نتایج جستجو برای عبارت :

تا یه هفته دیگر استدیوی ما درخشش خواهد کرد

دختر بچه ۶ ساله بود که عاشق رنگ های دخترونه بود   ... 
قرمز  و صورتی و .... 
اما الان چی ؟!
اون رنگا دیگه براش هیچ درخشش ندارن 
چرا ؟!
چون داره سرد میشه داره می شکنه... 
یکی از رویاهای اون .. زندگی کردن تو خونه این که تمام دیوارش از رنگ سیاه پر شده باشه ؛)
 
سلام اون بازی که به سبک mini militia بود به یه دلایل خصوصی به محمد صالح کامیاب فرستاده شد تا کد نویسیشو بکنه و از ایشان ممنویم که ادامه پروژه ما را به عهده گرفت
ولی اینبار یه بازی جدید با جدول آنلاین برتر و دو نفره به صورت آنلاین است و سبک فوتبالی دارد واقعا روش خیلی کار کردم یه مرغ گرافیکی اینبار با گرافیک بالا و نیمه فلت استفاده کردیم و درواقع برای مدیریت بازیم از یه نرم افزار دیگر استفاده خواهم کرد بله یعنی برای اولین بین برنامه های کل جهان اینک
درخشش ووشو کاران قلعه گنجی   در مسابقات قهرمانی استان  جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشورانتخابی (تیم ملی رده سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان)تیم قلعه گنج توانست در این مسابقه به خوبی بدرخشد و نشان های رنگارنگی کس
ادامه مطلب
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
یه کهکشانی رو میبینم که همه جا پر از ستاره های ریز چشمک زن داره.یه مهتابی رو میبینم که گاهی سایه زمین روی رخ مهتاب میوفته.یه خورشیدی رو میبینم که درخشش انقدر زیاده که نمیتونی نگاش کنی.دریایی رو میبینم که نور خورشید بر تن دریای خروشان تابیده و زلالی بودنش و درخشش بودنشو نشون میده.
هر چیزی که دیدم تو چشم های تو بود.چون چشمات همیشه میدرخشه!
#من_نوشته
آرایش مناسب برای چشمان قهوه ای آرایشی است که هم چشمان را درشت نشان بدهد و هم آنها را درخشنده تر نشان بدهد. انتخاب رنگ پایه و سایه برای چشمان کار خیلی دشواری نیست. رنگ هایی مانند قهوه ای، آبی و طلایی و صورتی از نوع پررنگ و کمرنگ آن موجب ایجاد تقابل در چشمان می شود. در حقیقت ته رنگ سرد موجب تضاد با گرمی ته رنگ چشمان می شود و درخشش آن ها را چند برابر می کند. برای سایه های آبی و بنفش، بهترین تون گوجه ای یا آبی، است. استفاده از خط چشم مشکی موجب درخشش چش
سرامیک Ayanmo یک پوشش نانو  رنگ بدنه خودرو بسیار عالی است که در برابر مواد شیمیایی، آب و هوا، خاک، UV، مرطوب و خراش محافظت می شود. با حداکثر درخشش و نهایی Wetlook Shine. و حداکثر حفاظت و ماندگاری! در Glass Coating Ayanmo یک عنصر خاص وجود دارد که سختی و انعطاف پذیری را به آن می دهد. درخشش عمیق تر و اثر الماس شیشه، سبک اتومبیل را نسبت به رقبا افزایش می دهد. این پوشش نیمه دائمی سطح بالا فقط می تواند توسط نمایندگان آموزش دیده و انتخاب شده مورد استفاده قرار گیرد.می وین
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
مالکیت و بهره برداری از مشاغل قاچاق شبانه فقط بخشی از نقش شما است. شما همچنین با مگی همکاری خواهید کرد از طریق یک سری مأموریت های داستانی که به صورت انفرادی یا مشارکتی ایفا میشود ، زیرا به او کمک می کنید تا از کسانی که سعی در دستگیری او داشتند انتقام بگیرد. با بزرگ کردن مشاغل (و یک عملیات رقیب را از بین می برید) ، دستور العمل ها و تکنیک های جدیدی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا از داشتن یک مایل در کشور به بهترین شکل ممکن درخشش ماه خود ب
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
محافظ اسپری نانو سطوح چرم هندلکس Hendlex
استفاده
سطح باید تمیز، خشک و گریس باشد. قبل از استفاده، خوب لرزش کنید. اسپری بر روی سطح و به طور مساوی با پارچه پخش می شود. صبر کنید تا سطح خشک شود یا حداقل 1 ساعت.
پوشش نانو برای چرم برای محافظت و نرم شدن چرم طراحی شده است، رنگ تازه کردن، اثر هیدروفوبی را بهبود می بخشد و از رطوبت و خاک محافظت می کند. این محصول آب و بی بو است. پوشش به سطح جدیدی می بخشد و به درخشش طبیعی می دهد.
خواص:
پوشش نانو سطح را براق کرده و
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
⭕️ خسارت‌های سیل سال ۹۵، هفته آینده پرداخت می شود
جهانگیری در روستای شعیبیه در خوزستان: دولت تمام خسارت‌های ناشی از سیل را جبران خواهد کرد، اگرچه خسارت‌های سیل سال ۹۵ تاکنون پرداخت نشده اما قطعا خسارت‌های سیل ۹۵ و سیل سال جاری جبران می‌شود. از هفته آینده خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت خواهد شد
◀️دقت فرمایید پس از دوسال میخواهند تازه خسارات سیل سال ۹۵ را بدهد
روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پیدا کرد . او از پیدا کردن این پول ، آن هم بدون هیچ زحمتی ، خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه روزها هم با چشمهای باز ، سرش را به سمت پایین بگیرد(به دنبال پول بیشتر و گنج!)... 
او در مدت زندگیش ، 296 سکه یک سنتی ، 48 سکه پنج سنتی ، 19 سکه ده سنتی ، 18 سکه بیست و پنج سنتی و 12 اسکناس مچاله شده یک دلاری پیدا کرد! یعنی در مجموع سیزده دلار و هفتاد شش سنت . 
در برابر به دست آوردن این مقدار پول ، او زیبایی دل انگیز 25580 ط
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
سرامیک Ayanmo یک پوشش نانو  رنگ بدنه خودرو بسیار عالی است که در برابر مواد شیمیایی، آب و هوا، خاک، UV، مرطوب و خراش محافظت می شود. با حداکثر درخشش و نهایی Wetlook Shine. و حداکثر حفاظت و ماندگاری! در Glass Coating Ayanmo یک عنصر خاص وجود دارد که سختی و انعطاف پذیری را به آن می دهد. درخشش عمیق تر و اثر الماس شیشه، سبک اتومبیل را نسبت به رقبا افزایش می دهد. این پوشش نیمه دائمی سطح بالا فقط می تواند توسط نمایندگان آموزش دیده و انتخاب شده مورد استفاده قرار گیرد.
 سرام
http://WWW.NEGARSKIN.IRدو هفته قبل تزریق بوتاکس داشتم که پس از یک هفته افتادگی پلک یک‌طرف ایجاد شد، چه مدت به این صورت باقی خواهد ماند؟
 
گاهی مقداری از بوتاکس تزریق شده مهاجرت کرده و عضلات ناخواسته را ضعیف می کند. در افتادگی پلک بوتاکس روی عضله بالابرنده پلک اثر کرده  و بسته به مقدار دارویی که مهاجرت کرده زمان بهبودی حدود دو هفته است.
اقتصادنیوز: ئیس موسسه سرمایه گذاری Agnico Eagle بر این باور است که روند فعلی صعودی قیمت طلا هنوز پایان نیافته است و قیمت این فلز گرانبها در آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
به گزارش ، به نقل از سایت ؛ شان بوید رئیس موسسه س ایه گذاری Agnico Eagle تاکید کرد: روند صعودی قیمت ادامه خواهد و قیمت طی ماه های آینده به 2000 دلار خواهد رسید.
ادامه مطلب
  تیم والیبال لوبه در هفته سوم رقابت‌های لیگ ایتالیا توانست با درخشش امیر غفور حریف خود را شکست دهد.
بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته سوم لیگ والیبال سری‌ A ایتالیا، تیم لوبه با درخشش امیر غفور که امتیازآورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود، برابر میهمانش تیم لاتینا پیروز شد و چهارمین برد پیاپی خود در این فصل را به دست آورد. 
غفور در این دیدار از ابتدا در ترکیب لوبه قرار گرفت و با کسب 19 امتیاز، نقش
«ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی دروغ آید وکاستی»ورزش هویت‌زاست و می‌تواند نمادی از استقلال و فرهنگ جوامع باشد. بنابراین چنانچه به دنبال عزت، صلح و آبادانی هستیم، در امر ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.این‌جانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست‌اندرکاران امر ورزش در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را خواستارم. بی‌تردید ظرفیت‌های بومی و سرمایه انسانی جوان و مستعد، زمینه
با سلام و احترام خدمت همه اعضای حلقه داستانی کویر
با توجه به قرار نگرفتن داستان اعضا روی وبلاگ، این هفته تمرین ها در جلسه خوانده خواهد شد.
تمرین: روایتی (ترجیحاً منولوگ و تک گویی) با شروع این جمله:  از آن لحظه ها بود که نویسنده می نویسد ...
فایل صوتی کلاس متون حقوقی 3 برای هفته های دوم و چهارم در دو فایل صوتی به ترتیب زیر در دسترس است:
فایل اول
فایل دوم
با توجه به هماهنگی دو گروه کلاسهای هفته های پنجم و ششم برای هر دو گروه بعد از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد. در واقع گروه زوج طبق برنامه در هفته ششم (اولین هفته پس از نوروز) تشکیل و سپس جبرانی هفته پنجم برای گروه فرد در هفته بعد از آن هماهنگ و اعلام خواهد شد تا از هفته هفتم یا نهم مجددا دو گروه همزمان پیش بروند.
بازار سهام همچنان هم حمایت‌های دولتمردان را دارد و هم اخبار سیاسی حاوی کاهش تنش‌ها و به همین دلیل به نظر می‌رسد چشم‌انداز امید بخش‌تری نسبت به دیگر بازارها داشته باشد.
 
شاخص کل بورس در هفته پایانی دی ماه، با رشدی ۴۵۶۳۸ واحدی، در کانال ۳۹۹ هزار قرار گرفت تا تنها ۵۵۵ واحد با سقف تاریخی کانال ۴۰۰ هزار فاصله داشته باشد اما آیا این روند رو به رشد در هفته پیش‌رو ادامه خواهد داشت؟
قرار است در هفته پیش‌رو اکثر شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابتدا گ
نقد و بررسی سریال «مسیح» در یک برنامه زنده، درخشش پژمان جمشیدی در «زیرخاکی»، حواشی سریال‌های رمضانی و حال خوب «دعوت» در لحظه‌های افطار از مهمترین رویدادهای هفته گذشته بود.
«هفت روز سیما» عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه‌ای است که هر پنجشنبه به بازخوانی اهم تحولات خبری
ادامه مطلب
هفته قبل تزریق بوتاکس داشتم که پس از یک هفته افتادگی پلک یک‌طرف ایجاد شد، چه مدت به این صورت باقی خواهد ماند؟
گاهی مقداری از بوتاکس تزریق شده مهاجرت کرده و عضلات ناخواسته را ضعیف می کند. در افتادگی پلک بوتاکس روی عضله بالابرنده پلک اثر کرده  و بسته به مقدار دارویی که مهاجرت کرده زمان بهبودی حدود دو هفته است
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
من آخر هفته ها رو دوست دارم چون تو، این روزا پیش مادرتی و خوشحالی. من تمام طول هفته برای آخر هفته لحظه شماری می کنم چون تو بی صبرانه منتظر رسیدن این روزی. بعد از آشنایی ما بهترین روز هفته در نظرم، از یکشنبه به پنجشنبه تغییر کرد چون روزی بود که تو بدون استثنا هر هفته منو دعوت می کردی خونتون. من، تو و مادرت. فقط خودمون سه تا. خونه ی مادرت تو خوشحال بودی. می خندیدی. لبخند یک لحظه هم از صورتت پاک نمی شد. تو مادرتو بی هوا بغل می کردی. هی بهش می گفتی که دل
طول درمان بلفاروپلاستی چقدر خواهد بود؟
طول درمان جراحی زیبایی پلک در هر فرد متفاوت بوده و در صورت رعایت مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی طول دوران نقاهت کاهش خواهد یافت. بهبود یافتن از جراحی پلک (بلفاروپلاستی) معمولا چندین هفته طول می کشد. از 2 روز الی 1 هفته بعد از جراحی، بخیه های شما برداشته خواهد شد .در هفته اول، بیمار باید مطمئن شود که چشم هایش به میزان کافی استراحت می کنند. چشم و پلک ها به وجود می آید معمولا با گذر زمان قرمزی و تورمی که پ
به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی ارشد می رساند با توجه به برنامه اعلام شده برای برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد، این هفته (25 آبان تا 1 آذرماه) هفته زوج بوده و کلاس های مربوط به دروس دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مطابق برنامه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است
ادامه مطلب
باسلام ، با توجه به پیش رو داشتن امتحانات نوبت اول
بنا به تصمیم مدرسه و به جهت کمک به دانش آموزان پیرامون داشتن فرجه بیشتر برای مطالعه دروس امتحانی قرار بر این شد که امتحان نوبت اول درس تفکر و سواد رسانه ای یک هفته قبل از برنامه امتحانی گرفته شود.
به همین منظور هفته آینده 1 دی ماه 98 امتحان نوبت اول درس تفکر تا صفحه 62 گرفته خواهد شد.
به دیگران اطلاع دهید
موفق باشید
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
با سلام و احترام خدمت تمام اعضای محترم حلقه داستانی کویر
این هفته به مناسبت هفته کتاب، میزبان تعدادی از ناشران و نویسندگان شهرستان خواهیم بود. البته برنامه معمول نقد داستان و تمرین های داستانی، به روال گذشته برگزار خواهد شد.
رفتم تهران و گفتند باید حتما چهار روز در هفته تهران بمانم. دو روز ماندم و فضا و کارشان را تجربه کردم، ولی بعد هرچه فکر کردم دیدم چهار روز تهران ماندنم زندگی را برایمان خیلی سخت خواهد کرد. من به دوروز و نهایتا سه روز فکر کرده بودم. چهار روز یعنی بیش از نیمی از هفته.
حیف شد ولی عاقلانه نبود.
هفته ی قبل که صبح ها کارآموزی غدد بودم چند تا عصر هم شیفت داشتم تو بیمارستان
کاردانشجویی،  این هفته هم که گذشت از یکشنبه تا خود امروز صبح ها تمام بیمارستان
کاردانشجویی بودم عصر ها هم غیر 2 روز کارآموزی ccu ...
دلم میخواد دقیق و با همه ی جزییات بنویسم ولی خواب چشمامو پر کرده !
فقط میگم ابن هفته جدید قراره خونه خواهر باشم ، فردا بلیط داریم از شهر ما به مقصد شهر خواهر....
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
اسم های زیبا که معنی نور، درخشش و روشنایی می دهند
نام هایی که به معنای نور و یا درخشش روشن و زیبا و جسورانه بر روی کودک است. معنای نور می تواند یک روز آفتابی یا ترکیدن دانش را یادآوری کند ، می تواند به آینده کودک شما تأثیر بگذارد یا تولد اواسط زمستان را روشن کند. به نوزادان متولد Hanukkah یا سال نو گاهی نامهایی داده می شود که به معنی نور است ، مانند هارون و کلارا.
یا مثل نامهای هلن و ...
و بیشتر این نام ها، اسم دختر هستند.
در کنار هارون و کلارا ، نامهای
همکاران و کتابداران عزیز
 
 خدا قوت
 
هفته کتاب امسال نیز به پایان رسید و جا داره از همه بزرگوارانی که در همه نقاط کشور به خصوص کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان در راستای تکریم مقام کتاب، کتابدار و کتابخوان تلاش و کوشش نمودند به نوبه خودم تشکر نمایم.
علیرغم تلاش فراوان کتابداران چند کتابخانه فعال استان، متاسفانه امسال سهمی در میان برگزیدگان کشوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در استان یزد برگزار شد نداشتیم. بنظر بنده  یکی از د
تمام طول هفته را منتظری تا جمعه برسه، چه روزهای پرکار و پر تنش و چه روزهای آرام و بی صدا. فکر میکنی جمعه روز خاصی هست، یک اتفاق نو رخ میده، یا کلی استراحت میکنی و خستگی کل هفته از تنت درمیره اما جمعه میرسه و تازه دلتنگ روزهای هفته میشی! شاید واقعا جمعه ها هیچی نداره جز دلتنگی. جمعه ها سوت پایانه، جمعه ها آخر جاده است!
اما با این حال روزهای هفته با یک دلخوشی سپری میشه، دلخوشیه رسیدن جمعه ای که تو میخوای!
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:71/5
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
برتری تیم نونهالان پیام وحدت  در هفته اول مسابقات لیگ شهرستان تایباد 




تیم فوتسال نوهالان  پیام وحدت  در هفته اول لیگ شهرستان تایباد موفق شد با نتیجه  5 بر 1 تیم اتحاد را شکست دهد .که گل های تیم پیام را در این دیدار << پمان رحیمی فر ، رسول کریمی ، سلمان با خدا ، سهیل قنبری و امیر حسین آذر بیگی >> به ثمر رساندند .
همچنین محمد طاها صید محمدی دروازبان تیم پیام وحدت که سه تک به تک را در این بازیاز حریف گرفت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
 
 
شامپو شوما هفت گیاه (سبز) شامل عصاره ی 7 نوع گیاه متفاوت است که هر کدام تاثیر به سزایی روی مو و پوست سر خواهد داشت.این شامپو مخصوص موهای چرب بوده و باعث درخشش، خوش حالتی و نرمی موهای شما خواهد شد. این شامپو بدون ویتامین بوده و مخصوص بانوان می باشد.
برچسب‌ها: خرید اینترنتی شامپو شوما, موهای چرب
 
من دو هفته پیش تزریق بوتاکس داشتم. پس از یک هفته پلک چپم دچار افتادگی شد. چقدر زمان می­برد تا این مشکل برطرف شود؟
گاهی اوقات بوتاکس می­تواند فراتر از منطقه هدف حرکت کند و بر ماهیچه­ی دیگری تأثیر بگذارد. به نظر می­رسد ماهیچه­ای که پلک شما را بالا نگه می­دارد از این طریق تحت تأثیر قرار گرفته است. به طور معمول، افتادگی پلک به عنوان یک عارضه جانبی، چند هفته ادامه خواهد داشت، که به میزان بوتاکسی که حرکت کرده بستگی دارد. با از بین رفتن اثر بوتاکس،
آرمی این هفته نفر چندم لیگت شدی؟
#کنجکاو_درباره_همهچیز_آرمی
(ادای بنگتن دراریم)
.
.
.
اگه از رتبه لیگ این هفته ات (مثه من ) عکس گرفتی ، توی پیکوفایل اپلود کنید و لینکش را برای ما به صورت خصوصی بفرستید تا توی سایت بزارم و هر هفته با همدیگر پیشرفت کنیم . توجه کنید که حتما لیگ این هفته تون باشه و مهم نیس نفر چندم شدید ، کافیه تمام سعیتون را بکنید که هفته دیگه پیشرفت کنید ( حتی اگر یه رتبه بالاتر بشید) و مهم نیس چه لیگی هستید ( برنز ، طلا ، ... ) 
هفته ی پیش همین روز، ساعت 3:56 دقیقه مردی از ترمینال تماس گرفت و گفت بلیط ساعتِ ده شبت به ساعت 8:30 تغییر ساعت داده، درست وسط خوابِ آشفته ام روی کوله پشتی وسط اتاق خوابگاه زنگ زده بود.
هفته ی پیش همین روز ساعت 7:10 دقیقه داشتم توی حیاط خوابگاه چمدان به دست، با "آ" خداحافظی می کردم.
هفته ی پیش همین روز ساعت 10 شب دنبال نان سنگ پز یا همچین چیزی می گشتم، حوالی انار!*
هفته ی پیش همین روز ساعت 11: 30 دقیقه ی شب توی اتوبوس خوابم برد و یک باره از خواب پریدم! دوباره
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
در جلسه پیش تصمیم بر این شد که این هفته اعضای انجمن سوژه مشترکی را به صورت سیامشق، تمرین کنند و از آن طرح یا داستان بسازند.
موقعیت:
چشمان شخصیت اصلی باز می شود و جهانی را می بیند که در آن هیچ کس دیگری وجود ندارد. در دنیا، هیچ کس به غیر از او نیست.
توضیح: انتخاب راوی، زاویه دید، علت و فضا به عهده خود نویسنده است.
آثار نوشته شده در جلسه خوانده شده و در صورت تمایل نویسنده، نقد و تحلیل خواهد شد.
با سپاس
آذَرخش یا رعد و برق (که با نام‌های صاعقه، الماسک،اَبرَنجک، یا آتشه نیز شناخته می‌شود)[۱] گونه‌ای تخلیهالکتریکی است که در اثر الکتریسیته ایستا میان دو ابر یا ابر و زمین ایجاد می‌شود. هرچند آذرخش اشاره به درخشش الکتریکی ست که میان ابر و زمین است. چه، درخشش الکتریکی میان دو ابر در واقع دِرَخش یا رَخش یا همان برق نام دارد.
 
در اثر برخورد ذرات آب یک جبهه هوای گرم به ذرات یخیک جبهه هوای سرد، الکتریسیته ساکن بوجود می‌آید که نسبت به زمین
تا حالا هرکی میپرسید: کِی؟ میگفتم ۳۰ آبان، یعنی آخر‌ هفته ۴۰. هرچند ضمنی میدونستم از هفته ۳۸ به بعد هر لحظه ممکنه شروع بشه...
با کمردردی که چند روز پیش گرفتم و شوکی که به هردومون وارد شد، تاریخ رو دیگه روی ۱۵ آبان میبینم و یعنی فقط ۲ هفته دیگه! هول افتاده به جونم که هرکاری مونده رو انجام بدم...! 
به مناسبت هفته سلامت از کارشناسان بهداشت دعوت به عمل آمد تا درباره بهداشت عمومی و شعار هفته سلامت برای دانش آموزان صحبت کنند و نیز برنامه صبحانه سلامت با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد همچنین دانش آموزان در این خصوص ویژه برنامه ای اجرا کردند دعوت از اولیا به مناسبت هفته سلامت و اجرای پیاده روی به مناسبت هفته سلامت
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
شما می دانید که چگونه می توانید اقدامات Photoshop ایجاد کنید ، می توانید با یک کلیک جلوه های مختلف Photoshop را به عکس های خود اضافه کنید و در زمان زیادی صرفه جویی کنید. در این آموزش فتوشاپ به شما نشان می دهم که چگونه یک اثر درخشش رویایی فتوشاپ ، با تاری نرم و بوکه در پس زمینه ایجاد کنید.
https://maktabtv.com/
با ما از طریق Envato Tuts + کانال YouTube همراه شوید:نحوه ایجاد اکشن فتوشاپ اثر درخشان رویاییمرحله 1
تصویر خود را در فتوشاپ باز کنید. اطمینان حاصل کنید که این یک لایه
امروز چهارشنبه بیست و سه اردی بهشت نود و نه برنامم رو نهایی کردم.
برنامه من شامل دو مرحله است:
مرحله یک از امروز تا جمعه 18 مهر به مدت 22 هفته.
مرحله دو از شنبه 19 مهر تا اواسط فروردین به مدت 25 هفته.
در مرحله اول حدود هشتاد درصد دروس طبق برنامه ای که توضیح خواهم داد به صورت موازی تمام خواهند شد، و در مرحله دوم درسها بر اساس آزمونهای آزمایشی مرور میشوند و در ضمن آن بیست درصد باقی مانده دروس را هم کامل خواهم کرد.
اما جزئیات برنامه مرحله یک با الهام از
ارایش شب
جهت حضور در مراسم و یا جشن‌هایی مجلل انجام شده و باید به بهترین نحو به زیباسازی چهره توسط رنگ‌هایی جذاب و چشمگیر که از درخششی خاص برخوردارند پرداخت. رنگ‌ها در این آرایش به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که بیشترین میزان تمرکز و توجه را در تمامی اجزاء چهره حفظ نموده و به خوبی هویدا باشند. در این مقاله به بررسی چگونگی آرایش شب پرداخته و اصول حرفه‌ای آن را با هم مرور می‌نمائیم.
آرایش شب را چگونه انجام دهیم؟
آرایش شب بر مبنای تاریکی شب و نور
Weekends 2017 1080p BluRay,آخر هفته ها,انیمیشن Weekends 2017 آخر هفته ها,انیمیشن آخر هفته ها Weekends,انیمیشن کوتاه,بهترین انیمیشن کوتاه,ترور خیمنس,دانلود انیمیشن Weekends 2017,دانلود انیمیشن Weekends 2017 دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون کوتاه,درام,زیرنویس فارسی Weekends 2017,سایت دوستی ها,فیلم کوتاه آخر هفته‌ها 2017,نامزد اسکار,ویک اندز,
ادامه مطلب
با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید
معرفی و انواع لاک براق
با استفاده از یک لاک براق روی ناخن خود،  می توانید قدرت ماندگاری لاک را 5-6 روز افزایش داده و درخشش را به ناخن های خود ببخشید و همچنین از خراشیده شدن و رنگ پریدگی لاک جلوگیری کنید.
خشک شدن سریع در مقابل درخشش ناخن ها
          اساساً دو نوع لاک براق در بازار وجود دارد:
 اولین مورد قابلیت خشک شدن سریع را دارد این لاک برای کسانی که می خواهند روی ناخن های خود طراحی کنند بسیار مناسب می باشد.
 علاوه بر پیش‌بینی طلاق، 
جان گاتمن می‌گوید که می‌توان خوشبختی و بهبود روابط زوجین را در طول سالیان بعدی نیز پیش بینی کرد. 
 جان گاتمن در پژوهش‌هایش دریافته است که اگر هر زوج در هفته فقط ۵ ساعت را صرف زندگی مشترکشان کنند روابط شان بهتر خواهد شد. 
کاری که زوج‌های خوشبخت می‌کنند را به شما توصیه می‌کنیم که عبارتند از:
1️⃣ خداحافظی: این زوج‌ها هر روز قبل از خداحافظی، درباره کارهایی که قرار است در آن روز بکنند سوالاتی از همدیگر می‌کنند (۲ د
سرامیک سپر M3 HENDLEX Car Body با کاربرد آسان تر ، جلوه برتر درخشندگی و مقاومت بیشتر در برابر مواد شیمیایی دارد. این نانو سرامیک به خصوص محکم و بادوام به منظور محافظت از اتومبیل ها و موتور سیکلت ها تهیه شده است که دارای آبگریزی عالی و افزایش رنگ بالاتر است.
این پوشش را می توان در سطوح رنگ شده و لاک زده ، پلاستیک یا فلزات استفاده کرد. می توان آن را به عنوان یک لایه تک یا چند لایه استفاده کرد. این می تواند به عنوان یک دسته کوچک موسیقی جاز با NC9Pro انجام شود
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
All 3M Car Care Products
برای بیش از 100 سال، 3M رهبر در توسعه محصولات پیشرفته برای هر جنبه ای از زندگی روزمره بوده است. این سال ها تجربه و تحقیق منجر به ایجاد برخی از بهترین محصولات مراقبت از ماشین خودرو در حال حاضر در دسترس است. مغازه های بدن، جزئیات حرفه ای و رزمندگان آخر هفته همه بخشی از وفاداری پس از 3M مراقبت از محصولات مراقبت از خودرو است. خط 3M شامل تمام لوازم است که شما نیاز به ایجاد درخشان نمایشگاه بی نظیر در ماشین، کامیون، SUV، RV یا قایق. کل خط 3M را جس
هفته بسیار سخت و پر کاری داشتم و هنوز این هفته تموم نشده کلا هفته های سخت روزهای سخت و ساعت های سخت خیلس کش دار و کند میگذرن و همونجوری وه میبینیر ۳ روز از هفته مونده تا تموم بشه.
کل روزای هفتع کلی کار برای دانشگاه دارم به علاوه حسابداری فردا انتحانش دارم :/ 
برای هفته دیگه یک طومار کار دارم فقط کارای دانشگاهه نمیدونم چه خبره؟ ترم های پیش از این خبرا نبود :|| قشنگ مثل ارازل بیکار میچرخیدیم همشم میخوابیدیم ولی حالا به زورررر میخوابم ینی الان واق
متن و ترجمه فارسی آهنگ جدید BTS و چارلی ایکس سی ایکس به نام Dream Glow

[Verse 1: Charli XCX]
I spend my whole life following the night time
من کل زندگیم رو صرف دنبال کردن لحظات شب میکنم
Can't see the stop sign what you gonna say (hey)
نمیتونم تابلو ایست رو ببینم چی میخوای بگی
Wandering quietly right into my dreams
سرگردان به سمت رویاهام میرم
It’s all that I see what you gonna say (hey)
این تمام چیزیه که میبینم چه حرفی برای زدن داری

[Pre-Chorus: Jungkook]
Always feeling something bigger something real wild
همیشه یه چیز بزرگ و یه چیز ماجراجویانه واقعی رو حس میکنم
Keep on sh
دو هفته پیش تو بیمارستان یه نفر منو هل داد و زمین خوردم. آروم افتادم. شدید نبود خیلی... 
دو هفته ست گاه و بیگاه درد دارم. دو هفته ست شب که میشه بچه ها بیقرار میشن و بشدت تکون میخورن. کلافه میشم... اذیت میشم... درد تو شکم و پهلوهام میپیچه... دو هفته ست همسرم که میخوابه ، میرم تو آشپزخونه ، دستمو جلوی دهنم میگیرم که صدام بلند نشه و گریه میکنم. دو هفته ست انگار یه تیغ تو گلوم گیر کرده. کلافه م. بیقرارم. نه از درد و تکونای بچه ها... از روضه باز خانم فاطمه زهر
اموزشگاه عکاسی پرده درخشان (لاتین: tapetum lucidum) لایه‌ای است در چشم بسیاری از مهره‌داران که بلافاصله در پشت یا گاهی اوقات در داخل شبکیه قرار دارد. باعث براق بودن چشم گربه‌ها هم در شب وجود همین پرده است.
پرده درخشان، نور مرئی را پس از عبور از شبکیه از پشت شبکیه ازنو به
درون شبکیه بازمی‌تاباند و باعث افزایش نور دریافتی توسط گیرنده‌های نوری
شبکیه می‌گردد. این عمل باعث افزایش بینایی در نور ضعیف می‌گردد اما ممکن
است از تداخل شعاع‌های منعکس شده
به نام او...
اخر هفته ی خوبی نیست
هفته ی خوبی هم نبود.سرحال نبودم این هفته رو.
الان هم صدای اذان میاد و همین قدر داره دلگیر تر میشه این غروب
خیلی چیزها هست که هنوز فکر میکنم از حساسیت بالای منه
مثلا اینکه با قاشق غیر چوبی تو قابلمه تفلون رو هم بزنیم یا الکی ناراحت شدن هام از پنهون کردن یا بیان نکردن یا حتی جا به جایی های قبل خواب یا خیلی چیز های دیگه...
شاید خودمم همین جوری ام
من هنوزم دارم تلاش میکنم تو بی تفاوت تر شدنم...ولی فعلا اسیب هاش فقط به خو
شکست در دیداری تدارکاتی
تیم فوتسال پیام وحدت عصر امروز ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶  در دیداری تدارکاتی و  به میزبانی تیم میثاق  به مصاف  این تیم  رفت و در پایان نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
این بازی مهیج و دیدنی  ۷ گل در بر داشت ، که سهم تیم پیام وحدت ۳ و تیم میثاق ۴  بود.
گل های تیم پیام وحدت در این مسابقه دوستانه  را << پیمان رحمتی ،سهیل قنبری و سلمان باخدا>> به ثمر رساندند.

تیم پیام وحدت ؛ خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ فوتسال شهرستان تای
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
بنزما و هدف تمدید
قرارداد بازیکن فرانسوی ٣٢ ساله ٢٠٢١ تموم میشه
باشگاه و بازیکن دیدگاه مشترکی دارن و میخوان قرارداد رو ٢ سال بیشتر یعنی تا ٢٠٢٣ تمدید کنن
پاریس وضعیت رو زیر نظر داره
رئال مادرید قهرمان لیگ استعداد ها شد ، درخشش عالی خوزه رِیس
رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد، روند احداث کانال استانبول با انجام مناقصه این پروژه طی هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از ناظران ساخت تنگه یا کانال استانبول را در کنار تنگه بُسفُر بسیار ارزشمند توصیف کرده و آن را در راستای استقلال سرزمینی ترکیه ارزیابی می کنند.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع بازرگانان و کارآفرینان در استانبول این مطلب را عنوان کرد و افزود: روند احداث پروژه کانال استانبول با انجام
والا من میالم و دوست دارم کمکتون کنم.
 
و دارمم میکنم.
 
مشکل اینه که کلی اسپم توی این وبلاگ میاد و میره و مسخره بازی درمیاره.
 
برای همین واقعا خیلی وقتا نمیتونی بفهمی کی واقعا کمک نیاز داره.
 
anyways
 
خنگولتون به جز سفرهای کوتاه هفتگیش (یه روزه و دو روزه)
سه سفر خواهد رفت:
 
یه سفر تنهایی خنگولی یک هفته ای،
 
یک سفر یک هفته ای بعد ازون،
 
یک  سفر به کشورش ایران
 
و یه سفر نهایی برای همیشه ازینجا. و دیگه برنمیگرده. 
:)
 
برای خنگولتون دعا کنین.
 
دوستو
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم دانش آموزان ویژه برنامه هایی  با همکاری بسیج دانش آموزی اجرا کردند اردوی چند ساعته برای دبیران برنامه ریزی شد از دبیران بازنشسته تقدیر به عمل آمد و زنگ سپاس معلم در روز چهاردهم اردیبهشت به صدا در آمد
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:71/5
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
 
13 رجب ولادت حضرت علی (ع)
بنا به نوشته مورخین، امام اول شیعیان ،امام على(ع) در روز جمعه 13 رجب سال سى‌‏ام عام الفیل و در خانه‌ی خدا متولد شدند. پدر آن حضرت ابوطالب فرزند عبدالمطلب بن هاشم بن عبد مناف (عموی پیامبر(ص)) و مادرش هم فاطمه دختر اسد بن هاشم بود. بنابراین امام على(ع) از هر دو طرف هاشمى نسب است.
مقدمه
امشب، مردی گستره آفاق را روشن می کند که شجاعتش، شجاعت تمام شجاعان را بی رنگ می کند.امشب، کودکی خواهد خندید که عدالت را تفسیری عاشقانه خواهد
فرشاد احمدزاده که به دلیل آسیب‌ دیدگی از تمرینات معاف شده بود، از چهارشنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد
 
گابریل کالدرون هفته آینده برای حضور در اجلاس برترین مربیان آسیا راهی چین خواهد شد
 
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران دعوت کرد روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب خود با حضور در ورزشگاه یادگار امام، به تشویق قهرمان ایران بپردازند
 
۱۶ سال پیش در چنین روزی؛ پرسپولیس در دیداری پرگل با نتیجه ۲-۸ پگاه را شکست دا
در این دوره شما آموزش طراحی کاراکتر بازی مفاهیم و رویکردهای موجود در ایجاد طرح های شخصیتی موفق را که می تواند برای بازی های ویدیویی استفاده شود ، کشف خواهید کرد. پس از یک هفته اول که در برخی از مفاهیم اساسی برای طراحی شخصیت موفق به کار می رود ، هر سه هفته باقیمانده به عنوان یک کلاس کارشناسی ارشد ساخته می شود که در آن شما سه طراح شخصیت حرفه ای را در محل کار در استودیو مشاهده خواهید کرد: اندی Ristaino (زمان ماجراجویی) ، جکی کی جیانگ (سفر) ، و رابرتوری
در این دوره شما مفاهیم آموزش طراحی کاراکتر بازی و رویکردهای موجود در ایجاد طرح های شخصیتی موفق را که می تواند برای بازی های ویدیویی استفاده شود ، کشف خواهید کرد. پس از یک هفته اول که در برخی از مفاهیم اساسی برای طراحی شخصیت موفق به کار می رود ، هر سه هفته باقیمانده به عنوان یک کلاس کارشناسی ارشد ساخته می شود که در آن شما سه طراح شخصیت حرفه ای را در محل کار در استودیو مشاهده خواهید کرد: اندی Ristaino (زمان ماجراجویی) ، جکی کی جیانگ (سفر) ، و رابرتوری
باید بنویسم، باید بنویسم؟ که یک هفته در غم، شادی، بیماری، خستگی، امید، افتخار، هراس، پشیمانی، اندوه، ابهام و "حالا چی میشه" گذشت... باید بنویسم که یادم بماند در همان هفته‌ای که از جمعه‌ی رفتن سردار شروع شد، یلدا با آن همه نور و شادی به خانواده ما اضافه شد. در همان هفته‌ای که سرفه‌ شب و روز امانم بریده بود، رفتم کلاس زبان Dutch ثبت نام کردم چون به یک اطمینانی دل خوش کردم که جگرگوشه سه روز در هفته، هر روز سه ساعت دور از من می‌ماند، در همان هفته‌ا
توانبخشی شکستگی توراکولومبار
روز اول تا هفته اول:
حرکات ستون فقرات ممنوع .( خم کردن، درازونشست، چرخش)
حرکات اندام فوقانی و تحتانی در تمام جهات انجام میشود.
تمرینات تتقویتی اندام فوقانی و تحتانی مثل شکم داخل دادن ، سفت کردن باسن ، فشار دادن زانو به تخت و ... انجام میشود.
 
هفته دوم :
همچنان حرکت و تقویت توراکولومبار محدود است ولی از هفته دوم میتوان با وزنه های سبک اندام فوقانی و تحتانی را تقویت کرد.
 
 هفته چهارم تا هشتم :
در انتهای هفته ی ششتم می
من از امتحان خوشم نممیییاااااااااااااااادددددددددد کلا چهار تا درس که بیشتر نیست نمره شو می دادن بریم پی زندگیمون دیگههه 
+ هششش 
+ یه تحقیق هم مونده تازه 
+ این هفته را هفته ی تداخل بین کارهایی که دوست دارم انجام بدم و درس های مسخره ای که باید بخونم نامگذاری می کنم
× بعدا نوشت : 
شنیدین چی شد؟ نوشتم : کارهایی که دوست دارم انجام بدم 
اولین تغییر سال ۹۸ ! 
یادتونه چند ماه شدید با این قضیه چالش داشتم؟ توی همه پست ها اثرش بود
به استناد سایت حقوق خانواده هیوا ، رئیس کانون سردفتران طلاق و ازدواج گفت: سند طلاق از هفته آینده حذف می‌شود و به صورت کاملا الکترونیکی، تک برگی و به صورت پرینت از سامانه قابل دریافت خواهد بود. ایشان افزودند برای دفاتر ثبت ازدواج نیز برنامه الکترونیکی شدن را در دستور کار داریم که از سال آینده اجرایی می‌شود . برای مشاهده جزئیات خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/16/سند-طلاق-از-هفته-آینده-حذف-می-شود-.html
 
 
ورم بینی و دغدغه برطرف شدن فوری آن :
اکثر افرادی که عمل بینی را انجام میدهند نگران ورم بینی خود هستند و همواره با این پرسش رو به رو هستند که راهکار های سریع کاهش ورم بینی چیست؟ همانطور ‌که میدانید بینی گوشتی دارای پوست ضخیمی می باشد و به دلیل این پوست ضخیم معمولا ورم بینی گوشتی بیشتر از استخوانی می باشد. بعد از جراحی بینی معمولا ورم بینی گوشتی بیشتر از مواقع دیگر است و به مرور و گذشت چندین روز بعد از عمل این ورم کاهش میابد. در پایان هفته اول بی
روزها در حال دویدن هستن و من رو محکم به دنبال خودشون می کِشَن ...
خیلی هفته گذشته رو خوب شروع کردم بر عکس این هفته،کلاً این هفته انگیزه هام نابود شدن و خاکسترشون رو تو فضای اتاقم می بینم،خاکستر شدن اتفاق خوبای آینده رو هم ...
کاش سر عقل بیام و اون گذشته رو همون جا،جا بذارم و تو حال زندگی کنم ...
این 5شنبه مهمونی دعوتیم و تهِ دلم یه خوشیِ کوچولو دارم و نمی دونم چرا؟!!!
عجیب ترین اتفاق تو این یه سال گذشته رو از سرگذروندم و هنوزم زنده ام ...
چیه این انسان
 
دو هفته ای بود که کلاس نرفتم. یک هفته اش درگیر مراسم تشییع و ختم پدربزرگ بودیم ( روحش شاد) و هفته ی بعدش هم عید قربان بود و تعطیل. در این دو هفته حس و حال نواختن نداشتم که نداشتم. شب آخری درس نصفه ام را فقط کامل کردم در حدی که بدانم چه نتهایی دارد و چگونه باید نواخته شود و بدون آمادگی رفتیم کلاس. مریم این هفته برای مسافرت شمال رفته بود و کلاس نمی آمد. توی این چند جلسه بدجور به مریم عادت کرده ایم. این بار ولی در کافه نادری کسی انتظارمان را نمیکشید
شنبه هفته پیش بود که بعد از کلی آوارگی و ناراحتی نقل مکان کردیم به خونه جدید 
خونه پدرشوهر رفتن منتفی شد و یه خونه باب میل من پیدا شد یه خونه ویلایی و پر از پنجره که هر روز کلی نور میپاشن توی خونه
و الان بعد از یک هفته تلاش بی وقفه برای سامان دادن اوضاع و خوابوندن فندق نشستم روی مبل و دارم ساندویچمو میخورم 
دو هفته قبل داشتن همچین شرایطی برام مثل رویا شده بود و الان من به اون رویا رسیدم 
خدای من شکرت :)
راهنمایی مراقبت از پوست برای آقایان 
 
نکات حداقلی برای هر مردی که به دنبال سرمایه گذاری در مراقبت از خود باشدطراحی توسط Pichamon Chamroenrakاگر از مراقبت از پوست صرف نظر کرده اید ، وقت آن رسیده که صحبت کنیم. لازم نیست کارهای بیشتری برای ترمیم ، محافظت و حتی ترساندن لیوان خود انجام دهید. ما اساسی ترین تنظیمات را برای نتایج طولانی مدت توصیه می کنیم. بیاموزید که چگونه با شکستن برش ، اصلاح سوزش و آن خطوط ریز و درشتی که از هیچ کجا خبری نخواهد بود ، مبارزه
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
لوستر کریستالی
لوستر کریستالی بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد. به عبارت دیگر، این نوع لوستر در منازل و محیط های تجاری و اداری با سبک های مختلف کاربرد گسترده ای داشته و از محبوبیت بالای برخوردار است. در ادامه نگاهی به ویژگی های انواع لوستر کریستالی و نکات مهم در خرید آنها خواهیم داشت. با فروشگاه وودوهوم همراه باشید.
لوستر کریستالی چیست؟
به لوستر و آویزهای رشته ای و
شعار سال پیش هفته کتاب دوباره انتخاب شد

 
به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم شورای سیاست گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، «حال خوش خواندن» برای دومین بار به عنوان شعار هفته کتاب انتخاب شد.
در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،  انتخاب شعار به بحث و نظرسنجی گذاشته شد و بر اساس اعلام نظرات اعضای این شورا به ستاد هفته کتاب و همچنین اقبال عمومی به این شعار در دوره پیشین، شعا
سینما های تمام کشور تعطیل شدسینماهای سراسر مرزوبوم از روز جاری تا پایان هفته به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند .غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با تایید خبر تعطیلی سینماهای سراسر مرز و بوم تا پایان هفته روان به صبا توضیح بخشید : «ادامه عمل سینماها بعداز این یک هفته هم با تصمیم مراجع ذی‌ربط و تصمیم‌گیر خواهد بود» .وی خاطر نشان نمود : «پیرو اطلاعیه وزارت تمدن و ارشادوراهنمایی اسلامی مبتنی بر تعطیلی یک
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
..::هوالرفیق::..
یک روز سر مورنینگ1 (Morning) رزیدنت2 به ما گفت که هفته آینده دارد کنگره زنان و مامایی برگزار می‌شود برای همین اساتید هیچ کدام نیستند. ما هم فکر کردیم کنگره سالانه‌ی OBGYN3  آلمان! یا یکی از این کشورهای اروپایی هست که پروفسورها دور هم جمع می‌شوند و مسائل فوق تخصصی را هر چه دقیق‌تر و به‌روزتر بررسی می‌کنند؛ احتمالا ما هم این هفته تعطیل می‌شویم که حسابی درس بخوانیم، جون خودمون...
ادامه مطلب
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
چند بار در هفته تمرین کنیم؟
چند بار در هفته تمرین کنیم؟ شاید این سوال بیشتر به درد افراد تازه کار می‌خورد اما اصلا سوال پیش پا افتاده‌ای نیست. بسیاری از افراد زمان بسیار زیادی از طول هفته را به باشگاه رفتن و انجام حرکات ورزشی می‌گذرانند؛ این در حالی است که این کار اصلا درست نیست. با جیمیتو همراه باشید.
 
برای رشد عضلات چند بار در هفته تمرین کنیم؟
ادامه مطلب
*وسط فوتبال پا میشین میایین مهمونی ؟؟؟ بعد ما باید خوشحال هم بشیم؟؟از خدا بترسین، همانا دچار عقوبت الهی خواهید شد! 
* فقط  رو شاکر باشین که پنالتی رو دیدم !!
* من اگه میدونستم هفته قبل پست بزارم تیم انگیزه میگیرم هر هفته پست میذاشتم!:)))
به اندازه‌ی یک هفته حرف دارم و به اندازه‌ی دو هفته خستگی
تازه از خونه برگشتم و هنوز فرصت نکردم خستگی ناشی از بی‌خابی یک شب رانندگی رو در کنم. 
امروز مطابق معمول خاب موندم، یک ساعت!
انقدر خوابم میاد که دلم میخاد کل آخر هفته رو بخابم ولی از همین الان کلی برنامه چیدم برای اون دو روز!
خرید، آشپزی، درس، زبان.
بعله امتحان زبانم که به بیشعورانه‌ترین حالت ممکن پیچیدمش.
سرکارم و حین پست گذاشتن تو سایت‌های شرکت، دلم پست‌های خودم رو می‌خواد.
میام و م
پایان
بارداری، آن روزهای آخر، آن هفته‌های 38 و 39 و 40 مثل یک رویای دور از
دسترس می‌مانند. آدم نمی‌داند آن آخرها اوضاعش چطوری خواهد بود، اما
آن‌هایی که در هفته‌های آخرند متوجه می‌شوند که تغییرات آن قدر تدریجی بوده
است که به همه چیز عادت کرده‌اند.
ادامه مطلب
سلام
آزمون پودمان سوم، ساعت اول کلاسمون در روز دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد
با توجه به تعطیلی 3 هفته کلاسمون و فرصت بیش از اندازه برای یادگیری و تمرین، هیچ عذر و بهانه‌ای برای به عقب انداختن امتحان پذیرفته نیست
 
برای دوستانی که میگن قبلا اعلام شده بود بعد امتحانات دی، باید بگم که قبلا قرار نبود این هفته کلاس داشته باشیم! حالا که کلاس داریم، امتحان هم خواهیم داشت
روز یکشنبه نیز پودمان چهارم رو برای تدریس شروع خواهیم کرد
 
موفق باشید
با توجه به اینکه هفته در حال رسیدن به روزهای پایانی خودش است و از سامانه شاد خبری نشد ناچاربرای این هفته  یعنی از  16 تا 22 فروردین ارزیابی دروس را انجام خواهیم داد. پیشاپیش از عدم برنامه ریزی منسجم برای این هفته پوزش میخواهم . ما هم مثل شما  بیصبرانه منتظر سامانه شاد بودیم. در هر صورت برای هر کلاس یک نمونه سوال پایانی در روز پنجشنبه ارائه خواهد شد. تا آخر روز جمعه ترجمه و حل کنید و برای ادمینها ارسال کنید. چون این امتحان توسط خود من تصحیح و نمره
◻️Second..................ثانیه◼️Minute..................دقیقه◻️Hour.....................ساعت◼️Day...........................روز◻️Week......................هفته ◼️Fortnight...........دو هفته◻️Month......................ماه◼️Monthly...............ماهانه◻️Bianuual.........شش ماهه◼️Year........................سال◻️Annual.................سالانه◼️Decade...................دهه◻️Century..................قرن◼️Millennium..........هزاره
 
ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده اعلام شد. براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی ساعت کاری بانک های عضو شورا در سطح کشور از ١٧ تا ٢٢ اسفند ٩٨ پس از هماهنگی با استانداران برای کارکنان بانک از ٨ صبح تا ساعت ١٣ و برای مشتریان ساعت ٨:٣٠ تا ١٢:٣٠ خواهد بود
اسپری سرامیک بدنه خودرو هندلکس مدل QSC : 
پوشش بادوام نانو سرامیک که به سطح خاصیت آب‌گریزی بالایی می‌دهد، به آسانی تمیز می‌شود، به رنگ طراوت بخشیده و درخشش بیشتری به آن می‌بخشد. این روکش می‌تواند برای سطوح فلزی و پلاستیک رنگ شده و لاک خورده استفاده شود.
خصوصیات:

خواص آبگریز بسیار قوی و با “اثر تمیز کردن آسان” سطح را فراهم می کند.
سطح برای مدت زمان طولانی تر تمیز می ماند.
به طور قابل توجهی رنگ رنگ را برجسته می کند و درخشش بیشتری به آن می بخش
آهنگ گوش می دم تا مغزم کار کنه ، آدامس می خورم که خوابم نبره تا این طرح پژوهشو بنویسم
و دارم به این فکر می کنم که واقعا مغزم بدون آهنگ گوش دادن کار نمی کنه؟
احتمالا برای کارهایی مجبور باشم انجام بدم یا وقتایی که خسته باشم ! نمی دونم امیدوارم این طور باشه
+ همه کارهای این ترمو گذاشتم برای هفته آخر. قشنگ لفتشون دادم تا برسم به هفته آخر 
+ از این که احتمال زیادی وجود داره که بعد از این روزها و چند هفته ، دیگه پامو هیچ دانشگاهی نزارم ، حس مبهم خوبی دا
با سلام خدمت همه اعضای محترم انجمن داستان
این هفته علاوه بر نقد داستان قرار گرفته روی وبلاگ، سوژه طبق تمرین طبق صحبت ها به این شرح است:
شخصی که یک حفره روی جسم خود دارد. مثلا محل قلب او خالی است (به شکلی که در ظاهر هم دیده می شود)
انتخاب راوی، زاویه دید و دیگر عناصر آزاد خواهد بود.
دانلود جدیدی ترین و خنده دار ترین برنامه های عصر جدید و اعلام نتایج عصرجدید هفته پنجم
دانلود بهترین برنامه های عصر جدید و اعلام نتایج عصرجدید هفته پنجم
دانلود جدید ترین برنامه های عصر جدید و اعلام نتایج عصرجدید هفته پنجم
اعلام نتایج برنامه عصرجدید در هفته پنجم و چهارم و سوم
دانلود اعلام نتایج عصرجدید هفته پنجم و قسمت های 10 و 9

ادامه مطلب
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هتل های کیش