نتایج جستجو برای عبارت :

10 نکته طلایی برای شروع برنامه نویسی

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
برنامه نویسی
مبحثی است که کم و بیش همه افراد علاقه مند به دنیای فناوری اطلاعات و
ارتباطات به آن اشتیاق دارند. گاهی این علاقه آنقدر زیاد می شود که فرد
تصمیم می گیرد تا شروع به یادگیری برنامه نویسی کند. اما وقتی وارد دنیای برنامه نویسی می شوند با کوهی از سوالات و زبان های مختلف روبرو میشوند که انتخاب راه برای آنها بسیار سخت می شود.
از کدام زبان برنامه نویسی شروع کنم ؟ کدام زبان برنامه نویسی بهتر است ؟ کدام زبان برنامه نویسی پول ساز تر است؟ و ...
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟
 
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک ب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
نرم افزار لاکی پچر نرم افزاری است که میتوان با ان بازی هارا هک کرد
ویژگی ها: حذف تبلیغات٬پشتیبانی از خرید درون برنامه ای ٬ نصب همان برنامه دونمونه ( برای کلش دواکانت شدن)٫...
نصب برنامه
نکته : بازی های اینترنتی هک نمیشود
نکته: اگر فایل زیپ بود نظر دهید
اینکه میتوانم بنویسم حس خوبی در من ایجاد میکند،حس شور و زندگی.باید تا پایان امروز کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال را تمام کنم و بعد با کمک نکته برداری از آن ،برنامه مخصوص خودم را بنویسم.این روزها که به لطف قرنطینه در خانه ایم بهترین زمان برای تغییرات خوب است.به امید اینکه موفق بشوم.
برنامه نویسی مبحثی است که کم و بیش همه افراد علاقه مند به دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات به آن اشتیاق دارند. گاهی این علاقه آنقدر زیاد می شود که فرد تصمیم می گیرد تا شروع به یادگیری برنامه نویسی کند. اما وقتی وارد دنیای برنامه نویسی می شوند با کوهی از سوالات و زبان های مختلف روبرو میشوند که انتخاب راه برای آنها بسیار سخت می شود.

از کدام زبان برنامه نویسی شروع کنم ؟ کدام زبان برنامه نویسی بهتر است ؟ کدام زبان برنامه نویسی پول ساز تر است؟ و ...

هر از گاه این برنامه های آموزشی رو که از تلویزیون برای کنکوری ها و ... ارائه میشه، نگاه میکنم. مخصوصاً برنامه های درس هایی که کمی بهتر از بقیه درسها بلدم یعنی فیزیک و ریاضی. چندتا نکته ذهنمو خیلی مشغول میکنه و خیلی هم ناراحتم میکنه.
ادامه مطلب
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
بنظر ِ من ، برنامه ریزی جز اصل های مهم زندگیه،نه اینکه در لحظه ذهن  متوقف بشه به این موضوع که  ،برنامه ریزی فقط برای در س خوندنه ها ،نه...
هر هدف و کاری میتونه برنامه داشته باشه، اصلا باید برای هر روز  برنامه  حتی شده در ذهن ترسیم کرد،اینکه از صبح تا آخر شب چه کارهایی قرار انجام بدیم،داشتن یه پیش زمینه و برنامه باعث میشه   روز مرگی محو  بشه از هر روز ِ زندگی .
خوبیه برنامه میدونید چیه؟برنامه به زندگی هدف میده و هدف هم به زندگی امید و امید هم تل
اگر تاکنون سری به لیست های برترین و پر درآمد ترین شغل های دنیا زده باشید، قطعا با موضوع برنامه نویسی به عنوان رده اول درآمد زا ترین شغل ها مواجه خواهید شد. هر چند این گزارش بیشتر جهانی است و در ایران چنان که باید، صد در صد هنوز تحقق نیافته اما به جرات می توان گفت یک برنامه نویس خوب و حرفه ای در ایران خودمان هم می تواند در آمد زایی عالی داشته باشد.
از این رو بسیاری از افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند یا علاقه به کار کردن با کامپیوتر دارن
هر کسی باید از جایی شروع کند، درست است؟ اگر اولین بار است که ورزش کردن را جدی گرفته‌اید، شاید سردرگم شوید که از کجا باید شروع کرد.
اغلب برنامه‌های ورزشی که پیدا خواهید کرد، برای افرادی تدوین شده که تجربه‌ی خوبی در تمرینات ورزشی دارند، و یا اینکه خوش اندامند. چنین برنامه‌هایی برای تازه کارها واقعا سخت است، حتی احتمالش هست که آسیب‌هایی جدی ببینند.
ادامه مطلب
به نام خدای مهربون
1 بهمن 98
همیشه شروع حس قشنگی به همراه دارد
شروع هایت را به خاطر بیاور
شروع مدرسه و تحصیل...شروع سال جدید...شروع زندگی مشترک...شروع دوستی ...شروع فعالیت جدید و...
 
شروع همراه است با انگیزه... امیدواری ...هیجان...شورو شوق رسیدن
 
و امروز من همراه بود با تمام این حس های ناب
همراه بود با هدف گذاری های جدید که برای خود انجام دادم
همراه بود با تعهد هایی که به خود دادم
همراه بود با برنامه ریزی  
و در ادامه همراه با اقدام
تا در پایان این آغاز
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سلام...حتما خیلی از شما بودین که دوست داشتید برنامه نویسی اندروید رو شروع کنید اما نمیدونستید باید از کجا شروع کنین...اگه میخواید برنامه نویسی روی این پلتفرم رو شروع کنین،فکر کنم به خوندن این مطلب نیاز دارید...پس با ما همراه باشید.....
ادامه مطلب
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
دیروز تصمیمشو گرفتم..یک برنامه برای خودم نوشتم و امروز شروع میکنم...مهم نیست اگه امروز فقط سی درصد اون برنامه رو با موفقیت انجام بدم...چون مطمئنم فردا اون سی درصد میشه چهل درصد..و بالاخره به همین زودیا میرسه به صد درصد و همون موقع ست که برنامه مو عوض میکنم...تا دوباره از سی و چهل شروع کنم و برم بالا(:مینیمم 417 و ماکزیمم 425 روز فاصله دارم تا اون روز(:
یه حس خوبی ته قلبم هست که حالمو خوب میکنه برای اینکه شروع کنم حتی اگه از خیلی کم شروع کنم...دلم نمیخواد
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
با سلام 
اولین مسابقه گروه کامپیوتر در روز جمعه 16 اسفند از ساعت 11 تا 13 در سایت کوئرا برگزار می‌شود.
 
نکته 1: به نفرات برتر هر پایه جایزه اهدا خواهد شد.
نکته 2: چهار از نمره مستمر ترم دوم شما رو این آزمون تشکیل خواهد داد. 
نکته 3: اگر به هر دلیلی نتوانستید در مسابقه شرکت کنید، تا شنبه 17 اسفند ساعت 18 وقت دارید به سوالات پاسخ دهید.(جهت کسب نمره مستمر)
نکته 4: مسابقه مجهز به سیستم تقلب یاب می‌باشد.
 
یک برنامه بوت استرپ اولین کد است که هنگام شروع سیستم کامپیوتری اجرا می شود. کل سیستم عامل بستگی به برنامه بوت استرپ برای کار به درستی به عنوان بار سیستم عامل.

برنامه بوت استرپ
در تصویر بالا، برنامه بوت استرپ بخشی از ROM است که حافظه غیر فرار است. سیستم عامل پس از شروع سیستم کامپیوتری به برنامه RAM بوت استرپ وارد RAM می شود. سپس سیستم عامل شروع به درایور دستگاه می کند.

ادامه مطلب
سلام خدمت دوستان مبتدی و حرفه ای برنامه نویس و وب نویس.......
میخواستم چند کلامی در رابطه با دو زبان برنامه نویسی یعنی جاوا و پایتون صحبت کنم
خیلی دوستان تازه میخوان شروع به یادگیری برنامه نویسی کنند و مشکلشون این هست که کدوم زبان برای شروع بهتره..........
داخل سایت ها و منایع متفاوت با ذکر چند ربان و دلایلی فلان زبان برای شروع بهتر هست اما هیچوت به طور قطعی نمیتونین بگید که این زبان بهترین و قدرتمند ترین زبان هست
چون هر زبانی نقطه ضعف و قوتی داره م
ظاهرا سورس کد های کاربران بازار به دست چند تا از هکر ها افتاده و برنامه نویس های بازار گفتند که باید مورد بررسی قرار بدیم اما نکته اینجاست که اگر برنامه نویسی کد های خودش را ببینه تو همون لحظه متوجه خواهد شد که این سورس ها اصلی است یا تقلبی........--فعلا پیشنهاد میشود حساب خود را بیهوده شارژ نکنید یا اگر برنامه بازار را دارید یک آنتی ویروس قوی هم نصب کنید(((تو همین وب معرفی کردم))_
سلام
ثبت نام برنامه های شاد تابستان امسال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شروع شد.
یکشنبه هر هفته کلاس های آموزی و سه شنبه هر هفته برنامه تفریحی برای کل تابستان فقط 135000 تومان
برای آگاهی دقیق تر از برنامه ها و ثبت نام با شماره
09171063200
تماس بگیرید
محل برگزاری کلاس ها هم شیراز خیابان زند هست
یه عالمه حرف و خاطره دارم که دلم میخواد بنویسم و ثبتشون کنم ولی انگار حوصله نوشتن ندارم
 
راستی یادتونه گفتم میخوام برنامه ریزی رو دوباره شروع کنم؟ 
شروع کردم
خیلی خوبه
معمولا بیشتر یا همه ی کارایی که توی لیستم هستن همون روز انجام میشن
ذهنمم برنامه ریز شده به محض اینکه بیدار میشم واحد برنامه ریزیه ذهنمم بیدار میشه و شروع به کار میکنه
همین حس بهتری بهم میده چون وقتم هدر نمیده و همیشه کاری برای انجام دادن هست اصا وقتی باقی نمی مونه که بخوام تو
درود دوستنان
همونطور که در بخش (درباره من) گفتم من در شروع راهم برای اینکه برنامه نویسی رو شروع کنم چندتا اشتباه(فاجعه بود) داشتم که باعث شد چند ما سراغ برنامه نویسی نرم
و الان میخوام براتون شرح کنم :

1_اشتباه در انتخاب زبان برنامه نویسی
شاید شما هم وقتی میخواید اولین زبان خودتونو شروع کنید تو مثله من تو نت سرچ کنید و به همچین چیزایی میرسید:
پایتون اسون ترین زبان برنامه نویسی , پایتون با ساینتکست ساده  و محبوبترین زبان برنامه نویسی  , c مادر هم
ما زندگی خود را با استفاده از دستگاه های بی شماری به سر می بریم. انقلاب برنامه و  به وسیله برنامه  انقلاب توسعه وب برنامه، همه را به دنیایی نزدیک تر کرده است که در آن تکنولوژی های جدید با سرعت و بدون در نظر گرفتن رشد می کنند.
برای شروع باید اشاره کرد که برنامه وب یک راه کوتاه برای گفتن یک برنامه وب است، یعنی برنامه ای که در مرورگر وب اجرا می شود. توضیح آسان است: این شامل ایجاد یک نوع ارتباط مستقیم بین دسکتاپ دستگاه شما و یک URL است.
بیایید با مزایا
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
در بعضی مواقع برنامه نیاز است که مقدار شارژ لبتاب را بدست بیاورد.
به عنوان مثال شما یه برنامه سنگین ساخته اید و میخواهید اگر برنامه شما یر روی یک لبتاب اجرا شد مقدار شارژ باتری را بدست آورید و زمانی که مثلا شارژ باتری 30 درصد شد برنامه شما شروع به سبک و بهینه کردن خود کند
یا اینکه مثلا
ادامه مطلب
یکی از مشاغل پر درآمد و البته بسیار پر طرفدار در میان فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با فناوری و البته سایر رشته ها، برنامه نویسی هست. تمام این فراد قبل از ورود به دنیای برنامه نویسی، سوالات زیادی در ذهن خود دارند، سوالاتی مانند اینکه برنامه نویسی رو از کجا شروع کنم؟ بهترین زبان برنامه نویسی چه زبانی هست؟ چقدر باید برای یادگیری برنامه نویسی زمان بزاریم و سوالاتی از این قبیل. خیلی از دوستان و اطرافیان این سوال رو از من میپرسن که کار تو دقیقاً
افرادی که می خواهند همیشه وزن متناسب داشته باشند و عضلات قوی ، می بایست همیشه رژیم مناسب غذایی و تمرینات هوازی منظم داشته باشند.
بعضا ولی این نکته فراموش می شود که در پروسه ساختن عضلات افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن اتفاق می افتد.
نکته مهم تر این است که این افراد بعداز مدتی ورزش و تمرینات منظم و رعایت رژیم غذایی کم کم از این روش دور شده و بعداز مدتی کلا این برنامه قطع می شود.
اتفاقی که می ‌افتد این است که متابولیسم این افراد به حد آستانه
زمانیکه بستن یک برنامه به دلایلی امکان پذیر نیست و برنامه ای که درحال اجراست هیچ واکنشی نسبت به عملیات کاربر نشان نمی دهد به این حالت قفل شدن پردازش برنامه یا hangings می گویند.
جهت رفع این مشکل ابتدا باید از کلیدهای ترکیبی ctrl+alt+delete به صورت همزمان استفاده شود و سپس در پنجره ی باز شده گزینه start task manager را کلیک کنید.
نکته : در ناحیه خالی از نوار وظیفه راست کلیک کنید و گزینه start task manager را انتخاب کنید .
در نهایت همانند شکل زیر در سربرگ application که شامل برنا
زبان برنامه نویسی ++C یک زبان برنامه نویسی سطح متوسط
 است که توسط Bjarne Stroustrup در سال ۱۹۷۹ در Bell Labs توسعه داده شده است . ++C توانایی اجرا در سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، مک و نسخه های مختلف یونیکس را دارد. در این آموزش قصد داریم تا یک رویکرد ساده و عملی برای توصیف مفاهیم ++C را پیش ببریم.
نکته: در طول شروع یادگیری زبان C++ شاید با مفاهیم و اصطلاحات مختلفی آشنا شوید که ممکن است کمی برای شما نامفهوم باشد. پس در نظر داشته باشید که در طول روند آموز
++ C یک زبان برنامه نویسی 
از نوع استاتیک، کامپایل شده، چند منظوره، حساس به حروف کوچک و بزرگ و فرم آزد (free-form) است که از برنامه نویسی رویه ای و شی گرا پشتیبانی میکند. ++C به دلیل آن که ترکیبی از زبان سطح بالا و سطح پایین است، زبان سطح متوسط در نظر گرفته می شود. ++C  که توسط Bjarne Stroustrup در سال ۱۹۷۹ در Bell Labs در  شهر Murray Hill در نیوجرسی توسعه داده شد، در واقع برای ارتقا و توسعه زبان c ارائه شده بود و در ابتدا با نام C with classes نامیده می شد. اما بعدها در سال ۱۹۸۳
آموزش رویت برنامه های تجدید نظر
برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.
مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.
اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگ
✅عزیزان این روش کسب درآمد میلیونی از طریق بیت کوین نیازمند یک کامپیوتر یا لپ تاب متصل به اینترنت میباشد ، بدون هیچ سرمایه گذاری و صرف زمان کمی در روز به درآمد واقعا میلیونی برسید.(عکسی از مرورگر دوستانی که تونستن 1 بیت کوین رو بدست بیارند قرار میگیره)
 ✅بدون محدودیت سنی ، بدون محدودیت دانش و...فقط و فقط یک کامپیوتر یا لپ تاب داشته باشید میتونین با آموزش های ما و البته عنایت خداوند به درآمد میلیونی برسید .
 
پس
خانم های خانه دار
دانشجویان گرام
ایجاد یک برنامه وب با سیلی از مشکلات و چالش ها همراه است. هنگامی که ایده خود را نهایی کرده و ساخت آن را شروع می کنید ، باید بدانید که چگونه می خواهید آن را بسازید. برخی از عناصری که باید در نظر داشته باشید شامل رویکرد توسعه و همچنین کلیت برنامه و قابلیت استفاده است. باید فریم ورکی را انتخاب کنید تا به شما در صرفه جویی در وقت در طول توسعه کمک کند.
 
در این پست به معرفی مفهوم فریم ورک های وب و مزایای وب اپلیکیشن ها می پردازیم. سپس نکاتی را که باید هن
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
سلام به همه همراهان گرامی
 
بالاخره بعد از 3 سال انتظار نسخه کامل این برنامه‌ی کاربردی رو منتشر کردن که منم خیلی خوشحالم. چرا خوشحالم؟ برای اینکه این برنامه واقعا برای کسانی که تازه شروع میکنن به طراحی با سیستم راحته و قابل فهم تر هست نسبت به بقیه برنامه های طراحی مثل Illustraitor یا Blender  که خودم بعد از کار با Inkscape رفتم سراغ اون برنامه ها که کمی کامل تر از این برنامه بودن. و فقط هم یک دلیل داشت ابزارهایی که توی اون برنامه ها بود خب کامل تر بودن و این
پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی برای بسیاری از برنامه ها و وب سایت ها است. در این مقاله، ما خواهیم دید که آیا پی اچ پی دشوار است و چگونه می توانید در آن مهارت داشته باشید.
پی اچ پی چیست و برای استفاده دشوار است؟
پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی محبوب منبع باز برای توسعه وب است. بسیاری از وبسایتها از PHP، از جمله فیس بوک، به دلیل ماهیت آسان آن استفاده میکنند، از جمله کدگذاری جاسازی شده برای HTML. به طور کلی، پی اچ پی به عنوان یک زبان برنامه نویسی آسان برای
آرون افشار با نام اصلی وحید اولین بار با اجرای قطعه جانم باش وارد عرصه موسیقی شد و به شهرت رسید. این خواننده جوان یک برادر کوچکتر از خود دارد و در کنار پدر و مادرش زندگی می کند و مجرد می باشد. این خواننده پاپ در برنامه های تلویزیونی حضور فعال دارد و به تازگی در برنامه دورهمی مهران مدیری نیز حضور یافته و اما بیشترین شهرتش به خاطر اجرای برنامه و حضور در برنامه خندوانه بوده است. در ادامه جزئیات زندگی آرون افشار خواننده جوان و آینده دار کشورمان ر
برخلاف محیا و خیلی دیگه از رفقای همکارم که از رادیو کارشون رو شروع کردن، من تا حالا یک ثانیه هم برنامه رادیویی نداشتم. نه اینکه علاقه نداشته باشم، ولی خب قسمت نبوده... اگر زمین خاکیِ کار کردن خیلی‌ها رادیو بوده و اونجا کار یاد گرفتن و تجربه کردن، من توی مطبوعات کارم رو شروع کردم و از یه مسیر موازی به تلویزیون رسیدم.
محیا همیشه عاشق رادیو بود. همیشه از دوره کار کردن توی رادیو تهران با رضا ساکی و بقیه رادیویی‌های قدیمی به نیکی یاد می‌کرد. توی س
یه زمانی برنامه ی کاریم یه مقدار دیر تر شروع می شد . برنامه ریخته بودم صبح بعد نماز یه تعقیبی ، دعایی ، مناجاتی انجام بدم . و این که بشینم و "تفکر" کنم و گاهی توی وبلاگ بنویسمش . اون موقع ها وضعم خیلی بهتر بود . اما حالا که برنامه هام تغییر کرده و صبح باید زودتر برم بیرون . از اون طرف شب ها هم که نمیشه به این زودی خوابید ، عملا این برنامه ی بعد از نماز صبحم منتفی شده . و احساس می کنم ریشه ی این سلوکِ مرده از همین جاست ...
این که فراموش کردم چی مهمه ، چی م
کل برنامه های زندگیم ریخته بهم ...
کل برنامه های درسیم ریخته بهم ...
ازدست خودم کلافه ام 
از دست خودم عصبیم
و الان سعی میکنم بخوابم و فردا یه روز جدید رو شروع کنم ... یه کاغذ بزارم جلوم و همه چی رو سروسامون بدم ... دیگه اعصاب و روانم داره بهم میریزه از این وضعیت!!!!
بغض...
ترس ...
استرس ...
ای خدا
 برنامه ریزی ضربتی 
برنامه ریزی ضربتی برنامه اوج یادگیری ویژه کنکوری ها
برنامه ضربتی ۲۷ روزه به روش شب امتحانی 
افزایش  تا سقف ۳۰ درصد در درصد دروس تخصصی افزایش حداکثری درصد دروس عمومی، حتی رسیدن به ۱۰۰ درصد(برنامه ۱۲ روزه)همین الان به شماره:09128375702 تماس بگیرید.  
دانش آموزانی که از الان میخوان شروع کنن به خواندن برای کنکور ما با یک برنامه ویژه کمکشان خواهیم کرد.
برنامه مطابق با آزمون ۴هفته ای ۲۵ بهمنهفته دوم
ویژه فارغ التحصیل ریاضی
سبک :
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
بسم الله الرحمن الرحیم
به وبلاگ بازیسازی دزگیم خوش آمدید. در این وبلاگ  تمام بازی ها و برنامه های ساخته شده و تمام بروزرسانی های بازی ها و برنامه ها را قرار می دهیم. 
                                                                                 با تشکر دزگیم
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
درباره ی نقد نسبت به برنامه های صدا و سیما که صد جلد کتاب میشه نوشت. اما چند تا نکته ی کلی هست که دلم نمیاد نگم.
اول اینکه؛ کاش برنامه سازان، و همچنین مدیران رسانه، اول یک آمارگیری از سطح روحیه ی جامعه داشته باشن تا ببینن بیشتر چه سبک از سریالها برای جامعه ی امروز ما لازمه. این نکته خیلی حیاتیه. اما متأسفانه صدا و سیمای ما اونقدر غیرکارشناسی عمل میکنه که بعد از گذشت اینهمه سال و این همه پیشرفت علوم روانشناسی و علوم مدیریت رسانه، و علی رغم ادعاه
اموزش تایپوگرافی حرفه ای ، راهی برای پیشبرد شماست. مثالهای زیر نشان می دهد که همیشه اینطور نیست.آنها به طرز چشمگیری متفاوت هستند ، اما هر دو خوب به نظر می رسند. اینجا جایی است که تو وارد می شوی.با تجربه و آزمایش ، شما شروع به یادگیری کار می کنید و چه چیزی انجام نمی شود.
برخی از شگفت انگیزترین طرح هایی که مشاهده خواهید کرد ، این قوانین را به طور کامل نادیده می گیرند ، بنابراین وقتی می خواهید متن ساده ، آسان برای خواندن داشته باشید ، از آنها به عن
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
برنامه نویسی اندروید یکی از اون دسته کارایی هست که اگر یه ذهن خلاق داشته باشی میتونی خیلی موفق باشی
یکی از ویژگی های بارز برنامه نویسی عدم محدودیت به مکان و زمان و ماده است !
شما وقتی برنامه نویسی میکنی زمانش دست خودته
مکانش سیستم خودته
و اینکه محدود به ماده نیست!
مثلا اگر یه عکسی اومدی گذاشتی و پاک شد ، از بین که نرفته دوبار یه عکس دیگه میری میگذاری !
و نکته جالبتر
مثلا شما یک ماه وقت میذاری یک کیف چرم میسازی و یه بار میفروشی و تمام!
اما اندروی
 
در این آموزش به مدت 25 دقیقه به صورت کاملا روان از ابتدا برنامه ArcGIS آموزش داده می شود.موارد این آموزش عبارتند از:1-معرفی برنامه ArcGIS
2-بیان تفاوت های Vector و Raster
3-معرفی محیط کار و ابزار ها برای شروع کار
4-ایجاد پروژه جدید
5-تعیین سیستم مختصات در ArcGIS
6-اضافه و حذف کردن لایه به برنامه
7-اضافه کردن نقاط با مختصات از اکسل به ArcGIS
8-تغییر در ترتیب لایه ها و نحوه ی نمایش
9-ذخیره و بازخوانی پروژه
لینک دانلود
 
 
 
 
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
داشتم از شرکت چار میزدم بیرون برنامه نویس آقای محمد حسین خ بهم گفت دوباره سرور رو ریختی بهم داری میری؟ به خنده بعد مدیر پروژه آقای ی گفت آره ریخته بهم نذارم بره؟ گفت نه شوخی میکنم بعدش برنامه نویس خانم شکیلا میم گفت کار همیشگی ش وقتی بهم میرزه دَرِ میره؟!!!! بعد خداحافظی کردم و الکی خندیدم با شوخی شون! اومدم جلوتر که برنامه نویس آقای ایمان سین بهم گفت باز نری عکس بگیری بذاری اینستاگرام؟ بعدش بقیه شون شروع کردن به مسخره کردن و خندیدن!!!!!
اگر بدنساز هستید حتما این مطالب زیبا و شگفت انگیز در رابطه با بدنسازی را مطالعه کنید تا حیرت زده شوید.
نکته مهم راجب مکمل بدنسازی
مکمل بدنسازی و برنامه غذایی بدنسازی ✅ دو عنصر مهم برای کسانی می باشند که می خواهند بدنسازی را به طور حرفه ای انجام دهند و در آن پیشرفت کنند پس این مکمل بدنسازی زیر را ببینید.

ادامه مطلب
امروز بعد از سال ها کسب معرفت در محضر خانواده ی C ، رفتم سراغ زبان پایتون ! و الان میگم کاش زودتر رفته بودم سراغش.
کارم رو با کتابخونه PyQt شروع کردم که مخصوص ایجاد برنامه برای دسکتاپ هست. جالبی که داره این کدی که می نویسی Cross platform هست یعنی روی لیتوکس ، ویندوز و Mac قابل اجرا هست.
برای شروع کار نیاز هست اینا رو دانلود و نصب کنید :
1. Python
2. نصب PyQt با استفاده از دستور pip install pygt5 , pip install pyqt5-tools
3. نصب Pycharm به عنوان IDE
و کارمون رو با اولین برنامه به این صورت شرو
1) تعیین هدف تعیین اهداف می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با موفقیت تغییرات موثری در زندگی خود ایجاد کنند. دانش‌آموزان باید اهدافی هوشمندانه برای خود تعیین کنند که شامل برنامه‌هایی می‌شود که ان‌ها را تا رسیدن به هدف نهایی راهنمایی می‌کنند.
 
 
۲) سازمان‌دهی دانش‌آموزان در بسیاری از اوقات احساس کمبود زمان دارند. گاهی اوقات و بدون برنامه‌ریزی مناسب ممکن است همه چیز با مشکل مواجه شود. بهتر...
ادامه مطلب
                                   
 
در این روش قصد داریم شما را با بهترین روش افزایش حافظه رم آشنا بکنیم .در این روش شما نیاز به نصب هیچ گونه برنامه ای ندارید. رم حافظه ای است که هنگامی که شما یک برنامه را باز میکنید این برنامه بر روی آن اجرا میشود . اکثر برنامه ها با خروج شما از برنامه همچنان بر روی رم در پسزمینه در حال اجرا هستند. پس بهترین راه افزایش رم، جلوگیری از فعالیت آنها در پسزمینه است. برای جلوگیری از فعالیت برنامه ها در پسزمینه فیلم آموزش
1-برای شروع چه باید کرد:
ما برای نوشتن کد برنامه مورد نظر خود نیاز به یک محیط برنامه نویسی داریم که این محیط ها برای زبان های مختلف برنامه نویسی متفاوت است.
زبان های مختلف برنامه نویسی :
1- c
2-c++
3-python
4-c#(سی شارپ)
5-java script
6-php
7-swift
البته زبان های دیگری هم وجود دارند ولی به علت قدیمی بودن در بالا ذکر نشده اند مانند زبان اسمبلی(assembly).
ما در این وبلاگ زبان ++c را برای بررسی کردن برگزیده ایم،این زبان اکنون یکی از بهترین زبان های دنیا به شمار میرود و یادگیری
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
به اطلاع می‌رساند با توجه به تغییرات انجام شده، امکان اجرای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فراهم شده است. این کار در قالب طرح الماس با مشخصات زیر قابل انجام است.

تعداد هسته‌ها: 56
حافظه: 64 گیگا بایت
سیستم عامل: Windows 10

مدت اجاره: 1 ماه قابل تمدید در صورت خالی بودن صف درخواست‌ها
هزینه اجاره: 150 هزار تومان
برنامه‌های نصب شده: ANSYS 19، FLOW3D 11.2، ABAQUS 2016
نحوه اتصال: Windows remote desktop

در صورتی که نرم افزار درخواستی از طرف کاربر تداخلی با برنامه‌های نص
خیلی از ما کلی ایده در ذهن داریم و در فکر و رویا سیر می کنیم. ولی آیا فقط داشتن ایده کافیه؟ آیا فقط با یک ایده خوب می شه جلو رفت؟ به نظر من نه
قطعا داشتن ایده شرط لازم است ولی کافی نیست. حتی بدون داشتن ایده آنچنانی هم میشه کار کرد و نسبتا موفق بود. اینکه می گن شروع کار هشتاد درصد انجام کار است واقعا حرف درستیه. باید با یک چیز شروع کرد و جلو رفت. نباید همیش فکر کرد. نمی توان تمام جنبه های کار را تحلیل کرد. کار خودش مسیر را نشان می دهد.
این حرف اصلا به ا
دیروز کنکور ارشد داشتم. نکته‌ی مشترک این آزمون با کنکور سراسری اینه که برای هر دو برنامه داشتم و برای هیچ کدام هیچ نخواندم!
نکته غیرمشترک هم این جاست که در این چند سال بهتر عمل کردم و نتیجه‌ی این کنکور، آنقدرها برایم تاثیرگذار نیست. تقریبا به این آرزوی که دیگر سازمان سنجش برایم تصمیم نگیرد رسیدم. :(
اقا سلام چطورید؟ قراره یه دوره توپ به شما بدیم که به نظر من حرف نداره واسه اولین زبان ها از بین این همه زبان برنامه نویسی (html , css) بنظرم برای شروع خوبه فقط اینا زبان برنامه نویسی نیستن . با استفاده از اینا بخش های مختلف رو تشکیل میدن اسونه اصلا نگران نباشید تا حد امکان به شما رک و راست توضیح داده ام که اصن جریان از چی قراره خب اگه اماده اید لینک های دوره در زیر قرار دارند 
برای اولین کار اینها را یاد بگیرید چون هم اسون هستند و انگیزه پیشرفت را د
در حالت اول باید شروع به تولید محتوای با کیفیت و رایگان درباره آموزش برنامه نویسی کند. در این حالت کم کم علاقمندان به یادگیری برنامه نویسی جذب او میشوند و می توانند از کلاس های خصوصی، دوره ها و آموزش ها بهره مند شوند و از این طریق کسب درآمد انجام میشود.
در این حالت شخص اگر تبلیغ انجام پروژه های برنامه نویسی برای شرکت های بزرگ و معتبر کند، چندان موثر نخواهد بود. چون مخاطب او به خاطر نوع محتوایی که تولید کرده است کسانی هستند که میخواهند برنامه ن
در ادامه روند اضافه شدن موضوع بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های سیما، در این پست می تونید در مورد برنامه استعدادیابی عصر جدیدبه بحث و تبادل نظر بپردازید.
برنامه عصر جدید یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی ایرانی است. این برنامه با تهیه کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۷ شروع به پخش کرد.

ادامه مطلب
نکته ۱: برنامه pixoff را نصب کنید
این برنامه فقط برای گوشی هایی با صفحه نمایش AMOLED (اکثر گوشی های سامسونگ) و OLED کار می کند و برای سایر گوشی ها مناسب نیست.
 
کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد این است که پیکسل های اضافی صفحه نمایش را خاموش می کند. یعنی اگر کیفیت صفحه نمایش شما ۴۵۰ پیکسل در ثانیه است این برنامه بسته به انتخاب شما نصف آنها را خاموش می کند (که کیفیت آنچنانی از صفحه نمایش هم کم نخواهد کرد) و به این ترتیب مصرف صفحه نمایش شما را بین ۳۰ تا ۵۰ در
زمانی
که یک نفر به تیم شما وارد میشود، برای انجام قدم های اولیه لازم است از
سوی شما پیگیری شود.پیگیری کردن مهمترین روندی است که افراد در بازاریابی
شبکه ای اجرا می کنند.پیگیری ورودی های جدید نکاتی دارد که در اینجا شرح میدهم:1 به موقع پیگیری کنیداولین
لازمه برای پیگیری موفق، زمان انجام آن است.فاصله زمانی بین ورود یک نفر
به مجموعه با شروع پیگیری باید حداقل باشد.بعضی ها مرتکب این اشتباه می
شوند که فکر میکنند باید بگذارند مدت زمانی بگذرد و بع
کارهای زیادی هستند کههر کسی یه لیست بلند ازشون در ذهنش تهیه می کنه و منتظر یک فرصت مناسب هست تا انجامشون بده.
کارهایی مثل سالم تر کردن برنامه غذایی ، ورزش ، درس خوندن ، تلاش برای کاری ، شروع برای یک هدف ، برنامه های عبادی و اخلاقی و ...
همیشه در مورد اینکه کار امروز رو نباید به فردا انداخت شنیدیم . دلایل زیادی می تونه برای امروز و فردا کردن ها وجود داشته باشه؛
مثلا شاید حس تنبلی به ماچیره بشه ، یا شاید اونقدر که باید برای انجامش انگیزه نداشته باش
برای نگهداری سگ پامرانین اولین موردی که باید بدونین اینه که به‌جا و به‌موقع بصورت صحیح بهش آموزش بدین.
این آموزش‌ها با تنها گذاشتن سگ در خونه شروع میشن و با آموزش‌هایی مثل یاد گرفتن جای دستشویی، آموزش قوانین خونه به سگ، تعیین یه برنامه مشخص، یاد دادن اینکه چطور یه سگ حرف گوش کن داشته باشیم؟ و…. ادامه پیدا میکنن.
استاد: ایمان ایرجیان    LinkedIn: linkedin.com/in/imanirajian
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانیثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
پیش‌نیازها: فلوچارت، مبانی برنامه‌نویسی، مبانی داده‌ساختارها و الگوریتم‌ها.
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه‌نویسی، آماده‌سازی برای یادگیری سایر زبان‌های برنامه
سلام
این روزا از زبان برنامه نویسی آقای هاشمی بین برنامه نویس ها چیزایی میشنویم
این یک زبان ساده برای شروع کار برنامه نویسی بیشتر برای بچه هاست!
من خودم یه داداش دارم کلاس پنجمه چند بار سعی کردم بهش C یاد بدم نشده! (حروف انگلیسی رو یادش دادم ولی کلمات انگلیسی رو بلد نیست)
به نظرم این زبان میتونه کمک اش کنه که برنامه نویسی رو تجربه کنه!
همچنین سینتکس این زبان ساده به زبان C نزدیک هست ولی باید توجه داشت که قدرت زبان C رو نداره!!!
به نظر میاد این زبا
به نام خدا
شروع برنامه یک کنکوری از صفر مطلق با هدف روزانه مطالعه 14 ساعت مفید
و رسیدن به هدف شیرین تر از عسل یعنی همون ... (همه در جریانن)

شروع برنامه از 1398/02/15

برنامه روزانه روی وبلاگ مثل گزارش کار روزانه قرار میگیرد
افرادی که میخوان میتونن گزارش کاراشون بفرستن

امید به خدا
یکی از چیزهایی که قبل از سفر همیشه فکرمان را به خودش مشغول می کند بحث مالی ماجرای سفر است و اینکه چطور بتوانیم به ارزان ترین شکل بهترین سفر را داشته باشیم.
برنامه "کایاک" یکی از جامع ترین برنامه هایی است که به شما امکان رزرو پرواز، هتل و اجاره خودرو را می دهد و با مجموع این اطلاعات برنامه سفر شما را تنظیم می کند. این برنامه مشتاقان زیادی در همه جای دنیا دارد. می پرسید چرا؟ خوب دلیلش این است که با قراردادهای اختصاصی، تخفیف های ویژه ای برای مشتری
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
توی جهرم یه پارک هست که اسم اصلیش یادم نیست ولی همه بهش می گن پارک بالا، از اون جهت می گن بالا چون تو دل کوه هست و یه جورایی کل شهر رو می بینی. تف تو ریا با بزرگترین غار دست ساز دنیا هم فاصله زیادی نداره، اگه برای عید تصمیم گرفتید بیاید جهرم و از این غار فوق العاده دیدن کنید، نیاید چون راهتون نمی دن :|
بگذریم، گفتیم اوّل کاری یکم خُنُک بازی در بیاریم، چند سال پیش با دوستم رفتیم پارک بالا و دوستم با فلشی پر از فیلم های آموزشی رفت سر بخت لپ تاپ و همش
 
⭕️ #توطئه_کثیف قبل از هر چیز به این فرموده مقام معظم رهبری اشاره می‌کنم که فرمودند: انقلاب اسلامی از قم شروع شد و آنتی تز انقلاب نیز از قم شروع خواهد شد. دشمن برای این امر برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده، از مرجعیت خودخوانده بگیر تا به ابتذال کشیدن وضعیت فرهنگی قم و حالا در آستانه
ادامه مطلب
آموزش برنامه در رویت
تقویم ها - که داده های حذف شده از خواص اجزای مختلف کار را نشان می دهد - پایه و اساس BIM هستند.
در این دوره ، نحوه کار با تقویم های موجود در Revit را بررسی کنید.
معلم اریک وینگ با آموزش برنامه در رویت تمرکز اصلی بر روی "من" برای داده ها در BIM ، معلم اریک بال نشان می دهد که چگونه می توان به پایگاه داده Revit و اطلاعات استعلامی از مدلهای خود وارد شد.
اریک چند تقویم استاندارد ، به عنوان مثال ، ورودی ، پنجره و جدول زمانبندی اتاق را پوشش می د
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
خیلی وقت بود حافظ نخونده بودم  دیشب از سر بیکاری از توی گوشی این فال حافظای اینترنتی رو آوردم  همینجوری الکی به نیت یه شعر خوشکل!!!! فال گرفتم:)) 
این بیت بس نکته غیر حسن خیلی چشمم رو گرفت به این فکر میکنم که این نکته های غیر از حسن مد نظر حافظ چه نکته هایی بوده ؟؟چرا شفاف سازی نکرده
 
 
تعریف - معنی بوت استرپ چیست؟
بوت استرپ برنامه ای است که سیستم عامل (OS) را در هنگام راه اندازی اولیه می کند. اصطلاح بوت استرپ یا bootstrapping در اوایل دهه 1950 آغاز شد. این به یک دکمه بار بوت استرپ مربوط می شود که برای راه اندازی یک برنامه بوت استرپ سخت افزاری یا برنامه کوچکتر که یک برنامه بزرگتر مانند سیستم عامل را اجرا کرد، اشاره کرد. گفته شده است که این اصطلاح از عبارت "کشیدن خود را توسط bootstraps خود"، شروع برنامه های کوچک و بارگذاری یک بار در حالی که هر ب
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
من امروز این مقاله رو به درخواست یکی از کاربران تهیه کردم. در این پست من لیستی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری را در سال۲۰۱۹ تهیه کرده ام که ممکن است برای یادگیری اولین زبان برنامه نویسی به شما کمک کند. به نظر من اگر شما یک گیک یا کسی باشید به کامپیوتر و تکنولوژی علاقمند باشید به احتمال زیاد دوست دارید زبان های برنامه نویسی زیادی را یادبگیرید برای این دوستان باید بگوییم که یک زبان برنامه نویسی قویی مانند:C,C++,PYTHON,JAVAرا برای شرو انت
من امروز این مقاله رو به درخواست یکی از کاربران تهیه کردم. در این پست من لیستی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری را در سال۲۰۱۹ تهیه کرده ام که ممکن است برای یادگیری اولین زبان برنامه نویسی به شما کمک کند. به نظر من اگر شما یک گیک یا کسی باشید به کامپیوتر و تکنولوژی علاقمند باشید به احتمال زیاد دوست دارید زبان های برنامه نویسی زیادی را یادبگیرید برای این دوستان باید بگوییم که یک زبان برنامه نویسی قویی مانند:C,C++,PYTHON,JAVAرا برای شرو انت
استاد: ایمان ایرجیان    LinkedIn: linkedin.com/in/imanirajian
تاریخ تنظیم: 1398/8/9    October 31, 2019
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانیثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
پیش‌نیازها: فلوچارت، مبانی برنامه‌نویسی، مبانی داده‌ساختارها و الگوریتم‌ها.
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه‌نویسی، آماده‌سازی برای
برآورد می‌شود باب راس هزار نقاشی در برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» (The Joy of Painting) کشیده است. اما این همه نقاشی چه سرنوشتی داشتند و کجا رفتند؟ 
نشریه نیویورک تایمز به دنبال یافتن جواب این سوال رفته است و متوجه شدند هزاران نقاشی باب در شرکت Bob Ross واقع در هرندن ویرجینیا نگهداری می‌شوند.
جوان کوالاسکی، مدیرعامل شرکت Bob Ross می‌گوید قصد فروش این تابلو‌های نقاشی را ندارند و فقط مجموعه‌ای از آثار این هنرمند را برای معرفی به موزه اسمیتسونین دادند تا د
دوست دارم بنویسم.
از همه چیز.
انگار نوشتنه که به ذهنم نظم میده.
ولی نه برنامه ای دارم و نه برنامه ای میریزم.
تصمیم گرفتم تا 15 ماه رمضون تو کانالم حرف نزنم تا ببینم حرف نزدن چجوریاست.
شاید اصلا دلیلی شد هر شب بیام و اینجا بنویسم، ها؟!
به هر حال میخوام ببینم طعم ننوشتن و حرف نزدن های مدام توی کانال چجوریاست...
دارم کتاب خودت باش دختر رو میخونم و حس میکنم دارم ازش چیزهایی یاد میگیرم.
امروز بعد از دو ماه و چند روز دارم میرم سرکار و قراره رییسم باهام صح
دانلود فصل ششم برنامه خندوانه با کیفیت عالی
دانلود برنامه خندوانه فصل ششم نوروز 98
دانلود برنامه خندوانه سری جدید فصل ششم با لینک مستقیم 
دانلود رایگان خندوانه بهار 98 با کیفیت عالی 

دانلود برنامه خندوانه فصل ششم نوروز 98
نام برنامه : خندوانه
پخش : چهارشنبه ، پنجشنبه ، و جمعه ساعت 23 شبکه نسیم
کارگردان : رامبد جوان
خلاصه داستان : فصل ششم برنامه خندوانه با حضور جناب خان از پاییز 97 شروع به پخش خواهد کرد…..
درباره برنامه:
خندوانه نام برنامه‌ای
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
سلام
در ابتدا یادگیری برنامه نویسی را با زبان سی شارپ به لطف یکی از دوستان شروع کردم که راهنمایی های اون در ابتدا واقعا سازنده بود. سی شارپ برای نیاز من عالی بود و خوشبختانه مشکل اون زمان من رو حل کرد و نقطه ای شد برای شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی.
دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته سی شارپ سایت تاپ لرن عالیه، پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند هستید حتما این دوره رو مشاهده کنید. جا داره همین جا از آقای ایمان مدائنی مدرس این دوره کمال قدردانی رو
کرم ضد چروک و ۶ نکته مهم در تاثیر بیشتر آن
تمایل به جذابیت و زیبایی، موضوعی است که همیشه ما خانم ها را ترغیب به مراقبت و نگهداری از پوست و استفاده از کرم ضد چروک و این قبیل محصولات ضدپیری می کند. خوشبختانه امروزه روشهای بسیاری برای کاهش روند پیری صورت و چین و چروک در پوست وجود دارد که با استفاده از آنها بعد از شروع سن سی سالگی می توانید روند پیری صورت را بسیار کاهش دهید. 
ادامه مطلب
Crack نرم افزاری چیست
 
کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین.هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی اون
همه ما برنامه‌نویس‌ها می‌دونیم فاصله بین یک قطعه کد که داره کار می‌کنه با یک قطعه کد که داره عالی کار می‌کنه چقدر زیاده! در دنیای امروز فناوری اطلاعات، رقابت شرکت‌های بزرگ برای تصاحب سهم بازار بیشتر، تبدیل به یک جنگ تمام عیار شده و همین موضوع اهمیت جذب نیروهای توانمند و فرماندهانی پرقدرت و زمان‌شناس رو خیلی زیاد کرده. 
ویدیوی زیر یک نمونه از جلسه مصاحبه استخدام برنامه‌نویس در شرکت گوگله که در سایت این شرکت منتشر شده بود و بازخورد‌های
زبان برنامه نویسی C چیست؟
 
زبان برنامه نویسی C از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی و همچنین از زبان های محبوب و قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی است
که با توجه به قدیمی بودن همچنان به علت اهمیتی که دارد انتخاب بسیاری از برنامه نویسان است .
می توان گفت زبان سی پدربزرگ زبان های سی شارپ و سی پلاس پلاس است.
زبان برنامه نویسی سی همه منظوره _ کامل وجامع _ سطح میانی _ ساخت یافته _ دستوری است که در سال ۱۹۷۲ توسط ریچی دانشمند علوم
کامپیوتر و از سازندگان سی
بسم الله و بالله
از سامانه 7030 درآمد بیشتری کسب کنید.
به حول و قوه الهی برنامه اندروید آموزشی استفاده و بهره برداری بهتر از سامانه 7030 ساخته شد. و جهت دریافت به انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

سامانه «هفتاد سی» کاربران را در *۷۰ درصد سود* بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و  بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
با خرید خود از این سامانه، سود حاصله از خرید شارژ و پرداخت های اینترنتی خود و ..، رو بخودتون برمیگردونه...(۷۰ درصد سودش رو) از طریق لی
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
دنیا جای بدیه ولی ارزش جنگیدن داره:) 
گام اول / گام دوم
​​​​​​می‌خوام ۵٧اصل برنامه‌ریزی رو بنویسم:)
اصل اول: تحت هر شرایطی و به هر قیمتی به برنامه‌ای که می‌نویسید عمل کنید.
اصل دوم: تحت هر شرایطی و به هر قیمتی به برنامه‌ای که می‌نویسید عمل کنید.
اصل سوم: تحت هر شرایطی و به هر قیمتی به برنامه‌ای که می‌نویسید عمل کنید.



اصل پنجاه و هفتم: تحت هر شرایطی و به هر قیمتی به برنامه‌ای که می‌نویسید عمل کنید.
 
ما جدا مشکلمون با روش برنامه‌ری
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها