نتایج جستجو برای عبارت :

مرکزایده وخلاقیت شهرداری قزوین برگزار می کند:اولین رویدادکارآفرینی استارت آپ شهرخلاق

کارگاه‌های آموزشی اولین رویداد کارآفرینی استارت‌آپ ویکند شهر خلاق
از سوی مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین برای تمامی علاقه مندان از 8 الی 10
اسفند97 به طور رایگان برگزار می شود.

برای کسب
اطلاعات بیشتر به آدرس http://icc.qazvin.ir/-38 مراجعه کنید
"استارت آپ،به معنی همایش یا رویدادی خاص در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی نیست.همچنین استارت آپ الزاما یک برنامه کاربردی یا یک سایت اینترنتی نیست و هر شرکت نوپا و کوچکی هم استارت آپ نیست.""پس استارت آپ چیست ؟" 
"استارت آپ با استفاده از ابزار فناوری،مدل کسب و کاری را ارائه کرده و آن را استفاده می کند که تا پیش از آن وجود نداشته یا اگر وجود داشته،این مدل تجاری ارائه شده توسط استارت آپ در مدل قبلی و بازار تثبیت شده سنتی  مورد نظر اختلال ایجاد می کند.
رسانه کلیک – مدیران استارت‌آپی و کارآفرین حاضر در سی و دومین نشست نقد و اندیشه که در وزارت ارتباطات برگزار شد، به نحوه فعالیت خود در این حوزه پرداختند و با اشاره به تحولات اخیر در کشور محدودیت اینترنت را باعث عقب‌ماندگی و عدم رشد در این حوزه بیان کردند.
سی و دومین جلسه نقد و اندیشه با موضوع «کارآفرینی در فضای مجازی جهش‌ها و چالش‌ها» با حضور حامد تاج‌الدین، مدیرعامل استارت‌آپ‌ آچاره، رضا اربابیان، مدیرعامل استارت‌آپ‌ شیپور و محمد صد
استارت نخوردن خودرو یکی از مشکلات رایجی است که همه راننده ها حتی برای یک بار هم که شده با آن روبرو شده اند . بیشتر افرادی که با این مشکل رایج روبرو می شوند پس از مواجهه سریعا به سراغ باتری خودرو می روند و مشکل را در آن می دانند . اما باید بدانید استارت نخوردن خودرو می تواند دلایلی به غیر از مشکل در باتری نیز داشته باشد . اگر برای شما نیز این مشکل پیش آمده است با این بخش از نمناک همراه شوید تا علت و راه حل های رفع آن بدانید.
مهم ترین دلایل استارت نخ
دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزار می کند:
اولین رویداد شتاب (استارت آپ) ملی گیاهان دارویی و بلوط لرستان
مکان: لرستان خرم آباد گلدشت غربی خیابان ارم دانشگاه علمی کاربردی 
زمان: 28 آذر ماه 1398
زمان ثبت ایده از 1 شهریور تا 15 آذر ماه
جهت ثبت نام و شرکت در رویداد به آدرس اینترنتی https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/184/oak  مراجعه نماید.
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
 
رویداد همفکر چیست؟
همفکر یک بستر و رویداد هفتگی( همفکر سقز دو هفته یک بار برگزار می شود) است برای ایده پردازان، طراحان، برنامه نویسان، سرمایه گذاران، مشاوران، کارآفرینان و سایر افراد علاقه مند به ایجاد کسب و کار که می‌توانند گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات و ارتباطات حرفه ای و تجربه هایشان با یکدیگر بپردازند و در مورد کسب و کارشان، استارت آپ ها، علاقه مندی ها و ایده هایشان با یکدیگر گفتگو کنند.تا الان هفده همفکر با موفقیت برگزار شده، این
در تعریف استارت آپ هر نوع کسب وکار نوپایی را در این دسته می‌توان قرارداد. لزومی ندارد که حتماً زمینه فعالیت و شرایط کاری کسب وکاری نوپا به نام استارت آپ در حوزه فنّاوری یا فن‌آوری اطلاعات باشد اما به دلیل اینکه در سال‌های اخیر بیشتر کسب‌ وکارها در این زمینه شکل‌ گرفته‌اند بیش‌تر به نظرمی رسد که استارت آپ ها عمدتاً در این زمینه مشغول فعالیت هستند. 
ادامه مطالب مربوط به کلینیک کسب و کار را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید.
امواج تکامل استارت‌ آپ‌ در هند در اقتصاد و فرهنگ هند نهادینه شده است، در سال‌های اخیر اقتصاد استارت‌آپی در این کشور در حال شکوفایی است.
 
طی دهه گذشته، فعالیت‌های متعددی مثل تاسیس استارت‌ آپ‌ های جدید، افزایش تامین سرمایه برای شرکت‌های تازه تاسیس، هجوم سرمایه‌گذاران و استارت‌ آپ‌  های خارجی در هند ، توسعه زیرساخت‌های قانونی و ادغام و تملک در سطح جهانی، انجام شده است.
داستان‌های موفق کارآفرینی فراوانند، به‌عنوان مثال: بایجو (Byju’s)
تیم تکبا و آموزش راه اندازی کسب و کار بین الملل توسط تیم تکبا
توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا با هدف ایجاد آموزش راه اندازی استارت آپ بین الملل ، در نظر دارد تا بهترین نوع خدمات خودرا ارائه دهد. هر ایده، خلاقیت و ابتکاری که موجب شود حرفه و شغل شما کیفیت بیشتری داشته باشد و با سود افزایی همراه باشد، از طریق توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا انجام پذیر است.
این مجموعه با ارائه خدماتی همچون ثبت اختراع بین الملل یا هر گونه فعالیت ظ
استارت چیست
استارت خودرو یک موتور الکتریکی می باشد که نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل می کند. در یک استارت خودرو ، برق از باتری گرفته شده و در طی عبور از سیم پیچ درون استارت، باعث چرخاندن چرخ دنده های استارت می گردد که این عمل باعث می شود، چرخ دهنده های استارت با چرخ دنده های موتور خودرو درگیر شده و آن را نیز بچرخاند.  برای روشن شدن موتور خودرو، نیاز است که دور موتور به حداقل دور راه اندازی لازم در خودرو برسد. این دور موتور حداقلی در موتو
پاره شدن تسمه تایم بیشتر در حال حرکت مخصوصا در جاده رخ می دهد! پس اگر در حال حرکت ماشین خاموش شد به هیچ عنوان مجددا استارت نزنید! با یه حرکت ساده می تونید بفهمید تسمه پاره شده یا نه و از چند میلیون تومان خسارت به موتور در هنگام استارت زدن جلوگیری کنید! اگر این اتفاق افتاد به هیچ عنوان استارت نزنید! ماشین رو بذارید دنده یک و هُل بدید، اگه ماشین توو دنده بود و حرکت کرد تسمه پاره شده و باید یدک کش خبر کنید و به تعمیرگاه ببرید و اگر ماشین حرکت نکرد ی
برنامه استارت آپ کانادا – Start-Up Visa Program
برنامه استارت آپ کانادا برنامه برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه Startup ( برنامه سرمایه گذاری فکری/ مالی ) دریافت ویزای استارت آپ کانادا است.
ویزای استارتاپ کانادا از طریق اختراع یا هر نوع فکر جدد یا نوآرانه در اختیار شما خواهد بود .
برنامه استارت آپ کانادا در اصل ارائه دهنده ویزا راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان یک پروژه جدید ، نوآورانه و آزمایشی برای مهاجرت به کانادا است و اولین بار در نوع خود در ج
 با استارت آپ بیشتر آشنا شویم
 
 ده گام برای راه اندازی یک استارتاپ
 
 ایده های استارت آپ چگونه به ذهن خطور می کند؟
 
 10 ایده برای شروع استارتاپ
 
 استارتاپ چیست و چه تفاوتی با شرکت دارد؟
 
 استارتاپ چیست ؟ تفاوت استارت آپ و کسب و کار
 
 استارت آپ چیست؟
 
 ۱۰ ایده برای شروع یک استارت آپ
 
 لین استارتاپ چیست؟
 
 معرفی انواع استارت آپ
 
 مراحل راه اندازی استارت آپ
 
 استارتاپ چیست؛ مراحل راه اندازی استارتاپ
 
 تعریف استارت آپ چیست؟
درحال خداحافظی با تابستان هستم، سلام به پاییز و دانشگاه میکنم، از این ترم به بعد یه استارت قوی میزنم، هوشمندانه به پیشرفت در زمینه علمی فکر میکنم از اول تابستون داشتم اطلاعاتم رو تکمیل میکردم و برای تک تک روز هایم در آینده برنامه دارم تا پیشرفت کنم، هر کس که بخواد منو از علم و پیشرفت دور کنه ، رکب بدی از من خواهد خورد ، پیشرفت تو خون منه، شاگرد اول کلاس ترم بعد منم با بالاترین نمره...:)
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
مدتهاست میخوام شروع کنم و تعلل میکنم.
چیزی که میخوام استارت بزنم قدری سکوت و توجه کامل به کلماتمه.
توجه کامل به کلمات و رفتارم.
یه چیز دیگه هم شروع نمازهای قضا.
ببین کِی نوشتما!
امروز بیستم تیرماهه.
یادته پارسال تصمیم گرفتی که تا روز تولدت نماز فضاهای موجود رو نصف کنی!
وقت کمی مونده. این چند وقت رو به خودت سخت بگیر و برو جلو.
بسم الله. :)
هنگامی که به آموزشگاه رانندگی برای یادگیری می رویم ، با این جمله روبرو می شویم که باید قبل از روشن کردن خودرو دنده در حالت خلاص قرار گیرد. اما خلاص کردن گیربکس و گرفتن کلاچ تفاوتی را در استارت زدن خودرو ایجاد می کنن؟ در این بخش از نکات مربوط به خودرو در نمناک به بیان این موضوع می پردازیم با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
  تیم فوتبال فولاد خوزستان از امروز اردوی سوم خود را استارت می‌زند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فولاد که اردوی دوم خود را در تهران پشت سر گذاشت از امروز اردوی سوم خود را استارت می زند.
 
شاگردان نکونام از امروز در هتل المپیک به مدت 16 روز تمرینات خود را در تهران پیگیری می کنند. به دلیل گرمای اهواز اردوی دوم فولاد در تهران برگزار می شود.
 
امروز شاگردان نکونام در دو نوبت و صبح و عصر در زمین پژوهشگاه
غیرت مردم قزوین در دفاع از امیر المومنین علیه السلام
رافعی می‌نویسد:
وكان عمال خالد بن عبد الله القسری وسائر عمال بنی أمیة یلعنون فی هذا المسجد (مسجد قزوین) علیاً رضی الله عنه حتى وثب رجل من موالی بنی الجند وقتل الخطیب وانقطع اللعن من یومئذ .
كارگزاران خالد بن عبد الله قسری و سایر كارگزاران بنی امیه در مسجد قزوین علی (علیه السلام) را لعن کردند؛ تا این كه یکی از طرفداران بنی الجند برخاست و خطیب را كشت، از آن روز لعن بر علی (علیه السلام) در آنجا
رویداد ایده پردازی فکربکر یک کارگاه نیم روزه با رویکردی آموزشی – تجربی است که  توسط موسسه کارآفرینی فکربرتر برگزار می شود. در این رویداد شرکت کنندگان علاقه مند به فرآیند کارآفرینی و استارت آپ، گرد هم می آیند تا در یک روز تمام دانش مقدماتی لازم جهت ورود به حوزه کارآفرینی و استارت اپ ها را فرا گیرند. یکی از تفاوت های عمده این رویداد با دیگر رویدادهای کارآفرینی برگزار شده در کشور مانند "استارت آپ ویکند" در این است که برخلاف "استارت آپ ویکند"، د
همه ی نوشته هام رو پیش نویس کردم. همه چیز چه خوب چه بد گذشته و من تمامش رو توی گذاشته جا میذارم و درس هایی که ازش گرفتم رو تو قلب و ذهنم نگهداری میکنم.
شاید بگید خیلی دیوونه م اما خوب شد که امسال نشد و دوباره قراره یه سال دیگه هم تلاش کنم . 
خوشحالم بابت درسایی که گرفتم و قراره بگیرم.
خوشحالم از اینکه فهمیدم برای خانواده م خیلی مهمم فارغ از نتیجه.
دلم آشوبه بابت وقت های از دست رفته و کم کاریام اما هرچه زودتر تلاش میکنم احیا بشم . الان وقت این کار ها
به دورانی رسیدیم که هر کس از خونه قهر میکنه پامیشه میره استارت اپ میزنه به امید اینکه از لحاظ مالی مستقل بشه و آقای خودش باشه. و چه تعداد کارمندانی دیدم که بیخیال کارشون شدند و با مطالعه زندگینامه چند تا کارآفرین موفق، دچار جو زندگی مفرط شده و چوب حراج به خونه زندگی ش زدن و رفتن تو کار استارت اپ! و همچون خر در گل گیر کردن! البته دور از جووون!نکن برادر من! نکن خواهر من! کسب و کار راه انداختن انتهای یک مسیر پر از تجربه باید باشه. تا با شرایط بازار آ
تامین مالی :به درخواست شما از هر موسسه مالی از قبیل بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا هر شخصی است که به شما پول قرض می‌دهد و شما متعهد می‌شوید تا در سررسیدهای مقرر آتی آن را پرداخت کنید.
 
فرض کنید می‌خواهید یک ماشین خریداری کنید اما پول کافی برای خرید را ندارید. می‌توانید جهت درخواست تسهیلات به بانک یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری مراجعه کنید.
کارآفرینی و نوآوری سبب رشد اقتصادی می‌شود
تحقیقات نشان می‌دهد کارآفرینی و نوآوری نقش مهمی را در توس
 با استارت آپ بیشتر آشنا شویم
 
 ده گام برای راه اندازی یک استارتاپ
 
 ایده های استارت آپ چگونه به ذهن خطور می کند؟
 
 10 ایده برای شروع استارتاپ
 
 استارتاپ چیست و چه تفاوتی با شرکت دارد؟
 
 استارتاپ چیست ؟ تفاوت استارت آپ و کسب و کار
 
 استارت آپ چیست؟
 
 ۱۰ ایده برای شروع یک استارت آپ
 
 لین استارتاپ چیست؟
 
 معرفی انواع استارت آپ
 
 مراحل راه اندازی استارت آپ
 
 استارتاپ چیست؛ مراحل راه اندازی استارتاپ
 
 تعریف استارت آپ چیست؟
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیروی انسانی را سرمایه اصلی
اقتصاد دانش بنیان دانست و گفت: برخی از استارت آپ ها هفته ای 10 درصد رشد می کنند
و سبب پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور می شوند.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون
علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد فن آورد که امروز در
دانشگاه تهران برگزار گشت، در جمع خبرنگاران گفت: برخی از استارت آپ ها هفته ای 10
درصد رشد می کنند و سبب پیشرفت و توسعه اق
کیلس استارت آریو Z300 یا استارت بدون کلید یکی از فناوری های به روز در صنعت خودرو می باشد.
این تکنولوژی همچنین باعث جذابیت زیاد خودرو در صنعت می باشد.
کیلس استارت آریو Z300 و مزایای آن
کیلس استارت آریو  برای زمان هایی که به علت پر بودن دست امکان در آوردن و استفاده از کلید امکان پذیر نمی باشد، بیشترین کاربرد را دارد.
کیلس استارت می تواند دزدگیر خوبی برای ماشین شما باشد و با بوق و یا آژیر شما را آگاه سازد.
با نصب کیلس استارت، اتومبیل شما کاملا بروز می
مدتهاست میخوام شروع کنم و تعلل میکنم.
چیزی که میخوام استارت بزنم قدری سکوت و توجه کامل به کلماتمه.
توجه کامل به کلمات و رفتارم.
یه چیز دیگه هم شروع نمازهای قضا.
ببین کِی نوشتما!
امروز بیستم تیرماهه.
یادته پارسال تصمیم گرفتی که تا روز تولدت نماز فضاهای موجود رو نصف کنی!
وقت کمی مونده. این چند وقت رو به خودت سخت بگیر و برو جلو.
بسم الله. :)

+۲۰ تیر: همین امروز اولین سوتی رو دادم. باید یاد بگیرم میشه با تاخیر هم گلایه کرد! واقعا فهمیدنش سخت نیست. هست؟
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
کیلس استارت آریو Z300 یا استارت بدون کلید یکی از فناوری های به روز در صنعت خودرو می باشد.
این فناوری باعث می شود که نیاز به سوئیچ خودرو نداشته و باعث رفاه بیشتر رانندگان می شود.
این تکنولوژی همچنین باعث جذابیت زیاد خودرو در صنعت می باشد.
کیلس استارت آریو Z300 و مزایای آن
کیلس استارت آریو  برای زمان هایی که به علت پر بودن دست امکان در آوردن و استفاده از کلید امکان پذیر نمی باشد، بیشترین کاربرد را دارد.
کیلس استارت می تواند دزدگیر خوبی برای ماشین شم
تکنولوژی کیلس استارت سراتو، امروزه یکی از مهم ترین فناوری های خودرو سراتو می باشد.این آپشن بیشتر بر روی خودروهای وارداتی قرار دارد.
مزایای کیلس استارت سراتو
کیلس استارت سراتو علاوه بر کارایی، جذابیت خودرو را نیز افزایش می دهد. با داشتن این آپشن سطح ماشین یالاتر می شود.
در سیستم کیلس استارت، از سوئیچ استفاده نشده و همین باعث می شود راننده حس بهتری داشته باشد.
همچنین این تکنولوژی برای افرادی که از معلولیت یا نقص جسمی رنج می برند، گزینه بسیار
کیلس استارت پژو 206  یکی از آپشن های پرطرفدار خودرو 206 می باشد که با نصب آن کلاس خودرو بالاتر می رود و در کنار آن کارایی های خودرو بهتر و آسان تر می باشد.
به طور کلی منظور از KEYLESS START عدم استفاده از سوئیچ ماشین و روشن شدن ماشین و باز شدن درب به صورت اتوماتیک می باشد.
کیلس استارت پژو 206 و مزایای آن
در گذشته به علت بالا بورن قیمت این تکنولوژی تنها خودروهای لاکچری از آن استفاده می کردند اما امروزه این تکنولوژی با قیمت مناسب در اختیار بیشتر خودروها قر
یه موقعی داشتم با ریحانه در مورد رابطهی یه طرفه حرف میزدم البته بحث کلا میگفت بده ولی همون جا یه لیست از ادما نوشتم که این مدلی شرو کنم رابطه رو و خلاصه بعده یه بحث در مورد بدی های رابطه های یه طرفه رفتم یه دونشو استارت زدم =)) و برنامه دارم یه سری دیگشم استارت بزنم تازه 
و با همهی این ها ولی یه فرقی هست بین کاره من و اون صحبته این که بدم نمیاد میشه گفت یه جورایی از این وضع یعنی میدونم اگه یه سال هم پیام ندم پیامی قرار نیست بیاد (مثله ۲ ساله پیش =))‌
هر سال سازمان استارت اپ های لیتوانی با برگزاری یک مجمع و گردهمایی
استارت اپ ها و سرمایه گذاران را با یکدیگر در یک محیط جمع می کنند تا استارت اپ
ها بتوانند منابع مالی سرمایه گذاری را جذب کنند و از طرف دیگر  ایده های جدید و نو ارائه شوند. استارت آپ موفق
به معنی یک کسب و کار جدید است که در بازده زمانی رشد خوبی داشته و به پتانسیل
بالایی رسیده باشد. در واقع می توان گفت که استارت آپ یک ایده جدید است که محصول و
خدماتی نوین را به مردم عرضه می کند. هر کسی
تا سه ماه پیش می تونستم گه گداری از تپ سی یا اسنپ استفاده کنم ولی تازگی ها قیمت هاشون عجیب رفته بالا! برای همین توفیق اجباری داشتم که بیشتر سوار اتوبوس بشم. ولی این مورد همیشه منو آزار میده چرا ده ثانیه دیر به اتوبوس رسیدم یا چرا باید بیست دقیقه وایسم تا اتوبوس بعدی بیاد. این بود که همون لحظات این ایده استارت آپ اتوبوسی به ذهنم رسید.
داستان خیلی ساده است. کافی است یک ردیاب مشابه این شرکت ردیاب ایده آل روی اتوبوسها نصب بشه که موقعیتشون را به صور
علل استارت نخوردن ماشین
اهمیت وجود ماشین و نیازی که امروزه بسیاری از شهروندان را مجبور به خرید اتومبیل کرده فراتر از حد تصور ماست. از خرید وسایل مورد نیاز منزل تا جابجایی در سطح شهر و بسیاری موارد دیگر سبب شده تا روز به روز به داشتن ماشین شخصی وابسته تر شویم. اگر ناگهان ماشین شما دچار مشکل شود تازه متوجه خواهید شد چقدر به این تکنولوژیِ وابسته هستید
فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبری
با روش استارت اپ که یکی از روشهای مهاجرت به کانادا میباشد در این بلاگ آشنا شوید وبیشتر بخوانید 

استارت اپ در کانادا
یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا برنامه استارت آپ می باشد. برنامه مهاجرتی استارت آپ در کانادا به سه دسته تقسیم بندی می شود که یکی از ویژگیهای مشترک آنها این است که فرد باید دارای یک ایده و طرح خاص باشد.
در دسته اول اگر طرح دارای شرایط ویژه ای باشد فرد خواهان مهاجرت به کانادا میتواند بعد از قبول ایده و طرح از بانک‌ها کشور کان
کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.
مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.
لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

ادامه مطلب
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند تمامی کلاس های اینجانب روز چهارشنبه 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد و برنامه برگزاری کلاس های جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تاکید می گردد صرفا کلاس های روز چهارشنبه که مربوط به اینجانب می باشد برگزار نخواهد شد و سایر کلاس ها مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد گردید.
کیلس استارت پژو 206 یکی از آپشن های پرطرفدار خودرو 206 می باشد که با نصب آن کلاس خودرو بالاتر می رود.
 در کنار آن کارایی های خودرو بهتر و آسان تر می باشد.
 
به طور کلی منظور از KEYLESS START عدم استفاده از سوئیچ ماشین و روشن شدن ماشین و باز شدن درب به صورت اتوماتیک می باشد.
در گذشته به علت بالا بورن قیمت این تکنولوژی تنها خودروهای لاکچری از آن استفاده می کردند.
اما امروزه این تکنولوژی با قیمت مناسب در اختیار بیشتر خودروها قرار می گیرد.
کیلس استارت پژو 206
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
با توجه به تصمیم گیری های انجام شده توسط تیم مدیریت وبلاگ، تصمیم بر آن شد که بخشی برای کاریابی و آگهی های شغلی ایجاد شود تا مکانی برای افرادی که به دنبال کار در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های داخلی هستند فراهم شود.
کارفرمایانی که به دنبال افراد صالح و قابل اعتماد هستند می تواند آگهی های خود را از طریق کامنت های همین صفحه برای ما ارسال کنند تا به صورت رایگان در قسمت آگهی های شغلی ثبت شود.
پ ن 1: آگهی های ارسالی ترجیحا در مورد کار در استارت آپ
گزارش دومینو2
دوشنبه 20آبان98
دومین جلسه دورهمی استارت آپی دومینو با حضور مهندس علی اکبر از بنیان گذاران استارت آپ آرت مارت و مدیر استودیو باباعلی برگزار شد .
ایشان درتشریح استارت آپ آرت مارت( که درنهایت به تعطیلی انجامید) عوامل مهمی را برای حضار جلسه شرح دادند که عدم رعایت آنها ممکن است به شکست هر استارت آپی بینجامد.
آرت مارت استارت آپی با موضوع خریدوفروش کالاها وآثارهنری بود که ازسال 92 شروع به فعالیت کرد و درنهایت باشکست مواجه شد.
از مهمتری
کیف پول تراست | Trust Wallet که کیف پول رسمی بایننس می باشد، ایردراپی (پخش رایگان سکه) را برگزار نموده است که در آن قرار است، توکن اختصاصی بین کاربران توزیع نماید، در این ایردراپ به هر نفر تعداد 100 سکه TWT با ارزش تقریبی 10 دلار پرداخت می شود.
تعداد کل سکه های تراست والت 90 میلیارد بوده و کاربرد این توکن در کیف پول تراست، برای کاهش فی ترید DEX، استفاده در رای گیری ها و Dapp های درون کیف پول تراست می باشد، قیمت حقیقی و واقعی این سکه بعد از استارت معاملات آن مش
امروزه یکی از مهم ترین فناوری های خودرو ساندرو، تکنولوژی کیلس استارت ساندرو می باشد.
این آپشن بیشتر بر روی خودروهای وارداتی قرار دارد.
با استفاده از این تکنولوژی می توانید به راحتی بدون استارت موتور را روشن کرده و همچنین بدون نیاز به سوئیچ قفل در را باز کنید.
در زمان سفارش خودرو می توانید این آپشن را سفارش داده یا بعد از تحویل آن روی ان نصب کنید.
کیلس استارت ساندرو علاوه بر کارایی، جذابیت خودرو را نیز افزایش می دهد. با داشتن این آپشن سطح ماشی
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
چند روز به روضه مونده و هزینه کمی برای برگزاری روضه داریم 
ولی من و همسرم دوست داریم روضه مادرمون  به خوبی و باتشریفات برگزار بشه ..
آقا محمد با نگرانی بهم گفت:دوست دارم روضه امسال مثل پارسال با تشریفات برگزار بشه . بهش گفتم فکر می کنی پارسال هزینه روضه را تو دادی یا خود مادرمون . گفت  این حرفتا می دونم  ولی... 
ولی نداره خوده مادرمون  شخص می کنه روضمون چه طور برگزار بشه ،
من باور دارم که میزبان این مهمانی حضرت زهراست . و ما  افتخلر نوکری پیدا کر
پادکست های زیادی هستند که ارزش گوش کردن دارند، فهرست برخی از آنها که خودم دنبال می کنم را با افتخار تقدیمتان می کنم:
1) در پادکست  «بی پلاس» ، علی بندری خلاصه کتاب‌های معروف غیرداستانی را به زبانی دلنشین روایت می کند.
2) در پادکست  «10صبح» ، میثم زرگرپور و امید اخوان در قالب گپ و گفتی بداهه، تجربیات خود از دنیای استارت آپی را در اختیار شنوندگان می گذارند، مصاحبه های خیلی خوبی هم با کوفاندرهای برخی استارت آپهای موفق انجام داده اند که شنیدنی است
وقتی استارت ( استارت نه شروع ) میخورد با حرفای قشنگ و شعار های زیبا شروع میشد
مثل یه تابلو نقاشی که هر چی زیباتر بهتر خواهی بود نقاشی پر از فریب و نیرنگ اما داخل یک تورنمنت بزرگ مثل شعر شعرا که هر کس ازش میتوند یک تفسیری بکند اما هیچکس جز خودت نمیدوند چه خبر ؟؟؟؟؟
اما این میونه برای اینکه کار از محکم کاری هیچ وقت ضرر ندارد باید به یک جاهایی هم وصل بشی تا شانس بردت برد بالاتر 
این تورنمنت بزرگ تازه شروع شده  
میدونم رای میخواید پس حداقل این اخر و
مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ یکی از راه ها مطمئن برای کسب اقامت دائم در کانادا محسوب می شود. در این روش شما می توانید خودتان سرمایه گذار طرح یا ایده خود باشید و یا اینکه یکی از سازمانهای دولتی یا خصوصی در کانادا را به عنوان سرمایه گذار خود معرفی نمایید.استارت آپ در واقع به ایده ای گفته می شود که برای ایجاد خوداشتغالی خلاقانه به کار می رود. به عبارت ساده تر یک کسب و کار جدید را استارت آپ می نامند.گروه مشاوران کانتیننتال به عنوان با سابقه ت
تکنولوژی کیلس استارت سراتو علاوه بر کارایی آن، باعث جذابیت و زیبایی خودرو می شود. با استفاده از این سیستم می توان برای همیشه سویئچ ماشین را کنار گذاشته و به صورت خودکار ماشین را روشن کنید.
با انجام این کار رفاه بیشتری ایجاد شده زیرا برخی زمان ها به علت پر شدن دست امکان در آوردن سوئیچ نمی باشد.
کیلس استارت سراتو و نصب آن
این ویژگی در بعضی از خودروها به صورت فابریک وجود دارد اما در بسیاری از خودروها نیاز به سفارش این آپشن در زمان سفارش خودرو می
طرح توجیهی چیست و چرا من به آن نیاز دارم؟
یک طرح توجیهی ( برنامه کسب‌وکار ، طرح کسب و کار تجاری ، بیزینس پلن Business Plan  ) یک سند نوشتاری است که کسب‌وکار شما، اهداف و استراتژی‌ها و بازاری که هدف قرار خواهید داد و پیش‌بینی مالی تان را شرح می‌دهد. داشتن یک برنامه کسب‌وکار مهم است زیرا به شما کمک می‌نماید تا اهداف واقع‌بینانه، تامین مالی خارجی ( تامین مالی از خارج از شرکت )، ارزیابی نحوه دستیابی به موفقیت، روشن کردن الزامات عملیاتی و ایجاد پیش‌
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
سلام خوش اومدین به اولین جلسه از آموزش پاورپوینت!
در ویندوز 10 از طریق زیر اقدام کنید:
1- روی منوی استارت کلیک کنید و در میان برنامه ها به دنیال نام پاورپوینت بگردید
یا 2- منوی استارت رو باز کنید و شروع کنید به سرچ زدن نام «powerpoint» و در روی آیکون برنامه کلیک کنید.
راهی هست که خیلی سریع تر و راحت تر پاورپوینت رو باز کنیم؟
بله زمانیکه پاورپوینت رو در منیو استارت پیدا کردید، روی آیکون اون راست کلیک کرده و گزینه ای با عنوان «pin to taskbar» رو انتخاب کنید تا
به‌علت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و جلوگیری از شیوع کرونا؛ سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
ادامه مطلب
دوره امر به معروف و نهی ازمنکر روز چهارشنبه ۹۸/۸/۲۹ برگزار شد
طرح پارسا از دفتر تبلیغات اسلامی
✅با حضور استاد مجرب حجت الاسلام والمسلمین جناب
 استاد فرزانه برگزار گردید .
✅این دوره تا پایان سال جاری ادامه دارد
 
موسسه قرآنی شیفتگان وحی
 
 تلفن تماس:۳۷۲۳۳۳۹۰
به دنیای استارتاپی علاقه‌مند هستید و دوست دارید بیشتر درباره آن بدانید؟ قصد دارید یک استارتاپ شخصی برای خودتان راه بیندازید؟ در هر صورت، شما در جای درستی قرار دارید. در این سری آموزشی، ما از چیستی یک استارتاپ تا تمام نکات راه‌اندازی آن را به شما یاد می‌دهیم.
این سری اموزشی که پیش روی شماست برگرفته از سایت نوین می باشد، برای دسترسی به هریک از قسمت های این مجموعه اموزشی از لینک های زیر استفاده کنید.


قدم اول: استارت آپ چیست؟

قدم دوم: اعتبار
تکنولوژی کیلس استارت سراتو، امروزه یکی از مهم ترین فناوری های خودرو سراتو می باشد.
 این آپشن بیشتر بر روی خودروهای وارداتی قرار دارد.
مزایای کیلس استارت سراتو
کیلس استارت سراتو علاوه بر کارایی، جذابیت خودرو را نیز افزایش می دهد.
با داشتن این آپشن سطح ماشین یالاتر می شود.
در سیستم کیلس استارت، از سوئیچ استفاده نشده و همین باعث می شود راننده حس بهتری داشته باشد.
همچنین این تکنولوژی برای افرادی که از معلولیت یا نقص جسمی رنج می برند، گزینه بسی
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
اگر تا به حال از ویندوز 8 استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که منوی استارت از صفحه دسکتاپ حذف شده و یک صفحه جداگانه برای نمایش و جستجوی برنامه ها به جای آن افزوده شده است.اگر از این وضعیت راضی نیستید می توانید با استفاده از ترفندهای ویندوز 8 منوی استارت را به سیستم خود بازگردانید. برای این کار کافی است برنامه  Classic Shell را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید. این برنامه امکان نصب آیتم های قدیمی را روی نسخه های جدید ویندوز فراهم کرده و منوی است
تصور کنید زندگی بدون این فناوری ها و استارت آپ های هوشمند چگونه بود؟ بدون استفاده از فناوری های اینترنت اشیا که این روزها بخشی از زندگی روزمره مان هستند می توانستیم اینگونه زندگی کنیم؟ این روزها دانش آموزان و دانشجویانی که وارد دانشگاه می شوند نمی توانند زندگی بدون اینترنت را تصور کنند.  ارتباطات و دستگاه ها و محصولات به هم متصل زندگی مان را راحت تر کرده اند.  فناوری همچون اینترنت اشیا همه چیز از خودروها گرفته تا لوازم آشپزخانه را به صورت
به گزارش عصرحباد؛ جشن عید سعید غدیر خم، امشب (دوشنبه 28 مرداد 98) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پر شور مردم و با اجرای مسابقه، مدیحه سرایی، نورافشانی و... به همراه حرکت نمادین کاروان غدیر خم در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) مسجد تکیه و با همکاری شهرداری حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصویری این مراسم بزودی منتشر خواهد شد.
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جلسه کلاس جبرانی مربوط به درس ماشین های الکتریکی 1 روز چهارشنبه 6 آذرماه از ساعت 09:30 تا 11:30 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است کلاس فوق جبرانی بوده و کلاس اصلی درس مطابق برنامه آموزشی چهارشنبه ساعت 12 تا 13:30 برگزار خواهد شد. 
ویزای استارت آپ برای راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان خارجی
رابطه بین کارآفرینان مهاجر و توسعه اقتصادی کشورهای میزبان به طور فزاینده‌ای برجسته شده ‌است، چرا که دولت‌های مختلف در حال حاضر استراتژی‌هایی را برای جذب نوآوری‌های کارآفرینان مهاجران اتخاذ می‌کنند. با توجه به تحقیقی که توسط Research Gate انجام‌شده، ۲۰۴ شرکت توسط مهاجران تاسیس شدند که بین شرکت‌های آمریکایی در فهرست فورچون ۵۰۰ سال ۲۰۱۰ است  قرار داشته اند که منجر به سود ۴.۲ ه
امروزه یکی از مهم ترین فناوری های خودرو ساندرو، تکنولوژی کیلس استارت ساندرو می باشد.
این آپشن بیشتر بر روی خودروهای وارداتی قرار دارد.
با استفاده از این تکنولوژی می توانید به راحتی بدون استارت موتور را روشن کرده و همچنین بدون نیاز به سوئیچ قفل در را باز کنید.
در زمان سفارش خودرو می توانید این آپشن را سفارش داده یا بعد از تحویل آن روی ان نصب کنید.
کیلس استارت ساندرو علاوه بر کارایی، جذابیت خودرو را نیز افزایش می دهد.
با داشتن این آپشن سطح ماشی
جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
ترم دوم یکی از اساتید آزمایشگاه‌مون در وصف پروژه‌ی کارشناسی اینطور میگفت زمانی میرسه که دیگه از این دکمه‌ی استارت سیستم حالتون بهم میخوره. خواستم بگم اگه اون موقع تو دلم مسخره‌ت کردم و خندیدم بهت، شکر اضافه خورده بودم. 
امروز دوره آموزش طراحی بازی یا گیم دیزاین تموم شد. در این دوره سعی کردم خیلی خلاصه ولی مفید، مفاهیم پایه‌ای برای ساخت یک بازی رو بیان کنم و بک جورایی کیک‌استارت کنمامیدوارم دوره‌ی خوبی شده باشه و همه راضی باشنبعد از کارگاه‌هایی که رایگان برای بازی سازی برگزار میکنم، یکی از علایقم تدریس گیم دیزاینه. اینکه چطوری میشه از یک سری خط و نقطه و مهره، یک تجربه جدید خلق کرد و دنیای جدیدی ساخت gamedojo.irممنونم‌از خانم فاضل عزیز برای این کتاب‌های جالب
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
قابل به ذکر است که سفر انجمن تاریخ در مورخه 98/10/10 به مدت چهار روز به شهر طبس برگزار خواهد شد.
در این خصوص جلسه ای دردفتر آموزشگاه تشکیل گردید .وستاد وکارگروه دهه فجر با همکاران دردفتر آموزشگاه تعیین شد.
دراین جلسه به هرچه باشکوهتر برپاشدن جشن های دهه فجر تاکید گردید. ودراین جلسه برنامه های هرکلاس به معلم مربوطه واگذار گردید.
بمناسبت دهه فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه (س)جشنواره حلوا وشله زرد بین دانش آموزان برگزار گردید
با کانون فکری شهرکیان هم جلسه ای تشکیل گردید که یک روز درکانون جشن با همکاری مسئولین کانون برگزار میگردد
دراین جلسه به
سلام آقای مدیر من ۵ سال است که در این مدرسه هستم، نظر من در مورد مدرسهٔ شاد این است که زنگ ورزش بچه‌ها باید بیشتر شود و در هنگام صف صبحگاهی کمی نسبت به قبل نرمش کنیم.
برای آنکه بچه‌ها شاداب و با نشاط شوند مانند چند سال پیش به آن‌ها شیر دهید. برای داشتن مدرسه‌ای شاد کلاس‌های آموزشی همراه با سرگرمی برگزار کنید تا بچه‌ها خسته نباشند و مانند کشور هند که هر ۱ ساعت زنگ آب‌خوری دارند برگزار کنید تا بچه‌ها به‌خاطر کم‌خوردن آب دچار سردرد و ... نشون
خب من الان بیکارم و یه معلمه بیکار فقط میتونه به شاگرداش گیر بده:/
اونم یه معلمه تنبل:/
به هرکى که الان حاضر باشه و تا یه ساعت اینجا وایسه باهم زر... اهم حرف بزنیم یه بیست میدم:/
منفى هاشم تا الان میبخشم:/
تازه اگه بیشتر وایسین نمره هاى بیشترى بهتون میرسه... 
 
 
 
خداییش وایسادین چرتو پرتامو میخونین؟
در کل اینهمخ زر زدم بیاین باهام حرف بزنین:/
 
 
 
 
خب بیاین کلاسو برگزار کنیم..
امیرعباس پایه ی هفتم است. آموزش و پرورش برای پایه های هفتم و دهم آزمون ورودی در نظر میگیرد تا میزان سطح دانشی دانش آموزان را قبل از ورود به این پایه بسنجد و با آزمون دیگری که در پایان پایه برگزار میشود مقایسه کند.
آزمون در روزیکه اعلام شده بود برگزار نشد و با دو روز تاخیر هفته ی گذشته گرفته شد. امیرعباس وقتی به خانه آمد گفت یکی از دوستانش تمامی سوالات را داشته و در منزل کار کرده است‌. اینطور که دوستش به امیرعباس گفته است مادرش مدیر مدرسه است و
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رکورد گیری روز سه شنبه 14
اسفندماه در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان در محل سالن 80 خط
مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.گفتنی است دانشجویان ورزشکاری می توانند در این رگوردگیری شرکت کنند که ثبت نام آنان از طریق تربیت بدنی وزارت علوم تایید شده باشد. سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه سال آینده در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود.
دلیل استارت نخوردن خودرو
1-باطری اتومبیل از کار افتاده است
اگر ماشین شما استارت نخورد، به احتمال زیاد باطری ماشین از کار افتاده است. قبل تر در رابطه با خوابیدن یا از کار افتادن باتری خودرو در هاو کن یو صحبت کردیم. می دانید منبع تامین برق مورد نیاز تمام اجزای خودرو (چراغ ها، رادیو ضبط و غیره) باطری ست. زمانی که ماشین در حالت حرکت است، دینام باطری را به طور مداوم شارژ می کند. اگر باطری به خوبی شارژ نشود دیگر ماشین روشن نمی شود.
شایع ترین نشانه باط
هفت مهارت icdl  شامل دوره مقدماتی تا پیشرفته کامپیوتر در کاربری اداری:
ICDL مخفف عبارت International Computer Driving Licence به معنی گواهینامه
بین المللی کاربری کامپیوتر است. این دوره و مهارتهای آن مخصوصاً icdl
درجه دو (ویندوز و اینترنت) برای همه مفید و مورد نیاز است. مدرک هفت مهارت
icdl پس از شرکت در آزمون های سراسری توسط سازمان فنی و حرفه ای صادر شده و
قابلیت ترجمه را داراست، همچنین این دوره در بعضی از دانشگاهها بعنوان
واحد درسی دانشگاهی نیز مورد قبول میباشد.
در تاریخ 98/2/11 اردوی یک روزه آموزشگاه اسماعیل بختیار بلداجی برگزار شد.این اردو به مقصد مجتمع فرهنگی  تفریحی آفتاب  متویی واقع در بخش چغاخور منطقه بلداجی برگزار گردید.
اعضای شورای دانش آموزی این آموزشگاه در اطلاع رسانی ،کسب رضایت نامه از دانش آموزان و فعالیتهای تفریحی ، فرهنگی در این اردو همکاری داشتند.
مانور نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نور برگزار شد. ‎





 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری
شهرستان نور،ظهر امروز و در آستانه شروع مرحله ثبت نام کاندیداهای
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و
محمودآباد، مانور ثبت نام کاندیداهای فرضی جهت آمادگی بیشتر در فرمانداری
شهرستان نور به عنوان مرکز حوزه انتخابیه برگز
در تاریخ 6 آذر ماه مانور نمادین منطقه ای زلزله در این آموزشگاه برگزار گردید. در این برنامه که با همکاری دوستان عزیز در هلال احمر و آتش نشانی شهرکرد برگزار گردید رییس اداره و جمعی از کارکنان در مدرسه حضور یافته و از نزدیک شاهد برگزاری این مانور بودند. 
به رسم هر ساله در فاصله چند روز مانده به ماه محرم، آئین سیاه پوشان و چادرپوشان حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نطنز ، همه ساله و در آخرین جمعه پیش از ماه محرم‌الحرام، آئین کهن و سنتی سیاه پوشان و چادرپوشان در حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار می‌شود.در این مراسم که با
ادامه مطلب
Drone ها دیگه مثل سابق ناشناخته نیستن. وقتی محصولی به ی سرگرمی تبدیل میشه و تم اسباب بازی برمیداره، یعنی عمومیت پیدا کرده. وقتی محصولی عمومیت پیدا می کنه و استقبال گرم ازش میشه، راه های دیگه ی استفاده تجاری ازون کالا هم پیدا میشه. مثل مسابقات. بله. مسابقاتی با حضور Drone  ها.
یکی از سری مسابقاتی که در زمینه تکنولوژی پهپاد و drone اخیرا کلید خورده، مسابقات Droneclash هست. اسپانسر این مسابقه، وزارت دفاع، پلیس و دانشگاه دلفت هلند هستند. هدف از برگزاری این مس
Drone ها دیگه مثل سابق ناشناخته نیستن. وقتی محصولی به ی سرگرمی تبدیل میشه و تم اسباب بازی برمیداره، یعنی عمومیت پیدا کرده. وقتی محصولی عمومیت پیدا می کنه و استقبال گرم ازش میشه، راه های دیگه ی استفاده تجاری ازون کالا هم پیدا میشه. مثل مسابقات. بله. مسابقاتی با حضور Drone  ها.
یکی از سری مسابقاتی که در زمینه تکنولوژی پهپاد و drone اخیرا کلید خورده، مسابقات Droneclash هست. اسپانسر این مسابقه، وزارت دفاع، پلیس و دانشگاه دلفت هلند هستند. هدف از برگزاری این مس
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که رژه ۲۹ فروردین برگزار نمی‌شود.
دریادار سیاری: در سال ۱۳۹۹ طرح جایگزین رژه را اجرا خواهیم کرد؛ این طرح رژه خدمت با شعار مدافعان وطن- یاوران سلامت است که در سطح کشور اجرا خواهد شد.
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
۱- رنگ رو به جای سفید گذاشته بودم نامرئی!! صفر صفر صفر صفر ینی بی رنگ. واسه همین صفحه زیرش پیدا میشد
۲- وقتی بخوای فرگمنت بیاد سر استک وایسه باید از استک نال(!) استفاده کنی
۳- تو پروژه ماشین حساب موقع تقسیم بر صفر return می کرد و این باعث مشکل می شده! هنوز نفهمیدم چه مشکلی ولی وقتی returnشو برداشتم و گفتم کلا مثل آدمیزاد تا پایین پروژه رو بره نمره 100% رو گرفت
عدد تصادفی
Integer n;
Random random=new Random();
n=random.nextInt();
Log.d("tag","clicked this button");
<string name="stopwatch_time_format">%02d:%02d:%02d:%0
بر اساس پیشنهاد دانشجویان و نظرسنجی از بین آنها و بر حسب رای اکثریت مقرر گردید دومین جلسه پرزنت به تاریخ 7 اردیبهشت تغییر یابد. همچنین آزمون میان ترم بر پایه موضوعات تدریسی تا قبل از مبحث کلیات ارگونومی در تاریخ 14 اردیبهشت برگزار گردد. بنابراین جلسات اول و دوم کلیات ارگونومی به ترتیب در تاریخ 31 فروردین و 3 اردیبهشت و همچنین جلسه اول طراحی کار در تاریخ 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
روز مسابقه اسب سواری، هر ماه تغییر می کند. معمولا روز مسابقه بیست و دوم است یعنی بعد از  باران ان ماه و هر ماه به جز در زمستان ، مسابقه اسب سواری برگزار می شود.
از کجا بفهمیم کی روز مسابقه است؟
برای این که بفهمیم که کی مسابقه برگزار  می شود ، باید به سمت راست خانه تان بروید ، بعد می‌بینید که یک تقویم در انجا نصب شده است.
بعد 3 یا ضربدر را بزنید.
بعد ، می توانید تمام مناسبت ها را ببینید. همان طور که می بینید، در بازی من روز مسابقه در بیست و دوم برگزا
دوره جامع آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ( سئو ) توسط علی صفری مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به سرفصل ها و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
آموزش سئو در اصفهان
در تاریخ 6 آذر ماه همزمان با سراسر کشور مانور زلزله مدرسه با حضور مسئولین اداره و نمایندگان هلال احمر و اورژانش شهرکرد در محل آموزشگاه برگزار گردید. با توجه به آموزشهایی که از روز های قبل دانش آموزان دیده بودند و هماهنگی های انجام شده  این مانور به شکل خوبی برگزار و دانش آموزان آمادگی خود را برای مواقع بحران محک زدند. 
ویشکا آسایش به عنوان داور در جشنواره پونا فیلم هند
این جشنواره از 19 تا 26 دی ماه در پونای هند برگزار می گردد
یکی از اعضای هیئت داوران در این جشنواره ویشکا آسایش است.
هجدهمین جشنواره پونا هند در این شهر برگزار می گردد
ادامه مطلب
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
سازمان سنجش: کنکور دکتری روز ۲۶ تیرماه، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای دوم و سوم مردادماه، کنکور سراسری روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه، آزمون فنی و حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته به طور همزمان روز ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
زیر بارون قدم میزدیم
نصف شب...شاید ساعت سه بود...
آروم آروم قدماشو باهام تنظیم میکرد
حرفی نمیزد
میدونست نیاز دارم فقط نفس بکشم و احساس کنم لمس بارونو...
بعد از چن دقیقه بهم گف : + یه چیزی بخون برام
-...[درحال تفکر ک چی بخونم حالا]
+تعریف صدای هم اتاقیمو باید از بقیه ی اتاقا بشنوم؟!
خندیدم و پتو رو بیشتر پیچیدم دورم
نمیدونم چرا جلوی اون خجالت میکشم بخونم
آخرشم یه بخش کوچیک از "شهزاده ی رویا" رو خوندم
-"دیدم توو خواب وقت سحر
شهزاده ای زرین کمر
نشسته بر ا
مهاجرت به کاناداکشور کانادا تمایل فراوانی دارد تا افراد مستعد و دارای ایده را انتخاب نموده و از ایده ایشان حمایت کند. اگر اهل ایده پردازی هستید و یا کسب و کار خاصی را در قابل استارت آپ در نظر دارید می توانید به راحتی برای گرفتن ویزا و اخذ مجوزهای لازم برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.از جمله مهمترین مزایایی که در این روش مهاجرت می تواند مورد توجه قرار گیرد این موضوع است که با استفاده از استارت آپ شما نیازی به سرمایه گذاری در کشور کانادا ند
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
کیلس استارت پرشیا یکی از بروزترین آپشن های پرشیا می باشد که ما در مجموعه تیونینگ خودرو پارس آپشن آن را تولید و توضیع می کنیم.
کیلس استارت پرشیا:
کیلس استارت پرشیا باعث می شود اتومبیل شما بدون احتیاج داشتن به کلید روشن شود.
کیلس استارت می تواند دزدگیر خوبی برای ماشین شما باشد و با بوق و یا آژیر شما را آگاه سازد.
ویژگی های کیلس استارت پرشیا:
دارای زیبایی و کلاس برای اتومبیلتان
 
بدون نیاز به کلید
روشن شدن بدون صدا و راحت خودرو
به صورت کاملا اتوم
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
جلسه کارگروه صدور مجوز زکات فطره برگزار گردید
با حضور موسوی نماینده امام جمعه، سلمانیان نماینده فرماندار، سرهنگ بابایاری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، مهندس نریمانی رئیس اداره بهزیستی و مهندس محمدی رئیس کمیته امداد و دبیر شورای زکات جلسه کارگروه بررسی صلاحیت موسسات خیریه برای جمع آوری زکات فطره برگزار گردید
شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

ادامه مطلب
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
برای توسعه زیست بوم نوآوری؛
کارخانه‌های متروکه در ۶ شهر میزبان استارت آپ‌ها می شوند
بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده ۶ کارخانه نوآوری به زودی در ۶ شهر بزرگ کشور راه اندازی می شوند تا استارت آپ‌ها در آنها فعالیت کنند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها