نتایج جستجو برای عبارت :

اولین ارمغان پاییز

معرفی برج ارمغان صبا
برج ارمغان صبا در بلوار کوهک در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده و از جمله پروژه های شخصی ساز این منطقه می باشد. از مزایای این مجموعه می توان به تقل و انتقال قطعی اسناد در دفتر شرکت سازنده اشاره کرد.
مشخصات برج ارمغان صبا
برج ارمغان شامل یک برج 25 طبقه مشتمل بر 21 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 3 طبقه منفی به عنوان پارکینگ می باشد.  17 طبقه از این مجموعه  دارای 4 واحد در هر طبقه می باشد که واحدهای این طبقات از ١١٥ و ١١٧ و ١٢٠ و ١٣٤ متر
پروژه ارمغان صبا
موقعیت مکانی، مشخصات و امکانات پروژه
برج ارمغان صبا در بلوار کوهک در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده و یک برج 25 طبقه را شامل می شود. این مجموعه از 21 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 3 طبقه منفی به عنوان پارکینگ تشکیل شده و از جمله پروژه های شخصی ساز منطقه 22 می باشد.در طبقات 1 تا 17 این برج 4 واحد و در 4 طبقه بعدی 2 واحد را شاهد هستیم. متراژ واحد ها ١١٥ تا 260 متر متغیر بوده و از 2 تا 3 اتاق خواب برخوردارند. از جمله امکانات این مجموعه می توا
وجود هوای آلاینده موجب آلودگی بیشتر نمای ساختمان ها در این شهر گردیده است اگر به دنبال تیم حرفه اتی و مجرب برای نماشویی ساختمان هستید ما به شما اوستایاب را پیشنهاد می کنیم کیفیت بالای خدمات تیم اوستایاب بسایر بالا می باشد
تین دیگر نماشویی گلد ساب می باشد این تیم نیز همچون تیم اوستایاب بهترین کیفیت را برایتان به ارمغان خواهد آورد و کیفیت بالایی را در خدمات به ارمغان خواهد آورد .
رونق اسلام وقرآن ارمغان انقلاب/دلسپاری برولایت شدنشان انقلاب/چهل سالی که گذشته افتخارواقتدار/عزتش شدجاودانه اززمان انقلاب/برشهیدانش سلامی تاقیامت میدهیم/هست درخط ولایت یاوران انقلاب/راه پرنورخمینی چلچراغ این نظام/میشود ملت سراسر درامان انقلاب/درتمام عرصه هاشدخادم اسلام ناب/صدهزاران آفرین برپیروان انقلاب/شدطلیعه برظهور مهدی و روزفرج/میشودیاران حضرت عاشقان انقلاب/
اوستایاب یکی از موفق ترین شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات ساختمانی توانسته با ارائه سرویس های خود با کیفیت بسیار بالا  رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را به ارمغان اورد.
خدمات برق ساختمان
شرکت سپیده نور  یکی از زیر مجموعه های  گروه یوستا  بزرگترین ارائه دهنده خدمات برق ساختمان و نورپردازی  ساختمان همواره اماده ارائه مشاوره و خدمات درسرتاسر کشور می باشد .
چرا نورپردازی ساختمان
 
استفاده از سرویس نورپردازی موجب زیبا تر شدن  محیط و مبلما
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی  از کرمانشاه 
در گذشته ، روشهای ترک منحصر بود که هنوزهم کاربرد دارد مثل : حبس فرد برای دو هفته ، بستن روی تخت برای بیست روز یا..... اخیرا درمانهای سمزدایی همانند قارچ سر بلند کرده‌اند که هیچکدام نتیجه بخش نیست و جز هزینه و ایجاد تنش در بدن بیمار و تخریب و عود بیماری اعتیاد ، ارمغانی دیگر ندارد. اصلا ارمغان ندارد و به زبان لغز و متلک گفتیم ارمغان وگرنه تنها مصیبت به بار می آورد. 
روش کم کردن ، ترک تدریجی 
ادامه مطلب
 
 
اگر چه اشک گرمی ارمغان آورده ام مادرنسیم سردم و بوی خزان آورده ام مادرنیاید کس به استقبال من زیرا که می سوزدز هرُم شعله ای کز سوز جان آورده ام مادربه این بی دست و پایی بی پر و بالی نمی دانمچه باعث شد که رو در آشیان آورده ام مادراگر من زنده برگشتم ز صحرای شهادت هاز صدها مرگ تدریجی نشان آورده ام مادررهانیدم ز طوفان ستم ها کاروانی راکه اینک بی برادر کاروان آورده ام مادرحسینت را نیاوردم من و از داغ جانسوزشدل خونین و چشم خون فشان آورده ام مادرب
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
خوشبحال پزشکا و پرستارا...بهشون غبطه می خورم این روزها...حس خوبیه، صحت و سلامتی را برای بیماران به ارمغان آوردن...
خوشبحال کسانی که بای نحو، در این ایام به مردم خدمت می کنند...
بدا به حال من و امثال من که پشت میزها، نمی دانیم چه کار می کنیم!!!
ورزش های آبی و استخر یکی از بهترین انتخاب ها برای ورزش و تفریح می باشد. استخر علاوه بر جنبه ورزشی و تفریحی دارای خاصیت درمانی عالی نیز هست. اما به نظر شما بهتر نیست اگر هنگام رزرو بلیت کمی بیشتر به کیفیت و امکانات استخر مورد نظر دقت کنیم؟ افراد زیادی بعد از رفتن به استخر ناراضی بودند و از کیفیت و تمیزی آن رضایت کافی نداشتند. بنابراین اگر میخواهید استخر مناسبی را با توجه به امکانات و کیفیت انتخاب کنید در این مقاله با ما همراه باشید.
اگر واقعا د
بهترین مارک چای ساز
 
وجود یک چای ساز زیبا با طراحی شیک و مدرن، آشپزخانه ای مدرن برای شما به ارمغان خواهد آورد. به دلیل اینکه چای یک نوشیدنی پرطرفدار برای ایرانیان است، آماده سازی هر چه سریع تر آن حائز اهمیت است.استفاده از چایساز باعث می شود که همیشه چای آماده و گرم داشته و در کمترین زمان چای درست کنید.امروزه اتوماتیک شدن کارها، از ملزومات هر زندگی است و داشتن چایساز که علاوه بر تهیه ی چای، چون در پخت غذا، به آب جوش نیاز است نیز به کار می رود.
حالا برای بار نمیدانم چندم،به عنوان ایستگاهی رانده شده،برای خود کنج عزلتی اختیار کردم تا از آلودگی ذهنی که شما معترضان و معتقدان و صاحب نظران همیشه حاضر در صحنه برایم به ارمغان می اورید اعلان برائت کنم و به اشاعه ی هرچه بیشتر سرطانی که مغزم باشد بپردازم،فلذا سلام:)))
هنوزم متوجه نشدم که چی شد اینقدر عاشقِ برنامه دار بودن هستم ؟اگر کارایی که باید بکنم زیادم باشه،اگر حالمم آشفته باشه،میتونم با برنامه دار کردن ِ لحظه هایم خودمو نجات بدم ،ذهنمو مرتب کنم و منسجم .
عادتِ برنامه داشتن شاید از قبل دانشجو شدنم ،موقعِ دبیرستان و کنکور شروع شد ،و الان به نطر خودم حرفه ای شدم ‌.چه برنامه هایی که کمال گرایانه چیده شد توسط خودم و الان یاد گرفتم متعادل تر ش کنم ،چه شب هایی که توقع داشتم همه ی برنامه هام باید تیک بخورن
میدانی به اطمینان صد در صد رسیده ام که من یک شبح در زندگی اطرافیانم هستم چرا که بود و نبود من هیچ فرقی ندارد وقتی بست فرند سیزده چهارده ساله ام روز تولدم بپرسد تولدت کی بود باید گل گرفت در این زندگی را
به عنوان یک تصمیم بزرگ دیگر نباید انتظار داشته باشی روز تولدت روز مهمی در زندگیت باشد چرا که هربار فقط غم و اندوه ناشی از تنها ماندن برایت به ارمغان دارد
تمام
نمایشگاه فانوس از روز چهار شنبه 11 تا جمعه 13 اردیبهشت در مدرسه علامه حلی 2 واقع در خیابان هنگام، خیابان نعمت زاده از ساعت 9صبح تا 3 بعد از ظهر  برگزار می گردد. مجله متر هم در این نمایشگاه معرفی و عرضه می گردد. امید است که رضایتمندی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاوریم.گروه علمی- ادبی متر
فنگ شوی یک فلسفه متافیزیکی چینی است که هارمونی را با محیط به ارمغان می آورد. اگر در تلاش برای این کار نباشید ، فنگ شویی خوب به شما ثروت نمی آورد ، اما به شما کمک می کند تا به دنبال ثروت و ثروت خود باشید. همچنین فنگ شویی به شما کمک می کند تا از روش های مختلفی برای ایجاد محیط در خانه و دفتر استفاده کنید که شما را تقویت کرده و انرژی های فنگ شویی از رونق و ثروت را به خود جلب می کند.
ادامه مطلب
هیچ چیز در خلاء وجود ندارد. بدن ما شامل ارگانیسم های پیچیده ای است که دائما در حال حرکت هستند و مواد شیمیایی در آن با یکدیگر در تعامل و واکنش هستند.
گاهی اوقات مواد به صورت هم افزایی کار می کنند و بهترین ها را در کنار یکدیگر به ارمغان می آورند. و بعضی اوقات نیز، به صورت متناقض عمل می کنند، و برعکس سبب مشکلاتی میشوند که به طور کلی مضر است.
ادامه مطلب
Dead Effect یکی از بهترین، هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی های سبک شوتر مبارزه با زامبی ها به صورت اول شخص می باشد که در آن شما باید با سلاح های قدرتمندی که در اختیارتان قرار می گیرد به نبرد با زامبی های ترسناک بروید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی مبارزه با زامبی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!
ادامه مطلب
مرض منحوس کرونا برای خیلی از انسان ها مرگ و غم و غصه رو به ارمغان آورد ولی هر بلایی باید حداقل یک تجربه از خودش به جای بگذاره.
بلا از محلی شروع شد که خیلی از دوستان اونو اتوبانی رو به بهشت می دونستند. یاد گرفتیم که بلا مسلمان و غیر از آن را نمی شناسد و داروی آن نه قرار دادن گیاهی در ما تحت و نه در کتب مقدس هست. 
کرونا باعث شد ما مدعیان سر به زیر فرو ببریم و خدا را بهتر بشناسیم و عبادتمان با شناخت و تواضع و از روی خشوع باشد.
کرونا به ما فهماند تنها یا
گر حق با شماست، به خشمگین شدن نیازی نیست؛و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید!صبوری با خانواده عشق است،صبوری با دیگران احترام است،صبوری با خود اعتماد به نفس استوصبوری در راه خدا، ایمان است.اندیشیدن به گذشته اندوه، واندیشیدن به آینده هراس می آورد؛به حال بیاندیش تا لذت را بهارمغان آورد.در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛ زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی‌ماند؛اما آنچه خوب است، همیشه زیباست
روزگاری دراز پیش از این، پادشاهی که عاشق تماشای پرواز پرندگان به بلندای آسمان بود، هدیه‌ای دریافت کرد از سوی دوستی که او را نیکو می‌شناخت. دو قوش از نژاد زیبای عربی، دو قوش بلندپرواز. دو قوش عاشق آسمان. 
آن دو سخت زیبا بودند و اگر بال می‌گشودند گویی تمامی زمین و زمینیان را زیر پر و بال خود می‌دیدند. سوار بر باد، به هر سوی پر می‌کشیدند.
پادشاه، شادمان از دریافت آن دو ارمغان، آنها را به پرورش دهندۀ بازها و قوش‌ها سپرد تا تعلیمشان دهد و به پر
یادش بخیر آن زمانی که وقتی باران می گرفت از خانه بیرون می دویدم ، یا بی مهابا کنار می زدم و از ماشین بیرون می آمدم . چون دلم لک می زد برای قطرات بارانی که سرزندگی و دعای مستجاب را برایم به ارمغان می آوردند ... باید خدا را به خاطر این معجزه اش شاکر باشم . که با چند قطره آب ، می تواند زندگی را به این زمینِ مرده که هیچ به دل های ما هم بازگرداند ...
+ امروز صبح یک زیرِ باران قدم زدن اجباری داشتم . خیلی چسبید ...
من می ترسم.
من از زلزله می ترسم.
نه از زلزله ی نیمه شبی که در تقلای بیهوده به خواب رفتنم انبوهی از بتن و آجر و آهن بر سرم فرو بریزاند و خواب عمیقی را که چشم هایم مدت هاست حسرتش را دارند برایشان به ارمغان بیاورد.
می ترسم از زلزله ای که زیر و رو می کندم و چشم در چشم می کندم با منی که مدت هاست فرار می کنم از او
"اذا زلزلت الازض زلزالها
و اخرجت الارض اثقالها..."
می ترسم از رازها که نهفته بود در دل
"یوم تبلی السرائر..."
و آن زمان من تو را نخواهم داشت
"یوم
من پس از رفتن‌ها،‌ رفتن‌ها،با چه شور و چه شتاب،در دلم شوق تو،اکنون به نیاز آمده‌ام!داستان‌ها دارم؛از دیاران که سفر کردم و رفتم بی تو.
از دیاران که گذر کردم و رفتم بی تو.
بی تو می‌رفتم، می‌رفتم، تنها، تنها،
و صبوریّ مرا کوه تحسین می‌کرد.من اگر سوی تو برمی‌گردم،
دست من خالی نیست!کاروان‌های محبت با خویش، ارمغان آوردم!
نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مبارزه ی پیشرفته محصولی از کمپانی معروف گیم لافت برای سیستم عامل اندروید که تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی اکشن اول شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. گرافیک بسیار بالای بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد به گونه ای که گرافیک آن با بازی های کنسول های دستی برابری می کند.
ادامه مطلب
 
بیایم همیشه حرفای خوب خوب به همدیگه به دوستانمون به اقواممون و حتی به عزیزان مون  بزنیم !! 
شاید با گفتن اون  حرف عملنا کاری نشه کرد اما حال یکی رو میشه زیر و رو کرد و از ته دل شاد و
روزی شاد براش به ارمغان بیاریم !
 با حرفای جلف و زشت به دیگران حتی نزدیک ترین های زندگیمون روز بدی رو بهشون
 هدیه ندیم !!
دیروز صبح خیلی زود یه پیام به یکی از دوستانم دادم پیام من خیلی ساده بود اما پیام اون خیلی ارزشمند و زیبا بود.
پیامی که کل روز مرا با وجودی کسالتی
تور زمینی وان از تبریز
پیدا کردن هتل  ارزان قیمت و کوچک در شهر وان سخت نیست. به عنوان مثال هتل وان سوئیتز ، این هتل دارای پذیرش شبانه روزی م باشد. برای مهمانان دارای پارکینگ خودرو نیز می باشد. می توانید برای صرف غذا در نزدیکی هتل رستوران محل سیتی را پیدا کنید . خیابان جمهوریت جادسی و اولو کامی، از مکان های محبوب اطراف هتل می باشند و در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. هتل وان سوئیتز اوتل اقامتی بسیار راحت و لذت بخش و مهمتر از همه ارزان را برای شم
یکی از تأکیدات شهدا که با گذشتن از جانشان، امنیت، استقلال، عزت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و باغیرت اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان بیفتد، حفظ حجاب بوده است. کسانی که بر زمین افتادند تا دختران و زنان ایران‌زمین باوقار بایستند و با حجاب […]
نوشته تأکید شهدا بر حفظ حجاب اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
من پس از رفتن‌ها،‌ رفتن‌ها،با چه شور و چه شتاب،در دلم شوق تو،اکنون به نیاز آمده‌ام!داستان‌ها دارم؛از دیاران که سفر کردم و رفتم بی تو.
از دیاران که گذر کردم و رفتم بی تو.
بی تو می‌رفتم، می‌رفتم، تنها، تنها،
و صبوریّ مرا کوه تحسین می‌کرد.من اگر سوی تو برمی‌گردم،
دست من خالی نیست!کاروان‌های محبت با خویش، ارمغان آوردم!
[ قصیده‌ی آبی، خاکستری، سیاه - حمید مصدق ]
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
اسطوخودوس
گیاه اعجاب انگیزی است که در سلامتی بدن معجزه می کند! این گیاه جای
سوختگی و نیش حشرات را تسکین می دهد، خواب راحتی به ارمغان می آورد، به هضم
غذا کمک می کند و یک داروی ضدعفونی کننده ی فوق العاده به حساب می آید. در
مطلب پیش رو شما را با خواص این گیاه شگفت انگیز و نیز روش استفاده آن،
آشنا می کنیم:
ادامه مطلب
بسم الله
اشاره
آن گاه که در خلوتگاه غار حرا، فرشته وحی بر محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) ندا داد که «بخوان»، نور رسالت در آسمان انسانیت نقطه عطفی در تاریخ بشری و سرآغاز نهضتی معنوی گردید برای خروج آدمیان از ظلمات شرک، ظلم، جهل و فساد و نیل آنان به سوی روشنایی توحید، عدالت، معرفت و کرامت.
ادامه مطلب
چندین صدا شنیده‌ام اما دهان یکی‌ست!گویا صدای نعره و بانگ اذان یکی‌ست!‌یک‌سوی بر یزید و دگرسوی بر حسین،خلقی گریستند ولی روضه‌خوان یکی‌ست!‌افسرده از مطالعه‌ی زهر و پادزهر،دیدم دو شیشه‌اند ولیکن دکان یکی‌ست!‌در عصر ظلم، ظلم و به دوران عدل، ظلم...در کفر و دین مسافرم و ارمغان یکی‌ست!‌در گوش من مقایسه‌ی خیر و شر مخوان،چندین مجلّد است ولی داستان یکی‌ست!‌دزد طلا گریخت ولی دزد گیوه نه...دردا که در گلوی گذر پاسبان یکی‌ست!‌در جنگ شیخ و شاه،
(نوا 2 نزدیک مدار اتحاد) نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار نوا در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صحنه های خارق العاده تجربه ی بهترین و گرافیکی ترین بازی اول شخص جنگی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد!
ادامه مطلب
سنگفرش حیاط
دکوراسیون بیرون خانه یعنی باغ و حیاط با سنگ فرش و فضای سبز جلوه ای زیبا و جذاب پیدا می کند. ایجاد ساختار زیبا و کاربردی برای این بخش های بیرونی، از مهمترین اهداف سنگ فرش کردن باغ و یا حیاط خانه ها محسوب می شود. از گذشته تا به امروز، متریال مختلفی همچون سنگ، برای سنگ فرش کردن کف حیاط، باغ و یا بخشی از کف فضاهای سبز استفاده می شود. این تنوع در کنار خلاقیت طراحان، سنگ فرش های جالب و دیدنی را ایجاد کرده که استفاده از آن ها می تواند نمای
فروش انواع رنگ عایق نانو در کرج و تهران: رنگ نانو عایق محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، عایق کاری حرارتی و رطوبتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد .

ادامه مطلب
فروش انواع رنگ عایق نانو در کرج و تهران: رنگ نانو عایق محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، عایق کاری حرارتی و رطوبتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد .

ادامه مطلب
یکی از چیزهایی که بنظرم خوبه بهش بیشتر فکر کنیم، بحث ورزشه. وقت ما به عنوان یک منبعِ تمام شدنی باید به فعالیت هایی تخصیص داده بشه که بیشترین بازده رو برامون به ارمغان بیاره. چندجور میشه به ورزش وقت اختصاص داد: یک نوع ورزش قهرمانی است و یک نوع دیگر ورزش برای حفظ سلامتی و شادابی و نشاط و ... که منظور من نوع دوم است و اصلاً بحثم مربوط به ورزش قهرمانی نیست.
ادامه مطلب
یوسف مصری را دوستی از سفر رسید. گفت: «جهت من چه ارمغان آوردی؟» 
گفت: «چیست که تو را نیست و تو بدان محتاجی؟ الاّ جهت آنکه از تو خوب‌تر هیچ نیست، آینه آورده‌ام تا هر لحظه روی خود را در وی مطالعه کنی.»
چیست که حق تعالی را نیست و او را بدان احتیاج است؟ پیش حق تعالی دل روشنی می‌باید بردن تا در وی خود را ببیند. «اِنَّ اللهَ لَایَنْظُرُ اِلی صُوَرِکُمْ وَلَا اِلی اَعْمَالِکُمْ وَاِنَّمَا یَنْظُرُ اِلی قُلُوْبِکُمْ بَلادٌ مَا اَرَدْتَ وَجَدْتَ فِی
مرور خاطرات گذشته همیشه حس عجیبی برایم به ارمغان آورده احساسی از جنس ابرهای باران زای پاییزی که وقتی بر سر سبزه زاران می رسند دیگر توان مقاومت ندارند و فرو میریزند
امروز از آن قسمت از قصه عشقم برایت گفتم که نمیدانستی یا کمتر میدانستی حالا تو تمامش را میدانی از ابتدا تا انتهای شورانگیزی که همچنان ادامه دارد
خوبست فرصتش دست داد از ابتدایش هم برایت نوشتم حالا اگر روزی نباشم قصه عاشقانه مان بی سر و ته نیست
مراقب خودت باش و همیشه یادت باشد زنی د
زن ها قلب خانه اند .. 
زن ها اگر شاد باشند قلب خانه می تپد ...
 زن ها اگر موهایشان را شکل دهند، اگر صورتشان را آرایش کنند، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند.
زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند، اگر شوخی کنند، بخندند، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند.
اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد، حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد، اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد، تمام اهل خانه را به غم کشیده است.
آری زن بودن دشوار است، خدا
آرامش درونی آرزوی همه انسان ها است فرقی نمی کنه پولدار باشید یا نه، فرق نمی کنه زن هستید یا مرد در هر صورت آرامش درونی می تواند تجربه فوق العاده از زندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. در این پست سایت روانشناسی اعصاب و روان به بررسی راه های دستیابی به آرامش درونی از دید علم روانشناسی می پردازیم.
چگونه به آرامش درونی برسیم؟
لینک مطلب : http://www.asaboravan.ir/inner-peace
ادامه مطلب
گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است !
ادامه مطلب
سمعک نامرئی استفاده از آخرین فن آوری دیجیتال برش لبه و سفارشی ساخته شده به طور کامل در کانال گوش شما مناسب است. تنها چیزی که دوستان و خانواده شما متوجه می شوند، شنوایی بهبود یافته شما است.
آخرین فن آوری دیجیتال
100٪ سفارشی طراحی شده تا به راحتی در گوش قرار گیرد
روشن تر، شنیدن واضح تر برای شما
نه تنها آنها کوچک هستند، بلکه با آکوستیک طبیعی گوش شما کار می کنند تا بهترین کیفیت صدا را برای شما به ارمغان بیاورند.
ادامه مطلب
Dead Space بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی با اسم “فضای مرده” محصولی از کمپانی بازی سازی EA برای سیستم عامل اندروید می باشد که در زمره بازی های اکشن و ترسناک قرار می گیرد. این بازی که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل ایکس باکس 360 ، PS3 ، PC ، آیفون و اندروید منتشر شده است ، تجربه ی بهترین بازی اکشن و ترسناک را برای شما به ارمغان می آورد!
ادامه مطلب
شکی نیست که گیم پلی خوب، داستان قابل قبول و شخصیت‌های به یاد ماندنی المان‌هایی هستند که یک بازی خوب را به ارمغان می‌آورند. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم عوامل بسیاری هستند که به خاطره انگیزتر شدن تجربه ما از یک بازی ویدیویی کمک می کنند. شاید از مهم‌ترین این عوامل باید به گرافیک، طراحی صحنه و البته لباس یا همان کاستم دیزاین شخصیت‌ها اشاره کرد. طراحی لباس کاراکترها تا جایی مهم است که می‌تواند شخصیت اصلی بازی را، چه طرفدار آن بازی باشیم چه
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلی از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
 مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب
 Google Play Music گوگل پلی موزیک رادیویی رایگان که از تبلیغات نیز پشتیبانی می کند برای آنچه که شما انجام می دهید، احساس شما یا چیزی که می خواهید بشنوید. فورا ایستگاه های رادیویی را براساس آهنگ ها، هنرمندان یا آلبوم ها شروع کنید یا مرورگر بر اساس ژانر، خلق و خو، فعالیت، دهه و غیره. با جمع آوری ۵۰،۰۰۰ آهنگ از خود، مجموعه موسیقی خود را با خود به ارمغان بیاورید.
ادامه مطلب
سرور مجازی NVMe
non-volatile memory express) NVMe) یک پروتکل جدید برای دسترسی به رسانه های ذخیره سازی با سرعت بالا است که مزایای بسیاری نسبت به پروتکل های قدیمی را به ارمغان می آورد. اما NVMe چیست و چرا برای کسب و کارهای مبتنی بر داده مهم است؟
 
ادامه مطلب
  یک خبر خیلی خیلی فوری :
# خبر _خوب منتشر شد !
 
از ایـــــــن پـــــــس
با قــدرت بیـشتر
 
 
  ورود به دنیای جهش  
https://www.aparat.com/Jahesh.Learn
 
آموزش های ویدیویی
کــامـــلا رایــــگــــان
 
  جایزه در ادامه مطلب  

و اما جایزه
 
دوستان ! هر کس که بیشترین بازدید را به ارمغان بیاره ،
 + ۱ ساب‌ دامین دلخواه رایـگان
 + ۱۰۰ مگابایت هاست رایـگان
 + نصب رایـگان وردپرس روی هاست
بهش تعلق می گیره ؛ این یعنی یه وبسـایت کامل !
 
روش به ارمغان آوردن بازدید :
در ا
امروزه در سراسر دنیا روش های زیادی برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست اراده شده است. می توان گفت یکی از دغدغه های اصلی افراد در دنیای امروزه جوان سازی پوست و شاداب نگه داشتن آن می باشد. همچنین پزشکان و متخصصان هر روزه به دنبال روش های مختلف جوان سازی پوست هستند تا موثر ترین راه را برای جوانی پوست شما به ارمغان بیاورند.
ادامه مطلب
 
 
عروسک خرس ولنتاین قلب به دست دارای پوشش فوق العاده نرم که درون آن پر شده از پنبه یک اسباب بازی پر طرفدار و سرگرم کننده است که با شخصیت منحصر به فردی که دارد شادی را به ارمغان خواهد آورد و بهترین هدیه برای کودکان و بزرگسالان در انواع مناسبت ها همچون تولد ، روز ولنتاین خواهد بود.
برچسب‌ها: عروسک خرس, خرس ولنتاین, ولنتاین
از سر لج بازی افتادم به جان زندگی
زندگی هرگز نکردم، در زمان زندگی
دل به دستت دادم و حالا خودم فهمیده ام
دل شکستن می شود گاهی زبان زندگی
من که خود کوهی ز گل های پریشان بوده ام
خود پریشانم کنون در بوستان زندگی
هر کسی از بوستان دل گلی بر چید و رفت
خار ها مانده برای باغبان زندگی
گاه می گیرد زمان، چیزی برای امتحان
وای اگر که عشق باشد امتحان زندگی
تو اگر چه باز می گردی ولی رفتی زیاد
چون فراموشیست تنها ارمغان زندگی
نوش دارویی که بعد از مرگ می ایی، عزیز
احتیاج آدم‌ها به یک خونه امن جزو ضروریات زندگی هر شخصیهیه خونه‌ای که نه صرفا از لحاظ جسمی در امان باشی، بلکه از لحاظ روحی نیز برات آرامش‌بخش باشه و حس خوب وجود رو برات به ارمغان بیاره.
واژه خونه صرفا یک اسمه وگرنه این آرامش و احساس امنیت می‌تونه در هر فضایی وجود داشته باشه. 
همین که از خیلی اتفاقات و استرس‌ها و تنش‌ها دور بشی و مدتی رو در آرامش محض بگذرونی
فوق العاده حس خوبی داره
حتی اگه در اون فضا باز هم افکار منفی و استرس‌هاتون همراهتون
احتیاج آدم‌ها به یک خونه امن جزو ضروریات زندگی هر شخصیه
یه خونه‌ای که نه صرفا از لحاظ جسمی در امان باشی، بلکه از لحاظ روحی نیز برات آرامش‌بخش باشه و حس خوب وجود رو برات به ارمغان بیاره.
واژه خونه صرفا یک اسمه وگرنه این آرامش و احساس امنیت می‌تونه در هر فضایی وجود داشته باشه. 
همین که از خیلی اتفاقات و استرس‌ها و تنش‌ها دور بشی و مدتی رو در آرامش محض بگذرونی
فوق العاده حس خوبی داره
حتی اگه در اون فضا باز هم افکار منفی و استرس‌هاتون همراهتون
سندبلاست برای امر خدمات رنگ آمیزی صنعتی یک امر بسیار مهم می باشد زیرا همواره سطوح مختلف داری جرم و کثیفی می باشد و وجود این عوامل در کنار نا همواری کیفیت خدمات رنگ آمیزی صنعتی را بسیار پایین می آورد و نمی توان بهترین کیفیت رتا به ارمغان آورد تاز این رو مهم است که سطح قبل از عملیات رمگ ئپای با سند بلاست از هرگونه جرم و کثیفی پاک گردد .
بهترین شکل عملیات ساب پاشی استفاده از سندبلاست خشک می باشد تا بتوان کیفیت را بالابرد .
 
عروسک خرس نشسته ماریو
عروسک خرس نشسته ماریو ، عروسک پولیشی به سایز 35*52*53 سانتی متر می باشد که با جنس عالی و نرم و لطیف خود حس نشاط و شادی را به کودکتان به ارمغان می آورد. کودک می‌تواند در بازی با عروسک خرس نشسته ، انرژی‌های اضافی و روانی خود را تخلیه کند. کودک آنچنان به عروسکش اعتماد دارد و خودش را مثل او می‌بیند که کلیه احساسات و عواطفش را به عروسک نسبت می‌دهد. این حالت نه تنها باعث تخلیه روانی شده بلکه درک و فهم بهتری از او را باعث می‌گرد
باربری شرق تهران را به معتبر ترین باربری شرق تهران باربری ایفل بسپارید .
باربری ایفل با سالها سابقه درخشاندر خدمت شما شهروندان ساکن شرق تهران است .
ما می کوشیم تا با ارائه خدمات شبانه رورزی اتوبار شرق تهران راحتی هرچه بیشتر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم .
برای اطلاعات بیشتر از باربری شرق تهران با بهترین قیمت و بهترین تعرفه به سایت باربری ایفل مراجعه فرمایید .
لینک صفحه : 
http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
شیراز شهری پر از باغ و بوستان است و مسافران
برای سفر به این شهر علاقمند هستند که هتل اقامتیشان این طبیعت و لطافت همراه آن
را تا حد امکان هنگام استراحت برایشان به ارمغان آورده باشد. هتل های شیراز با
اشراف به این باغستان ها و از طرفی فضای سبز دلنشین داخلی سعی در حفظ شادابی و
آرامش مسافران دارند تا نه تنها در سطح شهر بلکه در هتل خود نیز این طراوت را حس
کنند.
مرگ عجب موجود عجیبی است. آدم در تمام عمرش طوری زندگی می کند که انگار هیچ وقت قرار نیست بمیرد، با این حال یکی از بزرگترین انگیزه هایش برای زندگی همین مرگ است. بعضی از ما با یاد مرگ پر تلاش تر، سرسختانه تر و خشن تر زندگی می کنیم. آگاهی از مرگ به بعضی ها این تلنگر را می زند که نهایت لذت را از عمرشان ببرند، ولی برای بعضی دیگر چیزی جز عاطل و باطل نشستن و از مدت ها قبل چشم به راه این مهمان ناخوانده بودن به ارمغان نمی آورد. همه ما از آن می ترسیم، ولی خیلی
طرز تهیه دوغ محلی ساده و گازدار
کنار برخی غذاها( مانند آبگوشت ، دیزی ، کباب کوبیده ) بودن دوغ محلی یکی از لزومات می باشد که طعم فوق العاده ای را کنار این غذاها به ارمغان می رساند ، اما اگر قصد دارید خودتان دوغ را درست کنید ما برای شما دستور تهیه خانگی آن را پیشنهاد میکنیم :
 

ادامه مطلب
چطور فکر دیگران را براحتی بخوانیم



آیا مایلید به افکار کسی که
کنار دستتان نشسته است پی ببرید؟ اگر با افراد زیادی مواجهه شده باشیم می
توانیم بسیاری از افراد را حتی از نوع صحبت کردنشان نیز بشناسیم اما این
شناخت در مواجهه حضوری با دانستن بسیاری از حالات اثبات شده در علم
روانشناسی بهترین شناخت را نسبت به دیگران برایمان به ارمغان می اورد.
ادامه مطلب
مرگ عجب موجود عجیبی است. آدم در تمام عمرش طوری زندگی می کند که انگار هیچ وقت قرار نیست بمیرد، با این حال یکی از بزرگترین انگیزه هایش برای زندگی همین مرگ است. بعضی از ما با یاد مرگ پر تلاش تر، سرسختانه تر و خشن تر زندگی می کنیم. آگاهی از مرگ به بعضی ها این تلنگر را می زند که نهایت لذت را از عمرشان ببرند، ولی برای بعضی دیگر چیزی جز عاطل و باطل نشستن و از مدت ها قبل چشم به راه این مهمان ناخوانده بودن به ارمغان نمی آورد. همه ما از آن می ترسیم، ولی خیلی
برنامه دیجی کالا (Digikala) اپلیکیشن رسمی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که امکان خرید و سفارش آنلاین محصولات را از طریق گوشی برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دیجی کالا (Digikala) بپردازیم.
ادامه مطلب
Spider-Verse برای Spider-Gwen خطر ناک است ! چه می شود اگر گوئن استیسی توسط عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته شود ، نه پیتر پارکر؟ در  خیابان 64  چه میگذرد ؟! در آنجا ، گوئن زن عنکبوتی که شگفت انگیز است - به دنبال دلیل مرگ پیتر پارکر میرود ! و این خبر بدی است ، به خصوص که پدر گوئن پلیس است! هنگامی که یک انسان مانند او با مشکل روبرو شود ، خاطرات دردناکی را برای گوئن به ارمغان می آورد - اما آیا سپر قدرتمند کاپیتان امریکا چیز جدیدی است ؟
ادامه مطلب
 
خرید پتو نوزادی برجسته مادر کر
پتو نوزادی برجسته مادر کر (mother care)  از جنس پلی استر ضد حساسیت که سازگاری خاصی با پوست بدن نوزاد دارد توجه مصرف کننده را به خود جلب کرده است . ملزومات اتاق و خواب کودک از مهمترین احتیاجات یک نوزاد می باشد که با ایجاد بستری نرم و لطیف آرامش و راحتی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. پتوی برجسته مادرکر با طراحی منحصر به فرد و ظریف مناسب خانواده های است که به فکر راحتی و آرامش کودک خود هستند.
دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
زیبایی چهره برای هر فردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توان گفت طرح لبخند در زیبایی ظاهری نقش بسیاری ایفا می کند که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد ارائه ایده ها و روش های متعددی برای زیبایی طرح لبخند می باشیم. لمینت دندان یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین ایده هایی می باشد که در سال های اخیر افراد با انتخاب و انجام این روش پوسته نازکی بر سطح جلویی دندان ها نصب شده و ظاهری بسیار زیبا و جذابی را برای چهره و دندان ه
 
جمعی از اهل دل شعری خواستند در وصف گودین که با کمال افتخار تقدیم میشود:
                                                       گودین منیادگار باستان،گودین منخوشتر از هر بوستان،گودین منسینه ات از رازها انباشتهپیرِ همواره جوان،گودین منتپه ای داری ز ادوار کهننکته ها در آن نهان گودین منشهر کنگاور بسان آسمانماه تابیده بر آن،گودین مندشت و کوهت در بهاران سبزفامخاک تو چون پرنیان،گودین منتحفه ات انگور،دوشاب و مویزداری از گل ارمغان،گودین
کتاب اهل قبورشاعر: ارمغان بهداروند

نمی شود بی فرض جهنم پرتره ای از انسان گوشتخوار کشیددروغ است اگر از جاده بنویسمو از ملافه های سفیدی ننویسمکه  حرفی از خواب در خویش ندارندوقت خوبی به دنیا نیامده ایم!نه کوه بلد است کوه باشدنه کسی کشف آتش را به گردن می گیردنه منظور خدا اتفاق می افتد...شاید بهتر استبمیریم که از بلندگوها پخش شویمو با مُسکن لا اله الا الله زمین را در بغل بگیریم.برادران ناتنی بودیمو در مرگ های دسته جمعی هم خون شدیم.
چه بلایی ان
وقتی با شرایط نا خواسته مواجه می شوید و در نتیجه احساس بدی به شما دست می دهد، اگر عامدانه بگویید: من می دانم چه چیزی رو نمی خواهم...آنچه می خواهم چیست؟ ارتعاش وجودتان، که تحت تاثیر کانون تمرکزتان است، کمی تغییر خواهد کرد و موجب می شود مرکز توجهتان نیز تغییر بکند.
 
وقتی همچنان از خودتان، از دیدگاه پیوسته در حال تغییرتان بپرسید: من چه می خواهم؟ سرانجام در وضعیت خشنودکننده قرار می گیرد- زیرا نمی توانید پیوسته از خود بپرسید که خواهان چه چیزی هستی
پوشش سرامیک H 12 نانو 4 لایف
NANO4LIFE با افتخار نشان دادن NANODIAMOND (9H-12H)، نسل جدید پوشش سرامیک با استفاده از پیشرفته ترین فناوری نانو در آلمان است. پوشش سرامیکی NANODIAMOND، محصول نوآورانه ای از بهترین آزمایشگاه های علمی در جهان است. این محصول طراحی شده است تا حفاظت نهایی وسایل نقلیه گرانقیمت خود را از محیط زیست به ویژه آب و هوای خشن ایران به ارمغان بیاورد. پوشش سرامیکی NANODIAMOND یک دوم را به هیچ کدام Super Shiny Clear Finish ارائه نمی دهد و ماشین شما را "Shine Bright Like A Diamond"
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
وصایای اخلاقی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین به نقل از کتاب شریف تحف العقول (۱۴)
یا علی فی التوراة من أتى غنیا فتضعضع له ذهب ثلثا دینه.
ای علی! در تورات آمده است که کسی که خود را در برابر ثروتمند به خاطر ثروتش حقیر نماید، دو سوم دینش را از دست داده است.
ارمغان حکمت از خاندان عصمت، ترجمه تحف العقول عن آل رسول، تألیف ابن شعبه حرانی، ترجمه محمد مهدی سازندگی، صفحه ۲۲
تبریک تولد خاص برای دوست صمیمی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
اس ام اس و جملات تولدت مبارک دوست عزیزم
نامه تبریک تولد جملات زیبای تبریک تولد به دوست خواهر و ام عشقم همسر و مرد زمان تولد برای هر کسی دارای اهمیت خاصی است و این تاریخچه نه فقط برای وجود مرتبط فرد دوست برای تولدتان را صمیمانه تبریک بیان و از الله بخشنده برایتان شادی سلامتی. اقسام نامه خوش برای دوست خالص و جملات احساسی و رمانتیک برای دوست و رفیق اما شادی
فیلم کالت فیلمی‌ست معمولاً جدا از جریان اصلی سینما با جامعه‌ای از طرفداران پروپاقرص که هواداران خاص فیلم را تشکیل می‌دهند. فیلم هایی که دیالوگ ها و صحنه هایش بارها در طول تاریخ دهن به دهن چرخیده و به خاطرات افراد مبدل شده است.
چه چیزی یک اثر را «کالت» می‌سازد؟ امبرتو اکو پاسخ می‌دهد که برای احراز چنین موقعیتی، عشق‌ورزیِ مخاطبان شرطی اساسی اما ناکافی‌ست؛ اثر هنری باید جهانی خودبسنده به ارمغان آورد تا طرفدارانش بتوانند شخصیت‌ها و روید
کمپانی ARM چهار چیپ جدید معرفی کرده که شامل دو NPU، یک DPU و از همه مهمتر یک پردازنده گرافیکی میان رده با مشخصاتی در حد پرچمدارها می شود. این محصولات تجربه کاربری را در زمینه های مختلفی از جمله وضوح تصویر، پردازش داده ها و گیمینگ موبایلی بهبود خواهند بخشید.
نخستین بخش از محصولات جدید Arm شامل دو واحد پردازش عصبی (NPU) به نام های N57 و N37 ست که جزو خانواده Ethos محسوب می شوند. این چیپ ها قرار است در قلب دستگاه های مقرون به صرفه قرار گرفته و با بر عهده گرف
  یک خبر خیلی خیلی فوری :
# خبر _خوب منتشر شد !
 
از ایـــــــن پـــــــس
با قــدرت بیـشتر
 
 
  ورود به دنیای جهش  
https://www.aparat.com/Jahesh.Learn
 
آموزش های ویدیویی
کــامـــلا رایــــگــــان
 
  جایزه در ادامه مطلب  

و اما جایزه
 
دوستان ! هر کس که بیشترین بازدید را به ارمغان بیاره ،
 + ۱ ساب‌ دامین دلخواه رایـگان
 + ۱۰۰ مگابایت هاست رایـگان
 + نصب رایـگان وردپرس روی هاست
بهش تعلق می گیره ؛ این یعنی یه وبسـایت کامل !
 
روش به ارمغان آوردن بازدید :
در ا
کارتخوان سیار جدید پکس S910 با قابلیت اتصال به تعداد بینهایت حساب متصل می شود!!
این قابلیت فوق العاده  تنها در این دستگاه وجود دارد که امکان مهیجی برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است!در ادامه به بررسی ویژگی های این دستگاه پر طرفدار میپردازیم!!
ادامه مطلب
وصایای اخلاقی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین علیه السلام به نقل از کتاب شریف تحف العقول (۱۷)
یا علی أربع من یكن فیه كمل إسلامه: الصدق. والشكر. والحیاء وحسن الخلق.
ای علی! چهار صفت در هر که باشد اسلامش کامل است: راستگویی، سپاسگزاری، حیاء و خوش‌خویی.
ارمغان حکمت از خاندان عصمت، ترجمه تحف العقول عن آل رسول، تالیف ابن شعبه حرانی، ترجمه محمد مهدی سازندگی، صفحه ۲۴
زیبایی چهره برای هر فردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توان گفت طرح لبخند در زیبایی ظاهری نقش بسیاری ایفا می کند که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد ارائه ایده ها و روش های متعددی برای زیبایی طرح لبخند می باشیم. لمینت دندان یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین ایده هایی می باشد که در سال های اخیر افراد با انتخاب و انجام این روش پوسته نازکی بر سطح جلویی دندان ها نصب شده و ظاهری بسیار زیبا و جذابی را برای چهره و دندان ها
وصایای اخلاقی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین علیه السلام به نقل از کتاب شریف تحف العقول (١٨)
یا علی وإن للمتكلف من الرجال ثلاث علامات: یتملق إذا شهد. ویغتاب إذا غاب. ویشمت بالمصیبة.
ای علی! شخص متظاهر سه نشانه دارد: در حضور چاپلوس است، در غیاب بدگوست، و در مصیبت ملامت‌گر.
ارمغان حکمت از خاندان عصمت، ترجمه تحف العقول عن آل رسول، تالیف ابن شعبه حرانی، ترجمه محمد مهدی سازندگی، صفحه ۲۴
در اینبخش بیوگرافی سارا بهرامی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. درسال 96 سارا بهرامی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در نقش اول از جشنواره فیلم فجر شد. بازی بی نظیر او در فیلم دارکوب این جایزه را برای او بـه ارمغان آورد و سارا بهرامی را در جایگاه اول بازیگران زن سینمای کشور ایران قرار داد. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا از 0 تا 100 با سارا بهرامی آشنا شویم.
ادامه مطلب
هتل رودا امواج آپارتمان در دبی مارینا جای گرفته , و این هتل یک تعیین دوست داستنی برای مسافران است . راس شهر فقط 36 کیلومتر تا هتل فاصله داراست , و این هتل 4 ستاره به راحتی به فرودگاه دسترسی دارااست . تجهیزات و سرویس ها بیان شده به وسیله هتل رودا امواج آپارتمان یک اقامت دلپذیر برای شما به ارمغان می‌آورد .

ادامه مطلب
قالیشویی در شمس آباد
قالیشویی در شمس آباد |  کارخانه قالیشویی ماژیک شعه محله شمس آباد تهران با بیش از 66 سال سابقه درصنعت قالیشویی کشور بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در شمس اباد تهران  می باشد. متخصص شستشوی انواع فرشهای دستبافت و ماشینی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد شوینده درجه یک. دارای سرویس های ویژه محله شمس اباد سریعترین سرویس دهی به شما مشترین محترم را به ارمغان می آورد.
ادامه مطلب
باغ ویلا ۳۰۰۰ متر مربع
۷۰ متر ویلا
دارای یک شومینه زیبا
مبله
درب ورودی ماشین رو
به شکل چشم نوازی دیزاین شده
قسمت اعظمی از این باغ ویلا متراژ بالا را درختان مثمر تشکیل داده اند
که علاوه بر بهره مندی از میوه های آنها، محیطی شاد و با طراوت را برای
ساکنین به ارمغان خواهد آورد.
استخر چهار فصل و سر پوشیده
میز شطرنج و دو جفت میز و صندلی
باربیکیوی کوچک
زمین بازی بزرگ برای بسکتبال
ادامه مطلب
قیمت حنا: قیمت اقلام مصرفی و آرایشی تحت تاثیر اوضاع و احوال کنونی جامعه مرتبا در حال تغییر و بعضا افزایش است در حالی که بازرگانی صادراتی حنای حلما قیمت ها را ثابت و بسیار بصرفه نگه داشته است. قیمت حنا رمز موفقیت  و برگ برنده حلما می باشد به نحوی که هیچکس نمی تواند این کیفیت را با این قیمت بدهد. قیمت ثابت و متعادل قدرت تصمیم گیری بازرگانان و شرکت های بازرگانی را بالا می برد  و این اطمینان خاطر ، موجب قرار داد های بلند مدت و حاشیه سود خوبی را به ا
کاخ سفیدبیشترثروت خودرامدیون زیبارویان بی وفابود.زیبارویان بابت خدمات جنسی ثروت ونقدینگی خلق مینمودند.این ثروت دربانک وزمین وصنعت بیمه ومستغلات وجاهای دیگرمیخوابیدومانندگندم زاری بزرگ میشد.البته گندم زاری که هیچ وقت خمسش پرداخت نگرددمستعدبلاهای مختلف میشود.فرض کنیدتمام زیبارویان درایالات متحده گردهم آیندوثروتی بزرگ برای کاخ سفیدبه ارمغان آورند.ازطریق مختلف این ثروت کسب میشود.هرفردی هم جهت تبلیغ اززیبارویان استفاده کند.مثال قوم ل
 
 
باسمه تعالیخاندان پیامبر اسلامآمنهغزل۴
همسر باب نبی، دخت وهب شد در جهانهست احمد حاصل پیوند زوج و ارمغان
آمنه باشد موحد، همچو اجداد نبیمی کند احمد زیارت قبر مادر،خود نشان
عالمان شیعه بر ایمان تو ، صحه نهندچون که احمد نهی کرده، بر صلات مشرکان
کودکی را بی پدر باشد احمد در حیاتمادرش هم ترک دنیا می کند، در عنفوان
آمنه بنت وهب، از بهترین زن های قوماز قریش است آمنه، پاک و منزه هر زمان
باعث خیر است احمد بر حلیمه دایه اشاو کند تمدید کارش را،  محم
من اخیراً فهمیدم که گوگل چیزهای منحصر به فردی را برای سایت EMD و موفقیت آمیز Google Panda به ارمغان می آورد تا آنها را به ترتیب بازیابی کند و به زودی مشخص نیست. تغییراتی در آینده با او صورت خواهد گرفت و من کاملاً آماده هستم زیرا می دانم که اگر چیزی پیش بیاید …The post 20 مرحله برای بهینه سازی موثر صفحه appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WiKTF8
مشاهده مطلب در کانال
بازی IGI از زیبا ترین عناوین سبک مخفی کاری-تیراندازی اول شخص است که با استقبال طرفداران این سبک مواجه شد.این بازی خوش ساخت در سال 2000 , 15 Dec  توسط استدیو Innerloop ساخته شده است و وظیفه انتشار آن را کمپانی فعال در زمینه بازی های مخفی کاری یعنی Eidos Intractive به عهده گرفته است.این بازی خاطره انگیز روزهای فراموش نشدنی را برای عاشقان سبک مخفی کاری به ارمغان آورده است.حال می توانید با دانلود این بازی زیبا تجربه یک عنوان مخفی کاری خاطره انگیز را داشته باشید.
 
آلاچیق چادری متحرک
آلاچیق دکوراسیون و سازه ای یک تکه و زیبا است که سایه ای کامل و یکدست برای تمامی افراد داخل آن را فراهم میکند و شرکت سازه چادری غشا با ترکیب سقف متحرک در آلاچیق چادری سقف این آلاچیق های باز و بسته میشود و در طول روز میتوان با بستم آن سایه ای یکدست به ارمغان میاورد و در شب با بستن آن از آسمان شب میتوان لذت تمام را از آسمان شب برد
برای سفارش با ما تماس بگیرید
021-26207536
021-26207736
28021-262078
طراحی وب خوب شامل بیش از یک ظاهر زیبای زیبایی است.
در حقیقت، طیف وسیعی از حرفه ای ها با تخصص های مختلف در هر تصمیم بزرگ تصمیم گیری می کنند زمانی که درست انجام می شود. ما 10 اصول اساسی طراحی وب خوب را برای رسیدگی به آنچه که در نظر ما مهمترین نقاط در ایجاد یک سایت است و تعداد زیادی از تبدیلات را به ارمغان می آورد، مشخص کرده ایم.
1.  قوانین سادگی
ادامه مطلب
به نام خالق زیبایی‌ها
قطعه‌ای از آسمان در نگاه خاکستری‌اش دیده می‌شد.قطعه‌ای به زلالی باران به
وقت بهار دل‌ها. قطره‌ای از شفافیتش پایین چکید تا پایانی واقعی را برایش رقم 
زند.
پایانی که در انتها به آغازی از جنس زیبایی پیوند خواهد خورد. پایانی که در ظاهر
قاب واقعی خورده اما در اصل رایحه نفسی تازه را برایش به ارمغان می‌آورد.
نفسی به نام زندگی، زندگی همراه با غنچه‌های نشکفته امید و لطافت گلبرگ
تازه شکوفا شده گل‌های بهاری.
پایان واقعی احس
امروز به خداوند این پیامک رو فرستادم : 
"جر خوردم ولی نمیخوام تسلیم باشم. هم مصرف رو میخوام هم بهبودی و حال خوب رو" 
 
و خداوند این جوابو داد : 
همه اینها یه روزی تمام می شوند ... 
بیماری ها
اعتیاد ها
خشم ها
ترس ها
رنجش ها
دوری ها
فقدانها
بی پولی
تنهایی 
افسردگی
بی حالی
بی عشقی
بی محلی 
و...
 
فکر کنم خداوند دیگه اعصابش از دستم خورد شده که اینجوری جواب داده! نخواستم بیشتر اذیتش کنم با غرغرهام و گرنه اینه جوابم بهش: 
 
تیکه تیکه تیکه میشم تا اون روز،
چهل سال پیش!ایران ما شبیه به خورشیدی بود پر از گرما و نور و گهگاهی دچار خورشیدگرفتگی میشد.
هجوم آوردند و گفتند این درست نیست .خیلی گرم است خیلی روشن است اصلا نباید بگیرد و تاریک شود باید به جایش ماه را بیاوریم که نه سوزان است و نه پر حرارت .بهانه های توخالی آوردند..و ما مردم جاهل که خوشی زیر  دلمان زده بود از صحبت های الوانشان به وجد آمدیم...از خورشید دل بریدیم... او هم دید ما ناسپاسیم خودش را دریغ کرد و چمدانش را بست و رفت..
خورشید را راندیم و ماه
احساسِ فوق العاده ای ته قلبم است، احساسی که مرا به شوق واداشته است، الان که دارم می نویسم، یک چیزی مثل یک رویای شیرین، توی وجودم نقش بسته است، اغراق نکرده ام، اگر بگویم،زندگی در بند بند وجودم به جریان آمده است،احساسم را کنار لبخندم میگذارم، آرام میگیرم، انگار که به رقص آمده باشم، هیجانم قابل توصیف نیست.
خدای قشنگم امروزم را با حالِ خوشی که برایم به ارمغان آورده ای شروع کردم، گوشه ی تقویمم نوشتم، آذر را خواهم زیست، آن گاه خندیدم، بلند و از س
گروه تاسیساتی یزد تهویه با تعداد زیاد تکنسین های خدمات در کلیه نقاط استان فارس آماده خدمت رسانی در اسرع وقت  و با پخش بهترین اتصالات و لوازم جانبی پکیج و رادیاتور توانسته  درصد بالایی از رضایتمندی مشتری را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به ارمغان آورد.
محصولات گرمایشی موجود در فروشگاه ما پکیج دیواری ایتالترم ، دئوترم ، ایساتیس ، ایران ردیاتور ، بوتان ، لورچ ، هات کینگ  ، وایلانت ، تاچی ، سونیه دوال ، آلپن هاف و انواع رادیاتورهای فرارا ، ف
در وبلاگ های کیمیا کاسیان مطالبی جذاب و خواندنی از طب سنتی و هر آنچه که طبیعت برایمان به ارمغان آورده است با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سلامت جامعه ارائه میگردد.
همچنین جهت مطالعه بیشتر این مطالب میتوانید از سایت کیمیا کاسیان و بخش مجله سلامتی استفاده کنید. 
آدرس وبلاگ های کیمیا کاسیان: 
بلاگ 
پارسی بلاگ 
آرمان بلاگ 
رزبلاگ
هزار سال منتظر یه اتفاق خوب باش ، عمرا اگه اتفاق بیفته!بعد اتفاق هایی که اصلا احتمالش رو نمیدی بیفته ، چنان طوری از اون بالا میوفته رو مَلاجِت که دیگه نمیتونی راه بری.
یه توصیه برادرانه می کنم بهتون.جزئی از جامعه منتظر نباشید.هیچ کس قرار نیست بیاد . قرار نیست یکی  بیاد و زندگی ما رو گل و بلبل کنه و با انتظار هیچ چیز درست نمیشه.در مواقع سختی ،  یکی از راه های تسکین روح ، پناه آوردن به واژه انتظار هست  ولی انتظار مثل ماده مخدر میمونه و جز توهم و تب
فواید یوگا 
یوگا یکی از روشهای تاثیرگذار برای به دست آوردن کنترل ذهن به اندازه بدن یک شخص است. یوگا تکنیک پیشرفته ای نیست و فواید یوگا است که آن را در میان مردم
 معروف کرده است. یوگا ورزشی است که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح. یکی از تمرینات بسیار بسیار مؤثر در پرورش قوه تمرکز، یوگا است.
 یوگا قدمت چند هزار ساله دارد و از کشور هند به ارمغان امده است. یوگا یک ورزش فکری بسیار مفید محسوب می شود که در آن ِ واحد تأثیرات جسمی و روانی 
فو
مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب با بیان اینکه از مسؤولان انتظار حمایت معنوی داریم نه مادی گفت: منافع مسؤولان در گرو طب شیمیایی است نه سنتی!
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، این بار به سراغ محمد صالحی مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب شاهین‌شهر رفتیم. وی دارای مدرک هم‌سطح دکترای تخصصی طب سنتی از دانشگاه mit انگلستان مورد تائید وزارتخانه‌های امور خارجه و دادگستری و همچنین دارای مدرک طب سنتی از موسسه آتیه پردازا
نسخه ی جدید بازی محبوب و فوق العاده زیبای طناب را ببر برای اندروید می باشد که نسخه ی جدید آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد. نسخه ی سفر در زمان این بازی شما را به بازی کردن در زمان های مختلف دعوت می کند و ساعاتی بسیار لذت بخش را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
کتاب در سراشیبی به سوی گومورا 
نوشته رابرت اچ بورک
درسال ۱۳۷۹ منتشرشد
گومورا ،عموره یا سدوم محل سکونت قوم لوط است که در عهد عتیق و در قرآن داستان چگونگی عذاب و نابودیشان به دلیل فساد و فحشا و بی بندوباری جنسی آمده است.
پروفسور رابرت اچ بورک ،جامعه آمریکا را به قوم لوط تشبیه کرده و نابودی را برایش پیش بینی میکند ، و راه نجاتشان را تنها در بازگشت بسوی معنویات می داند. و ادامه میدهد
سیست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها