نتایج جستجو برای عبارت :

شروع دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات  اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: این دوره وارد فصل جدیدی شده و از میان افرادی که در سه سال گذشته در دوره تقلیدی کار می‌کردند 30 نفر در دوره جدید طرح شرکت می‌کنند.
ادامه مطلب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدیدطرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: نشست توجیهی این طرح روز پنجشنبه سوم مرداد با حضور شرکت کنندگان در این طرح ،خانواده های آنان و اساتید دوره در اداره امور قرآنی استان برگزار شد.
ادامه مطلب
پوشش در استان چهارمحال و بختیاری براساس تفاوت های اقلیمی وفرهنگی، متفاوت است.
پوشاک مردان و زنان بختیاری با چهارمحال فرق دارد. پوشاک زنان چهارمحال شامل لچک ،چارقد، دواق، تمبان پاکش، شلیته، کالک ، دستینه، و پیراهن است.پوشاک مردان چهارمحالی عبارتست از: شب کلاه، پیراهن، نمدکول، شلوار دبیت، شال کمر، قبا، ارخالق و گیوه.تن پوش مردم چهارمحال وبختیاری، به ویژه عشایر، پوشاکی بسیار ساده و زیبا است که در گویش محلی به آن رخت می گویند. پوشاک  مردانه ش
ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره اول) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام سنجش و پذیرش پایه دهم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره دوم) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با همراه داشتن رمز همگام و کد ملی و یک قطعه عکس و شناسنامه پدر دانش آموزایرانشهر کافی نت فرزاد
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از تغییر تاریخ برگزاری نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این دوره یکم و دوم اسفندماه سال جاری با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه سیزدهم اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور با حضور 97 نفر در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد.
 
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود: آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود:  آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته 50  درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی استان
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
برای اطلاع از تورهای شاد و مفرح به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
https://www.instagram.com/raftingia/
سال پیش این موقع‌ها چه آرزوها که در سر می‌پروراندم و دریغ و حسرت که از تکاپو در مرزهای علم رسیده‌ام به دوره‌گردی و فروشندگی! از کار در پروژه‌های بزرگ نفتی رسیده‌ام به ویزیتوری آبکی!افق‌های روشن و آینده‌ی درخشان و از تو حرکت از من برکت و مزد تلاش و این حرفها هم یک مشت شایعه است.
این سال‌ها هرچه کردم خودم را اینطور توجیه کردم که این هم بالاخره یک‌جور تجربه است! یا اینکه مثلاً بالاخره باید از یک‌جایی شروع کرد! کاش می‌دانستم آخر تا کی...
مردم استان چهارمحال وبختیاری به 3 گویش ،فارسی درمنطقه چهارمحال(در بین ساکنان شهرکرد و بروجن) گویش لری درمنطقه بختیاری (لردگان-اردل-کوهرنگ-فارسان) و گویش ترکی قشقایی(سامان، فرادنبه،بن وشهرکیان،جونقان) تکلم می کنند.زبان مردم استان چهارمحال وبختیاری از اصیل ترین زبانهای فارسی است که ریشه آن فارسی پهلوی است نزدیکی لهجه شیرین بختیاری با زبان پهلوی به قدری است که زبان شناسان آن دو را از هم جدا نمی دانند ومی توان گفت که گویش بختیاری از زبان ای
پایه هفتمی ها و دهمی هاقابل توجه دانش آموزان متقاضی مدارس استعداد درخشان ثبت نام در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان آغاز شد‌. ⏳مهلت ثبت نام:از شنبه ۲۶ بهمن لغایت شنبه ۳ اسفند 98جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام ما بروید @cofenet_itnet_pv
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
 
شهرستان سامان در حدود 25 کیلومتری شمال شرقی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به دلیل نزدیکی به مرکز استان این شهرستان از رونق خوبی برخوردار است، مساحت کلی سامان چیزی حدود 460 کیلومتر مربع که جعمیت 36 هزار نفری را در خود گنجانده است.
سامان از 2 بخش، 1 شهر به نام سامان و 4 دهستان جذاب در شرق استان چهارمحال و بختیاری استوار و محکم ایستاده با ارتفاعی حدود 2000 متر از سطح دریا همچون دیگر شهرستان های چهارمحال بام ایران را نشان می دهد، موقعیتی که شهرستان
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
چشمه های استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از بی نظیر ترین جلوه های طبیعت زیبای این استان و ایران هستند.  
چهارمحال و بختیاری، مرتفع ترین استان کشور است که به سبب اقلیم و موقعیت منحصر بفردش دارای چشمه های جوشان بسیاری است که برخی از آنها منشا رودخانه های بزرگی چون زایند رود و کارون هستند.چشمگیرترین چشمه ها در سطح استان چهارمحال وبختیاری عبارتنداز :
چشمه کوهرنگ 
 یکی از پر آب ترین چشمه های استان چهارمحال و بختیاری چشمه کوهرنگ است که با
استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین نقاط کشور محسوب می گردد. آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری  یکی از جاذبه های گردشگری  بکر و منحصر بفرد این استان هستند.آبشارهای شیخ علیخان، آتشگاه و گاهکده لردگان، دره عشق، کردی سبزه کوه، تونل اول کوهرنگ، زردلیمه، آبشارهای بهشت‌آباد و لندی از جمله مهم‌ترین آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری هستند که از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این استان به شمار می‌آیند.
 
برای خوان
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
استان چهارمحال و بختیاری با وسعت بیش از 16 کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران واقع شده است، مرکز این استان شهرستان شهرکرد که به دلیل ارتفاع بالایی آن نسبت به سطح دریا به بام ایران مشهور است چهارمحال و بختیاری دارای رودخانه های پر آبی است که به واسطه بارش های سالانه دو رودخانه زاینده رود و کارون از این استان سرچشمه می گیرند. از جاذبه های گردشگری این استان وجود کوه های مرتفع که بیشترین وسعت چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد، میتوان اشاره کرد.
ب
خرید و فروش فیش حج چهارمحال و بختیاری
 
نمایندگی دفتر ایران حج با بیش از ۷ سال سابقه 
 
در استان چهارمحال و بختیاری فعالانه آماده ی خدمتگزاری در
امر خرید و فروش فیش حج با مناسبترین قیمت می باشد.
نمایندگی های ایران حج در استان چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، سامان، خانمیرزا
خریدار فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و بانک ملت با بالاترین قیمت
فروش فیش حج عمره و تمتع با مناسبترین قیمت
لطفا جهت خرید و فروش فی
با سلام و عرض ادب محضر همه ی بازدیدکنندگان محترم 
قصد داریم در این وبلاگ اخبار و رخداد های روستای مارکده و استان چهارمحال و بختیاری و گاها سراسری را به اطلاع شما گرامیان برسانیم 
لطفا با نگاه سبزتان ما را یاری نمایید . 
 
ارادتمند شما 
محمود شاهسون مارکده 
شهریور ماه 1398 
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی کامپیوتر و حسابداری در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان
ثبت نام دوره جدید آموزشی
مهارت های هفتگانه کامپیوتر
کاربر ICDL
برای روزهای فرد ساعت 18:30
شروع دوره : یکشنبه 98/02/29
----------------------------------------------------------------------------

ثبت نام دوره جدید آموزشی
حسابداری مقدماتی

برای روزهای زوج ساعت 18
شروع دوره : شنبه 98/02/28
----------------------------------------------------------------
صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
ba
موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رس
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
تالاب های استان چهارمحال و بختیاری با ایجاد یک مجموعه بزرگ زیستی، علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دل انگیز،  زیستگاه‌های کم همتایی هم برای پرندگان مهاجر و ماهیان منحصر به فرد  پدید آورده اند.
تالاب‌ها، محیط‌هایی هستند که مشخصاتشان چیزی میان خشکی و آب است، تالاب‌ها ممکن است همواره دارای آب و یا اینکه گاه خشک و گاه آب‌دار باشند، برخی تالاب‌های نزدیک دریا نیز با جزر و مد تغییر وضعیت می‌دهند.استان چهارمحال و بختیاری دارای شش تالاب مهم است ک
موسیقی در استان چهارمحال و بختیاری جایگاه خاصی دارد.آوازهاى محلى روستاهاى چهارمحال و بختیارى با لهجه‌‌هاى مخصوص به خودشان به خصوص در هنگام عروسى و شادى واقعاً جالب توجه است. ادوات موسیقى آن‌ها عبارت‌اند از : دهل، سنج، نى، کرنا، طبل و سنتور که در میان آنها افراد نى‌زن و سنتور نواز ماهر نیز وجود دارد.ویژگی مناطق زاگرس ایران،کوهستانی بودن آن و وجود آب و هوای سرد و نیمه معتدل است که همین مولفه ها باعث شده است موسیقی در استان چهارمحال و بخت
نصب دوربینهای مدار بسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مدار بسته در شهرکرد + نساب دوربین مداربسته در شهرکرد + نسب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته + نمایندگی دوربین مداربسته + خرید دوربین مداربسته + نصب دوربین های مداربسته + دی وی آر + خرید دوربین حفاظتی + نصاب سیار دوربین در شهرکرد + فارسان + شهر سامان + چهارمحال و بختیاری + چهارمحال + کوهرنگ + چلگرد + شماره مغازه حفاظتی نظارت
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همایش آموزشی«توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت‌های مدیریتی» با حضور، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن کشور و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال‌وبختیاری در سالن بلاغ اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
ادامه مطلب
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
دوره آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با شرایط ذیل برگزار می گردد:
1- نام دوره : آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی2- کد دوره : 995062213- ساعت دوره : 40 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره :6- فراگیران :الف: آموزگاران پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی پسرانه
ب: آموزگاران مرد پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی مختلط و چندپایه7- تاریخ شروع دوره:1398/08/30
8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره :سالن ورزشی شهدای فر
دوره تحصیلی:
آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
شروع ثبت سفارش:
99/01/24
پایان ثبت سفارش:
99/03/23
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه اندازی بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی در استان ضروری است، گفت: تشکیل این بانک سبب می شود تا در مواقع نیاز به اطلاعات دقیقی از شمار فعالان قرآنی و برنامه های قرآنی به آسانی دسترسی داشت.
ادامه مطلب
در سالِ ۱۹۲۶ امپراتوری تایشو در ژاپن از میان رفت ، و دوره‌ی تاریخی شوا آغاز گشت . این‌دوره شروع عصر تاریک و وحشتناکی در تاریخ ژاپن بود . زمان کوتاه دوره‌ی مدرنیسم و دموکراسی پایان یافت و جای خود را به فاشیسم سپرد .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
سلام به همه
در ابتدا سال نو رو به همه تبریک میگم. ان شاء الله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.
من تازه از دوره پنجم برگشتم( حالا دوره پنجم چی دیگه بماند.)
از کاری که منو استخدام کرده بودن هم انصراف دادم(چه کاری و کجا بود هم بماند)
خیلی خوشحالم و اینکه دوره بعد دوره آخر به حساب میاد و در عین حال که دوره آخر رو میگذرونم، سربازیم هم تمومه!
روی من حساب باز کرده بودن ولی من روحیه نظامی گری ندارم!!!
دارم فعالیت هامو دوبرابر میکنم که بعد از دوره پنجم یه مجم
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش  آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی تمامی کارکنان و کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و مربیان مراکز قرآنی استان برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کروناویروس خبر داد.
ادامه مطلب
معاون وزیر راه و شهرسازی:
هر زمان اینترنت در تمام نقاط کشور متصل شود ثبت نام مسکن ملی در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری را شروع می‌کنیم
طرح ملی مسکن برای کارگران در دست تهیه است که به زودی با وزارت کار در این زمینه تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 320×223]
مشاهده مطلب در کانال
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، به اطلاع می رساند دوره ضمن خدمت کاربردهای فناوری اطلاعات با همکاری گروه های درسی با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره : کاربردهای فناوری اطلاعات2- کد دوره : ۹۲۰۰۲۵۴۲3- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : عمومی6- فراگیران :دبیران مدارس متوسطه اول و گروه های درسی7- تاریخ  برگزاری دوره : 1398/03/09      8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره : مرکز تحقیقات معلمان سمیرمهمکار
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی معماری در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان


ثبت نام دوره جدید آموزشی

آموزش نرم افزار معماری اتوکد
Autocad
برای روزهای فرد
شروع دوره : یکشنبه 98/03/05
----------------------------------------------------------------------------

صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
دوره های ضیافت اندیشه اساتید از طریق پیام رسان سروش اطلاع رسانی می شود
یعنی یک عدد اس ام اس می آید که می گوید ثبت نام دوره شروع شده است و جهت اطلاعات بیشتر در پیام رسان سروش عضو شوید برای ریز برنامه ها
بعد کسی عضو نمی شود و همه از طریق سایت ثبت نام می کنند و نیازی هم به اطلاعات بیشتر سروش جان احساس نمی کنند
و بعد هر بار در تلگرام یک گروه موقت تشکیل می شود برای هماهنگی های دوره و فهرست برنامه ها
بعد از اتمام دوره هم یکی یکی اعضا لفت می دهند تا دوره
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از حدنگاری ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان حدنگاری گردید.او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اراضی ملی سندار شده است گفت: با اجرای طرح ک
پاورپوینت معماری صفویه فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 26حجم فایل: 1690 کیلوبایت قیمت: 7000 تومانتوضیحات:پاورپوینت معماری صفویه در 26 اسلاید.بخشی از متن فایل:یکی از درخشان‌ترین دوره‌های هنری ایران پس از اسلام دوره‌ صفویه است. در سال 907 هجری قمری شاه اسماعیل اول، سلسله صفوی را تاسیس کرد. در ابتدای تاسیس این سلسله، تبریز پایتخت بود. در اواخر قرن دهم هجری قمری، در زمان شاه عباس پایتخت از قزوین به اصفهان انتقال یافت. با انتخاب
آغاز سال تحصیلی 98-99
 
هرساله زمان شروع مدارس برای اکثر پایه های تحصیلی اول مهر ماه است که دانش آموزان باید برای آغاز سال تحصیلی خود به مدرسه مربوطه مراجعه کنند همچنین معمولا زمان شروع مدارس برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی به دلیل آشنایی با محیط مدرسه و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل برنامه ریزی برای شرکت در کنکور سراسری درثبت نام دانش آموزان در مدارس اعم از دوره ابتدایی و متوسطه ، آغازی مهم و سرنوشت ساز برای کسب موفقیت روزافزون
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد .
به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 98 - 99 از طریق سامانه www.irtexbook.ir یا www.irtexbook.com انجام می‌شود.
ثبت سفارش گروهی و انفراد
برخی از سرمایه‌گذاران دوست دارند از همان ماه اولی که سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌اند، سودی که عایدشان می‌شود را دریافت کنند. به همین خاطر بعضی از صندوق های سرمایه گذاری پرداخت سود دوره ای دارند. این تقسیم سود در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمول‌تر است اما بعضی از دیگر انواع صندوق‌ها (سهامی و مختلط) هم تقسیم سود دوره‌ای دارند. برای اینکه بدانیم یک صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد یا نه، و اینکه دوره پرداخت آن هر چند وقت یک بار است، ب
تابستانی دیگر فرا رسید و شور و اشتیاق نوجوانان انگیزه ای دوباره برای شروع دوره های تابستانه دوره هایی که با دوستی های جدید و با اجرای برنامه های فرهنگی همراه است تا خلاقیت و استعدادها شکوفا شوند از همین رو ما هم بر آمدیم و برای این دوره طرح تبلیغاتی آماده کردیم که به خدمت شما عزیزان تقدیم می نماییم.
 نرم و درخشان کننده مو
عسل هم خاصیت نرم کننده و هم مرطوب کننده دارد و می توان آن را یک نرم کننده عالی برای مو معرفی کرد. رقیق کننده ها با مولکول های آب پیوند می خورند، رطوبت را به رشته های خشک اضافه می کنند و این امر به نرم و درخشان کردن موهای شما کمک می کند.
 
فلکس باکس یا بگذارید بهتر بگوییم Flexbox، مجموعه ای از دستورات یا یک ماژول به حساب می آید که طراحان با استفاده از آنها میتوانند Layoutهای قابل انعطاف یا به نوعی شناور را به راحتی درست کنند که پیچیدگی های سیستم های دیگر را به شدت کاهش میدهد. امروزه یادگیری Flexbox به یکی از الزامات طراحی وب تبدیل شده است . در این دوره ابتدا تمام Property های موجود در Flexbox را تک به تک به شما خواهم گفت و بعد از یادگیری این Property ها شروع به ایجاد پروژهای مختلف خواهیم کرد تا شما ب
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
سلام
در ابتدا یادگیری برنامه نویسی را با زبان سی شارپ به لطف یکی از دوستان شروع کردم که راهنمایی های اون در ابتدا واقعا سازنده بود. سی شارپ برای نیاز من عالی بود و خوشبختانه مشکل اون زمان من رو حل کرد و نقطه ای شد برای شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی.
دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته سی شارپ سایت تاپ لرن عالیه، پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند هستید حتما این دوره رو مشاهده کنید. جا داره همین جا از آقای ایمان مدائنی مدرس این دوره کمال قدردانی رو
آسمان و ستاره‌های درخشان؛ انسان ها را مبهوت خود کرده است کمتر کسی هست که میلی به دیدن این زیبایی طبیعی خداوند نداشته باشد و محو تماشای آن نشود. در همه جا به راحتی نمی توان به نظاره ی این پدیده ی زیبا نشست و لذت برد با این حال افراد زیادی ساعت ها یک مسیر را طی می کنند که  به جایی برسند تا بتوانند از این دیدن ستاره های درخشان لذت ببرند.ادامه مطلب
طبق منابع کمک آموزشی پیشنهادی از سوی استانها از استانهای آذر شرقی
،آذرغربی ،اردبیل،البرز،شهرستانهای تهران ،سیستان و بلوچستان ،سمنان،خراسان
جنوبی و لرستان لیکن با توجه به  بررسی صورت گرفته و تائید دفترآموزش دوره
دوم متوسطه کاردانش  " کتاب میکس رایانه ای شاخه کاردانش رشته تولید
چندرسانه ای کد 612/15 انتشارات پیام کوثر " برای کاربر Adobe  Premiere 
رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای جهت هماهنگی معرفی می گردد.
آدرس دانلود Pdf کتاب:   
http://chap
شرکت روشان نوین با بیش از20 سال سابقه درخشان درعرصه تولید مصنوعات چوبی اعمم از دکوراسیون کابینت mdf کابینت چوبی کمد دیواری قفسه پایهای مبل پنجرهای گریل تخت های سنتی تنه های قلیان کاسهای مخروطی مجهز به دستگاه cnc ده کله و دستگاها های خراطی دستگاخ سوراخ کن اره سه کاره ارهای فلکه دستگاه برش و فارسی بر ذستگاه اور فرز 
جتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی حسابدرای در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان

ثبت نام دوره جدید آموزشی حسابداری

حسابداری ویژه بازار کار
Autocad
برای روزهای فرد
شروع دوره : یکشنبه 98/03/05
----------------------------------------------------------------------------

صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر
تخصصی تریم مرکز آموزشی حسابدرای در اسلامشهر
با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی درخشان

ثبت نام دوره جدید آموزشی حسابداری

حسابداری ویژه بازار کار

برای روزهای فرد
شروع دوره : یکشنبه 98/03/05
----------------------------------------------------------------------------

صفحه مجازی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر :
baranoloom
ارتباط تلگرامی :
09122107492
09102177096
شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام :
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
www.baranoloom.com
www.baranoloom.ir
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
 بعد از هر طوفان و شکست و اتفاق بدی که توی زندگی میفته، به یه دوره ریکاوری نیازه که ذهن استراحت کنه و بتونه یه کار دیگه رو شروع کنه یا تلخی اون اتفاق کمرنگ تر  بشه. من هیچوقت این دوره رو جدی نمی گرفتم و بیشتر خودم رو تحت فشار میذاشتم. الان نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نکردم و گذشته رو هم پشت سر نذاشتم؛ اما قکر میکنم آماده ام که قدم بعدی رو بردارم. 
 
 از دیگر شهرستان های جذاب استان چهارمحال بختیاری می توان به بن اشاره نمود که مرکز آن شهر بن است بن نیز به مانند شهرستان سامان در نزدیکی شهرکرد واقع شده فاصله بن تا شهرکرد چیزی در حدود 35 کیلومتر می باشد، که جمعیتی در 28 هزار نفری را در خود گنجانده، ارتفاع این شهر همانند دیگر شهر های استان 2000 متر نسبت به سطح دریا می باشد ، بن متشکل از 2 بخش، 2 شهر و 4 دهستان است.  قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری - تاریخی و مذهبی، آب و هوا، صنایع دستی و سوغ
ثبت نام دوره ی فقط مکالمه 
گروه آموزش زبان شهبازی با بهره مندی از قویترین اساتید حوزه ی زبان انگلیسی برگزار میکند  
دوره ویژه مکالمه _ به صورت آنلاین
نیمه خصوصی
در پلتفرم اختصاصی
 
 سطح دوره :کد ۱)مبتدی تا متوسطه کد ۲) متوسطه تا پیشرفته
تعداد جلسات: ۱۰ جلسه ۱ ساعته آنلاین 
محتوی دوره : ۱۰ موضوع کاربردی در بافت های انگلیسی زبان به دو شیوه رسمی و غیررسمی
شروع دوره: ۱۵ فروردین ۹۹پایان دوره:  ۱۹ اردیبهشت ۹۹
شهریه کل دوره : ۲۰۰ هزارتومان ( جلسه ای
 
موقعیت شهرستان کوهرنگ باحداکثرمختصات 50 درجه و 26 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و 49 دقیقه عرض شمالی، در شمال و شمال غرب استان چهارمحال و بختیاری بلندترین نقطه استان بامرکزیت شهرچلگرد، از مغرب به استان خوزستان، از جنوب به شهرستان های فارسان و شهرستان اردل و از شمال به استان اصفهان و لرستان و از مشرق به شهرستان شهرکرد محدود می شود.این شهرستان باجمعیتی بالغ بر35915 نفردارای 3 بخش (مرکزی،بازفت و دوآب صمصامی) و 7 دهستان ،مساحتی در حدود 7/3795 رابه خود اختص
ثبت نام دوره آموزش کنکوری زبان انگلیسی شروع شد! آموزش تضمینی و تخصصی زبان انگلیسی برای کنکور سراسری. آموزش دوره کنکوری زبان انگلیسی رشته های ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی. آموزش کنکوری رشته های تخصصی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی. آموزش و مشاوره در مورد تخصصی ترین منابع کنکوری.
آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
تضمینی
نکات کنکوری و مهم
آموزش منابع دقیق کنکوری و نکات مهم
آموزش زبان امین
تماس : 09145495105
اینستاگرام : amin_language_caf
سلام
الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.
این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.
البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.
بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.
من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.
این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.
 
Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نیز جدید و جذاب است)
ادامه مطلب
سلام
چند سال قبل که مجموعه گیم‌جابز را شروع کردم، هدفم ایجاد فضایی برای تبادلات تجاری و حرفه‌ای در زمینه بازی سازی بود. از همان روزهای اولی که گیم‌جابز شروع شد، یکی از مشکلات اصلی استودیوها، تامین نیروی کار حرفه‌ای و متخصص بوده و هست.
 نیروی کار متخصص، هسته اصلی تیم‌های بازی سازی را تشکیل میده و با توجه به اینکه ما در ایران، موسسات آموزشی و دانشگاه‌های زیادی در این رابطه نداریم، از این بعد سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی مهارتی بازی سازی
به اطلاع می رساند مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری انجمن اولیا و مربیان دوره ضمن خدمت 18ساعته «شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش» با کد  ۹۹۵۰۶۴۰۲ را به صورت الکترونیکی برای تمام همکاران حوزه آموزشی در یک مرحله اجرا می نماید.لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند.1.تمام همکاران حوزه آموزشی می توانند در دوره مذکو
1_بازی سازی را از کجا شروع کنم؟ 
پیشنهاد می شود شما از نرم افزار گیم میکر استودیو 1.4 بازی سازی رو شروع کنید که کد نویسی لازم ندارد.
2_یادگیری گیم میکر استودیو را از کجا شروع کنم؟
برای اینکار بهتر است از ویدیو استفاده کنید و بعد کم کم به به سوی مقالات و پک ها بروید.
3_آیا بازی سازی استودیو حرفه ای میخواهد؟
خیر.شما میتوانید در خانه و حتی تک نفره بازی سازی کنید ولی انتظار آینده آنچنان درخشان را نداشته باشید.در هر حال پیشنهاد میشود که بازی سازی را تک
با سلام
شما میتوانید با تماس با آکادمی IMQ  ( 02188529400) ، خانم مهندس آرتونیان  (داخلی شماره 3) از زمان دوره های بنده در ارتباط با مشتری ( رضایت، شکایت و..) و دیگر دوره های بنده اطلاع لازم را کسب نمایید.
در صورت تمایل می توانید دوره های درون سازمانی و یا دوره های عمومی بنده را پذیرا باشید.
هم چنین برای دوره های 
استراتژی و ارزیابی عملکرد (BSC)
و مدل تعالی EFQM می توانید با شماره مستقیم بنده در تماس باشید 
با تشکر
احمدی
09125468950
به اطلاع می رساند مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دوره  ضمن خدمت 32 ساعت  " بررسی ،تحلیل و روش تدریس پودمان مهارتی تزیینات گچی و مبلمان پارچه ای و پلیمری " رشته معماری داخلی با کد 99506617 را به صورت الکترونیکی را در یک مرحله اجرا می نماید. لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند.1) ثبت نام از 20اسفند ماه تا 24اسفند م
 
 
بیگلری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه فاضلاب در بخش کیار آغاز شده است و شهرهای چلگرد، ناغان و دشتک نیز ردیف ماده ۲۳ را دریافت کرده‌اند که با پایداری ردیف‌های اعتباری شبکه‌های فاضلاب را در این مناطق ایجاد می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این تصفیه‌خانه فاضلاب دارای کیفیت مطلوب و از استانداردهای زیست‌محیطی برخوردار است.
قدرت‌الله بیگلری افزود: این طرح، نخستین تصفیه‌خانه در اس
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
دوران زندگی امام زمان (عج)
دوران زندگی حضرت مهدی (عج) به چهار دوره تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد :
۱) از تولد تا غیبت امام زمان (عج):
امام
زمان (عج) پس از تولد حدود پنج سال تحت سرپرستی امام حسن عسکری علیه
السلام به صورت نیمه مخفی زندگی کردند. یکی از کارهای بسیار مهمی که حضرت
امام
حسن عسکری علیه السلام در این دوره
انجام دادند این بود که امام زمان (عج) را به بزرگان شیعه معرفی کردند تا
در آینده در مسئله امامت دچار اختلاف و دو دستگی نشوند.
۲) غیبت
آخرین ثبت نام دوره های مجازی کلاس های فلسفه از امروز شروع شد.
 
 
تابستان در ماه آخر خود به سر می برد و این یعنی اخرین فرصت برای مطالعه‌ی فلسفه به مثابه‌ی لذت بخش ترین گوهره‌ی وجودی جهان است.
در این دوره شما به صورت تخصصی و نوین با جدی ترین مفاهیم فلسفی پنجه در پنجه رو درو خواهید شد و از سردرگمی های روزمره‌ی خود خارج و از برخورد با پرسش های اساسی هستی و حیات و ذهن لذت می برید.
به قول سقراط زندگی بدون بحث و استدلال و فلسفه شایسته انسان نیست.
در ط
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی
به اطلاع می رساند مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دوره  ضمن خدمت 32 ساعت  " بررسی ، تحلیل و روش تدریس پودمان مهارتی دانش فنی تخصصی فتو گرافیک پایه دوازدهم  " با کد 99506335 را به صورت الکترونیکی برای همکاران حوزه آموزشی  می نماید.لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند.1) ثبت نام از 19 فروردین ماه تا 24 فروردین ماه و
به اطلاع می رساند مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دوره  ضمن خدمت 32 ساعت  " بررسی ،تحلیل و روش تدریس فیزیک 3 پایه دوازدهم " با کد 99506389را به صورت الکترونیکی برای تمام همکاران حوزه آموزشی در یک مرحله اجرا می نماید. لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند.1) تمام همکاران حوزه آموزشی می توانند در دوره مذکور شرکت نم
 
سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز
این دوره به صورت مفصل برنامه نویسی شی گرا در کاتلین را مورد برسی قرار میدهد در این دوره کاملا با زبان کاتلین کد نویسی خواهد شد و سعی شده به صورت تخصصی در مورد کلاس و شی گرایی توضیح داده شود اما دوستانی که تازه برنامه نویسی رو شروع کردن در هر قسمت از دوره اگر با مشکلی بر خورد کردند میتونن تو قسمت پرسشو پاسخ سوالاشونو مطرح کنن تا بهشون جواب بدم
 
سر فصل هایی که تو این دوره ارایه میشود به شرح زیر است
 
  Class
نگارش ۲۴٫۴ دانا متوسطه دوره دوم با تغییرات زیر قابل دریافت می باشد.
رفع موارد گزارش شده در کارنامه دوره های قبل
مناطق سیل زده خوزستان-لرستان و گلستان باید برای نوبت خرداد ۹۷ حتما مجددا به سامانه امین ارسال اطلاعات نمایند.
قبل از شروع جدید دوره حتما بروزآوری اطلاعات را انجام دهید.
 
  دریافت نگارش جدید24.4 متوسطه دوم
به اطلاع می رساند مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دوره  ضمن خدمت 32 ساعت  " بررسی ، تحلیل و روش تدریس زیست شناسی  3 پایه دوازدهم و بازآموزی مبانی علمی آن " با کد 99506391 را به صورت الکترونیکی برای  همکاران حوزه آموزشی  اجرا می نماید. لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند.1) ثبت نام از 19 فروردین ماه تا 24 فروردین و
هیچوقت فکر نمی‌کردم معلم بشم،اگر تا زمانی که درسم تموم شد کسی بهم میگفت معلم میشم بهش میخندیدم،شغلی بود که اصلا دوست نداشتم و خب بالطبع بهش فکر هم نمی‌کردم
اصلا با من همخونی نداشت،چون اعتماد به نفس پایینی داشتم و به نظرم الان هم دارمفقط کمی بهتر شدهمعلمی هم اعتماد به نفس بالا میخواددوران دانشجویی تمام تحقیقاتی که نیاز به ارائه داشت رو با دوستام برمیداشتم و حاضر بودم همه کاراشو خودم بکنم ولی ارئه با اونا باشه،همینطور هم بود و تو ۴ سال به ج
سلام
بنا به درخواست مکرر شما تصمیم گرفتم یه دوره ویروس نویسی به زبان ساده (با cmd) و بعدا پیشرفته (با زبان پایتون) قرار بدم طی این دوره ما موارد زیر را یاد میگیریم:
دستورات cmd
تغییر فرمت فایل ها
بچ نویسی
اجرا پی در پی دستور
رمزنگاری فایل ها
حذف فایل ها
از کار انداختن سیستم
تخریب cpu
ساخت لینک مخرب
سرقت اطلاعات
...
این دوره هیچ پیش نیاز خاصی نداره و فقط و فقط شما به یه سیستم ویندوز نیاز دارید... قبل از شروع دوره بهتره که کمی با cmd آشنا بشید(برای آشنایی ب
 
شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری با مختصات حداکثر 51 درجه و 6 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و13دقیقه عرض شمالی، با مرکزیت شهر شلمزار ازشهرهای تاریخی استان که در 30 کیلومتری مرکز استان دربین شهرستان های شهرکرد، فارسان، اردل، بروجن، و لردگان احاطه شده است. این شهرستان 03/1657 کیلومترمربع وسعت دارد و دارای 2 بخش (مرکزی وناغان) و 4شهر (شلمزار، گهرو، وناغان) و 5 دهستان ،به سرزمین قلاع تاریخی معروف گردیده است. طبق آخرین سرشماری درسال1390جمعیت این شهر
با سلام خدمت همکاران محترم
سومین اطلاعیه از بابت فعالیتهای این روزهای کاری همکاران اجرایی در مدارس
-در امین مدارس فنی  امکان دریافت سوابق دوره تابستان 96-95 و تابستان  97-96  فراهم شده است و مدارس بدون هیچ مشکلی می توانند اطلاعات این دوره را انجام دهند.
-همکاران مدارس فنی اگر در سالتحصیلی 96-95 و 97-96 دوره های ضمن سال و تابستان  دانش آموزی تغییر رشته ای داشته اند قبل از انجام عملیات محاسبه کارنامه و وضعیت مدرسه دریافت دانش آموزان تغییر رشته را انجا
در این دوره شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا می باشد را از 0 تا 100 آموزش خواهید دید و پس از یادگیری با کمک این زبان می توانید تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب کرده و هرچه سریع تر در آن حرفه ای شوید
 
پیش نیاز های این دوره :
این دوره پیش نیازی ندارد .
 
لینک دانلود
 
دوره بعدی این دوره : آموزش سی شارپ پیشرفته
 
 
 
 
از دیگر شهرستان های جذاب و زیبای استان چهارمحال بختیاری می رسیم به شهرستان فارسان که از شمال به شهرکرد و کوهرنگ از جنوب و شرق به کیار و از غرب به اردل متصل است. این شهرستان جمعیت تقریبا ۱۰۰ هزار نفری را در خود جا می داده است که ۴ شهر اصلی فارسان شامل جونقان ،بابا حیدر و پردنجان می باشد ، که در اطراف این شهرها ۵ دهستان است که مساحت فارسان را ۵۶۰ کیلومتر نموده.
از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به چشمه و آبشار پیر غار و کتیبه های
سینه ها در طول دوران بارداری رشد می کنند. بعد از عبور جفت ، بدن شروع به ساختن پرولاکتین می کند ، هورمونی که باعث تولید شیر می شود.
اگر شما شیرده نیستید ، سینه هایتان باید در عرض چند روز شروع به کوچک شدن کنند. اگر در حال شیردهی هستید ، احتمالاً سینه ها همچنان بزرگ خواهند بود ، اگرچه ممکن است بعد از هر بار شیردادن متوجه شوید که سینه ها کمی کوچک تر می شوند.
هنگامی که کودک شما شروع به خوردن غذاهای جامد کرد (معمولاً در حدود ۶ ماهگی و گاهی اوقات زودتر)
استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین قطب های گردشگری ایران می باشد که جاذبه های دیدنی بسیاری را در خود جای داده و نمادهای کهنی از ایران عزیزمان را می توان در اتاق آینه شهرکرد ببینید، جاذبه ای بزرگ و البته جذاب برای هر گردشگری که به آنجا می رود. میراثی ارزشمند که افراد کوچک و بزرگی در آینه های این اتاق شگفت انگیز بارها و بارها ظاهر خود را آشفته و خوشحال دیده و به راحتی از آنجا گذر کردند
تا حدود پنج دهه پیش خانه های تاریخی مجلل زیادی در شهرکرد
دوره ی اموزش فریمورک لاراول ( laravel )
 
سلام من یک دوره ی فوق العاده برای یادگیری فریمورک لاراول پیدا کردم که پیشنهاد میکنم هر کس نیاز به طراحی و توسعه ی وب داره ازش استفاده بکنه 
 
آموزش پروژه محور لاراول 
این دوره ی آموزشی ویدیویی از 24 جلسه تشکیل شده است که استاد نیک زاد فوق العاده تدریس کردن بهترین دوره ای بود که به عمرم دیدم از نظر کیفیت خیلی عالی تر از دوره های آموزشی بود که تو اینترنت ادعا میکنن شما رو متخصص لاراول میکنند
 
بهترین دوره ی ام
به حول و قوه الهی پس از برگزاری سه دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا چهارمین دوره مجازی آفلاین را در سال 1398 برگزار نماییم.
ادامه مطلب
دوره کرتاسه: از120تا60 میلیون سال                                   
تریسراتوپس ها در انتهای این دوره زندگی می کردند
تریسراتوپس به معنی:
صورت سه شاخی
دوره ژوراسیک:180 تا 120 میلون سال پیش
تی رکس ، اسپینوسوروس،دیپلوداوکوس و ....
دوره تریاسه: 208میلیون  سال پیش
اوراپتور اولین دایناسور روی زمین، پلاتئوسوروس اولین گیاه خوار در روی زمین
کانال مارا دنبال کنید
@jurassicworldhack
شهرستان شهرکرد، با مرکزیت شهر شهرکرد (مرکزاستان) و با مساحت 3022 کیلومتر مربع در مشرق و شمال شرقی استان چهارمحال و بختیاری، جمعیت این شهرستان بالغ بر277120 هزارنفر ودارای 2 بخش( مرکزی، لاران،) می باشد،شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، کیان، سورشجان، چالشتر، نافچ، ،طاقانک و از شهرهای این شهرستان می باشند.
قلاع تاریخی چالشتر،شمس آباد،فرخشهر، پارک ملت شهرکرد،حمام پرهیزگار(موزه باستانشناسی)چشمه زنه هفشجان،چشمه مایک،چشمه وقت وساعت، امامزاده گان حلیمه و
سوالات متداول در مورد دوره آموزشی
فرق بین دوره با مقالات با اطلاعاتی که در اینترنت موجود هست چیست؟
این دوره آموزشی مبتنی بر ۸ سال تجربه معاملات در بازار بورس هست و اطلاعاتی که اینترنت میتوانید مطالعه کنید گفته نمیشود.
ادامه مطلب
از لحاظ ساختارایلی، ایل بزرگ بختیاری به دو شاخه هفت لنگ و چهار لنگ تقسیم می شود .هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده است و هر تیره به چندتش وهر تش به چند اولاد و سرانجام هر اولاد به چند خانواده تقسیم می شود. ساختار سنتی در ایل هفت لنگ و چهار لنگ یکسان نیست ایل هفت لنگ به 5 باب دورکی ، بابادی ، دهستانی، دینارانی ، بهداروند تقسیم شده در حالی که شاخه های چهارلنگ به طور مستقیم به چهار طایفه محمد صالحی، مَمی وند، موگو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی وبسایت اختصاصی SNANEUOK