نتایج جستجو برای عبارت :

شرافت

دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
ریو با دقت به حرف‌های روزنامه‌نویس گوش داده بود . درحالیکه چشم از او برنمی‌داشت با ملایمت گفت :
- رامبر ، انسان اندیشه نیست .
- اندیشه است . از آن لحظه‌ای که از عشق روی‌گردان می‌شود ، اندیشه‌ای است کوتاه . و ما دیگر لیاقت عشق را نداریم . تسلیم شویم دکتر ، صبر کنیم که چنین لیاقتی را پیدا کنیم و اگر واقعاً ممکن نباشد ، بی‌آنکه نقش قهرمان را بازی کنیم به‌ انتظار نجات عمومی باشیم . من دورتر از این نمی‌روم .
ریو با حالت خستگی ناگهانی که در چهره‌اش
بیستم فروردین،ولادت حضرت ولی عصر(ع)، مقارن شده است با زمانی که انرژی هسته ای حق مسلم ما بود!
قطعا بیستم فروردین آن سالها، نماد ایستادگیو شرافت، و سرانجامِ برجام، نماد وادادگی یک دولت و کشور به حساب می آید .
درود بر شرف آنانی که برای سر بلندی ملت، از هرخطری می گذرند و ننگ ابدی بر آنانی که اقتدار ملتی را جاهلانه و آغشته به خیانت، به "ثمن بخس" فروختند!
مردان شجاع و شرافت همیشه در دل جای دارند حتی به ظاهر، نباشند! 
م برگشته یا به عبارت دقیق‌تر آنبلاک شدم. حسی بهش ندارم و وقتی به خاطر میارم که بخاطرش اشک‌ها ریختم برام عجیبه؟ چیه این عشق؟ چرا کامو میگه قلب‌های شریف عشق نمی‌ورزند؟ شاید برای اینکه در عشق بیش از هرجای دیگری خودخواه می‌شوی؟! کاش قلب شریفی داشتم و عشق را و خودخواهی را کنار می‌گذاشتم.. چرا همه‌اش درگیر این حسم و چرا همه‌اش فرار می‌کنم از اصلاح امور به نحو دیگری؟ خوب شده بودم ها همه‌اش تقصیر استاد است که برگشت و هوایی‌ام کرد .. کاش رابطه‌ا
باولایت دین وقرآن وبصیرت کامل است/زمزم اخلاص وایمان و پرستش حاصل است/هست دریای شرافت گوهرش حب علی/اهل بیت مصطفی راتاج عزت نائل است/کربلاشد آزمون برولایت محوری/اشک چشمان بیمه دین ازامام عادل است/ازبصیرت دشمن ماخوار ورسوا میشود/کشتی دین درنجاتش رهسپارساحل است/یاوری خواهد ولایت مثل عمار وحسین/صد سلامی برشهیدان برامام راحل است/اسوه والگوی برترحضرت سیدعلی/رهبرفرزانه ما بهرنیکی عامل است/شیعه باشدافتخارش دررکاب مقتداست/نقشه دشمن سراسرسوی آق
خوبی، شرافت، پَستی، زشتی، بدی، پلیدی، عشق و نفرت همگی از ویژگی‌ها و خُلقیات انسان هستند و از لحظه‌ی تولد تا آخرین دقایق مرگ همراه او و از او جدایی ناپذیرند.
مسئله‌ی مهم وجود این تضادها و جدال پایان‌ناپذیر بین آن‌ها در وجود آدمی نیست، مسئله‌ی مهم درک و پذیرش صادقانه‌ی آن‌ها و دادن فرمان مدیریت زندگی به دست "خوبی، عشق و شرافت" است، در حالی که از وجود شّر و پلیدی نیز در وجود خود آگاهیم.
 
زیگموند فروید (روان‌کاو)
هوش بالایی نمی خواهد که بفهمیم منظور از "مردم ایران" گروه چند صد نفری هستند که به سربازشهید وطن(شهید سلیمانی) توهین می کنند یا "مردمی" که در تشییع این سرباز وطن شرکت داشتند!
کاری با ترامپ و نخست وزیر انگلیس  و دشمنان قسم خورده ی ایران ندارم، اما اگر کسی منظور از (مردم ایران) را نمی فهمد،به انصاف، وجدان و شرافت خود رجوع کند و اگر باز هم نفهمید قطعاصاحب انصاف ،وجدان شرافت نیست!
آیت الله خامنه ای: «نباید اینجور باشد که اگر کسی یک رتبه‌ای از فقه را - ولو نه رتبه اعلی را - پیدا کرد، او در جامعه محترم باشد؛ اما اگر کسی رتبه اعلای فلسفه را پیدا کرد، به قدر او احترام نداشته باشد. اینجوری نیست؛ علم است، [فلسفه] علم اسلامی است، مورد نیاز حوزه است. یکی از کارهای مهم همین است که ما علوم را طبقه‌بندی کنیم - که بعضی از آقایان هم گفتند - اولویت بندی کنیم، رتبه‌بندی کنیم، ارزش‌گذاری کنیم، با نیازها بسنجیم. اگر با نیازهای امروز سنج
#دکترشریعتی
- اگر برای بدست آوردن پول مجبوری دروغ بگویی و فریبکاری کنی، تهیدست بمان!
- اگر برای بدست آوردن جاه و مقامی باید چاپلوسی کنی و تملّق بگویی، از آن چشم بپوش!
- اگر برای آنکه مشهور شوی، مجبور میشوی مانند دیگران خیانت کنی، در گمنامی زندگی کن!
- بگذار دیگران پیش چشم تو با دروغ و فریب ثروتمند شوند، با تملّق و چاپلوسی شغل های بزرگی را به دست آورند و با خیانت و نادرستی شهرت پیدا کنند، تو گمنام و تهیدست و قانع باش!
زیرا اگر چنین کنی تو سرمایه ای
لینک های قسمت دوم سریال هیولا :
کیفیت blueray
کیفیت 1080hq
کیفیت 1080p
کیفیت 720p
کیفیت 480p

خلاصه سریال هیولا :
هوشنگ شرافت (فرهاد اصلانی) که با شرافت ترین عضو خاندان شرافت تاکنون بوده است یک معلم شیمی در دبیرستان پسرانه شرافت در تهران است .
او پسر محمود شرافت (چنگیز جلیلوند) و مهری شرافت (گوهر خیراندیش) است که میراث خانوادگی خود را شرافت خود می دانند که از جد بزرگشان مهدی قلی خان شرافت (میرطاهر مظلومی) به ارث برده اند .
به شکلی که حتی تمام دارائی خود در محل
"وجدان بیدار" و "شرافت" و البته تجربه کهن سالی ،تو را به جایی می رساند که بشی اردشیر زاهدی 93 ساله ،داماد پهلوی ، وزیر خارجه و سفیر رژیم سابق ، اما  آزاد مرد و وطن پست، و به واسطه ی همین آزادگی و وطن پرستی و شرافت است که:
مدافع دفاع مقدس و جنگ هشت ساله می شود
انرژی هسته ای را حق ایران می داند ،
به سردار سلیمانی افتخار می کند،
پر واضح هست کسانی که در داخل ایران زندگی می کنند و از سفره ی انقلاب ارتزاق می کنند اما:
جنگ را تکذیب می کنند ،
انرژی هسته ای ر
سریال هیولا کار جدید مهران مدیری که با همکاری پیمان قاسمی ساخته شده است . 
این سریال دوشنبه هر هفته پخش می شود که این وبلاگ لینک های دانلود قسمت اول این سریال را برای شما عزیزان قرار داده است.

خلاصه سریال هیولا :
هوشنگ شرافت (فرهاد اصلانی) که با شرافت ترین عضو خاندان شرافت تاکنون بوده است یک معلم شیمی در دبیرستان پسرانه شرافت در تهران است .
او پسر محمود شرافت (چنگیز جلیلوند) و مهری شرافت (گوهر خیراندیش) است که میراث خانوادگی خود را شرافت خود می
همین چند ساعت پیش داشتم با برنامه Clean master گوشیمو بهینه می کردم خب این برنامه نسخه رایگانشه تو این نسخه ها برنامه نویس ها همیشه تبلیغات گوگل رو برای کسب درآمد میزارن حالا اگه کاربری خواست این تبلیغاتا نباشه بهش نسخه پرو اون رو معرفی می کنند اما من وقتی که اسکن فایل ها تموم شد یک تبلیغات اومد که واقعا شرف یک ایرانی رو زیر سوال میبره در زیر تصویر این تبلیغ رو ببینید...

آی گپ یک مسنجر ایرانی که بعد از فیلترینگ تلگرام مثل همه روی کار اومد حالا هویت
سریال هیولا کار جدید مهران مدیری که با همکاری پیمان قاسمی ساخته شده است . 
این سریال دوشنبه هر هفته پخش می شود که این وبلاگ لینک های دانلود قسمت اول این سریال را برای شما عزیزان قرار داده است.

خلاصه سریال هیولا :
هوشنگ شرافت (فرهاد اصلانی) که با شرافت ترین عضو خاندان شرافت تاکنون بوده است یک معلم شیمی در دبیرستان پسرانه شرافت در تهران است .
او پسر محمود شرافت (چنگیز جلیلوند) و مهری شرافت (گوهر خیراندیش) است که میراث خانوادگی خود را شرافت خود می
عجیب سودا مرے سر میں جو سخاوت کا تھا
کھلا یہ راز کہ خمیازہ سب محبت کا تھا
ــــــــــــــــــــــــــــ
جو نقدِ حضرتِ جاہل پہ میں رہا ہوں خاموش
اثر یہ علم و ہنر کا تھا اور شرافت کا تھا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادامه مطلب
عجیب سودا مرے سر میں جو سخاوت کا تھا
کھلا یہ راز کہ خمیازہ سب محبت کا تھا
ــــــــــــــــــــــــــــ
جو نقدِ حضرتِ جاہل پہ میں رہا ہوں خاموش
اثر یہ علم و ہنر کا تھا اور شرافت کا تھا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادامه مطلب
مولانا در مثنوی داستان شیخی را تعریف می کند که در تاریکی دم صبح افسار الاغش را جلو حمام به مردی که چهره اش نمایان نبود سپرد و به حمام رفت، وقتی برگشت دید که افسار الاغش در دست دزد معروف ده است و شروع کرد به داد و بیداد. دزد گفت چرا داد و بیداد می کنی؟
شیخ گفت ای دزد نابه کار افسار الاغ من در دست تو چه می کند؟
دزد گفت تو خود در تاریکی الاغت را به من سپردی. تازه مرا از کارم باز داشتی و حالا داد و بیداد هم می کنی.
شیخ پرسید: پس چرا الاغ را ندزدیدی؟
دزد گ
نمیدونم اصلا چجور باید توضیح بدم.....
ولی واقعا غلط کردم واقعا غلط کردم
هیچ وقت بع کسی ترحم نکنید هیچ وقت به کسی که نمک نشناسه به کسی که کثافطه اینکارو نکنید.. 
خدایا خودت کمکم کن خواهش میکنم خداجووون.
از شریف ،شرافت و از کثیف ،کثافت بهت میچسبه ،دقت کنید حتی به چه کسی سلام میکتید...
کدوم بی شرفی شایعه کرده بود شص تومنه؟!
شونزده و دویسته
من هر شایعه ای رو تحمل میکنم اما شایعه های مربوط به موز رو عمرا
من روش حساسم..
چطور جرئت میکنین؟! 
این هممممه میوه
چرا به موز بدبخت من حمله میکنید؟! 
واقعا که! 
کو اون همه شرافت و انسانیت و عطوفت و مروت؟ ها؟ 
این دفه ی آخریه ک میگذرم 
 
اگر انسان دارای همه اعضاء و اجزاء باشد، او انسانی کامل به شمار می رود و تفاوتی نمی کند که او ظالم باشد یا مظلوم، با سواد باشد یا بی سواد و...
ولی آیا انسانیت انسان، و آنچه که شرافت و کمال انسانی نامیده می شود نیز این گونه تعریف می شود ؟
إذا کان لدیک کرامة وطنیة وإذا کنت مسلماً ، فقم بطرد الکفار الأمریکیین من بلدک. هاجموا شرفک. قتل رجالک. لقد قوضوا کرامة الشعب العراقی.
ترجمه :
"ای مردم عراقاگر شرافت ملی دارید و اگر مسلمانید ، کافران آمریکایی را از کشورتان بیرون کنید. آنها به ناموس تان تعرض کردند. مردان تان را کشتند. حیثیت ملت عراق را خدشه دار کردند. "
 
بیاید یکم حرف حسابی بخونیم.
ای حسن! در زندگی بلندنظر و بزرگ منش باش. هرگز راضی مشو که دامن قناعت و عزت تو به هوس‌های ناچیز آلوده گردد؛ زیرا هرچه در دنیا دوست‌داشتنی و محبوب جلوه کند، از شرافت محبوب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر نخواهد بود.
|علی به فرزند فاطمه چه گفت_ ابوالفضل صادقی|
گفت اگه باهمدیگه ازدواج میکردیم، کارمون به طلاق کشیده میشد، بعدشم دردسر دادگاه و مهریه و این مصیبت ها! تازگیا فهمیدم خواهرش طلاق گرفته! همش یکسال از ازدواجش گذشته! مهریه‌شم تمام و کمال گرفته! فهمیدم خانواده ی زرنگی بودن! پسرشون برای اینکه مهریه نده زد زیر قولاش، دخترشونم برا اینکه مهریه بگیره هول هولکی شوهر کرد!
مواظب باشیم عاشقِ کی میشیم!
معلم واژه عشق و کلام است/زسوی حق به ایشان صدسلام است/شرافت دارد وعلمش فراگیر/مطیع رهبر ودین وامام است/بصیرت میدهد بردانش آموز/کمالاتش به این دنیاتمام است/دهد درس ولایت محوری را/همیشه زندگی براو بکام است/به عشق احمدوآلش دهد علم/همیشه پیرو حق ونظام است/بود اویاور مهدی ورهبر/دراو برحضرتش عشقی مدام است/
سر تا پایم را خلاصه کنند می شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانهیا "سنگی" در دامان یک کوهیا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوسشاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجرهاما مرا از این میان برگزیدند : برای " نهایت"  برای " شرافت"  برای " انسانیت" و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای : " نفس کشیدن "  " دیدن "  " شنیدن "  " فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام : برای " قرب "  برای " رجعت "  برای " سعادت "من مشتی ا
خواهیم دید که از این عمیق‌ترین نقطه‌ی تاریکی، از این خوابناک‌ترین عمق جهل، روشنا سر خواهد زد و موسیقی خواهد‌ بارید؟ بی‌شک پس از اغمای ترس و خوش‌خوشان غفلت، از رنج تاریخی در پیش روست. خوشا رنج و گنج های شکفته‌اش به خون جان و عرق شرافت. خوشا پس از این، تاریخ نو.
حلمی |‌ کتاب لامکان
' تن فروشی' در خیابان اصلی شهر
دامن‌اش را بالا کشید و فریاد زد:
من فقط تن خودم را می فروشم
تنها خودم و بس !
اما در همین خیابان میبینمشان
کسانی هستند که تنِ کوه و
تنِ دشت و، تنِ باغچه 
تنِ خورشید و باران را
فروخته و 
بدون شرمساری
بر روی کُرسی شرافت این سرزمین
نشسته اند!
شیرکو بی‌کس
⛔️سردگمی جریان ورشکسته سیاسی بی شرافت غربگرا
عراقیها و لبنانیها و... کمک نکنند میگن چرا کمک نکردند؟
کمک هم کنند که مسخره و توهین میکنند! 
آخوندا نرن کمک سیل زده ها میگن اینا کجان خونه زندگی مردم و آب برد!
برن، میگن دارید ریا میکنید!
نظامیها و انقلابیها نباشن میگن اینا به فکر مردم نیستند
حضور پیدا کنند میگن به اینا چه تو کار دولت دخالت میکنند؟
شرافتشون رو از دست دادند بخدا...
نگاهی به سریال هیولا ساخته مهران مدیری
شاید باورتان نشود، اما یکی از سه شغل سخت و زیان آورِ دنیا که در مجامع جهانی هم به زودی ثبت می شود، نوشتن طنز است. نه اینکه نوشتن غیرطنز، کار آسانی باشد، نه! بلکه این تبدیل سیاهی ها و تلخی ها به کلام طنزآمیز و لبخندآور است که بسیار دشوار و طاقت فرسا است. البته که همین پرداختن به سیاهی ها و تلخی ها می تواند برای سلامتی هر انسانی که یارانه می گیرد، زیان آور باشد! خصوصاً که این نوشته را تبدیل به تصویر و بازی و ر
علی بود صدف عشق و گوهرش زهراست
علی است اهل کسائی که محورش زهراست
 
علی است صاحب بیت شرافت و عظمت
علی ابوالحسنین است و همسرش زهراست
 
کسی که سینه سپر می‌کند برای علی
یقین،که دادرس روز محشرش زهراست
 
قسم به صاحب محشر که تشنه لب نشویم
علی است ساقی حوضی که کوثرش زهراست
 
شناسنامه‌ی ما روشن است هم چون صبح
علی بود پدر شیعه،مادرش زهراست
 
غمی نداشت نبی تا که مرتضی را داشت
غمی ندارد علی تا که یاورش زهراست
 
علی است حیدر کرّار خیبر و احزاب
میان کوچه بب
اول: نقل است که در دوران مبارزات مشروطه، زمانی که تبریز در محاصره بود، ستارخان به چشم دید که خانمی به دلیل نبود نان و آذوقه، مقداری خاک را به فرزندش خوراند تا گرسنه نماند.زن تبریزی برای اینکه ستارخان، فرمانده نیروهای مبارز احساس شرمندگی نکند، خطاب به سردار گفت: خاک می‌خوریم، اما خاک نمی‌دهیم. دوم: با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، امریکا اعلام قطع رابطه با ایران و محاصره ی اقتصادی کرد. پیش‌فرضش این بود که ج‌.ا فلج خواهد شد. امریکا ایر
نظر گاندی در مورد هفت چیزی که بدون هفت چیز دیگر خطرناک هستند:
ثروت بدون زحمت
دانش بدون شخصیت
علم بدون انسانیت
سیاست بدون شرافت
لذت بدون وجدان
تجارت بدون اخلاق
و عبادت بدون ایثار
این هفت مورد را گاندی تنها چند روز پیش از مرگش بر روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوه اش داد. اعتقاد بر این است که وی این موارد را در جست و جوی خود برای یافتن ریشه های خشونت شناسایی کرد. در نظر گرفتن این موارد، بهترین راه جلوگیری از بروز خشونت در یک فرد و یا جامعه است.
بسمه تعالی
#معرفی_کتاب
#آزمایش_دکتر_اکس
#انتشارات_ققنوس 
نویسنده: ژول ورن
ژانر: علمی_تخیلی و اجتماعی
امتیاز در گوودریدز : ۳.۵۷ از ۵
امتیاز از نظر شخصی: ۷.۱ از ۱۰
خلاصه داستان: دکتر اکس قصد انجام آزمایش وسیعی را دارد و بهترین افراد برای ازمایش او، فلامانی های شریف هستند. وعده او روشنایی درخشان و بی سابقه است کما اینکه داستان به اینجا منتهی نمی شود و تنها چیزی که نصیب فلامانی ها نمی گردد، روشنایی است!
نقد بنده: این داستان کوتاه رو حتما بخونید! جدای
هرآنکس ازعلی دارداطاعت/نشیندروی دوش اوسعادت/پیام کربلاتاروز محشر/حمایت ازولایت تاقیامت/شهادت رمز هم عهدی شیعه است/مرام عاشقی دارد شرافت/شده توحیدشرطش دل سپاری/زحیدرمیشود ایزدعبادت/حسینش آمده ازبهرایثار/شده الگوی خوبی وشهادت/ولایت رابما درس وفاداد/سعادت میرسدبا این کرامت/فرات از تشنگی اوخبر داشت/لب اصغرکندازاین حکایت/بده برقاسم واکبر سلامی/همیشه از ولی کرده حمایت/کنارعلقمه عباس آمد/به دستانش خداداده شفاعت/حسین وزینب وسجادعشقند/خدا ب
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
 
فکر کنم شما هم مثل من آدم هایی را دیده باشید که می گویند قوانین کشور آمریکا متمدن ترین قانون جهان است. خیلی ها هم در فضای مجازی و رسانه های معاند، آمریکا را بزک می کنند.
همین کشور متمدن در حالی که مردم ایران برای نجات عزیزانشان در مقابل ویروس کرونا به دارو و اقلام بهداشتی و درمانی نیاز دارند بر اساس قوانین خود نه تنها استثنایی در تحریم ها قائل نشد بلکه در تشدید آن نیز کوشید.
متمدن ترین قانون جهان باید مبتنی بر شرافت و انسانیت باشد؛ مگر آن که
اولین راز : به نیروهای فعال، متعهد، کاربلد و خلاق به چشم یک سرمایه نگاه کند.
کارمندی که شرافت کاری بالا دارد، به کار و هدف خود متعهد و پایبند است و برای آن ارزش قائل است و به پیشرفت خود و مجموعه اش می اندیشد و هر روز یک نکته جدید می آموزد در حقیقت یک سرمایه گرانبهاست که یک مدیر باید به آن توجه کامل و کافی داشته باشد و در حفظ نیروهایی که این امتیازات را دارند تلاش کند چرا که حفظ این نیروها یعنی کمک به حفظ بقا و پیشرفت مجموعه و سرعت بخشیدن به رشد و
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
از افتخارات بی مایه دراویش فرقه نعمت الهیه این است که قطب  پیشین فرقه، نور علی تابنده جز جامعه وکلا و حقوقدانان کشور است. نورعلی تابنده بعد از بازنشستگی از سیستم قضایی دوره پهلوی ، به درخواست وی برای صدور پروانه وکالت موافقت می شود و فعالیت حقوقی خود را اینگونه ادامه می دهد. 
ادامه مطلب
شدمشهدت دریای احسان وکرامت/بر زائرت داری شما دائم عنایت/سلطان خوبیها امام مهربانی/برما رسیده از شما گنج ولایت/دارم سلامی ازدل وجان برحریمت/معنای زیبایی نمودی توامامت/هرزائر بامعرفت درحج سهیم است/دارالشفای مرقدت مرغ سعادت/احسان توبرشیعه هرجابیشماراست/اهل شفاعت گشته حتی آن غلامت/برکت ورحمت پنجره فولاد دارد/ای مقتدای شیعه کن ماراشفاعت/شد مرکزحاجات عالم مشهد تو/ایران ما از برکتت دارد شرافت/درروز میلادت دل ما درخراسان/بر زائرینت لطف داری ت
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
افرادی که ارزش هنر و دانش دیگران را در نظر نگیرند و به کپی کاری یا تقلب روی آورند در نهایت به نتایج بسیار بدی خواهند رسید. هنرمندان و دانشمندان به حمایت ما نیاز دارند و افرادی که دارای نعمت هوش و استعداد علمی و هنری بالا هستند باید مورد پشتیبانی و اقبال عموم واقع شوند.
جامعه‌ای که حتی بخش اندکی از آن برای تخصص ارزشی قائل نباشد و هر عضو رسمی آن بخش منافع خود را از هر باب، غنیمت از حقوق و زحمات دیگران یا تصرف نتیجه زحمات دیگران را به نوعی انتقام
 
 کلام گهربار علی علیه السلام 
 
​​​​​وَ قَالَ ( علیه السلام ) :
لَا شَرَفَ أَعْلَی مِنَ الْإِسْلَامِ وَ لَا عِزَّ أَعَزُّ مِنَ التَّقْوَی وَ لَا مَعْقِلَ أَحْسَنُ مِنَ الْوَرَعِ وَ لَا شَفِیعَ أَنْجَحُ مِنَ التَّوْبَةِ وَ لَا کَنْزَ أَغْنَی مِنَ الْقَنَاعَةِ وَ لَا مَالَ أَذْهَبُ لِلْفَاقَةِ مِنَ الرِّضَی بِالْقُوتِ وَ مَنِ اقْتَصَرَ عَلَی بُلْغَةِ الْکَفَافِ فَقَدِ انْتَظَمَ الرَّاحَةَ وَ تَبَوَّأَ خَفْضَ الدَّعَةِ وَ الرَّغ
دو سه روز پیش اومدیم سوار ماشین بشیم، یک یادداشت روی شیشه ی ماشین بود:
برای تامین خسارت تشریف بیاورید ایستگاه آتش نشانی....
سپر و بغل ماشین خورده بود. مامان ناراحت شد و گفت اگر طرف واقعا خواسته بود مسئولیت خسارتشو بپذیره، شماره میذاشت نه نشانی.
تا اینکه امروز زنگ در رو زدند. با دو لباس مقدس که پر از عشق و غرور بود. گفتند که چرا مراجعه نکردین و اینکه ما شب ها خوابمون نمی برده. برای نجات یک بچه ی در خطر نمی تونستن صبر کنن تا ماشین رو بیان جا به جا کن
پیشوایان و بزرگان دین و آیین ما، آن ها که از موجودات نامرئی باخبرند و آنهایی که از فضای جو و آسمان ها با خبرند، و آن هایی که از اعماق علوم آگاهند، حتما و یقین درباره ی وقوع حوادث و از احوالات آینده ی بسیار دور هم با خبرند.
ابعاد علمی آن ها برای ما معلوم است و حال بُعد زمانی آنها را ببینیم.
یعنی پیش بینی آنها درباره ی امروز که زمان ما است، و از آن تاریخ بیش از هزار و چهارصد سال گذشته و از اوضاع و احوال امروز، برای مردم زمان خود چه گفته اند؟ که این ه
برند شرافیت در سال ٩٦ کار خود را با هدف بهبود کیفیت پوشاک و لوازم کاربردی و تخصصی بدنسازی و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی آغاز نمود. این برند زیر نظر و حمایت مستقیم آقای مهدی شرافت از قهرمانان به نام بدنسازی در رشته فیزیک میباشد.
انواع محصولات تولید شده در شرکت شرافیت شامل سه دسته می باشد:
1- پوشاک ورزشی زنانه
2- لوازم بدنسازی
3- پوشاک ورزشی مردانه
 
 پوشاک ورزشی مردانه شرافیت
تی شرت اسپرت
شلوار اسلش شرفیت
رکابی مردانه
سویشرت سلانیک شرافی
 
 
21/10/1395 (سه‌شنبه 2017/01/10)
رمان گرسنه ـ کنوت هامسون ترجمه احمد گلشیری انتشارات نگاه: تهراندان آلدیم، دوشنبه سایتیندا هامسونا گؤره بیر یازی وار ایدی اوردا تانیش اولدوم و بو یازارین سوراغینا گئتدیم. کیتابی آلاندا کیتابچی باشقا کیتابدا ساتیجیلار کیمی منه اؤنَردی و من ده آلدیم. چارلز بوکوفسکی‌نین عامه‌پسند رومانی. آنجاق گرسنه رومانینی کی گرک گرسنگی ترجمه اولایدی ایکی گونه اوخویوب بیتیردیم. بو روماندا یازار بوتونلوکله اؤز ایچینده دیالوقد
 

 کلام گهربار علی علیه السلام 
 
 
​​​​​وَ قَالَ ( علیه السلام ) :
لَا شَرَفَ أَعْلَی مِنَ الْإِسْلَامِ وَ لَا عِزَّ أَعَزُّ مِنَ التَّقْوَی وَ لَا مَعْقِلَ أَحْسَنُ مِنَ الْوَرَعِ وَ لَا شَفِیعَ أَنْجَحُ مِنَ التَّوْبَةِ وَ لَا کَنْزَ أَغْنَی مِنَ الْقَنَاعَةِ وَ لَا مَالَ أَذْهَبُ لِلْفَاقَةِ مِنَ الرِّضَی بِالْقُوتِ وَ مَنِ اقْتَصَرَ عَلَی بُلْغَةِ الْکَفَافِ فَقَدِ انْتَظَمَ الرَّاحَةَ وَ تَبَوَّأَ خَفْضَ الدَّعَةِ وَ الرّ
پرونده هایی که مربوط به مواد مخدر می باشند سختی های زیادی دارند
و به همین خاطر نیازمند یک وکیل مواد مخدر کارکشته و مجرب در این زمینه هستند.
 
قوانینی که به مجازات حمل، مصرف و قاچاق مخدر در این ایران می شوند
مواد و تبصره های زیادی دارند و در صورتی که شما پرونده ی مواد مخدر دارید،
توصیه ی ما به شما این است که از یک وکیل مواد مخدر متخصص
برای مشاوره حقوقی راهنمایی بگیرید تا حق و حقوقتان ضایع نگردد.
 
 
مواد مخدر چیست؟
مواد مخدر به هر ماده ی خالص و یا
ساعت رو نگاه می کنم، عقربه داره هشت رو نشون میده، من نیم ساعت دیگه جلسه ی مشاوره دارم، نگاهم رو زیر پتو می برم و پتو رو میارم بالاتر، به خودم میگم که تو می خوای بری بشینی یه ساعت حرف بزنی که حالت خوب شه؟ من یه پیشنهاد دیگه دارم، از خوابت نزن و دوساعت بخواب ... 
حس آدمایی که شکست عشقی خوردن رو ندارم خدایی، حس افسردگی ناشی از ظلم و تحقیر شدن رو دارم. خیلی مهمه که انسانیت کسی رو زیر سوال نبری، خیلی مهمه که در پرسش محترمانه پاسخی مبهم و غیر اخلاقی ندی
وقتی در سال ۱۲۹۶ تا ۱۲۹۸ بدلیل جنگ جهانی اول در ایران قحطی آمد احمد شاه دستور داد تمام آذوقه گندم و جو و حبوبات و قند و شکر و چای را در انبار احتکار کنند و به قیمت روز به مردم بفروشند آن هم در صف وقتی دلیل آن را پرسیدند گفت:
احمد شاه ۷ کرور [ ۳/۵ ] میلیون تومان از بانک استقراضی روس و انگلیس قرض کرد و رفت
وقتی رجال کشور از او خواستند به کشور برگردد
گفته بود کلم فروشی در فرنگ
شرافت دارد بر تخت طاوس کاخ گلستان
ملتی که به صف عادت کند در صف میمیرد
امید
مملکت ما به کجا میرود ؟ حکومت شما دارد چه بر سر مردم می‌آورد ؟ البته جوابش ساده است : شما در حال نابود کردن تدریجی تمام ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی مردم هستید ، ارزش‌های مانند حقیقت ، درستی ، شرافت و حیثیت تا اگر کسی خواست در برابر نظامتان مقاومت کند توسط اطرافیانش همچون موجودی عجیب الخلقله و جذامی طرد شود ... و همۀ اینها ناشی از ترس روانشناسانه ای است که به جان مردم انداختید و آنان را به اوج پستی رسانده‌اید و معلوم نیست حکومت لعنتی تو تا کجا
در یکی از صحنه‌های «من، دنیل بلیک» در یک بانک مواد غذایی دولتی نظام سرمایه‌داری کشور انگلستان که در آن به طبقه‌ی فرودست سهمیه‌ی مواد خوراکی اختصاص می‌یابد، مادری یکی از کنسروهای لوبیا را در گوشه‌ا‌ی بلادرنگ و به دور از چشم دیگران باز می‌کند و با ولع تمام، بی‌اراده به دهان می‌ریزد و ناگهان درهم می‌شکند. کسی که پیش از آن هرگز، گرسنگی طاقت‌فرسایش را به‌خاطر شرافت و عزت‌نفسش به‌رو نیاورده‌است.  
یکی از شوک‌آورترین و تاثیرگذارترین ص
امروز کسی می گفت، اگر رنجیده ای واقعا معذرت می خوام ازت. جواب دادم، من اصلا نرنجیده ام ولی از آدم هایی که برای حفظ روابط اجتماعی و ازین قبیل بازی ها، معذرت خواهی می کنند خوشم نمی آید. من اگر از کسی معذرت بخواهم، واقعاً تمام درونم پشیمان است. نه از سر منفعت طلبی و به دست آوردن نمایشیِ دل دیگران ....
برگرفته شده از habaza.blog.ir

+ راستش خیلی دوست دارم دو سه نفری رو زیر این پست منشن کنم که بدونن حرف دلم چیه..
سخت بشه که دلم باهاشون صاف بشه، نه به خاطر کارشو
بسم الله 

الف: شناسنامه خدیجهحضرت خدیجه پانزده سال قبل از عام الفیل وشصت وهشت سال قبل ازهجرت نبوی در شهر مکه دیده به جهان گشود وپس ازشصت وپنج سال زندگی با شرافت وفضیلت سرانجام در تاریخ دهم رمضان سال دهم بعثت و سه سال قبل ازهجرت رسول خدا به مدینه به لقاءالله پیوست .نام او خدیجه ،و کنیه اش «ام هند» نام پدرش « خویلد ابن اسد » ونام مادرش « فاطمه دخترزائدة بن الاصم»می باشد.1پدر ومادر خدیجه با چند واسطه به « لویّ بن غالب» می رسد که جدّ اعلای پیامبر
دانلود سریال ایرانی هیولا
دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم ( تمامی قسمت ها ۱ تا ۱۵ )
دانلود سریال هیولا با کیفیت های ۴k , 1080p , 720p , 480p
داستان سریال :
داستان
معلمی بنام هوشنگ را روایت میکند که زندگی شرافت مندانه ای دارد و اعتقاد
دارد شرافت آخرین سنگر بشریت است.. اما اتفاقی صاحب مال و ثروت زیادی میشود
و باعث میشود از آن شرافت فاصله گرفته و به کلاهبرداری و اختلاس روی
بیاورد ، این مجموعه بصورت محسوس با زبانی طنز به مشکلات اجتماعی سیاسی
جامعه پردا
منزوی و در خود فروریخته، بی‌خدا، با چند گوشه و چند آوای مرده خوش. خفته، سخت خفته، از خود بی‌خبر، از جهان بی‌خبر، در چنین انزوای سخت، مدّعی، بی‌هنر، مرده، بی‌ریشه. نه چنین بیش از این نمی‌‎توان مرده بود. بیش از این چنین نفس‌کشیدنی حرام است. 
چنین مردگی حرام است. چنین بی‌موسیقی زیستن، چنین پست، چنین زرپرست، چنین به دلّالی و حراج و تاراج زیستن. چنین حقارت حرام است، ای خر! حرام را تو خود می‌گویی، من از تو به تو می‌گویم. این چنین بی شرافت زیست
سلام
من یک پسر مجرد هستم، ولی هرگز نمیتونم بعضی از پسر ها یا کلا مردها رو درک کنم، مثلا پسرهایی که به دختر ها متلک میندازن یا دنبال شون میافتن یا منت شون رو میکشن و یا مداوم ابراز نیاز برای دوستی میکنن و دختر ها معمولا هیچ محلی بهشون نمیذارن.
آیا این پسر ها چیزی به اسم غرور در وجودشون نیست یا از ذلالت بدشون نمیاد؟، درسته مذکر به مونث گرایش داره اما یک چیزی به اسم شرافت هم وجود داره، جالا این یک طرف قضیه ست، من حتی مردهایی که مداوم خواستگاری میر
پدر وی گرچه از شمار رهبران سیاسی واقعی نبود ، درست مثل دزینیوری‌های دیگر یکی از طرفداران ابدی حزب محافظه‌کار و طرفدار دولت بود . این مرد با هرگونه نوآوری و ابداع سر دشمنی داشت ، و با افراد واقعاً مستضعف و مستأصل جامعه که خواستار حقوق جدیدی بودند و می‌خواستند در اقتصاد سهم عادلانه‌ای داشته باشند مخالف بود . نسبت به افراد بی‌نام و نشان بدگمان بود ، از سرسپردگان نظام قدیم بود و آماده برای فداکاری در راه هر چیزی که آن‌را مشروع و مقدس می‌شمرد
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عزت، کرامت، شرافت و کامیابی امت اسلامی در پیروی از دستورات نبی مکرم اسلام (ص) است
به گزارش  شریعت نیوز ،مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: قرآن کریم یکی از عمده‌ترین و سازنده‌‏ترین اهداف رسالت رسول اکرم(ص) را تالیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جای خصومت و دشمنی بیان می‏‌دارد .
وی ادامه داد: اگر کسی در تاریخ به دیده عبرت بنگرد این م
 
دبیرستان شرافت پس از روزگاری باز هم دبیرستان شرافت خواهد بود، اگر لطف یا قهر روزگار شامل حالش نشود و نامش عوض نگردد.
دبیرستان شرافت پس از روزگاری، بیست سال، چهل سال، شصت سال، بیشتر و کمتر، تبدیل به ساختمانی قدیمی و فرسوده خواهد شد و آجرهایش، شعر سیاهی و تیرگی خواهند خواند.
درهای چوبی‌اش ریش ریش خواهند شد و پنجره‌های شیشه شکسته‌اش، اسباب بازی کودک باد.
دیوارهایش، دیوارهایی که دفترچه خاطرات هزار سرمه‌ای پوشِ1 اسیر رویاهاست، همان دیواره
فکر کن قراره بری دو کیلو سیب بخری. وقتی داری سیبا رو برمی چینی چی تو ذهنت می گذره!؟ اینکه درشت ترین سیبا رو برداری. سالم ترینا. بهترینا. شده یه لحظه از ذهنت بگذره نفر بعدی که میاد از همین سیب بخره چی!؟ چون دیرتر رسیده، چون قبل از اون بهترین سیبا انتخاب شده حالا باید سیبایی رو برداره که به هر حال انتخاب اول نبودن هرچند ممکنه سیبایی که اونم برمی چینه خوب باشن. این فرد چی!؟ آیا به نفر بعدی فکر می کنه و سیبایی که باقی میمونن براش!؟ عقل سلیم حکم می کنه
آموزش و پرورش، والدین، مدیر مسئولیت پذیر، معلمین مخلص و توانمند و زحمات طاقت فرسای شخص دانش آموز است که رتبه های برتر کنکور را می سازد.
اما به ناگاه دم کنکور،با آماده شدن سفره و هنگام برداشت محصول اولیه که می شود، سرو کله مدعیان کاسبکار اعجاز پیدا می شود....
و چه غم انگیز است که در اینجا نیز شرافت و رسالت رسانه ملی خرج کاسبی ویران کنندگان باقی مانده ارزش، اعتبار و جایگاه نظام آموزشی رسمی کشور می شود.
بماند که قرار ما ساختن انسانها در تمامی ابع
عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ: «… لَوْ کَانَ الْحِلْمُ رَجُلًا لَکَانَ عَلِیّاً‏ وَ لَوْ کَانَ الْفَضْلُ شَخْصاً لَکَانَ الْحَسَنَ [حَسَناً]وَ لَوْ کَانَ الْحَیَاءُ صُورَةً لَکَانَ الْحُسَیْنَ [حُسَیناً]وَ لَوْ کَانَ الْحُسْنُ شَخْصاً [هَیْئَةً] لَکَانَتْ فَاطِمَةَ بَلْ‏ هِیَ‏ أَعْظَمُ‏ إِنَّ‏ فَاطِمَةَ ابْنَتِی خَیْرُ أَهْلِ الْأَرْضِ عُنْصُراً‌ وَ شَرَفاً وَ کَرَماً».( )
ترجمه:
از ابن عباس منقول است که پیا
بسم الله الرحمن الرحیماللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
خداوند را شاکرم که توفیق تألیف کتاب آموزش صحیح خوانی قرآن را باعنوان "ربیع القلوب "به بنده مقصر در خدمت به قرآن عنایت فرمود، باشد که این اثر بتواند برخی از علاقمندان به کتاب وحی را با یادگیری صحیح خوانی قرآن به شرافت اتصال به قرآن برساند و  موفق به انس با این کتاب نجات بخش شوند. 
در اینجا فایل pdf  این کتاب را در دو نوع کیفیت (باکیفیت بالا باحدود24مگابایت حجم و با کیفیت پایین در حدود 6م
 
این روزها هند، کربلای مسلمین است. هندوهای افراطی به جان مسلمانان بی دفاع افتاده و مشغول نسل کشی هستند. لابد فیلم های مربوط به شکنجه و یا زنده به گور کردن زنان و کودکان مسلمان توسط مهاجمین هندو را در شبکه های مجازی دیده اید.
تمام مدعیان حقوق بشر و داعیه داران شرافت و انسانیت امروز در مقابل مظلومیت این مردم مسئول هستند. از سازمان ملل تا کنفراس سران اسلامی و ... هر کس که در مقابل ظلم سکوت کند در قبح آن سهیم است. اخبار هند را وسط بلبشوی کرونا به حک
سریال هیولا،دانلود رایگان سریال هیولا،دانلود قسمت پنجم سریال هیولا،دانلود رایگان قسمت پنج هیولا مهران مدیری،دانلود سریال هیولا قسمت پنجم کامل با لینک مستقیم،دانلود رایگان قسمت 5 سریال هیولا با کیفیت عالی
دانلود قسمت 5 سریال هیولا با کیفیت 480
دانلود قسمت 5 سریال هیولا با کیفیت 780
دانلود قسمت 5 سریال هیولا با کیفیت 1080
دانلود قسمت 5 سریال هیولا با کیفیت 4کا


خلاصه داستان سریال هیولا
هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌د
ما همیشه از مسئولین و دولت و متعلقاتش گله‌مندیم اما غافلیم از اینکه این مسئولین هم از خودمان هستند. و حالا ما که‌ایم؟ ما همان‌هایی هستیم که در شرایط بحرانی ماسک و الکل و مواد ضدعفونی‌کننده را احتکار می‌کنیم و یا اگر احتکار نکنیم آن‌ها را چندین برابر قیمت اصلی‌اش می‌فروشیم. ما همان‌هایی هستیم که می‌رویم داروخانه و می‌گوییم «بیست‌تا الکل بدهید» بدون اینکه فکر کنیم می‌شود کمتر خرید تا بقیه هم بتوانند استفاده کنند. ما همان‌هایی هستیم
گزیده‌ٔ رسالهٔ حقوق امام سجاد علیه‌السلامحق دستوَ أَمَّا حَقُّ یَدِکَ فَأَنْ لَا تَبْسُطَهَا إِلَى مَا لَا یَحِلُّ لَکَ فَتَنَالَ بِمَا تَبْسُطُهَا إِلَیْهِ مِنَ اللَّهِ الْعُقُوبَةَ فِی الْآجِلِ وَ مِنَ النَّاسِ بِلِسَانِ اللَّائِمَةِ فِی الْعَاجِلِ وَ لَا تَقْبِضَهَا مِمَّا افْتَرَضَ اللَّهُ عَلَیْهَا وَ لَکِنْ تُوَقِّرُهَا بِهِ تَقْبِضُهَا عَنْ کَثِیرٍ مِمَّا لَا یَحِلُّ لَهَا وَ تَبْسُطُهَا بِکَثِیرٍ مِمَّا لَیْسَ عَلَی
هوالمحبوب
ماها توی این یک سال اخیر خیلی چیزا رو از دست دادیم، ایمان‌مون، اعتقاد‌مون،
امید‌مون، دارایی‌مون، انگیزه‌مون. حالا داریم گرد‌تر می‌خوابیم، سفره‌هامون کوچیک‌تر
شدن، بال و پر روح‌مون بسته شده، رویاها‌مون کم‌رنگ‌تر شدن، صدای خنده‌هامون بلند
نیست، روزها و شب‌هامون پر از نقشه‌های رنگارنگ برای فردا نیست.
هیچ وقت توی این سی و یک سال زندگی، به خدا شک نکردم، همیشه بودنش رو باور داشتم،
حتی اگر باهاش قهر بودم، اما ایمانم سر جاش
پاسا | پاسخگوی برخط (آنلاین) و رایگان به سوالات کامپیوتری در پیام رسان سروش و تلگرامبنام خداوند بخشنده و مهربانبا سلام و احترام و عرض ادب خدمت یکایک شما کاربران گرامی و گرانقدربه درخواست کاربران عزیز پاسخگویی به سوالات عزیزان در پیام رسان داخلی سروش نیز فراهم شد. با این روش علاوه بر حمایت از تولید داخلی می توان در سرعت بخشی و برطرف نمودن سریع مشکلات عزیزان گام موثری برداشت.پاسا در این 7 سال تمام تلاش خود را در جهت ایجاد فضایی دوستانه درجهت ر
21-  و من خطبة له (علیه السلام)
> و هی کلمة جامعة للعظة و الحکمة <
فَإِنَّ الْغَایَةَ أَمَامَکُمْ وَ إِنَّ وَرَاءَکُمُ السَّاعَةَ تَحْدُوکُمْ تَخَفَّفُوا
تَلْحَقُوا فَإِنَّمَا یُنْتَظَرُ بِأَوَّلِکُمْ آخِرُکُمْ.
# قال السید الشریف : أقول إن هذا الکلام لو وزن بعد کلام الله سبحانه و بعد کلام رسول الله (صلی الله علیه وآله) بکل کلام لمال به راجحا و برز علیه سابقا.فأما قوله (علیه السلام) تخففوا تلحقوا فما سمع کلام أقل منه مسموعا و لا أکثر منه
ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. از حضرت رسول (صلى الله علیه و آله) روایت شده که: ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می گردد و غضب الهى از او دور می گردد و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته گردد.
ادامه مط
1- مالیت داشته باشد.
2- قابل تملک و نقل و انتقال باشد.
3- معلوم و معین باشد.
4- قدرت بر تسلیم و تسلم داشته باشد.
⚜️⚜️ انواع مهر ⚜️⚜️
⭕️مهر المسمی: مهری است که در عقد نکاح تعیین شده یا تعیین آن به عهده شخص ثالثی گذارده شده است.
⭕️مهر المثل: مهری است که در نکاح مفوضه البضع به حسب شرافت و اوضاع و احوال زوجه به او داده می‌شود. (ماده 1091 ق.م)
⭕️مهر السنه: مقدار آن 5 / 262 مثقال پول نقره مسکوک است.
⭕️مهر المتعه: مهری است که در نکاح مفوضه البضع شوهر به زن
گاهی باید اخلاق و انسانیت را به همدیگر یادآوری کنیم. آدم است و حواس پرتی!
همه ما گاهی یادمان می رود سر جای خودمان باشیم! گاهی از حقایق عالم خلقت غافل می شویم و راه را گم می کنیم.
ادب به خصوص در مقابل پدر و مادر و بزرگان یکی از همین دست مواردی است که ممکن است از ذهنمان دور شود.
چقدر خوب است ارزش های انسانی را هر از گاه به یکدیگر یادآور شویم.
چندی پیش تصویری از یک هنرپیشه سیما که در حال بوسیدن دست پدرش بود، درسی از ادب و شرافت را در خود جای داد و دست ب
محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.برای همسرتان امن باشیدهمه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و د
 
صحبت های  علی الهادی برادر شهید احمد مشلب:
ای برادرم عهدی بر گردن ماست که ما ادامه دهنده راه جهادی که تو رفتی باشیم، راه مقاومت و پیروزی تا ظهور امام زمان(عج). ای کسی که امانت دار خون و ارواح شهدایی، ای سرور من، ای امین العام تجدید عهد و وفا می کنیم احمد شهید آخر نخواهد بود، و هرگز تورا میان میدان رزم تنها نخواهیم گذاشت و هیچ چیز مانع ما نخواهد بود و همچنان این راه را ادامه خواهیم داد و درسخت ترین شرایط هم با تو خواهیم ماند و سخن ترسوهای دروغگ
من آن‌جا بودم. می‌توانستم از دیوارها رد شوم. میتوانستم از ساب آقای اوه هم تند تر حرکت کنم. می‌توانستم کله بکشم وسط داستان به گربه‌ی مظلوم کنار گاراژ خانه ی پیرمرد لبخند بزنم و به سگ بی ادب چکمه‌ی زمستانی، زبان درازی کنم. من آنجا بودم. درست میان صفحات کتابی که اسمش مردی به نام اوه بود و فردریک بکمن آن را نوشته بود. کتابی که در شناسنامه اش آمده از ادبیات سوئدی است و در مقدمه اش آورده شده که فردریک بکمن همسری ایرانی، به نام ندا ازدواج کرده است و
سریال هیولا
ساخته مهران مدیری، به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی سید مصطفی
احمدی است که بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مهران مدیری،شبنم مقدمی، گوهر
خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما
شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی‌نوری ومحسن قاضی
مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال 
با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از
نوادگ
آقای علی عسکری؟! شما چه کار مهمتری دارید که بررسی اهانت های عوامل پایتخت به فرهنگ و باورهای مردم شمال و کشور را  به معاون خود ارجاع داده اید؟!
آقای علی عسگری؟!
شما به عنوان نماینده رهبری معظم در صدا و سیما ، شخصا باید پاسخگوی اهانت های دست اندرکاران بی شرافت و ملعونِ مجموعه پایتخت، نه فقط در قسمت آخر، بلکه تقریبا در تمامی قسمت های پخش شده، به ویژه  در قسمت آخر، باشید .
آنها که، فرهنگ مردم مازندران بلکه ایران را نشانه رفتند،و به بدترین وضع ممک
شهر سوال ـ اصل اینکه ضرر شلاق های شراب خوار، برای او بیشتر از ضرر خود
شراب خوردن است، می تواند به راحتی مورد انکار قرار گیرد. چون شرافت و عظمت
انسان به عقل اوست. و ضرر شراب خوردن، به عقل انسان وارد می شود و او را
از داشتن تمایز با حیوانات، ساقط می کند! در حالی که ضرر شلاق به جسم انسان
وارد می شود. و از جهتی نیز می تواند او را به انسان بودن نزدیک تر کند!
چون این مجازات او را از شرابخواری دور کرده، و سبب می شود شخص کمتر به عقل
خود آسیب برساند. بناب
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی میده بر
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما ساجی؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی می
 
 
اعیاد ماه شعبان
تنها ماهی که در آن، شهادت هیچ یک از معصومان واقع نشده، ماه شعبان است .ماهی سرتاسر شادی، خیر و برکت که مهم ترین آنان، تولد دو امام همام است. چه راز و رمزی بین سالار شهیدان علیهم السلام و نهمین فرزندش وجود دارد؟ چرا باید در شب میلاد امام حسین علیهم السلام لحظه ها را با یاد و نام امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف چراغانی کرد؟ چرا باید برترین و بهترین عمل در شب نیمه شعبان،زیارت امام حسین علیهم السلام باشد؟ بارزترین پیوند ای
«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ . کسانی که دوست دارند زشتیها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند می‏داند و شما نمی‏دانید.»۱

"وقتی که جوانان یک نسل فاسد شدند، دیگر ملتی وجود ندارد و مقاومتی به چشم نمی خورد."۲
حیا، عفت و غیرت از جمله ارزش هایی هستند
همه‌ی ما یک هیولای بزرگ پنهان توی خودمون داریم؛ که فقط سرِ بزنگاه خودشو نشون میده.
هیولا، سریال پرسروصدای مهران مدیری، با طرح و متن پیمان قاسم‌خانی، فقط گوشه‌ی کوچیکی از این هیولای درون ما ایرانیان دهه نود شمسی رو بهمون نشون داد؛ که ما آدم‌های به اصطلاح معمولی، دزدها و مختلس‌های خوبی هستیم اما اصولاً موقعیتش پیش نمیاد که دزدی کنیم.
از نظر فنی و کیفی، انتقادات زیادی به سریال وارده، جزییات دیالوگ‌ها و متن‌ها می‌تونست خیلی بهتر باشه، پر
سریال هیولا
ساخته مهران مدیری، به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی سید مصطفی
احمدی است که بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مهران مدیری،شبنم مقدمی، گوهر
خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما
شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی‌نوری ومحسن قاضی
مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال 
با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از
نوادگ
سریال هیولا
ساخته مهران مدیری، به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی سید مصطفی
احمدی است که بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مهران مدیری،شبنم مقدمی، گوهر
خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما
شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی‌نوری ومحسن قاضی
مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال 
با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از
نوادگ
 
مردم شهرمردم شهر به گوشید...؟امشب همه ی میکده را سیر بنوشید.با مردم این کوچه و آن کوچه بجوشید.دیوانه و عاقل همگی جامه بپوشید.در شادی این کودک و آن پیر زمینگیر و فلان بسته به زنجیر وزن و مرد بکوشید.امشب غم دیروز و پریروز و فلان سال و فلان حال و فلان مال که بر باد فنا رفت...نخور جان برادر به خدا حسرت دیروز عذاب است.مردم شهر به هوشید...؟هر چه دارید و ندارید بپوشید وبرقصید و بخندید که امشب سر هر کوچه خدا هست.روی دیوار دل خود بنویسید خدا هست.نه یک بار و
«١٣٤»تِلْکَ‌ أُمَّةٌ‌ قَدْ خَلَتْ‌ لَها ما کَسَبَتْ‌ وَ لَکُمْ‌ ما کَسَبْتُمْ‌ وَ لا تُسْئَلُونَ‌ عَمّا کانُوا یَعْمَلُونَ‌ 
آنها امتى بودند که درگذشتند،دست آورد آنها مربوط‍‌ به خودشان و دست آورد شما نیز مربوط‍‌ به خودتان است و شما از آنچه آنان انجام داده‌اند،بازخواست نخواهید شد. نکته‌ها: 
یکى از اشتباهات بنى اسرائیل این بود که به نیاکان و پیشینیان خویش،بسیار مباهات و افتخار مى‌کردند و گمانشان این بود که اگر خودشان آلوده باشن
مینویسم اینجا ،
میخوام با امام زمانم صحبت کنم ، 
یه صحبت خصوصی .
آقا من اصلا نمیدونم چم شده ، اصلا اصلا اصلا.
یعنی اصلا نمیفهمم چه اتفاقی افتاد که من تونستم برم‌این همه فیلم ببینم ، این همه کار بکنم ، آقا واقعا من اینجوری نبودم ، آقا خودت میدونی ، من عهد بسته بودم تا یه سری جاها هم تونستم مطابق عهدم پیش برم، ولی یهو اصلا نمیدونم چی شد.
خب حالا که کار از کار گذشته،  من واااقعا پشیمانم این‌رو میتونی حس کنی خودت آقا،  به خدا بگو که من چقد پشیمونم.
شب شب اشک و تماشاست اگر بگذارندلحظه ها با تو چه زیباست اگر بگذارندفکر یک لحظه بدون تو شدن کابوس استبا تو هر ثانیه رؤیاست اگر بگذارند
 
"شرافت"
1. اون آقایی که توی مراسم تشییع دیدمش، الان دیدم درباره مراسم اون روز صحبت کرده! |آپارات|
.
.
2. به بهانه مطالبی که این روزها درخصوص شخصیت سردار سلیمانی می‌شنویم فیش شماره 15 رو بازنشر می‌کنم.
 
 
3. پدرم از جدم از پدرش(ع) براى من حکایت کرد که رسول خدا(ص) فرمود: کسى که مرا در خواب ببیند، بحقیقت مرا دیده است، زی
 هر کسی داری اندکی رگ غیرت باشد می داند شنیدن چندین و چند باره ی نام دو تیم یونانی(پاناتینایکوس و المپیاکوس)  که تلفظ آن در زبان فارسی، شائبه هایی قریب به یقین، به همراه دارد،که القاء سوءِ برنامه سازان نامرد و بی شرافت، همان واژه مورد نظر آنهاست!
نشان دادن بدن لخت ارسطو  در جکوزی، دروغگویی متواترِ نقی / تقی/ ارسطو/ رحمت / فهمیه / خصوصا پیتر چک ایران به همراه دختر بازی ، گربه بازی ، نشان دادن خانه مجردی وبیان  ازدواج سفیدو ... ، تمسخر باورها و مقد
برخی از ماه‎ها و ایام سال، نزد خداوند تبارک و تعالی از ویژگی خاصی
برخوردارند. از آنجا که ماه رمضان، ماه جاری شدن برکات و خیرات الهی به سوی
بندگان خویش است و از طرفی ماه توبه و بازگشتن و قبولی آن در درگاه خداوند
و ماه نزول قرآن کریم برای هدایت و راهنمایی بشر و نیز ماه نزول سایر
کتاب‎های آسمانی می‎باشد، بر تمام ماه‎های دیگر قمری شرافت و فضیلت دارد و
به همین جهت، خداوند تبارک و تعالی این ماه را مختص به خودش می‎داند. قرآن
کریم، ماه رمضان را،
+به انتظار چه نشسته ای پسرم؟
_جنگ پدر... در انتظار جنگ هستم تا دشت را پر کند
+از جنگ چه میدانی؟
_یک گروه حق یک گروه باطل و بعد شمشیرهایی که حرف میزنند
+تعریف شاعرانه ایست... اما جنگجوها شاعر نیستند
_چه هستند پدر؟
+اگر به چشم تو نگاه کنم، شاید مجسمه ساز هستند، خراش میدهند و میبرند
_چیزی هم خلق میکنند؟
+آدم های جدید... من خودم بعد از یک جنگ خلق شدم
[دستش را بالا می آورد، آستین خالیی که تاب میخورد]
_ادمی هم خلق کردید؟
+خلق کردم، آدمی بدون سر
[نگاهش را به پس
آقای دادستان؟!
جدیت شما را در برخورد با متخلفان و  پلمپ شالیکوبی هایی که برنج را تخلیط می کردند و خدشه بر نام مسلمانی خویش و حتی شهر بابل می کشیدند ،  دیدیم!
آقای ملاکریمی؟! 
جدیت شما را در برخورد با متخلفان انتخاباتی که به خرید و فروش رای تن داده بودند دیدیم و شاهد بودیم چگونه و با چه سرعتی آنها را به چنگال قانون سپردید!
حجت الاسلام ملاکریمی؟! 
شاهد بودیم که در این شرایط بحرانی با معدود داروخانه هایی که "ماسک" را احتکار کرده و گرانفروشی می کرد
خوزستان در طول سالیان متعدد حوادث زیادی تجربه کرده است، وقتی دولت توانایی خدمت رسانی به مردم خوزستان را ندارندوقتی صداقت در گفتار و رفتار ندارند، لذا در پس تریبون شیشه ای و صداوسیما شعار های واهی سر ندهند ، و برای مردمی که در اوج شرافت و نجابت در ایرانی بودن و وفاداریشون شکی نیست بیش از این مورد آزار و اذیت قرار ندهید. 











متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
دانلود قسمت هفتم ۷ سریال هیولا Hayoola با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD
قسمت هفتم ۷ سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری
کارگردان: مهران مدیری | ژانر: کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار قسمت هفتم: ۲۷ خرداد ۹۸
تعداد قسمت ها: ۱۵ اپیزود | مدت زمان هر قسمت: یک ساعت | کیفیت: WEB-DL
نویسنده: پیمان قاسم‌خانی | حجم: متفاوت | تهیه‌کننده: مصطفی احمدی
خلاصه داستان:
با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از نوادگان آنها می‌رسیم. هوشنگ شرافت که یک معلم ب
سریال هیولا
ساخته مهران مدیری، به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی سید مصطفی
احمدی است که بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مهران مدیری،شبنم مقدمی، گوهر
خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما
شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی‌نوری ومحسن قاضی
مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال 
با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از
نوادگ
دانلود فیلم سینمایی تنگه ابوقریب با همه کیفیتها
فیلم ایرانی تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی
کارگردان: بهرام توکلی | ژانر: جنگی، دفاع مقدس | سال تولید: 1396 | تاریخ انتشار: 1397
مدت زمان: 95 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: فول اچ دی
فرمت ویدئو: MP4 | تهیه کننده: سعید ملکان | امتیاز: 7.1 از 10
خلاصه داستان:این فیلم روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی در روزهای پایانی جنگ. عراق
کارگردان: مهران مدیری | ژانر: کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار قسمت دوم: 16 اردیبهشت 98
تعداد قسمت ها: 15 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: یک ساعت | کیفیت: WEB-DL
نویسنده: پیمان قاسم‌خانی | حجم: متفاوت | تهیه‌کننده: مصطفی احمدی
خلاصه داستان:با مرور افتخارات یک خانواده‌ی اصیل و شریف به زمان حال و زندگی یکی از نوادگان آنها می‌رسیم. هوشنگ شرافت که یک معلم با وجدان و شریف است و با خانواده‌اش زندگی آرامی دارند. زندگی روال عادی را دارد تا اینکه هوشنگ به مناسبت روز م
دانلود سریال ایرانی هیولا hayola
سریال طنز هیولا مهران مدیری
نام ها: دانلود سریال طنز هیولا خرید قانونی سریال طنز هیولا
محصول: 1398 ایرانی از شبکه نمایش خانگی
زمان پخش دوشنبه ها

معرفی سریال جدید هیولا

در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با سریال هیولا ساخته مهران مدیری بیشتر آشنا سازیم.در ادامه این مطلب به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

***
خلاصه داستان هیولا:
فرهاد اصلانی نقش هوشنگ معلم شیمی را برعهده دارد . فردی که قرار است با توجه
چند سال پیش یکی از آشنایان به اسم مریم خانم دو فرزند خود را با فاصله ی زمانی کم از دست داد . این خانم زندگی‌ اش کلا به دو قسمت پیش از فوت فرزندان و پس از فوت انها تقسیم کرده بود. یکبار که من شاهد درد و دل مریم خانم با فاطمه خانم بودم . ایشان هم متاسفانه عزیزی را از دست داده بود . و خود یقینا داغ سنگینی بر دل داشت . فاطمه خانم به مریم خانم گفت که به نبودشان عادت می ‌کنی، برو صورتت رو بشور تا برایت چایی بریزم . راستش نمیدانم به طور قطعی بگویم و نظ
همه ی ما یه مجموعه عادت هایی داریم که تا حدود زیادی مختص خودمونه. یا ذاتیه یا از به مرور به دست آوردیم و حتی ممکنه به سختی ایجادش کرده باشیم. که این دسته ی آخر اتفاقا با ارزش ترین وجه شخصیتیمون رو نشون میده. گاهی اتفاقی توی زندگی باعث میشه بر خلاف میلمون کم کم از عادتی دست بشوریم و برای همیشه کنارش بذاریم. 
من عادت هایی دارم که همیشه دوستشون داشتم تا اینکه به مرور ازشون ضربه خوردم. بعد با خودم فکر کردم چقدر بده من اینجوری هستم. شاید باید جور دیگ
تقویم شیعه
یکم رجب
۱- زیارت امام حسین علیه السلام
در شب و روز اول این ماه زیارت مولانا الشهید ابی عبد الله الحسین علیه السلام مستحب است. از حضرت صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند: کسی که امام حسین علیه السلام را در روز اول رجب زیارت کند، خداوند متعال گناهان او را می‌بخشد. اگر برای کسی زیارت آن حضرت در این روز ممکن نباشد، مشاهد مشرفه دیگر معصومین علیهم السلام را زیارت کند و اگر این هم برایش ممکن نبود با سلام از راه دور به طرف آن قبور شریف اظ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها