نتایج جستجو برای عبارت :

همش اون دو صفحه از کتاب سفرنامه ویت.ن.ام جلو چش که کله پاچه و کوفت زهرمار گوشت سگ درست میکردن. تف به ذاتشون :|

امروز رفتیم یکی از رستورانای مثلا درجه یک. از ظهر تا حالا که ۱۲ شبه این غذاهه مونده سر دلم
تازه دو بارم رفتم دسشویی
جرات نمیکنم خیلی چیزی جلو مامان اینا بگم
هر چند از عرق نعنا و نبات خوردنام میفهمن
چین این رستورانا آخه عوضیا
هیچی دیگه هی عرق نعنا میخورم
تازه شامم نخوردم
بابت حرکت زشت دیروز اون نارفیق امروز ما صد و خورده ای پیاده شدیم تا حالمونو خوب کنیم
ولی روز خوبی بود 
صبونه خوبی زدیم بر بدن و بعد از یه استراحت کوچولو نهار رفتیم یه جای باکلا
من نمیفهمم حکمت این چیه:
طرف رو توی لینکداین ادد میکنی
بعد توی ریسرچ گیت فالو میکنی
بعد باز توی فیسبوک
بعدش توی اینستاگرم
بعدش توی توئیتر
و سایر شبکه های اجتماعی
چوب تو کون همه تون بره چرا اینجوری میکنین؟ چرا ادمو 100 جا فالو میکنین؟
بیمار. 
هر کاری کوفتی داری دو تا ازینها باید کافی باشه.
ریسرچ گیت حالا اوکی
لینکداین اوکی
دیگه چرا هم توئیتر هم اینستا هم زهرمار هم کوفت؟
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید شاهرخ ضرغام)
یکی از همرزمان شهید خاطره ای را اینگونه تعریف می کردند:
شاهرخ همش بهم میگفت:( هرطور که شده باید کله پاچه پیدا کنی!). بهش گفتم:( ما اینجا توی آبادان غذای درست و حسابی نداریم؛ انوقت تو میگی کله پاچه پیدا کنم؟؟) خلاصه هر طور که شد با کمک آشپز، یک کله پاچه درست کردیم. شاهرخ کله پاچه برداشت و برد پیش
ادامه مطلب
 
داستان فیلم
حاج حشمت تهرانی یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی را پس از سال ها می بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…
درباره فیلم زهرمار
فیلم زهرمار به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، سیامک انصاری و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.
 
دانلود فیلم ایرانی
اولین کتاب‌ها را سال ۹۴ به من هدیه داده است. ذوق خواندم تقدیمی که اول کتاب‌های می‌نویسد قند در دلم آب می‌کند. آنقدر لذت بخش است که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد. مخصوصا زمانی که می‌نویسد: «به تو که انگار هیچ‌وقت غریبه نبودی و دلت شبیه آسمان بعد از برف است، صاف و صیقلی...» 
اولین کتاب‌ها از منصور ضابطیان است. دو تا از مجموعه سفرنامه‌هایش، مارک و پلو و مارک دو پلو. عاشق مطالعه، سفر و عکاسی است. عاشق خواندن سفرنامه هم است.
امیدوارم خدا بهمان کمک ک
پاک کردن کله پاچه با دقت و حوصله در منزل، تنها راه مطمئن بودن از سلامتی آن است. طریقه تمیز کردن موهای کله پاچه نکاتی دارد که دانستن آن می تواند به شما در پاک کردن آن در منزل کمک زیادی کند. در این مقاله با کلیه نکات و مراحل پاک کردن کله پاچه آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب
چطور می‌شه که آدم توی وبلاگ خودشم حس تعلق نداره و غریبه‌اس؟ یعنی باید اینم گوگل کرد؟!
یه وقتایی بود که می‌گفتم برگردی عقب و درستش کنی. معدود دفعاتی گفتم کاش بتونی همین‌جا نگهش داری. و حالا فقط می‌گم می‌شه بزنی جلو؟ اصلا تهش چیزی هست؟ به جایی می‌رسه؟ 
از یه مختصاتی به بعد، دیگه رخوت و یأس نیست، حجم اندوهه. اون‌قدر غلیظ و عمیق که بی‌حست می‌کنه. حالا تو هی بگو ورزش، بگو کتاب، بگو مهارت، کوفت، زهرمار... 
 یه بار با رفقا رفتیم پیتزا بخوریم 
دیدین تو این منو ها میزنن پیتزای قارچ و گوشت بعد پایین تر میزنن پیتزای قارچ و گوشت ویژه ... پیتزای گوشت و ذرت پایین تر پیتزای گوشت و ذرت ویژه دیگه همینجور پیتزای کوفت و پیتزای کوفت ویژه 
که البته فرقشون به همون لغت ویژه ختم نمیشه بلکه به صفرای جلوی قیمت مربوط میشه 
من سفارشمو به دوستام گفتم رفتم بالا در بهترین ویو لب پنجره که البته از اونجا فقط کار خرابی کفترا رو پل گاز و میشد تماشا کرد :/
اقا بعد کلی معطلی پی
روش پخت کله پاچه
مواد مورد نیاز برای پختن کله پاچه
کله پاچه گوسفند 1 دست
نخود 100 گرم
پیاز 2 عدد درشت
زرد چوبه 1 ق چ
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
آب ا لیتر یا بیشتر

طرز تهیه کله پارچه ، ترسناک دوست داشتنی
 نخود را از شب قبل خیس کنید و چند بار آب آن را عوض کنید تا هم نفخ آن گرفته شود و هم زودتر پخته شود.

 
ادامه مطلب
عمیقا باید شاشید وسط اون نظام آموزشی پزشکی عمومی که دانشجو رو وادار میکنن مورنینگ آکرومگالی و سندروم جیتلمن و کلیه پلی کیستیک و هزار کوفت و زهرمار تخصصی و فوق تخصصی دیگه بده،ولی هیچکس پیدا نمیشه مسائل ساده ای رو به آدم یاد بده که از قضا بعدا با امکانات طرح توی روستا فقط با همونا سر و کار داری مثل نحوه ی تزریق انسولین...مثل نحوه ی درست کردن پودر ORS...و هزار مثال خجالت آور دیگه!
داریم برای صلاحیت بالینی میخونیم و دوستم با حالت متفکری میگه گلی?خود
          زنگ
            درس 
فعالیت های انجام شده (تدریس)
 فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

          اول 
آزمایشگاه 
انجام آزمایش استحکام کششی سیم و نخ 
تکمیل نمودار این آزمایش 

          دوم
  قرآن
 تدریس درس 7 هر دو جلسه + قرائت قران 
 انس با قرآن ها نوشته شود

         سوم
  ریاضی 
بازدید تکالیف + تدریس تبدیلات هندیسی
کتاب تکمیلی صفحه 58 سوالات 1 و 2 در کتاب حل شود + کار گروهی صفحه 61 یوال 11 هر سه مورد حل شود

        چهارم
  ادبیات
 نکاتی در مورد یک سوال
روش پخت کله پاچه
مواد مورد نیاز برای پختن کله پاچه
کله پاچه گوسفند 1 دست
نخود 100 گرم
پیاز 2 عدد درشت
زرد چوبه 1 ق چ
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
آب ا لیتر یا بیشتر
سیر 4 تا 5 حبه
طرز تهیه کله پارچه ، ترسناک دوست داشتنی
با اینکه کله پاچه جزو 20غذای منفور و چندش آور جهانی قرار گرفته اما میشه گفت طرفدارانش نه تنها کم نیست بلکه شامل بیشتر افراد ایرانی هم میشه.این غذا رو هر کس به شکل مختلفی طبخ میکنه و من با جستجو در کتب آشپزی و سایتهای ایرانی و خارجی متا
طرز تهیه آش سورانه کرمانشاهی با گوشت
چه خوب که با کمی جستجو کردن در سایت‌ها یا  خواندن کتاب‌های آشپزی، غذاهای محلی شهرهای دیگری از کشورمان را یاد بگیریم و بپزیم. برای مثال آش سورانه کرمانشاهی که هم با گوشت می‌توانید درست کنید، هم بدون گوشت! یک آش خوشمزه و متفاوت است که با رب انار و گیاه سورانه تهیه می‌شود. سورانه گیاهی خودرو و شبیه تره و سیر که در انتها به رنگ ارغوانی است. با طرز تهیه این آش همراه ما باشید.

ادامه مطلب
توی ایران
یه خواستگار داشتم
که قیافه ش دقیقا شبیه قاتل های زنجیره ای بود
 
استخدام دولت بود
 
مثلا مدیر بخش بازرگانی کوفت و زهرمار فلان شرکت ملی.
 
جدا شبیه قاتلا بود.
 
جشماش خیلی ورقلمبیده بود و خونی
 
واقعا میترسیدی ازش.
 
داداش پای خانمش رو از اون قسمت ساق شکسته بود یه بار از بس کتکش زده بود.
 
تهرانی بودن.
 
خانمش شهرستانی بود.
 
برای همین بابای من مخالف صد در صد دادن دختر به یه تهرانی بود.
 
همیشه میگفت بری دیگه برای همیشه رفتی. ساده ای، هر ب
به نام خدا
   وقتی بعد از لاغر کردن و تتوی ابرو و بن مژه و عمل پلک و کاشت مژه و عمل بینی و هزار کوفت و زهرمار دیگر باز هم از خودت راضی نیستی یعنی مشکل از جای دیگری است. عوض اینکه خودت را بدهی دست این صافکار و آن رنگ کار، عینکت را عوض کن. دیدت را نسبت به خودت که فراتر از چشم و ابرو و گیسو و قد و بالاست، تغییر بده. خودت را دوست داشته باش حیوان.
پایان
اگر غول سیاه افسردگی مرا نبلعد، غول قهوه ایِ مشتقِ عزیز، نوسان و موج گرامی، جریان های سری و موازی، نیرو محرکه، گراف، پارامترهای بیضی و هزاران کوفت و درد و زهرمار دیگر قطعا این کار را می کند.
+ زاویه بین نیم مماس چپ و نیم مماس راست یه تابع دخلش به من چیه ناموسا؟ یکی به من بگه. 
#غرغرو...
+ بشنویم. هرکی گوش نده زاویه نیم مماس چپ و راستشو گم کنه به حق پنشتن.
+ پروسه ثبت نام کنکور حتی از پروسه زایمان هم سختتره. اینو امروز فهمیدم.
عید بود امروز. حال من اما خوب نبود ... چهارمین روز از چهل روز را گذراندم. با یک دل گرفتگی ژرف.
کمی پروژه ام را پیش بردم. کمی کار خانه کردم. کمی شعر گوش دادم. کمی زبان عربی خواندم. حالا هم دارم ای گل ارغوان شجریان را گوش میدهم.
 
شام کله پاچه داشتیم. این بار من تکه تکه اش کردم. برای اولین بار پوست کله پاچه را هم خوردم. مادر آخرش گفت حالا شدی یه کله پاچه خور واقعی. پرسیدم چه طور ؟ گفت این اولین باری بود که پوست کله را هم خوردی.
لبخند زدم. گفتم اینا نشونه
مغز گوسفند و یا گاو را می توان در آب کله پاچه یا به طور جداگانه به صورت ساندویچی میل نمود. البته کله پاچه و به خصوص مغز آن طرفداران خاص خودش را دارد و شاید همه از آن استقبال نکنند. اما به عنوان یک بی طرف می توانم بگویم طعم گوشت سر و بناگوش، همچنین پاچه ها و ساندویچ زبان آن بسیار لذیذ می باشند. در ادامه با طرز تهیه ساندویچ مغز همراه ما باشید.
 

ادامه مطلب
اولین کتاب‌ها را سال ۹۴ به من هدیه داده است. ذوق خواندم تقدیمی که اول کتاب‌های می‌نویسد قند در دلم آب می‌کند. آنقدر لذت بخش است که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد. مخصوصا زمانی که می‌نویسد: «به تو که انگار هیچ‌وقت غریبه نبودی و دلت شبیه آسمان بعد از برف است، صاف و صیقلی...»اولین کتاب‌ها از منصور ضابطیان است. دو تا از مجموعه سفرنامه‌هایش، مارک و پلو و مارک دو پلو. عاشق مطالعه، سفر و عکاسی است. عاشق خواندن سفرنامه هم است. 
امیدوارم خدا بهمان کمک ک
برنامه #دورهمی و #خندوانه از #مهران_مدیری و #رامبد_جوان ، دو آمریکا دوست در سازمان #صداسیما هستند . این دو برنامه در #پنجمین_جشنواره_جام_جم نامزد هستند . آن طور که پیداست این دو تولید #شبکه_نسیم آمریکایی هستند اما #شبکه_سه #شبکه_دو #شبکه_تماشا هم کد ستاره کوفت زهرمار این دو مجری #رسانه_میلی را هر دقیقه تبلیغ میکند . از بزرگترین سازمان ضد #سبک_زندگی اسلامی که اسم " #صداوسیما "را دارد انتظاری نیست که قوانین را رعایت کند یا با عدالت و انصاف برنامه ها را
یه خروار درس واسه دوره کردن دارم و با این حال همه اش شیطون گولم میزنه:| :))
بشدت به یه نفر احتیاج دارم بیادبزنه زیر گوشم بگه "کره خر یه هفته فقط عین آدم بشین درستو بخون و از هیچهایکرا و بکپگرا و سفر و کلمبیا و کوفت و زهرمار بکش بیرون بعد هر غلطی دلت خواست بکن:| :)) "
یعنی به طرق مختلف وقتمو هدر میدم. شیطان جان فدات بشم مگه اون قضیه تسویف واسه گناهای خفن و جهنم ببر نبود؟:| درس خوندن من چه کار خیری توشه نمیذاری بکنم آخه:))
پ.ن: نهایت خویشتن ذاریم نصب نکردن
قاپاما
یکی از بهترین غذاهای ارمنی قاپاما نام دارد که در آن از کدو حلوایی استفاده می شود و طعم بسیار لذیذی دارد.در ارمنستان مردم برای مراسمات خاص یا عید ها قاپاما را می پزند.در تمامی رستوران های ارمنستان قاپاما وجود دارد و شما می توانید میل کنید.پخت قاپاما سخت نیست و شما می توانید خودتان این غذا را بپزید.طرز تهیه قاپاما این گونه است که ابتدا داخل کدو های حلوایی یا کدوهای تنبل را خالی می کنند سپس در داخل آن ها برنج های پخته شده و میوه هایی مثل س
پیراشکی گوشتمواد لازم برای پیراشکی گوشت با سیب زمینی
پیراشکی گوشت معمولا به عنوان فینگرد فود هم شناخته می شود و از جمله غذاهای غیر ایرانی پر طرفدار می باشد که معمولا در مهمانی ها سرو می شود ، پیراشکی گوشت با ترکیب گوشت و انواع سبزیجات و صیفی جات درست می شود.
مواد لازم برای پیراشکی گوشت

سیب زمینی آب پز:سه عدد
نمک و فلفل سیاه :کمی
گوشت چرخ کرده :250 گرم
پیاز:یک عدد
روغن و زرد چوبه: به مقدار لازم
تخم مرغ:یک عدد
کره:50 گرم
آرد سوخاری :مقداری

پ
همون پسر ایرانیه که ما دوسش داریم،
به دوستم میگفت این دخترت خیلی خجالتیه.
نتیجه: اخلاقهای شما عوض نمیشن. اصلا تلاش نکنین چیزی رو عوض کنین. ادم خجالتی خجالتی میمونه. ادمها هر روز بیشتر ذاتشون رو اشکار میکنن. ولی یه سری اخلاقهای بنیادی باهاشون میمونه.
ما دخترمون رو یکساله کلاس ورزشی ثبت نام کردیم اول مهر بود خانومهای بزرگتر کلاس به بچه های ما گفتن میخوان برای مربیشون جشن تولد بگیرن نفری ۱۰۰هزار تومن بیارید تا هم ساندویچ و هم کیک بگیرن هم هدیه برای مربی ما شرکت کردیم . امروز دوباره پیام دادن میخوان برای مامان مربی هم جشن تولد بگیرن مامان مربی هم تو کلاس هست همیشه و گفتن نفری صد هزار تومن بیارید . من این دفعه رو نتونستم شرکت کنم خودم که نداشتم اگه به همسرم هم میگفتم میگفت دیگه نمیخواد دخترم
دانلود فیلم زهرمار
 
نام : دانلود فیلم زهرمار
موضوع : خانوادگی, کمدی, اجتماعی
کارگردان : سید جواد رضویان
نویسندگان : پیمان عباسی
تهیه کنندگان : جواد نوروزبیگی
بازیگران : سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب
کشور سازنده : ایران
زبان : فارسی
 خلاصه داستان فیلم زهرمار
سیامک انصاری در نقش حاج حشمت تهرانی یک مداح مشهور است که قرار است در شورای استان تهران ع
اولین کتاب‌ها را سال ۹۴ به من هدیه داده است. ذوق خواندم تقدیمی که اول کتاب‌های می‌نویسد قند در دلم آب می‌کند. آنقدر لذت بخش است که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد. مخصوصا زمانی که می‌نویسد: «به تو که انگار هیچ‌وقت غریبه نبودی و دلت شبیه آسمان بعد از برف است، صاف و صیقلی...» 
اولین کتاب‌ها از منصور ضابطیان است. دو تا از مجموعه سفرنامه‌هایش، مارک و پلو و مارک دو پلو. عاشق مطالعه، سفر و عکاسی است. عاشق خواندن سفرنامه هم است. 
امیدوارم خدا بهمان کمک
 
حاج حشمت تهرانی (سیامک انصاری) یک مداح شناخته شده‌است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب‌ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی (سیامک صفری) را پس از سال‌ها می‌بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…
 
سیامک انصاری در نقش حاج حشمت تهرانی
شبنم مقدمی در نقش لیلا (مریم)
برزو ارجمند در نقش یحیی شریفی، مدیر تبلیغاتی حشمت
نسیم ادبی در نقش همسایه حشمت
شقایق فراهانی در نقش خانم محدثه حسینی، خواهرزن حشمت
سیامک صفری در نقش رهی، دوست قد
هنوز دارم می‌گردم یه سرویس خارجی خوب پیدا کنم و نتونستم. توی همه‌شون (تبعا) برای استفاده کامل از قابلیت‌هاشون باید پریمیوم خرید، و به دلار، و مثلا سالی پنجاه‌تا، که برای من که هدف خاصی از بلاگینگ ندارم خیلی به‌صرفه نیست. جان الیور توی یکی از برنامه‌هاش درباره خودکامه‌های جهان صحبت می‌کنه، و بعدش می‌خواد نتیجه بگیره که ترامپ نمونه یک خودکامه‌ست. البته اشاره می‌کنه، که قوانین آمریکا اونقدری محافظ دموکراسی هست که یک نفر نتونه دموکراسی
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
سبک زندگی 
تدریس راز تعادل +تدریس سراب 
5 صفحه ی بعد را پیش مطالعه کنید 

دوم
شیمی 
تدریس درس 4 +کتاب تکمیلی صفحه ی 23
بعد از درست شدن سایت جزوه درس 4 را پرینت بگرید   

سوم
ادبیات
تدریس صفحه ی 50 کتاب تکمیلی+ 
انشا نویسی
یک شنبه آزمون از  درس 5 تا 8 هم تکمیلی هم وزارتی امتحان گرفته می شود

چهارم
ریاضی 
بازدید کار گروهی +ادامه تدریس تبدیلات هندسی
کتاب تکمیلی صفحه ی 59 سوال 5 و 6 و 7 و
ص
من اطمینان زیادی دارم که هفت هشت ده سال بچگی خیلی موثرن و شاید بیشترین تاثیر رو دارن توی بقیه عمر.
تو فکرشو بکن،
پسره توی 38 سالگی مارک لباساش رو پز میده. 
بعد من الان بیست تا لباس زارا و ادیداس و نایک و تیمبرلی و کوفت و زهرمار دارم، مارک همه شون رو کندم که دیده نشه. اینجا ارزونه میشه خرید. بعدم مارک چی هست؟ لباسای ایرانی و ترکیه ای ما خیلی دوامشون بیشتر بود من هنوزم میپوشیدمشون.
ولی چیپ بودن و ندید بدید بودن چیزی نیست که عوض بشه. یعنی شما میخواین
گوشت گوساله طبعش سرد است و با طبع بچه‌ها سازگار نیست!
 
به بچه‌ها حتما گوشت گوسفند بدهید (طبع گرم) و کمک می‌کند وزن بگیرند و بنیه بدنی‌شان را تقویت می‌کند.
 
گوشت گوسفند ضد اوتیسم و ضدکم‌خونی است و خیلی زود هضم است.
 
گوشت گوسفند و بلدرچین از چاق کننده ترین نوع گوشت هستند. ضمنا ویتامینهای گروهB و ریزمغذی‌ها هنگام پختن از بافت گوشت خارج و کف می‌کنند و نباید آنرا دور ریخت.
​​​
 
این روزا به زور خودمو هندل میکنم.
حدود شش هفته مونده به کنکور و کلافه م ...پاچه های بنی رو انقد جویدم الان هیچکدوم از شلواراش پاچه ندارن.
پر از تناقضم این روزها .
شما یکم حرف بزنید برام...باهام..خیلی ساکتینا...

.
.
+ میم.الفم که برنمیگرده ای بابا ..
تازگی شدیدا احساس بیچارگی و درماندگی دارم‌. دوست دارم از رختخوابم جدا نشوم و تا شب و شب تا صبح زار بزنم. اصلا انگار تمام وجودم گریه میکند و زار میزند. نه اینکه فکر کنید هی بشینم گریه کنم نه اصلا از همه حرکاتم و رفتار و اعمال و گفتارم گریه سرشار است. با کوچک ترین چیزی احساساتی یا عصبی میشوم. بعد تا سر حد دیوانگی غمگین و ناراحت. 
بهش میگویم فکر کنم پی ام اس گرفته ام بعد فکر میکنم پی ام اس که گرفتنی نیست. ثمین میگوید این جیزهای عجیب و غریب را از کجا
تو زندگیم با آدمای زیادی روبرو شدم چه بصورت واقعی و چه مجازی، با قاطعیت عرض می کنم اوّل خودم و بعد دیگران موجوداتی هستیم که یه رفتار رو از ملخ یاد گرفتیم و از قضا همین رفتار هم باعث شده خیلی از کارا رو نصفه و نیمه انجام بدیم. رفتاری که بهش اشاره شد چیزی نیست جز از این شاخه به اون شاخه پریدن!! هر روز یه شِقِ ( شما بخون تِز ) جدید :|
امروز زبان، فردا فتوشاپ، پس فردا اچ تی ام ال و به همین ترتیب برنامه نویسی و آشپزی و ورزش و هزار کوفت و زهرمار. دو تا مبحث
زیر دوش قبل سفر، تصمیم گرفته بودم با شوق زیادی بعد از سفر بی آیم و اولین سفرنامه ام را بنویسم. چون اولین سفر تنهای تنهای تنهایی ام بود. ولی آنقدر این دو روز بد گذشت و ترسیدم و دویدم و تنهایی بهم فشار آورد و گریه گردم و در کنسرو لوبیا سخت باز شد و سردم شد و بی توجهی و نپذیرفتن دیدم و ترسیدم و ترسیدم و ترسیدم، که فقط آمده ام بگویم: گه بخورم از این به بعد تنهایی سفر برم!
کتاب معروفی است که مجله آلمانی اشپیگل درباره اش نوشته است کسی که ابن کتاب را دوست نداشته باشد بهتر است هیچ کتابی نخواند. معنی اش را می شود فهمید این کتاب با طرح مدرن و طنز ترد و شهدی که از جمله هایش می چکد تنها به مذاق کسانی خوش نمی آید که سلیقه کتابخوانیشان شبیه سلیقه مرد دباغ درباره رایحه ها به بیراهه رفته است. مشخصا اگر بخواهم نام ببرم می شود کسانی که عادت دارند توی کتابها آبگوشت بخورند و کله پاچه و لنگ و پاچه ...این جور خوراکیها را راسته نوی
یکی از محبوب ترین غذاها در میان مردم اسنک ها هستند. این غذای خوشمزه و لذیذ می تواند یه وعده سبک باشد به شرطی که از مواد غذایی سالم در آن استفاده شود. ما در ادامه می خواهیم اسنک قارچ و گوشت را به شما آموزش دهیم. 
مواد لازم برای تهیه اسنک قارچ و گوشت
گوشت چرخ کرده ۱۰۰ گرم
قارچ ۱۰۰ گرم
پیاز یک عدد متوسط
فلفل دلمه ای یک عدد کوچک یا نصف
رب گوجه فرنگی کمی
نان تست ۸ عدد
پنیز پیتزا کمی
کره برای چرب کردن نان تست
فلفل سیاه و زردچوبه و ادویه کمی
نمک به مقدار
الآن که داشتم پست بیست و دو رو میخوندم یاد یه خاطره افتادم.
چند سال پیش رفته بودیم شمال. تو شالیزار با بر و بچ قدم میزدیم و به صدای قورباغه ها گوش میدادیم و میخندیدیم.
وقتی برگشتیم تمام کفشم و پاچه شلوارم گلی شده بود. خواستم تمیز کنم که دخترعموم نذاشت و خودش تمام گلا رو از رو پاچه شلوارم شست و پاک کرد.
آخ که چقدر بی معرفت شدم من!
دیگه عادت کردم به اون خانومه که پشت خط جای تو جواب میده.
حداقل حرف میزنه باهام،
رک و راست مشکلشو می گه!
تفره نمی ره!
عشوه نمیاد!
صاف و پوست کنده اصل مطلب رو میذاره توو کاسم.
تازه حرفشم یکیه! همیشه ...
تا صب هم که بگیرمت بازم نه نمیاره واسم. با حوصله حرفاشو تکرار می کنه اینجوری منم به غم عجیبی که توو اعماق صداشه پی می برم. که هم دردیش باهام اثبات شه.
درد توو صداش یادگاری منم هست ازت. مریضیو صد تا کوفت و زهرمار که چی؟! که دغدغه های ذهنی خانوم واسه شباش ب
خواص گوشت را میتوان در چندین مقاله جای داد اما ما در این مطلب به انواع مهمترین آنها میپردازیم
گوشت حاوی پروتئین آب چربی و کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است
گوشت قرمز در جلوگیری از کم خونی تاثیر زیادی دارد همچنین در تقویت عظلات و کسب انرژی نقش بسزایی دارد
عدم مصرف گوشت در مشکلاتی مانند ریزش مو و پیری زودرس نقش دارد
گوشت گاو ،گوشت گوساله ،فست فود (کالباس، سوسیس،سس سفید وقرمز ،همبرگر و...)،قهوه، کاکائو، نسکافه ،عدس، بادمجان، ادویه جات (زیاد و تند)، هله هوله (پفک، چیپس، کرانچی، شکلات).نکته : مرباها از طبع خود میوه گرمترند و اگر با عسل درست شوند گرمتر ازمربای با شکر  درست شده میباشند.
گوشت گاو ،گوشت گوساله ،فست فود (کالباس، سوسیس،سس سفید وقرمز ،همبرگر و...)،قهوه، کاکائو، نسکافه ،عدس، بادمجان، ادویه جات (زیاد و تند)، هله هوله (پفک، چیپس، کرانچی، شکلات).نکته : مرباها از طبع خود میوه گرمترند و اگر با عسل درست شوند گرمتر ازمربای با شکر  درست شده میباشند.
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود آهنگ گوشت بهرام,تفسیر آهنگ گوشت بهرام,دانلود تک آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود رایگان اهنگ گوشت بهرام,تفسیر کاور اهنگ گوشت بهرام,New Sing Bahram Called Gosht, دانلود آهنگ گوشت بهرام,تکست آهنگ گوشت بهرام, تک آهنگ گوشت بهرام, بهرام گوشت, گوشت بهرام, تفسیر آهنگ جدید بهرام 
این روزا  مادر به هر کی زنگ میزنه 
همه داره میگن :
یک کیلو لپه یک کیلو گوشت ده بسته 
دو کیلو لپه دو کیلو گوشت ده بسته
عجیب شور شامی درست کردن افتاده تو ملت... من فقط نمیدونم چرا با مقادیر متفاوت تعداد بسته ها یکی میشه
حالا هیچکدومشون روزه هم نمیگیرن... شور افطاری دارن
آقا بذار منم اعلام کنم نمیدونم چند کیلو لپه چند کیلو گوشت ولی 6 بسته
سگ و گربه عامل انتقال سقط جنین
موش فاضلاب که دیگر نگو
جناق لوله کش فاضلاب عامل انتقال هر کوفت و مرض
سوسک حشره مفید و موثر برای مقابله با یزید زمان طراحی شده است که آب را از حلقوم وی می برید .
سوسک با لایروبی چاه ها تشنه می شود پس چرا آب از دستتان نمی چکد ؟
پشه این معجزه الهی خون را رقیق و از سکته مغزی و قلبی پیش گیری می کند دراکولا !
عامل هر کوفت و مرض گند آب :
 
 
جالبه
 
هر وقت گفتم وضع کانادا خرابه
یکی پیدا شد و گفت وای مگه کشور خودت عالیه؟!
 
کسخل اوکی کشور من داغون اصلا
مشنگ چه ربطی داره؟!
چرا همه چی رو با همه چی مقایسه میکنی گوسفند؟
مگه من گفتم ایران بهتره؟
 
برین اینو گوگل کنین:
ontario teachers strike
 
اوضاع خرابه داگ فورد زده همه چی رو کات کرده بودجه ها قطع شده میخوان تعداد معلم ها رو ده هزار تا کم کنن
 
مردم انتاریو ریختن بیرون
 
اعتراض شده
 
دوشنبه احتمالا کل مدارس انتاریو تعطیلن.
 
خدا رو شکر ازونجا اومدم
خدا بخواد شنبه دیگه دارم میرم جدی جدی. با اینکه نت هست کامپیوتر هست ولی احتمالا نیام وبمو آپدیت کنم! ولی شما یادم کنید!
دیگه اینکه امیدوارم وقتی اومدم کلی خبرهای خوب خوب بخونم تو وبلاگ‌هاتون. 
فعلا تا بعد که با سفرنامه بیام، میخوام یه سفرنامه بنویسم عریض و طویل پس لطفا این مدت هویج زیاد بخورید! 
بعدا درباره یک خاطره خیلی زیبای دیگه هم مینویسم، یک شبی که رفتیم فلافلی قدیمی شهر، که زیر زمین بود و نوشابه شیشه ای میداد با نی رنگی رنگی، مطمئن نیستم ولی فکر کنم همون روزی بود که برام یه عینک آبی هم خرید. همینی که الان روی چشممه.
رنگ گوشت باید به رنگ قرمز روشن باشد و نباید تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید لزج و چسبناک باشد و نباید سطح گوشت چروکیده و خشک باشد .
هیچ گونه بوی نامطبوعی نباید از گوشت به مشام برسد و وجود بوی غیر طبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی است.
گوشت باید عاری از خون مردگی ، قارچ زدگی و کبودی باشد و ذرات خارجی مشکوک نباید بر روی گوشت دیده شود .
چربی گوشت نباید سفت و زرد رنگ باشد .
گوشت قرمز منجمد در بسته بندی های سالم ، بدون عیب و پارگی و دا
هانرى رونه دالمنى، دانشمند فرانسوی  در کتاب خود با نام «سفرنامه از خراسان تا بختیارى» می‌نویسد:
اگر به تاریخ مراجعه کنیم، مى‏‌بینیم که این رسم در زمان‌هاى پیشین هم در ایران معمول بوده است. زن زرتشتى با لباس بیرون‏ بوده است و مستورى، پوشیدگی و حجاب زنان علامت شأن، شوکت و احترام محسوب می‌شده است.
منبع:هانرى رونه دالمنى، سفرنامه از خراسان تا بختیارى‏، ترجمه‌ی محمدعلى فره‌وشى‏، انتشارات امیر کبیر، تهران‏، ص ۲۹۵٫
weblog_nevis@
کوفته قلقلی یک نوع کوفته گوشتی چند منظوره است که برای همراهی با اغلب غذاها می‌توان از آن استفاده کرد. انواع خورش، پلو، سوپ و پاستا با وجود این کوفته گوشتی درست می‌شود. برای اینکه کوفته قلقلی وا نرود و منسجم باشد، باید شیوه صحیح درست کردن آن را بدانید که در زیر به شما آموزش داده می‌شود.
کوفته قلقلی یا میت بال از گوشت چرخ شده، خرده نان، پیاز رنده شده، تخم مرغ، کره و ادویه‌ تشکیل شده است. این مواد را با هم ترکیب کرده و به صورت یک توپ کوچک در می
شیش کباب با راسته گوساله
شیش کباب یک کباب مشهور از کشور ترکیه است که با تکه‌های مربعی گوشت که روی سیخ زده می‌شود درست می‌شود. نام این کباب شبیه به ششلیک است که هر دو 
برگرفته از کلمه ترکی شیش به معنای سیخ است. 
شیش کباب هم با مرغ و هم با گوشت قرمز درست می‌شود. این کباب در واقع با گوشت خوابیده در مواد یا همان مرینت شده درست می‌شود که طعم فلفلی خوشمزه‌ای خواهد 
داشت. بهترین بخش گوساله برای کباب بخش راسته است، چون نسبت به سایرین برای کباب مزه ب
با خانمم تصمیم گرفته‌ایم تا جایی که امکانش هست از این فروشگاه‌های بزرگ خرید نکنیم. رفاه، کوروش، جانبو، هایپراستار و... . من شخصا با سوپری‌های محلی بیش‌تر ارتباط برقرار می‌کنم. احساس نزدیکی بیش‌تری به آن‌ها دارم. حتی در این زمانه بد اقتصادی احساس می‌کنم وقتی از همین سوپری‌های کوچک خریدم را انجام می‌دهم کار درستی انجام داده‌ام. سوپری‌های محله بیش‌تر شبیه به خودمان هستند. مثل آن میلیاردرهایی نیستند که جشنواره‌های دهان پر کن بزنند، در
بغلم کن که خدا دورتر از این نشود...
...
روی یه نوت صورتی ک به دیوار اتاقم چسبوندم ...دو ماه پیش...نوشتم :آنها که از تنهایی نمیهراسند ؛باهم بودن هایشان عجیب اصالت دارد...!هر روز میخونمش...هر روز جلوی چشممه...هر روز و هر ثانیه و هر لحظه باورش دارم...اما امروز ...
نه!
به همین سادگی...!
....
شعر اول پست از حامد ابراهیم پور
ذهنم هیچ طبقه بندی خاصی برای فکر کردن نداره. همه چی درهم برهمه توش.
از دین و مذهب بگیر تا درس و کار و مهاجرت.
آروم و قرار ندارم.
یه کتاب رو تموم نکرده به شروع کردن یه کتاب دیگه فکر میکنم و هرچی میخونم حس میکنم داره وقتم تلف میشه.
همش احساس میکنم یکی دو روز بیشتر وقت ندارم که به همه ی چیزایی که میخوام برسم و بیست و چهار ساعت خیلی کمه.
نماز که میخونم به این فکر میکنم این دیگه چجور مسلمون بودن مسخره ایه حتی نمیدونم دارم چی میگم، نماز که تموم میشه سریع
باقلاپلو یا در بیان روزانه باقالی‌پلو، یکی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است که معمولاً در جشن‌ها و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود و البته در مهمانی آن را با گوشت بر سر سفره می‌آورند و به آن باقالی‌پلو با گوشت می‌گویند؛ باقالی‌پلو با گوشت بهتر است که با گوشت گوساله همراه باشد تا تکه‌های گوشت شکل خود را ازدست ندهند اما با مرغ یا گوشت گوسفندی یا بره نیز آن را میل می‌کنند. 

ادامه مطلب
حل تمرین ریاضی پنجم فصل دوم
ریاضی پنجم فصل دوم با جواب در یک فایل ورد در 41 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل اول ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید ، و بطو
رنگ گوشت باید قرمز باشد و نباید قهوه ای و تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید لزج و چسبناک باشد و همچنین گوشت نباید چروک و خشک باشد . 
اگر گوشت دارای بوی غیر مطبوعی باشد دلیل بر فاسد شدن گوشت است .
گوشت باید عاری از هر گونه خون مردگی ، قارچ و کبودی باشد و نباید هیچ گونه ذرات خارجی مشکوک در گوشت دیده شود .
چربی گوشت باید به رنگ سفید باشد و باید بدون هیچگونه بو و قوام و رنگ غیرطبیعی باشد.
گوشت نباید در جلوی مغازه ها و در جلوی تابش نور آفتاب قرار داده شو
نه ساله من توی این شرکتم و قطعا مدیر مالی یکی از شرکتها سابقه کارش از من بیشتره، امروز زنگ زدن که قیمت گذاری ای که اول ماه براتون فرستاده بودم رو انجام ندادید، منم گفتم امکان نداره انجام نداده باشم، گفت قیمت نیومده بشینه، گفتم باشه تا نیم ساعت دیگه چک میکنم براتون، داد و هوار و فریاد که نههههه مدیرعامل داره میره خارج از کشور و این و لازم داریم و کوفت و درد و زهرمار
وسط کار دیگه ای بودم و ولش کردم گفتم کار این احمق و انجام بدم، رفتم انجام بدم می
واقعیتش اینه که من از به خاک سپرده شدن آرزوهام ناراحتم و این روزها مدام این قضیه جلوی چشممه و مرتبا برام سوال پیش میاد که چرا من؟!! چرا بین این همه آدم من؟!! حسرت میخورم و بعد یادم میاد حسرت اون دنیا چندیین برابره و اصلا قابلقیاس با این دنیا نیست.
گاهی نمیشود که نمی شود که نمی شود...
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
حل حدس کلانتز توسط دانش اموزان، تدریس حجم و کسر های مصری
صفحه 70 تا 72 کتاب وزارتی در کتاب حل شود

دوم
سبک زندگی
تدریس تا صفحه 86 و در اوردن سوالات
سوالات  صفحه 87 تا صفحه 92 کتاب را در بیاورید

سوم
شیمی
ازمون ازمایشگاه خوارزمی
کتاب تکمیلی علوم بیاورید

چهارم
فارسی
پرسش شعر گل و گل
فعالیت های تکمیلی تا سر سیاوش 4 حل شود
چه گوشتی بخوریم؟
بهترین گوشت ذکرشده از قدیم، گوشت  گوسفند است چون این همان چیزی ست که خداوند فرستاد برای حضرت ابراهیم برای قربانی کردن و خداوند همیشه بهترین رامیفرستد.
البته گوسفند بهترینش جوان و چاق است(چاقی منظور پر گوشت و نه پر چربی) 
گوشت گوسفند به همراه تخم مرغ محلی برای قوه باه مفید است .
گوشت گوسفند به همراه شیر طبیعی #گاو و ادویه جات گرم مناسب جهت برطرف کردن لاغری مفرط ،تقویت کننده #مشکلات جنسی و مفید برای بیماریهای سکته مغزی 
اگر بص
تا با کتاب انس بگیرم و یکی بشوم، پنجاه شصت صفحه‌ای طول کشید. رضا امیرخانی هم که برای کتاب قاعده و اصول خودش را دارد. همین باعث شد در صفحه‌های اول «بهروز» را که نوشته شده بود «به‌روز»، به روز بخوانمش. رسیدم به جایی و به خودم گفتم «آها، بهروز نه به روز». 
کتاب را دوست داشتم. حالا احساس می‌کنم من هم یک تجربه سفر به افغانستان دارم. دلم می‌خواهد سفر دومی با پای تن هم داشته باشم. این کتاب را قرار بود بخوانم برای تجربه‌نگاری‌های خوابگاه. چم و خم کا
دانشجویان گرامی
با سلام
صفحات مشخص شده از کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مربوط به پروژه عملی بوده و می تواند به عنوان راهنمای انجام این فعالیت مورد توجه قرار گیرد.
- فصل اول: صفحه 11 الی صفحه 29
-فصل دوم : صفحه 41 الی صفحه 62
-فصل سوم : صفحه 75الی صفحه83
-فصل چهارم: صفحه 101 الی صفحه 119
-فصل پنجم:صفحه138 الی صفحه146
-فصل ششم:صفحه164 الی صفحه172
-فصل هفتم:صفحه 198 الی صفحه 206
-فصل هشتم: صفحه 240 الی صفحه 250
-فصل نهم:صفحه268 الی صفحه277
فصل دهم:صفحه287 الی صفحه293
فینگر فود سمبوسه گوشت یکی از خوشمزه ترین فینکر فود ها مخصوصا برای کودکان می باشد و شامل نانی خوشمزه و گوشت می شود. برای انسان های سرد مزاج که نمی خواهند گوشت استفاده کنند می توان از مرغ در این فینگر فود استفاده کرد. حال وبلاگ ما قصد بر این دارد که یادگیری فینگر فود سمبوسه گوشت را برای شما پست کند. پس با ما همراه باشید!
ادامه مطلب
مستند گزارشی سفرنامه در بیست و شش قسمت پانزده دقیقه ای .عوامل تولید این برنامه تهیه کننده و کارگردان ارش رمضانی.تصویر بردار علی غنی پور.صدا بردار علی روشن.تدوین مهرداد اسماعیلی.پخش از شبکه شما.اموزش.جام جم.در ایام عید نود و هشت پنج قسمت با رویکرد عید از شبکه ها پخش گردید.
 
طرز تهیه ته چین گوشت
یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی که خیلی هم خوشمزه و خوش قیافه اس ته چین هست. غذایی باب دندان افراد خوش اشتها که هر کسی با توجه به طبع و سلیقه خودش می تونه ساختار جدیدی ازش بسازه و ازش لذت ببره. خیلی از ما حتماً ته چین گوشت رو امتحان کردیم و حتی طرز تهیه چندین نوع ته چین دیگه رو هم قبلاً با هم تجربه کردیم. امروز هم قراره با هم طرز تهیه یک نوع ته چین رو با هم ببینیم و یاد بگیریم به نام ته چین گوشت که خیلی راحت و بی دردسر هست و در ع
امشب داشتم به این فکر میکردم که اگر حضرت مسیح با یک روانشناس مناظره علمی میفرمودند چقدر روانشناسی امروز، امروزی نبود. فکر میکنم اگر هر کدام از ما حالتشان را بر خودمان تصور کنیم از خود بیخود میشویم. بدخواهی دیگران در بیست و پنج سالگی ایشان را به سوی خدا فرستاد. مادر پاک سرشت و پارسای ایشان تاثیرات روانی و روحانی فراوان بر ایشان داشتند و راه نبوت را محکم کردند. من خوانده ام که ایشان ازدواج نکردند. روح متعالی و بزرگ ایشان عشق به خداوند را سرلوحه
کتاب شناخت صنایع دستی ایران 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آروین.rayabook.net › boo
کتاب شناخت صنایع دستی ایران  pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آ
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنت
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آر
دانلود فیلم ایرانی زهرمار با کیفیت عالی
فیلم سینمایی زهرمار در ژانز کمدی به کارگردانی سید جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است در فیلم زهرمار بازیگرانی مانند سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب نقش آفرینی کرده اند. شما می توانید این فیلم جذاب و دیدنی را از سایت پیشگام مووی خرید و دانلود نمایید.
کارگردان : سید جواد رضویان
موضوع : ط
گوشت گوسفند به اندازه کافی حاوی منابعی چون؛ آهن، ویتامین B، کولین و سلنیوم است. وجود کولین و سلنیوم می تواند حملات منجر به سرطان ها را در بدن ما متوقف کند.
گوشت گوسفند حاوی ویتامین B12 است که این ویتامین برای سلامتی ما بسیار ضروری است.
جلوگیری از استرس و افسردگی از دیگر مزایای مصرف گوشت است.
گوشت یک منبع پروتئینی کامل است چون دارای تمام اسید آمینه‌های نیاز ما است که بدن شما نمی‌تواند آن را بسازد و باید از طریق تغذیه دریافت شوند.
طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخکردهمواد مورد نیاز برای درست کردن ماکارونی
ماکارونی هر مدل :1 بسته
گوشت چرخ کرده : نیم کیلو
پیاز سرخ کرده:1 فنجان
رب گوجه فرنگی:2 قاشق غذاخوری
آبلیمو : نصف استکان
زعفران :1 قاشق چایخوری
نمک و فلفل :به میزان کافی
روغن :به میزان لازم
طرز تهیه ماکارونی ساده و لذیذ
ابتدا تابه ای را روی حرارت ملایم قرار دهید و داخل آن کمی روغن بریزید تا داغ شود. سپس گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز سرخ شده داخل روغن تفت دهید تا رنگ گوشت
ابن بطوطه
محمدعلی موحد
سفرنامۀ ابن بطوطه، سیاح مراکشی گویاترین و زنده‌‌ترین سند فرهنگی جهان اسلام است که از قرن هشتم هجری (چهاردهم میلادی) به دست ما رسیده است. سفرنامۀ وی، آیینه‌‌ای است که زیر و روی جوامع اسلامی قرن یادشده در آن منعکس است. نه‌ تنها سیره و عملکرد طبقات حاکم و نگرش و روش پادشاهان و دیوانیان که راه و رسم عالمان و فقیهان، مراسم و آداب و تشریفات جاری، چگونگی گذران مردم، مدرسه‌‌ها و خانقاه‌‌ها، شادی‌ها و ماتم‌‌ها و در یک کل
دیگه خودمو نمیشناسم.نمیدونم چه کار خواهم کرد.
 
آخداکسی رو جز تو ندارم:)و فقط تو حالمو میدونی.اسماءواگذارت میکنم.نمیدونم چه تاوانی خواهی دادولییک سال و دو ماه و بیست و پنج روزی که به امیدت جون کندمو یه عمر زندگیمو با یادت ساختموهمش آوار شد رو سرمهر لحظه جلو چشممهو قلبمو شکسته. بدجورم شکسته.و این خیلی تاوان داره :)سَیَسالک الله عن کل قلب کسرته 
سفرنامه‌ی «تا خلیج پارس» را توی این چند روز نوشتم... توی وبلاگ حاج سیاح هم آمدم بگذارم. فقط متن گذاشتم. آپلود کردن عکس و گذاشتن آدرس عکس‌ها در وبلاگ خیلی وقت‌گیر بود. بی‌خیال شدم. به تلگرام بسنده کردم. سفرنامه را تکه‌تکه و تبدیل به 109 تا پست تلگرامی کردم و توی کانال سپهرداد منتشر کردم. اولین پست این سفر توی این آدرس است:
https://t.me/sepehrdad_channel/1176
و آخرین پست هم توی این آدرس:
https://t.me/sepehrdad_channel/1293
دانلود رایگان فیلم سینمایی زهر مار
فیلم کمدی زهر مار ۱۳۹۷ به کارگردانی جواب رضویان
کارگردان: جواد رضویان | ژانر: خانوادگی، کمدی، اجتماعی | سال تولید: 1397 | انتشار: 24 دی ماه 1398
مدت زمان: 92 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
خلاصه داستان: حاج حشمت تهرانی (سیامک انصاری) یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب‌ها یکی از دوستان قدیمی خ
۸ جلسه جزوه کرم شناسیه که به شدت دارای جزئیاته و سخته. هر جوری حساب کردم، دیدم دونه دونه بخونم مغزم میپوکه! در نتیجه چند تا نمونه سوال در آوردم و اسم هر انگلی که روی سوال آورده شده یا جواب صحیح مربوط به اون هستش رو میخونم.جزوه ی مربوط به پاراگونیموس وسترمانی رو تو خونه جا گذاشتم ..‌. اومدم تو نت سرچ کنم که گرفتار شدم :)))))گفتم بیام یه اعلام حضوری هم اینجا بکنم ...
قارچ رو هم نگه داشتم برای شب امتحان! شنیدم تعداد صفحات جزوات کمه! (بله هنوز جزوه ها رو
الف. سلام.  باز حال‌م ناخوش‌ست. افتاده‌ام به سر اتّفاقات کنکورِ عملی و برای هزارمین بار مرورش می‌کنم. که اصلن نمی‌دانم رفتارم درست بوده یا نبوده یا کوفت یا مرض. باید ول‌ش کنم ولی نمی‌کنم. دل‌م می‌خواهد رها شوم.  عقاب و شاهین را دیده‌اید که چه طور پرواز می‌کنند؟ یکی دوباری بال می‌زنند و بعد با بال‌های باز بر هوا شناور می‌شوند. بال بال می‌زنم برای آن لحظه، نمی‌رسد.  دل‌م می‌خواهد بگریم. نمی‌دانم. شاید باید نیازم به سیگار را پاسخ بگوی
چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این کارخانه است که به ندرت نیاز به تعمیر و خدمات پیدا خواهد کرد. این محصول محبوب الکتروکار که مع مولا در مراکز تهیه غذا، کبابی ها، رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است با گذشت زمان و استفاده متمادی نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر چرخ گوشت الکتروکار شامل موارد زیر میشود:
تیز کردن تیغ و پنجره چرخ گوشت: تیز کردن تیغ و پنجره موجب چرخ کردن بهتر میگردد. در صورتی که تیغ و یا شبکه چرخ
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
با استفاده از گوشت قرمز می توان غذاهای خوشمزه تهیه نمود . این گوشت دارای درصد بالایی امگا 3 می باشد . گوشت گوسفند دارای درصد بالایی پروتئین می باشد . 
قسمت فیله و دنده از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند است . قسمت ارزان آن شانه نام دارد . گوشت گوسفند به دلیل وجود ویتامین های گروه ب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و هضم آن بسیار راحت است .
چربی این گوشت بسیار بیش تر از سایر گوشت ها است اما در دست چربی های مفید قرار دارد . در این گوشت مقدار قابل توجه
کله پاچه در شیراز:
کله پاچه یک غذای چرب ، خوشمزه  و پرانرژی است . این غذا شامل مغز، سیرابی، شیردان، چشم، زبان ، بناگوش گوسفند می باشد . این غذای لذیذ باید به اندازه و محدود مصرف کرد و برای افرادی که چربی خون یا کلسترول بالا دارند مناسب نیست. در ادامه لیستی از کله پاچه در شیراز را برای شما می آوریم.
کله پاچه یکی از غذاهای دیر پز  است و طبخ و پخت آن زمان زیادی را از شما می گیرد . کله پاچه سرشار از پروتئین، آهن و ویتامین های گروه B است. خوردن کله پاچه ی
دلمه یک غذای خوشمزه و مقوی که بیشتر در خاورمیانه، آسیای مرکزی و روسیه پخته می‌شود. کلمه‌ی دلمه در زبان ترکی به معنای پر شده است. دلمه را می‌توان با برگ درخت انگور، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای و بادمجان درست کرد. و به عنوان محتویات داخل آن می‌توان از فلفل دلمه‌ای با برنج، گوشت چرخ کرده، لپه و دیگر محتویات استفاده کرد. البته دلمه به صورت کلی هم با گوشت و هم بدون گوشت تهیه می‌شود. در ادامه طرز تهیه دلمه با مواد مختلف شما را به شما عزیزان آموزش م
اصلا این حجم از دلتنگی را درک نمیکنم. دیروز میخواستم برای رامین بنویسم که :مغان؟ چرا دیگه ماها وبلاگ نمینویسیم و صبح توی دستشویی داشتم فکر میکردم کاش مهرداد هنوز مینوشت تا عکس هایش از سفرهایش را میدیدم و حالم خوب میشد! سفرنامه ها خوبند ولی تفاوت زیادی با پست های سفرنامه ای وبلاگی دارند! حالا هم رفته بودم وبلاگ گروهی مان. فایلی که علیرضا توی پستش گذاشته بود را پلی کردم و بغضم گرفت. ان شب همه مان یک دور با خواندن پست های همدیگر گریه کردیم! من ب
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shahreketabonline.com › محصولات › هنر › شناخت صنایع دستی ایرانخرید کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری از ...خرید کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری از انتشارات مهکامه، ، در شهر کتاب آنلاین.هنر، هنر ایرانی.www.ajansbook.com › shopproduct › detail › شناخت-صنایع-دستی-ا...شناخت صنایع دستی ایران - آژانس کتابخرید کتاب,خرید اینترنتی کتاب,کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری ،
به کتاب فروش گرامی سپرده بودم وقتی «بی زمستان» رسید خبرم کند، دو شب پیش اتفاقا در نزدیکی کتابفروشی‌اش بودم که زنگ زد کتابت رسیده، بی‌معطلی رفتم گرفتم و دیروز همه‌اش را یکجا خواندم...
تمام بی‌زمستان را در یک اضافه‌کاری تحمیلی که هنوز ساعتی از آن باقیست خواندم و گذر کسالت‌بارش را التیام دادم،  این کتاب روند رو به اوج سفرنامه‌های ضابطیان را ادامه نداده بود، تاجیکستانش عالی بود، گرجستانش خوب و آذربایجان متوسط شاید هم بد.نام کتاب هیچ ربطی
حل تمرین ریاضی پنجم فصل سوم با جواب
ریاضی پنجم فصل سوم با جواب در یک فایل ورد در ۴۱ صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل سوم ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید
حل تمرین ریاضی پنجم فصل ششم با جواب
ریاضی پنجم فصل ششم با جواب در یک فایل ورد در 28 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل پنجم ریاضی  را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد.  این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید
آموزش درست کردن ماکارونی ساده اما خوشمزه
مواد مورد نیاز برای درست کردن ماکارونی
ماکارونی هر مدل :1 بسته
گوشت چرخ کرده :  نیم کیلو
پیاز سرخ کرده:1 فنجان
رب گوجه فرنگی:2 قاشق غذاخوری
آبلیمو :  نصف استکان
زعفران :1 قاشق چایخوری
نمک و فلفل :به میزان کافی
روغن :به میزان لازم

طرز تهیه ماکارونی ساده و لذیذ
ابتدا تابه ای را روی حرارت ملایم قرار دهید و داخل آن کمی روغن بریزید تا داغ شود. سپس گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز سرخ شده داخل روغن تفت دهید ت
مافین گوشت یک غذای کامل است و در میان وعده های اصلی مثل شام و ناهار مورد استفاده قرار می گیرد . این فینگر فود بسیار خوشمزه و لذیذ اصالتا اهل کشور آمریکا می باشد . ولی امروزه ذز بسیاری از کشور های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران مورد استقبال قرار گرفته و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند . طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را درست کنید .
ادامه مطلب
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
حل تمرین از نامگذاری زوایا
سوال 5 تا 10 صفحه 59 و 60 کتاب تکمیلی در کتاب ، صفحه 62 سوال 13

دوم
سبک زندگی
تدریس تا صفحه 70
حل تا صفحه 75 ، تشکیل گروه برای پژوهش

سوم
شیمی
تدریس مقداری از درس 4
دانلود جزوه فصل 4 ارز سایت همگام و نوشتن ان در جزوه (یا پرینت)

چهارم
فارسی
تدریس تا صفحه 54 کتاب تکمیلی
انشا از یکی از سه موضوع نوبت-صندلی-اگر شاعر بودم در دفتر انشا نوسته شود ، چهار درس دوم ام
به‌نام خدا
این روزها، کتاب "چای نعنا"، اثر منصور ضابطیان را خواندم.
از محدود سفرنامه‌های ایرانی در باره سفر به مراکش.
این کتاب را درشرایطی خواندم که همزمان، نفت‌کش حامل نفت ایران در تنگه جبل الطارق و در نزدیکی مراکش توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شد. و کشمکش‌ها بین ایران و انگلیس بالا گرفته است.
فضای کتاب یکی از سفرهای امروزی منصور ضابطیان ( که گویا در نوروز 1396 رقم خورده) را تصویر میکند. استفاده از اپلیکشن‌ها، سایت‌ها و... برای یافتن تورلی
به‌نام خدا
این روزها، کتاب "چای نعنا"، اثر منصور ضابطیان را خواندم.
از محدود سفرنامه‌های ایرانی در باره سفر به مراکش.
این کتاب را درشرایطی خواندم که همزمان، نفت‌کش حامل نفت ایران در تنگه جبل الطارق و در نزدیکی مراکش توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شد. و کشمکش‌ها بین ایران و انگلیس بالا گرفته است.
فضای کتاب یکی از سفرهای امروزی منصور ضابطیان ( که گویا در نوروز 1396 رقم خورده) را تصویر میکند. استفاده از اپلیکشن‌ها، سایت‌ها و... برای یافتن تورلی
وبلاگ تری نیوز این مقاله را تقدیم میکند.
در ادامه مطلب لینک دانلود قرار میگرید.
خلاصه داستان فیلم زهرمار :
  فیلم سینمایی روایت قدیمی مرد مذهبی که با گذشته ی آلوده خود رو به رو میشود، همیشه داستان جالبی برای مخاطب بوده است. حاج حشمت با بازی سیامک انصاری یه فردی به ظاهر مذهبی است که میخواهد وارد دنیای سیاست شود اما گذشته اش دست از سرش برنمی دارد. این فرد که به تازگی همسر خود را از دست داده و مداح تکیه شده به اصرار بعضی از افراد این تکیه که دارا
 
غروب ماه رمضان بود، ابراهیم آمد در خانه ما و بعد از سلام و احوال پرسی یک قابلمه از من گرفت. بعد داخل کله پزی رفت. به دنبالش آمدم و گفتم: ابرام جون کله پاچه برای افطاری! عجب حالی میده؟ گفت راست می گی، ولی برای من نیست. یک دست کامل کله و پاچه و چند تا نان سنگک گرفت.
 
وقتی بیرون آمد ایرج با موتور رسید، ابراهیم هم سوار شد و خداحافظی کرد. با خودم گفتم: لابد چند تا رفیق جمع شدند و با هم افطاری می خورند. از اینکه به من تعارف نکرد ناراحت شدم.
 
فردای آن ر
کتاب رنج های ورتر جواب رو خوندم. خیلی خیلی چیزای جالب داخلش نوشته بود. اما یه چیزو درست متوجه نشدم، مثل اینکه کتاب ۱۷۸ صفحه بود و بعد از تموم شدنش ناشر نظر خودش رو نوشته بود و درباره کتاب و گوته حرف‌هایی زده بود، بعدش هم مترجم. این نظرها هم تقریبا مفصل بودند و البته که من رو یاد این جمله نه چندان مودبانه اما به‌حق انداختند: کی نظر شما رو خواست؟!
حالا به هرحال کتاب به اندازه کافی خوب بود که به این نکنه توجهی نکنم الان، اما اولش خیلی عصبانی شدم!
سلام!
حقیقتش رو بخوام بگم من این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم و لذت عمیق ورق زدن صفحه های کتاب و بوی خوش کاغذ رو از دست دادم!
با این حال،میتونم بهتون پیشنهادش بکنم!
یه کتاب فوق العاده خوب بود!
کتابی که نمیتونید به راحتی زمین بزارید و بیخیال صفحه ی بعد و فصل بعد بشید!
میتونم بگم که این کتاب نظرمو در مورد مهاجران افغان به شدت عوض کرد ومتوجه شدم روزهای واقعا سختی داشتند.
و دلیل اینکه کشور ما این حجم از اتباع افغان رو توی خودش جا داده چیه!
 
ننه گفت: "
اسنک قارچ و گوشت که اسنک با گوشت و قارچ قشنگ مزه پیتزا میده و البته زودتر از پیتزا هم حاضر میشه لذا حذف سوسیس و کالباس پرضرر و جایگزینی مواد غذایی سالم هم سلامتی غذا رو تضمین می کنه هم خیلی لذیذ و خوشمزه تر هم خواهد بود.
مواد لازم برای دو نفر :
گوشت چرخ کرده صد گرمقارچ صد گرمپیاز یک عدد متوسطفلفل دلمه ای یک عدد کوچک یا نصفرب گوجه فرنگی کمینان تست هشت عددپنیر پیتزا کمیکره برای چرب کردن نان تستفلفل سیاه و زردچوبه و ادویه کمینمک به مقدار لازم

ادا
انواع مختلفی از گوشت وجود دارد و همه آنها طی هزاره ها بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.
به طور کلی، گوشت برای شما مناسب است و طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را فراهم می کند.
در این مقاله، مشخصات تغذیه ای، مزایای بهداشتی و نگرانی های هشت نوع مختلف گوشت مورد بررسی قرار می گیرد.

چه نوع گوشتی سالم است؟
1. گوشت خوک
خوک یکی از محبوب ترین انواع گوشت در جهان است.
با وجود برخی از سردرگمی در مورد موضوع، گوشت خوک به عنوان گوشت قرمز طبقه بندی شده است. این به ا
حلیم خانگی درست کردن
ترجیا برای درست کردن حلیم خوشمزه و یا نذری از گوشت قرمز بخصوص گوسفندی و یا گوشت بوقلمون استفاده می شود اما گاهی اوقات برخی افراد آن را با مرغ نیز تهیه می نمایند که خوش طعمی آن به نسبت کمتر می باشد.
ادامه مطلب
طرز تهیه “کتلت ساده” به همراه گوشت
با این مقدار مواد برای 3 تا 4 نفر می توانید کتلت درست کنید. درست کردن این کتلت مدت 40 دقیقه زمان می برد.
مواد لازم برای درست کردن کتلت ساده :
گوشت چرخ کرده : 250 گرم
سیب زمینی آب پز : 250 گرم ( 2 عدد متوسط)
پیاز : 1 عدد کوچک
تخم مرغ : 1 عدد بزرگ
آرد سوخاری : ¾لیوان
زرد چوبه :⅕قاشق چایخوری
روغن مایع : برای سرخ کردن
نمک و فلفل سیاه :به مقدار لازم

کتلت
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها