نتایج جستجو برای عبارت :

دو ستاره، انتظارات دانشمندان را به چالش کشیدند

محققان با استفاده از تجیهزات نجومی موسسه فناوری کالیفرنیا یک سیستم ستاره کوتوله سفید دوتایی کشف کرده‌اند که ۸ هزار سال نوری از ما فاصله دارد.این دو ستاره مرده هر ۷ دقیقه‌ یک بار به دور یکدیگر گردش می‌کنند.
این گردش، دومین گردش سریع میان ستاره های دوتایی کوتوله سفید است که تاکنون رؤیت شده است.ماده تشکیل دهنده کوتوله‌های سفید به اندازه‌ای به هم فشرده‌است که یک فنجان از آن صدها تن وزن دارد. کوتوله‌های سفید که تعدادشان در کهکشان ما نسبتاً
منفجر شدن ستاره‌ها کوچکترین نشانه‌ای است از دو نیم شدن آسمان در روز رستاخیز است. دانشمندان کشف کردند که وقتی ستاره‌ای منفجر می‌شود به صورت گلی با رنگهایی زیبا درمی‌آید. این حقیقت را قرآن قبل از 14 قرن آشکار ساخته و خداوند در مورد روز رستاخیز می‌فرماید:
"پس آن‌گاه که آسمان شکافته شود تا چون گل سرخ گون و چون روغن مذاب و روان گردد (آن روز سخت هولناک از گنه پشیمان شوید)."
(سوره الرحمن – آیه 37)
پاک و منزه باد پروردگار را.
---------------------
به قلم: عبد ال
دیشب در نوک بام خانه روبرویی باز سر و کله ستاره ام پیدا شد.عیالو صدا زدم تا اونو ببینه وقتی اومد زد زیر خنده و گفت :اون انعکاس لامپ تو حیاطه!!!
من
گفتم بابا ستاره بود بخدا من فرق لامپ و ستاره رو می فهمم و خلاصه زیر بار نرفت..اونقدر سرمو این ور و ان ور چرخوندم که ستاره خانوم یافت شد و دوباره عیال صدا زدم و بلاخره چشمش ب جمال ستاره خانوم روشن شد!!!
دوتابی باهم محو ستاره شدیم..هرازگاهی ابرها از روی ستاره رد می شد و ناپدید می شد ولی بعد از عبور ابر دوبار
دیشب تو آسمون شب یه ستاره کم نور زرد رنگ به شدت جلوه گری میکردیاد تابستون سال پیش افتادم که یه ستاره سرخ رنگ پرنور و درخشان میون همه ستاره ها خوش رقصی میکرد. ستاره سرخی که ستاره نبود.پ.ن ۱: گفت: من ستاره دنباله دار دیدم!!سعی کردم خیلی نرم بهش حالی کنم که یه شهاب سنگ ساده دیده نه یه ستاره دنباله دار استثنایی!دارم فکرمیکنم که اگرچه در جهل بود اما حس خوبی داشت اما الان اگرچه علم پیداکرده اما از اون حس خوب خبری نیستموضوع ستاره دنباله دار یا شهاب نیس
کاوشگر وویجر 2 (Voyager 2) بیش از چهل سال پس از پرتاب و در فاصله چند میلیارد کیلومتری (حدوداً 18507456000 کیلومتر) از زمین دچار نقص فنی شد و مهندسین ناسا با وجود چالش های متعدد موفق به تعمیر آن شدند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدرن موجود در کاوشگر های میان ستاره ای جدید ،  تعمیر وویجر 2 به دلیل فناوری قدیمی آن با چالش های متعددی همراه بود و با این حال پیش بینی میشود در اینده نیز وویجر 1 و 2 باز هم دچار نقص فنی شوند. دانشمندان ناسا برای رفع مشکل وو
دانشمندان
در مطالعه اخیر خود دریافته‌اند که یک نوع نادر از ابرنواختر به نام
"رمب‌اختر"(collapsars) تقریباً تمام عناصر سنگین جهان مانند طلا و پلاتین
را به وجود آورده است.
به گزارش ایسنا، رُمب‌اختر کوتاه شده اختر
رمبیده(collapsed star) است. وقتی یک ستاره کهن، دیگر سوختی برای گدازش
ندارد، بسته به جرم ستاره ۲ حالت ممکن است رخ دهد. اگر جرم ستاره کمتر از
۱.۴( حد چاندراسخار) جرم خورشید باشد، تبدیل به کوتوله سفید می‌شود. اگر
بیشتر از حد پیش‌گفته باشد ستاره
بسم الله
 
قرار گذاشته بودم که هر وقت دلم گرفت به آسمان شب نگاه کنم
سراغ ستاره ها بروم
امیدوار باشم و اینقدر دل دل نکنم
که اگر ستاره ایی در دل تاریک شب می خندد پس فردا آن قدرها هم ترسناک نیست
ولی خیلی از شب ها هوا ابری بود و نه ستاره ایی بود و نه امیدی!
 بعدها فهمیدم شاید من ستاره ها را نمی بینم ولی ستاره ها  که هنوز هستند!
شاید من امیدی نمی بینم
ولی امیدی هست
برای همین هم شعر می گویم
ستاره ها را می بوسم
و به ماه لبخند میزنم
باور کرده ام چیز هایی هس
رسیدم به آهنگ ستاره حامی 
خیلی وصف حال ماست!
 
تو با این لب های بسته
تو با این دل شکسته
تو با این بغض قدیمی 
که پر و بالتو بسته
چرا می خندی ستاره چرا می خندی ستاره
تو با این سینه ی داغون 
تو با این فال پریشون
تو با این زخمای رنگی
توی این شام غریبون
چرا می خندی ستاره چرا می خندی ستاره
از نگاه این شب خیس 
دل چرا نمی کنی تو
تن چرا به این سیاهی
بی گلایه می زنی تو
دل چرا نمی کنی تو
از نگاه این شب خیس
بی گلایه جون سپردن 
آخه اسمش زندگی نیست
این شب خسته و تا
سال ها بعد،دانشمندان، یک سرطان جدید کشف می کنند
که برای اولین بار خودش را در بدن یک زن بیست و هفت ساله نشان داده است
دانشمندان می گویند به احتمال بسیار قوی،
این سرطان ریشه در بغض ناشی از صدا نکردن نام محبوب در لحظات سخت دارد...
دانشمندان اضافه خواهند کرد:
نامش را زیاد صدا کنید...حتی اگر محبوب، خود مایه ی بغض باشد...
کاوشگر وویجر 2 (Voyager 2) بیش از چهل سال پس از پرتاب و در فاصله چند میلیارد کیلومتری (حدوداً 18507456000 کیلومتر) از زمین دچار نقص فنی شد و مهندسین ناسا با وجود چالش های متعدد موفق به تعمیر آن شدند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدرن موجود در کاوشگر های میان ستاره ای جدید ،  تعمیر وویجر 2 به دلیل فناوری قدیمی آن با چالش های متعددی همراه بود و با این حال پیش بینی میشود در اینده نیز وویجر 1 و 2 باز هم دچار نقص فنی شوند. دانشمندان ناسا برای رفع مشکل وو
 
سوسو زدن یا چشمک ستاره‌ها چیزی است که در همان نگاه اول به آسمان به چشم می‌آید. هرچند که نور بعضی از ستاره‌ها که آن‌ها را با عنوان ستاره‌های متغیر می‌شناسیم در طول زمان تغییر می‌کند، اما بدیهی است که سوسو زدن و تغییر نور سریع ستاره‌ها در آسمان اتفاقی نیست که مربوط به ماهیت ستاره باشد.
به گزارش آسمان نما، چشمک زدن ستاره‌ها بر اثر گذر نورشان از جو زمین اتفاق می‌افتد. نور ستاره پس از گذر از لایه‌های مختلف جو شکسته می‌شود و بر اثر آن به سر
امام  باقر ع فرمود انکه از شما بدیگری علم اموزید مزد بمقدار مزد دانشجو است با قدری بیشتر پس از دانشمندان دانش اموزید و انرا ببرادران دینی خود بیاموزیدچنانکه دانشمندان بشما اموختگد  3 حدیث او بصیر گوید شنیدم امام صادق ع میفرمود  کسیکه بدیگری چیزی اموزد برای اوست با قدری بیشتر پس از دانشمندان دانش اموزید و انرا ببرادران خود بیاموزید چنانکه دانشمندان بشما اموختند
 
 
 دانشمندان مغز سه نفر را به هم متصل کردند! 
دانشمندان علوم اعصاب موفق به اتصال سه‌گانه مغز شدند تا این امکان را فراهم آورند که این سه نفر در افکارشان با هم سهیم شوند- و در این حالت بازی تتریس را انجام دهند. این تیم تحقیقاتی فکر می‌کند که این آزمایش ماجراجویانه می‌تواند بزرگ‌تر شود تا کل شبکه‌های افراد را به هم متصل کند، و بله، همان‌قدر که به نظر می‌رسد خارق‌العاده است.
ادامه مطلب
محدثه من، در شب های بدون تو، خداوند می آید کنارم می نشیند و وقتی با هم به آسمان نگاه می کنیم می پرسد؛ دوست داشتی کدام ستاره باشی؟ و من می گویم: ستاره ای که کنار ستاره محدثه باشد. نگاهش را از آسمان بر می دارد و به من نگاه می کند، متوجه بغضم می شود و آنگاه من خود را در آغوشش می یابم.
یک:به حالت راضی به خواست خدا بودن نزدیک شم
دو:تحت هر شرایطی تسلیم خواست خدا باشم.
سه:سلامتیمو به دست بیارم، شاید حتی یه روز قبل از مرگم، ولی مطمعنم بدستش میارم. 
چهار:به قرآن تا اونجایی که میشه تسلط پیدا کنم و خیلی هارو به اسلام دعوت کنم. 
پنج:روانشناس موفقی بشم و به هزاران نفر انگیزه بدم. 
شش:بتونم نویسنده موفقی بشم.
هفت:یه مامان فوق العاده برای ستاره باشم. (ستاره هنوز وجود نداره)
هشت:با چند تا خیریه همکاری کنم.
نه:تناسب اندام داشته باشم.
ده:با ر
 
خب اول یه توضیح بدم*یه چالش میخایم انجام بدیم 
چالش حرف های نگفته...!
حرفا هایی که به خودمون ، دوستامون ، و یا هر کس دیگه ای 
نگفتیم 
حرفایی که بهتر بود گفته نشن 
حرفایی که مونده رو دلت
و ما هر دومون این چالش رو انجام دادیم
ادامه مطلب
ذهنم یک چالش چهل روزه را طلب میکند.هرچند قبل ترها در ان شکست خوردم اما مطمئنم چاره ای جز برپایی یک چالش ندارم.چالشی که بتواند تمام توانم را درگیر کند و از اهمال کاری هایم بکاهد....
چالشی که صفر وصد نباشد و دستیابی به ان راحت تر باشد...از یک نقطه ارمانی شروع نشود که خستگی هایش سد راهم شود...
هر روز این چالش را در این وبلاگ ثبت میکنم و از همه احوالاتم در هر چهل روز ان مینویسم.
امروز را به برنامه ریزی برای این چالش اختصاص خواهم داد...
شاید هم چالش را به
پژوهشگران این سیاهچاله را پس از پیدا کردن ستاره ای که مدارش تنها با یک «همدم تاریک» قابل توصیف بوده، کشف کرده اند. این همدم (بخوانید سیاهچاله) جرمی 70 برابر خورشید دارد و «LB-1» نامگذاری شده است.
محققان رصدخانه ملی نجوم آکادمی علوم چین (NAOC) به رهبری «لیو جیفنگ» (Liu Jifeng)، از مدت ها پیش به دنبال شناسایی 100 میلیون سیاهچاله ستاره‌وار (stellar black hole) بوده اند که به عقیده آنها در کهکشان خانگی ما ساکنند.
محققان به کمک تلسکوپ LAMOST ستاره ای را در فاصله 15 هزار
قرآن سوره ذاریات آیه ۴۷
وَالسَّمَاء بَنَیْنَاهَا بِأَیْدٍ وَإِنَّالَمُوسِعُونَ
و ما آسمان را با قدرت خود بر افراشتیم و آن را همچنان گسترش می دهیم.
نکته ی قابل تامل در کلمه ی لَمُوسِعُونَ است که لَ در عربی به معنای مستقبل است و منظور این است که در آینده نیز این عمل ادامه خواهد داشت،که دانشمندان به تازگی به این نکته رسیده اند.
قرآن آشکار می کند که این جهان انبساط پیدا می کند یعنی بزرگ می شود امروزه علم نیز به این موضوع اشاره نموده است.
تا اوای
انجام این موارد را در تست بازی ها فراموش نکنید!
صنعت بازی و بازی سازی چه برای موبایل ها ، رایانه ها ، کنسول ها و موارد دیگر یک صنعت چند میلیون دلاری به حساب می آیند. تست بازی های ویدئویی یکی از جذاب ترین مشاغل در هر حرفه ای است. بنابراین ، تست بازی های سطح بالا در خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است.
یک بازیی که بخوبی تست و اجرا میشود نه تنها انتظارات بازیکنان را برآورده میکند بلکه فراتر از انتظارات بازیکنان نیز است ، بنابراین چالش های زیادی د
دوقلوی ستاره ای ِ نوزاد!!!این عکس، تصویری است که مجموعه تلسکوپ های رادیویی آلما در شیلی که متعلق به رصدخانه جنوبی اروپاست، از یک مجموعه ستاره دوگانه در فاصله ۶۰۰ سال نوری، در صورت فلکی مارافسای ثبت کرده است.این تصویر، جزئیات زیادی از یک ستاره دوگانه در حال تکامل را نشان میدهد که ستاره های نوزادش درون آن دو قرص روشن ِ گاز و غبار قرار دارند.اخترشناسان بیان کرده‌اند این دو قرص ِ ستاره ای از شبکه ی گاز و غباری که در اطرافشان قرار دارد، تغذیه کرد
سال‌ها دوستش داشتم. غرق در دوست‌داشتنش بودم. هر لحظه، در هر جا، هر چیز زیبایی که می‌دیدم را برای او می‌بردم.هر ستاره‌ای که در قلبم چشمک می‌زد؛ می‌کندمش و به گیسوان پر‌کلاغی بلند و زیبای او آویزان می‌کردم. هر شب دستمال‌های ابریشم را روی قلبم می‌کشیدم و تلاش می‌کردم ستاره‌های بیشتری در قلبم چشمک بزنند. تا شبی، بالاخره، گیسوانِ ستاره بارانش مدهوشم کند. روزی که خسته و زار از خاموشی ستاره‌ها به خانه آمدم. دیدم اتاق تاریک است. پرده را کن
چالش شماره 1: تعیین اهداف بازاریابی چالش دوم: تعیین بستر مناسب چالش شماره 3: شناخت مخاطبان هدف خود چالش شماره 4: میزان دسترسی و مشارکت پایین چالش شماره 5: هزینه تبلیغات خود را افزایش دهید چالش شماره 1: تعیین اهداف بازاریابی جای تعجب است که تعداد بازاریابانی که در تعیین اهداف برای فعالیتهای بازاریابی خود …The post 5 از بزرگترین چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/350iA1
خب آبان هم تموم شد! توی آبان چالش ۳۰ روز ۳۰ ساعت کتابخونی رو داشتم. ۷ روزش رو کتاب نخوندم. در کل ۱۰ تا کتابو تموم کردم. و بعد از به مدتی که از کتاب دور افتاده بودم چالش خوبی بود برام. 
اما بریم سراغ چالش آذر : 
برای این ماه قصدم اینه هرروز حداقل دو ساعت درس بخونم. و اگه مجموع ساعات مطالعه‌ی درسیم در پایان ماه به ۱۲۰ ساعت برسه ( یعنی دو برابر چالش) ، یه جایزه به خودم میدم. هنوز تصمیم نگرفتم چه جایزه‌ای. راستش نمیدونم چه چیزی میتونه خوشحالم کنه. یکم پ
هتل ستاره شرق مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل یک ستاره شیک و مدرن در خیابان امام رضا 31 با فاصله حدود 17 دقیقه پیاده و 7 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل ستاره شرق برای ا
نمیدونم چرا از وقتی دانشجو شدم از زمین و آسمون داره میباره.
تا قبل از ما مثل آدم هشت ترم میرفتن سر کلاس و میومدن. ولی حالا هر ترم یک چالش داریم که علاوه بر امتحانات اگر از اون چالش هم جون سالم به در بردیم میریم ترم بعد.
چالش ترم اول ترس شروع جنگ با آمریکا و حمله موشکی.
چالش ترم دوم ویروس کرونا و دست و پنجه نرم کردن با مرگ. اگر اینو رد کنیم میریم ترم سه به امید خدا.
حالا خدا ترم سه و چهار و ... رو به خیر کنه.
 
پ.ن: دانشگاه تا آخر سال تعطیل اعلام شد.
(البت
آخرش منو می کشه این تعبیرهای سنگین این عاشق 6ساله
- بذار این گوشه یه خورشید بذارم
+براچی خورشید؟
- آخه باباجونم خورشید زندگی منه
و من دربهت نگاهش میکنم...
جزوه رو برداشته پر از قلب و ستاره کرده.
در جواب نگاه سئوالیمون میگه:
مامان جونم ستاره عشق منه!
من و همسر تو هپروتیم امروز:)))
درباره تفاوت سیاره و ستاره اطلاعاتی را جمع آوری کنید و در کلاس ارائه نمایید.
ستاره ها معمولا اجرامی بسیار بزرگ هستند که با کمک واکنش های هسته ای درون خود نور تولید میکنند.ولی سیاره ها جرمی بسیار کمتر از ستاره ها دارند از خود نوری ندارند و معمولا به دور ستاره ای در حال گردش هستند. ستاره ها توده های گازی بسیار داغ و منبسط هستند،در حالی که سیارات اکثرا جامدند
 
تیزرآنونس فیلم ستاره بازی محصول 1399 اثری از هاتف علیمردانی, تیزرآنونس فیلم ستاره بازی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, تیزرآنونس فیلم سینمایی ایرانی ستاره بازی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزرآنونس فیلم

ادامه مطلب
چالش داریم چه چالشی . کلی درباره‌ش فکر کردم و تموم جنبه‌هاش و سنجیدم پس مطمئن باشید مو لا درزش نمیره .
سعی کردم تا حد امکان ساده ولی در عین حال جذاب و لذت بخش باشه .
چالش:
توی بیان بگردید و هرکسی و دیدید که چالشی راه انداخته (غیر این چالش چون خنثی محسوب میشه) پیدا کنید . بهش پیام بدید و اول از همه سعی کنید آدرسی ازش پیدا کنید و اگه نشد حداقل شماره‌ش و بگیرید . برید سراغش و مث سگ بزنیدش تا دیگه خیال چالش از سرش بپره . اگه فقط به شماره‌ش دسترسی داشتی
نام سریال: کرگدن  ژانر: اجتماعی، هیجان انگیز، خانوادگی  کارگردان: کیارش اسدی زاده 
سال ساخت: 1398  سال : 1398
بازیگران: مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی
خلاصه داستان: پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از
مثل ستاره‌هایی که در گنبد آسمان پخش‌اند و از هم دور، تنها شده‌ایم. اما انگار‌ کسی روی زمینی دیگر گفت: آن ستاره‌ها را می‌بینی؟ آنها که «کنار هم‌اند» و بالایشان آن یکی ستاره‌ی کم‌نورتر هست اسمش.. نمیدانم فرقی ندارد چه اسمی رویمان گذاشت. مهم این است که خوشه‌خوشه به هم وصل شده‌ایم و از دید آن یکی زمینی‌ها، خیلی نزدیکیم.
لابد نور ما اگر تا زمین می‌رسد تا ستاره‌های دیگر هم می‌تواند سفر کند. باید بسوزیم، بتابیم، آسمان نورمان را به حرکت وا د
انجمن علمی ستاره شناسی برگزار می‌کند:به زودی:
اکران فیلم سینمایی"به سوی ستارگان"
خلاصه فیلم:سفر به سوی ستارگان ، فیلمی ماجرایی و علمی تخیلی محصول سپتامبر۲۰۱۹ و به کارگردانی جیمز گری می‌باشد. روی مک‌براید (با هنرنمایی برد پیت) در جستجوی پدر خود، که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره‌ی نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد ، سفری دور و دراز را آغاز می‌کند. طی همین ماجراها، او به وجود راز خاصی پی می‌برد که می
هر ستاره دارای دوره عمر می‌باشد که بسته به نوع ستاره متفاوت است. ستارگان حجیم با نور بیشتر و حرارت زیاد عمر کوتاهتری نسبت به ستارگان کم نور و کوچک دارند. پایان عمر هر ستاره بستگی به میزان ذخیره هیدروژن در آن دارد. زمانی که هیدروژن درون ستاره‌ای پایان یابد هلیوم تبدیل به سوخت اصلی می‌شود و می‌سوزد. سوختن هلیوم سبب ایجاد گرمای بسیار زیادی می‌شود که تا آن زمان در ستاره پیش نیامده بوده‌است (این مراحل تا سوزاندن سیلیسیم پیش می‌رود زیرا تولید
اهنگ شرمندتم که ستاره داشتمو دنبال اون میگشتمو
ستاره حمید عسکری 320
دانلود آهنگ حمید عسکری ستاره با گیتار

متن آهنگ ستاره حمید عسکری

دانلود اهنگ ریمیکس ستاره از حمید عسکری
اهنگ های خاطره انگیز حمید عسکری
آکورد آهنگ ستاره حمید عسکری
دانلود آهنگ سیاره از حمید عسکری
 
یه شب که طبق معمول زده بودم به سر بی‌خوابی . پنجره اتاق رو باز کردم و به آسمون و ماه و ستاره‌ها و خونه‌ها نگاه می‌کردم. اون شب نمی‌دونم به چه دلیلی، سه تا عکس گرفتم. روز بعد که به عکس‌ها نگاه کردم دیدم این سه عکس بالا گرفته شده و نمی‌دونمم چرا  هر کدوم اینطوری شدن. بعدش حس کردم خیلی باحال شده و گذاشتمشون کنار هم و کلی داستان مختلف برای آشنایی لامپِ تیر چراغ برق و ماه ساختم. 
+اگه ضایع‌ام نمی‌کنین هر کسی که دوست داشت یه جمله یا یه داستان
ستاره تزیینی با کاغذکشی برای تزیین تم تولد کودک، تم ماهگرد نوزاد و انواع جشن ها استفاده می شود. با چند عدد کاغذ رنگی می توانید در خانه ستاره های زیبا درست کنید. در اینجا روش درست کردن این ستاره های متفاوت را به صورت مرحله به مرحله همراه با تصویر به شما می آموزیم.
ادامه مطلب
چالش نامه ای به گذشته به تهیه کنندگی سیدجواد عزیز در وبلاگم
برگذار نخواهد شد.
زیرا، من دلم نمی خواهد برگردم به گذشته ام و از اون یادی کنم و
این کار را موجب درگیرشدن ذهن خودم و کم شدن حس خوب الأنم می دونم.
و این کار ضد باور من است.
و از ایشان بابت تهیه کنندگی این چالش مچکرم و از شرکت کنندگان
در این چالش مچکرم و ازاین که در این چالش شرکت نمی کنم، از این
عزیز و شما عزیزان شرکت کننده عذر می خواهم.
ستارگان با شروع سوزاندن هیدروژن در هسته خود وارد #رشته_اصلی می‌شوند. به محض آغاز فعالیت‌های هسته‌ای و به تناسب شروع فرایند، اصطلاحا ستاره در رشته اصلی دارای سن صفر است. حیات یک ستاره در رشته اصلی بسیار با ثبات است. زیرا فشار فعالیت‌های هسته‌ای در هسته‌ی ستاره در مقابل گرانش ستاره که تلاش می‌کند تمامی جرم آن را در مرکز متراکم سازد، توازن ایجاد می‌کند. یک ستاره بیشتر عمر خود را در رشته اصلی خواهد گذراند و در نتیجه حدود ۹۰ درصد ستارگانی که
دراز کشیدم و به ستاره‌ای که بالای سرمه نگاه می‌کنم. دوتاست؟ یا فقط دارم تار می‌بینم..؟ نفرتم از آدم‌ها با این که باید بیش‌تر می‌شد یهو گم شد و احساس کردم دیگه از کسی بدم نمی‌آد. حتی شاید از خودم. هیچ حسی ندارم. یهو حس‌هام گم شدن و تهی شدم. به این فکر می‌کنم که چقد دلم می‌خواد با ستاره‌ای که درست روبروشم یکی بشم. یک لحظه. هزاران سال نوری. معلق. چقد قشنگه. فکر کنم تنها حسی که در این لحظه برام مونده همینه. یه حس مبهم که حتی خودم هم نمی‌دونم چیه.
وقتی یک دانشمند هندی شطرنج رو اختراع کرد تقدیم به پادشاه هند کرد و پادشاه هند شطرنج رو به ایران فرستاد تا یه جورایی پز دانشمند هاش رو به ایران بدهد.
پادشاه ایران انوشیروان خسرو به داناترین وزیرش بزرگمهر دستور داد تا او نیز بازی بسازد،‌ وزیر ایران که از دانشمندان بزرگ بود بازی زیبای تخته نرد را ساخت
 
فلسفه پیدایش و رموز تخته نرد:
 
30 مهره: نشانگر 30 شبانه روز یک ماه
24 خانه: نشانگر 24 ساعت شبانه روز
4 قسمت زمین: 4 فصل سال
5 دست بازی: 5 وقت یک شبانه رو
شهردار_بابل: بزرگترین چالش شهرداری، رفع چاله‌‌های کوچه و خیابان‌های سطح شهر است!!
 
باید به شهردار جوان بابل گفت اگر در برابر چالش چاله های کوچه و خیابان پیروز شدند به چالش ها بزرگتر دیگری مانند ترافیک وحشتناک این شهر نسبتا کوچک نیز بپردازند که ضروری تر به نظر می رسد!
 
 
با توجه به رصد بازار به نظر می آید انتظارات تورمی دوباره در اقتصاد در حال شکل گیری است! افزایش خزنده نرخ دلار در بازار و ظهور خریداران پرقدرت در بازار فولاد از نشانه های این انتظارات است. سابقه نشان داده که همیشه بازار فولاد ، میلگرد و مقاطع فولادی به عنوان یک بازار پیشران ، انتظارات تورمی را در خود به نمایش گذارده است. برخی اصلاحات احتمالی بودجه سال ۹۹ را در شکل گیری تورم موثر می دانند ، طیفی روشن بودن موتور نقدینگی را و برخی استمرار کسری بو
میان همه تاریکی و غم انگیزی این روزها، همه ی گله و شکایت های نگفته و نشنیده، سکوت اجباری، ترس از فریاد، رضایت به کم ترین ها و نفسی که فرو رفتنش عذاب جان و بر آمدنش عذاب وجدانه، ستاره ی وبلاگ هاتون یک به یک و زود به زود روشن میشه. نور ضعیفی که گرچه شب غم انگیزمون رو روشن نمیکنه ولی نشونه ی همصدایی و همدلی ای میشه که باور وجود نور رو درونمون زنده نگه میداره. 
بسم الله 
نوشتاری که پیش رو دارید بیان برخی انتظارات و توصیه های امام حسن مجتبی(علیه السّلام) است به امت اسلامی بخصوص شیعیان و کسانی که خواهان دستیابی به هدایت الهی و صراط مستقیم هستند. با هم این مطلب را که از سایت تبیان انتخاب شده، از نظر می گذرانیم.1- خدا محوریاز مهمترین انتظاراتی که تمام انبیا و اولیا از بندگان خدا، داشته اند و دارند این است که مردم در کارها و رفتارها خدا محور باشند و رضایت الهی و خداوندی را در تمام امور، محور و اساس قرار ده
پرتال جامع علوم صوتی فایل های صوتی,آموزشی ,بسیار جذاب,وآموزنده WPESHARAT تفاوت بین ستاره و سیاره در چی هستش تا بحال فکر کردید که چرا ستاره ها چشمک میزنن؟!! اگر میل دارید درباره نجوم و فضا چیزهایی رو بصورت تخصصی اما بسادگی یاد بگیرید بیاید تا باهم بشنویم   بهترین سطوح [...]
این نوشته ستاره و سیاره ها چه تفاوتهایی دارند برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
 
 *معنی ازدواج و تعهد
*تعیین و روشن کردن اهداف بلند مدت در زندگی
*انتظارات متقابل از همسر 
*سلسله مراتب زندگی 
*آیا شما تمایلی به داشتن فرزند دارید و اگر تمایل دارید چه تعداد 
*وضعیت مالی و درآمد در زندگی
والدین و اقوام و ارتباط با آنها
*انتظاراتی که از نقش جنسیتی خود و همسرتان دارید.
*مسائل جنسی و انتظارات طرفین از این رابطه.
*نحوه حل و فصل تعارضات مهم
*اعتقادات و زندگی معنوی.
*توافق در زمینه روابط خارج از محیط خانوادگی
سلامی دوباره خدمت شما کاربران عزیز. با چالش دوم در خدمت شما هستم. قبل از معرفی چالش جدید ، صمیمانه تشکر میکنم از تمام کسانی که در چالش قبلی شرکت کردند. نظرات شما بسیار مفید بود و مورد قوت قلب من میشد :)
سوال چالش : چالش این هفته درباره بهترین های شماست . من در چندین پست برند ها و محصولاتی که از نظر خودم برتر بودند رو معرفی کردم . حالا نوبت شماست !
شما میتونید در هر زمینه ، برند یا محصول مورد علاقه تون رو معرفی کنید و با دیگران به اشتراک بذارید .
مثل
برنامه سی شارپ(#C) نمایش مثلث پر از ستاره
دانلود برنامه سی شارپ(#C) نمایش مثلث پر از ستاره. این برنامه تعداد ستاره را از کاربر پرسیده و مثلثی پر از ستاره را نشان می دهد که سطر آخر مثلث همان عدد وارد شده کاربر است، بطوریکه مثلثی خالی نیز در دل مثلث پر از ستاره نیز وجود دارد.
✳️ به‌ندرت پیش مى‌آید که ما بیش از حدِّ توقع و انتظار خود موفق شویم، بنابراین بهتر است که انتظار بهترین‌ها را داشته باشیم. 
✅ انتظارات ما به‌تنهایى، واقعیت را به‌وجود نمى‌آورند؛ بلکه در واقع جهت را براى آن تعیین مى‌کنند.
⁉️ همین امروز، همین هفته و همین ماه انتظار داریم چه چیزى را به‌دست آوریم؟ 
⁉️ انتظار داریم مردم در مورد ما چه بگویند؟ 
✅ انتظارات، اعمال ما را راهنمایى مى‌کنند و زمانى که از انتظارات خود کاملا آگاهیم، مى‌توانیم
دانلود آهنگ آرمین وطنیان ستاره ی من
دانلود آهنگ آرمین وطنیان ستاره ی من
شب آمده، ستاره ی من آمدهاز آسمان ترانه ی من آمده
هر شب از دشت آرزوهاhar shab az dashte arezoha
گل های پر ستاره میچینمghol haye opor setare michinam
صورتت جای ماه میبینمsoratet jaye mah mibinam
دونه به دونه واست آشیونهdone be done vasat ashiyone
میسازم با جون و دل بی بهونهmisazam ba jone o del bi bahone
غمو میدم به دست بادghamo midam be daste bad
تا همیشه از یاد برهta hamishe az yad bere
هر لحظت بشه شادhar lahzat beshe shad
شب آمدهshab omad
شب آمدهshab omad
عشقم به توeshgham
تفاوت سیاره و ستاره
تفاوت سیاره و ستاره : شاید برای شما نیز جای سوال باشد که ستاره و سیاره چه تفاوت هایی باهم دارند و دلیل اینکه گاهی اوقات به آسمان نگاه می کنیم و برخی از سیارات 
نظیر مشتری و اورانوس را نیز در میان ستاره ها مشاهده می کنیم، چه می باشد؟ اگر سیارات نیز مانند ستارگان از خود نور منتشر می کنند پس چه تفاوتی میان آن ها وجود 
دارد؟!

ادامه مطلب
ستاره از اون آدم‌هایی بود که هر روز یه سر و وضع برا خودش درست می‌کنه. سر و وضع‌های عجیب و غریب. حجاب اصلا براش تعریف نشده بود. نه خودش مذهبی بود و نه خانواده‌ش.
دبیرستان که بودیم، عاشق شد. عاشق یکی از کارمندای مدرسه. اتفاقا آدم خوبی هم بود. واقعا آدم خوبی بود. ولی شدنی نبود. خودش اینو بهتر از هر کسی می‌دونست. اما مگه کاری می‌تونست بکنه؟ مگه می‌تونست با احساسش بجنگه؟
شبیهش شد. مذهبی شد. نمازخون شد. چادری شد.
کار ما هم شده بود این که هروقت اونو دی
     وقتی آدم ستاره‌ای از قلبش را از دست می‌دهد خیلی آرام‌تر می‌شود. آرام شدن نه به معنای آرامش. به معنی دست کشیدن. تامل کردن. تاملی که برای مدتی طولانی با آدم بماند. ساعت‌هایی که با خودش فکر کند ستاره‌ام برای چه خاموش شد؟ دست کوتاهِ من بود یا [به قول آنها] دستِ بلند سرنوشت؟ حالا بدون ستاره چگونه باید گذراند؟ آیا ستاره‌ام اصلا ستاره بود؟ یا قلبم درخششی از دوردست دریافت کرده و تصور می‌کرد مانند بقیه درخشش‌ها، به خاطر یک ستاره است؟ به
قبل از انجام هرگونه کار به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا سطح انتظار خود و توقعات اعضای خانواده را لیست کنید، مثلا انتظار شما از انتهای کار یک بازسازی ساختمان رویایی چیست؟ دوست دارید خانه شما چه خصوصیاتی داشته باشد؟ دوست دارید منزلتان بزرگتر به چشم بیاید؟ دوست دارید محیطی گرم داشته باشید؟ دوست دارید از ابتدا محیط شما المان های سبک خاصی را دنبال کند؟ پس در ابتدا سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید.منظور از انتظارات در بحث دکوراسیون و باز
قبل از انجام هرگونه کار به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا سطح انتظار خود و توقعات اعضای خانواده را لیست کنید، مثلا انتظار شما از انتهای کار یک بازسازی ساختمان رویایی چیست؟ دوست دارید خانه شما چه خصوصیاتی داشته باشد؟ دوست دارید منزلتان بزرگتر به چشم بیاید؟ دوست دارید محیطی گرم داشته باشید؟ دوست دارید از ابتدا محیط شما المان های سبک خاصی را دنبال کند؟ پس در ابتدا سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید.منظور از انتظارات در بحث دکوراسیون و باز
دانشمندان موسسه پزشکی احیا کننده وایک فارست از سیستم تحویل خود برای ارائه یک ابزار ویرایش DNA برای تغییر توالی DNA و اصلاح عملکرد ژن استفاده می کنند. سیستم بهبود یافته "ضربه و اجرا" سریعتر کار می کند و کارآمدتر است.
 
ادامه مطلب
برخی شهرهای ایران به دلیل معیارهای خوب انسانی و جاذبه های گردشگری بسیار معروف و شناخته شده هستند که به هیچ وجه نمی توان نام این شهر ها را از ذهن گردشگران مخدوش کرد بطوری که می توان گفت این شهرها ستاره دار هستند و به معرفی بیشتر این شهر ها در متن زیر پرداخته ایم. تصاویری از شهرهای معروف ایران را در قسمت زیر قرار داده ایم.
شهرهای معروف ایران
بسیاری از شهر‌های ایران چنان در سطح جهان شناخته شده‌اند که نمی‌توان نامشان را به هیچ وجه در حافظه گ
سلام و درود به شما بازدیدکنندگان عزیز . به اولین چالش وبلاگ ایران پروداکت خوش اومدید 
ممنون میشم که در چالش شرکت کنید و نظرتونو درباره ادامه چالش ها بهم بگید !
سوال چالش : به شما مسئولیت طراحی یک بنر با موضوع حمایت از کالای ملی داده شده است. اگر این بنر تنها حاوی یک جمله و پس زمینه ای ساده باشد ، شما چه جلمه ای برای درج روی بنر انتخاب میکنید ؟
 
سلام با مطالب زنجیره ای چهارشنبه های هم اندیشانی همراه باشید !!!
قسمت اول : دانشمندان چگونه مطالعه میکنند !؟ قصه از کجا شروع شد؟! بیایید کمی دقیق تر و از نزدیک، زندگیِ علمیِ این آقای اهل کتاب را که روزگاری، حساب و کتاب های بالا را با خودش می کرد، ورق بزنیم، تا در انتهای ماجرا به روشهای مطالعه و یادگیری برسیم؛ او خیلی عاشق فهمیدن است. از بچگی دلش می خواست از همه چیز سر در بیاورد. گاهی توی پریز برق آب می ریخت تا ببیند چه اتفاقی می افتد؛ گاهی پشت
بیایید کمی در این تصاویر دقت کنیم که چطور شب و تاریکی خورشید را از هر طرف احاطه کرده و این همان چیزی است که قرآن در مورد آن سخن گفته و حتی سوگند یاد کرده:
" و شب وقتی آن را می پوشاند" (سوره شمس – آیه 4)
 
خورشید ستاره ای مانند میلیونها ستاره دیگر که در آسمان منتشر شده اند، خورشید نیروگاهی هسته ای است که نیروی گرمایشی را تولید می کند.
دانشمندان می گویند ، اگر می توانستیم آنچه که خورشید در یک ثانیه تولید می کند را به طور کامل و صحیح از آن استفاده کنیم
چیزی نمونده که این چالش دوم هم تموم بشه 
 
باید عمیقا فکر کنم ببینم چالش بعدی چی باشه
 
احتمالا به روزایی که میخواستم دارم نزدیک میشم
 
رفتم نشستم منطقی با خودم حرف زدم دو دوتا چارتا کردم
گفتم حرف گوش کن بچه جون
امیدوارم که حرف تو گوشم بره 
و فرمونو بپیچونم
 
 
 
تحمل کار سختی ولی من از پسش برمیام
آه ای چلچله ها
خبر آرید مرا
خبر آرید ز کوچیدن آن کفتر تنها از باغ
آن کبوتر که پرید
از سر شاخه ی آن سرو بلند
و دگر بازنگشت...
*********
هان،
برگ برگ درختان این سرزمین
شیدای من اند
و همانند تو که دوستم داری
دوستم دارند
********
کابوس بود انگار
دستانت در دست دیگری 
و من گریان
**********
برخیز
ای ستاره قطبی
شب،
روزگارِ شهرِ مرا تیره کرده است
این شهر مانده یکسره تنها
بی کورسوی شمعی و بی نور شب چراغ
برخیز
ای ستاره قطبی
برخیز و چشم شب بِدَرآور
با نورِ خویش قاتلِ شب ب
محموباقر حسنوند روانشناس و مشاور خانواده ، درباره رفتارهای کودکان براساس ترتیب تولد اظهار کرد: رفتار والدین با نخستین فرزند متفاوت است و نگرش ها، انتظارات، مهارت های فرزندپروری و نگرانی های والدین در فرزند اول فرق دارد.
این روانشناس گفت: والدین در به دنیا آمدن فرزند اول تجربه کافی ندارند به همین دلیل پیش از تولد فرزند خود برای تربیت فرزندشان ایده آل فکر می‌کنند در نتیجه سطح انتظارات از کودکشان بالاست.
ادامه مطلب

"انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
  اخبار علمی - "انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این قمر کشف کردند.
دانشمندان با تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصاویر مدارگرد کاسینی ناسا، در "انسلادوس" قمر یخ زده ی سیاره زحل ۱۰۱ فوران آبفشان که از اقیانوس زیر سطحی این قمر سرچشمه می‌گیرد، کشف کردند.
 
 دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این
عز فار از ای عم کانسرند،
من مخاطبای بین پانزده شانزده تا پنجاه و شش هفت سال دارم.
 
سوالم از شما دوستان و همراهان که منو سالهاست میشناسین اینه،
 
ایا حرفای من خیلی چالش برانگیزه؟
 
دوستای من میگن
 
گاهی تو یه چیزی میگی
 
ادم حس میکنه الان اتیش میگیره میمیره
و یا گاهی خیلی مبهمه
 
ولی میریم بهش فکر میکنیم
 
برمیگردیم
 
و حس میکنیم دنیامون ازین رو به اون رو شده!
 
ایا حرفای من چالش برانگیزه؟
 
میشه به من جواب بدین؟
 
کجای تفکر من غلطه و باید اصلاح
خب باید بگم نشد که بشه از طبیعت لذت ببریم ....چون روز دوم چالش ما رفتیم مشهد و وسیله ای برای ثبت در وبلاگ نبود  خلاصه امشب بر گشتیم و من جلوی کامپیوتر پلاس شدم ( پلاس شدن : ول شدن ) 
خب اگه بشه که بشه چالش این هفته رو پرورش خلاقیت بزاریم 
یعنی کلی وسیله خلاقانه خودم بسازم و یه عالمه ماجرای باحال دیگه بسازم 
# اینترنت رایگان همراه‌اول♻️هدیه دوشنبه‌سوری♻️
#مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد زیر     *100*641#(ستاره 100 ستاره 641 مربع) هدیه طرح «دوشنبه سوری» خود را فعال کنند.
❇️ هدایای دوشنبه سوری این ماه از 500 مگ تا 100 گیگابایت به صورت تصادفی میباشد.
⏱ فرصت فعالسازی از ساعت 12 امشب به مدت 24 ساعت میباشد.
⏳بسته های اینترنت یک روزه از ساعت 5 صبح لغایت 17 عصر قابل استفاده هستند. (به تاریخ فعال شدن بسته داخل پیام فعالسازی توجه کنید)
کد استعلام بسته :
هتل ستاره شرق مشهد یکی از هتل های یک ستاره و نوساز و شیک مشهد می باشد که در سال 1387 افتتاح گردید و در سال 1397 جهت ارائه خدمات بهتر و جدید مورد بازسازی قرار گرفت . این هتل نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است که با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل ستاره شرق مشهد را می توان از جمله هتل مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل تک ستاره با امکانات و تجهیزات جدید در 4 طبقه با 26 واحد اقامتی دارای واحد های اتاق دو تخته , اتاق
۱. بازی rebel inc ـو دان کردم [استراتژیک و خوبه ..میشی رهبر یه جای عراق طوری بعد باس تصمیم بگیری بودجه رو کجا خرج کنی و جلو شورشا رو بگیری ولی خو بازیش بی نهایت باطری خوره] + بازی last arrows ـو دان کردم [بضی لولاشو خدا وکیلی خیلی سخت میشه سه ستاره کرد ولی در کل بازی خوب و جذابیه]
۲. کتاب Harry potter and the deathly hallows2
۳. چالش اپ butt workout ـم داره خوب پیش میره [تمریناش نه خیلی اسونه نه خیلی سخت کاملا ام مناسب تو خونه]
خب خب ...
منم میخوام چالش بذارم چه عیبی بدارهههه ؟؟
دروغم نگین وگرنه به نفرین بهنوشی دچار میشین دماغتون دراز میشه میخوره به صفحه صفحه میشکنه نمتونین دیگه جواب بدین
خب حالا برین جواب بدین ^^
آمادههه ...
۱
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
۲
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
۳
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یکم دیگه برین پایین تر ^^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

۱_  اسمتو بگو 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واقعا چرا میای پایین ؟؟؟
من که فکر می‌کنم بامداد جمعه نقشه‌ی آسمان به هم ریخت. یک ستاره به ستاره‌های آسمان اضافه شد. از آن ستاره‌های پرنور، تو بگو به قدر شعرای یمانی، حتی پرنورتر. از همان‌ها که ستاره‌پرستان دست رد به‌شان نمی‌زدند، اصلاً زانوهای‌شان سست می‌شد وقت دیدنش، سرشان پایین می‌افتاد.مگر وقتی روی زمین بود هزاران سال نوری از او فاصله نداشتیم؟ اصلاً مگر در یک زندگی چند نفر را می‌شود دید که مهر و صلابت با هم در نگاهش جا شود؟ چند نفر را می‌شود دید که آدم را
خب از طرف دوست مهربونم به این چالش دعوت شدم
خیلی سادس چالشش
من یه جمله میگم شما بیاین باز نویسیش کنین... میدونم استقبال نمیشه ولی اصلا برام مهم نیست(حالا ضایعم نکنینا)
و خب جمله
آسمان پر از ستاره است
 اولین نظرو من میذارم، یعنی هر کی زود تر از من گذاشت نظرشو میزنم عدم تایید گفته باشم
 
سخت ترین کار دعوت کردن بقیه به چالشه:(
پس همه رو دعوت میکنم و هر کی شرکت کرد یه شادی بهم هدیه کرده
(میخواین شرکت کنین یه جمله بزارین تو وبتون، ترجیحا ساده باشه تا
دانلود اهنگ نفس تویی هوا تویی داغ چشاتو وا کنو ستاره هامو پس بده : دانلود و پخش آنلاین اهنگ شهر عشق از جهان + متن ترانه. ... آبرومو می خری یه نیمه جون زخمیم بیا بیا نفس بده. نفس تویی هوا تویی داغ چشاتو وا کنو ستاره هامو پس بده.
دانلود آهنگ جهان - واسه چشمات پره شعرم هر نفس هم نفس تو مث غم توی صدامی نازکم از تو ... نفس تویی هوا تویی داغ چشاتو وا کنو ستاره هامو پس بده که مالک صدام تویی ... جهان · آهنگ قدیمی · آهنگ های ماندگار ...
دانلود آهنگ جهان واسه چشمات
رکنا:  برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولک
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
هتل دو ستاره 
هتل های دو ستاره معمولا مخصوص افرادی طراحی می شوند که نگران هزینه های اقامتشان هستند، به همین دلیل برخی از ‏امکانات اولیه در این هتل ها محدود می شود تا بتوانند قیمت ها را کاهش دهند اما این خدمات و امکانات با هزینه جداگانه و به ‏درخواست میهمان این هتل ها ارائه می گردد.‏ هتل های دو ستاره معمولا دو الی چهار طبقه هستند، در نزدیکی جاذبه های ارزان قیمت قرار می گیرند و امکانات داخل اتاق ها ‏باید تمیز باشد اما لوکس و گرانقیمت نیستند
در الکتروموتورها دو شیوه نصب ستاره و مثلثی وجود دارد .  روش‌های ستاره و مثلث برای راه اندازی موتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوت و کاربردهای مختلفی هستند.
 سیستم اتصال ستاره که آن را با علامت Y نیز نشان می‌دهند، در موتورها به این صورت است که انتهای سه سیم پیچه اصلی به هم متصل می شوند و در محل اتصال آنها یک نقطه خنثی ایجاد می شود. سیستم اتصال ستاره در موتور‌ها به این صورت است که وقتی شما به سر سیم‌ه
در میان مخدرها ، مخدری که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند، تریاک است. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود.3 چالش اصلی در ترک اعتیاد به تریاکفرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگر
نگاه کن که غم درون دیده ام چگونه قطره قطره آب می شود چگونه سایه سیاه سرکشم اسیر دست آفتاب می شود نگاه کن تمام هستیم خراب می شود شراره ای مرا به کام می کشد مرا به اوج می برد مرا به دام میکشد نگاه کن تمام آسمان من پر از شهاب می شود تو آمدی ز دورها و دورها ز سرزمین عطر ها و نورها نشانده ای مرا کنون به زورقی ز عاجها ز ابرها بلورها مرا ببر امید دلنواز من ببر شهر شعر ها و شورها به راه پر ستاره ه می کشانی ام فراتر از ستاره می نشانی ام نگاه کن من از ستاره سو
کار هست اما برای کسی که سطح توقع و انتظارش رو پایین بیاره. شغل هست برای کسی که همت و پشتکار به خرج بده و در مسیرش و انتخابی که انجام میده ثابت قدم باشه.

بزرگ ترین عامل بیکاری انتظارات و توقعات ماست، ان هم انتظارات یک طرفه. می خواهیم بدون تلاش و زحمت، بدون درد سر درآمد آن چنانی داشته باشیم.
بله اگر توقعات را پایین بیاوریم اگر حاضر شویم به خود زحمت دهیم و تلاش را متقبل شویم بی نهایت مشغله و کار وجود دارد. کافیست خود را از اسارت فکر و اسارت محدود فک
پیش نوشت:ممنون از خانم جعفری (روزنوشت های یک کوالا)بابت دعوت به چالش بیست سال آینده خود را چگونه می بینید.
بیست سال بعد 39 سال خواهم داشت؛به دلیل آنکه میخواهم مسیر جدیدی برای خودم بسازم دو سال بعد هم برایم قابل بیش بینی نیست چه برسد به بیست سال بعد...
   به نظرم لازم بود قبل از این چالش،چالش دیگری وجود داشت به اسم
ادامه مطلب
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل می توانید از کاربران خود امتیاز دریافت کرده و در بین نتایج گوگل نسبت به سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار بگیرید.
ستاره دار کردن مطالب سایت در نتایج جستجو گوگل به افزایش بازدید سایت و اعتماد بیشتر کاربران کمک میکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل بیشتر در چشم کاربران هستید و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراین روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
یاهو
نگاه کن که غم درون دیده ام 
چه قطره قطره آب می شود
چگونه سایه سیاه سرکشم
اسیر دست آفتاب می شود
*
به راه پر ستاره می کشانی ام
فراتر از ستاره می نشانی ام

آرومتر شدم.سبک تر...
باز مسیر زندگیم و تغییر خواهم داد؟ یه بهتر تغییر خواهد کرد؟(سهم ناخوداگاه خیلی بیشتر از خوداگاه ه!)
مطمئنا "برنارد" اولین اسمی نخواهد بود که برای نام‌گذاری یک سیاره سابقا ناشناخته در منظومه شمسی، به ذهن ما خطور می‌کند. اما ما در ماه فوریه 2017 مطلع شدیم که یک ریز سیاره که بین سیاره‌های مریخ و مشتری قرار گرفته است، به اسم "برنارد" یا اسم کامل "برنارد باون" نام‌گذاری شده است!
دانشمندان مرکز ملی تحقیقات ستاره‌شناسی رادیویی استرالیا (JCRAR)، پس‌ازآن که در رقابت پروژه جستجوی اجرام آسمانی TheSkyNet برنده شدند نام مدیر و موسس این مرکز را به عنوان نام سی
خیلی کوتاه و مختصر میگم چالش از چه قراره. 
من یه جمله مینویسم، شما اون جمله رو ( همون مقصود ) به شکل دیگه‌ای، ترجیحاً ادبی، بیان کنید توی نظرات. قراره یکم کله‌هامونو به کار بندازیم، از خلاقیتمون بهره ببریم و "متفاوت فکر کنیم"
شمایی که رد میشی نظر نمیذاری D: نظر بذار اینجا رو
چالش رو هم وبلاگ "یک مسلمان" شروع کرده و همه دعوتن، به اینکه توی وب خودشون، پستی با این عنوان بذارن و جمله‌ی مد نظر خودشون رو بنویسن. 
جمله‌ی من اینه : 
بنزین گران شد
:)))) چیه
کرگدن سریال نمایش خانگی جدید محصول سال 1398 به کارگردانی کیارش اسدی زاده و به تهیه کنندگی صادق یاری در 26 قسمت به قلم مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری نگاشته شده ‌است که چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند خلاصه داستان کرگدن: پنج جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند
پردیس ستاره باران تبریز
 
پردیس سینمایی ستاره باران که در طبفات ۳ و ۴ مجتمع تجاری ستاره باران واقع شده با ۴ تالار نمایش در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ با رئیس آقای مسعودی بهره برداری شد .این مجتمع تفریحی تجاری در سال 1395 صاحب خانه توده متعددی از بازیگران و هنرمندان سرشناس میهن بوده است و همینطور تالار های بزرگ و زیبایی داراست .فیلم های اژدر , دنیا با اینجانب برقص , ذیل لحاظ و بقیه فیلم های روز سینمای کشور ایران اینک در‌این سینما بر
حباب های فضایی در کهکشان راه شیری. این عکس توسط تلسکوپ فضایی اسپیتزر گرفته شده و در صفحه رسمی ناسا منتشر شده است. این تصویر در بردارنده ابرهای گازی و گردو غبار های فضایی ست که با حباب هایی در ابعاد 10 تا 30 سال نوری پر شده و هر یک از اونها صد ها تا هزاران ستاره رو در بر میگیره.
این منطقه از شکل گیری ستاره ها در داخل کهکشان ما و صورت فلکی عقاب قرار داره. رگه های سیاهی که از داخل ابرها به سمت بیرون متمایل میشن، مناطقی با گاز ها و غبار های سرد و با چگال
نسرین بهم میگه اون سه تا ستاره رو بگیر مستقیم برو اون ستاره پر نوره منم 
بعد بهم میگه بیا برات ستاره انتخاب کنیم میگه تو اون کوچولوئه باش که نزدیک منه 
میگم اون که نور نداره میگه داره فقط دوره واس همین کم نور به نظر میاد 
همین حرفش تمام وجود منو زیرو رو میکنه 
نگاه میکنم به دختر توی آیینه و بهش میگم مگه چند بار دیگه زندگی میکنی 
وسایلمو جمع میکنم به بابا زنگ میزنم میگم من دارم میرم تنهایی و دیگه برام مهم نیست چی بشه و چی میشه فقط میخوام زندگی ک
سلام به همه که دارید پست من را می خوانید.امروز با چالش کتاب خوانی برگشتم.کتاب امروز وسلی آباد است.اگروسلی آباد رو داشتیدتیدش بخوانید و توضیح دهید که چه بود.این اولین چالش بود چون یک دانه بیشتر نبود اگر خودتان کتابی که دوست داشتید خواندید حتما اسمش رو بنویسید واضح و صحیح.
 
یکی بود یکی نبود قصه تدی و ستاره آرزو از این قراره که خرس کوچولویی بود به نام تدی ، تدی توی آخرین روز پاییز زیر درخت نشسته بود تا آخرین ستاره ی پاییز بیفته پایین.تدی توی یه کتاب خونده بود که اگه موقع پایین افتادن آخرین ستاره ی پاییز، آرزو کنی، آرزوت هرچی که باشه برآورده میشه.همینطور که تدی به آسمون خیره شده بود، جوجه تیغی کوچولو بهش نزدیک شد و پرسید: “تو آسمون دنبال چی میگردی تدی؟”تدی گفت :  “دنبال آخرین ستاره ی پاییز.”” برای چی؟”” برای ای
تا حالا سر جملات کتابی که میخونم، اشک نریختم. اما برای اولین بار این اتفاق افتاد. جمله ای بود درمورد ستاره ها؛ میگفت این ستاره هایی که ما الان داریم میبینیمشون، هزاران سال پیش مردن! به‌نظرم غم‌انگیزترین اتفاق جهان بود. دیر دیده شدن. دیر مورد توجه قرار گرفتن. حالا دیگه اسم تورو رو هیچ ستاره‌ای نمیذارم. اما با دیدن هر ستاره یاد تو میوفتم. و به این فکر میکنم که من یک ستاره ام تو آسمون شب‌های تو. به این که چقدر دور افتادم از ناز انگشتای تو، تا که
+ ماشیسّو (맛있어)
_ یعنی چی؟
+ یعنی خوشمزه س! 
..
و در حالی که دارم نون و ماستمو در کنار همسر ایرانیم میخورم به افق خیره میشم و هی تو دلم فحشه که میدمااا....
..
چیه فک کردین رفتم کره؟! با کدوم پول؟! با کدوم وضع اقتصادی؟! اصلا کدوم پسر پیدا میشه که همسرشو ببره جایی که آرزوشو داره؟! همین نون و ماست هم تو ایران در آینده ای نه چندان دور به زور میتونیم با حقوق یه ماهمون بخریم... چالش آینده واسه پولداراس که آینده ای دارن... 
نمیدونم کدومتون پولدارین که دعوتتون
به نام تقدیرنویس هستی
سلام دوستان گل
به چالش "متفاوت فکر کنیم" خوش‌آمدید توضیحات اصلی این چالش در وبلاگ
آقای یک مسلمان موجوده
ممنون از آقای یک مسلمان که من رو به این چالش مفید دعوت کردند و چنین
چالشی را طراحی کرده‌اند
نحوه اجرای این چالش به این صورته که من در اینجا یک جمله ساده‌ای را
می‌نویسم و دوستان اون رو به اشکال مختلفی با هر تعدادی که دوس دارن 
بازنویسی کنند
و اما جمله:
« در آسمان شب پرواز کرد »
دوستان عزیز همه به این چالش دعوتید که
بیوگرافی ستاره سادات قطبی مجری و همسرش + تصاویر شخصی او را در ادامه مشاهده نمایید.
ستاره سادات قطبی مجری و گوینده تلویزیون را در بیوگرافی کامل و سن و تاریخ تولد و مداحی و شروع مجریگری و ازدواج اول و جدایی و ازدواج با شهرام شکیبا و عکس های شخصی و اینستاگرام این مجری تلویزیون را بخوانید.
ادامه مطلب
ماشیناریوم یکی از بهترین، محبوب ترین و چالش برانگیزترین بازی های ماجراجویی، معمایی و فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد که amanita Design برای طراحی و ساخت آن بیش از دو سال وقت صرف کرده است تا بتواند آن را به آن گونه ای که می خواهد بسازد و آن را در اختیار شما دوستداران بازی های فکری قرار دهد! این بازی که پر از معماهایی بسیار دشوار و چالش برانگیز می باشد شما را در نقش آدم ماشینی هایی قرار می دهد که با سفر به مناطق مختلف جهان و محل هایی پر از شگفتی، س
کره زمینی که نژاد بشر بر روی آن خلق گردیده و به حیات خود ادامه می دهد از لایه های مختلفی تشکیل شده است و هر لایه از نظر تراکم ، حرارت و نوع ماده با لایه های دیگر فرق دارد ؛ و عجیب آن است که قرآن کریم این مطلب را در 14 قرن قبل به وضوح بیان نموده است :
بعد ازسالها تحقیق ازسوی دانشمندان زمین شناس روشن گردید که زمین از چندلایه تشکیل شده است. دانشمندان درابتدا تصور می کردند که زمین از 3 لایه تکوین یافته است ؛ ولی با
ادامه مطلب
یکی از بزرگ‌ترین آرزوهام سحرخیز شدنه و این موضوع رو تقریبا هرکسی که منو بشناسه می‌دونه! بارها سعی کردم و حتی در همین وبلاگ هم براش پست گذاشتم و اما تقریبا خیلی وقته جز شکست چیزی عایدم نشده. این پست بهانه‌ای برای شروع دوباره این چالش ‌ه و صدالبته این بار به صورت دقیق و برنامه ریزی شده.
برای شروع این چالش از جزوات و راهنماهای سایت رویال مایند استفاده می‌کنم و سعی می‌کنم گزارش ش هر روز تو وبلاگ درج کنم. معمولا دو تا روال مهم باید در این چالش ر
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام من خیره به ستاره های آسمون با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang man khire be setarehaye asemon Yousef Zamani
دانلود آهنگ من خیره به ستاره های آسمون (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه)
شب که بشه حال ما شه خراب خراب … ./!♬!
تو با خیال ـه راحتت ، بگیر بخواب … ./!♬!
♪♪......
من خیره به ستاره های آسمون … ./!♬!
تو ولی دلت ./!♬!
دانلود اهنگ من خیره به ستاره های آسمون (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه)
لینک دانلود آ
دانلود آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره دنیا دیگه عروسی مثل تو نداره
آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره اشکان عباسی
دانلود آهنگ شدی عروس نازم از بهنام شهبازی
شب شدواسمون پراز ستاره

اهنگ شب شده آسمون پر از ستاره چشمک بزن دوباره
دانلود آهنگ شاد برای رقص عروس و داماد
دانلود آهنگ جدید برای ورود عروس و داماد به تالار
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی شدی عروس نازم
زیر پتو می لرزهیه نی نی کوچولومیگه میاد سراغمشبا یدونه لو لو
نی نی چرا میترسی؟تاریکی ترس ندارهببین برات آسمونستاره رو میاره
ماه قشنگو ببیندورش پر از ستاره سنی نی نازنینملو لو وجود نداره
اتاق تو همینهکه توی روز می بینیتاریکی ترس ندارهنترس از لو لو نی نی
شب دوست ما بچه هاستنی نی لا لا کن راحتتو شب به این قشنگیباید کرد استراحت
یه پلی‌لیست Deep Sleep تو اسپاتیفای پلی کردم بلکه خوابم ببره. خوابم که نبرده (هنوز)؛ ولی الآن حس می‌کنم من آخرین انسان باقی‌مونده در جهانم که تو فضا بین یه عالمه ستاره معلقم و در حالی که منتظر مرگمم دارم به خاطره‌هام روی زمین و کارهایی که انجام دادم فکر می‌کنم.
بعدتر نویس: واقعا نمی‌دونم وقتی حداقل تا ۲ و ۳ خوابم نمی‌بره چرا هر شب از ۱۲ می‌رم تو تختم و سعی می‌کنم بخوابم.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها