نتایج جستجو برای عبارت :

گزارش تصویری نشست توجیهی دوره جدید طرح استعدادهای قرآنی چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدیدطرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: نشست توجیهی این طرح روز پنجشنبه سوم مرداد با حضور شرکت کنندگان در این طرح ،خانواده های آنان و اساتید دوره در اداره امور قرآنی استان برگزار شد.
ادامه مطلب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
پوشش در استان چهارمحال و بختیاری براساس تفاوت های اقلیمی وفرهنگی، متفاوت است.
پوشاک مردان و زنان بختیاری با چهارمحال فرق دارد. پوشاک زنان چهارمحال شامل لچک ،چارقد، دواق، تمبان پاکش، شلیته، کالک ، دستینه، و پیراهن است.پوشاک مردان چهارمحالی عبارتست از: شب کلاه، پیراهن، نمدکول، شلوار دبیت، شال کمر، قبا، ارخالق و گیوه.تن پوش مردم چهارمحال وبختیاری، به ویژه عشایر، پوشاکی بسیار ساده و زیبا است که در گویش محلی به آن رخت می گویند. پوشاک  مردانه ش
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمد موسوی، معاون مدنی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: داخل دو ماه­ گذشته ۵۲ گزارش کرونا درون سامانه­ سجام ثبت و برای پیگیری و اقدام بوسیله مراجع مربوطه ارجاع شد.   وی افزود: شهروندان از طریق سامانه جامع ارتباطات بشریت قوه قضاییه (سجام)، می توانند هرگونه سرکشی و جرمی را که باعث شیوع مصیبت کرونا می شود، از طریق تارنمای sajam. scpd. ir ثبت و بخاطر تجسس و رسیدگی متولیان ح
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از تغییر تاریخ برگزاری نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این دوره یکم و دوم اسفندماه سال جاری با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه سیزدهم اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور با حضور 97 نفر در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد.
 
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود: آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود:  آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته 50  درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی شهر قم در ایام با سعادت ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری میزبان برگزاری دوره نیمه تفصیلی مباحثات مرتبط با الگوی ساخت(الگوی نظام سازی اسلامی) است. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه متن اطلاعیه دائره نشست های شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی درباره این دوره مباحثاتی به شرح زیر است:  
  بسم الله الرحمن الرحیم
احتراماً به اطلاع علاقه مندان به گفتگوهای حیاتی الگوی پیشرفت اسلامی می رساند که در ایام ماه مبار
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات  اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: این دوره وارد فصل جدیدی شده و از میان افرادی که در سه سال گذشته در دوره تقلیدی کار می‌کردند 30 نفر در دوره جدید طرح شرکت می‌کنند.
ادامه مطلب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی استان
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
برای اطلاع از تورهای شاد و مفرح به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
https://www.instagram.com/raftingia/
 
رییس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان در ادامه این نشست در رابطه با فرش کرمان گفت: تامین مواد اولیه و کنترل کیفیت این مواد در تولید فرش استان بسیار مهم است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام خواهد شد.
 
چالش‌های صنایع دستی استان و راهکارهای رفع آنها در نشست کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.
به گزارش ایسنا، رضا بهرامی رییس کمیسیو
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
مردم استان چهارمحال وبختیاری به 3 گویش ،فارسی درمنطقه چهارمحال(در بین ساکنان شهرکرد و بروجن) گویش لری درمنطقه بختیاری (لردگان-اردل-کوهرنگ-فارسان) و گویش ترکی قشقایی(سامان، فرادنبه،بن وشهرکیان،جونقان) تکلم می کنند.زبان مردم استان چهارمحال وبختیاری از اصیل ترین زبانهای فارسی است که ریشه آن فارسی پهلوی است نزدیکی لهجه شیرین بختیاری با زبان پهلوی به قدری است که زبان شناسان آن دو را از هم جدا نمی دانند ومی توان گفت که گویش بختیاری از زبان ای
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
 
شهرستان سامان در حدود 25 کیلومتری شمال شرقی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به دلیل نزدیکی به مرکز استان این شهرستان از رونق خوبی برخوردار است، مساحت کلی سامان چیزی حدود 460 کیلومتر مربع که جعمیت 36 هزار نفری را در خود گنجانده است.
سامان از 2 بخش، 1 شهر به نام سامان و 4 دهستان جذاب در شرق استان چهارمحال و بختیاری استوار و محکم ایستاده با ارتفاعی حدود 2000 متر از سطح دریا همچون دیگر شهرستان های چهارمحال بام ایران را نشان می دهد، موقعیتی که شهرستان
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
چشمه های استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از بی نظیر ترین جلوه های طبیعت زیبای این استان و ایران هستند.  
چهارمحال و بختیاری، مرتفع ترین استان کشور است که به سبب اقلیم و موقعیت منحصر بفردش دارای چشمه های جوشان بسیاری است که برخی از آنها منشا رودخانه های بزرگی چون زایند رود و کارون هستند.چشمگیرترین چشمه ها در سطح استان چهارمحال وبختیاری عبارتنداز :
چشمه کوهرنگ 
 یکی از پر آب ترین چشمه های استان چهارمحال و بختیاری چشمه کوهرنگ است که با
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین نقاط کشور محسوب می گردد. آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری  یکی از جاذبه های گردشگری  بکر و منحصر بفرد این استان هستند.آبشارهای شیخ علیخان، آتشگاه و گاهکده لردگان، دره عشق، کردی سبزه کوه، تونل اول کوهرنگ، زردلیمه، آبشارهای بهشت‌آباد و لندی از جمله مهم‌ترین آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری هستند که از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این استان به شمار می‌آیند.
 
برای خوان
استان چهارمحال و بختیاری با وسعت بیش از 16 کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران واقع شده است، مرکز این استان شهرستان شهرکرد که به دلیل ارتفاع بالایی آن نسبت به سطح دریا به بام ایران مشهور است چهارمحال و بختیاری دارای رودخانه های پر آبی است که به واسطه بارش های سالانه دو رودخانه زاینده رود و کارون از این استان سرچشمه می گیرند. از جاذبه های گردشگری این استان وجود کوه های مرتفع که بیشترین وسعت چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد، میتوان اشاره کرد.
ب
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
 
نشست سالانه هفته جهانی آب سال ۲۰۱۹ میلادی از روز ۲۵ تا ۳۰ ماه آگوست در شهر استکهلم برگزار می‌شود، این نشست با حمایت انستیتوی بین‌المللی آب استکهلم (SIWI) و برنامه آب سازمان ملل با هدف جلب توجه جهانی نسبت به چالش‌های مرتبط با آب که تقریبا در هر نقطه از جهان به چشم می‌خورد، برگزار می‌شود.
 
میزان مصرف فعلی آب، رشد جمعیت و آثار تغییرات آب و هوای زمین موجب شده دو سوم از جمعیت کل جهان که شمار آن به بیش از ۴ میلیارد نفر می‌رسد، حداقل یک ماه در سال
خرید و فروش فیش حج چهارمحال و بختیاری
 
نمایندگی دفتر ایران حج با بیش از ۷ سال سابقه 
 
در استان چهارمحال و بختیاری فعالانه آماده ی خدمتگزاری در
امر خرید و فروش فیش حج با مناسبترین قیمت می باشد.
نمایندگی های ایران حج در استان چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، سامان، خانمیرزا
خریدار فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و بانک ملت با بالاترین قیمت
فروش فیش حج عمره و تمتع با مناسبترین قیمت
لطفا جهت خرید و فروش فی
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
  بسم الله الرحمن الرحیم
 دوره جدید مباحثات فقهی ساخت یابی در قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه متن کامل اطلاعیه دائره پژوهش شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی درباره این دوره بحثی به شرح زیر است:               
                                                                 
ادامه مطلب
تالاب های استان چهارمحال و بختیاری با ایجاد یک مجموعه بزرگ زیستی، علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دل انگیز،  زیستگاه‌های کم همتایی هم برای پرندگان مهاجر و ماهیان منحصر به فرد  پدید آورده اند.
تالاب‌ها، محیط‌هایی هستند که مشخصاتشان چیزی میان خشکی و آب است، تالاب‌ها ممکن است همواره دارای آب و یا اینکه گاه خشک و گاه آب‌دار باشند، برخی تالاب‌های نزدیک دریا نیز با جزر و مد تغییر وضعیت می‌دهند.استان چهارمحال و بختیاری دارای شش تالاب مهم است ک
موسیقی در استان چهارمحال و بختیاری جایگاه خاصی دارد.آوازهاى محلى روستاهاى چهارمحال و بختیارى با لهجه‌‌هاى مخصوص به خودشان به خصوص در هنگام عروسى و شادى واقعاً جالب توجه است. ادوات موسیقى آن‌ها عبارت‌اند از : دهل، سنج، نى، کرنا، طبل و سنتور که در میان آنها افراد نى‌زن و سنتور نواز ماهر نیز وجود دارد.ویژگی مناطق زاگرس ایران،کوهستانی بودن آن و وجود آب و هوای سرد و نیمه معتدل است که همین مولفه ها باعث شده است موسیقی در استان چهارمحال و بخت
نصب دوربینهای مدار بسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مدار بسته در شهرکرد + نساب دوربین مداربسته در شهرکرد + نسب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته + نمایندگی دوربین مداربسته + خرید دوربین مداربسته + نصب دوربین های مداربسته + دی وی آر + خرید دوربین حفاظتی + نصاب سیار دوربین در شهرکرد + فارسان + شهر سامان + چهارمحال و بختیاری + چهارمحال + کوهرنگ + چلگرد + شماره مغازه حفاظتی نظارت
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همایش آموزشی«توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت‌های مدیریتی» با حضور، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن کشور و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال‌وبختیاری در سالن بلاغ اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
ادامه مطلب
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
به
گزارش ایسنا، پایگاه خبری تی وی ان ۲۴ نیوز، پیش از آغاز نشست ورشو
گفت‌وگویی اختصاصی با رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار پیشین نیویورک
داشته است. جولیانی در این گفت‌وگو مدعی شد: قرار است نشستی در ورشو برای
صلح در خاورمیانه برگزار شود و طبق گفته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه‌مان
قرار است تمرکز این نشست بر روی ایران باشد چراکه مشکل اصلی در خاورمیانه،
ایران است.
 
وی همچنین ادعا کرد که ایران به گروهک‌های تروریستی در سراسر جهان، پول و تسل
به
گزارش ایرنا از تارنمای سفارت ایران در ورشو، در این بیانیه آمده است:
برغم ادعای مقامات لهستانی مبنی برعدم ارتباط نشست ورشو با ایران، اما
مقامات آمریکایی از اعلام اهداف اصلی این نشست مبنی بر هدف قرار دادن ایران
در منطقه اجتناب نمی کنند.
 
بیانیه افزوده است: با توجه به تعهدات
مقامات لهستانی برای عدم تمرکز نشست ورشو بر محور ایران، اما باید گفت که
مقامات آمریکایی صریحا هدف اولیه برگزاری نشست ورشو را تضعیف نقش ایران در
منطقه خاورمیانه عنو
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، «دیدبان»، نشست اکران و نقد و بررسی مستند «ایکسونامی» در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در این نشست آقای محسن آقایی (کارگردان مستند) و دکتر سجاد مهدی زاده (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر حول موضوع انقلاب جنسی در جامعه ایرانی پرداختند.
ادامه مطلب
گزارش تصویری
 
نشست بصیرتیجریان شناسی حوادث آبان ماه ٩٨
 
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه اندازی بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی در استان ضروری است، گفت: تشکیل این بانک سبب می شود تا در مواقع نیاز به اطلاعات دقیقی از شمار فعالان قرآنی و برنامه های قرآنی به آسانی دسترسی داشت.
ادامه مطلب
به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش  آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی تمامی کارکنان و کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و مربیان مراکز قرآنی استان برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کروناویروس خبر داد.
ادامه مطلب
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
برنامه های کتابخانه فردوسی درهفته کتاب و کتاب خوانی
 
 
19 آبان قصه گویی و شعر خوانی و مسابقه نقاشی در بخش کودک کتابخانه فردوسی
20 آبان حضور کتابدار در مدرسه پسرانه دبیرستان شیخ شلتوت دوره دوم متوسطه برای  زنگ هفته کتاب و آشنایی با کتاب و کتابخوانی
21 آبان بازدید مدرسه دخترانه همگام دوره متوسطه اول از کتابخانه فردوسی
20 آبان نشست کتابخوانی فرهیختگان در سالن اجتماعات اداره کتابخانه های سنندج
22 آبان نمایشنامه خوانی کتاب زنان مهتابی مرد آفتای ن
بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
به فضل الهی نشست تخصصی تبیین الگوی ساخت (الگوی نظام سازی اسلامی) به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان البرز روز چهار شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸  از ساعت ۹ صبح برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی محورهای سه گانه الگوی ساخت؛ شاملِ ۱- نقش و بافت تعریف در نظام سازی، ۲- نقش و بافت تصویر در نظام سازی و ۳- نقش و بافت تصمیم در نظام سازی، تبیین خواهد شد.
شایان ذکر است که الگوی ساخت، الگوی تبویب و ا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «تجلی عاشورا در شعر و ادب فارسی» عصر یکشنبه ۲۴ شهریور ماه، با سخنرانی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادبیات آیینی و جمعی از معاونان و مدیران کل نهاد، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران برگزار شد.
در این نشست علیرضا مختارپور با اشاره به برخی بحث‌های مطرح شده درباره تأثیر واقعه عاشورا در ادبیات فارسی
جلسه کاربرد GIS در توسعه و کشت گیاهان دارویی(موسیر،گل محمدی،زعفران،باریجه،گل گاو زبان،آنقوزه) با حضور معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مرکز تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی در محل دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی برگزار شد.

مکان نیوز - به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، این جلسه با هدف شناسایی مناطق مستعد کشت گیاهان دارویی در سطح استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.
مقرر شد جلسات دیگری با حضور دستگاه های مرتبط مانند اداره کل مناب
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، به اطلاع می رساند دوره ضمن خدمت کاربردهای فناوری اطلاعات با همکاری گروه های درسی با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره : کاربردهای فناوری اطلاعات2- کد دوره : ۹۲۰۰۲۵۴۲3- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : عمومی6- فراگیران :دبیران مدارس متوسطه اول و گروه های درسی7- تاریخ  برگزاری دوره : 1398/03/09      8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره : مرکز تحقیقات معلمان سمیرمهمکار
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
به فضل الهی نشست تخصصی تبیین الگوی ساخت (الگوی نظام سازی اسلامی) به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان البرز روز چهار شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸  از ساعت ۹ صبح برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی محورهای سه گانه الگوی ساخت؛ شاملِ ۱- نقش و بافت تعریف در نظام سازی، ۲- نقش و بافت تصویر در نظام سازی و ۳- نقش و بافت تصمیم در نظام سازی، تبیین خواهد شد.
شایان ذکر است که الگوی ساخت، الگوی تبویب و ا
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی باید بخش مهمی از خطبه های نماز جمعه ائمه باشد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،  حجت الاسلام و المسلمین قریشی در نشست تخصصی ائمه جمعه اهل سنت استان با اشاره به استناد به اهمیت خطبه های نماز جمعه در جهت دهی عقلی و شرعی جمعه گفت: باید در خطبه های نماز جمعه بر پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی توجه بسیاری شود.
ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این جلسه ب
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از حدنگاری ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان حدنگاری گردید.او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اراضی ملی سندار شده است گفت: با اجرای طرح ک
                                          بسمه تعالی
     اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                                           تاریخ :
 مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد                                                     شماره : 20
                دبستان هاتف کیان)                                                                                  پیوست : ........................    
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، دیدبان، دومین نشست بررسی و آسیب‌شناسی 40 سال مواجهه جمهوری اسلامی با موسیقی با عنوان «ساز مخالف!» در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد. در این نشست دکتر نادر جعفری (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق) و آقای محمدباقر معلم (مدیر سابق  مرکز سرود و موسیقی صداوسیما) حضور داشتند و به ارائه آراء و نظراتشان پرداختند. در ادامه برش‌هایی از صحبت‌های دکتر نادر جعفری و آقای محمد
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
نشست مدیران و مدرسین علوم دینی اهل سنت شمال کشور با هدف تحول حوزه‌های علمیه بر اساس نیاز‌های روز جامعه، امروز در گرگان برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور مطالعه، تحقیق، مشاوره و پرسش و پاسخ را از مهمترین ویژگی های مدیران و مدرسان حوزه های علوم دینی دانست و گفت: با توجه به نیازهای جامعه تحول در حوزه های علمیه اجتناب ناپذیر است و ضرورت دارد که در متون درسی بر اساس نیازهای جامعه تحول ایجاد شود.
امام جمعه نگین شهر
جشنواره ملی اسباب‌بازی
اولین نشست هم‌اندیشی و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی صبح روز ۱۶ بهمن ۱۳۹۸در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست گزارش بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی مسوولان هر بخش ارایه شد و نقاط ضعف و قوت آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مسیر واقعی رشد صنعت اسباب‌بازی ایجاد ش
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
☑️تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
جمعه 3 می 2019
سهام آمریکا پس از نشست فدرال رزرو همچنان تحت فشار است.
بانک انگلیس دیروز همراه با کمی لحن صعودی، نرخ ها را نگه داشت.
بازارها گزارش  کارگری امروز آمریکا را در ساعت 13:30 به وقت تابستانی گرینویچ دنبال میکنند.
سهام آمریکا دیروز به دنبال آخرین نشست فدرال رزرو این کشور، تحت فشار قرار گرفت؛ در این نشست بازارها پس از اخبار احتمالی از کاهش نرخ آینده، مأیوس شدند. تمرکز امروز بازار روی گزارش کارگری آمریکا در
به گزارش ایسنا، بوسیله تصنیف مجله فرامنطقه ای القدس العربی، "گو وی"، سفیر چروک درون فلسطین در جریان دیدار با نبیل شعث، وکیل رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد که پکن و مسکو در مجمع اقتصادی منامه که در راستای اجرای بخشی از طرح صلح آمریکا بخاطر فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "بیع قرن" برگزار می شود، شریک نخواهند کرد. وی افزود: روسیه و گره توافق کرده اند که تو این نشست مشارکت نکنند. فرستاده چین در ادامه پهلو موضع حمایتی کشورش از فلسطین و
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
نگارش ۲۴٫۴ دانا متوسطه دوره دوم با تغییرات زیر قابل دریافت می باشد.
رفع موارد گزارش شده در کارنامه دوره های قبل
مناطق سیل زده خوزستان-لرستان و گلستان باید برای نوبت خرداد ۹۷ حتما مجددا به سامانه امین ارسال اطلاعات نمایند.
قبل از شروع جدید دوره حتما بروزآوری اطلاعات را انجام دهید.
 
  دریافت نگارش جدید24.4 متوسطه دوم
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
دانشجویان گرامی
مهلت تحویل و ارسال گزارش کار آزمایش اول (پمپ حرارتی) به پایان رسیده است.
آخرین مهلت ارسال و تحویل گزارش کار کمپرسور دومرحله ای: چهاشنبه 22 اسفند
مهلت ارسال و تحویل گزارش کارهای تهویه و دیگ مارست: چهارشنبه 21 فروردین
✅ گوگل به‌صورت جداگانه در نشست AndroidDeveloper اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید از این پس قرار است به‌صورت رسمی از نمایشگرهای تاشدنی پشتیبانی به عمل بیاورد. یکی از ویژگی‌ها این است که می‌توان به برخی اپلیکیشن‌ها دستور داد تا هنگام باز و بسته شدن دستگاه واکنش‌‌های خاصی نشان دهند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذر به مدت ۷ روز ادامه داشت.
طبق گزارش ارائه شده از سوی «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور، ١۶ هزار و ١۴۵ داوطلب در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که  ۸۸ درصد آقا و ١٢ درصد ر خانم‌ هستند.
 
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذر به مدت ۷ روز ادامه داشت.
طبق گزارش ارائه شده از سوی «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور، ١۶ هزار و ١۴۵ داوطلب در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که  ۸۸ درصد آقا و ١٢ درصد ر خانم‌ هستند.
 
مجید فرج‌فائد- کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی ازجمله راه‌های ارائه برون‌دادهای علمی و رویدادهای فناوری است. به گزارش یکی از وبگاه‌های مدیریت دانش و اطلاع‌رسانی کنفرانس‌های کشور، تعداد کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به چهار ماهه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. این درحالی است که توزیع برگزاری کنفرانس‌ها در طول سال یک‌دست نیست و برخی از ماه‌ها میزبان برگزاری کنفرانس‌های بیشتری هستند. با یک تحقیق آما
طبق منابع کمک آموزشی پیشنهادی از سوی استانها از استانهای آذر شرقی
،آذرغربی ،اردبیل،البرز،شهرستانهای تهران ،سیستان و بلوچستان ،سمنان،خراسان
جنوبی و لرستان لیکن با توجه به  بررسی صورت گرفته و تائید دفترآموزش دوره
دوم متوسطه کاردانش  " کتاب میکس رایانه ای شاخه کاردانش رشته تولید
چندرسانه ای کد 612/15 انتشارات پیام کوثر " برای کاربر Adobe  Premiere 
رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای جهت هماهنگی معرفی می گردد.
آدرس دانلود Pdf کتاب:   
http://chap
بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی مسجد جمکران شهر مبارک قم در روز یک شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح میزبان نشست تخصصی تبیین نظریه آموزش و پرورش آینده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی، محورهای پنج گانه این نظریه شاملِ: ۱- بررسی معایب آموزش و پرورش فعلی در سه محور اهداف، محتوا و روش ۲- بررسی و تبیین ویژگی های سه گانه آموزش و پرورش آینده در سه محور اهداف، محتوا و روش، ۳- تمرکز بر مسئله ارتقای ظرفیت های اولیه انسانی؛ ب
آفتاب نیوز: دبیرکل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس ، گزارش یک ساله خود درباره لبنان را در یک نشست درهای بسته شورای امنیت خواند و از دولت و ارتش لبنان خواست تا به حزب الله خاتمه دهند.
وی در این گزارش گفت: “یک بار دیگر ، من از دولت لبنان و نیروهای نظامی می خواهم که همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از سلاح برای رسیدن به حزب الله انجام دهند.”
گوترس گفت: “مداخله مداوم حزب الله در منازعه سوریه تهدیدی برای دخالت لبنان در درگیری های منطقه ای است و ثبا
د‌‌‌‌‌ر این روید‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌، ۱۴ گروه موسیقی از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان، کرد‌‌‌‌‌ستان، لرستان، مازند‌‌‌‌‌ران، گیلان و گلستان به مد‌‌‌‌‌ت پنج روز برای موسیقی د‌‌‌‌‌وستان شیرازی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر(گزارش) - پیام خبر (عکس) - هنرشیراز -
ادامه مطلب
1.طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندانی که در استنفورد، پرنستون و برکلی مقاله ای را در مجله علمی منتشر کردند، گزارش شده است که سیاره ما در حال ورود به دوره جدیدی از انقراض با دانشمندان برتر است که هشدار می دهند که گونه ها در سراسر جهان عمدتا به مرحله مردن قدم میگذارند، از جمله انسان.مهره داران با سرعت 114 بار سریعتر از حد معمول در حال ناپدید شدن هستند، چنین رویدادی مشابه 65 میلیون سال پیش است، زمانی که دایناسورها ناپدید شدند، به احتمال زیاد به
نشست و هم اندیشی دهیاران باراندوزجنوبی با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی و دبیردهیاران بخش. 
 مسجدولیعصر بالانج_1398/3/28
درحاشیه و انتهای نشست دهیاران باراندوز جنوبی,
خانم صنم دلیرابگرمی, دهیار بالانج, با رای قاطع دهیاران دهستان
در مسئولیت دبیردهیاران باراندوز جنوبی ابقا شد.
منبع؛ کانال خبری بالانج
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
ارائهٔ فشرده‌ای در نشست عقل سرخ داشتم با موضوع شهادت سردار سلیمانی و آخرالزمانی شدن جامعه. منظورم از آخرالزمانی شدن در واقع مواجهه با مسئلهٔ آخر الزمان، به ویژه، آزمونی برای مواجههٔ جبههٔ حق و باطل بود. به بیان دیگر مصرح شدن و آشکار شدن بیش از پیش جبههٔ حق و تمایز آن از جبههٔ باطل و اهمیت این مقوله برای آمادگی جامعه برای دوران ظهور.
این نشست را خبرگزاری‌های ایکنا و مهر و آنا پوشش دادند. طبق معمول خبرنگاران محترم به سرعت مطلب را شنیده و تدوی
در ادامه رشد قیمت ها در بورس تهران و با احتساب رشد دیروز در شاخص کل، بازدهی بورس تهران از ابتدای سال تا دیروز، نزدیک به 100 درصد رسید. رقم دقیق، 99.7 درصد است. این در حالی است که هنوز ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. اکنون شاخص کل به محدوده 356000 واحدی رسیده است و راهی تا رسیدن به مقاومتی که قبلا اعلام کرده بودم، ندارد. از سوی دیگر، در آستانه ارسال گزارش های ماهانه و همچنین ارسال گزارش های 9 ماهه شرکت ها هستیم. انتظار مثبت از گزارش ها، یکی از دلایل ا
برگزاری نشست معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه امام محمد تقی (ع) نشست معرفی و بلندخوانی کتاب  هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی توسط سحر همامی کتابدار کتابخانه و با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.
 
 از دیگر شهرستان های جذاب استان چهارمحال بختیاری می توان به بن اشاره نمود که مرکز آن شهر بن است بن نیز به مانند شهرستان سامان در نزدیکی شهرکرد واقع شده فاصله بن تا شهرکرد چیزی در حدود 35 کیلومتر می باشد، که جمعیتی در 28 هزار نفری را در خود گنجانده، ارتفاع این شهر همانند دیگر شهر های استان 2000 متر نسبت به سطح دریا می باشد ، بن متشکل از 2 بخش، 2 شهر و 4 دهستان است.  قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری - تاریخی و مذهبی، آب و هوا، صنایع دستی و سوغ
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، «دیدبان»، نشست اکران، بررسی و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در این نشست که علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده و یکی از بازیگران فیلم، سیدمحمد حسینی، منتقد سینما، هم در آن حضور داشت، پس از نمایش فیلم موضوع «سینمای نوجوان» به بحث گذاشته شد.
ادامه مطلب
 
موقعیت شهرستان کوهرنگ باحداکثرمختصات 50 درجه و 26 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و 49 دقیقه عرض شمالی، در شمال و شمال غرب استان چهارمحال و بختیاری بلندترین نقطه استان بامرکزیت شهرچلگرد، از مغرب به استان خوزستان، از جنوب به شهرستان های فارسان و شهرستان اردل و از شمال به استان اصفهان و لرستان و از مشرق به شهرستان شهرکرد محدود می شود.این شهرستان باجمعیتی بالغ بر35915 نفردارای 3 بخش (مرکزی،بازفت و دوآب صمصامی) و 7 دهستان ،مساحتی در حدود 7/3795 رابه خود اختص
هدیه ویلموتس به مربیان لیگ چه بود؟ +عکس
سرمربی تیم ملی فوتبال به هریک از مربیان لیگ برتری هدیه ای به رسم یادبود اهدا کرد.

به گزارش مشرق، نشست هم‌اندیشی ویلموتس با سرمربیان تیم های لیگ برتری دیروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و سرمربیانی نظیر استراماچونی، کمالوند، تارتار، فرکی، منصوریان، ویسی و ... و همچنین خواکین دستیار کالدرون سرمربی پرسپولیس در این نشست حضور یافتند.
ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب محضر همه ی بازدیدکنندگان محترم 
قصد داریم در این وبلاگ اخبار و رخداد های روستای مارکده و استان چهارمحال و بختیاری و گاها سراسری را به اطلاع شما گرامیان برسانیم 
لطفا با نگاه سبزتان ما را یاری نمایید . 
 
ارادتمند شما 
محمود شاهسون مارکده 
شهریور ماه 1398 
باران توطئه ها بر ثمر نشست
در کُنجِ فقر پدر با پسر نشست
فاسد شدند گروهی از حاکمان
زخم زبان مدّعیان هم به بر نشست
 
مدیون تک تکِ افراد  میهنند
خوردند و رفته بدامان دشمنند
بدنام و مفتضح و خرابی همیشگی
آوارگان غربت و همخواب ماتمند
 
چپ یا که راست یکی بوده در نظر
دزدیده اندو فراهم شد این خطر
شاید که چشمه شود بسته با دو بیل
سیلاب را نبود چاره ای دگر
 
میگویم از غم مردم که عالی اند
در وقت جشن و عزا مثل قالی اند
هرکس که آمده پا روی شانه هاست
همواره دست
سلام
الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.
این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.
البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.
بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.
من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.
این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.
 
Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training
در سومین نشست س.ح.ب.ا به موضوع جنبه های حقوقی بین المللی خروج احتمالی جمهوری اسلامی ایران از NPT خواهیم پرداخت. میهمان من در این نشست، دوست و همکار محترم آقای دکتر خلف رضایی، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند. از علاقمندان مباحث حقوقی بین المللی دعوت می کنیم با عضویت در صفحه اینستاگرامی س.ح.ب.ا در این نشست مشارکت نمایند.این نشست روز سه شنبه  22 بهمن و از ساعت 21 برگزار خواهد شد.
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. سیاست حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات سیاسی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات موسوی
         
گزارش کارآموزی رشته حقوق
گزارش کارآموزی رشته حقوق، در قالب فایل pdf و در حجم 31 صفحه، شامل 5 گزارش حقوقی و 5 گزارش کیفری که پاسخ های کارآموز در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه پس از گزارش پرونده آورده شده است. این گزارش کار آموزی در سه فصل تهیه شده است. گزارش به صورت کامل و ...
یکی از دوستان دوره ی ارشدم معاون دبیرستان پسرانه است. به گفته ی ایشان زنگ های تفریح برای بچه ها موسیقی شاد پخش میکند و بچه ها هم از این امر خوشحالند و با نشاط دو چندان ساعت درسی را آغاز می کنند.‌ این جریان سوژه ی خبری یک خبرنگار شد و در این خصوص گزارش و مصاحبه ای تهیه کرد و در پی این گزارش فرد نیکوکاری پیدا شد و ۴۰ بلیط کنسرت امید حاجیلی به این مدرسه هدیه کرد. شب قبل از امتحان دین و زندگی ۴۰ دانش آموز انتخابی و معاونشان لحظات شادی را در کنسرت سپر
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
سردار سلیمانی تازه به تکثیر نشست
تکثیر شدن شهید 
از عجایب رحلت شهید آن است که خون پاک او سبب می شود با اینکه جسمش تکه تکه شده، شخصیت او در بین ارادتمندانش تکثیر شود، این هم نوعی از حضور و شاهد بودن و زنده بودن شهید است، و از این طریق از باب من سن سنة حسنة، بل أحیاء می شود و عند ربهم یرزقون. 
 
دوروزه دارم میگم پیتزا پیتزا، می دونن من عاشق پیتزام
گفتم شما هم میخورید؟ داداشم گفت پیتزا میخوای سفارش بدی؟ نوچ نوچ نوچ
مامان بابا گفتن مگه میشه پیتزا خورد؟؟
امشب قبل سفارش گفتم دوتا بزرگ بگیرم؟من یه پیتزا کامل میخوامااا
بابا:نه زیاده بابا
مامان: منکه معدم درد میکنه نمیخوام
داداش: من پیتزا خوشم نمیاد کباب میخوام
محض احتیاط یه کامل و یه مینی سفارش دادم آوردن
همه نشست سر سفره بابا یکی دوتا برش از مینی خورد بقیشو مامان خورد
داداش نشست سر پی
با سلام
شما میتوانید با تماس با آکادمی IMQ  ( 02188529400) ، خانم مهندس آرتونیان  (داخلی شماره 3) از زمان دوره های بنده در ارتباط با مشتری ( رضایت، شکایت و..) و دیگر دوره های بنده اطلاع لازم را کسب نمایید.
در صورت تمایل می توانید دوره های درون سازمانی و یا دوره های عمومی بنده را پذیرا باشید.
هم چنین برای دوره های 
استراتژی و ارزیابی عملکرد (BSC)
و مدل تعالی EFQM می توانید با شماره مستقیم بنده در تماس باشید 
با تشکر
احمدی
09125468950
دوره آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با شرایط ذیل برگزار می گردد:
1- نام دوره : آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی2- کد دوره : 995062213- ساعت دوره : 40 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره :6- فراگیران :الف: آموزگاران پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی پسرانه
ب: آموزگاران مرد پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی مختلط و چندپایه7- تاریخ شروع دوره:1398/08/30
8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره :سالن ورزشی شهدای فر
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
مفاهیم پایه ای بورس- قسمت دوم
در این مطلب به تعاریف سال مالی،شاخص ها(کل،مالی،صنعتی،50شرکت فعالتر،بازده نقدی)،سود پیش بینی شده و تعدیل سود(EPS) توجه شده است.
 
سال مالیعبارت است از یک سال که ابتدای آن شروع فعالیت مالی و انتهای آن پایان فعالیت مالی است.در پایان هر دوره مالی هیات مدیره موظف به ارائه گزارش عملکرد خود در دوره گذشته و طرح های آتی خود می باشند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها