نتایج جستجو برای عبارت :

ایران هرگز در مذاکره شکست نخورده است !

درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شکست غم غم غم ضعف ضعف ضعف درد درد درد شکست شکست شک
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده ، شامگاه دوشنبه هفتم مرداد 1398 در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که ایرانیان هرگز در یک جنگ پیروز نشده اند اما هرگز در مذاکرات شکست نخورده اند.
این توییت معنا دار ترامپ را باید یک کد به سایر نامزدهای انتخابات ریاست چمهوری 2020 بدانیم.ترامپ بارها گفته که تصمیم جنگ تصمیم او نیست بلکه تصمیم پنتاگون است که اگر اتفاق بیافتد تبعات آن برای آمریکا سخت خواهد بود.
درواقع دونالد ترامپ به خوبی می داند که قدرت بازد
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است/ میگویند مذاکره کنیم درباره عمق راهبردیتان در منطقه یا اینکه چرا موشکی با فلان برد میسازید.معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قوت خود معامله نمیکند/ اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند/ البته هیچکس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست.
برای اینکه یک مذاکره بر مبانی اصولی و صحیح جلو برود باید چه اصولی رعایت بشه؟ خیلی وقتها نفراتی را می بینیم که در حال بحث هستند ولی اصلا حرف همدیگر را متوجه نمی شوند و وقتی از بیرون به آنها نگاه می کنیم گویی دو جزیره مختلف و با دو زبان متفاوت در حال مذاکره هستند. 
 
به نظرم وقتی افرادی می خواهند شروع به مذاکره کنند باید یک سری موارد را ابتدا توافق کنند. زیرا بدون هیچگونه بستر یکسان نمی توان با هم مذاکره کرد.
 
1- توافق بر یکسری اصول اولیه
2- هدف از
روش های مذاکره موفق ما در این سلسله مقالات سعی داریم شما را به سوی مذاکره با استایل سوق دهیم سوالات  شما مثل همیشه بسیار انگیزه ساز و با محبت بود و ما را در ادامه راه بسیار دلگرم نمود. سالها است بعنوان مشاور،مدرس ونویسنده مذاکره و زبان بدن تجربیات خود را به همراه تحقیقات جهانی 
ادامه مطلب
همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند. بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها  و اشتباه رایج کارآفرینان را ریسک‌های نوآوری می‌دانند. با این حال، ما پی برده‌ایم که مساله دیگری وجود دارد که به همان اندازه در شکست کسب‌وکارها اثر دارد.
 
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیان‌گذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسب‌وکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکا
مذاکره تجاری یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه های اصول و فنون مذاکره است و برای موفقیت در مذاکره تجاری باید به مجموعه گسترده و متنوعی از دانش‌ها و مهارتها مجهز باشیم.
ارتباط بسیار گسترده تر از کلام است.
ارتباطات غیر کلامی...
کلمات تنها 7% پیام را می رسانند.
تن صدا 38%
حرکات صورت و بدن 55%

ادامه مطلب
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
نتیجه مذاکره با آمریکا: نتانیاهو اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ملحق خواهد کرد، و ترامپ هم از این جنایت حمایت کرده است. نتیجه ده ها سال  مذاکره آخر برای فلسطین شد هیچ، کلمه هیچ برای ما هم آشناست یعنی نتیجه مذاکره با غرب در برجام.! و آیا هیچ عاقلی به این مذاکرات خوشبین خواهد بود و دل خواهد بست.
هر چند مقاومت بدون هزینه نیست اما تجربه گذشته و امروز نشان می دهد .سازش با دشمنان علاوه بر ذلت و حقارت غیر قابل
این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده میگفتم اما آنها اینقدر گستاخ شده اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می آورند/ مقصود اینها از مذاکره این است که یک چیزی بگویند، شما آن را قبول کنید. خیلی خب، بروند با آن کسانی که به عنوان گاو شیرده آنها عمل میکنند، همینطور مذاکره کنند. اما جمهوری اسلامی، جمهوری مؤمنین است، جمهوری مسلمین لله است، جمهوری عزت است.
بله دوستان
آقای کـــــــــــــــم حرف دارد درس میخواند
البته سرعتش بالا نیست و این اصلا خوب نیست
او در آزمایشگاه هم تدریس میکند و وقت زیادی از وی گرفته میشود
وی کله صبح از خواب بلند شده و تا بوق سگ کار و تلاش میکند
برخی مواقع کله اش از شدت درد پیچ و تاب میخورد و وانگهی ممکن است زمین بخورد
 
28 فروردین 99
کنکور کارشناسی ارشد
تا آن زمان میجنگم
100 درصد مسئولیت جنگ با من است
نباید شکست بخوریم
نمیگذارم شکست بخوریم
هرگز و هرگز
 
کم حرف آقا را دعا کنید،
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
#سم_مضاعف  #فوری
چرا مذاکره نخواهیم کرد؟
پاسخ رهبر انقلاب(در _ سه شنبه)98/2/24
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟
مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است که الان هست و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است.
مذاکره یعنی معامله و دادو ستد اما آنچه در نظر آمریکاست، نقاط قوت ماست.
میگویند مذاکره کنیم درباره‌ی سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازید؛ این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید!
خب مع
پاورپوینت فنون مذاکره فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 49حجم فایل: 794 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان 
توضیحات:پاورپوینت فنون مذاکره در 49 اسلاید.بخشی از متن فایل:اکثر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آن ها در هنر و فن مذاکره است.فهرست مطالب:مقدمهمذا
آمریکاییها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره برای این است که محصول فشارها چیده بشود. فشار
بیاورند، طرف  که خسته شد، میگویند مذاکره کنیم؛ پشت میز مذاکره، همان
چیزی را که زمینه‌اش را با فشار فراهم کردند نقد میکنند؛ مذاکره‌ی با
آمریکا این است. راهبرد او مذاکره نیست؛ راهبرد او فشار است، و مذاکره یک
ذیلی است در مقابل فشار.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آﻗﺎ ﺴ ﻣﺪﻭﻧﻪ ﺣﻢ ﺷﺮﻋ ﺍﻦ ﺑﻮﺳﻬﺎﻣﺠﺎﺯ ﺩﺍﺧﻞ چت ﻪ؟



ﺍﻟ ﺍﻟ ﻧﺮﻢ ﺟﻬﻨﻢ !؟ 
ﻭﺍﻻ...آش نخورده و دهن سوخته☹️
..................................... 
جای اینهمه ماکان بند و هورش بند و  فلان و بیسار بند چهارتا سیل بند درست درمون داشتیم الان واسه مردم مفیدتر بود:))
شکست شکست شکست
شکست میخورن آدما
ی عده این وسط
میان بازم بهشون انرژی منفی میدن
شمایی که نمیتونین انرژی مثبت بدین
حداقل نرین طرفو از همه امیداش ناامید کنید
شاید یکی این وسط عین من اولین شکستش
تو عمرش باشه ولی بخاطر شما
این شکست ادامه دار بشه
پس حداقل اینه تو اون لحظه هیچی نگی به آدم 
دوست محترم.....
رفتار محمدجواد ظریف در خصوص مصاحبه با اشپیگل!
همه ماجرا از انتشار مصاحبه روز جمعه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با وب سایت نشریه اشپیگل آلمان آغاز شد؛ جایی که او در پاسخ به سؤالی که پس از حذف سردار سلیمانی، شما مذاکره با آمریکا را منتفی می‌دانید، پاسخ داد: من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد... این پاسخ وزیر امور خارجه ایران، گویا کا
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.
ظاهرا کوتاه آمده اند و قرار است نفسی بکشیم ما مردم
مهارت مذاکره تجاری
در شروع دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره خود در حوزه مهارت مذاکره تجاری، از دانشجویان میپرسیم : چه مواردی موجب نگرانی شما در زمان مذاکره میشود ؟ اغلب آنان به این نکات اشاره دارند :
میترسم که بهترین نتیجه ممکن را به دست نیاورم.
در بسیار موارد نمیدانم که دقیقا در طی مذاکره باید به چه چیزی برسم و چه طوری باید برسم ؟
احساس میکنم که در طی مذاکره گم میشم و تو جزئیاتش غرق شدم. تا جایی که حتی یادم میره که واقعا دنبال چی بودم ؟

در اد
بسم الله
امام خامنه ای:
اینها مذاکره هم که میکنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر میشوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمیکنند؛ لباس عوض میکنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان میدهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمیتوانند کسانی باشند که انسان به اینها اط
سخنان بزرگان در مورد شکست در زندگی
به نظر می رسد که شکست برای عموم مهم تر از موفقیت است یا حداقل اینطور به نظر می رسد. وقتی که ما در مورد آن فکر می کنیم دلهره می گیریم ، سعی می کنیم از آن جلوگیری کنیم و هر وقت ایده های غیر متعارف داریم از خود سؤال می کنیم که ایا موفق خواهیم شد یا شکست خواهیم خورد. اما حقیقت ساده این است — هیچ موفقیت بزرگی هرگز بدون شکست حاصل نشده است.
ممکن است شکست شما یک شکست فاحش باشد. یا یک سری خراب کاری های کوچک درست مانند 10،
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۸/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمیکند. بله، تقسیم وظایف میکنند؛ یکی لبخند میزند، یکی مصوّبه علیه جمهوری اسلامی تهیّه میکند و دنبال میکند؛ این به‌نحوی تقسیم وظایف است. دنبال چیزی به نام مذاکره‌ی با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواستها است.
پائولو کوئلیو می گوید: “تنها یک چیز وجود دارد که یک رویا را غیر ممکن می کند و آن ترس از شکست است.”
ترس از شکست یکی از بزرگ ترین کابوس های بشر از گذشته تا امروز بوده است، بسیاری از افراد از شکست متنفر هستند چون آن را مقابل موفقیت، رشد، پیشرفت و کمال می دانند و به همین دلیل با چشیدن طعم تلخ آن دچار ناامیدی شده و دست از تلاش می کشند.
اما اگر شکست واقعا نقطه مقابل موفقیت است پس باید گفت افراد موفق دنیا هرگز رنگ شکست را به خود ندیده اند! اما آیا این ا
آدم میبیند و می‌شنود که ترامپ که میگوید مذاکره، در داخل هم بعضی‌ها میگویند «حالا مثلاً مذاکره
چه عیبی دارد؟»
مذاکره سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به
تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده؛ امام این جوری تعبیر کردند- مذاکره‌ی ما و
آمریکا سَم است، و با این دولت کنونی [آمریکا]، یک سَمّ مضاعف است.

 مذاکره یعنی معامله؛ یعنی یک چیزی بدهی، یک چیزی بگیری. آنچه در این
معامله مورد نظر او است، درست نقاط قوّت جمهوری اسلامی است؛ مذاکره را روی
عنوان ها: مذاکره | The Negotiation
ژانر: اکشن | جنایی | هیجانی
محصول کشور: کره جنوبی
سال انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز: ۶٫۳ از ۱۰
مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه
بازیگران: Hyun Bin – Son Ye Jin
خلاصه داستان:
 یک مذاکره کننده وارد بحرانی علیه گروگان گیری خون سرد می شود. او باید در طی ۲۱ ساعت تلاش کند تا رفتار غیر معمول خود را کنار بگذارد و گروگان گیری را مجبور کند تا انگیزه هایش را نشان دهد…

ادامه مطلب
کتاب خدا هرگز نمی میرد : علت و ریشه مرگ دیگر موجودات جهان و اثبات پایندگی خداوند
 
کتاب خدا هرگز نمی میردنویسنده: غلامرضا حیدری ابهرینشر جمال
معرفی:
قرآن کریم، انسان ها را از همانند دانستن خدا با آفریده های او منع کرده و برای همین، تولد و مرگ و جسم داشتن را از خدا نفی می کند.اگر خدا شبیه آفریده هایش باشد، دیگر آن خدایی نخواهد بود که شایسته ی پرستش باشدکتاب (خدا هرگز نمی میرد علت و ریشه مرگ را در دیگر موجودات جهان بررسی می کند و با تکیه بر دیگر ص
New York hospitals battle coronavirus as hundreds of patients flood in: 'We must not break'.
cnbc.com
 
صدها نفر به بیمارستان های نیویورک سرازیر شدند؛ بیمارستان ها در حال جنگ با کرونا ویروس هستند. "ما نباید شکست بخوریم"
شعار ما کرونا را شکست می دهیم را به شعار ما نباید از کرونا شکست بخوریم تغییر دهید.
سیاست شکست دادن یا پیروز شدن که از ادبیات حماسی ما ناشی می شود این مفهوم را می رساند که باید در فرصتی مناسب به کرونا حمله کنیم و وی را شکست بدهیم در صورتیکه ما نشان داده ایم که استاد تبدیل فر

چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟
  
هیچ‌چیزی به صورت اتفاقی در زندگی انسان روی نمی‌دهد و همه چیز نظمی الهی دارد‎
 
چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟مهم‌ترین مسئله برای مقابله با از دست دادن عملکرد عادی روزمره است.
ادامه مطلب
بارها برای شما هم پیش اومدهصحنه درگیری و نزاع دو راننده رو برای جای پارک یا بوق زدن بیجا دیده باشین
سوال اینجاست؟
اونی که کتک می زنه و طرف مقابل رو نابود می کنه، برنده شده؟
یعنی احساس برد می کنه؟
قطعا احساس برد می کنه که همچین کاری رو انجام میده
دعوا و نزاع رو به میز مذاکره ببریم
تا پدیده ای به نام مذاکره وجود داره، هیچ دعوایی نباید پیش بیاد
مذاکره اصولی و حرفه ای یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تجارت
است. توانایی در مذاکره، مجموعه ای از مهارت های ارتباطی و  بین فردی است
که به منظور رسیدن به یک نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. یک مذاکره
کننده خوب می تواند بهترین معاملات را رقم زده و به این ترتیب یک مزیت
رقابتی پایدار را برای تجارت خود ایجاد نماید. یک مذاکره بی نتیجه زمانی رخ
می دهد که دو طرف مذاکره و یا افراد یک گروه برای پیدا کردن راه حل موثر
در برطرف کردن مشکل و رسیدن به
آقای دکتر ظریف در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که آیا احتمال اینکه با آمریکا مذاکره کنین هست؟ جوابی از موضع ضعف و ولنگاری داده در صورتی که رهبر کشورمون فرمودند هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت. جوابی که آقای ظریف باید در این سوال میدادن این بودکه بگند ما مذاکراتی با آمریکا انجام دادیم و قراردادی بستیم ولی آمریکا برجام را پاره کرد و بهش عمل نکرد ما مذاکره ای با آمریکا نداریم ولی اون باید به تعهداتی که در برجام داده عمل کنه چون عهد بسته قر
به نام خدا
فرض کنید شما هیچ وقت رنگ مورد علاقه‌تان را نمی‌دیدید، پس شما هرگز متوجه نمی‌شدید که این رنگ را دوست دارید. اگر کتاب موردعلاقه‌تان را نمی‌خواندید، هرگز نمی‌توانستید بگویید فلان کتاب بهترین کتابی است که خوانده‌اید. به همین ترتیب اگر تا به حال کسی کنار گوشتان با صدای قرچ و قرچ خیار نخورده باشد، نمی‌توانید ادعا کنید از این حرکت خوشتان نمی‌آید و ... .
پس می‌توانیم ادعا کنیم همه ما لااقل یک تشکر خشک و خالی به همه آنهایی که رفتارهای
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره 
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود حیدری __________________________ نکات مهم، کلیدی معرفی اجمالی: خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود ...
دریافت فایل
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری https://www.unp.ir › download › university › management ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - خلاصه کتاب اصو
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
‍ ویژه مذاکره با آمریکا ببینید| رهبرانقلاب، ۴ماه قبل:⚠️ مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا این آمریکایی‌ها آدم حسابی هم نیستند
⛔ هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری نمیرود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل
#در_مکتب_عاشورا
عاشورا درس مذاکره نداشت، اگر هم داشت مذاکره ی ذلت ناپذیری بود:«این فرد ناپاک‌زاده [عبیدالله] پسرِ ناپاک‌زاده [زیاد]، در انتخاب دو چیز پافشارى مى‌کند: یا مواجه با شمشیر و یا پذیرش خوارى و مذلّت؛ درحالى که هرگونه پستى از ما به دور است»
خرید آپارتمان، رشت منطقه 1، خیابان گلسار
مشخصات ملک
مساحت: 160 متر
تعداد اتاق: 3
وضعیت بنا: نوساز
طبقه: 1
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
➕واحد ۱۶۰ متری➕طبقه ۱➕ ۴ طبقه ۴ واحد➕کلید نخورده➕دارای آسانسور➕۲ پارکینگ➕مطبخ➕بالکن➕انباری➕سقف کناف➕کابینت ممبران➕دارای اسپیلت➕پکیج➕نما سنگ رومی————————-✔قیمت قابل مذاکره می باشد.
املاک دلتا
پاورپوینت اصول مذاکره











توضیحات بیشتر

کلمات کلیدی :
پاورپوینت اصول مذاکره
اصول مذاکره
ارتباط موثر
مذاکره
پاورپوینت فوانین مذاکره
بازاریابی
برقراری ارتباط موثر
مذاکرات فروش
پاورپوینت برقراری ارتباط
مذاکره
نگاهی به درخت سیب بیندازید. شاید پانصد سیب به درخت باشد که هر کدام حاوی ده دانه است. خیلی دانه دارد نه؟ ممکن است بپرسیم «چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود؟»
اینجا طبیعت به ما چیزی یاد می دهد. به ما می گوید:
«اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید.»
از این مطلب می توان این نتایج را بدست آورد:
- باید در بیست مصاحبه شرکت کنی تا یک شغل بدست بیاوری.
- باید با چهل نفر
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
خون سردار مهر پایان سازشکاران:خون پاک سردار بزرگ مقاومت پایانی است بر جولان سازشکاران داخلی، آنانی که به دنبال بزک کردن آمریکا بودند و پرچم مذاکره را بر افراشته بودند ،بدانند دوران مذاکره و سازش عمرش به پایان رسید و امروز تنها پرچم مقاومت است که برافراشته است و انشا الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و فرار مزدوران آمریکای خونخوار از منطقه خواهیم بود.
http://ziarani1.blog.ir/
می دانی در انتظار یک تیک دوم ماندن، چگونه هر روز روحت را خرد می کند؟سال ها گذشته...
می دانی، من دل همه ی بعد از تو ها را شکستم :):
بعد از تو، اندک کسانی هستند که پایم ماندند.
و تو می دانی که من هنوز هم در حال شکست قلبشان هستم؟!
این است که عذابم می دهد.
یک بار تو قلب مرا شکستی و یک بار من قلبش را شکستم و قلب خودم هم شکست...!
گویا قربانی فقط منم که دلم دو بار شکست...
شکستی و شکست، شکستم و شکست! :)
اصلا کاش این دل لعنتی همیشه شکسته بماند تا شاید روزی، خاک بشود
سؤال از رئیس جمهور؟! 
شاید مدتی از عمر شریف را صرف تبلیغ دینی و منبر و محراب کرده باشید و در ایام محرب بارها کلام نورانی حضرت سید الشهداء را برای مردم خوانده و شرح دادید که فرمود: مثلی لا یبایع مثلک، مثل من حسین با مثل توی یزید هیچگاه بیعت نمی کند.
اما شما مثلتان به چه کسی رفته است، که هنوز هم دست از مذاکره با دشمنی که مذاکره با او را خود، دیوانگی دانستید بر نمی دارید.
ای کاش تمام مدت عمر کوتاه راستتان را هزینه برای مذاکره با جوانان و نخبه های دل

بعد از شکست عشقی سراغ این کارها نروید
  
یکی از مهم‌ترین راه‌کارها برای فراموش کردن غم‌ها و پیدا کردن روحیه‌ای با نشاط، سرشلوغی است
 
هزاران بار برای هزاران نفر این اتفاق افتاده، که در میانه مسیری که به نیت ساختن آینده‌ای مشترک با کسی قدم برداشته‌اند، متوجه می‌شوند اختلافات و ناسازگاری‌هایی که باهم دارند آن‌قدر جزیی به نظر نمی‌رسد که بتوان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد و تا آخر عمر با آن‌ها ساخت.
ادامه مطلب
موفق ترین افراد دنیا شکست خورده ترین افراد دنیا هستند.
دو سال پیش این جمله مرا با شکست و فلسفه آن آشنا کرد،اوایل هر چقدر می خواندم آن را نمی فهمیدم،داستان پایین درک درستی از آن جمله به من داد.
میگویند روزی آرتور گردون نویسنده،از بنیانگذار آی بی آر پرسید:چگونه به عنوان یک نویسنده سریع تر میتوانم به موفقیت برسم؟توماس واتسون که یکی از غول های بزرگ تجارت در آمریکاست،در جوابش گفت:اگر میخواهی سریع تر به موفقیت برسی،میزان شکست هایت را دو برابر کن
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
زیاران روستایی در راه طالقان با زبان و فرهنگ شبیه طالقان.خوبی اش آب و هوایش است از یک طرف و نزدیکی اش به مرکز شهرستان و به تهران و مرز دو استان البرز و قزوین بودن.
روستایی با قدمت طولانی البته گاهی آش را شور کرده و دهیاری تابلویی بزند که به مبدا تاریخ خوش آمدید این قدر هم قدیمی نیست. مشکل آب دارد و مشکل وقف با آستان قدس رضوی که امید است در دادگاه حل شود و اگر نشد شاید با مذاکره. وقتی ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار مذاکره کرد چه اشکال دارد زیار
متن آهنگ حس خوب مسعود مالمیر
 وقتی که تو رویای تو حبسم از فکر آزادی گریزونممن راز این احساس زیبا رو از برکت عشق تو میدونمانقد هوام بند نفس هاته حس میکنم لباتو رو گونه ممن سهم مو میگیرم از دنیا موهاتو میریزی روی شونه مابری نمیشه حال من با تو عشقت غمو از یاد من بردهداری تصاحب میکنی راحت قلبی رو که صدبار شکست خوردهوقتی نباشی میرم از دنیا دیوونه وار چشماتو دوست دارمپشتت به یه کوهه عزیزم من هرگز تورو تنهات نمیزارمابری نمیشه حال من با تو عشقت غمو
شکست عشقی را فراموش نکنید !شاید اولین راه حلی که به ذهن افراد شکست خورده در جریان عشقی خطور می کند فراموش کردن عشقشان باشد . اما واقعیت این است که در زندگی انسان ها چیزی به نام فراموش کردن وجود نداشته است . ناخودآگاه انسان ها ، تمام مسائل زندگی را در خود ثبت و نگهداری می کند ، بنابراین نمی توان موضوعات ناراحت کننده و پررنگی مثل شکست عشقی را فراموش کرد و انکار آن منجر به آزار فرد تا پایان عمرش می گردد .
ادامه مطلب
شکست عشقی را فراموش نکنید !شاید اولین راه حلی که به ذهن افراد شکست خورده در جریان عشقی خطور می کند فراموش کردن عشقشان باشد . اما واقعیت این است که در زندگی انسان ها چیزی به نام فراموش کردن وجود نداشته است . ناخودآگاه انسان ها ، تمام مسائل زندگی را در خود ثبت و نگهداری می کند ، بنابراین نمی توان موضوعات ناراحت کننده و پررنگی مثل شکست عشقی را فراموش کرد و انکار آن منجر به آزار فرد تا پایان عمرش می گردد .
ادامه مطلب
شکست یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی است و می تواند درس های زیادی به ما بدهد، اما در صورتی که از شکست ها درس نگیریم، قطعا ضرر کرده ایم. بیشتر کارآفرینان بزرگ شکست های زیادی را در زندگی شان تجربه کرده اند و با درس گرفتن از آن و تلاش دوباره، به موفقیت رسیده اند. این افراد شکست را به عنوان یک تجربه یادگیری و راهنمای یک راه دیگر تلقی می کنند.
به گزارش آلامتو به نقل از success؛ حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان ایده شکست را به عنوان یک مانع در نظر گر
مذاکره، حرف زدن نیست. تکنیک هم نیست. 
مذاکره رسیدن به حداکثر منافع طرفینه. مذاکره حالِ دیگرانو خوب کردنه. وقتی نگرش خدمت باشه هم مذاکره و هم فروش جواب میده کافیه همسوی مشتری بود. مذاکره از قلبه نه از کلام. برای همه 
مهمه.
وقتی با این نگرش، مذاکره رو جلو ببری بازی رو بردی.
.
.
گاهی سکوت طلاست. گاهی نباید اصلا حرف بزنی.باید آروم باشی. یه جاهایی باید کاریزما داشته باشی. کاریزمارو از شیر یاد بگیرین. آرومه. هدفو که انتخاب میکنه، آروم حرکت میکنه ولی او
شکست غربگرایان در انتخابات سومین دوره مجلس خبرگان (آبان ۱۳۷۷) که سعید حجاریان از آن به عنوان ریزش آراء جبهه دوم خرداد یاد کرد؛ منجر به بروز فتنه ۷۸ شد. همچنین شکست جریان غربگرا در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز، پدید آور فتنه ۸۸ شد. تجربه دو دهه‌ی اخیر این واقعیت را رقم زده که هر گاه جریان شبکه همکار داخلی غرب در ایران شکست خورده؛ کشور دچار فتنه و آشوب گردیده است. DrRezaSeraj/2065
ما سه تا لایه در مذاکره داریم. منطق، هویت و احساس. 
نکته مهم اینه که اگه می خواین از مذاکره نتیجه خوبی بگیرین اول از لایه هویت و احساس وارد بشین. یعنی همون اول نگین خب بریم سر اصل مطلب. اول از خودتون بگین و خودتونو جا بندازین تا اعتماد رو بگیرن.
بهترین هدیه شما به دیگران در مذاکره، اصل حضورتونه. 
قبل از مذاکره(آمادگی): زلزله امریست طبیعی، اگر آماده نباشید، امریست غیر طبیعی. یعنی قبل هرچیزی آماده باشین. توی مذاکره که میرین، کاتالوگ داشته باشین،
موقع بیماری به نظرش می آمد که گویی تمام عالم محکوم است به اینکه قربانی مرضی شوم و ناشنیده بشود. مرضی که از اعماق آسیا به اروپا آمده بود. همه می بایستی از بین بروند، به غیر از عده ای معدود از برگزیدگان. قارچ هایی جدید و ذره بینی پیدا شدند که در بدن مردمان رخنه می نمودند، اما این موجودات ارواحی بودند دارای عقل و اراده. مردمی که آن ها را در خود می پذیرفتند، بی درنگ جن زده و بی اراده می شدند. اما هرگز، هرگز آنقدر که این مبتلایان خود را عاقل و مطمئن در
یکجاهایی اگر ضایع بشوی، هیچوقت نخواهی توانست که جبران کنی؛ هیچوقت هم باور نخواهی کرد...  درست مثل آن است که چیزی که شکست شکست‌. این شکستن به دیدن نیست به لمس کردن است یعنی برای دیدن نیست از جنس لمس کردن است... یکجاهایی اگر گاردت را باز کردی و ضربه‌ای خوردی این ضربه دیگر ناغافل نیست گر چه برای تو ناغافلانه است.. پس اگر بر روی زمین افتادی و شمارش آغاز شد، شکست را بپذیر، بپذیر یعنی باور کن که شکست خورده‌ای حال این شکست یعنی مرده‌ای؟ آری، میشود ای
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست
حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست
دیگر دلم هوای سرودن نمی کند
تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست
سربسته ماند بغض گره خورده در دلم
آن گریه های عقده گشا در گلو شکست
ای داد ، کس به داغ دل باغ دل نداد
ای وای ، های های عزا در گلو شکست
آن روزهای خوب که دیدیم ، خواب بود
خوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست
«بادا» مباد گشت و «مبادا» به باد رفت
«آیا» ز یاد رفت و «چرا» در گلو شکست
فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند
نفرین و آفرین و دعا در گلو
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر با بیان اینکه آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است اظهار کرد: آمریکا در مورد ضرورت گفتگو با ایران به جمع‌بندی درستی رسیده اما تاکتیک درستی برای رسیدن به این مقصود انتخاب نکرده است.
ادامه مطلب
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مه تاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو ر

با این جملات، شکست عشقی را فراموش کنید
  
تمام کردن یک رابطه عاطفی، ساده نیست
 
تمام کردن یک رابطه عاطفی، ساده نیست. جدا شدن از فردی که روزها، ماهها و حتی سالهای زیادی را با او گذرانده اید، می تواند قلب شما را بشکند و زندگی را به کام تان تلخ کند. این احساس طبیعی است اما راههای وجود دارند که می توانند بهبودی حال شما سرعت بخشند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از جدایی رنج می کشید، جملاتی که در اینجا برایتان آورده ایم را بارها و بارها با
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
و چون در دوستی را برابر باشند باهم بایستند رحمت خدا ایشانرا فراگیردو چون برای مذاکره بنشیند برخی از فرشتگان نگهبان انها ببرخی دیگر گویند از اینها کناره گیریم شاید رازی  داشته باشند که خدا بر انها پرده کشیده باشد   عرضکردم مگر خدای عزوجل نمیفرماید بگفتاری دم نزند جز انکهنزد او رقیب حاضر باشد 18 سوره 50فرمود ای اسحاق اگر نگهبانان نشنوند خدای عالم السر بشنود وببیند  15 امام صادق ع فرمود رسولخدا ص. هرگز با مردی مصافحه نمیکرد جز انکه ست خود را ار
امروز به این نتیجه رسیدم، انسان باید به قول‌هایی به خودش می‌دهد، متعهد بماند و هیچگاه آنها را نشکند. اگر در تعهد با خود شکست بخوریم در تعهد با دیگران نیز سریع تر شکست خواهیم خورد و دیگر هرگز نمی توانیم به آرمان های ذهنی خود دست پیدا کنیم.
انسان باید یک روز یک جا و در یک لحظه تصمیم بگیرد که تمام کند تمام بدقولی های با خودش را در مسیر ساختن زندگی بهتر
یک جا و یک لحظه باید تمام کرد و به طور جد خودسازی را شروع کرد.
 
با خود عهد محکم ببندیم...
به وقت 19
علت شکست نور در منشور چیست؟
شکست نور در منشور اثبات می‌کند که هر چه طول موج کمتر باشد، نور بیشتر می‌شکند. یعنی نور بنفش، بیشتر از نور قرمز می‌شکند. دلیل این موضوع این است که ضریب
شکست مواد شفاف مختلف مانند شیشه، دقیقا مقدار معینی نیست و تا حدی به طول موج امواج نور بستگی دارد.
 
شکست نور در منشور نور‌ سفید یا همان نور مرئی، از چند رنگ تشکیل شده است که جدایی این رنگ‌ها، به وسیله منشور ممکن می‌شود. قرمز، آبی، نارنجی، زرد، سبز و بنفش رنگ‌های ت
مذاکره نمی کنیم و با خاطر سلامتی مردم ، مالیات حداقلی منتفی است.
 
دو چالش پیش روی دولت است. دولت با کمبود منابع رو به رو است. که بخش اعظم آن تحریم نفت و منابع بلوکه و تحریم اقتصاد است. و چاره ی آن توافق و مذاکره است. این را که از اول بسته اند . و مذاکره منتفی است.
بحث دوم تامین منابع از طریق مالیات است. که خوب است. دولت به خاطر کرونا از مالیات نمی گذارد. چون اگر به خاطر سلامتی مردم از مالیات چشم بپوشد باید از مذاکره موضوع تحریم را حل کند. دولت حتی به
✨هیچ وقت هیچ کس را انسان 
بـه اندازه تـوای مادر دوست نخواهند داشت 
تـو تنها کسى هستى کـه
تنها چیزى کـه برایمان گذاشتی 
دوست داشتن بودکه یادمان دادی 
در دنیایى کـه همه درد بـه دلت
مى ریزند تـو معجزه هستى♥️
ودرد را به دل میخری وهرگز درد را به کسی نمیدهی هرگز غصه هاتو نصف نکردی هرگز مادر هرگز
 تقدیم به همه مادرهای خوب دنیا دوستتان دارم
♻️ بازخوانی تاریخ
تکرار سه فتنه زمان علی(ع) در زمانه ما
۱ . فتنه رنگی جمل: سهم خواهی- حبس خانگی – انحراف توسط فرزند (ناکثین)۲ . فتنه مذاکره: با شیطان بزرگ - فریب خوردن ابوموسی اشعری (قاسطین) ۳ . فتنه القای ناکارآمدی: القای عدم عدالت توسط مذهبی های بی بصیرت (مارقین یا خوارج)
در فتنه اول:یاران نزدیک پیامبر (طلحه و زبیر) که بعد از شهادت پیامبر اکرم، در سایه رانت به ثروت زیادی رسیده بودند، وقتی دیدند نمی توانند در حکومت امام علی (ع) به پست و مقام برسن
بسم الله

سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع سابق ایران در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پاسخ به سوالی درباره تحریمهای آمریکا، مشکلات اقتصادی ایران و تاثیر آن بر بودجه نظامی ایران گفت که بودجه دفاعی کشور و سازمانهای نظامی ایران کاهش نیافته است. 
وی گفت: «امروز به مراتب شرایطمان از نظر نظامی نسبت به سه سال پیش که "دونالد ترامپ" روی کار آمد در همه ابعاد بهتر است، از نظر تجهیزات، پرسنل و سازمانها و اگر دوباره ترامپ انتخاب شود در پنج سا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره با آمریکا سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده- مذاکره‌ی ما با این دولت کنونی آمریکا، یک سَمّ مضاعف است.» ۱۳۹۸/۰۲/۲۴نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح «سم مضاعف» را منتشر میکند.
            
تعلل کردن، و گرفتار زندان ذهن شدن تلخ ترین شکنجه ای است که یک نفر میتواند تجربه کند، بالاخره مرگ یکبار و شیون یکبار اما این تعلل کردن ها و یا بهتر بگویم این ترسیدن ها زندگی تان را از هم متلاشی می کند و شما را مجبور می کند به زندگی ایی تن بدهید که هرگز نمیخواستید داشته باشید.
 
مسئله انگیزه دادن نیست
اشتباه نگیرید من آنتونی رابینز نیستم که برایتان سخنرانی انگیزشی بکنم، بیشتر شبیه کسی هستم که خودش رنج دیده است و حالا با تمام وجود برسرتان فریاد
گفت توی نظر من تو یه دختر با حیا و محجوب...صادق و معصومی...تو خیلی عالی هستی....
اما اگه با من زندگی کنی باید همه برنامه هات رو عوض کنی...
منم گفتم من نمیتونم برنامه هامو عوض کنم و خداحافظ....
و سلامی نو به تنهایی بی انتهای الهام بانو....
 
 
پی نوشت: جناب دشمن دیروز...مهربون امروز...دیگه هرگز هرگز هرگز برای من کامنتی نذارید و پیامی ندید....تو رو به خدا بذارید تو حال خودم باشم....
ازدواج، راه‌حلی مناسب برای ترمیم شکست عاطفی نیست...
 شکست عاطفی در برخی موارد، انگیزه‌ای قوی برای ازدواج است.
 درد شکست و رنج جدایی همراه با خلا عاطفی ناشی از شکست عاطفی، آن‌ها را بر این می‌دارد که به ازدواج به‌عنوان گزینه‌ای برای رهایی از این درد روان‌شناختی فکر کنند. آن‌ها به خود می‌گویند برای رهایی از این همه رنج و فشار راهی جز ازدواج وجود ندارد.
چنین ازدواج‌هایی اغلب بدون شناخت کافی و عجولانه صورت می‌گیرد. به همین دلیل اغلب دردسرس
می دانم نامش بدی است و بدی روح انسان را پر از شیشه خرده می کند اما نمی توانستم حالا که نوبت من شده نبینم و لذت نبرم. دیدم و لذت بردم. من تمامی بدی هایی که در حق من و مادرم شد را دیشب در جشن پسرِ عمه ی کوچکم دیدم و لذت بردم. عمه ای که همیشه ی خدا هر عروسی را به صاحبش زهرمار می کرد، اشک همه را در می آورد، غرولند می کرد که فلان شد و بهمان شد و فکر می کرد که همه کاره و بزرگ خانواده است دیشب مراسم عقد پسرش بود و من با دیدن تمامی آن اتفاقات لذت بردم. یادم نمی
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهای تحریک کننده بر سر میز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامی و... نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب می شوند. آیا چنین رفتارهایی می توانند به کسب امتیازهای بیشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهای تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پیش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا می شوند تا شما را به پ
بسمه تعالی
سوال اساسی این است که هدف آقای ظریف از ارسال کدهای دروغ  به مردم ایران و دشمنان جمهوری اسلامی چیست؟
سخنانی از جمله:
1- در خصوص قدرت موشکی آمریکا و ناتوانی ایران در مواجهه با آمریکا در جمع دانشجویان
2-در جمع سناتورهای آمریکایی
3- در خصوص پولشویی در ایران
4-...
5- و آخرین مورد از سخنان ظریف می توان به سخنان وی در مصاحبه با روزنامه اشپیگل اشاره کرد:«آقای دکتر ظریف  در پاسخ به این سؤال خبرنگار روزنامه اشپیگل که «آیا احتمال مذاکره با آمریکا
عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: 
دنیای وارونه یعنی همین. ایران در یک فرآیند چند ساله وارد یک گفتگوی
طولانی و سخت با کشورهای قدرتمند جهانی به علاوه اتحادیه اروپا شده و به
یکی از مهم‌ترین توافقات در سال‌های پس از جنگ دوم جهانی دست یافته و تا
کنون نیز به تمام تعهدات خود پای‌بند بوده است، ولی اکنون یک نفر در آمریکا
رییس جمهور شده و خواهان مذاکره شده و ایران را به مخالفت با مذاکره متهم
می‌کند!! و جالب اینکه ب
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پیروزی بزرگ آن است که شکست بزرگ به همراه آورد. آه ای شکست بزرگ! ای فروریختن! آه ای زوال! بیا و ما را فروتنی بیاموز. ما را آفتاب بیاموز و سکرات ظلمت به پایان بر. 
آنچه می‌آموزاند شکست‌هاست،آنچه برمی‌خیزاند افتادن‌هاست،بس مبارک باد این شکستن و این افتادن! 
حلمی | هنر و معنویت
موسیقی:‌ Sayat Nova - Tamam Ashkhar
1. دریافت جزوه آموزشی فوراور - نسخه نهایی
کلیپ ها :
2. کلیپ های تصویری مربوط به جزوه ( لینک )
   2-1- کلیپ استارت Welcome to Forever
   2-2- کلیپ موقعیت Opportunity
   2-3- کلیپ نتورک مارکتینیگ Network Marketing
3. لینک تست محصولات فوراور
   3-1- تست آلوئه ورا 1
   3-2- مقایسه خلوص و قدرت سم زدایی آلوئه ورای فوراور با سایر برندهای جهانی
   3-2- تست ابسوربنت سی ( ویتامین سی )
   3-3- تست قرص آرکتیک سی ( امگا 3 )
   3-4- تست قرص نیچرمین
4. دستور مصرف محصولات
   4-1- دستور مصرف کیت سلولیت Toning Kit
می‌گفت: «فکر کن نه خانی آمده و نه خانی رفته. فراموشش کن و برگرد به جریان عادی زندگی.»
گفتم: «اتفاقاً هم خانی آمده و هم خانی رفته. راستش همینی که می‌بینی درست جریان عادی زندگی است.» و بعد فکر کردم اگر فقط مفهوم یک چیز را در زندگی خوب یاد گرفته باشم، آن مفهوم شکست است. بار اولی نبوده که طعم شکست را چشیده‌ام و بار آخر هم نیست. و اینکه من هم مثل هر انسانی از باختن و شکست خوردن ناراحت می‌شوم و اعصابم تیزتیزی می‌شود و چند روزی عقربه‌های رفتار و کردا
گشتی زدم در گذشته هایم و باور کردم هر جا کسی باوری را که به او داشتم شکست، در چشمم شکسته شد؛ دود شد؛ مردود شد! 
دریافتم هیچ چیز مثل اعتماد، مثل باور، مثل اطمینان، مثل صداقت ثابت شده، مرا اسیر قید هیچ رابطه ای نمیکند؛ حتی پررنگترینهایش! 
دریافتم فرو ریختن اعتماد در من، بی صدا است؛ در سکوتی تلخ یا شاید مخفی شده پشت واژه هایی تلخ تر! 
من هرگز به هیچ کس نگفته ام دیگر به تو اطمینان ندارم! اما همیشه جسم بی جان اعتمادهایم را زیر آجرهای شکسته دیوار فرو
اینتل به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد!
شرکت اینتل بالاخره به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد. یکی از مقامات اینتل در کنفرانس Citi، ضمن اقرار به این موضوع، از برنامه های آتی شرکت جهت ماندن در عرصه رقابت خبر داد.
مدتی است که اتفاق های جالبی در بازار پردازنده های x86 رخ می دهد. به عنوان مثال، شرکت بزرگ اینتل برای نخستین بار اعتراف کرده که بخشی از سهم بازار خود را به AMD باخته است. جیسون گریب، معاون و مدیر اصلی گروه تکنولوژی و پلتفرم های ابری، طی مصاحب
امشب حال من خوب نیست
قلبم و مشت سنگین غم داره فشار میده
اما حتما بهتر میشم
روزی میاد که باز سرپا میشم،میخندم و دیگه از یه رگ نامرئی توی قلبم خون جاری نمیشه
امشب سر نماز دلم شکست و بغضم هم شکست و قامتم هم شکست
وجودم تهی شد و دستم خالی شد و روحم ترک برداشت
اما حتما روزای بهتری هم هست و خنده باز میاد مهمون لب هام و چشمام میشه و دستام نمیلرزه
امشب من و دعا کنید
امشب دلای شکسته و بغضای شکسته و قامت های شکسته رو فراموش نکنید
فرض کنید وارد جزیره‌ای شده‌اید که هیچ‌یک از ساکنان آن را نمی‌شناسید و قرار است با شورای جزیره درباره‌ی یک موضوع (مثلاً خرید یک زمین برای ساخت ویلایی بزرگ) مذاکره کنید.
یکی از ساکنان جزیره – که دلش برای غریبی شما سوخته است – چند دقیقه وقت می‌گذارد و به شما می‌گوید که می‌توانید در حد چند پرسش کوتاه، از اخلاق و رفتار و عادت‌های مذاکره‌ای مردم جزیره سوال کنید. او هم بر اساس تجربه‌ی خود به این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.
چه سوالاتی می‌پرسید؟
این‌ روزها مقامات کاخ سفید یک خط در
میان درباره ایران صحبت می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین گفته‌هایش درباره
سیاست واشنگتن در قبال تهران، اعلام کرده است: «ایران باید در نهایت تصمیم‌گیری کند.
آنها باید همانند یک کشور نرمال رفتار کنند و اگر آنها این کار را انجام دهند ما آماده
مذاکره درباره طیف وسیعی از موضوعات بدون هیچ پیش‌شرطی خواهیم بود.» مرور همین چند
جمله، به سادگی دروغ بودن ادعای «مذاکره بدون پیش‌شرط» را به اثبات می‌رساند؛
بهتر است بدانیم دلایل شکست ایمپلنت دندان اگرچه نادر است اما به موفقیت اتصال استخوان فک و سلامت لثه بستگی دارد از همین رو شکست ایمپلنت دندان امکان پذیر است. لذا برای افرادی سوال پیش می آید که چرا ایمپلنت دندان گاهی دچار پس زدگی می شود در این مقاله به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت.
 
ادامه مطلب
 
هرگز تسلیم نشوید .وقتی مشکلی رخ می دهد .وقتی جاده سربالایی است .وقتی پول کم و بدهی زیاد است .وقتی دلت می خواهد لبخند بزنی اما مجبوری که آه بکشی .وقتی تحت شرایط فشار و خفقان هستی .نفس بکش اما تسلیم نشو !زندگی سرشار از فراز و نشیب است .ما می‌دانیم و لمسش می‌کنیم .بارها شکست می‌خوریم .و وقتی که باید تلاش کنیم دست از کار و تلاش بر می‌داریم .اگر پیشرفت ، کند است هرگز تسلیم نشوید .موفقیت شاید در یک قدمی شما باشد .در مقابل شدیدترین ضربات به نبرد ادامه
وقتی تنهایی و خستگی و شکست رو به روی من قرار گیرند، چاره‌ای جز نوشتن نیست. روزهایی که نمی‌نوشتم هیچ چیز خوب پیش نرفت و روزهایی که نوشتم، نیز تعریفی نداشت. هیچ چیز مربوط به نوشتن نیست، همه‌اش دروغ است.نوشته‌هایم، گفته‌هایی است پرداخته شده‌تر، دروغ‌هایی است که به حقیقت نزدیک‌ترند، باورپذیرترند. آن حرف‌هایی است که هیچ‌وقت به زبان نمی‌آورم، آن کارهایی است که هیچ‌وقت نمی‌کنم، آرزوهایی است که هیچ‌وقت به آن نمی‌رسم.نمود بزدلی من است -و
نرفته غربتش از یاد، یا رسول اللهز داغ فاطمه فریاد، یا رسول اللهبه ضربه ای درِ آتش گرفته با مسماربه روی دخترت افتاد یارسول الله****چه شد که حُرمت این بیت، در مدینه شکست؟!درِ حریمِ الهی به خشم و کینه شکستچه شد وصیتِ بر دوستی به اهل کسا؟!سه روز بعد شما استخوان سینه شکست***پیام غربت او شد به عاشقان ابلاغکه پر کشید پرستو نیامده از باغشکست شاخه و افتاد سِرّ مُستَودعنشست فاطمه بر خاک، آه از این داغ***برای دفن، تنش دستِ خادمه ماندهبه گاهواره ی او خیره ف
اگر با سنگ‌های طبیعی آشنایی داشته باشید می‌دانید که سنگ فیروزه یکی از سنگ‌های معدنی زیبا به رنگ آبی است. اهمیت سنگ فیروزه چه در میان صنعتگران و فعالان حیطه زیورآلات و چه در حوزه صنایع دستی بسیار زیاد است. رنگ سنگ فیروزه در طیف آبی روشن تا سبز مشاهده می‌شود. مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین سنگ فیروزه از معادن ایران به ویژه نیشابور استخراج می‌شود. علاوه بر کشور ما ایران کشورهایی مانند مصر، آمریکا و مکزیک نیز دارای معادن فیروزه هستند.
ادامه مطل
درمان شکست عشقی از چه راهی امکان پذیر است؟ عشق یکی از عمیق ترین احساسات بشری است که می تواند مجموعه ای از احساسات و هیجانات قوی دیگر را برای فرد به همراه داشته باشد. هرچقدر این احساس عمیق تر می شود شکست خوردن در آن نیز منجر به رنج شدیدتری خواهد شد. در این شرایط اگر فکری به حال خود نکنید ممکن است مشکلات روحی و عاطفی بسیاری سراغ شما بیایند و غم از دست دادن رابطه برای شما منجر به افسردگی و اضطراب مزمن شود. برای اینکه بتوانید از پس این مرحله دشوار
امروز در بازی سخت مقابل تیم آماده ولی عصر باوجود محروم بودن هادی اکبری وخستگی بازیکنان تیم شکست سختی خوردیم 
در این بازی تیم امید هشت بر پنج بازی را واگذار کرد.
در این بازی مرصاد علیپور گلزنی کرد وگل های خود را بالا برد تا به آقای گلی نزدیک شود 
وقتی انسان برای اولین بار نارگیل سفت را برداشت ، هرگز فکر نمی‌کرد میان قالب قهوه ای رنگ آن ، شیره ای خوش طعم و بو و جسمی سفید و پر خاصیت باشد ...!!!
برای "باز کردن اندیشه"،  خود را باید "شکست" ... عقاید و باورهای خود را ، احساس خود را، 
باید روزنه های "نو" را باز کرد تا از قالب کهن و بی منطق گریخت...!
هیچ گاه مانند یک نارگیل بسته نمان
"با ذهنی نو، جهانی نو بساز"
چقدر زیبا می توان زندگی کرد وقتی می توان "معمار زندگی" خود بود.
ما برای رسیدن به موفقیت نیاز به شکست داریم!!!!!
شاید از خودتان بپرسید معنی این جمله چیست؟؟؟؟یعنی اینکه ما باید شکست بخوریم تا از آن استفاده کنیم و به موفقیت دست یابیم. بنابراین مقدمه ی موفقیت شکست است. اما خب چه شکستی برای ما سودآور و مفید است؟ شکستی که منجر به نتیجه و تغییر روش های منفی و تثبیت روش های مثبت باشد.
یکی از شکست هایی که دانش آموزان کنکوری تجربه می کنند شکست در آزمون است که همه ی دانش آموزان چه قوی،چه ضعیف، با آن مواجه می شوند. اما چی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانشنامه