زیر تخت بگذارد! بلکه چراغ را بر چراغدان می‌گذارند تا هر‌که داخل شود، نورش را ببیند. 17زیرا هیچ‌چیزِ پنهانی نیست که آشکار نشود و هیچ‌چیز نهفته‌ای نیست که هویدا نگردد.18پس دقّت کنید چگونه می‌شنوید، زیرا به آن که دارد بیشتر داده خواهد شد و از آن که ندارد، همان هم که گمان می‌کند دارد، گرفته خواهد شد.
لوقا٧: ١٨-١٦
مصطفی روشنی - یکی از مسائلی که حین مطالعه ی بیانیه مرا به خود مشغول کرد، میزان آشنایی،ایمان و باورمندی ومباهات ما ها به برخی عناوینی است که در بیانیه اشاره شده است. به این عبارات از بیانیه دقت کنید:«کشور و ملّتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزّت، متدیّن، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌هایی گران‌بها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورد دار در شتاب پیشرفتهای علمی، ر کورد دار در رسیدن به رتبه‌های با
ترم تابستان 98 کانون نیز پس از چند هفته تلاش و جنب و جوش و حضور بانشاط دانش آموزان عزیز به پایان رسید. مراسم اختتامیه این کلاسها در روز چهارشنبه نهم مرداد 98 در محل سالن همایشهای کانون و با حضور معاون محترم پشتیبانی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس برگزار شد.
دبیرستان البرز جزو مدارس قدیمی شهر تهرانه که افتخارات علمی زیادی هم کسب کرده بخاطر همین هر سال دانش آموزای زیادی علاقمند به ثبت نام دبیرستان البرز هستن تا تو این مدرسه ادامه تحصیل بدن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، ثبت نام مدرسه ماندگار البرز به صورت اینترنتی تو سایت آموزش و پرورش انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1030/ثبت-نام-دبیرستان-ماندگار-البرز.html
 
چرا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است؟
«در تحولات دو سه قرن اخیر، که قرن انقلاب‌های بزرگ است، هرچه نگاه کردم موردی را پیدا نکردم که مثل انقلاب اسلامی، در دوره‌های بعد، با همان شکل و هدف‌ها، به‌سوی همان آرمان‌ها ادامه پیدا کند. یعنی انقلاب‌ها بر اثر عوامل گوناگون، یا از همان اول منحرف شدند، یا بعد از اندکی منحرف شدند.»
۱۳۹۰/۵/۱۹- رهبر انقلاب

            
چراغ خیابانی ال ای دی
چراغ خیابانی مدل تابان با طراحی پیشرفته  شرکت صنایع سبز بوتیا  برای روشنایی بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها طراحی شده است. ساختار زیبا، محکم و با دوام، پخش نور یکنواخت با بیشترین شدت نور به طرفین برای بیشترین فاصله بین هر پایه چراغ، تنوع در شدت نورو درجه حفاظت (IP66) از ویژگی‌های این چراغ است.
انواع چراغ خیابانی از تامین کننده های روشنایی هستند که می توانند به عنوان منابع تامین کننده نور در خیابان ها و معابر مورد استفاده قرار گ
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
پی آرامش شب می‌گردم. از شب‌ چه می‌شود نوشت؟ که ننوشته باشند؟ همه جهان انگار مواجهه است. مواجهه من با خودم و همه چیز. سیگار توی دستم نفس می‌کشد. به کور سوی زننده‌ی چراغ‌ها از دور می‌نگرم. به رفتن ماشین‌ها از بالای یک‌ بزرگراه. به دویدن انگار یک مسابقه است در گذراندن. ثانیه‌ها می‌چرخند مثل‌ پاهایم پاندول وار. خوابم؟ جهان خواب است؟ یا همه تبدیل شده‌ایم به همان چراغ‌های دور ِ زننده. چه‌چیزی است جهان جر خنکا و یخ‌زدگی مسکوت شب؟
⭕️بازگشت سرمایه- بازده سرمایه (return on capital)
شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر پلن کسب و کار استارپ ها را بررسی و پس از اینکه، از بازگشت سرمایه اطمینان حاصل کردند، سرمایه لازم استارتاپ را تامین می کنند(raising  capital)
پس از موفقیت استارتاپ ها، اغلب شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر سهام این گونه شرکت ها را در بورس  عرضه می کنند. این زمان مرحله خروج شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر از استارتاپ ها خواهد بود زیرا هم ثروت بیشماری کسب شده و هم استارتاپ به مرحله

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

به دنبال مطالب روز اخبار ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۸