نتایج جستجو برای عبارت :

First Month in Germany

Prayer for seeing the crescent of RamadanHassan Ibn Ali Kharaz said:" We went to Imam Reda (P.B.U.H.) on the last Friday of Shaban month." A few of his companion was with him. Imam (P.B.U.H.) said:" My adherents, today is the last day of Shaban month, whoever fasts today for its reward he would be forgiven." Mohammad Ibn Ismaeil said:" Oh the son of the messenger what's your opinion about the narrative which has prohibited to welcome of Ramadan month ( fasting before Ramadan) in order to fast one or two days before this month?" Imam (P.B.U.H.) said:" Oh the son of Ismaeil, Ramadan is one name of Allah's names and it is not said about this month that this month came, went or it has been welcomed because this month is the month of the Honoured and Glorified Allah and it is an explanation(abo
A
total of 5,986 homes were sold in the capital in the month ending June
21, as the average price of each square meter of a residential unit in
Tehran stood at 132.99 million rials ($1,023)

Tehran Home Sales Dip 59% as Prices Increase 104%
Home prices in Tehran continued to increase while the number of property
deals declined in the third month of the current Iranian year (ended
June 21), latest data released by the Central Bank of Iran show
According to CBI, 5,986 homes were sold in the capital during the
period, signaling a year-on-year decrease of 59.8% compared with the
14,886 deals of the corresponding month of last year
The number of property deals dropped by 50.6% compared with the preceding Iranian month
The average price of each square meter of a reside
در چهارمین بخش از سلسله مقالات وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف به سومین کشور یعنی آلمان که دارای قویترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است، می پردازیم. وضعیت ارزهای دیجیتال در این کشور به این صورت است که:
ادامه مطلب
بِرْنْت لنو (انگلیسی: Bernd Leno؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان و دروازه‌بان آرسنال در لیگ برتر است.
او هنگام بازی در مقابل باشگاه فوتبال چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۲–۲۰۱۱، جوانترین دروازه‌بان تاریخ این مسابقات شد.
 
لنو در جام کنفدراسیون‌ها نیز حضور داشت اما پس از خوردن ۲ گل در اولین بازی آلمان در این رقابت‌ها ترکیب اصلی را تا آخر از دست داد.
 
 
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
آیا سجده بر دو مهر صحیح است؟








 
در روایات آمده است که سجده برترین اعمال
بدن است و از سایر عبادات در نورانی کردن شخص، مۆثرتر. و نزدیک‌ترین حالات
بنده به خداوند، حال سجده است؛ بخصوص اگر گرسنه باشد و سجده را با گریه
همراه کند.
ادامه مطلب
شاید تعجب کنید اما رژیم کاهش وزن ۱۰ کیلو در ۱ ماه کار ساده ای می باشد. البته کاهش ۱۰ کیلو در یک ماه به یک برنامه مدون دارد تا موفق شوید. اولین اصل این است که در یک هفته اول نیاز است به رژیم لاغری کنونی عادت نمایید. به هر حال در این مطلب سایت لاغر فیت به بررسی بهترین رژیم لاغری ۱۰ کیلو در یک ماه می پردازم تا به رویای خود برسید.
در ادامه برای پاسخ به پرسش گونه در یک ماه ۱۰ کیلو لاغر شویم با برنامه لاغری در یک ماه ۱۰ کیلو در لاغر فیت همراه باشید.
م
در این قسمت از مجموعه آموزش ایزابل به مدیریت زمان در ایزابل می پردازیم ، با یادگیری این مبحث شما می توانید بحث زمان را در همه فرایند های مرکز تماس خود دخیل کنید.
به عنوان مثال می خواهید در خارج از ساعت کاری تماس گیرنده ها با صدایی مبنی بر اتمام ساعت کاری برخورد کنند.
برای این منظور دو مفهوم در ایزابل را باید یاد بگیرید
Time Group
Time Condition
TIME GROUP در ایزابل
به بازه های زمانی تعریف شده آموزش مدیریت زمان در ایزابل در ایزابل Time Group می گویند
تعریف TIME GROUP
In The Name Of GOD
The 9th month of the lunar year that name is Ramadan. In the Ramadn, muslims must be fast because GOD said it and we don't disobey his talk. (In English we think GOD is man but you know GOd isn't a human and it is is a sin if you think GOD is something that you know what it is for example somebody start their work with saying In his Name) 
We started to not eating from morning call for prayer to evening call for prayer. we eat noting in this time. We call ths month GOD's celebration. But in this celebration we don't eat. Now, you think it is awful but you think wrong. Why????? I can't answer you becuase if you do it, you will know why I am saying.
Some doctors said fast after 8 hours can help your health problem like Cancer. you can see it. The scientist who found it,
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
 
هزینه تحصیل در آلمان
آلمان به عنوان پر طرفدارترین مقصد برای افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های خوب دنیا هستند شناخته شده که بزرگترین عامل آن رایگان بودن تحصیل در آلمان می باشد. البته دانشگاه های کشور آلمان به دو دسته ی دولتی و خصوصی تقسیم  می شوند. میزان شهریه دانشگاه در آلمان بسته به دانشگاه متفاوت است و در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

ادامه مطلب



آیا ازدواج در ماه شوال مکروه است؟







جاری شدن عقد برای ازدواج در ماه شوال
 
حکم ازدواج در ماه شوال چیست؟
برخی بر این باورند که جاری شدن صیغه عقد
برای ازدواج در ماه شوال کراهت دارد و خوش یمن نیست. به همین منظور به
دنبال علت و چرایی این موضوع در احادیث و روایات گشتیم و هیچ روایتی که
دلالت بر منع و یا کراهت ازدواج در ماه شوال کند را نیافتیم.
ادامه مطلب
 
پایتخت کشور آلمان
برلین Berlin پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است که یک شهر ایالتی است و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است و با توجه به اسناد قدیمی از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
یک سوم شهر برلین از جنگل، پارک، باغ، رود، کانال و دریاچه تشکیل شده‌است.
اسناد اولیه قرن سیزدهم میلادی نشان می‌دهد که این شهر از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
 

ادامه مط
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
◻️Second..................ثانیه◼️Minute..................دقیقه◻️Hour.....................ساعت◼️Day...........................روز◻️Week......................هفته ◼️Fortnight...........دو هفته◻️Month......................ماه◼️Monthly...............ماهانه◻️Bianuual.........شش ماهه◼️Year........................سال◻️Annual.................سالانه◼️Decade...................دهه◻️Century..................قرن◼️Millennium..........هزاره
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
هر کس بعد از اینکه جوجه ها از تخم در اومد باید طریقه بزرگ کردنشون و بلد باشد تا تلفات ندهد. وبسایت سعیدمارکت خوشبختانه یک اموزش حرفه ای دارد تا حتی یک عدد از جوجه ها هم تلف نشوند.
شما می توانید مستقیما وارد وبسایت سعیدمارکت شوید و بر روی آموزش پرورش جوجه یک روزه کلیک کنید یا از همین صفحه روی جوجه یک روزه کلیک کنید که به صفحه مورد نظر بروید.
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

اگزوز فن سانتریفیوژ مدلTER-200 با الکتروموتور 0/25kw-1400RPm-380 V-ABB Germany
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید۰۹۱۲۵۰۰۵۴۲۴
#هواکش #سانتریفیوژ #تهویه #اگزوزفن #الکتروموتور #ضدانفجار #دمنده #مکنده #جت_فن #هواکش_سانتریفیوژ #محاسبه #اجرا #صنعتی #هواکش_صنعتی #طراحی
برای پارتیشن کردن یک جدول به این صورت که پارتیشن بندی اصلی آن به صورت ماهانه و subpartition آن به صورت روزانه باشد، باید یک Virtual Column به جدول اضافه شود تا بتوان subpartition بر اساس روز را بر اساس آن انجام داد.
 
CREATE TABLE TAB_PART_COMPOSITE_INTERVAL(  ID NUMBER(19,0),   TDATE TIMESTAMP (6) DEFAULT SYSTIMESTAMP,   TDAY NUMBER(2,0) GENERATED ALWAYS AS (EXTRACT(DAY FROM TDATE)) VIRTUAL)PARTITION BY RANGE (TDATE) INTERVAL (NUMTOYMINTERVAL(1,'MONTH'))   SUBPARTITION BY LIST (TDAY)   SUBPARTITION TEMPLATE(  SUBPARTITION P01 VALUES (1),  SUBPARTITION P02 VALUES (2),  SUBPARTITION P03 VALUES (3),  SUBPARTITION P04 VALUES (4),  SUBPARTITION
Soudabeh:The Glorifying of Hazrat Fatima(P.B.U.H.) on third day of month
Glorified is He who illuminated the universe with His mighty,Glorified is He who has been hidden in the seven heavens,  and He can not be seen by these  eyes.Glorified is He who humiliated  the servants with death and honored Himself with the eternal lifeGlorified is He who is eternal and whatever except Him is mortalGlorified is He who is alive and omniscient,  Glorified is He who is forbearance and honorable,Glorified is He who is mighty and holy,Glorified is He who is superior and sublime,  Glorified is He that all praise is due to Allah.
http://blog.bravelets.com/2018/04/undying-hope-brave-story.html
http://blog.bravelets.com/2017/08/whats-new-at-bravelets.html
http://blog.bravelets.com/2014/08/diy-how-to-gift-wrap-your-bravelets.html
http://blog.bravelets.com/2018/04/autism-awareness-month-free-coping-cards.html#more
http://clashofclansbuilder.com/guides/view/1667
http://clashofclansbuilder.com/guides/view/2601
http://clashofclansbuilder.com/guides/view/2563
 
 
New generation wallet
Get up to 1.5% daily on your Crypto
Join our 500k+ people community and earn up to 8 times more than on other cryptocurrency platforms
 
 
StakedWallet is best wallet in the world 
Based on my true to life experience, after my first registration , I’ve already gained rewards from StakedWallet, that’s why my eagerness to learn about the each given coin value at the StakedWallet platform plus added enthusiasm to know more about crypto currencies / crypto coins arises together , and it all started for me to love the site and it becomes unstoppable everyday.Because of it I was able to gained more SWL each day, by simply completing the tasks and earn for free. You too can make it.
 
 
 
We can earning money easier than others plantformU can see ,If we depo
 
 
New generation wallet
Get up to 1.5% daily on your Crypto
Join our 500k+ people community and earn up to 8 times more than on other cryptocurrency platforms
 
 
StakedWallet is best wallet in the world 
Based on my true to life experience, after my first registration , I’ve already gained rewards from StakedWallet, that’s why my eagerness to learn about the each given coin value at the StakedWallet platform plus added enthusiasm to know more about crypto currencies / crypto coins arises together , and it all started for me to love the site and it becomes unstoppable everyday.Because of it I was able to gained more SWL each day, by simply completing the tasks and earn for free. You too can make it.
 
 
 
We can earning money easier than others plantformU can see ,If we depo
 
مُد در آلمان
مُد در آلمان با لباس های مُد روز دوخت آلمان در سالن های مد جهان مفهومی آشنا است. از دهه های پیش به این سو اسکادا و ولفگانگ یوپنام هایی هم چون جیل ساندر و ولفگانگ یوپ «بازیگران جهانی» این عرصه اند. ولفگانگ یوپ اخیراً با برچسب فریبنده ی «نابغه ی مُد» موفقیت خود را جشن می گیرد. جشن ها و ضیافت های بزرگ در برلین، فرانکفورت یا مونیخ اغلب صحنه ی عرض اندام طراحان مُد در آلمان اند: شرکت کنندگان در این میهمانی ها یا اسکادا به تن دارند یا او
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
اسباب بازی های نوزاد از ۷تا۱۲ ماهگینوزاد شما در این سن می تواند مفاهیم  ساده را به خاطر بیاورد و خودش، اجزای بدنش، و افراد آشنا می شناسد. او از اشیاء مختلف خوشش می آید، آن ها را وارسی می کند، داخل ظروف می گذارد و در می آورد، و اگر پنهان شوند آنهارا جستجو می کند. او صداها را  تقلید  می کند و کم کم یاد می گیرد که راه برود. اسباب بازی های سابق را به اضافه ی وسایل زیر در اختیار او بگذارید.
* جغجغه های پایه دار :می توان آن را روی میز غذاخوری یا صندلی ک
خب تصمیم گرفتم یکم از این ماه اول اینترنشیپ دوم در آلمان بنویسم. راستش یکم پشیمونم که از ماه های آخر سنگاپور و تنها زندگی کردن کم نوشتم، چون الان خیلی حس و حالش یادم نیست ولی یادمه چیز خیلی متفاوتی بود و شاید دیگه برام پیش نیاد. و اما اینترنشیپ مکس پلانک. که چقدر متفاوته.
اولا که اینجا همه چیز متفاوته. برعکس سنگاپور که اواخرش تنهایی مطلق رو تجربه میکردم اینجا اینقدر دوست و برنامه‌ و سفر هست هر هفته که نمیرسم انتخاب کنم. روح کودک بازیگوش درونم
ویزای آلمان
آلمان یکی از کشورهای عضو شینگن است که سفر به آن نیازمند اخذ ویزای شینگن آلمان است. چنانچه قصد دارید برای مدت زمانی کمتر از ۳ ماه در آلمان اقامت داشته باشید و هدفتان از سفر، توریستی، دیدار خانواده و ... باشد باید برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. آلمان یکی از کشورهای حوزه شینگن است که از سال ۱۹۹۵ به پیمان‎نامه کشورهای عضو شینگن پیوسته است و ویزای شینگن آلمان برای اقامت موقت در این کشور صادر می‎شود.
در ایران به منظور تسهیل در روند
Soudabeh:In this prayer,  the first thing should be considered in planning is :What do we do in the week,   month and year? We must determine the priority and  being Khair (good)  of the act.First,  the act would be easy for me . The act may be easy for me but it would be hard to do for another one . For example ,  sleepingThe second criterion is that the act to be popular for me. That is, the act is for the sake of God, or for my own sake,  or for the sake of the people. The popularity criterion is one of the issues is largely unknown to people. For example,   for what reason that you go to the mosque,  you miss mosque or for the sake of God or you go to the mosque because you are anguish, so what can be the heart of the prophet? You thought all about yourself then put somewh
شهر نورنبرگ یکی از شهرهای بسیار زیبای آلمان هست. تلفیق آثار معماری مدرن و بسیار زیباش با آثار تاریخی مربوط به قرون وسطی و فضای سنتی، این شهر رو بسیار جذاب و دیدنی کرده..ویزای شینگن آلمان، تضمینی و تخصصیکاملا قانونی و زیر نظر کادر مجرببا توجه به شرایط خاص شما.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید09378577757#ویزای_شینگن#ویزای_آلمان#نورنبرگ#آلمان#ویزای_فوری#Nuremberg#germany#germany#Deutschland
گردش دور دنیا رو با موتور  و از تابستان ۲۰۱۹ از آلمان شروع کردند و به فیلیپین می‌روند و این سفر ماه عسل این زوج می باشد. عروسکشون که H1 نام داره همراه اوناست. در طول سفر  مای با گرفتن دستهای او آرامش می‌گیرد و نیز هنگام موتور سواری کمر کی را گرم نگه می‌دارد. این عروسک باعث جلب توجه مردم خصوصا بچه ها با آنها شده و موجب ارتباطشان با مردم می‌شود. این دو نفر دو سال پیش در دبی باهم آاشنا شده اند. سفر با موتور باعث شده به هر محلی که بخواهند به راحتی بر
Bitly is a URL shortening service and a link management platform. The company Bitly, Inc. was established in 2008. It is privately held and based in New York City. Bitly shortens 600 million links per month,[3] for use in social networking, SMS, and email. Bitly makes money by charging for access to aggregate data created as a result of many people using the shortened URLs.
In 2017, Spectrum Equity acquired majority stake in Bitly for $64 million.[1]
As of August 2018, Bitly has shortened over 37.5 billion URLs.
ادامه مطلب
Work stages 
Every construction project no matter how small or large is based on the client's desire for 
change. Sometimes the client already owns a property and would merely like to make some alterations, in other cases, he/she owns a plot of land, which could be developed. In some cases, the architect supports the client in finding a suitable plot for a development.

There is some confusion regarding the services provided by the architect. On the one hand, it is often believed that the architect's fee for a commission covers anything and everything the client desires, provided that it has some relation to The project. On the other hand, and equally erroneously, it is sometimes believed that the architect will prepare a set of plans, but anything else will cost extra. There is some tru
دانلود سریال Agent Hamilton با لینک مستقیم
فصل اول سریال Agent Hamilton با کیفیت عالی
قسمت 5 فصل اول قرار گرفت
دانلود سریال Agent Hamilton
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام فیلم : Hamiltonلینک IMDB : کلیکژانر فیلم : هیجان انگیزمحصول کشور : Germany , Lithuania , Swedenبازیگران : Annika Hallin , Jakob Oftebro , Krister Henriksson , Peter Anderssonکارگردان :سازندگان :تاریخ انتشار : 2020امتیاز : 6.8تعداد ارا : 990بالاترین امتیاز : 10.0کمترین امتیاز : 1.0زمان فیلم : ساعت و دقیقهرده بندی سنی : TV-14
خـلـاصــــه داسـ
دانلود سریال Agent Hamilton با لینک مستقیم
فصل اول سریال Agent Hamilton با کیفیت عالی
قسمت 5 فصل اول قرار گرفت
دانلود سریال Agent Hamilton
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام فیلم : Hamiltonلینک IMDB : کلیکژانر فیلم : هیجان انگیزمحصول کشور : Germany , Lithuania , Swedenبازیگران : Annika Hallin , Jakob Oftebro , Krister Henriksson , Peter Anderssonکارگردان :سازندگان :تاریخ انتشار : 2020امتیاز : 6.8تعداد ارا : 990بالاترین امتیاز : 10.0کمترین امتیاز : 1.0زمان فیلم : ساعت و دقیقهرده بندی سنی : TV-14
خـلـاصــــه داسـ
دانلود سریال Agent Hamilton با لینک مستقیم
فصل اول سریال Agent Hamilton با کیفیت عالی
قسمت 5 فصل اول قرار گرفت
دانلود سریال Agent Hamilton
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام فیلم : Hamiltonلینک IMDB : کلیکژانر فیلم : هیجان انگیزمحصول کشور : Germany , Lithuania , Swedenبازیگران : Annika Hallin , Jakob Oftebro , Krister Henriksson , Peter Anderssonکارگردان :سازندگان :تاریخ انتشار : 2020امتیاز : 6.8تعداد ارا : 990بالاترین امتیاز : 10.0کمترین امتیاز : 1.0زمان فیلم : ساعت و دقیقهرده بندی سنی : TV-14
خـلـاصــــه داسـ
دانلود سریال Agent Hamilton با لینک مستقیم
فصل اول سریال Agent Hamilton با کیفیت عالی
قسمت 5 فصل اول قرار گرفت
دانلود سریال Agent Hamilton
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام فیلم : Hamiltonلینک IMDB : کلیکژانر فیلم : هیجان انگیزمحصول کشور : Germany , Lithuania , Swedenبازیگران : Annika Hallin , Jakob Oftebro , Krister Henriksson , Peter Anderssonکارگردان :سازندگان :تاریخ انتشار : 2020امتیاز : 6.8تعداد ارا : 990بالاترین امتیاز : 10.0کمترین امتیاز : 1.0زمان فیلم : ساعت و دقیقهرده بندی سنی : TV-14
خـلـاصــــه داسـ
Photo Date: May 30 2019
تئو و کنستانتین از فرانسه و دیوید از آلمان.
زبان آموزان فارسی آموزشگاه دهخدا و دانشجویان میهمان دانشگاه تهران در رشته های علوم سیاسی و روابط بین الملل.
Teo and Constantine from France and David from Germany. Students of Persian language at Dehkhoda Institute and Tehran University students in the fields of political science and international relations.
Bidding Source is the easiest way to Find Tenders on the base of Categories and country. Building installation tenders announced by Governments, Funding Agencies or Private Companies are published here everyday. Finding Tenders information for your company is our business. You can Find up to date Building installation work online tenders in this page. Thousands of Tenders are published on Bidding Source Website everyday and if you want not to lose your business related tenders and opportunities so can use Bidding Source Email Alert system and set your business Email Alerts on the base of Category, Country or Region and receive your business related tenders every day in your email inbox.
 
RISO - HVAC Shore Services (MA021-190001/A)
Publish Date:  12 Apr 2019
Closing Date:  7 May
Aslam u Alaikum
Misbah ul Huda an educational charity institute is committed in imparting education to orphan children with the help of charity provided by rich people. 
Due to meagre contribution by people, the institute is passing through extreme financial crunch.
You all are requested for assistance in this respect in order to extend poor children with better religiuos education.
*Small Madrisa expenditure : 6000/month*
*Large Madrisa expenditure : 10000/month*
سالانہ جشن میں دنیا کے گوش و کنار سے تشریف لائے ہوئے علماء کرام اور ملک کے دیگر مدارس، سکول، کالج اور یونیورسٹیوں میں زیر تعلیم طلاب نے بھی بھرپور شرکت کی ۔


سیمینار کے اختتام پر مدیر
کمال اکبری متخصص ترمیم مو بنیانگذار تکنیک Hrt کارشناس زیبایی و پیوند مو با تکنیک Amt
دارای گواهی نامه کاشت مو از کانادا و کار آفرین برتر و مدیر موفق و همچنین چهره فهریته این رشته سال ۹۷ در اجلاس بین الملی شناخته شدن .در کارنامه ایشنان بسیاری از چهره مطرح هنری سیاسی وافراد عادی هم از داخل کشور. 
گواهینامه ها
 
06اسفند1384
گواهینامه رسمی
مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

24اردیبهشت1394
گواهینامه رسمی
مدرک رسمی مدیریت عالی کسب و کار

24بهمن1396
مدر
Deutsch als Fremdsprache Grammatik aktiv
مناسب برای همه افرادی که پایه دستور زبان آلمانی را تا سطح B1 طبق چهارچوب منابع عمومی اروپا (CEFR) یاد میگیرند و قصد دارند آن را تکرار کنند. تمرینات دستور زبان برای این که اشکالات زبان‌آموز را آشکار می‌سازند، بسیار مناسب است و همچنین برای کسانی که قصد دارند به صورت خودآموز یاد بگیرند. (سلف استادی)
80 فصل به طور منظم (صفحه چپ توضیح و صفحه راست تمرین) تنظیم شده است.
سی‌دی همراه دارای مکالمات تمرینات و به صورت mp3 است که گوش دادن
Soudabeh:It is quoted that Amir al_Moumenin ( the commander of the faithfuls)  had a problem. Hazrat Fatima (P.B.U.H)  went to house of messenger of God at night, and asked the prophet for help . She said: " What is the food of angels with their God?" The prophet said: " Tahmid (praise) . " Hazrat Fatima (P.B.U.H)  said: " What is our food? " the prophet said: " I swear God that my life is in His  hands it is one month that no fire has been lit among household of the prophet.  ( You are not alone we are like you) and now choose and I order for you ( food comes from God) or teach you the five phrases which Hazrat Gabriel ( P.B.U.H)  has thought me. "Hazrat Fatima said "What is the five phrases?"  The prophet said: " O Lord of first  and last! ,  O  the Best of first and last!
Your highs and lows for the month
این ماه با افسردگی سر و کله زدم به خاطر رفتار وسواسی به شدت عصبانی شدم ،با مشاورم در موردش حرف زدم و آروم شدم.راستش روزی که شروعش کردم به شدت افسرده بودم و نیاز داشتم چیزایی رو پیدا کنم که خوشحالم میکنه اصلا به خاطر همین روز اول رو نوشتم.
و سعی کردم بیشتر چیزایی که خوشحالم میکنه رو انجام بدم.
این ماه پر بودم از بالا و پایین های احساسی و الان به یه سکون پنجاه درصدی رسیدم که این تمرینام توش دخیل بودن ...
ممنونم از مهناز بابت این چ
زبان C++ نوع مناسبی برای تاریخ ارائه نمی‌دهد و به همین منظور C++ ساختارهای مورد نیاز برای تاریخ و زمان را از زبان برنامه نویسی C به ارث می برد. به همین منظور نیاز است تا فایل هدر <ctim> را در برنامه خود قرار دهید. چهار نوع مرتبط با زمان وجود دارد .  clock_t, time_t , size_t و  tm. نوع clock_t، size_t و    time_t می توانند زمان و تاریخ سیستم را به عنوان عدد صحیح نمایش دهند و نوع tm تاریخ و زمان را در قالب یک ساختار C با استفاده از عناصر زیر ذخیره می کند: 
struct tm {
int tm
در طرح صدقه اول ماه رجب، به همت خیرین محترم مبلغ ۳۲ میلیون ریال جمع آوری گردید. با مبالغ جمع آوری شده ، برای ۹۰ خانواده نیازمند مرغ خریداری و در روز اول ماه رجب المرجب ۱۴۴۱ قمری توزیع گردید.
گروه جهادی انصارالمهدی و نیکوکاری مسجد حضرت حجت عج و شبکه ایمانی عنایت
چگونه از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه عکس برداری کنیم؟
کدام پدر و مادری هیچوقت سعی نکرده تا عکسهای زیبایی از نوزادش بگیرد؟ به عنوان یک عکاس نوزاد، در این مقاله آتلیه کودک سروش توصیه هایی به شما می کنم تا بتوانید از نوزادان و مخصوصاً از نوزاد خودتان عکس های خوبی بگیرید. در ادامه مطلب چگونه از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه عکس برداری کنیم؟ با ما همراه باشید.
عکاسی از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه
– محیط اطراف کودک
قبل از هر چیز، بهتر است که یک فضای روشن، باز و وسیع، و جمع و
چگونه از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه عکس برداری کنیم؟
کدام پدر و مادری هیچوقت سعی نکرده تا عکسهای زیبایی از نوزادش بگیرد؟ به عنوان یک عکاس نوزاد، در این مقاله آتلیه کودک سروش توصیه هایی به شما می کنم تا بتوانید از نوزادان و مخصوصاً از نوزاد خودتان عکس های خوبی بگیرید. در ادامه مطلب چگونه از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه عکس برداری کنیم؟ با ما همراه باشید.
عکاسی از یک نوزاد 6 تا 9 ماهه
– محیط اطراف کودک
قبل از هر چیز، بهتر است که یک فضای روشن، باز و وسیع، و جمع و
it's about a month that I haven't post anything here..you know
finally you become tired of saying without being heared..
only Haj Mahmoud read here..and it's about weeks that he has gone from bayan..
I miss all of my blogger friends like matarsak ,haj Mahmoud ,Mr and Mrs engineer
by writing the first two lines I mean s.th else about my personal life but I suddenly remember that friends
finally you become tired then you become silence
بررسی نحوه ایجاد قوانین و سناریو‌های مختلف بر اساس زمان در مرکز تلفن ISSABEL
سلام به همه‌ی علاقه‌مندان به سیستم‌های تلفنی تحت شبکه یا VOIP . با یکی دیگر از مجموعه مقالات آموزش راه اندازی ویپ با مرکز تلفن ایزابل در خدمت شما عزیزان هستیم . همانطور که از عنوان این مقاله آموزشی مشخص است ، در این قسمت از سری مقالات آموزشی Figika می‌خواهیم شرط زمانی یا Time Condition در ایزابل را مورد بررسی قرار دهیم ، پس با ما همراه باشید .
TIME CONDITION در ایزابل
یکی از سناریو‌های
« تنها کسی که میتونه تو رو با خودت و آرزوهات آشتی بده، خودتی! »
چقدر به آرزوهات فکر کردی؟
.
اگر یکی از آرزوهات مهاجرت و یا سفر به کشورهای مختلف هست، ما کنارتیم تا در رسیدن به این آرزوت همراهیت کنیم.
یکی از راه های تحقق آرزوها، برداشتن قدم های درست و حساب شده هست. ما با کادری مجرب و حرفه ای، کنارت هستیم تا قدم هایی که بر می‌داری حساب شده باشه ✌
.
✳ اخذ ویزای شینگن، کانادا، استرالیا و انگلیس؛ اخذ اقامت کانادا و اروپا ✳
.
09378577757
جهت کسب اطلاعات بیش
بررسی نحوه ایجاد قوانین و سناریو‌های مختلف بر اساس زمان در مرکز تلفن ISSABEL
 
سلام به همه‌ی علاقه‌مندان به سیستم‌های تلفنی تحت شبکه یا VOIP . با یکی دیگر از مجموعه مقالات آموزش راه اندازی ویپ با مرکز تلفن ایزابل در خدمت شما عزیزان هستیم . همانطور که از عنوان این مقاله آموزشی مشخص است ، در این قسمت از سری مقالات آموزشی Figika می‌خواهیم شرط زمانی یا Time Condition در ایزابل را مورد بررسی قرار دهیم ، پس با ما همراه باشید .
TIME CONDITION در ایزابل
یکی از سناریو‌ه
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
روش های مهاجرت به اروپا و ارزیابی بهترین روش ها (در سال ۲۰۱۹)
اگر به دنبال اطلاعات کاملی درباره انواع روش های مهاجرت هستید و این سوال را در ذهن دارید که بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط تان کدام است، این مقاله برای شما نوشته شده است.
در پایان این مقاله با انواع روش های مهاجرت به اروپا در سال ۲۰۱۹ آشنا شده و می‌توانید ارزیابی دقیق تری از مهاجرت داشته باشید.
اینکه شما چه هدفی را از مهاجرت دنبال می کنید بسیار مهم است اما رسیدن به جواب این سوال ک
امام خامنه ای مدظله العالی:
ما احتیاج داریم به اینکه از این روزها و شب‌ها حداکثر استفاده را ببریم با تقویت رابطه قلبی با عالم معنا... با تضرع و خشوع در مقابل ربّ‌الاربابو بااستحکام پیوند ولایت خودمان با اهل‌بیت علیهم‌السلام
۹۱/۵/۳  
دریافت صوت
حجم: 3 مگابایت    مدت: 7 دقیقه
●•┅❧═┅┅───┅┅═❧┅•●
ادامه مطلب
توضیحاتی در خصوص خدمات ترجمه رسمی
از جمله خدمات ترجمه رسمی پارسیس که در دپارتمان رسمی ترجمه آلمانی صورت میپذیرد  و توسط مترجمامین آلمانی زبان در پارسیس انجام میگیرد , ترجمه رسمی آلمانی مدارک  و متون و اسناد و مدارک است ؛ ما در دارالترجمه رسمی با اتفاق جمعی از مترجمین حضوری و رسمی قوه قضائیه بر این باوریم که با یاری همدیگر در کنار هم سفارشات را به نحو احسن تحویل دهیم .
در دارالترجمه  رسمی آلمانی پارسیس هر نوع متنی و مطلبی و مقاله ای که به ز
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
شرکت SEGA در حال ساخت نسخۀ جدیدی از بازی یاکوزا (Yakuza) است و گویا قصد دارد ماه آینده از این بازی رونمایی کند. این مجموعه از گذشته در انحصار کنسول پلی استیشن بوده است؛ اما به تازگی از انحصار این کنسول خارج شده و قرار است برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود.
ادامه مطلب
 
روانه مولتی وینگ اکسیال از جنس آلومینیم فابریکmade in Germanyبرای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید۰۹۱۲۵۰۰۵۴۲۵#هواکش #سانتریفیوژ #تهویه #اگزوزفن #الکتروموتور #ضدانفجار #دمنده #مکنده #جت_فن #هواکش_سانتریفیوژ #محاسبه #اجرا #صنعتی #هواکش_صنعتی #طراحی
Medical-medical trips to Iran jumped with currency stimulus in the first six months of this year. Information from representatives of organizations active in the field of health tourism shows that in the last months of the year, almost the entire year, health tourists have entered the country.
Most of the tourists were from the Persian Gulf, Iraq, Syria and, of course, Iranians residing in Canada and Germany, who traveled to Iran to receive a variety of medical and hospital services such as plastic surgery, open heart surgery and orthopedics.
Foreign tourist arrivals to Iran aimed at "receiving and receiving medical services" hit a record high in the first four months of this year under the influence of currency stimulus.According to the statistics of the first four months of this year, th
خدابانوی ماه در روم باستان، Luna نام داشت و این کلمه در زبان لاتین معنی ماه می‌ده؛ و تقریبا با همین فرم و با همین معنی وارد این زبانها شده:
 ایتالیایی: luna
اسپانیایی : luna 
رومانیایی : luna
فرانسوی: lune

+کلمۀ lunar در انگلیسی که معنی «قمری یا هر چیز مرتبط با ماه» رو می‌ده، از همین ریشه‌س.
+خدابانوی ماه در یونان باستان، Selene بوده اما گاهی در ادبیات و هنر، اون رو  هم با اسم Luna یاد کردن. 

کلمۀ «ماه» در زبانهای ریشه ژرمانیک داستانش یکم متفاوته، در #انگلیسی ق
کدخدا بازی کردن در فیلم شیوع را پذیرفت
یک جدولی هست که یکی دو ماهی هست همه مردم جهان را سرگرم کرده است:


Country, Other

Total Cases

New Cases

Total Deaths

New Deaths

Total Recovered

Active Cases

Serious, Critical



World

677,705

+14,626

31,737

+880

146,319

499,649

25,377


USA

123,781

+203

2,229

+8

3,238

118,314

2,666


Italy

92,472

10,023

12,384

70,065

3,856


China

81,439

+45

3,300

+5

75,448

2,691

742


Spain

78,797

+5,562

6,528

+546

14,709

57,560

4,165


Germany

58,247

+552

455

+22

8,481

49,311

1,581


Iran

38,309

+2,901

2,640

+123

12,391

23,278

3,206


France

37,575

2,314

5,700

29,561

4,273


بچه های سمت جپ کلاس می گویند وی
خدابانوی ماه در روم باستان، Luna نام داشت و این کلمه در زبان لاتین معنی ماه می‌ده؛ و تقریبا با همین فرم و با همین معنی وارد این زبانها شده:
 
 ایتالیایی: luna
اسپانیایی : luna 
رومانیایی : luna
فرانسوی: lune
 
+کلمۀ lunar در انگلیسی که معنی «قمری یا هر چیز مرتبط با ماه» رو می‌ده، از همین ریشه‌س.
 
+خدابانوی ماه در یونان باستان، Selene بوده اما گاهی در ادبیات و هنر، اون رو  هم با اسم Luna یاد کردن. 
 
کلمۀ «ماه» در زبانهای ریشه ژرمانیک داستانش یکم متفاوته، در #انگ
نزدیک به ۱ هفته است با مشکل عجیبی در سرورهای عملیاتی‌ام برخورد کردم که بهتر دیدم مشکل را به صورت عمومی مستند کنم
APPLIES TO
دیتاسنتر: Hetzner - Germany

نسخه مجازی‌ساز: Proxmox Virtual Environment 5.2

نسخه سیستم عامل: Oracle Linux Server release 7.5

نسخه پایگاه‌داده : Oracle Database 12c Enterprise Edition Release 12.2.0.1.0 - 64bit Production

نسخه JDK اوراکل: Java SE Development Kit 8u181

نسخه APEX (دولوپ): Oracle Application Express 18.1

نسخه ORDS (دولوپ): Oracle REST Data Services 18.2.0.r1831332

ادامه مطلب
It's always more difficult to answer to general questions than exact questions. For example, it's more simple for me to answer this: What's your dream weekend? Because I know how long does take that, so I can wish my best dependent on it.It's not my trick to escape answering to this question. It's a fact. And I'll try to write about my dream holidays in some different situations.I'd grab a few necessary things and I'd put them to my backpack before starting my long trip around Iran by my bike in the first days of Persian new year.  I think it takes one month or more. I'd ride about 100 km each day. I could ride more but cycling isn't my goal it's my vehicle I want to watch nature and listen to wind and birds. It would be ideal if my wife and my son will come with me.I'd stay home and rela
آلمان یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار مناسب مورد توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت کار در آلمان قرار می گیرد. از جمله جاذبه های این کشور برای مهاجرت افراد حقوق بالا، شرایط شغلی خوب و امنیت شغلی بالا می باشد که جوانان زیادی را به خود جذب می کند. به طور کلی می توان گفت امروزه آلمان بازار کار بسیار خوبی برای رشته های مختلف به خصوص برای مهندسین داشته و همچنین خدماتی که برای کارمندان خود ارایه
ارزان ترین شهرهای آلمان برای مهاجران معمولا انتخاب عاقلانه ای است. قیمت مسکن دانشجویی و مهاجران در سال های گذشته، به ویژه در شهرهای برلین و مونیخ افزایش یافته است. این افزایش قیمت ممکن است به دلیل افزایش تقاضا برای مهاجرت متخصصان خارجی و دانشجویان باشد.
اجاره منزل به عنوان یک هزینه اجتناب ناپذیر می تواند یک تصمیم گیرنده مهم برای انتخاب شهر محل زندگی باشد.

ادامه متن را اینجا بخوانید.
آدرس سایت : 
https://migrategermany.com
آدرس صفحه اینستاگرام:
https://www.
According to Angela Merkel, the influence of Iran and Russia in Syria is increasing. Because the two countries aim at eliminating terrorism.
According to Sputnik, Angela Merkel The Chancellor of Germany was spoken on German Parliament "When I talk about the geopolitical implications (of Turkey's operations in Syria), one should take into account the fact that after the withdrawal of US troops, Russia's role with Iran in the region is growing," Bundestag said in a government statement on the EU agenda. It has been remarkable. His presence and influence Iran And Russia In Syria more than ever before.
Mojtaba Jalalzadeh, an expert on international affairs and US policy in dealing with Iran, spoke to Sputnik.
ادامه مطلب
According to Angela Merkel, the influence of Iran and Russia in Syria is increasing. Because the two countries aim at eliminating terrorism.
According to Sputnik, Angela Merkel The Chancellor of Germany was spoken on German Parliament "When I talk about the geopolitical implications (of Turkey's operations in Syria), one should take into account the fact that after the withdrawal of US troops, Russia's role with Iran in the region is growing," Bundestag said in a government statement on the EU agenda. It has been remarkable. His presence and influence Iran And Russia In Syria more than ever before.
Mojtaba Jalalzadeh, an expert on international affairs and US policy in dealing with Iran, spoke to Sputnik.
ادامه مطلب
کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می‌باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می‌باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین،
 
A hunger stone (German: Hungerstein) is a type of hydrological landmark common in Central Europe. Hunger stones serve as famine memorials and warnings and were erected in Germany and in ethnic German settlements throughout Europe in the 15th through 19th centuries.
These stones were embedded into a river during droughts to mark the water level as a warning to future generations that they will have to endure famine-related hardships if the water sinks to this level again. One famous example in the Elbe river in Děčín, Czech Republic, has "Wenn du mich siehst, dann weine" (lit. "If you see me, weep") carved into it as a warning.[1]
Many of these stones, featuring carvings or other artwork, were erected following the hunger crisis of 1816–1817 caused by the eruptions of the Tambora vo
1. صحبت در مورد برنامه های آینده
برای صحبت در مورد برنامه های آینده از be going to استفاده می کنیم.
I’m going to spend my vacation in Turkey. I got my ticket this morning.
They’re going to take a new English class. They need to pass an important exam.
2. پیش بینی کردن آینده
برای پیش بینی آینده (باورهایی در مورد آینده) از be going to استفاده کنیم. مخصوصا زمانی که مدرکی داریم که اتفاقی در آستانه رخ دادن است.
John proposed Jane last night. I think they’re going to get married this summer.
The dog is angry. It’s going to attack you.
3. صحبت در مورد برنامه ها و پیش بینی های قطع
سال 2014 وقتی متیو مک کانهی اسکار بهترین بازیگر مرد رو برای فیلم باشگاه مشتریان دالاس گرفت سخنرانی ای کرد. صحبت هایی که حتی بعد از گذشت 4 سال و نیم به وضوح تو ذهنمن. بارها از خودم پرسیدم ده سال آینده کجام؟ زیاده گویی نمی کنم و متن سخنرانی به اندازه همه چیز گویاست. 
And to my hero. That's who I chase. When I was 15 years old I had a very important person in my life come and ask me 'Who's your hero?' I said, 'I thought about it and it's me in ten years. So I turned 25 ten years later and that same person comes to me and goes, 'Are you a hero?' I said, 'Not even close!' She said why and I said
دمای مناسب اتاق:
نوزاد یک ماهه توی ماههای اول حساس تره و بدنش در برابر گرما و سرما مقاومت کمتری داره .بهترین دمای استاندارد اتاق نوزاد بین ۱۸تا۲۰ درجه هستش. 
این مطلب را هم بخوانید: راهنمای تغذیه نوزاد
باید توجه کنیم دمای اتاق یکیاز مهمترین عوامل برای سلامت نوزاد یک ماهه از هر نظر میباشد
مقاله 
مراقبت از نوزاد یک ماهه را نیز بخوانید
 
Shirin Naseri(Persian: شیرین ناصری born 17 September 1989) is a Television Presenter and Producer. Shirin started her career as a broadcast journalist at the popular Iranian television network based in London, Marjan Television Network (Manoto TV) in November 2015.
She has since worked on various tv shows as both presenter and producer.
Early Life
Shirin was born on 17 September 1989 in Mashad, Iran. She grew up in Tehran and spent her teenage years in Frankfurt, Germany.
Career
Jewelley Designer
After her doing her bachelor’s final assignment about jewellery design, Shirin started her own brand called “Shirin Nasseri Handcrafted Jewellery” as a goldsmith artisan for almost three years.
Television
Shirin started her career at Manoto TV in News Room (اتاق خبر من
سلام
پاییز یازده
 
نخست: حرف بزنیم؟
گیس‌گلابتون برای عادت آبان ماه، پیشنهاد داده روزانه یک کار نیک انجام بدهیم.
حداقل یک کار نیک. خب من امروز برای شوهرخواهرِ ارشد، نوبت دکتر گرفتم و تلفنی به گرامی خواهر خبر دادم. این یک کار خوب.
ادامه مطلب
شرایط و هزینه های تحصیل در آلمان
آلمان، یکی از کشورهای قدرتمند و ثروتمند اروپایی است که همواره به عنوان مقصدی امن برای مهاجرت به شمار می رود. دانشگاههای آلمان جزء برترین دانشگاههای جهان از لحاظ سطح علمی و مدرک دانشگاهی هستند و فارغ التحصیلان دانشگاههای آلمان، به راحتی می توانند وارد بازار کار اروپا و جهان شوند. یکی از مهمترین مزایای تحصیل در خارج و در کشوری مانند آلمان، اخذ اقامت دائم و حق شهروندی آلمان است. معمولاً، رسیدن به اقامت دائم کش
Aslam u Alaikum
Misbah ul Huda an educational charity institute is committed in imparting education to orphan children with the help of charity provided by rich people. 
 
Due to meagre contribution by people, the institute is passing through extreme financial crunch.
 
You all are requested for assistance in this respect in order to extend poor children with better religiuos education.
 
*Small Madrisa expenditure : 6000/month*
 
ادامه مطلب
زبان آلمانی یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری است . راه هایی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد . سریعترین روش برای آموزش این زبان ، تدریس خصوصی هوشمندانه و اصولی می‌باشد نه مطالعه ی سخت و طاقت فرسا.
آلمان یک کشور بسیار مناسب برای کسب و کار است . این کشور بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد . مراکز علمی بسیار پیشرفته ای در این کشور وجود دارد که برای ورود به این دانشگاه ها اولین راه یادگیری زبان آلمانی است . دانشگاه های آلمان شهرت
شرایط تحصیل در مدارس آلمان به چه صورت است



شرایط تحصیل در مدارس آلمان به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا این کشور را در موقعیت ممتازی قرار میدهد.
مدرسه در المان
از ۶ سالگی آغاز میشود. کودکان آلمانی باید بصورت اجباری به مدرسه بروند و
اگر والدین مانع رفتن فرزند خود به مدرسه شوند، به شدت تحت پیگرد قانونی
قرار میگیرند. سال تحصیلی در آلمان از سپتامبر شروع شده و تا ژوئن ادامه میابد. مدرسه در آلمان کاملا رایگان است.
ادامه مطلب
Ramadhan With The Holy Qur’an, 30 Lessons in 30 days

Chapter1
Author(s):
Muhsin Qara'ati [3]
Thirty lessons for youth written as an easy but comprehensive guide throughout the Holy Month of Ramadhan in order to give them a gist of the great religion of Islam and its teachings produced from the words of the Holy Qur’an and exegesis as well as points from traditions and narrations from the Divine Purified Household.

ادامه مطلب
سگ پامرانین
کوچکترین سگ پشمالو با ارتفاع حداکثر ۳۰سانتی متر و وزن ۳کیلو گرم در بالغی .پامرانین یک نژاد بسیار مناسب جهت نگهداری در خانه و اپارتمان میباشد .اصلیت این نژاد آلمانی (germany) بوده و بعدا به کشورهای دیگه برده شده اند .روابط این نژاد با کودکان بسیار خوب بوده .پوشش موهای بدن این نژاد به صورت موهای صاف و بلند میباشد .رنگهای مختلفی از این وجود دارد که همگی قابل قبول بوده ولی رنگ پرتقالی و سفید معروفترینند.توله هایی که به رنگ طوسی و کرم هستن
مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
ازدواج یکی از راه های قانونی مهاجرت واخذ اقامت وتابعیت آلمان
وبسیاری ازکشورهای دنیااست .  براساس
قوانین واصل حقوق بین الملل خصوصی تابعیت از طریق پیوند زن و مرد با یکدیگر قابل
انتقال است.بنا براصل قانون اساسی دربخش تابعیت چنانچه مردی غیرایرانی بازنی
تابعیت ایرانی ازدواج نماید تابعیت ایرانی زن به مرد منتقل نمی شود وهمسر وی
تابعیت قبلی خود راخواهد داشت . ازدواج در
آلمان در دو شکل وجود دارد یکی ازدواج به صورت د
هاست سایت به یک فضای اختصاص یافته روی شبکه جهانی اینترنت گفته می شود که یکی از موارد مورد نیاز و اساسی برای راه اندازی یک وب سایت است. پس خرید هاست خوب اولین موردی هست که باید برای راه اندازی یک سایت در نظر بگیرید تا فایل های مربوط به آن روی هاست وب سایت بارگذاری شوند.
نتیجه ی بارگذاری این فایل های برنامه نویسی روی هاست میزبانی وب منجربه نمایش ظاهر گرافیکی وب سایت شما به مخاطبین و کاربران اینترنتی خواهد شد.
خدمات هاست لینوکس به یک حساب کار
1
Identify your passions. Before you can achieve success, you will have to define what success means to you. While it may take years to realize what you want to do with your life, identifying your passions, interests, and values will help you set goals and give your life a sense of meaning. If you have trouble identifying these things, then ask a friend or family member to help you. Ask yourself the following questions:
What do you want your legacy to be?
How would you like to be remembered by others?
How do you want to make your community a better place?
What are some favorite subjects of interest in your life? For example, think of subjects you enjoyed studying in school. Ask why you liked them.[1]
For instance, you may have loved musical theater. Think: was it because you loved the musi
Cloudia:Elham San today was great.
I just wanted to tell you that the warrior me had a victory.
Elham San:tell me about it.
Claudia:
First I woke up soon so I wasn't late for class. The professor kept telling about me and how good I am in class. Im not studying so it was kinda fun being called that.
Elham San:yeah it feels great :)) you feel so special like you really have some talents
Claudia:Right? I was proud of myself.
Then I bought two envelopes and decorated them with washi and stickers. One of them was for a "get well soon" card for ms Roohafza and the other was for a long letter to Sara.
Then after one more class I met her and we did a thing together and finally she was normal again. Having her back like that was such a relief.
Elham San:it's good to hear that.
Claudia:
Then after
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


These are the photos that I took (actually because of a photography competition),The photos of my dear university in autumn :)The university which revived meMy little universe, My little world, and my howfWith all its problems, with all its happiness and sadness I found a new family there, A nice and big
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


These are the photos that I took (actually because of a photography competition),
The photos of my dear university in autumn :)
The university which revived me
My little universe, My little world and my howf
With all its problems , with all its happiness and sadness 
I found new family there, A nice an
15ژانویه


 آیا می دانید مراحل تولید عسل چیست؟ عسل گون چگونه تهیه می شود؟ خواص عسل گون چیست؟ در این مقاله به این موضوعات می پردازیم. اگر شما هم عاشق طعم عسل  به خصوص عسل گون هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آن بدانید.
ادامه مطلب
‍Etekaf:Seclusion
Message_1
In the name of Allah The Merciful The Compassionate
Salam Alikum
Rajab month is God's month. God is waiting us to ask for him✅
✅ وإِذَا سَألََكَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ )بقره: 681 )
"While my servants ask you about me, tell them I'm surely close to them. I answer them when they call me, so they should do what I ask them(to reach their goals for a better world and hereafter) and be faithful to me so that they may be guided."(Baghare 186)
*Seclusion means to wait for some-thing (stopping in mosque has the sa
21دسامبر


چای ایرانی، عضو همیشگی و پابرجای خانه ها و مهمانی های ما ایرانیان است. در واقع، فرهنگ ما با این نوشیدنی خوش طعم و نشاط آور عجین شده است و بدون شک، خریدن یک چای با کیفیت و خوش رنگ و خوش طعم برای ما بسیار مهم است.
ادامه مطلب
توافق درباره قانون جدید مهاجرت درآلمان که
توسط دولت ائتلافی آلمان اعلام شد بر اساس «مدل کِبِک» است و هدف از آن
جلوگیری از اقامت مهاجران غیرماهر است.


پس از سال‌ها بحث در آلمان، طی قرارداد ائتلاف دولتی میان احزاب مسیحی و
حزب سوسیال دموکرات این کشور به نظر می‌رسد که قانونی برای مهاجرت به این
کشور در حال آماده شدن است. روزنامه‌ی آلمانی “هندلزبلات” گزارش می‌دهد که
سندی از سوی وزیران درباره‌ی رئوس اصلی این قانون آماده و با موافقت وزیران
ماساژ کودک چه فوایدی دارد؟ بسیاری از پزشکان به مادران توصیه می‌کنند نوزاد و کودک خود را ماساژ دهند؛ اما برخی از مادران به خصوص مادرانی که برای اولین بار بچه دار شده‌اند از روش‌های صحیح این کار اطلاع ندارند. ماساژ تأثیرات قابل توجهی بر ارتقاء سلامتی، رشد مهارت‌های کودک و افزایش سرعت رشدی او می‌گذارد. به علت ظرافت‌های بدن کودک و حساسیت بالای او، لازم است مادران شیوه‌های مشخص و صحیحی را برای ماساژ بدن کودک خود به کار بگیرند. صبر و حوصله ما
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:
 
Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
حقوق، فیش حقوقی و حداقل دستمزد در آلمان
 
اگر به دنبال شغلی هستید و یا قبلاً در آلمان مشغول به کار هستید، بدون شک سؤال دارید که دستمزد عادلانه در آلمان چیست، حقوق و مالیات شما چگونه محاسبه می شود و چطور می توانید فیش حقوقی تان را بفهمید.
 
حقوق ناخالص و خالص در آلمان
تفاوت حقوق ناخالص و خالص در آلمان می تواند برای بسیاری از مهاجران غافلگیر کننده باشد، زیرا ممکن است سیستم مالیات در آلمان با سیستم موجود در کشورشان متفاوت باشد.
حقوق ناخالص
حقوق
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:
 
Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
English is a West Germanic language that originated from Anglo-Frisian dialects brought to Britain in the mid 5th to 7th centuries AD by Anglo-Saxon migrants from what is now northwest Germany, southern Denmark and the Netherlands. The Anglo-Saxons settled in the British Isles from the mid-5th century and came to dominate the bulk of southern Great Britain. Their language, now called Old English, originated as a group of Anglo-Frisian dialects which were spoken, at least by the settlers, in England and southern and eastern Scotland in the early Middle Ages, displacing the Celtic languages (and, possibly, British Latin) that had previously been dominant. Old English reflected the varied origins of the Anglo-Saxon kingdoms established in different parts of Britain. The Late West Saxon dialec
۲۴مرداد


توت سفید به هر دو صورت تازه و خشک استفاده می‏شود. توت خشک در مقایسه با نوع تازه آن دارای طبع گرم و‌ تر است. با توجه به اینکه توت خشک حاوی مقادیر بالای مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است، بنابراین در حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه به برخی از مهمترین خاصیت‌های توت خشک و تاثیر توت خشک بر سلامتی اشاره شده است:
ادامه مطلب
مشاغل مورد نیاز آلمان
مشاغل زیر جزو مشاغل مورد نیاز آلمان برای مهاجرت کاری می‌باشد:
مکانیک و مهندسی خودرو و فلزات
مکاترونیک، انرژی الکترونیک
تحقیقات فنی و توسعه علوم
ساخت و ساز تجهیزات و عرضه ابزار
راننده راه آهن (لوکوموتیو)
فناوری اطلاعات IT، پردازش داده‌ها، محاسبات
بهداشت، درمان، و مراقبت
مشاغل مدیریتی
متخصصین در صنعت مهمانداری
سرپرستی و اداره امور اجرایی
متخصصین حوزه پزشکی (بخصوص پرستاری)
تکنیسین
متخصصین امور مالی و حسابداری
مهندسی
گواهینامه ها
 

”1391″
”گواهینامه
فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران

”1390″
”گواهینامه
سابقه اشتغال در دانشگاه تهران شبکه درمان به مدت ۷ سال

24بهمن1396
مدرک رسمی بین المللی
دوره های تزریق ژل و بوتاکس (لبنان_ ایتالیا)

24بهمن1396
مدرک رسمی بین المللی
دوره های لیفت با نخ (لبنان_ ایتالیا)

24بهمن1396
مدرک رسمی بین المللی
مدرک رسمی بین المللی از QAL انگلستان در کاشت مو

2015
مدرک رسمی بین المللی
دوره های روانشناسی بالینی دکتر ویلیام گلسر

2

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها