نتایج جستجو برای عبارت :

عصرانه.

 
مواد اولیه :پیازچه به میزان لازم (ساطوری شده)پودر موسیر 2قاشق مرباخوریپودر سیر 2قاشق مرباخوریتخم مرغ 3عددسس مایونز 2قاشق غذاخوریپنیر خامه ای 250گرمکره به میزان لازمنان 2عدد (باگت یا فرانسوی)پنیر پارمزان به میزان لازم (اختیاری)
ادامه مطلب
سفارش آنلاین پک های پذیرایی
سفارش آنلاین پک های پذیرایی از طریق وبسایت ایپک ممکن می باشد .
بسته های پذیرایی آماده ایپک دارای انواع مختلفی است .
مانند : پک تولد ، ترحیم ، همایش ، سمینار ، دفاع پایان نامه و ...
در زمان برگزاری چنین مراسماتی کیفیت و چگونگی پذیرایی از میهمانان همواره یکی از دغدغه‌ های اساسی میزبانان است .
کادر ایپک با علم به این مساله ، اقدام به ارائه پک‌ بسته بندی پذیرایی آماده جهت استفاده در مجالس شما عزیزان نموده است .
تا بدین ط
انصافا این چند وقت دچار کم خوابی ک نه ولی خستگی مضاعف شدم
میام خونه
تف تو ریا نمازی بر بدن زده
عصرانه ای میل نموده 
و ب سراغ رختخواب رفته
و ب مدت یکی دو ساعت بیهوش شده
سپس بیدار شده 
سریالی دیده
غذایی خورده
و دوباره بیهوش شده
 
شکرت خدا
شیرینی دوقلو، مناسب‌ترین شیرینی خشک برای عصرانه است که با مارمالاد درست می‌شود.
  
شیرینی‌های خانگی گزینۀ خوبی برای  عصرانه در کنار چای یا قهوه هستند. درست است که تهیۀ شیرینی در منزل کمی  وقت‌گیر است و حوصله می‌خواهد، ولی به زحمتش می‌ارزد. شیرینی دوقلو یکی از شیرینی‌های خوش‌طعمی است که می‌توان آن را به‌سادگی در منزل تهیه کرد.
مواد لازم:
تخم‌مرغ: یک عدد
عسل: یک قاشق غذاخوری
شکر: یک‌دوم پیمانه
آرد سفید: یک و سه‌چهارم پیمانه
کره: 100 گرم
س
پاناکوتا شکلاتی یک دسر خوش‌مزۀ ایتالیایی است که به دلیل دارا بودن مواد مغذی، به‌عنوان میان‌وعده هم مصرف می‌شود.
  
پاناکوتا شکلاتی یکی از دسرهای  بین‌المللی بسیار خو‌ش‌مزه است که طرفداران خاص خود را دارد. پاناکوتا به  شیوه‌های گوناگون و با طعم‌های بسیار متنوعی تهیه می‌شود. پاناکوتا شکلاتی یکی از محبوب‌ترین انواع پاناکوتا است.
مواد لازم:
شیر: ۲ لیوان
خامه: یک‌چهارم لیوان
شکر: ۱۰ قاشق غذاخوری
شکلات تخته‌ای: ۵۰ گرم
وانیل به میزان لاز
فرتچ تست ها جزء فینگر فود های سرد می باشند و در ضیافت ها و مراسمات در کنار یک غذای دیگر از فرنچ تست ها استفاده می کنند . سوخاری بودن این غذا موجب محبوبیت بیشتر آن شده است و امروزه افراد به غذا های سوخاری علاقه ی زیادی دارند . این غذا در کشور فرانسه به عنوان عصرانه و میان وعده سرو می شود .
ادامه مطلب
طرز تهیه نان مخصوص صبحانه و عصرانه
مواد لازم برای تهیه نان مخصوص صبحانه و عصرانه :

 زرده تخم مرغ
 ۲ عدد

 شکر
۳ قاشق غذاخوری

 روغن یا کره
 ۳ قاشق غذاخوری

 شیر ولرم
 ۱ پیمانه

 خمیر مایه
 ۱ قاشق غذاخوری

 آرد سفید
 ۲-۳ پیمانه

 نمک
 ۱/۴ قاشق چایخوری

 کنجد، کشمش، گردو، سیاه دانه
 به مقدار لازم

طرز تهیه نان مخصوص صبحانه و عصرانه :
شیر ولرم (شیر گرمی که دست را نسوزاند) را با خمیر مایه مخلوط کنید. سپس شکر، روغن یا کره آب شده و یک زرده تخم مرغ را نیز
پودینگ یکی از انواع کیک‌های بسیار پرطرفدار و گزین? مناسبی برای سرو در مهمانی‌ها است.
پودینگ شکلاتی کلاسیک‌ترین نوع پودینگ است که می‌توان آن را با شکلات تلخ، شکلات سفید یا شکلات نعناعی درست کرد و روی آن را هم می‌توان با خامه تزیین و با بستنی میل کرد. در این مطلب طرز تهی? این کیک خوش‌مزه بدون تخم‌مرغ آمده است.
مواد لازم:
آرد: یک پیمانه
شکر: سه‌چهارم پیمانه
پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری
نمک: یک‌چهارم قاشق چای‌خوری
شیر: نصف پیمانه
کر? آب شده یا
کمپوت_سیب دسر یا عصرانه خوشمزه ای که برای تهیه ش فقط به سیب کمی اب و شکر نیاز داریم و گلاب برای مطبوع کردنش ،ک البته من گلاب نمیریزیم چون سیب خودش ب تنهای عطر دارهی‌ نکته خوبی هم ک داره اینکه چون مدت پختش زیاد نیست ویتامینش نسبت ب میوه خام کمتر نیست.

ادامه مطلب
با شروع پاییز، از کدو حلوایی غافل نشوید و به شیوه‌های مختلف به سفره‌تان واردش کنید.
با کدو حلوایی هم میتوانید کیک و چیز کیک درست کنید و به عنوان عصرانه یا برای تغذیه مدرسه بچه‌ها بگذارید. هم می‌توانید سوپ کدو حلوایی تند وتیز با چاشنی کاری بپزید و هم خورش کدو حلوایی یا کدو پلو بپزید. 
+الحمدلله علی کل نعمه
+المستغاث بک یا صاحب الزمان
اول امسال بود که داشتم با خودم فکر می‌کردم تقریباً به طور میانگین، هر دو - سه سال یک‌بار کارم رو عوض کردم و توی این زمینه چه آدم منطقی‌ای هستم. از سال ۸۶ که نصفه نیمه و غیررسمی وارد بازار کار شدم، تا سال ۸۸ که رسماً وارد مطبوعات شدم، و بعدش تا سال ۹۰ که وارد تلویزیون شدم، و تا سال ۹۳ که رفتم توی سازمان فرهنگی هنری، و تا سال ۹۵ که همزمان با یه کار اینترنتی، تقریباً برگشتم تلویزیون، و تا همین اردیبهشت ۹۸ که دوباره از تلویزیون جدا شدم؛ به طور میا
سرکه سیب را به راحتی می‌توان در منزل تهیه کرد و از آن لذت برد.
  
سرکه سیب خواص بسیاری دارد و بسیار  مفید است. این سرکه نقش بسزایی در رژیم های لاغری دارد. اگر دوست دارید  سرکه سیبی ناب و خالص داشته باشید، می‌توانید آن را به شیوه خانگی در منزل  تهیه کنید. در این مطلب با طرز تهیه سرکه سیب خانگی آشنا می‌شوید.
مواد لازم:
سیب: ۳ کیلو
سرکه سفید: ۳ فنجان
شکر: ۳ قاشق غذاخوری
نمک: ۳ قاشق چای‌خوری
نخود: ۲۰ عدد
آب به میزان لازم

طرز تهیه:
سیب ها را با پوست خو
پای هلو یکی از شیرینی‌ها و دسرهای بی‌نظیر مختص تابستان است که بسیار مفید و مغذی است.
پای هلو دسری خوش‌مزه و مفید است که به‌آسانی تهیه می‌شود. از آنجا که هلو سرشار از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، پای هلو می‌تواند یک میان‌وعد? کامل باشد. پیشنهاد می‌شود در این روزهای گرم تابستان از این شیرینی خوش‌مزه و دلچسب غافل نشوید.
مواد لازم:
 آرد: 2 و نیم پیمانه
تخم‌مرغ: 3 عدد
شکر: یک پیمانه
ماست: یک پیمانه
روغن مایع: یک‌سوم پیمانه
کره: 100 گرم
بیکینگ‌
نان قندی از نان‌های پرطرفداری است که می‌توان به‌راحتی در خانه درست کرد و از آن لذت برد.
در بین انواع نان سنتی مانند فطیر، شیرمال، ساج، کسمه و … نان قندی طرفداران بیشتری دارد. این نان را می‌توان با کمترین هزینه و بدون نیاز به وسیلۀ خاصی در خانه تهیه کرد. نان قندی در وعده‌های صبحانه و عصرانه همراه شیر و چای حسابی می‌چسبد.
مواد لازم: 
آرد سفید: ۹۰ گرم
سبوس گندم: ۱۰ گرم
کره: ۵۰ گرم
شیر: یک‌چهارم پیمانه
بیکینگ‌پودر: یک قاشق چای‌خوری
پودر هل: یک
آش یکی از غذا‌های پرطرفدار در بین ایرانیان است که معمولا برای دورهمی‌ها تهیه می‌شود. آش معمولا به عنوان عصرانه و یا پیش غذا سرو می‌شود و به علت وجود حبوبات در آن دارای ارزش غذایی بالایی است. انواع آش در شهر‌های مختلف و به سبک‌های متفاوت طبخ می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به آش سبزی، آش جو پرک، آش ترش، آش رشته اشاره کرد.

ادامه مطلب
شیرینی گردویی از جمله شیرینی‌هایی است که به‌راحتی در منزل تهیه می‌شود و برای سرو در مهمانی‌های خودمانی مناسب است.
شیرینی گردویی از شیرینی‌هایی است که اکثر افراد آن را دوست دارند و طرفداران خاص خود را دارد. این شیرینی خوش‌مزه را در منزل درست کنید و از آن به‌عنوان یک عصرانه همراه با چای در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.
مواد لازم:پودر گردو: ۱۲۰ گرمآرد برنج: ۱۰۰ گرمزردۀ تخم‌مرغ: یک عددکره: 100 گرمپودر قند: ۱۲۰ گرمدارچین: نصف قاشق مرباخو
کمپوت_سیب دسر یا عصرانه خوشمزه ای که برای تهیه ش فقط به سیب کمی اب و شکر نیاز داریم و گلاب برای مطبوع کردنش ،ک البته من گلاب نمیریزیم چون سیب خودش ب تنهای عطر دارهی‌ نکته خوبی هم ک داره اینکه چون مدت پختش زیاد نیست ویتامینش نسبت ب میوه خام کمتر نیست.

ادامه مطلب
کیک موکا مانند کیک شکلاتی، چیزکیک یخچالی و کیک خیس، از کیک‌های خوش‌مزه و پرطرفدار است که برای تهی? آن باید از کرم مخصوص این کیک استفاده کرد.
اگر می‌خواهید کیک تولد یا سالگرد ازدواج را در خانه درست کرده و با ترکیبی متفاوت، کیکی خوش‌طعم آماده کنید؛ کیک موکا بهترین پیشنهاد است. این کیک که با کرم شکلاتی پوشانده شده، بافتی دل‌چسب و طعمی خاص دارد و گزین? خوبی برای جشن‌های کوچک خانوادگی و دوستانه است.
مواد لازم:
آرد: 2 لیوان
شکر: یک لیوان
کره: 2
بیسکویت زیره یا کوکی زیره (Jeera) یک بیسکویت هندی مشهور است که برای همراه شدن با چای عصرانه عالی است. این بیسکویتها به دلیل داشتن زیره در درون خود عطری عالی دارند و برای کسانی که به این ادویه خوشبو علاقه دارند انتخاب خوبی است.

ادامه مطلب
اولین صبح بیست و سه سالگی شبیه یک ساحل مه گرفته بود... شبیه یک قایق کاغذی کوچک که بر فراز سنگی بزرگ در اسکله این‌پا و آن‌پا می‌کرد... شبیه یک میز فلزی در مغازه‌ی آش فروشیِ آن سر شهر که بوی پیاز داغ مانده به جانش تنیده بود... شبیه آدامس سبز نعنایی پاخورده و چسبیده به آسفالت خیابان... شبیه چرت عصرانه‌ی یک جاشو در قُماره‌ی لنجی بر آب‌های دور... شبیه کلاغ‌های پیرِ سرمازده‌ی روی سیم های تلفن که بی‌صدا به توقف اتوبوس‌های شهرداری نگاه می‌کردند... ا
شیرینی سوئدی یکی از انواع شیرینی است که طعم خوبی دارد و مناسب عصرانه است.
  
شیرینی سوئدی از شیرینی های خوشمزه  ای است که به راحتی می‌توان آن را در منزل آماده کرد. طرز تهیه این شیرینی  ساده است. با کمی دقت و حوصله می‌توانید یک شیرینی بی‌نظیر برای دسر یا  عصرانه داشته باشید. شیرینی سوئدی را با انواع نوشیدنی گرم میل کنید.
مواد لازم:
آرد سفید: سه و نیم پیمانه
مخمر خشک: یک و نیم قاشق چای‌خوری
مارگارین: یک‌سوم پیمانه
شیر: یک پیمانه
شکر: یک قاشق غذا
مواد اولیه :پیازچه به میزان لازم (ساطوری شده)پودر موسیر 2قاشق مرباخوریپودر سیر 2قاشق مرباخوریتخم مرغ 3عددسس مایونز 2قاشق غذاخوریپنیر خامه ای 250گرمکره به میزان لازمنان 2عدد (باگت یا فرانسوی)پنیر پارمزان به میزان لازم (اختیاری)
 
ادامه مطلب
شیرینی گردویی از نمونه شیرینی‌هایی است که می‌توان گفت در کل ایران طرفداران خاص خود را دارد. شیرینی گردویی از جمله شیرینی‌های خوشمزه‌ای است که بیشتر مردم از آن به عنوان یک عصرانه همراه چایی در کنار خانواده و دوستان خود مصرف می‌کنند.
در این مقاله قصد داریم تا طرز پخت شیرینی گردویی زعفرانی را به شما آموزش دهیم.
 
مواد لازم:
کره ۱۵۰ گرم
پودر شکر ۱۰۰ گرم
وانیلین یک چهارم قاشق چایخوری
تخم مرغ یک عدد
زعفران دمکرده یک قاشق چایخوری
آرد ۲۷۵ گرم
گرد
پای سیب
پای سیب یکی از شیرینی های خوشمزه و معطر برای فصل سرما است که می تواند هم به صورت نیم داغ یا سرد، سرو شده و خصوصا به همراه چای یا قهوه به عنوان عصرانه مناسب است.
زمان آماده سازی : 30 دقیقه به اضافه یک و نیم ساعت استراحت در یخچال
زمان پخت : 30 دقیقه
مناسب برای : 8نفر

ادامه مطلب
کیک‌های ساده که بدون خامه تهیه  می‌شوند، معمولاً به دلیل کم کالری بودن، محبوبیت بیشتری به‌خصوص برای  افراد چاق یا دارای رژیم لاغری دارند.
  
کیک ماست یکی از کیک‌های ساده است که با  مواد اولیۀ بسیار ساده، طعمی خوش‌مزه و جذاب و بافتی ترد دارد. این کیک‌ را  می‌توان به‌عنوان صبحانه یا میان‌وعده با یک لیوان شیر یا هر نوشیدنی  دیگری مصرف کرد. همچنین کیک ماست گزینۀ خوبی برای یک دسر سبک پس از غذا است.
مواد لازم:
ماست غلیظ: یک لیوان
تخم‌مرغ: 4 ع
نان اتمی ترکیه: این نان را در صبحانه یا برای عصرانه سرو می‌کنیم  و مواد بسیار زیادی دارد درست کردنش در مجموع ده دقیقه طول می‌کشد که پنج دقیقه آماده‌سازی و پنج دقیقه هم مدت‌زمان پخت است و برای یک نفر کافی است میزان مواد لازم را نسبت به اندازه نانی که استفاده می‌کنید می‌توانید کم و زیاد کنید
مواد لازم برای تهیه نان اتمی ترکیه :
نان باگت نصف عدد
تخم مرغ ۲ عدد
سوسیس ۱۰ حلقه
پنیر پیتزا ۸ ورق
کالباس ۶ ورق
کره۱ قاشق غذا خوری
بسته پذیرایی عصرانه
بسته پذیرایی عصرانه ی ایپک یک انتخاب مطمئن و سالم برای شماست ، بیشتر با آن آشنا شویم.
در سراسر جهان بزرگسالان و کودکان اقدام به مصرف مواد غذایی اعم از تنقلات ،میوه ها و آجیل ها و... در بین وعده های اصلی غذا می نمایند که میان وعده نامیده میشود.
برای میان وعده تعریف مشخص و خاصی وجود ندارد . اما آنچه مشخص و مهم است نقش این میان وعده ها و اسنک ها در رژیم غذایی افراد است.
بسیاری از تنقلات و آجیل هایی که به عنوان میان وعده مصرف می شو
در این مطلب به طرز تهیه ۶ نوع نان که هر کدام می‌تواند صبحانه‌ای خوشمزه و عصرانه‌ای انرژی بخش باشد می‌پردازیم.
نان دست پیچ
یک خمیرخوب باید سبک و پوک باشد و درعین حال بتواند وزن مواد احتمالی را که قرار است داخلش قرار گیرد تحمل کند. خمیر خوب باید صاف و یکدست بوده و حباب‌های بزرگ مربوط به هوا داخل آن نباشد، زیرا وجود حباب موقع پخت، نان را خراب می‌کند. پخت خمیر برای مدت طولانی، سبب تشکیل زنجیره‌های گلوتن می‌شود و محصول نهایی را سفت می‌کند.

اد
دوستی هایتان را به عشق نرسانید !به جایی که سلام دادنش ، سَر حالتان بیاورد و قربان صدقه های بی منظورش ، خاص شود برایتان...به جایی که عقربه ها وقتی کنارش هستید ، برای گذشتن عجله داشته باشند و قهوه ها تلخ به نظرت نیایند...دوستی
هایتان را به جایی که یک روز حرف نزدن با او ، خُلقِتان را تنگ میکند و
احوال پرسی نکردنش ، حالِ خوبتان را بَد میکند ، نرسانید!دوست که بمانید ، لااقل کنارِ خودتان داریدش...قدِ یک تبریکِ تولد ، قدِ یک گپ و چایِ عصرانه ، قدِ یک شب
پن کیک یک صبحانه و میان وعده ای فوری و خوشمزه است که بین بچه ها طرفدار زیادی دارد پنکیک آناناس علاوه بر خوشمزه بودن ظاهری شیک و زیبا دارد و حتی می توانید به عنوان عصرانه برای مهمانی و جشن و تولد آن را سرو کنید.
آموزش تهیه پنکیک آناناس
مواد لازم برای ۵ تا ۶ عدد
زمان آماده سازی : ۱۰ دقیقه
زمان کل : ۳۰ دقیقه
ادامه مطلب
“شیرینی نسکافه ای” را اگر در قالب های شکل دار بزنید می توانید از نظر ظاهری این شیرینی را خوشمزه تر کنید.شیرینی های خشک برای مهمانی ها بسیار فوق العاده می باشد و علاوه بر این ، این شیرینی ها مکمل بسیار خوشمزه ای در کنار یک چای برای عصرانه هستند.
همراه ما باشید تا برای شما طرز تهیه شیرینی نسکافه ای خانگی را آموزش دهیم :
ادامه مطلب
کمپوت یکی از بهترین دسرها است که به‌عنوان میان‌وعده هم مصرف می‌شود. کمپوت‌ها را می‌توان با انواع میوه‌ها مانند هلو و آناناس تهیه کرد.کمپوت از خوراکی‌های خوش‌مزه‌ای است که برای اولین بار در کشور فرانسه تهیه شد. این دسر از ترکیب میوه‌های کامل یا خرد شده با آب و شکر به‌دست می‌آید. کمپوت هلو یکی از انواع این دسر است که معمولا” در تابستان تهیه می‌شود، ولی می‌توان آن را برای فصل‌های دیگر هم در یخچال نگهداری کرد.
مواد لازم:شکر: 300 گرمهلو: ی
زمستان که می شود در خیابان ها و بعضی اغذیه فروشی ها باقلای پخته شده ارائه می شود بعضی این میان وعده را به عنوان صبحانه یا عصرانه میل می کنند. نخستین نکته در مورد طبخ یک باقلای خوش طعم و دلچسب خوب پخته شدن آن و در مرحله بعدی درشت بودن باقالی و رنگ کرم قهوه ای آن است.
مواد لازم برای تهیه باقالی :

 باقالی تازه
 ۴ کیلو با پوست

نعنای خشک
به مقدار لازم

سرکه
به مقدار لازم

 نمک،فلفل سیاه
به مقدار لازم

سماق
به مقدار لازم

ادامه مطلب
کیک خانگی بردیا/گچساران
قبول انواع سفارشات تولد/کافی شاپ/کیکهای صبحانه و عصرانه/کیک های تکنفره مجلسی/انواع کاپ کیک و مافین ساده و مغزدار/کیک های رژیمی/کیک میوه ای/کیک اسفناج/کیک هویج گردو/انواع کیک های شکلاتی و خامه ای و پاستیل خانگی و ...
کیک ۱۰۰%خانگی با بالاترین کیفیت و با طعمی عالی و استثنایی
کافیست یک بار امتحان کنید
تهیه شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه شیرینی پزی 
تلفن ثبت سفارشات:
۰۹۱۷۵۱۹۸۸۱۶  رضایی
لینک کانال:
t.me/cake_bardia_gachsaran
طرز تهیه چیپس سیب زمینی 
چیپس سیب زمینی از خوراکی های مورد علاقه اکثر افراده که میتوانید به عنوان یک پیش غذا یا عصرانه در نظر بگیرد و با پنیر پیتزا و قارچ مخلوط کنید.
سپس داخل ماکروفر یا داخل فر با درجه حرارت 180 سانتیگراد به مدت سه دقیقه قرار دهید تا زمانی که پنیر آب شود.


ادامه مطلب
دستور پخت شیرینی کشمشی ترد و خوشمزه
شیرینی کشمشی بخشی از شیرینی هایی است که فوق العاده آسان و زود درست و پخت میشه و مواد اولیه اش هم تو اغلب منازل حاضر می ب
حالا به جای اینکه از قنادی ها این شیرینی را بخرید طرز تهیه این شیرینی کشمشی را در آشپزخانه نمناک مشاهده نمایید و سپس اقدام به درست کردن آن کنید تا هم به باب میل خود این شیرینی را مهیا نماید و هم اینکه به سلیقه خود آن را تزیین کنید و از خوردن برای یک عصرانه با چای در کنار عزیزانتان بهترین
کاچی دسری قدیمی و سنتی است که دارای بافتی نرم و طعم و مزه عالی می باشد. تهیه کاچی از سال های دور برای افرادی که تازه زایمان کرده اند، رایج بوده است که این 
نوع کاچی با ادویه های مخصوصی تهیه می شد. اما این دسر مدت هاست جایگاه ویژه ایی در بین خانواده های ایرانی یافته است و به عنوان دسر محبوب برای سفره افطار 
و یا به عنوان عصرانه و پیش غذا تهیه می شود. حال ما نیز بنا به درخواست شما دوستان عزیز قصد ارائه طرز تهیه کاچی را داریم که امیدواریم این دستور
املت دنور یک املت ساده و خوش‌مزه است که برای وعدۀ صبحانه و عصرانه سرو می‌شود. طرز تهیۀ این املت بسیار ساده است و در مدت کوتاهی آماده می‌شود.
درست کردن املت برای زمانی که وقت کافی و حوصلۀ آشپزی ندارید، بهترین ایده است. املت دنور یک املت کاملاً متفاوت است که به دلیل داشتن مقادیر کافی پروتئین، یک وعدۀ غذایی مفید و کامل برای صبحانه، عصرانه و شام است. این املت که به ساده‌ترین شکل تهیه می‌شود، به دلیل تنوع بالای آن‌ در مواد اولیه معروف شده است. ا
 
ظهر یک روز سرد زمستانی، وقتی امیلی به خانه برگشت، پشت در پاکت نامه ای را دید که نه تمبری داشت و نه مهر اداره پست روی آن بود. فقط نام و آدرسش روی پاکت نوشته شده بود. او با تعجب پاکت را باز کرد و نامه ی داخل آن را خواند:
«امیلی عزیز،
عصر امروز به خانه تو می آیم تا تو را ملاقات کنم.
با عشق، خدا»
 
امیلی همان طور که با دست های لرزان نامه را روی میز می گذاشت، با خود فکر کرد که چرا خدا می خواهد او را ملاقات کند؟ او که آدم مهمی نبود. در همین فکرها بود که نا
دستور پخت چند مدل بورک ترکی خوشمزه :
بورک ترکی اسفناج و پنیر فتا
بورک با سیب زمینی
بورک سوسیس و پنیر
بورک گردویی
  آموزش طرز تهیه بورک:
بورک ترکیه‌ای اسفناج و پنیر فتا یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین انواع بورک است و یک میان وعده مقوی و مفید به خصوص برای دانش‌آموزان برای ناهار و عصرانه محسوب می‌شود. اهالی ترکیه و سایر کشورهای خاورمیانه بورک اسفناج و پنیر فتا را در وعده صبحانه میل می‌کنند. می‌توانید بورک‌ ترکیه‌ای پنیر و اسفناج را بپیچی
بقچه خمیری در شکل خرس برای بچه‌ها هم درست کردنش و هم خوردنش بسیار هیجان انگیز و خوش آیند است این بقچه از خمیرهای معروف ترکیه است که در بین بچه‌ها بسیار پرطرفدار است درست کردنش هم بسیار راحت است که نیازی به‌وسیله خاصی ندارد و هم اینکه مواد اولیه آن در دسترس همه قرار دارد در صبحانه یا به‌عنوان خوراکی برای مدرسه و یا برای عصرانه همراه با یک لیوان شیر بسیار می‌چسبد. همانطور شما اگر نمی خواهید به شکل خرس درست کنید می‌توانید خ
بسته های پذیرایی ایپک
بسته های پذیرایی ایپک آماده پذیرایی از میهمانان شما در جلسات دفاعیه پایان نامه ، همایش ها و سمینارها می باشند .
ایپک باکس در زمینه پذیرایی عصرانه ، میان وعده و صبحانه فعالیت می کند .
امروزه مدیریت زمان یکی از مهمترین اصولی است که انسان های موفق به آن اهمیت می دهند و برنامه های زندگی خود را بر اساس این اصول طرح و اجرا می کنند .
همه ما می دانیم که زمان ارزشمند ترین دارایی بشر است که به صورت نقد در اختیار ما قرار گرفته و این م
مواد لازم و طرز تهیه شیرینی نسکافه ای
شیرینی های خشک برای مهمانی ها بسیار فوق العاده می باشد و علاوه بر این ، این شیرینی ها مکمل بسیار خوشمزه ای در کنار یک چای برای عصرانه هستند.
 
همراه ما باشید تا برای شما طرز تهیه شیرینی نسکافه ای خانگی را آموزش دهیم :
مواد لازم برای شیرینی نسکافه ای
آرد :100 گرم
کره :50 گرم
پودر قند :70 گرم
زرده تخم مرغ :1 عدد
وانیل:نوک قاشق چایخوری
بیکینگ پودر :نصف قاشق چایخوری
پودر نسکافه:3/4 قاشق غذاخوری
آب :یک قاشق غذاخور
بقچه خمیری در شکل خرس برای بچه‌ها هم درست کردنش و هم خوردنش بسیار هیجان انگیز و خوش آیند است این بقچه از خمیرهای معروف ترکیه است که در بین بچه‌ها بسیار پرطرفدار است درست کردنش هم بسیار راحت است که نیازی به‌وسیله خاصی ندارد و هم اینکه مواد اولیه آن در دسترس همه قرار دارد در صبحانه یا به‌عنوان خوراکی برای مدرسه و یا برای عصرانه همراه با یک لیوان شیر بسیار می‌چسبد. همانطور شما اگر نمی خواهید به شکل خرس درست کنید می‌توانید خ
 
پردیس سینمایی اطلس مشهد مقدسپردیس سینمایی اطلس دارنده چهارده تالار است که از این تعداد تالار سه تالار او آی پی و دو تالار منحصر به فرد بچه و یک تالار هفت بعدی می‌باشد .این شرکت مجهز به امروزی ترین سیستم پخش دیجیتال است .پردیس سینمایی اطلس دارنده دو کمد , کافی شاپ , فود کورت , فضای سرگرمی , محافظت نوپا , شهر کتاب و عکاسخانه سنتی و پارکینگ با گنجایش 1000 اتومبیل است .سرویس ها VIP علاوه بر مبله بودن و حق گزینش فیلم مورد‌علا
در این مطلب با طرز تهیه املت سوسیس و گوجه‌فرنگی آشنا می‌شوید که یک صبحانۀ کامل است.
  
املت سوسیس و  گوجه‌فرنگی از آن صبحانه هایی است که اگر آن را امتحان کنید، عاشقش  می‌شوید. حتی این املت را می‌توانید برای وقت هایی که زمان زیادی برای  آشپزی ندارید، به عنوان ناهار یا شام هم مصرف کنید. در طرز تهیه املت سوسیس و گوجه از هر نوع سوسیسی که دوست دارید، می‌توانید استفاده کنید.مواد لازم:
تخم‌مرغ: ۴ عدد
گوجه گیلاسی: ۲ پیمانه
سوسیس به میزان لازم
کره:
آنقدر درگیر حواشی بودم که یادم رفت بگویم کریستین کمی مانده به سال نو میلادی یک مهمانی گرفت و همه همسایه‌ها را دعوت کرد، حتی ما که فقط یکبار به هوای پروانه همدیگر را دیده بودیم. بعدتر یکبار زنگ زد و گپ زدیم درباره هواپیمای اوکراینی و playgroup لیلی و بعدتر دعوتش کردم یک روز عصرانه آمد خانه‌ی ما :) 
جنبه پررنگی که برایم جلوه داشت این بود که آشکارا با نوع ایرانی‌هایی که تا حالا ملاقات کرده بودم فرق دارد، از این که شوخی، تعارف و ظرافت‌های زبانی را
بسته بندی پذیرایی در اصفهان
بسته بندی پذیرایی در اصفهان چگونه است؟ شرکت ایپک یکی ازتجهیز کننده های بسته های پذیرایی،با سابقه هفت ساله در زمینه بسته بندی دارد.
پک های پذیرایی ایپک با ارائه بهترین نوع و کیفیت به صورت مستقیم اقدام به خدمات رسانی در اصفهان می نماید و شما میتوانید به راحتی نسبت به خرید با بهترین نوع جعبه و بهترین کیفیت بسته پذیرایی خود را انتخاب و سفارش دهید.این فروش مستقیم در اصفهان باعث شده تا علاوه بر کاهش قیمت و تازه بودن مح
مواد لازم و طرز تهیه شیرینی نسکافه ای
شیرینی های خشک برای مهمانی ها بسیار فوق العاده می باشد و علاوه بر این ، این شیرینی ها مکمل بسیار خوشمزه ای در کنار یک چای برای عصرانه هستند.
با  همه چی همراه باشید
همراه ما باشید تا برای شما طرز تهیه شیرینی نسکافه ای خانگی را آموزش دهیم :
مواد لازم برای شیرینی نسکافه ای
آرد :100 گرم
کره :50 گرم
پودر قند :70 گرم
زرده تخم مرغ :1 عدد
وانیل:نوک قاشق چایخوری
بیکینگ پودر :نصف قاشق چایخوری
پودر نسکافه:3/4 قاشق غذاخ
امروز مامان یا بابا برای بیدار کردنش نیامده‌اند.
نکند یادشان رفته؟نکند همگی خواب مانده‌اند و قرار است دیرشان شود؟اما نه.از مدرسه خبری نیست.آخر هفته است و قرار است همه کمی بیشتر بخوابند و دیرتر صبحانه بخورند.برای ناهار هم همگی جمع می‌شوند خانه‌مادربزرگ.هیچ بچه‌ای از چنین روزی بدش نمی‌آید.آخر اصلا چه چیز بدی در این روز وجود دار؟مخصوصا اینکه قرار است همگی دورهم باشند،همه خاله‌ها و دایی‌ها و بچه هایشان.هیچ بچه‌ای تنها نمی‌ماند و هرکس ح
سفارش پک های پذیرایی آماده
سفارش پک های پذیرایی آماده ایپک برای پذیرایی از مراسمات شما طراحی شده اند .
قطعا می دانید که برگزاری بسیاری از مراسمات برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
همه ما دوست داریم در جشن ها و مراسماتمان به میهمانانمان خوش بگذرد و در ذهنشان باقی بماند .
شما می توانید بجای زمان گذاشتن بر روی تهیه ملزومات میهمانی بر روی تشریفات مراسم پذیرایی تان فوکوس کنید .
و صفر تا صد برگزاری میهمانیهای خود را به ایپک باکس بسپارید .
 
ان
چنگمال یکی از دسرها و شیرینی‌های کرمان است که خاصیت زیادی دارد و بسیار مغذی است.
چنگمال یکی از دسرهای خوش‌مزه‌ای است که در کرمان تهیه می‌شود و درواقع دسر‌ سنتی این استان است. این شیرینی از خرما، نان سنتی و روغن حیوانی تشکیل شده است. مهم‌ترین مادۀ این شیرینی خرما است.
همان‌طور که می‌دانید خرما دارای خواص زیادی است. مصرف خرما از ضعف، سستی و بیحالی جلوگیری می‌کند. خرما منبع بسیار خوبی برای تأمین مواد غذایی مورد نیاز بدن است. یکی از مهم‌تر
پی اس کوک به نقل از نمناک:
مواد لازم و طرز تهیه شیرینی نسکافه ای
شیرینی های خشک برای مهمانی ها بسیار فوق العاده می باشد و علاوه بر این ، این شیرینی ها مکمل بسیار خوشمزه ای در کنار یک چای برای عصرانه هستند.
 
همراه ما باشید تا برای شما طرز تهیه شیرینی نسکافه ای خانگی را آموزش دهیم :
مواد لازم برای شیرینی نسکافه ای

آرد :100 گرم
کره :50 گرم
پودر قند :70 گرم
زرده تخم مرغ :1 عدد
وانیل:نوک قاشق چایخوری
بیکینگ پودر :نصف قاشق چایخوری
پودر نسکافه:3/4 قاشق
دونات عسلی
دونات
یکی از کیک و شیرینی های گرد می باشد شما می توانید آن را در منزل به
راحتی تهیه کنید, که میان وعده خوراکی مناسبی می باشد، بیشتر مورد علاقه
کودکان است. در ادامه این مطلب طرز تهیه دونات عسلی را مشاهده خواهید کرد.
دونات
از انواع کیک و کلوچه های خوش طعم است. دونات نیز همچون شیرینی کشمشی و
شیرینی نارگیلی میان وعده مناسبی در همه رده های سنی و پذیرایی عصرانه می
باشد. در طرز تهیه دونات ساده از روغن جامد و یا کره حیوانی و روغن مایع
است
پیراشکی کرم دار یکی از شیرینی های پرطرفدار است که می‌توان آن را به آسانی در منزل تهیه کرد.

پیراشکی کرم دار یک عصرانه فوق‌العاده برای روزهای پاییزی است. این نوع پیراشکی در کنار یک نوشیدنی گرم مانند شیر کاکائو یا قهوه حسابی می‌چسبد. پیراشکی کرم دار خانگی عطر و طعم و تازگی خاص خود را دارد که با انوع بازاری آن قابل مقایسه نیست.
مواد لازم :
آرد سفید: چهار و نیم پیمانه
آب: یک پیمانه
شکر برای خمیر: یک قاشق غذاخوری
وانیل به میزان لازم
شکر برای مای
دیدم کار خاصی ندارم...ناهارم رو ساعت دو خوردم و رفتم دراز کشیدم...
خواب ها دیدم که مپرس...خواب میدیدم یکی میاد میزنه به در میگه پاشو check out کن...پاشو از پرواز جا نمونی...
من چرا اینقدر ناخوداگاهم شرطی میشه...حالا یه روز تو هتل موندم...این خوابا و اداها چیه؟
از خواب که بیدار شدم دیدم از ایتالیا ایمیل اومده که اومدی بیا تو امورات تدارکاتی کمک کن...منم گفتم چشم...
نیم ساعت بعد دیدم یه شماره ایتالیا زنگ زد...گفتم چه مهم شدم من...
یه اقایی با لهجه اقای دولازلو
​​​​​​​

مبدا :اصفهان

مقصد :مازندران-چالوس

شروع تور :16 مرداد 1398ساعت 19:00
 
پایان تور :18 مرداد 1398
 
نوع سفر :زمینی اتوبوس اسکانیا
 
مدت اقامت :2روز2شب
 
 
وسیله نقلیه محلی :نیسان

درباره سفر - تور جنگل و برکه دار چالوس
خدمات: نیسان لیدر محلی وسایل کمپ بیمه مجوز ورود به جنگل چای اتیشی عصرانه آب بازی بازدید و شنا در دریای خزر هیجان ۱شب کمپ در جنگل پیمایش رودخانه نیسان سواری بازی و سرگرمیهای متنوع در منطقه ای بکر
 
برای اطلاع از قیمت تور و ثبت نام ب
پستو سبز و قرمز، سُس خوشمزه، دلنشین و دوست‌داشتنی ایتالیایی است که به شکل سنتی با همین کوبیدن‌ها و لهیدن‌ها در هاون درست می‌شود. هرچند شاید این روزها دستگاه‌های برقی جلوی همان چند کالری سوزاندن را برای کوبیدن مواد پر کرده‌ باشند اما می‌گویند ایتالیایی‌های سنتی همچنان پستو را در همین هاون‌های بزرگ و قدیمی‌شان درست می‌کنند.
پستو  چند ماده ساده دارد و در ۱۰ دقیقه آماده می‌شود؛ یکی از بهترین هم‌نشین‌های پاستا، نان و ساندویچ. برای یک
مبدا :اصفهان

مقصد :لرستان-دورود

شروع تور :17 مرداد 1398
 
پایان تور :18 مرداد 1398
 
نوع سفر :زمینی اتوبوس اسکانیا
 
مدت اقامت :1روز1شب

درباره سفر - تور تنگه لی لی
خدمات: تیم عکاسی متفاوت سفر کن ۱وعده صبحانه متفاوت سفر کن ۱وعده عصرانه+پذیرایی شب نشینی کنار اتش و چایی ذغالی بیمه مسیولیت مدنی اتوبوس توریستی و مجهز مجوز آژانس گردشگری+مجوز تردد راهنمای کارت دار دوستان عزیز در این برنامه هزینه مینی بوس رفت و برگشت تا تنگه لی لی به عهده تور میباشد.
 
برای ا
قیمت بسته های پذیرایی آماده ایپک
قیمت بسته های پذیرایی آماده ایپک کاملا به صرفه است و محصولات ما از برندهای معروف می باشد .
کلیه اقلام و میوه های ایپک با کیفیت مناسب و درجه یک و به تاریخ روز تهیه می گردد .
و در بهترین مکان و بصورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده و آماده مصرف می باشد .
ایپک باکس استارت آپی فعال در حوزه پذیرایی تمام قد از میهمانان شما عزیزان می باشد .
و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا پک های پذیرایی آماده متنوعی را به شما عزیزان ار
تغذیه سالم با پک های پذیرایی
تغذیه سالم با پک های پذیرایی ایپک برای شما امکانپذیر است .
شما با تهیه بسته بندی پذیرایی آماده ما که شامل مواد و خوراکی های مغذی و مفید اند می توانید سلامت خود را تضمین کنید .
پک های ما در سه وعده غذایی صبحانه ، میان وعده و عصرانه به شما عزیزان عرضه می شود و انواع مختلفی دارد :
پک های مدارس
پک های پذیرایی تولد
پک های پذیرایی ترحیم
پک های پذیرایی همایش ، سمینار ، جلسات دفاع پایان نامه
پک های پذیرایی عروسی

تغذیه سالم چ
حریره بادام یکی از غذاهای بسیار مقوی و مغذی برای کودکان در سن رشد و سالمندان است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد برای معده های حساس نیز بسیار مناسب است. حریره بادام از نظر ظاهری شباهت زیادی به فرنی آرد برنج دارد.
به عنوان یک مادر بعد از این که نوزاد به سن شش ماهگی که زمان خوردن غذای کمکی است برسد، شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌تان این باشد که چه غذایی در رژیم غذایی کودک‌تان قرار دهید تا علاوه بر این که راحت هضم شود، مقوی بوده و رشد جسمی و ذهنی
دو سالی هست که برای سفر به مشهد از قطار استفاده میکنیم‌. قبل از ان با وسیله ی شخصی میرفتیم و به خاطر بعد مسافت خسته و کوفته میرسیدیم و یه نصف روز میخوابیدیم فقط. قطار تجربه ی خوبی بود که خدا رو شکر بچه ها هم راضی تر بودند. امسال موقع برگشت از مشهد برای اولین بار سوار قطار پنج ستاره فدک شدیم. کلی بهمان خوش گذشت. از پذیرایی چای و نسکافه و ناهار و عصرانه و شام گرفته تا آرامش حاکم بر کوپه ها و مهمتر از همه فیلمهایی که ۱۲ ساعت وقت داشتیم ببینیم. از خوب
. . .  گاهی باید دستار از سر و پاپوش از پا بگیری و سراسیمه جاری شوی تا عمق بی نهایتِ زندگی، برایِ لمسِ سرمایِ زمین با کفِ پاهایت و درکِ گرمایِ خورشید با پوستِ صورتت!
.
 برای تجربهِ لحظهِ اکنون، و عبور از گذشته! برایِ بخشیدن و رها شدن، برای پرواز!
.
نه به خاطرِ آن که شاید دیگران لایق بخشش هستند، تنها به این دلیل که تو شایسته ی آرامش هستی!
.
✡فرصت بی نظیرِ دو روز آموزش مهارت های فردی و روان تحلیلی گروهی در بام شگفت انگیز طبیعت ایران، روستای فیلبند ما
طرز تهیه حریره بادام
حریره بادام یکی از غذاهای بسیار مقوی و مغذی برای کودکان در سن رشد و سالمندان است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد برای معده های حساس نیز بسیار مناسب است. حریره بادام از نظر ظاهری شباهت زیادی به فرنی آرد برنج دارد. به عنوان یک مادر بعد از این که نوزاد به سن شش ماهگی که زمان خوردن غذای کمکی است برسد، شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌تان این باشد که چه غذایی در رژیم غذایی کودک‌تان قرار دهید تا علاوه بر این که راحت هضم شود، مقوی ب
متن تبلیغاتی شرکت لبنیات صباح در اینستاگرام
شرکت صباح با بکار گیری یک المان خوب "گاو" و تغییر صدای خواننده که لحن گاو داره، تصویری از برندش ایجاد کرده که به راحتی در ذهن مخاطب به یاد میمونه.
تیم طراحی عکس و پیج صباح بسیار حرفه ای تر از کاله ، دومینو و میهن عمل می کنن.
عکس و متن تبلیغاتی پنیر صباح در اینستاگرام به صورت زیر است:

یادمون نره که قسمتی از سلامتی بدن ما ، از تغذیه سالم شروع می‌شه با قرار دادن مغزهای خوراکی، سبزی و صیفی‌جات متنوع در ط
مکالمه واقعی انگلیسی تاییدیه برای ثبت نام در هتلReal English conversation: confirming a hotel booking.Good afternoon,Ohion Hotel, how may I help you?بعد از ظهر به خیرهتل اوهاینچطور میتونم کمکتون کنم؟.I’m ringing to confirm a booking I made a week ago.I was expecting an email but I haven’t received anything.من به خاطر ثبتی که هفته پیش انجام دادم دارم زنگ میزنمانتظار داشتم یک ایمیل دریافت کنم اما هیچ چیزی دریافت نکرده ام.I’m sorry the line is rather bad,would you mind repeating that, please?ببخشید خط کمی خرابهمیشه تکرار کنید لطفا"؟.Yes, I made a reservation on your website under th
 
کیک و پای هر دو از خوراکی‌های پرطرفدار و خوشمزه هستند که معمولا در طعم‌های متفاوتی پخته می‌شوند. مهم‌ترین تفاوت کیک و پای در بافت، روش پخت و طعم آن‌هاست.
- انواع کیک و پای به عنوان دسرهای بی‌نظیر و خوشمزه شناخته می‌شوند. پای و کیک، تقریبا مواد اولیه مشابهی دارند اما از لحاظ بافت و طعم متفاوت هستند. کیک بافت نرمی داشته و طعم لذت‌بخش شیرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد و در جشن تولدها کاربرد دارد؛ اما پای، به عنوان یک عصرانه دهان شما را
پخت کیک زبرا بسیار ساده و آسان است و می‌تواند انتخاب خوبی برای یک عصرانۀ دوستانه باشد.


کیک زبرا از کیک‌های دورنگ و خوش‌مزه‌ای است که مانند کیک اسفنجی به‌عنوان صبحانه یا عصرانه سرو می‌شود. این کیک راه‌راه وشبیه گورخر است. به همین دلیل آن را Zebra (واژه انگلیسی به معنای گورخر) می‌نامند.
مواد لازم:
آرد گندم: ۲٫۵ پیمانه
شکر: یک پیمانه
شیر: یک پیمانه
تخم‌مرغ: ۳ عدد
روغن مایع: نصف پیمانه
پودر کاکائو: ۲ قاشق غذاخوری
بیکینگ‌پودر: یک قاشق غذاخور
طرز تهیه حریره بادام
حریره بادام یکی از غذاهای بسیار مقوی و مغذی برای کودکان در سن رشد و سالمندان است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد برای معده های حساس نیز بسیار مناسب است. حریره بادام از نظر ظاهری شباهت زیادی به فرنی آرد برنج دارد. به عنوان یک مادر بعد از این که نوزاد به سن شش ماهگی که زمان خوردن غذای کمکی است برسد، شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌تان این باشد که چه غذایی در رژیم غذایی کودک‌تان قرار دهید تا علاوه بر این که راحت هضم شود، مقوی ب
ماست ژله‌ای خامه‌ای یک دسر خنک و خوش‌مزه است که از ترکیب چند چیز خنک و دوست داشتنی درست شده است. ماست ژله‌ای خامه‌ای یک دسر رنگی است که بافت و ظاهر خوبی دارد.
اگر از ژله خسته شده‌اید و تهی? پاناکوتا هم سخت و وقت‌گیر است، حتماً دسر ماست ژله‌ای خامه‌‌ای را امتحان کنید. این دسر خیلی هم جدید نیست، اما خیلی خوش‌مزه و خوش‌رنگ است. خوبی این دسر در سادگی درست کردن آن است، چون همه می‌توانند به راحتی آن را در خانه درست کنند.
نکت? جالب این دسر آن
عصر جمعه است. بنان می‌خواند "تنها تویی، تنها تویی در خلوت تنهایی‌ام."
و من انگار مادری هستم سی و چند ساله، در آشپزخانه ای که لبه پنجره اش پر از گلدان‌های رنگی است. و من با وسواس، رومیزی گرد کوچک روی میزی که از سال‌های دور آمده است را بارها مرتب می‌کنم و برای عصرانه شیرینی کودکی‌هایم را درست می کنم. 
آرد و شیر و خاکشیر و تخم مرغ و محبتی که از آن روز‌ها برایم مانده.
سال‌ها بعد که مادری سی و چند ساله‌ام، آرام‌تر شده ام و سازگاتر و از لجبازی‌ها
هتل سورینت مریم کیش
 این هتل در 4 طبقه احداث شده که دارای 56 اتاق و سوئیت است این هتل با ظاهر و سبک و معماری اروپایی در سال 1392 بازسازی شده که استفاده از تکنولوژی هوشمند (BMS) که با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می شود  سیستم مدرن را نیز به امکانات این هتل زیبا افزوده است و شرایط مناسبی برای تاًمین آسایش و آرامش مهمانان فراهم نموده است.دیگر ویژگی های هتل سورینت مریم فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروار
از خونه که میومدم بیرون، مامان توی حیاط، روی تک‌پله‌ی جلوی راهرو نشسته بودن. حیاطِ تمیز و جاروزده، هوای فوق‌العاده و سکوت خوشایندی که جریان داشت، به‌نظرم می‌تونست عصر دل‌انگیزی رو رقم بزنه. دیروز که خونه بودم، پریروز که گردش بودم و حتی نیم ساعت قبلش که اومده بودم خونه این احساس رو نداشتم، ولی الان که داشتم می‌رفتم بیرون، فضایی رو حس کرده بودم که پرتم کرده بود به روزهایی که خونه‌مون طبقاتی نبود، زیر تاک انگور، تو اون سایه‌های خال‌خال
پک های پذیرایی آماده ایپک
پک های پذیرایی آماده ایپک در اختیار شماست تا میهمانیهایتان را به خوبی برگزار کنید .
مطمعنا شما بدلیل مشغله های کاریتان و فراهم نمودن اسباب و وسایل میهمانی فرصت نمی کنید که ملزومات مربوط به پذیرایی را تهیه کنید .
می توانید انجام این کارها را به کادر ما بسپارید و بسته بندی های پذیرایی آماده ایپک را سفارش دهید .
انواع پک های پذیرایی
ایپک دارای انواع مختلفی از پک های بسته بندی پذیرایی می باشد که در زیر به آن ها می پردازی
۱
صدای ترمز اتوبوس مدرسه آمد. بعد قیژِ در فلزی حیاط و صدای دویدن روی راه باریکه‌ی وسط چمن. لازم نبود به ساعت دیواری آشپزخانه نگاه کنم. چهار و ربع بعد از ظهر بود.
درِ خانه که باز شد دست کشیدم به پیشبندم و داد زدم «روپوش درآوردن، دست و رو شستن. کیف پرت نمی‌کنیم وسط راهرو.»  جعبه‌ی دستمال کاغذی را سُراندم وسط میز و چرخیدم طرف یخچال شیر در بیاورم که دیدم چهار نفر دمِ درِ آشپزخانه ایستاده‌اند. گفتم «سلام. نگفته بودید مهمان دارید. تا روپوش عوض کنید
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080 
قیمت محصول : 590000 تومان
برند : Black and Decker
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
نقد و بررسی تخصصی
زمانی‌که در حال درست‌کردن عصرانه هستید، وجود لوازمی همچون ساندویچ‌ساز بلک‌انددکر مدل TS4080 می‌تواند به شما کمک کند که غذایی خوشمزه آماده کنید. توان این ساندویچ‌ساز چیزی در حدود 1400 وات است و هم‌زمان به دو صفحه‌ی بالا و پایین گرمادهی می‌کند. صفحات نچسب این محصول شما را در پخت غذایی باکیفیت و خوش‌طمع یاری می‌کند
هرس می خوانم. عاشق روزمرگی ام. عاشق هیچ گره ای در داستان نبودن. نمیدانم هرس روزمرگی حساب می شود یا نه. ولی داستانش توی خرمشهر و هور و آبادان است. رسول را صدا می زنند ابوشروان. کسی به اسم پسر زنده اش صدایش نمی زند. دنبال زنش نوال است. زنی که جلوی چشمش، پسرش توی حمله به خرمشهر غرق خون شده بود. نوالی که می گوید هیچ مردی توی خیابانها دیگر نمی بینم. داشتم می گفتم. عاشق روزمرگی ام. روزمرگی های زویا پیرزاد توی کتاب چراغها را من خاموش میکنم. انقدر نامش را
دوست دارم روزی خدا را دعوت کنم به کافی شاپ مورد علاقه ام به صرف چای و عصرانه! آنقدر با لیوان چای ام بازی بازی کنم که سرد شود و ضربان قلبم بیشتر و بیشتر. دستانش را بگیرم و بگشایم و "امانت اش" را بگذارم کف دستش و نفس راحتی بکشم.
بگویم خیلی خدای بی مسئولیتی بود که وقتی انسان از روی نفهمی و جهل این امانت را قبول کرد،دوتا نزد پس کله اش و نگفت برو غلطت را بکن بچه! تو رو چه به امانت داری!
میگویم چرا انسانش را خوب تربیت نکرده ؟! آخر خدای بزرگم! چطور به انسان
همه با یک بالش و پتو ولو شده اند توی اتاق و گوشه ی پذیرایی و خلاصه هر جا که بشود یک چُرت شیرین عصرانه زد.
صدای بازی کردن پسر های همسایه از توی کوچه می آید که به یقین آن بازی «گل کوچیک» است. برای خودشان آهنگ گذاشته اند و سخت درگیر بازی اند.
همین دیروز که داشتم تلفنی با دریا حرف میزدم، گفتم :«فقط کرونا و قرنطینه میتونه بچه های همسایه های گلپری رو تو خونه نگه داره، از وقتی اومدیم اینجا اصلا تو کوچه پیدا شون نشده.»
انگار این جمله مثل آتشی بود که به پر
پک عصرانه لاکچری 
پک عصرانه لاکچری  ایپک دارای محتوایات خاص و با انرژی می باشد .
سعی می کنم ناهارم را برای کار بسته بندی کنم .
اما روزهایی در هفته وجود دارد که من آن را خریداری می کنم .
من فقط انسان هستم و تلاش می کنم تا در 7:00 بامداد به فکر ناهار در محل کار و تهیه غذای خود باشم .
بنابراین هنگام انتخاب هر دستور العمل ، سه قانون را رعایت کردم :
1. نیاز به مقرون به صرفه دارد
دستور العمل های خارج وجود دارد که به نظر می رسد و طعم عالی دارند ، اما مواد لاز
پک عصرانه لاکچری 
پک عصرانه لاکچری  ایپک دارای محتوایات خاص و با انرژی می باشد .
سعی می کنم ناهارم را برای کار بسته بندی کنم .
اما روزهایی در هفته وجود دارد که من آن را خریداری می کنم .
من فقط انسان هستم و تلاش می کنم تا در 7:00 بامداد به فکر ناهار در محل کار و تهیه غذای خود باشم .
بنابراین هنگام انتخاب هر دستور العمل ، سه قانون را رعایت کردم :
1. نیاز به مقرون به صرفه دارد
دستور العمل های خارج وجود دارد که به نظر می رسد و طعم عالی دارند ، اما مواد لاز
 
در حوالی روزمره‌گی‌هایمان ، جای خالی زندگی عجیب توی ذوق می زند .
شاید یادمان رفته است زندگی ساده‌ترین اتفاق قشنگی‌ست که در بوییدن عطر گلهای شب بو
در هوس بستنی در سرمای زمستان .
در رقص باران روی گونه پنجره .
در حنجره کوک پرندگان در دمدمه‌های صبح .
در چشمان مادربزرگ و لبخند پدربزرگ .
در سوز زمستان که از لای پنجره دستی به استخوان‌مان می کشد .
در صدای بادهای عصرانه پاییز .
 در چای تازه‌دم مادر و اخمهای خندان پدر ؛ درحال فریاد است .زندگی هنوز ز
اندراحوالات روزهای گذشته‌ی من خلاصه می‌شود در ترس و نگرانی و احتمال هپاتیت و سرطان تا جواب آزمایش و "آخیش" و کم‌خونی پیش‌رفت کرده، از منع ادویه و ترشی و ... و حتی حذف چای صبحانه و قهوه‌ی عصرانه، از بازار و بازار و بازار و خرید(و البته گرونی سرسام‌آور) ، تا جا گذاشتن قرص‌ها و رفتن مینی‌بوس اول،تا سوارِ مینی‌بوس پر از بار شدن که تنها مسافرش من بودم! از دعواهای خواهر که" مگه تو عقل نداری سوار ماشین خالی شدی، فکر کردی مینی‌بوس خیلی امنه؟..." تا
معشوق پاییزی من، سلام!
حال که این نامه را می‌خوانی اولین پنج‌شنبه‌ی پاییزِ امسال از راه رسیده و نسیم ملایم و سرد پاییزی از لابه‌لای برگ‌های زرد صنوبر وزیدن گرفته است، نسیم ساقه‌های ترد و عریان علف‌های وحشی حاشیه‌ی دریاچه را به لرز وا می‌دارد و پرستوهای مهاجر را وادار به سفری دور و دراز می‌کند!
من اما اینجا، دلتنگ و بی‌قرار به سبزی بی‌جان برگ‌ها چشم دوخته و منتظر گام‌های محکم پاییزم، منتظر خیابان سراسر زرد و موسیقی آرام و حزن‌انگیز
برنامه غذایی برای افزایش وزن
برنامه شماره 1صبحانه ناهار شام کره و پنیر 1 عدد نان شیر 1 لیوان
بین صبحانه و ناهار : 3 عدد سفیده تخم مرغ آب پز شده 1 عدد زردی 1عدد سیب زمینی آب پز شده یا تنوری ماکارانی 1عدد خیارشور آب
بعد از ناهار : میوه جات فصلبین ناهار و شام (عصرانه): عدسی یک پیالهقبل از تمرین : 1 ساعت قبل تمرین شیر + 5 عدد خرمابعد از تمرین: 5 عدد سفیده تخم مرغ آبپز شده 1 عدد زردی 2 عدد سیب زمینی آبپز شده یا تنوری الویه سالاد کاهو خیار آب 
بعد از شام : میوه جا
این روزها 90 درصد آدم‌ها وقتی به من می‌رسند دیگر از اوضاع کارم نمی‌پرسند، مسائل و مشکلات اجتماعی شهر را جویا نمی‌شوند، نمی‌پرسند فلان خبری که در مورد فلان مدیر منتشر شده است چقدر صحت دارد؟ حتی به شکل عجیبی دیگر ملامت و سرزنشم هم نمی‌کنند که چرا رفتی یک شهر دیگر تنها زندگی می‌کنی و دختر که از خانواده‌اش دور نمی‌شود!!! در عوض به محض روبرو شدن با من می‌پرسند: "تاریخ عروسیتون کِی هست؟" بعد بلافاصله می‌گویند: "تو تابستون نباشه‌ها، بنداز پایی
برای آشنایی با طرز تهیه کیک کدو حلوایی با مجله دلتا همراه باشید.
کیک کدو حلوایی یک کیک فوق العاده خوشمزه است که اصلاً مزه کدو حلوایی را در آن حس نمی‌کنید. کدو حلوایی خواص زیادی دارد و به همین دلیل این کیک مقوی و پر انرژی است. طرز تهیه کیک کدو حلوایی کار سختی نیست. آن را درست کنید و در این روز های پاییزی در کنار یک فنجان قهوه از آن لذت ببرید.
مواد لازم :
آرد: 2 لیوان
شکر: یک لیوان
تخم مرغ: ۴ عدد
کدو حلوایی: 300 گرم
ماست: 5 قاشق غذاخوری
گردو خرد شده: نصف
کاپ کیک مانند سایر کیک‌ها، در انواع گوناگون تهیه می‌شود.



کاپ کیک یا کیک فنجانی کیک‌های کوچکی است که معمولاً برای یک نفر تهیه می‌شود. کاپ کیک به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، مناسب جشن‌های تولد کودکان است. این نوع کیک با طعم‌ها و شکل‌های مختلف تهیه می‌شود.
در این مطلب با طرز تهیۀ کاپ کیک کره‌ای آشنا می‌شوید.
مواد لازم:
آرد: 2 و یک‌چهارم پیمانه
بیکینگ‌پودر: 2 قاشق چای‌‌خوری
نمک: یک‌چهارم قاشق چای‌خوری
تخم‌مرغ: 5 عدد
وانیل: یک‌چهارم قاش
نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات
نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات
با نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. Bahlsen برندی معتبر از کشور آلمان است که با ویفر ها و بیسکوئیت های خود به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت تبدیل شده است. Bahlsen  با تولید یک ویفر رولی با روکش شکلات و غنی شده با بهترین شیر اروپا همه را مجذوب خود کرده است. امروز به نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات می پردازیم.

نوع
ویفر

تولید
آل
پختن نان در خانه کار وقت‌گیری است. ولی به پیچیدن عطر نان در خانه می‌ارزد.
یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های آشپزی، پختن نان در خانه است. اما گاهی به دلیل مراحل سخت و وقت‌گیر آماده کردن خمیر نان، ممکن است از پخت آن منصرف شویم.
در این مطلب طرز تهیۀ یک نان ذرت آمده است که هم مراحل آماده کردن خمیرش راحت است و هم نیازی به استراحت دادن خمیر نیست. برای همین خیلی آسان و سریع آماده می‌شود.
مواد لازم:آرد ذرت: یک و نیم پیمانهآرد گندم: یک و نیم پیمانهتخم‌مرغ
امروز از همون صبحش دلبرو بهاری بود. الان که هوا از این نارنجی ابریاست. من که اولش نفهمیدم گرم هوا ، لباسم گرم بود واسه بیرون رفتن ولی خب تا ظهر رسیدم خونه بابابزرگم دیگه الانام با بابا اومدیم خونه. بالاخره لباسمو خریدم. راحتم پیدا کردم ولی کفشم مونده باید یه مشکی بخرم که گذاشتم مها بیاد با هم بریم. باورم نمیشه سه روز دیگه عروسی بالاخره. روحیه امون شاد میشه یه کم چی بود همش عزا عزا. لباس مشکی تو کمدم تا دلت بخواد دارم :/ کاش زودتر بهار بیاد واقع
لاغری اندام های مختلف بدن، تحت برنامه ها و رژیم های لاغری متفاوت، امروزه به عنوان یک امر بسیار مهم برای اکثر افراد تلقی می شود. برنامه رژیم لاغری یک ماهه نیز از این قبیل رژیم هاست که به شما کمک می کند تا در مدت زمان 30 روز، به وزن دلخواه و تناسب اندام برسید. در برنامه رژیم لاغری یک ماهه، یک رژیم خاص را برای شما بیان خواهیم کرد که با رعایت این رژیم در طول یک ماه، می توانید تا ده کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید. این امر امکان پذیر است اگر شما اراده قو
وافل یکی از مشهورترین صبحانه های ملل است. وافل به عنوان دسر نیز سرو می شود اما در اصل صبحانه کامل و خوشمزه ای است که ظاهر بسیار جذابی دارد. وافل در واقع خمیری است که بین دو صفحه مخصوص پخته می شود.وافل را با شکلات نوتلا ، عسل و کره و گاهی با انواع مربا و مارمالاد سرو می کنند و ومعمولا یکی از بخش های صبحانه هتل ها است.
دستگاه وافل ساز دستگاهی است که نوعی کیک با اشکال مختلف که به آن وافل یا ویفر می‌گویند، به وسیله آن تهیه می‌‌شود.
به دلیل محبوبیت ز
می خواهید برای عصرانه یک دسر خوشمزه روی میز پایه فلزی که در هال قرار داده اید، گذاشته و از همسر یا فرزندانتان با آن پذیرایی پرنشاطی به عمل بیاورید؟
به واقع وقتی غروب از راه می رسد، میل داریم که یک خوراکی دسری خوشمزه و شادی آور در دست گرفته و خستگی روز را با مزه مزه کردن آن فراموش کنیم.
معمولا دسرهای خوشمزه ای به صورت حاضری در فروشگاه ها وجود دارد، اما اگر بتوانید یک دسر خانگی خوش طعم و با تزئینات جذاب در منزل آماده کرده و با آن از اعضای خانواده
آموزشگاه شیرینی و آشپزی رفیعا
«مشاهده آدرس و شماره آموزشگاه»
آموزشگاه شیرینی و آشپزی رفیعا
آموزشگاه شیرینی و آشپزی رفیعا در مشهد یکی از بهترین آموزشگاه های آشپزی و قنادی خراسان می‌باشد که با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای با مدیریت سرکار خانم رفیعا نژاد در بیش از ۳۰ رشته اموزشی آشپزی و شیرینی پزی مشغول به فعالیت می‌باشد.
آموزشگاه با ارائه گواهینامه رسمی و بین المللی (قابل ترجمه) از سازمان آموزش فنی و حرفه ای آزاد پس از اتمام دوره به هنر
از انتشار اخرین پستم چقدر میگذرد!
بیش از چهار ماه گذشته ست و در این چهار ماه چه ها که نشد...
سال خورشیدی, نو شد.
خاطره بازی های نوروز بوقوع پیوست.
پس از تحمل روزهای ازگار و سختی که همتای آن را نه در گذشته و نه در آینده داشتم, با یک جشن عروسی مفصل و دلخواه, برای همیشه انشالله به خانه سپیدِ بخت رفتم و نفس راحتی به بلندای گویا زندگی ابدی از سینه بیرون دادم.
همراه همسر نازنینم بعنوان ماه عسل به سرزمین های مقدس, شناسنامه شیعیان, به زیارت خاک قدوم مطهر و
1. جلوگیری و برگشت ریزش موریزش مو فقط یک مشکل مردانه نیست - بسیاری از خانمها نیز آن را تجربه می کنند. عوامل مختلفی وجود دارد که می توانند در ریزش موی زن نقش داشته باشند:
اثرات مخرب درمان های مو یا یک ظاهر طراحی شدهپیچاندن یا کشیدن موهای شماداروهای بدون نسخه مانند رقیق کننده خون و داروهای نقرس ، آرتروز ، افسردگی ، مشکلات قلبی و فشار خون بالابیماری تیروییدکمبود آهن. (آهن نگیرید مگر اینکه آزمایش شده باشید و پزشکتان مکمل شما را توصیه کرده است - در
‍ درود همراهان گرامی#نقد_شعر #انجمن_ادبی_شعر_باران #مدیریت_برنامه ؛#بانو_مریم_راد #مورخ؛۹۸/۷/۳۰سه شنبه#ساعت_شروع ؛(۲۲)♋️☯♋️☯♋️☯رقص انگشتت به روی تار مو در تورهامی نوازد در دل هر رهگذر سنتورهاباغ می آییّ و سیب از شرم قرمز میشودمست میگردند از طعم لبت انگورهاجمع میگردند وقت گردش عصرانه اتمانده ها از بطن مادر، رفته ها از گورهاما فقط رنگ تو بودیم و‌سرافرازانه بازمثل پرتو میگذشتیم از دل منشورهاامنیت آورده آهنگ صدایت توی شهرمنصرف گشتند از پ
کیک هویج یکی از انواع کیک‌های خوش‌مزه است که می‌توانید آن را برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانۀ خود تهیه کنید.کیک‌های میوه‌ای به‌دلیل داشتن طعم خوب و دلپذیر، بسیار پرطرفدار هستند. کیک هویج یکی از کیک‌های میوه‌ای بسیار خوش‌طعم و دلچسب و طرز تهیۀ آن در منزل به‌راحتی امکان‌پذیر است. کیک هویج مفید و مغذی است و همراه با چای یا قهوه حسابی می‌چسبد.مواد لازم:شکر: یک لیوانآرد: یک و نیم لیوانتخم‌مرغ: 4 عددهویج: 2 عددروغن مایع: سه‌چهارم لیوان
نان‌های سنتی ایرانی انواع گوناگونی دارند که نان بربری یکی از پرطرفدارترین آن‌ها است. 
  
نان بربری یکی از نان‌های بسیار محبوب و پرمصرف ایرانی است که بیشتر برای صبحانه و عصرانه مصرف می‌شود. جالب است بدانید که نام نان بربری از ایل بربر گرفته شده است که زمانی در مرز ایران و افغانستان زندگی می کردند. پخت خانگی این نان لذت‌بخش است و خالی از لطف نیست.
مواد لازم:
آرد: ۳ پیمانه
شکر: یک قاشق غذاخوری
نمک: 2 قاشق چای‌خوری
روغن: ۳ قاشق غذاخوری
خمیرمایه:
در استانبول نان های فراوان و متنوعی وجود دارد که با ارزش ترین جز بر سر سفره های وعده های غذایی در ترکیه است.نان هایی خوشمزه با تنوع و هر سلیقه ای که هست.به دلیل زیاد بودن مسلمانان در ترکیه و احترام خاصی که آن ها به نان میگذارند هنگام پخت نان با نام پروردگار آن را آغاز میکنند.حال در این مطلب از انواع نان ها در ترکیه صحبت خواهد شد.معروفترین و پرطرفدارترین نان در ترکیه به نام پیده است که در ماه رمضان جز اصلیترین جز در سفره های افطار است.که در طعم ه
با طرز تهیه کیک بدون بیکینگ پودر در مجله دلتا آشنا شوید.
کیک را به شیوه ها و روش های گوناگونی تهیه می‌کنند. یکی از این روش‌ها، طرز تهیه کیک بدون بیکینگ پودر است. این ماده نوعی افزودنی است و برخی افراد به دلیل رژیم های خاصی که دارند، بهتر است از مواد افزودنی استفاده نکنند. بنابراین کیک بدون بیکینگ پودر و جوش شیرین پیشنهاد خوبی برای این افراد است.
مواد لازم :
شکر: 2 و نیم پیمانه
آرد سفید: 3 پیمانه
کره: 200 گرم
خامه صبحانه: 200 گرم
تخم مرغ: 7 عدد
وانیل م
مارگاریتای عزیزم سلام!
امیدوارم که اوضاع و احوالت خوبِ خوب باشد!
باید بگویم که من هم تا قسمتی خوب هستم،یعنی سعی میکنم که خوب باشم!
همانطور که درنامه ی قبلی از من خواسته بودی،حوالی عصر به حیاط میروم و غروب دل انگیز افتاب  را تماشا میکنم!
اما نه به طور کامل!
چون من وسط یک شهر بزرگ و پراز دود و دم زندگی میکنم!
و دور تا دور حیاط مستطیلی شکل خانه مان را برج هایی احاطه کرده اند که نمیگذارند خورشید تمام زیبایی اش را به رخ بکشد!
و هربار برای این موضوع اف
منطقه کمر در آنتالیا
 
تعطیلات به کمر شما را به یک شهر جهان وطنی در ترکیه می برد. شما اینجا اتفاق می افتد - از سواحل و زندگی شبانه گرفته تا پارک های ملی و مناظر کوهستانی.
 
مناظر کارت پستالیشهر ، کشور ، ساحل ، کوهستان - این شهر در جنوب غربی ترکیه کمی از همه چیز برخوردار است. در مرکز ، شما بوتیک ها ، بازارها و کافه ها را به همراه یک مارینا شیک با قایق بادبانی جت تنظیم کرده اید. در حالی که خارج از آن ، ویرانه های رومی و پارک های ملی وجود دارد. آهنگ های

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها