نتایج جستجو برای عبارت :

درمان سریع کمبود ویتامین D

 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت
علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
 
منیزیم یک ماده معدنی اساسی است که برای سلامت و عملکرد درست بدن موثر است  . این ماده معدنی می تواند سلامت استخوان ها را بهبود ببخشد ، فشار خون را تثبیت کند و به حفظ ریتم قلب و عملکرد اعصاب کمک کند. علائم کمبود منیزیم شامل خستگی ، کاهش اشتها ، حالت تهوع ، گرفتگی عضلات ، سوزن سوزن شدن و انقباضات عضلات است. کمبود منیزیم نیز با سردرد و میگرن مرتبط است. تخمین زده می شود که بسیاری از افراد از طریق رژیم های غذایی منیزیم کافی دریافت نمی کنند.منیزیم ، و
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
 

 
 
برای درمان کم خونی، اگر کسی کم خونی عارضی یعنی کم خونی یا آنمی ناشی از فقر یا کمبود آهن داشته باشد؛  پزشکی جدید، قرص یا کپسول یا شربت یا قطره آهن تجویز می کند.
این داروها برای بدن عوارض و مشکلاتی ایجاد می کنند:
عوارض مصرف داروهای شیمیایی کمبود آهن
یکی از عوارض این داروها یبوست شدید است.
از عوارض دیگر این داروها سیاه شدن یا کرم خوردگی عاج و مینای دندان است.
این داروهای اگر با شکم خالی خورده شود مشکلات کبد(جگر سیاه) ایجاد می کنند
اگر قبل یا
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
سوپر فود چیست⁉️
سوپرفود یک پودر کاملا گیاهی هست که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغذیه میشه و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد.
این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنیست
سرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونویید ها و آنزیم های مورد نیاز بدن
به طور کلی این پودر منبع ویتامین ها و ریزمغذی هاست
مصرف سوپرفود باعث تنطیم سیستم هورمونی انزیمی بدن شده و سبب درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها میشود
و یک نکته مهم ا
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
خواص آب قلم گاو و گوسفند
آب قلم دارای مواد معدنی و ویتامین هایی از قبیل کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.
با توجه به مواد و ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، برخی از خواص آب قلم عبارتند از:
درمان سرماخوردگی و آنفولانزا،
ژلاتین موجود در آن هضم را آسان می کند و موجب تقویت دستگاه گوارش می شود.
درمان کم خونی و کمبود ویتامین در کودکان، زنان باردار و شیرده،
سلامت استخوان ها،
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
 

 
 
برای درمان کم خونی، اگر کسی کم خونی عارضی یعنی کم خونی یا آنمی ناشی از فقر یا کمبود آهن داشته باشد؛  پزشکی جدید، قرص یا کپسول یا شربت یا قطره آهن تجویز می کند.
این داروها برای بدن عوارض و مشکلاتی ایجاد می کنند که با مصرف داروهای گیاهی که در طب سنتی تجویز می شود می نتایج بهتری به دست آورد.
 درمان کم خونی 
 
خیلی از افراد سابقه این را دارند که مانیکوریستشان با ناخن هایشان طوری رفتار کرده که انگار ناخن شما عامل همه مشکلات وی می باشد.
 
نقطه ها و لکه های سفید که برروی ناخن ظاهر می شوند، از نظر پزشکی Leukonychia (لئوکونیچیا) نامیده می شوند. این لکه ها عموما بی ضرر بوده و اغلب توسط آسیب های کوچک ایجاد می شوند. برخلاف تصور عامه، لکه های سفید ناشی از کمبود کلسیم و روی یا سایر ویتامین ها در رژیم غذایی شما نمی باشد. در موارد بسیار نادر این لکه ها ناشی از هایپوا
بنا بر اعلام نمایندگان مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با توجه به کمبود نیرو در بیمارستانهای کشور، مجوز جذب و استخدام 15 هزار پرستار از طرف سازمان امور استخدامی به وزارت بهداشت و درمان داده شده است و بزودی آزمون استخدامی آن برگزار خواهد شد.
جهت امادگی بیشتر در آزمون استخدامی پیشنهاد می شود نمونه سوالات تخصصی استخدامی پرستاری که در آزمونهای گذشته برگزار شده است بدقت و کامل مطالعه نمائید.
برای درمان سردرد چی بخوریم؟
سردرد و میگرن از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را مختل و فرد را دچار مشکلات اساسی می کند.اگر شما اغلب دچار سردرد می شوید یا میگرن دارید و از عوارض برخی از داورها می ترسید باید بدانید که خوشبختانه روش های جایگزین مناسبی برای حل مشکلات وجود دارد.
یکی از دردسرهای بزرگ مبتلا شدن به سردرد های گاه و بی گاه است. دردهای ناحیه سر از بیماری های خاص به شمار نمی رود ولی بیشتر افراد از آن رنج می برند و برای درمان سردرد راه
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
درمان آسیب‌های پوستیزینک اکسید اثرات درمانی نیز روی پوست دارد و باعث بهبود زخم می‌شود. همچنین مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و خشکی پوست را کم می‌کند. تحقیقات نشان داده است زخم‌های پوستی در کسانی که دچار کمبود روی هستند، دیرتر بهبود می‌یابند.وقتی پماد زینک اکسید روی محل زخم مالیده می‌شود، باعث می‌گردد بدن دارای مقدار زیادی روی گردد که برای ترمیم سلول‌های پوستی لازم است. همچنین این پماد زخم را مرطوب و تمیز نگه می‌دارد
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
چگونه ریزش موی خود را درمان کنم؟
باید دانست پیش از هر اقدامی باید علت ریزش مو شناخته شود و نسبت به علل آن درمان صورت گیرد . مثلا درمان ریزش موی ناشی از کم کاری تیروئید با ریزش موی ناشی از بیماری قارچی مو کاملا متفاوت است، پس در هر نوع ریزش مو تعیین علت اولین کاریست که باید انجام پذیرد.
شما میتوانید با استفاده از پرسشنامه تشخیصی که در همین سایت برای شما تهیه نموده ایم به تشخیص تقریبی علت ریزش موی خود برسید.
نکته مهم دیگری که باید بدانیم اینست ک
نشانه های کمبود پلاکت خون 
سجاد زارعی متخصص خون و انکولوژی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پلاکت های خونی گفت: در زمان 
پارگی رگ های خونی پلاکت ها به محل آسیب دیده می چسبند و مانع خونریزی می شوند.
وی با بیان اینکه پلاکت باعث بروز لخته خون و بند آمدن خونریزی می شود، اظهار داشت: تعداد نرمال پلاکت خون بین 150 هزار الی 450 هزار در هر میکرومیلی لیتر است.

ادامه مطلب
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
درمان خانگی بوی بد دهان
بوی بد دهان اثری منفی روی اعتماد به نفس و زندگی اجتماعی می‌گذارد.
معمولا این وضعیت به عنوان “هالیتوزیس” شناخته می‌شود. دلایل مختلفی برای بوی دهان وجود دارد، که شامل عادت های بد غذایی، مصرف دخانیات و الکل می شود.
البته، رایج ترین دلیل هالیتوزیس از عدم بهداشت دهان، حفره های دندانی و عفونت لثه است. کمبود بزاق هم منجر به بوی بد دهان می شود.
شما با رعایت یکسری نکات ساده، می توانید بر مشکل هالیتوزیس غلبه کنید. در ادامه به 5
سل مرغی
توسط مایکو باکتریوم ویوم ایجاد می شود که نزدیکی زیادی با باکتری سل انسانی و گاوی دارد.در پرندگان M.avium سبب بیماری ناتوان کننده مزمنی با ندول های سلی می شود. در انسان عفونت M.avium یابه صورت تنفسی در کودکان ویا بصورت موضعی در بزرگسالان بروز می کند که که با تورم گره های لنفاوی ناحیه همراه است. ایجاد عفونت در افرادی که کمبود ایمنی دارند به صورت حادتر است.
مشاوره و آموزش درمان سل مرغی
 
M.avium از طریق خوردن غذا و یا آب گسترش می یابد. گله های مرغ ب
✅ سوء تغذیه یک اصطلاح کلی و به معنیِ دریافت ناکافی یا بیش‌ازاندازه‌ی مواد غذایی است و می‌تواند ناشی از پایین بودن کالری یا پروتئین دریافتی برای رشد و سلامت سلول‌ها یا ناتوانی بدن برای استفاده از غذای مصرفی باشد. از سوی دیگر، دریافت کالری زیاد و نیز دریافت نامتعادل برخی مواد مغذی می‌تواند باعث اختلالات تغذیه‌ای شود.
براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سوء تغذیه مهم‌ترین عامل تهدیدکننده‌ی سلامت عمومی در جهان است.
تولد نوزادان کم‌وزن و
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
چاقی طوطی خود را کنترل نمایید.
یکی از مشکلات اساسی طوطی ها چاقی است. این مشکل عموما به دلیل مصرف غذا های پرچرب برای طوطی ایجاد می شود. طوطی هایی که دارای مشکل چاقی هستند می توانند به بیماری کبد چرب مبتلا شوند که این بیماری جدی است.
مشاوره و آموزش ودرمان بیمای های حیوانات
-اگر که متوجه شدید که طوطی شما در حال چاق شدن است حتما طوطی را نزد دامپزشک ببرید. کاهش مصرف برخی از مواد غذایی می تواند سبب کاهش وزن طوطی شود اما مهم این است که شما برای طوطی خود
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
سن مراجعه به گفتار درمانی
 از کودک دو ساله تا فرد مسن ممکن است نیاز پیدا کنند که به درمانگر مراجعه کنند. در گفتار درمانی به بررسی، تشخیص و درمان اختلالات گفتار و زبان پرداخته می‌ شود. افراد مسنی که دچار سکته مغزی می‌ شوند، نیاز مبرمی به خدمات گفتار درمانی دارند.
خدمات گفتار درمانی در سن پایین
 در صورتی که که کودک در سن کم به گفتار درمان مراجعه کند، تاثیر بیشتری در بهبود روند درمانی او دارد. گاهی والدین با دیدن اختلالات گفتاری کودک توجه چندا
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...
کم کاری تیروئید چیست و علل آن کدام است ؟
کم کاری تیروئید (Hypothyroidism) ،یکی از رایج ترین مشکلات تیروئیدی است. کم کار کردن و ضعیف بودن غده تیروئید، باعث تولید ناکافی از هورمون های تیروئید می شود که باعث کم کاری تیروئید می شود. این یک بیماری بسیار رایج پزشکی است که به ویژه در زنان مسن پدیدار می شود و همچنین در  دوران بارداری. علت های دیگر کم کاری تیروئید، بیماری هشیموتوز(Hashimoto's thyroiditis)، التهاب غده تیروئید، درمان تیروئید پرتودرمانی در گردن، کمبود ید
ویتامین A جزو ویتامین‌های محلول در چربی است. علی‌رغم اینکه کمبود این ویتامین برای بدن مُضر است، مقدار زیاد آن نیز خطرآفرین است.
ویتامین‌ها
ترکیبات آلی هستند که به‌مقدار خیلی کم، برای متابولیسم مواد غذایی و
اعمال حیاتی بدن، رشدونمو و تندرستی، ضرورت دارند. تغذیۀ ناقص و رژیم غذایی
نامناسب سبب کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می‌شود و به بیماری‏‌های
مختلف ازجمله بِری‌بِری و پلاگر می‌انجامد. در این مطلب به نقش ویتامین A در بدن می‌پرداز
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
 وقتی کمترین بیماری در جسمت پدید می آید به هر دری می زنی تا مداوایش کنی!
اما وقتی در روحت احساس درد و ضعف و کمبود می کنی آیا راهش را بلدی؟" وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً " اسرا/82خداوند متعال قرآن را برای درمان دردهایمان نازل فرموده. کافیست به طبیب و نسخه اش ایمان داشته باشیم.
خواص سیاه دانه معجون سیاه دانه و عسل معروف به معجون دوسین از داروهای
ساده و در عین حال موثری هست که از قدیم در طب سنتی محبوب بوده و برای
درمان بیماری های مختلفی از آن استفاده می شده است.این معجون خواص بسیار
زیادی دارد که در این مطلب به بخشی از آنها اشاره می کنیم.1-از اصلی ترین خواص معجون سیاه دانه  این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند2- برای درمان سرماخوردگی های پی در پی مفید است.3-در درمان تب های بلغمی و سوداوی تاثیر دارد.4-ادرارآور است و
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد
غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم
غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم ؟ تشخیص علت لاغری و کمبود وزن فرد اولین گام برای درمان لاغری می باشد. ادامه مطلب غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم ادامه مطلب ...
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
متاسفانه با کمبود بدی در درس تجارت الکترونیک مواجه شدیم 
برای پودمان های جدید به روتر و دوربین نیاز داریم ولی بودجه مدرسه پاسخگوی این نیاز نیست و فقط توانسته ایم 3 روتر با یک دوربین خریداری کنیم 
امیدوارم که در سال اینده چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
بسمه تعالیپرونده شماره ۸اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل:۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده-۰-ریال✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده ۵۰۰۰۰۰تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: ۱۰۰۰۰۰۰ بابت ۵ماه کرایه خانه✔️مشکلات اساسی خانواده: ۱-مادر خانواده (که تنها سرپرست هست)ازناحیه کمروقلب نیازبه درمان دارد.۲-یکی ازفرزندان نیازبه درمان داردمبتلابه بیماری آسم است.۳-یخچال،بخاری ندارند.۴-مادر خانواده توان هیچگونه فعالیتی ندارد ۵-ماهان
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکین اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکین سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
استئارت منیزیم پودر سفید رنگ که خواصیت ضد چسبندگی دارد سمیت کمی دارد و به دلیل همین ویژگی کاربرد دارویی  فراوان دارد.
این ماده ترکیبی شیمیایی با فرمول Mg(c18h35o2)2 است که در اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم تشکیل می‌شود. کمبود منیزیم در به وجود آمدن پوکی استخوان و فشار خون بالا تاثیر گذار است. با توجه به اینکه وجود منیزیم در متابولیسم کربوهیدرات لازم است ممکن است باعث آزاد سازی و فعال شدن انسولین شود. لذا افزایش مقدار گلوکز در بیما
علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیهبرای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوا
همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 
سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

ادامه مطلب
زینک :زینک نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان را دارا میباشد.و در تمام ارگان ها ,بافت ها , مایعات و ترشحات بدن موجود است.ویتامین ث:یکی از ویتامین های محلول در آب است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد .بدن انسان توانایی تولید و یا ذخیره ویتامین سی را ندارد و ویتامین سی باید از منابع خارجی تامین گردد.ویتامین سی برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است .همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن میشود.ک
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی از خدمات تخصصی شرکت نی نی سالم است.همانطور که می دانیم بررسی و درمان زود هنگام زردی نوزادان می تواند از بروز عوارض جبران ناپذیری روی نوزاد جلوگیری کند.
از جمله عوارض ناشی از عدم درمان زردی می توان به• فلج مغزی• عقب ماندگی ذهنی• حملات صرعی• اشکال در تعادل حرکتی• ناهنجاری های دندانی و ناشنواییاشاره کرد.
ادامه مطلب:
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی
خارش سر نشانه چیست؟
ریزش مو در زنان و مردان ابتدا می توان ناشی از کمبود ویتامین B7 یا بیوتین باشد. این کمبود به آسانی درمان شده و جلوه مو ها دوباره احیا می شود. افراد می توانند جهت دریافت بیوتین بیشتر، زرده تخم مرغ مصرف کنند. خاکستری شدن زود هنگام مو ها و شوره سر از علائم بارز کمبود مجموعه ویتامین های B و سلنیوم هستند.
همانطور که بدن برای سالم بودن به اسید های چرب ضروری و برخی آنتی اکسیدان ها نیاز دارد، مو ها و پوست سر نیز به مقادیر مناسبی از ویتا
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
درمان صافی کف پا:
روش های مختلفی برای درمان صافی کف پا وجود دارد.
1. استفاده از کفش و کفی طبی برای درمان صافی کف پا:پس از اسکن کف پای بیمار، فایلی به دست می آید که با این فایل کفی درست می شود که کف پای بیمار را به شکل استاندارد با قوس کف پای کافی سوق می دهد. فرایند ساخت این کفی به صورت کاملا خودکار و با استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بالا انجام می شود.2. حرکات اصلاحی و ورزشی برای درمان صافی کف پا :حرکات اصلاحی و ورزشی مختلفی وجود دارد که برای درما
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک | filebartarkoshaweb.ir › filebartar › htmlدانلود ... برچسب ها: توضیحات محصول: آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک درمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار رابطه جنسی شما بیشتر از چند ثانیه ...درمان زودانزالی با روش‌های خانگی - برترین هاhttps://www.bartarinha.ir › news › درمان-زودانزالی-با-روش‌های-خانگی۲۴ تیر ۱۳۹۸ - سیلوادوزین (Rapaflo). این دارو معمولا درم
تحقیق در مورد بیماری‌ های فیزیولوژیک
چکیده مقاله:
بیماریهایی که در اثر کمبود مواد غذایی روی برنج ایجاد می‌شود.
کمبود آهن سبب از بین رفتن سبزی برگهای جوان و در نتیجه زردی آنها می‌گردد. برگهای مسن‌تر ممکن است زرد شوند و در اثر کمبود مفرط، بوته‌ها معمولاً می‌میرند. علائم اولیه معمولاً 4 تا 5 هفته بعد از نشاء‌کاری اتفاق می‌افتد.
کمبود منگنز باعث ایجاد خطوط زرد بین رگبرگها از نوک به سمت قاعده برگها می‌شود که بعداً قهوه‌ای تیره و نکروز می‌
هزینه ارتودنسی چقدر است
در درمان ارتودنسی هزینه ارتودنسی به عاملهای زیادی وابسته است.این
هزینه ها بر اساس طول درمان و روند درمان در جلسه اول مشاوره توسط متخصص
ارتودنسی تعیین می شوند. پزشکان روش های مختلفی را برای پرداخت هزینه برای
بیمار بیان می کنند تا بیمار بدون دغدغه به درمان ارتودنسی دندان خود
بپردازد.
ادامه مطلب
اختلالات روانی چیست؟ آیا اختلالات روانی درمان دارند؟ شدت و دفعات حملات اختلال هراس در صورت درمان شدن، کاهش می یابد و عملکرد شما را در زندگی روزمره بهبود می بخشد. گزینه های اصلی برای درمان، روان درمانی و داروها است. بسته به اولویت شخصی، سابقه شما، شدت اختلال هراس و دسترسی شما به درمانگرانی که آموزش خاصی در درمان اختلالات اختلال هراس دیده اند، ممکن است هرکدام از دو نوع درمان اختلالات روانی برای شرایط خاص شما کارآمد باشند. در قسمت روانشناسی 
آشنایی با مکمل غذایی _ درمانی سوپر فود NBS
سوپر فودNBS چیست؟ 
در حقیقت سوپرفودNBS  غلات پودر شده میباشد   که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغلیظ شده  و اثرات درمانی فوق العاده ای در بهبود بیماریها دارد. این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی وسرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونوییدها و آنزیم هایست که مورد نیاز مبرم روزانه بدن میباشندبه طور کلی این پودر منبع غنی از ویتامین ها و ریزمغذی هاست مصرف این پودر گیا
درمان های ساده خانگی گرفتگی گوش
درمان گرفتگی گوش شرایط درد ناکی است و روی انسانها با هرسنی تاثیر می گذارد اما بیشتر درمیان کودکان بخصوص هنگام سرماخوردگی رایج است که باعث درد شده و روی شنوایی تاثیر می گذارد ؛ این حالت زمانی رخ می دهد که فشار درلوله شیپوری نامتعادل می شود و کانال گوش مسدود میگردد.
نشانه های انسداد گوش را قبل از درمان گرفتگی گوش بشناسید
کاهش شنوایی
احساس انفجار درگوش  
صدای باد داخل گوش
 مخاط و مایعاتی درگوش
از نشانه تا راه
درمان همه تومورهای خوش خیم و بدخیم
در طب سنتی و گیاهی از داروها و گیاهان برای درمان تومورها استفاده می شود . تجربه نشان داده است که در طولانی مدت این روشها موثر واقع می شوند.در فیلم زیر دکتر ضیایی راههایی موثری را برای درمان تومورهای بدخیم و خوش خیم تجویز می کند.
عسل درمانی. درمان انواع تومورها. دکترضیایی. فیلم
 
دانلود مستقیم فیلم درمان تومورها .دکتر ضیایی
لوپوس یکی از بیماری‌های شایع در جهان است که سالانه تعداد زیادی از افراد به آن مبتلا می‌شوند. امروزه درمان‌های متفاوتی برای این بیماری وجود دارد که یکی از این درمان‌ها درمان لوپوس در طب سنتی است. اگر علاقه دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب
معمولاً کمبود آهن بیشتر به دلیل دریافت نکردن این ماده طریق مصرف مواد غذایی مناسب ناشی می‌شود.
  
گفته
می‌شود ۵۰ درصد خانم‌های باردار و نیمی از دختران و زنان ۱۴ تا ۴۳ ساله
مبتلا به کمبود آهن هستند و حدود یک‌سوم این قشر از کم‌خونی شدید رنج
می‌برند. خوشبختانه درمان کم خونی با گیاهان دارویی میسر است.
به گزارش  مجله دلتا؛ کم‌خونی انواع مختلفی دارد. از کم‌خونی برآمده از فقر آهن گرفته تا تالاسمی.
دلایل کم‌خونی

یکی
از علل کم‌خونی، کمبود آهن
یبوست درد خیلی بد و سنگینی است . شاید به نظر برسد برخی بیماری های غیر قابل درمان انسان را از پا می اندازد ولی گاهی برخی از بیماری های قابل درمان و ساده مانند یبوست هم تاثیر بسیار بدی بر روحیه افراد دارد که حتما باید برای درمان آنها اقدام کرد. از خواص میوه ها و سبزیجات برای درمان این بیماری ها نباید غافل بود. غذاهایی برای درمان یبوست را با هم در پرشین وی ببینیم.
ادامه مطلب
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
روش های درمان حساسیت فصلی 
در اینبخش با روشهای درمان حساسیت فصلی آشنا می‌شویم. حساسیت فصلی در فصول گرم سال بـه اوج خود می رسد و برخی ترجیح می دهند از طبیعت و فضای آزاد تا حد امکان دوری کنند. از نشانه های آلرژی فصلی می توان بـه: آب ریزش بینی و چشم، خارش دست، چشم و گردن و همچنین گرفتگی صدا اشاره کرد.
ادامه مطلب
دلنوشته کمبود خاطره
من حالم خوب بود,فقط کم حرف میزدم و زیاد میخوابیدم,به یه گوشه خیره میشدم و صورتم خیس میشد,لباس نمیخریدم وفیلم نمیدیدم,غذای کم وسیگار زیاد.
گفتن حال روحیه مناسبی نداری,دکتر رای به بستری شدنم داد.
چهار ماهه که بستری شدم,اولا بهش میگفتن دیوونه خونه اما الان میگن کلینیک.
امروز یکی از بیمارا دلیل حال بد منو فهمید,میگفت:ازکمبود خاطره رنج میبرم.
اما من حرفش رو جدی نگرفتم چون کلی خاطره دارم,همه یه شکل و بایه نفر, من و دوست خوبم,تنه
ده حقیقت که در مورد ویتامین B باید بدانید
 
ویتامین های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرآیند سوخت و ساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می کنند، لذا کمبود این ویتامین ها می تواند باعث عوارض و بیماری های جدی گردد.
ویتامین B1 یا تیامین (Thiamine): در غذاهایی مانند حبوبات، آجیل، مخمر (Yeast)، غلات کامل، سریال (Cereal Grains) و گوشت یافت می شود. کمبود شدید این ویتامین در ایالات متحده نادر است و در مناطقی از جهان که فقر غذایی وجود دار
۱- کلسیم در حرکات گلبول های سفید نقش داشته و در نتیجه کمبود این عنصر میتواند منجر به کاهش توان سیستم ایمنی شود.
۲- کلسیم در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه ای نقش دارد
۳- در انعقاد خون نقش دارد
۴ – در ساخت استخوان، منقار، ناخن پرنده نقش دارد
۵- در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه نقش دارد
۶- اما مهمترین نقش کلسیم در بدن پرندگان زینتی ساخت پوسته تخم پرندگان، استخوان و منقار پرنده می باشد
نکته: برای جذب بهتر کلسیم از روده نیاز به ویتا
فوبیا نوعی از اختلالات اضطرابی است که باعث می‌شود فرد ترسی شدید و غیرمنطقی در مواجهه با یک وضعیت، مکان و یا اشیاء مختلف تجربه کند. از همین رو درمان فوبیا از اهمیت زیادی برخوردار است. روش‌های درمانی مختلفی برای اختلال فوبیا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان رفتاری، خانواده درمانی، روان تحلیلی و شناختی رفتاری اشاره کرد. انتخاب روش درمان بسته به شرایط فرد مبتلا به فوبیا و نظر روانشناس متفاوت است. با این حال در صورتی که فوبیا درمان
آلوپسی آندروژنتیک یا طاسی الگوی مردانه معمول (MPB) مشکلی است که مردان را گرفتار می کند و دلیل اصلی ریزش مو در مردان است. تقریباً 25٪ از مردانی که از طاسی الگوی مرد رنج می برند قبل از 21 سالگی ریزش مو را شروع می کنند. ریزش مو و طاسی نیز در خانم ها رخ می دهد. ریزش شدید مو در زنان منجر به از بین رفتن عزت نفس می شود زیرا شروع به احساس عدم توجه می کنند. اکثر شرکت های پزشکی نتوانند ریزش موی زن را یک مشکل واقعی تشخیص دهند و فقط روی همتایان مرد خود تمرکز کنند.
دستگاه زردی نوزاد
دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی
درمان با فتوتراپی چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟
درمان با فتوتراپی موارد کاربرد مختلفی دارد و برای درمان بیماری های مختلفی از درمان با فتوتراپی استفاده می شود.
از جمله بیماری هایی که توسط روش های فتوتراپی می توان به درمان آن رسید می توان به• درمان انواع سرطان• درمان در زمینه پوست و مو• درمان زردی نوزاداشاره نمود.
ادامه مطلب:
دستگاه زردی نوزاد
فیزیوتراپی امام رضا (ع)
درمان اختلالات و بدفورمی های ستون فقرات ( اسکولیوز، کایفوز و... )
درمان فتق دیسک ستون فقرات
فیزیوتراپی بیماری های مغز و اعصاب ( بی حسی اندام ها ، فلج ی نیمه بدن ، فلج بلز ، MS )
درمان ضایعات ورزشی (آسیب لیگامان صلیبی ، آسیب منیسک ، آسیب اشیل ،...)
درمان ضایعات ارتوپدی (آرتروز زانو ،تاندونیت ها ، تنیس البو ،CTS ، درد کشکک ، کمردرد ، سردرد ، ...)
آبدرمانی
تمرین درمانی
درمان های دستی
درای نیدلینگ
مجهز به جدید‌‌ترین تجهیزات فیزیوتر
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
‍ وضعیت  کمبود کپسول گاز درفاریاب این تنها واحد رسمی صنفی کپسول گاز در فاریاب است که به لحاظ هجوم جمعیت متقاصی در شب این سوخت مورد نیاز اقدام به توزیع نموده استسرمای شدید از یکطرف استفاده خودروهای گازسوز از طرفی دیگر یکی از عواملی  است که مردم فاریاب را دچار مشکل کرده است در گفتگویی که با متقاضیان داشتیم اغلب از توزیع کپسول گاز به خودرهای دوگانه سو
ادامه مطلب
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
علائم ظاهری کمبود عناصر غذایی  در گیاه به صورت علائمی مختلف قابل مشاهده است که میتوان به مواردی چون تغییر رنگ، سوختگی، توقف رشد جوانه های انتهایی، تغییر شکل میوه ها، تفاوت در عملکرد، زودرسی، دیررسی، کوچک شدن میوه ها، نارسایی در رشد، کاهش گسترش ریشه و کاهش خاصیت انبارداری میو ه ها اشاره نمود.

ادامه مطلب
 قرص تستوسترون چیست و موارد مصرف آن
قرص تستوسترون (Testosterone) از
داروهای افزایش دهنده هورمون تستوسترون در بدن آقایان است. تستوسترون در
اشکال دارویی مثل قرص و آمپول وجود دارد تستوسترون
از جمله هورمون‌های مهم بدن است که میزان آن در مردان چندین برابر زنان
است. این هورمون از اصلی‌ترین هورمون‌های جنسی به شمار می‌رود که با کاهش
آن در بدن قطعا فرد دچار مشکلاتی می‌گردد. امروزه برای جبران کمبود این
هورمون داروهایی با عنوان آمپول
انحرافات جنسی چیست؟ علائم و نشانه های انحرافات جنسی چه می باشد؟ آیا انحرافات جنسی درمان دارد؟ انحرافات جنسی  پارافیلیا کاملاً مزمن است، به طوری که حداقل دو سال درمان حتی برای پارافیلی خفیف انجام می شود.  پیشگیری از بروز هرگونه رفتار پارافیلی معمولاً شامل کاهش عوامل خطر روانی- اجتماعی برای پیشرفت آن است. در ادامه این مقاله از بخش جنسی دکتر زخم به توضیح کامل انحرافات جنسی و درمان آن می پردازیم.
ادامه مطلب
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی به منظور جلوگیری از رسیدن میزان غلظت بیلی روبین غیر مستقیم
به سطحی است که در آن ممکن است آسیب های مغزی به نوزاد وارد شود.
زیرا بیلی روبین یک ماده سمی است
و برای مغز خطرناک است.
چنانچه زردی نوزاد کنترل نشده و درمان نگردد می تواند عواقب و ضایعات جبران ناپذیری داشته باشد.
بهترین روش درمان زردی
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی
متداول ترین روش درمان زردی نوزاد استفا
http://WWW.NEGARSKIN.IR
 
جوان‌سازی پوست چه‌طور؟ بسیاری از خانم‌ها با این امید روانه کلینیک پوست می‌شوند.
از این روش می‌توان در درمان چروک‌های سطحی و کم عمق پوست استفاده کرد.
چند جلسه درمان در این مورد به‌کار می‌رود. فواصل درمان را می‌توان برحسب وضعیت بیمار تغییر داد
و از هفته‌ای یک بار تا دو هفته یک بار فواصل را اضافه کرد.
تنها راه درمان ترک خوردگی پاشنه پا








یک متخصص پوست و مو تنها راه درمان ترک
خوردگی پاشنه پا را استفاده از کرم‌های مرطوب کننده دانست و افزود: استفاده
جوراب نخی بعد از چرب کردن پاها الزامی است بنابراین به افرادی که
نمی‌توانند از جوراب استفاده کنند توصیه می‌شود از جوراب‌های مخصوص ترک
پاشنه پا استفاده کنند.
ادامه مطلب
درمان شپش موی سر                                                                                   شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم.

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟
ادامه مطلب
بهترین روش ها برای درمان خروپف کردن در خواب
 
در اینبخش با بهترین روشها برای درمان خروپف آشنا میشویم. خروپف کردن در خواب دلایل خیلی زیادی دارد، میتواند مشکلات تنفسی باشد یا این کـه نوع خوابیدن شـما باعث آن می شود، گاهی اوقات خواب های عمیق هم دلیلی بر خروپف کردن هستند، در ادامه این مطلب بطور کامل با علل خروپف کردن و همچنین درمان های سریع و کاربردی آن آشنا میشویم. 
 
ادامه مطلب
بهترین درمان‌های خانگی جوش روی سینه چیست 
هیچ‌کس از دیدن جوش روی پوستش خوشش نمی‌آید، فرقی هم نمی‌کند روی صورت‌تان باشد یا سینه. هر کسی، در هر سن و سالی ممکن است، به دلایل گوناگون در قسمت‌های مختلف بدن مانند نواحی قفسه سینه دچار آکنه و جوش شود.
باید بدانید درمان آکنه و نیز درمان جوش در هر جای بدن کار سختی نیست، هرچند ظاهر و حس ناخوشایندی به همراه دارد. در این مقاله در مورد علت جوش روی سینه و نواحی دیگر بدن و ۸ روش درمان خانگی جوش روی سینه ص
سلامت نیوز: عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به اینکه بیماری آندومتریوز قابل درمان است، گفت: این بیماری با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.
 
 
به گزارش سلامت نیوز، رکسانا کارگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.
ادامه مطلب
. سردرد تنِشیسردردهای تنشی از رایج‌ترین انواع درد پشت سر هستند. مدت زمان این سردردها از ۳۰ دقیقه تا یک هفته متغیر است. از علائم سردردهای تنشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:    احساس فشار و گرفتگی در قسمت پشت سر یا پیشانی؛    دردی خفیف یا متوسط که گاه‌به‌گاه شدید می‌شود؛    این درد با ورزش، شدید نمی‌شود؛    این درد، حالت تهوع و استفراغ به همراه ندارد.درمان سردرد تنشیدرد پشت سر - درد تنشیاگر معمولا دچار سردردهای تنشی نمی‌شوید، مصرف استا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها